Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:24
Fire69 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:06:
Fire69 in "Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103"

Momenteel (dollar-koers is iets omhoog gegaan) 53€ incl. verzending voor Wiimote en nunchuck.
Met het gevaar dat iedereen nu met webshops aankomt: Hier koop je ze voor 55 eu inc verzenden gewoon bij een nederlandse webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Voor degenen die WiideoCenter aan het uitproberen zijn, hier staan wat verbeteringen om het cachen tot een minimum terug te brengen en ook beeld-kwaliteit te verbeteren :

http://www.avsforum.com/a...p?p=15530415#post15530415

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zat van de week even te kijken voor wat gamecube toppers die ik heb gemist en tot mijn verbazing zag ik dat pikmin 2 absurd duur is 2e hands? Ze durven er rustig meer als 40 euro voor te vragen, iemand een idee hoe dat komt?

En is beyond good en evil wat? De reviews zeggen van wel, maar is het ondertussen niet wat gedateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Goner schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:09:
Voor degenen die WiideoCenter aan het uitproberen zijn, hier staan wat verbeteringen om het cachen tot een minimum terug te brengen en ook beeld-kwaliteit te verbeteren :

http://www.avsforum.com/a...p?p=15530415#post15530415
dank je, want onze eerste test was niet een super succes, voor MP3's werkt het leuk maar voor video was het magerjes.. hopelijk is deze versie beter..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

ronwiel schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:23:
Ik zat van de week even te kijken voor wat gamecube toppers die ik heb gemist en tot mijn verbazing zag ik dat pikmin 2 absurd duur is 2e hands? Ze durven er rustig meer als 40 euro voor te vragen, iemand een idee hoe dat komt?

En is beyond good en evil wat? De reviews zeggen van wel, maar is het ondertussen niet wat gedateerd?
Ik blijf het een van de betere Gamecube games vinden, dus ik zou hem zeer zeker aanbevelen!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Sommige games zijn best zeldzaam, onder andere Tales of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Pikmin 2, Baten Kaitos en Paper Mario 2: The Thousand Year Door zijn erg prijzig. Pikmin 1 komt trouwens uit als Wii remake en Pikmin 2 volgt daarna, daar vraagt Nintendo 30 euro per stuk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

offtopic:
@ Nintex,
Kun jij je DM ff aanzetten. Dan kunnen we ff wat kortsluiten over de nieuwe Zelda TS. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 13-01-2009 21:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:11:
[...]

Sommige games zijn best zeldzaam, onder andere Tales of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Pikmin 2, Baten Kaitos en Paper Mario 2: The Thousand Year Door zijn erg prijzig. Pikmin 1 komt trouwens uit als Wii remake en Pikmin 2 volgt daarna, daar vraagt Nintendo 30 euro per stuk voor.
Ow, ik dacht alleen deel 1. Maar je weet dus zeker dat deel 2 er ook aankomt? In dat geval wacht ik daar wel even op :). Zou er misschien ook een remake van Metroid 2 komen dan?

Edit: Ja hoor, alle toppers die ik nog mis komen er aan: http://wii.ign.com/articles/915/915548p2.html. Er staat alleen voor Japan, is Europa al bevestigt?
Captain N schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:20:
[...]

Ik blijf het een van de betere Gamecube games vinden, dus ik zou hem zeer zeker aanbevelen!
Ik neem aan dat je Beyond bedoelt :)?.

[ Voor 7% gewijzigd door Ronwiel op 13-01-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is trouwens Monster Lab een leuke game? Zag hem vandaag liggen bij de MediaMarkt. Het filmpje wat er weleens van gezien had zag er wel goed uit. Mensen die het al gespeeld hebben?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
Totaal niet. Dat spel ziet er beter uit dan veel nieuwe Wii titels. Gameplay is een beetje Zelda-achtig. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het spel te kort is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Even een tip.

Bij Bart Smit zijn nu een aantal Wii games in de aanbieding, heb daar Metroid Prime 3 gehaald voor €25,- :D En Batalion Wars 2 voor € 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Thomaszki schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:38:
Even een tip.

Bij Bart Smit zijn nu een aantal Wii games in de aanbieding, heb daar Metroid Prime 3 gehaald voor €25,- :D En Batalion Wars 2 voor € 15 :)
Nice BW2 wil ik nog wel hebben!
Is dit in de winkels of online?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 13:50
Deddiekoel schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:52:
[...]

Nice BW2 wil ik nog wel hebben!
Is dit in de winkels of online?
Ook gewoon in de winkel.

Game bevalt mij trouwens goed, ondanks dat de reviews maar matig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Thomaszki schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:38:
Even een tip.

Bij E-plaza hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:13
Rakkerzero schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:27:
[...]

Bij E-plaza hetzelfde verhaal.
Is ook dezelfde onderneming onder een andere naam :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
klaasjanb schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:26:
[...]

Totaal niet. Dat spel ziet er beter uit dan veel nieuwe Wii titels. Gameplay is een beetje Zelda-achtig. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het spel te kort is ;)
Nou das mooi dan hem em net op marktplaats voor 11 euro gekocht :). Nu nog ff op zoek naar wat andere toppers naast het gebruikelijke metroid en mario ;).

En zijn de gamecube remakes voor de wii van pikmin 2 en metroid 2 al voor europa bevestigd?

[ Voor 9% gewijzigd door Ronwiel op 14-01-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb net BWii opgepikt bij BartSmit. Voor 15euro kan ik hem echt niet laten liggen. Komt ook goed uit want naast World of Goo heb ik geen games te spelen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Deddiekoel schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:25:
Heb net BWii opgepikt bij BartSmit. Voor 15euro kan ik hem echt niet laten liggen. Komt ook goed uit want naast World of Goo heb ik geen games te spelen momenteel.
Same here! 15 euries is een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:55
Deddiekoel schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:25:
World of Goo doe je misschien een uur over, heb hem overigens op de PC gespeeld.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
xzaz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:35:
[...]

World of Goo doe je misschien een uur over, heb hem overigens op de PC gespeeld.
Ik ben ondertussen toch wel iets meer tijd aan kwijt en vermaak me prima. Maar ik verwacht van een WiiWare game ook geen 30+ uur gameplay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43
xzaz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:35:
[...]

Door de levels rushen is lame. Je moet wel die doelen proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

sjekneck schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:52:
[...]

Is ook dezelfde onderneming onder een andere naam met enkel games en DVD's :z
Zo das beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

ronwiel schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:37:
Ik neem aan dat je Beyond bedoelt :)?.
Ja. Ook trouwens een van de weinige game waarbij ik het niet erg vind dat er Nederlandse stemmen in zitten. Het verhaal is top, de sfeer/setting is top, de gameplay is top, er zit humor in, het is niet zo moeilijk of vol met verzamelquests dat je eindeloos vast zit of doelloos rondloopt, maar ook weer niet te makkelijk, ziet er mooi uit... kortom: een geweldige game. :)

BWii voor 15 euro is overigens wel een koopje. :) Ook maar even oppikken.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

AlexR schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:31:
[...]

Same here! 15 euries is een koopje!
ik heb hem laatst voor £7 op ebay op de kop getikt, paar keer gespeeld, maar eigenlijk te weinig tijd gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battalion Wars Wii?

Mijn friendcode is: 511 227 967 340
geef een berichtje als je me toevoegt, dan kan ik je ook toevoegen

Lange tijd niet meer gedaan, ben benieuwd of ik nog weet hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 12:13
Voor mensen die nog wii-fit zoeken, vandaag 12game in de gaten houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er naar uit dat ik het toch mis had wat betreft The Conduit, dit ziet er echt heel tof uit _/-\o_

http://www.wiids.nl/article.php?id=28582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:14:
Wat moeten we waar in de gaten houden? Begrijp je niet zo goed. Maar zoek het wel nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55
12game.com - Wii Fit - 89,99€ - Op voorraad

Lijkt me toch niet zo'n moeilijke hint? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:34
Thnx!

Was er al een tijdje naar op zoek dus maar meteen ff besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:45:
12game.com - Wii Fit - 89,99€ - Op voorraad

Lijkt me toch niet zo'n moeilijke hint? :P
Ah ok, had het even niet door (ben nog altijd niet goed wakker).
Heb het hier net besteld bij Collishop (Colruyt) voor 82 euro. Dus voor de Belgische (weet niet of dit in Nederland ook is) Wii gamers is dit wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:07
Dixons:

Wii fit € 76,49

Online is deze uitverkocht en de actie (15% korting op alle games) is alleen vandaag nog geldig dus als je geluk hebt heeft de lokale vestiging deze nog.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mnielsm schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:31:
Dixons:

Wii fit € 76,49

Online is deze uitverkocht en de actie (15% korting op alle games) is alleen vandaag nog geldig dus als je geluk hebt heeft de lokale vestiging deze nog.
Bestond dixons Belgie nog maar :'( (heb er zelf gewerkt), daar had je inderdaad soms echt prijsverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Hé, bedankt voor de tip!! Was al een hele tijd op zoek naar de Wii fit, heb 'm meteen besteld bij 12game.com, was volgens de site nog op voorraad.....

Gr,

Mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Hmmm, heb de Wii Fit net op tijd besteld bij 12game.com, inmiddels is hij weer uitverkocht!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
Ik heb guitar hero aerosmith gekocht.
Klopt het dat er geen club nintendo productregistratie kaart in zit?
Ik kan er namelijk geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ja dat klopt want het is geen spel van Nintendo. Alleen spellen van nintendo zoals mario kart en brawl hebben zo'n kraskaartje. Vandaar dat die punten op het zich ook best wel veel waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viggen60
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 13:13
Kijk eigenlijk ook uit naar Conduit. Als het zo goed is als Metriod Prime 3 dan zal dit een topper worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Tc-Chub schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:10:
Ja dat klopt want het is geen spel van Nintendo. Alleen spellen van nintendo zoals mario kart en brawl hebben zo'n kraskaartje. Vandaar dat die punten op het zich ook best wel veel waard zijn.
Volgens mij games van Capcom ook want bij RE4 zat er ook 1 bij maar misschien is RE4 ook wel uitgegeven door Nintendo in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Ik heb eventjes jullie ervaring nodig :)
Ik zit te twijfelen tussen Guitar Hero 3 met 2 gitaren en Guitar Hero: World Tour.
Punt is dat ik hem samen met mn broertje en zusje wil kopen en dan is denk ik 2 gitaren wel leuker, maar is de playlist en het spel; world tour, heel veel beter? Of de gitaar?

Guitar Hero 3 + 2x gitaar kost nu namelijk 70 euro bij bol.com :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tijn89 op 18-01-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Steffy schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:54:
Volgens mij games van Capcom ook want bij RE4 zat er ook 1 bij maar misschien is RE4 ook wel uitgegeven door Nintendo in europa
RE4 is idd door Nintendo uitgegeven hier, vandaar dat er sterren bij zitten.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben net begonnen met Zelda (Twilight Princess).
Had een savegame gemaakt ergens middenin het level waar je Midna ontmoet. Startte later opnieuw op met de save en moest vrolijk opnieuw beginnen in de kerker ?! Eerder geopende deuren stonden al/nog wel open ...
Is in dit level nog niet zo erg, maar als je in een groot level zit lijkt me dat niet echt leuk elke keer opnieuw ... is dat echt zoals het hoort te werken ?
Verder wel een prachtige game !! Wel handig die 3 profiles, speel gelijk met m'n 2 dochters. 's kijken wie het snelst gaat :+

By the way ; al nieuws over het Zelda topic ??

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 18-01-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Weet iemand nog een plekje waar je Zelda (Twilight Princess) ergens goedkoop kan krijgen? (goedkoper dan pricewatch, mag ook buitenland zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Goedkoopst wat ik zag was play.com, voor 41 euro.
Heb 'm toch maar in de winkel gekocht vanwege NL handleiding voor de kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
@Goner: Je laatste 'prestaties' worden opgeslagen, echter word je ind na het opnieuw opstarten van het spel, bij de poort van de 'kerker' geplaatst. Volgens mij is er wel een item wat je kan gebruiken om 'warp-punten' te maken. Overigens, de moeilijkheid valt bij deze zelda nog wel mee ;-)

@Barzi: check www.budgetgaming.nl

Niemand die advies kan geven over Guitar hero 3 (incl. 2 gitaren) of Guitar Hero World Tour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Goner schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:51:
By the way ; al nieuws over het Zelda topic ??
Still busy with it :)

Staat nog veel op de planning en ben nog niet eens op de helft, maar heb dan ook genoeg andere dingen te doen dus het schiet niet altijd even hard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

OK, savegames via '+'-menu is duidelijk ...
Maar hoe weet je dat een level af is ? In het opstart-level waren er automatische save-prompts, maar ik kreeg na de ontmoeting met Zelda geen save-prompt, dus heb zelf maar weer ge-saved toen ik terug was in Ordon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Goner schreef op maandag 19 januari 2009 @ 00:05:
OK, savegames via '+'-menu is duidelijk ...
Maar hoe weet je dat een level af is ? In het opstart-level waren er automatische save-prompts, maar ik kreeg na de ontmoeting met Zelda geen save-prompt, dus heb zelf maar weer ge-saved toen ik terug was in Ordon ...
Er zijn geen levels. Gewoon spelen en wanneer je een moment hebt om te saven, save je. Simple as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hoe kom je te weten of dit een PAL of NTSC game is?:

http://www.play.com/Games...ght-Princess/Product.html

[ Voor 37% gewijzigd door Perzikvrucht op 19-01-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Bestellen, en uitproberen. Als je een Pal Wii hebt, en hij doet het, voila.
2. Een mailtje naar het bedrijf sturen, met de vraag of het een PAL of NTSC spel is.
3. Niet, en ervan uitgaan dat het PAL is, omdat het volgens mij een Engelse winkel is, en haar currencies alleen in te stellen zijn op Euro of Pond. Derhalve kan je er imho* behoorlijk zeker vanuit gaan dat het PAL is.

*indien dit niet zo blijkt te zijn, neem ik uiteraard geen verantwoordelijkheid voor, noch heb ik enige kennis van zaken over dit bedrijf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 00:43:
1. Bestellen, en uitproberen. Als je een Pal Wii hebt, en hij doet het, voila.
2. Een mailtje naar het bedrijf sturen, met de vraag of het een PAL of NTSC spel is.
3. Niet, en ervan uitgaan dat het PAL is, omdat het volgens mij een Engelse winkel is, en haar currencies alleen in te stellen zijn op Euro of Pond. Derhalve kan je er imho* behoorlijk zeker vanuit gaan dat het PAL is.

*indien dit niet zo blijkt te zijn, neem ik uiteraard geen verantwoordelijkheid voor, noch heb ik enige kennis van zaken over dit bedrijf :+
Ah, kan ik hieruit opmaken dat de Wii niet regio vrij is?

En ligt het aan mij of kan ik geen email/contactgegevens vinden op Play.com

[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 19-01-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Laatst online: 10-09 20:03
Ik heb circa 6 maanden geleden Zelda bij www.play.com aangeschaft
80 % van mijn games komen van deze website vandaan en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

[ Voor 45% gewijzigd door slashdev op 19-01-2009 07:40 ]

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb even een vraag over Raymon Raving Rabbids TV Party: met hoeveel players (wiimotes) kan dit tegelijk gespeeld worden? Is het mogelijk om dit met 8 spelers te spelen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jelmervos schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:09:
Ik heb even een vraag over Raymon Raving Rabbids TV Party: met hoeveel players (wiimotes) kan dit tegelijk gespeeld worden? Is het mogelijk om dit met 8 spelers te spelen?
nope, 4 tegelijk slechts. In de praktijk hoeft dit niet zo'n probleem te zijn, sterker nog: door iedereen een beetje op te delen in teams wordt het zelfs gezelliger :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rakkerzero schreef op maandag 19 januari 2009 @ 00:08:
Er zijn geen levels. Gewoon spelen en wanneer je een moment hebt om te saven, save je.
Nou ja, er zijn wel een 'soort' levels ... als ik in de allereerste kerker ronddwaal (bijv. trap/toren naar boven) en ik save dan zit ik bij laden weer vrolijk in de cel. Maar als ik save na terugkeer in Ordon en ik laad de save, dan zit ik in het dorp.
En nergens tussen de cel en terugkeer in de poel is geprompt of ik wilde saven, zoals ik het intro-level ...
Misschien dat de uitgebreide cut-scenes het einde van een 'level' aangeven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn alleen geen levels maar chapters ;) Als je saved kom je terug op het laatste save gebied waar je geweest bent. (zoals plaatsen / begin chapter) Aan het einde van een chapter wordt er gevraagd of je wilt saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Bij Play.com is alles PAL en speelt dus op een PAL Wii. Heb net even gekeken en het viel me op dat ze dit niet meer melden. Dat deden ze eerst altijd wel nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Deddiekoel schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:08:
[...]

Bij Play.com is alles PAL en speelt dus op een PAL Wii. Heb net even gekeken en het viel me op dat ze dit niet meer melden. Dat deden ze eerst altijd wel nl.
Ah oke bedankt. En kun je er met Wirecard betalen, aangezien ik geen Credit Card heb en zij geen Pay Pal ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:56:
Het zijn alleen geen levels maar chapters ;) Als je saved kom je terug op het laatste save gebied waar je geweest bent. (zoals plaatsen / begin chapter) Aan het einde van een chapter wordt er gevraagd of je wilt saven.
Of zoals in meer Zelda games gedaan is. Als je een save inlaad dan start je in het gebied of kamer op de plek waar je bent binnengekomen.
In dit geval dus het begin in de cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Mijn videostandaarden kennis is vrij beperkt.
Ik heb mijn Wii via de bijgeleverde composietkabel -> SCART aangesloten op mijn CRT beeldbuis.

Is het mogelijk om de video kwaliteit ook bij mijn setup te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
QuarK schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:09:
Mijn videostandaarden kennis is vrij beperkt.
Ik heb mijn Wii via de bijgeleverde composietkabel -> SCART aangesloten op mijn CRT beeldbuis.

Is het mogelijk om de video kwaliteit ook bij mijn setup te verbeteren?
Een scart RGB kabel zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendolife.com/images/features/wii_av_hardware_guide/attachment2/large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, gewoon een echte scart aanschaffen.
Die van Nintendo schijnt de beste te zijn, maar dat betaal je dan ook wel.
Ik heb die van bij DealExtreme.com en die doet het voor weinig geld eigenlijk ook wel perfect (voor zover PAL perfect kan zijn op een 42"... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Fire69 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:23:
Yep, gewoon een echte scart aanschaffen.
Die van Nintendo schijnt de beste te zijn, maar dat betaal je dan ook wel.
Ik heb die van bij DealExtreme.com en die doet het voor weinig geld eigenlijk ook wel perfect (voor zover PAL perfect kan zijn op een 42"... :/ )
Zit daar nog zoveel verschil in? Scart is beter dan die bijgeleverde kabel, die met die tulip stekkertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xzaz schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:38:
[...]

Zit daar nog zoveel verschil in? Scart is beter dan die bijgeleverde kabel, die met die tulip stekkertjes?
Scart RGB maakt een behoorlijk verschil met composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:39:
[...]

Scart RGB maakt een behoorlijk verschil met composiet.
Heb je daar ook profijt van op een ouderwetse CRT, of alleen bij moderne tvs? :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt er juist bij een "oude" tv meer profijt van heb ik het idee. Ik snap overigens niet hoe er verschil kan zitten in RGB kabels , ik denk dat je hier weer op het eindeloze verhaal komt zoals dat ook bij "monster" kabels altijd geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij de oude TV's ga je duidelijk verbetering zien in de beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ok, helder! Ik heb ook een "oude" CRT TV en ga dus een echte SCART RGB kabel halen.
Moet nog even denken of ik een kloon bij DX bestel of een echte haal.

Een kloon (bigdennis, madcatz) kost zo'n 10 euro. Een officiele kost 30 euro.. Flink duurder, maar als het echt een kwaliteitsverschil geeft met de kloon dan doe ik dat toch.

[ Voor 18% gewijzigd door QuarK op 19-01-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou voor de officiele gaan. Je hebt voor 10 euro simpelweg niet dezelfde kwaliteit, ik heb hier zelf nog een GameCube RGB kabel liggen van Draxter o.i.d. die niet eens RGB is. Een nadeel aan de Nintendo kabel is alleen dat er geen losse aansluting bij zit voor het geluid. Dus moet je je boxen/receiver/stereo aansluiten op je TV en niet op je console. Nu denk ik ook eigenlijk niet dat third party kabels altijd bagger zijn, maar ik denk dat je tussen een kabel van 10 en 30 euro het verschil wel zult merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Yep, ik neig sterk naar de officiele. Ik vind hem echter alleen voor 30 euro, dus 3x zo duur. En zonder audio aansluiting..

Deze 3rd party van Conrad zou wellicht een alternatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DarkX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:02:
Heb je daar ook profijt van op een ouderwetse CRT, of alleen bij moderne tvs? :)
Voor moderne TV's (Plasma/LCD, full HD ?) moet je als ik het goed begrepen heb (ik heb er tenminste eentje gekocht :+ ) een Component-kabel hebben (3 video, 2 audio stekkers).
Ik zie inderdaad wel het verschil ivm bijgeleverde AV-kabel.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 19-01-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:25:
Ik zou voor de officiele gaan. Je hebt voor 10 euro simpelweg niet dezelfde kwaliteit, ik heb hier zelf nog een GameCube RGB kabel liggen van Draxter o.i.d. die niet eens RGB is. Een nadeel aan de Nintendo kabel is alleen dat er geen losse aansluting bij zit voor het geluid. Dus moet je je boxen/receiver/stereo aansluiten op je TV en niet op je console. Nu denk ik ook eigenlijk niet dat third party kabels altijd bagger zijn, maar ik denk dat je tussen een kabel van 10 en 30 euro het verschil wel zult merken.
Ik ga geen discussie starten (daarvoor hebben we hier al een topic over elfjes en zo :) ), dus ik geef gewoon even de link naar mijn kabel (want DX heeft er meerdere), waarvan ik volledig tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
In de TS is trouwens al een heel stuk geschreven over welke kabel. Misschien kunnen daar wat linkjes bij naar orginele en niet-orginele-maar-wel-goede-kabels, want tegenwoordig hebben we in elk topic# wel 1 keer deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rakkerzero schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:01:
Of zoals in meer Zelda games gedaan is. Als je een save inlaad dan start je in het gebied of kamer op de plek waar je bent binnengekomen.
Nu we het toch over andere Zelda games hebben ... ;)
Ik zag in de TS dat 'Ocarina of Time' als virtual console game te krijgen is. Review klinkt goed .. zijn er hier mensen die 'm gespeeld hebben (op de Wii) en is het inderdaad zo goed ?? Waarschijnlijk best te spelen met classic controller ?
Er is nog een Zelda topic trouwens ...

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 20-01-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexR schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:01:
In de TS is trouwens al een heel stuk geschreven over welke kabel. Misschien kunnen daar wat linkjes bij naar orginele en niet-orginele-maar-wel-goede-kabels, want tegenwoordig hebben we in elk topic# wel 1 keer deze discussie.
Ik raad iedereen aan om gewoon een officiele kabel te halen, in ieder geval iets dat duurder is dan een tientje. Het zou me niets verbazen als de helft van de "RGB" kabels niet eens een RGB signaal doorgeeft. Daarnaast is er ook niet zoveel te vinden qua reviews of vergelijkingen. Je hebt mensen die zijn al blij als het beeld geeft, je hebt andere die gaan pixels vergelijken om te zien welke kabel het beste is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:22:
[...]

Nu we het toch over andere Zelda games hebben ... ;)
Ik zag in de TS dat 'Ocarina of Time' als virtual console game te krijgen is. Review klinkt goed .. zijn er hier mensen die 'm gespeeld hebben (op de Wii) en is het inderdaad zo goed ?? Waarschijnlijk best te spelen met classic controller ?
Ik ben zelf op het moment ook Ocarina of Time aan het spelen (GameCube port) op de Wii en ik kan je vertellen dat het spel het zeker waard is. Het is gewoon een goede Zelda spel, hetzij iets gedateerd (heeft ook wel wat), en vooral als je Twilight Princess gespeeld heb, zul je veel herkennen, aangezien Ocarina of Time zich in dezelfde wereld afspeelt.

Ik speel het gewoon met een GameCube controller, aangezien het ook een GameCube port is, dus over de controller kan ik niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:03:
[...]

Ik raad iedereen aan om gewoon een officiele kabel te halen, in ieder geval iets dat duurder is dan een tientje. Het zou me niets verbazen als de helft van de "RGB" kabels niet eens een RGB signaal doorgeeft. Daarnaast is er ook niet zoveel te vinden qua reviews of vergelijkingen. Je hebt mensen die zijn al blij als het beeld geeft, je hebt andere die gaan pixels vergelijken om te zien welke kabel het beste is. :+
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik wilde eigenlijk alleen zeggen dat deze discussie al een keer of 15 is langsgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:24:
Ik ben zelf op het moment ook Ocarina of Time aan het spelen (GameCube port) op de Wii
Ik dacht dat de virtual console versie de Nintendo 64 versie was ??
Of speel jij met een Gamecube cartridge ?

Mmm, heb er nooit zo op gelet, maar zijn Gamecube spellen nog normaal te koop of is dat een aflopende zaak ?

EDIT: er gaan geruchten dat er een nieuwe Zelda aan zit te komen ...
Google maar eens op "marvelous +new +zelda".
Triforce ?

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 20-01-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:20:
[...]

Mmm, heb er nooit zo op gelet, maar zijn Gamecube spellen nog normaal te koop of is dat een aflopende zaak ?
Ik denk dat je daarvoor best gewoon een winkel binnenstapt en vraagt of ze nog gamecube games hebben. Want als ik zo op het eerste zicht kijk op verschillende sites van winkels dan verkopen ze ze niet meer. Maar in de winkel zelf liggen er soms wel nog die dan meestal wel wat goedkoper zijn dan vroeger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

[...]

De gamecube versie was toch ook een N64 emulated rom? Wat is dan het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DarkX schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:35:
De gamecube versie was toch ook een N64 emulated rom? Wat is dan het verschil?
Wist ik toch niet ... maar OK. hier is het verschil : :+
"The game was released in Europe and Australia for the Virtual Console on Nintendo's Wii console on February 23, 2007 for 1000 Wii Points. It was released in North America on February 26, 2007 and Japan on February 27, 2007. This version is a direct port of the Nintendo 64 version, but does not support controller vibration. The Wii can play the GameCube compilation versions with this feature intact."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Goner schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:47:
[...]

"The game was released in Europe and Australia for the Virtual Console on Nintendo's Wii console on February 23, 2007 for 1000 Wii Points. It was released in North America on February 26, 2007 and Japan on February 27, 2007. This version is a direct port of the Nintendo 64 version, but does not support controller vibration. The Wii can play the GameCube compilation versions with this feature intact."
Duuuus... het veschil zit in de vibo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Yup, dus de wiiware heeft geen vibo terwijl de gamecube versie dat wel heeft :) Alleen heb je dan natuurlijk wel de oude controller voor nodig :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:03

Sagat

Is pappa x2!

Goner schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:47:
[...]

Lol ik wilde altijd nog een keer dit spel uitspelen, maar wist nooit of ik dan het op de cube ging doen of op de n64 zelf, aangezien ik geen rumble pack heb (voor de n64) wordt het dan toch op de cube (of hopelijk ooit een wii :P).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

[...]

EDIT: er gaan geruchten dat er een nieuwe Zelda aan zit te komen ...
Triforce ?
Dat is wel ver gezocht vind ik plus dat marvelous helemaal niks met Nintendo te maken heeft, ze maken games voor alle consoles op de markt en om super kwaliteit staan ze ook niet echt bekend. Niet dat Harvest Moon geen goede games zijn maar komen in niet eens in de buurt van de kwaliteit van Zelda games. En Nintendo zou nooit een extern bedrijf gebruiken om de eerste volgende grote titel in de Zelda serie te maken, dat doen ze wel Intern en als ze het doen dan nooit Marvelous.

Plus het is al lang en breed bekend dat er een nieuwe Zelda aan zit te komen, dat heeft miyamoto al lang laten doorschemeren net zoals Pikmin 3. Officieel is er niks bekend maar hij verteld rustig over hoe de games dit jaar en zelda waarschijnlijk volgend jaar komt.

Ik verwacht gewoon dat het een aankondiging is voor een nieuwe Harvest Moon op de Wii of DS, niks meer niks minder. Niet alles wat een 3 hoek voorsteld slaat op een Triforce symbool

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 20-01-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Laatst online: 14-09 21:31

zwelgh

-**-

Ik heb sinds een week Metroid Prime Corruption. Wat een super spel met sublieme graphics, vooral de wereld van Elysia. Zelden zulke mooie omgevingen gezien! Jammer dat dit de afsluiting van de trilogie is.

Zijn hier nog mensen die Friend Vouchers voor Metroid willen ruilen? Mijn friendslist bevat geen mensen die Metroid ook hebben... Mijn wii-nummer is 3410 6639 1013 7731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Steffy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:46:
[...]

Dat is wel ver gezocht vind ik plus dat marvelous helemaal niks met Nintendo te maken heeft, ze maken games voor alle consoles op de markt en om super kwaliteit staan ze ook niet echt bekend. Niet dat Harvest Moon geen goede games zijn maar komen in niet eens in de buurt van de kwaliteit van Zelda games. En Nintendo zou nooit een extern bedrijf gebruiken om de eerste volgende grote titel in de Zelda serie te maken, dat doen ze wel Intern en als ze het doen dan nooit Marvelous.
In het kader van de roddels: wel grappig. Marvelous doet mij eerder denken aan een Super Famicom (only) game met die naam. Die game heeft verder niks te maken met de developer genaamd Marvelous, maar was ontwikkeld door Nintendo zelf. Dat, en het was Eiji Aonuma's eerste grote klus. En die kennen we natuurlijk allemaal weer van... Zelda. ;) Dat, en Marvelous had ook erg veel weg van Zelda. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

Steffy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:46:
[...]

En Nintendo zou nooit een extern bedrijf gebruiken om de eerste volgende grote titel in de Zelda serie te maken, dat doen ze wel Intern en als ze het doen dan nooit Marvelous.
Het is idd vergezocht, maar de Gameboy Color-titels waren toch door Capcom ontwikkeld? Misschien laten ze nu een DS-titel door een ander bedrijf maken.. je weet het niet ;).
Plus het is al lang en breed bekend dat er een nieuwe Zelda aan zit te komen, dat heeft miyamoto al lang laten doorschemeren net zoals Pikmin 3. Officieel is er niks bekend maar hij verteld rustig over hoe de games dit jaar en zelda waarschijnlijk volgend jaar komt.
Ik hoop het, kan niet wachten. De Wii staat een beetje stof te vangen op het moment.. hoewel ik pas Okami en Zack&Wiki heb besteld (play.com, was totaal net iets meer dan €42 kwijt).
Ik verwacht gewoon dat het een aankondiging is voor een nieuwe Harvest Moon op de Wii of DS, niks meer niks minder. Niet alles wat een 3 hoek voorsteld slaat op een Triforce symbool
Maar het dingetje bij 12:00 is toch wel weer precies een Triforce..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik ga straks even de officiele Nintendo RGB SCART kabel halen. Hij ligt hier bij de Dixons voor 30 euro.
Weet iemand of hij toevallig ergens goedkoper wordt verkocht (MediaMarkt, Bart Smit etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
QuarK schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:45:
Ik ga straks even de officiele Nintendo RGB SCART kabel halen. Hij ligt hier bij de Dixons voor 30 euro.
Weet iemand of hij toevallig ergens goedkoper wordt verkocht (MediaMarkt, Bart Smit etc).
Vaak overal de zelfde prijs namelijk de advies prijs van Nintendo. Tenzij er een aanbieding is.

[ Voor 0% gewijzigd door xzaz op 21-01-2009 12:46 . Reden: lidwoorden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Ik stel deze vraag hier omdat ik het een beetje onzin vind om er een apart topic voor te openen. Ik heb aardig wat Nintendo sterrenpunten die ik wil inwisselen voor Wii points. Maar aangezien momenteel alleen de 100-Wii points-kaarten te krijgen zijn (wanneer updaten ze die boel eens) wil ik er daar meerdere van kopen. Maar nou is m'n vraag kun je dan als je bijv een spel van 900 Wii points wilt kopen ook echt meerdere kaarten/codes gebruiken om tot dat bedrag te komen? :S

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43
Man, wat is Tatsunoko vs Capcom een lekkere game _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ . Besturing wel wennen, maar toch. Je mag niet klagen tijdens de Wii schaarste.

Graphics ook top.

[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 22-01-2009 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Lau26 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:57:
Ik stel deze vraag hier omdat ik het een beetje onzin vind om er een apart topic voor te openen. Ik heb aardig wat Nintendo sterrenpunten die ik wil inwisselen voor Wii points. Maar aangezien momenteel alleen de 100-Wii points-kaarten te krijgen zijn (wanneer updaten ze die boel eens) wil ik er daar meerdere van kopen. Maar nou is m'n vraag kun je dan als je bijv een spel van 900 Wii points wilt kopen ook echt meerdere kaarten/codes gebruiken om tot dat bedrag te komen? :S
Elke dag komen er nieuwe kaarten dus je moet er gewoon redelijk vroeg bij zijn. En ja je kan meerdere kaarten van 100 kopen/inwisselen maar is veel invulwerk bij het wii kanaal + je kan volgens mij maar een bepaald aantal kaarten per dag inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
er gaan geruchten dat er een nieuwe Zelda aan zit te komen ...
Triforce ?
Is er al bekend wat voor game het is? Ik gister wachten op de laatste seconden (kwam er toevallig op de laatste 400 seconden invallen), was het afgelopen, staat er enkel coming soon....
Zit nu op werk, dus kan niet kijken... :O

Er schijnt ook een aflopende klok op de japanse site van Sega te staan, hier al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:01:
[...]

Is er al bekend wat voor game het is? Ik gister wachten op de laatste seconden (kwam er toevallig op de laatste 400 seconden invallen), was het afgelopen, staat er enkel coming soon....
Zit nu op werk, dus kan niet kijken... :O

Er schijnt ook een aflopende klok op de japanse site van Sega te staan, hier al iets over bekend?
Een of andere rpg voor de psp.

http://www.pspfanboy.com/...-30-seconds-of-play-time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:01:
Dat wordt een WiiWare spel:
The game will be called Pole's Big Adventure and is set to be a NES-style title which will parody NES era games (eg. Mario, hence the big pixelated mushroom on the site). It'll launch February 3rd for just 500 Points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ziet er op zich best leuk uit.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Iemand hier die ook Wii Speak heeft?
Ik heb hem ook alleen maar los en ken niemand er mee. Volgens mij werkt hij wel... Iemand hier praktijk ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook los, maar ik heb ook geen kennissen met Wii Speak :p
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.