Bedankt!
Battery pull heb gewerkt en ik hoop voor altijd;)
Anders weet ik t ook niet.
Battery pull heb gewerkt en ik hoop voor altijd;)
Anders weet ik t ook niet.
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ja man congrats, T vertel ff of je daar eerst een bevesting van had gekregen.tommy schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:40:
Ik heb de B-Tube binnen!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Misschien met advanced back up in DM 1 voor 1 je records backuppen? Kijk ook even of ook daar je browser cache als leeg wordt aangegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:56:
Ik had een vraag over de back-up.Ik krijg een error backing up databases. Ik heb de browser geschoond de telefoon een battery pull en niks werkt.Kan iemand mij helpen?
[ Voor 9% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 21-03-2009 09:33 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verwijderd
Waarom zou je deze telefoon willen, dat lijkt mij de beste vraag...DaMarcus schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:13:
Hoe zit het met de snelheid van de BB Storm in het OS? Uit de reviews heb ik begrepen dat hij niet snel is af en toe, maar die reviews zijn in november / december gepubliceerd en we zitten nu in maart. RIM heeft voldoende tijd gehad om dit euvel te verhelpen.
Het filmpje in deze review (1e filmpje wat je tegenkomt als je naar beneden scrollt) is m'n referentie. Een bron is niet heel relevant, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar jullie ervaringen. Aan de hand van de reacties heb ik de indruk dat de snelheid niet tegenvalt met de nieuws OS'en.
I don't have dreams, I have goals!!
Goed stuk, want ik denk over de meeste dingen ook zo. De Iphone is voor mij ook geen optie, ben namelijk anti-Appeltje. WM sucks inderdaad en symbian is alleen maar gemaakt voor de kleine gebruiker(s). Symbian moet het dus lekker houden bij de goedkopere toestellen of de duurste bling-bling toestellen. Geen smartphones dus...DaMarcus schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:04:
Omdat ik geen trek meer heb in Symbian na 2 jaar met een Nokia E61i te hebben gewerkt. Modellen zoals de HTC Touch HD vind ik ook interessant, maar Windows Mobile gaat hem ook niet worden. De HTC Magic (met Android) laat te lang op zich wachten de de G1 vind ik te ugly voor woorden.
En nee, ik hoef ook geen iPhoneIk heb ervaring met de iPhone, iPod Touch en een HTC Touch HD. Sindsdien prefereer ik een groot scherm in combinatie met een touchscreen. BlackBerry heb ik nog geen ervaring mee en spreekt de Storm me aan vanwege zijn grote scherm.
Halverwege april mag ik verlengen, maar waarschijnlijk kan ik in de eerste week van april dat al doen. Om nou tot mei / juni te wachten op de nieuwe modellen heb ik geen zin in. Bovendien mag ik van VF de BB Storm als modem gebruiken wat ik prettig vind tijdens het reizen in de trein.
Ik weet dat de BB Storm al wat langer op de markt is. M'n huidige Nokia is werkelijk een rampentelefoon, ik acht de kans klein dat de BB Storm slechter is.
Dat hij geen WiFi heeft, weet ik. Maar op het moment maak ik daar ook geen gebruik van met m'n Nokia en is de dekking van VF prima. Ik snap je punt, maar kan er maar leven dat er geen WiFi under the hood aanwezig is.
I don't have dreams, I have goals!!
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Verwijderd
Ik zou als ik jou was de internet blox eraf gooien en Bis nemen. (15 eu excl. btw)paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:22:
Ik heb het topic nu helemaal doorgeworsteld en blijf zitten met het volgende:
Ik heb een Vodafone storm, met een sim only standaard abo met Internet blox.
Standaard werkt het Internet met native broswer, ook de youtube plugin functioneert, met of zonder de APN ingeschakeld.
Push mail werkt niet (want geen BB verbinding) maar wat me verbaasd is dat ik google talk of messenger live ook niet aan de praat kan krijgen.
Ebuddy heeft nog geen ondersteunende versie.
Hoe verder? Hoe krijg je messenger werkend?
...
[ Voor 80% gewijzigd door paQ op 23-03-2009 16:37 ]
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Beetje dubbelop. Alleen BIS is voldoende, dat is Push Email + FUP internet.paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:52:
Internet blox voor het Internet, 9,50
BIS voor de push mail, 17,85 (wat te debeil voor woorden is om een PIENG te horen als er een berichtje is)
en dan nog je abo zelf.
Nou, ik heb ook de Storm en ik heb een ondernemersbundel 22.50 + BIS en ik betaal geen cent voor mijn internetverkeer. Medewerker 2 heeft het fout. Het MultiMedia abonnement is leuk als je de bundel van SMS en belminuten kan opmaken, anders zou ik de ondernemersbundel (ook prive af te sluiten) aanraden.paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:54:
Sja... Daarover kun je dus met Vodafone twisten.
Volgens medewerker 1 was BIS voldoende, volgens medewerker 2 echter (van data support) was alleen BIS niet voldoende, omdat daar niet onbeperkt (FUP) internet bij in zit.
Die 15 euro is overigens ex BTW.
Verwijderd
Nee, gewoon alles ingevuld op de site en plots was het apparaatje daar. Dus geen vooraankondiging of bevestiging dat je het formulier hebt ingevuld ofzo..dutchdragon81 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:43:
hebben degenen die de tube hebben ontvangen, een mailtje gehad ofzo iets, ik heb nog niets ontvangen
Verwijderd
Tja, intensief gebruik kun je het dan ongetwijfeld niet noemen. Vooral als je wat langer de GPS aan hebt, of bluetooth constant gebruikt vanwege connectie in de auto, en dat combineert met een uurtje bellen, wat mailen en bijv msn aan, dan is na een dag de accu gewoon leeg. Voor 5 a 10 procent discharge heb je er al genoeg aan om hem ongebruikt een dag te laten liggen. Intensief gebruik no-way.benji83 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:49:
met de .113 firmware heb ik geen enkel probleem meer. De batterij mag iets beter zijn maar ik vind 2 tot 3 dagen intensief gebruik tot 5 a 10 procent discharge nog best netjes.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 18:14 ]
Verwijderd
Is ex btw ja, dat klopt. Daar heb ik mee gereplyed !paQ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:54:
Sja... Daarover kun je dus met Vodafone twisten.
Volgens medewerker 1 was BIS voldoende, volgens medewerker 2 echter (van data support) was alleen BIS niet voldoende, omdat daar niet onbeperkt (FUP) internet bij in zit.
Die 15 euro is overigens ex BTW.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 18:36 ]
is dat een sim standaard of een flex?Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:34:
[...]
Is ex btw ja, dat klopt. Daar heb ik mee gereplyed !
Ik heb sim only van 7.50 en Bis. Bis is voldoende om volop te kunnen internetten.
Reken maar uit wat voordeliger is dan.
Ik heb een vodafone dual-sim met BES+BIS, geen probleem. Geen idee wat het kost en welke data wel/niet van blackberry bundel af gaat.[b][message=31691853,noline]Nu word mij verteld als ik mijn abbo laat omzetten naar een blackberry abbo ik mijn 2e sim wel kan weggooien, aangezien deze niet meer zal werken op mijn HTC, is dit juist?
[ Voor 50% gewijzigd door Francois op 25-03-2009 13:28 ]
Verwijderd
Haha volgens mij ben jij het prototype ideale klant van Vodafone!Francois schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:27:
[...]
Ik heb een vodafone dual-sim met BES+BIS, geen probleem. Geen idee wat het kost en welke data wel/niet van blackberry bundel af gaat.
[ Voor 20% gewijzigd door paQ op 26-03-2009 08:36 ]
graag meer info,paQ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:30:
Heeft iemand de gmail app werkend op zijn storm?
Ik krijg hem goed geïnstalleerd, maar als hij de eerste keer gaat opstarten blijf ik bij een 15% hangen met de error in rood:
"Credentials do not exist"
Paar keer verwijderd en opnieuw geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
De gmail help fora bieden ook niet echt uitkomst.
Ik heb geen BIS of BES.
Wanneer ik dan de APN inschakel met :
APN blackberry.vodafone.nl
krijg ik: Tunnel Failed (ipv voorgaande melding)
APN gprs.vodafone.nl
zelfde
anybody?
unlocken via pincode al geprobeerd.emzed schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:42:
Vandaag heb ik de .113 erop gezet. De .114 leek me na de verhalen op crackberry.com en hier niet de beste keuze. Ik kom van de standaard FW .78, ik heb het toestel nog geen week.
Ik had niets gebackuped (er stond ook niet veel op) maar na update bleek datgene wat ik had er nog gewoon op te staan
Toestel bevalt verder prima, behalve één ding en dat is die unlock knop. Als je hem even verkeerd om in je broekzak hebt, unlockt hij zichzelf alweer. Had dat niet gewoon een toetscombinatie kunnen zijn zoals op een nokia, of een 'slide to unlock' zoals op een iPhone? Of weet iemand hier een applicatie voor?
Duo sim ok maar de COMBI BES + BIS?Francois schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:27:
[...]
Ik heb een vodafone dual-sim met BES+BIS, geen probleem. Geen idee wat het kost en welke data wel/niet van blackberry bundel af gaat.
[ Voor 59% gewijzigd door Tanakiam op 26-03-2009 09:51 . Reden: data verbruik ]
ik heb live ja, en gmail in de browser werkt prima, maar dat is niet de gmail app.Tanakiam schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:14:
[...]
graag meer info,
Internet werkt wel?
Kun je vodafone live openen, zo ja scroll naar email en selecteer gmail volg de aanwijzingen and ur good to go.
Wat je ook nog kan doen is via andere browser (Opera mini)
Maar dit heb je vast allemaal al geprobeerd.
wil je graag een oplossing geven...probeer google via email voor een oplossing.paQ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:50:
[...]
ik heb live ja, en gmail in de browser werkt prima, maar dat is niet de gmail app.
zodoende.
Niet gelezen tommy...thx for the reminder.tommy schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:21:
2x opgeven lijkt me niet verstandig in eerste instantie!
En als je goed leest zie je op de site staan: Levertijd 4 tot 8 weken. Die zijn nog lang niet verstreken!
Wacht geduldig af..
waarom niet versie .113 is een official firmware release....?dutchdragon81 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:22:
edit* , ik vertrouwde de link niet omdat ik via whois ff ging kijken en vreemde info tegenkwam , echter ging ik daarna op de vodafone site kijken en daar stond de link ernaar toe , dus dit is een geweldige actie
thanx dat je ons erop wijst man toppie
ik heb btw de .109 erop gezet ( met behulp van crackberry) en het werkt als een tierelier, schermvergrendeling gaat als een speer . ben helemaal happiedepappie![]()
nu nog deze mooie tube , helemaal geweldig
tweakers ROCK!
dutchdragon81 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:29:
vraagie , moet ik de vendor.xml deleten om die .113 erop te zetten??
dutchdragon81 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:08:
ik heb m maar gewist en geupdate, het werkt perfect. Ik heb veel telefoons gehad en ben op en top tevreden met mijn bb storm, een geweldige telefoon . werkt goed snel , en heerlijk voor (zakelijk) gebruik, ook voor gewoon gebruik een heerlijke en classy phone
hehehehe maarruh thanxTanakiam schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:16:
[...]
waarom niet versie .113 is een official firmware release....?
Dan heb je gelijk alle andere feautures die niet op .109 zitten.
je bent vrij om te kiezen maar ik zie het nut niet meer van .109
Maar ben wel blij te horen dat de Storm je ook bevalt.
@tommy....LMAO
zelfde ervaar ik bij mij ook.jcvmster schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:16:
Hoe installeer je google search op je storm?
Ik krijg middels die link alleen slechts de zoekpagina in mijn browser.
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 23:14 . Reden: teveel om op te noemen ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Goede vraag! Ben ik ook erg benieuwd naar!KnEuTeR schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:10:
Iemand al ervaring met data roaming uitzetten? Werkt het echt goed?
Niet dat je in het buitenland ineens met onverwachte kosten komt te zitten?
Dat werkt gewoon jaKnEuTeR schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:10:
Iemand al ervaring met data roaming uitzetten? Werkt het echt goed?
Niet dat je in het buitenland ineens met onverwachte kosten komt te zitten?
[ Voor 18% gewijzigd door paQ op 30-03-2009 20:23 ]
Welcome BackVerwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:38:
tevens zullen jullie denk ik me wel beetje herkennen want ik ben/was Shinjira en wou jullie ff weer goed op gang helpen omdat mijn kennis erg is toegenomen de afgelopen tijd en ik het wel even waard vond om een accountje te maken en jullie wat te delen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door DaannO op 05-04-2009 23:02 ]
Verwijderd
Thanx!Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:38:
voor mensen die shazam willen hierbij even een forum link
Deze link is toegestaan aangezien ik niet link naar illegale dingen
Pagina 7 onderaan kijken
[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 05-04-2009 23:02 ]
Ben benieuwd hoeveel korting je er nog bij kan fixen... ik heb namelijk ook wel interesse in deze telefoon (of een N97, Palm Pre tegen die tijd)... aangezien ik ook al 4 jaar abonnement heb en daarvoor ook al sinds dat het libertel was prepaid had bij Vodafone..Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:41:
Als je al een vodafone klant bent, zou ik gewoon even met ze bellen. Ik heb dat ook gedaan en kreeg toen de loyalty afdeling aan de lijn. Deze geven je nog wat extra korting en bij hen is het geen probleem als je geen bedrijf hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Is, zo te zien, wel voor de 9530...Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:43:
Mensen er blijkt een foto rond te gaan waarop wordt aangewezen dat er een storm is met 1.46 firmware
http://www.blackberryos.com/forums/showthread.php?t=773
Kennelijk is het nu even wachten wanneer hij uit/gelekt komt/wordt
[ Voor 255% gewijzigd door paQ op 04-04-2009 22:58 ]
Verwijderd
???/ Weatherbug werkt wel gewoon hoor... ik denk dat je de verkeerde versie hebt gedownload net als ik eerst. Hier heb je de link naar de storm versie http://blackberry.weatherbug.com/storm/storm.jad klik hierop met je blackberry browser, dan installeerd ie m gelijk.paQ schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:17:
weet er iemand een realtime weer icon oid?
weatherbug is erg mooi, maar werkt niet in Europa
A life? Where can I download it??
Godfather Bodybuilding topic reeks
En dit zou dan in te stellen zijn op de server?MrJ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:28:
Volgens mij kan je dat niet instellen. Ik kan anders niets vinden op zowel mijn BB als in http://mobileemail.vodafone.nl/ . Ik denk dat het dus een ingestelde pol interval is.
Bij bijv. hotmail is het wel instant, maar bij mijn Planet mail duurt het ook soms 10 tot 15 minuten.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 06-04-2009 16:25 ]
Eindelijk de inlog gegevens gevonden.MrJ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:28:
Volgens mij kan je dat niet instellen. Ik kan anders niets vinden op zowel mijn BB als in http://mobileemail.vodafone.nl/ . Ik denk dat het dus een ingestelde pol interval is.
Bij bijv. hotmail is het wel instant, maar bij mijn Planet mail duurt het ook soms 10 tot 15 minuten.
Niet echt een mooie oplossing omdat je toch via het eigen mail adres wilt mailen.I suggest forwarding your pop3 email address to your BlackBerry email address, that would make it instant. If you just add pop3 accounts to your BIS (service provider) it will take anything from 10-15 minutes before it's delivered...
[ Voor 24% gewijzigd door Ruffian op 07-04-2009 18:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 00:00 ]
Gmail kwam bij mij maximaal 10 seconde later binnen dan InstantMail van BlackBerry zelf.Ruffian schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:17:
Update: Gmail komt binnen 3 minuten binnen
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Stap 3: Je moet het vendor.xml bestandje verwijderen uit de mapVerwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:56:
Ik heb de volgende stappen geprobeerd
Stap 3
de vendor.xml bestand verwijderd uit program files/common files/ research in motion/apploader
Stap4
Updaten via desktop manager
Phew gerepareerd!!!
Ik mag nu niet meer van mezelf freubelen met 1.22 anders geef ik mezelf een schop onder mijn kont met maatje 43 stalen neus
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq