Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, kheb m ook maar eens gehaald (pc). Iedereen in me omgeving is super enthousiast over de game, jullie ook nog of is het forum zo rustig wegens tegenvallende ervaringen? Het kan ook juist een goed teken zijn de stilte hier. :)

Even 1.1 downloaden en dan eens kijken hoe het er allemaal uitziet in dikke full HD. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iedereen in me omgeving is super enthousiast over de game, jullie ook nog of is het forum zo rustig wegens tegenvallende ervaringen?
Misschien een idee om het topic eens door te lezen? Volgens mij vindt 90% het spel erg leuk, 5% klaagt dat het niks voor ze is en 5% vind het ok maar heeft veel last van bugs. Of iets in die richting.

Mensen die het leuk vinden gaan niet om de dag posten dat ze het nog steeds leuk vinden natuurlijk ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:09:
[...]

Misschien een idee om het topic eens door te lezen? Volgens mij vindt 90% het spel erg leuk, 5% klaagt dat het niks voor ze is en 5% vind het ok maar heeft veel last van bugs. Of iets in die richting.

Mensen die het leuk vinden gaan niet om de dag posten dat ze het nog steeds leuk vinden natuurlijk ;)
Dat is 99% van de keer met alles zo. Als iets fout gaat hoor je veel mensen klagen, gaat het goed hoor je bijna niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Er zijn niet veel singleplayer games met zoveel replies als Fall Out 3!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap m, komt waarschijnlijk omdat ik tijdje WoW heb gevolgd hier en dan is er over iedere scheet wel een bericht en 10 000 meningen. ;)

Heb zojuist me eerste uren er op zitten en moet zeggen mooie sfeer, lekkere game denk ik. Al moet ik wel ff wennen aan dit soort games na lange tijd. Zoveel te praten en te doen, voelt nu nog beetje drastisch aan maar dat is normaal aan het begin he. :)
Ik het 1 vast loper gehad maar buiten dat draait hij heel lekker, met alles op hoogste setting mogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:48
MrVegeta schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:
Er zijn niet veel singleplayer games met zoveel replies als Fall Out 3!
oblivion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:02

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:52:
Snap m, komt waarschijnlijk omdat ik tijdje WoW heb gevolgd hier en dan is er over iedere scheet wel een bericht en 10 000 meningen. ;)

Heb zojuist me eerste uren er op zitten en moet zeggen mooie sfeer, lekkere game denk ik. Al moet ik wel ff wennen aan dit soort games na lange tijd. Zoveel te praten en te doen, voelt nu nog beetje drastisch aan maar dat is normaal aan het begin he. :)
Ik het 1 vast loper gehad maar buiten dat draait hij heel lekker, met alles op hoogste setting mogelijk.
wil je er nog meer uithalen, check dan tweakguides.com eens. lekker in ini's modderen om echt het maximale uit je game en hardware te halen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik vind de sfeer afschuwelijk.
Er is bijna niks te zien en de wereld is alles behalve mooi, ik hoop dat dit nog veranderd verder in het spel?
Ik vind het nogal lijken op Stalker en daar ben ik mee gestopt vanwege de "verlaten" sfeer dat het spel had...

Verder zijn de graphics wel top en vooral de verschillende manieren om het spel te spelen vind ik heel goed gemaakt, bij Mass Effect was het effect van wat je koos bij het gesprek veel minder groot bijvoorbeeld, al lag die sfeer mij veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:36
De wereld is beangstigend, maar geeft wel erg goed de sfeer weer dat er vroeger "geleefd" werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 11:48
Michaelslijpkop schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:10:
Er is bijna niks te zien en de wereld is alles behalve mooi, ik hoop dat dit nog veranderd verder in het spel?
Ik vind het nogal lijken op Stalker en daar ben ik mee gestopt vanwege de "verlaten" sfeer dat het spel had...

Verder zijn de graphics wel top en vooral de verschillende manieren om het spel te spelen vind ik heel goed gemaakt, bij Mass Effect was het effect van wat je koos bij het gesprek veel minder groot bijvoorbeeld, al lag die sfeer mij veel beter...
dat is juist de hele sfeer van Fall out. er is een nucleaire oorlog geweest, nogal normaal dat er dan niet veel meer recht staat en dat alles nogal desolaat is he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fr!st! schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:05:
[...]

dat is juist de hele sfeer van Fall out. er is een nucleaire oorlog geweest, nogal normaal dat er dan niet veel meer recht staat en dat alles nogal desolaat is he :+
En dan te bedenken dat ze de wereld vergeleken met de vorige delen van Fallout nog 'liever' hebben gemaakt :X

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Zo ziet een wereld er na een nuclaire oorlogvoering er nou eenmaal uit he.

Het is juist fantastisch, soms een verlaten dorpje tegenkomen met allemaal mensen die het wel overleeft hebben. Je bent soms gewoon blij dat je vredige mensen tegen komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 14-09 20:46

hehe speel het spel wat langer en je gaat het steeds meer waarderen. Naar mate je meer in het spel kom wordt het spel steeds vetter. De laatste 7 jaar ben ik geen gamer meer geweest omdat geen enkel spel mij meer kon boeien. En ondanks dit bleef ik spellen proberen met de hoop dat ik het ooit weer leuk zou vinden, zoals het laatste spel dat ik mega veel heb gespeeld, Unreal tournament. Zelfs games als Fallout liet ik links liggen omdat vooral het begin me totaal niet kon boeien. Ook Fallout 3 was voor mij een beetje boring in het begin, en de graphics ( PS3 ) vond ik maar niks. Maar sinds ik een stukkie verder ben heeft het spel mij zo geraakt dat ik soms over het landschap en de sfeer droom.( Nachtmerries noem ik het niet, want ik kick iedereen zn ass natuurlijk, and i like it :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:56

nFo

http://fallout3mods.net/

Staan ook leuke mods:
Betere weapons sound >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dan zou ik aanraden om hier te kijken:
http://www.fallout3nexus.com/

Ik had -ooit- een lijstje gemaakt met mods (maar dat was voor de GECK uitwas, dus zal wel hopeloos outdated zijn.)

Even copy-pasten:

Now the game has been around for a while, what do you believe are mods you can't live without?

What are your must-have mods? :)

Handy, works for Fallout3 too, apparently:
ArchiveInvalidation Invalidated

An essential program for everybody using mods:
Timeslip's FOMM

Other mods mentioned in this thread (in no particular order):

Sounds:
10mm Pistol v2
AK-112 v2
Hunting Rifle v2
Action Conventional Weapon Fire Sounds
AG Sound Mod 1.2
Oddballs Sound Mod
Realistic Gunshot Sounds
Crazy Anus' XP gain sound replacement
No Heartbeat When Low Health

Music:
An Ultimate Fallout 3 Music Mod v2
Enclave Radio Replacer

User Interface Mods:
DarNified UI for Fallout 3 (still in alpha)
Coloured Map on Pipboy
Remove annoying scan lines/glow effect on Pipboy
Interface Mod - Revelation
Fallout 3 Item Descriptions
Item description mod (Is this the same as above?)
Amata Smiles Pip Boy
PipWare UI
Deaderinred's No NPC markers and POI
Realistic Ammunition Names

Retexture Mods:
Enhanced Blood Textures
Super Mutant Retexture
Retextured Tenpenny Tower
Wasteland Ghouls 3.0
Better Litter
Enhanced Blood Textures
Disgusting Centaur
Hi-Res Weapons
Mimezu Texture Project

Environment Mods:
DakerNightsBETA
Enhanced Night Sky
Subtle Sunglare FX
Magic Pip-Light - A Pip-Boy 3000 Mod
Timescale

Gameplay Mods (in the broadest sense):
Play as a Ghoul or Child
Cross Repair Weapons
Chem Rebalance
Better Food
XRepair-Weapons
Cross Repair Armor
Falling Damage Mod
Misc Item Weight Fix
Slower Leveling
Smurf Impact Altered Physics
Smurf Impact Accuracy Overhaul
Slower Item Degradation
Welcome to the Wasteland
Masochistic Fallout Overhaul (aka MFO)
Accurate Assault Rifles
No Auto-aim
Xodarap777's Balance Overhaul
Falling Damage Mod
Gender Perks Unlocked
NoTracers

Items, weapons, armor:
Desert Eagles V3
T-51B as default BoS power armor
Better Power Armor
More Powerful .32 Pistol
unique weapon Desert Dragon
hundredfists
h3x's Red Enclave Power Helmet Eyes
AA-12 Combat Shotgun
Weapons Renamed

This post has been edited by anandus: Nov 23 2008, 11:02 PM

Maar nogmaals, een aantal zullen outdated zijn (lijst is al 2 maanden oud).
Maar volgens mij zijn er ook een hoop die het gewoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ok thanks, veel mods zijn daar te vinden ! :D
Ik zal daar is even goed rond kijken naar de meest bruikbare mods.
http://www.fallout3nexus....ges/213145-1232137656.jpg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Geen idee, stond ook op die site tussen de plaatjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Klein vraagje, kan ik misschien ergens een huis kopen ofzo? Ik vind zoveel 'rommel'die ik eigenlijk in de toekomst best wel kan gebruiken. eten medical supplies wapendenz. Maar het schiet niet op om alles voor ieder kort tripje mee te slepen.

Ik ben nu ook op goede voet met 'The Familly', als ik daar nu spulletjes in een lege kast of kist gooi, kan ik er dan vanuitgaan dat het niet verdwijnt of word gejat zodat ik er later bij kan?

Nog een klein vraagje richting de 360 spelers, hebben jullie ook wel eens vastlopers gehad? Het is mij gister 3x gebeurd in V.A.T.S. Ik selecteerde een vijand, bleek ik te weinig AP te hebben. Met de B knop wou het spel niet meer terug. Controller aan/uit gezet andere controller wou ook niet helpen. dus ik kon mijn console aan/uit zetten. Nu save ik zowat iedere voetstap, maar dat vind ik niet echt de bedoeling :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 09:35:
Klein vraagje, kan ik misschien ergens een huis kopen ofzo? Ik vind zoveel 'rommel'die ik eigenlijk in de toekomst best wel kan gebruiken. eten medical supplies wapendenz. Maar het schiet niet op om alles voor ieder kort tripje mee te slepen.
Bij Megatron de stad redden van de bom en je krijgt een huis, in de kasten van dat huis kan je alle stuf kwijt die je wilt.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
ow, die missie had ik ff laten zitten. Ik wist nog niet wat ik wilde, Megaton opblazen leek me ook wel cool. Zal ze maar even gaan 'redden' dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, BAS80:

spoiler:
Opblazen kan ook hoor :). Om het gebrek aan huis bij die optie te compenseren, krijg je van Mr. Blake (ofzo? tijdje terug alweer) een kamer in Tenpenny Towers wanneer je Megaton opblaast. Of dat opweegt tegen de andere voordelen die Megaton biedt, is aan jou ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

BAS80 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 09:43:
ow, die missie had ik ff laten zitten. Ik wist nog niet wat ik wilde, Megaton opblazen leek me ook wel cool. Zal ze maar even gaan 'redden' dan. :P
Als je die megaton ghetto opblaast krijg je ook een huis.
Burke moet je hebben als je dat wilt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Weet iemand waar je die Elder Lyon kan vinden? Ik wil die power armor training doen, maar die gast is in Citadel nergens te vinden. Heb elk kamertje in Ring A en Ring B bezocht, en het lab ook grondig onderzocht, maar hij is nergens te vinden. Someone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hij stond bij mij buiten. De nieuwe patch heeft bij mij wel goed de muis controle vernield. Zelfs met de "tweak" in de ini heb ik nog een probleem. Ik heb namelijk 2 schermen en nu is het mogelijk buiten je scherm te komen (en dus buiten de game kan clicken -> minimalisatie en wil vervolgens niet meer normaal (alt+enter ook geprobeerd)). Maar even wachten op nieuwe patch denk ik voor een goede fix.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
nFo schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:11:
[...]

Als je die megaton ghetto opblaast krijg je ook een huis.
Burke moet je hebben als je dat wilt. >:)
aan de andere kant ook een beetje zonde, ik verdien veel aan Moira. Ik blaas het wel op onder een aparte savegame. Ik wil toch eens zien wat er gebeurd erna. >:)
nog ff wachten op een nieuw lvl, dan pleur ik explosives op 25 dan kan ik hem onklaar maken. :) Voor de verandering ben ik verdergegaan met de main, Leuke pakkies die heavy armor bij de zender, nu nog de skill :9~

Edit
@beneden
technoaddict schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:22:
[...]
Hmm bij mij is hij echt nergens te vinden, niet buiten, niet in de great hall in Ring A, niet in of nabij het Lab, niet in de armory. Waarschijnlijk was hij te oud en is hij overleden ofzo 8)7
Ben je wel ver genoeg in de missielijn? Want als je die volgt kom je hem vanzelf tegen als je een of andere missie inlevert.
spoiler:
Die ouwe moet verschijnen met een blauwe gloed samen met andere Elders. (volgens een gaming forum) Ik ben daar namelijk ook ongeveer......

[ Voor 34% gewijzigd door BAS80 op 18-01-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
aXe schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:50:
Hij stond bij mij buiten. De nieuwe patch heeft bij mij wel goed de muis controle vernield. Zelfs met de "tweak" in de ini heb ik nog een probleem. Ik heb namelijk 2 schermen en nu is het mogelijk buiten je scherm te komen (en dus buiten de game kan clicken -> minimalisatie en wil vervolgens niet meer normaal (alt+enter ook geprobeerd)). Maar even wachten op nieuwe patch denk ik voor een goede fix.
Hmm bij mij is hij echt nergens te vinden, niet buiten, niet in de great hall in Ring A, niet in of nabij het Lab, niet in de armory. Waarschijnlijk was hij te oud en is hij overleden ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook bij de pc versie dat soms het start scherm aan de rechtse kant ingame wel eens er door heen flikkert? Dan zie ik zo een strook met getallen en strepen (centimeter of 10 breed), het is meestal een paar seconde, maar wel storend als je in een game zit...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desjelle
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-09 20:57
@ prot
Precies hetzelfde. Ik heb vista en heb dan die vista side bar afgezet. Dat heeft geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desjelle schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:54:
@ prot
Precies hetzelfde. Ik heb vista en heb dan die vista side bar afgezet. Dat heeft geholpen. :)
Ik heb de side bar verwijderd en tot nu (korte test) geen last meer van gehad, thnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Hmm bij mij is hij echt nergens te vinden, niet buiten, niet in de great hall in Ring A, niet in of nabij het Lab, niet in de armory. Waarschijnlijk was hij te oud en is hij overleden ofzo
Ik heb ook een hele tijd naar hem moeten zoeken. Blijf gewoon rondlopen, hij spawnt at random, en sowieso niet in de ochtend en de late avond. Tussen die tijden is hij at random te vinden ergens in de citadel.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:07:
[...]

Ik heb ook een hele tijd naar hem moeten zoeken. Blijf gewoon rondlopen, hij spawnt at random, en sowieso niet in de ochtend en de late avond. Tussen die tijden is hij at random te vinden ergens in de citadel.
Ja idd keb hem vandaag gevonden. En wel na een nacht slapen. Volgens mij ben ik in Ring B 12 uur gaan slapen, en toen ik na opstaan de gang in liep kwam ik hem opeens tegen :) Heerlijk om zo'n pakkie aan te mogen doen. Maar tis niet genoeg armor voor Paradise Falls waar ik nu ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

technoaddict schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 22:04:
[...]

Ja idd keb hem vandaag gevonden. En wel na een nacht slapen. Volgens mij ben ik in Ring B 12 uur gaan slapen, en toen ik na opstaan de gang in liep kwam ik hem opeens tegen :) Heerlijk om zo'n pakkie aan te mogen doen. Maar tis niet genoeg armor voor Paradise Falls waar ik nu ben :(
De 20 missiles die ik bij de slavers naar binnen gerforceerd had vonden van wel :P
en anders kan je leuk overal mijnen neer leggen (had ik er 50 van, dus vond het wel mooie gelegenheid om ze kwijt te raken :P ). Fatboy doet ook wonderen :D
Ik had halve kamp gevuld met mijnen, toen ik opeens BOEM hoorde ben ik snel een hoekje om gegaan en heb mijn bestokers vol geschoten met missiles.

Schijnt wel een goede questhub te zijn though, maar goed, ben good guy :P
volgende ronde spelen we voor bad chick en zien wel wat ze te bieden hebben :D

[ Voor 19% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-01-2009 23:31 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de Headshot missie ben ik ahter Mr. Crowley aan gegaan die hem ineens op een rennen zetten.
Helemaal door de waistland,
spoiler:
dat was niet voor niets uiteindelijk bij Fort Constantine Mr Crowley neergeschoten en binnen het beste Power armor gevonden tot nu toe. 50/999 daar moet je toch wel lekker safe in round kunnen lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
TepelStreeltje schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:29:
[...]

De 20 missiles die ik bij de slavers naar binnen gerforceerd had vonden van wel :P
en anders kan je leuk overal mijnen neer leggen (had ik er 50 van, dus vond het wel mooie gelegenheid om ze kwijt te raken :P ). Fatboy doet ook wonderen :D
Ik had halve kamp gevuld met mijnen, toen ik opeens BOEM hoorde ben ik snel een hoekje om gegaan en heb mijn bestokers vol geschoten met missiles.

Schijnt wel een goede questhub te zijn though, maar goed, ben good guy :P
volgende ronde spelen we voor bad chick en zien wel wat ze te bieden hebben :D
Dat soort leuke wapens heb ik helaas niet :) Zelfs geen mijnen. Had er ooit 10 ofzo, maar dacht ow die gebruik ik toch niet, dus heb ik ze maar verkocht. Denk dat ik eerst maar eens een lading stimpacks ga kopen en dan Paradise Falls weer in ga met mijn ShotGun ofzo :) Wapen wat ik trouwens bij de ingang kreeg van Paradise Falls, als je een quest aan neem van die portier, is wel lache. Van dichtbij plofte dat hoofd van die portief eraf. Zo kwam ik dus binnen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

technoaddict schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:01:
[...]

Dat soort leuke wapens heb ik helaas niet :) Zelfs geen mijnen. Had er ooit 10 ofzo, maar dacht ow die gebruik ik toch niet, dus heb ik ze maar verkocht. Denk dat ik eerst maar eens een lading stimpacks ga kopen en dan Paradise Falls weer in ga met mijn ShotGun ofzo :) Wapen wat ik trouwens bij de ingang kreeg van Paradise Falls, als je een quest aan neem van die portier, is wel lache. Van dichtbij plofte dat hoofd van die portief eraf. Zo kwam ik dus binnen hehe.
Ik had die quest geaccepteerd, liep naar binnen, begonnen ineens die gasten op mij schieten :D Mocht toch nog niet naar binnen blijkbaar >:)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hehe, goed lezen, je mag pas naar binnen als je paar speciale slaven regelt ;)
spoiler:
een van de gasten (die er voor zorgde dat ik er binnen kwam) zit in minefield. das een stadje wat vol ligt met (je raad het nooit!) mijnen! gast loopt wel met een sniper rifle op je te schieten en steekt af en toe een auto in de fik, maar je kan er VEEL mijnen scoren. en je moet er ook voor de Survival guide heen.

ik liep met 50 mijnen rond (dont ask me why) maar vond het wel ideaal moment om mezelf van die rakkers te verlossen :P
Let wel, ik loop al in power armor rond en heb ook een plasma rifle :P (die ik overigens dus niet gebruikt heb, missile launcher was stuk leuker :P )
de missile launcher kan je trouwens vrij snel krijgen, weet niet meer precies waar ik em kreeg, maar had al heel snel een chinese assault rifle, laser pistol, missile launcher combat shotgun, flamer en nog wat van dat spul.
Minigun kreeg ik vrij laat.
maar ik was ook lvl 14 toen ik met rivet city main quest line gedeelte begon :)
ben nu bijna klaar met de main quest line geloof ik (zit bij little lamplight) en ga nog ff wat meer sidequests doen.

ik ben geenszins teleurgesteld in de game! (behalve dat het non stop crashed, maar goed)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt een beetje aan de difficulty. Ik speel nu op zijn moeilijkst. Dan kom je op level 5 al deathclaws en raiders met missile launchers en flamers tegen. Heb het eerst uitgespeeld op normaal. Was level 12 toen ik het uitspeelde. Nooit een deathclaw gezien en enkel een paar super mutants met rocket launchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Hmm dat klinkt alsof ik ook maar hard moet spelen. Helaas ook nooit een deatchlaw gezien. Ga denk ik eerst even wachten op die patch waarmee je door kan spelen. Aangezien je bij Fallout 3/Oblivion de difficulty realtime kan veranderen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
ik heb een akelig probleem met FO3,
Regelmatig tijdens het spelen word mn computer spontaan gereboot.
Voorheen had ik hier nooit last van, en het gebeurt ook alleen in FO3.
Vage shit dus, geen crash maar reboot.
Meer mensen hier last van?

• Driver versie = 181.20
• Fallout met de laatste patch
• Stabiele CPU/GPU temps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Voedings probleem?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

NoLiMiTSoLDieR schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:32:
ik heb een akelig probleem met FO3,
Regelmatig tijdens het spelen word mn computer spontaan gereboot.
Voorheen had ik hier nooit last van, en het gebeurt ook alleen in FO3.
Vage shit dus, geen crash maar reboot.
Meer mensen hier last van?

• Driver versie = 181.20
• Fallout met de laatste patch
• Stabiele CPU/GPU temps
Nee, dat ligt aan de driver.

Zet de nieuwe 181.22 WHQL er maar eens op, en als dat niet werkt de 181.22 beta.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 10-09 22:38
T feit dat je nooit een deathclaw ziet betekend meer dat je weinig verkent volgens mij.

Ik heb Fallout op zijn makkelijkst gespeeld en uitgespeeld. en heb er een 15+ gezien. een paar hier en daar over de map verspreid en in 1 of andere stad waarvan ik de naam kwijt ben zitten er een hoop.

Vorige week opnieuw gestart wilde zien hoe megathon opblies. was op zich wel aardig maar toch een save terug geladen. Ga misschien wel voor een 2de keer uitspelen de eerste keer heb ik wat keuzes genomen die ik nu echt wel anders wil doen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Woohoo !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/bobbles.jpg

Pfffft, nog maar 2 achievements voor de 1000 punten :D Moet nog flink wat terminals hacken en flink wat speechchallenges winnen, dan heb ik alles gehad (ik neem aan dat de overige achievements voor de DLC zijn, zoals Aiding the Outcasts of Guns of Anchorage). De Bobbles en Behemoths zoeken (en Karma based achievements, voor een bepaald level opslaan, levellen voor achievement, save laden, karma kwijtraken, opnieuw levellen, weer laden, weer karma verliezen, weer levellen, woohoo, level 8 op alledrie de karma standen :X ) waren de grootste uitdagingen, zeker ook omdat je bij een aantal Bobbleheads heel goed moet opletten dat je 'm nog te pakken kunt krijgen. De achievements hebben me nog wel ruim 40 uur extra speelplezier opgeleverd. De eerste ronde heb ik niet op Live gespeeld dus geen achievements gehaald, na bijna 50 uur uitgespeeld en bedacht maar niet opnieuw te beginnen.
Later toch gedaan voor de achievements, zeker geen spijt van gehad maar uiteindelijk weer net zoveel lol als de eerste ronde.

@TgR_KILLER hierboven >>> Ik ben ook ontzettend veel Deathclaws tegengekomen, terwijl ik de laatste ronde nog niet de helft van de map heb gezien, maar vanaf een bepaald punt in het spel kom je er natuurlijk een stuk meer tegen.

spoiler:
Op een gegevens moment krijg je het in de mainquest aan de stok met de Outcast Enclave, de Outcasts moet ik nog ruzie mee zoeken :P, die spawnen dan overal met een vliegtuig, zo nu en dan dropt die ook een krat met een Deathclaw, als je dus vaak fasttravel gebruikt is de kans heel groot dat je vaker een Deathclaw ziet.

[ Voor 27% gewijzigd door KneoK op 24-01-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 14-09 18:11
spoiler:
Dat is de enclave. Verder zitter er in Old Olney aardig wat deathclaws en natuurlijk in Deathclaw Sanctuary. Met die 2 kun je je lol wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Southern Sun schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:12:
spoiler:
Dat is de enclave. Verder zitter er in Old Olney aardig wat deathclaws en natuurlijk in Deathclaw Sanctuary. Met die 2 kun je je lol wel op :P
spoiler:
Enclave dus :P En inderdaad, hoe kan ik de Sanctuary vergeten, daar ligt notabene een van de bobbleheads :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
KneoK schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:26:
Woohoo !!!
[...]
Pfffft, nog maar 2 achievements voor de 1000 punten :D Moet nog flink wat terminals hacken en flink wat speechchallenges winnen, dan heb ik alles gehad (ik neem aan dat de overige achievements voor de DLC zijn, zoals Aiding the Outcasts of Guns of Anchorage).
Wat kan je met zo'n achievement dan? :?

* anandus heeft de PC-versie en gelijk dat Live-ding eruitgesloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

anandus schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:16:
[...]
Wat kan je met zo'n achievement dan? :?

* anandus heeft de PC-versie en gelijk dat Live-ding eruitgesloopt :P
He-le-maal niets :X Ik heb twee maanden geleden een XBOX 360 gekocht, daar een Live abo'tje bij aangeschaft omdat ik dat toch wel erg leuk vond, en elke 360 game heeft achievements waarmee je je Live score verhoogt. Steeds meer Games for Windows Live krijgen ook achievements, die dus tellen ook voor je totaalscore, is eigenlijk gewoon een poging de speelduur van spellen te verlengen, maar werkt als zodanig prima :D En sommige achievements in Fallout 3 zijn best een uitdaging (alle bobbleheads verzamelen, alle supermutant behemoths afmaken, etc.), daarom ben ik best trots dat ik op twee na alle achievements gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op zondag 25 januari 2009 @ 01:48:
[...]

He-le-maal niets :X Ik heb twee maanden geleden een XBOX 360 gekocht, daar een Live abo'tje bij aangeschaft omdat ik dat toch wel erg leuk vond, en elke 360 game heeft achievements waarmee je je Live score verhoogt. Steeds meer Games for Windows Live krijgen ook achievements, die dus tellen ook voor je totaalscore, is eigenlijk gewoon een poging de speelduur van spellen te verlengen, maar werkt als zodanig prima :D En sommige achievements in Fallout 3 zijn best een uitdaging (alle bobbleheads verzamelen, alle supermutant behemoths afmaken, etc.), daarom ben ik best trots dat ik op twee na alle achievements gehaald heb.
Ja het blijft raar maar ik heb het ook op de PS3. IK blijf steeds kijken hoeveel de buurman heeft en probeer hem voor te blijven.
Ik merk echt dat ik een game meer speel en langer om alle tropies te halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Zojuist heb ik de radio zender van 50 Cents gemaakt. Die gast gaf mij een note met coordinaten naar een Ammo depot, bij Hammilton Hideaway. Echt coordinaten zijn het niet, want er wordt alleen aangegeven dat het in Hammilton Hideaway is. Enyway, ik ben daar heen gegaan, en vond dat wat kisjes ammo, onderandere bij een wrak van een boot. Maar de ammo die daar ligt stelde me echt teleur. Ik denk dat ik paar kogels voor 10 mm heb gevonden en een missile. Is dat echt alles? Of heb ik een plek over het hoofd gezien?

Edit: Even googlen laat natuurlijk ook het antwoord zien. Een grot(je) dat ik over het hoofd heb gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door technoaddict op 25-01-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Gezien de stilte in dit topic ga ik ervanuit dat iedereen de DLC (Operation: Anchorage) aan het spelen is?

Hoe is het? bevalt het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wut? Is die uit dan? Ik heb het normale spel nog niet eens uit :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, hij is uit.
Maar volgens mij hoef je het spel niet uitgespeeld te hebben om de DLC's te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:55:
Gezien de stilte in dit topic ga ik ervanuit dat iedereen de DLC (Operation: Anchorage) aan het spelen is?

Hoe is het? bevalt het? :)
Net uitgespeeld, na ongeveer 4 uur. Leuke DLC, en de 800 MP points waard.

Verwacht geen Fallout 3 wereld waarin je vrij rond kunt lopen, het is namelijk 90% lineair. Je kunt op het eind een paar objectives wel in willekeurige volgorde completen, maar verder hoef je geen (morele) keuzes te maken. Wel jammer, aangezien dit een groot deel is van Fallout 3.

Het idee van een simulatie is gaaf, en het verhaal erachter is ook best interessant.
Je kunt niet je eigen gear meenemen in de sim. Je outfit en al je wapens worden afgenomen, en je krijgt in de simulatie een nieuwe outfit. Jammer vond ik dat vijanden meteen verdwijnen uit de sim wanneer je ze hebt neergehaald, inclusief hun wapens. Je kunt alleen wapens pakken die voor je klaar staan op bepaalde punten. Nieuw is dat alles wat je op kunt pakken nu een pulserende rode gloed heeft.

De wereld in de sim ziet er wel gaaf uit. Besneeuwde landschappen, sneeuw en sneeuwstormen. Misschien een beetje overbelicht, maar wel mooi.
Het geeft je niet het desolate gevoel dat je in de woestijnlandschappen wel hebt, wat wel jammer is.
Minpuntje is dat je niet meer terug in de simulatie kunt nadat je er klaar mee bent, en dat je de nieuwe wapens uit de simulatie niet mee kunt nemen naar de 'echte' wereld.

Verwacht geen RPG, de DLC is gewoon een pure FPS. Je killed honderden chinezen en onzichtbare ninja's, en om de 4 minuten kun je je health en ammo regeneraten bij oplaadpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hoe kom je zonder creditcard aan die microsoft points? Want ik wil die DLC toch wel spelen....

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:36:
Hoe kom je zonder creditcard aan die microsoft points? Want ik wil die DLC toch wel spelen....
In de winkel kopen of via bijv. bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 15:38

eviltweaker

DDPEEKIW

MazeMouse schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:36:
www.gamecard.nu

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

oh joy, dus ik moet microsoft points kopen om die DLC te halen?
kan niet direct met men CC betalen!?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 00:12:
oh joy, dus ik moet microsoft points kopen om die DLC te halen?
kan niet direct met men CC betalen!?
Nee, je moet microsoft points kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik dacht gelezen te hebben dat je die wapens ook buiten de simulatie kan gebruiken. Dat ze daar in dat gebouw liggen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 14-09 18:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:41:
[...]

Net uitgespeeld, na ongeveer 4 uur. Leuke DLC, en de 800 MP points waard.

Verwacht geen Fallout 3 wereld waarin je vrij rond kunt lopen, het is namelijk 90% lineair. Je kunt op het eind een paar objectives wel in willekeurige volgorde completen, maar verder hoef je geen (morele) keuzes te maken. Wel jammer, aangezien dit een groot deel is van Fallout 3.

Het idee van een simulatie is gaaf, en het verhaal erachter is ook best interessant.
Je kunt niet je eigen gear meenemen in de sim. Je outfit en al je wapens worden afgenomen, en je krijgt in de simulatie een nieuwe outfit. Jammer vond ik dat vijanden meteen verdwijnen uit de sim wanneer je ze hebt neergehaald, inclusief hun wapens. Je kunt alleen wapens pakken die voor je klaar staan op bepaalde punten. Nieuw is dat alles wat je op kunt pakken nu een pulserende rode gloed heeft.

De wereld in de sim ziet er wel gaaf uit. Besneeuwde landschappen, sneeuw en sneeuwstormen. Misschien een beetje overbelicht, maar wel mooi.
Het geeft je niet het desolate gevoel dat je in de woestijnlandschappen wel hebt, wat wel jammer is.
Minpuntje is dat je niet meer terug in de simulatie kunt nadat je er klaar mee bent, en dat je de nieuwe wapens uit de simulatie niet mee kunt nemen naar de 'echte' wereld.

Verwacht geen RPG, de DLC is gewoon een pure FPS. Je killed honderden chinezen en onzichtbare ninja's, en om de 4 minuten kun je je health en ammo regeneraten bij oplaadpunten.
Klinkt verdomd saai eerlijk gezegd. Zoals je het hier beschrijft zou ik iig geen geld er aan uit geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Southern Sun schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 04:24:
[...]

Klinkt verdomd saai eerlijk gezegd. Zoals je het hier beschrijft zou ik iig geen geld er aan uit geven
Ik kan het ook niet interessant klinkend noemen...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook niet zo interessant. Als je in F3 het RPG gedeelte weglaat blijft er een matige FPS over, en dat is wat ze gedaan hebben. Honderden chinezen die je om moet leggen in je eentje, en om de 200 meter kun je je ammo en health regeneraten. Dus echt moeilijk is het ook niet. Ik vond er met m'n level 20 geen uitdaging in, wat jammer is aangezien de DLC vooral mensen zal aanspreken die de game al een tijdje uit hebben.

Die 10 euro is het misschien wel waard, mocht je F3 een hele vette game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
[Xbox 360]
Oke. Ik zit een beetje met een probleem. Heb net de de schotel voor de GNR weer op de toren gezet en deed daarna gelijk fast travel naar het GNR gebouw. Het probleem is nu ik kom er niet meer in. De deur is rood en zegt: "A) Pick Door to Galaxy News Radio [Requires Key]" en de intercom ernaast zegt: "Door's open. Quit buzzing me, willya?". Hoe kan ik nu de quest afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:24
SlideR NL schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:58:
[Xbox 360]
Oke. Ik zit een beetje met een probleem. Heb net de de schotel voor de GNR weer op de toren gezet en deed daarna gelijk fast travel naar het GNR gebouw. Het probleem is nu ik kom er niet meer in. De deur is rood en zegt: "A) Pick Door to Galaxy News Radio [Requires Key]" en de intercom ernaast zegt: "Door's open. Quit buzzing me, willya?". Hoe kan ik nu de quest afmaken?
Dat probleem had ik afaik op de PC ook :P Heb uiteindelijk die deur rechts ge lockpicked... niet ideaal maar je moet iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Nu online
Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:42:
[...]

Dat probleem had ik afaik op de PC ook :P Heb uiteindelijk die deur rechts ge lockpicked... niet ideaal maar je moet iets
Nee. Ben nog maar level 8 en heb lockpick 40 ofzo. Dus moet nog 60 lockpick dingen. Ik ga wel side quests doen totdat ik lockpick 100 heb. Maar waar zit die deur eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Je kunt rechts door wat op beton te springen bij een deur komen. Kan helaas geen plaatje voor je schieten heb hem niet meer op de PC staan (en op de Xbox ben ik nog lang niet zover!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/threadpics.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Nu online
Jaguar645 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:59:
Je kunt rechts door wat op beton te springen bij een deur komen. Kan helaas geen plaatje voor je schieten heb hem niet meer op de PC staan (en op de Xbox ben ik nog lang niet zover!)
Maar heb je voor die deur geen lockpick 100 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik heb ook fallout 3 gehaald, maar ik heb geen idee welke keuzes ik moet maken voor mijn char qua specialiteiten enzo, heeft iemand suggesties wat het leukste weg speelt? want ik heb geen zin om meerdere runs door het spel te doen eigenlijk, Oblivion was bijvoorbeeld ook heel goed, maar dat heb ik ook geen twee keer gespeeld om het met verschillende klasses te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 12:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb hem ook net een weekje in huis, is wel even wennen ten opzichte van de oudere delen. Gelukkig zitten er nog wel goeie dialogen in en valt er weer veel te ontdekken. Ik hield altijd van lockpicken en stelen, de huidige lockpick subgame ben ik niet echt over te spreken.
De schematics lijken gejat uit Arcanum, in Fallout 1 en 2 zaten ze geloof ik niet.

Het lijkt me wel leuk om het meerdere keren te spelen aangezien ik benieuwd ben wat voor gameplay een andere keuze oplevert. Het blijft overigens leuk om die perk te gebruiken waarbij je tegenstander met een wel gemikt salvo lekker uit elkaar spat >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Nu online
SlideR NL schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:26:
[...]

Maar heb je voor die deur geen lockpick 100 nodig?
Idd daar had je Lockpick 100 voor nodig. Even "snel" wat levels omhoog gegaan en ik heb nu Lockpick 100 en kan die quest afmaken.
Game Error schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:50:
Ik heb ook fallout 3 gehaald, maar ik heb geen idee welke keuzes ik moet maken voor mijn char qua specialiteiten enzo, heeft iemand suggesties wat het leukste weg speelt? want ik heb geen zin om meerdere runs door het spel te doen eigenlijk, Oblivion was bijvoorbeeld ook heel goed, maar dat heb ik ook geen twee keer gespeeld om het met verschillende klasses te proberen.
Ja die keuzes moet je toch echt zelf maken. Ik heb een beetje van alles een klein beetje gedaan maar zit nu met Big Guns skill op best wel hoog en Lockpick op 100 en ik ga ook proberen om Intelligence op 100 te krijgen zodat ik alles kan hacken en openen :P. Maar voor de rest is Speech ook wel een handige skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Even een gekke vraag: maar zit er een maximum aan het aantal savegames dat je kan hebben? Ik was net bezig met de "Take it back" act en ik kan geen nieuwe savegame meer aanmaken op mijn PS3, alleen een oude gebruiken. Even snel natellen van het aantal handmatige savegames en ik kwam op 129 savegames uit. En als dat zo is, is dat een console-specifiek iets, of op alle systemen? Ik heb nog 15 GB op mijn HDD over, dus daar ligt het niet aan.

BTW, de savegames gaan van een grootte van ongeveer 2 MB tot en met 6 MB richting endgame, dus ik heb nu al zo'n 500 MB aan savegames vermoed ik... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Nu online
Ik heb geen idee. Ik heb maar 1 savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 10-09 22:38
Why the hell wil je 129 savegames? om elk stukje in t spel opnieuw te kunnen doen? lijkt me sterk dat je dat ooit gaat doen :P

ik heb t hele spel op 3 savegames gedaan ofzo. af en toe voor een gebouw gesaved en dan de andere save gebruiken voor in het gebouw.. zodat ik iig nog helemaal terug kon..

uiteindelijk heb ik wel 700 keer gesaved over 60 uur :P maar maar op 3 savegame slots..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
SlideR NL schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:26:

Maar voor de rest is Speech ook wel een handige skill.
spoiler:
Speech is super, ik lul iedereen omver :o
Zo heb ik in de survival guide haar wijs gemaakt dat Rivit eigenlijk Atlantis is :D, een vaag figuur dat naughty nightwear terug wou hebben wijsgemaakt dat hij het verkeerd had en het niet van hem was en de president in een vorige potje duidelijk gemaakt dat hij maar beter zichzelf kan opblazen enz. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Mutatie op 30-01-2009 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Mutatie schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:15:
[...]

Speech is super, ik lul iedereen omver :o
Thx voor de spoilers... :/

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

TgR_KILLER schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:59:
Why the hell wil je 129 savegames? om elk stukje in t spel opnieuw te kunnen doen? lijkt me sterk dat je dat ooit gaat doen :P
Om een vriend die het spel waarschijnlijk niet helemaal door zal spelen wat leuke stukken te laten zien. En omdat een nieuwe savegame op de PS3 makkelijker gemaakt is dan steeds weer te kijken welke de oudste was ( helaas heb je geen quicksave mogelijkheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Armada schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Om een vriend die het spel waarschijnlijk niet helemaal door zal spelen wat leuke stukken te laten zien. En omdat een nieuwe savegame op de PS3 makkelijker gemaakt is dan steeds weer te kijken welke de oudste was ( helaas heb je geen quicksave mogelijkheden).
Gelukkig doet het spel dat zelf al aangeven voor je door steeds opnieuw te nummeren :P Over #043 heensaven terwijl je ook #045 hebt, en hij gaat #046 heten beter kon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:50:
De keuze is aan jou, maar een tip: Small guns zal je geen windeieren leggen. De meeste guns in het begin vallen hieronder en de latere zijn goed en met redelijk wat ammo te vinden. Big guns zijn de minigun, rpg, etc. Deze zijn bruut sterk, maar zwaar en de ammo is schaars. Energy weapons zijn in het begin de laser pistol en rifle, maar die zijn niet zeer sterk en ammo is veel moeilijker te vinden.Later krijg je plasma rifles, de sterkste all-purpose wapens in het spel (Fat mans zijn sterker, ja, maar niet aan te raden als de vijand een meter van je afstaat). Ik heb hand to hand en melee weapons nooit geprobeerd, moet ik wel toegeven. Ik denk dat deze ook zeer, zeer moeilijk zullen zijn op very hard.

Tag skills: Pak 1 wapen skill en 2 support skills.

Goede support skills vind ik:
Repair: Je doet meer schade met je wapens en je hoeft minder gewicht mee te dragen.
Lockpick of Science: een van de 2 is echt aan te raden om zo nu en dan in 'kluizen' te komen.
Sneak: ik heb nu een sniper karakter, sneak is daarvoor belangrijk, handig en best spannend.
Speech: Kan je best aardig wat dingen mee.

SPECIAL:
Strength: 5-6 als je normaal speelt, hoger als je in melee gaat.
Perception: Is handig omdat je baddies kan spotten op je radar.
Endurance: vooral belangrijk voor hit points. Mijn sniper heeft dit op 1 staan. Ga je in melee dan wil je dit hoog.
Charisma: mag je best laag zetten als je een keertje bij een levelup skill points in barter en speech propt.
Intelligence: Heel, heel belangrijk! Hier krijg je skill points van.
Agility: voor V.A.T.S punten.
Luck: Doet voor alles een beetje.

Zet nooit een SPECIAL value op 10 bij character creation, voor ieder is een bobblehead die +1 geeft en 10 is max. Daarnaast kan je met intense training nog 10x een SPECIAL value verhogen en zijn er links en rechts speciale beloningen die dit doen.

Perks:
Goede perks zijn, per level:
2: Intense training: verhoog een special attribute. Altijd goed als je geen betere perk ziet.
4: Educated <- meteen pakken.
5: comprehension: dubbele skillpoints van het lezen van boeken. Er zijn honderden boeken in Fallout 3. Spaar ze op tot je deze perk hebt en sla aan het lezen. Als je alle boeken zou zoeken, betekent dit honderden extra skill points. Ligt eraan hoe ver je wil gaan in het spel of dit nuttig is.

Daarna komen de perks in beeld die je kunnen helpen specialiseren. Dan is het aan jou. Kijk rustig de manual een keer door en plan een beetje.

Mijn sniper heeft het volgende:
Ik speel op Very hard difficulty, dus ik gebruik relatief meer kogels, stimpacks, e.d. Very hard is niet aan te raden voor een beginner. Op level 5 deathclaws tegenkomen is niet grappig. Het leuke aan de sniper is dat je alles sneakend doet. Je kan pickpocketen bij de neten, suprise criticals doen veel schade en de sniper rifle is gewoon leuk. Het idee is dat je halve groepen kan doden voordat ze doorhebben dat jij er bent en door halve indoor locations te sneaken en explosives in de broeken van vijanden te proppen (niet proberen zonder sneak 80-100).

Special:
Str 5
End 1 (ja, 1. Het idee achter een sniper is om niet geraakt te worden)
Per 5 (later veel opgehoogd met bobblehead, een speciale quest perk en 3x intense training)
Agi 9
Int 9 (meteen de bobblehead gaan halen is geen slecht idee, maar moeilijk op hogere difficulties)
luck 6

Tag skills: Small guns, Science, Repair

Perks:
2:Black widow
3: Intense training (per)
4: Educated
5: Comprehension
6&7: Intense training (per)
8: Commando
9: Scrounger (je gebruikt veel ammo op very hard)
10: Finesse
11: Mister sandman (handig als sneaker en veel xp per kill)
12: Silent Running (eindelijk! dit level ben ik nu)
13: Sniper
14: Robotics expert (robots zijn verschikkelijk taai op very hard)
15: Lawbringer/Contract killer
16: Better criticals
17: Action boy
18: Concentrated fire
19: Wat ik maar wilt.
20: Grim Reaper's sprint. Je bent nu God.

Het mooie van Fallout 3 is dat je het op verschillende manieren kan spelen. Ik quote van de Fallout 3 wiki:
First-Person Shooter Playstyle

If you're a seasoned FPS gamer and you don't use V.A.T.S., you obviously won't want many points in Agility, though you should note that Light Step and Silent Running (which you may find useful for running and gunning) require six Agility. Luck will be the most useful attribute in combat, as it raises your critical effect chance with all weapons. You may want extra points in Strength so you can worry less about inventory management, and more points in Intelligence to raise your skills. You'll want to make sure to pick up Fortune Finder and Scrounger.

Sniper Playstyle

The traditional Fallout sniper will want to make extensive use of V.A.T.S., and should have an appropriately high Agility attribute. However, with the sniper rifles, the percentage to hit is oddly low, so most will make use of manual-aiming coupled with sneak attacks. With the focus on V.A.T.S., you'll want to plan for the following perks: Action Boy/Girl, Mysterious Stranger, Sniper, Concentrated Fire, Commando and/or Gunslinger, and Grim Reaper's Sprint. Make sure to pick up repair to take care of your weapon (see the special notes about V.A.T.S. regarding condition loss).

Stealth / Thief Playstyle

Sneaking around new areas can be a usefull tactic.

A stealthy character will want a high Perception score to get the drop on his/her enemies. Relevant skills include Sneak, Lockpick, and Explosives. You can use that explosives skill to disable traps and use them against your enemies! Be sure to look at the Silent Running, Demolition Expert, and Infiltrator and/or Computer Whiz.

Brawler Playstyle

The brawler will want high strength and endurance to prevail in melee combat. Tasty perks include Ninja, Iron Fist, and Toughness, to name a few. In addition to high Unarmed and Melee Weapons skills, you'll want a high Medicine skill to get the most benefit from various chems (particularly stimpaks). Really, anything that increases your healing or smashing abilities will be useful.You may also find the Paralyzing Palm perk useful.

Diplomat Playstyle

A diplomatic character will want high Intelligence to give him/her access to extra special dialogue options. You'll want at least 6 points in Charisma to make sure you get access to the Animal Friend and Master Trader perks. And of course you'll want to dump lots of skill points into Speech to make sure your attempts at diplomacy are mostly successful. Be sure to grab Child at Heart and Lady Killer (for the gents) or Black Widow (for the gals) as soon as you can. You can also use Impartial Mediation to raise your speech by 30 if your karma is neutral, which, if you are a diplomat, it should be. Right?

Mix-and-Match Playstyle

Of course, you can combine any of the elements above to create your own unique style of play. You might want to explore some of the more esoteric perks like Cyborg or Cannibal for inspiration. A well-rounded style of play will probably want to focus more on skills, but a highly-specialized style of play (such as a Ninja) will probably want to focus on perk synergies that grant extra abilities. Feel free to explore!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Bedankt man, hier heb ik echt wat aan _/-\o_ . Ik ga van het weekend er eens flink op los klooien om mijn eigen speelstijl te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
En als je is een keer flink lol wilt hebben in het spel, neem de perk bloody mess (die heeft zowiezo een flinke amusement factor :9 ) en haal de Fisto. Hilariteit alom.

Is hier eigenlijk al de fallout wiki geplaatst?
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki

Waarschuwing: hij bevat natuurlijk spoilers, maar ook alle info die je maar wilt over het spel =D!

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bloody mess is zowiezo best goed, 5% meer dmg :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

IGN Uses VATS :P

http://video.ign.com/dor/...s/Fallou3_VATS_22909.html

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/sneeuwpopnietblij.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 31-01-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Noes! Uitgespeeld :(

spoiler:
Kan je wel blijven spelen nadat je het spel hebt uitgespeeld en niet "zelfmoord" hebt gepleegd?

Echt super spel! Nu nog een keer uitspelen maar dan als puur kwaadaardig persoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Loev schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:28:
Noes! Uitgespeeld :(

spoiler:
Kan je wel blijven spelen nadat je het spel hebt uitgespeeld en niet "zelfmoord" hebt gepleegd?

Echt super spel! Nu nog een keer uitspelen maar dan als puur kwaadaardig persoon >:)
Denk dat je zoiets bedoeld:
http://fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Is die Prima Guide van Fallout 3 een beetje te pruimen of ben je beter af met de Fallout Wiki?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb ongeveer 6 uurtjes achter de rug, en eerlijk gezegd vind ik de game nog niet veel aan. Beetje schieten zit er niet echt in omdat je alles maar dan ook alles misschiet zonder VATS aan. Als het nou een extratje was, maar je moet eigenlijk iedereen en alles met VATS killen. Verder erg irritant met saven, lange afstanden voordat er gesaved wordt. Verder wel te doen, speel nog zeker 6 uurtjes verder en besluit dan of het iets voor mij is. Misschien moet ik nog ff in de draai komen met al die perks en specialtys etc...

Jammer dat er niet echt een spellijn inzit voor het hoofdverhaal net als bij Fable II die gouden draad die je de weg wijst ( nu wel compass, maar die wijst alleen richting aan )

Denk dat je voor deze game heel wat vrije uurtjes moet hebben, ik speel hem zolang ik weer wat beters heb.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In je quest log heb je toch een " main quest" line? Die kan je gewoon volgen. Verder over het VATS systeem, tja het is een RPG en niet echt een Shooter. Ik vond het VATS systeem juist heel gaaf en weer heel anders normale shooters.

Ook leuk is dat je bv in VATS wapens uit handen kan schieten (of armen er af) waardoor je gewoon heel simpel hun kop er af kan blazen :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
@NeoMe,
Als ik in de Pitboy naar de worldmap kijk en ik zoek een stukje verhoogd terrein kan ik voor 99% wel de snelste route bepalen.
Ik vind het juist wel vet dat er niet een specifiek pad word uitgelegt zoals een gouden lijn, omdat je maar door de puinhopen heenbanjert zonder een fixed route, dan kom je allerlei enclaves, sidemissies, scavenge plekken enz tegen. Als ik met de main quest bezig ben kom ik zoveel onderweg tegen dat ik een paar dagen IRL later pas bij de mainquest missiedoel aankom. Ik onderzoek dan ook alles wat ik tegenkom. :P

Bij mij werd de game pas leuk en zat er lekker in rond lvl 12, (ongeveer 12-15 uur speeltijd, misschien meer) omdat je dan een beetje wapens en skills en stimpacks hebt verzameld en een paar Talon contract's rondlopen met mijn naam op hun kogel. :)
Tis ook wel lekker als je 4 of 5 supermutanten tegenkomt dat je die met 2 vingers in je neus kan killen, maar sommige mutants loop ik liever nog steeds met een boogje omheen, ook zonde van de ammo trouwens...
Hoe verder ik kom des te leuker het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Afgelopen week verscheen Fallout 3: Operation Anchorage, een uitbreiding die goed was voor een handjevol uren speelplezier. Naast deze nieuwe inhoud zouden nog twee uitbreidingen verschijnen, te weten The Pitt in februari en Broken Steel in maart. Beide pakketten verschijnen nu in respectievelijk maart en april.
Nog ietsjes langer wachten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik wil eigenlijk al die DLC in 1 keer erop plempen en spelen, dan kan ik meteen mijn level verhogen tot 30 :)

spoiler:
...en doorspelen na het einde :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 12:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Speel het nu ook al een tijdje en het bevalt wel goed. Al veel subquests gedaan en gewoon lekker rond gelopen. Je komt altijd wel iets tegen ;)

Een paar punten vallen mij toch op:
- de erg scherpe blik van tegenstanders, daarom loop ik bijna altijd hidden, dan valt het nog een beetje mee.
- de A.I / pathfinding,zodra er veel obstakels tussen jou en een monster zitten vinden ze dat moeilijk. Verder reageren ze erg voorspelbaar, loop een hoekje om en wacht ze op, een paar headshots en ze zijn dood.

Pluspunten:
- de sfeer, erg goed neergezet en zeker vergelijkbaar met de eerdere delen. Je voelt je soms wel erg eenzaam. Gelukkig is er dan nog die hoer in Megaton :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

sinds eergisteren eindelijk de smaak te pakken. Had het spel tijdje terug gespeeld en voelde me enorm verdwaalt. Wist niet waar ik moest beginnen en eindigen.
Nu opnieuw begonnen en eerst even de elementary school doorlopen om vervolgens naar Megaton te gaan.

spoiler:
daar de bom onschadelijk gemaakt en ben nu bezig met de moira sidequest. Eerste hoofdstuk is klaar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

moet zeggen dat ik niet fan ben van vats, heb het 2x gebruikt en schiet mis, heb nu gewoon alles van lvl 1 tot 19 handmatig gedaan en heb met me hunting rifle altijd headcrits, voor close combat is het strafen in circle en dat vuurzwaard ding (edit: kweet het weer, shishkebab) gebruiken :)

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 11-02-2009 13:23 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bah:
spoiler:
heb onbedoeld een shortcut gebruikt in de verhaallijn. Was bezig met de survival guide en kwam bij rivet city en sprak daar met Dr Li. Hierdoor is de quest met Moriaty en Three Dog gemarkeerd als klaar.
Maar als ik het goed begreep kon ik ze alsnog doen. Klopt dat?

vraagje:
spoiler:
vanaf welk level is het verstandig om Operation Achorage te doen? Volgens zo'n wiki site was zo'n Chinese general behoorlijk sterk en adviseren ze om het pas op een hoger level te doen. Ik ben nu level 6.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

L1nt schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:36:
bah:
spoiler:
heb onbedoeld een shortcut gebruikt in de verhaallijn. Was bezig met de survival guide en kwam bij rivet city en sprak daar met Dr Li. Hierdoor is de quest met Moriaty en Three Dog gemarkeerd als klaar.
Maar als ik het goed begreep kon ik ze alsnog doen. Klopt dat?

vraagje:
spoiler:
vanaf welk level is het verstandig om Operation Achorage te doen? Volgens zo'n wiki site was zo'n Chinese general behoorlijk sterk en adviseren ze om het pas op een hoger level te doen. Ik ben nu level 6.
Je eerste vraag is heel simpel met een ja te beantwoorden, sterker nog, de eerste keer kwam ik Threedog pas tegen op level 23 (levelcap remover).

Wat betreft je tweede vraag, ga gewoon lekker van Fallout genieten totdat je level 20 bent en ga daarna pas met de DLC aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:44

Ves

A gadget addicted Bounty

Meer info over 'The Pitt' DLC

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mm gister uitgespeeld maar....

spoiler:
Ze hebben wel een enorme steek laten vallen. Ik had Fawkes bij me maar ik kon hem niet de purifier laten opstarten. Als hij bestendigt is tegen hoge dosis radiation, dan kan hij toch naar binnen??

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

spoiler:
Tja maar het idee is dat jij je opoffert voor de wereld (ultieme goedheid) of die chick het laat doen waardoor je de minder lieve jongen bent. Het klopt inderdaad niet helemaal op die manier ze hadden hem nog als 3e optie kunnen doen idd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste