Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:03:
@De Gesnaakte
Het is jolly fun om een granaat, mine of iets dergelijks in iemands pocket te stoppen. Heb jij Operation Anchorage ook of niet?
spoiler:Ik heb met behulp van de chinese stealthoutfit heel megaton uitgemoord, en niemand weet waar je zit. Dikke pret
Ik ga snel beginnen aan de pit, maar ja elke keer als ik er aan wil beginnen kom ik nog langs een stukje die ik nog niet af had (of er ligt veel stuff om op te rapen en dan kan ik weer naar huis om mijn zakken te legen).
nee die heb ik nog niet, maar als ik chinese stealthoutfit zo hoor ga ik hem denk ik wel snel binnehalen
echter, is mijn char evil en heb ik zodoende uiteraard heel megaton de lucht ingeblazen
spoiler:wel cool dat je de questline van moira brown in ieder geval nog kan doen vanuit de underworld, ik drukte op het knopje en vergat dat ik de survivalguide toch eigelijk wel af wou maken
De pitt heb ik met mijn goede char gespeeld, vind hem wel tof uiteindelijk moet je wel wat keuzes maken die waarbij je wel even moet denken of je nou de goede of de slechte beslissing kiest.
Verder kan ik nu al niet wachten op new vegas , kom maar op met nog zo'n fantastische game.
Waar ik zelf wel een beetje ziek van werd, was dat bij alt-tab mijn game de hele tijd vastliep,
dus toen heb ik de gids gekocht,
(
http://www.bol.com/nl/p/b...01004006272199/index.html)
wat ik iedereen kan aanraden, er zit ook een map bij met alle metro wegen, op zich is het tof om ze zelf te vinden maar ik ben vandeweek gewoon 3 uur aan het klooien geweest totdat ik bij chevy chase aankwam
los daarvan ook tof om gewoon te lezen als je de game niet speelt, ik heb zelden zon uitgebreide gids gezien, maar liefst 464 paginas+ plattegrond in postformaat aan 2 kanten
uiteraard niet de dlc content inbegrepen