Om lvl 30 te zijn heb je trouwens belachelijk veel xp nodig, iets van de 60.000. Dat duurt echt héél lang...
Tuurlijk, het houdt het spel wel fris, elke keer een stukje nieuw toevoegen. Aan het eind van de rit heeft iemand, die alle DLC ook gekocht heeft, echter het spel wel twee keer betaald. Gekeken naar de inhoud van 2 van de 3 tot nog toe uitgegeven DLC (OA en The Pitt) kan ik dat niet anders zien dan simpelweg geld binnenharken.H3llSiNG schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:23:
Ja jij zegt het maar er zijn een hoop mensen die het jammer vonden dat Bethesda nu al stopte met de DLC's. Eigenlijk wouden ze het bij die 3 houden. Nu komen er nog 2 bij, erg leuk! Ik vond die andere 3 ook goed speelbaar, ja misschien iets kort, maar persoonlijk stoorde me dat niet.
Ik ga die andere 2 dus zeker ook kopen.
als je kijkt naar de lengte van fallout 3 wel ja, maar als je alle uren tesamen optelt van de 3 dlc's, dan kom ik al op meer uren dan een deftige shooter, en da tvoor wel 20 euro meer. voor mij is het zijn geld wel waard hoor!
Het aantal speeluren voor de DLC is voor iedereen anders, maar dat bedoelde ik eigenlijk ook niet zo zeer. Het is meer de inhoud van de DLC die nogal ondermaats is. OA is bijvoorbeeld niets anders dan een shooter, en bovendien erg lineair.Tarkin schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 08:47:
als je kijkt naar de lengte van fallout 3 wel ja, maar als je alle uren tesamen optelt van de 3 dlc's, dan kom ik al op meer uren dan een deftige shooter, en da tvoor wel 20 euro meer. voor mij is het zijn geld wel waard hoor!
Er zijn een aantal texture-mods die het spel een stuk beter maken.FloydRaalte schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:33:
Ah kijk eens aan, dus ik kan Operation Anchorage en The Pitt gewoon installeren zonder dat mijn huidge savegames worden aangetast. En wanneer ik de game heb uitgespeeld is Broken Steel aan de beurt.
Ik heb eens rondgeneusd en er zijn veel verschillende mods te downloaden voor Fallout 3. Zo heb je simpele weapon, armor, clothing packs, HUD mods, setting mods (b.v. increased sniper accuracy) maar ook grote mods zoals de Enclave Commander Mod. Je krijgt dan een legertje enclave soldiers tot je beschikking compleet met airstikes en tactical radio. Verder zijn er wat total conversions te downloaden.
Vooralsnog speel ik eerst het orgineel uit en dan zien we wel verder. Heeft iemand hier nog ervaring met mods? Zoja, welke zijn echt handig?
Bijvoorbeeld van deze modder: http://www.fallout3nexus....mbers/index.php?id=309068
Vooral de hoogste kwaltieit texturemods maakt het een stuk beter en vooral minder wazig.
Nu heb ik niet meer het gevoel dat mijn character een brilletje op moet
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vraagje. Ik ben nu level 6 (jaja), en iedere keer als ik een perk mag kiezen vraag ik me af of het nou nuttig is om die perk (advanced learning?) te kiezen waarmee je een SPECIAL punt mag toevoegen. Hoe zit dat nou? Die SPECIAL is een soort modifier voor al die subskills lijkt me, maar als ik nou bijvoorbeeld een punt op agility toevoeg (nu 5), hoeveel beter wordt dan mijn sneaking? Oftewel: hoe nuttig is die perk?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
in het begin is het wel de moeite om je int wat hoger te gooien.
zo krijg je meer punten om per lvl in je skills te gooien.
str zorgt voor meer carry weight en melee dmg.
end voor meer hp
agil voor meer AP (vats)
lck meer crits (en random dingen)
Char zorgt voor betere reacties van npc's
perc zorgt dat je sneller vijanden op je compas ziet, en dat je beter mikt (dus wat meer accuracy in vats)
Geloof dat de base waarden van je skills ook bepaalt worden door de hoogte van je special stats.
Ik zelf gebruik vats niet zo heel veel, dus agil is voor mij niet zo boeiend, maar int en str des te meer.
veel meer mee zeulen en meer punten in je skills kunnen stoppen
Anandus, je kan mss beter nu al Broken steel installeren, je levelt dan wel door, ondanks dat je gewoon met de andere stuff bezig bent.
Ben zelf lvl 24, en bijna klaar met The pitt. OA al gedaan, en wat gebieden die ik nog niet had gezien. (the oasis bijv, briljant!)
zo krijg je meer punten om per lvl in je skills te gooien.
str zorgt voor meer carry weight en melee dmg.
end voor meer hp
agil voor meer AP (vats)
lck meer crits (en random dingen)
Char zorgt voor betere reacties van npc's
perc zorgt dat je sneller vijanden op je compas ziet, en dat je beter mikt (dus wat meer accuracy in vats)
Geloof dat de base waarden van je skills ook bepaalt worden door de hoogte van je special stats.
Ik zelf gebruik vats niet zo heel veel, dus agil is voor mij niet zo boeiend, maar int en str des te meer.
veel meer mee zeulen en meer punten in je skills kunnen stoppen
Anandus, je kan mss beter nu al Broken steel installeren, je levelt dan wel door, ondanks dat je gewoon met de andere stuff bezig bent.
Ben zelf lvl 24, en bijna klaar met The pitt. OA al gedaan, en wat gebieden die ik nog niet had gezien. (the oasis bijv, briljant!)
Battle.net Spud#2543
Zo, toch maar weer eens gespeeld, Silver Springvale verhaal gedaan 
spoiler:
Ik heb die Enclave Cambot die daar rondvliegt gesloopt
Zat helaas niks leuks in, maar is dat nog nadelig/voordelig verderop?
Overigens heb ik Silver lekker laten leven 
Laat ik het anders stellen: ik kan met Intense Training een punt toevoegen aan een SPECIAL skill, zoals charisma, of met bijvoorbeeld Scoundrel 5 punten toevoegen aan speech en barter. Wat is nou beter? Als het systeem heel eenvoudig werkt dan zou je beide waarden gewoon vermenigvuldigen. Je begint met 5 en 15 (als je er niks instopt), dat maakt samen 75. Je kan dus gaan naar 6*15=90 of 5*20=100. Als het zo werkt dan is het misschien later in het spel wel nuttig om Intense Training te kiezen, maar aan het begin minder.
weet niet zeker of het met terugwerkende kracht werkt...
kijk anders op de fallout wiki, daar staat alles helder uitgelegt
--> http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_SPECIAL
kijk anders op de fallout wiki, daar staat alles helder uitgelegt
Battle.net Spud#2543
Ik heb nu The People's Radio.
Echt geweldig, kan zo onderhand het Chinese volkslied meefluiten
En ik heb natuurlijk ook More where that came from, 100 extra liedjes voor GNR. Die extra variatie mag er wel bij.
Kijk uit, het is in total 1,3Gb ofzo. Maar wel de moeite!
Oh, en er is ook een soort robot-adiostation Existence 2.0, het is een rare industrial-ambient soundtrack met af en toe een robot die at dingen zegt. Heel apart. Dit radiostation heeft ook een quest ls je goed luistert.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-oUIPlTunNs]
/radiostations, wilde het even delen
Oh, en ligt het aan mij of is de 'directional pipboy light' verdwenen? Ik kan die mod nergens vinden.
Iemand een goede suggestie voor een zaklamp ofzo?
Echt geweldig, kan zo onderhand het Chinese volkslied meefluiten
En ik heb natuurlijk ook More where that came from, 100 extra liedjes voor GNR. Die extra variatie mag er wel bij.
Kijk uit, het is in total 1,3Gb ofzo. Maar wel de moeite!
Oh, en er is ook een soort robot-adiostation Existence 2.0, het is een rare industrial-ambient soundtrack met af en toe een robot die at dingen zegt. Heel apart. Dit radiostation heeft ook een quest ls je goed luistert.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-oUIPlTunNs]
/radiostations, wilde het even delen
Oh, en ligt het aan mij of is de 'directional pipboy light' verdwenen? Ik kan die mod nergens vinden.
Iemand een goede suggestie voor een zaklamp ofzo?
[ Voor 76% gewijzigd door anandus op 10-06-2009 12:59 ]
• Uiteraard FOOK, zonder FOOK is Fallout maar saaiasskicker2 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:14:
Ben ook begonnen met Fallout 3, wat een geweldig spel is het toch
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Iemand trouwens nog wat aanraders voor mods? Ik gebruik momenteel Darnified UI wat wel veel beter is dan het origineel nog 'More where that came from'.
• Ultimate Perk Pack, met 120 extra perks
• Fellout, om die gele zweem uit de lucht weg te halen
• Enhanced Weather, voor regen en sneeuw. Ook geweldige onweersbuien, superveel sfeer!
• Greener World, zodat er bomen zijn. Wel logisch dat er iets groeit 200 jaar na de oorlog
Optioneel: Autumn Retex voor Greener World, omdat het anders wel weer té groen is
Het weer en wat bomen maken het veel beter en wees niet bang, het is dan geen "Oblivion with guns" ofzo.
• Explosive Entry, zodat je explosieven kan gebruiken om sloten of deuren te openen (had imho standaard erin moeten zitten)
En, afhankelijk van je grafische kaart:
• De texturepacks van NMC
Niet meer het gevoel dat je ventje een brilletje nodig heeft
Plus, zoals je zelf zegt, Darnified UI
Dat is het even off the top of my head (zit bij mijn vriendin, dus kan niet kijken wat ik verder nog heb).
Maar hiermee moet je vooruit kunnen
Overigens is het heel erg aan te raden om overal fomods van te maken. Het is zo gedaan en maakt het installeren en deïnstalleren van mods veel makkelijker
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 14-06-2009 13:46 ]
Ik ben nu in the oasis en er word mij gevraagd om het water? uit die basin te drinken. Als ik dat doe dan gebeurt er verder niks. M'n beeldscherm word blurry, en soms worden de scripts geactiveerd zodat iedereen gaat praten, maar soms ook niet. Als op het eind word gezegd dat ik in slaap val gebeurd er ook niks.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Weird?Remy!!!! schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:26:
Ik ben nu in the oasis en er word mij gevraagd om het water? uit die basin te drinken. Als ik dat doe dan gebeurt er verder niks. M'n beeldscherm word blurry, en soms worden de scripts geactiveerd zodat iedereen gaat praten, maar soms ook niet. Als op het eind word gezegd dat ik in slaap val gebeurd er ook niks.
Iemand enig idee?
Misschien is er een mod die ermee interfered ofzo?
Probeer is met zo min mogelijk mods dat stukje weer te spelen (als mogelijk)
Hier een stukje uit een walkthrough over dat moment:
spoiler:
# In order for you to be worthy of meeting with Him, you'll need to undergo a purification ritual that involves drinking a sap while the Treeminders say a few ominous words. Activate the Basin of Purification in the middle of the town when you're ready to be purified.
# You'll pass out and then reawaken in His presence. Who is He? Well if you walk around the big tree in the center, you'll find out. Talk to the tree and find out who the God of the Oasis really is.
# You'll pass out and then reawaken in His presence. Who is He? Well if you walk around the big tree in the center, you'll find out. Talk to the tree and find out who the God of the Oasis really is.
[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 14-06-2009 13:31 ]
Ik gebruik enkel de officiële uitbreidingen, verder geen mods.anandus schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:30:
[...]
Weird?
Misschien is er een mod die ermee interfered ofzo?
Probeer is met zo min mogelijk mods dat stukje weer te spelen (als mogelijk)
Hier een stukje uit een walkthrough over dat moment:
spoiler:# In order for you to be worthy of meeting with Him, you'll need to undergo a purification ritual that involves drinking a sap while the Treeminders say a few ominous words. Activate the Basin of Purification in the middle of the town when you're ready to be purified.
Ik blijf het nog wel even proberen.
Fellout heb ik al gezien en gebruik ik liever niet, ik hou van de atmosfeer zoals die nu is. (Groeniganandus schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:25:
[...]
• Uiteraard FOOK, zonder FOOK is Fallout maar saai
• Ultimate Perk Pack, met 120 extra perks
• Fellout, om die gele zweem uit de lucht weg te halen
• Enhanced Weather, voor regen en sneeuw. Ook geweldige onweersbuien, superveel sfeer!
• Greener World, zodat er bomen zijn. Wel logisch dat er iets groeit 200 jaar na de oorlog
Optioneel: Autumn Retex voor Greener World, omdat het anders wel weer té groen is
Het weer en wat bomen maken het veel beter en wees niet bang, het is dan geen "Oblivion with guns" ofzo.
• Explosive Entrance, zodat je explosieven kan gebruiken om sloten of deuren te openen (had imho standaard erin moeten zitten)
En, afhankelijk van je grafische kaart:
• De texturepacks van NMC
Niet meer het gevoel dat je ventje een brilletje nodig heeft
Greener World, jij zegt dat het normaal is dat er bomen zijn, maar bomen hebben preoper water nodig. (Niet radioactief water) Maar zal het zeker eens proberen, ziet er best tof uit
Die texture paks zien er wel mooi uit, maar zit hier met een 8800GT (512MB), is dat genoeg?
Want zelfs nu heb ik af en toe enorme fps drops als ik in open gebieden kom. (En soms ook in VATS, wat helemaal nergens op slaat
Nog een vraagje, heb tijdje geleden een Housing Mod geïnstalleerd. Ik heb wat items in dat huis achtergelaten en toen ging men game crashen telkens ik wou saven. Al mijn items kwijt dus
Heb gelezen dat het door Patch 1.5 komt, is daar soms een oplossing voor?
Er groeit toch ook gras?asskicker2 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:46:
[...]
Fellout heb ik al gezien en gebruik ik liever niet, ik hou van de atmosfeer zoals die nu is. (Groenig)
Greener World, jij zegt dat het normaal is dat er bomen zijn, maar bomen hebben preoper water nodig.
Overigens is Point Lookout (is-ie al uit? Komt nu toch ongeveer uit?) in een moeras met heel veel vegetatie.
Daarom gebruik ik de autumn retex, het water is niet proper(Niet radioactief water) Maar zal het zeker eens proberen, ziet er best tof uit
Zie bijvoorbeeld dit plaatje, imho past dat nog makkelijk in die setting.
Ja, VATS doet inderdaad soms een beetje moeilijk.Die texture paks zien er wel mooi uit, maar zit hier met een 8800GT (512MB), is dat genoeg?
Want zelfs nu heb ik af en toe enorme fps drops als ik in open gebieden kom. (En soms ook in VATS, wat helemaal nergens op slaat)
Maar ik zou die texturepacks niet aanraden, al kan je het wel even uitproberen, het is namelijk wel heel erg de moeite waard. Overigens heb ik een Ati 4650 met 1Gb. (veel mem omdat ik van texturepacks houd, ook in Oblivion).
Ik heb ook gehoord dat sommige mods niet goed met 1.5 samenwerken.Nog een vraagje, heb tijdje geleden een Housing Mod geïnstalleerd. Ik heb wat items in dat huis achtergelaten en toen ging men game crashen telkens ik wou saven. Al mijn items kwijt dus
Moet ik zeggen dat ikzelf er geen last van heb, ik heb 1.5 en bovenstaande mods zonder problemen.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 14-06-2009 13:55 ]
Je moet dan eens zoeken op foto's van pripyat. Daar is ook veel radioactiviteit nog en de natuur teert daar welig. De natuur is veel beter in het aanpassen dan wij hoor en het klopt wel dat er groen is op een plaats waar een kernramp geweest is. De natuur zijn ergste vijand komt daar dan niet meer (wij dus:p)asskicker2 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:46:
[...]
Fellout heb ik al gezien en gebruik ik liever niet, ik hou van de atmosfeer zoals die nu is. (Groenig)
Greener World, jij zegt dat het normaal is dat er bomen zijn, maar bomen hebben preoper water nodig. (Niet radioactief water) Maar zal het zeker eens proberen, ziet er best tof uit
Die texture paks zien er wel mooi uit, maar zit hier met een 8800GT (512MB), is dat genoeg?
Want zelfs nu heb ik af en toe enorme fps drops als ik in open gebieden kom. (En soms ook in VATS, wat helemaal nergens op slaat)
Nog een vraagje, heb tijdje geleden een Housing Mod geïnstalleerd. Ik heb wat items in dat huis achtergelaten en toen ging men game crashen telkens ik wou saven. Al mijn items kwijt dus
Inderdaad, bedankt voor de tips 
Zijn die wapens uit FOOK niet te sterk? Met andere woorden, blijft de game gebalanceert?
En heb je die DLC niet nodig? Want die heb ik momenteel nog niet.
Zijn die wapens uit FOOK niet te sterk? Met andere woorden, blijft de game gebalanceert?
En heb je die DLC niet nodig? Want die heb ik momenteel nog niet.
Imho is het zeer goed gebalanceerd, niets overpowerded. Gewoon véél meer variatieasskicker2 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:08:
Inderdaad, bedankt voor de tips
En de extra wapens die er zijn wordt ook door de vijand gebruikt.
Nee, heb je niet nodig, voor elke DLC (behalve BS) is er een soort 'FOOK-patch' te krijgenEn heb je die DLC niet nodig? Want die heb ik momenteel nog niet.
Ik dacht ook even leuk fallout 3 te modden.
Nou had ik een handje vol mods geinstalleerd die het er mooier uit laten zien.
(textures mods enz)
Helaas loopt het nu zo traag als dikke tront (ziet er wel geweldig uit
)
Denk dat ik het nu maar even zo laat, tot ik een pc upgrade doe.
iig een hint voor alle modders hier, dont over do it
Nou had ik een handje vol mods geinstalleerd die het er mooier uit laten zien.
(textures mods enz)
Helaas loopt het nu zo traag als dikke tront (ziet er wel geweldig uit
Denk dat ik het nu maar even zo laat, tot ik een pc upgrade doe.
iig een hint voor alle modders hier, dont over do it
[ Voor 9% gewijzigd door Sinester op 14-06-2009 20:08 ]
Hello there
Ja, die texture mods hakken er best in 
Overigens kan je nog wel wat fpsjes winnen en haperingetjes eruit halen als je Fallout een beetje finetuned:
http://www.tweakguides.com/Fallout3_1.html
Maar het blijft aardig zwaar met al die textures erbij, ik raad ook minimaal 512Mb of 1Gb aan geheugen aan.
(Gelukkig heb ik er weinig last van, behalve Rivet City bij de brug, daar hapert-ie bij mij ook, helaas)
Maar oh-oh-oh, het is wel mooi
Overigens kan je nog wel wat fpsjes winnen en haperingetjes eruit halen als je Fallout een beetje finetuned:
http://www.tweakguides.com/Fallout3_1.html
Maar het blijft aardig zwaar met al die textures erbij, ik raad ook minimaal 512Mb of 1Gb aan geheugen aan.
(Gelukkig heb ik er weinig last van, behalve Rivet City bij de brug, daar hapert-ie bij mij ook, helaas)
Maar oh-oh-oh, het is wel mooi
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 14-06-2009 20:53 ]
Ik ben nu een leuke mod tegengekomen: RTS - Real Time Settler
Hij is nog beta, maar al heel uitgebreid en leuk.
Je kan met deze mod een eigen stadje bouwen, waar je maar wilt, met inwoners en gebouwen en verdediging.
Als een soort Simcity. Je hebt ook resources en handel met andere steden enzo.
Om de zoveel tijd wordt je stad aangevallen, dus je moet wel voor een goede verdediging zorgen.
Hier een soort mini-tutorial:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wjVeS5z5Dmw]
En hier hoe het er dan uiteindelijk uit kan zien:
Zoals ik zei, het is nog in beta, maar ik ben niet echt problemen tegengekomen, zelf.
Hij is nog beta, maar al heel uitgebreid en leuk.
Je kan met deze mod een eigen stadje bouwen, waar je maar wilt, met inwoners en gebouwen en verdediging.
Als een soort Simcity. Je hebt ook resources en handel met andere steden enzo.
Om de zoveel tijd wordt je stad aangevallen, dus je moet wel voor een goede verdediging zorgen.
Hier een soort mini-tutorial:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wjVeS5z5Dmw]
En hier hoe het er dan uiteindelijk uit kan zien:
Zoals ik zei, het is nog in beta, maar ik ben niet echt problemen tegengekomen, zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 16-06-2009 15:10 ]
Gisteren enkele mods geinstalleerd maar dat verliep toch niet geheel volgens plan.
(Lees: Patch 1.5) Telkens bij het afsluiten reageerde Fallout niet meer en tijdens het spelen zakte de fps toch wel erg in. Ik had wel een cool momentje met Fawkes (Die Super Mutant die je tijdens de quest: Finding The Garden of Eden tegenkomt) Hij werd opgeblazen door mijn Mini Nuke die ik gebruikte om een kluis te kraken
Toch maar wat mods uitschakelen helaas en wachten op wat fixes
Gisteren de verhaallijn uitgespeeld en hoewel ik het spel tijdens het spelen behoorlijk goed vind, vind ik de uiteindelijke ontknoping van het verhaal zwak en erg dun. Nu heb ik het als een heilig boontje uitgespeeld en heeft het een ander eind naar gelang de keuzes(vnl op het eind, heb ik het idee) die je maakt, maar de opbouw zal er niet door veranderen, jammer.
Zit er ergens in het spel een stuk, waar wat wordt verteld waarom super mutants op bepaalde plekken in grote getale aanwezig zijn?
Zit er ergens in het spel een stuk, waar wat wordt verteld waarom super mutants op bepaalde plekken in grote getale aanwezig zijn?
dan moet je eigenlijk deel 1 en 2 spelen.Razkin schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:12:
spoiler:
in deel 1 kom je een oude militaire basis tegen waar ze aan het experimenteren waren met FEV (forced evolution virus). Werkte niet zo heel goed, mensen werden er fucking lelijk en sterk door. EN immuun voor straling. Helaas voor hun ook impotent. Waarom ze op bepaalde delen zo massaal aanwezig zijn? omdat ze er ook vrij slimme varianten zijn met doelen die ze na willen streven.
Ik las altijd alle boeken/tapes/whatever in deel 1 en 2 (in 3 ook trouwens), echt geweldig die backstories die er zijn voor alle verschillende dingen.zoals de doelen van de verschillende vaults in deel 3. heerlijk!
Ik las altijd alle boeken/tapes/whatever in deel 1 en 2 (in 3 ook trouwens), echt geweldig die backstories die er zijn voor alle verschillende dingen.zoals de doelen van de verschillende vaults in deel 3. heerlijk!
trouwens, er is een vault, geloof dat het 87 is, waar enorm veel straling is, het is me nog niet gelukt om er binnen te komen. kan je der wat? is het de moeite waard om er binnen te gaan??
Battle.net Spud#2543
Oh?Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:55:
[...]
Wow. Een hoop van deze perks zijn echt volkomen unbalanced...
Daar heb ik anders echt niets van gemerkt
(maar ik zit ook pas op level 17, misschien komt het daardoor?)
Ergens halverwege de mainquest moet je vault 87 betreden maar er wordt je dan wel een alternatief en minder radioactief pad voorgesteld om er binnen te gerakenTepelStreeltje schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:14:
trouwens, er is een vault, geloof dat het 87 is, waar enorm veel straling is, het is me nog niet gelukt om er binnen te komen. kan je der wat? is het de moeite waard om er binnen te gaan??
Als je een ghoul of super mutant als vriendje hebt kunnen die helpen
lol, dat kan ik me dan helemaal niet herinneren, of ik moet het nog doenDaRKie schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:30:
[...]
Ergens halverwege de mainquest moet je vault 87 betreden maar er wordt je dan wel een alternatief en minder radioactief pad voorgesteld om er binnen te geraken
spoiler:
of is dat die vault waar je de GECK haalt?
[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-06-2009 14:40 ]
Battle.net Spud#2543
ik heb daar ook weinig van gemerkt eigenlijk, de perks die ik gezien hebben geven allemaal Bonussen, maar brengen ook negatieve aspecten met zich mee.anandus schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:24:
[...]
Oh?
Daar heb ik anders echt niets van gemerkt
(maar ik zit ook pas op level 17, misschien komt het daardoor?)
@ Anandus
Dat ziet er zeker vel vet uit, heb zelf wel is gehoopt dat er zo'n soort mod zou uitkomen.
en nu is er dus 1
Hello there
Iemand al begonnen aan Point Lookout? Wat zijn de ervaringen dusver?
Ik heb 'm gister gedownload (Xbox Live), nog niet aan begonnen, eerst bezig met het laatste stukje Broken Steel. Wat een vervelende quest is Who Dares Wins, echt een shitload aan ammo en stimpaks erdoorheen gejaagd... Vooral bij het gedeelte met de Reavers en aan het einde bij de Hellfire Enclave.
Ik heb 'm gister gedownload (Xbox Live), nog niet aan begonnen, eerst bezig met het laatste stukje Broken Steel. Wat een vervelende quest is Who Dares Wins, echt een shitload aan ammo en stimpaks erdoorheen gejaagd... Vooral bij het gedeelte met de Reavers en aan het einde bij de Hellfire Enclave.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nee, heb de game uitgeleend aan iemand die momenteel te druk is met school en stage.....dikke kassa utrecht timbuktu zooi eigenlijk dus.
Heb er wel zin in.....dus iemand wel ervaring, Let us(ik en WillyBubba) know
Heb er wel zin in.....dus iemand wel ervaring, Let us(ik en WillyBubba) know
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben net begonnen aan point lookout, vind het leuk dat er een heel nieuw gedeelte is. Vind het alleen jammer dat Fawkes niet mee mag, en dat het zo donker is in de point lookout map. Ook vind ik het jammer dat er geen radio-station is in de map.
Voorderest vind ik het tot nu toe wel aardig, er zit ook een stukje in dat je een soort van high bent en dingen ziet die er niet zijn. Dat is wel lollig.
Voorderest vind ik het tot nu toe wel aardig, er zit ook een stukje in dat je een soort van high bent en dingen ziet die er niet zijn. Dat is wel lollig.
Het ziet er goed uit ... maar hij is in het half uur dat ik gespeeld heb een keer of 3 gecrasht en 1x bleef er een vijand doodstil staan voor een deur waar ik langsmoest -> deur ging dus niet open
Net Broken Steel gespeeld. Wat een leuke DLC!
Als je een DLC wil kopen, neem dan Broken Steel, by far de beste so far
/me zwengelt Point Lookout aan
Als je een DLC wil kopen, neem dan Broken Steel, by far de beste so far
/me zwengelt Point Lookout aan
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 25-06-2009 00:51 ]
Ik speel het spel nu al een tijdje maar hoe langer ik speel, hoe frequenter de crashes voorkomen. Qua systeem trekt Fallout het prima op hoge settings. Het lijkt vooral te maken te hebben met het laden van een nieuw gebied of het openen van een inventaris. Aan mods kan het niet liggen want die gebruik ik niet. Zonde dat Bethesda zo'n buggy spel aflevert, want als het draait is het geweldig.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Bij mij (op de xbox) krijg ik voornamelijk crashes sinds ik de dlc's gebruik en ook in gebieden die niet meteen iets met de dlc te maken hebben.
Ook heb ik sinds de laatste dlc een "grapppige" bug:
gisteren kwam ik in de wastelands ergens een plaats tegen waar een aantal deathclaws tegen een paar enclave soldiers aan het vechten waren. Zodra ik naderde vlogen de deathclaws 1 per 1 recht omhoog de lucht in tot ik ze niet meer kon zien ... ik maak de enclave soldiers af en loop verder en ineens wordt ik langs achter aangevallen. Was er 1 deathclaw me in de rug aan het aanvallen en ondertussen daalden de overige deathclaws vanuit de hemel neer...
gisteren kwam ik in de wastelands ergens een plaats tegen waar een aantal deathclaws tegen een paar enclave soldiers aan het vechten waren. Zodra ik naderde vlogen de deathclaws 1 per 1 recht omhoog de lucht in tot ik ze niet meer kon zien ... ik maak de enclave soldiers af en loop verder en ineens wordt ik langs achter aangevallen. Was er 1 deathclaw me in de rug aan het aanvallen en ondertussen daalden de overige deathclaws vanuit de hemel neer...
dat heb ik al tijdje op Xbox van af dat game uit is ziet wel leuk uit voor al als kogel of raket die deathclaws achter naa zitDaRKie schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:19:
Bij mij (op de xbox) krijg ik voornamelijk crashes sinds ik de dlc's gebruik en ook in gebieden die niet meteen iets met de dlc te maken hebben.
maar raar is dat alleen maar gebeurt bij deathclaws bij ander monster heb dit nog niet gehat
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Is een bekende bug ja: http://fallout.wikia.com/wiki/Deathclaw#Bugs
Over 3 weekjes dus de volgende DLC.Vijfde DLC Fallout 3 verschijnt in augustus voor PC en 360
De vijfde uitbreiding voor Fallout 3, Mothership Zeta, verschijnt op 3 augustus voor 800 Microsoft punten op Xbox Live en Games for Windows.
In Mothership Zeta zitten spelers opgesloten in een ruimteschip dat in een baan rond de aarde vliegt. Met andere personages moeten gamers de handen ineenslaan om hordes buitenaardse vijanden te verslaan. Daarbij krijgen ze de beschikking over nieuwe wapens als de Alien Atomizer, Alien Disintegrator en de Drone Cannon.
Ze houden me wel bezig
Cool
ga denk ik weer snel verder met Fallout 3, had eerst wat andere games uitgespeeld :
Metal Gear Solid 4
GTA4: The Lost and Damned
Saint's Row 2
Gran Turismo 5 Prologue
Metal Gear Solid 4
GTA4: The Lost and Damned
Saint's Row 2
Gran Turismo 5 Prologue
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 23-07-2009 14:24 ]
Goed. Afgelopen zaterdag bleek ik ineens Fallout 3 uitgespeeld te hebben. Als ik nu over twee maanden Broken Steel heb (PS3...
), kan ik dan weer gewoon verder met mijn laatste savegame? En kan ik dan ook nog de sidequests doen die ik nog open had staan?

Ja, als je een savegame neemt vlak voordat je hem uitspeelt kan je daarmee verderShabbaman schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:12:
Goed. Afgelopen zaterdag bleek ik ineens Fallout 3 uitgespeeld te hebben. Als ik nu over twee maanden Broken Steel heb (PS3...), kan ik dan weer gewoon verder met mijn laatste savegame? En kan ik dan ook nog de sidequests doen die ik nog open had staan?
Fallout 3: Mothership Zeta DLC Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=4enOSrf-MY8
http://www.youtube.com/watch?v=4enOSrf-MY8
[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 01-08-2009 23:20 ]
Sodeju, dat is wel een erg gave uitbreiding.
Echt super die uitbreidingen van FO3.
Echt super die uitbreidingen van FO3.
Dat ziet er indd vetjes uit en hij komt morgen al uit!
jep, je kan gewoon door. door levellen naar 30, alle quests afmaken en gebieden checken die je nog niet gezien hebt.Shabbaman schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:12:
Goed. Afgelopen zaterdag bleek ik ineens Fallout 3 uitgespeeld te hebben. Als ik nu over twee maanden Broken Steel heb (PS3...), kan ik dan weer gewoon verder met mijn laatste savegame? En kan ik dan ook nog de sidequests doen die ik nog open had staan?
Battle.net Spud#2543
Ik weet niet of het me echt wat lijkt. Het gaat over een vervallen aarde door nucleaire oorlogen met dingen als vaults en opeens zit je in de ruimte met een heel ander verhaal?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zoiets jaMsG schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:21:
Ik weet niet of het me echt wat lijkt. Het gaat over een vervallen aarde door nucleaire oorlogen met dingen als vaults en opeens zit je in de ruimte met een heel ander verhaal?
(Overigens is het niet heel erg 'opeens', omdat je al een alien en alien schip in het normale spel tegenkomt
tja, op een gegeven moment houdt het op he, ze kunnen niet bezig blijven met Enclave/BoS en willekeurige locaties rondom Washington (Hoewel ik graag een DLC had gezien over de Super Mutants - wat ze nu zoeken in DC) Zeta lijkt me IIG een mooie afsluiting van FO 3
anandus schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:24:
[...]
Zoiets ja
(Overigens is het niet heel erg 'opeens', omdat je al een alien en alien schip in het normale spel tegenkomt)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Volgens mij is Zeta voorlopig de laatste DLC.Zodiac schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:18:
tja, op een gegeven moment houdt het op he, ze kunnen niet bezig blijven met Enclave/BoS en willekeurige locaties rondom Washington (Hoewel ik graag een DLC had gezien over de Super Mutants - wat ze nu zoeken in DC) Zeta lijkt me IIG een mooie afsluiting van FO 3
Ze hebben wel een slag om de arm gehouden, maar ik vermoed dat er niet meer DLC's komen.
Wanneer is Vegas af?
Ze zitten nog niet aan de max van 1750gs en ze hebben inderdaad een slag om de arm gehouden, dus ik weet het zo net nog niet.
1750gs? Qu'est-ce que c'est?
Is dat een xbox-ding ofzo? Heeft elk spel DLC's twv 1750 game points ofzo? 
(Sorry als ik een beetje ignorant overkom
)
(Sorry als ik een beetje ignorant overkom
snie echt spoiler, je KAN ze tegen komen, zijn de random encounters. zijn er meerdere van.MsG schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:36:
[...]
kan je dat ff censoren? Ik krijg een ongewenste spoiler
![]()
heeft verder niets met het verhaal te maken trouwens, behalve nu dus, met de DLC.
Wat de super mutants willen?
Overleven en de sterkste zijn, worden en blijven. (speel fallout 1om te ontdekken waar ze vandaan komen en fallout 2 voor wie de enclave zijn)
Fallout Vegas is toch gewoon fallout 4?
Battle.net Spud#2543
Nope, het zal gebruik maken van dezelfde engine als fallout 3, het is een stand-alone uitbreiding (zoals GTA Vice City een 'uitbreiding' is opGTA 3)TepelStreeltje schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:38:
[...]
Elk spel heeft een basisaantal van 1000 gs en kan maximaal 750 toevoegen door DLC. En ja, het is een Xbox (en Windows) Live-ding.anandus schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:38:
Is dat een xbox-ding ofzo? Heeft elk spel DLC's twv 1750 game points ofzo?
(Sorry als ik een beetje ignorant overkom)
YupsVerwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:34:
Is Mothership Zeta al de 5e DLC?!
Komen die ook allemaal uit voor de PS3?
Oh, ja, GFWL. Vreselijk en compleet nutteloos is dat. Blij dat je dat eruit kan slopentheroman schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:24:
[...]
Elk spel heeft een basisaantal van 1000 gs en kan maximaal 750 toevoegen door DLC. En ja, het is een Xbox (en Windows) Live-ding.
Gisterenavond mothership beta binnengehaald en iets minder dan 2.5u later was hij alweer uitgespeeld.
In het begin was het nog wel leuk ... maar het wordt toch wel heel snel saai. Steeds in kleine omgevingen aliens afknallen ... er zit een stukje ruimtewandeling bij maar dat stelt eigenlijk ook niets voor, je loopt gewoon buiten op het schip voor 1 minuut en dan ben je daar ook weer klaar.
Het is dus zoals operation anchorage alhoewel ik die toch iets leuker vond omdat er daar toch meer variatie was in leveldesign.
Jammer dat ze niet meer DLC's zoals point lookout uitgebracht hebben.
In het begin was het nog wel leuk ... maar het wordt toch wel heel snel saai. Steeds in kleine omgevingen aliens afknallen ... er zit een stukje ruimtewandeling bij maar dat stelt eigenlijk ook niets voor, je loopt gewoon buiten op het schip voor 1 minuut en dan ben je daar ook weer klaar.
Het is dus zoals operation anchorage alhoewel ik die toch iets leuker vond omdat er daar toch meer variatie was in leveldesign.
Jammer dat ze niet meer DLC's zoals point lookout uitgebracht hebben.
Dat lees je wel meer, maar dat snap ik eigenlijk totaal niet. Bij mij werkte het in één keer na het forwarden van een paar ports.anandus schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:44:
Oh, ja, GFWL. Vreselijk en compleet nutteloos is dat. Blij dat je dat eruit kan slopen
Heb vandaag Zeta ook doorgespeeld, maar het voelt totaal niet Fallout aan. Als ze geen betere ideeën meer in het vat hebben bij Bethesda, mogen ze het wat mij betreft hier inderdaad bij laten.
Zo, bezig met een Fallout 3 DLC marathon
Even 5000 ms points aangeschaft en alle 5 de add-ons gedownload. Nou ja, 4 eigenlijk want Broken Steel had ik al eerder gekocht. Operation Anchorage had wel een hele gave setting alleen dat was echt een lineare shooter. The Pitt was ook wel geinig maar daar was ik wel heel snel doorheen, 2.5 uurtjes ofzo. Nu bezig met Point Lookout en die is volgens mij een stuk groter. En vooral ook pittiger want de stimpacks vlogen er doorheen in die Mansion bij de eerste missie.
Overigens was ik mijn savegame kwijtgeraakt toen ik het spel uitgespeeld had dus ben vanaf lvl 1 aan de add-ons begonnen. Dat maakt het ook niet bepaald makkelijker. Ben intussen lvl 12 maar de enemies bij Point Lookout zijn erg sterk vergeleken bij de andere add-ons.
Overigens was ik mijn savegame kwijtgeraakt toen ik het spel uitgespeeld had dus ben vanaf lvl 1 aan de add-ons begonnen. Dat maakt het ook niet bepaald makkelijker. Ben intussen lvl 12 maar de enemies bij Point Lookout zijn erg sterk vergeleken bij de andere add-ons.
Net Mothership Zeta uitgespeeld - jammer, maar ik neem mijn eerdere uitspraak terug. Slechte afsluiter van FO 3. Het is gewoon gang na gang groene dwergen neerschieten en robots uitschakelen en af en toe een generator opblazen. Voegt niks toe aan het verhaal of de setting, op 1 wapen na (drone cannon) zijn de nieuwe items nutteloos of redundant
'tis misschien makkelijker om het eerste gedeelte van de verhaallijn uit te spelen voordat je naar Lookout vaart, de vijanden zijn inderdaad sterk en in grotere getallen dan in de normale gameplaykazuka schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:11:Overigens was ik mijn savegame kwijtgeraakt toen ik het spel uitgespeeld had dus ben vanaf lvl 1 aan de add-ons begonnen. Dat maakt het ook niet bepaald makkelijker. Ben intussen lvl 12 maar de enemies bij Point Lookout zijn erg sterk vergeleken bij de andere add-ons.
De enemies daar zijn niet enkel sterk in vergelijking met de add-ons, ook in vergelijking met het standaard spel. Precies of die hillbillies enkel voor headshots gaan. Ik heb daar zoveel stimpaks verbruikt als voor de rest in heel het spel.kazuka schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:11:
Nu bezig met Point Lookout en die is volgens mij een stuk groter. En vooral ook pittiger want de stimpacks vlogen er doorheen in die Mansion bij de eerste missie...Ben intussen lvl 12 maar de enemies bij Point Lookout zijn erg sterk vergeleken bij de andere add-ons.
EDIT: dit verklaart wel veel:
The worst offender is the issue of borderline cheating in the game.spoiler: 'cheating' enemiesThis can't be blocked or stopped. This means that your level 26 champion with top of the line armor will still get killed a lotTribals and swampfolk all get a magical +35 to any damage that they do.
[ Voor 24% gewijzigd door Soccerfan666 op 06-08-2009 12:16 ]
Dan doen jullie het toch iets niet goed, ik heb heel Point Lookout uitgespeeld met +- 10 stimpacks. Het Chinese Cloak Suit uit de Anchorage missies is erg handig
[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 07-08-2009 05:09 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Het heeft weinig met goed of niet goed te maken denk ik, eerder met een speelstijl. Als ik wil sneaken dan speel ik wel wat Splinter Cell of zo. Maar het is en blijft een feit dat die enemies daar niet gebalanceerd zijn in vergelijking met de andere, en om enkel daarvoor je stijl helemaal om te gaan gooien...Meelobee schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 05:08:
Dan doen jullie het toch iets niet goed, ik heb heel Point Lookout uitgespeeld met +- 10 stimpacks. Het Chinese Cloak Suit uit de Anchorage missies is erg handig
Ik heb ook helemaal geen problemen gehad met PL. Ik kwam er met meer stimpacks vandaan, dan dat ik had toen ik eraan begon.
Ook bij Zeta heb ik weinig stimpacks nodig...
Ook bij Zeta heb ik weinig stimpacks nodig...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Hmm Zeta ga ik skippen. Dat lijkt me toch een stap te ver in het Fallout universum.
Als iets dezelfde engine heeft kan het nog wel een nieuw product zijnDaRKie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 07:56:
[...]
Nope, het zal gebruik maken van dezelfde engine als fallout 3, het is een stand-alone uitbreiding (zoals GTA Vice City een 'uitbreiding' is opGTA 3)
MsG schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:57:
Maar als ik het goed begrijp wordt deze echt los speelbaar? Dus het staat los van het huidige fallout?
Dus ja, het staat er los vanWill it use the Fallout 3 engine? Yes.
Is it some kind of add-on? No, unlike the add-on packs, it will be a standalone game.
Wat ik dus ongeveer zei 
Maar mijn antwoord was eerder op deze vraag gericht:
Maar mijn antwoord was eerder op deze vraag gericht:
TepelStreeltje schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:38:
[...]
Is it Fallout 4?
No, Fallout 4 will be a separate future project that will likely be developed by Bethesda Game Studios itself. For more information, see: Fallout 4 FAQ.This will be a Fallout spin off.
ah, ok 
als je dan maar niet moordzaken moet gaan uitzoeken enzo
als je dan maar niet moordzaken moet gaan uitzoeken enzo
Battle.net Spud#2543
Geert Wilders zit ook in Fallout 3 in de uitbreiding Mothership Zeta 

Verwijderd
ik was dit spel nu al een hele tijd aan het spelen en genoot er met volle teugen van. Vandaag was ik bezig met de missie:
Dit leek dus de laatste missie te zijn....
Ik dacht wel dat dat de hoofdmissie was, maar niet dat deze nu al gedaan ging zijn. In het begin heb je niets en ben je blij met een beetje armor en plots liggen de tesla-armors voor het rapen. Ik vond het een abrupte overgang, daarvoor had ik echt het gevoel dat ik iets aan het opbouwen was. Ik heb nog maar zo'n 40-50% van de map ontdekt.... en wie weet hoeveel side-missions ik nog niet gedaan heb.
ik heb ook nog geen eigen huis.
Ik ging ook nog op zoek gaan naar de secret weapons zoals lincon's repeater, die alien gun, xuang assault rifle (oid) etc.
Nu gaat dit niet want de game is gewoon voorbij
.
je kan niet eens nadat je het uitgespeeld hebt gewoon rondlopen in het wasteland en verder gaan met exploren.
Ik heb 22u achter de rug met deze game, maar ik had het gevoel dat ik nog 100u kon doorgaan. Als je enkel de hoofdmissie doet ben je volgens mij in 10u klaar met deze game.
jammer jammer jammer
deze game was zo goed en dan krijg je zo'n afknapper.
om nog even door te gaan,
ik heb nog maar 4 skills oid boven de 50
en had juist mijn 1e pet (fawkes).
zo jammer echt, ik denk dat ik een vroeger save ga laden en verder ga gaan met exploren en sidemissies.
hoe hebben jullie dat einde ervaren?
spoiler:
project impurity
Dit leek dus de laatste missie te zijn....
Ik dacht wel dat dat de hoofdmissie was, maar niet dat deze nu al gedaan ging zijn. In het begin heb je niets en ben je blij met een beetje armor en plots liggen de tesla-armors voor het rapen. Ik vond het een abrupte overgang, daarvoor had ik echt het gevoel dat ik iets aan het opbouwen was. Ik heb nog maar zo'n 40-50% van de map ontdekt.... en wie weet hoeveel side-missions ik nog niet gedaan heb.
spoiler:
zo was ik nog van plan de slaven te bevrijden in paradise falls en de bom te ontmantelen in megaton zodat ik een eigen huis krijg en nog wat missies
ik heb ook nog geen eigen huis.
Ik ging ook nog op zoek gaan naar de secret weapons zoals lincon's repeater, die alien gun, xuang assault rifle (oid) etc.
Nu gaat dit niet want de game is gewoon voorbij
spoiler:
gewoon zonder moeilijke eindboss
je kan niet eens nadat je het uitgespeeld hebt gewoon rondlopen in het wasteland en verder gaan met exploren.
Ik heb 22u achter de rug met deze game, maar ik had het gevoel dat ik nog 100u kon doorgaan. Als je enkel de hoofdmissie doet ben je volgens mij in 10u klaar met deze game.
jammer jammer jammer
deze game was zo goed en dan krijg je zo'n afknapper.
om nog even door te gaan,
ik heb nog maar 4 skills oid boven de 50
en had juist mijn 1e pet (fawkes).
zo jammer echt, ik denk dat ik een vroeger save ga laden en verder ga gaan met exploren en sidemissies.
Het is een veelgehoorde klacht.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:28:
In de DLC Broken Steel gaat het verder na het einde.
Het beste wat je kan doen is de savegame voor de missie afmaakt laden en de rest doen
Verwijderd
ben ik ook van plan. Toch vreemd, de game zit zo goed in elkaar en dan zo'n einde... jammeranandus schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:32:
[...]
Het is een veelgehoorde klacht.
In de DLC Broken Steel gaat het verder na het einde.
Het beste wat je kan doen is de savegame voor de missie afmaakt laden en de rest doen
maarja
We delen jouw pijnVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:31:
[...]
ben ik ook van plan. Toch vreemd, de game zit zo goed in elkaar en dan zo'n einde... jammer
maarja
Ik had dat probleem niet zo direct omdat ik de main story line bij zulke games altijd zeer langzaam afwerk, of vaak gewoon uitstel.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:31:
[...]
ben ik ook van plan. Toch vreemd, de game zit zo goed in elkaar en dan zo'n einde... jammer
maarja
Ik probeer tussendoor al zo veel mogelijk te verkennen en side missies te doen.
Verwijderd
wel dat probeerde ik ook te doen, maar bij de main quest had ik soms het gevoel dat je elke nieuwe opdracht dringender moest afwerken dan een gewone opdracht. En na 1 dringende opdracht kwam een andere etc en voor je het weet had je de main quest al ver gedaan. om even een voorbeeld te geven in spoilertags:M a r c o schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:42:
[...]
Ik had dat probleem niet zo direct omdat ik de main story line bij zulke games altijd zeer langzaam afwerk, of vaak gewoon uitstel.
Ik probeer tussendoor al zo veel mogelijk te verkennen en side missies te doen.
spoiler:
raiding the enclave (met die robot) als opdracht voor de main quest t.o.v. disarming the atomic bomb in megaton als sidequest
iig, als ik broken steel nu eens aanschaf, deze gaat verder na het eind van fallout 3 (zonder expansions), zit ik dan nog niet steeds in dezelfde wereld? En krijg ik dus een nieuwe main quest die ik gewoon links laat liggen totdat ik de wereld fatsoenlijk heb verkend?
Met broken steel gaat de wereld terug open vanaf de moment waar je hem hebt moeten verlaten.
En je hoeft de main quest van BS niet links laten liggen want daar hebben ze dat trukje niet toegepast.
1 DLC aan de gamers opdringen was schijnbaar al voldoende
En je hoeft de main quest van BS niet links laten liggen want daar hebben ze dat trukje niet toegepast.
1 DLC aan de gamers opdringen was schijnbaar al voldoende
Yups.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 02:38:
[...]
iig, als ik broken steel nu eens aanschaf, deze gaat verder na het eind van fallout 3 (zonder expansions), zit ik dan nog niet steeds in dezelfde wereld?
In plaats van
spoiler:
blijkt dat je gewoon dat je dood bent
spoiler:
Ach, als het maar werkt slaapt/in coma ligt
Iemand een idee hoe je een pet terug vindt als je m kwijt bent?
Ik had een hond die ik een hele tijd terug ergens in een metro heb laten staan omdat er wat te veel supermutants in de buurt zaten en hij toch alleen maar in de weg liep. Toen ben ik hem vergeten daar en nu heb ik geen idee meer waar die ergens is.
Dogmeat bedoel je?Hardcell schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:23:
Iemand een idee hoe je een pet terug vindt als je m kwijt bent?Ik had een hond die ik een hele tijd terug ergens in een metro heb laten staan omdat er wat te veel supermutants in de buurt zaten en hij toch alleen maar in de weg liep. Toen ben ik hem vergeten daar en nu heb ik geen idee meer waar die ergens is.
Na verloop van tijd kan je hem terugvinden bij Vault 101, geloof ik
Kan even duren tot-ie daar verschijnt.
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 26-08-2009 10:25 ]
Ik heb altijd een hekel aan meelopende NPC's.
zitten alleen maar in de weg en zijn alleen maar irritant.
Ik haat dan ook altijd de missies dat je iemand moet begeleiden.
Laat mij mijn eigen weg maar gaan.
ze zijn wel handig om vol te douwen met spullen die jij niet meer mee kan nemen.M a r c o schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:41:
Ik heb altijd een hekel aan meelopende NPC's.
ook zijn ze soms handig om te kijken waar de vijand vandaan komt, als je door de wastelands heen loopt.
Ik heb zelf, als ik buiten ben, Fawks achter me aan hobbelen. Deze heeft een chain laser en schiet vrolijk alles naar de getver wat maar vies naar me kijkt
(ja, ik ben er idd nog steeds niet over uit of het nou een man of vrouw is/was
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
dit wil weer lukken...
EDIT:
ik ga even de host van mijn image veranderen
EDIT2:
blijkbaar had ik ook nog een auto-save voor die rotunda, ook deze heeft niets geholpen.
als er iemand een poging wilt wagen op 1 van deze 3 saves hoor ik het graag, het is max 5 min werk.
EDIT3:
op verzoek de hele boel tussen spoilertags gezet
spoiler:
ik heb net broken steel gehaald en geinstalleerd.
Ik heb een save voor dat ik de rotunda binnen ga (laatste missie) en een save dat ik de rotunda binnen ben en iedereen heb gekilld (iig alle vijanden).
Als ik de save voor de rotunda laad en zo binnen ga, dan volgen die vrouw (van de brotherhood of steel van elder lyons) en fawkes niet als ik de rotunda binnen ben. Ik kan dan iedereen afmaken, maar omdat deze vrouw er niet is, kan ik de missie niet voltooien.
Als ik de save in de rotunda laad, dan kan ik de missie afmaken en begint broken steel.
Hier is een screen wat ik te zien krijg als ik broken steel begint:

Dit is toch een stuk anders dan hoe het begin echt zou moeten zijn, te zien op dit filmpje: klik (te zien vanaf 6:52).
Het enige wat ik dan kan doen is op e rammen en dan komt er gekreun uit de mond van mijn personnage, ik hoor ook de deur open gaan en ik hoor fawkes praten: "I patiently await your word". Maar verder kan ik helemaal niets doen....
iemand enig idee?
De andere save die ik heb is veel verder terug
ik heb in de hele game maar 1 bug gevonden en dan moet hij juist opnieuw buggen op dit moment...
Ik heb een save voor dat ik de rotunda binnen ga (laatste missie) en een save dat ik de rotunda binnen ben en iedereen heb gekilld (iig alle vijanden).
Als ik de save voor de rotunda laad en zo binnen ga, dan volgen die vrouw (van de brotherhood of steel van elder lyons) en fawkes niet als ik de rotunda binnen ben. Ik kan dan iedereen afmaken, maar omdat deze vrouw er niet is, kan ik de missie niet voltooien.
Als ik de save in de rotunda laad, dan kan ik de missie afmaken en begint broken steel.
Hier is een screen wat ik te zien krijg als ik broken steel begint:

Dit is toch een stuk anders dan hoe het begin echt zou moeten zijn, te zien op dit filmpje: klik (te zien vanaf 6:52).
Het enige wat ik dan kan doen is op e rammen en dan komt er gekreun uit de mond van mijn personnage, ik hoor ook de deur open gaan en ik hoor fawkes praten: "I patiently await your word". Maar verder kan ik helemaal niets doen....
iemand enig idee?
De andere save die ik heb is veel verder terug
ik heb in de hele game maar 1 bug gevonden en dan moet hij juist opnieuw buggen op dit moment...
EDIT:
ik ga even de host van mijn image veranderen
EDIT2:
blijkbaar had ik ook nog een auto-save voor die rotunda, ook deze heeft niets geholpen.
als er iemand een poging wilt wagen op 1 van deze 3 saves hoor ik het graag, het is max 5 min werk.
EDIT3:
op verzoek de hele boel tussen spoilertags gezet
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 15:06 ]
Verwijderd
Misschien wat spoilertags?
In ieder geval is dat een bekende bug. Schijbaar op te lossen door de laatste patch te installeren.
In ieder geval is dat een bekende bug. Schijbaar op te lossen door de laatste patch te installeren.
Verwijderd
schijnbaar, ik heb patch 1.7 er zojuist opgegooid (stond eerst 1.5 op) en er gebeurt niet veel meer. Ik heb het andere einde eens gekozen en dan krijg ik niet zo'n raar beeld als daarnet, ik kan van view wisselen, rondkijken, maar ik kan niet bewegen.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:01:
Misschien wat spoilertags?
ongeloofelijk frustrerend als je het mij vraagt.
wat me opviel is dat er in de game witte uitroeptekens verschenen met een rode achtergrond.. ik google nog wat rond.
EDIT:
uitroeptekens wil zeggen dat sommige models niet laden en dit zou komen doordat je niet de laatste patch hebt. Ik heb deze dus wel degelijk... vreemd.
EDIT2:
bij het kiezen van het andere einde kon ik dus meer, maar nog steeds niet alles. Na het intikken van EnablePlayerControls in de console, gaat alles weer
ik ga nu eens proberen of het ook werkt met het andere eind
EDIT3:
met het andere eind lukt het niet. Ik denk trouwens dat er iets helemaal fout is gegaan tijdens het patchen. Ik sprak daarnet met Elder Lyons en sommige van zijn teksten sprak hij niet zelf uit. Je kon ze wel lezen, maar hij kon ze niet spreken. Ook al fawkes me wilt volgen lukt dit niet, hij geraakt de kamer niet uit ookal is de deur open. Hij zit gewoon wat heen en weer te rennen.
De fout door het patchen zou kunnen komen door mijn n52te, die autswitcht naar een profile als ik een game begin, ook bij fallout3 is dit zo, echter, fallout3 crashed als mijn profile begint te laden, ik moet het dan opnieuw opstarten. Bij de patch gebeurde dit ook. Mss dat daar de fout zit...
Ik reinstall de hele boel wel eens, de savegames lijken mij gewoon copypaste.
start wel een nieuw topic bij spv indien ik nog hinder ondervind
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 15:34 ]
Vraagje !
Wat heb je aan het behalen van al die achievements ? Je krijgt punten en dan ?
En waar kan ik zien welke achievements ik gehaald heb ?
Het heeft niet echt zin, ik bedoel, je kan verder niks met die punten of zo.
Het zijn een soort ervaringspunten. Je kan van andere gamers zien welke spellen ze gespeeld hebben en hoever ze daarmee zijn.
Ik moet zeggen dat ik het een waardevolle toevoeging vind. Er zijn een aantal spellen die ik veel meer gespeeld heb omdat ik een bepaalde achievement wilde halen. Juist omdat online vrienden die niet hebben ;-)
De een vind het niks, de ander vind het een goede toevoeging.
Je kan via xbox.com je achievements bekijken of via het menu in je xbox. (uit het hoofd, xbox guide button, een tab naar links en daar staat dan achievements)
Het zijn een soort ervaringspunten. Je kan van andere gamers zien welke spellen ze gespeeld hebben en hoever ze daarmee zijn.
Ik moet zeggen dat ik het een waardevolle toevoeging vind. Er zijn een aantal spellen die ik veel meer gespeeld heb omdat ik een bepaalde achievement wilde halen. Juist omdat online vrienden die niet hebben ;-)
De een vind het niks, de ander vind het een goede toevoeging.
Je kan via xbox.com je achievements bekijken of via het menu in je xbox. (uit het hoofd, xbox guide button, een tab naar links en daar staat dan achievements)
Goed voor je E-penis. Hoe meer punten, hoe groter je E-Penis.Dark-Intruder schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:37:
Vraagje !
en ook wat Radko zegt.
Zelf vind ik het altijd wel leuk als ik een achievement "unlock". Heb je toch vaak iets goeds gedaan.
Zie liever alleen een splitsing van Online en Offline achievements. Ben zelf geen echte online-gamer dus 1000GP is bij veel spellen onmogelijk voor mij.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Van de week de draad maar weer op gepakt op de 360. Ik dacht dat ik nog een heel eind moest (was net de 1e keer in The Citadel) maar dat viel best tegen. Einde is ook een beetje raar.
Wat ik nu eigenlijk wil weten is of er meerdere eindes in het spel zitten. Dan is de verleiding wel groot om hem nog eens door te spelen maar anders wordt het toch meer van het zelfde vrees ik...
Wat ik nu eigenlijk wil weten is of er meerdere eindes in het spel zitten. Dan is de verleiding wel groot om hem nog eens door te spelen maar anders wordt het toch meer van het zelfde vrees ik...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky