Het kan best zijn dat ze op eigen houtje een Icarus game aan het maken waren in de hoop dat Nintendo het project zou publishen. Aan de andere kant denk ik niet dat het een slimme zet is, maar er is wel vaker gebleken dat gamestudios gewoon heel slecht management hebben. Het grootste probleem voor Factor 5 was dat Brash(uitgever van een paar hele slechte movie-licensed games) failiet ging. Met name omdat ze een SuperMan project hadden lopen voor Brash waar ze dus nu niets meer mee kunnen. De "3 game deal" die ze met Sony hadden viel in het water toen SCE grote verliezen boekte en LAIR Factor 5 de bijnaam: Factor 4.9 bezorgde. Ik gok dat ze hun projecten niet kwijt konden bij Nintendo en de andere publishers ook geen interesse hadden. Als F5 echt aan een belangrijke Nintendo game bezig was dan had Nintendo het bedrijf wel te hulp geschoten of gewoon gekocht, want dat deden ze met Retro Studios ook toen het mis ging met Metroid Prime.Deddiekoel schreef op zondag 21 december 2008 @ 10:19:
[...]
Matt van IGN denkt dat Kid Icarus in ontwikkeling is en al in een ver stadium. Hij dacht ook dat F5 deze game aan het ontwikkelen was. Zoals ik al eerder heb gezegd (en als dit waar is) dan hoop ik dat Nintendo zijn buidel trekt... Maar omdat ze over de kop zijn denk ik niet dat ze Kid Icarus aan het maken zijn want dan zouden ze een deal met Nintendo hebben.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=790000&z=85OMX2000 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:11:
Ik wil een Wii kopen met eventueel Wii fit voor mijn vriendin. Ik heb een beetje rond gesurfd, en ik kom nog nergens complete pakketten met controllers voor 2 spelers tegen. Weet iemand nog wat van een leuke actie bij, bijv. Mediamarkt?
Een wii voor 225 euro. Altijd leuk meegenomen!
Verwijderd
De game die overal werd afgeschoten voor hij er was, en het is nog gelukt ook als je de verkoopcijfers ziet. Als er kritiek was, ging dit om het besturen van je draak en het target-systeem. Ik moet daar eens mee lachen, elk spel heeft wel een leercurve (thank god) dus dat sturen ging bij mij na een tijdje vlot. Volgens mij hadden de meeste reviewers twee linkse poten, of gaven ze al op na een kwartier te proberen. Of ze dachten, draken maar geen elfjes en orcjes?Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:25:
[...]
De "3 game deal" die ze met Sony hadden viel in het water toen SCE grote verliezen boekte en LAIR Factor 5 de bijnaam: Factor 4.9 bezorgde.

Ik apprecieer de mooie graphics, verhaal, geluid, bombastische veldslagen en de sfeer.
Verder ben ik blij dat ik niet gekeken heb naar wat reviewers over de game wisten te vertellen, of ik had een leuke game gemist.
Ook leuk dat ze je verplichten om bij hen een spel te kopen:Tc-Chub schreef op zondag 21 december 2008 @ 20:16:
[...]
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=790000&z=85
Een wii voor 225 euro. Altijd leuk meegenomen!
Via postorder verkopen wij de Wii enkel in combinatie met een extra spel. Houd u daar rekening mee wanneer u deze console bestelt via onze website.
Als je op pricewatch: Nintendo Wii Sports Pack Wit kijkt, dan zie je dat hij daar maar 1 euro meer kost (incl. verzendkosten) en dan weet je meteen met wat voor een shop je te maken hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door pven op 21-12-2008 20:45 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dimension Plus is overigens ook een prima shop hoor, heb er al meerdere malen wat besteld. Altijd snel en netjes binnen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik ben benieuwd of je de game gespeeld hebt, want LAIR is nu echt een titel die ik niet zou verdedigen. Met name hoe buggy het allemaal was, het waren niet zozeer de slechte controls maar gewoon de gameplay die LAIR gaar maakte. De actie werd om de twee seconde onderbroken om je iets belangrijkers te laten zien elders op het slagveld en als je dan dat objective ging doen was een ander objective weer failed. Daarnaast was alles dezelfde kleur(bijvoorbeeld draken/bergen) waardoor een leger vijandelijke draken min of meer camouflage had. Het hand-to-hand of eigenlijk claw-to-claw combat werkten al helemaal voor geen meter. Het level met die zoeklampen was nog wel het rommeligst, af en toe op een gebouw of iets landen, vervolgens hard schudden om het te slopen en ondertussen bereikte de framerate het nulpunt aangezien iedere wapen in het hele level aan het knallen was. Ik vond het ook grappig toen ik met een draak een soort van olifant beest moest neerhalen met een enterhaak, precies zoals ik dat jaren geleden deed in Rogue Squadron. Het was min of meer Rogue Squadron met draken en dat werkte gewoon niet.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 20:33:
[...]
De game die overal werd afgeschoten voor hij er was, en het is nog gelukt ook als je de verkoopcijfers ziet. Als er kritiek was, ging dit om het besturen van je draak en het target-systeem. Ik moet daar eens mee lachen, elk spel heeft wel een leercurve (thank god) dus dat sturen ging bij mij na een tijdje vlot. Volgens mij hadden de meeste reviewers twee linkse poten, of gaven ze al op na een kwartier te proberen. Of ze dachten, draken maar geen elfjes en orcjes?![]()
Ik apprecieer de mooie graphics, verhaal, geluid, bombastische veldslagen en de sfeer.
Verder ben ik blij dat ik niet gekeken heb naar wat reviewers over de game wisten te vertellen, of ik had een leuke game gemist.
Trouwens fijne kerstdagen van onze vrienden van SEGA:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v_QszF2ptq0]
Betere kwaliteit
Verwijderd
Hoe leuk is; RE: Umbrella Chronicles?
Het gaat me dan ook voornamelijk om de gameplay.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 08:08 ]
Ik vond het een zeer vermakelijke game. Enige nadeel is dat de headshots extreem moeilijk te doen zijn maar verder speelt het heerlijk. Multiplayer voegt ook echt wat toe imho.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 06:51:
Voor de RE fan is het ook nog eens erg leuk om alle locaties te doorlopen maar verwacht niet teveel van het eind verhaal.
[edit]
Leuk filmpje btw, sega is goed bezig
[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 22-12-2008 09:29 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Bedankt voor je reactie!rajackar schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:20:
[...]
Ik vond het een zeer vermakelijke game. Enige nadeel is dat de headshots extreem moeilijk te doen zijn maar verder speelt het heerlijk. Multiplayer voegt ook echt wat toe imho.
Voor de RE fan is het ook nog eens erg leuk om alle locaties te doorlopen maar verwacht niet teveel van het eind verhaal.
[edit]
Leuk filmpje btw, sega is goed bezig
Dat klinkt goed, dat die headshots lastig zijn neem ik op de koop toe.
Zolang de besturing prima is, zonder camera frustraties ben ik al lang tevreden!
Camera frustraties zul je niet snel hebben aangezien het allemaal on rails is.
Oh, en de graphics zijn ook nog best aardig
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Eindelijk nieuws over Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers
De Wii-versie van Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time zal een trailer bevatten van Crystal Bearers:
http://www.famitsu.com/game/news/1220789_1124.html
URL copy pasten in de adresbalk
De Wii-versie van Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time zal een trailer bevatten van Crystal Bearers:
Dat had ik inderdaad gezien. Echter kost hij wel meer dan 1 euro. Ja dat is trouwens alleen maar als je hem online wilt bestellen en dus wilt versturen en het is om doorverkopers tegen te gaan. Als je hem komt afhalen (Doetinchem, Delft of Groningen) dan hoef je er geen spel bij te bestellen.pven schreef op zondag 21 december 2008 @ 20:42:
[...]
Ook leuk dat ze je verplichten om bij hen een spel te kopen:
[...]
Als je op pricewatch: Nintendo Wii Sports Pack Wit kijkt, dan zie je dat hij daar maar 1 euro meer kost (incl. verzendkosten) en dan weet je meteen met wat voor een shop je te maken hebt.
'vrede op aarde'...Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:55:
[...]
Trouwens fijne kerstdagen van onze vrienden van SEGA:
[video]
Betere kwaliteit
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Zaterdag gekocht bij MediaMarkt (Rotterdam Alexander) lagen er nog 4. Wij hebben dus onze wii collectie uitgebreid. Een accu pack voor alle 2 de controlers. Mario Kart WiiJumpman schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:15:
Weet iemand waar je nog het echte originele Nintendo Wii Wheel kan kopen zoals je deze bij Mario Kart Wii krijgt (met de infrarood te gebruiken en met het blauwe rondje met Wii achterop)? Ik heb echt in twee steden alles (MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, E-Plaza, Free Record Shop, lokale game winkels) afgezocht en bij diverse webwinkels gevraagd. Overal alleen maar de BigBen (Die overigens de verpakking wel erg doet laten lijken op een origineel Wii Wheel, orgineel Nintendo en Licensed erop) Trustmaster en derden stuurtjes.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Die game blijft hoe ze het ook wenden of keren gewoon vapoware. Het is echt alleen manier om Echoes of time dat een grafisch onopgepoetste DS poort wordt aan de man te brengen. Zie je het al voor je, graphics op de DS zijn al lelijk maar als je die ook nog eens 25 keer op rekt en op je 40 inch HD tv toont. Nou dat wordt echt 1 grote pixel fest. Ik wil niet eens weten hoe dat er uit gaat zien.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:11:
Eindelijk nieuws over Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers
Ondanks dat CB mij nog steeds een geweldige game lijkt verlies ik wel langzaam de interesse en vooral omdat Square Enix het maakt heb ik eigenlijk al geen vertrouwen want die hebben al jaren niet echt veel bijzonders meer afgeleverd.
Best een aardige game, maar vooral co-op is echt super!rajackar schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:02:
Camera frustraties zul je niet snel hebben aangezien het allemaal on rails is.
Ps4/switch gamer
Iemand hier die z'n Wii via de LAN adapter en een Devolo Powerline plug (netwerk over stroomnet) aangesloten heeft ??
De Wii komt nogal ver van de router te staan dus een directe kabel gaat niet lukken en wireless is ook maar afwachten ... ik heb goeie ervaringen met PC's en die Devolo plugs, dus hoop dat de Wii aansluiten ook lukt.
De Wii komt nogal ver van de router te staan dus een directe kabel gaat niet lukken en wireless is ook maar afwachten ... ik heb goeie ervaringen met PC's en die Devolo plugs, dus hoop dat de Wii aansluiten ook lukt.
Vooral met 2 spelers is het een erg goede (party) game. Voor singleplayer zou ik RE4 aanraden.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 06:51:
Waarom zou de wireless niet goed werken?Goner schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:21:
Iemand hier die z'n Wii via de LAN adapter en een Devolo Powerline plug (netwerk over stroomnet) aangesloten heeft ??
Omdat er 2 vloeren/plafonds tussen zitten ... dat bedoelde ik met 'nogal ver'.Fire69 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:15:
Waarom zou de wireless niet goed werken?
Verwijderd
Ik wilde de game juist alleen spelen, zal dr met dit in m'n achterhoofd nog es goed over nadenken, thnx!Pierz schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:41:
[...]
Vooral met 2 spelers is het een erg goede (party) game. Voor singleplayer zou ik RE4 aanraden.
RES4 heb ik in mijn collectie, das een pareltje!
@: rajackar, nogmaals bedankt voor je hulp!
Ik heb er zelf ook 2 vloeren/plafonds tussen zitten en bij mij werkt het prima, misschien eerst dus gewoon even poberen?Goner schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:30:
[...]
Omdat er 2 vloeren/plafonds tussen zitten ... dat bedoelde ik met 'nogal ver'.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ervaring met wireless laptop is niet best ... vreemd genoeg heeft m'n DS een heel redelijke connectie naar boven (ene hoek van de kamer beter dan andere), surfen (Opera browser) gaat best snel.Sp!tF!re schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:18:
Ik heb er zelf ook 2 vloeren/plafonds tussen zitten en bij mij werkt het prima, misschien eerst dus gewoon even poberen?
Heeft de Wii een beetje behoorlijke wireless kaart ??
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 23-12-2008 12:00 ]
Een vriend van me woont in een zomerhuis en hij kan connectie maken met de router van zijn huisbaas die in de gangkast staat. Dat is een behoorlijk eind.Goner schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:59:
[...]
Ervaring met wireless laptop is niet best ... vreemd genoeg heeft m'n DS een heel redelijke connectie naar boven (ene hoek van de kamer beter dan andere), surfen (Opera browser) gaat best snel.
Heeft de Wii een beetje behoorlijke wireless kaart ??
Ja ik heb mijn router op de kamer staan, en ik heb in de garage een soort zithoek. Is ongeveer 5 meter er vandaan. En 2 dikke betonnen muren. Hij zegt signaalsterkte goed, maar als ik dan speedtest doe dan haal ik mijn volle internetsnelheid die ik met de kabel heb ook. Dus kan makkelijk 
Licht er dan natuurlijk wel aan wat voor een router je hebt. Ik heb een linksys WRT54GS en die werkt super.
Licht er dan natuurlijk wel aan wat voor een router je hebt. Ik heb een linksys WRT54GS en die werkt super.
Hier staat de w-router ook 2 verdiepingen hoger mijn laptop heeft op de zelfde plek als de wii maar 1 streepje over van de 5. De wii heeft perfect bereik, heb nog nooit problemen gehad met een verbinding die wegvalt. Ook het streamen van die video's gaat uitstekend.Goner schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:30:
[...]
Omdat er 2 vloeren/plafonds tussen zitten ... dat bedoelde ik met 'nogal ver'.
Misschien moet ik dit eigenlijk in het Guitar Hero WT topic vragen maar ik verwacht hier een beter antwoord 
Death Magnetic hoort toch gereleased te zijn voor WT? Ik heb 'm net gekocht namelijk (guitar only) maar in de store vind ik maar 3 nummers terug, en niet mijn favo All Nightmare Long. Gelukkig dan weer wel My Apocalypse maar toch. Waarom staat niet het hele album er?
Death Magnetic hoort toch gereleased te zijn voor WT? Ik heb 'm net gekocht namelijk (guitar only) maar in de store vind ik maar 3 nummers terug, en niet mijn favo All Nightmare Long. Gelukkig dan weer wel My Apocalypse maar toch. Waarom staat niet het hele album er?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
vandaag Battalion Wars 2 binnen gekregen, op ebay voor weinig gekocht van een game shop die over de kop was gegaan en zijn stock kwijt moest 
Ken het spel eigenlijk niet maar zit WiFi ondersteuning bij en kreeg goede reviews dus ben benieuwd..
Ken het spel eigenlijk niet maar zit WiFi ondersteuning bij en kreeg goede reviews dus ben benieuwd..
Linkje toevallig? Als 'ie nog meer goedkope dingen heeft hebben anderen (waaronder ik) er misschien ook nog wat aan.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
de meeste dingen zijn al verkocht, dus tenzij je interesse hebt in barbie en bratz games ben je net te laat vrees ik:Captain N schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:36:
Linkje toevallig? Als 'ie nog meer goedkope dingen heeft hebben anderen (waaronder ik) er misschien ook nog wat aan.
http://shop.ebay.co.uk/me...QQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZ
maar miscchien komt ie later met nog meer..
Raar, ik wou vandaag met mijn zwager even mario karten. Ik kon wel gewoon een game joinen, een game maken me 'friends' zien. Maar hij kon mij niet joinen. We hebben het een aantal keer geprobeerd en 1 maal is het gelukt.
De foutmelding: 86420
W-Router: WGR614
Spel: Mario kart
Raar dat ik wel kan joinen, ook gewoon connectie heb maar dat hij mij niet kan joinen. We hebben overigens allebei de zelfde w-lan router. Iemand ervaring met dit probleem? Google leverde niet meer resultaten op als "Je channel op 1 zetten" en je firewall uit zetten. Of Alle poorten open zetten ( ja echt ).
De foutmelding: 86420
W-Router: WGR614
Spel: Mario kart
Raar dat ik wel kan joinen, ook gewoon connectie heb maar dat hij mij niet kan joinen. We hebben overigens allebei de zelfde w-lan router. Iemand ervaring met dit probleem? Google leverde niet meer resultaten op als "Je channel op 1 zetten" en je firewall uit zetten. Of Alle poorten open zetten ( ja echt ).
Heb om eerlijk te zijn geen enkel idee. Misschien wel een idee om nintendo maar eens te mailen/bellen?
Capcom lijkt de weg naar de Wii weer te hebben gevonden, was het afgelopen jaar nogal mager zien we volgend jaar ineens een aantal Capcom games en daar blijft het niet bij. Monster Hunter G wordt met groter zekerheid naar de Wii gepoort en er staat ons nog een een grote verrassing te wachten als we Capcom mogelijk geloven. Ik hoop een nieuwe RE zoals deel 4
http://gonintendo.com/?p=67328#comments

http://gonintendo.com/?p=67328#comments
Is de service goed of krijg je een standaard mailtje terug?Tc-Chub schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:44:
Heb om eerlijk te zijn geen enkel idee. Misschien wel een idee om nintendo maar eens te mailen/bellen?
Ik heb echt geen enkel idee. Heb (gelukkig) nog niet naar nintendo hoeven te mailen/bellen dus...
Ik ben op dit moment al bijna 3 maanden met Nintendo aan het mailen maar is gemiddeld 1 mailtje per maand en dan weer maand wachten.
Ik wil voor Resident Evil (4 Wii Edition en Umbrella Chronicles) een tweetal pistolen halen. Maakt het nu nog veel uit wat dit betreft, of kan ik gewoon de meest "realistisch" ogende pistolen uitzoeken?
Dan kun je dus beter naar nintendo bellen.jongentje schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:42:
Ik ben op dit moment al bijna 3 maanden met Nintendo aan het mailen maar is gemiddeld 1 mailtje per maand en dan weer maand wachten.
Tja, voor mijn probleem moest ik mailen zeiden ze aan de telefoon (na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan)Tc-Chub schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:36:
[...]
Dan kun je dus beter naar nintendo bellen.
wat is je probleemjongentje schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:02:
[...]
Tja, voor mijn probleem moest ik mailen zeiden ze aan de telefoon (na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan)
Ik speel UC uitsluitend samen met iemand anders. Als je een singleplayer zoekt zou ik mijn geld aan iets anders uitgeven.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 01:24:
[...]
Ik wilde de game juist alleen spelen, zal dr met dit in m'n achterhoofd nog es goed over nadenken, thnx!
RES4 heb ik in mijn collectie, das een pareltje!
@: rajackar, nogmaals bedankt voor je hulp!
Ik heb zelf de Nyko Perfect shot. Fijn pistooltje, maar kan niet met RE4 gebruikt worden omdat je daar niet schiet met de B-knop... Maar volgens mij kan je de wii zapper er ook niet mee gebruiken.Exorcist schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:27:
Ik wil voor Resident Evil (4 Wii Edition en Umbrella Chronicles) een tweetal pistolen halen. Maakt het nu nog veel uit wat dit betreft, of kan ik gewoon de meest "realistisch" ogende pistolen uitzoeken?
Hier ook de nyko perfect shot, ik heb ook de wii zapper maar de nyko speelt lekkerder. Werkt inderdaad niet met RE4 maar UC werkt lekker met de nyko.
Zijn die Perfect shots nog in NL verkrijgbaar, ik zie namelijk altijd van die goedkope Piranha guns en een Wii Zapper heb ik al maar voor House of the Dead: Overkill lijkt me zo'n Perfect Shot wel handig.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 17:12 ]
Dat bedoel ik (A). Is er trouwens naast MK nog een game wat echt een must have is voor de hele familie? Waarvan jullie zeggen die moet je echt hebben.jongentje schreef op woensdag 24 december 2008 @ 16:42:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bzZ3EVWmAvs]
Zeker een game om naar uit te kijken, hopelijk redt deze het naar Europa
Zeker een game om naar uit te kijken, hopelijk redt deze het naar Europa
* Flesdop meldt.
Heb vandaag ook een Wii gekocht bij de Mediamarkt voor maar 222,-
Gelijk ook maar 2 spellen bij gekocht want de Wii Sports is niet veel keus,dus Tomb Raider: Underworld en Mario Kart gekozen. Zat eerst te twijfelen tussen Resident Evil: Umbrella Chronicles en Resident Evil 4 maar daar was het vrouwtje niet zo blij mee dusja...
Hoop er nog veel plezier van te hebben maar dat zal geen probleem zijn.
Heb vandaag ook een Wii gekocht bij de Mediamarkt voor maar 222,-
Gelijk ook maar 2 spellen bij gekocht want de Wii Sports is niet veel keus,dus Tomb Raider: Underworld en Mario Kart gekozen. Zat eerst te twijfelen tussen Resident Evil: Umbrella Chronicles en Resident Evil 4 maar daar was het vrouwtje niet zo blij mee dusja...
Hoop er nog veel plezier van te hebben maar dat zal geen probleem zijn.
Super Smash Bros. Brawl is een leuke multiplayer game, de lat ligt iets hoger als bij Mario Kart maar dat mag de pret niet drukken denk ik. Kijk anders even in de start post daar staan heel veel titels die leuk/goed zijn.xzaz schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:27:
[...]
Dat bedoel ik (A). Is er trouwens naast MK nog een game wat echt een must have is voor de hele familie? Waarvan jullie zeggen die moet je echt hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 19:28 ]
Ik meen dat Dixons en Dynabyte ze verkoopt. Dynabyte zeker iig.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 17:11:
Zijn die Perfect shots nog in NL verkrijgbaar, ik zie namelijk altijd van die goedkope Piranha guns en een Wii Zapper heb ik al maar voor House of the Dead: Overkill lijkt me zo'n Perfect Shot wel handig.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Minireview Gbooster G-remote en wireless nunchuk
Vandaag hebben mijn dochter en zoon een Gbooster G-remote en wireless nunchuk voor kerst gekregen van oma en opa. Mooi roze en mooi blauw. De Gboosters zijn van een grotere afstand te gebruiken. De originele Wiimote werkt bij ons vanaf 4,5 meter niet meer goed. De Gbooster werkt op 6 meter nog. Wat wel minder is, is dat de lichtgevoeligheid sterk verschilt met die van de Wiimote. Op sensitivity 1 werken de Gboosters bij ons goed, maar de originele Wiimote doet zijn werk pas vanaf 3. Een ander verschil is de gevoeligheid. Als ik de Wiimote en de G-remote naast elkaar leg dan zijn ze horizontaal en verticaal vrijwel identiek op het scherm (midden). Zodra ik er mee beweeg neemt de uitslag op de G-remote exponentieel toe. Dat wil zeggen vanuit het midden naar linksboven bewegen en de Gbooster is er sneller dan de Wiimote. Dit werkt in alle richtingen zo. Voor schietspelletjes misschien wel handig, zal wel ff wennen zijn. Dan hebben we nog bewegingsensors. Deze werken ook net iets anders dan die van de Wiimote. Zo anders genoeg dat mijn dochter er liever niet mee wilt spelen. Het ergste vond ik de afwijking onderling. De blauwe G-Remote was vrijwel identiek aan de originele Wiimote qua positionering op het scherm, misschien een 5 graden afwijking tegen de klok in. Naast elkaar hand in hand kreeg ik de roze G-remote pas onder op het scherm als ik de blauwe helemaal tegen de bovenste rand aan had. Dat vind ik echt slecht. Al met al reden genoeg om deze spullen terug te brengen en voor die € 5,- extra originele Wiimotes te kopen. Die wireless nunchuk is ook crap, verliest regelmatig de verbinding, vooral in Mario Galaxy waar je toch vaak zwaait. Daarnaast blijft hij ook wel eens haken in een bepaalde stand. Weg er mee dus. Dit probleem hadden ze op beide sets. Ook in combinatie met de Wiimote. Ze zijn tevens ook erg onergonomisch (groot) gevormd. Als je grote handen hebt zul je er wel blij mee zijn. Mits ze bij jou wel goed werken. Gbooster plastic lijkt overigens vrij veel op plastic uit het jaar kruik. Echt waar, voor die € 5,- bespaar je de moeite!
Geen superreview, maar volgens mij goed genoeg om je een idee te geven van dit spul.
Vandaag hebben mijn dochter en zoon een Gbooster G-remote en wireless nunchuk voor kerst gekregen van oma en opa. Mooi roze en mooi blauw. De Gboosters zijn van een grotere afstand te gebruiken. De originele Wiimote werkt bij ons vanaf 4,5 meter niet meer goed. De Gbooster werkt op 6 meter nog. Wat wel minder is, is dat de lichtgevoeligheid sterk verschilt met die van de Wiimote. Op sensitivity 1 werken de Gboosters bij ons goed, maar de originele Wiimote doet zijn werk pas vanaf 3. Een ander verschil is de gevoeligheid. Als ik de Wiimote en de G-remote naast elkaar leg dan zijn ze horizontaal en verticaal vrijwel identiek op het scherm (midden). Zodra ik er mee beweeg neemt de uitslag op de G-remote exponentieel toe. Dat wil zeggen vanuit het midden naar linksboven bewegen en de Gbooster is er sneller dan de Wiimote. Dit werkt in alle richtingen zo. Voor schietspelletjes misschien wel handig, zal wel ff wennen zijn. Dan hebben we nog bewegingsensors. Deze werken ook net iets anders dan die van de Wiimote. Zo anders genoeg dat mijn dochter er liever niet mee wilt spelen. Het ergste vond ik de afwijking onderling. De blauwe G-Remote was vrijwel identiek aan de originele Wiimote qua positionering op het scherm, misschien een 5 graden afwijking tegen de klok in. Naast elkaar hand in hand kreeg ik de roze G-remote pas onder op het scherm als ik de blauwe helemaal tegen de bovenste rand aan had. Dat vind ik echt slecht. Al met al reden genoeg om deze spullen terug te brengen en voor die € 5,- extra originele Wiimotes te kopen. Die wireless nunchuk is ook crap, verliest regelmatig de verbinding, vooral in Mario Galaxy waar je toch vaak zwaait. Daarnaast blijft hij ook wel eens haken in een bepaalde stand. Weg er mee dus. Dit probleem hadden ze op beide sets. Ook in combinatie met de Wiimote. Ze zijn tevens ook erg onergonomisch (groot) gevormd. Als je grote handen hebt zul je er wel blij mee zijn. Mits ze bij jou wel goed werken. Gbooster plastic lijkt overigens vrij veel op plastic uit het jaar kruik. Echt waar, voor die € 5,- bespaar je de moeite!
Geen superreview, maar volgens mij goed genoeg om je een idee te geven van dit spul.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Hmm, niet zozeer een probleem, maar vraag het me toch af,
Heb sinds kort een wii, en uiteraard een paar games, vervolgens leuk geregistreerd op de nintendo club website, so far so good, dus ik wil m'n wii koppelen aan de club account, nu gaat de Wii leuk denken, en denken en nog wat denken, vervolgens krijg ik een error, ( weet ff geen nummer ) maar ga ik weer naar dat koppel scherm, staat er toch dat ie gekoppeld is.
Nu wil ik dus op de Wii card point shop inloggen zodat ik dus Wii points kan kopen van de sterren die ik heb. maar dan krijg ik de error dat m'n account nog niet gekoppeld is.
is de acocunt nu gekoppeld of niet ?
Edit: helemaal bovenstaande zitten typen... werkt het nu opeens wel...
Heb sinds kort een wii, en uiteraard een paar games, vervolgens leuk geregistreerd op de nintendo club website, so far so good, dus ik wil m'n wii koppelen aan de club account, nu gaat de Wii leuk denken, en denken en nog wat denken, vervolgens krijg ik een error, ( weet ff geen nummer ) maar ga ik weer naar dat koppel scherm, staat er toch dat ie gekoppeld is.
Nu wil ik dus op de Wii card point shop inloggen zodat ik dus Wii points kan kopen van de sterren die ik heb. maar dan krijg ik de error dat m'n account nog niet gekoppeld is.
is de acocunt nu gekoppeld of niet ?
Edit: helemaal bovenstaande zitten typen... werkt het nu opeens wel...
[ Voor 5% gewijzigd door Fatal Mind op 27-12-2008 13:15 ]
@Hierboven,
Ja dat komt omdat je even geduld moet hebben voordat het werkt
@ De review over die g-booster dingen,
Ja dat is ook zo. Ik koop ook altijd gewoon maar de echte spullen tenzij is zeker weet dat ik teveel voor betaal. Een component kabel hoef je bijvoorbeeld weer niet perse van nintendo te kopen maar ik koop het wii-wheel dan wel weer gewoon van nintendo.
Ja dat komt omdat je even geduld moet hebben voordat het werkt
@ De review over die g-booster dingen,
Ja dat is ook zo. Ik koop ook altijd gewoon maar de echte spullen tenzij is zeker weet dat ik teveel voor betaal. Een component kabel hoef je bijvoorbeeld weer niet perse van nintendo te kopen maar ik koop het wii-wheel dan wel weer gewoon van nintendo.
Is dat Tetris-spel op Wiiware nog wat? Of is het een regelrechte flop?
Ik vind het ook een leuk spel, maar moet wel eerlijk zijn: het had nog net iets beter/handiger uitgewerkt kunnen zijn. Het leukste vind ik toch met z'n 2-en in 1 scherm en dan zo veel mogelijk punten halen samen. Maar zeker wel vermakelijk!
Afgelopen kerst heb ik m'n Wii meegenomen naar de schoonouders om daar even tennis en GH te spelen. Daar aangekomen kregen we geen beeld op hun LCD (hd-ready), waarschijnlijk omdat ik hem thuis op een 'oude' breedbeeld heb aangesloten en ingesteld heb op 60Hz. We hebben bij hun thuis geprobeerd de Wii te resetten tot de standaard 50Hz, waar iedere tv tegen zou moeten kunnen, maar dat is niet gelukt.
Wat we daar vooral hebben geprobeerd is met de Wii-mote naar beneden te drukken en dan op Reset. Dit staat zo beschreven in de handleiding. Dit werkte echter niet, tenminste, het had niet het resultaat dat we hadden verwacht. Halverwege de middag hebben we maar een andere Wii opgehaald bij een oom, zodat we toch even konden spelen.
Vandaag wilde ik de Wii weer thuis op m'n breedbeeld aansluiten (waar die eerst was voor geconfigureerd), maar nu heb ik hier ook geen beeld meer. Wel geluid overigens, alleen krijg ik dus geen beeld.
Met zoeken via Google zag ik wel dat men dit probleem vaak heeft wanneer ze dus wisselen naar composiet of van andere tv. Dit is dus ook wat ik heb gehad. Echter hebben ze het continu over de groene kabel, maar dat is volgens mij van composiet en die aansluiting is er bij mij dus niet.
Inmiddels heb ik ook maar op een andere tv van me geprobeerd (50Hz), maar daar krijg ik beeld noch geluid op. Zal wel aan die tv liggen.
Het mooiste zou zijn dat de fabrieksinstellingen weer terug kunnen worden gezet, maar ik heb geen idee hoe dat dan zou moeten zonder UI. Nintendo support is maandag pas weer beschikbaar, dus daar heb ik ook weinig aan, zeker omdat dit weekend GH:World Tour in ons bezit is en die maandag weer moet worden ingeleverd bij m'n zusje.
Iemand hier nog ideeen?
Uiteraard heb ik de kabels (rood-wit-geel) al meerdere malen in en uit de tv gehaald. Stroom van de Wii, gereset, scart aansluiting geprobeerd, maar dit alles heeft niet echt geholpen. Wel denk ik nu dat we gistermiddag toch iets met de instellingen van het beeld hebben gedaan door naar beneden te drukken en dan te resetten, aangezien ik nu zelf dus geen beeld meer heb.
M'n tv moet trouwens gewoon 50 en 60Hz aan kunnen.
Wat we daar vooral hebben geprobeerd is met de Wii-mote naar beneden te drukken en dan op Reset. Dit staat zo beschreven in de handleiding. Dit werkte echter niet, tenminste, het had niet het resultaat dat we hadden verwacht. Halverwege de middag hebben we maar een andere Wii opgehaald bij een oom, zodat we toch even konden spelen.
Vandaag wilde ik de Wii weer thuis op m'n breedbeeld aansluiten (waar die eerst was voor geconfigureerd), maar nu heb ik hier ook geen beeld meer. Wel geluid overigens, alleen krijg ik dus geen beeld.
Met zoeken via Google zag ik wel dat men dit probleem vaak heeft wanneer ze dus wisselen naar composiet of van andere tv. Dit is dus ook wat ik heb gehad. Echter hebben ze het continu over de groene kabel, maar dat is volgens mij van composiet en die aansluiting is er bij mij dus niet.
Inmiddels heb ik ook maar op een andere tv van me geprobeerd (50Hz), maar daar krijg ik beeld noch geluid op. Zal wel aan die tv liggen.
Het mooiste zou zijn dat de fabrieksinstellingen weer terug kunnen worden gezet, maar ik heb geen idee hoe dat dan zou moeten zonder UI. Nintendo support is maandag pas weer beschikbaar, dus daar heb ik ook weinig aan, zeker omdat dit weekend GH:World Tour in ons bezit is en die maandag weer moet worden ingeleverd bij m'n zusje.
Iemand hier nog ideeen?
Uiteraard heb ik de kabels (rood-wit-geel) al meerdere malen in en uit de tv gehaald. Stroom van de Wii, gereset, scart aansluiting geprobeerd, maar dit alles heeft niet echt geholpen. Wel denk ik nu dat we gistermiddag toch iets met de instellingen van het beeld hebben gedaan door naar beneden te drukken en dan te resetten, aangezien ik nu zelf dus geen beeld meer heb.
M'n tv moet trouwens gewoon 50 en 60Hz aan kunnen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik heb een probleem met AC: Let's go to the City. Iedere keer wanneer ik naar het dorp van iemand anders wil gaan, krijg ik (net als een paar posts hiervoor iemand met Mario Kart) errorcode 86420, en dit constant.
Het vreemde is echter, dat het alleen met dit spel is, aangezien hiervoor alle Wifi-games het gewoon hebben gedaan, ook Mario Kart Wii. Op support.nintendo.com, de noord-amerikaanse site, heb ik al het stappenplan gevolgd van deze errorcode (o.a. port forwarding, via google uitgezocht welke ports dat moesten zijn), maar ik blijf het probleem houden.
Ik heb hier internet van KPN (Int.+Bellen) met een experiabox. Als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik die graag, of misschien tips.
p.s. Volgens mij ben ik niet de enige die deze foutmelding vaak krijgt met Animal Crossing...
Het vreemde is echter, dat het alleen met dit spel is, aangezien hiervoor alle Wifi-games het gewoon hebben gedaan, ook Mario Kart Wii. Op support.nintendo.com, de noord-amerikaanse site, heb ik al het stappenplan gevolgd van deze errorcode (o.a. port forwarding, via google uitgezocht welke ports dat moesten zijn), maar ik blijf het probleem houden.
Ik heb hier internet van KPN (Int.+Bellen) met een experiabox. Als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik die graag, of misschien tips.
p.s. Volgens mij ben ik niet de enige die deze foutmelding vaak krijgt met Animal Crossing...
Verwijderd
Heeft iemand hier World of Goo (WiiWare). Dat spel is zo leuk. Heel simpel bruggetjes of torentjes bouwen maar met grote variëteit. Ballonetjes hangen enzo. Dit spel is zeer vermakelijk! (Ook voor 2 spelers)
Misschien het kleine batterij-tje uit de Wii te halen en een tochtje later weer terug steken ?Jan_V schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:37:
Iemand hier nog ideeen?
[ Voor 82% gewijzigd door Flesdop op 27-12-2008 20:46 ]
http://episteme.arstechni...236001137831#236001137831[b][message=31253938,noline]Iemand hier nog ideeen?
Een guide hoe je zonder beeld de juiste knop kunt vinden in het menu
Dit schijnt ook te werken:
- Power on Wii, give it a few seconds to boot
- Hold DOWN on the directional pad of the Wii remote
- While holding DOWN, press the RESET button on the Wii
The Wii reboots and the screen settings are back to default.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 22:18 ]
Aangezien ik al een 360 heb en m'n vriendin dat geen bal aan vindt, wou ze ook graag een 'eigen' console. Dus moest er een WII + Fit komen. Maar ja, die Fit dingen zijn echt nergens te krijgen. Alsnog de WII maar meegenomen. Wat een wereldding. Ok, de graphics zijn erg suf, maar de spelletjes zijn super. Beste aankoop in tijden. Nu hopen dat ik de 360 niet ga laten verstoffen.
Dat ik SuperMario3 heb aangeschaft maar het niet kan spelen omdat ik een Componentkabel heb.
Verwijderd
Dat wil ik na 6 maanden nog wel eens horenpjlgt schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:48:
Aangezien ik al een 360 heb en m'n vriendin dat geen bal aan vindt, wou ze ook graag een 'eigen' console. Dus moest er een WII + Fit komen. Maar ja, die Fit dingen zijn echt nergens te krijgen. Alsnog de WII maar meegenomen. Wat een wereldding. Ok, de graphics zijn erg suf, maar de spelletjes zijn super. Beste aankoop in tijden. Nu hopen dat ik de 360 niet ga laten verstoffen.
Dit al geprobeert:jongentje schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:15:
[...]
Dat ik SuperMario3 heb aangeschaft maar het niet kan spelen omdat ik een Componentkabel heb.
Anders even het winkelkanaal checken of er een update is voor de game.Waarom krijg ik geen beeld met bepaalde VC games
De meeste VC games ondersteunen in principe geen 480p. In die gevallen gebruikt de Wii alsnog 480i of 576i, wat je TV waarschijnlijk niet ondersteund over de component ingang. Vaak staan de ondersteunde resoluties per ingang beschreven in de handleiding van de TV. De RGB en composiet kabel hebben dit probleem niet, die kunnen alleen maar 480i of 576i gebruiken. Er zijn overigens van veel VC games geupdate versies te downloaden, waarmee het mogelijk is om de game toch in 480p te locken. Deze mode kan ingeschakeld worden door naar de Operations Guide van het spel te gaan, en tegelijk Z + A + 2 in te drukken. Om de mode uit te schakelen gebruik je Z + A + 1.
Voordeel als je laat instapt, hij heeft in ieder geval nog genoeg tijd om Mario Kart, Smash Bros., Galaxy, Zelda, Metroid Prime etc. in te halen en daarna liggen Wii Sports Resort en andere games alweer in de winkels. Ik kocht mijn cube destijds ook vrij laat(eind 2003) en daarom had ik nog een hele berg Players Choice titels die ik eerst nog kon gaan spelen, voordat ik de releaselijsten in de gaten hoefde te houden.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 11:04:
[...]
Dat wil ik na 6 maanden nog wel eens horen. Maar inderdaad, op het begin vond ik het ook helemaal geweldig, Wii Sports. Veel plezier !
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 11:43 ]
Net voor kerst heb ik Boomblox nog even gekocht. Net als bij Zack & Wiki typisch weer een spel dat goed gebruik maakt van de specifieke eigenschappen en mogelijkheden van de Wii. Erg leuke puzzelgame met veel veel verschillende typen puzzels / vaardigheden levels. Ook het spelen met meerdere spelers is erg leuk, het spel valt namelijk snel te leren. Voor de kleine 30 euro die het spel kost biedt het zeker veel waar voor je geld.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Allebei geprobeerd en helpt niet en Telefonische helpdesk zegt dat ik een mail moet sturen.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 11:41:
[...]
Dit al geprobeert:
[...]
Anders even het winkelkanaal checken of er een update is voor de game.
[...]
Ik heb het sinds de release. Heeeerlijke game. Wat me opvalt is dat de game al vrij snel uitdagend is. Ben nu halverwege chapter 2 denk ik. Ben ook al met de UCD (oid) objectives bezig en die zijn taaaai. Terecht dat deze game zoveel lof heeft gekregen!Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:01:
Heeft iemand hier World of Goo (WiiWare). Dat spel is zo leuk. Heel simpel bruggetjes of torentjes bouwen maar met grote variëteit. Ballonetjes hangen enzo. Dit spel is zeer vermakelijk! (Ook voor 2 spelers)
Hier in Groningen heeft mediamarkt ze volop liggen. Ook bij de Makro heb ik ze gezien.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 17:11:
Homebrew channel installeren? Ben je meteen ook van het totaal overpriced vc gebeuren af.jongentje schreef op zondag 28 december 2008 @ 10:15:
[...]
Artiest voorheen bekend als b3n666
Ik heb nu eindelijk tijd gevonden voor Wario Shake Dimension (nog bedankt, NinteX
), en wat een leuke game is dat zeg!
Het doet me heel erg denken aan Wario Land op de GB Classic, en dat is zeer zeker positief!
Mijn foto's op Flickr.
Ja lekker antwoord, heb ik niets aan want moet ik iets voor aanpassen in mijn WII. Ik wil namelijk ook betaald worden voor mijn werk.t_o_c schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:53:
[...]
Homebrew channel installeren? Ben je meteen ook van het totaal overpriced vc gebeuren af.
Ik vond het idee in eerste instantie leuk, maar ik word gek van dat schudden.Captain N schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:52:
Ik heb nu eindelijk tijd gevonden voor Wario Shake Dimension (nog bedankt, NinteX), en wat een leuke game is dat zeg!
Het doet me heel erg denken aan Wario Land op de GB Classic, en dat is zeer zeker positief!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
ahem nee. Je hebt alleen The Legend of Zelda The Twilight princess nodig en je kan 'm gewoon installeren. Net zo veilig als het installeren van een VC spel. Meer info: http://hbc.hackmii.com/about/
Benodigdheden:
Legend of Zelda TP (Wii versie)
SD Kaart
Twilight Hack savegame (voor de installatie)
HBC installer (zie link hierboven).
Benodigdheden:
Legend of Zelda TP (Wii versie)
SD Kaart
Twilight Hack savegame (voor de installatie)
HBC installer (zie link hierboven).
Ik vind het wel grappig, het is een unieke manier om een spel te spelen. 't is eens wat anders dan buttonmashen. Daar wordt ik soms gek van.pven schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:57:
[...]
Ik vond het idee in eerste instantie leuk, maar ik word gek van dat schudden.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2008 13:04 ]
Wat betreft homebrew: het er hier in dit topic op kleine schaal over hebben is geen probleem. Hou het echter beperkt tot legale zaken. Dus niet aanzetten tot het gebruik van en het geven van links naar illegale software en dergelijke. Heb je twijfels over de legaliteit is het waarschijnlijk verstandig om het niet te plaatsen
. En hou het zoals gezegd beperkt, dit is niet het grote Wii homebrew topic.
[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 29-12-2008 13:39 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Je hoeft niks aan je wii te verbouwen en je kan het gewoon helemaal verwijderen, is alleen maar software. Ik zie het punt niet. Desnoods speel je alleen de vc spellen die je ook gekocht heb. Daarbij vind ik 8 euro voor een snes spel wat meer dan 10 jaar geleden zijn geld al heeft opgebracht gewoon afzetterij (voor nop zijn er emu's en roms te krijgen, dus dat zegt wel genoeg over de investering die gedaan moet worden om het op de vc te krijgen...) maargoed die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.jongentje schreef op maandag 29 december 2008 @ 12:39:
[...]
Ja lekker antwoord, heb ik niets aan want moet ik iets voor aanpassen in mijn WII. Ik wil namelijk ook betaald worden voor mijn werk.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Verwijderd
Ik heb het eens met marcan (een van team twiizers, de maker van HBC) besproken en hij zei dat HBC / TPHack volledig legaal is. Ik bied geen links naar emulatoren/backuploadersPromoX schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:37:
Wat betreft homebrew: het er hier in dit topic op kleine schaal over hebben is geen probleem. Hou het echter beperkt tot legale zaken. Dus niet aanzetten tot het gebruik van en het geven van links naar illegale software en dergelijke. Heb je twijfels over de legaliteit is het waarschijnlijk verstandig om het niet te plaatsen. En hou het zoals gezegd beperkt, dit is niet het grote Wii homebrew topic.
Daarom ben je ook niet gemodbreaktVerwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:25:
[...]
Ik heb het eens met marcan (een van team twiizers, de maker van HBC) besproken en hij zei dat HBC / TPHack volledig legaal is. Ik bied geen links naar emulatoren/backuploaders
Laten we het hier dan ook maar bij laten.t_o_c schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:32:
[...]
maargoed die discussie hebben we al vaak genoeg gehad.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Laten we allemaal hopen dat dit spel in Europa uitkomt, of tenminste in de VS zodat we 'm kunnen importeren. http://www.n-europe.com/news.php?nid=12739
Dat was inderdaad de manier hoe ik het heb geprobeerd. Vandaag de helpdesk en technische helpdesk proberen te bellen. TD was te druk, dus kwam er niet door en normale helpdesk had dagje vrij. Vandaag ook bij een maat geprobeerd met een lcd, die ook een Wii had aangesloten, lukte daar ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:17:
[...]
http://episteme.arstechni...236001137831#236001137831
Een guide hoe je zonder beeld de juiste knop kunt vinden in het menu
Dit schijnt ook te werken:
- Power on Wii, give it a few seconds to boot
- Hold DOWN on the directional pad of the Wii remote
- While holding DOWN, press the RESET button on the Wii
The Wii reboots and the screen settings are back to default.
Morgen even m'n schaatsen ophalen bij m'n ouders en daar nog even proberen. Staan ook 2 Wii's (zusje en moeder), dus kan nog even.
Als het daar ook niet lukt ga ik maar een nieuwe halen. Stond in de winkel hier in het dorp nog eentje. Deze ter reparatie of iets dergelijks, mocht er zoiets bestaan. Vast wel.
Toch bedankt. Zeker die tutorial met screenshots van de menu's is enorm handig!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Mario Party 8 gekregen met kerst. Leuk spel, alleen ik snap niet wat ze al die jaren hebben gedaan. De mario party's op de N64 en NGC hadden plus en minpunten, en die minpunten zijn er nog steeds niet uitgewerkt. Sommige filmpjes zijn irritant en duren erg lang gevoelsmatig, terwijl ze beter een skip optie hadden erin kunnen werken.
En bij Mario Party 8 merk ik echt na meerdere potjes te hebben gespeeld dat de Geluksfactor veelste hoog is in dit deel. Het is niet normaal hoeveel geluk nu een rol speelt om te kunnen winnen. Hoort dit soms bij het motto: 'De casual gamer kan niet gamen, dus adden we gewoon genoeg geluk zodat ze ook vaker kunnen winnen'?
Echt schijt als je vet voorstaat en iemand door alleen geluk helemaal van je kan winnen. Helemaal als het de computer is.
Maar gelukkig zijn de minigames wel leuk om te spelen:)
En bij Mario Party 8 merk ik echt na meerdere potjes te hebben gespeeld dat de Geluksfactor veelste hoog is in dit deel. Het is niet normaal hoeveel geluk nu een rol speelt om te kunnen winnen. Hoort dit soms bij het motto: 'De casual gamer kan niet gamen, dus adden we gewoon genoeg geluk zodat ze ook vaker kunnen winnen'?
Echt schijt als je vet voorstaat en iemand door alleen geluk helemaal van je kan winnen. Helemaal als het de computer is.
Ik heb een originele Wii (dus niet omgebouwd) incl. verse update 3.4E.
Ik kan al mijn spellen spelen maar mijn vriendin heeft net twee nieuwe spellen gekocht die beiden hetzelfde symptoom vertonen en dat is: "An error has occurred. Eject disc..." inclusief tikkend geluid alsof hij moeite heeft met lezen van de DVD.
Heb internet afgezocht en zocht antwoord toch maar iets dichterbij, kan iemand mij helpen?
Ik kan al mijn spellen spelen maar mijn vriendin heeft net twee nieuwe spellen gekocht die beiden hetzelfde symptoom vertonen en dat is: "An error has occurred. Eject disc..." inclusief tikkend geluid alsof hij moeite heeft met lezen van de DVD.
Heb internet afgezocht en zocht antwoord toch maar iets dichterbij, kan iemand mij helpen?
[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 29-12-2008 20:43 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik heb hem toevallig vanmiddag opgehaald bij de Bart Smit (38 euro, samen met DBZ Tenkaichi 3 voor 20 euro) en net een potje gespeeld, samen met mijn vriendin. Ik vind het een leuk spel, maar inderdaad vrij weinig veranderd (alleen andere minigames). Ik weet alleen nog met de N64 dat de hele stick lam was door het vele Mario Party (met de handpalm op de stick en dan zo snel mogelijk draaienninc schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:18:
Mario Party 8 gekregen met kerst. ...
Verder heb ik alleen de DS versie gespeeld (vind ik ook erg vermakelijk) en ik vind Mario Party 8 een leuke game. Maar ik denk wel dat dit alleen komt doordat ik alleen de N64 versie en niet de versies erna heb gespeeld. Het blijft natuurlijk gewoon hetzelfde liedje (en ik vind het wel érg jammer dat hij niet breedbeeld is
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Na 7 exact dezelfde games te hebben gemaakt had je iets anders verwacht? De MP games hadden inmiddels op ontzettend hoog nivo gezeten als ze elk deel ook maar 3% verbeterden. Helaas presteren ze het elk keer weer om het zelfs net iets slechter te maken steeds. Na deel 5 of zo trap ik er echt niet meer in.ninc schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:18:
Mario Party 8 gekregen met kerst. Leuk spel, alleen ik snap niet wat ze al die jaren hebben gedaan. De mario party's op de N64 en NGC hadden plus en minpunten, en die minpunten zijn er nog steeds niet uitgewerkt.
Heb je de wii-klantenservice pagina van nintendo al doorlopen ?Sm0k3r schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:43:
Ik heb een originele Wii (dus niet omgebouwd) incl. verse update 3.4E.
http://www.nintendo.nl/NO...ce_5251_8104.html?id=8106 (dit is al de pagina met je probleem denk ik)
Zelf heb ik het probleem ook gehad, het deed zich voornamelijk voor bij zack & Wiki en mijn wii is er 2 maal voor bij nintendo geweest, waar ze vervolgens niets konden constateren en mijn wii ongerepareerd terugstuurde. Het gekke was dat na die 2e keer wel het probleem weg was. Dus of ze nou de lens schoongemaakt hebben, of het kwam omdat de stroom er een tijd af geweest was weet ik niet.
Ik zou sowieso de Wii eens een kwartiertje zonder stroom zetten en kijk of het laden van discs daarna beter gaat.
Voor zover het nog niet bekend is: Secret of Mana (SNES) staat eindelijk sinds 26 Dec op de VC in europa
Heb het spel gelijk aangeschaft en wat blijft het toch een geweldig spel, daar ga ik me nog heel wat uren mee vermaken !
Ja ik had al op de help-pagina's van Nintendo gekeken, heb ze net ook aan de lijn gehad en die weten ook niet wat ik kan doenSlamdance schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:43:
[...]
Heb je de wii-klantenservice pagina van nintendo al doorlopen ?
http://www.nintendo.nl/NO...ce_5251_8104.html?id=8106 (dit is al de pagina met je probleem denk ik)
Zelf heb ik het probleem ook gehad, het deed zich voornamelijk voor bij zack & Wiki en mijn wii is er 2 maal voor bij nintendo geweest, waar ze vervolgens niets konden constateren en mijn wii ongerepareerd terugstuurde. Het gekke was dat na die 2e keer wel het probleem weg was. Dus of ze nou de lens schoongemaakt hebben, of het kwam omdat de stroom er een tijd af geweest was weet ik niet.
Ik zou sowieso de Wii eens een kwartiertje zonder stroom zetten en kijk of het laden van discs daarna beter gaat.
....

Nou vandaag worden de twee spellen geruild (Guinness World... en Resident Evil: Umbrella...) en kijken of hij die wel pakt, zo niet dan probeer ik ze bij mijn buren.
Plan B is hem langs brengen bij Nintendo in Nieuwegein.
Dit zijn de spellen die hij wel meteen pakt:
Wii Sports
Wii Fit
House of the Dead
Rayman Raving Rabbits
Link Crossbow Training
Ja, ik heb niet echt veel spellen.... En mijn Wii is zo'n 18x gebruikt, dus zo goed als nieuw.
Oh en ik haal hem altijd van de stroom als ik klaar ben met spelen, vond het een beetje zonde dat hij maar aanstaat.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Twee vraagjes (Ik heb al op het irc kanaal geprobeerd voor de laatse paar dagen, want het is niet echt dringend, maar dat kanaal schijnt niet echt in trek te zijn)
1) Kan je wii sport ook apart kopen? Zeg als ik mijn cd beschadig, breek of kwijt raak ofzo? Het is tot nu toe het populairste, en ik vraag me gewoon af, ben bang dat ik het uiteindelijk sloop.
2) Hoe markeer ik een berichtje als gelezen? Ik stuur wel eens een wii-message naar een vriend, en dan gaat dat ding rood/geel knipperen en krijg ik een knipperend evenlopje in beeld. Nu wil graag markeren dat ik een berichtje gelezen heb zodat het ophoudt met knipperen en ik snel rechts onderin beeld kan zien of ik nieuw (knipperend) of alleen oude (niet knipperend envelopje) heb.
1) Kan je wii sport ook apart kopen? Zeg als ik mijn cd beschadig, breek of kwijt raak ofzo? Het is tot nu toe het populairste, en ik vraag me gewoon af, ben bang dat ik het uiteindelijk sloop.
2) Hoe markeer ik een berichtje als gelezen? Ik stuur wel eens een wii-message naar een vriend, en dan gaat dat ding rood/geel knipperen en krijg ik een knipperend evenlopje in beeld. Nu wil graag markeren dat ik een berichtje gelezen heb zodat het ophoudt met knipperen en ik snel rechts onderin beeld kan zien of ik nieuw (knipperend) of alleen oude (niet knipperend envelopje) heb.
Probeert dit eens:Sm0k3r schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:08:
[...]
Ja ik had al op de help-pagina's van Nintendo gekeken, heb ze net ook aan de lijn gehad en die weten ook niet wat ik kan doen![]()
Nou vandaag worden de twee spellen geruild (Guinness World... en Resident Evil: Umbrella...) en kijken of hij die wel pakt, zo niet dan probeer ik ze bij mijn buren.
Plan B is hem langs brengen bij Nintendo in Nieuwegein.
Dit zijn de spellen die hij wel meteen pakt:
Wii Sports
Wii Fit
House of the Dead
Rayman Raving Rabbits
Link Crossbow Training
Ja, ik heb niet echt veel spellen.... En mijn Wii is zo'n 18x gebruikt, dus zo goed als nieuw.
Oh en ik haal hem altijd van de stroom als ik klaar ben met spelen, vond het een beetje zonde dat hij maar aanstaat.
http://www.play-asia.com/...15-Wii+clean-70-2zw3.html
HAHAHAHAHAHA te gek, wat toevallig die heb ik vandaag besteld en ook nog daar...., wel prijzig via fedex, 34 euro!!!Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:40:
[...]
Probeert dit eens:
Bedankt alsnog.
Tales of Symphonia 2 schijnt op 6 februari in de winkels te komen. Dat wordt een monsterlijk duur eerste kwartaal met Madworld, Tenchu 4 en Fatal Frame 4 en nu ToS2. In ieder geval lijkt het er op dat met 3 toppers en 1 subtopper het eerste kwartaal van 2009 beter is dan het hele jaar 2008. Dat is zeer goed nieuws voor de rest van het jaar en goed nieuws voor de Wii in het algemeen die behoorlijk afgebrandt is na de aanfluiting die 2008 heet.
Jij leest ook WiiDS zie ikSteffy schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:26:
Tales of Symphonia 2 schijnt op 6 februari in de winkels te komen. Dat wordt een monsterlijk duur eerste kwartaal met Madworld, Tenchu 4 en Fatal Frame 4 en nu ToS2. In ieder geval lijkt het er op dat met 3 toppers en 1 subtopper het eerste kwartaal van 2009 beter is dan het hele jaar 2008. Dat is zeer goed nieuws voor de rest van het jaar en goed nieuws voor de Wii in het algemeen die behoorlijk afgebrandt is na de aanfluiting die 2008 heet.
Domme vraag maar gaat die ook werken op een PAL Wii?Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:40:
[...]
Probeert dit eens:
Lijkt me wel maar je weet nooit. En is die cleaner nergens in NL verkrijgbaar?
Inderdaad, helemaal mee eens. Ik heb deel 1 t/m deel 8 (jaja, triestninc schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:18:
Mario Party 8 gekregen met kerst. Leuk spel, alleen ik snap niet wat ze al die jaren hebben gedaan. De mario party's op de N64 en NGC hadden plus en minpunten, en die minpunten zijn er nog steeds niet uitgewerkt. Sommige filmpjes zijn irritant en duren erg lang gevoelsmatig, terwijl ze beter een skip optie hadden erin kunnen werken.
Wat ik écht niet snap is de 4:3 beeldmodus van MP8. Doe dan op zn minst een 16:9 spel maken, nu heb je fijne gekleurde balkjes aan weerszijden. Onbegrijpelijk.
/Iemand enig idee of Project Zero 4/Fatal Frame 4 nog in Europa uitkomt, ooit???
/ Hmm goed GeGoogled..komt naar Europa...jeej!
Je kunt Wii Sports wel inruilen (bij de td van Nintendo), maar of dat tegen vergoeding is, weet ik niet... 'Kopen', als in kopen in een winkel, is er niet bij. Heb zelf namelijk een keer gevraagd of ik er zo'n liefSemyon schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:40:
Twee vraagjes (Ik heb al op het irc kanaal geprobeerd voor de laatse paar dagen, want het is niet echt dringend, maar dat kanaal schijnt niet echt in trek te zijn)

In Japan wordt de Wii los van Wii Sports verkocht, en kun je hem dus los kopen. Aangezien er vrijwel geen tekst in Wii Sports zit zou je dat eventueel kunnen overwegen, in combinatie met Gecko OS of een andere regio vrije homebrew tool.
Mijn foto's op Flickr.
Gisteren heb ik uiteindelijk beslist om naast mijn Wii een Xbox 360 te plaatsen. Het lange wachten op interessante games was ik uiteindelijk kotsbeu.
En nu hoef ik me geen zorgen te maken over het feit dat ik Resident Evil 5 ging missen
!
Laatste aangeschafte game voor de Wii was CoD:WaW en veel plezier aan beleefd maar nu is het wachten tot aan The Conduit en dat is nog ver weg...
Vanavond voor we gaan vieren nog vlug wat Gears of War en Bioshock spelen, allright
!
En nu hoef ik me geen zorgen te maken over het feit dat ik Resident Evil 5 ging missen
Laatste aangeschafte game voor de Wii was CoD:WaW en veel plezier aan beleefd maar nu is het wachten tot aan The Conduit en dat is nog ver weg...
Vanavond voor we gaan vieren nog vlug wat Gears of War en Bioshock spelen, allright
Gefeliciteerd, ik heb er al sinds de zomer van 2007 eentje naast mijn Wii staan. De Xbox 360 staat er bij mij voor de third party toppers, racegames en RARE games die ik anders mis. Ik moet zeggen dat het systeem onverwacht goed is qua fighting games(Soul Calibur IV, Dead or Alive IV, Street Fighter HD Remix). Helaas is het arcade racen een beetje aan het uitsterven, geen PGR meer bijvoorbeelddestroyernr1 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:30:
Gisteren heb ik uiteindelijk beslist om naast mijn Wii een Xbox 360 te plaatsen. Het lange wachten op interessante games was ik uiteindelijk kotsbeu.
En nu hoef ik me geen zorgen te maken over het feit dat ik Resident Evil 5 ging missen!
Vanavond voor we gaan vieren nog vlug wat Gears of War en Bioshock spelen, allright!
De multiplayer games zijn helaas verwaarloosbaar. PGR4 is wel leuk in splitscreen en Gears of War 2 is ook een favoriet op dat gebied. Voor de rest speel ik eigenlijk veel meer Smash Bros. en Mario Kart als ik vrienden over de vloer heb. Online gamen heb ik nooit echt belangrijk gevonden.
Zijn er op de wii ook RPG games in de trend van baldur's gate/Neverwinter nights? (of meer richting diablo-achtig)?
Ik heb al wat rond zitten kijken, maar de wii is voor een japanse console vrij dun bezaait met RPG games, laat staan meer westerse RPG's.
Ik heb al wat rond zitten kijken, maar de wii is voor een japanse console vrij dun bezaait met RPG games, laat staan meer westerse RPG's.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Disaster: Day of Crisis
Wat een prutspel!
Dit spel raad ik af, of je moet houden van:
* eentonige omgevingen en gameplay!
* Slechte besturing!
* Rampzalige besturing als je moet rijden!
Ik raak zelde zo gefrustreerd van een spel, maar deze heeft een enkeltje kliko gehad!
Wat een prutspel!
* Slechte besturing!
Ik raak zelde zo gefrustreerd van een spel, maar deze heeft een enkeltje kliko gehad!
Hello fellow humans
Ik heb inmiddels Wario Shake Dimension uitgespeeld, maar nog genoeg treasures en missies te halen! Eindelijk weer eens een game waarin ook dat echt leuk is, en niet puur nog wat saaie verzamelquests.
Mijn foto's op Flickr.
Ik vond het wel meevallen.. Het autorijden was idd rampzalig.. Voor de rest vond ik het een best vermakelijk spelletjejoint_me schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:02:
Disaster: Day of Crisis
Wat een prutspel!
* Slechte besturing!
Het besturen opzich valt trouwens wel mee, het is alleen nogal linear
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Dit topic is gesloten.