[Wii] Super Smash Bros: Brawl

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:57
Waarom moeilijk doen als de muziek allang te vinden is op het internet?

Onder andere op de officiële website 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

OCTheEagle schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:37:
Zijn er manieren om de muziek uit SSBB te converteren naar mp3? Bij sommige ps2 spellen kan dit, dus wellicht kan dat voor wii spellen ('t is immers dvd formaat) ook.
Wii ISOs zijn in een speciaal formaat, maar ja je kan ze extracten met een bepaald type LG (!) DVD speler en dan met bepaalde programma's (die ik maar niet zal noemen) kan je de inhoud daarvan weergeven. Makkelijker is als je op een albekende torrentsite naar "Super Smash Bros Brawl OST" zoekt ;) :+

Verder kan je veel leuke dingen op http://www.smashbros.com/ vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
@ OCTheEagle: op het moment is er een recente post op usenet met de complete brawl soundtrack (hoop niet dat het vermelden hiervan illegaal is :X )

Ik zit op het moment in de Subspace Emissary op rond de 78%.. Erg leuk die Great Maze 8)7
De enige characters die ik nog mis zijn volgens mij Wolf, Sonic en Toon Link.. Heb tot nu toe elk Smash Brothers deel gehad en deze vind ik weer geweldig.
Een hele tijd terug speelden we het wekelijks met zijn 4en (Melee), gegarandeerde avondjes fun _/-\o_ . Tot nu toe Brawl het meeste single player gedaan, dat is toch een net andere beleving :P .

Heb toen ik de game net had één potje online geprobeert tegen willekeurige personen, maar dat vond ik echt complete bagger. Waarschijnlijk kwam dit door lag en zat ik met een Amerikaan of Japanner oid te gamen.
Jammer dat ze dit niet hetzelfde hebben kunnen (of misschien willen) maken als Mario Kart, zodat een keuze uit Continental of Worldwide gemaakt kon worden. Ik zal er binnenkort nog eens een paar proberen en mijn code hier ook dumpen, Friend games zullen vast beter gaan aangezien de meesten van jullie vanuit NL of BE gamen.

EDIT: weet iemand of er draadloze ngc-controllers verkocht worden (speciaal) voor de Wii (die dus ook gefabriceerd zijn na het uitkomen van de Wii)? Zo ja, heeft iemand ervaring met zo'n ding? Ik speel nu met Wii + nunchuk, wat overigens wel erg fijnt speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 17-07-2008 11:56 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mijn friendcode is 3566-3032-9457.. Net iedereen t/m NinteX uit de startpost toegevoegd, de rest doe ik later nog wel :)

[ Voor 21% gewijzigd door speek1984 op 18-07-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 10:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

2363-6557-9836 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Hey, ik heb het spel pas net 2 dagen.
Kan ik toegevoegt worden aan de Friend Code lijst.

0860-5069-0457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb dit spel ook bij mijn wii gekocht, maar ik vind er eigenlijk niet zoveel aan? Ik vind het meer button bashen dan iets anders?
Ligt dit aan mij of zie ik iets niet/doe ik iets fout ?? (aangezien jullie allemaal enthousiast zijn)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Op het eerste gezicht lijkt het buttonbashen, maar er zit een stuk meer strategie achter. Zo heb je de assist trophy's, gewone items en is je doel niet om puur zo veel mogelijk schade aan te richten. Het is ervoor zorgen dat je opponent uit beeld vliegt, en dat lukt je niet zo makkelijk als je aan het buttonbashen bent, omdat je klappen dan vrij zwak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 20:57
Als je het button bashen vindt, dan ben ik wel benieuwd of je van mij weet te winnen online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Anoniem: 105012 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:40:
Op het eerste gezicht lijkt het buttonbashen, maar er zit een stuk meer strategie achter. Zo heb je de assist trophy's, gewone items en is je doel niet om puur zo veel mogelijk schade aan te richten. Het is ervoor zorgen dat je opponent uit beeld vliegt, en dat lukt je niet zo makkelijk als je aan het buttonbashen bent, omdat je klappen dan vrij zwak zijn.
Inderdaad, één van de grootste krachten van de Super Smash serie: de controlls, easy to learn and hard to master. Het fijne is, is dat je heel snel doorhebt als rookie zijnde wat je allemaal kan en waar je mee bezig bent. Je hebt geen ellelange combolijsten die je uit je kop moet leren, en je ziet amper acties op het scherm waarvan je gaat denken "Wow, hoe deed ik dát nou??". Daarom vind ik dit het beste vechtspel wat ik ooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:09:
[...]

Inderdaad, één van de grootste krachten van de Super Smash serie: de controlls, easy to learn and hard to master. Het fijne is, is dat je heel snel doorhebt als rookie zijnde wat je allemaal kan en waar je mee bezig bent. Je hebt geen ellelange combolijsten die je uit je kop moet leren, en je ziet amper acties op het scherm waarvan je gaat denken "Wow, hoe deed ik dát nou??". Daarom vind ik dit het beste vechtspel wat ik ooit gespeeld heb.
Hulde, mooi gezegd _/-\o_ Dát én de replay-value van het spel, plús het hoge aantal levels/characters/trophies enz. enz. én nog de ongelooflijk leuke multiplayer-opties die het biedt (een van de weinige spellen waarvan ik vind dat het met meerderen tegelijk op 1 console overzichtelijk blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

En een spel die duidelijk maakt dat mooie Nintendo kleuren en karakters ook goed thuishoren in een vechtspel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
90710 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:51:
En een spel die duidelijk maakt dat mooie Nintendo kleuren en karakters ook goed thuishoren in een vechtspel :p
Oeh, die was ik nog vergeten :9 Hoewel ik wel vind dat de kleuren nu niet meer voor het overgrote deel van die happy egale felle "kiddy-kleurtjes" zijn. Er worden (heeft zeker ook te maken met de "beperkingen" van de voorgangers van de Wii) meer donkere tinten gebruikt icm mooiere textures, waarvan ik denk dat dat het minder "kinderlijk" maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of het mag, maar ik doe het toch nog maar even.

Willen de mensen die echt vaak online spelen reageren of mij een pm sturen. Dan wisselen we elkaars FC uit. Iedereen is welkom in mijn lijst. Ik speel zelf best wel vaak online, elke dag eigenlijk en ik zoek meer mensen om mee te spelen.

Als het mogelijk is voeg ik je ook toe op msn, dan is het makkelijker afspreken etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Speek schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:04:
[...]

Oeh, die was ik nog vergeten :9 Hoewel ik wel vind dat de kleuren nu niet meer voor het overgrote deel van die happy egale felle "kiddy-kleurtjes" zijn. Er worden (heeft zeker ook te maken met de "beperkingen" van de voorgangers van de Wii) meer donkere tinten gebruikt icm mooiere textures, waarvan ik denk dat dat het minder "kinderlijk" maakt.
Ja veel stages zien er minder kiddie uit, maar sommigen hebben dat gevoel nog: Yoshi's Island, Sonic's stage. Maar die vind ikzelf mooier dan die stage van Snake. Ik houd wel van vrolijke kleuren, word ik ook vrolijk van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hey sanderev66 en DarkSavior, wat zijn jullie Friend codes? De van mij staat hieronder in mijn sig..
Ik ben niet erg vaak online tot nu toe (vooral omdat wereldwijd zo traag gaat.. ). Misschien kunnen we dan een keer tegen elkaar Brawlen :)

EDIT: @ TS, zou je aub de lijst met Friendcodes eventjes willen updaten? :>

[ Voor 14% gewijzigd door speek1984 op 29-07-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Speek schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:
Hey sanderev66 en DarkSavior, wat zijn jullie Friend codes? De van mij staat hieronder in mijn sig..
Ik ben niet erg vaak online tot nu toe (vooral omdat wereldwijd zo traag gaat.. ). Misschien kunnen we dan een keer tegen elkaar Brawlen :)

Done. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speek schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:

Mijn FC is 0860-5069-0457

Ik ben vaak online, heb veel mensen in mijn lijst. AL bijna vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Mijn FC is: 1762-4107-0271 Ik ben niet vaak online, omdat ik offline veel leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Okay, beide toegevoegd. Maybe tot Brawl :)
Btw, weet iemand of het mogelijk is om Profiles in SSBB te hernoemen/deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Deleten wel, maar hernoemen weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

Ik zat een beetje het topic te lezen, las over zware karakters. Ik heb pas besloten om Ganondorf te gaan leren. Mede omdat ik het leuk vind om samen met me vrienden met voetbal item only aan te vechten. En als je ganondorf ziet vechten met een voetbal lach je je helemaal kapot.

Verder is hij natuurlijk tof en de klappen zijn goed raak. Ik verlies meestal wel, maar ik hoop dat dat binnenkort veranderd. Verder kan ik spelen met Link (Fav van n64), picachu (nog een fav van n64), fox en wolf. Allemaal super snel en daarom dacht ik es voor een trage te gaan. Maargoed, heeft iemand nog tips voor me voor Ganondorf?

tip,als je wilt lachen, maak een bijna afgesloten ruimte met stage builder en zorg dat je er heeel moeilijk uit kan vliegen. Vervolgens ga je daarbinnen vechten met voetbal only. Je haalt de 999% en soms vlieg je er gewoon instant uit of de g-krachten oid raggen je het level uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:29

Snippertje

Light up your life

Jeej, zeven kunnen verslaan in Cruel Brawl :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
De meeste characters die ikzelf gebruik zijn eigenlijk ook allemaal snel tot redelijk snel (Fox, Luigi, Jiggly). Ik heb precies hetzelfde probleem.. Zodra ik een heavier character neem wordt ik zwaar afgemaakt :P

De oplossing lijkt simpeler dan hij is denk ik.. De sleutel is gewoon om de aanvallen die je kunt doen goed te timen (áls je raakt, doe je gelijk ook een hoop damage). Dit in combinatie met het goed leren ontwijken van de snellere (vooral series van) klappen zorgt ervoor dat je een speler wordt om voor uit te kijken :)

Maar again.. Dat is moeilijker dan het lijkt, in ieder geval voor mij :) Heeft allemaal natuurlijk te maken met de traagheid van de characters. Dodgen is dan ook een stuk moeilijker en als ze eenmaal een combo van hits op je loslaten is het vaak moeilijker om daaruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij speelt met Jiggly? :O Wat is die rol aanval, gisteren voor het eerst gedaan en rolde de afgrond in, volgende leven verging ik gelijk omdat ik niet in staat was om te spelen van lachen.

Maargoed, Met picachu kan je zo belachelijk goed bewegen. 1 ding wat ik echt jammer vind aan SSBB is dat je niet de gooi stijl hebt van SSB N64. Daar kon ik echt dingen heel mooi gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Anoniem: 103431 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:26:
Jij speelt met Jiggly? :O Wat is die rol aanval, gisteren voor het eerst gedaan en rolde de afgrond in, volgende leven verging ik gelijk omdat ik niet in staat was om te spelen van lachen.

Maargoed, Met picachu kan je zo belachelijk goed bewegen. 1 ding wat ik echt jammer vind aan SSBB is dat je niet de gooi stijl hebt van SSB N64. Daar kon ik echt dingen heel mooi gooien.
Jiggly was slechts een van de voorbeelden van snellere en lichte characters he. Ik speel hem (of haar, who knows :P) niet vaak. Die rol-aanval (exacte naam weet ik niet) is gewoon een kwestie van uitvoeren op een lang stuk, aangezien hij niet te stoppen is als hij net op volle snelheid wegschiet. Bij een afgrond uitvoeren is dus vrij onhandig.. :X

PiKachu is inderdaad een heel fijn character. Maar wat vind je zo anders aan het gooien dan tegenover de N64-versie? Ik kan me wel voorstellen dat hij anders is.. Maar dat hij nu minder goed is niet echt.. Je kunt tegenstanders nog steeds elke kant op slingeren (hangt er wel van af welke char natuurlijk), misschien alleen minder ver. Maar dat zou ook een pluspunt kunnen zijn (vind ik dan).

Gisteren btw voor het eerst met vrienden online gespeeld die in dezelfde stad wonen. Ben blij dat dat een stuk sneller gaat dan online tegen random mensen (snelheid is nog niet super, maar wel speelbaar en leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gooien van spelers is het probleem niet ( ik ga echt es een mooie actie opnemen die ik nog in replay heb staan). Maar goed, het gaat om het gooien van items. Je kon eerst " super" gooien. Die gingen een stuk harder en voornamelijk verder. Nu ben je beperkt met de standaard worp.

Ik zal je vanavond of misschien later in de week wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Good thing :) Geef je Friendcode maar als je me toegevoegd hebt (zie die van jou niet in de startpost of sig oid). Anyway, tot brawls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 13:30
Jippie! Heb nu ook SSBB! :)
Ik snapte de eerste 15 min niks van, dacht hè? Maar nu is t vet lol! :)
1 dingetje: hebben jullie online ook een wachttijd die als iemand j0int opnieuw aftelt? Zo wachte ik al 5 min en daarna lost connection ;(. Hoe join je überhaupt?
Beste koop (na MKW dan :P)
Friendcode volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

FC: 1719-5037-8217
Kan ik toegevoegd worden aan die FC lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
RetroTycoon schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:18:
Jippie! Heb nu ook SSBB! :)
Ik snapte de eerste 15 min niks van, dacht hè? Maar nu is t vet lol! :)
1 dingetje: hebben jullie online ook een wachttijd die als iemand j0int opnieuw aftelt? Zo wachte ik al 5 min en daarna lost connection ;(. Hoe join je überhaupt?
Beste koop (na MKW dan :P)
Friendcode volgt...
Als je het hebt over Online Brawl tegen random personen (niet vrienden), kun je niet kiezen wat je joint. Er wordt automatisch een game gekozen.

Als je je FC gepost hebt zal ik je toevoegen, de mijne staat in mijn sig.

/offtopic: veel plezier met Brawl, naar mijn mening een van de beste spellen ooit gemaakt. Vooral erg origineel O+
Anoniem: 233768 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:43:
FC: 1719-5037-8217
Kan ik toegevoegd worden aan die FC lijst?
Jouw voeg ik ook vanavond effe toe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
FC: 2750-3125-1247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Waarom maken we geen gebruik van de Wii Consolecode Database (ook voor SSBB) :?

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 06-08-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik speel het al een tijdje en had al min of meer zelf uitgevonden dat de besturing heel simpel is (richting + knop) maar blijf het nog lastig vinden om van elke character de moves te onthouden. Ook de besturing moet nog wennen. Maar al met al een zeer leuke game.

weet iemand hoe je die nintendog tevoorschijn kan laten halen? kan het gewoon nergens vinden

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/items/assist/images/assist01/assist01_070702e-l.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 06-08-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@randje: die nintendog is een item character. Maw, die komt random voort uit items die verschijnen (glazen stulp als ik het goed heb) en “helpt” de gebruiker van dit item uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nintendog is een assist trophy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:29
Speek schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:08:
@randje: die nintendog is een item character. Maw, die komt random voort uit items die verschijnen (glazen stulp als ik het goed heb) en “helpt” de gebruiker van dit item uiteraard.
Echt helpen vind ik het niet, hij gaat voor je scherm zitten en is alleen maar irritant :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ohja wist niet precies meer hoe het heette :P
YoshiBignose schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:09:
[...]

Echt helpen vind ik het niet, hij gaat voor je scherm zitten en is alleen maar irritant :P
Tsjah, het is ook niet voor niets een nintendog natuurlijk ;)

@-T.animal- en t.coenraad: heb jullie gisteren alvast toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Inderdaad, Nintendogs zijn alleen (super) irritant. Maar dat hoort zo :p

(Als je 'm niet snapt zal ik 'm ff uitleggen: dat is nou Japanse humor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ah thanks, dat wordt nog veel spelen voor mij. Houd me nog niet zoveel bezig met items pakken/gebruiken. Ik ben nog teveel bezig met concentreren op:
- het platform te blijven
- mezelf vinden zodra er meer dan 3 poppetjes in het beeldscherm dicht op elkaar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

randje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:19:
- mezelf vinden zodra er meer dan 3 poppetjes in het beeldscherm dicht op elkaar zitten
Tip zet je naam aan. Die hangt dan boven je poppetje dan vind je jezelf makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Welke characters vinden jullie overpowered?
Naar mijn idee zijn Ike z'n zwaardslagen te sterk.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Z3R0 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:51:
Agree: speelde met een noob waar ik gewoon niet in de buurt kwam, door dat lieve zwaard :p. 't was een soort butt0n-bashing waardoor aanvallen erg onpraktisch werd :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ike's zijn heel makkelijk te verslaan met Pikachu. En Pikachu's zijn pas overpowered, met zijn bliksem die je zowat oneindig kan herhalen en je recovery na een bliksem is ook niks.. Maar zelfs pika is te verslaan, met DK..

Eigenlijk is niemand overpowered, het hangt gewoon van je skills en character keuze af :+

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Marth is veel beter dan Ike, ik denk dat Lucas het meest overpowered is. Zijn up+b of up+a kan gelijk fataal zijn.
Agree: speelde met een noob waar ik gewoon niet in de buurt kwam, door dat lieve zwaard . 't was een soort butt0n-bashing waardoor aanvallen erg onpraktisch werd ...
Ike staat best lang stil na iedere move, gewoon langs hem rollen en weggooien. Kies Mario voor het extra "woohoo" effect als je hem de afgrond in gooit.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Overpowered zijn Snake & Metaknight. Of ja, overpowered, in ieder geval sterk. Argumentatie~? Dat heb ik niet, ze stonden gewoon bovenaan de up to date tierlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
ReseT schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:28:
[...]
Eigenlijk is niemand overpowered, het hangt gewoon van je skills en character keuze af :+
I totally agree :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik heb ontdekt dat de overlevings/winkansen met Pit het beste zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door 90710 op 08-08-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

90710 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:47:
Ik heb ontdekt dat de overlevings/winkansen met Pit het beste zijn.
Hoe heb je dat ontdekt? Tegen iedereen van de wereld gespeeld ;)? Dit verschilt gewoon per persoon en per tegenstander natuurlijk :) Kan zijn dat het bij jou het geval is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259224

Question:

Wie van jullie met een van de eerste Wii's hebben last gehad van de Disc error?
Tot nu toe heb ik alleen van Webby_143 kunnen lezen dat ie er last van had, maar zijn er nog meer users die dit problem kennen.

Ik weet wat de policy van Nintendo is over dit onderwerp dus dat is niet de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 259224 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:20:
Question:

Wie van jullie met een van de eerste Wii's hebben last gehad van de Disc error?
Tot nu toe heb ik alleen van Webby_143 kunnen lezen dat ie er last van had, maar zijn er nog meer users die dit problem kennen.

Ik weet wat de policy van Nintendo is over dit onderwerp dus dat is niet de vraag.
Ik krijg hem soms, heb een Wii uit januari 2007. Wanneer hij zou aan het spinnen is, even de disc eruit en er weer in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

Ike staat best lang stil na iedere move, gewoon langs hem rollen en weggooien. Kies Mario voor het extra "woohoo" effect als je hem de afgrond in gooit.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg hem soms, heb een Wii uit januari 2007. Wanneer hij zou aan het spinnen is, even de disc eruit en er weer in doen.
Hoe vaak krijg je die melding dan? En werkt je oplossing direct of na meerdere keren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Vaak als ik een ander spel heb gespeeld of als de Wii een tijdje heeft uitgestaan. De melding krijg ik overigens pas na een tijdje spinnen. Ik zorg dat ik hem voor ben door wanneer hij aan het spinnen de eject knop in te drukken. Vervolgens krijg ik de melding "please insert the ssb:b disc" dat doe ik dan en dan doet hij het vaak wel weer. Snap ook niet goed waardoor het nou komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik heb de Wii sinds de zomer van vorig jaar geloof ik. Hetzelfde is mij overkomen (wel alléén bij SSBB, zal ongetwijfeld komen doordat het een dual layer disc is).
Misschien een tip: Het kwam bij mij ontzettend vaak voor als mijn Wii verticaal stond. Ik heb hem nu sinds een paar maanden plat gezet (horizontaal dus :P) en het is me sinds die tijd zelfs geen één keer meer overkomen. Of dat bij iedereen zal werken weet ik natuurlijk niet, maar altijd het proberen waard lijkt me.
Op zich aan de ene kant logisch dat hij horizontaal beter werkt denk ik, aangezien de drives daartoe eigenlijk gefabriceerd zijn. Maar goed, verticaal werkt doorgaans prima afgezien van enkele dual layer DVDs op de Wii dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
RetroTycoon schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:41:
Waarom maken we geen gebruik van de Wii Consolecode Database (ook voor SSBB) :?
Hele goede vraag, ik heb me in ieder geval gewoon geregistreerd, en als iedereen dat gewoon doet dan scheelt dat een hoop nutteloze posts over friendcodes ;)

Overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=ssbb
Brawl heeft ruimte voor 64 vrienden, en dit zijn er op het moment nog geen 64. Als je mee wilt doen is het dus aanbevolen om iedereen mét een friendcode toe te voegen, zodat iedereen verzekerd is bij de ander in zijn\haar lijst te staan

[ Voor 24% gewijzigd door pepF op 08-08-2008 12:41 ]

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speek schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:03:
Ik heb de Wii sinds de zomer van vorig jaar geloof ik. Hetzelfde is mij overkomen (wel alléén bij SSBB, zal ongetwijfeld komen doordat het een dual layer disc is).
Misschien een tip: Het kwam bij mij ontzettend vaak voor als mijn Wii verticaal stond. Ik heb hem nu sinds een paar maanden plat gezet (horizontaal dus :P) en het is me sinds die tijd zelfs geen één keer meer overkomen. Of dat bij iedereen zal werken weet ik natuurlijk niet, maar altijd het proberen waard lijkt me.
Op zich aan de ene kant logisch dat hij horizontaal beter werkt denk ik, aangezien de drives daartoe eigenlijk gefabriceerd zijn. Maar goed, verticaal werkt doorgaans prima afgezien van enkele dual layer DVDs op de Wii dan..
Nice tip, klinkt logisch inderdaad, maar wat zou het probleem dan precies zijn?

Al weer 2 reacties van mensen die er ook last van hebben. Dus nu zit ik met een totaal van 3 waarvan er 2 eigen oplossingen hebben. Hmmm das wel positief.
Nog meer personen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
PepijnFens schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:25:
[...]

Hele goede vraag, ik heb me in ieder geval gewoon geregistreerd, en als iedereen dat gewoon doet dan scheelt dat een hoop nutteloze posts over friendcodes ;)

Overzicht:
[afbeelding]
Brawl heeft ruimte voor 64 vrienden, en dit zijn er op het moment nog geen 64. Als je mee wilt doen is het dus aanbevolen om iedereen mét een friendcode toe te voegen, zodat iedereen verzekerd is bij de ander in zijn\haar lijst te staan
Zou de TS 'm ook kunnen opnemen in de topicstart? Dan is 't in 1x centraal geregeld :) (in navolging van MKW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
PepijnFens schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:25:
[...]

Overzicht:
[afbeelding]
Sta ook al een tijd op consolecode db geregistreerd. Moest alleen Brawl nog toevoegen, bij deze gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
RetroTycoon schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:44:
[...]

Zou de TS 'm ook kunnen opnemen in de topicstart? Dan is 't in 1x centraal geregeld :) (in navolging van MKW)
Speaking of the devil.. Zet zojuist mn Wii aan, ik start Brawl.. En ja hoor, hij kan de disc niet lezen :X
Disc eruit, herstart en disc erin.. En hij doet het weer.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267194

heh dude's mij ff toevoege 4511-1913-4485 geef me jullie code ook ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

Marth is veel beter dan Ike, ik denk dat Lucas het meest overpowered is. Zijn up+b of up+a kan gelijk fataal zijn.
Mijn persoonlijke voorkeur ligt meer bij Ike vanwege het chargen van zijn B aanvallen. Als iemand daarin beland ligt ie met 80% of meer er gegarandeerd af. :9

Waarom is Marth beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:29
Ik ben altijd Lucas, die is echt goed :*)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik ben ook altijd Ike, hij is best snel met zijn A combo en echt uber sterk ;) Daarnaast vind ik Fox, Falco en Pikachu erg leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 04-06 14:28

Nickbn

Betrokken

Ik vind snake zelf een leuke char om mee te spelen, je kan je dichtbij aardig verweren, van veraf lekker met die raket schieten / granaatjes gooien, en als die o zo begeerlijke smashball in beeld is rent iedereen er als een malloot achteraan, perfecte gelegenheid om in alle rust een plekje van de drukte weg op te zoeken om die raket lekker in die groep mensen, of naar de smahsball te dirigeren, om lekker te profiteren van het slag en stootwerk al eerder uitgevoerd op de bal door menselijke medespelers

en ik heb al wat scheldkannonades gekregen van een niet nader te noemen medetweaker over het twistpunt dat dit niet eerlijk zou zijn ( ik hoop dat je dit leest :P )

Verder vind ik mr game&watch ook een geweldige char om mee te spelen, alleen heeft deze toch sneller de neiging ergens naartoe te vliegen als hij geraakt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Anoniem: 267194 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:24:
heh dude's mij ff toevoege 4511-1913-4485 geef me jullie code ook ff
Added, mijne staat in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben meestal toon link en ik zal nooit ice clibers zijn want die zijn gewoon donders raal
ik heb het spel al een tijdje en ik ben nog nooit ice clibers geweest

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 267194 op 11-08-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Wat ik aan de ene kant wel jammer vind is dat sommige characters zijn weggelaten (ook al zijn het meer kopieeën van andere chars).
Hiermee doel ik dus op Dr. Mario, Pichu, Young Link, Roy (am I missing some?).

Ik mis ze niet heel erg, maar voor de vorm had ik het misschien leuker gevonden dat ze erbij hadden gezeten. Vooral Dr. Mario met zijn pillen :P

Weet iemand wat de reden is dat deze characters niet in Brawl terecht zijn gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Young Link is vervangen door Toon Link. In plaats van Roy hebben we nu Ike en Pichu is vervangen door Lucario. Dr. Mario heb ik in dit spel altijd al overbodig gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ah I see.. Makes a bit of sense.. Alleen het vervangen van Pichu door Lucario is nogal vreemd. Van Young Link en Roy kan ik nog begrijpen, die lijken ontzettend op hun voorgangers. Maar Pichu lijkt in geen enkel opzicht op Lucario (moet wel zeggen dat ik Lucario een stuk cooler vind, dus klagen hoor je me niet :P).

En Dr. Mario.. Dat hij overbodig was vind ik op zich ook wel, maar toch vond ik hem genoeg hebben om af en toe eens mee te knokken :)

Ah well, ik vind het spel sowieso top. Ondanks die handvol chars die missen genoeg content om even zoet mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speek staat the wii al aan bij jou bij mij wel zo niet zet ff aan dan kunnen we brawlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Anoniem: 267194 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:53:
speek staat the wii al aan bij jou bij mij wel zo niet zet ff aan dan kunnen we brawlen
Ik ben @ work Mauwer :+ Misschien vanmiddag\vanavond wel. Add me anders even op MSN, staat in mijn profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 15:05

Meneer iCy

swarma

Ik heb een andere router gekocht en ik ga vanavond weer proberen om Smash brothers te gaan spelen en ik hoop dan dat me lag verleden tijd is. Had in in de begin tijd erg veel lag en het kwam 100% zeker door mij.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
iCy schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:09:
Ik heb een andere router gekocht en ik ga vanavond weer proberen om Smash brothers te gaan spelen en ik hoop dan dat me lag verleden tijd is. Had in in de begin tijd erg veel lag en het kwam 100% zeker door mij.
Weet je zeker dat het door de router komt? En als dat zo is.. Had je oude router dan niet beter geconfigureerd kunnen worden? :?

Moet zeggen dat wij ook weleens lag-momenten hebben (en als die er zijn, dan zijn ze er góed ook). Verder speelt het online gedeelte sowieso een stuk trager dan lokaal, maar dat is misschien logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Speek schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:54:
[...]

Weet je zeker dat het door de router komt? En als dat zo is.. Had je oude router dan niet beter geconfigureerd kunnen worden? :?

Moet zeggen dat wij ook weleens lag-momenten hebben (en als die er zijn, dan zijn ze er góed ook). Verder speelt het online gedeelte sowieso een stuk trager dan lokaal, maar dat is misschien logisch..
Bij MKW is het toch niet zo laggy als SSBB. Nou snap ik dat het anders werkt, omdat je afhankelijk bent van de positie+aanvallen van anderen, maar toch...
Bij mij begint de ellende meestal rond de 50 seconden, om vervolgens 1 minuut over 10 seconden te doen. Bij 40 seconden is het weer oké 8)7
Iemand een oplossing, of gewoon accepteren ;(?
Voor de rest natuurlijk een heel goed spel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 12-08-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 12-06 16:01

Wiebbe

<none />

90710 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:43:
Young Link is vervangen door Toon Link. In plaats van Roy hebben we nu Ike en Pichu is vervangen door Lucario. Dr. Mario heb ik in dit spel altijd al overbodig gevonden.
Euhm nee?

Mew is vervangen door lucario. Is nogal heel erg duidelijk. Ze hebben beide een "Aura Sphere" achtige attack, allebij een "floating" sprong ipv normale sprong en ze zien er redelijk hetzelfde uit ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Wiebbe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
[...]

Euhm nee?

Mew is vervangen door lucario. Is nogal heel erg duidelijk. Ze hebben beide een "Aura Sphere" achtige attack, allebij een "floating" sprong ipv normale sprong en ze zien er redelijk hetzelfde uit ;)
Mewtwo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Wiebbe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
[...]

Euhm nee?

Mewtwo ;)
Dát makes inderdaad meer sense :9 Nu snap ik hem volledig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

sssstttt ;)

Is al een tijd sinds ik Melee heb gespeeld of een pokemon film heb gekeken ^^

Daar komt trouwens bij dat in de gamecode en assets wel modellen en dingen van Roy en Mewtwo zijn gevonden. Ze waren er dus wel mee bezig maar vonden ze toch niet verschillend genoeg. Je wilt eigelijk dezelfde characters zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Roy/Marth waren volgens mij bijna identiek, lucario en mewtwo zouden dat ook wel zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Wiebbe op 12-08-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

En er zitten al genoeg chars in, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
Mew zit er inderdaad nog steeds in :P in ene pokéball, ik heb overigens al 2 of 3 legendarische pokemon gehad, het zijn er 3 volgens mij. Mew, Celebi en nog 1 :P

Alleen heb je helemaal niks aan deze pokémon, behalve dat het zeldzaam is als je ze hebt. :P De fijnste pokeball is denk ik toch Deoxys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:28:
En er zitten al genoeg chars in, vind ik.
nee hoe meer hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Topic start heeft een update gekregen. Er is een andere tabel voor alle friendcodes, hierbij kan je je zelf toevoegen en hoef ik niet steeds het topic af te spitten naar nog-niet-opgenomen friendcodes. ;)
Om opgenomen te worden in de tabel moet je je registreren bij de Wii Consolecode Database. :)

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 16:24

aapelite

Do the kirby!

SSB fan van het eerste uur hier. SSBB nu al regelmatig gespeeld en het is leuk, maar SSBM vind ik nog altijd wel lekkerder spelen. Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken. Die staat dus mooi uit. Net als de hamers, maar dat was bij SSBM al zo bij mij.
Daarnaast irriteer ik me eraan dat ik automatisch opdraai bij sommige levels als ik naar de rand rol. Je draait dan als het ware met je gezicht automatisch naar de rand, terwijl je juist net een dodgeroll deed terwijl je de andere kant op keek. Erg irritant aangezien dit wennen is tegenover SSBM. Ook zijn er wat veranderingen in gewichten en vooral snelheden van karakters. Wat ik nu wel zie is dat ieder karakter er met een relatief lagere schade al afvliegt.

Ik heb overigens iedereen (die ik kan toevoegen en het goed heeft ingevoerd) uit de TS toegevoegd, mijn friendscode staat er ook in voor de geinteresseerden.

• speek1984
Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken.
Also referring to the whipping non-high-tech-suited girl? :P Just kidding.
Vind ik ook wel, hoewel ik de smash ball toch altijd aan laat staan.. Maar dat komt misschien omdat ik de "jacht" op de smash ball altijd wel vermakelijk vind. Iedereen als een gek bezig om dat ding te pakken te krijgen, anderen er juist van te weerhouden, of de smash ability weer van hem af te beuken, heerlijk :9

Dat automatisch draaien aan de rand vind ik ook erg irritant ja. Bij de ene character is het vervelender dan de andere (zal wel te maken hebben de standaard kicks en punches die minder bereik hebben oid).
Ik probeer het vaak op te heffen door na die "auto-turn" een down/up smash in te zetten (afhankelijk van het character). De radius van die aanvallen hebben vaak een bereik van zowel voor als achter je character. Zo is de kans toch weer net iets groter om de tegenstander te raken.
Maar het blijft irritant, zoiets vergeet je soms toch in the heat of battle :) En soms denk je dat je om gaat draaien, maar kom je net ietsje voor de rand uit.. Niet dus.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door speek1984 op 14-08-2008 12:00 ]

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Speek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:59:
[...]

Also referring to the whipping non-high-tech-suited girl? :P Just kidding.
Vind ik ook wel, hoewel ik de smash ball toch altijd aan laat staan.. Maar dat komt misschien omdat ik de "jacht" op de smash ball altijd wel vermakelijk vind. Iedereen als een gek bezig om dat ding te pakken te krijgen, anderen er juist van te weerhouden, of de smash ability weer van hem af te beuken, heerlijk :9

Dat automatisch draaien aan de rand vind ik ook erg irritant ja. Bij de ene character is het vervelender dan de andere (zal wel te maken hebben de standaard kicks en punches die minder bereik hebben oid).
Ik probeer het vaak op te heffen door na die "auto-turn" een down/up smash in te zetten (afhankelijk van het character). De radius van die aanvallen hebben vaak een bereik van zowel voor als achter je character. Zo is de kans toch weer net iets groter om de tegenstander te raken.
Maar het blijft irritant, zoiets vergeet je soms toch in the heat of battle :) En soms denk je dat je om gaat draaien, maar kom je net ietsje voor de rand uit.. Niet dus.. :/
Haha, jij weet wel over welke ik het oa heb, maar zo zijn er nog menig karakters met een final smash die er grappig uitziet, maar dat is het ook wel :P

Ik heb gemerkt dat het draaien niet bij ieder level is. Het is in ieder geval wel belachelijk irritant, zeker met de online lag die je soms hebt als je een actie poogt te doen, verpest het volledig. Maja, SSB spellen blijven voor mij toch wel bankspellen ;)

Jij hoort btw te werken. :P

• speek1984
aapelite schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:18:
[...]
SSB spellen blijven voor mij toch wel bankspellen ;)

Jij hoort btw te werken. :P

/totally offtopic:
I couldn't agree more :>

Oh en ik ben ook "aan het werk" :+ Ik gun mezelf alleen af en toe een GoT-break. En op jouw post móest ik natuurlijk gewoon reageren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

aapelite schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:19:
SSB fan van het eerste uur hier. SSBB nu al regelmatig gespeeld en het is leuk, maar SSBM vind ik nog altijd wel lekkerder spelen. Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken. Die staat dus mooi uit. Net als de hamers, maar dat was bij SSBM al zo bij mij.
Daarnaast irriteer ik me eraan dat ik automatisch opdraai bij sommige levels als ik naar de rand rol. Je draait dan als het ware met je gezicht automatisch naar de rand, terwijl je juist net een dodgeroll deed terwijl je de andere kant op keek. Erg irritant aangezien dit wennen is tegenover SSBM. Ook zijn er wat veranderingen in gewichten en vooral snelheden van karakters. Wat ik nu wel zie is dat ieder karakter er met een relatief lagere schade al afvliegt.

Ik heb overigens iedereen (die ik kan toevoegen en het goed heeft ingevoerd) uit de TS toegevoegd, mijn friendscode staat er ook in voor de geinteresseerden.
Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppen ;)

Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?

Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game :P

Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!

[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 15-08-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:45:
[...]

Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppen ;)

Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?

Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game :P

Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!
Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.

Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelen ;) Het is gewoon heel gezellig om het met zn 4en te spelen o pde bank en de frustraties en het gescheld van elkaar te horen :p

Wat betreft de dodge roll aan de rand, het is zoals je het uitlegt inderdaad. Niet iedere map heeft het, maar de nieuwe final destination heeft het iig zeker. Het vervelenste is ook dat het dus niet altijd zo is Zolang je niet weet wat er gebeurd op iedere map is het lastig te anticiperen. Niet iedereen zal er evenveel last van hebben, maar naar de rand rollen, waar je normaal automatisch stopt met rollen, maar wel kan dodgen ookal is er eigenlijk geen ruimte meer op te rollen, kan nou niet meer altijd even lekker. Zo zijn er nog wel meer dingen aangepast, zoals bijvoorbeeld met kirby aan de rand iemand grijpen. Vroeger kan je bij een backwards drop iemand meenemen over de rand en was hij eerder dood ivm het onder liggen. Nu glij je als het ware eerst een stuk meer het land op waardoor dat nooit meer kan. Opzich prima, je kan niemand meer naaien op een dergelijke manier. Sowieso zijn naaistreken op die manier uitgesloten aangezien het potje na de laatste death niet meteen voorbij is, maar even vertraagt voor het afgelopen is. Zal voor velen wel een hele opluchting zijn dat ze niet meer zomaar genaait kunnen worden op die manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

aapelite schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:56:
[...]

Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.

Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelen ;) Het is gewoon heel gezellig om het met zn 4en te spelen o pde bank en de frustraties en het gescheld van elkaar te horen :p
Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.

Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map ;)

dikke chaos en super fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:09:
[...]

Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.

Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map ;)

dikke chaos en super fun :P
Totally agree :) Chaos is in SSBB super veel fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Ben gisteren ook begonnen aan deze game! En oh wat is ie heerlijk om te spelen....besturing was even wennen (vooral het jumpen) maar dat is alleen maar een uitdaging.Nou heb ik de Wii ook pas sinds 3 dagen dus overall moet ik nog heel erg wennen aan de controls :D Wat mij het meest verraste is dat de carracters waar ik tot nu toe mee heb gespeeld een totaal verschillende speel stijl hebben! Het zal wel even duren voordat ik elke carracter onder de knie te heb en dat zie ik niet zo veel meer! Maar ja, herspeelbaar is ie zeker en het zal vast lachen zijn om dit met wat vrienden te spelen :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Wanneer zijn jullie vooral op SSBB te vinden? Ik meestal rond 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er nog mensen die zin hebben om elke week online te spelen, elke dag zou zelfs ook kunnen. Ik speel het nog best vaak en het zou fijn zijn als ik mijn F list kon uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 16:14
Een hele grote kick!
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen? Ik had eigenlijk een vraag over de besturing en met welke controler je het beste kon spelen. Ik heb het gevoel dat de orginele controler (die op de oude SNES en N64 controler lijkt) veel beter kan spelen. Iemand ervaring met deze tegenover de wii mote met SSBB?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Inderdaad beetje dood topic. Ik speel het zelf ook niet meer, maar om antwoord op je vraag te geven. Ik vind het zelf het makkelijkst om met een gamecube (wavebird) controller te spelen. Voornamelijk omdat ik dat gewend was van melee, en de wiimote besturing niks toevoegd.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik speel het nog af en toe, en ook ik kies voor de NGC controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 16:14
Ik heb nu die classic controler gekocht maar vind het op dit moment nog geen voordeel hebben tegenover de wii mote. Misschien komt dat omdat ik de Wii mote op dit moment gewend ben. Maar ik zie wel in dat het veel beter kan met de classic controler.

1 ding is overigens echt irritant. Je moet sturen met dat knuppeltje (ik wil gewoon pijltjes) echt freaking irritant en bij de controls kan je het niet veranderen. Iemand een idee?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

xzaz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:02:
Een hele grote kick!
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen? Ik had eigenlijk een vraag over de besturing en met welke controler je het beste kon spelen. Ik heb het gevoel dat de orginele controler (die op de oude SNES en N64 controler lijkt) veel beter kan spelen. Iemand ervaring met deze tegenover de wii mote met SSBB?
Ik speel nog steeds regelmatig Smash Bros. met wat vrienden.

De beste controller voor de game blijft voor mij de GameCube controller. Simpelweg door al die uren Melee, dan wel eentje met draad want de WaveBirds hebben nog wel is een beetje last van input lag of reageren niet. Ik heb geen idee of dat aan de Wavebirds ligt een maat van me heeft of aan de game.

Overigens is de analog stick wel beter voor de controls, je kunt gemakkelijk Smashes opladen met dat 'tikje' de kenners weten wat ik bedoel :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 27-01-2009 00:27 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste