"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Vannacht (dagje verlof) véél fun gehad met het snipen van alle raiders in Evergreen Mills en met het uitmoorden van Paradise Falls (ik ben een good karma person).
Wel, als je kijkt naar de code van wie in Fawkes test room zit en dan kijkt op de PC van de hoofddokter, dan zou het een vrouw moeten zijn. Er loopt ook ergens een mutant rond die zegt "I think I used to be a woman".TepelStreeltje schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:43:
[...]
(ja, ik ben er idd nog steeds niet over uit of het nou een man of vrouw is/wasword op sommige fora gesteld dat het een vrouw is namelijk. Maar aangezien supermutants niet echt meer een geslacht hebben... ach, de dilemma's van mutaties en nucleaire oorlogvoering...
)
Maar: de developers hebben al verschillende keren gezegd dat het zeker een man is. Daarnaast wordt ook gehint dat hij de verdwenen zoon zou zijn van de gekgeworden vault 87 inwoner wiens computer je in het laagste gedeelte van die vault vindt (aan de toegang tot de Great Chambers).
Over partners-in-crime: ik speel altijd alleen en laat Fawkes, Charon, ... altijd waar ze zijn. Dogmeat heb ik niet gezien en zal ik waarschijnlijk nooit zien.
Over hoe het spel spelen: de eerste keer was het spel zeer snel uitgespeeld (toen nog level 20 cadat ik vooral de mainquest volgde. Nu doe ik vooral de sidequests en stel ik de main zo lang mogelijk uit. De main quest wordt dan wel stukken gemakkelijker omdat je serieus gelevelled bent wanneer je ze doet.
Aanrader voor wie tijd en radaway/rad-x teveel heeft: probeer het mappoint van vault 87 te ontdekken. Wie snel rijk wil worden: ga naar Deathclaw Sanctuary. Behalve twee unieke wapens (Jack en Vengeance) ook massa's andere goodies en mucho caps.
[ Voor 15% gewijzigd door YellowOnline op 15-09-2009 15:39 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Oh kut. Vorige week enkel FO3 gekocht voor €44.99anandus schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:30:
Damn, die GOTY-versie is nog best een goede deal, €32,49 voor Fallout 3 plús alle uitbreidingen
@hieronder: Steam
[ Voor 19% gewijzigd door YellowOnline op 18-09-2009 20:08 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Is er al blijkbaar, maar eens scoren dan
[ Voor 30% gewijzigd door Noxious op 25-09-2009 09:31 ]
edit; Ik ben afgelopen week weer begonnen met dit spel, maar nog zonder uitbreidingen, weet iemand al of zodra de GOTY er is, deze gewoon over mijn huidige installatie te installeren is? Hoe werkt dat normaal gesproken met GOTY's? Dit omdat ik tot nog toe niet bezig ben geweest met uitbreidingssets en die zodirect wel kopen wil..
[ Voor 81% gewijzigd door zaiziks op 25-09-2009 15:29 ]
La la la la la la la la la
Al moet je voor sommige mods even kijken of die de desbetreffende DLC ondersteunt (al zal dat vaak wel zo zijn
[ Voor 44% gewijzigd door anandus op 25-09-2009 15:47 ]
"Damn, die GOTY-versie is nog best een goede deal, €32,49 voor Fallout 3 plús alle uitbreidingen
Nee, hij moet nog komen, amar je kan hem alvast pre-orderenNoxious schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:33:
dat 'ie er al was baseerde ik op de post van anandus:
"Damn, die GOTY-versie is nog best een goede deal, €32,49 voor Fallout 3 plús alle uitbreidingen"
(Als je bij play.com kijkt kan je ook zien wanneer hij uitkomt. 12 oktober ofzo? 13 oktober. Zat in de buurt
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 25-09-2009 16:40 ]
Maar weet iemand er een oplossing voor?
Iemand die weet wat het probleem is? Misschien drivers? Patches? Ik heb patch 1,7 erop staan geloof ik.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
De laatste keer dat ik het spel speelde heb ik 980 van de 1000 achievement punten gehaald dus er is bijna geen plek waar ik niet geweest ben en heb nergens slowdowns of fps drops of wat dan ook opgemerkt.
Las gisteren wel een review van de Asus RoG Mars kaart (feitelijk een dual GTX285, zag dat ding te koop staan voor ruim 1000 Euro en was benieuwd wat dat voor apparaat zou zijn) dat nVidia nogal problemen kan hebben met AA + explosies en dat dit vooral driver related zou zijn, maar dit lijkt me toch iets anders aangezien je het ook met Ati kaarten hebt. Oplossing heb ik dus helaas niet voor je.
Ik ben hem bij CD WOW tegengekomen voor €28,99
Ik moet trouwens zeggen dat ik behoorlijk uitgespeeld ben met FOOK.
Ik zou eigenlijk een soort FOOK-light willen. FOOK heeft gewoon téveel verschillende wapens

(En waarom al die Duitse en Russische wapens?)
Verwijderd
Als je hem daar besteld hebt, kun je dan even vertellen hoe het spel is verzonden? In wat voor verpakking?anandus schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:55:
Maandag komt de GOTY versie dus uit.
Ik ben hem bij CD WOW tegengekomen voor €28,99
Ik moet trouwens zeggen dat ik behoorlijk uitgespeeld ben met FOOK.
Ik zou eigenlijk een soort FOOK-light willen. FOOK heeft gewoon téveel verschillende wapens
(En waarom al die Duitse en Russische wapens?)
Battle.net Spud#2543
De oude Fallout 3 geef ik dan wel weg of zo.

De meeste mensen deugen!
Toch met bérgen mods en dergelijke
Al save ik elke keer voor ik een nieuwe ruimte in of uitga, Oblivion-tic vrees ik
Ik ben nooit zo'n fan van allerlei patches installeren en verschillende Addons, dus die GOTY zie ik wel zitten. En gezien die goedkoper is dan al die DLC's bijelkaar is het helemaal een nobrainer.
Mijn 'vanilla' FO3 vond ik wel leuk, alleen het gebrek aan diversiteit en alternatieven kwa wapens vond ik wel erg jammer (meer dan mijn hunting rifle bleek ik niet te gebruiken, enkel als mijn ammo op was), hopelijk is dat punt 'verholpen' met alle DLC's.
[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 14-10-2009 17:59 ]
Pentaxiaan
Volgens mij kan je gewoon een DLC aanvinken en verdergaan met je save.SirNobax schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:53:
Ik ben benieuwd of je je save's van FO3 "vanilla" kan 'exporteren' (lees:copy-pasta) naar de GOTY versie.
Andersom niet, overigens.
En? Ik ben ook wel benieuwd namelijk.SirNobax schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:53:
Ik ben benieuwd of je je save's van FO3 "vanilla" kan 'exporteren' (lees:copy-pasta) naar de GOTY versie.
Gamert heeft aangegeven dat Bethesda nogal wat probleempjes heeft m.b.t. het laden van 'vanilla' saves in de GOTY editie, en dat men op zoek is (gaat?) naar een oplossing.SirNobax schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:53:
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Ik had Fallout 3 weer geprobeerd en had mods. maar veel buggen zoals door die Supermutant mod zijn de raiders paars, en blijven van skin veranderen.
De level mod dat de cap naar 40 gaat ( ben al level 30
Maar deze reset elke keer als ik de game verlaat en opnieuw opstart.
Toch blijft fallout 3, 1 van de beste games van de afgelope jaren
Weet iemand nog andere mods die egt Must have zijn
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zoiets?Snippertje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:39:
Iemand enig idee waar je voor een leuk prijsje de guide voor dit spel nog kan vinden, liefst online? (PS3) Of is de guide niet aan te raden?
http://guides.ign.com/guides/882301/index.html
Ik bedoel online kopen
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Bij play.com of amazon.co.uk.Snippertje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:39:
Iemand enig idee waar je voor een leuk prijsje de guide voor dit spel nog kan vinden, liefst online? (PS3) Of is de guide niet aan te raden?
omnia mutantur, nihil interit

Overigens, is het nou beter om te defraggen VOOR je een spel installeert, of heeft defraggen DAARNA ook nog nut ...
De meeste mensen deugen!
Zat net ook ff te checken @ Store maar nergens iets van Fallout 3 te vindenConZito schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:50:
Wanneer kan ik eindelijk eens die Broken Steel DLC downloaden vanuit de PS3 store. Heeft er even gestaan toen kreeg ik steeds error 80023102. Nu is hij compleet verdwenen, strakke actie, misschien maar gewoon de GOTY edition halen dan.
Nvm:
Maar.. Bethesda heeft blijkbaar met SCEE ruzie want de enige EU release is voor Engeland.. Je zal dus de DLCs moeten kopen via een UK account.. OF je koopt Fallout 3: Game of the Year.. Is al een paar dagen verkrijgbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Japser op 19-10-2009 21:14 ]
Verwijderd
DLC
Intergratie van de DLC is wel okay te noemen. Alleen in mijn geval sprongen alle nieuwe quests gelijk op ipv dat het meegroeit met het hele geheel. Ik vraag mij hardop af hoe dit allemaal zou aflopen als je het spel vanaf het begin speelt of het dan nog steeds eruit springt. Ik moet er ook bij zeggen dat ik de hoofdquest niet heb uitgespeelt.
Bugs
Mijn eerste indruk is dat deze versie van de game zelf trager is dan het orgineel. De laadtijden duren langer. veel langer. En waar ik zelf geen last van heb gehad maar nu wel zijn slowdowns..
Conclusie
De DLC zijn een welkome aanvulling op het spel.Maar wat erg veel roet in het eten gooit zijn de lange laadtijden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 11:07 ]
Wat bedoel je met 'sprongen op'?Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:35:
DLC
Intergratie van de DLC is wel okay te noemen. Alleen in mijn geval sprongen alle nieuwe quests gelijk op ipv dat het meegroeit met het hele geheel. Ik vraag mij hardop af hoe dit allemaal zou aflopen als je het spel vanaf het begin speelt of het dan nog steeds eruit springt. Ik moet er ook bij zeggen dat ik de hoofdquest niet heb uitgespeelt.
Dat je een popup krijgt van 'een nieuw radio signaal is gevonden blah blah', bijv.?
Verwijderd
ik heb daar helemaal geen last van gehad dus ligt aan jou denkVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:35:
Hier is mijn mini-review van FO3 op PS3:
DLC
Bugs
Mijn eerste indruk is dat deze versie van de game zelf trager is dan het orgineel. De laadtijden duren langer. veel langer. En waar ik zelf geen last van heb gehad maar nu wel zijn slowdowns..
Conclusie
De DLC zijn een welkome aanvulling op het spel.Maar wat erg veel roet in het eten gooit zijn de lange laadtijden.
De DLC voor fallout 3 is masterlijk imo, Het voegt egt iets toe
Verwijderd
Jep.. Nou dat je er 1 popup krijgt is nog daaraan toe. Maar het regende van popups.anandus schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:24:
[...]
Wat bedoel je met 'sprongen op'?
Dat je een popup krijgt van 'een nieuw radio signaal is gevonden blah blah', bijv.?
Hihi, ja, dat krijg je als je alle DLC's tegelijk aanzetVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:09:
[...]
Jep.. Nou dat je er 1 popup krijgt is nog daaraan toe. Maar het regende van popups.
Verwijderd
Nou, dat is het punt juist: ik heb helemaal niks aan gezet.anandus schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:48:
[...]
Hihi, ja, dat krijg je als je alle DLC's tegelijk aanzet
Ik denk dat ze bij de PS3-GOTY standaard allemaal aanstaanVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:27:
[...]
Nou, dat is het punt juist: ik heb helemaal niks aan gezet.
(Bij de PC moet je ze los aanvinken)
Verwijderd
foefelenConZito schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:50:
Heb de GOTY ook maar besteld. Kan je geen content op je harddisk foefelen eventueel?
Ik heb nog een savegame van de originele fallout die is uitgespeeld. Verder heb ik nog nooit een expansion gespeeld. Als ik nu de goty edition installeer met alle expansions,hoe werkt dat dan precies? wordt de map groter ofzo?
edit: speel het trouwens op de 360
[ Voor 5% gewijzigd door adros op 21-10-2009 16:39 ]
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Verwijderd
De map wordt helaas niet groter op.
Je denken dat The Pit(wat in Pitsburg afspeelt ipv washinton) de map groter maakt. Helaas niet.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 17:03 ]
sorry ligt het nou aan mij? Want ik begrijp bar weinig van deze replyVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:02:
nee, je krijgt popups dat er niet missies te doen zijn.
De map wordt helaas niet groter op.
Je denken dat The Pit(wat in Pitsburg afspeelt ipv washinton) de map groter maakt. Helaas niet.
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Verwijderd
*refrase*adros schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:43:
[...]
sorry ligt het nou aan mij? Want ik begrijp bar weinig van deze reply
Je map wordt niet groter bij het toevoegen van de DLC aan de map.
VB: The Pit speelt zich af in Pitsburg terwijl de verhaallijn in Washington afspeelt. Je zal in het spel zelf een mini-reis afleggen met een pompwagen maar dan is het dan ook wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Sméagol op 21-10-2009 20:18 ]
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
add-on retail deel 1:Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:51:
Hmm, Mothership Zeta heb ik wel gewoon bij mijn versie. Om welke versie zou het moeten gaan?
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006832955/index.html
add-on retail deel 2:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006870858/index.html
Ah, ik zie nu trouwens dat ik deel 2 heb. En er wordt nergens melding gemaakt van mothership zeta.
Verder google ik verder en kom ik dit tegen: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_add-ons
Die link meldt dus dat zeta niet uitkomt. Ik zal Bethesda even mailen voor de zekerheid, maar 't ziet er niet goed uit. Ik vind 't een beetje belachelijk, dan kan ik ze beter downloaden natuurlijk. 'ns kijken of ik dan die dvd nog terug kan brengen, 't is al een paar weken terug.
Verwijderd
Van die wiki link:Sméagol schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:12:
[...]
add-on retail deel 1:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006832955/index.html
add-on retail deel 2:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006870858/index.html
Ah, ik zie nu trouwens dat ik deel 2 heb. En er wordt nergens melding gemaakt van mothership zeta.
Verder google ik verder en kom ik dit tegen: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_add-ons
Die link meldt dus dat zeta niet uitkomt. Ik zal Bethesda even mailen voor de zekerheid, maar 't ziet er niet goed uit. Ik vind 't een beetje belachelijk, dan kan ik ze beter downloaden natuurlijk. 'ns kijken of ik dan die dvd nog terug kan brengen, 't is al een paar weken terug.
Mothership Zeta was released on August 3, 2009 for PC/Xbox 360 and on October 8, 2009 for PS3.
Bovenaan die zelfde link staat dit:
In addition, two bundles with disc versions of the add-ons were released for PC and Xbox 360. The first Fallout 3 Game Add-on Pack was made available on May 26, 2009 and consists of Operation: Anchorage, The Pitt and a Vault Boy poster. The second pack was published on August 25, 2009 and contains Broken Steel as well as Point Lookout. Both retail packages cost $19.99 US each. Mothership Zeta is not available on any disc other than the Fallout 3: Game of the Year Edition.
Dus je zal er weinig aan missen als je hem niet hebt.
Verwijderd
Ik vind Operation Anchorage juist super, maar vergeleken met The pitt is ie wel slechter maar kvind hem zeker wel goed vooral omdat het meer actie based is daar en daar houd ik wel erg van.anandus schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:27:
Ach, samen met Operation Anchorage is Mothership Zeta de minste DLC, imho.
Dus je zal er weinig aan missen als je hem niet hebt.
Zeta heb ik niet gespeeld nja alleen het begin die vond ik ook niet zo super misschien word ie later beter tot nu toe was hij niet wat ik gehoopt had
De beste DLC van Fallout 3 is zeker wel Point lookout wat een prachtige sfeer hangt daar en de qs zijn makkelijker te begrijpen
Oh, ik vind actie juist nietsVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:37:
[...]
Ik vind Operation Anchorage juist super, maar vergeleken met The pitt is ie wel slechter maar kvind hem zeker wel goed vooral omdat het meer actie based is daar en daar houd ik wel erg van.
Maar als je OA leuk vindt, vind je Zeta misschien ook leuk, aliens afknallen.
Ja, Point Lookout is inderdaad de beste, imho met Broken Steel samenDe beste DLC van Fallout 3 is zeker wel Point lookout wat een prachtige sfeer hangt daar en de qs zijn makkelijker te begrijpen
spoiler:Die quest dat je die plant moet vinden , als je dat ding gevonden heb dat het allemaal tering vaag word en je op het einde gewoon je moeder dood ziet liggen , vond dat echt goed gedaan zeg
Punga Fruit
Vraagje:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:42:
Ben hem opnieuw gaan spelen en nu wat meer Evil. Ik zit daarom ook lekker in Tenpenny Tower. Was een leuke explosie om te zien![]()
Vraagje:
spoiler:Ik ben ergens een grage in gelopen (ergens aan de linkerzijde van de map) en daarna in een simulatie wereld verzeild geraakt (in Vault[nummer)]. Hier ben ik net weer uit en nu ontmoet ik opeens mijn vader, afgesproken om naar Rivet City te gaan. Echter loopt hij dat hele eind en worden we dus regelmatig aangevallen. Hij raakt wel eens bewusteloos maar gaat niet dood. Klopt het dat hij op deze tocht een soort godmode heeft?
Met de console kan je anderen ook op essential zetten, zo heb ik dogmeat op essential staan
Overigens is het makkelijker om Rivet City eerst te ontdekken voor je naar die Vault gaat.
Dan kan je fast-travelen met je vader.
Als je het normale verhaal volgt dan kom je Rivet City vanzelf tegen voordat je naar die Vault moet
sh4d0wman schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:42:
Vraagje:
spoiler:Ik ben ergens een grage in gelopen (ergens aan de linkerzijde van de map) en daarna in een simulatie wereld verzeild geraakt (in Vault[nummer)]. Hier ben ik net weer uit en nu ontmoet ik opeens mijn vader, afgesproken om naar Rivet City te gaan. Echter loopt hij dat hele eind en worden we dus regelmatig aangevallen. Hij raakt wel eens bewusteloos maar gaat niet dood. Klopt het dat hij op deze tocht een soort godmode heeft?
Gisteren de GOTY (PS3) ontvangen en ik kon gewoon verder met mijn save game. Er werd heel veel druk ingeladen en toen kreeg ik alle expansion update notifications voor mijn neus. Daarna leuk verder.
Echter bij de laatste missie was er een behoorlijke bug.
Fallout 3 is en blijft erg buggy. Maar nu sta ik dus aan het beging met alle expansions voor mijn neus. Ik denk dat ik maar begin aan Operation Anchorage. Lekker straightforward en je andere items hebben geen invloed hier, terwijl je wel XP verdient.
Op zich valt het reuze mee, zeker als je de Fakepatch in plaats van de officiële patches installeerd
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Yups.CSB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:17:
Zitten nu alle expansions in de GOTY edition?

(klik voor groot)
I LOL'ed. Sorry voor de snelle censuur, maar ik had geen zin in een ban.
Edit:
Overigens zijn er aardig wat mods uit met dubieuze content, zelfs eentje dat je als hoertje kan werken geloof ik

[ Voor 81% gewijzigd door anandus op 22-10-2009 18:53 ]
Niemand die dit probleem kent?Cassius schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:05:
VATS reageert traaag. Alsof hij de procenten hitkans aan het berekenen is ofzo? Maar dan zie ik wel de vakken waarin het lichaam is opgedeeld, maar ik kan niet klikken tot 5 seconden later. Zwaar irritant.
De meeste mensen deugen!
Bedankt! Ben toch meegelopen en dat scheelde aardig wat monsters killen. Gratis lootanandus schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:47:
[...]
spoiler:Ja, sommige figuren staan als 'essential' en kunnen dan niet dood.
Met de console kan je anderen ook op essential zetten, zo heb ik dogmeat op essential staan
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De perfecte kans dus en nog eens met alle DLC ook! Wat blijft het toch een gaaf spel, ben weer helemaal opnieuw begonnen zodat ik gelijk de nieuwe mods kan proberen waar je beter een nieuwe savegame voor kan hebben. (Fook2, MMM, RTS en wat face/hair/house mods.)
Ook deze mod geinstalleerd : http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=8974
Voegt een soort Enclave Battlecruiser aan de Wastlands toe met crew en al. Erg mooi gedaan en goed design. Het is nog een WIP dat merk je wel op sommige punten maar ik geloof dat als er eenmaal een quest van gemaakt word dit heel leuk kan worden.
Welke mod gebruiken jullie het liefst?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik heb dat probleem nog nooit gehad
Al geprobeerd het opnieuw te installeren als dat voor jouw een mogelijkheid is
What the BBQsaurusrex?
I LOL'ed moreYellowOnline schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:49:
Schaamteloze crosspost met YellowOnline in "Het grote grappige plaatjes topic deel 41" , maar het past nu eenmaal hier:
[afbeelding]
(klik voor groot)
I LOL'ed. Sorry voor de snelle censuur, maar ik had geen zin in een ban.
Zit @ stage op dit moment, en iemand zag dat plaatje en was like: ''WTF zit jij te kijken?''
Nadat het wat beter gezien te hebben, vond hij het ook wel grappig
What the BBQsaurusrex?
Ik heb niet echt een favoriet op het moment, maar ben aan het kloten met RTS - Real Time Settler.H3llSiNG schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:05:
Welke mod gebruiken jullie het liefst?
Is iets heel anders.
Dit zorgt ervoor dat je..euhm.. een soort RTS speelt. Je bouwt een dorpje met ventjes en dat moet je verdedigen tegen Raiders en Mutants enzo.
Een soort toekomstige Age Of Empires (alleen zeer primitief, hoor).
Best grappig en iets compleet anders dan een normaal potje Fallout
Leuk om je eigen dorp te bouwen.
Ook heb ik al via Fallout Mod Manager alle DLC's aangevinkt. Hoe kan ik precies zien of een DLC geladen is?
Ik ben trouwens wel al begonnen met het spel voor ik de DLC's voor het eerst aanzette. Nu heb ik ze allemaal aangevinkt en laad een oude save game, maar dit moet toch gewoon kunnen denk ik?
[ Voor 20% gewijzigd door Animal Mother op 25-10-2009 22:17 ]
Ik heb alleen ervaring met: ''Operation Anchorage''Animal Mother schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:15:
Na Fallout 3 een tijd terug op de Xbox uitgespeeld te hebben heb ik nu de GOTY editie voor de PC. Heb al een paar uurtjes gespeeld maar ik denk dat al m'n DLC's niet geladen worden. Ik krijg geen popup of iets dat er nieuwe quests zijn, ook geen extra radio station.
Ook heb ik al via Fallout Mod Manager alle DLC's aangevinkt. Hoe kan ik precies zien of een DLC geladen is?
Ik ben trouwens wel al begonnen met het spel voor ik de DLC's voor het eerst aanzette. Nu heb ik ze allemaal aangevinkt en laad een oude save game, maar dit moet toch gewoon kunnen denk ik?
Had de main-quest uitgespeeld, dus had toen even gegoogled naar mods etc, en zo kwam ik uit op 'Anchorage'
Na het vinkje aangezet te hebben, kreeg ik geen popup, maar een 'unknown' radiozender.
Je zou eens gewoon een uurtje moeten rondlopen, en kijken of je de radiozender oppikt.
What the BBQsaurusrex?
je hoeft niet perse FMM te downloade je kan ook in de launcher van fallout mods aanvinken. maar zodra een DLC is geladen krijg je een notice van bijv een nieuwe quest of radio station. teminste zo kreeg ik zeAnimal Mother schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:15:
Na Fallout 3 een tijd terug op de Xbox uitgespeeld te hebben heb ik nu de GOTY editie voor de PC. Heb al een paar uurtjes gespeeld maar ik denk dat al m'n DLC's niet geladen worden. Ik krijg geen popup of iets dat er nieuwe quests zijn, ook geen extra radio station.
btw voor sommige DLC's moet je fallout3 geupdate hebben (ik weet niet of dat bij GOTY standaard is) maar anders kan je gewoon de update downloaden van bethsoft website. zodra je niet update zit je bij 1 DLC vast op een bed waardoor je niet verder kan

http://bethsoft.com/eng/downloads_01.html (linkje voor als je nog moet updaten)
beetje off-topic: bij fallout 3 heb ik soms dat me game vast loopt, gebeurt vaak als ik door een deur ben gegaan of soms ook gewoon midden in de wasteland. ligt niet aan me pc eisen, want kheb een quad core, 4gb ram, 9600gt (als ik de game draai zit ik hoog uit op 50% cpu gebruikt) maar meschien kan het wel door slechte koeling in me pc
Art plaatjes van de Fallout mmo :D! http://www.destructoid.co...-fallout-mmo-153836.phtml
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Ja, die art is er alleen maar uitgeperst om zo te 'bewijzen' dat Interplay er wél mee bezig zou zijn, maar dat valt nog te betwijfelen.motormuus schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:13:
Niet helemaal ontopic maar voor de mensen die knettergek zijn van de wasteland..
Art plaatjes van de Fallout mmo :D! http://www.destructoid.co...-fallout-mmo-153836.phtml
Men denkt dat deze concept art snel gemaakt is vanwege de rechtzaak.
moet je eerlijk zeggen, voor een MMO moet er ZOVEEEL meer Lore bedacht worden om fallout heen.
das imho ook het succes aan WOW, veel van de lore bestond al, het hele verhaal achter WC 2 en 3, de boeken etc, dat was er al. Fallout heeft 3 games, meer niet. en het verhaal is nou ook weer niet zo uitgebreid...
Zou wel koel zijn, maar het is nog maar afwachten of het wat word...
Battle.net Spud#2543

ik heb nog niet echt veel van de game gehoord / gezien.
het word wel gemaakt door de makers van fallout1 + 2 (zie je in het linkje hieronder
de game word waarschijnlijk weer op oblivion engine gemaakt worden, dat vind ik zkkr al een plus punt
als ik wat nieuws vind zal dan wel aan passen.
nieuws: Bethesda kondigt Fallout: New Vegas aan
nog een extra linkje door: Samopsa
Fallout New Vegas F.A.Q
er komt ook een Fallout4 (door de zelfde makers als fallout3) er is nog geen datum vast gesteld, het word een spin off van Fallout3. en Fallout4 is niet het zelfde als Fallout New Vegas. er is kans dat dit een MMORPG versie van fallout word.
link voor Fallout 4
[ Voor 21% gewijzigd door Obscure op 03-11-2009 11:18 ]
dankje stom dat ik daar niet heb gekekeSamopsa schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:38:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_FAQ hier iets meer informatie.
ik zou hem wel ff toevoegen aan me post
Ik zou liever hebben dat het een soort Fallout 3 word maar dan met CO-OP mogelijkheid. Waar je ook je mods en maps kan delen met anderen, en waar veel elementen van Fallout 3 behouden kunnen worden.
Verwijderd
Zelf lijkt co-up niet zo super deze game is gewoon goed solo, blijf me ermee te vermaken zonder een multiplayer wat heel verassend is voor mij sinds ik games zonder online mogelijkheid na 2 a 3 dagen aan de kant schuif XD
jou idee is wel vet, meschien moet je eens op hun forum poste wie weet komt het er wel inSniperFox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:27:
Ik hoop eigenlijk niet dat Fallout 4 een MMO wordt. Zoveel dat in Fallout 3 juist zo leuk was zoals het verkennen, scavengen, de events, sommige quests, en vooral ook de mods zou niet mogelijk zijn als het een MMO zou worden.
Ik zou liever hebben dat het een soort Fallout 3 word maar dan met CO-OP mogelijkheid. Waar je ook je mods en maps kan delen met anderen, en waar veel elementen van Fallout 3 behouden kunnen worden.
co-op zou wel zin hebben als je bijvoorbeeld online kan ipv alleen lan, want ik haat het juist om steeds via hamachi te kloten als je co-op wilt doen. of dat je een optie krijg dat je wave's van monsters moet overleven (zoals in cod waw met zombies)als een co-op bonus ofzo. maar online kan wel lastig worden want sommige mensen hebben mods gebruik waardoor de werelden niet over een komen met het orginele.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:39:
Dat lijkt me ook wel leuk, maar misschien krijgen ze het voor elkaar een goeie mmo neertezetten wat weinig mensen zien te lukken.:)
Zelf lijkt co-up niet zo super deze game is gewoon goed solo, blijf me ermee te vermaken zonder een multiplayer wat heel verassend is voor mij sinds ik games zonder online mogelijkheid na 2 a 3 dagen aan de kant schuif XD
*lol ik edit teveel :p*
maar ik zie wel hoe ze het verhaal gaan uitbreiden, natuurlijk blijf ik ook gewoon kijken voor meer info
[ Voor 44% gewijzigd door Obscure op 04-11-2009 08:56 ]
De MMO komt naast de normale Fallout-franchise. (Als-ie nog komt)SniperFox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:27:
Ik hoop eigenlijk niet dat Fallout 4 een MMO wordt.
Er zijn een aantal mods hiermee bezigIk zou liever hebben dat het een soort Fallout 3 word maar dan met CO-OP mogelijkheid.
[ Voor 48% gewijzigd door anandus op 04-11-2009 10:16 ]
Ben echt pas net bezig, heb nu een missie om te werken aan een survival handboek. Moet nu naar een mijnenveld. Andere quest is naar een museum op zoek gaan (kreeg ik van die radio gast 3dog?). Die quest was me echt te moeilijk. Komt constant van die enorm grote gemuteerde wezens tegen die me echt keihard neerhalen.
Nu dus maar die quest aan het doen van het handboek. Die is tenminste nog haalbaar.
Ik dacht ik ben enorme RPG fan, en ook nog aardig goed in shooters, maar schiet echt scheel met dit spel, en zelfs die VATS kan nog niet echt mikken.
Echt het verhaal is super, maar vind het aardig moeilijk!
Verwijderd
Misschien ontbeer je wat FPS ervaring? Het is immers een combinatie van RPG en FPS. Ik ben akkoord met Jarvis dat je de storyline best uitstelt (anders is het te snel gedaan), maar deze missie is eigenlijk wel nog eenvoudig; en omdat je Moira zoveel nodig hebt is het wel interessant om deze missie vroeg af te werken.rob1n schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:29:
Wow ik faal echt zo enorm in dit spel
Ben echt pas net bezig, heb nu een missie om te werken aan een survival handboek. Moet nu naar een mijnenveld. Andere quest is naar een museum op zoek gaan (kreeg ik van die radio gast 3dog?). Die quest was me echt te moeilijk. Komt constant van die enorm grote gemuteerde wezens tegen die me echt keihard neerhalen.
Nu dus maar die quest aan het doen van het handboek. Die is tenminste nog haalbaar.
Ik dacht ik ben enorme RPG fan, en ook nog aardig goed in shooters, maar schiet echt scheel met dit spel, en zelfs die VATS kan nog niet echt mikken.
Echt het verhaal is super, maar vind het aardig moeilijk!
Edit: hola, verkeerd begrepen. Ik denk dat je wat te vroeg in het museum bent als je de handboek-missie nog niet eens afgewerkt heb. Concentreer je eerst een tijdje op de missies in en rond Megaton.
[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 06-11-2009 17:09 ]
Verwijderd
Grappig, ik ben ook voor het eerst aan het spelen (PS3 versie) en loop mij ook stuk op die Museum missiel. Ben pas lvl 4, denk dat ik maar terugga naar Megaton voor wat andere questen eerst. Nog een vraagje, ik heb ooit is gelezen dat als je de main quest line af hebt, je niet meer verder kan spelen. Klopt dit?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:16:
Je kan ook de moeilijkheidsgraad een tikkie omlaag gooien he?Ik ben zelf een fan van point'n'click-adventures en story-driven RPG's en speel echt absoluut nooit een FPS. Ik speel Fallout 3 voor het verhaal en doe het daarom op Very Easy, dan ga ik tenminste niet te vaak dood en hoef ik me geen zorgen te maken als er eens onverwacht een groep vijanden opduikt. Een omsingeling door mirelurks of een handvol Talons is nog steeds een onaangename situatie maar ik kan zo veel meer van het verhaal genieten dan wanneer ik constant op mijn hoede moet zijn en met mijn vinger op de VATS-knop rondsluip (zoals wanneer ik op normal zou spelen). Ik ben inmiddels ongeveer op hetzelfde punt als jij, een hoofdstuk in her handboek verder maar ook voor de mainquest onderweg naar het museum. Ben nu bijna level 8 en ben eerst maar eens op mijn gemak sidequests aan het doen en de wereld aan het verkennen.
Verwijderd
En ja, na de laatse missie is het over in de main story mode. Maar als je daar bij bent kun je natuurlijk ff stoppen met de main en dan eerst de side quests doen.
Verwijderd
ja dat klopt als je niet de uitbreiding "broken steel" hebt dan stopt je verhaal lijn na het afmaken van de main questQoriox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:25:
[...]
Grappig, ik ben ook voor het eerst aan het spelen (PS3 versie) en loop mij ook stuk op die Museum missiel. Ben pas lvl 4, denk dat ik maar terugga naar Megaton voor wat andere questen eerst. Nog een vraagje, ik heb ooit is gelezen dat als je de main quest line af hebt, je niet meer verder kan spelen. Klopt dit?
(dit is een spoiler over broken steel)
een aanrader is als je een beetje hoog lvl bent (10 ~ 14) en je weet hoe je tege supermutants kan vechten dan zou ik eerst de quest van "three dog" doen (teminste als je van de ingame radio houd) want als die klaar is kan je hem overal in de wasteland horen
Daar hoef je toch niet zo'n hoog level voor te zijn? Op level 2/3 lukt dat ook prima, hoorObscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:29:
een aanrader is als je een beetje hoog lvl bent (10 ~ 14) en je weet hoe je tege supermutants kan vechten dan zou ik eerst de quest van "three dog" doen
De muties zijn geleveld, dus als je level 10 bent zijn ze stukken moeilijker dan als je level 2 bent
Helaas gaat dat een beetje vervelen na een tijdje.(teminste als je van de ingame radio houd)
Gelukkig, als je dit spel op de pc hebt, zijn er mods met extra radiostations of liedjes.
Persoonlijk vind ik 'There's more where that came from' een goede mod, die voegt 100 liedjes toen aan Threedog's repertoire, allemaal helemaal perfect passend
[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 09-11-2009 10:12 ]
Tsja, ik speel op de PS3. Nog geen BS voor mij dus. Ach, ben pas lvl 4 en ben pas helemaal in het begin. Ga nu een boodschap van Lucie doorgeven:-)Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:29:
[...]
ja dat klopt als je niet de uitbreiding "broken steel" hebt dan stopt je verhaal lijn na het afmaken van de main questdus als je wilt weten hoe het verder gaan zou ik "broken steel" halen (die is te verkrijgen voor 800 microsoft points als ik het goed heb)