Ik heb ook geen kennissen met wii speak, maar ik heb dan ook geen wii speak
Okee bedankt voor de infoTc-Chub schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:38:
[...]
Elke dag komen er nieuwe kaarten dus je moet er gewoon redelijk vroeg bij zijn. En ja je kan meerdere kaarten van 100 kopen/inwisselen maar is veel invulwerk bij het wii kanaal + je kan volgens mij maar een bepaald aantal kaarten per dag inwisselen.
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Ik heb al een tijdje niets gehoord van het spel Little King (tenminste dacht dat het zo heette, een cartoony ogend spel, waarin je een koninkje speelt die zijn landje moet besturen). Het spel klonk, een jaar geleden, erg interresant, is er nog wat van terecht gekomen?
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik SMB3 VC met 2 remotes de two players mode kan spelen, ik kom er niet uit.
De tweede Wii remote is al aangekopeld in het Wii-menu d.w.z. een tweede handje gepaard met het getal 2. Het vreemde is dat zodra ik SMB3 VC opstart de tweede Wii remote zichzelf afmeld. (LED onder 2 gaat uit).
Ik heb ook Mii personage aan de tweede remote gekoppeld maar ook dat werkt niet
Ps.
In andere games (o.a. Wii-Sports) werkt de tweede remote wel.
De tweede Wii remote is al aangekopeld in het Wii-menu d.w.z. een tweede handje gepaard met het getal 2. Het vreemde is dat zodra ik SMB3 VC opstart de tweede Wii remote zichzelf afmeld. (LED onder 2 gaat uit).
Ps.
[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 24-01-2009 18:16 ]
Cool, Castlevania Judgement (Wii) en Castlevania Order of Ecclesia (DS) schijnen met elkaar te kunnen communiceren om o.a. extra's te kunnen unlocken in beide games. Of er nog meer mogelijk is weet ik niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 24-01-2009 18:03 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je bedoelt Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King neem ik aan. Ja het is volgens mij best een leuk spel. Als je het zeker wilt weten moet je even reviews lezen. Het is te downloaden op wiiware voor 1500 wii points dacht ik!Tijn89 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:08:
Ik heb al een tijdje niets gehoord van het spel Little King (tenminste dacht dat het zo heette, een cartoony ogend spel, waarin je een koninkje speelt die zijn landje moet besturen). Het spel klonk, een jaar geleden, erg interresant, is er nog wat van terecht gekomen?
Volgens mij bedoeld hij deze Wikipedia: Little King's StoryTc-Chub schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:36:
[...]
Je bedoelt Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King neem ik aan. Ja het is volgens mij best een leuk spel. Als je het zeker wilt weten moet je even reviews lezen. Het is te downloaden op wiiware voor 1500 wii points dacht ik!
Iemand de 2009 preview op IGN gelezen?
Als ik die doorkijk dan wordt ik toch wel blij. Nog steeds lijkt The Conduit me het coolst maar kan ook zeker niet wachten tot MotionPlus er is. Ook ben ik benieuwd wat de "Play on Wii" games gaan kosten. Mario Tennis wil ik zeker wel (werd me al door vriend op Cube aangeraden) en Pikmin 2 lijkt me ook wel wat!\
Ik hoop dan ook hartelijk dat devs dit jaar eindelijk hun hoofd uit hun achterste halen en moeite gaan doen voor de Wii! Een paar uitgevers lijken iig om.
Als ik die doorkijk dan wordt ik toch wel blij. Nog steeds lijkt The Conduit me het coolst maar kan ook zeker niet wachten tot MotionPlus er is. Ook ben ik benieuwd wat de "Play on Wii" games gaan kosten. Mario Tennis wil ik zeker wel (werd me al door vriend op Cube aangeraden) en Pikmin 2 lijkt me ook wel wat!\
Ik hoop dan ook hartelijk dat devs dit jaar eindelijk hun hoofd uit hun achterste halen en moeite gaan doen voor de Wii! Een paar uitgevers lijken iig om.
[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 25-01-2009 08:46 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Net even doorgelezen, maar ik word er niet warm van.
oud nieuws bevestigd:
Red steel 2 kan leuk worden als het je genre is, maar die was eigenlijk al verwacht toen deel 1 uitkwam.
Remakes van cube titles.......err right, wii controls en extra content is leuk, maar als je deze games al hebt dan schiet het niet echt op imho.
wii motion plus: op papier kan het heel tof worden, maar die gedachte had ik ook met de orginele wii mote.
Maar bij welke games is de besturing echt een toevoeging? wii sports, en misschien zack n wiki, maar verder?
Wellicht dat de hogere precisie eindelijk een goede rts mogelijk maakt, maar ik ben bang dat de limitaties van de wii hardware ook meespelen (low res, weinig geheugen).
voor mij nieuws:
Mature franchises van ea: Tsja als mad world en the conduit echt een succes worden (en daar hoop ik echt op) worden (naast ea) andere publishers/devvers ook wakker.
Ik moet toegeven dat ea de laatste tijd goed bezig is. fifa is op zijn minst gelijkwaardig aan pes. en met dead space, mirrors edge en skate hebben ze goede games uit de grond gestampt.
Maar toch vraag ik me af of we over 1 jaar terug kijken naar een a+ titel van ea op de wii.
Om toch positief af te sluiten, sd card support is super. Ik denk dat vooral de hardcore speler (zijn jullie er nog
10 second ninja DONE
Verschijnt 28 maart in EuropaTijn89 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:08:
Heeft er hier al iemand Shaun White Snowboarding in combinatie met de balanceboard gedaan?
Het snowboard spelletje in de wiifit is niet echt super.
En denk erover om die van Shaun White te kopen.
Het snowboard spelletje in de wiifit is niet echt super.
En denk erover om die van Shaun White te kopen.
Uiteindelijk ben ik er na lang prutsen zelf achter gekomen dat er diverse manieren zijn om een Wii remote aan te koppelen alleen verschilt dit per game/programma. Consistentie en duidelijkheid van de Nintendo Wii console is ver te zoeken maar het mag de pret niet drukken qua funfactor.Miki schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 17:25:
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik SMB3 VC met 2 remotes de two players mode kan spelen, ik kom er niet uit.
Ps.
Little King's Story indd. Lijkt nog weinig nieuws over te zijn, als die al maart moet uitkomen... Ben benieuwd 
@Died_laughing: Laat het eventueel even weten hoe het is
Ik zit ook al een tijdje met dezelfde gedachte naar dat spel te kijken.
@Died_laughing: Laat het eventueel even weten hoe het is
Net las ik in de nieuwe Intertoys folder dat Super Smashbros Brawl voor de Wii alleen op 7 februari 29,99 gaat kosten.
Misschien iets voor de mensen die hem nog willen hebben.
Verwijderd
Je moet gewoon de controller vast syncen, dan werkt het altijd. Zie Wii boekje voor meer info.Miki schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:21:
[...]
Uiteindelijk ben ik er na lang prutsen zelf achter gekomen dat er diverse manieren zijn om een Wii remote aan te koppelen alleen verschilt dit per game/programma. Consistentie en duidelijkheid van de Nintendo Wii console is ver te zoeken maar het mag de pret niet drukken qua funfactor.
Naast Tatsunoko vs Capcom heb ik de laatste dagen ook No More Heroes gespeeld. De Amerikaanse (ongecensureerde) versie uiteraard.
Wat een geniale game. Eindelijk staat m'n Wii geen stof meer te happen.
Wat een geniale game. Eindelijk staat m'n Wii geen stof meer te happen.
Waarschijnlijk is dit nog ietsje goedkoper is met de huidige koers van de pond (neem aan dat de bezorgingskosten niet zo hoog zijn):Lizard schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:49:
Net las ik in de nieuwe Intertoys folder dat Super Smashbros Brawl voor de Wii alleen op 7 februari 29,99 gaat kosten.
http://www.amazon.co.uk/g...0&creativeASIN=B000FQ9R4E
Het was een remote van mijn broertje en die logeerde dit weekend bij ons dus "vast" syncen was niet wenselijk. Het enige waar ik gewoon over verbaas is dat ieder spel of Wii onderdeel zijn eigen mannier heeft om een remote aan te koppelen en dat vind ik wel vaag.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:09:
[...]
Je moet gewoon de controller vast syncen, dan werkt het altijd. Zie Wii boekje voor meer info.
Even wat voorbeelden:
* Via Mii-kanaal
* In-game bij multi-player settings (o.a. Wii-Sports en Mariokart)
* Via de home-button en dan settings
Het gekke is als ik via het Mii-kanaal een remote aankopel en dan Wii-sports opstarte de tweede remote aangekoppeld bleef. Als ik SMB3 VC opstarte koppelde de 2de remote af. Het is me een raadsel waarom dit zo moet zijn.
Wat is houdt dat "vast" syncen precies in?
Ik heb afgelopen weekend ook met diverse wiimotes van verschillende mensen op een wii zitten spelen, maar wij melden de wiimotes gewoon aan het Home menu en dan Opnieuw instellen.
Ik heb afgelopen weekend ook met diverse wiimotes van verschillende mensen op een wii zitten spelen, maar wij melden de wiimotes gewoon aan het Home menu en dan Opnieuw instellen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Leuk die stunts, Bart Smit had afgelopen week Super Paper Mario in de aanbieding voor €25.Lizard schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:49:
ik denk dit :jelmervos schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:01:
- Om de Wiimote permanent te koppelen aan een Wii-systeem open je het SD-klepje aan de voorkant van de Wii en het batterijklepje van de Wiimote. Dan klik je één keer op de rode knop van de Wiimote, waardoor als het goed is de 4 spelerslampjes gaan knipperen. Daarna klik je op het rode knopje van de Wii. Als alles goed gaat stoppen de 4 lichtjes met knipperen en brandt er nu constant één. Als dit het geval is, is de synchronisatie geslaagd en is de Wiimote permanent aan de bijbehorende Wii gekoppeld. Het kan zijn dat het niet in één keer lukt, probeer het dan gewoon nog een keer.
heb ik nog niet gebruikt, maar inderdaad dat is de tijdelijke koppeling.Ik heb afgelopen weekend ook met diverse wiimotes van verschillende mensen op een wii zitten spelen, maar wij melden de wiimotes gewoon aan het Home menu en dan Opnieuw instellen.
- Om de Wiimote tijdelijk te koppelen klik je op een al aangesloten Wiimote op de 'Home' knop en vervolgens op 'Instellingen Wii-afstandbediening'. Hier klik je op de 'Opnieuw instellen' knop en volg de instructies. Nadat de synchronisatie voltooid is, is de Wiimote tijdelijk gekoppeld aan de Wii. Wanneer de Wii wordt uitgeschakeld of wanneer er een andere game wordt opgestart, zal je dit proces waarschijnlijk moeten herhalen.
Leest er dan echt niemand de handleiding meer tegenwoordig!? Als je een vaste sync uitvoert (wat echt uber easy is) kan een wiimote voortaan meedoen door op een willekeurige toets te drukken ipv bij elke spel via home de controller aan te melden. Zelfs een weekend bij iemand gamen is vast syncen de methode om irritatie te voorkomen.jelmervos schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:01:
Het wordt trouwens een dure maand, februari.
Fatal Frame 4
Deadly Creatures
Tench 4
House of the Dead
Dead Rising: Chop Til You Drop
Pikmin komt ook nog geloof ik.
Ik ga zelf denk ik maar voor de vet gedrukte. De rest kan met niet echt boeien en pikmin koop ik wel voor 10 euro in de budgetbak maar niet voor de verwachte 30 euro. Het wordt mij anders wat te prijzig allemaal komende maand.
Fatal Frame 4
Deadly Creatures
Tench 4
House of the Dead
Dead Rising: Chop Til You Drop
Pikmin komt ook nog geloof ik.
Ik ga zelf denk ik maar voor de vet gedrukte. De rest kan met niet echt boeien en pikmin koop ik wel voor 10 euro in de budgetbak maar niet voor de verwachte 30 euro. Het wordt mij anders wat te prijzig allemaal komende maand.
mijn ervaring is ook dat vast syncen veel sneller gedaan is dan een tijdelijke sync. Enige nadeel is dat je het batterijklepje open moet doen (en dat is dan weer lastiger als die siliconen stootkussen eromheen zit)sjekneck schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:06:
[...]
Leest er dan echt niemand de handleiding meer tegenwoordig!? Als je een vaste sync uitvoert (wat echt uber easy is) kan een wiimote voortaan meedoen door op een willekeurige toets te drukken ipv bij elke spel via home de controller aan te melden. Zelfs een weekend bij iemand gamen is vast syncen de methode om irritatie te voorkomen.
[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 26-01-2009 10:51 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Zijn er ook nog ergens aanbiedingen van de Wii?
Zag dat je bij de leenbakker een Wii krijgt, bij aankoop van 1000euro. Maar zijn er nog meer van dit soort aanbiedingen behalve dan bij gsm en uitvaartverzekeringen?
Zag dat je bij de leenbakker een Wii krijgt, bij aankoop van 1000euro. Maar zijn er nog meer van dit soort aanbiedingen behalve dan bij gsm en uitvaartverzekeringen?
Ik heb geen idee, maar probeer DIT eens zal ik zeggen....Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:04:
Zijn er ook nog ergens aanbiedingen van de Wii?
Het is geen sync voor het leven hoor. Gewoon vast syncen en thuis weer vast syncen aan zijn eigen wii.Miki schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:44:
[...]
Het was een remote van mijn broertje en die logeerde dit weekend bij ons dus "vast" syncen was niet wenselijk. Het enige waar ik gewoon over verbaas is dat ieder spel of Wii onderdeel zijn eigen mannier heeft om een remote aan te koppelen en dat vind ik wel vaag.
Overigens is vast syncen bij mij de enige manier om geluid uit de 2e wiimote te laten komen. Geen idee waarom
sjekneck schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:06:
[...]
Leest er dan echt niemand de handleiding meer tegenwoordig!? Als je een vaste sync uitvoert (wat echt uber easy is) kan een wiimote voortaan meedoen door op een willekeurige toets te drukken ipv bij elke spel via home de controller aan te melden. Zelfs een weekend bij iemand gamen is vast syncen de methode om irritatie te voorkomen.
Rustig aan heren, ik geef nogmaals aan dat ik me verbaas over het feit dat er diverse aankoppel mogelijkheden zijn. Het vast synchen was mij wel degelijk duidelijk alleen niet wenselijk, zodoende had ik daarom hier een vraag uitgezet.Pierz schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:40:
[...]
Het is geen sync voor het leven hoor. Gewoon vast syncen en thuis weer vast syncen aan zijn eigen wii.
Overigens is vast syncen bij mij de enige manier om geluid uit de 2e wiimote te laten komen. Geen idee waarom
Ik ben de rust zelveMiki schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:36:
[...]
[...]
Rustig aan heren, ik geef nogmaals aan dat ik me verbaas over het feit dat er diverse aankoppel mogelijkheden zijn. Het vast synchen was mij wel degelijk duidelijk alleen niet wenselijk, zodoende had ik daarom hier een vraag uitgezet.
Ik wilde je alleen geruststellen dat je prima die wiimote aan je eigen wii kan koppelen, omdat je broertje dit bij thuiskomst ook weer kan doen.
Ik begrijp nog steeds niet waarom dit niet wenselijk zou zijn. Zie ik iets over het hoofd, of voorzie jij een niet bestaand probleem?
Waarom is het dan niet wenselijk? Vast syncen bespaard je alle moeite met verschillende methodes en werkt zoals gezegd het snelste.Miki schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:36:
[...]
[...]
Rustig aan heren, ik geef nogmaals aan dat ik me verbaas over het feit dat er diverse aankoppel mogelijkheden zijn. Het vast synchen was mij wel degelijk duidelijk alleen niet wenselijk, zodoende had ik daarom hier een vraag uitgezet.
[ Voor 13% gewijzigd door sjekneck op 26-01-2009 12:59 ]
Jeetje, een hele discussie over het syncen van je controller.
Verwijderd
Daarom is het ook een discussieforum.
Je kan een controller, volgens mij, maar met 1 systeem vast syncen.sjekneck schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:59:
[...]
Waarom is het dan niet wenselijk? Vast syncen bespaard je alle moeite met verschillende methodes en werkt zoals gezegd het snelste.
Verwijderd
Ahja, als je dan je controller verkoopt of je Wii is stuk en je koopt een andere dan werkt de controller niet meer omdat die niet kan gesyncd worden? Lijkt mij toch vreemd.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:38:
[...]
Je kan een controller, volgens mij, maar met 1 systeem vast syncen.

Verwijderd
Jawel, alleen moet je 'm dan OPNIEUW vast syncen 
Ik had 't namenlijk bij de Wii van mn zus, had ik met mijn controller vast gesynced. Daarna deed hij het niet meer op mijn Wii. Opnieuw vast syncen loste het op.
Ik had 't namenlijk bij de Wii van mn zus, had ik met mijn controller vast gesynced. Daarna deed hij het niet meer op mijn Wii. Opnieuw vast syncen loste het op.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 14:00 ]
Dat komt omdat we No More Heroes allemaal vorig jaar al gespeeld hebbenBarôZZa schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:03:
Jeetje, een hele discussie over het syncen van je controller.
Wel goed om te horen dat er weer een fan bij is.
Het word nog moeilijk om me tijd te verdelen de komende maanden, ik heb laatst een SNES gekocht met een paar goede games en heb nog wat RPG's liggen waar ik aan moet beginnen. Dan verschijnt Chrono Trigger voor DS en House of the Dead Overkill met zo'n stoere handcannon. Tenchu wilde ik ook nog wel proberen, daarna Street Fighter IV op de Xbox 360. In maart Mad World en natuurlijk Sonic and the Black Knight en dan Resident Evil 5 op de Xbox 360... Wanneer komt Company of Heroes Tales of Valor eigenlijk uit?
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:38:
[...]
Je kan een controller, volgens mij, maar met 1 systeem vast syncen.
Verwijderd
hmm sinds welk deel is gamecube uit de titel gehaald? 
Ik heb eindelijk tales of symphonia. Alleen de freeloader die ik er bij kreeg doet niks...
An error has occured please turn of your gamecube. Iemand enig idee of ik dit opgelost kan krijgen?
Ik heb eindelijk tales of symphonia. Alleen de freeloader die ik er bij kreeg doet niks...
An error has occured please turn of your gamecube. Iemand enig idee of ik dit opgelost kan krijgen?
Weet iemand of ik ook de multiplayer functie van Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC) kan gebruiken als ik deze in de Wii stop?
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 26-01-2009 15:04 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Sinds deel 100Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:59:
hmm sinds welk deel is gamecube uit de titel gehaald?
Slechte disk? Kijk eens voor krassen ed.?Ik heb eindelijk tales of symphonia. Alleen de freeloader die ik er bij kreeg doet niks...
Ja dat kan. Je kan op je Wii gewoon GameBoy Advances aansluiten.Rakkerzero schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:01:
Weet iemand of ik ook de multiplayer functie van Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC) kan gebruiken als ik deze in de Wii stop?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 15:03 ]
Verwijderd
De disk is gaaf, misschien zijn de zilveren gamecubes voorzien van een anti freeloader firmware?Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:02:
[...]
Sinds deel 100
[...]
Slechte disk? Kijk eens voor krassen ed.?
[...]
Ja dat kan. Je kan op je Wii gewoon GameBoy Advances aansluiten.
Maar ik wilde persé niet de gehandicapte Europese versie van NMH spelen. Vandaar dat het wat langer duurde.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:09:
[...]
Dat komt omdat we No More Heroes allemaal vorig jaar al gespeeld hebben![]()
Wel goed om te horen dat er weer een fan bij is.
Het word nog moeilijk om me tijd te verdelen de komende maanden, ik heb laatst een SNES gekocht met een paar goede games en heb nog wat RPG's liggen waar ik aan moet beginnen. Dan verschijnt Chrono Trigger voor DS en House of the Dead Overkill met zo'n stoere handcannon. Tenchu wilde ik ook nog wel proberen, daarna Street Fighter IV op de Xbox 360. In maart Mad World en natuurlijk Sonic and the Black Knight en dan Resident Evil 5 op de Xbox 360... Wanneer komt Company of Heroes Tales of Valor eigenlijk uit?
Wel alweer uitgespeeld(op Mild, Bitter niveau komt later wel), dus maar weer verder met Tatsunoko vs Capcom.
Verwijderd
Ik heb ook een zilveren GC, en daarop werkte Freeloader (Action Replay in mijn geval) gewoon. Heb je wel een PAL freeloader?Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:10:
[...]
De disk is gaaf, misschien zijn de zilveren gamecubes voorzien van een anti freeloader firmware?
Verwijderd
Het is de europese. Wat ik nu nog ga proberen is Niet de officiele scart kabel, maar de standaard kabel gebruiken en een wat nieuwere tvVerwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:27:
[...]
Ik heb ook een zilveren GC, en daarop werkte Freeloader (Action Replay in mijn geval) gewoon. Heb je wel een PAL freeloader?
edit: geen ideeen meer over. Wel jammer dat ik nu geen ToS kan gaan spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 15:40 ]
UBISOFT® CELEBRATES 25th ANNIVERSARY OF TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES® WITH LAUNCH OF NEW VIDEO GAME
SAN FRANCISCO – January 26, 2009 – Today Ubisoft announced that it will launch an all-new, original Teenage Mutant Ninja Turtles® (TMNT®) video game – the first that is not tied to a TMNT® movie, television show or comic book – which will be a four-player action fighting title. The game is being developed by Game Arts, noted for working on the critically acclaimed Super Smash Bros.(TM) Brawl for Wii(TM). Scheduled for release in fall 2009, the video game will be a key event in the year-long "Shell-ebration" of the 25th anniversary of the Teenage Mutant Ninja Turtles® which, in addition to the video game launch, will include new and exciting products and experiences for TMNT® fans in the U.S. and around the world.
The success of the Teenage Mutant Ninja Turtles® in various media has been sustained over the last 25 years with numerous "bests," including: the best-selling video game on Xbox LIVE® Arcade for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft in 2007; and in the late '80s and early '90s, the No.1-rated Saturday morning TV show in the US; the No.1-rated daily syndicated animated TV strip for children; the No.1 Nintendo Entertainment System(TM) and Game Boy(TM) Advance video game in the world and the No.1 live touring arena show in the U.S.
"We're really excited to celebrate the 25th anniversary of the first TMNT® comic and we have a number of radical 'Shell-ebration' events planned for 2009," said Gary Richardson, CEO of Mirage Studios. "The awesome new video game that Ubisoft will release in 2009 is an important part of celebrating this Turtles milestone with fans around the world."
"There is no better tribute to the Turtles than the creation of a brand-new game that will help to launch the next 25 years of success," said Tony Key, senior vice president of sales and marketing at Ubisoft. "It's our pleasure to partner again with Mirage as part of the worldwide birthday celebration for the Turtles."
More details about the game can be found in the January 2009 TMNT® cover story issue of Nintendo Power magazine in the U.S.

Super Smash Bros. met Turtles
Dat lijkt mij dan weer helemaal niks...
Verwijderd
....en ik maar wachten op Sport Resort met wii motion plus...
, maar volgens mij zien we die niet in het eerste kwartaal verschijnen...
Wel een (verse ? ) gedeeltelijke review http://www.gameplayer.com...90113WiisportsResort.aspx
Wel een (verse ? ) gedeeltelijke review http://www.gameplayer.com...90113WiisportsResort.aspx
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 22:01 ]
Wii Sports Resort staat al sinds de aankondiging geplanned voor de lente van 2009. Dus ik gok op een release in april.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:58:
....en ik maar wachten op Sport Resort met wii motion plus..., maar volgens mij zien we die niet in het eerste kwartaal verschijnen...
Verwijderd
Maart / April komt hij in de Winkels. En ik verwacht dat Nintendo een wereldwijde release doet. (ipv iedere regio afzonderlijk) Maar ja.. wie ben ik?
Het ligt er denk aan hoeveel Wii Motion Plus dingen ze klaar hebben liggen. Als ze wereldwijd lanceren moeten ze een aardig voorraadje hebben.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:09:
Maart / April komt hij in de Winkels. En ik verwacht dat Nintendo een wereldwijde release doet. (ipv iedere regio afzonderlijk) Maar ja.. wie ben ik?
Hmm, Disaster : Day of Crisis is nog best geinig. Een van de betere spellen die ik heb mogen aanschouwen de laatste tijd, naast alle crap die er uitkomt. Maakt goed gebruik van de Wii besturing, en graphics zijn voor wat betreft de Wii vrij aardig
Hallo,
even een technische vraag: Ik heb mijn Wii via composiet + Scart adapter aangesloten op een Scart ingang van mijn TV. Als ik de Wii aanzet, dan schakelt de TV niet automatisch over naar het Wii beeld. Nu is de TV niet meer de jongste en ik dacht in eerste instantie dat er misschien geen autosensing zat op de betreffende Scart poort, maar dit is dus wel zo.
Kan het zijn dat het met de apart aan te schaffen Scart cable van Nintendo wel gaat werken?
even een technische vraag: Ik heb mijn Wii via composiet + Scart adapter aangesloten op een Scart ingang van mijn TV. Als ik de Wii aanzet, dan schakelt de TV niet automatisch over naar het Wii beeld. Nu is de TV niet meer de jongste en ik dacht in eerste instantie dat er misschien geen autosensing zat op de betreffende Scart poort, maar dit is dus wel zo.
Kan het zijn dat het met de apart aan te schaffen Scart cable van Nintendo wel gaat werken?
Ja als je de scart RGB kabel koopt. Dat autosensing werkt volgens mij alleen als je een RGB scart kabel hebt aangesloten.
Verwacht dat de verkrijgbaarheid niet veel anders zal zijn dan bijv. Wii Play. Wii Play is zo'n spel waar winkels vaak maar hoogstens 5-6 exemplaren van hebben per levering. Nintendo kennende, zoals je bij de meeste gewilde spellen + gadget combi ziet, zal de verkrijgbaar dus niet zo enorm zijn, vermoed ik. Maar het kan zijn Nintendo die fout willen verbeteren door dit maal wel het spel massaal op voorraad te hebben zodat winkels er genoeg van in huis kunnen halen.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:29:
[...]
Het ligt er denk aan hoeveel Wii Motion Plus dingen ze klaar hebben liggen. Als ze wereldwijd lanceren moeten ze een aardig voorraadje hebben.
Nou .... ik hoop dat er toch wat meer van die Motion Plus voorradig gaan zijn ; ik kan me voorstellen dat men alle 3, 4 remotes in huis wil voorzien van die uitbreiding.Rakkerzero schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:45:
Verwacht dat de verkrijgbaarheid niet veel anders zal zijn dan bijv. Wii Play. Wii Play is zo'n spel waar winkels vaak maar hoogstens 5-6 exemplaren van hebben per levering.
Wat me even ontgaan is ; verbetert de Motion Plus ook de 'gevoeligheid' bij andere games ??
Is dat auto-sensing iets specifieks voor Scart-kabels ??mawi schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:38:
Als ik de Wii aanzet, dan schakelt de TV niet automatisch over naar het Wii beeld. Nu is de TV niet meer de jongste en ik dacht in eerste instantie dat er misschien geen autosensing zat op de betreffende Scart poort, maar dit is dus wel zo.
Ik heb nl een splinternieuwe Tv (LG 32LG5700), aangesloten met component-kabel, maar TV springt ook niet automatisch naar Component input als ik de Wii aanzet. Moet voor alle inputs (antenne kabel, UPC doos/DVD speler doorverbonden via Scart, Wii component) handmatig kiezen ...
Yep, enkel scart-kabel ondersteund dit.
Bij het aanzetten van een aparaat wordt er op 1 van de pinnen 12v gezet, zodat de tv weet dat er een signaal is en 'moet' overschakelen.
Composiet, component en (totaal onbegrijpelijk) HDMI ondersteunen dit dus niet...
Bij het aanzetten van een aparaat wordt er op 1 van de pinnen 12v gezet, zodat de tv weet dat er een signaal is en 'moet' overschakelen.
Composiet, component en (totaal onbegrijpelijk) HDMI ondersteunen dit dus niet...
Ok, dank.Fire69 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:24:
Ik ga vanmiddag een RGB Scart kabel halen, ben benieuwd of 't werkt. Deze kabel zou sowieso een beter beeld moeten geven op een CRT (jawel, ik ben die ene die nog een CRT heeft ;-))
Aha, vandaar dat Composiet met Scart-adapter ook niet werkt.Fire69 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:24:
Dan is een echte Scart wat dat betreft wel handig ... maar ik begrijp dat de beeld-kwaliteit via Component wel weer beter is dan Scart ??
[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 27-01-2009 12:22 ]
Verwijderd
Fire69 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:24:
(totaal onbegrijpelijk) HDMI ondersteunen dit dus niet...
offtopic:
Inderdaad mijn HDMI ondersteundende DVD speler schakelt de HDTV via HDMI ook niet automatisch om
Inderdaad mijn HDMI ondersteundende DVD speler schakelt de HDTV via HDMI ook niet automatisch om
Dit werkt anders prima hier met Kuro-link. Echter bijv. de (niet-Pioneer) decoder die ook HDMI heeft zorgt niet voor een correct kanaal.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:46:
[...]
[offtopic]Inderdaad mijn HDMI ondersteundende DVD speler schakelt de HDTV via HDMI ook niet automatisch om[/offtopic]
Nickname does not reflect reality
Hier nog een leuk linkje voor mensen die nog Gamecube spellen zoeken:
http://goohoo.biedmeer.nl...ge-31839/Beginpagina.html
Thanks, alleen niet de goedkoopste zo te zien. Kun je beter op MP blijven zoeken naar het spel dat je zoektRakkerzero schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:44:
Vraagje, in afwachting van de Zelda thread :
ik ben net terug van de 1e dungeon en ging even langs in Ordon, maar alle deuren zijn dicht en er is niemand buiten. Was me nog niet opgevallen, maar is er soms een dag & nacht in Z:TP en slaapt iedereen nog ??
ik ben net terug van de 1e dungeon en ging even langs in Ordon, maar alle deuren zijn dicht en er is niemand buiten. Was me nog niet opgevallen, maar is er soms een dag & nacht in Z:TP en slaapt iedereen nog ??
Kijk eens de lucht in. Als je sterren ziet, dan is het nacht en slaapt iedereenGoner schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:49:
Vraagje, in afwachting van de Zelda thread :
Tsja, 't licht was bij mij ook blijkbaar al een beetje uit ...
Verwijderd
35euro voor mario kartRakkerzero schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:44:
Ze mogen de mijne hebben voor slechts 30
Hmmm, gisteren RGB Scart cable gehaald (originele van Nintendo), maar helaas, geen auto-sensing....Fire69 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:24:
Kwaliteit van het beeld lijkt wel iets beter, maar om nou te zeggen dat de kwaliteit met sprongen vooruit gaat.
Het kan ook aan je tv liggen hoor.
Toen ik mijn (cheapo Hong-Kong-style) RGB-kabel aansloot, was ik ook ... lichtjes ontgoocheld.
Tv ging niet automatisch naar AV, beeld was helemaal rood en er liepen allemaal strepen door.
Als extraatje had ik eerst de achterkant van mijn tv moeten demonteren omdat de kabel niet pastte!
Weekje later, nieuwe tv, kabel erop, alles perfect!
Toen ik mijn (cheapo Hong-Kong-style) RGB-kabel aansloot, was ik ook ... lichtjes ontgoocheld.
Tv ging niet automatisch naar AV, beeld was helemaal rood en er liepen allemaal strepen door.
Als extraatje had ik eerst de achterkant van mijn tv moeten demonteren omdat de kabel niet pastte!
Weekje later, nieuwe tv, kabel erop, alles perfect!
Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers leeft!
[YouTube: http://www.youtube.com/v/HKeIm_gYmMk&ap=%2526fmt%3D18]
[YouTube: http://www.youtube.com/v/HKeIm_gYmMk&ap=%2526fmt%3D18]
Kijk of er een knopje op je afstandsbediening zit met RGB of dat je TV meerdere scart ingangen heeft. Soms dan is de ene poort wel RGB en de andere niet.mawi schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:01:
[...]
Hmmm, gisteren RGB Scart cable gehaald (originele van Nintendo), maar helaas, geen auto-sensing....
Kwaliteit van het beeld lijkt wel iets beter, maar om nou te zeggen dat de kwaliteit met sprongen vooruit gaat.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 11:35 ]
Zelda - film ??
Ik dacht dat het een 1 april (2008) grap was ... maar het is nu januari 2009 en ze zijn er nog steeds mee bezig ?!
http://nl.youtube.com/watch?v=HBCzkz3gHb8
http://www.theherooftime.com/
Ik dacht dat het een 1 april (2008) grap was ... maar het is nu januari 2009 en ze zijn er nog steeds mee bezig ?!
Volgens de handleiding van m'n tv (philips 28pw8504) hebben beide Scart poorten RGB-in. Maar ik zal vanavond nog eens goed kijken. Zou de beeldkwaliteir dan zo veel beter moeten zijn met RGB Scart?Kijk of er een knopje op je afstandsbediening zit met RGB of dat je TV meerdere scart ingangen heeft. Soms dan is de ene poort wel RGB en de andere niet.
Meest jammere vind ik dat ie niet automatisch overschakelt naar het Wii beeld.
Ach ja, eens zal m'n Philips TV de geest geven (is al 10 jaar oud) en dan gaan we maar eens kijken voor een goeie platte.
i share your pain, maar of mijn ook +-10 jaar oude philips bakbeest wel of niet blijft doorleven, eind dit jaar komt er een patserige flatscreen van 42" ofzo.
disclaimer 'als er geen budget verslindende tragedies optreden'
10 second ninja DONE
Cool. Dit neem ik ook mee in de Zelda TS die ik aan het maken ben. Topic is nu voor 50/60% af ongeveer. Nog even geduld dus. Ik heb niet zo heel veel tijd, maar ik hoop hem uiterlijk dit weekend wel klaar te hebben.Goner schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:21:
Zelda - film ??
Btw. Ik heb vanmiddag Soul Caliber voor de gamecube gescoord voor 20 euro
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 28-01-2009 22:17 ]
Ok, heb ik nog een leuke: Mijn Playstation 2 is via composiet aangesloten op de zijkant van m'n TV (FRONT) en geloof 't of niet, als ik m'n PS2 aanzet, dan schakelt de TV keurig over.Fire69 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:24:
Ik zal de Wii ook eens aansluiten via composiet op de zijkant, kijken wat ie dan doet...
Daar ga ik inderdaad ook voor. Ik ben het 'thuisfront' al langzaamaan een beetje aan het kneden, dus als het meezit hebben we ook voor het einde van dit jaar een nieuwe. De prijzen worden ook steeds interessanter.Sagat schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:23:
i share your pain, maar of mijn ook +-10 jaar oude philips bakbeest wel of niet blijft doorleven, eind dit jaar komt er een patserige flatscreen van 42" ofzo.
Ik ben er alleen nog niet aan uit of het nou een LCD of een Plasma wordt. Jij wel??
Haha! Is een veel voorkomend 'probleem' zo te lezen ..mawi schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:06:
Daar ga ik inderdaad ook voor. Ik ben het 'thuisfront' al langzaamaan een beetje aan het kneden, dus als het meezit hebben we ook voor het einde van dit jaar een nieuwe.
Onze Sony Trinitron (> 10 jaar) wilde ook maar niet doodgaan. Maar ach, TV en DVD zag er nog goed uit. Na de komst van de Wii afgelopen Kerst toch maar besloten om 'm in de VUT te doen en hebben een 32LG5700 (LCD) gekocht. Vooral games (Zelda, sport, play, Super Smash Brawl), maar ook Internet en Nintendo channels zien er echt stukken beter uit (eerst Composiet, daarna Component kabel).
Ik heb sinds gisteren ook een nieuwe LCD tv, Wii aangesloten via component. Nu heb ik een RGB scart kabel over (3rd party). Iemand interesse om die over te nemen? Bij mij verbeterde het beeld aanzienlijk met die RGB kabel tegenover de standaard kabel in ieder geval
.
Verwijderd
Dit is wel erg zielig van de kruidvat:

http://www.telegraaf.nl/d...verkoopt_Wii-kloon__.html
Lullig voor de kids die zoiets krijgen:P

ach beter dan niks zeg ik dan maar..Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:55:
Dit is wel erg zielig van de kruidvat:
[afbeelding]
Ik vraag me alleen af of het wel motion sensor controllers zijn... ik vrees dat het gewoon ouderwetse knoppendruk-games zijn...
Maar voor jongere kinderen is het misschien wel wat..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Voor degene die 't nog niet gezien hebben, de officiele trailer van Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers (zeg dat maar eens 3x snel achter elkaar
) is uit.
http://n-europe.com/news.php?nid=12814
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=HKeIm_gYmMk]
HD: http://nl.youtube.com/watch?v=HKeIm_gYmMk&fmt=22
De release datum is, helaas, nog niet bekend... maar dan weet je wat je op je wii kan verwachten
http://n-europe.com/news.php?nid=12814
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=HKeIm_gYmMk]
HD: http://nl.youtube.com/watch?v=HKeIm_gYmMk&fmt=22
De release datum is, helaas, nog niet bekend... maar dan weet je wat je op je wii kan verwachten
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 11:11 ]
Verwijderd
Ik wil ook graag een spelletje doen met gitaren! Nu heb ik begrepen dat je dus GH hebt enerzijds en RB anderzijds. En de instrumenten zijn niet uitwisselbaar! Zijn er dan ook varianten die het wel op beide versies doen? Het wordt anders wel een heel duur grapje om alles te kunnen spelen.
Voor zover ik weet zijn de instrumenten van GH: World Tour compatible met Rock Band 2! Van wat ik begreep van IGN zijn de GH insturmenten beter en dus aan te raden...Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:13:
Ik wil ook graag een spelletje doen met gitaren! Nu heb ik begrepen dat je dus GH hebt enerzijds en RB anderzijds. En de instrumenten zijn niet uitwisselbaar! Zijn er dan ook varianten die het wel op beide versies doen? Het wordt anders wel een heel duur grapje om alles te kunnen spelen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
OT:mawi schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:06:
[...]
Daar ga ik inderdaad ook voor. Ik ben het 'thuisfront' al langzaamaan een beetje aan het kneden, dus als het meezit hebben we ook voor het einde van dit jaar een nieuwe. De prijzen worden ook steeds interessanter.
Ik ben er alleen nog niet aan uit of het nou een LCD of een Plasma wordt. Jij wel??
Van wat ik hoor is plasma qua kleurbeleving dichter bij het oude crt dan lcd. En het inbranden van vroeger schijnt ook niet echt een probleem te zijn. Dus dat heeft licht mijn voorkeur. Maar het plan is om me in oktober en november serieus in te lezen in de modellen die dus in mijn budget beschikbaar zijn
/OT
10 second ninja DONE
Sinds vandaag zijn we in het bezit van een mooie nieuwe Full HD LCD tv. Vanavond wilden wat oefeneningen doen met Wii Fit maar we kwamen er nogal snel achter dat er een dikke lag in zit. Weet niet of er meer mensen zijn met dit spel, maar we waren erg goed in het koppen en het steppen. Op de een of andere manier reageert het spel niet naar behoren. Ik heb een beetje gezocht maar zag niemand met hetzelfde probleem. We hebben de Wii aangesloten met de composiet kabel. Is het nodig om de Component kabel te halen? Of kunnen we ergens de lag aanpassen?
Je leest wel eens in HDTV reviews dat sommige tv's last hebben van "gamelag" door alle beeld verbeterings technieken in deze tv's. Samsung tv's hebben daarom ooke en gamemode om dat allemaal uit te schakelen. Ik weet niet of en component kabel dat oplost, maar voor een hdtv is het sowieso voor de beeldkwaliteit beterMarrruuuk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:13:
Sinds vandaag zijn we in het bezit van een mooie nieuwe Full HD LCD tv. Vanavond wilden wat oefeneningen doen met Wii Fit maar we kwamen er nogal snel achter dat er een dikke lag in zit. Weet niet of er meer mensen zijn met dit spel, maar we waren erg goed in het koppen en het steppen. Op de een of andere manier reageert het spel niet naar behoren. Ik heb een beetje gezocht maar zag niemand met hetzelfde probleem. We hebben de Wii aangesloten met de composiet kabel. Is het nodig om de Component kabel te halen? Of kunnen we ergens de lag aanpassen?
GoT is niet de plek voor hulp bij problemen met illegale games.
[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 30-01-2009 11:48 ]
Iets met dubbeltjes en op de eerste rij willen zitten... Misschien moet je even de Nintendo helpdesk bellen met je probleem?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Je gaat gedownloade spellen kopen? Dat is wel erg sneu. Verhaal over de brandsnelheid klopt wel, maar niet voor het kleurenprobleem. Dit lijkt me hier alleen totaal niet thuis horen.
Ik moet overigens zeggen dat ik volgens mij de drive van m'n Wii heb gesloopt(pakt geen enkele disc meer), maar nu wel meer uit de console haal dan ooit
Ik moet overigens zeggen dat ik volgens mij de drive van m'n Wii heb gesloopt(pakt geen enkele disc meer), maar nu wel meer uit de console haal dan ooit
[ Voor 29% gewijzigd door BarôZZa op 29-01-2009 23:58 ]
Het gaat tegen mijn principes in, maar het zwartwit verhaal klinkt typisch als een PAL TV die het NTSC signaal niet kan verwerken.
Los van het feit dat je niet enkel de makers hun geld ontzegt door hun games niet te kopen, maar ook nog eens de piraterij industrie steunt door aan hen wel geld te geven ligt dit "probleem" volledig aan het feit dat je een composietkabel gebruikt om een ntsc signaal door te geven, wat op europese televisies niet echt gewenste resultaten geeft.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
*knip* wareztalk is hier niet de bedoeling.
[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 30-01-2009 23:13 ]
Verwijderd
Hmmm, dat van die Samsung tv's moet ik thuis eens bekijken (heb namelijk een LE32A656) en heb ook Wii Fit maar eigenlijk geen last van lag.ronwiel schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:11:
[...]
Samsung tv's hebben daarom ooke en gamemode om dat allemaal uit te schakelen. Ik weet niet of en component kabel dat oplost, maar voor een hdtv is het sowieso voor de beeldkwaliteit beter.
Op het plasma scherm van m'n ouders is dit ook gruwelijk irritant, guitar hero is gewoon niet te doen door de lag. Ik wil binnenkort ook een LCD oid aanschaffen, is ergens terug te vinden welke schermen de minste lag hebben?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
*knip* wareztalk is hier niet de bedoeling.
[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 30-01-2009 23:11 ]
Verwijderd
de lag bij een LCD of plasma tv is gewoon aan te passen in Guitar Hero. (options -> calibrate lag).DarkX schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:19:
Op het plasma scherm van m'n ouders is dit ook gruwelijk irritant, guitar hero is gewoon niet te doen door de lag. Ik wil binnenkort ook een LCD oid aanschaffen, is ergens terug te vinden welke schermen de minste lag hebben?
Op eerdere post: Bij wii-fit heb ik nergens last van btw (samnsung LE40A552 LCD).
Zou die 'lag' alleen bij Wii Fit optreden ?? En wat voor soort 'lag' praten we over ? 'Na-gloeiende' beelden ?DarkX schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:19:
Ik wil binnenkort ook een LCD oid aanschaffen, is ergens terug te vinden welke schermen de minste lag hebben?
Wij spelen Smash Bros. Brawl en Zelda:TP en dat speelt gewoon lekker ... ziet er goed uit.
Dit topic is gesloten.