Waarom moeilijk doen als de muziek allang te vinden is op het internet?
Onder andere op de officiële website
Onder andere op de officiële website

90710
Wii ISOs zijn in een speciaal formaat, maar ja je kan ze extracten met een bepaald type LG (!) DVD speler en dan met bepaalde programma's (die ik maar niet zal noemen) kan je de inhoud daarvan weergeven. Makkelijker is als je op een albekende torrentsite naar "Super Smash Bros Brawl OST" zoektOCTheEagle schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:37:
Zijn er manieren om de muziek uit SSBB te converteren naar mp3? Bij sommige ps2 spellen kan dit, dus wellicht kan dat voor wii spellen ('t is immers dvd formaat) ook.
[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 17-07-2008 11:56 ]
"It's about time you showed up Fox!"
[ Voor 21% gewijzigd door speek1984 op 18-07-2008 18:47 ]
Anoniem: 113257
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Anoniem: 105012
Anoniem: 251423
Inderdaad, één van de grootste krachten van de Super Smash serie: de controlls, easy to learn and hard to master. Het fijne is, is dat je heel snel doorhebt als rookie zijnde wat je allemaal kan en waar je mee bezig bent. Je hebt geen ellelange combolijsten die je uit je kop moet leren, en je ziet amper acties op het scherm waarvan je gaat denken "Wow, hoe deed ik dát nou??". Daarom vind ik dit het beste vechtspel wat ik ooit gespeeld heb.Anoniem: 105012 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:40:
Op het eerste gezicht lijkt het buttonbashen, maar er zit een stuk meer strategie achter. Zo heb je de assist trophy's, gewone items en is je doel niet om puur zo veel mogelijk schade aan te richten. Het is ervoor zorgen dat je opponent uit beeld vliegt, en dat lukt je niet zo makkelijk als je aan het buttonbashen bent, omdat je klappen dan vrij zwak zijn.
Hulde, mooi gezegdAnoniem: 251423 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:09:
[...]
Inderdaad, één van de grootste krachten van de Super Smash serie: de controlls, easy to learn and hard to master. Het fijne is, is dat je heel snel doorhebt als rookie zijnde wat je allemaal kan en waar je mee bezig bent. Je hebt geen ellelange combolijsten die je uit je kop moet leren, en je ziet amper acties op het scherm waarvan je gaat denken "Wow, hoe deed ik dát nou??". Daarom vind ik dit het beste vechtspel wat ik ooit gespeeld heb.
90710
Oeh, die was ik nog vergeten90710 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:51:
En een spel die duidelijk maakt dat mooie Nintendo kleuren en karakters ook goed thuishoren in een vechtspel
90710
Ja veel stages zien er minder kiddie uit, maar sommigen hebben dat gevoel nog: Yoshi's Island, Sonic's stage. Maar die vind ikzelf mooier dan die stage van Snake. Ik houd wel van vrolijke kleuren, word ik ook vrolijk vanSpeek schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:04:
[...]
Oeh, die was ik nog vergetenHoewel ik wel vind dat de kleuren nu niet meer voor het overgrote deel van die happy egale felle "kiddy-kleurtjes" zijn. Er worden (heeft zeker ook te maken met de "beperkingen" van de voorgangers van de Wii) meer donkere tinten gebruikt icm mooiere textures, waarvan ik denk dat dat het minder "kinderlijk" maakt.
[ Voor 14% gewijzigd door speek1984 op 29-07-2008 09:54 ]
Done.Speek schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:
Hey sanderev66 en DarkSavior, wat zijn jullie Friend codes? De van mij staat hieronder in mijn sig..
Ik ben niet erg vaak online tot nu toe (vooral omdat wereldwijd zo traag gaat.. ). Misschien kunnen we dan een keer tegen elkaar Brawlen
EDIT: @ TS, zou je aub de lijst met Friendcodes eventjes willen updaten?
Mijn FC is 0860-5069-0457Speek schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:
Hey sanderev66 en DarkSavior, wat zijn jullie Friend codes? De van mij staat hieronder in mijn sig..
Ik ben niet erg vaak online tot nu toe (vooral omdat wereldwijd zo traag gaat.. ). Misschien kunnen we dan een keer tegen elkaar Brawlen
EDIT: @ TS, zou je aub de lijst met Friendcodes eventjes willen updaten?
Anoniem: 103431
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Jiggly was slechts een van de voorbeelden van snellere en lichte characters he. Ik speel hem (of haar, who knowsAnoniem: 103431 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:26:
Jij speelt met Jiggly?Wat is die rol aanval, gisteren voor het eerst gedaan en rolde de afgrond in, volgende leven verging ik gelijk omdat ik niet in staat was om te spelen van lachen.
Maargoed, Met picachu kan je zo belachelijk goed bewegen. 1 ding wat ik echt jammer vind aan SSBB is dat je niet de gooi stijl hebt van SSB N64. Daar kon ik echt dingen heel mooi gooien.
Als je het hebt over Online Brawl tegen random personen (niet vrienden), kun je niet kiezen wat je joint. Er wordt automatisch een game gekozen.RetroTycoon schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:18:
Jippie! Heb nu ook SSBB!
Ik snapte de eerste 15 min niks van, dacht hè? Maar nu is t vet lol!
1 dingetje: hebben jullie online ook een wachttijd die als iemand j0int opnieuw aftelt? Zo wachte ik al 5 min en daarna lost connection. Hoe join je überhaupt?
Beste koop (na MKW dan)
Friendcode volgt...
Jouw voeg ik ook vanavond effe toeAnoniem: 233768 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:43:
FC: 1719-5037-8217
Kan ik toegevoegd worden aan die FC lijst?
[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 06-08-2008 19:41 ]
[ Voor 11% gewijzigd door randje op 06-08-2008 19:55 ]
Echt helpen vind ik het niet, hij gaat voor je scherm zitten en is alleen maar irritantSpeek schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:08:
@randje: die nintendog is een item character. Maw, die komt random voort uit items die verschijnen (glazen stulp als ik het goed heb) en “helpt” de gebruiker van dit item uiteraard.
Facts don't care about your feelings
Ohja wist niet precies meer hoe het heette
Tsjah, het is ook niet voor niets een nintendog natuurlijkYoshiBignose schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:09:
[...]
Echt helpen vind ik het niet, hij gaat voor je scherm zitten en is alleen maar irritant
90710
Tip zet je naam aan. Die hangt dan boven je poppetje dan vind je jezelf makkelijkerrandje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:19:
- mezelf vinden zodra er meer dan 3 poppetjes in het beeldscherm dicht op elkaar zitten
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Agree: speelde met een noob waar ik gewoon niet in de buurt kwam, door dat lieve zwaardZ3R0 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:51:
Welke characters vinden jullie overpowered?
Naar mijn idee zijn Ike z'n zwaardslagen te sterk.
Ike's zijn heel makkelijk te verslaan met Pikachu. En Pikachu's zijn pas overpowered, met zijn bliksem die je zowat oneindig kan herhalen en je recovery na een bliksem is ook niks.. Maar zelfs pika is te verslaan, met DK..Z3R0 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:51:
ID4.1M Honey Yellow
Anoniem: 104593
Marth is veel beter dan Ike, ik denk dat Lucas het meest overpowered is. Zijn up+b of up+a kan gelijk fataal zijn.Z3R0 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:51:
Ike staat best lang stil na iedere move, gewoon langs hem rollen en weggooien. Kies Mario voor het extra "woohoo" effect als je hem de afgrond in gooit.Agree: speelde met een noob waar ik gewoon niet in de buurt kwam, door dat lieve zwaard . 't was een soort butt0n-bashing waardoor aanvallen erg onpraktisch werd ...
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2008 23:18 ]
I totally agreeReseT schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:28:
[...]
Eigenlijk is niemand overpowered, het hangt gewoon van je skills en character keuze af
90710
[ Voor 4% gewijzigd door 90710 op 08-08-2008 09:47 ]
Hoe heb je dat ontdekt? Tegen iedereen van de wereld gespeeld90710 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:47:
Ik heb ontdekt dat de overlevings/winkansen met Pit het beste zijn.
Anoniem: 259224
Ik krijg hem soms, heb een Wii uit januari 2007. Wanneer hij zou aan het spinnen is, even de disc eruit en er weer in doen.Anoniem: 259224 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:20:
Question:
Wie van jullie met een van de eerste Wii's hebben last gehad van de Disc error?
Tot nu toe heb ik alleen van Webby_143 kunnen lezen dat ie er last van had, maar zijn er nog meer users die dit problem kennen.
Ik weet wat de policy van Nintendo is over dit onderwerp dus dat is niet de vraag.
Bedankt voor de tip!Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:17:
[...]
Ike staat best lang stil na iedere move, gewoon langs hem rollen en weggooien. Kies Mario voor het extra "woohoo" effect als je hem de afgrond in gooit.
Hoe vaak krijg je die melding dan? En werkt je oplossing direct of na meerdere keren?Ik krijg hem soms, heb een Wii uit januari 2007. Wanneer hij zou aan het spinnen is, even de disc eruit en er weer in doen.
Hele goede vraag, ik heb me in ieder geval gewoon geregistreerd, en als iedereen dat gewoon doet dan scheelt dat een hoop nutteloze posts over friendcodesRetroTycoon schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:41:
Waarom maken we geen gebruik van de Wii Consolecode Database (ook voor SSBB)
[ Voor 24% gewijzigd door pepF op 08-08-2008 12:41 ]
Nice tip, klinkt logisch inderdaad, maar wat zou het probleem dan precies zijn?Speek schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:03:
Ik heb de Wii sinds de zomer van vorig jaar geloof ik. Hetzelfde is mij overkomen (wel alléén bij SSBB, zal ongetwijfeld komen doordat het een dual layer disc is).
Misschien een tip: Het kwam bij mij ontzettend vaak voor als mijn Wii verticaal stond. Ik heb hem nu sinds een paar maanden plat gezet (horizontaal dus) en het is me sinds die tijd zelfs geen één keer meer overkomen. Of dat bij iedereen zal werken weet ik natuurlijk niet, maar altijd het proberen waard lijkt me.
Op zich aan de ene kant logisch dat hij horizontaal beter werkt denk ik, aangezien de drives daartoe eigenlijk gefabriceerd zijn. Maar goed, verticaal werkt doorgaans prima afgezien van enkele dual layer DVDs op de Wii dan..
Zou de TS 'm ook kunnen opnemen in de topicstart? Dan is 't in 1x centraal geregeldPepijnFens schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
Hele goede vraag, ik heb me in ieder geval gewoon geregistreerd, en als iedereen dat gewoon doet dan scheelt dat een hoop nutteloze posts over friendcodes![]()
Overzicht:
[afbeelding]
Brawl heeft ruimte voor 64 vrienden, en dit zijn er op het moment nog geen 64. Als je mee wilt doen is het dus aanbevolen om iedereen mét een friendcode toe te voegen, zodat iedereen verzekerd is bij de ander in zijn\haar lijst te staan
Sta ook al een tijd op consolecode db geregistreerd. Moest alleen Brawl nog toevoegen, bij deze gedaanPepijnFens schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
Hele goede vraag, ik heb me in ieder geval gewoon geregistreerd, en als iedereen dat gewoon doet dan scheelt dat een hoop nutteloze posts over friendcodes![]()
Overzicht:
[afbeelding]
Brawl heeft ruimte voor 64 vrienden, en dit zijn er op het moment nog geen 64. Als je mee wilt doen is het dus aanbevolen om iedereen mét een friendcode toe te voegen, zodat iedereen verzekerd is bij de ander in zijn\haar lijst te staan
Speaking of the devil.. Zet zojuist mn Wii aan, ik start Brawl.. En ja hoor, hij kan de disc niet lezenRetroTycoon schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:44:
[...]
Zou de TS 'm ook kunnen opnemen in de topicstart? Dan is 't in 1x centraal geregeld(in navolging van MKW)
Mijn persoonlijke voorkeur ligt meer bij Ike vanwege het chargen van zijn B aanvallen. Als iemand daarin beland ligt ie met 80% of meer er gegarandeerd af.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:17:
[...]
Marth is veel beter dan Ike, ik denk dat Lucas het meest overpowered is. Zijn up+b of up+a kan gelijk fataal zijn.
Facts don't care about your feelings
Added, mijne staat in mijn sig.Anoniem: 267194 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:24:
heh dude's mij ff toevoege 4511-1913-4485 geef me jullie code ook ff
Anoniem: 267194
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 267194 op 11-08-2008 00:15 ]
90710
Ik ben @ work MauwerAnoniem: 267194 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:53:
speek staat the wii al aan bij jou bij mij wel zo niet zet ff aan dan kunnen we brawlen
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Weet je zeker dat het door de router komt? En als dat zo is.. Had je oude router dan niet beter geconfigureerd kunnen worden?iCy schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:09:
Ik heb een andere router gekocht en ik ga vanavond weer proberen om Smash brothers te gaan spelen en ik hoop dan dat me lag verleden tijd is. Had in in de begin tijd erg veel lag en het kwam 100% zeker door mij.
Bij MKW is het toch niet zo laggy als SSBB. Nou snap ik dat het anders werkt, omdat je afhankelijk bent van de positie+aanvallen van anderen, maar toch...Speek schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:54:
[...]
Weet je zeker dat het door de router komt? En als dat zo is.. Had je oude router dan niet beter geconfigureerd kunnen worden?![]()
Moet zeggen dat wij ook weleens lag-momenten hebben (en als die er zijn, dan zijn ze er góed ook). Verder speelt het online gedeelte sowieso een stuk trager dan lokaal, maar dat is misschien logisch..
[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 12-08-2008 10:34 ]
Euhm nee?90710 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:43:
Young Link is vervangen door Toon Link. In plaats van Roy hebben we nu Ike en Pichu is vervangen door Lucario. Dr. Mario heb ik in dit spel altijd al overbodig gevonden.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
MewtwoWiebbe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
[...]
Euhm nee?
Mew is vervangen door lucario. Is nogal heel erg duidelijk. Ze hebben beide een "Aura Sphere" achtige attack, allebij een "floating" sprong ipv normale sprong en ze zien er redelijk hetzelfde uit
Wiebbe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
[...]
Euhm nee?
Mew is vervangen door lucario. Is nogal heel erg duidelijk. Ze hebben beide een "Aura Sphere" achtige attack, allebij een "floating" sprong ipv normale sprong en ze zien er redelijk hetzelfde uit
Dát makes inderdaad meer senseMewtwo
sssstttt
[ Voor 43% gewijzigd door Wiebbe op 12-08-2008 13:51 ]
nee hoe meer hoe beter90710 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:28:
En er zitten al genoeg chars in, vind ik.
Also referring to the whipping non-high-tech-suited girl?Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door speek1984 op 14-08-2008 12:00 ]
Haha, jij weet wel over welke ik het oa heb, maar zo zijn er nog menig karakters met een final smash die er grappig uitziet, maar dat is het ook welSpeek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:59:
[...]
Also referring to the whipping non-high-tech-suited girl?Just kidding.
Vind ik ook wel, hoewel ik de smash ball toch altijd aan laat staan.. Maar dat komt misschien omdat ik de "jacht" op de smash ball altijd wel vermakelijk vind. Iedereen als een gek bezig om dat ding te pakken te krijgen, anderen er juist van te weerhouden, of de smash ability weer van hem af te beuken, heerlijk![]()
Dat automatisch draaien aan de rand vind ik ook erg irritant ja. Bij de ene character is het vervelender dan de andere (zal wel te maken hebben de standaard kicks en punches die minder bereik hebben oid).
Ik probeer het vaak op te heffen door na die "auto-turn" een down/up smash in te zetten (afhankelijk van het character). De radius van die aanvallen hebben vaak een bereik van zowel voor als achter je character. Zo is de kans toch weer net iets groter om de tegenstander te raken.
Maar het blijft irritant, zoiets vergeet je soms toch in the heat of battleEn soms denk je dat je om gaat draaien, maar kom je net ietsje voor de rand uit.. Niet dus..
aapelite schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:18:
[...]
SSB spellen blijven voor mij toch wel bankspellen![]()
Jij hoort btw te werken.
Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppenaapelite schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:19:
SSB fan van het eerste uur hier. SSBB nu al regelmatig gespeeld en het is leuk, maar SSBM vind ik nog altijd wel lekkerder spelen. Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken. Die staat dus mooi uit. Net als de hamers, maar dat was bij SSBM al zo bij mij.
Daarnaast irriteer ik me eraan dat ik automatisch opdraai bij sommige levels als ik naar de rand rol. Je draait dan als het ware met je gezicht automatisch naar de rand, terwijl je juist net een dodgeroll deed terwijl je de andere kant op keek. Erg irritant aangezien dit wennen is tegenover SSBM. Ook zijn er wat veranderingen in gewichten en vooral snelheden van karakters. Wat ik nu wel zie is dat ieder karakter er met een relatief lagere schade al afvliegt.
Ik heb overigens iedereen (die ik kan toevoegen en het goed heeft ingevoerd) uit de TS toegevoegd, mijn friendscode staat er ook in voor de geinteresseerden.
[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 15-08-2008 09:46 ]
Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:45:
[...]
Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppen
Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?
Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game
Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!
Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.aapelite schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:56:
[...]
Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.
Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelenHet is gewoon heel gezellig om het met zn 4en te spelen o pde bank en de frustraties en het gescheld van elkaar te horen
Totally agreeWiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:09:
[...]
Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.
Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map
dikke chaos en super fun
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ps4/switch gamer
Schiet tussen de palen en je scoort!
Anoniem: 104593
Ik speel nog steeds regelmatig Smash Bros. met wat vrienden.xzaz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:02:
Een hele grote kick!
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen? Ik had eigenlijk een vraag over de besturing en met welke controler je het beste kon spelen. Ik heb het gevoel dat de orginele controler (die op de oude SNES en N64 controler lijkt) veel beter kan spelen. Iemand ervaring met deze tegenover de wii mote met SSBB?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 27-01-2009 00:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq