Point Lookout is goed te doen inderdaad. Operation Anchorage vond ik maar zo-zo, al is de buit het misschien wel waard. De rest staat nog steeds op het programma

Anoniem: 172410
De animatie kan absoluut beter, ik neem aan dat je dat ook met graphics bedoelt? De graphics zelf vond ik toen ik ze voor het eerst zag bijna oogverblindend mooi, dat wijde landschap met een ondergaande zon. Inmiddels ben ik natuurlijk meer gewend, maar mooi blijft het.Tadream schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:34:
Het blijft een fantastische game, ondanks dat ik vind dat de graphics/animatie wel beter kan, maar liever de gameplay goed dan andersom.
Precies mijn sentimenten. Tenzij ik nog hele goede redenen ontdek waarom ik New Vegas toch zou moeten kopen, laat ik 'm denk ik aan mij voorbij gaan. Dan wacht ik wel op de nieuwe TES met vernieuwde nieuwe engineIk weet het niet met New Vegas...het lijkt me meer een extra DLC dan echt iets nieuws. Hopelijk komt er ook een demo van om er een beetje van te proeven (en vervolgens hem dan toch te kopen :-))
Het aantal productiejaren aan Fallout New Vegas moet toch wat betekenen?Anoniem: 172410 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:23:
[...]
Precies mijn sentimenten. Tenzij ik nog hele goede redenen ontdek waarom ik New Vegas toch zou moeten kopen, laat ik 'm denk ik aan mij voorbij gaan. Dan wacht ik wel op de nieuwe TES met vernieuwde nieuwe engine
Same here. Sterker nog, ik heb hem allang besteldM a r c o schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:02:
wtf maakt de engine me nou uit. Fallout 3 vond ik briljant.
New vegas bied een nieuwe verhaallijn, nieuwe omgeving, nieuwe missies, en vast heel wat meer speeluren dan slechts een stukje DLC. wat maakt het dan uit dat het op dezelfde engine draait.
Voor mij een must buy iig.
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 24-09-2010 09:09 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anoniem: 153571
Fallout 3 was voor mij een mengsel van geweldige graphics met een geweldige gameplay. Ik ben wel op die gameplay uitgekeken (na 2 keer doorspelen, DLC en honderden uren struinen buiten de missies), dus daar hoef ik geen opvolger voor te kopen. Dan blijven de graphics over. Tsja, die zijn min of meer hetzelfde.M a r c o schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:02:
wtf maakt de engine me nou uit. Fallout 3 vond ik briljant.
New vegas bied een nieuwe verhaallijn, nieuwe omgeving, nieuwe missies, en vast heel wat meer speeluren dan slechts een stukje DLC. wat maakt het dan uit dat het op dezelfde engine draait.
Voor mij een must buy iig.
Battle.net Spud#2543
ik heb fallout 3, 1 keer doorgespeeld (tot en met platinum trophy) zonder DLC.Anoniem: 172410 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 02:35:
[...]
Fallout 3 was voor mij een mengsel van geweldige graphics met een geweldige gameplay. Ik ben wel op die gameplay uitgekeken (na 2 keer doorspelen, DLC en honderden uren struinen buiten de missies), dus daar hoef ik geen opvolger voor te kopen. Dan blijven de graphics over. Tsja, die zijn min of meer hetzelfde.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Tuurlijk, al zou ik nu niet op zoek gaan naar de vanilla versie; maar naar de GOTY versie. Daar krijg je namelijk alle DLC gratis en voor niets extra bijAnoniem: 366142 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:
Is het nu eigenlijk nog de moeite om Fallout 3 te kopen?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Motrax schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:57:
Ik dacht toch echt dat het van de makers zelf was, niet dus. Maar het pack belooft alleen de visuals aan te pakken en niet de gameplay:
http://www.ngohq.com/news...ut-3-hd-texture-pack.html
Zoeken op Fallout 3 High Definition Pack geeft ook wat torrents terug. Geen idee hoe snel de download is als hierboven aangegeven.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Waarom niet? Ik heb dit spel ook pas tijden na de release ontdekt en ben toen een week niet meer op school geweest. Misschien dat de graphics niet meer zo jawdropping zijn als toen (hoewel nog steeds niet verkeerd), maar het blijft een heel fijn spel.Anoniem: 366142 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:
Is het nu eigenlijk nog de moeite om Fallout 3 te kopen?
http://www.fallout3nexus.com/downloads/top/ ik zou hier eens tussen kijken, staan echt een paar hele goede mods tussen. Ook als je bij most endorsed of all time kijkt staan er een aantal mods van hoge kwaliteit tussenMrVegeta schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:59:
Waarom zou het niet de moeite zijn?
Ik heb een poosje geleden Fall Out 3 gespeeld maar vanwege een crash de save games kwijt geraakt (had mijn vader net weer gevonden, zucht). Maar nu wil ik wel weer opnieuw beginnen, ik heb alle DLC's er ook bijgehaald. Nu zit ik door de TS te kijken opzoek een lijst met mods die je kan installeren voor betere graphics/gameplay maar kon er niets in vinden.
Dus even de korte vraag, welke mods kunnen jullie aanraden? Ik speel het puur voor de singleplayer ervaring dus echt gameplay veranderende mods hoef ik niet maar mods die het spelplezier vergroten des te liever.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het is dan ten zeerste de vraag wiens schuld die crashes zijnMrVegeta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:25:
Ik vind het wel _erg_ jammer dat FO3 zo vaak crashed en bugged als je een boel mods hebt draaien. De game blijft hangen (hoor nog wel geluid) wanneer ik level up, haal wel een boel plezier er uit als je om de 30 min een CTD hebt.
Wel bashed patch enzo gemaakt?MrVegeta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:25:
Ik vind het wel _erg_ jammer dat FO3 zo vaak crashed en bugged als je een boel mods hebt draaien. De game blijft hangen (hoor nog wel geluid) wanneer ik level up, haal wel een boel plezier er uit als je om de 30 min een CTD hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 09-11-2010 00:29 ]
Bestaat dat al bij Fallout dan?anandus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:29:
Wel bashed patch enzo gemaakt?
En anders proberen uit te vogelen welke mod dat veroorzaakt
Ik weet niet of het zo heet, maar wat je met FO3Edit doet enzo
[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 09-11-2010 00:44 ]
[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 09-11-2010 01:15 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Anoniem: 256912
Nadeel van de GOTY is dat een aantal quests die je direct te zien krijgt uit de expansie packs komen. Nu weet ik niet hoe die in elkaar zitten, maar het lijkt me niet de bedoeling om met je level 7 poppetje een van de expansion pack missies te doen (waarschijnlijk ga je redelijk snel neer).anandus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:12:
Volgens mij wordt de main quest niet speciaal aangegeven, maar dat weet ik niet zeker.
En zoals gezegd, de main quest is een ketting van quests.
Maar dat gezegd hebbende, als je gewoon het verhaal volgt, dan weet je wel welke quest bij de main quest hoort
En vergeet niet dat de main quest eigenlijk een beetje bijzaak is in het spel.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Anoniem: 399
even doortobben - vanaf level 20 gaan er woestere beestjes spawnen en dan is het vrij rap weer over met het "geen uitdaging" (albino supermegaturbo radscorpions en deathclaws iets voor jou?)Anoniem: 256912 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:52:
En zijn er nog tweaker actief bezig met dit spel?
Ik was tot level 11 gekomen voordat ik 't spel een jaar lang niet meer aanraakte. Ben vanaf dat punt verder gegaan (had niet zulke mooie herinneringen aan de MQ..) en ben in de afgelopen dagen tot level 18 gekomen. Nou moet ik zeggen dat de game me een beetje tegen begint te vallen wat betrefd levelen. Voor zowel het systeem in F3 als Oblivion valt wat te zeggen. Het begint als een uitdaging, altijd opzoek naar ammo, vanalles verkopen om rond te komen en af en toe nog een Super Mutant ontwijken. Nu heb ik de sterkere wapens wel en kom ik om in het geld en de meds. De uitdaging is er volledig vanaf.
Aangezien DLC's over het algemeen in een nieuw gamespace worden gespeeld, dan maakt dat toch neit zoveel uit?D4NG3R schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:19:
Voor DLC's word sowieso een new game aangeraden maar als je verder wilt met je save zal je toch via dat platform moeten spelen.
helaas lost alt-tab en capslock het probleem niet op, ook een verse installatie en een reboot bieden geen resultaatSometimes you get stuck in "slow walking mode". CAPS LOCK, which locks down "run", is probably enabled (and possibly toggled when you Alt-Tab out of the program if the light is mismatched), so try hitting the key again.
[ Voor 40% gewijzigd door eL_Jay op 17-07-2012 16:09 ]
Nee, ook geen crippeled legs of radiation sicknes, het is echt een bugdvdkiwi schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:23:
Vragen naar de bekende weg, maar heb je toevallig niet teveel gear bij je waardoor je langzamer beweegt?
[ Voor 12% gewijzigd door eL_Jay op 15-03-2014 13:07 ]
Battle.net Spud#2543
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
☻/
/▌
In zijn min-max build zal het weinig uithalen. De speech challenges kan hij eventueel gaan tackelen door hoge speech te gaan zetten. Dankzij hoge INT value krijgt hij meer punten als hij leveled om te gaan verdelen.kevlar01 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:20:
Charisma voegt wel degelijk wat toe. Het zorgt ervoor dat je de speech challenges kan winnen, waardoor je vaak extra taken unlocked tijdens quests.
Wel jammer inderdaad dat je nu een schijf moet kopen. Maarja dan kan je hem meteen installeren, scheelt weer met laadtijden (en die heb je toch aardig wat met FO3).
[ Voor 5% gewijzigd door NukaWorldNL op 09-06-2015 15:39 ]
haha heb je toevallig ook een lijstje met leuke mods? sinds de fallout 4 trailer heb ik er ook weer zin in en gister ook zitten kijken om het met mods te gaan doen. alleen is nu de vraag welke je moet kiezen met een keuze uit iets van 18000 mods...anandus schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:01:
Ik wilde ook FO3 weer eens spelen.
... Ben alweer twee dagen mods aan het uitzoeken
[ Voor 29% gewijzigd door superwashandje op 09-06-2015 16:52 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Laten ze dat nou van een Fallout 3-mod hebben overgenomenNukaWorldNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:58:
[...] en mods [..]
Hah, ik ook!NukaWorldNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:37:
Sinds de trailer van Fallout 4 weer goed begonnen met Fallout 3. Zit er echt weer helemaal in.
[ Voor 7% gewijzigd door Kwistnix op 09-06-2015 20:15 ]
[ Voor 5% gewijzigd door lekrutes op 10-06-2015 07:13 ]
☻/
/▌
Correct! Skill punten zie ik als veel belangrijker. Charisma heeft invloed op de speech challenge, maar meer omdat Charisma invloed heeft op de skill Speech. Dus je kan Speech ook "los" levelen onafhankelijk van je charisma. Er zijn te weinig conversaties in het spel die Charisma vereisen. En meestal kan je met een Intelligence of Strength check er ook langs.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:07:
[...]
In zijn min-max build zal het weinig uithalen. De speech challenges kan hij eventueel gaan tackelen door hoge speech te gaan zetten. Dankzij hoge INT value krijgt hij meer punten als hij leveled om te gaan verdelen.
Ik ben ondertussen ook is herbegonnen met 3 en roleplay een nerdje die weinig kracht heeft in de wereld maar door zijn studies alles bijbeent (leest veel magazines , collect bobbleheads etc)
Het is echt al zo lang geleden dat ik deze versie nog is speelde dat ik enkel nog de begin quests herken
Er zaten geen hoofdletters in vanwege het feit dat ik dit op de tablet tikte. Bij de 470 skillpunten "over" zitten nog geen exploits. In Patch 1.6 is de Big Guns respawning boek afgesloten, maar het Science boek schijnt elke 73 uur weer terug te komen. Daar ga ik wel gebruik van maken, maar in mijn berekeningen heb ik daar geen rekening mee gehouden.Motrax schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:15:
voor degenen die een perfecte character willen maken: op lvl 30 is er de perk "almost perfect".alle special naar 9 als deze lager dan 9 waren! daarna pas de bobbleheads voor de specials ophalen.
verder qua skillpoints in combinatie met alleen comprehension heb je nog ongeveer 470 punten te besteden voordat je een skill niet op 100 kan krijgen. dus geen perks kiezen die alleen invloed op skill points hebben. en toch een aantal skills naar 100 (of bijna 100) trekken. in mjn geval sneak, repair en small guns.
sneak critical met een hunting rifle ftw. vanaf afstand alles omleggen met 1 schot
[ Voor 36% gewijzigd door Motrax op 10-06-2015 08:52 ]
☻/
/▌
thanks ik ga er eens naar kijkensleepwalkerbe schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:47:
ik heb de volgende mods :
Project Reality
Fellout
unofficial patch
NMCs_Texture_Pack_for_FO3
Purewater
Clean Deluxe
Met die mods vind ik de GFX een pak beter en de groene smurrie is van je scherm gewassen
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
wat bedoel je hier mee? Is heel FO3 geport naar FO:NV?!?Soullie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:32:
Tale of two wastelands gebruikt new vegas voor fallout 3.
Wellicht dat je probleem oplost.
Battle.net Spud#2543
Een vieze edoch interessante "fix" is TTW installeren: Deze mod voegt fallout 3 aan de New Vegas world toe. Hiermee zal je dus alle problemen die fallout 3 bij je veroorzaken voorkomen worden aangezien je dan met de new vegas engine speelt. Helaas zal je qua mods wel vast zitten aan mods die speciaal voor TTW gemaakt zijn, of ervoor patches hebben gekregen. (project nevada: ongeveer de must have mod voor fallout new vegas heeft wel een TTW patch)lekrutes schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 07:12:
Gisteren maar weer een Fallout 3 GOTY geïnstalleerd. New Vegas heb ik al 3x uitgespeeld.
Probleem wat ik hem met Fallout 3 is dat hij om de haverklap dat het spel vast loopt.
Wat heb ik al gedaan:
- Ik heb de aantal cores al naar 2 of zelfs 1 gezet via de Fallout-default.ini
- Compatabilty op Windows xp SP 3 gezet en als administrator laten runnen.
- Game graphics op medium en 1680x1050 gezet.
- Dotnet 3.5.1 uitgezet.
- Patch 1.7 geïnstalleerd
Al het bovenstaande lost het probleem niet op. Spel crashed op random places om de 15+/- minuten.
Enige wat ik nog niet heb geprobeerd. Fallout 3 verwijderen, dotnet 3.1.1 verwijderen en Fallout 3 weer installeren.
Hebben jullie nog andere ideeën die ik kan uitvoeren?
Edit:
Heb Windows 7 64x bit
I5 2500
HD5970 (Als ik het goed heb. Wel die generatie)
Zoiets. De Bethesda-spellen bestaan eigenlijk uit 2 delen, het programma (de engine) en de data-files waar de levels, items, quests, etc in zitten.TepelStreeltje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:02:
[...]
wat bedoel je hier mee? Is heel FO3 geport naar FO:NV?!?
Jep, en de new vegas engine is een heel stuk beter.TepelStreeltje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:02:
[...]
wat bedoel je hier mee? Is heel FO3 geport naar FO:NV?!?
Wat is het probleem precies? Ik was FO3 ook aan het installeren en dus ook de GFWL-client. Ik ben geen problemen tegengekomen. Ik kon gewoon inloggen, key invoeren en spelen maarsuperwashandje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:42:
shit zeg, ik wilde vanavond fallout 3 weer installeren maar deze werkt niet door games for windows live. ik heb de legale dvd game of the year versie (non steam).
weet iemand hier een fatsoenlijke workaround? het enige wat ik kon vinden was een mod op de nexus site maar daarvoor moet je eerst het spel een keer opgestart hebben wat niet lukt omdat games for windows live het niet doet
The ramblings of an idiot
holy shit!Soullie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:17:
[...]
Jep, en de new vegas engine is een heel stuk beter.
Je wordt geboren in FO3 en kunt een trein nemen naar New Vegas, waar je dan vrolijk door je hoofd wordt geschoten en daar ook kunt spelen.
Battle.net Spud#2543
Het is fixed. Had de verkeerde Ini.Ardjee schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:09:
[...]
Een vieze edoch interessante "fix" is TTW installeren: Deze mod voegt fallout 3 aan de New Vegas world toe. Hiermee zal je dus alle problemen die fallout 3 bij je veroorzaken voorkomen worden aangezien je dan met de new vegas engine speelt. Helaas zal je qua mods wel vast zitten aan mods die speciaal voor TTW gemaakt zijn, of ervoor patches hebben gekregen. (project nevada: ongeveer de must have mod voor fallout new vegas heeft wel een TTW patch)
Het grappige is dat dit identiek hetzelfde is wat er gezegd werd ten tijde van de release van FO3. F1/2 is beter dit is maar een flauw afkooksel, je kan niet eens kinderen vermoorden,... Lees NMA er maar op rond.NukaWorldNL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:15:
Even een kick![]()
Nu weer bezig op de Xbox One en damn het spel pakt me meteen weer. Fallout 4 is tof hoor, maar Fallout 3 (en Fallout New Vegas) doet toch een hoop beter/leuker (persoonlijk dan). Die sfeer van de wereld en de wereld zelf, metrostelsels waar je zo een paar uur mee bezig ben met al die verlengstukken (deuren die weer ergens anders naartoe leiden), VATS met grenades en ga zo maar door.
Fallout 4 speelt veel soepeler, maar toch blijf ik de oudere Fallout games leuker vinden om doorheen te wandelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Tarkin op 02-09-2016 22:12 ]
De DLC van 3 en New Vegas was echt super. Fallout 4 valt ook wat dat betreft best tegen. Ik hoop echt dat Fallout 5 weer sterk wordt of desnoods een nieuwe Fallout van Obsidian.Tarkin schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:10:
[...]
Het grappige is dat dit identiek hetzelfde is wat er gezegd werd ten tijde van de release van FO3. F1/2 is beter dit is maar een flauw afkooksel, je kan niet eens kinderen vermoorden,... Lees NMA er maar op rond.
Ik moet trouwens ook nog eens dit spel opnieuw starten, het bevatte best wel heel goede stukken en DLC. Tree dawg!
edit: om het spel naar huidige normen speelbaar te maken (graphics e.d.) heeft er iemand een lijstje met must have mods?
Gewoon even bij Nexus Mods kijken welke de meest populaire zijn (ik gebruik sowieso de NMC Texture Pack for New Vegas). Ik speel ook nog altijd 2, 3 en New Vegas omdat 4 me erg tegen valt en met mods is New Vegas nog mooier, terwijl het al een briljant spel is!Tarkin schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:10:
[...]
Het grappige is dat dit identiek hetzelfde is wat er gezegd werd ten tijde van de release van FO3. F1/2 is beter dit is maar een flauw afkooksel, je kan niet eens kinderen vermoorden,... Lees NMA er maar op rond.
Ik moet trouwens ook nog eens dit spel opnieuw starten, het bevatte best wel heel goede stukken en DLC. Tree dawg!
edit: om het spel naar huidige normen speelbaar te maken (graphics e.d.) heeft er iemand een lijstje met must have mods?
☻/
/▌
Leuk, alleen heb ik geen Switch.Vincent Dave schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:55:
Geruchten gaan rond voor een Fallout 3 anniversary, remake of wellicht enkel voor de Switch. Hoe denkt men hierover?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Voor de graphics op zich zou ik het niet doen. De verbeterde aiming en andere improvements / bug fixes die nog in de officiele 3 zitten vind ik persoonlijk veel interessanter.NukaWorldNL schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:27:
Schijnen nu ook codes gevonden te zijn in archieven met de naam Fallout 3 SPECIAL. Kans lijkt toch steeds groter dat er een remaster met als naam Fallout 3 SPECIAL edition komt.
Ik hoop alleen niet enkel voor de switch. Als die ook voor de PS4 komt dan koop ik hem meteen op dag 1 dat die beschikbaar is. Heerlijk om weer in de Fallout 3 wereld te stappen met verbeterde graphics. Maarja eerst maar eens werkelijkheid zien te worden.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq