Juist
The Legend Of Zelda ! 
Het heerlijkste Singleplayer RPG voor de nintendo.
Al ver terug gaat het verhaal van Link en zijn helden daden!
wat allemaal begon in de 2D versies van zelda Hero of time, is allemaal flink uitgelopen tot de laatste versie: Zelda Twilight Princess.
ik heb ze ook allemaal gespeeld en moet zeggen dat het verhaal me van het begin tot het eind heeft geboeid.
even een overzicht:
Legend of Zelda (NES)
Adventures of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Link's Awakening DX (GBC)
The Ocarina of Time (N64)
Zelda: Gaiden (N64)
Zelda: Ocarina Of Time (N64)
Zelda: Ura (N64) (alleen in japan) (dit word de Master Quest voor europa)
Zelda: Majora's Mask (N64)
Zelda: Master quest (NGC) (deze is niet voor de N64 verschenen in europa. je kon deze game krijgen bij de The windwaker special edition, dit is een moeilijkere versie dan van de Ocarina of Time.)
Zelda: The windwaker (NGC)
Zelda: Twilight Princess (NGC / Wii)
Zo!
dat zijn er tog al wat!
met mijn persoonlijke favoriet:
Ocarina Of Time.
en sinds kort zelda TP.
Beetje over Zelda:
Zelda is de magische princess van het kingdom: Hyrule.
In het meest voorkomende scenario is dat de evil Ganondorf macht over Hyrule wil nemen.
JIJ als Link ( the hero ) moet dit natuurlijk zien te voorkomen.
met mooie verhalen en beelden word je ingeleid in het spel en kom je langzaam dieper in de game terecht waarbij je "puuzel stukjes" als het ware moet verzamelen om de game te voltooien.
veel doolhoven en temples met een mooie battle met eindbazen.
Zelda
Ganondorf
link
Er was veel ophef rond de tijd dat NGC's eerste Zelda game The windwaker zou uit komen met het (ik citeer) "belachelijke" uiterlijk.
niemand scheen onder de indruk te zijn van de celshading.
ik doorzag de graphics en begon te spelen en vond het opnieuw een meesterwerk opzich.
de game heeft alles wat het nodig heeft en dat het hoofd nou bijna 2 keer zo groot is als het lichaam, NOU EN.
Ik geniet nog steeds elke keer weer van een mooi Zelda verhaal en hoop dat er nog vele zullen komen.
voor de fans: jullie kunnen hier je opmerking kwijt over zelda of om hulp vragen bij eventueele probleempjes die je tegen komt in het spel.
veel plezier

Het heerlijkste Singleplayer RPG voor de nintendo.
Al ver terug gaat het verhaal van Link en zijn helden daden!
wat allemaal begon in de 2D versies van zelda Hero of time, is allemaal flink uitgelopen tot de laatste versie: Zelda Twilight Princess.
ik heb ze ook allemaal gespeeld en moet zeggen dat het verhaal me van het begin tot het eind heeft geboeid.
even een overzicht:
Legend of Zelda (NES)
Adventures of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Link's Awakening DX (GBC)
The Ocarina of Time (N64)
Zelda: Gaiden (N64)
Zelda: Ocarina Of Time (N64)
Zelda: Ura (N64) (alleen in japan) (dit word de Master Quest voor europa)
Zelda: Majora's Mask (N64)
Zelda: Master quest (NGC) (deze is niet voor de N64 verschenen in europa. je kon deze game krijgen bij de The windwaker special edition, dit is een moeilijkere versie dan van de Ocarina of Time.)
Zelda: The windwaker (NGC)
Zelda: Twilight Princess (NGC / Wii)
Zo!
met mijn persoonlijke favoriet:
Ocarina Of Time.
en sinds kort zelda TP.
Beetje over Zelda:
Zelda is de magische princess van het kingdom: Hyrule.
In het meest voorkomende scenario is dat de evil Ganondorf macht over Hyrule wil nemen.
JIJ als Link ( the hero ) moet dit natuurlijk zien te voorkomen.
met mooie verhalen en beelden word je ingeleid in het spel en kom je langzaam dieper in de game terecht waarbij je "puuzel stukjes" als het ware moet verzamelen om de game te voltooien.
veel doolhoven en temples met een mooie battle met eindbazen.
Zelda
Ganondorf
link
Er was veel ophef rond de tijd dat NGC's eerste Zelda game The windwaker zou uit komen met het (ik citeer) "belachelijke" uiterlijk.
niemand scheen onder de indruk te zijn van de celshading.
ik doorzag de graphics en begon te spelen en vond het opnieuw een meesterwerk opzich.
de game heeft alles wat het nodig heeft en dat het hoofd nou bijna 2 keer zo groot is als het lichaam, NOU EN.
Ik geniet nog steeds elke keer weer van een mooi Zelda verhaal en hoop dat er nog vele zullen komen.
voor de fans: jullie kunnen hier je opmerking kwijt over zelda of om hulp vragen bij eventueele probleempjes die je tegen komt in het spel.
veel plezier