Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:19:
LG heeft het voor mij verpest door zo lang te wachten, als je maart zegt en het wordt april dan heb je voor mij afgedaan. Daarbij was ik erg enthousiast, maar dat sommige mensen een telefoon, die toch best duur is, kopen of bestellen zonder em ooit in het echt gezien te hebben vind ik wel vreemd. Ik zou een product altijd eerst willen zien voor ik het kocht.
Voor mij heeft het niet echt verpest ofzo. Zit meer rond te kijken naar een leuke toekomstige foon. Samsung heeft daar voor een streepje voor, LG staat er ook goed bij omdat beide merken mooie modellen maken.
Maar goed ben ook niet echt te spreken over de officieel data wanneer het toestel in de winkels ligt. Eerst werd er aangekondigd op 2 maart nu bijna een maand verder nog niks en nog geen conrete reviews.
Dat vind ik wel een minpunt maar goed zo gaat dat nu eenmaal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:50:
Er zit een ingebouwde navigatie in toch? Moet je van internet gebruik maken om die navigatie te kunnen gebruiken?
Yup, dat moet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van sommige andere mensen hoor ik dat hij dan direct verbinding maakt met de GPS, en je dus geen internetkosten hoeft te betalen. Ik wil dit namelijk weten omdat dit het verschil gaat maken of ik er internet bij neem of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerNummer schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:40:
[...]

Die res is te laag; ik wil in de trein lekker kunnen lezen of een film kunnen kijken. Voor zover ik weet is dit de enige smartphone met een 800x640x16M kleuren display en een OS dat het ondersteunt. Bij WM 6.x heb ik nog geen device gezien dat meer als 65k support (OS limitatie?) en bij Symbian heb ik nog geen device gezien dat meer als 640x380x16M support (OS limitatie?). Vandaar dat ik liefst een LG Arena wil, ook vanwege de lage prijs. Inmiddels denk ik er aan om een 5800 tele abbo te nemen en dan maar over 1 jaar een betere smartphone te kopen. Mijn probleem is eigenlijk dat ik lekker wil kunnen lezen in de trein en ik niet geloof dat dit met een res 640 kan, maar misschien vergis ik me (en misschien is het zowieso niet te doen om te lezen vanaf een smartphone in de trein omdat het scherm zo klein is).
Sinds wanneer is die resolutie nodig om video te bekijken? Ik kan prima films kijken op m'n iPod Nano met 240*320 en dat ziet er ook haarscherp uit (hoewel het schermpje natuurlijk wel klein is) Voor video op een erg klein scherm maakt het echt helemaal niets uit, maar je moet me niet geloven natuurlijk. De resolutie is trouwens 800*480, en niet 800*640 (nogal logisch, want dan klopt de verhouding niet meer). De meeste serie-rips die je afhaalt op internet zijn trouwens maar 624*352 en die kijk ik zonder problemen op m'n 42" plasma. Dus daar sta je dan met die resolutie-eis voor een klein schermpje.

Lezen op de trein kan je sowieso vergeten. De schermpjes zijn klein en niet gemaakt om comfortabel lange teksten te kunnen lezen. Als je sowieso gebruik wil maken van de hoge resolutie om veel tekst op het display te krijgen, worden de letters simpelweg te klein om nog relax te kunnen lezen. Het is dan ook geen laptop. Mensen die al te hard zeuren ivm resolutie hebben duidelijk nog nooit een iPod touch oid vastgehad: een groter scherm met 480*320 resolutie, en daar is ook niets te klagen wat betreft leesbaarheid of hoeveelheid tekst en alles ziet er scherp uit.

Verder zal deze telefoon volgens de meeste tweakers niet als smartphone geclassificieerd worden omdat er geen OS op staat zoals WM/Symbian/Android/iPhone OS. Waarop dus applicaties kunnen draaien die niet enkel in java geschreven zijn, met een appstore, veel meer software. Noem maar op.

Dit staat natuurlijk open ter discussie, want sommigen willen het begrip smartphone eerder definiëren aan de hand van de functionaliteit. En dan kan het misschien wel.

Dit is eerder een uitgebreide feature phone met uitzonderlijke toepassingen zoals gps, ed.
Retir schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:01:
[...]

Ja met ditzelfde 'probleem' zit ik ook. Om iets te gaan kopen waarvan je niet weet wat ervoor gaat komen, daar hou ik ook niet van. Ik zou ook niet weten of het mogelijk is een nieuwe OS erop te zetten. Ik kan er nu ook nog niets over vinden. Op zich vind ik de telefoon nog steeds geweldig maar ondertussen vind ik de samsung ultra touch s8300 ook een heel redelijk alternatief, deze heeft alleen geen wifi..
Nieuw OS kan je zoals gezegd vergeten. Op zich is extra software ook niet nodig als de functionaliteit die er op zit voldoende goed uitgewerkt is (en daar ziet het er toch naar uit). Dat is het 'nadeel' van feature phones zoals deze: een beperkte software library. Anderzijds is een feature phone wel heerlijk fool proof en stabiel.

Het is voor de doelgroep ook totaal niet relevant hoeveel software er voor zal zijn en wat voor OS het is. Dit wordt voornamelijk gekocht als een 'beefed up' samsung/LG/Sony Ericsson 'standaard' gsm met meer multimediamogelijkheden en een leuke interface. De overgrote meerderheid van de doelgroep zal nooit een extra programmaatje installeren. Omdat de telefoon out of the box al alles doet wat die consument verwacht. Fotootje maken, muziekje luisteren, filmpje kijken. Hoe moeilijk wil je het hebben?

De S8300 is trouwens ook een telefoon met het proprietary Samsung OS, dus daar heb je hetzelfde probleem. Wel een consequent alternatief omdat het ook een capacitief scherm is, net zoals de LG. Dat kan ik ten zeerste aanbevelen.

Dus wat er op staat zal voldoen. Het enige probleem is dat er waarschijnlijk geen of weinig 3rd party navigatiesoftware zal verschijnen. Maar het is dan ook aan jou om te beslissen hoe belangrijk dat is.
Redondo1982 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:42:
[...]

Ja, maar die upgrade komt hoogstwaarschijnlijk pas in de zomer. Ik denk zelf nog wel iets later, zoals dat wel vaker het geval is. Dus jij hebt iets gekocht voor in de toekomst. 8)7 Iets waarvan de technologie sneller gaat, dan het verwisselen van mijn boxershort.

Morgen ga ik even een trui kopen, maatje XL. Ik ben zo hard aan het body-builden, dat ik daar vast wel in pas over een jaar. Ik hoop alleen dat ik er dan nog wat aan heb, want er staat 'maart 2009' op.
Doe eens niet onnozel zeg. Dit slaat echt nergens op. Zelfs met iPhone OS 2.0 is de iPhone nog veel veelzijdiger dan deze LG, voornamelijk door de grote hoeveelheid software.

En wat dan nog als hij iets koopt voor de 'toekomst'? Met een iPhone heb je tenminste het voldoening gevende gevoel dat het hardwareplatform niet zomaar als een steen gedumpt wordt bij elke nieuwe release. Je koopt één keer een toestel, maar de iPhone eigenaars zullen deze zomer het gevoel hebben een 'nieuwe gsm' te hebben gekregen. Dat schept vertrouwen met de consument en is ook gewoon een goed bedrijfsmodel. De iPhone als toestel en gsm wordt gedefinieerd door z'n software. De hardware is volledig ondergeschikt en slechts een middel tot het aanbieden van mobiele software. En zo hoort het ook. Bij de meeste andere phones is de software die er op komt meestal ook de software waarmee het ding in de prullenbak belandt na x jaar gebruik. Wil je enkele fixes? Koop dan maar het volgende modelletje met WM 6.5 ipv 6.1 (of symbian 60v3 ipv 60v2).

Ik snap heel goed dat hij voor een iPhone kiest, alleen al vanwege de ondersteuning.

En "welke technologie gaat dan zo snel"? Dat heb ik echt nooit gesnapt, alsof het zo belangrijk is om elke zes maand van gsm te wisselen "omdat de techniek zo snel gaat". Techniek gaat niet snel, software gaat snel, en daar zit je met de iPhone gewoon goed. De iPhone is bijna twee jaar oud en nauwelijks veranderd, en kan met de huidige mogelijkheden nog prima wedijveren met telefoons die nu pas verschijnen. Nu mag jij mij eens vertellen wat er dan zo snel is gegaan?

Verder zit ook alle nodige hardware in de iPhone. Alle vormen van draadloze communicatie, gps en een goed scherm. Ik heb liever dat er dan een strak OS rond gecode wordt, zodat ik over twee jaar nog altijd prima alles kan doen met die 500 Mhz processor. Sneller enkel omwille van het sneller zijn heeft voor mij geen enkele meerwaarde. Enkel de camera loopt een beetje achter.

Nu goed, ik begrijp dat je blijkbaar weinig inzicht hebt in hoe de mobiele handset wereld werkt, en eigenlijk gewoon elk half jaar 'een nieuwe mobiel wil om de patsen met de o zo snel veranderende technologie'. Ik koop een gsm voor minstens 2, liefst zelfs 3 jaar.

En die paar maand tot iPhone OS 3.0 zijn echt zo om hoor, dat is echt totaal niet relevant.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 00:49:
van sommige andere mensen hoor ik dat hij dan direct verbinding maakt met de GPS, en je dus geen internetkosten hoeft te betalen. Ik wil dit namelijk weten omdat dit het verschil gaat maken of ik er internet bij neem of niet.
Slaat ook nergens op. Ofwel staan de kaarten op de gsm zelfs ofwel maakt hij gebruik van google maps zodat de kaarten via 3G moeten binnengehaald worden. Dat is het enige wat hier van belang is. En volgens mij haalt de KM900 altijd de maps binnen via googlemaps en 3G, want daar is de gps software op gebaseerd.

Dus dat moet je gewoon even nagaan. De 'gps' is enkel de ontvanger die er in zit om je locatie te bepalen.

En voor de geïnteresseerden (de eigenlijke reden dat ik hier in dit topic kwam kijken, om deze link te posten)

==>LG KM900 Arena preview: First look<==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Alvi, je post is prima onderbouwd en ik snap je redenering maar je gaat nu een discussie op gang brengen die uiteindelijk weinig met de Arena te maken heeft en ten tweede hopeloos offtopic wordt. Oftewel, ik wil graag de offtopic discussie bij voorbaat de kop in drukken. Mocht je je geroepen voelen om een algemene discussie te willen voeren dan kun je daar een nieuw topic voor openen.

Back to the LG Arena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan niet doorgaan..

[ Voor 104% gewijzigd door DaannO op 28-03-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En jij dan ook niet..

OT:

De LG Arena is een mooie smartphone, maar ik word wel steeds ongeduldiger. Het doet me misschien wel beslissen tot het nemen van een andere. Die Appstore die gaat er wel komen, had ik begrepen. Als LG slim is gaan ze die op korte termijn lanceren, want dan trekken ze een hoop nieuwe klanten aan.

[ Voor 44% gewijzigd door DaannO op 28-03-2009 17:38 . Reden: foutje in tekst ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt nogal spammerig over, en dat zien we hier liever niet.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 29-03-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Net een stuk zitten lezen op internet. Er komt inderdaad een App store, maar dat gaat nog zeker 18 maanden duren. :(

Dat maakt de keus in ieder geval weer makkelijker, namelijk geen LG voor mij. Alles is dan veels te beperkt qua mogelijkheden, want na verloop van tijd wil je toch een beetje je telefoon testen.

Het klinkt gek -ben anti-Apple- maar Iphone is nu wel mijn eerste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit je dat dan lezen .. een linkje zou handig zijn.
Verder maakt het toch helemaal niet uit dat je een Apple neemt, prima telefoon ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:01:
Waar zit je dat dan lezen .. een linkje zou handig zijn.
Verder maakt het toch helemaal niet uit dat je een Apple neemt, prima telefoon ook!
Wel als je normaliter anti-Apple bent. :D

Hieronder de link...

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan het me niet voorstellen dat dat nog anderhalf jaar duurt. Dat zou echt belachelijk zijn en nergens op slaan. Verder had een LG-medewerker ergens al eerder gezegd dat het binnen enkele maanden zou gebeuren, als ik het goed heb. Ik geloof die 18 maanden in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
RoD schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:06:
Ik kan het me niet voorstellen dat dat nog anderhalf jaar duurt. Dat zou echt belachelijk zijn en nergens op slaan. Verder had een LG-medewerker ergens al eerder gezegd dat het binnen enkele maanden zou gebeuren, als ik het goed heb. Ik geloof die 18 maanden in ieder geval niet.
Als je met zo'n telefoon komt, dan zou je zeggen dat die Appstore er ook snel moet komen. Maar verwacht jij wel enorm veel ondersteuning voor het toestel dan? Denk jij dat het er net zo aan toe gaat als bij de N95 toendertijd. Daar werd heel snel het een en ander voor uitgevonden en daar werden veel fratsen mee uitgehaald. Dit verwacht ik niet bij dit toestel, omdat ik de vind dat de aandacht voor dit toestel lang wegblijft. De media vind het denk ik meer een huis-tuin en keuken mobieltje en gezien zijn specs zou dat wel anders kunnen zijn. Bij de N95 is er maanden vantevoren het één en ander al klaargezet, werd er enorm veel over gesproken en waren de mensen super enthousiast. Ik ook overigens.

Ik denk dat dit een flop gaat worden op het gebied van de veeleisende tweakers. Voor gewone gebruikers zal dit wel een succes kunnen worden. Gewone gebruikers zijn er overigens meer dan tweakers, maar dat even terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit wel wat in wat je zegt Redondo1982, maar kan me toch ook echt niet voorstellen dat er niet een appstore komt voor deze nieuwe reeks van LG, want dit is niet de enige telefoon die gaat draaien op de nieuwe
S-Class UI volgens mij. Zie ook de http://www.engadgetmobile...nt-keypad-gets-s-class-u/ Er komen er volgens mij nog wel meer met deze UI, maar heb er verder nog niet echt naar gekeken. Ik ben zelf geen tweaker en voor mij is deze Arena gewoon top. Opschieten met dat ding dus LG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ik was net even aan het rondsurfen en kwam op de volgende site terecht: http://www.amazegps.com/index.php?page=home&language=nl deze geeft aan dat de navigatiesoftware die ze maken ook op de Arena moet kunnen draaien.

Verder is het inderdaad afwachten wanneer dit toestel nu ergens aangeboden kan worden en wat je er eventueel extra bij krijgt. Ben nog steeds afwachtend naar deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Dit soort loze posts heeft niemand wat aan.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 03-04-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag bij vodafone store opgehaald :D

Leuk, maar hier heeft niemand wat aan. Vul het liever aan met een relevante ervaring.

[ Voor 49% gewijzigd door RoD op 04-04-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:43:
Ik heb hem vandaag bij vodafone store opgehaald :D

[mbr]Leuk, maar hier heeft niemand wat aan. Vul het liever aan met een relevante ervaring.[/]
Test de mobiel dan even van links naar rechts en van voren naar achteren en even linksnaar rechts uit en laat het ons dan weten wat je ervaringen ervan zijn. Moeten we tot aanschaf overgaan of heb je zoiets van.... nou wat mij betreft laat het maar.. ik ben op zoek naar dit soort reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk toestel of zie ik nu als enige de Omnia voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:59:
Leuk toestel of zie ik nu als enige de Omnia voor me.
?? hoe bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 04-09 17:37
De rand lijkt er een beetje op, denk ik...

En NextTVH, hoe bevalt 'ie je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.zone-numerique.com/uploads/Portables/Samsung/i900%20Omnia/samsung_i900omnia_450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsm.nl/image/00022/m5article/lg_arena_large.jpg

Zo bedoel ik het.
Ze lijke best veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in. De LG Arena valt wat dat betreft nog wel mee:

Afbeeldingslocatie: http://www.lgkm900arena.nl/LG-Arena-menu-3d.jpg (geleeched van lgkm900arena.nl). Ik vind dit overigens niet erg, omdat ik vind dat dit gewoon een standaard uiterlijk van de huidige generatie touchscreen telefoons is. Never change a winning team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:58:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zo bedoel ik het.
Ze lijke best veel op elkaar.
Het is gewoon een standaard telefoonconcept wat tegenwoordig bijna iedereen wel gebruikt. Samsung heeft het ook bepaald niet uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Laatst online: 25-07-2024
Kunnen de mensen die het geluk hebben deze telefoon al in bezit te hebben een kleine persoonlijke ervaring hier zetten? Eventuele plus en minpunten die zeker vermeld moeten worden?

Alvast bedankt namens alle binnenkort-graag-in-het-bezit-hebben-van-de-LG-Arena-tweakers-bezoekers :P

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bastardje schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:34:
Kunnen de mensen die het geluk hebben deze telefoon al in bezit te hebben een kleine persoonlijke ervaring hier zetten? Eventuele plus en minpunten die zeker vermeld moeten worden?

Alvast bedankt namens alle binnenkort-graag-in-het-bezit-hebben-van-de-LG-Arena-tweakers-bezoekers :P
De eerste NL reviews van dit toestel komen deze week. Van mij en van mijn concurrenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal dit weekend als ik mijn nieuwe camera heb een video review posten ;)

Ik kan wel een paar plus plunten noemen:
Touch screen werkt zeer goed
Mooi geluid + Mooie in-ears erbij
Goede camera maakt zeer mooie foto's
Het smsen werkt fijn met het volwaardig toetsenbord.

Wat minpunten:
het internet is niet heel snel
ik doe maar rond de 1 á 2 dagen met de batterij

Als iemand vragen heeft moet je maar ze hier posten of een bericht sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:58:
Als iemand vragen heeft moet je maar hier posten of een bericht sturen :)
Wat kreeg je er allemaal bij? Zaten er nog extra dingen bij?
En zit er een standaard navigatiepakket bij en zo ja heb je die al uitgeprobeerd? Werkt de FM transmitter goed?

Zo weer een paar vragen erbij :)

[ Voor 23% gewijzigd door Retir op 06-04-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retir schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:01:
[...]

Wat kreeg je er allemaal bij? Zaten er nog extra dingen bij?
En zit er een standaard navigatiepakket bij en zo ja heb je die al uitgeprobeerd? Werkt de FM transmitter goed?

Zo weer een paar vragen erbij :)
In de doos zaten:
in-ear headset
software + handleiding
batterij + achterkant telefoon
telefoon
Usb kabel
Oplader

Bij mij zit er google maps op maar dat kreeg ik volgens mij van vodafone :)

De fm transmitter werkt goed. Je moet alleen wel oortjes aangesloten hebben (hoeven niet die van lg te zijn) en dan doet hij het pas en dan pas kan je hem op speaker zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb er afgelopen weekend even mee zitten spelen in de winkel (moet toch wat van het toestel af weten wil je mensen een goede keuze helpen te maken).

Paar punten:

+ Goed scherm, groot genoeg, capacitief, WVGA resolutie
+ Leuke, zou bijna zeggen speelse, interface
+ Geotagging (GPS locatie bij foto's opslaan)
+ 'DVD-kwaliteit' video (heb er een filmpje van op de PC bekijken en dat zag er niet slecht uit)
+ 8GB intern geheugen
+ (Automatische) Landscape modus (vooral prettig in hoofdmenu, bij berichten en in de browser)
+ Paar grappige spelletjes die gebruik maken van de 'motion controller' die in het toestel zit (aka de level sensor). Denk aan dobbelen, rad van fortuin, balletje hooghouden met tafeltennis.

- Browser voelt wat traag aan met de pagina opbouw, scrollen en menu's. Vooral in landscape modus.
- Inzoomen op internet pagina's voelt traag
- Muziekspeler wat te druk (2 visualisaties, 2x bestandsnaam etc)
- Verschil in materiaal tussen voor en achterkant. Vooral het kleurverschil viel me tegen.
- Niet de 'tweakability' van bijvoorbeeld Symbian of Windows Mobile, ook al mag je dat niet echt verwachten van dit toestel.

Al met al vind ik het een erg prettig toestel, in mijn ogen beter dan de LG Renoir, ook al heeft die een 8 megapixel camera. Minpunten wegen niet op tegen de pluspunten, en het toestel is op dit moment één van de leukste toestellen die je kunt krijgen.

Pakketten die wij hier in de winkel hebben liggen zijn de Armin van Buuren pakketten met een 8GB microSDHC kaartje erbij met daarop het album "Imagine The Remixes" van voorgenoemde artiest. Tevens staan er 4 videoclips en wat wallpapers van hem op. Verder zit er niet veel bijzonders in de doos.

P.S.: Volgens mij zit er niet standaard een navigatiepakket bij, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet eens naar gekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Morgen krijg ik hem binnen en dan zal ik jullie wat laten weten. Ik hoor iedereen wel over die browser, dus ik hoop dat LG snel met een fix komt.

Tot morgen dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je de arena ook verbinden met je computer zonder usb kabel?

En is de navigatie die erbij zit, betaald via internet of kosteloos? Want ik hoor echt verschillende verhalen over dat de navigatie gebruik maakt van google maps en dat hij direct verbindt met GPS en je er dus niet voor hoeft te betalen. Ik vraag dit omdat ik dan weet of ik me abbo moet aanpassen of niet

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand misschien een soort vergelijking kunnen uitvoeren tussen de LG arena/renoir en de samsung omnia. Misschien iemand die 2 van de 3 telefoons in handen heeft gehad en dan langer dan alleen eventjes in een winkel.

en hiermee bedoel ik onderbouwt wat de voordelen en nadelen zijn van de arena ten opzichte van
bijvoorbeeld de samsung omnia en LG renoir. ik probeer hier geen discussie opgang te brengen oid, maar ben gewoon nieuwsgierig en het kan helpen bij mijn keuze. ik zit namelijk op dit moment erg te twijfelen aangezien internet wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik heb een vraagje voor de bezitters. Ik wil deze telefoon kopen en hem ook veel als mp3 speler gebruiken. Hoe zit het muziek die je op het extern geheugen zet? Kan je daar ook afspeellijsten van maken of werk je met mapjes? Iemand een idee/ al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:56:
kan je de arena ook verbinden met je computer zonder usb kabel?
Ja, via Bluetooth
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:56:
En is de navigatie die erbij zit, betaald via internet of kosteloos? Want ik hoor echt verschillende verhalen over dat de navigatie gebruik maakt van google maps en dat hij direct verbindt met GPS en je er dus niet voor hoeft te betalen. Ik vraag dit omdat ik dan weet of ik me abbo moet aanpassen of niet
Via GPS kun je alleen coordinaten binnen krijgen, verder niet
Maps haalt hij via GPRS of WLAN of 3G ( iig Internet) binnen
Dus als je dat wilt gebruiken is een internet abbo wel aan te raden

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Iederen de telefoon aan het testen ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:35:
[...]

De eerste NL reviews van dit toestel komen deze week. Van mij en van mijn concurrenten ;)
Ben je al een beetje opweg met je review, zit er met smart op te wachten (en ik niet alleen ben ik bang :9 )

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Net binnen gehad en eerste indruk is in één woord...FANTASTISCH!! Lekker design, draait soepel en ligt geweldig in de hand. Het is niet zo'n groot lomp ding en dat had ik toch een beetje verwacht. Dus dat is een pluspunt extra. Het is gewoon een heel elegant toestel. Vanavond laat ik jullie even wat gebruikerservaringen weten per onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Laatst online: 01-06 15:34
Al een tijdje zit ik de Renoir te overwegen (mag een nieuwe telefoon nemen bij mijn abonnement dat binnenkort afloopt). Nu zie ik dus dat de Arena op de markt is en toch best interessant is. Wat voor mij belangrijk is dat de foto's van de camera redelijk fatsoenlijk zijn (voor een telefoon). Altijd handig om toch wat plaatjes te schieten als de grote camera niet bij de hand is.
Hoe is de afweging van de Renoir vs Arena te doen? Hoe scoren ze trouwens op het maken van video opnamens, daarover kan ik niet echt superveel vinden over de Renoir? Of kan ik beter wachten op de Viewty 2, waarvan nog steeds niet duidelijk is wanneer deze uitkomt??
Ik ben benieuwd naar de eerste testresultaten van de Arena!

Bij T-Mobile krijg je bij de Arena trouwens een gratis headphone van Skull Candy erbij, veel beter dan de standaard bijgeleverde oordopjes lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:24:
Net binnen gehad en eerste indruk is in één woord...FANTASTISCH!! Lekker design, draait soepel en ligt geweldig in de hand. Het is niet zo'n groot lomp ding en dat had ik toch een beetje verwacht. Dus dat is een pluspunt extra. Het is gewoon een heel elegant toestel. Vanavond laat ik jullie even wat gebruikerservaringen weten per onderdeel.
Wat vaak als minpunt genoemd wordt is het invoeren van sms op de normale stand en qwerty stand.
Hij zou vaak traag zijn en daardoor letters overslaan of dubbel tikken van letters (omdat het te lang duurt)
Hierdoor zou het smsen vervelend zijn voor fast-t9-smsers ...

Zou hier heel graag wat over horen van je ... en de rest natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:33:
[...]

Wat vaak als minpunt genoemd wordt is het invoeren van sms op de normale stand en qwerty stand.
Hij zou vaak traag zijn en daardoor letters overslaan of dubbel tikken van letters (omdat het te lang duurt)
Hierdoor zou het smsen vervelend zijn voor fast-t9-smsers ...

Zou hier heel graag wat over horen van je ... en de rest natuurlijk :9
Hier ben ik ook wel benieuwd naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Één minpuntje wat ik nu heb meegemaakt is de HI simlock. Achja, niet alles kan meezitten. Ik ga maar eens even bellen, aangezien mij verteld werd dat ik gewoon met Vodafone kon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Arena ook. Wat ik nu steeds merk is dat wanneer ik een wifi connectie maak de telefoon een paar bytes verstuurd en ontvangt en dan gaat er op de één of andere manier geen data meer heen en weer. Wat dit precies is weet ik nog niet.

Dan inderdaad de HI simlock is ook een nadeel maar ik ga ervan uit dat hier wel een oplossing voor komt ;)

Tevens ben ik ook in het bezit van de iphone eerste release dus kan aardig wat vergelijken. Naar mijn mening loopt OSX stukker beter dan de S-CLASS interface van LG.

De reactie van het typen van een SMS/MAIL is inderdaad een beetje aan de trage kant.

Voor zover de eerste reacties van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
*weg* geen unlockrequets op het forum

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 07-04-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing is er nog niet maar deze zal niet lang op zich laten wachten....uit je woorden haal ik dus de frustratie van een 2de sim kaart die geld kost zodra je deze gaat gebruiken ;)

Tot op heden vraag ik me nog af wie wifi wel werkend heeft?

Voor de rest vind ik het geluid/beeld echt super!

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 07-04-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:47:
[...]

De oplossing is er nog niet maar deze zal niet lang op zich laten wachten....uit je woorden haal ik dus de frustratie van een 2de sim kaart die geld kost zodra je deze gaat gebruiken ;)

Tot op heden vraag ik me nog af wie wifi wel werkend heeft?

Voor de rest vind ik het geluid/beeld echt super!
Dat kan je wel stellen, ja! Wifi heb ik trouwens werkend gekregen.

*weg*

Ik vind het tot nu toe een super toestel en daarom wil ik er ook alles aan doen om dit toestel te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 07-04-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Laatst online: 25-07-2024
Redondo1982 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:59:
[...]

Dat kan je wel stellen, ja! Wifi heb ik trouwens werkend gekregen.

[mbr]*weg*[/]

Ik vind het tot nu toe een super toestel en daarom wil ik er ook alles aan doen om dit toestel te houden.
Ow, ja daar had ik ook nog niet over nagedacht... voor mijn werk zit ik wel eens weekendjes in België en dan switch ik gewoon van sim-kaartjes omdat me dit een hoop geld scheelt... maar dat gaat dus niet met mijn t-mobile toestel binnenkort!

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:22:
Één minpuntje wat ik nu heb meegemaakt is de HI simlock. Achja, niet alles kan meezitten. Ik ga maar eens even bellen, aangezien mij verteld werd dat ik gewoon met Vodafone kon bellen.
Heb jij de telefoon van Vodafone ontvangen? Mij vertelde ze gister terwijl ze de datum van beschikbaarheid van de site hebben gehaald, dat de telefoon nog steeds niet op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:22:
Heb je inmiddels al kunnen testen of dat idd werkt, een Vodafone abbo erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 06:57:
[...]

aha, ok niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Simlock heb ik niet zoveel last van, HI klant en toestel ook daar gehaald
Over de telefoon trouwens:
Sycnronisatie met PC gaat echt heerlijk:) snel en gemakkelijk alles overgezet.
Browsen had inderdaad wat sneller gemogen, maar als ik veel wil kijken ga ik wel achter pc zitten, daar heb ik 'm niet voor.
Emailen werkt goed, net als SMS'en, geen last van traagheid in toetsenbord (so far).
Enige nadeel vind ik, is dat de wekker niet hard genoeg gaat voor mij om wakker te worden, maar of dat aan de telefoon ligt;)?

Iemand al applicaties en dergelijke gevonden of andere leuke dingen?
Ik heb Amaze GPS geinstalleerd, werkt geinig en makkelijk te installeren
(Via telefoon naar: http://wap.amazegps.com/ gaan en hij werkt:))

[ Voor 10% gewijzigd door soepah op 08-04-2009 11:57 . Reden: amaze gps toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de mp3 functie. Kan je ook afspeellijsten maken hiervan? En weet iemand hoe het zit als je mp3s op extra geheugen erbij zet? Zet je dat gewoon in mappen en open je die door erop te klikken als het ware? Ik weet niet zo goed wat ik me hierbij van moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:56:
Ik heb een vraagje over de mp3 functie. Kan je ook afspeellijsten maken hiervan? En weet iemand hoe het zit als je mp3s op extra geheugen erbij zet? Zet je dat gewoon in mappen en open je die door erop te klikken als het ware? Ik weet niet zo goed wat ik me hierbij van moet voorstellen.
Je kunt als je de gewone interface bekijkt (De Cube) naar degene gaan met de paarse achtergrond, en die bevat je favoriete MP3tjes (Als Afspeellijst)
MP3's op extra geheugen zet hij allemaal in de MuziekLijst (Onder subkopje AlbumNaam)
(Tenminste, bij de extra cd's van Armin van Buren die ik er standaard bijkreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Levertijdzaken mogen in TP.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 17:16
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:56:
Ik heb een vraagje over de mp3 functie. Kan je ook afspeellijsten maken hiervan?
Als je in het hoofdmenu "muziek" kiest, en vervolgens linksboven op het formuliertje tikt, zie je de functie "nieuwe afspeellijst". Alle afspeellijsten komen in het drop-down menu bovenin het scherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Laatst online: 01-06 15:34
Voor de mensen die benieuwd zijn naar een test heb ik een Russische website gevonden:
Engelse vertaling
Nederlandse vertaling
Ben benieuwd of de Nederlandse gebruikers er het mee eens zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
ASF86 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:15:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar een test heb ik een Russische website gevonden:
Engelse vertaling
Nederlandse vertaling
Ben benieuwd of de Nederlandse gebruikers er het mee eens zijn!
Tja...mij positief volgens ze zijn wel. ;)

Uiteraard heb ik alleen het laatste gedeelte gelezen. Ik werd dronken van de tekst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 06:57:
[...]

Ja, heb ik uiteraard getest. Pincode invoeren doet hij nog, waardoor je hoop hebt. Die gaat echter snel verloren na de melding 'locked'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen de 5800 en de Arena. Video is belangrijk en ik ben heel benieuwd naar de kalender/organiser van de Arena. Afspraken, memo's, alarms enzovoort. Op de 5800 als ik zo de reviews lees best goed, hoe is het op de arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:01:
[mbr]*weg* Levertijdzaken mogen in TP.[/]
ehm, sorry maar wat is TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is bij mij nu al 5x achter elkaar gecrasht :'(

Morgen maar even langs de vodafone store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je filmpjes moet bekijken op de arena? Ik heb gelezen dat hij DivX ondersteunt, en in het installatie programma kon je ook DivX mobile converter installeren. Heb ik gedaan, vervolgens film geconverteerd en als ik hem wil openen staat er ''wordt niet ondersteund'' ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@littleredbird: TelecomProviders, ook onder de Telecommunicatie afdeling net als deze area

@Boogyman393: als video belangrijk is moet je de Arena hebben, die heeft Divx support

de 5800 niet, kan wel geinstalleerd worden, lees ik, maar speelt niet echt lekker af

over de kalender/etc functie kan ik nog niks zeggen, heb de mijne nog niet binnen :'(

@abuay: hoe heet de file, .avi of .divx?

@NextTVH: welke firmware heb je?

[ Voor 9% gewijzigd door JarlSX op 08-04-2009 22:10 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het bestandje staat AVI, maar er staat dat het een Xvid bestand is. Dus ik heb hem in die DivX mobile converter gegooid, 3 uur mee bezig, daarna op telefoon gezet maar nog steeds ''niet ondersteund''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien handig dat je je even inleest over wat videofiles zijn en hoe je ze werkend kunt krijgen. Zie Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie in dat link de oplossing niet helemaal. Ik gebruik hun software om films te converteren, maar hij speelt het toch niet af. Weet iemand wat ik voor bijzonders moet doen om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er staan in dat topic een aantal handvaten om fatsoenlijk video te converteren. Probeer eerst zelf eens wat voordat je hier je vraag stelt. Dat wordt namelijk wel van je verwacht hier.

Ook bij hun software kun je even kijken wat er precies gebeurt met de files als je ze converteert.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk een achtergrond afbeelding toe te voegen aan een van de vier hoofdschermen? Of is het mogelijk de kleuren aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
@Boogyman393: Kalender werkt voor mij echt heerlijk!! doormiddel van touchscreen ben je direct waar je wezen moet en de opties en tijd invoeren zijn gewoon handig en goed.
Daarnaast werkt syncen met Office (Outlook) Prima, wat voor mij handig is, of dit voor jou ook geld weet ik niet, heb 't trouwens nog niet met firebird of een ander proggie geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:09
gister even gespeeld met deze LG, wat een prut ding zeg, start ik hem op met een tmo sim erin (deze was gelocked op kpn) krijg ik ook een melding dat er een lock op zit, vervolgens haal ik mijn sim eruit en kom ik opeens in het hoofdscherm, tot mijn verbazing waren zonder te vragen al mijn sim contacten gecopieerd en kon ik deze er met geen mogenlijk heid uit krijgen!
wat ik ook deed. na een half uur klooien een prepaid sim erin gedaan, waar geen nummers op stonden en deed de telefoon het zelfde geintje weer, en copieerde dus ongevraagd de enige 2 adressen die op de kaart stonden.
leuk, zo'n smart phone hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel kan ook elk moment komen. Weet iemand of msn er al op zit? Ik heb op internet wat zitten zoeken maar echt veel applicaties zijn er nog niet voor te vinden.... Iemand al wat leuks gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ,msn ben ik nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het toestel volgende week.
Is er iemand die mij kan vertellen of het smsen een beetje snel werkt en of de batterij duur lang is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zal deze week volgens Daano een eerste indruk verschijnen op tweakers, ben erg benieuwd.
Mijn chauffeur is onderweg eindelijk, dus kan ik ook het eea testen en wellicht wat vragen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Msn zit er ook niet op (Als je de specs doorleest kom je dit ook tegen).
daarnaast, over de batterijduur: ik heb 'm nu 2 dagen, en intensief gebruikt (om te testen en de nieuwigheid natuurlijk), hij houd 't bij mij nu telkens 24 uur vol.
Ik verwacht echter bij wat minder gebruik (ca 2 uurtjes per dag) dat de batterij het wel 2 dagen moet kunnen volhouden. veel langer verwacht ik niet.
Smsen en mailen enzo (evenals adres invoeren en dergelijke) gaan makkelijk (gewoon nummeriek gsm toetsenbord of het volledige qwerty toetsenbord). ff wennen maar 't werkt daarna prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay. dank je wel voor je reactie.
Is het touchscreen dezelfde als de vorige LG's of heeft LG nu een beter touchscreen gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:32:
Okay. dank je wel voor je reactie.
Is het touchscreen dezelfde als de vorige LG's of heeft LG nu een beter touchscreen gemaakt?
Ik heb geen ervaring met vorige LG's,maar deze werkt gewoon goed. (Ik heb alleen ervaring met de iphone, vind dat hij net zo goed reageert als de iphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze Arena heeft een capacititief touchscreen ja. Waardoor het zeer geschikt is voor vingerbediening. De iPhone heeft ook zo'n soort touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefboerrigter schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:57:
[...]

Ik heb geen ervaring met vorige LG's,maar deze werkt gewoon goed. (Ik heb alleen ervaring met de iphone, vind dat hij net zo goed reageert als de iphone).
Okay, dat is goed om te horen. Ik krijg hem volgende week. Ben reuze benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
Weet iemand hoe ik email moet instellen (hotmail) ik krijg nu de melding dat de instellingen niet goed staan... iemand die mij hiermee kan helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drial schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:50:
Weet iemand hoe ik email moet instellen (hotmail) ik krijg nu de melding dat de instellingen niet goed staan... iemand die mij hiermee kan helpen ??
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij ondersteunt Hotmail geen pop meer voor bijvoorbeeld outlook of mobiele telefoons. Ik weet wel dat Gmail dit wel doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
ff zoeken op google misschien?? dit is echt te makkelijk
Klik1
Klik2
Klik3
Klik_Google
Het is nog niet helemaal uitgerold naar iedereen: "We zijn er nog mee bezig, dus het kan zijn dat ie het af en toe niet doet. En als je je account-instellingen nog steeds op US hebt staan, dan gaat het ook niet werken".
Ik heb zelf echter alleen problemen tijdens het mailen, lijkt wel alsof ik perse Wifi moet gebruiken, en dit werkt niet altijd even soepel.
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik er ook nog niet echt ingedoken ben.

[ Voor 36% gewijzigd door soepah op 09-04-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
bij bericht instellingen kun je verbinding soort kiezen dat weet ik dan weer wel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Bedankt, die zit echt diep verstopt:) had er ook nog niet echt naar gekeken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg tevreden met mijn LG Arena. Net binnen gekregen.
Vraag: kan ik NOS journaal ontvangen??
Zoja hoe! Kan zo gauw niets vinden op internet.

Groeten,
Bert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
Krijg nog steeds demelding "instellingen ongeldig" terwijl ik alles heb ingesteld zoals ze dat aangeven op de web pagina's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben hier mensen ook al een paar keer gehad dat ie vastliep of uitviel. Ik heb hem nu 3 dagen en hij was de eerste dag vanzelf opgestart, daarna niet meer gehad. Net tijdens het opladen had ik een vriend gebeld en wilde zijn nummer opslaan, maar toen liep hij echt vast. Aan/Uit knop deed het ook niet scherm bleef hangen. Batterij er maar uitgehaald en opnieuw in gedaan en nu doet hij het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
Dat is gewoon spam ;)

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 09-04-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon vanmiddag binnen gekregen, ben er al heel de tijd mee bezig.
Menu is leuk allemaal, touch werkt perfect, grappige spelletjes, agenda werkt zeer makkelijk, de 4 schermen zijn allemaal zeer handig, allemaal veel eye/touch-fun. Geluid zonder oordopjes vind ik wat aan de zachte kant (eigenlijk te zacht). Smsen werkt nog een beetje stroef maar dat is allemaal even wennen denk ik met een touchscreen, al moet ik zeggen dat de qwerty stand me beter afgaat dan de "normale stand' deze vind ik tot nu toe eigenlijk een beetje irritant werken. Dat vastlopen heb ik ook al twee keer gehad in het begin, batt. eruit moeten halen (beetje raar wel) Internet werkt ook wel prima, ik vind het niet langzaam ofzo, en het in en uit zoemen met je vingers werkt opzich ook wel prima. Dit is overigens ook wel leuk om te doen bij je eigen foto's, die er trouwens meer dan prima uitzien overdag, en in de avond moet je gewoon niet te ver gaan staan van hetgeen dat je wilt fotograferen dan valt dat ook nog best mee. Video opnemen werkt ook prima, mooi beeld, ook wel grappig is dat je met video opnemen de flitser constant aan kan laten staan. Leuk voor boswandelingen in het donker :-)

Heb nog een vraagje over dat zelf aanmaken van afspeellijsten, ik maak een afspeellijst aan, geef hem een naam en sla deze op. Vervolgens voeg ik hier nummers aan toe, alleen kan ik echt nergens deze afspeellijst selecteren (hij bestaat wel, want heb hem daarna nogmaals onder dezelfde naam toegevoegd en toen zei hij dat deze al bestond) Je kan alleen kiezen uit Alles, Favoriet, Artiesten, Albums, en Genres! Geen naam van jou afspeellijst dus! Als ik albums kies staat daar wel cd1 en cd2 van Armin van Buuren, dus het moet wel mogelijk zijn op de een of andere manier lijkt mij? Hoor graag of iemand weet hoe dit precies werkt. Zodra ik weer wat meer te vertellen heb horen jullie me wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Laatst online: 07-09 02:50
Hier onder is een link naar een review die gemaakt is door GSMHelpdesk:
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=3841

Ik moet eerlijk zeggen dat wel een beetje teleurgesteld ben dat volgens de review i-netten niet echt fijn werkt.
dat is voor mij toch wel een belangrijk punt. En hier was ik ook al een beetje bang voor.
Hopelijk gaat LG nog een goede update op de markt brengen zodat de i-net browser een opkrik beurt krijgt zodat het toestel toch wat beter zou kunnen scoren.

Interface ziet er gelikt uit en het model maar goed dat is normaal bij LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Hollykok, heb je ook al iets geprobeerd met DivX bestandjes enzo? ze lukken namelijk niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefboerrigter schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:39:
Iemand al applicaties en dergelijke gevonden of andere leuke dingen?
Ik heb Amaze GPS geinstalleerd, werkt geinig en makkelijk te installeren
(Via telefoon naar: http://wap.amazegps.com/ gaan en hij werkt:))
Probeer dit ook te doen, maar krijg de melding: Validatie mislukt.
Heb dit wel met de signed versie gedaan, unsigned lijkt mij minder veilig, of
maakt dit niks uit en werkt alleen de unsigned versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook wat de DivX vod registratie inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:55:
weet iemand ook wat de DivX vod registratie inhoud?
Je mag best even gebruik maken van Google voordat je hier een vraag neerplempt. Zoeken op "divx vod registration" geeft je al voldoende aanwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:29:
Beste Hollykok, heb je ook al iets geprobeerd met DivX bestandjes enzo? ze lukken namelijk niet bij mij...
Nee daar ben ik nog niet aan toegekomen, maar met google zal je een eind komen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dragao Cell schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:27:
Hier onder is een link naar een review die gemaakt is door GSMHelpdesk:
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=3841

Ik moet eerlijk zeggen dat wel een beetje teleurgesteld ben dat volgens de review i-netten niet echt fijn werkt.
dat is voor mij toch wel een belangrijk punt. En hier was ik ook al een beetje bang voor.
Hopelijk gaat LG nog een goede update op de markt brengen zodat de i-net browser een opkrik beurt krijgt zodat het toestel toch wat beter zou kunnen scoren.

Interface ziet er gelikt uit en het model maar goed dat is normaal bij LG.
Ik vind het een beetje een slappe review. Onze ervaringen zijn heel anders en daarnaast trekken wij geen vergelijken met de iPhone. Ook de pics zijn een btje snel snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moderator ik heb het gegoogled al, ik heb de registratie procedure die daar wordt beschreven gevolgd, een activatie video afgespeeld en nog doet hij het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou opeens staan mijn afspeellijsten erbij nadat ik er wat nieuwe muziek op gezet heb .. raar dat dit niet direct gebeurt dan .. nou ja opgelost ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
  • Laatst online: 18-06-2024
ik heb ook de arena gehaald en ik moet zeggen dat hij me heel goed bevalt. hij heeft zichzelf 1 keer restart bij mij dat was de eerste dag.
mijn vraag is alleen of jullie ook problemen hebben met youtube als je wifi gebruikt.
want dan geeft hij steeds de melding dat wifi deze optie niet ondersteunt.
ik had hiervoor een N95 8GB en die deed het prima via wifi.
hebben er meerdere mensen hier last van ? en weet er iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Laatst online: 23-08 22:00
Over dat Divx filmpjes: Het werkt ontzettend makkelijk.
Download een film met Divx of Xvid codec. deze komt dan als .avi binnen.
download iLove >>

http://fs07n1.sendspace.c...3p/iLove%203.8%20final.7z

selecteer en sleep zowel je .avi als je .srt (subtitle) in het scherm van iLove.
vervolgens wordt hier automatisch een .mp4 bestand van gemaakt.
deze kun je kopieeren naar je Arena. ik heb op deze manier al 2 seizoenen Prison Break erop staan, het werkt perfect en haarscherp beeld.

Veel succes.
Vragen? > Vraag!

Het enige wat mij nog niet is gelukt is de GPS. ik heb zowel Google Maps (van vodafone gehad) en Amazegps en beiden krijg ik geen signaal. als netwerk heb ik WiFi van mijzelf, en GPS instelling heb ik op stand alone staan.

Kan iemand mij helpen???

[ Voor 17% gewijzigd door PcComm op 09-04-2009 23:15 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste