• Tarkin
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:20
xVault-BoyNLx schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:15:
Even een kick >:)

Nu weer bezig op de Xbox One en damn het spel pakt me meteen weer. Fallout 4 is tof hoor, maar Fallout 3 (en Fallout New Vegas) doet toch een hoop beter/leuker (persoonlijk dan). Die sfeer van de wereld en de wereld zelf, metrostelsels waar je zo een paar uur mee bezig ben met al die verlengstukken (deuren die weer ergens anders naartoe leiden), VATS met grenades en ga zo maar door.

Fallout 4 speelt veel soepeler, maar toch blijf ik de oudere Fallout games leuker vinden om doorheen te wandelen.
Het grappige is dat dit identiek hetzelfde is wat er gezegd werd ten tijde van de release van FO3. F1/2 is beter dit is maar een flauw afkooksel, je kan niet eens kinderen vermoorden,... Lees NMA er maar op rond.

Ik moet trouwens ook nog eens dit spel opnieuw starten, het bevatte best wel heel goede stukken en DLC. Tree dawg!

edit: om het spel naar huidige normen speelbaar te maken (graphics e.d.) heeft er iemand een lijstje met must have mods?

[Voor 6% gewijzigd door Tarkin op 02-09-2016 22:12]

• AdVictoriamN7
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:14
Tarkin schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:10:
[...]

Het grappige is dat dit identiek hetzelfde is wat er gezegd werd ten tijde van de release van FO3. F1/2 is beter dit is maar een flauw afkooksel, je kan niet eens kinderen vermoorden,... Lees NMA er maar op rond.

Ik moet trouwens ook nog eens dit spel opnieuw starten, het bevatte best wel heel goede stukken en DLC. Tree dawg!

edit: om het spel naar huidige normen speelbaar te maken (graphics e.d.) heeft er iemand een lijstje met must have mods?
De DLC van 3 en New Vegas was echt super. Fallout 4 valt ook wat dat betreft best tegen. Ik hoop echt dat Fallout 5 weer sterk wordt of desnoods een nieuwe Fallout van Obsidian.

Ik kan je helaas niet helpen met mods. Dat is voor mij ook al een hele poos geleden dat ik daar iets mee heb gedaan. Ben er helemaal uit haha.

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 03-12 15:39

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tarkin schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:10:
[...]

Gewoon even bij Nexus Mods kijken welke de meest populaire zijn (ik gebruik sowieso de NMC Texture Pack for New Vegas). Ik speel ook nog altijd 2, 3 en New Vegas omdat 4 me erg tegen valt en met mods is New Vegas nog mooier, terwijl het al een briljant spel is! :) Installeren met de Nexus Mod Manager is ook lekker eenvoudig.

Steam || Diablo 3

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:26
Dit gaat me een kick worden. Wil deze dus spelen op mijn w10. Start dus niet op. Oja, heb de DVD GOTY versie. Ik install Windoows Live games. Logt niet in. Ik kan wel via de browser inloggen, maar niet met het programma. Ik kan dus ook niet de WLFG disabler uitvoeren, die vindt geen ini file.
En zo zit ik in een cirkeltje. Alles dat ik vind geeft bovenstaande als oplossing. Iemand iedeeen?

• AdVictoriamN7
Weer verslaafd bezig met dit spel pfff haha

• Tarkin
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Nog mensen die het nog steeds spelen?

Ik ben ondertussen terug bezig met een playthough en vermaak me er prima mee. De heldenstatus van de Brotherhood komt in de latere games toch niet meer zo terug (daar waren het meer paria's (NV) of eerder oppressors (in 4).

Initieel ging ik het ook spelen met veel mods om het mooier te maken. Uiteindelijk toch niet gedaan en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Natuurlijk zijn de graphics verouderd, maar een game van bijna 10 jaar oud mag ook wel wat verouderd eruit zien

• Motrax
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Alweer zo oud... ik heb nog geprobeerd om alle stats vol te krijgen, maar halverwege het spel ben ik toch weer afgehaakt. Ik heb FO3 nooit uitgespeeld...

FO4 geprobeerd, maar kon mij toch niet zo boeien. Horizon Zero Dawn heb ik wel volledig uitgespeeld, daar greep het verhaal mij wat beter.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• AdVictoriamN7
Eeeeen we zitten er weer in :+

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 27-05 16:39
Geruchten gaan rond voor een Fallout 3 anniversary, remake of wellicht enkel voor de Switch. Hoe denkt men hierover?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:50

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Vincent Dave schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:55:
Geruchten gaan rond voor een Fallout 3 anniversary, remake of wellicht enkel voor de Switch. Hoe denkt men hierover?
Leuk, alleen heb ik geen Switch. :)

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AdVictoriamN7
Schijnen nu ook codes gevonden te zijn in archieven met de naam Fallout 3 SPECIAL. Kans lijkt toch steeds groter dat er een remaster met als naam Fallout 3 SPECIAL edition komt.

Ik hoop alleen niet enkel voor de switch. Als die ook voor de PS4 komt dan koop ik hem meteen op dag 1 dat die beschikbaar is. Heerlijk om weer in de Fallout 3 wereld te stappen met verbeterde graphics. Maarja eerst maar eens werkelijkheid zien te worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 30-11 23:54
FalloutVATS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:27:
Schijnen nu ook codes gevonden te zijn in archieven met de naam Fallout 3 SPECIAL. Kans lijkt toch steeds groter dat er een remaster met als naam Fallout 3 SPECIAL edition komt.

Ik hoop alleen niet enkel voor de switch. Als die ook voor de PS4 komt dan koop ik hem meteen op dag 1 dat die beschikbaar is. Heerlijk om weer in de Fallout 3 wereld te stappen met verbeterde graphics. Maarja eerst maar eens werkelijkheid zien te worden.
Voor de graphics op zich zou ik het niet doen. De verbeterde aiming en andere improvements / bug fixes die nog in de officiele 3 zitten vind ik persoonlijk veel interessanter.

Ik vrees alleen een beetje dat ze FO3 voor de volle mep gaan verkopen en aangezien ik hem al 3x gekocht heb zou ik een zacht prijsje apprecieren :) *

*ik snap ook wel dat er tijd en geld in die remake kruipt, let me dream!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Er is een patch uitgekomen voor de GOTY-versie op Steam die Games For Windows Live verwijdert *O*

10 jaar te laat, maar hey, beter laat dan nooit :+

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:56
Eerst snel de achievements halen en dan de patch installeren :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee