Geloof me, de LG arena ziet er leuk uit, en in het begin is ie misschien nog wel goed te gebruiken. maar op ten duur gaat dat ding tog wel kapot.
21 juni 2009 1tje gehaald met abbo, kon nog geen half jaar later terug omdat het apparaat volledig vastliep en niet meer te gebruiken was.
Terug van reparatie gehad, blijkt ie na een tijdje weer vaak niet te kunnen opnemen, of ophangen met bellen.
nog een keer terug van reparatie, is het beeldscherm soms niet goed, afijn een tijdje aangezien en toen weer teruggegaan.
Weer teruggehad van reparatie, blijkt gewoon niks aan te zijn gedaan en vertoont nog steeds hetzelfde probleem.
Terruggegaan en aangeduid dat ik een ander wou, LG niet mee akkoord

afijn, akkoordje gegooid met winkel dat ie nog 1 keer terugging en daarna zou ie omgeruild worden via de winkel.
teruggehad, vorige probleem verholepn, maar nou liep ie weer soms vast met internette (beeld)
Uiteindelijk 2 weken geleden eindelijk kunnen omruilen voor een andere telefoon.
Heb nu een samsung wave genomen, en ondanks dat dit de eerste foon is met het Bada OS, werkt ie een stuk fijner/stabieler/sneller dan die LG.
De winkel zelf heeft al aangegeven dat ik beter geen LG meer kon nemen omdat ze nog steeds veel problemen hebben, alleen de nieuwere (iets) minder.
Het is jammer, maar de LG arena wordt nog steeds verkocht, ondanks dat er nog steeds best veel problemen mee zijn.