• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

spoiler:
ben alleen benieuwt hoe ze het met de 3e DLC gaan doen. Want als je dood bent (als je dat kiest) kun je niet verder.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

spoiler:
Ja dat vroeg ik me ook af. Als je daarna ineens wel bleek te overleven is de kracht van het verhaal er een beetje af.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14
Ik ben ook lekker Fallout 3 aan het spelen op de xbox, en ik vroeg mij een ding af, ik wil graag alle bobbleheads halen, en ik moet er nog maar één (zie spoiler)

met de mainquest heb ik net the waters of life klaar Ik heb ergens gelezen dat dit het beste punt is om te stoppen met de mainquest.

spoiler:
Mijn laatste bobblehead is energy weapons en deze ligt in raven rock, hier kom ik pas bij de quest finding the garden of eden
Ik kan me herinneren dat het einde nogal snel voorbij ging, op een gegeven moment gaat die grote robot lopen en is er geen houden meer aan.
Als ik nu doorspeel totdat ik toegang krijg tot raven rock, heb ik dan straks een "point of no return" gehaald en kan ik niet meer stoppen met de mainquest?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:58

PD2JK

ouwe meuk is leuk

spoiler:
Zover is het dan nog niet Radko, je kunt hierna nog gewoon afwijken van de main quest.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

spoiler:
na ravenrock kom je uiteindelijk in de citadel. Daar kun je nog aangeven dat je nog niet klaar bent voor de aanval. Je kunt dus nog lekker ronddwalen.

ps: Is er een lijstje met alle lokaties erop van de bobbleheads?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Radko
Ik moet zeggen dat ik weinig speel zonder deze geweldige site erbij te houden, hier staan ook de bobblehead locaties duidelijk beschreven.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_Bobbleheads

• PD2JK
  • Laatst online: 20:58

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Klopt het dat je in FA3 geen kinderen kunt doodschieten? Kwam er 2 tegen in Rivet City. Was ook al eens de zoon van de sheriff tegengekomen maar nooit uitgeprobeerd of ik hem overhoop kon knallen :P

Tja soms verveel je je :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

ik meen gelezen te hebben dat dat idd niet kan.

• MsG

MsG

Forumzwerver

sh4d0wman schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:21:
Klopt het dat je in FA3 geen kinderen kunt doodschieten? Kwam er 2 tegen in Rivet City. Was ook al eens de zoon van de sheriff tegengekomen maar nooit uitgeprobeerd of ik hem overhoop kon knallen :P

Nee kan niet. Ze willen vast geen processen aan de broek :). Soms wel jammer als je weer zo'n kutkind tegenkomt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
spoiler:
Vandaag voor de 2e keer uitspeeld, alleen dan super super evil >:) Uit filmpje valt zwaar tegen, loaden en rustig met andere zooi verder gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:21:

spoiler:
Technisch gezien kan je de kinderen in Megaton doden, met de nuke. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eindelijk pogingen aan het doen om de game te modden, maar dat valt nog niet mee. Het is helaas niet zo simpel als WoW. Heeft iemand wat tips hoe je het goed kan doen, en natuurlijk een basic lijstje met goeie mods (ben al bezig met de Terrain pack voor betere textures).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heb fallout 3 uit gespeeld en al Q gedaan maar nu ga ik hem over new doen dan op Evil :) ben nu lvl 4 en very evil })

maar vraag me af is site waar al paswoord voor elken PC op staan voor fallout 3 ? wil keer elken pc keer hacken

nu ga ik voor onder ander voor stroom weapen

[ Voor 17% gewijzigd door Motaro op 23-02-2009 01:20 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
Volgens mij worden de wachtwoorden iedere keer random gegenereerd, dus kan je niet voorspellen wat waar op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 17:57:
Ik ben nu eindelijk pogingen aan het doen om de game te modden, maar dat valt nog niet mee. Het is helaas niet zo simpel als WoW. Heeft iemand wat tips hoe je het goed kan doen, en natuurlijk een basic lijstje met goeie mods (ben al bezig met de Terrain pack voor betere textures).
Neem een kijkje op de GECK Wiki.
Motaro schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:38:
maar vraag me af is site waar al paswoord voor elken PC op staan voor fallout 3 ? wil keer elken pc keer hacken
Ik geloof dat je terminals kunt ontsleutelen door de console te openen ( ` of ~ ), er op te klikken en dan unlock te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ummm ik bedoel mods installeren, niet zelf maken ^^ Heb heel eventjes naar de GECK gekeken, het begon met direct te duizelen dus heb ik de hoop om zelf leuke mods te maken maar meteen opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

hoi

nog vraag weet iemand of commando perk ook werkt voor Laser Rifle ? http://planetfallout.gamespy.com/perks/121/Commando

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motaro schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:24:
hoi

nog vraag weet iemand of commando perk ook werkt voor Laser Rifle ? http://planetfallout.gamespy.com/perks/121/Commando
Jazeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:06:
[...]

Ummm ik bedoel mods installeren, niet zelf maken ^^ Heb heel eventjes naar de GECK gekeken, het begon met direct te duizelen dus heb ik de hoop om zelf leuke mods te maken maar meteen opgegeven :P
Daarvoor kun je misschien de Mod Manager gebruiken. Nadat je natuurlijk goed de readme hebt gelezen die erbij zit. ;)

Een lijst met populaire mods is hier te vinden: Top 50 op Fallout 3 Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:09:
[...]

Ik geloof dat je terminals kunt ontsleutelen door de console te openen ( ` of ~ ), er op te klikken en dan unlock te typen.
Er van uitgaande dat de PC versie van Fallout 3 bedoeld wordt, dit werkt niet op de 360 en ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Schweino schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:42:
[...]

Er van uitgaande dat de PC versie van Fallout 3 bedoeld wordt, dit werkt niet op de 360 en ps3.
klopt ik heb Xbox360 maar paswoord is ook elken keer anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:35:
[...]

Daarvoor kun je misschien de Mod Manager gebruiken. Nadat je natuurlijk goed de readme hebt gelezen die erbij zit. ;)

Een lijst met populaire mods is hier te vinden: Top 50 op Fallout 3 Nexus.
Super, bedankt :D Vooral die mod manager is heerlijk, ik heb zo al die Sun Glare mod geinstalleerd. Simpel, maar is toch redelijk sfeerverhogend. Ik heb geprobeerd de Terrain Pack zo te installeren, op precies dezelfde manier als die sun glare mod. De sun glare mod werkt, maar de textures zijn nog als vanouds. Wat doe ik met de Terrain Pack verkeerd, de sun glare mod werkt goed, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 3D modellen en texturen te vervangen moet een bestandje (ArchiveInvalidation.txt) bijgehouden worden met daarin de vervangen bestanden. Die methode is uiteraard niet handig, maar kan worden opgelost door het ArchiveInvalidation Invalidated! programmaatje te draaien. Dat kan je hier vinden.
Motaro schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:14:
klopt ik heb Xbox360 maar paswoord is ook elken keer anders
In dat geval kan ik je slechts succes wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 01:38:
Om 3D modellen en texturen te vervangen moet een bestandje (ArchiveInvalidation.txt) bijgehouden worden met daarin de vervangen bestanden. Die methode is uiteraard niet handig, maar kan worden opgelost door het ArchiveInvalidation Invalidated! programmaatje te draaien. Dat kan je hier vinden.
Dat heb ik inderdaad gebruikt ja, alleen wel voor ik met mod manager de terrain pack installeerde. Moet ik ArchiveInvalidation Invalidated! dan runnen ná ik dat gedaan heb, of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 keer zou genoeg moeten zijn, maar het kan geen kwaad het opnieuw proberen te activeren.

Als dat niet werkt adviseer ik je hulp te zoeken op het officiële forum: Bethesda Game Studios Forums -> Fallout 3 Mods. Daar weten ze er ongetwijfeld meer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
Iemand die al de nieuwste addon geprobeerd heeft? ben er zelf nog niet aan toe gekomen vanwege tijds gebrek :(

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

halo schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:08:
Iemand die al de nieuwste addon geprobeerd heeft? ben er zelf nog niet aan toe gekomen vanwege tijds gebrek :(
The pitt of Operation Anchorage?

Op. Anchorage heb ik al wel gespeeld. Op zich best leuk. Meer FPS dan de rest van de game.

Is the Pitt al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46

nFo

L1nt schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:42:
[...]

The pitt of Operation Anchorage?

Op. Anchorage heb ik al wel gespeeld. Op zich best leuk. Meer FPS dan de rest van de game.

Is the Pitt al uit dan?
The Pitt komt later deze maand.
Anchorage vond ik niet zo geslaagd, meer een FPS dan RPG.
meuk: Fallout 3 1.4.0.6
Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/thepittscreen_03B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/thepittscreen_01B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/thepittscreen_02B.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 05-03-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Is er trouwens al meer info over The Pitt??

Volgens mij zit dit niet echt op de huidige kaart maar speel je wel als je eigen personage.
spoiler:
Of is dit ook weer een simulatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de liefhebbers die fallout 3 nog niet hebben (maar wel willen voor de PS3)

http://www.ibood.com/nl/nl

€ 72,95 iBOOD PrijsNu! € 31,99 + (4,95)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
Ik bedoelde the Pitt, maar heb waarschijnlijk niet goed gelezen bij al die nieuws items daarover dacht dat die net een paar dagen uit gekomen. moet zelfs anchorage nog spellen heb die nog niet uit geprobeerd.

wel een beetje jammer heb het spel pas geleden gekocht, daarvoor gedownload om te proberen illegaal werkte beter dan gekochte game en je moet ook nog eens de cd in in speler doen altijd dat is echt vet irritant.

[ Voor 34% gewijzigd door aegis op 05-03-2009 14:05 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
ronaldmathies schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:59:
Voor de liefhebbers die fallout 3 nog niet hebben (maar wel willen voor de PS3)

http://www.ibood.com/nl/nl

€ 72,95 iBOOD PrijsNu! € 31,99 + (4,95)
Volgens mij was je op het moment van posten al te laat, aanbiedingen op iBood zijn maar 24 uur geldig. Het is nu alweer een rugzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:02
Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:50:
[...]

Volgens mij was je op het moment van posten al te laat, aanbiedingen op iBood zijn maar 24 uur geldig. Het is nu alweer een rugzak :)
Het is zogenaamd "Hunt" dag... begreep dat er dan meerdere aanbiedingen zijn...

Hij stond er iig wel op vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Jaguar645 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:40:
[...]

Het is zogenaamd "Hunt" dag... begreep dat er dan meerdere aanbiedingen zijn...

Hij stond er iig wel op vandaag!
Klopt, ivm hunt dus niet 1 aanbieding voor 24uur maar zolang de voorraad strekt en dan gelijk een nieuwe aanbieding. Dit ging zo door totdat de hunt afgelopen is. Dit was de 2de keer, laatste keer was vlak na nieuwjaar. PS3 had 5 min nodig, al is wel onduidelijk hoeveel stuks ze hebben van iedere aanbieding.

Met de hunt, houden ze een soort magazijn leegverkoop, alle aanbiedingen van de laatste periode komen voorbij.

Afgelopen aanbiedingen zijn te zien in het product forum.
Als je kijkt naar de tijden, zie je dat Fallout3 er 2.5 uur op heeft gestaan.
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

L1nt schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:45:
Is er trouwens al meer info over The Pitt??
The Pitt speelt zich af in Pittsburgh in het "heden" van het Fallout 3 universum. Meer informatie over The Pitt en Broken Steel is te vinden op de Fallout Wiki.

Operation Anchorage vond ik qua verhaal wat zwak. Natuurlijk kan je niet teveel verwachten van een 'simulatie', maar je kan eigenlijk ook niet echt een binding maken met de karakters zoals dat in 'normaal' Fallout 3 wel lukt. Na een paar uur spelen was ik dan ook blij dat de simulatie erop zat.

De armory die de simulatie opent bevat overigens wel een aantal interessante items.

spoiler:
Het was maar goed dat de Outcasts gingen muiten onder elkaar en elkaar afschoten in mijn spel. Je dacht toch niet dat ik ook maar één item aan hun zou doneren nadat ik mijn leven op het spel had gezet in die simulator? :+

[ Voor 38% gewijzigd door The Zep Man op 07-03-2009 14:23 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46

nFo

The Pitt hits March 24th

Today we announced that Fallout 3’s second DLC, The Pitt, will be released on Xbox LIVE and Games for Windows LIVE on Tuesday, March 24th and cost 800 Microsoft Points.

Along with the announcement, we’ve got three brand new screenshots up on our official site — including the one above that introduces you to the Trogs. For more details on The Pitt, check out new hands-on impressions at OXM (UK) and Eurogamer.

That’s all for now…we’ll keep you posted on new details on The Pitt.
Bron: http://bethblog.com/index...the-pitt-hits-march-24th/

[ Voor 89% gewijzigd door nFo op 07-03-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Help :$ ik kom niet meer verder bij het gedeelde dat ik in Vault 112 ben, en ik zo'n simulator ding zit.
Ik kreeg die ouders niet gescheiden en nu kan ik niks. Heb beetje eidereen maar dood zitten maken met een deegroller :') maar dat helpt ook niet.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Denk eens subtiel. Hoe kan je ouders spontaan uit elkaar laten gaan. Het is niet zo moeilijk als je misschien denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heeft vast iets te maken met een buurvrouwtje ofzo?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

MsG schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 00:05:
Denk eens subtiel. Hoe kan je ouders spontaan uit elkaar laten gaan. Het is niet zo moeilijk als je misschien denkt.
En hoe kan ik iemand vreemd laten gaan met de buren als iedereen al dood is :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moest daar toch zorgen dat een jongetje kwaad/bang werd ofzoiets? Dat kan ik me ervan herinneren. Je moest iets tegen een jongetje zeggen dacht ik. Het 'meisje' in de straat geeft je die opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:20:
Je moest daar toch zorgen dat een jongetje kwaad/bang werd ofzoiets? Dat kan ik me ervan herinneren. Je moest iets tegen een jongetje zeggen dacht ik. Het 'meisje' in de straat geeft je die opdracht.
Ja klopt dat jongetje had ik maar geslagen want hij trapte er niet in. Toen moest ie ook huilen :P
die ouders had ik ook geprobeerd die speech te doen dat een van hun vreemd ging. maar daar trapte ze ook niet in.

Nu kan ik alleen nog maar vragen wat ze van der huwlijk vindt enzo.. Dus ik kan serieus niks meer doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:33:
[...]

Ja klopt dat jongetje had ik maar geslagen want hij trapte er niet in. Toen moest ie ook huilen :P
die ouders had ik ook geprobeerd die speech te doen dat een van hun vreemd ging. maar daar trapte ze ook niet in.

Nu kan ik alleen nog maar vragen wat ze van der huwlijk vindt enzo.. Dus ik kan serieus niks meer doen :X
Ik zou toch nog even met dat jongetje en/of meisje gaan praten want volgens mij zat daar de crux.
Edit: Ik zoek het wel ff voor je op. 1 moment.

Hier: Fallout Wiki over deze quest - alle antwoorden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

volgens mij kun je ook

spoiler:
met die gekke oma praten en vervolgens het verlaten huis binnengaan om de chinese aanval simulatie te starten.
Is ook beter voor je karma geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Ja ik ben al weer verder thnx iig :P
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik bijna altijd wel met cheats werk in Fallout 3 :$. Al die mutanten enzo what the f*ck dan ben je toch zo dood zonder godmode :P niet normaal hoe veel en moeilijk dat is gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 14-09 19:50
Haha, das toch juist leuk in het begin...MUTANT, rennen!!! En als je wat verder bent, steeds een beetje leven dr af knallen, herstellen, en weer knallen. En nog wat verder in het spel knal je ze gewoon omver!

Hangt ook beetje van je speelstijl af uiteraard...een thief, blijft slecht in vechten.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Ik vind Fallout 3 vrij makkelijk. Gewoon vaak vijanden om het hoekje lokken, daar gaan campen, shotgun van zeer dichtbij op het hoofd --> klaar. Zo versla je gemakkelijk alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

[zeur mode]
Waarom komen die addons niet voor de PS3, zucht... ik vind dat nergens op slaan...
[/zeurmode]
Maar inderdaad, die mutants zijn in het begin misschien wat lastig, maar je hebt er toch geen godmode voor nodig..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 14-09 19:50
Nu ja goed, ieder zijn ding toch? Maar ik denk, Saven, dat wat iedereen probeert te zeggen...het spel is leuker als je het zonder cheats speelt. En het is haalbaar! Je moet alleen opletten wat je doet, en voldoende zelfkennis hebben. In het begin ging ik als eerste naar het stadje met de fireants. Man o man, wat heb ik daar een dobber aan gehad met mn proppenschietertje uit de vault :P Als je een vijand niet kan verslaan, moet je hem gewoon laten, en vluchten.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Voor who cares: de DLC The Pitt staat in de marketplace.
Hier staat ie al in de queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na een aantal maanden Fallout 3 in de kast te hebben liggen wil ik er weer eens mee beginnen.

Dus:
Wat zijn de must-have mods tegenwoordig? B)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
L1nt schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:42:
Voor who cares: de DLC The Pitt staat in de marketplace.
Hier staat ie al in de queue
Ik was er net ook aan begonnen. Maar hij liep gruwelijk vast. Het blijkt dat de dlc corrupt is en bekend bij Bethesda. Ze werken aan een oplossing:
bethesda blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Ik snap helemaal niet dat jullie de game sowieso kunnen spelen op de pc...? Dit is een van de meest buggy games in jaren. Als je de forums checkt op technische problemen bij Bethesda dan blijkt er dus een komplete stortvloed aan mensen te zijn die de pc versie niet kunnen spelen, niet aan de praat krijgen, crashes naar desktop hebben of andere bugs hebben. Elke dag tientallen topics van mensen die van alles proberen om het aan de praat te krijgen. En ook de laatste patch verandert niets... helaas. Zeer slechte zaak van Bethesda. :(
Jammer want Fall Out was een legendarisch spel.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
joshua2 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:54:
Ik snap helemaal niet dat jullie de game sowieso kunnen spelen op de pc...? Dit is een van de meest buggy games in jaren. Als je de forums checkt op technische problemen bij Bethesda dan blijkt er dus een komplete stortvloed aan mensen te zijn die de pc versie niet kunnen spelen, niet aan de praat krijgen, crashes naar desktop hebben of andere bugs hebben. Elke dag tientallen topics van mensen die van alles proberen om het aan de praat te krijgen. En ook de laatste patch verandert niets... helaas. Zeer slechte zaak van Bethesda. :(
Jammer want Fall Out was een legendarisch spel.
Met het buggy valt het best mee. Er zijn ergere voorbeelden te bedenken.
Enneh, als je diezelfde forum bekijkt en dan bij hardware en software issues zijn het over het algemeen de mods die problemen veroorzaken en niet het spel zelf.
Hetzelfde zie je bij de andere spellen van Bethesda. Als je dus mods niet juist installeert krijg je grappen als ctd's en dergelijke.
Ik heb zelf Fallout 3 gespeeld en zonder mods en het was gewoon bespeelbaar. In de vanilla versie heb je zelden tot geen crashes.
Afgaande op je verhaal vraag ik me nu af of je Fallout 3 zelf al gespeeld hebt.
Iets zegt me dat dit niet het geval is omdat je refereert naar het officiële forum.
Ik kan het mis hebben. Maar als je Fallout 3 dan gespeeld hebt, wat zijn dan je eigen ervaringen? Een spel afkraken omdat je gezien hebt dat er diverse topics gemaakt worden over problemen en het dan ook nog niet echt de topics hebt doorgenomen (anders wist je wel dat het veelal door mods komt) is een beetje lam.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
Jij durft wel een hoop te beweren op basis van één post van mij.
Als *jij* dat specifieke forum eens doorneust dan kom je erachter dat FO3 op alle mogelijke manieren crasht, met en zonder patches en met en zonder mods en op alle mogelijke systemen.
En natuurlijk kan ik het spel niet spelen want hij crasht al zodra ik de Vault uit kom, daarna komen de crashes op de meest onverwachte momenten en is het onspeelbaar.
En ja alles al geprobeerd, updaten, patches, drivers en noem maar op. Als je de topics op dat forum ook naleest dan kom je erachter dat zélfs mensen die het eerst zonder problemen speelden, dat na herinstallatie niet meer kunnen... wat ze ook doen. En natuurlijk zijn er topics met tips en hints, maar het kan niet zo zijn dat de kopers van een spel dan zelf maar uit moeten vogelen hoe ze een spel aan de praat krijgen. Vooral ook omdat er dus blijkbaar geen makkelijke oplossing is, geen easy patch en geen antwoord van Bethesda.
Oorverdovend is ook de stilte van Bethesda.
Mijn systeem is splinternieuw en draait alles behalve dus FO3, op ultra high, en alles zonder problemen.
Verder opvallend op het Bethesda forum zijn de grote aantallen "very pissed off customers".

Oh, ik speel al games sinds de jaren 70 en 80, dus ik weet echt wel dat eigenlijk alle spellen wel bugs hebben. Maar zo bot als met FO3 heb ik het nog niet vaak meegemaakt.

Ik ga maar verder met Half Life 2 of zo.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

joshua2 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:02:
Jij durft wel een hoop te beweren op basis van één post van mij.
Als *jij* dat specifieke forum eens doorneust dan kom je erachter dat FO3 op alle mogelijke manieren crasht, met en zonder patches en met en zonder mods en op alle mogelijke systemen.
Het crasht niet op mijn systeem. Dus niet op 'alle mogelijke systemen'. Eigenlijk nog nooit een crash gehad. De stabiliteit valt wel mee. Nog beter: ik gebruik een modificatie zodat ik het spel kan spelen met een oude Xbox 1 controller voor als ik op de bank zit. Werkt perfect.

En dat je op een forum voor hard- en softwareproblemen voor een spel inderdaad mensen met problemen zal aantreffen... Misschien voorspelbaar?

* The Zep Man gaat vanavond lekker aan The Pitt beginnen. :Y)

Wel een kleine tip in het algemeen voor dit spel: installeer de meegeleverde rootkit niet. Haal voor de launcher.exe een rootkitvrije versie op van het internet. Securom maakt meer kapot dan je lief is.

[ Voor 20% gewijzigd door The Zep Man op 25-03-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
Ja het crasht wel op alle mogelijke systeemconfiguraties, omdat ik de afgelopen weken tientallen, misschien wel honderden dxdiags heb voorbij zien komen. Dan ligt het dus niet aan één bepaalde factor, zeg die specifieke videokaart/driver/geluidskaart/mobo/geheugenconfiguratie/OS/firewall of andere programma's die draaien. Ik heb wel honderden tips en hints voorbij zien komen. Het komt er op neer, draait het dan heb je geluk, draait het niet dan heb je een groot probleem want het kan aan van alles liggen.
Helaas moet ik zeggen, want het is met grote spijt dat ik dit spel niet aan aanraden. De originele Fall Out is/ was een legendarisch spel. FO2 was wat minder. Ja de graphics zijn geweldig op de allerhoogste resolutie, maar daar heb je weinig aan als het niet draait.
Ook de nieuwste DLC's maken de kopers niet blij, omdat ze eerst sowieso het spel draaiend willen hebben.
Moet je de threads van het forum van Bethesda maar eens tellen. 30.000 voor tips, mods en gameplay algemeen, en 10.000 voor de problemen rondom het spel, de bugs en crashes, het verprutste VATS systeem met de vreemde hitpercentages. Ik kan me zo gauw geen forum bedenken waar zo *veel* probleem topics geopend zijn (en menigeen al gesloten omdat de koper wat te... boos zijn mening uitte).
En ja, ik ben jaloers op je dat jij het wel kan draaien.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/attachments/ps3/111160d1235819006-bin-home-sort-out-gaming-must_not_feed_the_troll.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 25-03-2009 10:18 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, op de 360 nergens last van gehad. Echt een toffe game, dus ik kan hem voor de 360 in ieder geval wel aanraden. Wat mij betreft het beste spel van 2008, wat een toffe sfeer!

Maar klote dat het op de pc dus niet altijd werkt. Was met GTAIV ook, wat een drama op alle forums toen die game op de pc uitkwam. Het is natuurlijk ook lastig om de pc-versie goed te testen aangezien er ontelbare pc-configuraties in de wereld zijn en elke schakel natuurlijk een probleem kan veroorzaken. Maar het blijft slordig en klote als je er last van hebt. Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

GTAIV is gewoon een slechte port geworden en Fall Out 3 is volgens mij gewoon voor de PC ontworpen. Ik draaide het gewoon prima op mijn laptop trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Fallout 3 is toch gewoon doorgeborduurd op de de Oblivion Engine?

Overigens vind ik klachten op fora niet altijd even representatief over de algehele performance.
Immers, alleen de mensen met problemen hoor je klagen.
En met een spel met de verkoopaantallen van Fallout 3 zul je gewoon meer klachten tegenkomen.

Ook blijft de vraag hoe clean de systemen van de gebruikers zijn. Of dat alle drivers wel de nieuwste zijn.
Er zijn op 1 pc al tientallen factoren die meespelen.

Dit is echter wel 1 van de redenen waarom ik nu een xbox heb. Ik weet nu gewoon al dat ik volgend jaar nog steeds de nieuwste spellen kan spelen terwijl het maar de vraag is of mijn, nu top of the bill, pc het volgend jaar nog trekt.
NB: eens zal er wel een nieuwe xbox komen en dan zal ik er uiteindelijk toch weer tegenaan lopen dat ik de nieuwe moet kopen voor de laatste releases maar vooralsnog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
Bedankt Mork.

En dat de aantallen topics op het forum van Bethesda niet zoveel zeggen klopt, een goed verkopend spel scoort meer topics. Maar het gaat om de verhouding van gewone gametopics tegenover serieuze crash/bugs topics. En dan kan ik niet anders zeggen dat er de laatste maanden een stortvloed aan .... zeg maar, topics van niet vrolijke kopers op gekomen is. Je kunt trouwens net zo goed zeggen dat voor elk crash topic dat gepost wordt er veel meer gast bezoekers zijn die zich niet registreren, en alleen maar een oplossing zoeken in de berg van crash topics.

Anyways... Ik denk dat Bethesda zeer wel op de hoogte is van de problemen met het spel, maar dat de ontwikkelingslijn al van te voren vast stond. FO3 gold, dan de DLC's en tussentijds wat patches en updates. Maar ik denk dat ze zich flink verkeken hebben op het probleem van de crashes. Daar is blijkbaar geen simpele patch voor te bedenken, ander had die wel in de laatste patch gezeten. Ik *hoop* dan ook maar dat na de laatste DLC ze wat meer mankracht op dit probleem zetten.

Ach nou ja, ik wil ook niet al te veel zeuren, alleen wat teleurgesteld. Ik bedoel, toen ik in het spel uit de Vault kwam (ja zo ver kwam ik dan nog wel) was de aanblik van de omgeving... Über overweldigend mooi. Een zelfde ervaring als met de eerste "Unreal" toen die uitkwam (hoe lang is dat geleden?). Wat een aanblik, kilometers ver zien en alles haarscherp en superfijne details. Dan doe je twee stappen en begint de ellende, lees CTD en zo.
Ik leg het wel op de plank tot er een stevige update is.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

The Pitt is wederom online. Nu schijnt ie wel goed te zijn (fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

L1nt schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:31:
The Pitt is wederom online. Nu schijnt ie wel goed te zijn (fingers crossed)
En... uitgespeeld (op de PC).

Hij was leuker dan Anchorage. De duur was ongeveer even lang.

En voordat je denkt dat de leider van The Pitt puur evil is:
spoiler:
Kraak Ashur zijn kluis in zijn slaapkamer. Daarin liggen vier tapes gericht aan zijn dochter, voor wanneer ze tien jaar wordt. Op die tapes legt hij uit dat toen hij arriveerde in The Pitt en achtergelaten werd door de Brotherhood, dat hij alleen Raiders tot slaaf maakte en dat hij dit inderdaad alleen maar heeft gedaan om Pittsburgh als stad weer op te bouwen. Hij is zelf tegen slavernij (dit is misschien te zien aan dat hij ze geen slave collars laat dragen), maar hij achtte dit de enige optie om de stad opnieuw op te bouwen (in tegenstelling tot de Brotherhood of Steel, die alleen maar spullen neemt en de boel hopeloos achterlaat). Wanneer de stad weer hersteld zou zijn en zichzelf zou kunnen onderhouden, dan zou hij de slavernij opheffen. Hij wilde ook daadwerkelijk 'the cure' tegen mutatie aan iedereen beschikbaar stellen.

Afijn, leuke uitbreiding. Ik ging erin als level 17, kwam eruit als level 18. Om het verhaal meteen op te pakken deed ik de laatste quest van Fallout 3 (anti-climax einde), zodat ik over anderhalve maand verder kan met het einde dat echt canon is in Broken Steel. Maar misschien toch eerst even tijd besteden om de level 20 Ninja perk te halen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Er is een quest waar ik niet verder in Paradise Fall

spoiler:
Ik kan geen key vinden om die Rory MaClaren te bevrijden uit zo'n box. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jacky00 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:31:
Er is een quest waar ik niet verder in Paradise Fall

spoiler:
Ik kan geen key vinden om die Rory MaClaren te bevrijden uit zo'n box. ;(
spoiler:
die kan je halen bij de leider van die toko (gast in rooie pak) roof zen zakken leeg ;)
geloof ook in de buurt van zijn buro ofzo, weet niet meer zeker

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
TepelStreeltje schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:35:
[...]

spoiler:
die kan je halen bij de leider van die toko (gast in rooie pak) roof zen zakken leeg ;)
geloof ook in de buurt van zijn buro ofzo, weet niet meer zeker
spoiler:
Probeerde hem te killen en iedereen keerde tegen mij in >:)
Is er ook een ander manier om het te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jacky00 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:22:
[...]

spoiler:
Probeerde hem te killen en iedereen keerde tegen mij in >:)
Is er ook een ander manier om het te doen ?
spoiler:
weet het niet precies, zou wel moeten though. er is altijd wel een manier NAAST alles uitmoorden.
Ik vond uitmoorden alleen leuker :P rocket launcher ftw :P. had eerst halve gebied vol gegooit met frag mines (had er 60 bij me...) en ben om een hoekje gaan staan en heb missiles geschoten op alles dat zen kop liet zien (en daarna niet meer had)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Als niets meer werkt, ga dan over op Plan C. Bijna een universele oplossing voor elk probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Ik ben nu sinds anderhalve week begonnen met Fallout 3, op de Xbox 360. En ik moet zeggen.. wat een geweldig spel _/-\o_ Lang niet meer zo lang achter elkaar achter een spel gezeten. De tijd vliegt en het gaat ook niet vervelen. Ik zit nu op zo'n 27 uur speeltijd bij Level 13. Ik kom nu ook veel situaties tegen waarbij ik denk, die doe ik de volgende keer helemaal anders :P Lijkt me echt en spel wat de moeite van het herspelen waard is, iets wat ik anders eigenlijk nooit doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
Ik heb Fallout 3 het meeste gespeeld tijdens de kerstvakantie. Op het begin dacht ik hoe ga ik ooit zo'n spel uitspelen, omdat het spel op het begin eventjes pittig is. Gelukkig is dat maar heel even.
Het eind vond ik wel een beetje onvoorspelbaar. Het is echt ineen keer afgelopen met een filmpje en dan kan je niet meer verder. Ik wilde nog wel verder spelen maar mijn enige savegame was die die net voor de laatste quest. Ik had telkens dat irritante 'spannende' muziekje. Gelukkig kan je dat muziekje uitzetten maar nu heb ik ook niet meer die andere muziekjes (die op die muziekjes van Elder Scrolls lijken O+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

VG Cats krijgt weer eens een update:

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/090326.jpgDit komt mij gek genoeg best wel bekend voor. ;)
spoiler:
Voor wie de film of de strip Watchmen heeft gezien/gelezen, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Lead Designer van Fallout 3, Emil Pagliarulo, heeft tijdens de Game Developers Conference in San Francisco onthuld dat er meer downloadbare content aan zit te komen voor Fallout 3. "Ik kan zeggen dat we met meer downloadbare content bezig zijn. Veel dingen borrelen naar boven hier. God mag weten waar het heengaat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

laat ze wel opschieten dan....Heb The Pitt ook al uitgespeeld :P

Nu opnieuw bezig met Anchorage en daarna de meeste sidequest die ik vergeten ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:16
Nu ik lvl 20 ben op mijn PS3 crashd het spel wel ontzettend vaak! Nu net 4 uur gepseeld en het spel is wel 3 keer gecrashed, redelijk random... Wordt er een beetje moe van... Ga die trophy's halen en dan ga ik het spel verkopen :P

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Ben vorige week begonnen en kan de game maar moeilijk wegleggen. Beetje jammer; ik heb vooral een beetje rondgelopen waardoor ik al een aantal dingen van de main quest heb "overgeslagen". Zo moest ik naar GNR, en na een tijdje rondwandelen dacht ik dat eens te gaan doen; was de quest weg! Nu ben ik toch maar op zoek, alleen is natuurlijk de routbeschrijving weg.. ff zoeken dus :P

-edit-
3 uur later en nog steeds niet aangekomen bij GNR. Was ik er; kom ik vanaf de verkeerde kant moet ik in mn eenje tegen een Behemoth vechten! WTF!

[ Voor 17% gewijzigd door cheiron op 29-03-2009 22:39 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bron?

[edit]
Al gevonden.
cheiron schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:57:
-edit-
3 uur later en nog steeds niet aangekomen bij GNR. Was ik er; kom ik vanaf de verkeerde kant moet ik in mn eenje tegen een Behemoth vechten! WTF!
Dan kom je echt niet vanaf de verkeerde kant, hoor. En geen zorgen: je krijgt sowieso beloning voor de quest van Three-Dog, de meest hippe (en enige) disc-jockey in D.C. en omgeving (ook al weet hij niet wat een disc is). ;)

Ik heb het spel weer even naast mij neergelegd. Ben nu level 18 en wacht wel op Broken Steel, welke eind deze maand/begin volgende maand uitkomt. Dan kan ik meteen doorknokken tot en met level 30. :9~

[ Voor 94% gewijzigd door The Zep Man op 30-03-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

The Zep Man schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:54:
[...]
Bron?

[edit]
Al gevonden.

[...]
Dan kom je echt niet vanaf de verkeerde kant, hoor. En geen zorgen: je krijgt sowieso beloning voor de quest van Three-Dog, de meest hippe (en enige) disc-jockey in D.C. en omgeving (ook al weet hij niet wat een disc is). ;)

Ik heb het spel weer even naast mij neergelegd. Ben nu level 18 en wacht wel op Broken Steel, welke eind deze maand/begin volgende maand uitkomt. Dan kan ik meteen doorknokken tot en met level 30. :9~
Broken Steel zal eind april / begin mei worden. Kan me niet voorstellen dat The Pitt op 24 (uiteindelijk 25) maart gereleased wordt en dat ze binnen 6 dagen de volgende op ons dumpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

L1nt schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:08:
[...]

Broken Steel zal eind april / begin mei worden. Kan me niet voorstellen dat The Pitt op 24 (uiteindelijk 25) maart gereleased wordt en dat ze binnen 6 dagen de volgende op ons dumpen :P
Ik bedoelde eind april/begin mei. Bedankt voor de correctie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Na dit weekend eindelijk de 20 Bobbleheads gehaald te hebben (dat rotding in Raven Rock ook ;) ) , vlak daarna ook maar eens begonnen met The Pitt.

Gelukkig ging het vinden van de 100 Steel Ingots ietsje makkelijker, en mag je er deze keer wel 1 missen en een paar keer terug _/-\o_ . Ik heb ze :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik heb besloten ook maar eens Fallout 3 te gaan installeren maar hij is (ook op de laagst mogelijke settings) extreem traag. 1 tot 2 FPS, soms nog minder gok ik.
Ik wordt er helemaal gek van ;( mijn systeem zit ruimschoots boven de minimale requirements met de volgende specs:
CPU: Pentium 4 2x3GHz met hyperthreading (minimaal P4 2.4GHz of AthlonXP 2200+)
RAM: 2GB DDR2-533 (minimaal 1GB)
3D: XFX GeForce 8800GT 512MB Alpha Dog edition (minimaal nVidia 6800 256MB)

Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb alles op de meest minimale instellingen (lowest en onder advanced instellingen nóg lager gezet dan dat) en het schiet niet op.
Die zogenaamde diapresentatie bij het opstarten hangt zelfs iedere keer halverwege een frame, in het menu gaat mn muis al schokkend en moet ik overal 3x op klikken voor een reactie, enz...

Iemand een idee? :{

Edit: fixed :P een reboot deed wonderen, mafheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JapyDooge

Kijk toch maar even je compu na. Misschien is het wel tijd voor een lente-schoonmaak?
En met welke framerate speel je nu (en ook welke settings?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:32:
@JapyDooge

Kijk toch maar even je compu na. Misschien is het wel tijd voor een lente-schoonmaak?
En met welke framerate speel je nu (en ook welke settings?)
Mwah ding is net 2 weken geleden vers installed. Kwam er achter dat Steam 50% CPU pakte (eigenlijk full load dus, maar Windows ziet 2 cores). Deze gekilled en het ging nog niet sneller, ook in andere games niet. Reboot gedaan (uptime was 12 dagen) en het draaide ineens soepel.

Nu speel ik met zo'n 70fps binnen en 40-50fps buiten met alles op high :)

Edit: ik ben nog maar net buiten dus ja ;) game is nog nieuw voor me, al beetje rondgevraagt bij die Atom aanbidders, stelletje malloten :+ verder nog niet veel gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Noxious op 02-04-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JapyDooge

Uptime 12 dagen? Laat me raden: Vista.

Ja 70fps en 40-50Fps klinkt een stuk beter.

Bij deze welkom uit de vault. Geniet van alles wat je ziet en veel plezier met de ervaring.

Dan nog even een kleine tip:
Kijk je compu even na op overbodige processen of processen die zichzelf zwaarder en zwaarder maken naarmate je compu langer aanstaat, dit kan behoorlijk wat ergenis schelen.

Staat je steam bij het opstarten al aan?
Zo ja, waarom laat je die niet opstarten als jij dat nodig vindt.
En bij keuze nee: Runt die gelijk al 50% (100% op 1 core) of gebeurt langzaam aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:40

Ypho

Allround Nerd

Ben laatst opnieuw begonnen op de PS3, even wat trophies halen. Als ik nu terugkijk naar mijn savegames, zijn er honderden ;) En die gooi ik allemaal weg...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Hoeveel speeluren zitten er ongeveer in The Pitt? Ik ben nu klaar met het spel zelf (xbox360) en heb daar zo'n 40 uur over gedaan. Kun je The Pitt ook verder komen dan level 20?

spoiler:
Als je Fallout 3 uitgespeeld hebt, hoe kun je dan nog 'verder'? Ik heb de eindsequence een paar keer over gedaan.. met verschillende opties, maar je kan daarna niet verder met sidequests dus? :( Hoe zit dat dan als ik nu The Pitt download, kan ik dan wel verder met mijn huidige character? (lijkt me lastig als ie dood is) of is het beter om opnieuw te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Xtuv schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:30:
Hoeveel speeluren zitten er ongeveer in The Pitt? Ik ben nu klaar met het spel zelf (xbox360) en heb daar zo'n 40 uur over gedaan. Kun je The Pitt ook verder komen dan level 20?

spoiler:
Als je Fallout 3 uitgespeeld hebt, hoe kun je dan nog 'verder'? Ik heb de eindsequence een paar keer over gedaan.. met verschillende opties, maar je kan daarna niet verder met sidequests dus? :( Hoe zit dat dan als ik nu The Pitt download, kan ik dan wel verder met mijn huidige character? (lijkt me lastig als ie dood is) of is het beter om opnieuw te beginnen?
In The Pitt zit je een uurtje of 6 tot 8 (althans voor mijn gevoel heb ik er zolang over gedaan om ook alle achievements te halen). Je kunt met The Pitt nog niet verder komen dan level 20. Dat komt pas in latere DLC: als ik het goed heb in Broken Steel, welke ergens in April verwacht wordt (ik verwacht zelf aan het einde van April / begin Mei)

In reactie op je spoiler:
spoiler:
Met je huidige character (tenzij je echt zin hebt om helemaal opnieuw te beginnen) niet het spel uitspelen, maar eerst The Pitt doen. Ik ben gewoon niet dat laatste gebouw in gegaan. Pas bij de volgende DLC (Broken Steel dus) heeft men beloofd dat je na het einde verder kunt spelen, als een soort extra feature. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:02:
@JapyDooge

Uptime 12 dagen? Laat me raden: Vista.
Fout ;) XP Pro SP3
Ja 70fps en 40-50Fps klinkt een stuk beter.

Bij deze welkom uit de vault. Geniet van alles wat je ziet en veel plezier met de ervaring.
Dankje :D
Dan nog even een kleine tip:
Kijk je compu even na op overbodige processen of processen die zichzelf zwaarder en zwaarder maken naarmate je compu langer aanstaat, dit kan behoorlijk wat ergenis schelen.

Staat je steam bij het opstarten al aan?
Zo ja, waarom laat je die niet opstarten als jij dat nodig vindt.
En bij keuze nee: Runt die gelijk al 50% (100% op 1 core) of gebeurt langzaam aan?
Nah er draait vrijwel niets. Anti-virus (ESET NOD32), xFire, MSN Messenger en Steam. Enkel xFire start automagisch mee bij opstarten, de rest niet. Verder staan zowat alle services die ik nutteloos vind uit en alle andere start@startup processen. Staat ook geen office oid op, machine verder helemaal kaal aangezien ik 'm echt voor gamen wil houden.

Steam is nogal een instabiel rotprogramma :P hangt soms spontaan @ 100% maarja moet er maar mee leven.

Ohja:
spoiler:
In Megathon had ik de sherrif aangesproken over die dude @ die kroeg. Sheriff is dus doodgeschoten, ik heb die kerel weer doodgeschoten (wraaaak >:) ) en daar weer leuke wapens van gekregen (van die dude en die Sheriff) echter heb ik opnieuw moeten beginnen (ging met Sheriff zn sleutel de Armory in en werdt overhoop geschoten door zo'n robot). Is het slim om deze acties opnieuw te doen? Of mis/verpest ik dan heel veel voor mezelf ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Noxious op 06-04-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:48:

Nah er draait vrijwel niets. Anti-virus (ESET NOD32), xFire, MSN Messenger en Steam. Enkel xFire start automagisch mee bij opstarten, de rest niet. Verder staan zowat alle services die ik nutteloos vind uit en alle andere start@startup processen. Staat ook geen office oid op, machine verder helemaal kaal aangezien ik 'm echt voor gamen wil houden.

Steam is nogal een instabiel rotprogramma :P hangt soms spontaan @ 100% maarja moet er maar mee leven.
Kan je echt niet zonder steam? Ik weet niet welke games je op je compu speelt maar als het mogelijk is probeer het zonder en kijk dan hoe die loopt.
Ohja:
spoiler:
In Megathon had ik de sherrif aangesproken over die dude @ die kroeg. Sheriff is dus doodgeschoten, ik heb die kerel weer doodgeschoten (wraaaak >:) ) en daar weer leuke wapens van gekregen (van die dude en die Sheriff) echter heb ik opnieuw moeten beginnen (ging met Sheriff zn sleutel de Armory in en werdt overhoop geschoten door zo'n robot). Is het slim om deze acties opnieuw te doen? Of mis/verpest ik dan heel veel voor mezelf ;)
Reactie op je spoiler:
spoiler:
Je kan rustig de sherrif informeren maar probeer voordat die mr burke de sherrif overhoop schiet hem zelf dood te schieten, gebruik V.A.T.S. en mik op zijn hoofd, de sherrif blijft leven en mr Burke is dood. Je kan dan zijn wapens pikken en je krijgt Karma erbij

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 11:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:33:
[...]

Kan je echt niet zonder steam? Ik weet niet welke games je op je compu speelt maar als het mogelijk is probeer het zonder en kijk dan hoe die loopt.

[...]
Reactie op je spoiler:
spoiler:
Je kan rustig de sherrif informeren maar probeer voordat die mr burke de sherrif overhoop schiet hem zelf dood te schieten, gebruik V.A.T.S. en mik op zijn hoofd, de sherrif blijft leven en mr Burke is dood. Je kan dan zijn wapens pikken en je krijgt Karma erbij
spoiler:
Je kan ook Burke doodschieten voor karma nadat hij de sherriff heeft neergeschoten. De Quest met de nuke kan je altijd nog bij zijn zoon inleveren. Hetzelfde doen is dus een optie. Vooral als je de Chinese assault rifle wilt, toch moeilijk aan te komen in het begin van het spel. De armory is een ander verhaal. Die robot is taai. Tenzij je een aardige verzameling pulse grenades hebt zou ik er niet aan beginnen. Maar ik speel dan ook op very hard, dan zijn die vliegende militaire robots zowieso een van je taaiste tegenstanders omdat ze dan massa's hp en DR hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja ik heb zo'n 30 games in steam, vandaar ;) al start 'ie standaard niet op, alleen als het nodig is :P

Bedankt voor de zeer bruikbare spoilers 8)

spoiler:
Als ik 'm af wil maken voordat 'ie de sherrif schiet, moet ik 'm dan binnen al afknallen? Zodra ik buiten kom is de sherrif er namelijk al geweest :P of moet ik gewoon zorgen dat ik eerder buiten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Noxious schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:23:

spoiler:
Als ik 'm af wil maken voordat 'ie de sherrif schiet, moet ik 'm dan binnen al afknallen? Zodra ik buiten kom is de sherrif er namelijk al geweest :P of moet ik gewoon zorgen dat ik eerder buiten ben.
spoiler:
Jep gewoon binnen omver leggen. Als je enkel hem raakt (VATS) dan zal niemand aggressief reageren tegenover jou.
Maar zoals al gezegd als je Burke de sherrif laat afknallen kan het even goed en heb je die fancy sherrif hoed :D

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
spoiler:
Maar die sherrif is misschien nog wel usefull? Die hoed had ik al verpatst :+ al die zooi, heeft het nog nut om je Vault 101 pakje te bewaren?

Alvast bedankt voor de geweldige antwoorden _O_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Noxious schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:00:
spoiler:
Maar die sherrif is misschien nog wel usefull? Die hoed had ik al verpatst :+ al die zooi, heeft het nog nut om je Vault 101 pakje te bewaren?
spoiler:
De sheriff heeft volgens mij voor de rest niet zoveel te meldden. Al heb je recht op je huis doordat je de bom onschadelijk had gemaakt, dan kan je altijd nog met zijn zoon praten om de sleutel te krijgen.

Idee voor een nieuwe karakter van mij: bom onschadelijk maken, huis opeisen, quests doen, huis pimpen, heel Megaton uitmoorden en vervolgens Megaton gebruiken als mijn persoonlijke Ghost Town. Ik had in mijn vorige "moord heel Megaton uit"-spel die oude knakker bij de water faciliteiten niet vermoord. Ondanks dat heel Megaton dood was, kon ik nog steeds mijn scrap metal bij hem dumpen (hij bleef vriendelijk). Misschien laat ik hem wel in leven, als hij mij voor de rest maar niet lastig valt. })

Megaton als thuis is veel interessanter, zelfs voor evil characters. Je zit bijna overal veel dichter in de buurt (ook D.C.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pft, daarvoor is fast travel. En de kinderen overleven! bah.

spoiler:
Nee, dan liever Megaton opblazen, Tenpenny claimen en leegmaken met hulp van de ghoul quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Noxious schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:00:
spoiler:

Alvast bedankt voor de geweldige antwoorden _O_ :D
spoiler:
Je 101 Utility suit zeker wel! Geeft +5 lockpick (en nog iets). Voor mij was dat vaak net het duwtje dat ik nodig had.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste