Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
weet iemand mischien waar ik nog ergens de collectors edition voor de pc kan kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door kipneck op 07-03-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie er een aantal op ebay staan (marktplaats niets, trouwens).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
en wat moet ik zien als redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Yippie schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:32:
Dat hoeft toch niet ? Het maakt toch niet uit welke van de 3 moeilijkheidsgraad je haalt voor de level trophy's ?
Net als dat de DLC trophy's niet benodigd zijn om de status Platinum te halen.

Je moet de 50 trophy's halen, that's it, toch ?
ik zag je opmerking niet eerder, maar waar heb je het over?? ik kan je niet volgen.
Er zijn 9 trophies die je kunt halen door een bepaald level te halen, terwijl je een bepaalde allignment naar goed, neutraal of kwaad hebt.
de levels zijn 7, 14 en 20.
Als je deze in 1 playthough wilt halen, zul je neutraal moeten spelen. En dan voordat je lvl 7, 14 of 20 word saven. Je kunt dan als neutraal het lvl halen, daarna terug laden, en wat burgers doden tot je evil bent, en weer het lvl halen, en hetzelfde om als goed het lvl te halen.
heeft niks met moeilijkheids niveau te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:14:
Volgens mij is er een bug bij de main quest The Waters of Life:
spoiler:
Ik heb pa nu bevrijd en heb hem naar Project Purity gebracht. Nu moet ik de boel daar van mutants clearen. Rare is, dat ik dat bij het vorige deel van de main quest al gedaan heb. Er liggen dus alleen maar lijken, ik heb alles al tig keer nagelopen. Ik las ook ergens dat een turret voor problemen kan zorgen, maar die heb ik zoiezo allemaal via een terminal uitgeschakeld. Is dit een bekend probleem? Hebben meerdere het hier? Toch behoorlijk game breaking, kan nu gewoon niet verder met de mainquest :/ Balen, want ik wilde even tot en met het Citadel gedeelte questen zodat ik power-armor kan dragen. Dat zit er nu dus niet in.
Een beetje erg laat maar deze bug trad bij mij ook op. Op de fallout wikia discussie pagina staat een fix zodat je na het uitvoeren van drie console commands de quest kan voortzetten.

Het blijft wel lullig als je het speelt op de xbox/playstation en je dus echt op geen enkele manier verder kunt gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:42

Vrijdag

De Zwarte

kipneck schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:46:
weet iemand mischien waar ik nog ergens de collectors edition voor de pc kan kopen?
Ik weet niet waar je woont maar ik heb bij de Gamestore in Den Haag nog de pc versie voor €49,99 en de Xbox versie voor €59,99 zien liggen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
jammer maar ik woon op Urk. dus dat is een flink stuk rijden. maar 50 euro is een nette prijs voor de collectors edition?

en als ik deze koop dan kan ik gewoon de expansions downloaden? of moet ik die ook weer kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik had me collectors edition voor 10 euro :p frs had hem in uitverkoop gedaan :p (was ook maar de enigste anders had ik er meer gehaald :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door Obscure op 08-03-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:02:
Als je deze in 1 playthough wilt halen, zul je neutraal moeten spelen. En dan voordat je lvl 7, 14 of 20 word saven. Je kunt dan als neutraal het lvl halen, daarna terug laden, en wat burgers doden tot je evil bent, en weer het lvl halen, en hetzelfde om als goed het lvl te halen.
heeft niks met moeilijkheids niveau te maken.
Of je speelt good natuurlijk, om wanneer nodig door het doden van mensen trapsgewijs slechter te worden. Het is veel makkelijker om van good naar evil te gaan dan andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag Fallout 3 (GOTY) voor de PC binnen en omdat ik het spel op de PS3 al heb gespeeld meteen flink aan de slag gegaan met de mods. Man wat een verschil! _/-\o_

Ten eerste de muziek mod (GNR -- More Where That Came) in één woord, Briljant! Geweldige muziek. d:)b
spoiler:
Meteen maar even GNR radio een nieuw schoteltje gegeven, voor groot bereik. ;)

Daarbij Fellout geinstalleerd, Weapon moderation mod, HD texture mod en nog een aantal. Het is soms wat puzzelen want niet alles is helemaal lekker compatible met elkaar, maar goed als de game na het installeren van een mod niet eens meer opstart, is dat al snel duidelijk natuurlijk.
Overigens zie ik 's nachts vrij weinig meer met de Fellout mod. Is er nog een mod waarin een nachtkijker zit ofzo? :')

Dit ga ik zo wel volhouden tot Fallout New Vegas verwacht ik. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 01:44:
[...]
Of je speelt good natuurlijk, om wanneer nodig door het doden van mensen trapsgewijs slechter te worden. Het is veel makkelijker om van good naar evil te gaan dan andersom :)
Wat ook handig is om "good karma" te krijgen is
spoiler:
scrap metal verzamelen en inleveren bij die ouwe in Megaton en er geen geld voor vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:45:
Overigens zie ik 's nachts vrij weinig meer met de Fellout mod. Is er nog een mod waarin een nachtkijker zit ofzo? :')
Zoiets? :)
Anders even door deze resultaten heen lopen? En deze lijkt me handig als je FOOK2 gebruikt.

[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 10-03-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:49:
[...]
Zoiets? :)
Anders even door deze resultaten heen lopen? En deze lijkt me handig als je FOOK2 gebruikt.
Cool! Kijk ik vanavond even naar. Hier op het werk mag ik heel flauw niet naar die site. :')

Edit: Bedankt voor de tips, ik loop inmiddels met een leuk en instelbaar nachtkijkertje op. d:)b Ideaal in combinatie met m'n Recon armor (+5 sneak) en dan nachtelijke infiltraties bij Paradise Falls of het raiders camp met de behemoth enz.
M'n modified 10mm machine gun met laser sight, extended ammunition clip & silencer maakt het helemaal af. ;)
Lijk nu net iets uit de navy seal, in een beetje gek pakkie, dat wel dan. :')

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:53:
[...]
M'n modified 10mm machine gun met laser sight, extended ammunition clip & silencer maakt het helemaal af. ;)
extended ammunition?
silencer?

Heb je die via een quest gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:47:
[...]

extended ammunition?
silencer?

Heb je die via een quest gekregen?
Extended ammunition clip of magazine. Ik weet even niet meer hoe het heet. :') Dat is dus dat je meer kogels kan laden in je geweer.

Silencer is zo'n ding waardoor je minder geluid maakt bij het schieten. :)

In Fallout 3 bestaat al een 10mm machine gun met een silencer, maar als je een weapon modification mod installeert, dan krijg ook extra opties/items die je dan op bestaande wapen kan installeren. Die items vind je @random. Althans bij de mod die ik gebruik.

Je kan daarmee een wapen flink uitbouwen. :) Zo kan je er een scope op zetten of een laser, waarmee beter gericht wordt, maar ook zo'n silencer of extended ammunition clip/magazine. d:)b

De mods zijn overigens enkel voor de PC versie van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:05:
[...]

Extended ammunition clip of magazine. Ik weet even niet meer hoe het heet. :') Dat is dus dat je meer kogels kan laden in je geweer.

Silencer is zo'n ding waardoor je minder geluid maakt bij het schieten. :)

In Fallout 3 bestaat al een 10mm machine gun met een silencer, maar als je een weapon modification mod installeert, dan krijg ook extra opties/items die je dan op bestaande wapen kan installeren. Die items vind je @random. Althans bij de mod die ik gebruik.

Je kan daarmee een wapen flink uitbouwen. :) Zo kan je er een scope op zetten of een laser, waarmee beter gericht wordt, maar ook zo'n silencer of extended ammunition clip/magazine. d:)b

De mods zijn overigens enkel voor de PC versie van de game.
Wanderer Edition mod?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik nog niet uitgeprobeerd om eerlijk te zijn. Zover ik begrijp verandert die mod het spel in een wat meer FPS-achtige game en ik weet niet of ik dat zo interessant zou vinden.

De mod die ik gebruik voor weapon modification is: http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:48:
[...]

Die heb ik nog niet uitgeprobeerd om eerlijk te zijn. Zover ik begrijp verandert die mod het spel in een wat meer FPS-achtige game en ik weet niet of ik dat zo interessant zou vinden.

De mod die ik gebruik voor weapon modification is: http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3388
"Zegt de persoon die zelf een mod gebruikt om Laser richters, of Scopes op zijn wapens te zetten" :P

De wanderer edition maakt het spel wat realistischer qua gebruik van drugs, eten, medicijnen wapenschade ect.
maar het voegt IDD een aantal FPS-achtige elementen toe (maar niet zo veel dat het een compleet ander spelsoort zou zijn ;) )
Het is het proberen wel waard, verwijderen kan je het altijd toch weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:13:
[...]

"Zegt de persoon die zelf een mod gebruikt om Laser richters, of Scopes op zijn wapens te zetten" :P
Oh! Maar, maar! :P 10mm Submachine Gun met scope bestaat overigens al in de vanilla versie van de game, ook de scoped .44 magnum, dus in feite voeg ik enkel een laser richter en extented ammunition magazine toe. O-)
De wanderer edition maakt het spel wat realistischer qua gebruik van drugs, eten, medicijnen wapenschade ect.
maar het voegt IDD een aantal FPS-achtige elementen toe (maar niet zo veel dat het een compleet ander spelsoort zou zijn ;) )
Het is het proberen wel waard, verwijderen kan je het altijd toch weer?
Oh ja, ik denk dat ik het ook wel ga proberen, nadat ik de game met de huidige mods heb uitgespeeld. wellicht eerder Op dit moment ben ik nog wel tevreden zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
kan diegene die dit spel zo verslavend gemaakt heeft zich even diep gaan schamen :9

heb het spel geleend van een collega (PS3 GOTY) en speel sindsdien niks anders meer, moet nog net geen alarm in mijn telefoon zetten om op tijd in bed te liggen maar het scheelt niet veel :9

Ben absoluut geen RPG fan (tenminste dacht ik), maar als dit RPG is dan blijkbaar wel, want het is een superspel. Ik zie het meer als een free roaming spel met levelling. Wel leuk elke keer weer bepalen waar de punten heen gaan en welke perk erbij komt.

Loop lekker rond om missies te doen en te ontdekken, echt moeilijk is het niet, dogmeat houdt de vijanden bezig terwijl ik ze afknal met mijn assault rifles. Ga maar weinig dood, is wel irritant als je een flink stuk gelopen hebt en je doodgaat, kan je weer opnieuw gaan lopen, of een andere kant op natuurlijk.

De eerste keer rond lopen in DC was een ellende, en maar zoeken, waar zit toch GNR......

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep afgelopen week ook rond in een oude robot fabriek (vlak bij Tennepy tower) en met de lage zon op het gebouw ziet het er erg creepy uit. Ik weet alleen niet of er ook een quest aanhangt maar het gebouw zelf is al de moeite waard om eens doorheen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Daar zit als het goed is wel een quest aan vast.
Je kan het gebouw sowieso sweepen, de sfeer is heel fijn,
spoiler:
maar als ik mij niet vergis word je daarheen gestuurd door Moira in één van de laatste dingen die je voor haar boek moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:48:
[...]

Oh! Maar, maar! :P 10mm Submachine Gun met scope bestaat overigens al in de vanilla versie van de game, ook de scoped .44 magnum, dus in feite voeg ik enkel een laser richter en extented ammunition magazine toe. O-)
spoiler:
Mag je me toch vertellen waar... want zelfs de Fallout wiki zegt alleen maar 1 versie met verhoogde schade en magazijninhoud te hebben...
http://fallout.wikia.com/...%27s_10mm_%22Ultra%22_SMG

Owja, korte vraag (aan iedereen niet alleen jouw semisane ;))
spoiler:
Weet iemand waar die "verborgen" sniper in die steen achter Megaton betekend? Er zit een briefje bij dat eindigt met -S
http://fallout.wikia.com/wiki/Hollowed-Out_Rock

Edit: Gebruik wat vaker
code:
1
[spoiler][/spoiler]
semisane :+ !

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 12-03-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:31:
[...]

spoiler:
Mag je me toch vertellen waar... want zelfs de Fallout wiki zegt alleen maar 1 versie met verhoogde schade en magazijninhoud te hebben...
http://fallout.wikia.com/...%27s_10mm_%22Ultra%22_SMG

Owja, korte vraag (aan iedereen niet alleen jouw semisane ;))
spoiler:
Weet iemand waar die "verborgen" sniper in die steen achter Megaton betekend? Er zit een briefje bij dat eindigt met -S
http://fallout.wikia.com/wiki/Hollowed-Out_Rock

Edit: Gebruik wat vaker
code:
1
[spoiler][/spoiler]
semisane :+ !
spoiler:
De scope versie van de Magnum .44 vind je in het gebouw waar je ook Fawkes als buddy vindt, in een kluisje

En het spel uitgespeeld. De main quest is wel vrij kort, na iets van 10 uurtjes spelen ben je d'r wel doorheen. Maar goed, gelukkig nog broken en steel en een hele hoop side quests over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:48:
[...]

spoiler:
De scope versie van de Magnum .44 vind je in het gebouw waar je ook Fawkes als buddy vindt, in een kluisje

En het spel uitgespeeld. De main quest is wel vrij kort, na iets van 10 uurtjes spelen ben je d'r wel doorheen. Maar goed, gelukkig nog broken en steel en een hele hoop side quests over :)
spoiler:
De .44 is altijd scoped... maar jij had het over een scoped 10mm submachinegun.. deze bestaat niet in de vanilla versie van FO3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:11:
[...]

spoiler:
De .44 is altijd scoped... maar jij had het over een scoped 10mm submachinegun.. deze bestaat niet in de vanilla versie van FO3
Ik had het niet over een scoped 10mm submachinegun, dat was Semisane

Maar goed, er zal dan vast wel een addon voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Ik had het niet over een scoped 10mm submachinegun, dat was Semisane

Maar goed, er zal dan vast wel een addon voor zijn
Ja mijn fout, ik bedoelde met silencer ipv scope. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Weet iemand of er voor de PC een DLC retail pakket is met alle DLC's? Dus alle 4 of 5 en niet enkel de eerste twee. Ook niet de GOTY edition want fallout 3 heb ik al.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is volgens mij óf de DLC los, per twee vaak, óf de GOTY edition met Fallout 3 erbij. Ik heb die laatste gelijk maar gekocht omdat alle DLC's los bij elkaar even veel kostten.

Ik heb nog nooit alle DLC zonder Fallout in een pakket gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik kan een retail versie van Operation: Anchorage + The Pitt en van Broken Steel + Point Lookout. Maar nergens Mothership Zeta! :( Dus het wordt dan helaas de GOTY edition, maar dan heb ik fallout 3 dubbel. :(

Moet leren wachten op goty editions enzo, ik heb namelijk 2x Half Life 2 (retail + orange box), Oblivion (retail + goty) en Morrowind (retail + goty). Zo zonde geld om die dingen dubbel te betalen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik heb nu waarschijnlijk hetzelfde met Oblivion. Gelukkig had ik Fallout eerst geleend samen met een 360 van een vriend van mij, nu heb ik zelf de GOTY edition voor de PC gekocht.

Misschien kan je tweedehands nog wat krijgen voor 't spul, het zijn nog steeds populaire spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:17:
Ach, ik heb nu waarschijnlijk hetzelfde met Oblivion. Gelukkig had ik Fallout eerst geleend samen met een 360 van een vriend van mij, nu heb ik zelf de GOTY edition voor de PC gekocht.

Misschien kan je tweedehands nog wat krijgen voor 't spul, het zijn nog steeds populaire spellen.
Dat is waar, maar toch vind ik het slecht dat als je van het eerste uur bent je wordt benadeeld op deze manier. Ze zullen dit wel slimme marketing noemen ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:19:
Dat is waar, maar toch vind ik het slecht dat als je van het eerste uur bent je wordt benadeeld op deze manier. Ze zullen dit wel slimme marketing noemen ofzo. ;)
Nou ja, échte fans kopen de DLC natuurlijk op het moment dat het uitkomt ;)

Maar ik snap je sentimenten inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ben deze week voor het eerst echt begonne. Is wel een game waar je even moet n komen, maar dan loopt het ook wel erg mooi (ik speel trouwens op de 360). Verhaal is vet, vrijheid bevalt me en die klere fire ants wordt ik gek van. Gelukkig staan er her en der bedden waar ik kan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire ants kan je misschien in het begin beter even vermijden ja. Gebruik je wel VATS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
maartend schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:29:
Ben deze week voor het eerst echt begonne. Is wel een game waar je even moet n komen, maar dan loopt het ook wel erg mooi (ik speel trouwens op de 360). Verhaal is vet, vrijheid bevalt me en die klere fire ants wordt ik gek van. Gelukkig staan er her en der bedden waar ik kan slapen.
Fire ants kom je gelukkig maar op een aantal punten tegen ;).

Tip trouwens: Cirkel om de vijand heen.. monsters zoals super mutants kunnen niet snel genoeg draaien om je te raaken. En dan gewoon meppen met een slagwapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik gebruik VATS.

Goede tip dat erom heen cirkelen, maar dan moet ik eerst dichtbij zien te komen. Ik ga dat eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Die fire ants missie heb ik ook maar even laten zitten in het begin, later gedaan en dan loop je er fluitend doorheen als je wat sterkere wapens hebt.

spoiler:
en dat Dogmeat constant de aandacht naar zich toe trekt maakt het ook makkelijker

EDIT:
gisteren bij een nieuw level de explorer perk gekozen (dat je alle locaties op de kaart ziet) dacht dat ik er al veel ontdekt had (heb de explorer trophy), maar er zijn er meer locaties ik dacht.

Ben ook bezig met de bobbleheads, zoek ze met guide, ik moet zeggen: respect voor wie ze zonder guide of hulp allemaal vind zeg!

[ Voor 39% gewijzigd door Svennie op 06-04-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:53

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik ben vandaag net begonnen met dit spel. Nu heb ik de missie 'Those!' en nu moet ik een nieuw onderkomen voor die Bryan zoeken. Ik ben al in Rived City (dat schip) en nu ben ik in de kamer van die Vera, alleen is zij er niet. Waar kan ik die vinden?
De deur naar haar kamer zit op slot, maar ik heb er al even snel ingebroken en toen zag ik dat ze daar niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Bolletje92 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:20:
Ik ben vandaag net begonnen met dit spel. Nu heb ik de missie 'Those!' en nu moet ik een nieuw onderkomen voor die Bryan zoeken. Ik ben al in Rived City (dat schip) en nu ben ik in de kamer van die Vera, alleen is zij er niet. Waar kan ik die vinden?
De deur naar haar kamer zit op slot, maar ik heb er al even snel ingebroken en toen zag ik dat ze daar niet was.
Dan loopt ze ergens door de gangen..

Meestal loop je door Rivet City & zie je ineens de naam verschijnen van de persoon die je moet hebben.. Doordat je er toevallig tegenaan loopt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ooh, ik zal wel eens weer rondkijken :P

Was gisteren wel grappig. Ik ben nog niet zo'n hoog lvl (volgens mij 4) en ik heb nog niet zo hele sterke wapens (hunting rifle is mijn favoriet atm). Dus ik kwam gisteren opeens op zo'n plein midden in de stad daar rechtsonderin van de map.

Ik loop de trap van de metro op (ik kwam uit een metro station) en opeens zie ik daar 4 van die Super Mutants :D Ik dus weer de metro in, shotgun gepakt en ze proberen dood te schieten. Heb ik er 4 dood gemaakt (die Brutes zijn nog wel moeilijk). Toen in de verte zaten er nog een paar meer, dus ik die omleggen met hunting rifle..., maar er kwamen er maar steeds meer... :s

Ik had er op een gegeven moment 11 omgelegd en toen had ik grotendeels van de kogels op. Ik zo mooi, hmm even rondlopen. Loop ik door zo'n loopgraaf, komen ze opeens weer van alle kanten. Zaten er weer een stuk of 6 achter mij aan...

Snel de Metro ingevlucht en maar naar Megatron gegaan :P

Het is wel zo, hoe verder je komt, hoe leuker het wordt. Eerst was het al echt kut om een beetje kogels bij elkaar te schrapen, maar dat gaat nu wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Bolletje92 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:26:
Ooh, ik zal wel eens weer rondkijken :P

Was gisteren wel grappig. Ik ben nog niet zo'n hoog lvl (volgens mij 4) en ik heb nog niet zo hele sterke wapens (hunting rifle is mijn favoriet atm). Dus ik kwam gisteren opeens op zo'n plein midden in de stad daar rechtsonderin van de map.

Ik loop de trap van de metro op (ik kwam uit een metro station) en opeens zie ik daar 4 van die Super Mutants :D Ik dus weer de metro in, shotgun gepakt en ze proberen dood te schieten. Heb ik er 4 dood gemaakt (die Brutes zijn nog wel moeilijk). Toen in de verte zaten er nog een paar meer, dus ik die omleggen met hunting rifle..., maar er kwamen er maar steeds meer... :s

Ik had er op een gegeven moment 11 omgelegd en toen had ik grotendeels van de kogels op. Ik zo mooi, hmm even rondlopen. Loop ik door zo'n loopgraaf, komen ze opeens weer van alle kanten. Zaten er weer een stuk of 6 achter mij aan...

Snel de Metro ingevlucht en maar naar Megatron gegaan :P

Het is wel zo, hoe verder je komt, hoe leuker het wordt. Eerst was het al echt kut om een beetje kogels bij elkaar te schrapen, maar dat gaat nu wel beter.
Neem later in het spel die perk, dat je meer kogels vind per keer dat je een ammo box ofzo vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
D4NG3R NL schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:19:
[...]

Neem later in het spel die perk, dat je meer kogels vind per keer dat je een ammo box ofzo vind.
Uhu, die ga ik ook nemen, maar ik kijk nu even in het boekje en dat is pas met lvl 8... ;\

Ach, ondertussen maar mooi makkelijk lvlen :)

Trouwens, is het zo als je een hoger lvl wordt de mainquest dan ook makkelijker is? Of gaat die gelijkmatig in moeilijkheid omhoog samen met je lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bolletje92 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:52:
[...]
Trouwens, is het zo als je een hoger lvl wordt de mainquest dan ook makkelijker is? Of gaat die gelijkmatig in moeilijkheid omhoog samen met je lvl?
De vijanden in het Wasteland in ieder geval. In het begin heb je die vliegen, mollen etc, maar die verbleken met de Yaoi's, de super scorpioenen en de Deathclaws.

Die veelvoorkomende 'indoor' /urban vijanden als de Mercenaries (die in het begin echt kut zijn) en Super Mutants worden alleen maar makkelijker naarmate je beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Roamor schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:57:
[...]

De vijanden in het Wasteland in ieder geval. In het begin heb je die vliegen, mollen etc, maar die verbleken met de Yaoi's, de super scorpioenen en de Deathclaws.

Die veelvoorkomende 'indoor' /urban vijanden als de Mercenaries (die in het begin echt kut zijn) en Super Mutants worden alleen maar makkelijker naarmate je beter wordt.
Aha, mooi. Die Mole Rats en Vliegen dingen zijn nu extreem makkelijk, daar wil ik wel graag wat meer uitdaging. Echter 10 Super Mutants tegelijk was nu nog wel moeilijk. Mooi dat dat makkelijk wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Welke main weapons gebruik je voornamelijk?

Er word (vaak) geadviseert om 2 veschillende te nemen.. Bijvoorbeeld:
Heavy + Light
Energy + Heavy
Light + Melee

Mijn favo combo blijft toch Light + Energy.. In het begin mooi met shotguns ect, en dan later met plasma rifles ect :)

Mijn advies als je de main quest moeilijk vind:
Ga side-quest's doen.. deze leveren je (veel) meer xp op als de hoofdquest + Zo zie je nog wat meer van de "wastes" voordat je het spel uitspeelt! -Ik persoonlijk vind het leuker om eerst vanalles te doen.. voordat ik de mainquest afmaak-

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 11-04-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Zo, heb de main questline uitgespeeld. Met welke keuze spelen jullie door? Dus de DLC bedoel ik dan. Ik begrijp dat de keuze op het eind nogal wat impact heeft op de verdere voortgang van het spel. Vooral optie 3 heeft denk ik nogal wat voeten in de aarde. Loop ik niet een hoop questen mis met einde 3?

spoiler:
1. Laat Sarah de purifier aanzetten
2. Doe het zelf
3. Vergiftig de hele boel met het FEV virus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
D4NG3R NL schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:54:
Welke main weapons gebruik je voornamelijk?
Ik gebruik nu vooral Hunting Rifle voor zo'n beetje alles. Daarnaast nog soms Assault Rifle en Laser Pistol (en Rifle, alleen heb ik voor die niet zoveel kogels).

Wat wel jammer is dat het spel steeds vast loopt bij mij. Dan ben ik weer heel wat gameplay kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicksave is je vriend :)

De Chinese assaultrifle/AK is toch wel mijn favoriete wapen, met daarnaast een 10mm SMG voor als de kogels van de AK opraken. Voor de rest hangt het er een beetje vanaf wat ik aan ammo heb en wat de slijtage van m'n wapens is, maar ik heb gemerkt dat ik andere dingen eigenlijk nooit vaak gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Persoonlijk: Sneak + Huntingrifle = critical strike! :D Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak? Wasda?

Sneak is geloof ik zo'n beetje de enige onderontwikkelde skill op level 26 :P Zowieso loop ik permanent met power armour, dan wil sneaken ook niet zo lekker.

Gelukkig kan je ook op andere manieren critical strikes scoren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mwa, main Quest uitgespeeld en nu stopt het spel opeens?

Dus ik kan niet, zoals bij Oblivion, daarna gewoon verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bolletje92 schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:06:
Mwa, main Quest uitgespeeld en nu stopt het spel opeens?

Dus ik kan niet, zoals bij Oblivion, daarna gewoon verder spelen?
Niet zonder de juiste DLC (Broken Steel).

Beste is om de laatste save te nemen en compleet andere dingen te gaan doen als je de DLC niet hebt :)

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 11-04-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het spel niet spelen voor het einde nee, niet dat einde in ieder geval. Dat vond ik vrij gaar, terwijl de rest van het spel zo de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Dat vond ik ook ruk ja..
Had de eerste keer dat ik het spel speelde alleen de mainquest gevolgt, dus alle andere side quests (allemaal :P) heb ik niet meegemaakt, de eerste keer.. Had ook maar 30 plekken ontdekt.
Vond het vrij kut dat je na het einde van de main quest niet meer verder kan spelen, ik was serieus gewoon droevig ervan. De tweede keer heb ik dus vooral side quests gedaan en andere dingen ontdekt (zit nu al op de 110 plekken volgens mij), maar het jammerlijke is dat ik niet hetzelfde gevoel heb tijdens het spelen als de eerste keer.. Zo zonde.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En één save terug dan en gewoon verder met de sidequests dan? Zo ingewikkeld is dat op zich nou ook weer niet.

Ach, ik ben nou eenmaal makkelijk afgeleid, dus die main quest maak ik in 2016 wel een keer af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Maar is toch dom als je dat andere wijf in die kamer stuurt dat het spel dan afloopt? Ik had dat juist gedaan zodat ik niet dood zou gaan en verder kon spelen :P

Ach, misschien begin ik wel overnieuw en dan op Very Hard.

@ RnB
Ja, tweede keer spelen is toch anders ja :P

Ach ik zie wel wat het brengt.

Plaatjes zijn altijd leuk:

Uit het begin van het spel:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/95464755-3.jpg

Op het eind (die kolonel, één schot dood met mijn Plasma rifle :P)
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/95594852-3.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Bolletje op 11-04-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Bolletje92 schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:48:
spoiler:
Maar is toch dom als je dat andere wijf in die kamer stuurt dat het spel dan afloopt? Ik had dat juist gedaan zodat ik niet dood zou gaan en verder kon spelen :P

Ach, misschien begin ik wel overnieuw en dan op Very Hard.

@ RnB
Ja, tweede keer spelen is toch anders ja :P

Ach ik zie wel wat het brengt.

Plaatjes zijn altijd leuk:

Uit het begin van het spel:
[afbeelding]

spoiler:
Op het eind (die kolonel, één schot dood met mijn Plasma rifle :P)
[afbeelding]
Je geeft wel veel spoilers weg voor diegene die nog niet het einde gehaald hebben (ik had dat al wel). Daarvoor hebben we een voor. ;)
code:
1
[spoiler][/spoiler]

Desalniettemin ben ik het wel met iedereen eens dat het einde op die manier teleurstelt. Gelukkig had ik een savegame 2 min voor het einde dus een rechtsomkeer dan maar en verkennen die Wastelands.:D Tijd om de expansions te kopen (alle vijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
@Dreanor

Bij zavvi.co.uk

Xbox 360
Fallout 3 Add On: Anchorage & The Pitt: € 5,69

Komt nog iets van 1.20 € verzendkosten bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Rockvee2 schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:26:
@Dreanor

Bij zavvi.co.uk

Xbox 360
Fallout 3 Add On: Anchorage & The Pitt: € 5,69

Komt nog iets van 1.20 € verzendkosten bij
Bedankt, maar ik speel natuurlijk op de PC en ik wil alle 5 de uitbreidingen. Xbox 360 / PS3 zijn voor watjes (maar de Wii heb ik natuurlijk wel)! 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dreanor schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:32:
[...]
Xbox 360 / PS3 zijn voor watjes (maar de Wii heb ik natuurlijk wel)! 8)7 :+
Niet heel handig om hier te zeggen dat de x360 & ps3 voor watjes zijn, en dan wel aankakken met een Wii :P.

Welke twee expansions zal ik halen... Ik dacht aan Brotherhood of Steel & Point Lookout.. schijnen de beste te zijn :)

Edit: Je zult nieuw game moeten doen voor 2 van de 5 expansions.. tis dat je het weet 8)7.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 12-04-2010 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
D4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:22:

Edit: Je zult nieuw game moeten doen voor 2 van de 5 expansions.. tis dat je het weet 8)7.
Hoe bedoel je? Je kan toch gewoon de DLC aanschaffen en verder spelen (met uitzondering van BoS, die moet je hebben voordat je het einde speelt natuurlijk)

Overigens ben ik helemaal opnieuw begonnen, nu begrijp ik tenminste waar ik alle puntjes in kwijt moet :-) En, nu mis ik de bobblehead in Vault 101 niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mavado schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:46:
[...]

Hoe bedoel je? Je kan toch gewoon de DLC aanschaffen en verder spelen (met uitzondering van BoS, die moet je hebben voordat je het einde speelt natuurlijk)

Overigens ben ik helemaal opnieuw begonnen, nu begrijp ik tenminste waar ik alle puntjes in kwijt moet :-) En, nu mis ik de bobblehead in Vault 101 niet meer ;)
Voor BoS & Operation Anchorage moet je nieuw game voor doen voordat deze er zijn/werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

D4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:51:
[...]

Voor BoS & Operation Anchorage moet je nieuw game voor doen voordat deze er zijn/werken ;)
Op de Xbox 360 toch niet hoor...alleen voor BoS is het wel handig om wel een savegame te hebben net vlak voor het einde.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
ijskonijn schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:34:
[...]

Op de Xbox 360 toch niet hoor...alleen voor BoS is het wel handig om wel een savegame te hebben net vlak voor het einde.
Wow, ik ben ook een idioot he.. ik zat te denken aan een van de Oblivion expansions |:( .

Maar voor BoS -op de x360- zou ik wel een nieuw game doen.. Mijn 1e paar pogingen zorgde voor een aantal crashes... pas na de gehele mainquest weer door te hebben gelopen (8)7) kon ik het zonder problemen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:41:
En één save terug dan en gewoon verder met de sidequests dan? Zo ingewikkeld is dat op zich nou ook weer niet.

Ach, ik ben nou eenmaal makkelijk afgeleid, dus die main quest maak ik in 2016 wel een keer af :p
Nee, ingewikkeld is het niet, maar leuk is dat niet.
Het einde had het al voor me verpest namelijk, ik heb zelfs het einde drie keer gespeeld, 1e keer ging ik zelf naar binnen, dus dat het dan eindigt is het logisch, dus ik weer opnieuw gespeeld en die chick naar binnen gestuurd, maar ook toen eindigde het gewoon..
En daar baalde ik gewoon enorm van. :P
Uit frustratie helemaal opnieuw begonnen, maarja.. die hele feeling is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb juist alle (op 2 na) side quests eerst gedaan, ben nu lvl 26 en begin nu aan de laatste missie. Als de vijanden dan allemaal eveneens moeilijker worden kan ik mijn lol nog op, maar ben de missie in Ravenhold makkelijk doorgekomen, 1 of 2 schoten is genoeg per mannetje, zal wel goed komen denk ik, vanavond eens aan beginnen.

Hebben jullie maar 2 wapens bij je? Ik heb er meestal 10 of zo, heb ook constant te veel bij me. Standaard wapen is de combat shotgun of chinese assault rifle, voor de grotere vijanden de tri-beam of ratling laser, maar die zijn vrij moeilijk te vinden dus ie gebruik ik zo min mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Vraagje, ik heb Fallout 3 op mijn PC. Nu wil ik de GOTY binnenkort kopen (gezien de uitbreidingen niet los te koop zijn, alle 5). Is het handig om een schone instal te doen of kan ik gewoon de uitbreidingen installeren en met mijn bestaande savegames verder te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:07:
Hebben jullie maar 2 wapens bij je? Ik heb er meestal 10 of zo, heb ook constant te veel bij me. Standaard wapen is de combat shotgun of chinese assault rifle, voor de grotere vijanden de tri-beam of ratling laser, maar die zijn vrij moeilijk te vinden dus ie gebruik ik zo min mogelijk.
Ik heb er meestal veel meer bij me, maar dat is eigenlijk gewoon handelswaar (ik spaar zoveel mogelijk caps, ook al is er niets meer om ze aan uit te geven). Hooguit in noodsituaties als de rest kapot is ofzo of ik zonder ammo zit (wat ook niet meer gebeurt) dan wil ik er nog wel eens eentje pakken.

Ik gebruik in Point Lookout de Backwater rifle of een shotgunvariant nog wel regelmatig. Is tot nu toe ook de leukste DLC trouwens, dat Point Anchorage vond ik echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Svennie schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:07:
Mijn arsenaal meestal:
spoiler:
Terrible Shotgun -Beste combat shotgun in het spel-
A3-21's Plasma Rifle -Beste plasma rifle uit het spel-
Protectron's Gaze -Beste one-shot laser pistol uit het spel-
En daarnaast een normale Chinese Assault rifle + wat grenades...

Stuk of 50 stimpacks die ik sneltoets op de Dpad links -x360- (Probeer dit maar eens :D echt handig _/-\o_ )
En een setje Power Armor :)

Hoe betaal de ammo ect voor dit allemaal? Simpel, ik pak zoveel mogenlijk wapens op die ik vind (Chinese assault rifles & laser/plasma weapons voornamelijk), en fix deze met elkaar! Zo houd je 1/2/3 wapens over die in TOP conditie zijn, en dus lekker goed verkopen :*).

Edit: De zwarte vlek met smileys O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt zo'n beetje als mijn tactieken :Y
spoiler:
Alleen zit mijn health onder 8 (vraag me niet waarom) en pak ik alles wat een beetje wat waard is ook mee. Ik werk altijd met een worth-per-weigth systeem: gewoon even snel uitrekenen wat iets per unit waard is en als het boven een bepaalde grens zit gaat het mee. Nu ligt het ergens rond de 10, afhankelijk van hoeveel waardevol spul er ligt kan dat omhoog of omlaag.

Probleem is nu alleen genoeg kopers te vinden, want ik heb altijd meer koopwaar dan zij geld.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Achja, ik heb nu wel iets leuks gevonden.

Ik heb een saving net voordat ik dat Jefferson Memorial inging geladen en toen maar beetje rond gezwerfd. Ik kwam toen opeens in het midden van DC en daar waren nog genoeg poppetjes om mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Bolletje92 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:35:
Achja, ik heb nu wel iets leuks gevonden.

Ik heb een saving net voordat ik dat Jefferson Memorial inging geladen en toen maar beetje rond gezwerfd. Ik kwam toen opeens in het midden van DC en daar waren nog genoeg poppetjes om mee te spelen :D
Er zijn een stuk of 50 mini (waarvan 20 ofzo echt "mini") questen, naast de hoofdquest.. zo snel raak je niet uitgespeeld :P... je kan ook nog de waste's gaan verkennen, gebouwen enz ingaan :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Heb Fallout 3 maar eindelijk eens besteld :P
Mocht wel een keer, heb hem eerst bij iemand geprobeerd op de pc.

Net besteld voor 25 euro, mooi meegenomen dach ik..
Goty btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Pornflakes schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:31:
Heb Fallout 3 maar eindelijk eens besteld :P
Mocht wel een keer, heb hem eerst bij iemand geprobeerd op de pc.

Net besteld voor 25 euro, mooi meegenomen dach ik..
Goty btw.
Dat is wel een goede deal ja :), kan je alvast lekker warmlopen voor fallout:new vegas eind dit jaar :D

Edit: waar heb je hem zo goedkoop gehaald? ik denk er over om hem voor de PC te halen -niet een nieuwe PC, had hem al op de xbox-360-.. maar dan wel meteen de GOTY edition!

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 12-04-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Veel geluk, de PC GOTY is (bijna) nergens meer te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:38:
Ik heb 'm niet heel lang geleden nog gekocht bij Gamemania in Utrecht (meerdere filialen). Weliswaar voor 40 of 50 euro, maar toch.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dreanor schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:23:
Vraagje, ik heb Fallout 3 op mijn PC. Nu wil ik de GOTY binnenkort kopen (gezien de uitbreidingen niet los te koop zijn, alle 5). Is het handig om een schone instal te doen of kan ik gewoon de uitbreidingen installeren en met mijn bestaande savegames verder te gaan?
De GOTY is nog wel ruim verkrijgbaar. Maar kan iemand op mijn vraag een antwoord geven, please? :)

Anders wacht ik met spelen tot ik de GOTY heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
@ D4NG3R

Bij Mediaoffer, stond gelijk bovenaan in pricewatch.
Eerst even de recencies van de shop bekeken, waren positief dus dacht laat ik `t een poging geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Heb gisteren de main story uitgespeeld, laatste missie was simpeler dan ik dacht, wel een mooi gevecht, was lvl 27 of zo toen ik er aan begon, big guns, energy guns op 100, helpt ook wel.

Mijn keuzes:

spoiler:
Heb Fawkes de Purifier laten starten (die kan er tenslotte tegen), heb het water niet vergiftigt (had dat spul al aan een scribe gegeven) en Autumn laten leven

Heb de uitbreidingen dus kon gelukkig rustig verder gaan erna, moet nog 3 side missies, nog 3 bobbleheads, nog 10 mensen omver knallen en nog 6 speech challenges winnen voor platinum :D

Kan je nog speech challenges winnen buiten de main quests om? Heb nog 3 side quests te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Svennie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:25:
Mijn keuzes:

spoiler:
Heb Fawkes de Purifier laten starten (die kan er tenslotte tegen), heb het water niet vergiftigt (had dat spul al aan een scribe gegeven) en Autumn laten leven
spoiler:
Dit kan niet eens.. je kan alleen je zelf of die vrouw erin laten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:49:
[...]

spoiler:
Misschien kan dat als je bepaalde uitbreiding hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
spoiler:
Dat vond ik trouwens wel een serieuze flaw in het verhaal, waarop ze verder nog wel een beetje hun best hadden gedaan. Eerst heb je zelfs een missie waarbij Fawkes een irradiated kamer in moet om zo verder te komen, vervolgens maken ze zichzelf er zo makkelijk vanaf door 'm te laten zeggen 'Nee, dit moet je lekker zelf doen, terwijl ik er niet dood aan ga'. Beetje zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
[...]

spoiler:
en toch heb ik het zo gedaan...
spoiler:
zowel ik als die vrouw leven nog...... Fawkes ook trouwens
zonder de uitbreidingen moet dus of jezelf of die vrouw die kamer in?

@Camacha: ik vond het niet meer dan logisch om Fawkes te laten gaan, was ook zijn commentaar:
je laat mij gaan omdat ik er tegen kan, ok

[ Voor 15% gewijzigd door Svennie op 13-04-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

spoiler:
Met de Broken Steel DLC kan dit wel ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
Gammro schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:38:
welke DLC's zitten er allemaal in GOTY edition? I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
5 uitbreidingen bij de Goty edition.

Operation: Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout en Motership Zeta.

Hoop zo een bevestiging te zien dat ze hem verstuurd hebben, meestal doen ze dat aan het einde van de dag.
Kan ik morgen lekker gaan beginnen.

[ Voor 39% gewijzigd door S.J_84 op 13-04-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
KingKoning schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:22:
[...]

welke DLC's zitten er allemaal in GOTY edition? I
Elke DLC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Kijk is aan. Welbesteede euro's dus. Twijfel nog een beetje tussen x360 versie en pc maar denk dat het toch xdoos wordt.

Dit wordt nu ff de game na borderlands, mass effect 2 en dragon age. Ik heb toch wel iets met RPG's als je zo dit lijstje bekijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:07:
Kijk is aan. Welbesteede euro's dus. Twijfel nog een beetje tussen x360 versie en pc maar denk dat het toch xdoos wordt.

Dit wordt nu ff de game na borderlands, mass effect 2 en dragon age. Ik heb toch wel iets met RPG's als je zo dit lijstje bekijkt :P
Op de PC heb je natuurlijk wel mods, die je op de xbox360 versie niet hebt. En daarbij is het op de PC waarschijnlijk een beetje goedkoper! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
KingKoning schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:07:

Mag ik je ook Oblivion (Zelfde makers als fallout.. beetje hetzelfde qua gameplay, alleen dan middeleeuws :) ) aanbevelen? Zeer goed spel :D met ongeveer dezelfde opzet (alleen een ander thema).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik zat inderdaad net ff door dat topic heen te lezen. Dat lijkt me ook wel een mooie om op te pakken. Laatst bij een maat een stukje Risen gekeken. Die vind ik dan weer een stuk minder...

OT: Fallout 3 heeft een mooie sfeer/look. Doet me heel erg denken aan een zowel Borderlands (eigenlijk andersom natuurlijk) als Half-Life 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:08:
Mag ik je ook Oblivion (Zelfde makers als fallout.. beetje hetzelfde qua gameplay, alleen dan middeleeuws :) ) aanbevelen? Zeer goed spel :D met ongeveer dezelfde opzet (alleen een ander thema).
Oblivion lijkt er inderdaad genoeg op om even briljant te zijn (zo niet briljanter), maar verschilt genoeg om toch een echt ander spel te zijn.

Samen vreten ze veel te veel tijd in ieder geval. Ieder op zich ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:47:
[...]

Oblivion lijkt er inderdaad genoeg op om even briljant te zijn (zo niet briljanter), maar verschilt genoeg om toch een echt ander spel te zijn.

Samen vreten ze veel te veel tijd in ieder geval. Ieder op zich ook wel.
beetje het idee van mass effect/dragon age? Die games zijn ook verschillend maar je ziet wel duidelijk de overeenkomsten. Ook beide van bioware.

Dit weekend maar es fallouten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:41:
beetje het idee van mass effect/dragon age?
Geen idee, ik ken beiden niet :9 (foei, I know).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
KingKoning schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:41:
[...]

beetje het idee van mass effect/dragon age? Die games zijn ook verschillend maar je ziet wel duidelijk de overeenkomsten. Ook beide van bioware.

Dit weekend maar es fallouten :9
Het is gewoon net als fallout, alleen dan met Zwaarden, knuppels, bogen en Magie :)

Je kan um voor 15 euro ofzo wel krijgen @ de gemiddelde gamezaak ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:35:
Het is gewoon net als fallout, alleen dan met Zwaarden, knuppels, bogen en Magie :)

Je kan um voor 15 euro ofzo wel krijgen @ de gemiddelde gamezaak ;).
Plus dat de verhaallijnen en achtergrondinformatie veel meer uitgewerkt zijn. Daar kan je helemaal induiken als je daar zin in hebt, maar het hoeft niet.

Ik heb 'm voor 20 euro in een combopack met Bioshock, maar ik ga zoeken naar de GOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Balen, heb gisteren de trophies gehaald om lvl 14 te worden met neutraal en slechte karma, daarvoor heb ik een oude savegame geladen en heb daarmee de trophies gehaald, daarna weer verder gegaan met een nieuwe nog te halen missie, blijk ik mijn progress sinds de laatste save met de hand kwijt te zijn, de automatische save werd overschreven, daar had ik even niet bij nagedacht, nu moet ik Oasis weer opnieuw doen en mijn laatste 2 bobbleheads weer gaan halen. Voor de trophies hoeft het niet natuurlijk maar ga het wel even opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zo, ik ben aan de Fallout 3 GOTY begonnen. Heb meteen wat extra mods erop gezet zoals de 3gb grote High Res texture pack, ini tweaks (grass op 10 gezet, wat veeel grass extra in de wereld plaatst), high res weapons en interface tweaks.

Maar volgens mij vind Fallout dat niet zo leuk, krijg crashes en vastlopers (waarschijnlijk de .ini graswaarde te hoog gezet).

Morgen maar weer verder tweaken en modden.

De mods:
- NMCs_Texture_Pack_for_FO3, High Res textures in de stijl van het orgineel, aanrader!
- Fallout Mod Manager
- Essential UI, kleine tweak aan de interface, kleiner lettertypen waardoor je minder hoeft te scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:36:
[...]

Plus dat de verhaallijnen en achtergrondinformatie veel meer uitgewerkt zijn. Daar kan je helemaal induiken als je daar zin in hebt, maar het hoeft niet.

Ik heb 'm voor 20 euro in een combopack met Bioshock, maar ik ga zoeken naar de GOTY.
Ik ga ook op zoek naar GOTY editions voor beide games. Ik heb wel weer zin om zon groot project op te pakken. Ik hou wel van grote verhaallijnen. Bij dragon age ook allerlei acthergrond dingetjes gelezen om het verhaal beter te kunnen begrijpen.

Thx voor alle aanraders! :+
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste