Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

BarôZZa schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:46:
[...]

Pikmin en Mario Tennis zijn dus gewoon de Gamecube versies met Wii Mote controls (en de Gamecube controls eruit gesloopt om een vage reden). Toen de Wii net uitkwam vroeg ik me nog af waarom ze niet gewoon alle interessante Gamecube vernieuwd uitbrachten voor een lage prijs zonder aanpassingen. Dan konden de Cube bezitters nog wat leven uit hun console persen en hadden de Wii bezitters wat meer games te spelen(aangezien de games amper te verkrijgen waren). Nu is het echter mosterd na de maaltijd met onnodige aanpassingen.
waarom zou je de games opnieuw uitbrengen zonder de controls aan te passen?
Aangezien de wii backwards compatible is kan je dan net zo goed de originele games spelen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:52
Het punt was dat de originele games destijds amper te verkrijgen waren en als ze wel te verkrijgen waren, dan vroegen ze vaak nog de volle mep voor een game van een paar jaar oud. Een re-release(+ een witte gamecube controller en wavebird) was dus zinvoller geweest voor de Gamecube bezitters destijds(Wii was moeilijk te verkrijgen) en de gewone Wii bezitters aangezien dat ding backwards compatible is.

Ik zou niet weten waarom je waggle controls zou moeten toevoegen aan games van 4 jaar oud. Dat is precies datgene wat tegen de filosofie van de Wii ingaat. Een Donkey Kong bongo game zonder bongo's. Rrrrright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BarôZZa schreef op maandag 15 december 2008 @ 19:09:
Het punt was dat de originele games destijds amper te verkrijgen waren en als ze wel te verkrijgen waren, dan vroegen ze vaak nog de volle mep voor een game van een paar jaar oud. Een re-release(+ een witte gamecube controller en wavebird) was dus zinvoller geweest voor de Gamecube bezitters destijds(Wii was moeilijk te verkrijgen) en de gewone Wii bezitters aangezien dat ding backwards compatible is.

Ik zou niet weten waarom je waggle controls zou moeten toevoegen aan games van 4 jaar oud. Dat is precies datgene wat tegen de filosofie van de Wii ingaat. Een Donkey Kong bongo game zonder bongo's. Rrrrright.
Mario Power Tennis Wii kan ook met de cube controller gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
DarkX schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:52:
[...]

Spel je denemarken altijd zo?

N O O R W E G E N? :P
Haha, klein snelheidsfouteje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:15:
[...]

Mario Power Tennis Wii kan ook met de cube controller gespeeld worden.
Ook met de Classic Controller? Want dan hebben ze nog iets goed gedaan.

De Bongo game kan je namelijk niet eens met de originele bongo's spelen.

Al blijf ik erbij dat het allemaal vrij nutteloos is. Zeker voor Mario Tennis. Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuw deel uit de grond te stampen? Graphics wat oppoetsen, paar nieuwe characters/moves en je hebt een leuke game. In ieder geval beter dan die gerecyclede zooi. 30 euro vind ik trouwens ook echt teveel. Twee tientjes was de sweetspot geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
BarôZZa schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:46:
[...]
PES 2009 is leuk, maar gewoon een verplichte opvolger. Ongetwijfeld wat verbeteringen, maar ik verwacht niks wereldschokkends. Deel 2008 was leuk, maar ik was er wel vrij snel op uitgekeken.
PES 2009 is voor mij nu net een Wii titel waar ik naar uitkijk. De Wii controls veranderen de game compleet en PES2008 was idd aardig, maar met genoeg ruimte voor verbetering. Dus ik denk dat het meer zal worden dan een verplichte opvolger.

Het meest kijk ik nog steeds uit naar The Conduit en baal dan ook dat die er niet tussen staat. Wii Sports Resort komt pas in de lente.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:46:
[...]

PES 2009 is voor mij nu net een Wii titel waar ik naar uitkijk. De Wii controls veranderen de game compleet en PES2008 was idd aardig, maar met genoeg ruimte voor verbetering. Dus ik denk dat het meer zal worden dan een verplichte opvolger.

Het meest kijk ik nog steeds uit naar The Conduit en baal dan ook dat die er niet tussen staat. Wii Sports Resort komt pas in de lente.
The Conduit komt ook uit in het eerste kwartaal, het lijstje is niet compleet er missen nog een aantal spellen. Ik denk dat we binnenkort een volledige lijst kunnen verwachten van Nintendo Europe. Zo gaat het meestal , eerst een incomplete retailerlijst en dan pakweg een week later een geupdate versie met alle missende releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Little King's Story officieel gepland voor 28 maart? Het wordt namelijk hoog tijd dat daar wat meer informatie over beschikbaar komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:50:
Al blijf ik erbij dat het allemaal vrij nutteloos is. Zeker voor Mario Tennis. Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuw deel uit de grond te stampen? Graphics wat oppoetsen, paar nieuwe characters/moves en je hebt een leuke game. In ieder geval beter dan die gerecyclede zooi. 30 euro vind ik trouwens ook echt teveel. Twee tientjes was de sweetspot geweest.
De game is ontwikkeld door camelot, dus ik verwacht dat Nintendo niet zomaar een nieuw deel "uit de grond kan stampen". (Camelot is te druk met hun golf-sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Deddiekoel schreef op maandag 15 december 2008 @ 22:46:
[...]

Ja ik kijk ook uit naar The Conduit. Vind alleen het logo al gruwelijk vet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Idd weinig spannends. Hopelijk wordt madworld echt een top game. Weet iemand btw iets over dat diabolik?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen waarom niet elke ontwikkelaar spellen maakt voor de wii, kan mij voorstellen dat ze een stuk goedkoper zijn om te ontwikkelen en als zelfs een slecht spel als sonic's olympic games op 5 staat in de meest verkochte games voor 2008 moet er toch wel veel over de streep trekken?
Dit zou uiteraard ten koste gaan van de ps3 en 360 games, maar business wise lijkt mij dat wel de beste zet? Breng gewoon één of andere semi gare game uit met een catchy title en al die ouders kopen het als makke lammetjes ;).

Maar ja ik ben al lang blij dat dat niet het geval is, aangezien ik maar één super game gespeeld heb op mijn wii (super mario galaxy, al moet ik toegeven dat ik zelda niet heb) en ik toch meer op de ps3/360 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Simpel. Je kan makkelijker een multiplatform game maken voor Xbox 360/PS3/PC, waarvan de eerste twee samen pakweg een even grote installed base hebben als de Wii, maar een veel groter percentage '(hard)core' gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
StephaN900 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:57:
Kan iemand mij uitleggen waarom niet elke ontwikkelaar spellen maakt voor de wii, kan mij voorstellen dat ze een stuk goedkoper zijn om te ontwikkelen en als zelfs een slecht spel als sonic's olympic games op 5 staat in de meest verkochte games voor 2008 moet er toch wel veel over de streep trekken?
Dit zou uiteraard ten koste gaan van de ps3 en 360 games, maar business wise lijkt mij dat wel de beste zet? Breng gewoon één of andere semi gare game uit met een catchy title en al die ouders kopen het als makke lammetjes ;).

Maar ja ik ben al lang blij dat dat niet het geval is, aangezien ik maar één super game gespeeld heb op mijn wii (super mario galaxy, al moet ik toegeven dat ik zelda niet heb) en ik toch meer op de ps3/360 speel.
De businesscase voor de Wii is interessant. De development kosten zijnnamelijk idd een stuk lager dan voor de PS360. Ook is er een grote userbase dus een grote(re) kans om je investering terug te verdienen.
Ik denk dat het probleem is dat voordat bleek dat de Wii succesvol was veel devs al hadden ingezet op de PS360 en daar stevige investeringen voor gemaakt. Die investering moet natuurlijk worden terug verdiend. En zoals hier boven al gezegd. Wii games kunnen bijna niet crossplatform. Alleen combineren met de PS2/PSP lijkt een optie maar dat heeft als resultaat de (grafische) kwaliteit van de 3rd party Wii games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

BarôZZa schreef op maandag 15 december 2008 @ 21:50:
[...]
De Bongo game kan je namelijk niet eens met de originele bongo's spelen.
welke bongo game bedoel je?

de GC donkey konga werkt prima op de Wii...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wii Fit is echt nergens te krijgen...heb vanochtend een stuk of 8 winkels bezocht. Vaag hoor, een product dat al zo lang op de markt is nog steeds niet leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Kijk anders even op budgetgaming.nl en dan Wii fit. Staan een aantal (goedkope) prijzen bij en dan kun je ook gelijk zien waar hij op voorraad is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Walkman schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:14:
Wii Fit is echt nergens te krijgen...heb vanochtend een stuk of 8 winkels bezocht. Vaag hoor, een product dat al zo lang op de markt is nog steeds niet leverbaar...
Hij is een tijd lang goed leverbaar geweest. Denk aan pallets vol (vooral mediamarkten lagen vol met de Wii fit dozen). Maar gezien het feit dat de feestdagen er weer aankomen zal er wel een run op die dingen zijn (leuk om aan moeder/vader te geven) en raken de winkels binnen no-time hun voorraad kwijt.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Full HD televisie. Krijg ik met een componentkabel nu écht een betere beeldkwaliteit dan met de kabel die standaard bij de Wii geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:17:
Ik heb een Full HD televisie. Krijg ik met een componentkabel nu écht een betere beeldkwaliteit dan met de kabel die standaard bij de Wii geleverd wordt?
Heb zelf ook een (originele Nintendo) component-kabel voor de Wii en je krijgt veel heldere kleuren en scherper /rustiger beeld.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:17:
Het beeld is wel wat beter, maar 640x480 op een HDTV blijft er wazig uitzien. Dat valt niet te verhelpen. Ik heb mijn Wii via component op een Denon AVR-4306 aangesloten die het naar 720p/1080i kan upscalen voor een Full HD Plasma TV. Ik vind het beeld matig en onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:24:
[...]

Heb zelf ook een (originele Nintendo) component-kabel voor de Wii en je krijgt veel heldere kleuren en scherper /rustiger beeld.
En waar heb je die kabel vandaan als ik vragen mag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ToolkiT schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:28:
[...]

welke bongo game bedoel je?

de GC donkey konga werkt prima op de Wii...
Hij bedoelt denk ik de wii-remake, die kan je NIET met bongo's spelen.

De gamecube versie natuurlijk wel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:30:
[...]

En waar heb je die kabel vandaan als ik vragen mag???
Heb 'm bij de Dimension Plus gekocht (29,99).
Ik weet dat er ook kabels van andere merken zijn, die kunnen soms 10-20 euro schelen. Kwaliteit van die kabels kan ik niks over zeggen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ironx op 16-12-2008 14:46 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:42:
[...]

Hij bedoelt denk ik de wii-remake, die kan je NIET met bongo's spelen.

De gamecube versie natuurlijk wel.
hoe dan wel? met 2 Wiimotes als drumsticks ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Er komt een remake van Jungle Beat (niet van donkey konga), jungle beat zou je wel degelijk goed kunnen emuleren met de wii-mote en nunchuk (en in plaats van klappen in de lucht mischien een knop indrukken ofzow :? )

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
De lol was nou juist om het met de bongo's te spelen. De gehele gameplay was daarvoor geoptimaliseerd. Zodra je dat gaat emuleren(ze gaan het dus ook doen met op knoppen drukken) krijg je een enigszins gehandicapte platformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Waar kun je goedkope remote's en nunchucks kopen? Ik wil morge de Wii halen voor 229 euro, is dit een nette prijs of kan het nog goedkoper (via pricewatch en kieskeurig vond ik geen goedkopere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:02
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:29:
Waar kun je goedkope remote's en nunchucks kopen? Ik wil morge de Wii halen voor 229 euro, is dit een nette prijs of kan het nog goedkoper (via pricewatch en kieskeurig vond ik geen goedkopere)
Heel netjes, hoor, zelf wel voor €210,- maar dat was een tijdelijke actie met 15% korting op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
World of Goo is nu via WiiWare te krijgen: http://www.nintendo.nl/NO...e/world_of_goo_10504.html

IGN: http://wii.ign.com/objects/142/14230233.html

[ Voor 18% gewijzigd door IJsbeer op 17-12-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk vanaf vrijdag pas ;) Hij staat nog niet in het Wiinkelkanaal, en ik vind 1500 punten een beetje duur :p

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ever_zwijn
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-08 15:08
Iemand ervaring met Smarty Pants? Ik heb al gevonden dat het niet afgestemd is op Belgie/Nederland (vragen specifiek voor Amerika of Frankrijk en nog een paar maar dus niet voor ons), is dit een grote afknapper? Want anders krijgt het spel wel redelijke scores in reviews.
Ik zoek eigenlijk een leuk party game om met vele mensen gelijktijdig te kunnen spelen. Een kwis-spel zoals Smarty Pants leek me daarom wel iets.

Bowling in Wii Sports is in die zin ook wel leuk, maar heb eigenlijk nog niet uitgetest met hoeveel mensen je dit kan spelen.

Een alternatief is iets als Wario Ware of Raving rabbits, maar vind het precies toch iets te kinderlijk voor een groep volwassenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:59:
Ik denk vanaf vrijdag pas ;) Hij staat nog niet in het Wiinkelkanaal, en ik vind 1500 punten een beetje duur :p
Die game is werkelijk elke punt waard.

En netjes dat ze toch nog zijn afgestapt van de disc release en hem op WiiWare uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintex, Animal Crossing kan inmiddels wel uit 'interessante games in de maak' gehaald worden. :P

Ik heb vanmiddag Chocobos Dungeon gekocht voor 30 euro. Eens kijken of dat leuk is :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rakkerzero schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:14:
Nintex, Animal Crossing kan inmiddels wel uit 'interessante games in de maak' gehaald worden. :P

Ik heb vanmiddag Chocobos Dungeon gekocht voor 30 euro. Eens kijken of dat leuk is :)
Chocobo zag ik laatst liggen, voor die prijs wellicht een leuke aankoop. AC kan er inderdaad uit maar ik wacht nog even een tel met veranderen. Binnenkort weer een update aangezien op dit moment behoorlijk met releasedatums verschoven word.

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:13:
[...]

Die game is werkelijk elke punt waard.

En netjes dat ze toch nog zijn afgestapt van de disc release en hem op WiiWare uitbrengen.
Alleen 1 groot nadeel, hij is nogal groot. Dus kost veel blokken. 1500 punten is niet zo erg, maar je kan of 1000 of 3000 (of 5000) punten kopen en niet 2000. En dan kost het ineens 30 euro :p

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Here’s what Miyamoto has to say about the next Zelda to hit Wii…

“I’m really not sure when we’ll be able to make a public announcement on that. I can’t even say if the next E3 will be the right opportunity to do so. But rest assured, our teams are working on new projects right now.”
http://gonintendo.com/?p=66467

Dat wordt dus geen 2009 voor de nieuwe Zelda als je het zo leest. Jammer gezien de trend in releases van de afgelopen zelda games want als ze die trend aanhouden zou 2009 het jaar voor de nieuwe zelda zijn. In ieder geval weten we dat er tenminste nog 1 game komt waar iedereen met een Wii op zit te wachten en wat het wachten waard is _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Steffy schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:29:
[...]

http://gonintendo.com/?p=66467

Dat wordt dus geen 2009 voor de nieuwe Zelda als je het zo leest. Jammer gezien de trend in releases van de afgelopen zelda games want als ze die trend aanhouden zou 2009 het jaar voor de nieuwe zelda zijn. In ieder geval weten we dat er tenminste nog 1 game komt waar iedereen met een Wii op zit te wachten en wat het wachten waard is _/-\o_
Er is ook nog zoiets als de GDC, Nintendo is nu weer alles geheim aan het houden vanwege dat Motion Plus gebeuren. Wii Sports Resort verschijnt in april en die game hebben we ook pas een keer gezien. Zodra de Motion Plus uit is gok ik dat Nintendo software klaar heeft die van de Motion Plus gebruik maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 12:39 ]

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Believe!

Artiest voorheen bekend als b3n666

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:02
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:22:
[...]
1500 punten is niet zo erg, maar je kan of 1000 of 3000 (of 5000) punten kopen en niet 2000. En dan kost het ineens 30 euro :p
Misschien een open deur, maar je kunt ook 2 keer 1000 punten kopen... Of in de winkel 2000punten.

• mat.hi.as
  • Laatst online: 06:30
Is het bij 1000 punten niet duurder/punt? Geen flauw idee, maar dat is het gewoonlijk wel.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:37:
[...]

Er is ook nog zoiets als de GDC, Nintendo is nu weer alles geheim aan het houden vanwege dat Motion Plus gebeuren. Wii Sports Resort verschijnt in april en die game hebben we ook pas een keer gezien. Zodra de Motion Plus uit is gok ik dat Nintendo software klaar heeft die van de Motion Plus gebruik maken.
We zien wel. Ik heb mijn Wii vorige week verkocht en heb er eerlijk gezegd zelfs niet over getwijfeld: keer op keer stellen ze teleur wat de Wii betreft. Dat ze zich maar rustig verder focussen op de DS, wat echt wel hét rpg platform van 2009 wordt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• jongetje
mat.hi.as schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:00:
Is het bij 1000 punten niet duurder/punt? Geen flauw idee, maar dat is het gewoonlijk wel.
Als je niet weet moet je het niet roepen. Elke punt kost 1 cent, maakt niet uit hoeveel je er koopt (uiteraard wel in duizendtallen).

• Walkman
  • Niet online
Ken world of goo niet, maar zie het overal ineens in lijstjes verschijnen....wat is nu precies de bedoeling. Heb wat filmpjes gezien, maar wordt me nog steeds niet helemaal duidelijk. Ben wel geinteresseerd in WiiWare titels...Lost winds heb ik me prima mee vermaakt...

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens valt het anderen ook op in hoeveel shit de gaming industrie op dit moment verkeerd:

-EA gaat niet uitbreiden in Vancouver, heeft lagere inkomsten dan verwacht
-Take Two is wederom geld aan het verliezen, GTAIV was een kleine winst, maar nu is het weer 15 miljoen dollar in de min
-Midway heeft 25% van de werknemers op straat gezet en een studio gesloten
-THQ heeft afgelopen oktober een stuk of wat studios dichtgegooid: Juice Games, Paradigm Entertainment(ontwikkelaar van Pilotwings 64!), Mass Media, Sandblast Studios en Locomotive Studios(Destroy All Humans serie) beiden dicht, Helix Games(DS versie "De Blob"), ontslagen bij Rainbow Studios(Deadly Creatures)

Geruchten:
Factor 5 werknemers worden niet meer betaald, 37 op straat gezet, studio gaat binnenkort dicht
EA Black Box wordt geschrapt samen met de Need for Speed serie
Het voltallige personeel van Free Radical zit volgens geruchten op dit moment bij de buren: "Holiday Inn". Aangezien de sloten verwisseld zijn en het gebouw gesloten is. De telefoon wordt ook niet meer opgenomen, waarschijnlijk is Free Radical er ook geweest :'(

• Deddiekoel
In beter nieuws, nav de "Game of the Year" vraag op t.net ben ik gaan kijken wanneer World of Goo naar europa komt en wat blijkt? World of Goo komt morgen uit op WiiWare!

Bewijs? Check de officiele 2DBoy (de maker) site

Dus alsnog op WiiWare en morgen. Yay!

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 18-12-2008 14:13 ]

• Deddiekoel
Ik zou het heel cool vinden als Nintendo ingrijpt en deze studios overneemt. De Wii kan echt wel een goede FPS gebruiken en dus mogen FRD en Factor 5 beiden 2nd party worden...

Verwijderd

Ja maar de vraag is, kan Nintendo dat? Ik denk dat zij ook wel last hebben van de kridietcrisis.

• Tc-Chub
@ Hierboven

Als ik zo de Wii verkopen bekijk denk ik niet dat nintendo last heeft van de kredietcrisis :p
Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:17:
[...]

We zien wel. Ik heb mijn Wii vorige week verkocht en heb er eerlijk gezegd zelfs niet over getwijfeld: keer op keer stellen ze teleur wat de Wii betreft. Dat ze zich maar rustig verder focussen op de DS, wat echt wel hét rpg platform van 2009 wordt.
Dat vind ik dus totaal niet. Ik vind de DS echt een kinderachtig rot ding. Doe mij maar een PSP. Een wii daarentegen vind ik innoverend.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:43:
Ja maar de vraag is, kan Nintendo dat? Ik denk dat zij ook wel last hebben van de kridietcrisis.
Naar verluid heeft nintendo een of andere console met gyroscoop controller uitgebracht waarop family games gespeeld worden. Daaraan verdienen ze toch wel een zakcentje :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Tc-Chub
Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:50:
[...]

Naar verluid heeft nintendo een of andere console met gyroscoop controller uitgebracht waarop family games gespeeld worden. Daaraan verdienen ze toch wel een zakcentje :p
Haha die vind ik goed :D

Ja inderaad, alleen in de maand december 2 miljoen wii's. Dat is 6 euro winst op elke wii dus 12 miljoen euro. Lijkt me genoeg voor z'on studio?

Verwijderd

Topicstarter
Nintendo heeft al vier kwartalen lang record winsten geboekt, ze zaten ten tijde van de GameCube al op een reserve van 10 miljard dollar, ik kan me niet indenken hoe groot dat bedrag nu wel niet is.

Trouwens was die 6 euro een gok van een analist, ik geloof dat Reggie blij was tijdens de lancering dat Nintendo per direct $50 winst maakte op iedere Wii.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 14:54 ]

• Deddiekoel
Nintendo doet het nog steeds heel goed en ze zijn berucht om de hoeveelheid cash die ze op te bank hebben staan! Ze hebben in hun hele bestaan 1 kwartaal rode cijfers geschreven en dat was ten tijde van de Cube (nadat de prijs naar 99 dolar was verlaagd). Dus het zou wel moeten kunnen!

• NinTeNdO_FrEaK
Die 6 euro van die analist lijkt me pure bullshit. Zeker omdat de productie kosten van de wii niet veel hoger zullen liggen dan die van de gamecube (productiekosten, dus niet R&D meegerekend). Aangezien ze de cube met 99 dollar tegen kostprijs konden verkopen, gesteld dat de wii 2 x zoveel zal kosten (Wat ik betwijfel) dan nog maken ze 50 dollar winst per console. Dus volgens mij moeten ze inderdaad van het geld bulken, alleen hier laten ze niet echt veel van merken (Geen nieuwe studio's opgezet, geen mooie gratis online service etc.)

Ps4/switch gamer

Verwijderd

Ja, maar toch stellen ze de DSi voor europa uit vanwege de crisis.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:02:
Ja, maar toch stellen ze de DSi voor europa uit vanwege de crisis.
lol, echt niet, ze stellen hem uit omdat de software nog vertaald moet worden en ze de vraag in Japan nauwelijks aankunnen. De DSi is een op nogal korte termijn gelanceerd waardoor de productie nog vrij laag is op dit moment. Aangezien Nintendo er afgelopen week 180.000 verkocht in Japan moeten ze eerst even stockpilen. Anders krijg je weer zo'n Wii situatie waarbij er in Nederland een paar duizend verkrijgbaar zijn.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:29:
Die 6 euro van die analist lijkt me pure bullshit. Zeker omdat de productie kosten van de wii niet veel hoger zullen liggen dan die van de gamecube (productiekosten, dus niet R&D meegerekend). Aangezien ze de cube met 99 dollar tegen kostprijs konden verkopen, gesteld dat de wii 2 x zoveel zal kosten (Wat ik betwijfel) dan nog maken ze 50 dollar winst per console. Dus volgens mij moeten ze inderdaad van het geld bulken, alleen hier laten ze niet echt veel van merken (Geen nieuwe studio's opgezet, geen mooie gratis online service etc.)
Euh. Buiten productiekosten heb je ook nog marketingskosten, transportkosten, opslag, winst van de retailer enz. Winst is niet retailprijs minus productiekosten 8)7

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Eerder zou dit in de lente al gebeuren, maar vanwege de kredietcrisis is het uitgesteld.
Natuurlijk is dat Wikipedia, en dus is de mogelijkheid dat het incorrect is.

@poster boven me: vergeet de BTW (+/-40 euro) niet en dat er ook nog een spel bij de Wii zit ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 16:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat we schrikken van de winst die Nintendo maakt per verkochte Wii. Het apparaat is 2 jaar oud en was toen het verscheen al niet high-tech of duur om te produceren. Hoe meer je maakt, hoe goedkoper de productie kosten worden. Nintendo verkoopt miljoenen Wii's(is al over het GameCube totaal en nadert het N64 totaal) dus de productiekosten zullen echt heel laag zijn. Ik gok dat ze zo 33% van de 250 euro in hun eigen zak steken.

Tijdens de launch:
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=5391

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 16:18 ]

Verwijderd

Oké laten we er van uitgaan dat de productie van 1 Wii, 1 Controller en 1 Nunchuck 100 euro is. Dus is er 150 euro te verdelen. Een deel voor licenties voor de RSA beveiliging en verschillende patenten. Een deel voor de logistiek. Een deel voor de retailers. Verpakkings kosten. De boekjes moeten gemaakt worden. Wii Sport moet geperst worden. Support kosten. Onderhoud WiiConnect24, WiiWinkel, servers van games. Licenties voor Weer / Nieuwskanaal. De fiscus (40 euro). Nou, ik denk niet dat er veel van overblijft van die 150 euro.

En dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkeling van Wii Sport en de Wii firmware.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 16:28 ]

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Volgens mij verkijken echt veel mensen zich in kosten hoor. Las pas hoe de kostenverdeling is van een fles wijn. Dan denk je ook, de productiekosten ervan zijn behoorlijk minimaal, maar als je kijkt hoeveel procent van de verkoopprijs je overhoudt nadat alle tussenhandel en tax en kosten er hun centjes afgehaald hebben dan schrik je echt.

Nu is een wii geen fles wijn, maar je hebt evengoed dat er nog heel veel gebeurt tussen <wii komt uit de fabriek> en <wii ligt in de winkel>.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:06:
[...]
Anders krijg je weer zo'n Wii situatie waarbij er in Nederland een paar duizend verkrijgbaar zijn.
:D Dat was nog eens geniaal, dat weet ik nog heel goed. Kreeg je van die filmpjes op youtube waar er 150 gestoorden voor de MM stonden te dringen voor 10 Wii's. Vervolgens ging dat stalen rolluik een beetje omhoog, mensen er onder door kruipen en massaal stormt iedereen daarna schreeuwend die winkel binnen.

En vervolgens bel ik 3 dagen later en haal rustig zonder problemen een Wii met Zelda. Hoe geniaal was dat. Prachtig, mooi tijd was dat :9

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Nintendo heeft in de V.S. net een verkooprecord gebroken. Er zijn 2,1 miljoen Wii's verkocht in de V.S. in november terwijl het vorige record op 1,3 miljoen consoles in november stond van de PS2. Ik denk dat Nintendo op dit moment niet zo heel veel van de kredietcrisis merkt, nog even los van het feit dat Nintendo lang voor de release van de Wii en de DS al zeer ruime financiële reserves had.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 18-12-2008 18:57 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Topicstarter
DarkX schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:47:
Volgens mij verkijken echt veel mensen zich in kosten hoor. Las pas hoe de kostenverdeling is van een fles wijn. Dan denk je ook, de productiekosten ervan zijn behoorlijk minimaal, maar als je kijkt hoeveel procent van de verkoopprijs je overhoudt nadat alle tussenhandel en tax en kosten er hun centjes afgehaald hebben dan schrik je echt.

Nu is een wii geen fles wijn, maar je hebt evengoed dat er nog heel veel gebeurt tussen <wii komt uit de fabriek> en <wii ligt in de winkel>.
Het is alleen wel zo dat Nintendo zowel de tussenhandel en de productie regelt. Daarnaast hebben winkeliers echt een heel klein winst marge op consoles.

Free Radical goes out in style:
Asked the question, "Is it true that Free Radical has shut its doors?", Yescombe responded, "Nope, not true... the fire escape is still open, it's how we're smuggling the furniture out."
RIP FRD 1999-2008

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

MetroidPrime schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:53:
[...]

Nintendo heeft in de V.S. net een verkooprecord gebroken. Er zijn 2,1 miljoen Wii's verkocht in de V.S. in november terwijl het vorige record op 1,3 miljoen consoles in november stond van de PS2. Ik denk dat Nintendo op dit moment niet zo heel veel van de kredietcrisis merkt, nog even los van het feit dat Nintendo lang voor de release van de Wii en de DS al zeer ruime financiële reserves had.
Het schijnt ook dat Nintendo juist al die jaren dat geld 'gespaard' heeft om hostile take-overs tegen te gaan.
Of ze dat geld nu zelf zouden steken in andere bedrijven? Ik denk dat ze juist nu blijven focussen op 'een gezond bedrijf' zijn. Natuurlijk kun je studios/ontwikkelaars overnemen/sponsoren, maar dan moeten ze ook toegevoegde waarde hebben voor je organisatie.

-Xbox Gamertag: Dbongers

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

yeah, sinds een paar uur ook eigenaar van de Wii :D:D

Nu willen we er alleen nog 1x of 2x een remote+nunchuk bijkopen, maar waar zijn deze het meest voordelig te verkrijgen? Waarschijnlijk zal de prijs hiervan ook sterk verschillen bij winkels onderling?

En hoe kan ik zien welke firmware versie mijn Wii heeft?

[ Voor 0% gewijzigd door Markos op 18-12-2008 22:39 . Reden: typo ;) ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:43:

Nu willen we er alleen nog 1x of 2x een remote+nunchunk bijkopen, maar waar zijn deze het meest voordelig te verkrijgen? Waarschijnlijk zal de prijs hiervan ook sterk verschillen bij winkels onderling?

Firmware staat in het settings menu, rechts bovenaan geloof ik. 3.xY.
Volgens mij zijn er weinig prijsverschillen in de remotes. Je kunt eens gaan zoeken. Wiimote + Wiiplay is wel een leuke combi, maar voor sommigen niet de 10 euro meer waard.

• plaster
  • Laatst online: 15-01 12:36
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:43:

Nu willen we er alleen nog 1x of 2x een remote+nunchuk bijkopen, maar waar zijn deze het meest voordelig te verkrijgen? Waarschijnlijk zal de prijs hiervan ook sterk verschillen bij winkels onderling?

keb er vd week en set besteld bij de wehkamp,..voor 58.93 had ik nunchuk en afstandsbediening in huis, afstandsbediening geleverd met sileconen beschermhoes.

:? Ik check de site net .en zie dat de actie niet meer loopt. }:O

[ Voor 7% gewijzigd door plaster op 18-12-2008 23:26 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

De studio overnemen zouden ze best kunnen, maar mogen ze dan ook Timesplitters onder de naam Timesplitters uitgeven? Die rechten liggen waarschijnlijk bij de uitgever ervan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• rscheper
  • Laatst online: 13:36
plaster schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:11:
[...]

keb er vd week en set besteld bij de wehkamp,..voor 58.93 had ik nunchuk en afstandsbediening in huis, afstandsbediening geleverd met sileconen beschermhoes.

:? Ik check de site net .en zie dat de actie niet meer loopt. }:O
pricewatch: Nintendo Remote Controller Wit, Wii

pricewatch: Nintendo Nunchuk Controller Wit, Wii

53 euro samen bij GCShop.nl + 6euro aan verzendkosten is €59,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:40:
[...]

De studio overnemen zouden ze best kunnen, maar mogen ze dan ook Timesplitters onder de naam Timesplitters uitgeven? Die rechten liggen waarschijnlijk bij de uitgever ervan.
Dat hangt helemaal van de deal af de Free Radical met de uitgever gesloten heeft. De Timesplitters spellen zijn zowel door Eidos(1 en 2) als EA (3) uitgegeven, dus liggen alle rechten waarschijnlijk juist bij Free Radical.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:53:
Nintendo heeft al vier kwartalen lang record winsten geboekt, ze zaten ten tijde van de GameCube al op een reserve van 10 miljard dollar, ik kan me niet indenken hoe groot dat bedrag nu wel niet is.

Trouwens was die 6 euro een gok van een analist, ik geloof dat Reggie blij was tijdens de lancering dat Nintendo per direct $50 winst maakte op iedere Wii.
Dat heeft hij nooit expliciet vermeld, maar ik kan me goed voorstellen dat ze nu wel aardige winst draaien.
Al moet ook niet vergeten worden dat er ook nog wel aardig wat dure componenten in de Wii zitten. Veel mensen staren zich blind op de processor en GPU, maar de Wii heeft tov de Gamecube bijvoorbeeld wifi, bluetooth, flash geheugen, draadloze controllers met gyroscopen en speakers en vooral een aardig geavanceerde slot-in drive(support voor mini dvd's, led's en sowieso het slot-in meganisme). Ik denk vooral dat die laatste nog wel prijzig is om te fabriceren.

Overigens had mijn moeder het laatst een Wii gekocht voor Animal Crossing en ik zag een grappige verandering tov mijn oude Wii, waar ik nergens wat over had gelezen. Een groot deel van het geheugen was opgeslokt door een Internet channel met een FMV over de mogelijkheden van de Wii op internet. Dat verrekte kanaal was geloof ik meer dan 1600 blocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

BarôZZa schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 02:14:
[...]
Overigens had mijn moeder het laatst een Wii gekocht voor Animal Crossing en ik zag een grappige verandering tov mijn oude Wii, waar ik nergens wat over had gelezen. Een groot deel van het geheugen was opgeslokt door een Internet channel met een FMV over de mogelijkheden van de Wii op internet. Dat verrekte kanaal was geloof ik meer dan 1600 blocks.
zat dat kanaal er gratis bij dan? ik moest er meer ik 300 punten voor betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Het was niet het internetkanaal waarmee je kon surfen.

Maar een channel met een FMV erachter met een demonstratie van de internet mogelijkheden.

Dus het Opera kanaal, de weer/news dingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik neem aan dat die FMV ook demonstreerde hoe je idioot grote kanalen als dat op SD kon zetten en/of vervolgens verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

edit: laat maar mosterd na de maaltijd ;)

[ Voor 88% gewijzigd door rajackar op 19-12-2008 08:56 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Officiele Nintendo WiiMote en Nunchuck bij DealExtreme: 47€ incl. verzending.
Goedkoper vind je niet, volgens mij. En het zijn echte, de mijne komt ook van daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Dat is inderdaad wel netjes. Echt veel goedkoper kan je het toch niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ever_zwijn
ever_zwijn schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:29:
Iemand ervaring met Smarty Pants? Ik heb al gevonden dat het niet afgestemd is op Belgie/Nederland (vragen specifiek voor Amerika of Frankrijk en nog een paar maar dus niet voor ons), is dit een grote afknapper? Want anders krijgt het spel wel redelijke scores in reviews.
Ik zoek eigenlijk een leuk party game om met vele mensen gelijktijdig te kunnen spelen. Een kwis-spel zoals Smarty Pants leek me daarom wel iets.

Bowling in Wii Sports is in die zin ook wel leuk, maar heb eigenlijk nog niet uitgetest met hoeveel mensen je dit kan spelen.

Een alternatief is iets als Wario Ware of Raving rabbits, maar vind het precies toch iets te kinderlijk voor een groep volwassenen.
Kan niemand me zeggen in welke mate het storend is dat je vragen krijgt specifiek voor een ander land, en over welk percentage dit dan ongeveer gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ever_zwijn schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:38:
[...]

Kan niemand me zeggen in welke mate het storend is dat je vragen krijgt specifiek voor een ander land, en over welk percentage dit dan ongeveer gaat?
geen idee heb het spel niet.. wel game show king, dat is wel leuk, maar wel in het engels met soms wat moeilijk geformuleerde vragen als je het engels niet super beheersts.. de vragen zijn over het algemeen vrij makkelijk vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ever_zwijn
ToolkiT schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:58:
[...]

geen idee heb het spel niet.. wel game show king, dat is wel leuk, maar wel in het engels met soms wat moeilijk geformuleerde vragen als je het engels niet super beheersts.. de vragen zijn over het algemeen vrij makkelijk vind ik...
Vragen in het engels vind ik niet echt een probleem, dat het te makkelijk zou zijn wel. Wat ik ook wel interessant vond aan Smarty Pants is dat het je toelaat je leeftijd in te geven en op basis daarvan vragen worden er vragen gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
ToolkiT schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:58:
[...]

Ik heb via Wii-Ware TV Show King gedownload en die is 100% Nederlands. Je kunt instellen of je makkelijke of moeilijke vragen wilt. Max. 4 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga straks de TS weer een update geven

Het lijstje tot nu toe:
- Games in de maak aanpassen(Animal Crossing weg, misschien nog wat toevoegen)
- Releasedata updaten
- Stukje over New Play Control
- Guitar Hero: World Tour, Animal Crossing, Shaun White en Skate It bij leuke games toevoegen

Suggesties zijn welkom

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Fatal Frame IV hoord zeker in het lijstje van aan komende top games, die kreeg dikke negens in Japan. Ik denk dat het vere weg de beste game van het eerste kwartaal wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
jongentje schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:03:
[...]

Ik heb via Wii-Ware TV Show King gedownload en die is 100% Nederlands. Je kunt instellen of je makkelijke of moeilijke vragen wilt. Max. 4 spelers.
Ja TV Show Kings is idd erg leuk en 100% Nederlands. En kost maar € 10,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 20:48
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:09:
Ik ga straks de TS weer een update geven

Het lijstje tot nu toe:
- Games in de maak aanpassen(Animal Crossing weg, misschien nog wat toevoegen)
- Releasedata updaten
- Stukje over New Play Control
- Guitar Hero: World Tour, Animal Crossing, Shaun White en Skate It bij leuke games toevoegen

Suggesties zijn welkom
- Goede Wii-ware titels opnemen in de Must-Have lijst
- tabel met spellen waar je het balance board kan gebruiken (overzicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

jongentje schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:03:
[...]

ok grappig blijkbaar herkent hij blijkbaar de taal/locatie instellingen van de Wii, want bij mij is ie in het engels...
Je kan de moeilijkheid idd instellen maar dan nog zijn ze over het algemeen vrij makkelijk.. maar misschien weet ik gewoon te veel ;)

Wii fit doet dat trouwens ook, ik krijg gewicht in Stones en ponden te zien en lengte in feet.. dat is wel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Weet iemand waar je nog het echte originele Nintendo Wii Wheel kan kopen zoals je deze bij Mario Kart Wii krijgt (met de infrarood te gebruiken en met het blauwe rondje met Wii achterop)? Ik heb echt in twee steden alles (MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, E-Plaza, Free Record Shop, lokale game winkels) afgezocht en bij diverse webwinkels gevraagd. Overal alleen maar de BigBen (Die overigens de verpakking wel erg doet laten lijken op een origineel Wii Wheel, orgineel Nintendo en Licensed erop) Trustmaster en derden stuurtjes.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Jumpman schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:15:
Weet iemand waar je nog het echte originele Nintendo Wii Wheel kan kopen zoals je deze bij Mario Kart Wii krijgt (met de infrarood te gebruiken en met het blauwe rondje met Wii achterop)? Ik heb echt in twee steden alles (MediaMarkt, Bart Smit, Intertoys, E-Plaza, Free Record Shop, lokale game winkels) afgezocht en bij diverse webwinkels gevraagd. Overal alleen maar de BigBen (Die overigens de verpakking wel erg doet laten lijken op een origineel Wii Wheel, orgineel Nintendo en Licensed erop) Trustmaster en derden stuurtjes.
Heb je ook al bij webshops gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Yep, veel webwinkels plaatsen het originele Nintendo stuur en leveren dan een BigBen variant.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Laatste keer dat ik keek bij bol.com

[ Voor 51% gewijzigd door frickY op 20-12-2008 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

OMX2000

By any means necessary...

Ik wil een Wii kopen met eventueel Wii fit voor mijn vriendin. Ik heb een beetje rond gesurfd, en ik kom nog nergens complete pakketten met controllers voor 2 spelers tegen. Weet iemand nog wat van een leuke actie bij, bijv. Mediamarkt?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat die straps voor de Wii mote 'overreacting' was en dat niemand echt zo lomp kon zijn.

How not to play a Wii

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 20:48
OMX2000 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:11:
Ik wil een Wii kopen met eventueel Wii fit voor mijn vriendin. Ik heb een beetje rond gesurfd, en ik kom nog nergens complete pakketten met controllers voor 2 spelers tegen. Weet iemand nog wat van een leuke actie bij, bijv. Mediamarkt?
Even de laatste reacties doorlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Inmiddels lijkt ook Factor 5 ten onder te zijn gegaan vanwege de kredietcrisis:
Was hoping the rumors weren’t true. Contacted Julian over at F5 to shed some light, but he didn’t get back to me. Got an e-mail from an inside source tonight:

“Hi Matt,

How have you been? Haven’t seen you guys since E3. I hope that you’re doing well!

[Edit] wanted me to contact you with some late breaking news. We just learned from inside sources that developer Factor 5 has officially closed their doors as of today. That’s some pretty big news considering that those guys have been around for quite a while. It’s definitely a real shame! I hope that this information is helpful to you. Take care, and please say hi to Bozon for me.”

Beh. Not sure what this does to Kid Icarus, either, but it sure doesn’t sound good. I’ll keep you posted. I’m still holding out some kind of hope there may yet be a light at the end of the tunnel.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Kid Icarus? Heb ik wat gemist? Was Factor 5 bezig met een Kid Icarus game? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:10:
En ik maar denken dat die straps voor de Wii mote 'overreacting' was en dat niemand echt zo lomp kon zijn.

How not to play a Wii

:p
Had hij maar een plasma moeten kopen, die stomme lcd's kunnen ook echt nergens tegen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op zondag 21 december 2008 @ 03:41:
Kid Icarus? Heb ik wat gemist? Was Factor 5 bezig met een Kid Icarus game? :?
Matt van IGN denkt dat Kid Icarus in ontwikkeling is en al in een ver stadium. Hij dacht ook dat F5 deze game aan het ontwikkelen was. Zoals ik al eerder heb gezegd (en als dit waar is) dan hoop ik dat Nintendo zijn buidel trekt... Maar omdat ze over de kop zijn denk ik niet dat ze Kid Icarus aan het maken zijn want dan zouden ze een deal met Nintendo hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 21-12-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister lekker met een paar vrienden smooth moves gedaan, super vermaakt, alleen viel 1 ding me op: in multiplayer zijn veel minder verschillende minigames beschikbaar dan in singleplayer. Ik gok misschien 5 of 6 per pose. Ook ben ik geen 1x de "waitress" tegengekomen gisteravond.

Ik heb voor mijn gevoel de hele singleplayer doorlopen, moet ik die op een andere manier unlocken?

Het vreemde is ook: laatst bij een vriend had ik ook hele andere games in multiplayer.

En klopt het dat bij "trace" de tij pas begint te lopen als je klaar bent?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.