Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.lgarena-km900.nl/wp-content/gallery/lg-arena/lg_arena_press_0.jpg

LG Arena Algemeen
Gewicht: 105 gram
Formaat: 106 x 55 x 12 mm
Formfactor: Candybar
Bediening: Toestel
Batterij: Li-Ion accu
Spreektijd: 230 minuten
Standbytijd: 300 uur
Kleuren: Zwart en zilver

LG Arena Communicatie
Frequenties: 900, 1800 en 1900 MHz
Data: GPRS, EDGE, UMTS en HSDPA
Datadiensten: MMS, WAP, Email en HTML

LG Arena Geheugen
Geheugen: 8 GB
Cardreader: microSD (1 slot)

LG Arena Scherm(en)
Soort: 262000 kleuren TFT
Resolutie: 480 x 800

Besturingssysteem
Platform: Toesteleigen

LG Arena Camera
Aantal pixels: 5.00 megapixel (2592 x 1944)
Optische zoom: Nee

LG Arena Connectivity
Bluetooth: Ja
Infrarood: Nee
WiFi: Ja
PC-verbinding: USB

LG Arena Multimedia
Navigatie: Ja
Audio: N.v.t.
Video: videospeler en recorder
Audioformaten: MP3 en WAV
Videoformaten: MPEG4, DivX en XviD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
Het viel me op dat er nog geen topic was voor deze telefoon. Mijn oog is er in ieder geval op gevallen.
Enige wat ik niet terug kan vinden is een release datum voor deze telefoon, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Met wat geGoogle las ik ergens maart 2009. Dus dat duurt niet zo lang meer (als het waar is). Ik vind het wel echt een hele mooie telefoon en wist er niet van tot vanmiddag via deze topic. Hopelijk lopen de menu's een beetje vlot. Op arena.lgmobile.com vind je wat meer info en voorbeelden van de applicaties op deze mobiel.

Edit: Op de vodafone site staat dat het toestel verkrijgbaar is vanaf week 10. Heel snel leverbaar dus :)

[ Voor 34% gewijzigd door kronk op 25-02-2009 16:28 ]

• P4uluz
Ik heb nog contact gehad met de hi shop gister, en de meldde me dat ze niet wisten wanneer de telefoon zou komen, maar dat hij er vanuit ging begin maart meer te weten. Ziet er dus naar uit dat ik niet lang meer hoef te wachten!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Volgens Expansy UK gaat het toestel 419,99 pond kosten en komt het uit op 13 Maart 2009!
http://www.expansys.com/p.aspx?i=178699

En op de volgende website staat dat het toestel al vanaf 2 maart in de winkels ligt.
http://www.lgarena-km900.nl/

Vind het een mooi toestel. Zoals ik heb begrepen heeft het toestel multitouch dus ook een capactieve touchscreen en dat spreek me het meest aan, hopelijk werkt het wel snel en soepel.

• kronk
  • Niet online
Op http://www.expansys.nl/p.aspx?i=178700 staat 19 maart en 469,99 euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
Ik hoop maar dat Hi hem ook snel gaat aanbieden dan. Heb geen zin om hiervoor van provider te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:40
Lijkt me de eerste echte officiele Iphone Killer, of heb ik 't mis?
Multitouch is voor mij echt een reden om niet voor de huidige overige touchscreen telefoontjes te kiezen

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
stefboerrigter schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:30:
Lijkt me de eerste echte officiele Iphone Killer, of heb ik 't mis?
Er bestaan geen officiële iPhone-killers. Of een telefoon de iPhone "killed" hangt van je eigen smaak af.

Verder vind ik dit wel een heel interessant telefoontje. De bediening lijkt goed. LG combineert een hele hoop spannende features in hun GUI. Erg leuk :) Met name het multimedia-gedeelte ziet er goed uit. Jammer dat het qua codec-ondersteuning niet veel bijzonders is, anders had de LG Arena kunnen zijn wat de Meizu M8 had moeten zijn. Maar ik ben in ieder geval benieuwd naar dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Misschien moet je bij besturing melden van het S-class ofzo. Dat scheen dus het plaatje van LG Arena te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hij doet 't toch vrij goed zonder dat hij uit is: nieuws: 'LG Arena in voorverkoop miljoen keer verkocht'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:25
Ziet er leuk uit. Filmpjes bevallen me ook wel. Ik ga maar eens even verder spitten, want ik mag namelijk m'n contract verlengen en de meeste toppers zijn al weer een tijdje op de markt. HD, Iphone (is voor mij overigens geen optie; haat Apple), SE, G1(oer en oerlelijk; dus ook geen optie) enz...

Ja, deze bevalt me wel tot nu toe. Nu maar hopen dat het een succes wordt qua ondersteuning enz. Hij wordt binnenkort ook verkocht met WM, maar deze S-class loopt lekker vlot en is overzichtelijk. Op de landscape-modus na dan.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is inderdaad lekker vlot. Moet wel zeggen dat de officiële video wel wat optimistischer is dan de hands-on ervaring. Maargoed, het loopt evengoed nog lekker.

En dan heb ik het over deze video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:54
Ik vind al die draai dingen er erg irritant uitzien.. Dan vind ik de besturing van de lg renoir toch beter. ALleen jammer dat de renoir geen multitouch eheft en deze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ik ga zeker dit toestel eens in de gaten houden, ik kan vanaf begin volgende maand mijn contract verlengen en misschien dat dit toestel er dan ook tussen komt te staan :)

T.a.v. het huidige besturingssysteem; klopt het als ik zeg dat het wel jammer is dat je er niet zo software ' erbij' moet zetten omdat het een eigen ' uniek' besturingssysteem is dus geen Symbian o.i.d.? Tuurlijk zal er wel in de toekomst meer software bij gaan komen maar als het ' vreemde' OS software is dan kan dit langer gaan duren.
Dus dan zou de optie voor WM een betere zijn alleen kan ik hierover verder nog niets terug vinden behalve dat het eraan zit te komen, nou ja kwestie van wachten daarop dus.

Voor de rest vind ik de gadget van FM-transmitter wel een leuke, lekker makkelijk voor in de auto inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het ding heeft inderdaad een propietary OS, van LG zelf. Dus geen Symbian of WM, en dus kan die software er ook niet op. Dat beperkt je wel enigszins, maar aan de andere kant stelt het LG wel weer in staat om er precies van te maken wat ze willen. Het heeft voordelen en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanthr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 22:23
Is er voor dit OS dan wel een goed GPS programma beschikbaar voor echte navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 12:14

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Zanthr schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:22:
Is er voor dit OS dan wel een goed GPS programma beschikbaar voor echte navigatie?
Heb zojuist ook redelij kwat tijd besteed aan deze vraag. Helaas heb ik nergens info hierover kunnen vinden. Ik ben bang dat er pas navigatie software voor dit OS komt als het veel gebruikt word. Erg jammer, er komt geloof ik ook een WM versie, die heeft qua compatibiliteit wel voordelen doordat het langer bestaat en er meer software is!

Het is eigenlijk helemaal jammer dat er geen Android opzit, hij ziet er een stuk beter uit dan de G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van het OS? Het positieve is dat het er mooi en slick uitziet, maar het lijkt me absoluut niet prettig in gebruik. Zo heb je die kubus. Erg mooi, maar je moet een extra beweging maken om te kiezen welk scherm je wilt openen. Daarnaast is het kubusje ook erg klein dus is het scherm voor meer dan de helft leeg. Gebruik de schermruimte optimaal en zet gewoon meteen 4 thumbnails van elk scherm neer. Lijkt me al een stuk sneller.

Dan heb je ook nog twee manieren om je contacts te bekijken. Eentje via een normale contactpersonenlijst, niks mis mee. De andere manier is via een soort rolband waarbij je maar één contact (volgens mij) per keer kan scrollen. Wederom, de toegevoegde waarde hiervan ontgaat mij compleet.

Dan heb je ook nog een "shortcuts"-scherm. Grappig, maar je kan al deze functies bijna even snel bereiken via het normale homescreen (wat gek genoeg niet automatisch tevoorschijn komt als je de telefoon unlockt). Hetzelfde geldt ook min of meer het voor "Media"-scherm. Je kan heel onhandig door je muziek, foto's en filmpjes bladeren. Joepie.

Ik vind het OS dus behoorlijk bloated en niet logisch en niet makkelijk werken. Het staat wat mij betreft qua gebruiksvriendelijkheid mijlenver van het iPhone OS af, alleen de looks heeft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Ik denk dat je inderdaad de enige bent, of in ieder geval een van de weinige. Het lijkt mij wel werken, afgaand alleen van de filmpjes natuurlijk. Wist niet eens dat er 2 manieren zijn om je contacten te bekijken. Thanks for the input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC, ik vind het knap dat je het hele OS kunt afkraken op basis van een filmpje. Er zijn notabene nog geeneens reviews van de telefoon uit. Wat je probleem met die kubus is snap ik niet helemaal, want je kunt em ook gewoon groot maken en dan heb je dus 4 thumbnails van elk scherm en is het hele scherm gebruikt. Je commentaar op de functies ansich gaat ook nergens over, aangezien je enkel een filmpje hebt kunnen zien. En je vergelijking met de iPhone OS slaat kant noch wal, want hoe kun je de gebruiksvriendelijkheid inschatten op basis van een filmpje. Echt waar iPhone fanboys, wacht even met je oordeel totdat je iig de telefoon in je hand gehad hebt, mag je dan weer vertellen hoeveel beter de OS van de iPhone is. Ik persoonlijk en met mij genoeg anderen hebben dan weer vrij weinig op met de iPhone, mooi ding, maar ik vind em z'n geld totaal niet waard.

Verder lijkt het me een erg leuke telefoon mits ie niet te duur wordt en hij wat positieve reviews zal krijgen. Hoop em snel zelf te kunnen uittesten in een winkel, maar de releasedatum is nog erg verwarrend, hopelijk gewoon deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:02:
Verder lijkt het me een erg leuke telefoon mits ie niet te duur wordt en hij wat positieve reviews zal krijgen. Hoop em snel zelf te kunnen uittesten in een winkel, maar de releasedatum is nog erg verwarrend, hopelijk gewoon deze maand.
Duur is hij niet. Ik heb mn abonnement bij Hi verlengt voor 1 jaar (hi 30) en krijg hem daarbij gratis! (verwachte leverdatum is 1 april, hopelijk geen grapje ;)) Volgens mij stond op de website van hi dat de toestelprijs los 399,- euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een nette prijs, maar dat komt dus doordat je verlenging hebt genomen neem ik aan? Ik kan vanaf morgen m'n t-mobile abo verlengen, maar weet niet of daar nog voordelen aan vast hangen. Verder staat vooralsnog de Arena nog niet in de t-mobile shop, dus dan zou ik een maandje moeten wachten totdat ik bij een derde kan verlengen of totdat ie wel door t-mobile zelf wordt aangeboden. Indien t-mobile niets biedt kan ik vanaf juli overstappen op een andere provider. Moet dus nog een aantal zaken afwachten en vind het daarom extra jammer dat er nog niets bekend is over het toestel, reviews, release date enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Echt waar iPhone fanboys, wacht even met je oordeel totdat je iig de telefoon in je hand gehad hebt, mag je dan weer vertellen hoeveel beter de OS van de iPhone is. Ik persoonlijk en met mij genoeg anderen hebben dan weer vrij weinig op met de iPhone, mooi ding, maar ik vind em z'n geld totaal niet waard.
Hij is geen fanboy, hij heeft gewoon gelijk! Ik heb een 1st generation iPhone gehad en dat was me toch een apparaat zeg! Qua gebruik, snelheid, aanpasbaarheid.. Echt een op zich zelf staand wonder wat ik met pijn en moeite heb weggedaan, omdat 't qua andere opties gewoon niet aan mijn eisen voldeed. (Je kon niks versturen via BlueTooth, karige camera-functies enzovoort) Als er 'n iPhone komt waarbij alle andere hardware / software wel goed geregeld is, neem ik gelijk weer 'n vernieuwde iPhone, want geen enkele andere phone kan daar momenteel tegenop boksen, hoe leuk, goed, snel, mooi ze allemaal ook proberen te zijn.

Deze LG is leuk qua hoe 't OS eruit ziet en dat is 't dan ook..

Er is weinig zelf aanpasbaar, extra software is er niet voor en van LG heb ikzelf ook geen hoge dunk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je snapt hoe dom het overkomt om een telefoon te vergelijken met de iPhone en de conclusie te trekken dat die telefoon minder goed is (op bepaalde gebieden) op basis van een filmpje...... Indien het OS niet zo goed is horen we dit snel genoeg als de reviews eraan komen en je het zelf kunt uittesten. Hoe weet JIJ dat je niets kunt aanpassen, dat er geen extra software voor is (LG is notabene bezig met een eigen Appstore) en dat je weinig met LG op hebt heeft niets te maken met de kwaliteit van deze telefoon. Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil. Ik wacht sowieso totdat ik em zelf kan uittesten, maar kom aub niet meer met geleuter aanzetten dat ongefundeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Oja gelukkig bestaan er ook geen iPhone-filmpjes waarop je kan zien hoe snel en gemakkelijk die werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Ok, en nu graag weer zinnige reacties posten. Dit topic gaat over de LG Arena, en is dus geen welles-nietesdiscussie over of de iPhone beter is of niet. De Arena is nog niet uit, en ten tweede is dit gewoon persoonlijk, dus laat iedereen dit gewoon zelf bepalen, aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
*knip* Dit is dus niet bepaald een zinnige reactie.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 06-03-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Even een vraag t.a.v. het geheugen, in de openingspost staat bij geheugen 10 GB, naar op alle websites die ik heb bezocht staat 8 GB. Is dit een foutje in de openingspost of mis ik iets?

Verder is er momenteel nog niet veel te vinden qua aanbiedingen bij de verschillende providers, dit zal nog moeten gaan komen. Ik hoop eigenlijk dat dan gelijk de WM versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is volgens de officiële LG specificaties 8GB. Het is ook een vrij moderne geheugenkaart had ik hier gelezen. Klinkt wel ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik wil jullie pret zeker niet bederven maar ik zou LG toch een beetje mijden.. helemaal met high-end telefoons.
Vooral LG Viewty was weer een feest.. ken 5 mensen die allemaal hardwarematige problemen hadden binnen half jaar na aanschaf.

Ik ben zelf iig, een beetje huiverig voor LG.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Op voorhand een bepaald merk gaan mijden omdat ze in het verleden wel eens wat telefoons hadden die het niet helemaal tof deden, is nogal overtrokken. Ik ben/was ook niet bepaald fan van LG, maar als ik deze telefoon zie, dan wordt ik toch wel een beetje enthousiast.

Lijkt me niet verstandig om conclusies te trekken voordat het ding in de nodige reviews verschenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
MarcoC, ik vind het knap dat je het hele OS kunt afkraken op basis van een filmpje. Er zijn notabene nog geeneens reviews van de telefoon uit. Wat je probleem met die kubus is snap ik niet helemaal, want je kunt em ook gewoon groot maken en dan heb je dus 4 thumbnails van elk scherm en is het hele scherm gebruikt. Je commentaar op de functies ansich gaat ook nergens over, aangezien je enkel een filmpje hebt kunnen zien. En je vergelijking met de iPhone OS slaat kant noch wal, want hoe kun je de gebruiksvriendelijkheid inschatten op basis van een filmpje. Echt waar iPhone fanboys, wacht even met je oordeel totdat je iig de telefoon in je hand gehad hebt, mag je dan weer vertellen hoeveel beter de OS van de iPhone is. Ik persoonlijk en met mij genoeg anderen hebben dan weer vrij weinig op met de iPhone, mooi ding, maar ik vind em z'n geld totaal niet waard.

Ik baseer mijn mening op de emulator: http://arena.lgmobile.com/emulator/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het schijnt dat naast de genoemde codecs die in de topicstart vernoemd staan, er ook nog de wma-audiocodec en de .mp4-container ondersteund worden. Erg prettig als het klopt, want dat zijn toch wel twee redelijk veel gebruikte formaten.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 06-03-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 16:33:
Ik hoop dat je snapt hoe dom het overkomt om een telefoon te vergelijken met de iPhone en de conclusie te trekken dat die telefoon minder goed is (op bepaalde gebieden) op basis van een filmpje...... Indien het OS niet zo goed is horen we dit snel genoeg als de reviews eraan komen en je het zelf kunt uittesten. Hoe weet JIJ dat je niets kunt aanpassen, dat er geen extra software voor is (LG is notabene bezig met een eigen Appstore) en dat je weinig met LG op hebt heeft niets te maken met de kwaliteit van deze telefoon. Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil. Ik wacht sowieso totdat ik em zelf kan uittesten, maar kom aub niet meer met geleuter aanzetten dat ongefundeerd is.
mag ik je vragen waar je dit gehoord hebt?
Klink namelijk zeer intressant! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 04-09 17:37
DutchManticore schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:42:
Ik wil jullie pret zeker niet bederven maar ik zou LG toch een beetje mijden.. helemaal met high-end telefoons.
Vooral LG Viewty was weer een feest.. ken 5 mensen die allemaal hardwarematige problemen hadden binnen half jaar na aanschaf.

Ik ben zelf iig, een beetje huiverig voor LG.
Dat snap ik nou nooit, ik heb zelf (en ken een aantal andere mensen met) een Viewty, ik heb hem al bijna twee jaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, hetzelfde geld voor de andere mensen.
En ik ben er echt niet voorzichtig mee om gegaan (Stuk of 10 keer laten vallen, veel hacks en onofficiële thema's gebruikt, etc.), de enige klacht die ik heb is de slechte support van LG, en dan vooral in de vorm van geen updates.
Maar aangezien de Arena waarschijnlijk een Appstore krijgt zal dit niet echt een probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Thanks voor de link. Dit wordt nu zeker weten mijn volgende telefoon. Het ziet er allemaal geweldig uit. Alleen hoop ik wel dat contacts / muziek etc, ook nog een beetje vlot lopen met meer dan 13 items er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragao Cell schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:49:
[...]

mag ik je vragen waar je dit gehoord hebt?
Klink namelijk zeer intressant! :P
Random nieuwsbericht of ergens in comments, het is volgens mij nog niet meer dan een gerucht, maar het zou wel leuk zijn idd. Zo las ik ook ergens dat Samsung ook een appstore op aan het zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de accuduur.
2 maten van mij hebben een LG Viewty (KU990). Deze heeft echt een belabberde accuduur.(na half jaar kunnen ze beiden maximaal 1 dag op een volle accu, en bij gebruik van browser / camera wordt dat drastisch minder).
LG Viewty heeft Gespreksduur in Uren: 6 uur, Standby 434 uur, 1000 mAh
LG Arena heeft Gespreksduur in Uren: 3 uur, Standby 300 uur. xxxx mAh.
Nu schrikken deze getallen mij eerlijk gezegd nogal af (gezien mijn ervaringen met de Viewty).
Hoop dat hier binnenkort wat over gereviewed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu toch echt even de reviews en prijs afwachten. Kan met verlengen 1 jaar t-mobile relax 150 een samsung f480 krijgen voor 10 euro. Das ook wel fijn maar 1 jaar weer ergens aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:27:
[...]

Random nieuwsbericht of ergens in comments, het is volgens mij nog niet meer dan een gerucht, maar het zou wel leuk zijn idd. Zo las ik ook ergens dat Samsung ook een appstore op aan het zetten is.
Ok.
Dat Samsung ook bezig is dat wist ik wel maar van LG nog niet.
Vind het wel een intressante ontwikkeling.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:26:
Nu toch echt even de reviews en prijs afwachten. Kan met verlengen 1 jaar t-mobile relax 150 een samsung f480 krijgen voor 10 euro. Das ook wel fijn maar 1 jaar weer ergens aan vast zitten.
Volgens: http://www.lgarena-km900.nl/
Komt het toestel uit op 17 maart en de prijs is €399,-
Meer info vind je terug op de hoofpagina van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Hij is zelfs interessant met een 1-jarig contract. Dat maakt deze telefoon nog interessanter dan hij al was. De kans is klein dat deze het niet wordt. I.c.m. een T-Mobile (wat voor mij de beste provider is) Relax 400 is hij maar € 54,-. Daarbij krijg je ook nog eens gratis WNW plus gratis. Geweldige aanbieding. Toch wacht ik nog even op andere sites.

Bedankt in ieder geval voor de link.

EDIT: Foutje...€ 84,- bij verlenging. Boeven... :(

EDIT_2: Pfff...gaat lekker zo! Ook geen WNW Plus gratis bij eenjarige contracten... ;(

Moet er wel om lachen eigenlijk. Waarschijnlijk toch iets te enthousiast.

[ Voor 22% gewijzigd door Redondo1982 op 07-03-2009 22:42 . Reden: Fouten in gegevens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Een leuk filmpje waarin een LG medewerker zegt dat er inderdaad een LG appstore aankomt:
http://www.youtube.com/watch?v=qusEWdjiMxo
Ook leuk is het einde, waarin hij de iPhone gaat afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In dat filmpje heeft die man het over een spreektijd van 2 uur :X Dat is niet bepaald geweldig.

Stukje met de iPhone was ook wel grappig :P Zo denk ik er ook over. Bevestiging van de app store is ook wel leuk. Toch wel grappig om te zien dat er nu ineens (na Apple) een hoop fabrikanten met een app store komen. Goeie ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook al iets officieel bekend over die app store?

*datum.
*type telefoons die ondersteunt worden
*etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het enige wat in het filmpje naar voren komt is dat ie over twee maand gelanceerd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
RoD schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:01:
In dat filmpje heeft die man het over een spreektijd van 2 uur :X Dat is niet bepaald geweldig.
Daar ben ik ook bang voor met LG (officeel is de aangegeven tijd 3 uur (230 minuten = 3,nogwat uur) voor de Arena)

[ Voor 4% gewijzigd door soepah op 09-03-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:59:
Hij is zelfs interessant met een 1-jarig contract. Dat maakt deze telefoon nog interessanter dan hij al was. De kans is klein dat deze het niet wordt. I.c.m. een T-Mobile (wat voor mij de beste provider is) Relax 400 is hij maar € 54,-. Daarbij krijg je ook nog eens gratis WNW plus gratis. Geweldige aanbieding. Toch wacht ik nog even op andere sites.

Bedankt in ieder geval voor de link.

EDIT: Foutje...€ 84,- bij verlenging. Boeven... :(

EDIT_2: Pfff...gaat lekker zo! Ook geen WNW Plus gratis bij eenjarige contracten... ;(

Moet er wel om lachen eigenlijk. Waarschijnlijk toch iets te enthousiast.
Ik zou sowieso even de t-mobile site zelf afwachten, daar krijg je extra korting indien je inlogt en daar verlengt. Heb zelf toch maar de F480 genomen met een jaar abo voor een tientje (kost zonder verlengen 90 euro voor het toestel). Reden is dat ik nu maar een jaar wil vastzitten en enkel een goedkoop abo neem (T-mobile 150 met 25 sms-bundel). Wellicht dat ik de Arena gratis met hetzelfde abo voor 2 jaar had gekregen, maar ik wil uiteindelijk deze keer toch maar een 1-jarig contract. Ik hoop dat het een leuke telefoon wordt voor degenen die em echt willen, ik kijk volgend jaar wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm denk dat vodafone een foutje heeft in zijn verlengen menu..

daar staat namelijk dit.
de km900 met een hele andere telefoon.
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/8994/foutje.png
niet denken dat deze voor 9,99 verkocht word dat klopt wel, dat is de prijs van bijbetalen bij een abbo

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe het met jullie zit maar kan echt niet wachten op de Arena ... volgens Hi kan hij idd ongeveer vanaf 1 april geleverd worden, maar ze doen hier een beetje onduidelijk over. Ook aangezien de vele aanvragen kan het allemaal wel wat langer duren (mag zelf verlengen vanaf 6 april, alleen heb je dan niet de mogelijkheid je via internet in te schrijven op de Hi site, want dat zegt hij dat ik nog niet mag verlengen?!?!).

Waarom heeft niemand deze telefoon al op zijn deurmat ontvangen om er een mooi reviewtje over te schrijven .. hoop dat hij daadwerkelijk zo goed werkt als op de filmpjes en dat er weinig negatiefs te vinden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Officeel komt hij ook pas uit op ik geloof 17 maart:
Vandaag hebben wij contact opgenomen met LG Mobile Nederland en kunnen wij bevestigen dat de telefoon vanaf 17 maart leverbaar is
Bron: http://www.lgarena-km900.nl/
Daarom heeft niemand 'm op de deurmat en een review geschreven. kan inderdaad ook niet wachten nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dat had ik even niet gezien .. nog een weekje wachten dus :( . Zou in principe voor de Nokia 5800 gegaan zijn, maar dit ziet er veel beter uit dan de Nokia. Nu maar hopen op een positieve review, anders alsnog de Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:30:
Ow dat had ik even niet gezien .. nog een weekje wachten dus :( . Zou in principe voor de Nokia 5800 gegaan zijn, maar dit ziet er veel beter uit dan de Nokia. Nu maar hopen op een positieve review, anders alsnog de Nokia.
Ik heb precies hetzelfde. Ik wacht even de review af vanwege volgens de nogal geringe accuduur. Als dat echt zo slecht is, dan wordt het toch de 5800. Blijkt dit mee te vallen dan wordt dit hem, want deze is wel echt stuk mooier. Vooral die gui.

[ Voor 4% gewijzigd door kronk op 10-03-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Na lang zoeken kwam ik deze (korte) review tegen:
http://www.mobilechoiceuk.com/Phone-review?product_id=491
met als commentaar over de batterij:
Battery life
The battery life of the Arena is a vast improvement on previous LG models, with a whopping 30 hours of MP3 playing time.
er staat wel meer in de review als je het tabblad Full Review bekijkt, maar hierin staat echter niks over de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag dat deze gasten de telefoon wel al hebben kunnen proberen dan .. maar ja beter ik krijg in ieder geval steeds meer zin om de Arena in mijn handen te krijgen .. denk dat mijn keuze toch eerder op de Arena valt dan op de 5800, de UI ziet er veel beter uit en natuurlijk een fantastisch touchscreen! Ook vooral omdat internetten waardeloos blijkt te zijn op de 5800 heb ik voor 99% mijn keuze gemaakt.

Ze zeggen trouwens wel ietsje meer over de batterij:

quote:
LG has addressed the battery issues of its previous phones, and the Arena's battery life is enough for a whopping 30 hours of MP3 playing, but of course, it drains quickly if you go online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, de spreektijd is vrij slecht, maar de batterijduur voor audio afspelen lijkt bovengemiddeld goed. Ik vraag me af waar het verschil in zit. Misschien dat ze in de software nog iets kunnen verbeteren waardoor de spreektijd ook hoger uit kan vallen. Het zou wel mooi zijn in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit filmpje had ik nog niet eerder gezien ...
Niet dat het nou veel anders is ofzo haha .. krijg die Arena alleen niet uit mijn kop 8)7

Vraag me alleen af waar die speakers zitten, zie alleen maar een speaker
op de voorkant zitten, en die lijkt mij toch alleen om te horen wat de ander zegt.

http://www.dailymotion.com/video/x8e5z1_lg-arena-km900_tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu op de website van LG wat meer zien over de Arena, en er een beetje mee spelen.

http://arena.lgmobile.com/nl/

http://arena.lgmobile.com/emulator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Op de Vodafone site staat nu de datum van levering, namelijk 20 maart.

http://www.vodafone.nl/sh...G+Arena+KM900/sku12400018

Ik kan niet wachten , want ik verwacht veel van het toestel. Overigens verwacht ik veel van LG in de komende jaren. Ze luisteren goed naar hun gebruikers, heb ik het idee.

Nog een paar daagjes dus... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trek het echt niet meer haha .. ben een aardige gsm/button freak .. maar zo erg als bij het wachten op de Arena is het nog nooit geweest ... dan zou je zeggen van, gast .. doe relax hij komt vanzelf, maar om de Arena nog niet in mijn handen te hebben is gewoon een marteling!! Bij Hi (mijn abbo) staat dat ie vanaf 1 april leverbaar is .. komt goed uit want mag vanaf 6 maart weer verlengen :9~ ... nou maar hopen dat ie niet (na duizenden aanvragen) een levertijd heeft van 2 maanden heeft, dat trek ik echt niet!

Sorry dat ik zo ÜberBlij doe ... maar ben echt gewoon erg onder de indruk van de Arena! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat de bestelling bij vodafone goed is gegaan en ik nog niet te laat ben voor de 1e voorraad :9~
moet er morgen achter aanbellen of het juist is overgekomen van de bestel wijziging,

ff duimen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Graag nu weer inhoudelijk over de telefoon zelf, en niet over niet ter zake doende randzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
LG Arena is vanaf vandaag officieel verkrijgbaar in Europa. Dit betekent dat we de KM900 binnen enkele dagen in de Nederlandse winkels mogen verwachten. Het nieuwe vlaggenschip van LG is het paradepaardje van de Koreaanse fabrikant.

De Arena is de eerste mobiele telefoon met de intuïtieve LG 3D S-klasse gebruikersinterface. Het toestel heeft een muziekspeler met Dolby Mobile Surround Sound, FM-transmitter en 3,5mm aansluiting. Met de 5.0 megapixel camera schiet je eenvoudig hoge kwaliteit video-opname en de juiste foto's. Snel mobiel internet is mogelijk via 3G HSDPA 7.2Mbps netwerken en Wi-Fi draadloze verbindingen. Standaard heb je 8GB opslagcapaciteit, voldoende voor al je content. Uitbreiden kan via microSD-geheugenkaarten tot 32GB.

De LG Arena ligt naar verwachting de komende dagen in de Nederlandse winkels. Twee kleuren zijn verkrijgbaar: zilver en zwart titanium.

Bron: jouwmobiel.nl 16-03-2009
Nog een paar nachtjes wachten dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, ik houd de Arena ook al een tijdje bij alleen zit ik nog met een probleempje.
Zoals een paar anderen voor mij ben ik benieuwd naar de echte batterijduur en ik vroeg me af of je ermee kunt MSNen oid.

Het Hi Abonnement ziet er wel heel aantrekkelijk uit trouwens: http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/LG-Arena/TLGARENAsi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuke review. Beetje kort, maar geeft een aardige impressie. Ook een erg positieve review trouwens. Batterij lijkt mee te vallen, al is het nog niet voldoende getest, en de foto's die het ding maakt zien er ook niet verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Wat ik wel graag zou willen weten is of de versies die nu geleverd kunnen worden ook met WM6 zijn en zo niet wanneer deze versies beschikbaar gaan worden want op deze versies zit ik eigenlijk wel te wachten i.v.m. de programma's die daar nu al voor beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek al een tijdje een vervanger voor mijn HTC-P3300 en dit ziet er goed uit.
Ben wel huiverig na jaren "smart" te zijn geweest dat er niet veel mogelijkheden zijn met externe programmas.

Een must voor mij: Weet iemand al of er TomTom of iets vergelijbaars op kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:41:
Zoek al een tijdje een vervanger voor mijn HTC-P3300 en dit ziet er goed uit.
Ben wel huiverig na jaren "smart" te zijn geweest dat er niet veel mogelijkheden zijn met externe programmas.

Een must voor mij: Weet iemand al of er TomTom of iets vergelijbaars op kan draaien?
Wisepilot draait erop en er schijnt een bekende navigatie producent software voor de Arena te gaan ontwikkelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nou nou...wat een review zeg! Staat werkelijk niets in. Dit had ik zelf ook kunnen verzinnen aan de hand van de gegevens. En dan zijn er ook nog mensen op die site -en hier- die het een goede review vinden. Alsof ze nu een betere indruk hebben gekregen van het apparaatje. :?

Dat je er tot nu toe nog zo weinig over kan vinden is heel jammer, maar ik ga hem toch maar op de bolle fooi bestellen. Ik neem gewoon een 1-jarig contract en daarna zie ik het wel weer. Ik ga echt niet wachten op de N97 of Omnia HD. Ik neig overigens ook meer naar de Arena, dan de andere twee. Dit apparaatje trekt me gewoon enorm aan. Ik verwacht veel van het OS. Dat WM en Symbian heb ik nu wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een 23:24minuut durend Frans-talig filmpje over de Arena. Hier zie je goed dat het perfect werkt allemaal :9 en ook een handig beschermhoesje voor de Arena voor als je hem per ongeluk laat stuiteren. Vraag me echter nog steeds af waar nou de speaker(s) zitten ... of zou muziek/film geluid uit dezelfde speaker komen waar je aan luisterd in een gesprek :? ... HELP ..

http://www.youtube.com/watch?v=_0pfTozp-yU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:22:
Hier een 23:24minuut durend Frans-talig filmpje over de Arena. Hier zie je goed dat het perfect werkt allemaal :9 en ook een handig beschermhoesje voor de Arena voor als je hem per ongeluk laat stuiteren. Vraag me echter nog steeds af waar nou de speaker(s) zitten ... of zou muziek/film geluid uit dezelfde speaker komen waar je aan luisterd in een gesprek :? ... HELP ..

Inderdaad een uitstekend filmpje om alles te kunnen zien, zoals de werking van het OS. Waar ik echter nog meer van op keek, was het mooie design. Ik had hem namelijk wat lomper verwacht, maar ik vind hem er in het chroom/zilver chique uitzien. Weer een pluspunt, aangezien ik alle overige LG telefoons niet mooi vindt.

[ Voor 0% gewijzigd door Redondo1982 op 22-03-2009 19:59 . Reden: Foutje in tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Redondo1982 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:53:
Nou nou...wat een review zeg! Staat werkelijk niets in. Dit had ik zelf ook kunnen verzinnen aan de hand van de gegevens. En dan zijn er ook nog mensen op die site -en hier- die het een goede review vinden. Alsof ze nu een betere indruk hebben gekregen van het apparaatje. :?
Ik denk dat je het meer als een hands-on moet zien dan een volwaardige review. Hoe dan ook biedt het wel iets van informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, in het begin van de topic lees ik bij eigenschappen van de arena dat hij bluetooth heeft en pc-synchronisatie d.m.v. USB. Maar op de site van HI ging ik eens de viewty met de arena vergelijken waar ik las dat de arena geen bluetooth en geen pc synchronisatie heeft.
Als hij dat echt niet heeft, neem ik die telefoon niet. Weet iemand hier meer over? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Bluetooth heeft hij zowiezo, (Kijk maar eens op de Emulator( http://arena.lgmobile.com/emulator/) en in de specs op de volgende website: http://www.lgarena-km900.nl/lg-arena-km900-specificaties/)
Pc Sync staat hier ook vermeld:
USB & PC-Sync: Ja
WiFi: 802.11b en 802.11g
Bluetooth: 2.1, Stereo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En zelfs synchronisatie over Bluetooth

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:22:

In het filmpje gebruiken ze een mooie beschermcase voor de arena, weet iemand of deze al ergens te koop is? of binnenkort gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Een 10 minuten durend hands-on filmpje over de LG Arena:
http://www.youtube.com/watch?v=kKU52ZgdCUU

Eerst had dezelfde persoon ook een unboxing, deze is vreemd genoeg weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
M-en-M schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:05:
Een 10 minuten durend hands-on filmpje over de LG Arena:
http://www.youtube.com/watch?v=kKU52ZgdCUU

Eerst had dezelfde persoon ook een unboxing, deze is vreemd genoeg weg...
Volgens hem is het een echte multimedia telefoon en helaas de browser 'sucks'. Ook de batterij moet het ontgelden, al vind ik één dag tot anderhalve dag niet slecht. Zoals hij al zei, dat ligt aan wat je ermee doet. Ik denk dat hij hem toch wel tot het uiterste heeft getest en als je er dan toch nog een dag mee doet, dan vind ik dat zo slecht nog niet. Het kan ook zijn dat hij weer belangen heeft bij een andere aanbieder en dus de LG aftest op twee belangrijke criteria, namelijk de batterij en de browser. Achja...het is maar hoe je het hele verhaal interpreteert.

Ik ben in ieder geval weer een stukje dichterbij mijn beslissing. Dus bedankt voor het filmpje. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand wat over de kwaliteit van de foto's en video's van de LG Arena tegenover die van de Nokia 5800? De LG Arena heeft een (imho) mindere lens en single LED flash, maar dan wel weer 5 MP en hij kan videos opnemen in een hogere resolutie.

En hoe zit het met de software van de LG Arena? Ik heb nog geen navigatie product kunnen vinden dat compatible zegt te zijn met de KM900 (op de wisepilot site zie ik niks staan over de KM900). Dit baart me een beetje zorgen omdat het OS van de Arena proprietary is.

Het zou mooi zijn als deze telefoon later op te waarderen is naar WM/Symbian/Android maar om nu een telefoon te kopen met de hoop dat de software later wel komt vind ik een beetje te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
En hij heeft een nieuwe unboxing geplaatst van de LG Arena:
http://www.youtube.com/watch?v=D8ZQhOXLMxI
De eerste heeft hij verwijderd omdat die naar zijn zeggen niet goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
TweakerNummer schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:19:
En hoe zit het met de software van de LG Arena? Ik heb nog geen navigatie product kunnen vinden dat compatible zegt te zijn met de KM900 (op de wisepilot site zie ik niks staan over de KM900). Dit baart me een beetje zorgen omdat het OS van de Arena proprietary is.

Het zou mooi zijn als deze telefoon later op te waarderen is naar WM/Symbian/Android maar om nu een telefoon te kopen met de hoop dat de software later wel komt vind ik een beetje te.
Ja met ditzelfde 'probleem' zit ik ook. Om iets te gaan kopen waarvan je niet weet wat ervoor gaat komen, daar hou ik ook niet van. Ik zou ook niet weten of het mogelijk is een nieuwe OS erop te zetten. Ik kan er nu ook nog niets over vinden. Op zich vind ik de telefoon nog steeds geweldig maar ondertussen vind ik de samsung ultra touch s8300 ook een heel redelijk alternatief, deze heeft alleen geen wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Retir schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:01:
[...]

Ja met ditzelfde 'probleem' zit ik ook. Om iets te gaan kopen waarvan je niet weet wat ervoor gaat komen, daar hou ik ook niet van. Ik zou ook niet weten of het mogelijk is een nieuwe OS erop te zetten. Ik kan er nu ook nog niets over vinden. Op zich vind ik de telefoon nog steeds geweldig maar ondertussen vind ik de samsung ultra touch s8300 ook een heel redelijk alternatief, deze heeft alleen geen wifi..
Ja, ik zit in dezelfde situatie. Ik vind de 8300 ook een goed alternatief door het uitschuifbare ouderwetse toestenbordje, waarmee ik toch even snel een smsje kan sturen. Het zegt wel genoeg dat ik het nog steeds als een alternatief zie. Ik wacht nog één week en dan koop ik een ander. Mij baart het ook zorgen dat je er zo weinig over hoort. Misschien toch niet zo populair toestel en dan kan je jezelf afvragen of de ondersteuning op de lange termijn niet wegvalt. Het is een moeilijke situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik dus ook!
Een heel groot voordeel vind ik wel dat er een FM transmitter in zit, dus geen gedoe meer met kabeltjes in de auto! Had ik nog nooit eerder op een GSM gezien.

Misschien eens naar de LG GM730 kijken?
Iets mindere specs dacht ik maar wel WM6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:24:
[...]

Had ik dus ook!
Een heel groot voordeel vind ik wel dat er een FM transmitter in zit, dus geen gedoe meer met kabeltjes in de auto! Had ik nog nooit eerder op een GSM gezien.

Misschien eens naar de LG GM730 kijken?
Iets mindere specs dacht ik maar wel WM6.1
Die res is te laag; ik wil in de trein lekker kunnen lezen of een film kunnen kijken. Voor zover ik weet is dit de enige smartphone met een 800x640x16M kleuren display en een OS dat het ondersteunt. Bij WM 6.x heb ik nog geen device gezien dat meer als 65k support (OS limitatie?) en bij Symbian heb ik nog geen device gezien dat meer als 640x380x16M support (OS limitatie?). Vandaar dat ik liefst een LG Arena wil, ook vanwege de lage prijs. Inmiddels denk ik er aan om een 5800 tele abbo te nemen en dan maar over 1 jaar een betere smartphone te kopen. Mijn probleem is eigenlijk dat ik lekker wil kunnen lezen in de trein en ik niet geloof dat dit met een res 640 kan, maar misschien vergis ik me (en misschien is het zowieso niet te doen om te lezen vanaf een smartphone in de trein omdat het scherm zo klein is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is allemaal nog vrij onduidelijk wat er met de Arena verder allemaal mogelijk is inderdaad.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, koop de Arena sowieso toch wel, heb genoeg gezien.

Het zou fijn zijn als Tweakers er eentje op de deurmat krijgt en er een review over kan schrijven!
Het is gewoon te hopen dat ze rond 5 april (dat is gemiddeld de dag dat deze echt verkrijgbaar is volgens mij)
met een Arena Appstore komen ... kan me niet voorstellen dat zoiets niet komt, komt goed :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
een ander OS kan je echt wel vergeten, iig geen symbian of windows.

een dergelijk OS moet alle hardware kunnen aansturen die in de telefoon zit, je kan niet zomaar even de firmware van een andere telefoon erop gooien ofzo.

enige wat ik wel vaker gelezen heb, is telefoons die naderhand met linux zijn uitgerust, maar dat zijn dan hacks, niet iets wat de fabrikant uitbrengt.

mijn keuze is iig allang gemaakt, deze telefoon wordt het. nu nog even wachten tot ie ook werkelijk beschikbaar is.

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
JarlSX schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:08:
een ander OS kan je echt wel vergeten, iig geen symbian of windows.

een dergelijk OS moet alle hardware kunnen aansturen die in de telefoon zit, je kan niet zomaar even de firmware van een andere telefoon erop gooien ofzo.

enige wat ik wel vaker gelezen heb, is telefoons die naderhand met linux zijn uitgerust, maar dat zijn dan hacks, niet iets wat de fabrikant uitbrengt.

mijn keuze is iig allang gemaakt, deze telefoon wordt het. nu nog even wachten tot ie ook werkelijk beschikbaar is.
Pfff...daar ben ik blij om zeg! Eindelijk eens een toestel zonder WM en Symbian. Hopen dat deze OS furore gaat maken. Ik gun LG alle succes, omdat ze met een nieuw innoverend product komen. LG heeft tenminste de ballen om iets te ondernemen. Dat is uiteraard ook wel gedwongen geweest, maar ik ken grote bedrijven en hun bijbehorende labs die het allemaal wel prima vinden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Het ziet er hartstikke goed uit en ik was bijna overtuigd! Maar sinds ik de beelden heb gezien van het iphone os 3.0 met o.a. landscape qwerty toetsenbord op veel meer applicaties en de rest van de verbeteringen, heb ik toch een iphone 3g besteld. Het ziet er allemaal toch nog wat gelikter uit. Maar de Arena komt dicht in de buurt, voor mijn gevoel dan.

[ Voor 6% gewijzigd door kronk op 26-03-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
kronk schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:49:
Het ziet er hartstikke goed uit en ik was bijna overtuigd! Maar sinds ik de beelden heb gezien van het iphone os 3.0 met o.a. landscape qwerty toetsenbord op veel meer applicaties en de rest van de verbeteringen, heb ik toch een iphone 3g besteld. Het ziet er allemaal toch nog wat gelikter uit. Maar de Arena komt dicht in de buurt, voor mijn gevoel dan.
Ja, maar die upgrade komt hoogstwaarschijnlijk pas in de zomer. Ik denk zelf nog wel iets later, zoals dat wel vaker het geval is. Dus jij hebt iets gekocht voor in de toekomst. 8)7 Iets waarvan de technologie sneller gaat, dan het verwisselen van mijn boxershort.

Morgen ga ik even een trui kopen, maatje XL. Ik ben zo hard aan het body-builden, dat ik daar vast wel in pas over een jaar. Ik hoop alleen dat ik er dan nog wat aan heb, want er staat 'maart 2009' op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, is het volgende:

als ik goed begrijp is deze telefoon nog niet in Nederland leverbaar, dit zal binnenkort (ik lees ergens 5 april) wel het geval zijn. Dus ik kan begrijpen dat behalve enkele filmpjes nog niet veel mensen hier iets over kunnen zeggen uit 'eigen ervaring'.
Maar is dit toestel nu wel of al leverbaar in het buitenland of is dit ook pas vanaf begin april? Als dat wel al zo is, dan moet er toch ook meer te vinden zijn m.b.t. extra software of de app-store o.i.d.? IK heb gezocht maar kan tot nu toe daarover niets vinden.

Ik ben nog steeds zeer gecharmeerd van dit toestel en wil deze graag nemen bij mijn volgend nieuw abonnement maar ja er zijn nog wel enkele onduidelijkheden waarop ik graag een antwoord zou zien. Het is ook wel jammer dat er op de site van LG-arena nog niet veel 'meer' te lezen is behalve de reclame voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Redondo1982 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:42:
[...]

Ja, maar die upgrade komt hoogstwaarschijnlijk pas in de zomer. Ik denk zelf nog wel iets later, zoals dat wel vaker het geval is. Dus jij hebt iets gekocht voor in de toekomst. 8)7 Iets waarvan de technologie sneller gaat, dan het verwisselen van mijn boxershort.

Morgen ga ik even een trui kopen, maatje XL. Ik ben zo hard aan het body-builden, dat ik daar vast wel in pas over een jaar. Ik hoop alleen dat ik er dan nog wat aan heb, want er staat 'maart 2009' op.
Nou, het gaat natuurlijk niet alleen om die update haha, alhoewel die dan wel fantastisch word. Naar mijn idee zit alles nu al wat gelikter in elkaar. That's it eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG heeft het voor mij verpest door zo lang te wachten, als je maart zegt en het wordt april dan heb je voor mij afgedaan. Daarbij was ik erg enthousiast, maar dat sommige mensen een telefoon, die toch best duur is, kopen of bestellen zonder em ooit in het echt gezien te hebben vind ik wel vreemd. Ik zou een product altijd eerst willen zien voor ik het kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
1 maand vertraging vind ik niet veel voor een dergelijk product.

er zijn er die het veel bonter maken, zoals Meizu met de M8. Ding is aangekondigd vlak voor de iphone bekend werd gemaakt, en is nog steeds niet leverbaar in europa, er staan er wel een paar op ebay, voor ruim 400 dollar. Misschien dat ze er nog een zooi kwijt kunnen in China zelf, maar voor de rest van de wereld zijn ze gewoon te laat.

Mag hier [ABO] Het LG Arena levertijden en abonnementen topic

[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 27-03-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zullen we het maar niet over de Meizu M8 hebben? Dat ding heeft het zo bont gemaakt dat elke telefoon er in vergelijking met de M8 goed vanaf komt :P Verder vind ik zelf één maandje ook helemaal niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 86% gewijzigd door DaannO op 27-03-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 27-03-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meizu wil ik niet vergelijken met LG. Daarbij had LG dit zelf aangekondigd in Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een ingebouwde navigatie in toch? Moet je van internet gebruik maken om die navigatie te kunnen gebruiken?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste