Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:45:
[...]
Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppen
Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?
Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game
Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!
Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelen
Wat betreft de dodge roll aan de rand, het is zoals je het uitlegt inderdaad. Niet iedere map heeft het, maar de nieuwe final destination heeft het iig zeker. Het vervelenste is ook dat het dus niet altijd zo is Zolang je niet weet wat er gebeurd op iedere map is het lastig te anticiperen. Niet iedereen zal er evenveel last van hebben, maar naar de rand rollen, waar je normaal automatisch stopt met rollen, maar wel kan dodgen ookal is er eigenlijk geen ruimte meer op te rollen, kan nou niet meer altijd even lekker. Zo zijn er nog wel meer dingen aangepast, zoals bijvoorbeeld met kirby aan de rand iemand grijpen. Vroeger kan je bij een backwards drop iemand meenemen over de rand en was hij eerder dood ivm het onder liggen. Nu glij je als het ware eerst een stuk meer het land op waardoor dat nooit meer kan. Opzich prima, je kan niemand meer naaien op een dergelijke manier. Sowieso zijn naaistreken op die manier uitgesloten aangezien het potje na de laatste death niet meteen voorbij is, maar even vertraagt voor het afgelopen is. Zal voor velen wel een hele opluchting zijn dat ze niet meer zomaar genaait kunnen worden op die manier