F_demon schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:44:
Zo ik heb net het spel uitgespeeld.
spoiler: Commentaar eindeWat ik me toch afvraag; kom ik net uit vault 78 met de G.E.C.K. die Fawkes er uit heeft gehaald, wist ik niet na terug te zijn bij the Brotherhood, dat ik de robot moest volgen. Dus ik spring om dat energieveld op de brug heen, verwijder elke rondhobbelende Enclave soldaat, en loop dus rustig achter een robot aan die in het wilde weg op dingen schiet. (Alle Vertibirds waren ontploft)
Sta ik uiteindelijk weer bij de waterzuiveringsinstallatie, blijkt de boel verziekt en moet er dus iemand naar binnen om zich op te offeren, want de radioactiviteit is dodelijk hoog.
Ik offer me daar op, maar vraag me toch af waarom Fawkes dat nou niet kan doen? Het lukte hem toch al eerder ook prima?
Leuk spel, maar blijf zolang mogelijk doorgaan voordat je de mainquest afmaakt. Zijn de leukste dingen.
spoiler: einde
En al ga je er zelf in met wat anti-radiation suits en genoeg rad-x achter je kiezen om "maar" op +3rads/s uittekomen om dat nummer in te voeren ga je toch dood, dat vind ik wel erg jammer, en zelfs slecht, ook komt het einde nogal onverwachts :x
Ook had ik GEEN flauw idee wat die code was, heb maar even gegoogled en kwam er zo achter, had ik die ergens moeten krijgen ofzo?
Ook had ik GEEN flauw idee wat die code was, heb maar even gegoogled en kwam er zo achter, had ik die ergens moeten krijgen ofzo?
Wat vinden jullie van het einde?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)