[Wii] Super Smash Bros: Brawl

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:52

aapelite

Do the kirby!

Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:45:
[...]

Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppen ;)

Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?

Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game :P

Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!
Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.

Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelen ;) Het is gewoon heel gezellig om het met zn 4en te spelen o pde bank en de frustraties en het gescheld van elkaar te horen :p

Wat betreft de dodge roll aan de rand, het is zoals je het uitlegt inderdaad. Niet iedere map heeft het, maar de nieuwe final destination heeft het iig zeker. Het vervelenste is ook dat het dus niet altijd zo is Zolang je niet weet wat er gebeurd op iedere map is het lastig te anticiperen. Niet iedereen zal er evenveel last van hebben, maar naar de rand rollen, waar je normaal automatisch stopt met rollen, maar wel kan dodgen ookal is er eigenlijk geen ruimte meer op te rollen, kan nou niet meer altijd even lekker. Zo zijn er nog wel meer dingen aangepast, zoals bijvoorbeeld met kirby aan de rand iemand grijpen. Vroeger kan je bij een backwards drop iemand meenemen over de rand en was hij eerder dood ivm het onder liggen. Nu glij je als het ware eerst een stuk meer het land op waardoor dat nooit meer kan. Opzich prima, je kan niemand meer naaien op een dergelijke manier. Sowieso zijn naaistreken op die manier uitgesloten aangezien het potje na de laatste death niet meteen voorbij is, maar even vertraagt voor het afgelopen is. Zal voor velen wel een hele opluchting zijn dat ze niet meer zomaar genaait kunnen worden op die manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:33

Wiebbe

<none />

aapelite schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:56:
[...]

Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.

Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelen ;) Het is gewoon heel gezellig om het met zn 4en te spelen o pde bank en de frustraties en het gescheld van elkaar te horen :p
Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.

Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map ;)

dikke chaos en super fun :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 21:11
Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:09:
[...]

Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.

Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map ;)

dikke chaos en super fun :P
Totally agree :) Chaos is in SSBB super veel fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 09-05 13:23

MetalPool

Boe!

Ben gisteren ook begonnen aan deze game! En oh wat is ie heerlijk om te spelen....besturing was even wennen (vooral het jumpen) maar dat is alleen maar een uitdaging.Nou heb ik de Wii ook pas sinds 3 dagen dus overall moet ik nog heel erg wennen aan de controls :D Wat mij het meest verraste is dat de carracters waar ik tot nu toe mee heb gespeeld een totaal verschillende speel stijl hebben! Het zal wel even duren voordat ik elke carracter onder de knie te heb en dat zie ik niet zo veel meer! Maar ja, herspeelbaar is ie zeker en het zal vast lachen zijn om dit met wat vrienden te spelen :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 12-05 21:11
Wanneer zijn jullie vooral op SSBB te vinden? Ik meestal rond 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Zijn er nog mensen die zin hebben om elke week online te spelen, elke dag zou zelfs ook kunnen. Ik speel het nog best vaak en het zou fijn zijn als ik mijn F list kon uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:36
Een hele grote kick!
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen? Ik had eigenlijk een vraag over de besturing en met welke controler je het beste kon spelen. Ik heb het gevoel dat de orginele controler (die op de oude SNES en N64 controler lijkt) veel beter kan spelen. Iemand ervaring met deze tegenover de wii mote met SSBB?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Inderdaad beetje dood topic. Ik speel het zelf ook niet meer, maar om antwoord op je vraag te geven. Ik vind het zelf het makkelijkst om met een gamecube (wavebird) controller te spelen. Voornamelijk omdat ik dat gewend was van melee, en de wiimote besturing niks toevoegd.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik speel het nog af en toe, en ook ik kies voor de NGC controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:36
Ik heb nu die classic controler gekocht maar vind het op dit moment nog geen voordeel hebben tegenover de wii mote. Misschien komt dat omdat ik de Wii mote op dit moment gewend ben. Maar ik zie wel in dat het veel beter kan met de classic controler.

1 ding is overigens echt irritant. Je moet sturen met dat knuppeltje (ik wil gewoon pijltjes) echt freaking irritant en bij de controls kan je het niet veranderen. Iemand een idee?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

xzaz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:02:
Een hele grote kick!
Zijn er uberhaupt nog mensen die dit spelen? Ik had eigenlijk een vraag over de besturing en met welke controler je het beste kon spelen. Ik heb het gevoel dat de orginele controler (die op de oude SNES en N64 controler lijkt) veel beter kan spelen. Iemand ervaring met deze tegenover de wii mote met SSBB?
Ik speel nog steeds regelmatig Smash Bros. met wat vrienden.

De beste controller voor de game blijft voor mij de GameCube controller. Simpelweg door al die uren Melee, dan wel eentje met draad want de WaveBirds hebben nog wel is een beetje last van input lag of reageren niet. Ik heb geen idee of dat aan de Wavebirds ligt een maat van me heeft of aan de game.

Overigens is de analog stick wel beter voor de controls, je kunt gemakkelijk Smashes opladen met dat 'tikje' de kenners weten wat ik bedoel :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 27-01-2009 00:27 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste