Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Samopsa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:19:
Ben nu bezig met een evil playtrough, en je mist wel wat uiteraard, maar niet veel. Misschien 10%. Daarvoor in de plaats kan je wel wat unieke evil quests doen.

Het evil spelen valt me trouwens erg tegen. Over het algemeen doe je niet heel erg evil "fuck them all", maar je volgt bijna letterlijk orders op van evil personages.

spoiler: verhaal over tranquility lane
In die simulatie waar je je vader moet redden is de evil manier alle orders opvolgen van dr. braun en de andere personen irriteren. De good karma ending is iedereen afmaken en dr braun voor eeuwig laten rotten in zijn eigen simulatie... ik vind het een beetje omgedraaid.
Sorry, maar er zijn meer opties, dan degene die je geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bangkirai schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:36:
[...]

Sorry, maar er zijn meer opties, dan degene die je geeft.
Ik dacht dat er maar 2 waren?
spoiler:
De orders opvolgen.
of
spoiler:
De failsafe computer aanzetten en de Chinese invasie iedereen laten doden?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zo zegt braun het ook ...

Uitgespeeld van het weekend; na 30 uur al lang lvl20 was het toch echt een anticlimax. Beetje abrupt allemaal - ook de eind movie credits, mwah.

spoiler:
Ik wist die code door snel op andere bak te googlen naar die quote van mijn dode moeder :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

roodbwoy schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:06:
yes, heb de game toch maar gekocht en ben sinds lange tijd niet zo snel een verhaal ingezogen! Ik vermaak me prima, of vermaakte me prima totdat;

spoiler:
ik in Megaton aan het questen was, beetje de goodguy aan het uithangen. beetje geld verdienen en goeie gear fixen voordat ik naar GNR station wilde gaan, was bezig met de quest voor Moira om een mijnenveld te scouten en een mijn terug te brengen, kom ik haar huisje in, flipt ze, haar Merc begint op me te schieten, ik dood die Merc, loop naar buiten, heel het dorpje postal op m'n aars!

Geen idee wat er gebeurt is, ik reload savegame, loop weer haar huisje naar binnen, zelfde verhaal... afijn, dan toch maar die nuke riggen i.p.v. dismantelen, ik naar die dude in pak toe, blaas megaton op, accept die quest om Roy en zijn happy bunch of ghouls een koppie kleiner te maken, gedaan, maar nu begint bij mij toch het een en andere te kriebelen, volgens mij Karma ben ik "Very Evil" en een "Fat Cat", Megaton is foetsie en die dude die mij daar toe heeft aangezet geeft geen quest ofzo, kan ook verder geen questen vinden daar en ben toch wel heel erg benieuwd wat zijn plan is :-)

Anyways... is het wijs om overnieuw te beginnen, of heb ik niet bijster veel gemist door Megaton op te blazen, en krijg ik later nog problemen met het "very evil" zijn... ik kan me namelijk herrineren dat je in Oblivion 80% van de questes niet kon doen als je heel erg evil was....
Probeer eens te maken dat je wegkomt zodra iedereen pissed is en na een dag of 2 terug te komen. Meestal is de boel dan wel bekoeld :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Cassius schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:48:
Zo zegt braun het ook ...

Uitgespeeld van het weekend; na 30 uur al lang lvl20 was het toch echt een anticlimax. Beetje abrupt allemaal - ook de eind movie credits, mwah.

spoiler:
Ik wist die code door snel op andere bak te googlen naar die quote van mijn dode moeder :D .
Huh? Bij mij zat dat gewoon bij mijn notes. Gekregen van vaderlief dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:25:
[...]

Editor voor de 360? Die komt niet hoor, of ik moet iets gemist hebben, maar volgens mij kan dat niet eens. Waar moet je die zooi die iedereen maakt opslaan en distribueren dan?
hmmm... laat maar zitten dan.. blij met een dooie mus dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Darth Malak schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:15:
[...]

hmmm... laat maar zitten dan.. blij met een dooie mus dus...
Nu dacht ik wel eens te hebben begrepen dat men voor Halo ook mod shad gemaakt en dat deze dan op een of andere manier toch op de Xdoos te spelen waren. But correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

maartend schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:34:
[...]

Nu dacht ik wel eens te hebben begrepen dat men voor Halo ook mod shad gemaakt en dat deze dan op een of andere manier toch op de Xdoos te spelen waren. But correct me if I'm wrong.
Klopt :) The Forge heet dat. Zijn mooie dingen uit voortgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Is er voor farcry 2 ook geen editor voor de 360 uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Wow! Ik had dit dus echt nooit zien aankomen.. by far mijn favoriete game van 2008! Ik heb er nu ongeveer 80 uur in zitten en ben nog laaaang niet klaar. Wat een diepgang, wat een mogelijkheiden, wat een game _/-\o_

...en de Rock-it launcher is fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik vind die Rock-IT launcher wat tegenvallen, ten eerste is hij echt zwaar evenals de ammunitie die je mee moet nemen waardoor je al vast minder loot mee kunt nemen. En hij doet bij mij echt totaal geen schade...

Iemand trouwens tips voor het vinden van een Gatling Laser?

En kan je trouwens Brother of Steel soldiers die je tegenkomt in de stad zonder bezwaar killen? Dus zonder dat de Elder Sribe e.d. je achterna gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Ik ben een echte bulk met veel strength die veel dragen, en aangezien ik mega veel geld bespaar op ammunitie vind ik de Rock-It launcher het zeker dubbel en dwars waard! Als je een beetje dicht bij een vijand komt en op z'n kop schiet heb je bijna altijd wel een onthoofding.. efficiënt genoeg dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Maar waar schiet je dan mee? Ammunitie die ik gebruikte(biljard ballen bv.) deden bijna niets.

Maar ik zal het binnenkort nog eens proberen.

Edit: trouwens een hoge sneakskill is ook ideaal, granaatje erin en hup, elke vijand in een keer dood.

[ Voor 27% gewijzigd door Haijo op 26-11-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Haijo schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:24:
Maar waar schiet je dan mee? Ammunitie die ik gebruikte(biljard ballen bv.) deden bijna niets.
Volgens mij maakt de ammo weinig uit qua dmg. Heb je de big guns skill opgeschroeft?

Ik vind die Rock-it ook erg gaaf. Zeker als je een hoop random crap er in gooit is het altijd weer afwachten wat je in VATS voorbij ziet vliegen. Bestek is mijn favoriete ammo omdat het niet zo veel weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

anandus schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:32:
[...]
Overigens, over dat PS3-verhaal, ik zat gisteren een review te kijken en daar wordt ook gezegd (op 6:00) dat de PS3-versie veel buggier is en er een stuk minder uitziet dan de andere versies, wat inderdaad zou bevestigen dat Bethesda gewoon meer moeite heeft om voor de PS3 te programmeren.

Trouwens, er is een mod-subforum bijgekomen op het officiële forum :)
Wat vreemd is als je bedenkt dat Oblivion juist weer superieur was op de PS3. Maar daar zat weer een groot tijdsgat tussen.

Je zult het nog veel zien: ontwikkelen op PC/360 platform en daarna een port naar PS3. PS3 is op deze manier niet veel meer als een veredelde 360 emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Zit er geen verschil in typen ammunitie dan?

En nee, mijn Big Gun skills was toen laag maar ook een Missile Launcher deed veel meer schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het gewicht van wat je afschiet met de Rock-It Launcher bepalend is voor de schade... gooi er maar eens een Wood Chipper van 50 in :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
serieus wat een poep spel ik heb het net gespeeld tot en met het radio station (waar de grote orc komt wat opzich wel cool is) en opweg naar een museum. is dit nou echt 50% van de main story al? ( ik had even gecheckt bij een walktrough)

Er moge zoveel lofende reviews zijn maar ik vind
het loot systeem is belachelijk.
anamaties van je personage zijn er vreemd uit als je loopt/beweegt.(3de persoon) (alsof je een soort mongool bent)
De navigatie in de wereld is gewoon niet lekker.
Ammo is erg schaars wat gewoon zeer irritant is.

Nee. geef mij maar deadspace, of iets anders wat ik tenminste kan begrijpen.

het grote + punt van het spel vind ik wel die slowmotion schieten of hoe je dat noemt, dat ziet er erg gaaf uit, en zo nu en dan vliegen er ledematen vanaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Reconhell schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:44:
serieus wat een poep spel ik heb het net gespeeld tot en met het radio station (waar de grote orc komt wat opzich wel cool is) en opweg naar een museum. is dit nou echt 50% van de main story al? ( ik had even gecheckt bij een walktrough)
Daarom zeggen we allemaal: hou je vooral bezig met sidequests en stel de mainquest uit.
Er moge zoveel lofende reviews zijn maar ik vind
het loot systeem is belachelijk.
Euh, waarom?
anamaties van je personage zijn er vreemd uit als je loopt/beweegt.(3de persoon) (alsof je een soort mongool bent)
Dat is een gekend probleem: animaties in 3e persoon. Staat in elke review.
De navigatie in de wereld is gewoon niet lekker.
Alweer: waarom?
Ammo is erg schaars wat gewoon zeer irritant is.
Dat verandert wel... dat is ook deel van het spel. Je vindt ammo nu eenmaal niet per 1000 stuks in willekeurig gedropte crates ;)
Nee. geef mij maar deadspace, of iets anders wat ik tenminste kan begrijpen.
Euh, je begrijpt Fallout niet? :+
het grote + punt van het spel vind ik wel die slowmotion schieten of hoe je dat noemt, dat ziet er erg gaaf uit, en zo nu en dan vliegen er ledematen vanaf :D
V.A.T.S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
over tranquility lane:

spoiler:
Ik begrijp dat het 'goed' is om iedereen uit zijn lijden te verlossen. Echter, de evil optie spreekt me juist niet aan: Het is gewoon het opvolgen van orders, wat is daar evil aan? Echt evil zou zijn de hele simulatie hacken zodat iedereen voor eeuwig pijn lijdt ofzo, en iedereen constant laten weten dat ze in een simulatie zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Samopsa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:06:
over tranquility lane:

spoiler:
Ik begrijp dat het 'goed' is om iedereen uit zijn lijden te verlossen. Echter, de evil optie spreekt me juist niet aan: Het is gewoon het opvolgen van orders, wat is daar evil aan? Echt evil zou zijn de hele simulatie hacken zodat iedereen voor eeuwig pijn lijdt ofzo, en iedereen constant laten weten dat ze in een simulatie zitten ofzo.
spoiler:
Das het punt, Dhr Braun heeft het al voor je gehacked (bij wijze van) dat iedereen eeuwig pijn lijdt. Jij helpt alleen bij het pijn lijden :P. Het leuke daar aan is dat je opdrachten moet volgen maar deze op meerdere manieren kan interpreteren.

Zo kan je dat jochie gewoon laten huilen via speech, of je slacht gewoon z'n ouders af :P

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook over Tranquility Lane:

spoiler:
Ach, als je zijn plannetjes stiekem wel geinig vindt en er met alle plezier aan meewerkt, ben je ook behoorlijk evil lijkt mij! Tuurlijk zijn er andere NOG slechtere manieren te bedenken, maar da's een beetje als naar Saw kijken en zeggen "Dat kan beter!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Str1ngS schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:12:
[...]

spoiler:
Zo kan je dat jochie gewoon laten huilen via speech, of je slacht gewoon z'n ouders af :P
spoiler:
Ik sloeg hem gewoon op z'n neus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik moet zeggen dat ik nooit het "ik ben de slechterik aan het spelen" gevoel had.
Bij megaton had ik gewoon een groot meh gevoel.
En voor de rest "oh nee, ik stal wat wat ben ik toch evil", whoops viel daar nu wat water uit mijn zak op die bedelaar nu ben ik een held 8)7

Ik zou trouwens verwachten dat 3 dog ooit over Megaton zou zagen maar ik heb hem er eigenlijk nooit iets over horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Bij mij wel, iets als:
That mushroom cloud seen in the vicinity of Megaton....WAS actually Megaton!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Simon Verhoeven schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:18:
Ik moet zeggen dat ik nooit het "ik ben de slechterik aan het spelen" gevoel had.
Alle quests gedaan die je had willen doen, iedereen vermoord en heel Megaton geloot (inclusief de lijken en de armory) om vervolgens de gehele boel op te blazen?

Dude... that's evil.
En voor de rest "oh nee, ik stal wat wat ben ik toch evil", whoops viel daar nu wat water uit mijn zak op die bedelaar nu ben ik een held 8)7
Inderdaad. De balans is een beetje ver te zoeken. Het voelt in het spel ook iets te makkelijk om je karma te beïnvloeden.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Samopsa
Ok, het is best evil als je Dr. Braun helpt. Maar het feit blijft dat je als evil speler eigenlijk alleen maar andere evil mensen aan het helpen bent. Je bent zeg maar sociaal-evil, niet egoistisch evil. Je kan niet alles doen zoals je zelf wil, je bent altijd iemand anders aan het helpen, ook al is het moreel kwaadaardig. Dat is niet echt tof.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Samopsa schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:14:
Ok, het is best evil als je Dr. Braun helpt. Maar het feit blijft dat je als evil speler eigenlijk alleen maar andere evil mensen aan het helpen bent. Je bent zeg maar sociaal-evil, niet egoistisch evil. Je kan niet alles doen zoals je zelf wil, je bent altijd iemand anders aan het helpen, ook al is het moreel kwaadaardig. Dat is niet echt tof.
Dat is enkel zo voor de opdrachten - logischerwijs: anders zou je gewoon nooit een quest kunnen doen en nooit beloningen krijgen, ergo je karakter niet kunnen ontwikkelen.

Buiten de quests om kan je zo evil zijn als je maar wil uiteindelijk.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

M2M

medicijnman

YellowOnline schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:16:
[...]

Dat is enkel zo voor de opdrachten - logischerwijs: anders zou je gewoon nooit een quest kunnen doen en nooit beloningen krijgen, ergo je karakter niet kunnen ontwikkelen.

Buiten de quests om kan je zo evil zijn als je maar wil uiteindelijk.
of gewoon iedereen die je iets aanbied omver schieten en dan zijn place looten. Dan heeft die bom in Megaton ook niet zo veel schade aan mensenlevens meer... ;)

-_-

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Ben nu al weer een klein weekje bezig met deze topgame, maar ik vraag me af of er een mogelijkheid is om je eigen wapens te repareren. Ik kan het wel laten doen, maar dit kost caps. Ik heb wel veel hamers, en mijn repair skills staan op 30 dus misschien te weining.

Verder vraag ik me af wat ik aan de Nuke Cola heb, naar mijn idee krijg je een beetje health erbij en een beetje rads. Zijn er mensen die dit veel gebruiken?

PSN ID Binloading_nl

• Haijo
The Zep Man schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:59:
[...]
Alle quests gedaan die je had willen doen, iedereen vermoord en heel Megaton geloot (inclusief de lijken en de armory) om vervolgens de gehele boel op te blazen?

Dude... that's evil.
Is er eigenlijk wat leuks te vinden in de Armory? Ben er nooit geweest aangezien ik die tent heb opgeblazen voor ik er aan toekwam.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
steefje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:17:
Ben nu al weer een klein weekje bezig met deze topgame, maar ik vraag me af of er een mogelijkheid is om je eigen wapens te repareren. Ik kan het wel laten doen, maar dit kost caps. Ik heb wel veel hamers, en mijn repair skills staan op 30 dus misschien te weining.

Verder vraag ik me af wat ik aan de Nuke Cola heb, naar mijn idee krijg je een beetje health erbij en een beetje rads. Zijn er mensen die dit veel gebruiken?
Die gebruik ik pas als ik geen stimpacks meer heb. Wat betreft repairen, daar gebruik je niet de hamers voor (zoals bij Oblivion wel het geval is), maar je gebruikt een zelfde wapen daarvoor. Je maakt dus effectief van twee minder goede wapens weer één goede.

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

die nuka colas kun je eigenlijk het beste verkopen. Als je echter een drankautomaat hebt, kun je ze "koud" maken. Geen flauw idee waar dat voor dient eigenlijk..

-_-

• theroman
  • Laatst online: 16-08 09:37
M2M schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:31:
[...]

die nuka colas kun je eigenlijk het beste verkopen. Als je echter een drankautomaat hebt, kun je ze "koud" maken. Geen flauw idee waar dat voor dient eigenlijk..
Op die manier healen ze meer.

En nog een kleine vraag voor de mensen die Megaton hebben opgeblazen: Als jullie - zo neem ik aan - eerst de missies in Megaton doen alvorens de stad op te blazen, waar laten jullie dan al je items? Een huis heb je dan nog niet tot je beschikking.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

Je repair skill is niet te weinig. Wat je moet doen is ergens precies hetzelfde wapen tevoorschijn proberen te toveren en in je inventory houden, en dan in je Pip Boy de beste versie van dat wapen selecteren (dus degene met de beste 'condition'-rating). Druk vervolgens op 'R' om naar een scherm in je Pip-Boy te gaan waar je een wapen kan selecteren waarmee het oorspronkelijke wapen kan worden gerepareerd.

Overigens is het heel goed mogelijk dat als je skill nog op 30 staat, je vaak geconfronteerd wordt met het feit dat je je wapens niet kan repairen in dat laatste schermpje omdat je repair skill niet hoog genoeg is om het wapen kwalitatief beter te repairen. Maar dat, en de benodigde repair skill, zie je er dan wel bij staan.

Kan je de hamers voortaan ook thuis laten liggen :*)
theroman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:48:
[...]
En nog een kleine vraag voor de mensen die Megaton hebben opgeblazen: Als jullie - zo neem ik aan - eerst de missies in Megaton doen alvorens de stad op te blazen, waar laten jullie dan al je items? Een huis heb je dan nog niet tot je beschikking.
spoiler:
Als je vervolgens weer met Burke of Tenpenny spreekt nadat Megaton is opgeblazen, krijg je een kamer in Tenpenny Tower tot je beschikking. Daar kan je dan je spulletjes dumpen.

[ Voor 19% gewijzigd door d_star op 27-11-2008 09:59 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

The Zep Man schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:59:
[...]

Dude... that's evil.
Ja, alle quests gedaan.
Iedereen in megaton gedood, geloot & dan megaton opgeblazen.

Moet zeggen dat riep niet echt een gevoel op, eerder zoiets van "mooi wolkje".
Er was gewoon geen resultaat buiten dan wat minder winkels.

En het is hoogstens sociaal evil, je doet gewoon mee met de rest.
Er zijn gewoon te weinig manieren.

Het zij bijvoorbeeld leuk zijn moest die cyborg je ook eens vragen om die dokter te doden.

In de armory liggen gewoon wat leuke wapens en een robot die het bewaakt.

@Theroman, eigenlijk heb ik altijd (tot ik een huisje had in tenpenny tower) mijn spullen gestopt in een colaautomaat bij die winkel.

• theroman
  • Laatst online: 16-08 09:37
@Theroman, eigenlijk heb ik altijd (tot ik een huisje had in tenpenny tower) mijn spullen gestopt in een colaautomaat bij die winkel.
Maar daar ligt het dan niet 100% veilig?! Heb nl. in een interview met Bethesda van een maand of wat geleden gelezen dat het stashen van spullen in het openbaar nogal roofgevoelig zou zijn.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Bij mij zijn er toch nooit items uit verdwenen. (of toch niet die opvielen).

Verwijderd

Ik gebruik altijd eerst de 'normale' bronnen van health, en daarna ga ik pas over op de Stimpaks. Stimpaks wegen niets, dus die kun je meenemen zoveel je wilt :). Andere health-bronnen gebruik ik eerst op tijdens m'n tochten, zodat ik er weer meer gewichtscapaciteit vrij komt om andere loot mee te nemen.

Je kunt trouwens heel vaak gebruik maken van fonteintjes enzo om je health wat op te krikken, als je ergens binnen een gebouw bent. Zoek naar de toiletten in het gebouw, en daar naar een intacte wasbak. Toch iets van +24 voor een klein beetje rad, en het kost niks :).

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Simon Verhoeven schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:18:
spoiler:
Och, een klein meisje overtuigen om een veilige omgeving te verlaten waarna ze de rest van haar leven als slaaf moet doorbrengen vind ik redelijk evil.
Er zitten echt wat quests bij waarbij ik in mijn evil playthrough toch even mijn moreel uit moet zetten.
Maar jij hebt daar blijkbaar minder last van.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Blijkbaar, ik had dus echt geen last van mijn geweten.
Dat je acties geen echte consequenties hadden & dat er geen echte sprake is van enige diepgang qua karakters helpt mij ook niet bepaald om slecht te voelen.

De enigste negatieve emotie die ik voelde tijdens het uitvoeren van megaton was waarschijnlijk ergernis omdat ik de kinder niet kon doden noch alles in 1 keer meenemen.

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:46:
Blijkbaar, ik had dus echt geen last van mijn geweten.
Dat je acties geen echte consequenties hadden & dat er geen echte sprake is van enige diepgang qua karakters helpt mij ook niet bepaald om slecht te voelen.

De enigste negatieve emotie die ik voelde tijdens het uitvoeren van megaton was waarschijnlijk ergernis omdat ik de kinder niet kon doden noch alles in 1 keer meenemen.
Het is wel een role playing game he, er wordt ook van jou verwacht dat je je een beetje 'inleeft'.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Natuurlijk, maar voor mij in te leven wil ik wat consequenties & dat ze consequent zijn.
Onsterfelijke kinderen, geen diepgang en geen gevolgen helpen daar niet bij.

Moesten de andere steden je bijvoorbeeld niet meer toelaten & zou je later enige consequenties zien dan zou ik me er misschien slecht over voelen maar zoals het nu is...

Ik bedoel: heeft iemand zich er bijvoorbeeld echt rot over gevoeld toen hij Megaton opblies?

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Simon Verhoeven schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:00:
Natuurlijk, maar voor mij in te leven wil ik wat consequenties & dat ze consequent zijn.
Onsterfelijke kinderen, geen diepgang en geen gevolgen helpen daar niet bij.

Moesten de andere steden je bijvoorbeeld niet meer toelaten & zou je later enige consequenties zien dan zou ik me er misschien slecht over voelen maar zoals het nu is...

Ik bedoel: heeft iemand zich er bijvoorbeeld echt rot over gevoeld toen hij Megaton opblies?
Mja, dat die kinderen niet dood kunnen is een veelgehoorde ergernis. Het is inderdaad ironisch dat je ze niet kan doden maar wel verkopen als slaaf...

* YellowOnline heeft Megaton niet opgeblazen - een echte Held ;)

• anandus
  • Niet online
YellowOnline schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]
Mja, dat die kinderen niet dood kunnen is een veelgehoorde ergernis. Het is inderdaad ironisch dat je ze niet kan doden maar wel verkopen als slaaf...
Killable Children 1.2 ;)

[ Voor 61% gewijzigd door anandus op 27-11-2008 14:05 ]

Verwijderd

Samopsa schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:14:
Ook dat kan zeker wel, voorbeeldje:
spoiler:
Je kunt op een gegeven moment Big Town redden van super mutants. Als alles achter de rug is, kun je ze geld ervoor vragen. Met flink wat speech kun je ze nóg meer geld aftroggelen (om precies te zijn de centjes die ze hebben gespaard voor medicijnen, maar als je een selfish bastard speelt zal je dat een worst wezen :P) en daar krijg je dan ook bad karma voor. Ander voorbeeld is het halen van de Declaration of Independance. Als je eenmaal in dat museum aankomt zie je iemand die daar ook naar op zoek is, ze bied aan om je te helpen. Maar wil je als selfish bastard de beloning delen? Natuurlijk niet :D Paf paf, bad karma. Je kan natuurlijk ook simpelweg mercenary spelen. Nee hoor, genoeg mogelijkheden om de selfish bastard uit te hangen ;)
YellowOnline schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
Zeker die kleine eikeltjes van Little Lamplight, rondlopen met sawn off shotguns en een grote smoel van hier tot Tokio....gah wat wil ik die graag voor hun sodemieter knallen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 14:17 ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:16:
Ook dat kan zeker wel, voorbeeldje:
spoiler:
Je kunt op een gegeven moment Big Town redden van super mutants. Als alles achter de rug is, kun je ze geld ervoor vragen. Met flink wat speech kun je ze nóg meer geld aftroggelen (om precies te zijn de centjes die ze hebben gespaard voor medicijnen, maar als je een selfish bastard speelt zal je dat een worst wezen :P) en daar krijg je dan ook bad karma voor. Ander voorbeeld is het halen van de Declaration of Independance. Als je eenmaal in dat museum aankomt zie je iemand die daar ook naar op zoek is, ze bied aan om je te helpen. Maar wil je als selfish bastard de beloning delen? Natuurlijk niet :D Paf paf, bad karma. Je kan natuurlijk ook simpelweg mercenary spelen. Nee hoor, genoeg mogelijkheden om de selfish bastard uit te hangen ;)
spoiler:
Die miep heb ik meegenomen op een zwik sidequests en op een gegeven moment kapot laten schieten ergens toen het heel druk was en ik anders van alle kanten beschoten werd. Rustig haar kogels laten vangen en ik intussen met m'n missile launcher groepjes vijanden kapot raggen. En het leuke: Ik kreeg daar geen bad karma voor, dus nog steeds very good en weet ik wat niet meer. Ik ben een lieverdje lijkt het wel. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Dat oudere ventje van Little Lamplight mocht ik wél overhoop helpen :). Ik duwde hem op den duur in dat radiated water ergens in die grot, geen idee of dat ook effect heeft op NPC's. En dat je de kinderen niet af kan knallen, tja je wilt geen verbod e.d. op je game, dus ik snap het wel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

MsG schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:43:
Dat oudere ventje van Little Lamplight mocht ik wél overhoop helpen :). Ik duwde hem op den duur in dat radiated water ergens in die grot, geen idee of dat ook effect heeft op NPC's. En dat je de kinderen niet af kan knallen, tja je wilt geen verbod e.d. op je game, dus ik snap het wel.
Bedoel je
spoiler:
dat ventje dat jarig als je binnekomt? Die telt ook als volwassene, getuige http://www.youtube.com/watch?v=2tUNZeduHoA Mooiste SPLUT die ik gezien heb :D op 1 na van mezelf dan.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja die, maar die vond ik toch een beetje er tussen in zitten.

Enige game waarin je een kind kan vermoorden is volgens mij Prey, maar ja dan is het ook een of andere geest.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
MsG schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:14:

Enige game waarin je een kind kan vermoorden is volgens mij Prey, maar ja dan is het ook een of andere geest.
En uiteraard Fallout 1 & 2 :) .

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik ben het wel eens dat de consequenties zeer bepertk zijn. Sowieso vind ik de samenhang lang niet zo goed uitgewerkt als in Oblivion. Gesprekken tussen NPC's gaven hints voor het beginnen van quests of gingen over jouw acties of andere gebeurtenissen.

spoiler:
Of je Harold nu dood maakt, laat verder groeien of laat stoppen met groeien, je zult er nooit iets van terugzien. De wereld om je heen verandert niet. Ik had meer keuzes zoals Megaton verwacht.

Hier hang alles een beetje los van elkaar. Zonder de Fallout wiki had ik nooit in de gaten gehad dat er nog zo veel meer in het spel zit als de main quest. In Oblivion worden er zo veel keuzes geboden en weet je soms niet wat main quest is en wat niet. Dat gaf ook niets. Ik had er soms echt veel tegelijk in mijn log. In Fallout 3 is dat veel minder.

Ja, het is een wasteland, maar het helpt de gameplay niet echt. Ook vind ik de keuze dat je na de main quest niets meer kunt doen twijfelachtig. In Oblivion had je nog veel andere questlines die je kon volgen. Hier niet.

Ik vind Fallout 3 een gaaf spel en er zitten zeker goede verbeterpunten in ten opzichte van Oblivion, maar de uitgebreidheid en diepgang wordt door mij gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Laatst online: 13-07-2023
harlekein schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:30:
Ik ben het wel eens dat de consequenties zeer bepertk zijn. Sowieso vind ik de samenhang lang niet zo goed uitgewerkt als in Oblivion. Gesprekken tussen NPC's gaven hints voor het beginnen van quests of gingen over jouw acties of andere gebeurtenissen.

spoiler:
Of je Harold nu dood maakt, laat verder groeien of laat stoppen met groeien, je zult er nooit iets van terugzien. De wereld om je heen verandert niet. Ik had meer keuzes zoals Megaton verwacht.

Hier hang alles een beetje los van elkaar. Zonder de Fallout wiki had ik nooit in de gaten gehad dat er nog zo veel meer in het spel zit als de main quest. In Oblivion worden er zo veel keuzes geboden en weet je soms niet wat main quest is en wat niet. Dat gaf ook niets. Ik had er soms echt veel tegelijk in mijn log. In Fallout 3 is dat veel minder.

Ja, het is een wasteland, maar het helpt de gameplay niet echt. Ook vind ik de keuze dat je na de main quest niets meer kunt doen twijfelachtig. In Oblivion had je nog veel andere questlines die je kon volgen. Hier niet.

Ik vind Fallout 3 een gaaf spel en er zitten zeker goede verbeterpunten in ten opzichte van Oblivion, maar de uitgebreidheid en diepgang wordt door mij gemist.
grootste minpunt vind ik idd wat jij zegt, ik moet soms actief opzoek naar quests...en dan ben ik soms wel ff bezig :S

ander groot nadeel is de level-cap en het feit dat ik nu half onverslaanbaar ben (vooral met die mutant aan mijn zijde).

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

MsG schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:14:

en de little sisters van Bioshock 2 :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sibylle schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:33:
[...]

grootste minpunt vind ik idd wat jij zegt, ik moet soms actief opzoek naar quests...en dan ben ik soms wel ff bezig :S

ander groot nadeel is de level-cap en het feit dat ik nu half onverslaanbaar ben (vooral met die mutant aan mijn zijde).
Dat heb ik nu ook. Al vele uren er op zitten en op een gegeven moment had ik alleen de main quest over en 1 die ik niet kon doen omdat ik de locatie nog niet had gevonden. Ik liep daarna op een quest waarbij ik alle locaties in mijn Pipboy kreeg en vanaf dat moment kon ik iets gerichter zoeken, maar het bleef zoeken naar nieuwe Quests. Wel jammer eigenlijk.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Sibylle schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:33:
Hoe krijg je die? ;) (misschien is een spoiler hier handig :)) Ik heb slechts een paar minuten met die dogmeat rondgelopen, toen was 'ie alweer kapotgeschoten door een sentrybot ofzo. Nou ja. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

spoiler:
Gewoon tijdens de mainquest, hij heet Fawkes

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Hillie schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:29:
[...]

Hoe krijg je die? ;) (misschien is een spoiler hier handig :)) Ik heb slechts een paar minuten met die dogmeat rondgelopen, toen was 'ie alweer kapotgeschoten door een sentrybot ofzo. Nou ja. :)
spoiler:
Gewoon de mainquest volgen en dan op een gegeven moment de juiste keuzes maken en genoeg karma hebben. Hier lees je dus een deel van het verhaal verderop, als je de supermutant nog niet bent tegengekomen moet je dit gewoon nog niet lezen: Megaspoiler op de wiki.

@Gizz hierboven >>> Zij ;)

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 01-12-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
kiddyl schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:18:
[...]

Dat heb ik nu ook. Al vele uren er op zitten en op een gegeven moment had ik alleen de main quest over en 1 die ik niet kon doen omdat ik de locatie nog niet had gevonden. Ik liep daarna op een quest waarbij ik alle locaties in mijn Pipboy kreeg en vanaf dat moment kon ik iets gerichter zoeken, maar het bleef zoeken naar nieuwe Quests. Wel jammer eigenlijk.
Hoe kom je eigenlijk aan die quest? Ik heb de mainquest maar even op pauze gezet en wil wel wat meer ontdekken in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

BramSd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:43:
[...]

Hoe kom je eigenlijk aan die quest? Ik heb de mainquest maar even op pauze gezet en wil wel wat meer ontdekken in de wereld.
Oa. luisteren naar de radio, dan krijg je dingen te horen zoals "There's something really strange going on in <een fo ander dorp>, if you would be around, please pass by"; met iedereen spreken en de juiste gesprekskeuzes maken; gewoon willekeurig rondlopen; ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BramSd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:43:
[...]
Ik kan het mij niet meer herinneren. Het was in ieder geval niet van van de main quest. Na veel zoeken eindelijk gevonden:
spoiler:
het is de explorerer perk die je kan kiezen als je lvl 20 wordt
Ik kreeg later nog wel de locaties van de verschillende Vaults tijdens de mainquest. Je kan online genoeg kaarten vinden trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door kiddyl op 01-12-2008 22:31 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

kiddyl schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:12:
[...]

Ik kan het mij niet meer herinneren. Het was in ieder geval niet van van de main quest. Na veel zoeken eindelijk gevonden:
spoiler:
het is de explorerer perk die je kan kiezen als je lvl 20 wordt
Ik kreeg later nog wel de locaties van de verschillende Vaults tijdens de mainquest. Je kan online genoeg kaarten vinden trouwens.
Er zijn ook nog zat leuke plekjes die niet op de kaart komen te staan, ook niet met die perk. De moeite waard dus om ook met die perk nog tussen de verschillende mappoints te verkennen.

Omdat ik me op level 20 eigenlijk toch al overpowered voelde heb ik de limiet met een mod maar vehoogd naar 40 zodat ik nog wat heb aan al dat rondsjouwen. Zo krijg ik nog de kans om wat nuttige perks te proberen zonder helemaal opnieuw te hoeven beginnen. Handigste tot nu toe zijn de explorer perk (al is dat helaas weer niet de skill om te nemen als je zonder mods level 20 wordt vind ik) en die perk waarbij je action points weer herladen als je een kill maakt in je V.A.T.S.
Werd ook het slijten wat zat, heb 5 complete sets outcast armor in de kast hangen voor reparatie, 3 sets enclave (een pokkewerk om al dat power armor in m'n huisje te krijgen :D maar wel eerst allemaal tot max laten repareren bij de shop voor max reparatievermogen), 6 duplicaten van mijn rifle en kom onderweg nog zat tegen dus heb het nu met 45% verlaagd zodat ik wat minder vaak naar huis hoef :)

Cheaten ? Yep, maar verlengd voor mij mijn huidige rondje nog flink, heb nog zat plekken op de map waar ik nog naar toe moet wandelen en moet verkennen, nog flink wat bobbleheads te gaan, nog een paar sidequests en dan rond level 28 gaan we het maar afmaken. Snel een nieuw rondje de slechterik uithangen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 02-12-2008 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Wat ik wel raar vind is als je die mensen hebt geholpen om de memorial of Abe te krijgen gaan ze weg bij de Temple of union. Dus die hele plek is leeg. Dus ik denk ga lekker terug om te kijken of daar nog wat leuks ligt. Ik zie genoeg liggen maar het betekend wel dat ik het moet stelen :S... Er is niemand meer daar ze hebben zich gehuisvest bij de memorial of abe lincoln.?? Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige trouwens die V.A.T.S nooit gebruikt? Ik ben nu op de helft en speel het spel eigenlijk als een veredelde FPS. Heb ook eigenlijk nooit de neiging gehad om iets met V.A.T.S te doen, zitten er voordelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:57:
Ben ik de enige trouwens die V.A.T.S nooit gebruikt? Ik ben nu op de helft en speel het spel eigenlijk als een veredelde FPS. Heb ook eigenlijk nooit de neiging gehad om iets met V.A.T.S te doen, zitten er voordelen aan?
Ik gebruik VATS heel erg veel. Zeker nu ik lvl 20 heb bereikt met Death's Messenger. (zo heet die perk toch?) Action Boy had ik ook al, plus accuracy bonus perks voor VATS.

Het wordt wel makkelijk, maar ik vind de slowmo splatters en headshots fantastich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Met VATS krijg je met veel minder ammo je tegenstander neer, dus dat is wel een voordeel als je krap in de ammo zit. En inderdaad, de ledematen die in het rond vliegen vervelen nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Laatst online: 12-08 09:34
Bethesda Softworks Announces Creation Kit and First Downloadable Content for Fallout 3

Editor to be Available in December; Downloadable Content coming for January, February, and March

November 25, 2008 (ROCKVILLE, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, today announced plans to make both its editor and downloadable content available for its award-winning game, Fallout® 3 in the coming weeks. The official editor for Fallout 3, called the G.E.C.K. (Garden of Eden Creation Kit), will be available for free download in December and will allow Games for Windows® users to create and add their own content to the game. In addition, the first official downloadable content, Operation: Anchorage, will be available exclusively for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and Games for Windows® in January, and more downloadable content coming in February and March.

“We’ve always seen the original world of Fallout 3 as a foundation for even more content. Some created by us, and a lot more created by users,” said Todd Howard, game director for Fallout 3. “It’s fun to create your own character, but it can be equally fun to create your own adventures. We can’t wait to see what the community does with the G.E.C.K.”

The release of the G.E.C.K. provides the community with tools that will allow players to expand the game any way they wish. Users can create, modify, and edit any data for use with Fallout 3, from building landscapes, towns, and locations to writing dialogue, creating characters, weapons, creatures, and more.

Three downloadable content packs will be coming to Xbox 360 and Games for Windows Live starting in January that will add new quests, items, and content to Fallout 3.

Operation: Anchorage: Enter a military simulation and fight in one of the greatest battles of the Fallout universe – the liberation of Anchorage, Alaska from its Chinese Communist invaders. An action-packed battle scheduled for release in January.

The Pitt: Journey to the industrial raider town called The Pitt, located in the remains of Pittsburgh. Choose your side. Scheduled for release in February.

Broken Steel: Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March.
Announcement over de creation kit en extra content. Kan niet wachten :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte VATS eerst altijd, totdat ik door kreeg dat je wapen in VATS 4 keer zo snel kapot gaat als in de normale modus... tegenwoordig weeg ik liever eerst af of ik liever wat extra kogels gebruik, of m'n wapen vaker moet repareren (wat voor sommige wapens niet meevalt, denk aan de Scoped Magnum en Plasma Rifles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn. Net level 20 geworden, en...

spoiler:
...de Explorer-perk genomen waardoor ik alle locaties zie. :|

Ik dacht dat ik er al veel gescout had. Maar jeez wat heb ik nog een hoop niet gedaan!!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dit tegen op youtube, ik kon er wel erg om lachen.
Misschien dat mensen het al gezien hebben.

Ik heb geprobeerd om de video in een spoiler veld te krijgen maar dit is mij niet gelukt. Als je het echt niet wilt zien, niet klikken ;)

Fallout 3: 40 mines and 1 old man
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KwVDgTxr7fM&feature=rec-HM-fresh+div]

Trouwens niet mijn video, ik kwam deze tegen op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Lol, het leuxte is eigenlijk nog als hij zo om zich heen zit te kijken waar die ouwe nou weer vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Meesterlijk :D. Hoe kom je in die toren eigenlijk en waar staat ie? Ik hoorde trouwens dat je mensen kon pickpocketten en dan mijnen in hun pocket gooien. Maar mijn mijnen zijn niet gearmd op dat moment. Hoe kan ik ze dan opblazen door pickpocket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

MsG schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:07:
Meesterlijk :D. Hoe kom je in die toren eigenlijk en waar staat ie? Ik hoorde trouwens dat je mensen kon pickpocketten en dan mijnen in hun pocket gooien. Maar mijn mijnen zijn niet gearmd op dat moment. Hoe kan ik ze dan opblazen door pickpocket?
Dit is de Tenpenny Tower, als je de quest doet om Megaton op te blazen kom je bij mr. Tenpenny (lijdend voorwerp in dit filmpje :P) terecht. Is linksonder op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:07:
Mijnen worden gewoon gearmd als je ze in iemand zak stopt, eigenlijk hetzelfde resultaat als je een granaat in iemands zak stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je eigelijk iemand pickpocketten? (xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:00:
Hoe kun je eigelijk iemand pickpocketten? (xbox360)
Door te bukken / sneaken en dan naar iemand toe te lopen, dan komt er vanzelf 'pickpocket' te staan bij die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Klikken op de linkerstick om in de stealth mode te gaan en zie je "Pickpocket" verschijnen bij NPC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan een frag grenade in zijn/haar broekzak stoppen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Fijne game dit.... mijn orginele, niet gemodde 360 crashed keihard wanneer ik de rotunde probeer te verlaten door een van de 2 deuren... slaat kei en kei vast... Heb al op verschillende plaatste hardlocks meegemaakt.

En ja, alle andere games draaien perfect zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

maartend schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:23:
Lol, het leuxte is eigenlijk nog als hij zo om zich heen zit te kijken waar die ouwe nou weer vliegt
Ja idd, vooral iets voor de 3 minuten....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:07:
[...]

Ja idd, vooral iets voor de 3 minuten....
O ik kwam niet meer bij de gehele 3 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Bleh, volgens mij heb ik mijn main quest vernaggeld door Vault 112 binnen te gaan zonder dat dit mijn missie was, kennelijk is de game daar niet op voorbereid :P.

Naja eerdere savegame maar weer terughalen dan, ik hoop wel dat er zo snel mogelijk een patch uitkomt, ik kan niet/nauwelijks traden met Moira in Megaton, elke keer als ik met haar ga traden crasht de game. (Verder nauwelijks crashes tegengekomen).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
EDOT: oops wilde iets intikken in seach, maar had gepost :+

[ Voor 85% gewijzigd door rubbieus op 07-12-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 19:28
XyritZz schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:11:
Bleh, volgens mij heb ik mijn main quest vernaggeld door Vault 112 binnen te gaan zonder dat dit mijn missie was, kennelijk is de game daar niet op voorbereid :P.

Naja eerdere savegame maar weer terughalen dan, ik hoop wel dat er zo snel mogelijk een patch uitkomt, ik kan niet/nauwelijks traden met Moira in Megaton, elke keer als ik met haar ga traden crasht de game. (Verder nauwelijks crashes tegengekomen).
Je vernaggelt dan niks toch? Of wel? Ik heb ook wel per ongeluk stukken vd main quest overgeslagen, was geen probleem.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Mijn eerste vervelende bug: 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/1840/zucht2hy2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/8540/zuchtln4.jpg

Drie keer raden wat er toen gebeurde :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Omni schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:10:
Mijn eerste vervelende bug: 8)7

[afbeelding]
[afbeelding]

Drie keer raden wat er toen gebeurde :>
Met de console kan je geloof ik collision detection tijdelijk uitzetten om dat soort dingen te verhelpen.
(tcl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had last van een bug waardoor een vrouw in tenpenny tower niets meer kan zeggen.... toen zat er niets anders op dan haar af te maken om de quest Tenpenny tower op te lossen zoals ik wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Sinds 1 dag speel ik Fallout 3 wat ik ontzettend vet vind.

Nu hebb ik wat vragen.

1. Hoe customize ik wapens?
2. Hoe maak ik nieuwe wapens?
3. Hoe repareer ik mn wapens?

mvg,
Postbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
1) Niet mogelijk
2) Vind schema's, verzamel de items bij elkaar, ga naar een workbench en maak het item.
3) Om een wapen te repareren heb je een 2e wapen nodig van dezelfde soort. Selecteer het te repareren wapen in je Pip-boy, druk op R, en klik het te gebruiken wapen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verhoog ik de percentages met V.A.T.S?

En van dat hacken snap ik ook geen hol iemand die tips heeft?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Door je weapon skill te verhogen en voor je andere vraag kan je door het topic wel antwoorden vinden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:05:
Hoe verhoog ik de percentages met V.A.T.S?

Ik heb wel een tip voor je:
Neem de tijd om het spel te leren kennen en te snappen en probeer niet gelijk hier een vraag te stellen. Niemand wist hoe Fallout 3 werkte toen hij hem voor het eerst speelde, dat hebben we allemaal zelf uitgevonden. Het is namelijk totaal geen rocketscience, het spel zit degelijk en redelijk simpel in elkaar. Moet je wel even je best doen. Dit was mijn eerste Fallout ooit en ik had in 1 dag door hoe het werkte. Alle detail e.d. met wapens maken leerde ik gaandeweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:05:
wtf 8)7

Misschien helpt dit:
Uitloggen na 3 pogingen en dan weer inloggen :)

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:55:
[...]

Ik heb wel een tip voor je:
Neem de tijd om het spel te leren kennen en te snappen en probeer niet gelijk hier een vraag te stellen. Niemand wist hoe Fallout 3 werkte toen hij hem voor het eerst speelde, dat hebben we allemaal zelf uitgevonden. Het is namelijk totaal geen rocketscience, het spel zit degelijk en redelijk simpel in elkaar. Moet je wel even je best doen. Dit was mijn eerste Fallout ooit en ik had in 1 dag door hoe het werkte. Alle detail e.d. met wapens maken leerde ik gaandeweg.
Inderdaad,
Ik ben ook een RPG n00b, en dit was de eerste fallout welke ik speelde. Neem rustig de tijd en alles word je duidelijk. Ik ben al vrij snel wel 5x opnieuw begonnen om dingen nog eens herhaald te hebben, maar nu gaat het allemaal soepel. uiteindelijk vind ik het op dit moment echt een meesterlijke game.

Zelf heb ik me niet bezig gehouden met de Main-quest. Ik heb eerst allerlei side-quests gedaan en m'n hondje opgehaald. Hondje is liev! O+

Ik kom nu op een punt dat ik echt de keuze moet maken wat te doen met Megaton. Ik ben begonnen met een een high-speech character
spoiler:
Waarmee ik dus de 1000 caps deal met Burke heb gemaakt.

Op dit moment is m'n character uitgegroeid tot very-good. Ook heb ik genoeg caps.
spoiler:
Dus misschien is het zonde om Megaton op te blazen en in 1 klap naar neutral te gaan :/
Of zijn er goede redenen om toch de boel op te blazen?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Misschien even spoiler-tags gebruiken. Zoo ver ben je niet, maar voor net begonnen spelers is het een beetje jammerlijke post :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Gelukszoekr schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:11:
Ik kom nu op een punt dat ik echt de keuze moet maken wat te doen met Megaton. Ik ben begonnen met een een high-speech character [...]

Op dit moment is m'n character uitgegroeid tot very-good. Ook heb ik genoeg caps. etc.
Sommige characters in Megaton zijn erg handig. Moira heeft bijvoorbeeld een leip hoge repair skill. :+

Ik heb daar zelf mooi de foute keuze gemaakt, en daar heb ik nu flink spijt van.

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
UDuckling5 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:56:
[...]

Sommige characters in Megaton zijn erg handig. Moira heeft bijvoorbeeld een leip hoge repair skill. :+

Ik heb daar zelf mooi de foute keuze gemaakt, en daar heb ik nu flink spijt van.
spoiler:
Een leip hoge skill van 24 geloof ik :')
Beetje jammer dat ik met mijn skill van 80 niet m'n eigen gear kan repairen.

Maargoed, als het puur om de repair gaat dan kan Megaton me gestolen worden. ik heb de survival guide klaar, dat was wel de moeite. Verder geen quests meer te vinden behalve scrap voor Walter.

Het enige wat me dwars zit is de zware karma loss. Ik weet niet of dat het verdere verloop echt zal beinvloeden aangezien ik al een heel aantal side-quests heb gedaan.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Eindelijk alle tools gevonden voor wat selfmade weapons, maar waar kan ik een workbench vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:51:
Eindelijk alle tools gevonden voor wat selfmade weapons, maar waar kan ik een workbench vinden :?
Bij Moira in Megaton en verder op best veel locaties. Het zijn die tafels met die 2 blauwe bankschroeven erop. Je kunt er ook 1 in je eigen huis laten plaatsen, maar dat is best duur en niet nodig. Je kunt bij de meeste wapenhandelaren in de verschillende steden kijken (Megaton, Rivet city, Paradise Falls etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:03:
[...]

spoiler:
Een leip hoge skill van 24 geloof ik :')
Beetje jammer dat ik met mijn skill van 80 niet m'n eigen gear kan repairen.

Maargoed, als het puur om de repair gaat dan kan Megaton me gestolen worden. ik heb de survival guide klaar, dat was wel de moeite. Verder geen quests meer te vinden behalve scrap voor Walter.

Het enige wat me dwars zit is de zware karma loss. Ik weet niet of dat het verdere verloop echt zal beinvloeden aangezien ik al een heel aantal side-quests heb gedaan.
spoiler:
Ach, met een grote dosis Purified Water-flessen die je aan zwervers geeft, komt het met je karma vanzelf weer goed hoor :). Meteen buiten Megaton zit er eentje, bij Rivet City op de brug ook. Daarnaast kun je (denk ik) alsnog de quest doen om de bom te ontmantelen, als je de negatieve karma echt niet kunt gebruiken. Overigens is het misschien een goede quest om achter de hand te houden als je alle eindes wilt zien, het einde is mede afhankelijk van je alignment :).
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste