Het grappige is dat dit identiek hetzelfde is wat er gezegd werd ten tijde van de release van FO3. F1/2 is beter dit is maar een flauw afkooksel, je kan niet eens kinderen vermoorden,... Lees NMA er maar op rond.NukaWorldNL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:15:
Even een kick![]()
Nu weer bezig op de Xbox One en damn het spel pakt me meteen weer. Fallout 4 is tof hoor, maar Fallout 3 (en Fallout New Vegas) doet toch een hoop beter/leuker (persoonlijk dan). Die sfeer van de wereld en de wereld zelf, metrostelsels waar je zo een paar uur mee bezig ben met al die verlengstukken (deuren die weer ergens anders naartoe leiden), VATS met grenades en ga zo maar door.
Fallout 4 speelt veel soepeler, maar toch blijf ik de oudere Fallout games leuker vinden om doorheen te wandelen.
Ik moet trouwens ook nog eens dit spel opnieuw starten, het bevatte best wel heel goede stukken en DLC. Tree dawg!
edit: om het spel naar huidige normen speelbaar te maken (graphics e.d.) heeft er iemand een lijstje met must have mods?
[ Voor 6% gewijzigd door Tarkin op 02-09-2016 22:12 ]