Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Battery pull heb gewerkt en ik hoop voor altijd;)
Anders weet ik t ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
voor wie een mooi nette classy thema wil , ga s kijken bij crackberry en zoek NEW GLASS theme free.
twijfelde eerst maar heb hem zonder lag en ziet er prachtig uit.

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Ik had ook het probleem met sms'en. Vodafone gebeld, krijg als advies (het is echt waar) Probleem is bekend, haal sim kaart uit BB, verzend met een ander tst een sms'je (met jouw simkaart dus), stop de kaart weer in de bb en het zou moet werken....... en het werkt ook nog. Stomverbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik zit er ook aan te denken om de Storm te gaan kopen. Wel typisch die SMS problemen. Had hetzelfde probleem ook met mijn HTC Touch HD icm Vodafone. SMSjes die ik stuurde kwamen ook niet altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb met dingen versturen nog geen enkel probleem gehad, sms, mms, mailen, het werkt allemaal perfect :)
.113 draait ook echt super, geen enkel probleem kunnen ontdekken tot nu toe, camera openen gaat ook een heel stuk sneller. Foto's maken nog niet gedaan, zal vandeweek eens proberen hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Veel kun je wijten aan Vodafone zelf netwerk dropt zo nu en dan.
Ik ondervind vaak met bellen dat ik van 3G naar GPRS en in het ergste geval naar GSM!

Wanneer ik dan alle connecties uitzet en vervolgens naar 5 á 10 sec weer inschakel dan is het weer ok.
Ben net als de eerste pioniers hier echt tevreden met .113

Tip: BerryLocator een APP die je blackberry kan opsporen mocht je hem kwijtraken.
(weet niet of ik die al eerder genoemd had, maar bij deze alsnog dan)

De pod charger heb ik eindelijk gisteren binnen :9~
en mijn vriendin ff naar de Media Markt gestuurd om een nieuwe headset te kopen..

De AKG K420..€ 49,95 !!!

djeez wat een sound kwaliteit en een verloopje (van Philips mix & match) om te kunnen bellen. Maar verloopje is bagger nu al kraak geluiden dus die gaat terug.

De AKG is een absolute aanrader...heb hem ook in mijn Studio getest en blijft overeind zonder te gaan vervormen.
Opvouwbaar met een opberg zakje.

Eindelijk heb ik mijn Storm qua geluids kwaliteit goed _/-\o_
Op de Xperia klinkt hij ook goed maar die S.E. heeft niet zo'n hoge output als de Storm

nu nog wachten op de 1600mAh.....
Als iemand weet hoe ik pics kan plaatsen dan kan iedereen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteravond weer problemen met het versturen van SMS berichten, dus ik heb de tip van middelsluis in "Het Blackberry Storm topic" geprobeerd.
Toen ik dat gedaan had, kreeg ik alle SMS berichten binnen die ik nog niet ontvangen had en kon ik weer versturen. Hopen dat het blijft werken, anders vodafone bellen voor een echte oplossing.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43
Ik heb de B-Tube binnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Ja man congrats, T vertel ff of je daar eerst een bevesting van had gekregen.
Want als ik me niet vergis was jij ook 1 van de early birds die de Storm in Nov/Dec had aangeschaft.

Graag je bevindingen over de TUBE!!!
Plaats ff een pic. a.u.b.

P.s. mijn excuses voor de misplaatste opmerking 8)7 ...haal hem ook gelijk eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de B-Tube ook binnen, mijn storm begin december vorig jaar aangeschaft. Ziet er allemaal erg gelikt uit, helemaal compleet, verbinden gaat prima en de geluidskwaliteit is goed. Ideaal voor op vakantie.Blij dat ik hem besteld heb.

Gr. Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice!! Dan heb ik de Tube ook want ik kom net thuis en er lag een briefje van TNT dat er een pakketje van Vodafone op mij wacht.. toch netjes!

Ben benieuwd of het apparaatje goed werkt! Werkt hij op batterijen? En hoe is de geluidskwaliteit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een oplaadbare batterij in, twee opladers zitten erbij, een europese en een amerikaanse. Ik vind de geluidkwaliteit goed, alleen niet zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een leuk apparaat! Morgen maar eens voor de deur liggen tot de postbode voorbij wandelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Had de Storm vrijwel meteen toen die beschikbaar kwam in Nederland dus..

Prima apparaatje! Ga komend weekend met de vriendin op weekendje er tussen uit. Dus een ideale manier om hem te gaan testen.

Ziet er erg gelikt uit ook! Vind de knoppen wel beetje cheap aanvoelen mja. Bediening is ook makkelijk.. echter wel 1 nadeel. Als je hem ergens stil wil neerleggen..tja hij is helemaal rond :S .

En btw, je kunt er eigelijk alles wel op aansluiten wat een 3,5mm jack plug heeft. zit namelijk ook een kabeltje voor bij, dus Bluetooth niet verplicht!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een doorzichtig plastic standaardje bij waar je hem op kunt zetten en hij zo niet wegrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag over de back-up.Ik krijg een error backing up databases. Ik heb de browser geschoond de telefoon een battery pull en niks werkt.Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:56:
Ik had een vraag over de back-up.Ik krijg een error backing up databases. Ik heb de browser geschoond de telefoon een battery pull en niks werkt.Kan iemand mij helpen?
Misschien met advanced back up in DM 1 voor 1 je records backuppen? Kijk ook even of ook daar je browser cache als leeg wordt aangegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 21-03-2009 09:33 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De error zat in mijn messages,dus ik heb een paar emails verwijdert en en back up gedaan.Toen geïnstalleerd en al mijn apps en agenda en telefoon kontakten zijn weer vanzelf teruggezet en hij draait prima geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

(jarig!)
Hoe zit het met de snelheid van de BB Storm in het OS? Uit de reviews heb ik begrepen dat hij niet snel is af en toe, maar die reviews zijn in november / december gepubliceerd en we zitten nu in maart. RIM heeft voldoende tijd gehad om dit euvel te verhelpen.

Het filmpje in deze review (1e filmpje wat je tegenkomt als je naar beneden scrollt) is m'n referentie. Een bron is niet heel relevant, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar jullie ervaringen. Aan de hand van de reacties heb ik de indruk dat de snelheid niet tegenvalt met de nieuws OS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de nieuwe (gelekte) firmwares is de snelheid prima. Geen lag meer en bij mij draait het ook allemaal stabiel. De geruchten gaan dat er binnenkort weer een officiele update uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 22:41
DaMarcus schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:13:
Hoe zit het met de snelheid van de BB Storm in het OS? Uit de reviews heb ik begrepen dat hij niet snel is af en toe, maar die reviews zijn in november / december gepubliceerd en we zitten nu in maart. RIM heeft voldoende tijd gehad om dit euvel te verhelpen.

Het filmpje in deze review (1e filmpje wat je tegenkomt als je naar beneden scrollt) is m'n referentie. Een bron is niet heel relevant, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar jullie ervaringen. Aan de hand van de reacties heb ik de indruk dat de snelheid niet tegenvalt met de nieuws OS'en.
Waarom zou je deze telefoon willen, dat lijkt mij de beste vraag...
Is in mijn ogen alweer zwaar verouderd, heeft heel veel problemen, heeft geen wifi en kost ook nog eens een fortuin. BB Storm...tja :O

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

(jarig!)
Omdat ik geen trek meer heb in Symbian na 2 jaar met een Nokia E61i te hebben gewerkt. Modellen zoals de HTC Touch HD vind ik ook interessant, maar Windows Mobile gaat hem ook niet worden. De HTC Magic (met Android) laat te lang op zich wachten de de G1 vind ik te ugly voor woorden.

En nee, ik hoef ook geen iPhone :9 Ik heb ervaring met de iPhone, iPod Touch en een HTC Touch HD. Sindsdien prefereer ik een groot scherm in combinatie met een touchscreen. BlackBerry heb ik nog geen ervaring mee en spreekt de Storm me aan vanwege zijn grote scherm.

Halverwege april mag ik verlengen, maar waarschijnlijk kan ik in de eerste week van april dat al doen. Om nou tot mei / juni te wachten op de nieuwe modellen heb ik geen zin in. Bovendien mag ik van VF de BB Storm als modem gebruiken wat ik prettig vind tijdens het reizen in de trein.

Ik weet dat de BB Storm al wat langer op de markt is. M'n huidige Nokia is werkelijk een rampentelefoon, ik acht de kans klein dat de BB Storm slechter is.

Dat hij geen WiFi heeft, weet ik. Maar op het moment maak ik daar ook geen gebruik van met m'n Nokia en is de dekking van VF prima. Ik snap je punt, maar kan er maar leven dat er geen WiFi under the hood aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 22:41
DaMarcus schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:04:
Omdat ik geen trek meer heb in Symbian na 2 jaar met een Nokia E61i te hebben gewerkt. Modellen zoals de HTC Touch HD vind ik ook interessant, maar Windows Mobile gaat hem ook niet worden. De HTC Magic (met Android) laat te lang op zich wachten de de G1 vind ik te ugly voor woorden.

En nee, ik hoef ook geen iPhone :9 Ik heb ervaring met de iPhone, iPod Touch en een HTC Touch HD. Sindsdien prefereer ik een groot scherm in combinatie met een touchscreen. BlackBerry heb ik nog geen ervaring mee en spreekt de Storm me aan vanwege zijn grote scherm.

Halverwege april mag ik verlengen, maar waarschijnlijk kan ik in de eerste week van april dat al doen. Om nou tot mei / juni te wachten op de nieuwe modellen heb ik geen zin in. Bovendien mag ik van VF de BB Storm als modem gebruiken wat ik prettig vind tijdens het reizen in de trein.

Ik weet dat de BB Storm al wat langer op de markt is. M'n huidige Nokia is werkelijk een rampentelefoon, ik acht de kans klein dat de BB Storm slechter is.

Dat hij geen WiFi heeft, weet ik. Maar op het moment maak ik daar ook geen gebruik van met m'n Nokia en is de dekking van VF prima. Ik snap je punt, maar kan er maar leven dat er geen WiFi under the hood aanwezig is.
Goed stuk, want ik denk over de meeste dingen ook zo. De Iphone is voor mij ook geen optie, ben namelijk anti-Appeltje. WM sucks inderdaad en symbian is alleen maar gemaakt voor de kleine gebruiker(s). Symbian moet het dus lekker houden bij de goedkopere toestellen of de duurste bling-bling toestellen. Geen smartphones dus...

Je zou eens moeten kijken naar de nieuwe LG Arena. Al moet ik je zeggen dat ik nu totaal niet meer weet wat je zoekt. Jij komt van een e61i en bent nu aan het kijken naar iets met een onscreen toetsenbord. Alleen dat is al een groot verschil. Hieronder de link van de topic met alles over de Arena:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1338120

Nog een voordeel is dat hij begin april zal worden geleverd, dus dat valt precies in je straatje.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
met de .113 firmware heb ik geen enkel probleem meer. De batterij mag iets beter zijn maar ik vind 2 tot 3 dagen intensief gebruik tot 5 a 10 procent discharge nog best netjes.
Als ik met de bus naar t werk ga en hem dus als MP3 speler gebruik is het soms wat sneller maar een dag of anderhalf red ie toch wel.
Jammer vind ik wel dat het onscreen keyboard er niet meer zo mooi uit ziet. De QWERTY stand in portrait vind ik wel helemaal te gek, zelfs met mijn overdreven grote duimen is het nog te bedienen, dat verdient kudos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59
Ik heb het topic nu helemaal doorgeworsteld en blijf zitten met het volgende:

Ik heb een Vodafone storm, met een sim only standaard abo met Internet blox.
Standaard werkt het Internet met native broswer, ook de youtube plugin functioneert, met of zonder de APN ingeschakeld.
Push mail werkt niet (want geen BB verbinding) maar wat me verbaasd is dat ik google talk of messenger live ook niet aan de praat kan krijgen.

Ebuddy heeft nog geen ondersteunende versie.
Hoe verder? Hoe krijg je messenger werkend?

Verder las ik ergens in dit topic over Astrasync.
Ik heb een trialaccount aangemaakt en deze (zo te zien) succesvol geïnstalleerd. Echter gebeurd er niets. Hij wacht maar op eht netwerk, terwijl de pijltjes in het scherm indiceren zich een slag in de rondte te communiceren. Het trekt ondertussen heel mijn batterij leeg zonder sync.
Iemand al verder ervaring met Astrasync?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:22:
Ik heb het topic nu helemaal doorgeworsteld en blijf zitten met het volgende:

Ik heb een Vodafone storm, met een sim only standaard abo met Internet blox.
Standaard werkt het Internet met native broswer, ook de youtube plugin functioneert, met of zonder de APN ingeschakeld.
Push mail werkt niet (want geen BB verbinding) maar wat me verbaasd is dat ik google talk of messenger live ook niet aan de praat kan krijgen.

Ebuddy heeft nog geen ondersteunende versie.
Hoe verder? Hoe krijg je messenger werkend?
...
Ik zou als ik jou was de internet blox eraf gooien en Bis nemen. (15 eu excl. btw)
Dan heb je push email en messenger ook werkend.
En voor die 5 eu hoef je t niet te laten, toch?

Grtz !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
maar heb je dan nog wel internet?
(is het antwoord hierop: "ja natuurlijk: Blackberry INTERNET Services"?

edit:
nee dus :|

Ik heb Vodafone gebeld. In eerste instantie werd er verbaasd gereageerd dat ik met Internet Blox gewoon kon Internetten.
Nu blijkt het bij de Storm weer allemaal net wat anders te werken (Vindt Vodafone)

Internet blox voor het Internet, 9,50
BIS voor de push mail, 17,85 (wat te debeil voor woorden is om een PIENG te horen als er een berichtje is)
en dan nog je abo zelf.

8)7
Samen dus 40,85

Vodafone:"Dan kunt u beter een Multimedia abonnement nemen van 42,50"
8)7
hoe is dat beter???

Als je alleen BIS neemt, ga je data vreten op vodafone live, en die moet je dus los afrekenen.

Teurg naar Astrasync dan maar?

[ Voor 80% gewijzigd door paQ op 23-03-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
hebben degenen die de tube hebben ontvangen, een mailtje gehad ofzo iets, ik heb nog niets ontvangen :(

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:52:

Internet blox voor het Internet, 9,50
BIS voor de push mail, 17,85 (wat te debeil voor woorden is om een PIENG te horen als er een berichtje is)
en dan nog je abo zelf.
Beetje dubbelop. Alleen BIS is voldoende, dat is Push Email + FUP internet.
Overigens zit er wel iets meer achter dan alleen PIENG als je een bericht ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Sja... Daarover kun je dus met Vodafone twisten.

Volgens medewerker 1 was BIS voldoende, volgens medewerker 2 echter (van data support) was alleen BIS niet voldoende, omdat daar niet onbeperkt (FUP) internet bij in zit.
Die 15 euro is overigens ex BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:54:

Volgens medewerker 1 was BIS voldoende, volgens medewerker 2 echter (van data support) was alleen BIS niet voldoende, omdat daar niet onbeperkt (FUP) internet bij in zit.
Nou, ik heb ook de Storm en ik heb een ondernemersbundel 22.50 + BIS en ik betaal geen cent voor mijn internetverkeer. Medewerker 2 heeft het fout. Het MultiMedia abonnement is leuk als je de bundel van SMS en belminuten kan opmaken, anders zou ik de ondernemersbundel (ook prive af te sluiten) aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchdragon81 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:43:
hebben degenen die de tube hebben ontvangen, een mailtje gehad ofzo iets, ik heb nog niets ontvangen :(
Nee, gewoon alles ingevuld op de site en plots was het apparaatje daar. Dus geen vooraankondiging of bevestiging dat je het formulier hebt ingevuld ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:49:
met de .113 firmware heb ik geen enkel probleem meer. De batterij mag iets beter zijn maar ik vind 2 tot 3 dagen intensief gebruik tot 5 a 10 procent discharge nog best netjes.
Tja, intensief gebruik kun je het dan ongetwijfeld niet noemen. Vooral als je wat langer de GPS aan hebt, of bluetooth constant gebruikt vanwege connectie in de auto, en dat combineert met een uurtje bellen, wat mailen en bijv msn aan, dan is na een dag de accu gewoon leeg. Voor 5 a 10 procent discharge heb je er al genoeg aan om hem ongebruikt een dag te laten liggen. Intensief gebruik no-way.

facts:
Stand-by tijd 360 uur volgens de specs. Dus op papier heb je met alleen standby al 7% discharge per dag.

Spreektijd: 5 uur. Dus met intensief gebruik, bijv een uur bellen +standby, ben je al een 27% kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:54:

Is ex btw ja, dat klopt. Daar heb ik mee gereplyed !
Ik heb sim only van 7.50 en Bis. Bis is voldoende om volop te kunnen internetten.
Reken maar uit wat voordeliger is dan. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:34:
[...]

Is ex btw ja, dat klopt. Daar heb ik mee gereplyed !
Ik heb sim only van 7.50 en Bis. Bis is voldoende om volop te kunnen internetten.
Reken maar uit wat voordeliger is dan. ;)
is dat een sim standaard of een flex?

en hoe heb je die zo aangesloten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:20

emzed

*

Vandaag heb ik de .113 erop gezet. De .114 leek me na de verhalen op crackberry.com en hier niet de beste keuze. Ik kom van de standaard FW .78, ik heb het toestel nog geen week.
Ik had niets gebackuped (er stond ook niet veel op) maar na update bleek datgene wat ik had er nog gewoon op te staan :)

Toestel bevalt verder prima, behalve één ding en dat is die unlock knop. Als je hem even verkeerd om in je broekzak hebt, unlockt hij zichzelf alweer. Had dat niet gewoon een toetscombinatie kunnen zijn zoals op een nokia, of een 'slide to unlock' zoals op een iPhone? Of weet iemand hier een applicatie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
beter dan deze nog niet gevonden
http://forums.crackberry....ock-feature-storm-109799/

Je moet deze dus zelf activeren. en er is verder niets in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik wil ook overstappen van mijn HTC naar een blackberry, echter heb ik een duo-sim.

Nu word mij verteld als ik mijn abbo laat omzetten naar een blackberry abbo ik mijn 2e sim wel kan weggooien, aangezien deze niet meer zal werken op mijn HTC, is dit juist?

Kan ik normale abbo + Bis abbo nemen? Kan ik dan nog internetten op mijn HTC en werk mijn verbinding op mijn HTC ook nog als nu? Dus zoals GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 09:22

Francois

Dus...

[b][message=31691853,noline]Nu word mij verteld als ik mijn abbo laat omzetten naar een blackberry abbo ik mijn 2e sim wel kan weggooien, aangezien deze niet meer zal werken op mijn HTC, is dit juist?
Ik heb een vodafone dual-sim met BES+BIS, geen probleem. Geen idee wat het kost en welke data wel/niet van blackberry bundel af gaat.

[ Voor 50% gewijzigd door Francois op 25-03-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Francois schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:27:
[...]

Ik heb een vodafone dual-sim met BES+BIS, geen probleem. Geen idee wat het kost en welke data wel/niet van blackberry bundel af gaat.
Haha volgens mij ben jij het prototype ideale klant van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Heeft iemand de gmail app werkend op zijn storm?

Ik krijg hem goed geïnstalleerd, maar als hij de eerste keer gaat opstarten blijf ik bij een 15% hangen met de error in rood:
"Credentials do not exist"

Paar keer verwijderd en opnieuw geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
De gmail help fora bieden ook niet echt uitkomst.

Ik heb geen BIS of BES.
Wanneer ik dan de APN inschakel met :
APN blackberry.vodafone.nl
krijg ik: Tunnel Failed (ipv voorgaande melding)

APN gprs.vodafone.nl
zelfde

anybody?

[ Voor 20% gewijzigd door paQ op 26-03-2009 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
paQ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:30:
Heeft iemand de gmail app werkend op zijn storm?

Ik krijg hem goed geïnstalleerd, maar als hij de eerste keer gaat opstarten blijf ik bij een 15% hangen met de error in rood:
"Credentials do not exist"

Paar keer verwijderd en opnieuw geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
De gmail help fora bieden ook niet echt uitkomst.

Ik heb geen BIS of BES.
Wanneer ik dan de APN inschakel met :
APN blackberry.vodafone.nl
krijg ik: Tunnel Failed (ipv voorgaande melding)

APN gprs.vodafone.nl
zelfde

anybody?
graag meer info,

Internet werkt wel?

Kun je vodafone live openen, zo ja scroll naar email en selecteer gmail volg de aanwijzingen and ur good to go.

Wat je ook nog kan doen is via andere browser (Opera mini)

Maar dit heb je vast allemaal al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
emzed schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:42:
Vandaag heb ik de .113 erop gezet. De .114 leek me na de verhalen op crackberry.com en hier niet de beste keuze. Ik kom van de standaard FW .78, ik heb het toestel nog geen week.
Ik had niets gebackuped (er stond ook niet veel op) maar na update bleek datgene wat ik had er nog gewoon op te staan :)

Toestel bevalt verder prima, behalve één ding en dat is die unlock knop. Als je hem even verkeerd om in je broekzak hebt, unlockt hij zichzelf alweer. Had dat niet gewoon een toetscombinatie kunnen zijn zoals op een nokia, of een 'slide to unlock' zoals op een iPhone? Of weet iemand hier een applicatie voor?
unlocken via pincode al geprobeerd.
Voordeel is dat unlocken in je broekzak verleden tijd is, anderen (nieuwschierigen) niets kunnen openen zonder die code en je toestel nog beter beveiligd is

1. Options>Password

2. Nu pas je de voorkeuren aan naar persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Francois schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:27:
[...]

Duo sim ok maar de COMBI BES + BIS?
Heb een vermoeden, maar wil graag de voordelen hiervan zien.

Zelf heb ik het Multimedia € 57,50 en ik heb gewoon never een hoge rekening watdata gebruik/verbruik betreft.
Alleen bellen buiten de bundel.

Youtube zit ik vaak op , internet vrij intensief, daarnaast gebruik ik appz die internetverbinding nodig hebben.pushmail (altijd aan) en ga zo maar door.

Daarom ben ik ook naar Vodafone gegaan.snelheid is goed,mits je 3G hebt(0f beter nog 3G + blackberry logo ) !

Hierbij wil ik ook graag aangeven dat Vodafone dit moet blijven verbeteren en het 3G netwerk te optimaliseren want er zijn toch nog te White spots en blindspots!

Maar ik ben wel tevreden tot nu toe, en beperkte data is geen must voor je Storm of whatever blackberry .

+1 voor Vodafone.

Eigenlijk zou hier ook een Vodafone BlackBerry specialist hier op het forum moeten zitten.
dat zou de ondersteuning en het forum alleen maar ten goede komen.

Vodafone UK is hier een goed voorbeeld van.

Maar samen komen we er ook wel uit hier op het forum...want er zijn al genoeg CRACKS hier aanwezig.
Dus post als je iets niet weet of wil weten.

[ Voor 59% gewijzigd door Tanakiam op 26-03-2009 09:51 . Reden: data verbruik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Tanakiam schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:14:
[...]

graag meer info,

Internet werkt wel?

Kun je vodafone live openen, zo ja scroll naar email en selecteer gmail volg de aanwijzingen and ur good to go.

Wat je ook nog kan doen is via andere browser (Opera mini)

Maar dit heb je vast allemaal al geprobeerd.
ik heb live ja, en gmail in de browser werkt prima, maar dat is niet de gmail app.
zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Nog geen TUBE ontvangen...inmidels 2 x opgegeven!!!!!

meerdere hier hetzelfde ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
2x opgeven lijkt me niet verstandig in eerste instantie!
En als je goed leest zie je op de site staan: Levertijd 4 tot 8 weken. Die zijn nog lang niet verstreken!

Wacht geduldig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
paQ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:50:
[...]

ik heb live ja, en gmail in de browser werkt prima, maar dat is niet de gmail app.
zodoende.
wil je graag een oplossing geven...probeer google via email voor een oplossing.
En misschien weten de anderen nog een oplossing.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
tommy schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:21:
2x opgeven lijkt me niet verstandig in eerste instantie!
En als je goed leest zie je op de site staan: Levertijd 4 tot 8 weken. Die zijn nog lang niet verstreken!

Wacht geduldig af..
Niet gelezen tommy...thx for the reminder.
Op youtube zag ik een video en moet toch zeggen dat hij wel goed klinkt hoe is de telefoon functie via blue tooth en klopt het wat betreft +/- 8 uur standby tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
dutchdragon81 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:22:
edit* , ik vertrouwde de link niet omdat ik via whois ff ging kijken en vreemde info tegenkwam , echter ging ik daarna op de vodafone site kijken en daar stond de link ernaar toe , dus dit is een geweldige actie

thanx dat je ons erop wijst man toppie

ik heb btw de .109 erop gezet ( met behulp van crackberry) en het werkt als een tierelier, schermvergrendeling gaat als een speer . ben helemaal happiedepappie :)

nu nog deze mooie tube , helemaal geweldig

tweakers ROCK! :)
waarom niet versie .113 is een official firmware release....?
Dan heb je gelijk alle andere feautures die niet op .109 zitten.

je bent vrij om te kiezen maar ik zie het nut niet meer van .109
Maar ben wel blij te horen dat de Storm je ook bevalt.

@tommy....LMAO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Google Search geweldige app voor je Storm.....Google's ur best friend!!

vanaf je blackberry browser type > m.google.com/search _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net de Tube binnen. Fantastisch apparaat. Komt goed geluid uit, dus erg handig voor vakanties e.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
dutchdragon81 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:29:
vraagie , moet ik de vendor.xml deleten om die .113 erop te zetten??
dutchdragon81 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:08:
ik heb m maar gewist en geupdate, het werkt perfect. Ik heb veel telefoons gehad en ben op en top tevreden met mijn bb storm, een geweldige telefoon . werkt goed snel , en heerlijk voor (zakelijk) gebruik, ook voor gewoon gebruik een heerlijke en classy phone :P
Tanakiam schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:16:
[...]

waarom niet versie .113 is een official firmware release....?
Dan heb je gelijk alle andere feautures die niet op .109 zitten.

je bent vrij om te kiezen maar ik zie het nut niet meer van .109
Maar ben wel blij te horen dat de Storm je ook bevalt.

@tommy....LMAO ;)
hehehehe maarruh thanx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcvmster
  • Laatst online: 07-09-2024
Hoe installeer je google search op je storm?
Ik krijg middels die link alleen slechts de zoekpagina in mijn browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
vraagje van huishoudelijke aard:
Na een paar dagen gebruik wordt het scherm behoorlijk vettig. Soms reageert het dan wat minder accuraat. Ik weer poetsen, schoonmaken, wat nog best wel tegenvalt trouwens om écht goed schoon te krijgen.

Dan is het helemaal schoon, en zit je er weer met je jatten aan :| gevolg: de eerste vingervlekken zitten erweer op, je begint te vergen en aaien en je smeert de hele boel weer onder :P

Nu zit ik met het volgende:
Als het scherm schoon is, zie je een duidelijk beter beeld.
Als het scherm schoon is, is het scherm vrij stroef :{

Die invisible shields. zorgen die ervoor dat het scherm schoon blijft, EN goed 'aaibaar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
jcvmster schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:16:
Hoe installeer je google search op je storm?
Ik krijg middels die link alleen slechts de zoekpagina in mijn browser.
zelfde ervaar ik bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen 1.13 op hun blackberry staan???
Of zijn er mensen met ervaringen met 1.14 firmware???

Tevens heb ik een flink aantal verbeteringen voor de storm qua prestaties en verbeteringen gevonden

logboek verwijderen :

ga naar je bb menu en klik op de blackberry knop-->toetsenbord weergeven.
en vul daar in dit /''/''/ en druk op enter.

Je krijgt daarna een logboek te zien met alles wat je die dagen/weken/maanden hebt gedaan met je storm
Klik daarna je blackberry knop in en klik op verwijderen

Daarna na het verwijderen klik je weer je blackberry knop in en ga je naar opties
Je krijgt nu een lijst te zien met alles wat er op is geinstalleerd klik daarna op 1 applicatie waar een vinkje bij staat en klik op alle typen verbergen.

Als je dat klaar hebt klik je de blackberry knop in en kies je opslaan en ga je uit het menu en verberg je je toetsenbord

Ik kreeg hiermee 3.5 mb uit mijn geheugen.

Volgende tip is

Zet nooit je audio boost aan op je blackberry want dat lekt geheugern en werkt nog niet goed in 1.13
Deze optie vind je in media-->blackberry knop-->audio boost

Nog een tip.

Installeer alleen wat je nodig hebt maw als je geen yahoo messenger gebruikt gooi hem er dan af.

Tevens zullen het nog veel mensen opgevallen zijn dat er een aantal iconen zijn van programma's die je waarschijnlijk niet hebt maar er wel bij staan.

Verberg ze door op het icoontje te staan blackberry knop indrukken en item verbergen selecteren

andere tip is.

Maak nooit teveel mappen aan in je blackberry hoofdmenu want dat vreet geheugen

nog een

zet ipv 6 iconen op je home screen 3 iconen. Je kan ze beter dan ordenen in een volgorde die jij prettig vind want dit spaart weer beetje batterij/memory uit.

Je kan dit doen door in het menu de blackberry knop in te drukken en dan map/item verplaatsen te doen.

volgende tip is.

Wanneer je muziek luistert/film kijkt etc. hou dan je blackberry knop lang ingedrukt en sluit je media scherm af want wanneer je een film kijkt staat media sowieso al open en kun je terug gaan naar een ander nummer/film/plaatje dus het is onpraktisch om 2x hetzelfde te hebben draaien.

volgende is

Mocht je amerikaanse apps gebruiken die NIET in je geselcteerde taal (vaak nederlands is) zet dan je hele blackberry op engels zodat je de null pointer exception error NIET krijgt.

Omdat hij je taal niet snapt krijg je memory leaks omdat het programma hangt en hij een record aanmaakt.

Gebruik je windows 7 en updaten lukt niet goed?
ga dan met een rechtermuisknop op je desktop staan en doe properties-->personalise-->power settings-->change advanced power settings en dan bij usb selective settings-->disabled doen-->save/apply en je kan updaten met desktop manager

Volgende is

Zet geotagging bij je foto's uit want het werkt nog niet goed=nutteloos wanneer je een plaatje schiet

Nog 1

Zet je telefoon op slot OOK WANNEER JE MUZIEK LUISTERT je kan dmv de volume knop lang indrukken naar volgend/vorig nummer hiermee spaar je weer wat batterij uit omdat je scherm in sleep mode is.

tevens heb ik nog een leuke lijst van apps voor mensen die het wat willen opleuken maar geen geld willen spenderen.

vlingo = is een soort voice command applicatie waarmee je in het ENGELS je sms/email met je stem kan maken en je voice dialing gebruikt in tegenstelling tot de standaard applicatie.

Viigo = een geavanceerde rss viewer.

Bolt browser = een betere browser dan opera mini vanwege de rendering snelheid en bediening.

nav4all = navigatie die beter werkt dan amazegps die onlangs een nieuwe release heeft gedaan, zelf gebruik ik Garmin Mobile for Blackberry die ik gekocht heb.

Tiltris = tetris die gebruik maakt van je accerlero meter

callsblocker = kun je apart nummers opgeven die je graag wil weigeren

flycast = internet streaming radio
Iheartradio = internet streaming radio

Zyb sync = heb je een account nodig maar je kan hiermee je blackberry telefoonboek back uppen en syncen

Quickpull = een software matige reset zonder dat je je batterij uit hoeft te halen want hij behaald hetzelfde resultaat.

Berryscreencleaner = een spelletje dat je dmv de accelero meter je scherm moet schoonmaken wat dus erg leuk is.

Flight path = een spelletje dat je dmv de accelero meter met een vliegtuig door ringen moet vliegen

maak nooit je telefoon batterij helemaal leeg want het is een lithium ion batterij wat dus inhoud dat je de batterij beter op 50/75% leegte kan opladen want hiermee rek je de levensduur uit en de batterij capaciteit.

Want Makita accuboor machines hebben de zelfde principe en dezelfde techniek alleen wat groter qua formaat (ze zijn allebei 2 cellige batterijen)

ik post geen links erbij vanwege principes, tevens zullen jullie denk ik me wel beetje herkennen want ik ben/was Shinjira en wou jullie ff weer goed op gang helpen omdat mijn kennis erg is toegenomen de afgelopen tijd en ik het wel even waard vond om een accountje te maken en jullie wat te delen.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 23:14 . Reden: teveel om op te noemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Iemand al ervaring met data roaming uitzetten? Werkt het echt goed?

Niet dat je in het buitenland ineens met onverwachte kosten komt te zitten?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:10:

Goede vraag! Ben ik ook erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
KnEuTeR schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:10:

Dat werkt gewoon ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
.113 fw werkt wel goed ja
Met name de functie dat je kunt selecteren vanaf welke letter je een wijziging wilt aanbrengen is prettig.

Ik heb alleen een groot probleem met mijn BT verbinding met parrot carkit ingebouwd in de Pioneer AVIC:
het geluid in eht gesprek is zeer overgemoduleerd en er is nauwelijks chocola van te maken wat mijn gesprekspartner nou precies zegt.
Andersom is het geen probleem.

Met 5 andere GSM's die ik geprobeerd heb heb ik dit probleem niet. Ook na de update blijft het problee bestaan en de AVIC heeft de nieuwste software geladen.
Iemand anders soortgelijke probs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook een parrot carkit met een saab geluidsinstallatie (weet niet welk merk zij gebruiken), maar daarop werkt het prima. Ligt dus misschien aan de pioneer set?
Je zou ook nog kunnen kijken of er een update voor je parrot beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
de parrot is onderdeel van de AVIC.
Met de laatste BT update van AVIC werkt het nog steeds niet.
Het stomme is dat ik met exact dezelfde software sommige AVIC411 leden (Pioneer AVIC forum) zie posten dat het probleemloos werkt, terwijl anderen dezelfde problemen ervaren.
Het is nagenoeg onmogelijk fatsoenlijk een gesprek te voeren.
Al het inkomende geluid clipt als een dolle. Het is niet om aan te horen.

edit:
Ebuddy werkt overigens gewoon zonder BES of BIS.
Er is nog niet echt een storm compatible versie, maar de blackberry generic versie werkt.... op touchscreen weliswaar ;)

[ Voor 18% gewijzigd door paQ op 30-03-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ligt het aan de fw van de storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
ook daar lijkt niets in te zitten.
met ,087 zelfde probleem.

bij de werkende storms en de niet werkende diverse fw's, maar ook .113.
zowel op 9500 als 9530

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe auto? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een beetje laat, maar ik kom er net achter wat een enorm verschil het thema maakt voor de snelheid. Ik gebruikte altijd BBLeather en ben nu overgegaan naar 10 icon glow theme. Mijn storm is nu veel sneller. Alsof ik weer een nieuwere, snellere firmware heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de thema's van ECruz doen het prima. Ik heb nu de Gnome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:38:

tevens zullen jullie denk ik me wel beetje herkennen want ik ben/was Shinjira en wou jullie ff weer goed op gang helpen omdat mijn kennis erg is toegenomen de afgelopen tijd en ik het wel even waard vond om een accountje te maken en jullie wat te delen.
Welcome Back

logboek verwijderen :

ga naar je bb menu en klik op de blackberry knop-->toetsenbord weergeven.
en vul daar in dit /''/''/ en druk op enter.

of "/ "/ is ook mogelijk..LMAO _/-\o_

En voor de TOPICSTARTER...Zet deze bruikbare tips er in...Lui Zwijn...... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Blackberry App World is er nu heren: (beetje oud nieuws al maar zag hem niet vermeld staan hier)

http://na.blackberry.com/eng/services/appworld/

Handige app: Shazam!
Stel je voor je zit in de kroeg en die ene stoere plaat wordt weer gedraaid en je weet gewoon niet hoe dat nummer heet, zet Shazam even aan en hij luisterd voor jou!! Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Shazam wil ik dus ook graag op mijn BB..

nu heb ik dat blackberry app world er op gegooid maar geen Shazam te vinden. Via de site kan je ook een link naar jezelf mailen om het programmaatje te downloaden. Ook deze link werkt niet...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/"/ "/ is het inderdaad

Leestekens zijn niet echt mijn ding lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Is het verplicht om op de Vodafone zakelijk site een kvk nummer in te vullen als je een ondernemersbundel neemt ? Als je deze neemt scheelt dat met het (vind ik) veel te dure multimedia abo best veel geld. Alleen heb ik geen zaak en dus geen nummer. Stel dat je daar dus een fictieve zaak invult, daar ben ik beniewd naar

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je al een vodafone klant bent, zou ik gewoon even met ze bellen. Ik heb dat ook gedaan en kreeg toen de loyalty afdeling aan de lijn. Deze geven je nog wat extra korting en bij hen is het geen probleem als je geen bedrijf hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay dat is mooi! Ik ben al klant bij Vodafone en ben op zoek naar een mooie Blackberry ! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die shazam willen hierbij even een forum link

Deze link is toegestaan aangezien ik niet link naar illegale dingen

Het direct linken naar een rom via XDA staan wij ook niet toe dus aangezien dit de zelfde wijzen is willen we het liever ook niet. Ik haal de link weg.

Pagina 7 onderaan kijken

[ Voor 37% gewijzigd door DaannO op 05-04-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:38:
voor mensen die shazam willen hierbij even een forum link

Deze link is toegestaan aangezien ik niet link naar illegale dingen

Pagina 7 onderaan kijken
Thanx!

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 05-04-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:41:
Als je al een vodafone klant bent, zou ik gewoon even met ze bellen. Ik heb dat ook gedaan en kreeg toen de loyalty afdeling aan de lijn. Deze geven je nog wat extra korting en bij hen is het geen probleem als je geen bedrijf hebt.
Ben benieuwd hoeveel korting je er nog bij kan fixen... ik heb namelijk ook wel interesse in deze telefoon (of een N97, Palm Pre tegen die tijd)... aangezien ik ook al 4 jaar abonnement heb en daarvoor ook al sinds dat het libertel was prepaid had bij Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen er blijkt een foto rond te gaan waarop wordt aangewezen dat er een storm is met 1.46 firmware

http://www.blackberryos.com/forums/showthread.php?t=773

Kennelijk is het nu even wachten wanneer hij uit/gelekt komt/wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:43:
Mensen er blijkt een foto rond te gaan waarop wordt aangewezen dat er een storm is met 1.46 firmware

http://www.blackberryos.com/forums/showthread.php?t=773

Kennelijk is het nu even wachten wanneer hij uit/gelekt komt/wordt
Is, zo te zien, wel voor de 9530...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
weet er iemand een realtime weer icon oid?
weatherbug is erg mooi, maar werkt niet in Europa :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
nvrmnd

[ Voor 255% gewijzigd door paQ op 04-04-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik e-mobile weather.
Ik had hem gekocht voor $16,95 met paypal en ik kan niet meer zonder

Tevens beschik ik nu over de volgende apps/games
Nintaii, Aerize email alerts, Quicklaunch, e mobile weather, Visual arts, Meterberry, Stormlock

deze zijn natuurlijk allemaal gekocht maar het was zeker de moeite waard vooral die aerize email alerts.
Ik vind het geweldig dat hij een preview van mijn mailtjes geeft zodat ik ze dr af kan knikkeren of verder kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Ik wil de app world mobile downen maar krijg iedere keer de melding;

your device is not supported!!!!

Ben net terug van een weekendje Parijs, en zag op CB dat RIM hem uiteindelijk had gereleased.
Enigste lijkt mij dat ik nu op GPRS zit en probeer ik het buiten zodadelijk.

Maar tips zijn alltijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
App world is op dit moment alleen nog voor de UK, US en Canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
paQ schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:17:
weet er iemand een realtime weer icon oid?
weatherbug is erg mooi, maar werkt niet in Europa :'(
???/ Weatherbug werkt wel gewoon hoor... ik denk dat je de verkeerde versie hebt gedownload net als ik eerst. Hier heb je de link naar de storm versie http://blackberry.weatherbug.com/storm/storm.jad klik hierop met je blackberry browser, dan installeerd ie m gelijk.

ik moet er wel bij zeggen dat weatherbug een aardige memory leakage heeft, ik ben nu berry weather aan het proberen , die kost wel 9,99 dollar maar als ie geen memory leakage heeft is ie het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Laatst online: 10-09 14:50
Mijn vader heeft ook een Storm vooral gekocht omdat hij de letters enorm groot kan zetten en zo zijn sms/mail kan lezen zonder bril.

Alleen nu komt zijn mail (altijd) na 25 minuten pas binnen. Hij heeft een eigen e-mail adres (pop3/imap).
Nu vertelde ze mij bij Vodafone dat je de tijd kan veranderen. Alleen waar wist hij niet.

Ik weet niet of mijn vader zijn mail heeft ingesteld als pop3 of imap en kon zo snel ook niets vinden om dit na te kijken.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Volgens mij kan je dat niet instellen. Ik kan anders niets vinden op zowel mijn BB als in http://mobileemail.vodafone.nl/ . Ik denk dat het dus een ingestelde pol interval is.

Bij bijv. hotmail is het wel instant, maar bij mijn Planet mail duurt het ook soms 10 tot 15 minuten.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
MrJ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:28:
Volgens mij kan je dat niet instellen. Ik kan anders niets vinden op zowel mijn BB als in http://mobileemail.vodafone.nl/ . Ik denk dat het dus een ingestelde pol interval is.

Bij bijv. hotmail is het wel instant, maar bij mijn Planet mail duurt het ook soms 10 tot 15 minuten.
En dit zou dan in te stellen zijn op de server?
Ik bezit zelf een N82 en haal mijn mail op via imap op dezelfde server als mijn vader en heb het direct binnen.
(op grote mailtjes na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
die shazam werkt trouwens wel OK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar ben ik erg blij om
Hij doet het bij mij ook goed.
Hij wil zelfs zeggen welke nummer ik van Lamb Of God draai (death metal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb mijn account geheractiveerd en genickname changed (dankzij pim en robill)
Dus zal ik weer actief meedoen met het verstrekken van informatie over van alles en nogwat mbt de Blackberry Storm.

daarom zal ik nu een goede tip geven voor mensen die graag hun snelheid willen meten wat betreft de vodafone umts snelheden.

Als je Blackberry appworld op je storm hebt staan kun je daar een applicatie vinden genaamd speedmeter.
Hiermee kun je je snelheid meten qua up en down stream.

Er is ook een andere tool van cisco systems maar die werkte bij mij niet goed omdat hij er standaard van uit ging dat ik indoor was (terwijl ik op de grote markt stond in groningen)

mijn up en downstream was 257kb tegen 369 downstream

Dit was nog in mijn huis, buiten heb ik nog niet getest

*weg* communicatie verloopt via het forum

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 06-04-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
MrJ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:28:

Eindelijk de inlog gegevens gevonden.
De mail staat op imap en gaat via poort 143 met 120 seconden Time-Out.
Niks aparts dus...heb de mail een keer verwijderd en opnieuw ingesteld maar blijf een vertraging van 25 minuten krijgen.

Iemand nog suggesties?

Nu zag ik op crackberry dit staan:
I suggest forwarding your pop3 email address to your BlackBerry email address, that would make it instant. If you just add pop3 accounts to your BIS (service provider) it will take anything from 10-15 minutes before it's delivered...
Niet echt een mooie oplossing omdat je toch via het eigen mail adres wilt mailen.

Update: Gmail komt binnen 3 minuten binnen

[ Voor 24% gewijzigd door Ruffian op 07-04-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Er is weer een officiele firmware upgrade uitgekomen de .122
zie hier
Draai hem nu net, helaas geen nederlandse taal in tegenstelling tot andere releases...:S mja boeie!
verder draait hij wel relax.. nog ff teste

geen dank! ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Fuske op 09-04-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd hem te installeren maar helaas wil dit niet dus ik blijf lekker 1.13 draaien
Tenzij de memory leaks zo goed als voorbij zijn en iemand hier even een stappenplan van maakt van welke opties je moet doorlopen om 1.22 te installeren.

Met andere woorden moet ik ipv regio the netherlands of china zetten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier.

DesktopManager vindt geen updates ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende stappen geprobeerd

stap 1
via control panel en dan programms and features (Windows 7) daar de blackberry desktop software for the blackberry Storm 9500 verwijderen (is iets van 143mb)

Stap 2
De update geinstalleerd onder eigen regio vermelding (netherlands)

Stap 3
de vendor.xml bestand verwijderd uit program files/common files/ research in motion/apploader

Stap4
Updaten via desktop manager

Stap 5
error code 507 op mijn blackberry krijgen met de titel reload software LOL!!!!

Phew gerepareerd!!!
Ik mag nu niet meer van mezelf freubelen met 1.22 anders geef ik mezelf een schop onder mijn kont met maatje 43 stalen neus >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ruffian schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:17:
Update: Gmail komt binnen 3 minuten binnen
Gmail kwam bij mij maximaal 10 seconde later binnen dan InstantMail van BlackBerry zelf.

Je kan je Gmail ook Cheaten als je bv. een eigen domein hebt. Ik heb dit zelf ook gedaan aangezien ik me ook stoor aan de 12 tot 15 minuten delay en ik tenminste één Direct Push mail wil hebben =).

1. Wat je dan doet is een Forward aanmaken voor bijvoorbeeld BlackBerry@Domein.nl naar je Gmail account. En bij Instellingen schakel je de IMAP settings in.

2. Vervolgens vul je bij de Instant Mail client van je provider in dat je BlackBerry@Domein.nl wil instellen (wachtwoord hoeft nog niet te kloppen want hij kan de verbinding toch niet opzetten).

3. Vervolgens vraagt hij of je de gegevens via Outlook beschikbaar wil stellen, of zelf in wil voeren, waarbij je kiest voor het zelf invoeren.

4. Nu voer je bij username je gmail account (incl. gmail.com) in met het bijbehorende emailadres en je ziet dat je Email adres nog steeds op BlackBerry@Domein.nl staat.

5. Vervolgens klik je op volgende en gebruik je je Gmail maar de mailtjes die je verzend lijken te komen van BlackBerry@Domein.nl

Succes.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:56:
Ik heb de volgende stappen geprobeerd

Stap 3
de vendor.xml bestand verwijderd uit program files/common files/ research in motion/apploader

Stap4
Updaten via desktop manager

Phew gerepareerd!!!
Ik mag nu niet meer van mezelf freubelen met 1.22 anders geef ik mezelf een schop onder mijn kont met maatje 43 stalen neus >:)
Stap 3: Je moet het vendor.xml bestandje verwijderen uit de map
C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\Shared\Loader Files\9500-v4.7.0.113_P4.0.0.144\Java
(uiteraard 4.7.0.122 ipv 4.7.0.113)

Stap 4: Updaten via Apploader ipv DM

Nu zou het wel moeten werken. Toch maar het risico van je eigen maatje 43 nemen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem eindelijk er op zitten zonder die error kennelijk moest ik het direct met apploader doen ipv. desktop manager.

Bevindingen tot nu toe :

Alles draait weer iets gladder
Minder memory leakage
Font is netjes
Kleur diepte is onveranderd
Iets langere batterij duur
Iets sneller (maar dan ook echt iets sneller)

Al met al misschien wel het upgraden waard aan de andere kant vind ik 1.13 ook wel goed en degelijk draaien.

Ik wacht nu gewoon eerst even op een nieuwe firmware die meer kleurdiepte brengt (0.90 had dat) en tegelijk net zo soepel draait als 1.13 of 1.22
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic