Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht in het begin ook zo van , ben ik nou een baby ? :?

maar eenmaal uit de vault , is het indd schitterend , vooral als je later bij megaton zit, en wat wapens krijgt enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Het is een geweldig spel op een zwaar gedateerde oblivion engine... De grafische kwaliteit begint me een beetje te irriteren maar is nog steeds ondergeschikt aan het geheel. Was leuk geweest om echt wat next gen graphics op de 360/PC te zien.. Zoals schommels die bewegen i.p.v. keihard statisch zijn, Alle objecten buiten wat tonnen e.d. .in fallout zijn volledig non-destructable en statisch.. Vergeleken met een next-gen als farcry 2 is er grafisch veel op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Grafisch had het inderdaad beter/dynamischer gekund ... maar ik heb liever fallout zoals het nu is dan farcry waar je duidelijk merkt dat men meer tijd in de engine gestoken heeft dan in de gameplay.

Bij mij lag FC2 al na 3 dagen stof te happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
We hadden gewoon een kruising moeten krijgen tussen Fallout 1/2 Fallout 3, Stalker/Clear Sky en Far Cry.

De sfeer van Fallout 1/2, de wereld en quests van Fallout 3, een gedeelte van de sfeer en graphics van Stalker/Clear Sky en dan de engine van FC2 met de grote oppervlaktes e.d. Ook zou het customizen en repairen van Clear Sky niet misstaan in Fallout 3 denk ik...

Maar misschien ben ik te optimistisch om te denken dat dat ooit zou gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Flowmo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:54:
We hadden gewoon een kruising moeten krijgen tussen Fallout 1/2 Fallout 3, Stalker/Clear Sky en Far Cry.

De sfeer van Fallout 1/2, de wereld en quests van Fallout 3, een gedeelte van de sfeer en graphics van Stalker/Clear Sky en dan de engine van FC2 met de grote oppervlaktes e.d. Ook zou het customizen en repairen van Clear Sky niet misstaan in Fallout 3 denk ik...

Maar misschien ben ik te optimistisch om te denken dat dat ooit zou gebeuren...
Uhm ik vind dat Fallout 3 anders ook hele grote oppervlaktes heeft. Waar Far Cry2, 2 mappen zijn die uit 1 laag bestaan is Fallout 3 een buitenwereld met daar nog vele submappen. Zoals het Metro stelsel, steden, gebouwen etc.
Ik vind Far Cry 2 echt een zwaar tegenvallend spel, en zou dus echt niet willen dat ook maar iets van FC2 wordt verwerkt in Fallout 3
Tevens vind ik de sfeer in Fallout 3 echt veel beter dan Stalker (CS), steden die verwoest zijn door de blast, speeltuintjes die verlaten zijn, plaatselijke windjes, botten/lijken (ook van kinderen) etc. Tevens vind ik het radiation sickness systeem in Fallout 3 een stuk beter/leuker dan in Stalker (CS)
Het customizen van wapens is wel leuk, maar vind ik niet nodig in een spel als Fallout 3, waarbij je al wapens kan maken aan de hand van schematics en skill.
Ik, als Fallout freak, vind Fallout 3 echt boven verwachting. Ik had een spel verwacht met makkelijkere AI een dom Action Point systeem. (ik doel hier altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad)
Ik vind het alleen jammer dat Fallout 3 wat minder humor heeft dan Fallout 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Afbeeldingslocatie: http://cad-comic.com/comics/20081112.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Darth Malak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:42:
Het is een geweldig spel op een zwaar gedateerde oblivion engine... De grafische kwaliteit begint me een beetje te irriteren maar is nog steeds ondergeschikt aan het geheel. Was leuk geweest om echt wat next gen graphics op de 360/PC te zien.. Zoals schommels die bewegen i.p.v. keihard statisch zijn, Alle objecten buiten wat tonnen e.d. .in fallout zijn volledig non-destructable en statisch.. Vergeleken met een next-gen als farcry 2 is er grafisch veel op aan te merken.
Grafisch vind ik het gewoon een juweeltje, ik snap echt niet dat mensen kunnen beweren dat het spel grafisch achterloopt op de competitie. Wat dynamiek betreft ben ik het wel een beetje met je eens, maar dat heeft wat mij betreft geen ruk met graphics te maken maar meer met physics. Ligt het verder misschien aan de instellingen ? Ik kan namelijk ontzettend veel objecten oppakken, rondgooien, een winkelwagentje dat tegen een ton aankomt geeft de ton een zwiep die op zijn beurt weer een sloot kleine blikjes alle kanten op laat stuiteren, etc. Een lijk stuitert geheel ge-ragdolled van een berg enzo.
Het puin en gruis op de grond vind ik erg mooi gedaan, textures zijn, zeker van de omgeving, gewoon om te kwijlen af en toe, bumps/parallax/normal maps zijn schitterend.

Ik heb het idee dat men Crysis een beetje als eikpunt voor hedendaagse physics neemt, dan zul je in nog heel veel spellen teleurgesteld gaan worden.
Zelfs in Far Cry 2 heb je niet zo heel veel wat kapot kan, ook een van de kritiekpunten in de topics over dat spel. Rij met een jeep tegen een huis en je jeep staat stil waar je in Crysis dwars door de meeste gebouwen rijdt. Explosies zijn indrukwekkend (maar ik vind een nuke-achtige explosie in FO3 ook machtig mooi), gras dat in de fik kan is leuk, maar dan heb je de meeste niches alweer gehad (en daarnaast zie ik je tegenstander niet metershoog de lucht in vliegen in FC2 of Crysis als je een flinke granaat laat ontploffen voor z'n voeten, in FO3 wel...).
In STALKER CS heb ik ook nog maar heel weinig dynamiek gezien, ik snap niet dat iedereen dat in FO3 zo'n punt vindt.
De karakters en monsters zijn vele malen mooier dan in Oblivion, ze hebben behoorlijk wat tweakwerk gedaan aan de engine. Voice-acting vind ik ook vele malen beter dan in Oblivion (een jammerende supermutant is leuk :D ).

k heb het idee dat mensen setting en graphics niet kunnen scheiden, een beetje hetzelfde als bij FC2 (alles is zo grauw, alles is zo bruin, gek he, je loopt in Afrika). In een post-apocalyptische wereld is geen ruimte voor mooie blauwe hemels met prachtige zonsopgangen, felgelkeurde pakjes, diepgroene jungles...

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 12-11-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe vind ik het wel een geweldig spel, maar misschien scheelt het dat ik zelf Oblivion (??) nooit gespeeld heb dus ik heb daar geen vergelijkings materiaal mee.

Wat ik echter wel vervelend vind is als ik ergens binnenloop zoals nu bv zit ik in de 'Roboco' maar ik zie geen steek voor ogen. Zelfs als ik de lamp van de pipboy aanzet. Maar binnen in andere gebouwen en snachts zie ik ook geen steek.

spoiler: title
Als ik in Roboco de mainframe aanzet zodat al die robots "tot leven" komen. Zijn die op mijn leven 5 met mijn laserpistooltje erg moeilijk te verslaan.
Zelf heb ik bijna geen ammo meer voor mijn andere wapens en ik kan mij niet zelf daar uit teleporteren :( ook vind ik het lastig die kaart lezen, wat wel realistisch is maar zo blijf ik wel die robots tegen het lijf lopen.
Heeft er iemand misschien een tip dat ik hier makkelijk uit kan lopen zodra ik de mainframe aanzet? Ik dacht zelf al aan wat mijnen voor die robotpods te plaatsten, als ze er dan uit komen gelijk opgeblazen worden.. maar dit moet ik vanavond nog maar eens uit proberen.... als ik genoeg mijnen heb natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Dynamiek staat niet gelijk aan physics he. Dat je met objecten rond kan smijten, wil niet nog zeggen dat wereld erg dynamisch is.

Het praten en de interactie met andere objecten e.d. vind ik vrij statisch. Als je kijkt naar de animaties van FC2 tijdens het praten, dan vind ik dat een veel natuurlijkere houding hebben dan iemand die je constant recht in het gezicht loopt te kijken zonder verder te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:43:
Tot nu toe vind ik het wel een geweldig spel, maar misschien scheelt het dat ik zelf Oblivion (??) nooit gespeeld heb dus ik heb daar geen vergelijkings materiaal mee.

Wat ik echter wel vervelend vind is als ik ergens binnenloop zoals nu bv zit ik in de 'Roboco' maar ik zie geen steek voor ogen. Zelfs als ik de lamp van de pipboy aanzet. Maar binnen in andere gebouwen en snachts zie ik ook geen steek.

Als ik in Roboco de mainframe aanzet zodat al die robots "tot leven" komen. Zijn die op mijn leven 5 met mijn laserpistooltje erg moeilijk te verslaan.
Zelf heb ik bijna geen ammo meer voor mijn andere wapens en ik kan mij niet zelf daar uit teleporteren :( ook vind ik het lastig die kaart lezen, wat wel realistisch is maar zo blijf ik wel die robots tegen het lijf lopen.
Heeft er iemand misschien een tip dat ik hier makkelijk uit kan lopen zodra ik de mainframe aanzet? Ik dacht zelf al aan wat mijnen voor die robotpods te plaatsten, als ze er dan uit komen gelijk opgeblazen worden.. maar dit moet ik vanavond nog maar eens uit proberen.... als ik genoeg mijnen heb natuurlijk...
Direct nadat je de mainframe hebt aangezet kan je hem hacken en de robots herprogrammeren. Dat is je ook verteld toen je quest kreeg. Hier heb je natuurlijk wel de nodige science skills voor nodig.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is eigenlijk het eerste spel wat ik sinds anderhalf jaar gekocht heb en eigenlijk puur op de gok, omdat ik er alleen maar over gelezen heb. Daarnaast was ik ook geen oblivion fan en eigenlijk meer fan van Japanse RPG's (breath of fire serie dan vooral). Ik moet zeggen dat ik het echt een geweldig spel vind. De setting is cool, het verhaal is goed en de wapens zijn tot nu toe cool. Ik vind het echt heerlijk om met mijn hunting rifle een beetje te sneaken en dan headshots uit te delen.

Merkte het gisteren vooral toen ik eigenlijk naar bed wilde gaan maar toch nog even wilde spelen een half uurtje, wat al snel het dubbele werd. Alleen ga ik misschien nog wel overnieuw beginnen, omdat ik toch het idee heb wat dingen gemist te hebben, maar dat vind ik eigenlijk niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik had het helemaal niet over physics... Ik heb het over grafische kwaliteit... Kijk waar eens goed naar huizen, windows e.d. Valt het je op dat er geen enkele reflectie... Alles (of bijna alles) is statisch in de wereld... geen heen en weer begende schommels (beetje vreemd aangezien de wind wel wordt gesimuleerd)... Geen weerseffecten, geen enkele lamp die kapot geschoten kan worden. Ga eens heel dicht tegen een muur of object aan staan en kijk eens naar de texture kwaliteit (en ja, ik draai alles op max en ja, mijn systeem kan het aan). maar ik heb het ook over de 360 (toch een next gen console of niet??).

Fallout is een geweldig leuke game maar next gen (graphics)... echt niet... Of ik het nu vergelijk met farcry 2, cod4, etc... kijk eens heel kritisch en objectief naar de kwaliteit van de engine. Baanbrekend voor Oblivion maar oblivion is al weer jaren out en aan de engine is niets veranders op hooguit wat snelheid tweaks na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ben zelf ook opnieuw begonnen met FO3 nadat ik eerst een te 'average' character had gemaakt. Voelde direct al niet goed aan.

Ben nu meer de thief/sniper kant opgegaan met meer perception/agility/intelligence. Daarnaast als skills small guns, sneak, lockpick aan het opkrikken.

Later speech, science, barter, luck en repair aanpakken. Melee en Big Guns doen me niet zoveel.

Main Quest is niet belangrijk voor mij nu, ik wil eerst levelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door EquiNox op 12-11-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:56:
[...]

Direct nadat je de mainframe hebt aangezet kan je hem hacken en de robots herprogrammeren. Dat is je ook verteld toen je quest kreeg. Hier heb je natuurlijk wel de nodige science skills voor nodig.
Dan moet ik nog een level up gaan en in 1 keer 20 punten aan mijn science skill toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:49
Darth Malak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:22:
Ik had het helemaal niet over physics... Ik heb het over grafische kwaliteit... Kijk waar eens goed naar huizen, windows e.d. Valt het je op dat er geen enkele reflectie... Alles (of bijna alles) is statisch in de wereld... geen heen en weer begende schommels (beetje vreemd aangezien de wind wel wordt gesimuleerd)... Geen weerseffecten, geen enkele lamp die kapot geschoten kan worden. Ga eens heel dicht tegen een muur of object aan staan en kijk eens naar de texture kwaliteit (en ja, ik draai alles op max en ja, mijn systeem kan het aan). maar ik heb het ook over de 360 (toch een next gen console of niet??).

Fallout is een geweldig leuke game maar next gen (graphics)... echt niet... Of ik het nu vergelijk met farcry 2, cod4, etc... kijk eens heel kritisch en objectief naar de kwaliteit van de engine. Baanbrekend voor Oblivion maar oblivion is al weer jaren out en aan de engine is niets veranders op hooguit wat snelheid tweaks na.
Wat nu next gen? Next-gen is al 3 jaar uit, ik neem aan dat je het nog niet over de aankomende generatie consoles hebt :P
Zet er eens een PS2 naast, ineens zal je opvallen hoe snel je aan gfx gewend raakt want dit is zeker wel "next-gen". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:16

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:00:
[...]

Dan moet ik nog een level up gaan en in 1 keer 20 punten aan mijn science skill toevoegen...
spoiler:
neem gewoon een stealthboy en sneak erlangs ;) . Je kan trouwens ook zo'n labjasje ff aandoen om je science tijdelijk omhoog te gooien

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank80 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:19:
[...]

spoiler:
neem gewoon een stealthboy en sneak erlangs ;) . Je kan trouwens ook zo'n labjasje ff aandoen om je science tijdelijk omhoog te gooien
spoiler:
Dat met die stealthboy dat deed ik.. zonder licht van mijn pipboy maar toen kon ik echt helemaal niets meer zien.. toen ik dat licht aanzette zag ik wel waar ik heen liep maar begonnen die robots gelijk te knallen... ik zal wel proberen eerst een level omhoog te gaan en aan mijn science skills te werken zodat ik ze gelijk kan herprogrammeren.

Heeft er trouwens niemand last van dat bv in Roboco en het Lincon Mermorial gewoon stik donker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Je kunt de brightness in je settings op maximaal zetten? En ja op default settings is het vrij donker inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:00
Een vraagje: ik ben nu level 12, en bij het afknallen van hordes Enclave in Raven Rock, heb ik aardig wat Plasma Rifle's in goede staat zitten :) Die zijn 1200 caps each waard, maar ik ken geen enkele handelaar die meer dan 300 caps zitten heeft... Waar ergens kan ik die gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Darth Malak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:22:
Dat van die lampen verbaasde mij eigenlijk enorm. Ik speel een sneak based character en weet dat lichtval invloed heeft. Waarom ik dan met mijn silenced 0.10mm geen lampen stuk kan schieten is mij een raadsel.

Nou ja, erg cool spel verder. Maar dat soort cijfers als 9.5 en hoger vind ik weer misleidend. Dat krijg je als mensen zulke hoge cijfers gewend zijn en een 6 als slecht zien. Effectief heb je dan geen 1/10 meer, maar 5/10 als beoordelingsmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
MALEADt schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:00:
Een vraagje: ik ben nu level 12, en bij het afknallen van hordes Enclave in Raven Rock, heb ik aardig wat Plasma Rifle's in goede staat zitten :) Die zijn 1200 caps each waard, maar ik ken geen enkele handelaar die meer dan 300 caps zitten heeft... Waar ergens kan ik die gaan verkopen?
300? Toen ik 'm uitspeelde was ik level 14 ofzo, maar iedere handelaar had rond de 1000 caps te spenderen. Rivet city marketplace heeft sws vrij veel handelaartjes op 1 plek dus daar kan je ze vast wel kwijt.

1200 caps waard is met een average barter level trouwens al gauw 600 wat je daadwerkelijk krijgt :) Maar ben wel met je eens dat handelaars over 't algemeen weinig duku hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Mutatie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:23:
[...]

Wat nu next gen? Next-gen is al 3 jaar uit, ik neem aan dat je het nog niet over de aankomende generatie consoles hebt :P
Zet er eens een PS2 naast, ineens zal je opvallen hoe snel je aan gfx gewend raakt want dit is zeker wel "next-gen". :+
Dat was inderdaad ook een beetje mijn punt. Assassins Creed wordt als zo next-gen als maar kan beschouwd, buiten dat je overal op kunt klimmen heb je 0,0 interactie met objecten om je heen.
De laatste Tombraiders zouden ook next-gen zijn, ook 0,0 interactie. Far Cry 2, weinig interactie. Devil May Cry 4, redelijk next-gen, weinig interactie, de STALKERS, weinig interactie... Alleen in FO3 is het een heikel punt lijkt wel .
Met je neus tegen een muur gaan staan en klagen dat de textures onscherp zijn is ook onzin, da's zo'n beetje standaard gedrag in elke 3D engine, daar doen textures van 4096x4096 nog niets aan, en daarbij, als je overal dat soort (of nog veel grotere) textures gaat gebruiken dan zit je op hogere resoluties zo door je 1GB videogeheugen (of speel het lekker third-person, dan kun je niet eens zo dicht op een muur komen dat textures echt gaan vervagen, zoiets als AC of DMC4, hoewel ik het zelf veel lekkerder in first person vind spelen).

Voor mij is next-gen ontzettend ver kunnen kijken, vreselijk ongelijk terrein met ontzettend veel details (blikjes, wielen, brokstukken, rotsen, bruggen, bomen, etc.), goeie ragdoll, HDR belichting, mooie transparantie, normal mapping, parallax mapping, mooie speculars die goed reageren op lichtval, dat soort zaken. Boeiend dat die paar raampjes die je ziet niet reflecteren, lichtval schittert wel mooi, ook op schroeven en moeren op een brug bijvoorbeeld. Ants lijken echt soort van nat te zijn, ontzettend mooie shaders. Als je met 1 been op een iets hoger stuk staat dan zakt je karakter met 1 been door de knie, leuk detail. Ik vind het niet het mooiste spel tot nu toe, maar jezelf ergeren aan de graphics vind ik zwaar overdreven (of je bent zwaar verwend, maar met wat vraag ik me dan af).

[ Voor 14% gewijzigd door KneoK op 12-11-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ik vind niet gek dat mensen het spel een beetje gedateerd vinden over komen. Begrijp me niet verkeerd, deze game staat in mijn persoonlijke lijst van beste games ooit erg hoog. Het is begrijpelijk geen top 25 game maar ik ga al mee sinds eind jaren 80 en heb gewoon heel erg veel toppers en cult hits voorbij zien komen waar gewoon geen enkele game ook maal 10 in het kwadraat aan toe komt. Ik denk dat veel oudere gamers die bijv in de begin dagen Super Mario Bros nog wel kennen, op het moment dat eigenlijk alleen gamers het kende, het gevoel van bij de cult stroming horen die zich toen met gamen bezich hield. Dat moment en die games blijven onverslaanbaar, nog Halo 3, nog GoW zouden niet eens een 3 scoren vergeleken bij de grootste namen.

Toch vind ik Fallout 3 echt geniaal maar het gedateerde aspect van het spel komt me zo bekend voor. Wees eerlijk, was Oblivion niet enorm gedateerd toen het uit kwam, was de grafische pracht en praal niet zwaar overrated net als de rest van de game, de repetieve gameplay en de weinige mogelijkheden die ook nog eens zwak uitgewerkt waren.

Ik ben persoonlijk zeer in mijn nopjes met deze game, het is niet vergelijkbaar met eerder fallout games en dat moet je mij ook niet aanpraten maar ik vind dat Bathesda dit zeer goed heeft opgepakt, dit is echt hun eerste hit in 10 jaar ofzo, zoiets als dit hebben ze kwalitatief nog nooit afgeleverd en los daarvan is het kwalitatief verder ook nog een zeer en zeer goede game.

Ik vind dan ook niet, ondanks dat het Elders Scrolls 5: Fallout blijft je het moet vergelijken met Oblivion. Zie het meer als de Wii, grafisch misschien wel een beetje telleurstellend als je de next gen gedachte hanteerd maar laat dat eens los, kijk eens naar het pareltje wat voor je licht, het hoeft alleen even opgepoetst te worden om te gaan glimmen.

Ik ben er zeer tevreden mee na bijna 3 weken spelen. Zeer goeie game, Oblivion moet je uit je hoofd zetten, dat zou een 4 krijgen vergleken met Fallout wat een 9,5 moet krijgen en ik ben eerlijk gezegd behoorlijk critisch en geef snel iest een slecht cijfer als het om mijn persoonlijke ervaring gaat, HL2 bijv zou nooit hoger dan een 5 komen bij mij, uitermate telleurstellend maar Fallout 3 is toch vereweg 1 vna de beste games op de PC in de afgelopen jaren, er zijn nog wel een paar maar deze zit verdiend in de top 5 denk ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Persoonlijk vond ik de gfx (xbox) van Oblivion bijzonder goed, extreem goed zelfs.
(hoewel de game kut draaide, Fallout zoveel strakker)
Enige waar ik me aan ergerde waren de bladeren die meedraaiden met de camera :/
Gelukkig zien we geen bladeren meer in Fallout :+

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 12-11-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
MALEADt schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:00:
Ruilen ipv voor caps verkopen! Dus kopen en verkopen tegelijk, dan wordt het gewoon ruilen.

Voorbeeld:
Doc Hoff verkoopt schema's voor Nuka Cola Nade voor 500 caps. Jij hebt 2 rifles, bij elkaar zijn die 700 waard. Doc Hoff heeft 200 caps in zn portomonnee. Klik op zijn schema, klik op jouw 2 rifles, et voila, 200 caps en het schema voor jouw 2 rifles.

Als de trader niks boeiends heeft, ruil ik altijd gewoon voor ammo, altijd handig.

Een klein minpuntje van deze game: Er is van ieder wapen een versie met een naam, die net iets meer damage doet; maar dat is het ook. Zelfde skin, zelfde animaties, zelfde alles, maar dan net iets meer damage.. erg jammer dat ze die wapens niet wat unieker hadden gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Samopsa op 12-11-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Ik zit met het volgende probleem:

spoiler:
Voor die kerel (zijn naam ontschiet mij even) in het museum in Rivet City moet ik de Declaration of Independence halen uit het Jefferson Memorial. Dat is dat ronde gebouw waar al die pijpen in verdwijnen. Tevens de locatie van Project Purity. Ik kan er enkel in via de Gift shop. Vanuit daar ben ik enkel bij Project Purity gekomen en kan ik ook via de pijpen naar buiten. Maar nergens zie ik die Declaration of Independence???

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
Samopsa schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:05:
[...]

Een klein minpuntje van deze game: Er is van ieder wapen een versie met een naam, die net iets meer damage doet; maar dat is het ook. Zelfde skin, zelfde animaties, zelfde alles, maar dan net iets meer damage.. erg jammer dat ze die wapens niet wat unieker hadden gemaakt.
Daar dacht ik vanmiddag ook nog bij na. Zou wel cool zijn als er een andere skin voor was, of desnoods alleen een ander geluid.. of increased ROF :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 17:22
DPhoenix schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:15:
Ik zit met het volgende probleem:

spoiler:
Voor die kerel (zijn naam ontschiet mij even) in het museum in Rivet City moet ik de Declaration of Independence halen uit het Jefferson Memorial. Dat is dat ronde gebouw waar al die pijpen in verdwijnen. Tevens de locatie van Project Purity. Ik kan er enkel in via de Gift shop. Vanuit daar ben ik enkel bij Project Purity gekomen en kan ik ook via de pijpen naar buiten. Maar nergens zie ik die Declaration of Independence???
spoiler:
Verkeerde gebouw, je moet wat meer naar boven en wat naar rechts (kan je komen via de metro ingang tegenover rivit city. Daar is ergens een museum waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
Decleration of independence:
spoiler:
Museum of history denk ik, wordt toch aangegeven in je quest log en op je kaart? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

idd, hoe je daarvoor bij het project purity gebouw terechtkomt snap ik ook niet helemaal :p. De juiste locatie staat in je quest log, op de kaart en op je radar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Is al bekend wanneer er trophies voor fallout 3 komen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Boeboe schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:22:
idd, hoe je daarvoor bij het project purity gebouw terechtkomt snap ik ook niet helemaal :p. De juiste locatie staat in je quest log, op de kaart en op je radar.
Klopt inderdaad. Ik had de locatie stond nog wel op mijn radar maar nog geen automatische marker aangezien ik er nog niet geweest ben |:( . Ben er nu onderweg naar toe via de metrolijn Northbound :P

AULXJMHR

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
LEES DIT NIET ALS JE NIET WILT WETEN HOE HET AFLOOPT MET JE VADER!

spoiler:
Ik vind het dan wel erg jammer dat je eindelijk je pa weer gevonden hebt en dat ie dan doodgaat bij project purity. Of wordt hij later op een vreemde wijze tot leven gewekt?

Maar verder vind ik het een erg leuk spel, zit alleen telkens zonder ammo :(

[ Voor 27% gewijzigd door Mattie112 op 13-11-2008 13:41 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Haijo
Mattie112 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:46:
spoiler:
Ik vind het dan wel erg jammer dat je eindelijk je pa weer gevonden hebt en dat ie dan doodgaat bij project purity. Of wordt hij later op een vreemde wijze tot leven gewekt?

spoiler:
Fort Bannister ;) - all the ammo you'll ever need. Oh en de scrounger perk.

[ Voor 6% gewijzigd door Haijo op 13-11-2008 08:53 ]

• DPhoenix
Mattie112 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:46:
spoiler:

Waarom lees ik jou spoiler :'(

AULXJMHR

• Flowmo
Het zijn niet voor niks spoilers ;) Ik begon hem ook net te lezen, toen las ik "einde" en "vader" en toen ben ik maar gestopt met lezen. Wil ik allemaal zelf nog wel uitvinden ^^

spoiler:
kheb gisteren Harold doodgemaakt, wat een jankerds zijn die treehuggers ook he :P Wel op de "goede" manier trouwens. Kheb em niet platgebrand :D

• Haijo
Flowmo schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:29:
Het zijn niet voor niks spoilers ;) Ik begon hem ook net te lezen, toen las ik "einde" en "vader" en toen ben ik maar gestopt met lezen. Wil ik allemaal zelf nog wel uitvinden ^^

spoiler:
kheb gisteren Harold doodgemaakt, wat een jankerds zijn die treehuggers ook he :P Wel op de "goede" manier trouwens. Kheb em niet platgebrand :D
spoiler:
Ik ga hem de volgende keer platbranden. })

Verwijderd

Topicstarter
man! die super muntants brute , wat zijn die gvd sterk :(

iemand nog een goede tip om die om te maaien :>

• Flowmo
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:34:

off-topic: House is geniaal ;)

veel punten in je small arms skill stoppen, met een combat shotgun erop af rennen en in Vats 3 headshots maken. Dan gaan ze wel lief dood. ^^

Verwijderd

Topicstarter
hmm oke bedankt , moet ik die eerst eens effe repareren , want na 4 kogels jammed die,

offtopic: House: Right and wrong do exist Just because you don't know what the right answer is _O-

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:39:
Is al bekend wanneer er trophies voor fallout 3 komen?
Geen idee of ze komen. Er zijn al wel achievements in de PC en X360 versie.

sudo apt-get rekt

• DPhoenix
Wat ik trouwens ook wel grappig vindt is als je een hoge karma hebt de bewoners van Megaton je soms spontaan goederen kom aanbieden. Eten of stimpacks etc. :9

AULXJMHR

• KneoK

KneoK

Met een Combat Shotgun en een aantal headshots in je VATS liggen ze meestal wel vrij snel op de grond, nadeel is dat je vrij dichtbij moet zijn om maximaal schade aan te richten. Iets verderweg en hetzelfde principe met je Hunter Rifle wil ook wel aardig.
DPhoenix schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:09:
Wat ik trouwens ook wel grappig vindt is als je een hoge karma hebt de bewoners van Megaton je soms spontaan goederen kom aanbieden. Eten of stimpacks etc. :9
Inderdaad heel cool gedaan. Alleen "jammer" dat het af en toe gewoon bijna dooie mussen zijn die ze aanbieden (hier, 3 rounds 10mm ammo, heel erg bedankt. Woehoe !!!).

[ Voor 31% gewijzigd door KneoK op 13-11-2008 13:11 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Geeft repairen opzich nou wél xp of niet? Ik merk het niet echt namelijk.

Loop aldoor tegen het Oblivionprobleem aan dat je maar 3 guns en wat spul kan dragen en je bent al weer te zwaar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lincoln's repeater O+. Daarmee krijg ik zowat alles neer.
Gisteren uitgespeeld trouwens met het beste einde dat ik vermoedelijk kan krijgen. Vanavond eens een nieuwe char beginnen: deze keer vrouwelijk, evil en energy weapons.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Flowmo
MsG schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:15:

Loop aldoor tegen het Oblivionprobleem aan dat je maar 3 guns en wat spul kan dragen en je bent al weer te zwaar.
Repairen geeft geen xp. Ik zit nu op lvl 14 en kan iets van 210 meedragen, is zat voor o.a. A3-21 plasma, combat shotgun, hunting rifle, xuan rifle (ofzo), armor en flink wat meds. Ammo neemt geen gewicht in, dus je kan alle ammo meenemen die je tegenkomt.
Boeboe schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:27:
[...]
Lincoln's repeater O+. Daarmee krijg ik zowat alles neer.
Waar vind je die? Museum of History?

[ Voor 16% gewijzigd door Flowmo op 13-11-2008 13:39 ]

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Na 40 speluren zit ik nog maar in de helft van de mainquest maar ben ik level 20 met small en big guns maxed out. Ook qua perks.

Maar telkens als ik een Deathclaw tegenkom heb ik het toch wel even moeilijk. 2 die gelijk op me afkomen is een gewisse dood ;)

Er ligt iets in Deathclaw Sanctuary wat ik wil voor een achievement, maar als ik hier en daar wat lees op internet dan zou het aantal Deathclaw's daar heel hoog zijn. Iemand wat tips om ze neer te maaien?

Frank Lenaerts

• Flowmo
Catscratch schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:39:
Na 40 speluren zit ik nog maar in de helft van de mainquest maar ben ik level 20 met small en big guns maxed out. Ook qua perks.

Maar telkens als ik een Deathclaw tegenkom heb ik het toch wel even moeilijk. 2 die gelijk op me afkomen is een gewisse dood ;)

Er ligt iets in Deathclaw Sanctuary wat ik wil voor een achievement, maar als ik hier en daar wat lees op internet dan zou het aantal Deathclaw's daar heel hoog zijn. Iemand wat tips om ze neer te maaien?
Er was toch iets van een MIRV Fat Man (max 8 nukes tegelijk)? Gegarandeerd dat ze daarmee bij pakjes neervallen :P

• Mattie112
  • Laatst online: 12-09 16:32
Heb hem even geedit :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• KneoK

KneoK

Een zooitje mijnen en granaten verzamelen, op veilige afstand neerplempen en zorgen dat je een groepje naar je toe trekt ? Als ze op de mijnen trappen met je VATS nog een zooi granaten die richting op zou volgens mij wel aardig moeten werken. Daarna gewoon lekker met een van je guns het zooitje afmaken.
Missiles of mini-nukes gebruiken ?

Zou het niet weten eigenlijk, die twee die ik tegengekomen ben had ik niet zoveel moeite mee, maar was zelf pas level 12 dus heb ook niet het idee dat ik ze echt in high-level gebied ben tegengekomen (en eentje was al halfdood geschoten door een brotherhood figuur).

• Flowmo
KneoK schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:43:
Een zooitje mijnen en granaten verzamelen, op veilige afstand neerplempen en zorgen dat je een groepje naar je toe trekt ? Als ze op de mijnen trappen met je VATS nog een zooi granaten die richting op zou volgens mij wel aardig moeten werken. Daarna gewoon lekker met een van je guns het zooitje afmaken.
Missiles of mini-nukes gebruiken ?

Zou het niet weten eigenlijk, die twee die ik tegengekomen ben had ik niet zoveel moeite mee, maar was zelf pas level 12 dus heb ook niet het idee dat ik ze echt in high-level gebied ben tegengekomen (en eentje was al halfdood geschoten door een brotherhood figuur).
Ik vond gister nog een hunter ofzo bij een powerstation die een schematic voor een deathclaw glove had. Vandaag of morgen eens in elkaar zetten, kijken wat voor dmg dat ding heeft.

Zie het al helemaal voor me, iemand die met een enorme klauw rondloopt :P

• KneoK

KneoK

MsG schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:15:

Je kunt een paar keer die ene perk kiezen dat je een van je basisstats mag verhogen en dan je Strength wat verhogen, tijdens een quest krijg je ook nog een optie hiervoor. Zelf heb ik er overigens weinig last van met strength op 5, gewoon niet teveel food en andere `nutteloze´ zooi meenemen, alle objecten die je later denkt nog nodig te hebben ergens stashen (bijvoorbeeld in je eigen huis als je die hebt), werkt prima. Veel repairen zodat je niet continu met duplicates in je inventory zit (zo hou je je wapens en armor ook nog eens in top conditie) en niet van elk wapen er eentje mee willen nemen, hou het beperkt tot wat wapens waar je in gespecialiseerd bent en laat de wapens met een erg lage damage gewoon liggen, in combat heb je er niet zo heel veel aan en je kunt op zat andere manieren aan geld komen, dus daar hoef je ze niet voor op te sparen (tipje, verkoop gewoon alle ammo die je niet gebruikt (ik ben alleen in Small Arms gespecialiseerd, dus alle Energy gerelateerde ammo verkoop ik sowieso, leuk verkoop- of ruilspul), zo loop ik continu met ruim 30 stimpacks en 2k bottlecaps op zak en heb ik zat schematics en andere zooi kunnen kopen).

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Ik vind toch het megastofzuigerwapen eigenlijk best origineel en leuk om mee te spelen. Prewar money afschieten richting een monster of twee, vervolgens een grote stoofpot er achteraan. Heerlijk :D
ik moet eigenlijk alleen wel uitkijken dat ik geen rommel wegschiet die nog wel wat waard is.

verder is de geschepte sfeer uitstekend, maar er hangen nog wel wat kleine schoonheidsfoutjes in. Bijvoorbeeld een actie ontketenen bij persoon A, 1 seconde later heeft persoon B al over het gevolg van die actie gehoord.
spoiler:
in rivet city tegen de pastoor gezegd dat zijn "volgeling" een seksuele relatie had met zo'n vrouw, Nog voor de pastoor zijn volgeling had aangesproken (hij was nog in mijn gezichtsveld) zei de hoteleigenares dat de volgeling en zijn chick gingen trouwen... :/

en de vertaling van het boekje laat nog wat te wensen over. Zo te zien is dat vertaald door iemand die nog niet half weet wat een RPG is. crosshair =/= dradenkruis... Is hier eigenlijk wel een vertaling voor?

ps. zo te zien is het niet mogelijk om level 70 te worden... via de normale weg iig. Ik heb nu mijn eerste woning bij level 8, als level 20 het max is, level ik dan niet te hard? Ik heb nog niet eens 15% oid van de map ontdekt, laat staan met alle mensen gepraat (en nadat ze hun dienst bewezen hebben, afgeschoten) die in die gebieden voorkomen...

-_-

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08
M2M schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:58:...Zo te zien is dat vertaald door iemand die nog niet half weet wat een RPG is. crosshair =/= dradenkruis... Is hier eigenlijk wel een vertaling voor?
mikpunt
vizier
richtkruis
draadkruis

zullen er misschien nog wel een paar zijn :)

• Flowmo
DaRKie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:11:
[...]

mikpunt
vizier
richtkruis
draadkruis

zullen er misschien nog wel een paar zijn :)
kruishaar

Verwijderd

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

In rivet city met Flak.
spoiler:
Heb net flak een nekband omgedaan op zijn kamer met de deur dicht. ik vroeg wat er in zijn zakken zat en daar wat interessants uitgevist en hem vervolgens naar paradise falls gestuurd.
Echter toen veranderde iedereen van rivet city in een enemy? Waarom gebeurde dat, ik had dat probleem met Red niet in Big city maar daar had ik de zakken niet van leeggehaald?

Iemand?

• KneoK

KneoK

M2M schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:58:
Ik vind toch het megastofzuigerwapen eigenlijk best origineel en leuk om mee te spelen. Prewar money afschieten richting een monster of twee, vervolgens een grote stoofpot er achteraan. Heerlijk :D
ik moet eigenlijk alleen wel uitkijken dat ik geen rommel wegschiet die nog wel wat waard is.

verder is de geschepte sfeer uitstekend, maar er hangen nog wel wat kleine schoonheidsfoutjes in. Bijvoorbeeld een actie ontketenen bij persoon A, 1 seconde later heeft persoon B al over het gevolg van die actie gehoord.
spoiler:
in rivet city tegen de pastoor gezegd dat zijn "volgeling" een seksuele relatie had met zo'n vrouw, Nog voor de pastoor zijn volgeling had aangesproken (hij was nog in mijn gezichtsveld) zei de hoteleigenares dat de volgeling en zijn chick gingen trouwen... :/

en de vertaling van het boekje laat nog wat te wensen over. Zo te zien is dat vertaald door iemand die nog niet half weet wat een RPG is. crosshair =/= dradenkruis... Is hier eigenlijk wel een vertaling voor?

ps. zo te zien is het niet mogelijk om level 70 te worden... via de normale weg iig. Ik heb nu mijn eerste woning bij level 8, als level 20 het max is, level ik dan niet te hard? Ik heb nog niet eens 15% oid van de map ontdekt, laat staan met alle mensen gepraat (en nadat ze hun dienst bewezen hebben, afgeschoten) die in die gebieden voorkomen...
Het levellen gaat steeds langzamer natuurlijk. Je moet meer XP verdienen om een level verder te komen en je gaat minder XP verdienen aan vijanden van hetzelfde niveau als voorheen. En als je toch het idee hebt nog verder te kunnen/willen kun je altijd kijken naar die levelcapverhogende mod, dan is de limiet ik meen level 40.

• Flowmo
Ik vind dat het levelen sowieso erg snel gaat, ook op hogere levels. Beetje sidequesten en random stuff exploren en je zit zo weer een level hoger.

@it0:
spoiler:
Wat bedoelde je met die nekband eigenlijk? En waarheen sturen? Slaver quest ofzo? :)

• Mutatie
Ik had in het begin die perks genomen voor extra exp. Ik heb nu echter het idee dat ze evengoed voor andere gebruikt hadden kunnen worden, je levels haal je toch al best snel. Vraag me dan wel af of het de moeilijkheidsgraad beinvloed, ben nu lvl 13 en knal overal best simpel doorheen, dat was de eerste 5 lvl's behoorlijk anders.
Dus, heeft het nut die extra exp perks te nemen of geniet eigenlijk je meer van de game zonder?

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Mutatie schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:19:
Ik had in het begin die perks genomen voor extra exp. Ik heb nu echter het idee dat ze evengoed voor andere gebruikt hadden kunnen worden, je levels haal je toch al best snel. Vraag me dan wel af of het de moeilijkheidsgraad beïnvloed, ben nu lvl 13 en knal overal best simpel doorheen, dat was de eerste 5 lvl's behoorlijk anders.
Dus, heeft het nut die extra exp perks te nemen of geniet eigenlijk je meer van de game zonder?
Het algemene commentaar bij Oblivion was dat je je nooit echt een god kon voelen omdat je enemy's meelevelen.

Theorie: Het zou kunnen zijn dat ze dit uit Fallout hebben gehaald en dat je je op 20 redelijk goed ' voelt'. Ook moet je je nu meer richten op een specifieke build, want als je nu lvl 100 zou kunnen worden, kan je alle perks krijgen en alle stats op max. Dat beïnvloedt de gameplay teveel.

TnI 4 Life

• 2dope
it0 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:56:
In rivet city met Flak.
spoiler:
Heb net flak een nekband omgedaan op zijn kamer met de deur dicht. ik vroeg wat er in zijn zakken zat en daar wat interessants uitgevist en hem vervolgens naar paradise falls gestuurd.
Echter toen veranderde iedereen van rivet city in een enemy? Waarom gebeurde dat, ik had dat probleem met Red niet in Big city maar daar had ik de zakken niet van leeggehaald?

Iemand?
spoiler:
Vreemd, bij mij ging het de eerste keer fout, maar dat kwam omdat 'ie zat te vreten en er allemaal volk omheen zat.. De tweede keer deed ik het ook bij z'n kamer, weet niet zeker of het in z'n kamer was of vlak ervoor in de hal; ik was in ieder geval niet in zicht van anderen. Wat ik wel weet is dat 't geen fluit uitmaakt of je ze beroofd of niet :)

Let ff op dat in zijn kamer shrapnell en CJ Young ook meestal daar zijn als hij er is (desnoods op zo'n bedje). Ook opletten dat je na het tazen gelijk die collar om doet.

• Samopsa
@vraag over deathclaws

Wat bij mij het beste werkt zijn energyweapons, en dan specifiek AR's plasma rifle of de standaard plasma rifle. Deathclaws hebben namelijk veel resistance tegen kogels, maar 2-3 headshots van de plasma rifle en ze zijn dood.

Verwijderd

Ben een paar dagen terug toch met een nieuw car begonnen, ondanks advies om door te spelen met mijn eerste car. (had Overseer en the Family min of meer per ongeluk gekilled) Ondertussen is mijn nieuwe car al ver voorbij die eerste, hij is nu level 8 en een Very Good guy volgens de Pip-Boy. Ik ben nu lekker rond aan het wandelen en de wereld aan het verkennen, het meeste aan vijanden wat ik nu tegenkom kan ik wel aan. Levelen doe ik niet echt gericht, ik verhoog de skills die ik nu het meest gebruik: small guns, repair en sience. Repair zit al aan de 75, wat behoorlijk handig is om je wapens in topconditie te houden en zeker om gebruik te maken van duplicaat wapens zodat je niet te veel meesleurt.

Ondertussen de Wasteland Survival Guide quest afgemaakt, was erg vermakelijk en leerzaam. Daarna ben ik dus aan het zwerven geslagen. Nu kwam ik net een leuk kerkje tegen met een gast op de bovenverdieping (of wat daarvan over was) die het nodig vond lood op mij af te sturen. Het resultaat van deze ontmoeting moet ik toch even delen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/razeworld/got/fo3_01kl.jpg

Hij stond dus boven die deur en toen ik hem het fatale schot gaf donderde hij naar beneden.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/razeworld/got/fo3_02kl.jpg

Het was nog nacht toen ik hem naar beneden knalde, dus het resultaat zag ik pas toen ik dichterbij kwam. Altijd leuk die Havok engine :*) . Leuk spul had deze gast trouwens op zak, maar dat ga verder niet verraden tenzij iemand het perse wil weten. Toen ik het spel opnieuw inlaadde, donderde hij wel op de grond.

Over die Deathclaws: Ik had hier gelezen dat die zo taai waren, maar ben er al 2 of 3 tegen gekomen op lagere levels en ik kreeg ze vrij makkelijk plat. De laatste zelfs met 1 schot van mijn Combat Shotgun en dat zonder V.A.T.S. Ik was aan het knokken met wat Radscorpions en ineens stond ie achter me, boem, kop weg. >:)

Tot slot nog een vraagje;
Als ik mijn haar wil veranderen zit er een fout in het editscherm, ik zie n.l. mijn hoofd helemaal niet. Screenshot heb ik helaas niet, maar het ronde scherm waar normaal je hoofd in verschijnt is bij mij leeg. Als iemand hier het fijne van weet lees ik het graag ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 19:54 ]

• 2dope
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 19:49:

Als ik mijn haar wil veranderen zit er een fout in het editscherm, ik zie n.l. mijn hoofd helemaal niet. Screenshot heb ik helaas niet, maar het ronde scherm waar normaal je hoofd in verschijnt is bij mij leeg. Als iemand hier het fijne van weet lees ik het graag ;).
Zelfde probleem hier (X360).

Deathclaws vind ik nou ook niet bepaald uitdagend, meerdere Yuo Guai's (or w/e) dan weer meer.

spoiler:
na 1 keer uitgespeeld te hebben opnieuw begonnen om als badass te spelen, ieder dialoog het meest negatieve antwoord etc., erg vermakelijk.

Ik heb dit tweede character gespecialiseerd in unarmed combat, zoals ik dat in F1 & 2 ook altijd deed. Momenteel 40 damage in unarmed combat (nouja niet helemaal, power fist) met aanzienlijke critical chance en paralyzing chance. Heb nog geen beter/effectiever/efficiënter wapen mogen gebruiken :) Enige waar het lastig wordt is in gevechten die plaatsvinden in open vlakten tegen meerdere bad guys, maar meestal is er wel iets waar je achter kan schuilen en op die manier wachten tot men jouw op komt zoeken, waarna je ze verrast met een partij knuckle sandwiches van solid metal ;)

Ben erg benieuwd naar die Deathclaw glove trouwens, zou wellicht interessant zijn voor mijn char.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Wat trouwens ook wel erg leuk (en bruut) is, is de explosieve corpses perk. Die "upgrade" dat de kans bestaat dat je tegenstander uiteenspat. Met een pistooltje op de tegenstander's hoofd schieten en vervolgens zijn armen en benen 20 meter verder terugvinden. Onrealistisch maar toch wel leuk :D

[
als je een huisje koopt of krijgt, (bijvoorbeeld die in het eerste dorpje wat je tegenkomt), dan zit daar soms een butler bij, die een " haarprogramma in zijn geheugenbanken heeft zitten". Kun je daar dan ook je gezicht niet zien?

-_-

Verwijderd

@M2M:
Daar zit bij mij inderdaad het probleem, bij die butler robot, als ik een haircut bij hem vraag zie ik dus geen hoofd. Helemaal in het begin van het spel zag ik het hoofd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op wikipedia kijkt bij bugs staat deze er ook bij.
T is dus een bug dat je je gezicht niet kan zien.
Kan me voorstellen dat t vrij irritant is.
Er stond helaas ook geen oplossing bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Laatst online: 15-11-2024
M2M schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:16:
Wat trouwens ook wel erg leuk (en bruut) is, is de explosieve corpses perk. Die "upgrade" dat de kans bestaat dat je tegenstander uiteenspat. Met een pistooltje op de tegenstander's hoofd schieten en vervolgens zijn armen en benen 20 meter verder terugvinden. Onrealistisch maar toch wel leuk :D
En het is ook nog handig! Bij deze perk doe je namelijk 5% extra damage met alle wapens :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Samopsa schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:03:
@vraag over deathclaws

Wat bij mij het beste werkt zijn energyweapons, en dan specifiek AR's plasma rifle of de standaard plasma rifle. Deathclaws hebben namelijk veel resistance tegen kogels, maar 2-3 headshots van de plasma rifle en ze zijn dood.
En daar ligt nu net mijn specialisatie niet :)

Nu ja gisteren kwamen er 2 deathclaws simultaan op mij af. Psycho & Med-X ... via VATS heb ik ze afgemaakt. Het Grim Reaper perk wil ook wel wat helpen ;)

Was gisteren wel grappig ... kom ik daar in een scene waar 3 enclave soldaten, 1 enclave officer en 1 mindcontrolled Deathclaw op mij afkwamen. Daar ging m'n eerste mini nuke >:) _/-\o_

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Samopsa schreef op donderdag 13 november 2008 @ 18:03:
@vraag over deathclaws

Heb je iets van een helm of ander hoofddeksel op ?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Ik heb een probleempje met You gotta shoot 'em in the head..

spoiler:
Ik heb Tenpenny al een hele poos geleden op laten vreten door de ghouls, en ik dacht bij Dave dat die sleutel was om de verkiezing te kunnen beinvloeden. Dus ik kom bij Mister Crowley en de eerste optie die ik krijg is iets in de trend van "Allistar Tenpenny is dead.", tweede optie een leugen over de sleutel van Dave. Ik vond die opties nogal vreemd, maar ben er dus achter gekomen dat hij voor de quest You gotta shoot 'em in the head is. Die quest heb ik nog niet, en krijg ik ook niet van hem. Iemand een idee of ik dit nog kan fixen op de 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Die andere twee op zoeken, hun sleutels jatten en dat tegen Crowley zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:00:
Ik heb een probleempje met You gotta shoot 'em in the head..

spoiler:
Ik heb Tenpenny al een hele poos geleden op laten vreten door de ghouls, en ik dacht bij Dave dat die sleutel was om de verkiezing te kunnen beinvloeden. Dus ik kom bij Mister Crowley en de eerste optie die ik krijg is iets in de trend van "Allistar Tenpenny is dead.", tweede optie een leugen over de sleutel van Dave. Ik vond die opties nogal vreemd, maar ben er dus achter gekomen dat hij voor de quest You gotta shoot 'em in the head is. Die quest heb ik nog niet, en krijg ik ook niet van hem. Iemand een idee of ik dit nog kan fixen op de 1 of andere manier?
spoiler:
Dat van Tenpenny is niet erg, hij wou hem alleen maar dood omdat die een bigot is. Dat van Dave durf ik niet te zeggen.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Meelobee schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:39:
[...]

Heb je iets van een helm of ander hoofddeksel op ?
Uiteraard, net wat de meeste DR geeft, en uiteindelijk Leroux' hockey mask (+25 AP).

Oh, en de plasma rifle met energy weapons op 30/40 ofzo is nog steeds rete-effectief tegen bv robots, in vergelijking met kogels, is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Wat een gave game zeg! Het geeft mij een beetje een half-life 2 gevoel, maar dan de RPG versie :)
Dit zijn echt games die, naar mijn mening, heerlijk wegspelen. Ben pas net vault uit dus echt opgeschoten
ben ik nog niet.
Waar ik wel enorm van baal zijn de verschikkelijke framedrops waar ik last van heb. Draai 60 fps constant (volgens fraps) en soms daalt dat tot +-10 fps :'(

Ben nu wat tips aan `t uitproberen die op tweakguides staan.
http://www.tweakguides.com/Fallout3_3.html
Wat een mooie guides maakt die man altijd _/-\o_

Driver updates, lagere settings wat betreft view distance werkt ook niet echt dus ik blijf vol goede hoop nog even doorzoeken.

Sinds ik de patch heb geïnstalleerd krijg ik btw veeeeeel meer crashes :'( , klopt toch dat ik de onderste patch moest installeren toch :?
http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/patches.html
Maybe wat voor in de TS ;)

Iedereen in de wastelands, good hunting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
patch even toegevoegd in de ts, betreft de vastlopers heb ik nog geen last van gehad , ook niet met de nieuwe patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:06:
patch even toegevoegd in de ts, betreft de vastlopers heb ik nog geen last van gehad , ook niet met de nieuwe patch
Hmmm ik heb Fallout3_v1.0.0.15_English_UK.exe vannacht geinstalleerd misschien is dat het probleem :D
Dan maar de hele game opnieuw installeren zo :z

Plaatje op het hoesje van FO3 was hetzelfde bij de UK versie, eens kijken wat een reïnstal doet.
Afbeeldingslocatie: http://fallout.bethsoft.com/images/logos/pegi18-dl.gif

[ Voor 17% gewijzigd door Onno b op 14-11-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:14
Kan je de intro skippen? Dus het geboren worden enzo? Wil een nieuwe char maken maar de hele intro is wat irritant.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:43:
Kan je de intro skippen? Dus het geboren worden enzo? Wil een nieuwe char maken maar de hele intro is wat irritant.
Toen je de eerste keer uit de Vault kwam is er een automatische save gemaakt waar je heel je char nog kan aanpassen. Dus als je die niet verwijderd hebt kan je die gewoon laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:46:
[...]

Toen je de eerste keer uit de Vault kwam is er een automatische save gemaakt waar je heel je char nog kan aanpassen. Dus als je die niet verwijderd hebt kan je die gewoon laden.
Alleen moet je er mee rekening houden dat je acties in de vault invloed hebben op de verdere verloop van je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
pingkiller schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:43:
Dat stuk duurt ook maar een kwartiertje, plus je kan meteen de Medicine Bobblehead meepakken + 10 stims, dat soort dingen zijn erg handig op het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Samopsa schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:48:
[...]

Dat stuk duurt ook maar een kwartiertje, plus je kan meteen de Medicine Bobblehead meepakken + 10 stims, dat soort dingen zijn erg handig op het begin!
Ik kwam de vault uit met van alles en nogwat :+ Scalpels, bekers, eigenlijk dus alles wat ik kon vinden en wat los zat :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 14-11-2008 22:50 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Angeloonie schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:49:
[...]

Ik kwam de vault uit met van alles en nogwat :+ Scalpels, bekers, eigenlijk dus alles wat ik kon vinden en wat los zat :+
Ben met een knuppel de hele vault zo'n beetje doorgelopen en heb zo'n beetje elke kamer verkend en elke guard neergeknuppeld, dan kom je met aardig wat armor en ammo al de vault uit (ik was opnieuw begonnen, dus wist een beetje wat ik nodig had), is wel lekker om mee te beginnen. Die 10 stimpacks schelen ook echt, ik was de eerste keer de eerste paar levels alleen bezig met zooi verzamelen om weer een stimpack of twee te kunnen kopen. Sparen ging heel traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KneoK schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:53:
[...]

Ben met een knuppel de hele vault zo'n beetje doorgelopen en heb zo'n beetje elke kamer verkend en elke guard neergeknuppeld, dan kom je met aardig wat armor en ammo al de vault uit (ik was opnieuw begonnen, dus wist een beetje wat ik nodig had), is wel lekker om mee te beginnen. Die 10 stimpacks schelen ook echt, ik was de eerste keer de eerste paar levels alleen bezig met zooi verzamelen om weer een stimpack of twee te kunnen kopen. Sparen ging heel traag.
Geld verdienen gaat supersnel in het begin, gewoon scrap metal verzamelen en bij de Water Processing plant verkopen.. 10 bottlecaps per dinges, heb je binnen no-time een vermogen bij elkaar..

Overigens heb je geen drol aan je geld na 50% van het spel, je vindt zoveel items dat je niets hoef te kopen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 14-11-2008 22:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem met het Haircut-scherm heeft zichzelf schijnbaar opgelost, ik zie nu mijn hoofd gewoon weer. Nu nog mijn probleem oplossen dat ik te lang aan het zwerven en dus weer eens door mijn ammo heen was. Je vind niet zo gek veel van het spul onderweg. Je komt in verhouding meer vijanden tegen dan dat er gevonden ammo tegenover staat. Natuurlijk mijn eigen schuld, ik moet vaker rommel gaan ruilen tegen wat lood.

Had net een andere Vault gevonden, waarin toch minder spul te halen was dan ik gehoopt had.
spoiler:
om niet te veel te verraden een spoilertje. Deze Vault (92) ziet er stukken minder fraai uit dan diegene waar je zelf uitkomt en het stikt er van de Mirelurks, maar ik vond het wel mooi qua design. Redelijk dezelfde Vault als waar je uit komt maar dan helemaal verroest, goor en naar de donder.

Kom die Vault uit zie ik een Deathclaw lopen, VATS aan en knallen. Maarja had nog maar 5 kogels in mijn Hunting Rifle en er was nog een tweede Deathclaw...
Ik moet echt leren meer ammo op te sparen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit spel lijkt me vet cool!
Maar eerst Gears of Wars 2 uitspelen (ook co-op online) dan ga ik dit spel ook kopen en dan full-time eraan besteden.

Er zijn zoveel goeie games, we worden lekker verwend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zo ik heb net het spel uitgespeeld.

spoiler: Commentaar einde
Wat ik me toch afvraag; kom ik net uit vault 78 met de G.E.C.K. die Fawkes er uit heeft gehaald, wist ik niet na terug te zijn bij the Brotherhood, dat ik de robot moest volgen. Dus ik spring om dat energieveld op de brug heen, verwijder elke rondhobbelende Enclave soldaat, en loop dus rustig achter een robot aan die in het wilde weg op dingen schiet. (Alle Vertibirds waren ontploft)
Sta ik uiteindelijk weer bij de waterzuiveringsinstallatie, blijkt de boel verziekt en moet er dus iemand naar binnen om zich op te offeren, want de radioactiviteit is dodelijk hoog.

Ik offer me daar op, maar vraag me toch af waarom Fawkes dat nou niet kan doen? Het lukte hem toch al eerder ook prima?

Leuk spel, maar blijf zolang mogelijk doorgaan voordat je de mainquest afmaakt. Zijn de leukste dingen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet de laatste missie? Of zegt de titel al teveel over het einde?
Wil liever niet per ongeluk het spel vroegtijdig uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:17:
Mijn probleem met het Haircut-scherm heeft zichzelf schijnbaar opgelost, ik zie nu mijn hoofd gewoon weer. Nu nog mijn probleem oplossen dat ik te lang aan het zwerven en dus weer eens door mijn ammo heen was. Je vind niet zo gek veel van het spul onderweg. Je komt in verhouding meer vijanden tegen dan dat er gevonden ammo tegenover staat. Natuurlijk mijn eigen schuld, ik moet vaker rommel gaan ruilen tegen wat lood.

Had net een andere Vault gevonden, waarin toch minder spul te halen was dan ik gehoopt had.
spoiler:
om niet te veel te verraden een spoilertje. Deze Vault (92) ziet er stukken minder fraai uit dan diegene waar je zelf uitkomt en het stikt er van de Mirelurks, maar ik vond het wel mooi qua design. Redelijk dezelfde Vault als waar je uit komt maar dan helemaal verroest, goor en naar de donder.

Kom die Vault uit zie ik een Deathclaw lopen, VATS aan en knallen. Maarja had nog maar 5 kogels in mijn Hunting Rifle en er was nog een tweede Deathclaw...
Ik moet echt leren meer ammo op te sparen. :P
Ammo kom ik meestal niet tekort. Heb meestal een magnum, hunting rigle, combat shotgun en chinese assault rifle bij me en de nodige granaten. Veel headshots om ammo te sparen, lijken en kistjes leveren meestal meer op dan ik opmaak. Ammo voor de assault rifle vind ik altijd overal, shotgun shells ook wel, voor de magnum en rifle wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:54:
@M2M:
Daar zit bij mij inderdaad het probleem, bij die butler robot, als ik een haircut bij hem vraag zie ik dus geen hoofd. Helemaal in het begin van het spel zag ik het hoofd wel.
Tja, wat wil je? Hij kan haar knippen, geen plastische chirurgie uitvoeren.

spoiler:
Als je de quest The Replicated Man volgt, ontmoet je Pinkerton in Rivet City. Tijdens en na deze quest voert hij gratis plastische chirurgie uit op je gezicht.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Af en toe schrik je je wel behoorlijk rot in deze game. Ik was voor een missie een heel eind aan het lopen naar een ander dorpje. Kom ik bij een soort verlaten trein spoor met wat wagonnetjes en daar staat maar één super mutant. Even met de combat shotgun bewerken en die leefde niet meer.
Ik moest echter even met fast travel naar Megaton om wat zooi te verkopen en te rusten. Kom ik weer terug op die plek staat er weer één super mutant die ik kon zien. Maak die weer af, draai me om, staat er ineens zo'n super mutant behemoth achter me -O-

Echter niets wat een Fat Boy niet kan oplossen B-)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:17

nFo

Met die XP glitch, even naar level 20 gegaan, maar je kan dus niet verder levelen ? :?
Wilde graag natuurlijk alle skills op 100 hebben. Zag een PC waarvoor je een science skill van 100 nodig had. :X
Dan maar even de PC versie van Fallout 3, daar even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
nFo schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:10:
Met die XP glitch, even naar level 20 gegaan, maar je kan dus niet verder levelen ? :?
Wilde graag natuurlijk alle skills op 100 hebben. Zag een PC waarvoor je een science skill van 100 nodig had. :X
Dan maar even de PC versie van Fallout 3, daar even checken.
Level 20 is de CAP. dus als je 20 bent kan je inderdaad niet meer verder. Al was er ergens al een mod uitgebracht die je tot 40 liet levelen volgens mij. Vraag me alleen niet meer waar ik die heb gezien.

Speel nu het spel op easy is net zo vermakelijk enkel niet zoveel problemen met kogels en geld waar ik iedereen om hoor. voor me chinese assault rifle heb ik bijna altijd een 2000+ kogels en voor me plasma rifle een 1000+ dus echt ammo te kort heb ik nooit. en heb ook 25.000 bottle caps :p

Ben al gestopt met het meeste verkopen wat ik vind ben in me huis een verzameling aan het maken van alle soorten wapens + een hele lading aan kogels van al die wapens :P Deed dat in de eerste fallouts ook altijd. Vraag me niet waarom ;) ben nogal een verzamelaar :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mja Easy vind ik echt te easy :P Normal zorgt dat je af en toe wel op je ammo moet letten hoewel ik nu met mijn chinese assault rifle wel ineens 650 ammo heb na een bezoekje aan een of andere library. Die missile launcher is trouwens ook erg gaaf, vooral als de camera de missile volgt :9

Ben nu bijna level 14 en nog altijd vooral bezig met de leuke side missions. Ben GNR nog niet voorbij in elk geval. Zitten soms echt gave side missions in. Ben vooral gefocused op small arms, repair en medicine. Mijn combat shotgun doet een fijne 45 damage, en een stimpak healt 80hp. Die robots zijn trouwens af en toe wel lastig, daar heb je denk ik meer aan een laser rifle maar daar doe ik nog niet echt veel damage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Voor robots gebruik ik altijd pulsemines of pulse nades, altijd leuk :).

Ik vind het alleen een beetje gek dat je van repairen zelf bijv geen XP krijgt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
TgR_KILLER schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:29:
[...]

Level 20 is de CAP. dus als je 20 bent kan je inderdaad niet meer verder. Al was er ergens al een mod uitgebracht die je tot 40 liet levelen volgens mij. Vraag me alleen niet meer waar ik die heb gezien.

Speel nu het spel op easy is net zo vermakelijk enkel niet zoveel problemen met kogels en geld waar ik iedereen om hoor. voor me chinese assault rifle heb ik bijna altijd een 2000+ kogels en voor me plasma rifle een 1000+ dus echt ammo te kort heb ik nooit. en heb ook 25.000 bottle caps :p

Ben al gestopt met het meeste verkopen wat ik vind ben in me huis een verzameling aan het maken van alle soorten wapens + een hele lading aan kogels van al die wapens :P Deed dat in de eerste fallouts ook altijd. Vraag me niet waarom ;) ben nogal een verzamelaar :P
Same here. Heb in mn Tenpenny suite alles netjes geordend in kastjes zitten :D
Alle guns bij elkaar, alle armor bij elkaar enz enz. altijd handig om te hebben.
Baal alleen dat ik geen Vault 101 jumpsuite meer heb |:( ach volgende playthrough beter.
Nu redelijk evil, volgende keer maar good :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Wat me wel opvalt is dat evil spelen veel makkelijker is op het begin! Je mist wel content, maar goed.

Meteen heel megaton uitgemoord en loop meteen rond met een groot aantal caps, een handige perk van Moira (als je op evil manier die quest doet), en allerlei wapens, armor enzovoorts. Nu onderweg naar Tenpenny om het echt af te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Aangezien ik wat Iris cheques had gekregen gisteravond ook dit spel maar gehaald voor de 360. Na 1,5 uur wat rondlopen in de Vault en wennen aan de controls eindelijk buiten. 1e wat in me op kwam is inderdaad wel iets van 'de tering, waar zal ik eens beginnen?' Toen maar richting Megaton gegaan. Heb eerlijk gezegd nog niet echt het idee dat dit het spel voor mij is, heb zelfs nog even gedacht om hem terug te brengen, maar toch maar besloten om door te zetten. Ook m'n 1e RPG ooit, dus ff wennen allemaal. Maar vooral het niets moet en doe maar waar je zin in hebt spreekt me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:14
Vandaag even flink doorgespeeld. Ik begin het spel nu echt te waarderen. Wat ik wel gek vind is dat ik vrijwel nooit sidequests tegen kom. Misschien moet ik maar van de gebaande paden afgaan om er wat tegen te komen. Met de mainquest ben ik op de helft en ik ben pas level 8.
Wat ik ook wat jammer vind is dat er kwam loot niet zoveel te vinden is. Loop al tijden rond met mijn hunting rifle+assualt riffle. Het spel gaat er overigens prima mee. Heb ook net een magnum gevonden, die deed ook wel veel damage.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste