Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 67.363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MaximusTG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:22:
Dat ligt er een beetje aan, welke andere spellen heb je? SMG is natuurlijk een vrij 'zwaar' spel, en zoekt dan ook vaker toegang tot de dvd, dus misschien dat het daar aan ligt? Je zou bijvoorbeeld de Wii eens horizontaal kunnen leggen, als dat nog niet het geval is.
Heb verder Super paper mario, Zelda, Zack & Wiki en daarnaast wii play,sports en fit. Deze maken geen noemenswaardig geluid. Heb geprobeerd om de wii horizontaal te leggen maar dat maakte geen verschil.
Tc-Chub schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:51:
Ja idd. Bij super mario kunnen niet alle gegevens van te voren worden geladen in het "flash" geheugen zeg maar. Als jij aan het spelen bent, laad hij dus tijdens het spelen door, de wereld.
Oke, goed dat ik het weet. Was al bang dat het een productiefout was ofzo.
Anoniem: 104593 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:01:
Super Mario Galaxy streamed inderdaad de data van de disk. Ik zou zeggen, zet het volume wat hoger, de muziek in de game is echt prachtig. _/-\o_
Ik heb vanmiddag weer wat verder gespeeld en de muziekjes zijn inderdaad wel tof! Het spel is ook een stuk verslavender dan ik dacht. Dus inderdaad geluid wat harder is ook een optie. Maar dan weet ik in ieder geval dat het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bianca schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:19:
Ik heb vorige week het spel super mario galaxy gekocht. Alleen heb ik er nu last van dat met dit spel mijn wii meer herrie maakt dan met mijn andere spellen. Met de andere spellen is mijn wii amper hoorbaar, maar met mario galaxy vind ik het storend. Zou dit aan het spel liggen of aan de cd zelf? Er zitten geen krassen op de cd ofzo. Iemand een idee?
Wat voor geluid hoor je precies?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Bianca schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:19:
Ik heb vorige week het spel super mario galaxy gekocht. Alleen heb ik er nu last van dat met dit spel mijn wii meer herrie maakt dan met mijn andere spellen. Met de andere spellen is mijn wii amper hoorbaar, maar met mario galaxy vind ik het storend. Zou dit aan het spel liggen of aan de cd zelf? Er zitten geen krassen op de cd ofzo. Iemand een idee?
Dat heb ik met Resident Evil 4 ook, mijn DVD drive maakt dan een vaag geluid terwijl bij alle andere DVD's het niet gebeurd. Misschien heeft het, hoe vreemd het ook klinkt is met de soort DVD te maken. Het is wel heel typisch dat het maar bij 1 game gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
LinuX-TUX schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:55:
[...]

http://www.ted.com/index....mos_wii_remote_hacks.html :Y)

In dit filmpje zegt hij dat EA al door heeft laten schemeren 1 van de technieken te adopteren. Kan niet wachten tot de TV een echt raam gevoel gaat geven met diepte O+
Dan wil ik je niet teleurstellen maar voor zover ik weet was die game Boom Blox. De game is ondertussen uit maar headtracking heeft het nooit gehaald :( Wellicht nog wel als easter egg zoals Johnny zegt maar dat lijkt me sterk...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
jelmervos schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:54:
[...]

Wat voor geluid hoor je precies?
Moeilijk uit te leggen. Het is een soort van brommend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm, klinkt als resonantie, misschien is je SMG disc niet goed uitgebalanceerd?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

MaximusTG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:58:
Hmm, klinkt als resonantie, misschien is je SMG disc niet goed uitgebalanceerd?
Volgens mij heb ik dat met mijn SMG disc, en soms ook met andere, maar erg vaak met SMG. Je krijgt een soort ratelend, tikkend geluid. Als ik de disc dan een paar keer licht buig dan is het voorbij. Niet erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:58
Ik heb ook bij sommige games dat hij "bromt". Net of er iets aanloopt, zo klinkt het. Ben blij dat ik het bekend probleem blijkt te zijn en ik niet als enige last van heb. Los van het geluid werkt het spel dan wel gewoon goed. Ik heb het bij Mario Kart af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

jelmervos schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:02:
Als ik de disc dan een paar keer licht buig dan is het voorbij. Niet erg prettig.
Hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

Bianca schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:38:
[...]

Moeilijk uit te leggen. Het is een soort van brommend geluid.
Zolang er geen krassen opkomen, zoals bij de XBOX, dan zou ik er niet teveel aandacht aan besteden. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
jelmervos schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:02:
[...]

Volgens mij heb ik dat met mijn SMG disc, en soms ook met andere, maar erg vaak met SMG. Je krijgt een soort ratelend, tikkend geluid. Als ik de disc dan een paar keer licht buig dan is het voorbij. Niet erg prettig.
Maakt helemaal niks uit. Is bij mijn Call of Duty 5 disc ook. Komt omdat dat allebei spellen zijn waarbij je de omgeving telkens moet laden. Dat doet hij vanaf de disc, dus hoor je hem telkens brommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
Deddiekoel schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:44:
[...]

Dan wil ik je niet teleurstellen maar voor zover ik weet was die game Boom Blox. De game is ondertussen uit maar headtracking heeft het nooit gehaald :( Wellicht nog wel als easter egg zoals Johnny zegt maar dat lijkt me sterk...
:/ is niet echt m'n type spel, had eerder gehoopt dat het bij een FPS zou zitten of een suf "Where's Waldo" spelletje.

Maar, wat niet is, kan nog komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Captain N schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:36:
[...]

Hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen? :P
Het klinkt alsof de disc iets raakt, het geluid veranderd ook als er geladen wordt e.d. Aangezien het vaak met 1 disc gebeurt moet het wel aan die disc liggen. Een beetje buigen maakte het eerst erger, dus nog wat buigen en toen was het plots voorbij. Maar na een paar dagen/weken komt het ook zo weer terug. Dus weer wat buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Wat ik dus zeg, doordat de disc niet meer perfect rond is, of iets zwaarder aan een kant, als de disc dan gaat draaien, onstaat er een trilling. (net zoals bij een verkeerd geladen centrifuge). Waarschijnlijk is dat de brom die je hoort. Kan je verder weinig aan doen denk ik; Aanlopen moet je kunnen zien, dan zouden er krassen op moeten komen.

(heeft mn broertje gehad met een SSBB disc, heeft waarschijnlijk te hard aan zn gamecube controller getrokken; gevolg: concentrische ring op de disc (diepe kras), en onleesbaar)

[ Voor 37% gewijzigd door MaximusTG op 03-02-2009 10:13 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaximusTG schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:12:
(heeft mn broertje gehad met een SSBB disc, heeft waarschijnlijk te hard aan zn gamecube controller getrokken; gevolg: concentrische ring op de disc (diepe kras), en onleesbaar)
Das dan weer gedeeltelijk het voordeel aan Wii, het is grotendeels draadloos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Anoniem: 264896 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:00:
[...]

Das dan weer gedeeltelijk het voordeel aan Wii, het is grotendeels draadloos _/-\o_
Ja maar SSBB is dan juist weer een van de games die lekker speelt met de GC controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Neem een WaveBird ;) NGC controller + draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Goed nieuws voor de laatste paar hardcore nintendo gamers zonder ps3/360:

Dead Space komt naar de Wii. Fantastische game vond ik dat. Het zou niet een port worden maar een nieuw spel. Ik zal hem zelf denk ik niet halen, tenzij het echt een compleet nieuwe game wordt, maar het is echt een aanrader voor Wii-only gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ja, dat had ik vannochtend al gelezen. En ook al voor de Meuk ingestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Heb dead space toevallig gister uitgespeeld op de Xbox. Als er een nieuwe versie voor de wii komt ga ik die zeker halen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Sommige sites zeggen "port" anderen zeggen "nieuwe versie", dus ik denk dat we nog ff moeten wachten op de officiële aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben iig blij dat er eindelijk meer grote games naar de Wii komen. De Wii heeft nu een grote userbase en dev kosten zijn nog steeds een stuk lager. Tijd er eens wat moeite in te steken en dat lijkt nu langzaam te gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Deddiekoel schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:27:
Ik ben iig blij dat er eindelijk meer grote games naar de Wii komen. De Wii heeft nu een grote userbase en dev kosten zijn nog steeds een stuk lager. Tijd er eens wat moeite in te steken en dat lijkt nu langzaam te gebeuren...
De Wii heeft idd een grote userbase, maar het gros daarvan zal niet geïnteresseerd zijn in een spel als Dead Space, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Exorcist schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:30:
[...]

De Wii heeft idd een grote userbase, maar het gros daarvan zal niet geïnteresseerd zijn in een spel als Dead Space, gok ik.
Ben bang dat dit waar is. Mensen die geinteresseerd zijn in dit soort spellen hebben bijna allemaal al de overstap gemaakt naar de concurrentie (indien financieel haalbaar) of zijn ontzettend loyaal en geduldig geweest de afgelopen jaren. Diezelfde mensen kopen dan in geval van dit soort spellen ook gewoon de mooiste versie indien ze de mogelijkheid hebben. Ik zou me verbazen als hij meer dan de helft verkoopt dan bv de 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Het gros hoeft ook niet met zo'n grote userbase. Juist met een gebrek aan hardcore games kan het wel interessant zijn om te releasen. RE4 deed het ook niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 07:27
Wow, vorige week m'n Wii opgestuurd naar Nintendo, omdat deze geen beeld meer gaf. Hier een hele lijst bijgevoegd met testen die ik zelf al had uitgevoerd.
Krijg ik gisteren een doos aangeboden uit Nieuwegein, maak ik die open, zit er een nieuwe Wii in. Echt gave service zeg. Had niet verwacht dat ze dat kosteloos zouden doen. Had de Wii namelijk een tijdje terug op Marktplaats gekocht en dus geen bonnetjes of iets dergelijks.

Vind het netjes dat ze het toch doen. Oh wat ben ik ook blij nu!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:15
Gisterenavond bijna 2u Boom Blox gespeeld, wat een cool spel zeg! Hoewel ik nog steeds in de training-levels zit, vind ik het nu al super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jammer genoeg is bij boom blox de trainings levels het leukste. Hoe verder je in het spel komt, hoe saaier de levels worden. Als ze gewoon alles zoals in de trainingslevels gedaan hadden dan was het een super-spel geweest. In plaats daarvan hebben ze heel geforceerd nieuwe speltypes proberen te maken.

1000x jammer. :(

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Da's wel jammer. :/
Maar ik denk dat het nog wel een paar uurtjes duurt vooraleer ik daar geraak, dus totdan probeer ik er zoveel mogelijk plezier uit te halen. :P

Ik zag ook een Party-optie staan. Is dat voor multi-player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb Boom Blox tot de schiet levels gespeeld, daar is namelijk niks aan vind ik. Puzzelen e.d. is juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 18:25
Tijn89 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:25:
Little King's Story indd. Lijkt nog weinig nieuws over te zijn, als die al maart moet uitkomen... Ben benieuwd :)

@Died_laughing: Laat het eventueel even weten hoe het is :) Ik zit ook al een tijdje met dezelfde gedachte naar dat spel te kijken.
Gisteren Shaun White snowboarding gespeeld met de balance board.
Een leuk spel en veel leuker dan snowboarden in wii fit.
Je kan de gevoeligheid van het balance board instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Iemand overigens ervaringen met Madden 09 All Play? Ik heb em besteld omdat ik eigenlijk wel een American Football spel wilde spelen en ik zat te twijfelen tussen deze en Madden 08. Uiteindelijk heb ik, na wat reviews doorgelezen te hebben, toch gekozen voor deze versie. De Call Your Shot versie lijkt een erg leuke toevoeging. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

pasta schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:39:
Iemand overigens ervaringen met Madden 09 All Play? Ik heb em besteld omdat ik eigenlijk wel een American Football spel wilde spelen en ik zat te twijfelen tussen deze en Madden 08. Uiteindelijk heb ik, na wat reviews doorgelezen te hebben, toch gekozen voor deze versie. De Call Your Shot versie lijkt een erg leuke toevoeging. :)
Je bedoelt american handegg :?

B)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik vind Madden 09 een stuk leuker als 08 (heb ze allebei). Alleen vind ik afstand tussen de verschillende moeilijkheidsgraden een beetje te groot. Het wordt ineens echt super moeilijk of makkelijk. De Call Your Shot functie werkt goed, maar je hoeft hem niet te gebruiken. De AI reageert er soms heel raar op. Verder vooral erg leuk als multiplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Zeror

Ik Henk 'm!

90710 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:26:
Neem een WaveBird ;) NGC controller + draadloos.
Zo'n Wavebird zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben, maar koop je zo'n ding nu nog? En dan het liefste voor de Nintendo adviesverkoopprijs van 30 euro.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Rakkerzero schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:34:
[...]

Zo'n Wavebird zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben, maar koop je zo'n ding nu nog? En dan het liefste voor de Nintendo adviesverkoopprijs van 30 euro.
Hier:
http://www.gameshop.nl/Ga...ayout=6&cPage=32&cId=1192

staat ie nog te koop, 50 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Hier hebben ze 'm voor 50 euro: http://www.gameshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooizo krijgen we meer topgames zoals Carnival Games, Boogie, Celebrity Sportsdown, MySims enNinja Reflex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Topicstarter
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:04:
[...]

Mooizo krijgen we meer topgames zoals Carnival Games, Boogie, Celebrity Sportsdown, MySims enNinja Reflex.
Reken eerder op Dead Space(geen lame port, speciaal voor de Wii gebouwd), Spore Heroes(Spore action-adventure game) en Need for Speed: Nitro(Burnout achtig).

trouwens staat dit op de Japanse Metroid site:
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/btn_another.jpg
Het Japanse tekstje vertaald zich naar: "Follow Metroid Prime's history from the perspective of the Space Pirates."

Another Code R als het goed is in april en ik heb vanmiddag om exact 16:00 de review van House of the Dead: Overkill online staan. Tot zo ver de Nintex update

p.s. als dit topic vol is, dan open ik een nieuwe en dan volgt hopelijk volgende week een update van de TS. Stuur voor die tijd via DM even alle veranderingen die je graag wilt zien door.

Dingen die er zoiezo al bijkomen:
- New Play Control
- Update releaselijst
- Wat veranderingen bij de must-haves en aankomende games

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 06-02-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Heeft iemand tips voor het gooien in Boom Blox?
Want soms gooi ik zo hard dat ik vrees voor mijn plasma, en toch valt dat balletje gewoon voor mijn voeten neer (so to speak...).
Gevolg is dat ik nu in beide armen gigantische spierpijn heb, na 3u spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273106

Weet iemand waar je die Wii Lens Cleaner kan kopen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Fire69 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:04:
Heeft iemand tips voor het gooien in Boom Blox?
Want soms gooi ik zo hard dat ik vrees voor mijn plasma, en toch valt dat balletje gewoon voor mijn voeten neer (so to speak...).
Gevolg is dat ik nu in beide armen gigantische spierpijn heb, na 3u spelen. :P
Ik gooi enkel met mn pols en niet met mijn hele arm. Werkt prima :)

Nog ff een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Kan je ook gamecube games via het homebrew channel spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 06-02-2009 14:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 273106 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:47:
Weet iemand waar je die Wii Lens Cleaner kan kopen in Nederland?
Ik zag ze laatst bij de mediamarkt in Rotterdam. (Lijnbaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

90710 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:06:
[...]

Ik zag ze laatst bij de mediamarkt in Rotterdam. (Lijnbaan)
Yep, ik heb er laatst eentje meegenomen bij Mediamarkt Den Haag, 6 euro geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En we hebben de eerste topper van 2009:
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:04:
Ziet er grafisch goed uit.....moet nog steeds Ghost Squad en House of the Dead 2 en 3 kopen....ben ik nog niet aan toegekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Wat een goed nieuws als het waar is :)

http://www.nonly.nl/nieuws/6983/Anno_komt_naar_de_Wii/

begin weer een beetje hoop te krijgen in de Wii, eerder het bericht van EA dat ze voor de Wii meer gaan ontwikkelen nu dit bericht over Anno..

Kredietcrisis misschien toch goed voor de Wii omdat de ontwikkelkosten voor Wii games lager liggen dan 360/PS3???

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

Tarin

Just plain weird.

Ik zit aan Big Brain Academy te denken (wegens gebrek aan partygames enzo), in hoeverre is dat taalafhankelijk? Ik heb het een paar weken geleden even zitten spelen, en het is erg leuk (vooral met een groepje, en dan natuurlijk als je niet de domste bent :P), maar ik ben vergeten of er veel tekst en uitleg (nodig) was.. En het scheelt bijna een tientje of je de NL of UK versie haalt..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Tarin schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:58:
Ik zit aan Big Brain Academy te denken (wegens gebrek aan partygames enzo), in hoeverre is dat taalafhankelijk? Ik heb het een paar weken geleden even zitten spelen, en het is erg leuk (vooral met een groepje, en dan natuurlijk als je niet de domste bent :P), maar ik ben vergeten of er veel tekst en uitleg (nodig) was.. En het scheelt bijna een tientje of je de NL of UK versie haalt..
Dat spel verveelt in notime. Als je het nu terugbekijkt zou het gewoon op WiiWare uitgebracht kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

SOCO_cola schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:50:
Kredietcrisis misschien toch goed voor de Wii omdat de ontwikkelkosten voor Wii games lager liggen dan 360/PS3???
Nou goede Wii games hebben ook een lange ontwikkeltijd (dus ook hogere kosten) kijk maar naar spellen als Super Mario Galaxy en SSBB. Echter is het aantal verkochte Wiis (en dus mogelijke klanten) vele malen groter dan dat van de XBOX360 en de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren de Blob aangeschaft (i'm late to the party, maar heb te veel andere games die ook om aandacht vragen). Heb het een uurtje gespeeld en het is echt een leuke game. Lekker op je gemakje door die levels heen en alles een beetje kleur geven. Zoals in de reviews staat is het jammer dat het springen niet gewoon op een knop zit, waardoor je af en toe toch wel een sprong mist, maar ik weet dat ik me prima met die game zal kunnen vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb het gisteren ook voor het eerst een half uurtje gespeeld , maar het is wel nogal chaotisch :)
Mijn vrouw zat nogal verveeld te kijken ernaar, dus ik heb het nog niet grondig kunnen testen. Dat springen heb ik ook wel gemerkt dat het nogal onnauwkeurig kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:34

FikkieHo

Wokmaster

Meh, ik vond blob niet erg leuk. Het is een fantastische game en heeft innovatieve besturing, maar ik miste iets wat me bezighield (zoals spannende verhaallijn/afwisseling), en daardoor werd het naderhand eentonig :) En toen lag ie weer stof te happen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Denk dat ik daar geen last van zal hebben, misschien komt het door de achievements op de 360, maar probeer in elke level toch wel alles te kleuren en te pakken.....weet niet hoe het in de latere levels is, maar het is tot nu toe een heerlijk ontspannende game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39
Zelf heb ik vandaag nog Super Smashbros Brawl voor 30,- bij intertoys weten te vinden nadat het spel op de website al uitverkocht was.

Zo maar eens kijken of het wat is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
FikkieHo schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:03:
Meh, ik vond blob niet erg leuk. Het is een fantastische game en heeft innovatieve besturing, maar ik miste iets wat me bezighield (zoals spannende verhaallijn/afwisseling), en daardoor werd het naderhand eentonig :) En toen lag ie weer stof te happen..
Ik dacht dat het voor mijn dochtertje van 5 nog leuk zo zijn om in Free Play gewoon door de stad te rollen en alles te kleuren wat ze tegenkwam... maar die Free Play is in het begin helemaal niet beschikbaar :/
Dat vond ik wel heel jammer, je kan dus niet zomaar even rondrollen zonder eerst een hoop filmpjes en uitleg en zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt natuurlijk altijd een savegame downloaden waar de free play is vrijgespeeld: http://www.wiisave.com/?cid=227

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Lizard schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:38:
Zelf heb ik vandaag nog Super Smashbros Brawl voor 30,- bij intertoys weten te vinden nadat het spel op de website al uitverkocht was.

Zo maar eens kijken of het wat is. :)
En of brawl wat is :D

Echt een geweldige game met een replay waarde van een 10. Je wilt constant beter worden en als je online gaat krijg je dat gevoel nog meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik heb Brawl ook, maar snap de lol er (nog) niet echt van. Je bent aan het vechten op een platform en wanneer je iemand dood hebt, dan respawned hij weer gewoon en moet je opnieuw beginnen, totdat het een aantal keer gebeurd en je uiteindelijk hebt gewonnen.
Misschien moet ik de handleiding maar eens goed doorlezen wat nou precies de bedoeling is, want op dit moment vind ik het een beetje vaag. Ben gewend om vechtspellen te doen met een HP-bar en als die leeg is, heb je gewonnen/verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Tc-Chub schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:13:
[...]

En of brawl wat is :D

Echt een geweldige game met een replay waarde van een 10. Je wilt constant beter worden en als je online gaat krijg je dat gevoel nog meer :D
Inderdaad, geweldig spel! Blijft ook leuk om tegen vrienden te spelen, heeft echt hilarische momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zoo Hospital moet je na een tijdje met twee mensen spelen omdat het anders niet haalbaar is. Verder is het spel binnen 5-7 uur uit te spelen. Niet het geld waard, tenzij het in de budgetbak ligt.

Jammer, weer een Wii spel dat net niks is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

weet iemand een goed oplaadstation vor de WII? Ik kom allemaal verschillende tegen (König, Logic, etc) daarnaast spul van Dealextreme.com, maar dat krijgt niet echt goede recensies.
Ik zoek een simpel oplaadstation, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde merken?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 107960 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:07:
[...]

Inderdaad, geweldig spel! Blijft ook leuk om tegen vrienden te spelen, heeft echt hilarische momenten.
Ik ben nog steeds bezig om dingen te unlocken, en ik heb het spel al sinds de launch XD

[ Voor 57% gewijzigd door 90710 op 08-02-2009 16:30 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
dano_nl schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:39:
weet iemand een goed oplaadstation vor de WII? Ik kom allemaal verschillende tegen (König, Logic, etc) daarnaast spul van Dealextreme.com, maar dat krijgt niet echt goede recensies.
Ik zoek een simpel oplaadstation, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde merken?
Ja ik heb zelf er eentje van bigben. Geweldig ding. Hier te bestellen: http://dixons.nl/De_onlin...uder.7097362/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Die heb ik ook, werkt erg goed. In het begin maakten de controllers soms geen goed contact, waardoor ze niet oplaadden. Maar blijkbaar is ie zelf reparerend, want nu werkt het 100% goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Magic schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:55:
Je kunt natuurlijk altijd een savegame downloaden waar de free play is vrijgespeeld: http://www.wiisave.com/?cid=227
Zover had ik nog niet gedacht! Bedankt! :P
Tc-Chub schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:12:
[...]

Ja ik heb zelf er eentje van bigben. Geweldig ding. Hier te bestellen: http://dixons.nl/De_onlin...uder.7097362/default.aspx
Lijkt me niet zo handig aangezien het via USB gaat, dus om te laden moet je Wii aanstaan?

[ Voor 45% gewijzigd door Fire69 op 08-02-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Fire69 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:50:

Lijkt me niet zo handig aangezien het via USB gaat, dus om te laden moet je Wii aanstaan?
Ja, als je Wii in oranje stand staat laadt hij op, zodra je de wii op rood zet dan laadt hij idd niet meer op.

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 08-02-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
dano_nl schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:39:
Ik raad die van Nyko aan. Die heeft geen USB nodig maar gewoon een stopcontact. Plus je hoeft je wrist-straps niet af te doen. Enige nadeel is dat je wiimote iets dikker wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die gaat er bij ook komen. Jammer dattie 'pas' de 20e komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Deddiekoel schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:33:
[...]
Plus je hoeft je wrist-straps niet af te doen.
Dat hoeft bij die van BigBen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Deddiekoel schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:35:
[...]

Die gaat er bij ook komen. Jammer dattie 'pas' de 20e komt.
Volgens n-europe komt hij a.s. vrijdag (de 13e ;)) al...
http://n-europe.com/game.php?gid=overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Wrist-straps er af ?
Als de batterijen leeg zijn, gaan de batterijen in de oplaad en er gaan gelijk nieuwe in de Wiimote om weer verder te kunnen spelen :D (de remotes zelf gaan tot nu toe niet in de lader)

Ik heb aanvankelijk een loader (Logic3 ?) gekocht, die doorgelust op de voedings-kabel zit, maar zag later dat het wel 'zwakke' batterijtje zijn, iets van 700mah. Ik gebruik nu gewoon oplaadbare AA batterijen (2500mah), daar liggen er altijd wel een paar van klaar (ook voor fotocamera, balance board enz).

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 09-02-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Zijn er meer van dit type spellen?
Oude delen van House of the Dead kon ik niet vinden bij Bol.com en alleen Resident Evil kon m'n interesse wekken. Wil eigenlijk wel een paar van dit soort titels binnen halen, maar van wat ik nu gezien heb is alleen deze Overkill en RE een waardige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:34

FikkieHo

Wokmaster

Deddiekoel schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:33:
[...]

Ik raad die van Nyko aan. Die heeft geen USB nodig maar gewoon een stopcontact. Plus je hoeft je wrist-straps niet af te doen. Enige nadeel is dat je wiimote iets dikker wordt...
Mee eens, heb ze ook, goede batterijtjes en via stopcontact opladen :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Jan_V schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:29:
[...]

Zijn er meer van dit type spellen?
Oude delen van House of the Dead kon ik niet vinden bij Bol.com en alleen Resident Evil kon m'n interesse wekken. Wil eigenlijk wel een paar van dit soort titels binnen halen, maar van wat ik nu gezien heb is alleen deze Overkill en RE een waardige game.
Ghost Squad.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan_V schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:13:
Ik heb Brawl ook, maar snap de lol er (nog) niet echt van. Je bent aan het vechten op een platform en wanneer je iemand dood hebt, dan respawned hij weer gewoon en moet je opnieuw beginnen, totdat het een aantal keer gebeurd en je uiteindelijk hebt gewonnen.
Misschien moet ik de handleiding maar eens goed doorlezen wat nou precies de bedoeling is, want op dit moment vind ik het een beetje vaag. Ben gewend om vechtspellen te doen met een HP-bar en als die leeg is, heb je gewonnen/verloren.
Brawl is ook geen echte vechtgame. Meer een platform/vechtcombi. Helaas komen de meeste vechtgametoppers niet uit voor de Wii (Soul Calibur, Street Fighter 4, Tekken) dus daar zal je een next-gen voor moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

stop eens met dat "next-gen". Zeg dan gewoon HD-console. Want de PS3 / XBOX360 en Wii zijn "current-gen".

Daarbij zijn er echt wel genoeg klassieke vechtspellen op de Wii: DBZ, Castlevenia Judgement, Tatsunoko vs. Capcom (jap only), Naruto, Guilty Gear...

SSBB is daarbij wél een vechtspel, maar heeft in dat zijn eigen stijl die ik zelfs beter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:54:
stop eens met dat "next-gen". Zeg dan gewoon HD-console. Want de PS3 / XBOX360 en Wii zijn "current-gen".

Daarbij zijn er echt wel genoeg klassieke vechtspellen op de Wii: DBZ, Castlevenia Judgement, Tatsunoko vs. Capcom (jap only), Naruto, Guilty Gear...

SSBB is daarbij wél een vechtspel, maar heeft in dat zijn eigen stijl die ik zelfs beter vind.
-CastleVania Judgement is crap, wat ik zelf ook jammer vind gezien ik CV-fan ben.
-Tatsunoko lijkt me wel geinig, ook al ken ik de helft vd karakters niet. Deze game zal echter nooit hier uitkomen dus daar hebben we weinig aan.
-De DBZ games zijn idd wel aardig maar wel extreem basic gezien elk karakter zo'n beetje hetzelfde speelt op een paar uitzonderingen na.
-Naruto is leuk maar een absolute grap als je het vergelijkt met Ultimate Ninja storm en speelt nauwelijks anders dan de GC versies dus ja.
-Van Guilty Gear is maar 1 deel uitgebracht hier.

Uiteindelijk zal de Wii dus maar 2 of 3 redelijke vechtgames hebben. Die Wii is geinig maar van vechtgames voor vechtgames kan je beter elders je heil zoeken. Daarnaast zijn vechtgames met Wii-controls sowieso een slecht idee als je een beetje klappen wil uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 279033 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:31:
[...]

-CastleVania Judgement is crap, wat ik zelf ook jammer vind gezien ik CV-fan ben.
Heb het nog niet gespeeld, dus kan daar niet over oordelen.
-Tatsunoko lijkt me wel geinig, ook al ken ik de helft vd karakters niet. Deze game zal echter nooit hier uitkomen dus daar hebben we weinig aan.
Dat is idd jammer, maar met GeckoOS te verhelpen.
-De DBZ games zijn idd wel aardig maar wel extreem basic gezien elk karakter zo'n beetje hetzelfde speelt op een paar uitzonderingen na.
-Naruto is leuk maar een absolute grap als je het vergelijkt met Ultimate Ninja storm en speelt nauwelijks anders dan de GC versies dus ja.
GC controls voor een vechtspel is nog steeds het beste. Dat merk ik wel in SSBB, best met NGC controller. Gelukkig biedt de Wii ook die mogelijkheid.
-Van Guilty Gear is maar 1 deel uitgebracht hier.
So?
Uiteindelijk zal de Wii dus maar 2 of 3 redelijke vechtgames hebben. Die Wii is geinig maar van vechtgames voor vechtgames kan je beter elders je heil zoeken. Daarnaast zijn vechtgames met Wii-controls sowieso een slecht idee als je een beetje klappen wil uitdelen.
Zo ongeveer alle Wii vechtspellen zijn met de NGC/Classic controller speelbaar. Wat uitermate goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:36:

Zo ongeveer alle Wii vechtspellen zijn met de NGC/Classic controller speelbaar. Wat uitermate goed speelt.
Zouden zelfs niet in het algemeen de meeste spellen te spelen zijn met zo'n Classic controller? Ik vind het allesinds wel iets gemakkelijker om Mario kart met de classic controller te spelen. Natuurlijk is er voor de fun avonden nog het Wii wheel in de kast ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Er zijn idd best veel Wii spellen die het ondersteunen. Meestal staat het op de doos. (Bij RE4 bv niet, maar die ondersteund NGC/CC besturing wel gewoon, enige nadeel is dat je bij het opstarten van de spel eerst de Nunchuck moet verbinden en disconnecten om met een andere controller te spelen)

[ Voor 31% gewijzigd door 90710 op 09-02-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de vechtgames idd speelt met een NGC controller dan hebben de games wel erg weinig meerwaarde tov de vaak Gamecube-voorgangers. Het probleem is dat bij vechtgames de controlls al jaren vastliggen en deze niet aan vernieuwing toe zijn. Goede vechtgames van nu onderscheiden zich deels door gameplay maar ook door fantastische graphics en goed geluid. De Wii kan de graphics niet aan en krijgt daarom vaak of games die echt Gamecube+ zijn of lame spinoffs zoals Soul Calibur Wii. Tatsunoko is een van de weinige uitzonderingen hierop voor zover ik heb kunnen zien. Het feit dat je weer met je Wii moet lopen frutselen om hem zo legaal te kunnen spelen spreekt me echter weer enorm tegen.

Ik geef toe dat het geinig is om in de DBZ games de moves na te doen maar dit verveelt snel en serieus ermee vechten op een hoog nivo is zeer lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 279033 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:21:
Het feit dat je weer met je Wii moet lopen frutselen om hem zo legaal te kunnen spelen spreekt me echter weer enorm tegen.
Frutselen?

1. Je koopt The Legend of Zelda TP (als je die nog niet had)
2. Je download de Twilight Hack, HBC en GeckoOS (google)
3. Je importeert het Japanse spel.
4. Je zet de TP Hack + HBC op je SD kaart, instaleert die, daarna zet je GeckoOS op je SD Kaart. Je start HBC+GeckoOS op en je plaatst het japanse spel.
6. Je kiest voor Play Game en je kan je import moeiteloos spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat is inderdaad frutselen. Als ik jouw methode volg zou ik eerst een spel moeten kopen wat ik niet eens wil hebben waardoor ik alweer 50 euro armer ben. Hierdoor zou het spel dus zo'n 100 euro kosten wat ik te gek voor woorden vindt. Voor de prijs van TP kan je net zo goed je Wii laten modden, kan je ook imports spelen.

Ik snap sowieso niet waarom Wii nog regio-begrensd is. De GB, GBA en DS waren dat immers ook niet en dat beviel ook. Volgens mij zijn de PS3 en X360 dat ook niet. Daarnaast werk je met de regiobegrenzing alleen maar piraterij in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 279033 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:40:
Ja dat is inderdaad frutselen. Als ik jouw methode volg zou ik eerst een spel moeten kopen wat ik niet eens wil hebben waardoor ik alweer 50 euro armer ben. Hierdoor zou het spel dus zo'n 100 euro kosten wat ik te gek voor woorden vindt. Voor de prijs van TP kan je net zo goed je Wii laten modden, kan je ook imports spelen.

Ik snap sowieso niet waarom Wii nog regio-begrensd is. De GB, GBA en DS waren dat immers ook niet en dat beviel ook. Volgens mij zijn de PS3 en X360 dat ook niet. Daarnaast werk je met de regiobegrenzing alleen maar piraterij in de hand.
De 360 heeft ook nog regiolocks...niet alle games hebben het, maar een groot aantal nog steeds. Ik ben het met je eens dat die regiolocks frustrerend zijn....sommige bedrijven doen toch gewoon nog steeds aan marktbescherming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:42
ik wil mijn Wii nu aansluiten via component op een 5 jaar oude Plasma TV, hieronder de gegevens

Visible screen diagonal 42 inch (107 cm) WVGA
Panel resolution : Pixels 852 x 480 Pixel pitch 1.095 x 1.11 mm
Video: 480i, 480p, 576i, 576p,720p, 1080i

De Wii was altijd aangesloten via composiet..( gele tulp ).
zal ik er echt veel voordeel uithalen als ik zon http://www.wiihome.nl/pro...ii-component-av-kabel.htm
componentkabel gaat aanschaffen ?

ik heb in de mini-faq gekeken maar daar zie ik niet zoveel verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

De component kabel is weldegelijk beter dan de composiet kabel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hopelijk komt House of the Dead:Overkill deze week nog uit, lijkt me een lekkere shooter met de guns en wat vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Volgens n-europe wel, maar de meeste winkels zeggen volgende week. Maar, ik verwacht, dat hij deze week komt: vrijdag is het de 13e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

90710 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:37:
Volgens n-europe wel, maar de meeste winkels zeggen volgende week. Maar, ik verwacht, dat hij deze week komt: vrijdag is het de 13e ;)
Hmm goeie, dan nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:45
murky123 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:00:
ik wil mijn Wii nu aansluiten via component op een 5 jaar oude Plasma TV, hieronder de gegevens

Visible screen diagonal 42 inch (107 cm) WVGA
Panel resolution : Pixels 852 x 480 Pixel pitch 1.095 x 1.11 mm
Video: 480i, 480p, 576i, 576p,720p, 1080i

De Wii was altijd aangesloten via composiet..( gele tulp ).
zal ik er echt veel voordeel uithalen als ik zon http://www.wiihome.nl/pro...ii-component-av-kabel.htm
componentkabel gaat aanschaffen ?

ik heb in de mini-faq gekeken maar daar zie ik niet zoveel verschil...
Zal er veel beter uit gaan zien, je zult een per pixel gevuld beeld krijgen aangezien de resolutie van je tv precies hetzelfde is als de output via component op de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:42
je bedoelt die 852 x 480 reso ? die is het zelfde als de Wii output via component ?

want dit snap ik niet :Video: 480i, 480p, 576i, 576p,720p, 1080i . hoe kan nu 1080i via 852X480.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je tv aanvaardt een 1080i-input, mmar scaled deze down naar jouw reso, 852x480 dus :)
Doet er trouwens niks toe, de Wii kan maximum 480p weergeven, hetzelfde als je tv dus. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Fire69 op 09-02-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Exorcist schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:04:
[...]

Hmm goeie, dan nog even afwachten :)
Volgens SEGA is het ook a.s. vrijdag: http://www.sega.nl/games/the-house-of-the-dead-overkill/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287746

Is het niet tijd voor deeltje 104?

Vraagje: Ik ga aanstaande vrijdag voor 4 weken naar Oostenrijk. Ik weet dat daar een goedkope gamezaak zit. Kan ik de spellen uit Oostenrijk gewoon op mijn NL Wii spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gans Europa is PAL, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 287746 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:55:
Is het niet tijd voor deeltje 104?

Vraagje: Ik ga aanstaande vrijdag voor 4 weken naar Oostenrijk. Ik weet dat daar een goedkope gamezaak zit. Kan ik de spellen uit Oostenrijk gewoon op mijn NL Wii spelen?
Ik gooi hem zo online, de meeste wijzigingen zullen even op zich laten wachten, want ik zit nu op school. :P

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1335604

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 09-02-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Prima :D Over op deeltje 104!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke