Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:08:
Pft, daarvoor is fast travel. En de kinderen overleven! bah.
Niet perse.

Ik discrimineer niet. Hetzelfde doe je als je de bom af laat gaan. Nu is het alleen up and personal.
spoiler:
Nee, dan liever Megaton opblazen, Tenpenny claimen en leegmaken met hulp van de ghoul quest.
spoiler:
Dat kan altijd nog, met het verschil dat Tenpenny Tower niet je huis wordt.
;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:16:
[...]

spoiler:
Je 101 Utility suit zeker wel! Geeft +5 lockpick (en nog iets). Voor mij was dat vaak net het duwtje dat ik nodig had.
spoiler:
Veel belangrijker dan die +5 lockpick, +5 repair! MMmmm... repaaaairr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:27:
[...]

spoiler:
Veel belangrijker dan die +5 lockpick, +5 repair! MMmmm... repaaaairr....
Dat was het inderdaad! Repair! Die is echt fijn!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

cheiron schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:06:
[...]

Dat was het inderdaad! Repair! Die is echt fijn!
Leer je dat repairen ooit nog een keer vanzelf ofzo? Ik krijg nu iedere keer dat ik een workbench wil gebruiken te horen dat ik nog niet geleerd heb hoe ik moet repairen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repair is een van de skills die je bij iedere level up kan ophogen. Je kan het ook gebruiken om wapens te repareren, waardoor ze meer schade doen en niet meer jammen bij het herladen. Hoe hoger je repair skill, hoe beter de conditie van je items die je op de workbench maakt. Maar vooral het wapens repareren maakt repair zo goed. Ten eerste omdat je items in goede conditie blijven en ten tweede omdat je repair kan gebruiken om minder vaak hetzelfde item in je inventiory te hebben. stel je hebt 5 hunting rifles op 10%, dan kan je repair gebruiken om er een van te maken met een veel betere conditie, maar dan heb je wel een gewichtsbesparing, terwijl de rifle nog altijd voor een degelijke prijs verkoopt. anders moet je dingen weggooien zonder dat je er iets voor vangt.

Ieder karakter dat ik speel hoogt repair op, nadat de primaire skills hoog genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:57:
Repair is een van de skills die je bij iedere level up kan ophogen. Je kan het ook gebruiken om wapens te repareren, waardoor ze meer schade doen en niet meer jammen bij het herladen. Hoe hoger je repair skill, hoe beter de conditie van je items die je op de workbench maakt. Maar vooral het wapens repareren maakt repair zo goed. Ten eerste omdat je items in goede conditie blijven en ten tweede omdat je repair kan gebruiken om minder vaak hetzelfde item in je inventiory te hebben. stel je hebt 5 hunting rifles op 10%, dan kan je repair gebruiken om er een van te maken met een veel betere conditie, maar dan heb je wel een gewichtsbesparing, terwijl de rifle nog altijd voor een degelijke prijs verkoopt. anders moet je dingen weggooien zonder dat je er iets voor vangt.

Ieder karakter dat ik speel hoogt repair op, nadat de primaire skills hoog genoeg zijn.
Hmm, das zeker wel interessant. Ik heb repair nu op 30 ofzo, maar toch krijg ik die melding bij de workbench. Enig idee wat ik verkeerd doe?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je nog geen recepten geleerd hebt. In Megaton kan je bij die geschifte redhead een recept voor een rock-it launcher kopen, bijvoorbeeld.

als je wapens of armor wilt repairen, dan moet je 2x hetzelfde item hebben. Bijvoorbeeld 2 hunting rifles. Als je dan de inventory opent, op het item gaat staan en 'r' (of wat het ook is op consoles) klikt, dan opent het repair scherm. Dit hoef je niet bij een workbench te doen, wat het zo nuttig maakt omdat je dan 50 super mutants kan slopen, al hun wapens kan jatten, zo ver mogelijk repairt en dan met 10 wapens wegloopt die in goede staat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:52:
Ik denk dat je nog geen recepten geleerd hebt. In Megaton kan je bij die geschifte redhead een recept voor een rock-it launcher kopen, bijvoorbeeld.

als je wapens of armor wilt repairen, dan moet je 2x hetzelfde item hebben. Bijvoorbeeld 2 hunting rifles. Als je dan de inventory opent, op het item gaat staan en 'r' (of wat het ook is op consoles) klikt, dan opent het repair scherm. Dit hoef je niet bij een workbench te doen, wat het zo nuttig maakt omdat je dan 50 super mutants kan slopen, al hun wapens kan jatten, zo ver mogelijk repairt en dan met 10 wapens wegloopt die in goede staat zijn.
Ah! Maar eens doen dan, nu flikker ik al die slechte wapens gewoon weg :P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 15:57

westergas

rikkie_pc

Ik zit er een beetje doorheen met fallout....

(Bijna) alle tegenstanders die ik tegenkom schiet ik met 1 of 2 headshots kapot. Om stimpacks en ammo zit ik niet verlegen en geld kan me totaal niet boeien (geef het eigenlijk nooit uit).

Ik heb gewoon niet het idee dat ik nog iets nieuws ga tegenkomen. Met console RPG's had je nog de motivatie om side quests te doen om nieuwe special moves te leren of dat ene mega zwaard (bijvoorbeeld) te halen. Nu heb ik alle wapens/ammo ed al te pakken.

Main quest uitspelen en in de kast of ga ik dan nog wat missen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ westergas.

Heb je alles dan al gehaald? Dus alle locaties gevonden, alle tapes beluisterd, alle notes gelezen. Alle wapens gevonden etc.?

Heb je ook al wat download packs geprobeerd? Bij operation Anchorage kan je een leuk outfitje scoren (als je van sneaken houdt) Alleen nadeel van O.A. is dat het erg linear is en je ook niet terug kan, dus 1 keer spelen en over. The pitt heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Nu is het alleen wachten op de uitbreiding in mei (weet even de naam op dit moment niet, iets met Steel). Dan kan je Fallout gerust uitspelen en verder gaan, door levellen etc. Dus daar zit ik eigenlijk ook op te wachten.
En anders kan je ook nog een persoon aanmaken waar mee je het tegenovergestelde gaat doen (evil <-> good)

Maar mocht je alles al hebben gehaald, tja dan eh.. zit er niets anders op om te wachten op de reeds genoemde uitbreiding. En heb je die gehaald en alles behaald en helemaal klaar, tja dan kan je altijd nog overnieuw beginnen, of het doosje stof laten happen in je kast.

Of kijk op www.fallout3nexus.com, Mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ok, ik heb hier een PS3 en een X360 maar ik heb Fallout 3 voor de PS3.
Is de DLC voor de X360 het waard om de PS3 versie te verkopen en voor de X360 versie te gaan ?

Ik heb Fallout 3 nog niet uitgespeeld en heb het eigenlijk een hele tijd niet gespeeld maar ik ben gisteren weer begonnen en heb er nu zo veel plezier weer in dat ik wel beniewd ben naar de DLC voor de x360 versie.

Het spel is nog wel redelijk aan de prijs voor zo een spel die al een geruime tijd uit is (ook 2e hands)

Wat zouden jullie doen ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
ik heb The Pitt gekocht online en ik vond hem wel vet maar had em eigenlijk best snel rond
ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.

ben nu met de evilkant bezig van het verhaal, en die gast die ik heb gecreerd die heeft sneak best hoog staan

en toen las ik dat je ook tijdens het pickpocketen een granaat in iemand zn broekzak kan stoppen,
dus ik heb dat gedaan en kreeg notabene nog een achievement ook >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Scorchor op 20-04-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 15:57

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:04:
@ westergas.

Heb je alles dan al gehaald? Dus alle locaties gevonden, alle tapes beluisterd, alle notes gelezen. Alle wapens gevonden etc.?
Nee maar dat bedoel ik ook precies.

Ik kan wel alle locaties af struinen maar is er ook daadwerkelijk iets te vinden? Ik vind alleen ammo en wapens die ik al heb. Zijn er echt speciale wapens/apparel te vinden dan? Dát vind ik wel leuk, in tegenstelling tot de zoveelste assault rifle.

En tapes beluisteren/notes lezen...daar speel ik niet voor.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:27

Tank80

Cyanide&&Happiness

Je kan ook eens met mods aan de gang: klik

Maar ben het met je eens; ik vond het op een gegeven moment ook te saai worden, ben op lvl 17 gestopt en het spel ligt nu alweer een half jaar in de kast. Het kan ook gewoon je spelletje niet zijn natuurlijk.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ScrooLoose
Ja het is het zeker waard om dan voor de X360 versie te gaan met dlc ipv de ps3.
Je hebt gewoon meer plezier dankzij de uitbreidingen, je kan gewoon meer, krijgt meer en het is gewoon leuker. Vooral om te weten dat volgende maand je verder kan spelen dan het originele verhaal en dat is iets wat niet lukt op de ps3.

@De Gesnaakte
Het is jolly fun om een granaat, mine of iets dergelijks in iemands pocket te stoppen. Heb jij Operation Anchorage ook of niet?
spoiler:
Ik heb met behulp van de chinese stealthoutfit heel megaton uitgemoord, en niemand weet waar je zit. Dikke pret

Ik ga snel beginnen aan de pit, maar ja elke keer als ik er aan wil beginnen kom ik nog langs een stukje die ik nog niet af had (of er ligt veel stuff om op te rapen en dan kan ik weer naar huis om mijn zakken te legen).

@Westergas
spoiler:
Heb je de oase al gevonden? Links boven in je kaart zit een kerkje daar bevindt een kerel zich die de locatie in bezit heeft, hup weer een nieuwe missie.
Heb je de missie "Those" al uitgespeelt? Tijdens die missie vind je een holotape waarop vermeld staat dat je een pakketje moet afleveren en waar je de spullen kan vinden, weer een nieuwe missie
en daar zit fallout vol mee :)

Nieuws:
nieuws: Bethesda kondigt Fallout: New Vegas aan

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 16:33 . Reden: westergas comment toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Tijdens een persbijeenkomst in Londen heeft Bethesda Softworks Fallout: New Vegas aangekondigd, een geheel nieuw deel in de Fallout-serie. Het spel verschijnt in 2010, voor de pc, de PlayStation 3 en de Xbox 360.

Tijdens een persbijeenkomst in Londen kondigde Bethesda Softworks een nieuw deel in de Fallout-serie aan. Het gaat om Fallout: New Vegas en het spel verschijnt in 2010 voor de pc, de Xbox 360 en de PlayStation 3. Het nieuwe deel wordt geen vervolg op het in 2008 verschenen Fallout 3, maar een spel met een eigen verhaallijn. Bethesda heeft het Amerikaanse Obsidian Entertainment gevraagd om de ontwikkeling van Fallout: New Vegas op zich te nemen. Over de inhoud van het nieuwe deel wilde Bethesda niet veel loslaten, behalve dat New Vegas een rollenspel moet worden dat grotendeels op dezelfde manier moet worden gespeeld als Fallout 3.

Obsidian heeft naast Fallout: New Vegas nog twee games in ontwikkeling. De studio maakt Alpha Protocol voor Sega, en nog een onaangekondigd spel dat zich in het Aliens-universum af zal spelen. Ondertussen heeft uitgever Interplay een mmog in ontwikkeling die als werktitel Project 13 heeft, maar die in werkelijkheid een mmog in het Fallout-universum zou zijn.
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:03:
@De Gesnaakte
Het is jolly fun om een granaat, mine of iets dergelijks in iemands pocket te stoppen. Heb jij Operation Anchorage ook of niet?
spoiler:
Ik heb met behulp van de chinese stealthoutfit heel megaton uitgemoord, en niemand weet waar je zit. Dikke pret

Ik ga snel beginnen aan de pit, maar ja elke keer als ik er aan wil beginnen kom ik nog langs een stukje die ik nog niet af had (of er ligt veel stuff om op te rapen en dan kan ik weer naar huis om mijn zakken te legen).
nee die heb ik nog niet, maar als ik chinese stealthoutfit zo hoor ga ik hem denk ik wel snel binnehalen
echter, is mijn char evil en heb ik zodoende uiteraard heel megaton de lucht ingeblazen
spoiler:
wel cool dat je de questline van moira brown in ieder geval nog kan doen vanuit de underworld, ik drukte op het knopje en vergat dat ik de survivalguide toch eigelijk wel af wou maken

De pitt heb ik met mijn goede char gespeeld, vind hem wel tof uiteindelijk moet je wel wat keuzes maken die waarbij je wel even moet denken of je nou de goede of de slechte beslissing kiest.

Verder kan ik nu al niet wachten op new vegas , kom maar op met nog zo'n fantastische game.

Waar ik zelf wel een beetje ziek van werd, was dat bij alt-tab mijn game de hele tijd vastliep,

dus toen heb ik de gids gekocht,
(http://www.bol.com/nl/p/b...01004006272199/index.html)
wat ik iedereen kan aanraden, er zit ook een map bij met alle metro wegen, op zich is het tof om ze zelf te vinden maar ik ben vandeweek gewoon 3 uur aan het klooien geweest totdat ik bij chevy chase aankwam :/

los daarvan ook tof om gewoon te lezen als je de game niet speelt, ik heb zelden zon uitgebreide gids gezien, maar liefst 464 paginas+ plattegrond in postformaat aan 2 kanten
uiteraard niet de dlc content inbegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de gesnaakte

Bij mij vliegt Fallout er ook uit als ik naar windows schakel (of een melding krijg die er voor zorg dat ik naar mijn desktop wordt gebracht)maar, als je in fallout ingame op ESC druk (je weet wel save, load etc) en dan overschakel dan heeft ie nergens last van. Try it.

The pitt lijkt me ook erg leuk, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Bij Operation Anchorage moest ik mijzelf ook even een schopje in mijn rug geven om die quest te beginnen, want je wordt snel afgeleid met nieuw ontdekte dingen
spoiler:
Kom je bijvoorbeeld in een ruimte vol met pc's, kan je Gronak adventure spelen, ahhh good old times
.
Misschien dat ik dit wiikend maar voor de Pitt ga. (of volgend wiikend of die erna :D

De guide heb ik ook gezien, maar ik wil vooralsnog alles zelf vinden. Hij is wel lekker dik, dus de game heeft vele mogelijkheden. Wat ook leuk is, tenminste dat is mij opgevallen, hoe meer je heb gedaan hoe meer screens je krijgt als je fallout heb uitgespeeld.

Als je de chinese stealth outfit heb, kan je ook best een rondje rivetcity doen ofzo. Let op!
spoiler:
zorg ervoor dat je de android missie klaar heb want anders blijft die pipo leven waar je de missie van krijgt, en zijn handlanger ook, dat kan best vervelend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
hoi

ik heb een probleem met dit spel. Het loopt niet vast ofzo en ik stoor me ook niet aan bugs. Het probleem is dat ik niet verder kom. En dan niet omdat het te moeilijk is maar omdat ik elke keer dat ik het opstart het weer net zo snel afsluit.

Ik heb een spel voor 50 euro gekocht wat me absoluut niet meesleept en uitdaagt. Ik zit op een dood moment in het spel.

Ik ben dus begonnen en heb het spel ( met vol genoegen ) gespeeld tot het moment dat ik de volt uitkwam. Tot dat moment had ik het idee dat ik een geweldige game had gekocht en weer wat avonden en weekenden zoet zou zijn.

Vol verwachtingen en met een gier adrenaline kom ik de volt uitgestormd en dan opeens gebeurt er niks meer. Niemand of niks wil me vermoorden nog helpen. Ik loop wat rond, kom in een stad en praat met wat mensen, maar ik voel me verloren en heb geen idee wat ik moet doen. uiteindelijk kap ik ermee.

dat was 2 maanden geleden.

Ik bedoel. Van een spel verwacht ik dat het mij meeneemt, dat ik van seconde 1 tot en met de laatste missie op het puntje van mijn stoel zit. Dat ik snachts erover droom, dat ik vrijdag naar huis race om maar waar verder te kunnen, dat ik ...........

iemand hetzelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, maar je kan het beste het spel links laten liggen, want dit is duidelijk geen game voor jouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Skybullet schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:54:

Ik ben dus begonnen en heb het spel ( met vol genoegen ) gespeeld tot het moment dat ik de volt uitkwam. Tot dat moment had ik het idee dat ik een geweldige game had gekocht en weer wat avonden en weekenden zoet zou zijn.

Vol verwachtingen en met een gier adrenaline kom ik de volt uitgestormd en dan opeens gebeurt er niks meer. Niemand of niks wil me vermoorden nog helpen. Ik loop wat rond, kom in een stad en praat met wat mensen, maar ik voel me verloren en heb geen idee wat ik moet doen. uiteindelijk kap ik ermee.

Ik bedoel. Van een spel verwacht ik dat het mij meeneemt, dat ik van seconde 1 tot en met de laatste missie op het puntje van mijn stoel zit. Dat ik snachts erover droom, dat ik vrijdag naar huis race om maar waar verder te kunnen, dat ik ...........

Net als veel andere spelers, heb jij het probleem dat je niet weet wat je met je vrijheid moet. Geen probleem! De PIP-boy welke stevig aan je linkerpols zit vastgemonteerd kan je helpen. Ga naar de categorie 'Data' en daarna naar het tabje 'Quest'. Kies een quest uit de lijst en het kompas in het spel wijst je de weg. Er is altijd minstens één quest beschikbaar (het hoofdverhaal), maar je kan al snel quests oppikken in Megaton (waarschijnlijk de eerste stad die je bezocht hebt). Neem bijvoorbeeld de quest van Moria Brown (Craterside Supply in Megaton is haar winkel) om de Wasteland Survival Guide in elkaar te zetten. Dat is een goede startersquest met veel actie, aardig wat reizen, voldoende uitdaging en leuke beloningen. Plus, je leert daarmee nog wat van het spel ook.

Als het je daarna nog niet bevalt, verkoop het spel dan. Dit is geen spel zoals Call of Duty waar je aan het handje wordt genomen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 21-04-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
The Zep Man schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:01:
[...]
Net als veel andere spelers, heb jij het probleem dat je niet weet wat je met je vrijheid moet. Geen probleem! De PIP-boy welke stevig aan je linkerpols zit vastgemonteerd kan je helpen. Ga naar de categorie 'Data' en daarna naar het tabje 'Quest'. Kies een quest uit de lijst en het kompas in het spel wijst je de weg. Er is altijd minstens één quest beschikbaar (het hoofdverhaal), maar je kan al snel quests oppikken in Megaton (waarschijnlijk de eerste stad die je bezocht hebt). Neem bijvoorbeeld de quest van Moria Brown (Craterside Supply in Megaton is haar winkel) om de Wasteland Survival Guide in elkaar te zetten. Dat is een goede startersquest met veel actie, aardig wat reizen, voldoende uitdaging en leuke beloningen. Plus, je leert daarmee nog wat van het spel ook.

Als het je daarna nog niet bevalt, verkoop het spel dan. Dit is geen spel zoals Call of Duty waar je aan het handje wordt genomen.
mijn dank is groot _/-\o_ . dit is wat ik dus aan het zoeken was, opdrachtjes uitvoeren , en niet met de halve wereld praten en nog steeds niks te doen hebben.

ga het komend weekend proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Vet :)

Obsidian bestaat ook voor een deel uit ex-Interplay medewerkers, de makers van Wasteland en Fallout 1 en 2 :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de graphics op de X360 nu ook verbeterd t.o.v. PS3? De graphics zagen er niet uit op X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:01:
Zijn de graphics op de X360 nu ook verbeterd t.o.v. PS3? De graphics zagen er niet uit op X360.
Ja.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Em, volgens mij was 't juist andersom? De PS3-versie was grafisch toch inferieur ivm geen anti-aliasing enzo?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Willybubba schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:43:
Em, volgens mij was 't juist andersom? De PS3-versie was grafisch toch inferieur ivm geen anti-aliasing enzo?
Nee, PS3 was mooier. Zie nieuws: Xbox 360-versie Fallout 3 krijgt grafische opfrisser

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Skybullet schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:54:
hoi

ik heb een probleem met dit spel. Het loopt niet vast ofzo en ik stoor me ook niet aan bugs. Het probleem is dat ik niet verder kom. En dan niet omdat het te moeilijk is maar omdat ik elke keer dat ik het opstart het weer net zo snel afsluit.

Ik heb een spel voor 50 euro gekocht wat me absoluut niet meesleept en uitdaagt. Ik zit op een dood moment in het spel.

Bekent verhaal. Voelde me in het begin exact hetzelfde.

Spel aan de kant gelegd, andere spellen gedaan, nogmaals geprobeerd....Toen je moet het anders spelen dan een FPS. Als je een paar quests hebt gedaan dan wordt het echt leuk. Doe eerst een paar side-quests want dan wordt je een hoger level en dan ben je sterker en je hebt dan wat betere wapens.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vreemd, ik herinner me het tegenovergestelde... PS3 betere textures, 360 overall beter. Dacht ik blijkbaar fout :P

Onee niet:
De Xbox 360-versie werd altijd geroemd om zijn superieure framerate en de 4x msaa, maar het viel ook op dat sommige effecten in deze versie leken te ontbreken.

[ Voor 17% gewijzigd door Willybubba op 22-04-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Willybubba schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:40:
[...]

Vreemd, ik herinner me het tegenovergestelde... PS3 betere textures, 360 overall beter. Dacht ik blijkbaar fout :P

Onee niet:

[...]
Tja, het is maar net waar je meer belang aan hecht ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt hoor :)

Niet dat 't wat uitmaakt uiteraard, het spel blijft vet, waar je 't ook op speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Willybubba schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:46:
Klopt hoor :)

Niet dat 't wat uitmaakt uiteraard, het spel blijft vet, waar je 't ook op speelt ;)
Nee. Het spel met uitbreidingen is vetter (vooral binnenkort, wanneer de laatste uitbreiding uitkomt welke het verhaal afsluit) en die komen niet uit op de PS3. O-)

Voor de rest is de PC versie superieur door de user-created content ervoor.

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 25-04-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
Willybubba schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:57:
[...]

Vet :)

Obsidian bestaat ook voor een deel uit ex-Interplay medewerkers, de makers van Wasteland en Fallout 1 en 2 :D
Interplay is de uitgever, niet de maker van Fallout 1 en 2.
Dat was Black Isle Studios. Obsidian is ontstaan uit de restanten van black isle.

Ik hoop alleen dan dat de nieuwe fallout niet zoveel bugs bevat, waar obsidian nogal berucht om is.
En wie wordt de uitgever? Toch niet Atari?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
arrgg, vandaag mijn eerste vastloper met mijn 360, 15 maand oud met falllout. :'(

Ik ben bijna klaar met de main quest (lvl 20) :P Ik heb hem maar even stillgelegd, ik kon een explorers perk nemen, die laat alle lokaties op je kaart zien ook waar je dus nog niet bent geweest.
Ik heb verdorie de helft nog niet gehad/gezien. Ik ga eerst maar eens op bobblehead jacht, beetje mijn powers uitdiepen en manuals zoeken en scavengen voor geld wapens en onderdelen...
Sommige vijanden kosten me toch nog veel moeite. Vooral die deathclaws en Behemots, kunnen soms een pain in de aars zijn. :+ De DLC's heb ik al, daar ga ik me volgende week maar eens mee vermaken. Maar eerst maar eens mijn lockers volproppen.

Dit is 'echt' de leukste game sind the Elder scrolls, ik kan niet wachten op Broken steel ik vind die lvl cap niet echt leuk. lvl 30 ftw :9

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand enig idee hoelaat nederlandse tijd Broken Steel hier op marketplace beschikbaar wordt? Ik kan niet meer wachten :) Heb de punten al klaar liggen ;)

edit: hij staat erop :D

[ Voor 8% gewijzigd door Razr op 05-05-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
Pff moet het nog altijd uitspelen. Op een gegeven moment speelde ik het vrij veel en vond ik het zo jammer dat ik bijna bij het einde was dat ik niet meer verder heb gespeeld en sindsdien ligt het aan de kant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Southern Sun schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:17:
Pff moet het nog altijd uitspelen. Op een gegeven moment speelde ik het vrij veel en vond ik het zo jammer dat ik bijna bij het einde was dat ik niet meer verder heb gespeeld en sindsdien ligt het aan de kant 8)7
dat ken ik ja, same here. heb ook de DLC's nog niet geprobeerd...
Vind het zo schraal dat je perse via microsoft dat spul moet aanschaffen (heb niets met dat windows live enzo, zelfde geld voor steam en impulse, maar denk dat ik daar toch maar vanaf moet stappen)

ik had ook de explorer perk gepakt, VATS gebruik ik niet vaak genoeg, alleen bij taaie vijanden, en die andere vond ik ook neit echt de moeite waard (ninja geloof ik, ik doe niets met H2H)

Hopen dat ze een DLC bundle aanbieden met BoS spul en de voorgaande DLC's...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je kan de nieuwe DLC "Broken Steel" downloaden maar bij mij geeft het een fout: het kost -2.147.483.648 credits. Negatief ja :) Helaas doet hij het toch niet en ik kan hem dus niet downloaden. De Franse versie staat er wel correct op. Is er nog een manier om langs de "Games For Windows LIVE client" te gaan om hem te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo, morgen lekker aan de gang met Broken Steel. Hoor er al veel goede dingen over. Wat ik alleen nog niet heb kunnen achterhalen is, als je de storyline van BS weer hebt uitgespeeld, of het spel dan weer afgelopen is of dat je deze keer wel gewoon door kan blijven spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

It seems Bethesda just can't catch a break lately. Their last piece of downloadable content for Fallout 3, The Pitt, saw a massive fan outcry and required Bethesda to release an updated version after it failed to work properly on Xbox 360 consoles. Now the latest DLC for the game, Broken Steel, has gone live, and it's also causing problems for players – this time on the PC.

Users on the Bethesda forums are reporting an error message when installing the $10 additional content. After the files are downloaded through the Windows Live Marketplace, the installation stops and displays the message “Not a cryptographic message or the cryptographic message is not formatted correctly. (Exception from HRESULT: 0x8009200D).” There are also reports of some file-size discrepancies which could be linked to this problem. Bethesda says it is aware of the issue and is looking into it.

Since there are apparently no problems with the Xbox 360 version, some are suggesting that the blame probably lies on the GFW authentication side. Even so, they really should test these things more thoroughly next time.

Bron: Techspot.com

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 06-05-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Razr schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:37:
Iemand enig idee hoelaat nederlandse tijd Broken Steel hier op marketplace beschikbaar wordt? Ik kan niet meer wachten :) Heb de punten al klaar liggen ;)

edit: hij staat erop :D
Hmz, ik kan 'm met geen mogelijkheid gevonden krijgen via de GfW client (PC). Verwijdert vanwege voornoemde problemen misschien?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hey!

Hoewel ik al jaren fan ben van Fallout (en toevallig ook van de Elder Scrolls games) ben ik tot nu toe niet echt toegekomen aan het installeren van Fallout, terwijl ik 'em al wel had. In de verhuizing een beetje kwijtgeraakt (*schaam*). Vanochtend dus even geinstalleerd, intro gezien, en een character gestart. Nouja. Een baby (echt grappig!).

Vraag is nu, voordat ik vanavond verder ga: wat zijn de must-haves kwa stats en perks e.d.? Ik ga zelf voor een soort gunner / hacker character. Dus goed kunnen knallen, stealth niet echt een issue, maar ik wil wel consoles kunnen kraken e.d. (als dat tenminste nuttig is). Wat is een goed 'pad' om te nemen? Zijn er pitfalls waar je voor uit moet kijken? Wil geen grote hoeveelheden skillpoints ofzo in iets stoppen waar je later niks meer aan hebt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 16:08
Hydra schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:52:
Hey!

Hoewel ik al jaren fan ben van Fallout (en toevallig ook van de Elder Scrolls games) ben ik tot nu toe niet echt toegekomen aan het installeren van Fallout, terwijl ik 'em al wel had. In de verhuizing een beetje kwijtgeraakt (*schaam*). Vanochtend dus even geinstalleerd, intro gezien, en een character gestart. Nouja. Een baby (echt grappig!).

Vraag is nu, voordat ik vanavond verder ga: wat zijn de must-haves kwa stats en perks e.d.? Ik ga zelf voor een soort gunner / hacker character. Dus goed kunnen knallen, stealth niet echt een issue, maar ik wil wel consoles kunnen kraken e.d. (als dat tenminste nuttig is). Wat is een goed 'pad' om te nemen? Zijn er pitfalls waar je voor uit moet kijken? Wil geen grote hoeveelheden skillpoints ofzo in iets stoppen waar je later niks meer aan hebt.
In het begin zal je vooral veel hebben aan small arms (zonder heb je echt het idee dat je alleen maar lucht raakt in het begin), ook repair is prettig om veel punten in te hebben, dan kan je van twee dezelfde wapens weer één goede maken en zo weer meer damage te doen. Voor hacken heb je geloof ik science nodig, maar ook een goede lockpick skill kan handig zijn (opent letterlijk en figuurlijk een hoop deuren voor je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Repair is onmisbaar. Science voor het hacken. Lockpick is ook erg handig omdat je heel wat gesloten containers tegen zal komen. Small Arms omdat dat vooral de wapens dekt die je in het begin hebt (hunting rifle, 10mm e.d.).

Zelf vond ik speech ook wel fijn om te hebben, maar geen must.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Zijn er pitfalls waar je voor uit moet kijken? Wil geen grote hoeveelheden skillpoints ofzo in iets stoppen waar je later niks meer aan hebt.
De enige pitfall die ik (bij nader inzien) tegenkwam was te weinig punten in je S.P.E.C.I.A.L "Intelligence" stoppen. Heb nu twee characters op of in de buurt van level 20 zitten, bij m'n laatste char (met INT 10 (9 + bobblehead) was ik al veel eerder bezig met random skills opvullen omdat de voor mij belangrijke stats al redelijk tegen de max aanliepen. Het lijkt weinig, maar 5 skillpoints meer bij ieder level is uiteindelijk een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Okay, bedankt voor de tips! Vanavond verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Kijk ook voor de perk dat je 2 punten per gevonden boek krijgt ipv 1. Dat scheelt volgens mij enorm (heb 98 boeken gevonden volgens mn stats), dus dat tikt wel aan

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb afgelopen maandag dan ook maar Fallout 3 gehaald voor de PC. Ben normaliter niet zo van de RPG's, Oblivion was voor mij leuk vanwege de open wereld en de super graphics. Fallout 3 sprak mij echter aan vanwege de setting. Heb gelijk maar Operation Anchorage en The Pitt erbij gekocht, aangezien ik nogal wat ongebruikte Microsoft Point had liggen.

Ben nu een uurtje of 6-8 bezig gok ik, en heb een level 9 character die voornamelijk Small Weapons en Energy Weapons gebruikt. Lockpick vrij hoog, evenals Repair en Sneak. Perks weet ik zo uit m'n hoofd niet allemaal :P. Het speelt in ieder geval lekker, heerlijk zo'n landschap om vrij te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ervaart iemand dat Fallout vast loopt op de 360 sinds Broken Steel?

Mijn xbox deed het tot vandaag goed maar opeens hing ie om de haverklap in Fallout.

Kreeg ook een E79 error en dat bleek gerelateerd aan de hard disk....
Later vandaag wel gewoon een aflevering van 45 minuten kunnen kijken via TVersity.

Hoop niet dat m'n xbox het begeeft :S

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Hey!

- Geen perks nemen die 10% XP geven, level 20 haal je sowieso wel. Evenals de +1 level perk, is ook overbodig.
- Intelligence op 9 zetten meteen aan het begin, de rest van de stats verhogen door middel van de betreffende perk. NIET OP 10 ZETTEN! Er is namelijk een item dat je int. verhoogt met 1.
- En de tip over de boeken, boeken niet lezen totdat je die perk hebt. :)
- Wat betreft small weapons, erg handig omdat je er overal ammo voor vindt, voor echt knalfestijn, neem Big Weapons. Neem sowieso de Ammo Scrounger perk, die geeft flink wat voordeel. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Haijo op 07-05-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Haijo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:25:
[...]
- Wat betreft small weapons, erg handig omdat je er overal ammo voor vindt, voor echt knalfestijn, neem Big Weapons. Neem sowieso de Ammo Scrounger perk, die geeft flink wat voordeel. :)
Als je voor Big Guns gaat, kies de Pyromaniac perk: +50% damage voor je Flamer. Dan heb je ook een Deathclaw zo plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

[...]
Neem sowieso de Ammo Scrounger perk, die geeft flink wat voordeel. :)
Die ga ik ook eens nemen, want dat is eigenlijk het enige probleem wat ik soms heb, dat ik geen ammo meer heb. Ik zoek dan meestal iemand op om te traden, maar dan moet die er wel toevallig zijn dan.
Had Fallout laatst "per ongeluk" uitgespeeld, wist niet dat ik al zo ver in de verhaallijn was, ik was pas level 14, dus ik heb nu een oudere savegame geladen en van daaruit ben ik nu verder aan het gaan, even alle sidequests halen enzo, als ik dan level 20 ben ga ik broken steel downloaden, nog eens uitspelen en dan verder.

Verder heb ik eens wat rondgezocht op die andere 2 uitbreidingen, ik lees over het algemeen positieve dingen over The Pitt, Operation Anchorage krijgt gemengde reacties, is dit terecht?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
ijskonijn schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:39:
[...]
Verder heb ik eens wat rondgezocht op die andere 2 uitbreidingen, ik lees over het algemeen positieve dingen over The Pitt, Operation Anchorage krijgt gemengde reacties, is dit terecht?
Ik vond operation Anchorage wel aardig. Eens een compleet andere setting dan de wasteland, maar heeft meer weg van een FPS met een vrij rechte verhaallijn dan van het "vrije" RGP-gevoel wat je verder in Fallout 3 hebt.

Ik heb gisteren eindelijk via GFW broken steel kunnen kopen (stond er gisteravond pas op) en de benodigde bestanden naar mijn steam installatie van Fallout 3 gekopieerd (1x een .esm bestand en 2x een .bsa bestand). In het spel de laatste missie van de main storyline gedaan (kreeg al vrij snel een melding dat mijn level cap naar 30 was verhoogd) en kwam tijdens de laatste missie ook al nieuwe wapens en armor tegen die de Enclave bij zich had. Na het filmpje waar je normaal niet verder kon spelen kreeg ik de tekst "two weeks later" te zien, en werd wakker in een bed ofzo. Daarna gebeurd er niets meer, ik kijk tegen één of ander stalen tafeltje ofzo aan, maar kan verder niets doen. Meer mensen die dit mee gemaakt hebben? Zal vanavond mijn laatste savegame nog eens laden en het nog eens proberen, maar wel vervelend zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
- Geen perks nemen die 10% XP geven, level 20 haal je sowieso wel. Evenals de +1 level perk, is ook overbodig.
- Intelligence op 9 zetten meteen aan het begin, de rest van de stats verhogen door middel van de betreffende perk. NIET OP 10 ZETTEN! Er is namelijk een item dat je int. verhoogt met 1.
- En de tip over de boeken, boeken niet lezen totdat je die perk hebt. :)
Top! Dank je! Gisteravond en vanochtend nog even bezig geweest (ben nu met de quests in en rond megaton bezig, lekker bezig geweest in de springfield 'school'), en ben nu level 3. Heb beide keren de perk voor de extra statpoint genomen, dus heb int nu op 8. Bedankt voor die tip.

Wat bedoel je met "die perk" wat betreft het boeken lezen?

Ik vind het tot dusver echt een enorm tof spel. Fallout meets HL2 meets Oblivion. En laten dat nu alle 3 zo'n beetje m'n favoriete games (inclusief de voorgangers) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 18:14

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:35:
[...]

Die perk is "Comprehension", dan krijg je 2 skillpoints in plaats van 1 als je een boek leest. Kun je kiezen vanaf level 4. Het werkt niet met terugwerkende kracht.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:35:
[...]

Ik vind het tot dusver echt een enorm tof spel. Fallout meets HL2 meets Oblivion. En laten dat nu alle 3 zo'n beetje m'n favoriete games (inclusief de voorgangers) zijn.
Ik weet zo niet hoe die perk heet, maar het komt op het volgende neer: Normaal als je een boek leest dat je skillpoints kan verhogen, wordt deze met 1 punt verhoogd. Met deze perk wordt de desbetreffende skill met twee points verhoogd.

Zij ook z'n beetje mijn favo games, toevallig de laatste tijd bezig met HL1 om de tijd te vullen totdat broken steel uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ozzy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:53:
Die perk is "Comprehension", dan krijg je 2 skillpoints in plaats van 1 als je een boek leest. Kun je kiezen vanaf level 4. Het werkt niet met terugwerkende kracht.
Ah! Beiden bedankt, goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
ijskonijn schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:39:
[...]

Die ga ik ook eens nemen, want dat is eigenlijk het enige probleem wat ik soms heb, dat ik geen ammo meer heb.
Ik ben hem op Normal Difficulty aan het spelen en heb geen gebrek aan ammo :P. Iets van 1200 10mm kogels, 1100 5.56mm kogels, 700 Energy Cells, 500 microfusion cells etc etc. Dus die perk is niet echt noodzakelijk imo. Gewoon letterlijk alles doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een perk die 3 extra skillpoints per level geeft. Tikt ook aan.

Vergeet niet dat voor iedere skill en SPECIAL stat een bobblehead bestaat. De SPECIAL bobbleheads geven +1 op de stat, de skill bobbleheads geven +10 op de skill. Zet dus nooit een special attribuut op 10 bij char creatie en hoog je skills niet boven de 90 op.

Het vinden van al die bobbleheads is ook best leuk. Ik heb er al een stuk of 10 gevonden. Ik gebruik geen walkthroughs daarvoor. Je wordt hiermee beloond door random gebouwen binnen te lopen en te kijken of er iets is. De meeste gebouwen hebben wel iets leuks, zij het een skillbook, bobblehead of een uniek wapen of zo. Zo vond ik gisteren een uniek mes. Kan er niks mee, maar staat leuk in mijn huisje als decoratie. Heb ook al veel skillbooks gevonden door gewoon allees binnen te wandelen wat ik tegenkom. Naar mijn mening, als je (bijna) klaar bent met de main quest, is dat de leukste manier van spelen. Gewoon op verkenning gaan. Je weet nooit wat je tegenkomt. Ik speel ook op de hoogste difficulty. Dan blijven de tegenstanders uitdagend. Hoewel die ene deathclaw op level 5 bij de supermarkt voor de wasteland survival guide niet grappig was...

En om bij de post boven aan te sluiten.. Inderdaad, op normal difficulty heb je geen probleem met ammo, want alles gaat enorm snel om. Dat is wel anders op very hard, waar je echt uit de weg moet gaan om genoeg ammo te hebben voor je favoriete wapens.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo hee, net ff de No Mutants Allowed forums bekeken. Snel weer weg, wat een zuurpruimen daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Wel echt een geniaal spel dit, ik heb afgelopen nacht weer tot in de vroege uurtjes zitten spelen om de meeste side quests die ik open had staan af te ronden, voor ik weer verder ga met de main quest. Ben nu in Rivet City, was redelijk indrukwekkend toen ik uit een subway station kwam en opeens zo'n 'stad' voor m'n neus zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
Hydra schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:11:
Zo hee, net ff de No Mutants Allowed forums bekeken. Snel weer weg, wat een zuurpruimen daar...
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Ik begrijp die kerels wel hoor. Hun favoriete spel is van isometric turnbased naar first-person shooter gegaan, best wel een bummer als fps niet echt je ding is ;) . Tevens zijn de keuzes die je krijgt in FO3 nogal black/white en zijn er in verhouding belange na niet zoveel keuzes in FO3 tegenover FO1&FO2. Reken daarbij dat je in FO3 toch wel hier een daar wat schoonheidsfoutjes hebt (three-dog past compleet niet in de retro fifties van Fallout, weapon-handling is niet altijd wat het zou moeten zijn etc.) dan is er wel wat kritiek te geven.

Anderzijds, FO1&FO2 hadden ook hun fouten. Lange gangen moeten doorwandelen waar géén zak te beleven valt. In sommige stukken moesten er naar mijn mening toch net iets te veel zwakke enemies afgeslacht worden (grinding). Het turnbased aspect was nooit echt foutloos.

Het is dus eerder een 'mixed bag' lijkt mij, hoewel men op NMA soms inderdaad wat teveel aan 'nitpicking' doet...

Ik hoop dan ook dat Fallout: New Vegas het beste van FO1&FO2 en FO3 aan elkaar knoopt, het team dat daaraan werkt bestaat namelijk voor een groot deel uit mensen die aan FO2 hebben gewerkt en Van Buren (het spel dat eigenlijk FO3 moest zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijster
  • Laatst online: 04-09 05:58
Invisible_man schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:59:
[...]

Ik vond operation Anchorage wel aardig. Eens een compleet andere setting dan de wasteland, maar heeft meer weg van een FPS met een vrij rechte verhaallijn dan van het "vrije" RGP-gevoel wat je verder in Fallout 3 hebt.

Ik heb gisteren eindelijk via GFW broken steel kunnen kopen (stond er gisteravond pas op) en de benodigde bestanden naar mijn steam installatie van Fallout 3 gekopieerd (1x een .esm bestand en 2x een .bsa bestand). In het spel de laatste missie van de main storyline gedaan (kreeg al vrij snel een melding dat mijn level cap naar 30 was verhoogd) en kwam tijdens de laatste missie ook al nieuwe wapens en armor tegen die de Enclave bij zich had. Na het filmpje waar je normaal niet verder kon spelen kreeg ik de tekst "two weeks later" te zien, en werd wakker in een bed ofzo. Daarna gebeurd er niets meer, ik kijk tegen één of ander stalen tafeltje ofzo aan, maar kan verder niets doen. Meer mensen die dit mee gemaakt hebben? Zal vanavond mijn laatste savegame nog eens laden en het nog eens proberen, maar wel vervelend zo.
Yep, ik heb die error ook. Heb alleen de eerste patch geinstalleerd (dus niet versie 1.5). Misschien ligt het daaraan? Word wakker in dat bed en kan vervolgens niets doen...

Zie print screen van het beeld dat ik krijg en vervolgens niet meer kan ondernemen...

Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/3973/fallout3brokensteelerro.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Thijster op 09-05-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Laatst online: 13-09 23:57
Thijster schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:45:
[...]

Yep, ik heb die error ook. Heb alleen de eerste patch geinstalleerd (dus niet versie 1.5). Misschien ligt het daaraan? Word wakker in dat bed en kan vervolgens niets doen...

Zie print screen van het beeld dat ik krijg en vervolgens niet meer kan ondernemen...

[afbeelding]
Naar mijn weten moet je steeds de laatste patch intalleren als er een DLC uitkomt. Of dit ook zo is voor Broken Steel weet ik niet, maar waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Ik ben onderhand wat verder met dit probleem. Bij het einde van het origineel heb ik nu niet gekozen om zelf 216 in te rammen, maar door dat Fawkes te laten doen (die is immers radiation proof en met de uitbreiding kan je er blijkbaar wel voor kiezen om hem naar binnen te laten gaan). Nu kon ik nog steeds niet bewegen, maar lag iig niet meer onder de tafel, maar stond recht op. Met een console command (iets met enableplayerinput oid, weet het niet zeker meer) kon ik wel weer lopen, maar op een gegeven moment zou er ergens iemand op mij moeten staan te wachten, maar die was er niet. Waarschijnlijk werkt het nog niet goed dus. Ik had onderhand ook bedacht dat ik eerst een patch nodig heb, maar ik speel fallout via steam, dus dan gaat updaten wat lastig en steam biedt 1.5 nog niet aan. Het is voor mij dus blijkbaar wachten totdat steam de update aan biedt. Vind het al met al een kwalijke zaak dat de steam versie van fallout niet fatsoenlijk ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijster
  • Laatst online: 04-09 05:58
Docho schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:29:
[...]

Naar mijn weten moet je steeds de laatste patch intalleren als er een DLC uitkomt. Of dit ook zo is voor Broken Steel weet ik niet, maar waarschijnlijk wel.
Misschien wel, maar als je patch 1.5 installeert, ben je al je savegames kwijt. Kun je dus weer opnieuw beginnen om tot de eindquest te komen... Inderdaad slechte zaak dat een DLC zo gebrekkig wordt aangeboden, ik snap uberhaupt niet dat ze dit zo uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Thijster schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:42:
[...]

Misschien wel, maar als je patch 1.5 installeert, ben je al je savegames kwijt. Kun je dus weer opnieuw beginnen om tot de eindquest te komen... Inderdaad slechte zaak dat een DLC zo gebrekkig wordt aangeboden, ik snap uberhaupt niet dat ze dit zo uitbrengen.
Ik moet zeggen dat mijn savegames het gewoon nog deden hoor. En patch 1.5 lost het probleem met 'onder het bed liggen' idd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Docho schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:46:
Het is dus eerder een 'mixed bag' lijkt mij, hoewel men op NMA soms inderdaad wat teveel aan 'nitpicking' doet...
Nou, ik vond dat het een beetje leek op dat forum alsof je Fallout 3 gewoon geen goeie game MOCHT vinden. Typisch is dat, alsof FO1 en 2 de beste games ooit waren zonder fouten, en FO3 gewoon bagger is omdat het door Bethesda gemaakt is. Je kunt veel van Bethesda zeggen, en ik vind ook dat Oblivion iets te veel dumbed down is t.o.v. Daggerfall en Morrowind, maar het is IMHO wel een erg gave game. Ook zit die typische fallout humor is weer gewoon in, en dat vind ik het belangrijkste. En op dat forum staan hele threads waarom bijvoorbeeld Megaton gewoon niet 'kan' enzo. Boeiend.

Gister trouwens m'n eerste moeilijke tegenstander meegemaakt. Ben met een quest bezig (ben nu level 4), kwam ik eerst een supermutant tegen met een gewone gun, en daarna een in volle armor met een fucking rocket launcher. *SPLOT* :D Na een reload wist ik waar 'ie stond, kom ik daar weer aan, staat er dezelfde supermutant maar dan met een chaingun. Gelukkig had ik een flamethrower gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blijkbaar is lvl30 toch een "einde" qua karakterontwikkeling als je naar de Perks bekijkt. Eentje die je op lvl30 kan kiezen is alle SPECIAL attr.'s naar 9 punten zetten. Ondertussen ben ik aan de uitbreiding begonnen en ik ben blij dat deze keer niet om 1 enkele gesloten locatie gaat maar dat je effectief nog de map moet verkennen.

EDIT: ... en twee uurtjes verder ben ik er alweer door... Zo dat was het dan, 3 uur gameplay ! Al moet ik wel zeggen dat ik het een zeer goede toevoeging vind, ik had gehoopt er langer over te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 10-05-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Thijster schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:42:
[...]

neh de savegames werken bij 1.5 nog gewoon.

Maar ik heb 1.5 geinstaleerd en heb dezelfde bug.
heb toen uiteindelijk maar de vorige missie opnieuw gedaan en een andere keuze gemaakt.
Dan word je niet in het bed wakker maar zal je nog steeds een bug tegenkomen (namelijk dat je je niet bewegen kunt). Uiteindelijk via wat reloaden en console commands deze bug kunnen omzeilen en gewoon broken steel begonnen.

Om uiteindelijk weer een bug tegen te komen namelijk dat ik bij de eerste missie van BS een speciale NPC niet kan vinden. namelijk paladin Tristan.
Volgens Quest log zou hij ergens in zuid westen van de kaart moeten zijn maar als ik mijn kaart kijk word aangegeven dat hij in de Citadel is. Op internet staat ook dat hij de Citadel zit. Uiteindelijk in de citadel rondgelopen en het pijltje gevolgd en als ik op een bepaalde plek aankom begint het pijltje raar te doen. Via wat googlen kom ik erachter dat diverse mensen een probleem hebben met deze NPC en dat hij blijkbaar in muren/plafonds etc kan spawnen.

Want console commands geprobeerd maar werken niet. Daarna een console command zodat ik naar de betreffende NPC geteleporteerd word maar deze brengt me naar de plek waar de NPC zou moeten zijn volgens het internet maar daar is hij dus niet. Mijn hond begint wel te grommen tegen een muur dus misschien zit hij daarin. Maja half uur gereload en console commands getest maar niets werkt.

En je kunt het nitpicking noemen maar de bugs die BS met zich meebrengt hadden er gewoon niet in mogen zetten. Overduidelijke en veel voorkomende problemen die steeds vaker bij games voorkomen tegenwoordig. Alsof men zijn eindproduct niet meer test. Maar goed dat Auto fabrikanten niet zo denken het zou me tochw at zijn met all die autos die uit elkaar vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Is er iets te doen aan de vreselijke screentearing als je V-sync uitzet? Ik heb een prima pc maar met V-sync loopt het met 1s of meer delay tijdens het bewegen dat is niet lekker speelbaar. Met V-sync uit draait het als een trein maar mijn god wat een ondraaglijke tearing dat heb ik in geen een spel tot nu toe meegemaakt.

E8400@3.6
4870 1gb
4gb 1066mhz ram
Xp 64bit

kortom ruim voldoende om alles open te draaien maar zelfs met lage graphics is die delay tijdens v-sync er. Heb het spel op mn oude pc uitgespeelt en ik dacht nu wordt het eens tijd om van al het moois te genieten maar nee dus ;(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Tr!gger schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:04:
Is er iets te doen aan de vreselijke screentearing als je V-sync uitzet? Ik heb een prima pc maar met V-sync loopt het met 1s of meer delay tijdens het bewegen dat is niet lekker speelbaar. Met V-sync uit draait het als een trein maar mijn god wat een ondraaglijke tearing dat heb ik in geen een spel tot nu toe meegemaakt.

E8400@3.6
4870 1gb
4gb 1066mhz ram
Xp 64bit

kortom ruim voldoende om alles open te draaien maar zelfs met lage graphics is die delay tijdens v-sync er. Heb het spel op mn oude pc uitgespeelt en ik dacht nu wordt het eens tijd om van al het moois te genieten maar nee dus ;(
Al eens gedacht aan de Anti-aliasing en alle andere effecten eens leuk op te krikken? Dan haal je de FPS dr iets mee onder je refreshrate van je scherm, waardoor je geen Vsync hebt, maar wel een goed speelbare game.
Download eventueel de High-detail texturepack erbij als je deze nog niet hebt.

Ik moet FO3 overigens ook weer eens installeren denk ik :9. Daar heb ik dan de CE voor gekocht xD

@Hieronder: Dan beveel ik je aan een monitor te kopen met hogere refreshrate om de tearing tegen te gaan :P

[ Voor 4% gewijzigd door Gammro op 11-05-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Gammro schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:09:
[...]

Al eens gedacht aan de Anti-aliasing en alle andere effecten eens leuk op te krikken? Dan haal je de FPS dr iets mee onder je refreshrate van je scherm, waardoor je geen Vsync hebt, maar wel een goed speelbare game.
Download eventueel de High-detail texturepack erbij als je deze nog niet hebt.

Ik moet FO3 overigens ook weer eens installeren denk ik :9. Daar heb ik dan de CE voor gekocht xD
High texture pack zal ik eens proberen. Alles staat al op max maar dat maakt niks uit de delay is er altijd helaas.Met alles op Low ook |:(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Zo ik ben Fallout 3 ook weer aan het spelen. ook met een high texture pack, MMMF3 en FOOK. En de 3 DLC's.

Welke mod (if any) gebruiken jullie?

Ik moet zeggen dat ik met mods wel een stuk meer crashes heb! Soms bij het saven, soms als ik een gebouw in ga. Is er een manier / trick om dit wat minder te maken behalve de mods weer uit te zetten. Ik gebruik FMM en heb alles in de goede volgorde staan.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb better accuracy en better accuracy voor scoped magnum. Verder heb ik dat de level 20 cap eraf is en dat 3-hond daarna nog steeds over je blijft praten. Dat vond ik het belangrijkst. Ook heb ik nog dat als een limp crippled als, dat dat dan merkbaar effect heeft. Bv. de benen van iemand zijn crippled, loopt 'ie veel langzamer.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 15-09 11:48
ik ben nu ook broken steel aan het spelen en ik moet zeggen dat het toch weer een goed gevoel geeft om in dat desolaat landschap te spelen. de sfeer die erin zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Broken Steel heeft trouwens wel de grootste fout van Fallout 3 gerepareerd

spoiler:
Fawkes kan nu eindelijk project purity opstarten!! Stoorde me hier enorm aan! Gast is volledig immuun voor de radiation en ik kon alleen kiezen om die meid of mezelf op te offeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Alleen spijtig van de korte speelduur, ik ben alweer gewoon aan de standaard quests bezig. Wat kratjes Aqua Pura/Cura veranderen niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
L1nt schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:11:
Broken Steel heeft trouwens wel de grootste fout van Fallout 3 gerepareerd

spoiler:
Fawkes kan nu eindelijk project purity opstarten!! Stoorde me hier enorm aan! Gast is volledig immuun voor de radiation en ik kon alleen kiezen om die meid of mezelf op te offeren
spoiler:
Met kanttekening dat het geen reden meer heeft om een ander te sturen aangezien je het in Broken Steel overleeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Noxious schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:22:
[...]

spoiler:
Met kanttekening dat het geen reden meer heeft om een ander te sturen aangezien je het in Broken Steel overleeft? :P
spoiler:
het ging mij er meer om dat je daar staat met Fawkes en je te horen krijgt dat de radiation dodelijk is en alleen jij of die meid de boel aan kan zetten. Dan heb je echt zoiets van: "WTF!! IK HEB FAWKES TOCH??? STOM SPEL!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
L1nt schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:16:
[...]

spoiler:
het ging mij er meer om dat je daar staat met Fawkes en je te horen krijgt dat de radiation dodelijk is en alleen jij of die meid de boel aan kan zetten. Dan heb je echt zoiets van: "WTF!! IK HEB FAWKES TOCH??? STOM SPEL!!! |:(
Er zitten idd wel meer van dat soort dingen in :P

Ik ben nog lang niet zover, maar ik ken de hele storyline al :+ ik lees veel, vooral op de Fallout wiki.
Om een of andere reden ben in altijd meer geintereseerd in het verhaal dan in het spel zelf, en ingame schrik ik me iedere keer de pleuris dus weet ik het graag van te voren ongeveer :') ik doe online research voor ik een nieuw gebied in ga. Klinkt misschien saai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net voor het eerst Operation Anchorage uitgespeeld. Ja, ik weet 't, lang geduurd, maar ik widl;e 'm pas spelen als BS uit was zodat ik alle 3 de DLC's kan gebruiken om te levellen :p

Maar: aan het einde, als ik de reward oppak, worden de outcasts ineens vijandig en schieten ze op me. Hoort dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Willybubba schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 01:53:
Net voor het eerst Operation Anchorage uitgespeeld. Ja, ik weet 't, lang geduurd, maar ik widl;e 'm pas spelen als BS uit was zodat ik alle 3 de DLC's kan gebruiken om te levellen :p

Maar: aan het einde, als ik de reward oppak, worden de outcasts ineens vijandig en schieten ze op me. Hoort dat :?
Dat had ik ook, ik denk dat dat komt omdat je met wapens in je hand loopt in hun basis wat niet op prijs wordt gesteld. Maar goed, hun gemis en wat target practise voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, ik had geen wapens geselecteerd. Naja, net wat je zegt, hun probleem uiteindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Willybubba schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:40:
Nee, ik had geen wapens geselecteerd. Naja, net wat je zegt, hun probleem uiteindelijk :P
Je hebt waarschijnlijk niet helemaal goed geluisterd:
spoiler:
er breekt een muiterij uit binnen de Outcasts omdat ze jou tech willen geven.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
cheiron schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:15:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik had zo'n probleempje, ik was nogal snel weggelopen omdat ik plaats wou hebben voor mijn loot, kom ik terug zonder enig wapen op zak met enkel wat aid. beginnen die gasten direct op mij te knallen. dan maar ff stealth boy aangezet en het eerste het beste wapen dat ik kon pakken maar direct gebruikt. was wel ff verschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

cheiron schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:15:
[...]

spoiler:
Oh, dat heb ik inderdaad gemist maar klinkt wel heel geloofwaardig, die Olin was het er volgens mij niet zo erg mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Laatst online: 16-08 09:37
Volgens was dit hier nog niet gepost:

http://www.gamebanshee.co...ic/EkukZVZAkVxbyfHDVk.php

Volgens mij zijn er koeien die onder zoveel gemelk al waren bezweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ja jij zegt het maar er zijn een hoop mensen die het jammer vonden dat Bethesda nu al stopte met de DLC's. Eigenlijk wouden ze het bij die 3 houden. Nu komen er nog 2 bij, erg leuk! Ik vond die andere 3 ook goed speelbaar, ja misschien iets kort, maar persoonlijk stoorde me dat niet.

Ik ga die andere 2 dus zeker ook kopen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vind de DLC's wel leuk maar 10€ per stuk is het niet waard. Het voegt te weinig toe aan het spel in het geheel, het zijn gewoon wat extra kleine hapjes ipv. een betere maaltijd. Broken Steel was zeer goed uitgevoerd maar na 2 uurtjes gameplay heb je het dus gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Ik moet toch wel zeggen dat ik beduidend langer heb gedaan over de DLC's. Maar ik opende dan ook wel ieder kistje en keek ieder slachtoffer na op extra loot. Niet gelijk een shooter erdoor rushen (enkel bij anchorage dan wel weer^^). Ik heb me er alleszinds goed aan gehad. Laat maar komen die DLC's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Ik heb zeker 10 uur over Broken Steel gedaan. Ieder hoekje moet onderzocht worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat heb ik toch ook gedaan hoor en ik snap niet hoe jullie daar zolang over kunnen doen. In 10 uur heb ik alle 3 de DLC's volledig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
ik denk dat je dan een paar hoekjes vergeten bent. Zoals in the pitt, daar heb je heel veel hoekjes, van boven tot beneden. Ook in broken steel was het voor mij lastig. Op een gegeven moment alle stimpacks enzo erdoorgejaagd. maar toch altijd blijven voortgaan op een paar 20 hp (echt gek) en toch hem kunnen uitspelen. Zelfs zonder cheats, ok het gaat dan iets trager en tactischer maar ook zoveel plezanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Fr!st! schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:26:
ik denk dat je dan een paar hoekjes vergeten bent. Zoals in the pitt, daar heb je heel veel hoekjes, van boven tot beneden. Ook in broken steel was het voor mij lastig. Op een gegeven moment alle stimpacks enzo erdoorgejaagd. maar toch altijd blijven voortgaan op een paar 20 hp (echt gek) en toch hem kunnen uitspelen. Zelfs zonder cheats, ok het gaat dan iets trager en tactischer maar ook zoveel plezanter
Het moet wel boeien..
In de originele Fallout 3 map onderzoek ik alles. Elk hoekje dat ik tegen kom, elk kistje, elk lijk en geen deur blijft ongeopend. In AO heb je die mogelijkheid al minder en the Pitt vond ik gewoon niet interessant genoeg om bijvoorbeeld die hele steelyard te gaan onderzoeken. En toen ik uiteindelijk dacht "nou is het wel genoeg geweest" bleek ik toch de hele steelyard gezien te hebben. Nee, de DLC's doen het totnutoe niet voor mij.
En het doorspelen na het einde had wat mij betreft een gratis patch moeten wezen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik ben net begonnen aan Fallout 3 en zit nu rond level 10. Ik ben in korte tijd mega fan geworden van dit spel, het is echt te gek! Na mijn werk ben ik dan ook vaak achter mijn PC te vinden.

Toch even een tweetal korte vragen. Als ik het goed heb zijn er de volgende uitbreidingen te koop:

- Operation: Anchorage
- The Pitt
- Broken Steel
- Point Lookout
- Mothership Zeta

Ik ben net begonnen (lvl 10) en ik weet niet of ik nu al deze uitbreiding (en) moet installeren ja of nee. En zit er een bepaalde volgorde in of zijn ze allemaal standalone?

Als laatste: jullie hebben het over patches die je kunt installeren waarmee je verder kunt levelen dan lvl 20 en ook verder kunt spelen nadat je het spel hebt uitgepeeld. Welke patche/mods zijn interresant om te installeren?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

FloydRaalte schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:11:
Ik ben net begonnen aan Fallout 3 en zit nu rond level 10. Ik ben in korte tijd mega fan geworden van dit spel, het is echt te gek! Na mijn werk ben ik dan ook vaak achter mijn PC te vinden.

Toch even een tweetal korte vragen. Als ik het goed heb zijn er de volgende uitbreidingen te koop:

- The Pitt
- Broken Steel
- Point Lookout
- Mothership Zeta

Ik ben net begonnen (lvl 10) en ik weet niet of ik nu al deze uitbreiding (en) moet installeren ja of nee. En zit er een bepaalde volgorde in of zijn ze allemaal standalone?

Als laatste: jullie hebben het over patches die je kunt installeren waarmee je verder kunt levelen dan lvl 20 en ook verder kunt spelen nadat je het spel hebt uitgepeeld. Welke patche/mods zijn interresant om te installeren?
Even kort samengevat:
- Point Lookout en Mothership Zeta zijn onlangs pas aangekondigd, die zijn er nog niet en zal denk ik nog wel even duren.
- Operation Anchorage en The Pitt zijn aanvullingen op het spel
- Broken Steel is een uitbreiding op het verhaal, waar Fallout 3 ophoudt gaat Broken Steel verder. Broken Steel verhoogt ook de level cap tot level 30 (deze is normaal level 20) en maakt het mogelijk om na het einde door te kunnen spelen..

Ik speel zelf de Xbox 360 versie dus weet niet wat er nog voor extra mods/patches voor de PC versie beschikbaar zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 27-05-2009 10:38 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

FloydRaalte schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:11:

- The Pitt
- Broken Steel
- Point Lookout
- Mothership Zeta

laatste 2 komen nog uit.(ergens eind vna het jaar geloof ik)
eerste 3 zijn er al wel.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ah kijk eens aan, dus ik kan Operation Anchorage en The Pitt gewoon installeren zonder dat mijn huidge savegames worden aangetast. En wanneer ik de game heb uitgespeeld is Broken Steel aan de beurt.

Ik heb eens rondgeneusd en er zijn veel verschillende mods te downloaden voor Fallout 3. Zo heb je simpele weapon, armor, clothing packs, HUD mods, setting mods (b.v. increased sniper accuracy) maar ook grote mods zoals de Enclave Commander Mod. Je krijgt dan een legertje enclave soldiers tot je beschikking compleet met airstikes en tactical radio. Verder zijn er wat total conversions te downloaden.

Vooralsnog speel ik eerst het orgineel uit en dan zien we wel verder. Heeft iemand hier nog ervaring met mods? Zoja, welke zijn echt handig?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik speel zelf zonder mods. Ben al vrij ver in het verhaal en heb de 3 DLC's gewoon geinstalleerd. was al level 20 ook. dus kan nu de storyline afmaken en doorlevellen (en ook levellen in de DLC's :P)

De perks vallen me beetje tegen van Broken Steel. Alleen die je op lvl 30 krijgt zijn wel goed. Maar op dat moment al je SPECIAL atributes naar 9 maakt nou ook weer niet zoveel uit... (perc, str en end staan nu toch al vrij hoog en de rest is neit zo boeiend vind ik of maken niets meer uit zo laat in het spel)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste