Op het Basisscherm (van de 3D-kubus, snelkoppelingen) staan 6 standaard iconen (tenminste bij T-moblie). Nu haalde ik van de week de LG Arena uit mijn zak en had ik per ongeluk dus op wat knoppen gedrukt want opeens kon ik die icoontjes verwijderen. Ik heb er dus per ongeluk 1 verwijderd. Nu wil ik eigenlijk wel wat meer incoontjes erop gaan zetten maar ik heb geen idee hoe dat moet. Weet iemand dit toevallig?
lees ff de handleiding:Bakie schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:03:
Op het Basisscherm (van de 3D-kubus, snelkoppelingen) staan 6 standaard iconen (tenminste bij T-moblie). Nu haalde ik van de week de LG Arena uit mijn zak en had ik per ongeluk dus op wat knoppen gedrukt want opeens kon ik die icoontjes verwijderen. Ik heb er dus per ongeluk 1 verwijderd. Nu wil ik eigenlijk wel wat meer incoontjes erop gaan zetten maar ik heb geen idee hoe dat moet. Weet iemand dit toevallig?
daar staat: als je naar het basisscherm gaat, en je houd lang 1 icoontje vast (ca 2 - 5 seconden) kun je editen (Onderin staat een icoontje (Favoriet Bewerken), dan kun je kiezen uit alle menu opties en er 9 in totaal uitzoeken die op je beginscherm komen)
Je kunt ook op het kruisje klikken wat er zojuist is bijgekomen per icoontje om ze te verwijderen.
Na bewerken klik rechtsboven op OK
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
en ook @ jelmervos.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:31:
[...]
Deze toestel zou zo snel mogelijk van de markt moeten verdwijnen. Waardeloos baggertelefoon, traag, youtube werkt niet, 9292ov ook niet, GPS werkt niet, en nog wel meer dingen die LG al in april had kunnen oplossen. Mijn vriendin kon het gelukkig omruilen (bij phonehouse krijg je 15 dagen bedenktijd voor toestel, abbo blijft staan).
Youtube werkt wel: Kwestie van goed instellen,
GPS werkt wel, (Soms maakt hij geen contact, ff die pennetjes wegschrapen)
9292ov werkt Wel! (via browser)
het is een leuk hebbedingetje, als je iets wilt waarmee je direct kunt bellen als je 'm uit je zak haalt, haal een nokia 3310 oid..
Wil je uitgebreid films bekijken via youtube, bekijk dat op de PC!
wil je ff snel wat opzoeken onderweg, ff stukje muziek / film bekijken oid onderweg dan is de arena (of een andere smartphone) miss wel handig.
Ik had enkele problemen, na het upgraden van de firmware heb ik weinig last meer.
Enkele maten van me hebben een HTC (Zo'n groot openklap ding), nieuwe Nokia (N97 ofzo(nieuwste iig))
en ook zij hebben met veel dingen problemen.
Als je zoiets koopt, werkt niet meteen alles 'out of the box'. hier zul je zelf wat tijd in moeten stoppen om het eea te configureren. zo ook met de Arena.
Als je dat niet wilt, neem dan iets als:
http://images.google.nl/i...e=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
Verwijderd
Over de snelheid zeg je niets, youtube en 9292ov waren niet te bereiken via browser. GPS zou ik werkend moeten krijgen door de toestel open te maken en een laagje eraf te krassen? Kom op zeg?soepah schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:09:
[...]
en ook @ jelmervos.
Youtube werkt wel: Kwestie van goed instellen,
GPS werkt wel, (Soms maakt hij geen contact, ff die pennetjes wegschrapen)
9292ov werkt Wel! (via browser)
het is een leuk hebbedingetje, als je iets wilt waarmee je direct kunt bellen als je 'm uit je zak haalt, haal een nokia 3310 oid..
Wil je uitgebreid films bekijken via youtube, bekijk dat op de PC!
wil je ff snel wat opzoeken onderweg, ff stukje muziek / film bekijken oid onderweg dan is de arena (of een andere smartphone) miss wel handig.
Ik had enkele problemen, na het upgraden van de firmware heb ik weinig last meer.
Ik heb het ook geupgraded en toen las ik al die reacties hier, dat LG niks aan de youtube probleem doet sinds april.
Samsung Galaxy I7500 was de omruiltoestel tov deze toestel en daar werkte ALLES in 1 keer, het is ook nog eens een snellere telefoon. Sorrie maar ik heb echt lang staan te prutsen en bij de galaxy hoefde ik niks te doen.
Het is onzin dat je voor youtubefilmpjes perse op pc zou moeten bekijken, dat kan geweldig met de Galaxy I7500, en waarschijnlijk ook met andere toestellen maar niet deze LG...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 14:22 ]
Weet iemand of het mogelijk is om de album covers niet weer te laten geven in de album lijst. Maakt de telefoon namelijk niet echt sneller en moet meer scrollen
Verwijderd
kan iemand mij vertellen hoe ik die kl#te telefoon fatsoenlijk onder vista aan de praat krijg? zonder steeds opnieuw de drivers te moeten installeren voor gebruik? ik wordt er beetje gek van.
Verwijderd
het valt niet heel erg op maar hij haalt een update binnen en dan wilt ie herstarten en download hij het origineel weer en geeft ie aan dat er een update is en die downt hij dan en dan wilt ie weer herstarten voor het updaten en dan download hij weer de origineel.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:39:
kan iemand mij vertellen hoe ik die kl#te telefoon fatsoenlijk onder vista aan de praat krijg? zonder steeds opnieuw de drivers te moeten installeren voor gebruik? ik wordt er beetje gek van.
Zo was dit bij mij, toen ik dit eenmaal doorhad ging ik opletten waar hij de update opsloeg en die starte ikzelf en toen was het geklooi over. (in mijn geval in documenten).
Verder kan ik je niet helpen want ik het de toestel laten omruilen voor een ander merk en model omdat ik deze LG beu was.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoeveel sms-berichten je kunt opslaan op de arena (ik hoop oneindig, maar dat zal wel niet)?
Is het ook mogelijk om alle internetverbindingen die de arena maakt uit te zetten, want ik heb namelijk geen eindeloos online bij mijn abbonement en ik heb dus geen zin om straks een rekening te krijgen met allerlei internet kosten.
mvg Yannick
Is het ook mogelijk om alle internetverbindingen die de arena maakt uit te zetten, want ik heb namelijk geen eindeloos online bij mijn abbonement en ik heb dus geen zin om straks een rekening te krijgen met allerlei internet kosten.
mvg Yannick
Verwijderd
Ik heb ditzelfde probleem, na een firmware upgrade kan ik geen afspeellijsten meer maken omdat die voor de firmware update al bestonden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:01:
heet iemand ook het volgende probleem gehad; ik had een week geleden een afspeel lijst gemaakt van mijn liedjes, en de liedjes geordend zodat ze elk ik een lijst zaten.
Ging net ff weer nieuwe liedjes erop zetten (zonder de oude te verwijderen) en ik wilde deze nieuwe ook bij een bestaande afspeel lijst zetten, alleen die kan ik niet vinden als ik in de ''muziek'' menu zit. Normaal stonden ze dan bovenaan en kon je een afspeel lijst selecteren, nu zitten die er niet meer bij. Als ik dan een nieuwe afspeel lijst wil maken met dezelfde naam als de oude, staat er ''bestaat al''.
Volgens mij iets van 250, moet je even bij de geheugen info kijken in je telefoon.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:35:
Heeft iemand enig idee hoeveel sms-berichten je kunt opslaan op de arena (ik hoop oneindig, maar dat zal wel niet)?
mvg Yannick
Je kan de internet instellingen verwijderen of veranderen waardoor er geen verbinding mogelijk is naar internet.
Verwijderd
Ik heb een probleem en dat kan ik hier niet even zo gauw vinden. Wilde net een foto maken, krijg ik een melding dat er niet genoeg systeemgeheugen is voor opname. Kan iemand mij helpen? Heb alle geheugen nagekeken en die zitten allemaal nog lang niet vol. Ik wil graag foto's blijven maken.
help
help
Verwijderd
even nog een aanvulling, ik kan hem nu dus ook niet meer updaten op een of andere manier, dan geeft ie model not supporting S/W update Iemand verstand van dit?Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:48:
Ik heb een probleem en dat kan ik hier niet even zo gauw vinden. Wilde net een foto maken, krijg ik een melding dat er niet genoeg systeemgeheugen is voor opname. Kan iemand mij helpen? Heb alle geheugen nagekeken en die zitten allemaal nog lang niet vol. Ik wil graag foto's blijven maken.
help
Verwijderd
Enige wat ik zo kan bedenken is dat je kunt proberen hem eens uit/aan te zetten ?! Was volgens mij een probleem met 'oudere' versies dat het werkgeheugen langzaamaan volloopt en dat is op te lossen door de phone een keerjte uit/aan te zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:48:
help
Verwijderd
Die melding heb ik ook gehad... maar wanneer en hoe weet ik zo niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:49:
[...]
even nog een aanvulling, ik kan hem nu dus ook niet meer updaten op een of andere manier, dan geeft ie model not supporting S/W update Iemand verstand van dit?
Volgens mij kreeg ik die melding als ik wilde updaten met de update tool, maar updaten via de LG PC Suite werkte wel gewoon. Kies: menu "hulpmiddel" en dan "upgrade van telefoon".
Verwijderd
bedankt dat probleem is opgelost. ga nu het andere es proberenVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:44:
[...]
Enige wat ik zo kan bedenken is dat je kunt proberen hem eens uit/aan te zetten ?! Was volgens mij een probleem met 'oudere' versies dat het werkgeheugen langzaamaan volloopt en dat is op te lossen door de phone een keerjte uit/aan te zetten.
Verwijderd
nou ook dit probleem is opgelost, ik wil je hartelijk danken. dat van het werkgeheugen wist ik niet maar meen het wel eens gelezen te hebben maar wist niet meer waar, daarom vroeg ik het ook en was een beetje gestresst toen bleek dat ik ineens geen foto's meer kon maken. mijn dank is grootVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:47:
[...]
Die melding heb ik ook gehad... maar wanneer en hoe weet ik zo niet meer.
Volgens mij kreeg ik die melding als ik wilde updaten met de update tool, maar updaten via de LG PC Suite werkte wel gewoon. Kies: menu "hulpmiddel" en dan "upgrade van telefoon".
Verwijderd
De versie die ik geinstalleerd heb is KM900AT-00-V10d-EEU-XXX-JUL-13-2009
provider is vodafone
zijn er geen nieuwere versies ? zo ja, hoe te installeren?
deze versie vind ik maar niks. blijft vaak hangen. eerst had ik het probleem dat als ik gebeld werd, de telefoon bleef hangen en ik niet kon zien wie er belde.
factory reset en het was weg, toen probeerde ik via mijn telefoon op internet Opera Mini te installeren en heeft hij alles van mijn geheugen kaart verwijderd. Heel raar en jammer, vooral omdat ik daar veel foto's op had staan die ik wilde bewaren.
provider is vodafone
zijn er geen nieuwere versies ? zo ja, hoe te installeren?
deze versie vind ik maar niks. blijft vaak hangen. eerst had ik het probleem dat als ik gebeld werd, de telefoon bleef hangen en ik niet kon zien wie er belde.
factory reset en het was weg, toen probeerde ik via mijn telefoon op internet Opera Mini te installeren en heeft hij alles van mijn geheugen kaart verwijderd. Heel raar en jammer, vooral omdat ik daar veel foto's op had staan die ik wilde bewaren.
Verwijderd
Bij tijde wel jaloers op al die dragers van de kinkie iphone.
Vooral als je bedenkt wat voor mooie applicatie voor de iphone zijn te downloaden.
Zijn er ook toepassinge voor de Arena te downloaden?
Als ik het Internet doorzoek kom ik alleen maar van die duffe spelletjes tegen.
Vooral als je bedenkt wat voor mooie applicatie voor de iphone zijn te downloaden.
Verwijderd
De LG App Store is er al wel;
http://www.lgapplication.com/
Maar nog niet in/voor europa...
http://www.lgapplication.com/
Maar nog niet in/voor europa...
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 20:53 ]
edit : never mind
[ Voor 97% gewijzigd door FlyEragon op 29-10-2009 22:22 ]
http://www.getjar.com/mob...tions-for-lg-km900-arena/Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:02:
Bij tijde wel jaloers op al die dragers van de kinkie iphone.
Helaas zijn het allemaal java apps
Verwijderd
Wanneer ik Gmail-berichten probeer op te halen via imap, haalt hij alleen de 100 oudste berichten binnen. Is het mogelijk dit te veranderen zodat ik telkens de meeste recente berichten krijg op mijn telefoon?
Verwijderd
Sinds een week ofzo krijg ik geen versie melding meer als ik bij de "LGMobile software updater agent" in de taakbalk "Check for new version" kies. Dat is rechtermuisbutton op het icoontje en dan krijg je de keuze om te checken op nieuwe versies.
Eerder stond daar altijd mijn meest recente versie, zoiets:
"New software version: V10d"
Nu staat er niets meer, alleen:
"New software version: "
Hebben jullie dit ook ? Of is er iets mis aan mijn kant ?
Thanx
Eerder stond daar altijd mijn meest recente versie, zoiets:
"New software version: V10d"
Nu staat er niets meer, alleen:
"New software version: "
Hebben jullie dit ook ? Of is er iets mis aan mijn kant ?
Thanx
Ondanks alle hier in dit topic gesignaleerde problemen moet ik eerlijk bekennen dat ik 2 weken terug toch de stap heb genomen een zeer voordelig abbonnement af te sluiten met, jawel, een arena. Voorzien van de KM900/V10t firmware.
Tot op heden geen enkele hanger of vreemde zaken mogen bespeuren. Ik wil wel vermelden dat ik geen sd kaartje gebruik, en als ik alle voorgenoemde problemen grof samenvat zie ik wel een overeenkomst tussen het gebruik van een sd-uitbreiding en het optreden van hangers.
Misschien dat in de firmware de communicatie sd .. km900 niet helemaal lekker verloopt.
Dus al met al nu eens niet een negatief geluid. Vooral is voor mij een telefoon een telefoon. Leuke extra's zijn meegenomen. Ik loop niet de hele dag met dat ding in mijn hand, noch zit ik permanent te spelen met de km900. Vooral deze laatste 2 zaken zie ik wel rondom mij heen. Je kan werkelijk nergens komen of een van de personen moet zo nodig met de telefoon zitten te spelen met een blik in zijn/haar ogen van ... tjeetje ben ik nou nog niet gebeld of heb ik een sms-je niet gehoord ... shit... ik voel mij toch wel sociaal geisoleerd enz.
Toegegeven een filmpje afspelen is geinig ... voor een paar keer... mp3's tsja, het nut van 500 mp3's op je telefoon te moeten hebben zie ik niet zo 1 2 3. Wil je een portabel pc, neem dan iets anders zoals een black b of Iphone, dat weet je van te voren.
Tot op heden geen enkele hanger of vreemde zaken mogen bespeuren. Ik wil wel vermelden dat ik geen sd kaartje gebruik, en als ik alle voorgenoemde problemen grof samenvat zie ik wel een overeenkomst tussen het gebruik van een sd-uitbreiding en het optreden van hangers.
Misschien dat in de firmware de communicatie sd .. km900 niet helemaal lekker verloopt.
Dus al met al nu eens niet een negatief geluid. Vooral is voor mij een telefoon een telefoon. Leuke extra's zijn meegenomen. Ik loop niet de hele dag met dat ding in mijn hand, noch zit ik permanent te spelen met de km900. Vooral deze laatste 2 zaken zie ik wel rondom mij heen. Je kan werkelijk nergens komen of een van de personen moet zo nodig met de telefoon zitten te spelen met een blik in zijn/haar ogen van ... tjeetje ben ik nou nog niet gebeld of heb ik een sms-je niet gehoord ... shit... ik voel mij toch wel sociaal geisoleerd enz.
Toegegeven een filmpje afspelen is geinig ... voor een paar keer... mp3's tsja, het nut van 500 mp3's op je telefoon te moeten hebben zie ik niet zo 1 2 3. Wil je een portabel pc, neem dan iets anders zoals een black b of Iphone, dat weet je van te voren.
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
Verwijderd
Ik heb deze telefoon dus ook genomen een paar maanden terug, heb hem zojuist verkocht via MP. En jee wat ben ik blij dat ik er vanaf ben, dat ding brengt niks anders als irritaties. Nu zit ik nog 1,5 jaar aan een abbonement vast wat ik wel zonde vind maargoed dat weet je van te voren.
De telefoon bleef bij mij af en toe wel is hangen, en moest ik hem aan en uitzetten dat viel allemaal dus wel mee. Maar vaak kreeg ik geen smsje als ik er een zou moeten krijgen, of ik verstuurde er een en aan het eind van de dag kreeg ik een notificatie dat het bericht niet verzonden kon worden. Best irritant natuurlijk als je een telefoon hebt waar je nog steeds hoofdzakelijk mee wilt bellen en smsen. De mp3 functie vond ik ook niet lekker werken en ja om nou met een mp3 speler en zo'n telefoon in me zak te gaan lopen daar had ik ook geen zin in.
Al met al was deze telefoon niet betrouwbaar, daarom heb ik hem maar verkocht en stap nu lekker terug op mijn, jawel , nokia 6300 !
Voor alle mensen die twijfelen om deze telefoon te kopen, doe het dan niet en stel jezelf niet teleur. Voor hetzelfde geld kan je van andere merken een soortgelijke telefoon halen.
De telefoon bleef bij mij af en toe wel is hangen, en moest ik hem aan en uitzetten dat viel allemaal dus wel mee. Maar vaak kreeg ik geen smsje als ik er een zou moeten krijgen, of ik verstuurde er een en aan het eind van de dag kreeg ik een notificatie dat het bericht niet verzonden kon worden. Best irritant natuurlijk als je een telefoon hebt waar je nog steeds hoofdzakelijk mee wilt bellen en smsen. De mp3 functie vond ik ook niet lekker werken en ja om nou met een mp3 speler en zo'n telefoon in me zak te gaan lopen daar had ik ook geen zin in.
Al met al was deze telefoon niet betrouwbaar, daarom heb ik hem maar verkocht en stap nu lekker terug op mijn, jawel , nokia 6300 !
Voor alle mensen die twijfelen om deze telefoon te kopen, doe het dan niet en stel jezelf niet teleur. Voor hetzelfde geld kan je van andere merken een soortgelijke telefoon halen.
Verwijderd
Ik heb ook versie V10E ( KPN ), maar youtube via wifi werkt niet.... krijg een timeout.Joop557 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 21:21:
Vanmiddag nieuwe firmware gedownload V10E voor Hi NL. Nu ook youtube via wifi en een nieuwe knop bij de muziek speler (shuffle), maar die optie was er eigenlijk al, maar misschien moeilijk te vinden voor sommigen. Ver der nog niets nieuws gevonden. Wel al mijn afspeellijsten verdwenen.
Tot op heden had ik dat nog niet geprobeerd... wilde toch eens kijken of dat werkt...
Moet ik nog iets speciaals daarvoor instellen ?
Thanx
@michelannet, je moet even je streaming profiel (UDP Poorten) goed instellen. Instellingen kun je via KPN ophalen (Neem aan dat je kpn hebt, zoniet via je provider dan).
Verwijderd
@soepah; Thanks voor je reply. Streaming via KPN werkt goed, alleen via wifi niet. Streaming via wifi gaat toch buiten de provider om, lijkt me ?
Als ik naar youtube ga via wifi en een filmpje aanklik, krijg in in mijn scherm dat er verbinding wordt gemaakt, zie ook dat er via umts iets gebeurd. Daarna krijg ik de melding "een ogenblik" en daarna kom ik terug op de youtube site... Stel ik bij 'streaming instellingen' in dat streaming via wifi gaat, en kllik dan op een filmpje dat komt er na x tijd een timeout..... help !
Als ik naar youtube ga via wifi en een filmpje aanklik, krijg in in mijn scherm dat er verbinding wordt gemaakt, zie ook dat er via umts iets gebeurd. Daarna krijg ik de melding "een ogenblik" en daarna kom ik terug op de youtube site... Stel ik bij 'streaming instellingen' in dat streaming via wifi gaat, en kllik dan op een filmpje dat komt er na x tijd een timeout..... help !
Kan iemand mij helpen?
Heb nu mijn lg arena een week, maar ben er nog niet tevreden over:
- Youtube over wifi werkt niet
- Kan geen documenten zien ( PDF, TXT , ETC )
Zou een firmware upgrade helpen, zo ja welke firmware zou ik het best kunnen gebruiken? Het toestel is nu gesimlockt door HI, maar wordt binnenkort verwijderd
Heb nu mijn lg arena een week, maar ben er nog niet tevreden over:
- Youtube over wifi werkt niet
- Kan geen documenten zien ( PDF, TXT , ETC )
Zou een firmware upgrade helpen, zo ja welke firmware zou ik het best kunnen gebruiken? Het toestel is nu gesimlockt door HI, maar wordt binnenkort verwijderd
Ook ik heb een Lg Arena, en heb ook een aantal problemen.....
Bijvoorbeeld als ik een sms typ met t9, het woord 'ik' kende hij niet! De telefoon maakt er telkens 'il' van. Voor de grap heb ik eens het woordenboek in het frans ingesteld, en voila: als ik daar 'il' intyp krijg ik 'ik'! Aargh! Zelfs nadat ik het woord handmatig in het woordenboek heb gezet blijft hij ' il' als voorkeur houden!
En dan nog een probleem wat me mateloos irriteert:
Als de telefoon in het sms menu (dus de inbox) is, en hij gaat daarna automatisch op schermbeveiliging, dan duurt het minstens 5 minuten wil de telefoon uit het ontgrendelingsscherm gaan.
Een laatste probleem: Soms als ik muziek luister, dan blijft het stil: de telefoon zegt wel dat ie afspeelt, maar hij maakt geen geluid. dus dan zit ik een tijdje te wachten op de muziek, en die komt maar niet. Als ik dan naar het volgende nummer skip, dan doet hij het weer wel...
Al met al heb ik best veel spijt dat ik deze telefoon gekozen heb. Qua hardware heeft het superveel functies, maar de software is zo ontzettend slecht, dat het elk voordeel opheft...
Bijvoorbeeld als ik een sms typ met t9, het woord 'ik' kende hij niet! De telefoon maakt er telkens 'il' van. Voor de grap heb ik eens het woordenboek in het frans ingesteld, en voila: als ik daar 'il' intyp krijg ik 'ik'! Aargh! Zelfs nadat ik het woord handmatig in het woordenboek heb gezet blijft hij ' il' als voorkeur houden!
En dan nog een probleem wat me mateloos irriteert:
Als de telefoon in het sms menu (dus de inbox) is, en hij gaat daarna automatisch op schermbeveiliging, dan duurt het minstens 5 minuten wil de telefoon uit het ontgrendelingsscherm gaan.
Een laatste probleem: Soms als ik muziek luister, dan blijft het stil: de telefoon zegt wel dat ie afspeelt, maar hij maakt geen geluid. dus dan zit ik een tijdje te wachten op de muziek, en die komt maar niet. Als ik dan naar het volgende nummer skip, dan doet hij het weer wel...
Al met al heb ik best veel spijt dat ik deze telefoon gekozen heb. Qua hardware heeft het superveel functies, maar de software is zo ontzettend slecht, dat het elk voordeel opheft...
@edwin en Michel: Streaming via WiFi moet je de UDP poorten instellen op wat gebruikelijk is voor wifi.. heb 't wel eens aan de praat gehad op m'n mobiel, maar standaard op KPN staan. (Poort voor UDP trouwens forwarden vanaf je router).
@YoupS: Probeer eens een firmwareupgrade. dit lijken me software bugjes.. (compleet flashen + upgraden)
@YoupS: Probeer eens een firmwareupgrade. dit lijken me software bugjes.. (compleet flashen + upgraden)
Hm, k ga ook maar is firmware upgraden, want 'service niet ondersteund 'ligt niet aan mij instellingen van udp poorten denk ik.soepah schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:30:
@edwin en Michel: Streaming via WiFi moet je de UDP poorten instellen op wat gebruikelijk is voor wifi.. heb 't wel eens aan de praat gehad op m'n mobiel, maar standaard op KPN staan. (Poort voor UDP trouwens forwarden vanaf je router).
Verwijderd
That does the trick ! Thanks. UDP poorten in de router forwarded en voila; Streaming via wifi.soepah schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:30:
Jammer dan wel het profiel dan op wifi gezet moet worden en daarna weer terug, omdat ik ook wel via umts stream, maar ach dat mag de pret niet drukken. Thanx !!
Verwijderd
Wat een verschrikkelijke telefoon is dit zeg. Ik word er echt niet goed van...
De stil functie is echt belabberd bij mij.
Zo hoort het:
1.aanzetten
2. pincode
3. vodafone icoon (met trilfunctie)
4. stilfunctie (staat al aan bij opstarten): geluidsignaal uit, trilsignaal aan
Zo is het:
1. aanzetten
2. pincode
3. vodafone icoon (ZONDER trilfunctie)
4. stilfunctie (staat al aan bij opstarten): geluidsignaal aan, trilsignaal uit
Iedere keer als ik dit verander is het weer goed, maar na het uitschakelen-inschakelen begint het weer opnieuw..
Hardware versie:
rev 1.1
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Nog ffies en ik smijt dat ding het raam uit
De stil functie is echt belabberd bij mij.
Zo hoort het:
1.aanzetten
2. pincode
3. vodafone icoon (met trilfunctie)
4. stilfunctie (staat al aan bij opstarten): geluidsignaal uit, trilsignaal aan
Zo is het:
1. aanzetten
2. pincode
3. vodafone icoon (ZONDER trilfunctie)
4. stilfunctie (staat al aan bij opstarten): geluidsignaal aan, trilsignaal uit
Iedere keer als ik dit verander is het weer goed, maar na het uitschakelen-inschakelen begint het weer opnieuw..
Hardware versie:
rev 1.1
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Nog ffies en ik smijt dat ding het raam uit
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 16:30 ]
Ff nog een vraagje: als ik firmware upgrade.. Ben ik dan mn armin van buuren edition kwijt? (A)
Simpele oplossing NIET uitzetten maar gewoon opladen. Had je zelf ook wel kunnen bedenkenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:28:
Ik heb het trouwens ook getest maar bij mij blijven de instellingen gewoon staan (10t).
Verder denk ik dat een hoop frustraties worden geuit door de achteraf tegenvallende mogelijkheden. Iedereen die denkt een volledige dvd speler of playstation te hebben aangeschaft komt bedrogen uit. Tuurlijk zuur als je vrienden op hun IPOD o.d. de hele dag spelletjes kunnen spelen terwijl jij het met een beperkt toestel niet kunt. Voor mij, maar ook voor een heleboel anderen doet het toestel gewoon waar het voor gemaakt is, telefoonopties en wat leuke toeters en bellen en doet dat dan ook zonder problemen. Dus niet meer zeuren, verkoop dat ding en schaf een psp aan of iets dergelijks. Als je al op wat gevorderde leeftijd bent (zoals ik
[ Voor 49% gewijzigd door Gene op 22-11-2009 20:10 ]
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
Verwijderd
Hoi,
Ik probeer mijn LG KM900 Arena te upgraden. Ik heb een Hi abonoment, welke firmware versie moet ik dan hebben en waar kan ik die downloaden?
Via de update tool lukt het niet, en zegt ie dat er geen S/W update mogelijk is voor mijn model.
Atm heb ik software versie KM900AT_V10b
Alvast bedankt!
Ik probeer mijn LG KM900 Arena te upgraden. Ik heb een Hi abonoment, welke firmware versie moet ik dan hebben en waar kan ik die downloaden?
Via de update tool lukt het niet, en zegt ie dat er geen S/W update mogelijk is voor mijn model.
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 00:12 ]
Verwijderd
Ik heb nu al een hele tijd mijn LG Arena, opzich een hele fijne telefoon alleen af en toe wat kuren.
Tot nu toe lostte het zich altijd wel op, alleen nu zit ik met een probleem en ik weet niet wat ik ermee moet.
Na het beluisteren van de radia via de oordopjes haalde ik dus de oordopjes er weer uit maar het tekentje van de oordopjes blijft staan. Ook bellen kan niet meer nu aangezien het geluid via de oordopjes gaat (die er dus niet in zitten!!).
Doe ik ze er wel weer in, beld hij automatisch het laatst gebelde nummer. Haal ik ze er weer uit, beld hij weer het laatst gebelde nummer.
Telefoon uit en aan gedaan, geen resultaat .. Batterij eraf gehaald, sim opnieuw erin, weer geen resultaat ..
Iemand bekent met dit probleem? Word het resetten en alles kwijt raken
of is er nog een andere oplossing?
Groetjes!
Tot nu toe lostte het zich altijd wel op, alleen nu zit ik met een probleem en ik weet niet wat ik ermee moet.
Na het beluisteren van de radia via de oordopjes haalde ik dus de oordopjes er weer uit maar het tekentje van de oordopjes blijft staan. Ook bellen kan niet meer nu aangezien het geluid via de oordopjes gaat (die er dus niet in zitten!!).
Doe ik ze er wel weer in, beld hij automatisch het laatst gebelde nummer. Haal ik ze er weer uit, beld hij weer het laatst gebelde nummer.

Telefoon uit en aan gedaan, geen resultaat .. Batterij eraf gehaald, sim opnieuw erin, weer geen resultaat ..
Iemand bekent met dit probleem? Word het resetten en alles kwijt raken
Groetjes!
Verwijderd
Klopt, dat gebeurt bij mijn ook. Zal wel horen dan ?! Maar updaten kan 'gewoon' via de LG suite. Telefoon aan de USB, LG suite start automatisch als het goed is. Na +/- 30 seconden komt er vanzelf een melding dat er nieuwe firmware voor je phone is. Anders staat er in een van de rolmenu's wel een "update telefoonsoftware" keuze mogelijkheid. Als het goed is ga je naar versie V10e.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 00:11:
Hoi,
Alvast bedankt!
Suc6
hier update ie hi toch niet naar een nieuwe via de pc suite, helaas.
Draai hier v10d
Draai hier v10d
Verwijderd
OK, ik heb dan ook geen Hi, maar KPN. Ik dacht dat die 2 gelijk opgingen qua firmware.Edwinl schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:23:
hier update ie hi toch niet naar een nieuwe via de pc suite, helaas.
Draai hier v10d
Ik draai V1.0e.
Gekke is dan ook dat als je via de LG Mobile Updater de meest recente versie opvraagt via menu <klantondersteuning>,<Ondersteund model> komt op de volgende versies:
Europe open: V10f
KPN: staat geen Arena tussen
NLD: V10e
Proximus: V10t
Vodafone: V10V
Dus zou je verwachten dat ook bij Hi V10e de meest recente zou zijn.
Wat me de laatste tijd ook opvalt is dat via de "LG Mobile software updater agent" in de taakbalk geen versie info meer weergeeft als je checkt voor een nieuwe versie..... heb jij ( jullie ) dat ook ?
De "LG Mobile software updater agent" is 'aan' te zetten via de LG Mobile updater, kies menu <klantondersteuning>,<melding over nieuwe software>
Rechtermuisknop op het icoontje in de taakbalk en kies 'Check for new version'
ik weet niet precies of die van hi of kpn is eigenlijk, heb hem van iemand overgekocht.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:58:
[...]
OK, ik heb dan ook geen Hi, maar KPN. Ik dacht dat die 2 gelijk opgingen qua firmware.
Ik draai V1.0e.
Gekke is dan ook dat als je via de LG Mobile Updater de meest recente versie opvraagt via menu <klantondersteuning>,<Ondersteund model> komt op de volgende versies:
Europe open: V10f
KPN: staat geen Arena tussen
NLD: V10e
Proximus: V10t
Vodafone: V10V
Dus zou je verwachten dat ook bij Hi V10e de meest recente zou zijn.
Wat me de laatste tijd ook opvalt is dat via de "LG Mobile software updater agent" in de taakbalk geen versie info meer weergeeft als je checkt voor een nieuwe versie..... heb jij ( jullie ) dat ook ?
De "LG Mobile software updater agent" is 'aan' te zetten via de LG Mobile updater, kies menu <klantondersteuning>,<melding over nieuwe software>
Rechtermuisknop op het icoontje in de taakbalk en kies 'Check for new version'
(Armin van Buuren editie )
Zal is kijken of ik dat ook heb
Verwijderd
hij doet dus helemaal niks als ik em aan de usb hang. die optie update telefoonsoftware is ook grijs en kan ik niet gebruiken...Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:57:
[...]
Klopt, dat gebeurt bij mijn ook. Zal wel horen dan ?! Maar updaten kan 'gewoon' via de LG suite. Telefoon aan de USB, LG suite start automatisch als het goed is. Na +/- 30 seconden komt er vanzelf een melding dat er nieuwe firmware voor je phone is. Anders staat er in een van de rolmenu's wel een "update telefoonsoftware" keuze mogelijkheid. Als het goed is ga je naar versie V10e.
Suc6
EDIT: hm nog even gekeken, in LGMobile support bij update history zegt ie dat S/W versie V10f is, maar op de telefoon staat bij software versie V10b ? 0_O
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 22:21 ]
hier staat ook dat hij v10f zou hebben, maar dit klopt ook niet.
Tevens zegt mobile update agent dat er nieuwe versie is voor mijn telefoon, maar als ik zeg updaten doet hij het niet
werkt lekker..
Tevens zegt mobile update agent dat er nieuwe versie is voor mijn telefoon, maar als ik zeg updaten doet hij het niet
Verwijderd
Als jullie de phone aan de USB hangen kiezen jullie dan wel voor PC suite ( of zoiets ) verbinding ?
Dan zou het "gewoon" moeten werken.
Maar ik hoor/lees wel problemen met Win7, dacht ik. Ik heb zelf Vista en dat werkt eigenlijk probleemloos.
suc6
Dan zou het "gewoon" moeten werken.
Maar ik hoor/lees wel problemen met Win7, dacht ik. Ik heb zelf Vista en dat werkt eigenlijk probleemloos.
suc6
hier geeft hij iig ook geen versie informatie over de nieuwe versie.
Draai vista en kies pc suite ..
Draai vista en kies pc suite ..
Verwijderd
hallo mensen,
even helemaal een ander onderwerp. Ik wil juist helemaal niks te maken hebben met dat geinternet op me mobiel. Een kennis van mij heeft een belachelijk hoge rekening gekregen wegens het internetten terwijl dat lag aan zijn internetinstellingen etc, want echt internetten deed hij niet. Ik heb dus onlangs ook een LG Arena besteld en ik wil echt niet zoiets meemaken, weten jullie of er ook een optie bestaat om internet gewoon uit te schakelen op deze telefoon ? er staat wel 3G op mijn hoofdscherm, maar ik neem aan dat als ik de telefoon aan doe dat het internet niet meteeen is geactiveerd...of wel.. moet ik alles gewoon laten zoals het is en me geen zorgen maken ? mss klink ik heel debiel nu maar ja ik heb er echt geen verstand van hihi.. help me please
even helemaal een ander onderwerp. Ik wil juist helemaal niks te maken hebben met dat geinternet op me mobiel. Een kennis van mij heeft een belachelijk hoge rekening gekregen wegens het internetten terwijl dat lag aan zijn internetinstellingen etc, want echt internetten deed hij niet. Ik heb dus onlangs ook een LG Arena besteld en ik wil echt niet zoiets meemaken, weten jullie of er ook een optie bestaat om internet gewoon uit te schakelen op deze telefoon ? er staat wel 3G op mijn hoofdscherm, maar ik neem aan dat als ik de telefoon aan doe dat het internet niet meteeen is geactiveerd...of wel.. moet ik alles gewoon laten zoals het is en me geen zorgen maken ? mss klink ik heel debiel nu maar ja ik heb er echt geen verstand van hihi.. help me please

Verwijderd
Je zou kunnen proberen de netwerkmodus op alleen GSM te zetten ?
<verbindingen><netwerkselectie><netwerkmodus><alleen GSM>
Dan zou je denken dat er geen verbinding wordt gemaakt ? Of wellicht dat GPRS nog werkt ?
Dan is het nog een optie om alle toegangspunten te verwijderen ?
<verbindingen><internetprofielen> of...
<verbindingen><toegangspunten>
Maar volgens mij als je nix doet met internet ( email, browser, java app's ) zal ie toch nooit zomaar verbinding maken ?!
<verbindingen><netwerkselectie><netwerkmodus><alleen GSM>
Dan zou je denken dat er geen verbinding wordt gemaakt ? Of wellicht dat GPRS nog werkt ?
Dan is het nog een optie om alle toegangspunten te verwijderen ?
<verbindingen><internetprofielen> of...
<verbindingen><toegangspunten>
Maar volgens mij als je nix doet met internet ( email, browser, java app's ) zal ie toch nooit zomaar verbinding maken ?!
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met de server instellingen voor hotmail?
Als ik email binnen wil halen zegt ie steeds ongeldige instellingen?
Welke ingaande en uitgaande server moet ik invullen hiervoor?
Bedankt alvast!
Als ik email binnen wil halen zegt ie steeds ongeldige instellingen?
Welke ingaande en uitgaande server moet ik invullen hiervoor?
Bedankt alvast!
Verwijderd
Nja instellingen heb ik al, alleen nou kan ik geen mailtjes sturen, althans ze worden niet verzonden, kan wel inkomende mail ophalen ...
* user Name=your email addressVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 01:01:
Nja instellingen heb ik al, alleen nou kan ik geen mailtjes sturen, althans ze worden niet verzonden, kan wel inkomende mail ophalen ...
* Password=your password
* My name= your email
* Email address=your email address
* Reply email address=your email address
* Outgoing mail server=smtp.live.com
* Incoming mail server=pop3.live.com
* Maximum receive size=1MB
* Mailbox type-POP3
* Save to server=on
* Download option=Header only
* Access point= wifi
* Advanced settings
* SMTP port number=25
* SMTP TLS/SSL=off (whatever that is)
* Incoming server port=995
* Incoming TLS/SSL=on
* APOP secure login=off
* SMTP authentication=on
* SMTP username=your email address
* SMTP password=your login password
heb je zoiets?:p
Verwijderd
Ik heb nu ongeveer een half jaar m'n LG Arena, ben er inmiddels al 5x mee terug geweest omdat het ding gewoon niks meer deed.
Hij viel uit, liep vast of spacede hem keihard.
Dus ben er al vrij snel mee terug gegaan, ze hebben hem voor de 3e keer ingenomen maar er is 2x niks aan gerepareerd. De eerste keer wel, maar toen viel die alleen nog maar meer uit.
Toen kreeg ik dus een nieuwe accu mee maar daar deed die het alleen maar slechter mee.
Meer mensen met deze klachten? Ik vind dat ik nu wel iets anders mag krijgen voor dit flut ding want hier schieten we ook niks mee op, ben 'm elke keer minimaal 2 weken kwijt terwijl ze er alleen maar naar kijken geloof ik? Elke keer is die er nog slechter aan toe.
Heb dus een 2 jarig abonnement, heb het ding nu dus iets meer dan een half jaar, maar ben m al bijna 2 maanden daarvan kwijt door het steeds opsturen enzo. Ben er nu wel zogoed als klaar mee eigenlijk.
Dus ben er al vrij snel mee terug gegaan, ze hebben hem voor de 3e keer ingenomen maar er is 2x niks aan gerepareerd. De eerste keer wel, maar toen viel die alleen nog maar meer uit.
Toen kreeg ik dus een nieuwe accu mee maar daar deed die het alleen maar slechter mee.
Meer mensen met deze klachten? Ik vind dat ik nu wel iets anders mag krijgen voor dit flut ding want hier schieten we ook niks mee op, ben 'm elke keer minimaal 2 weken kwijt terwijl ze er alleen maar naar kijken geloof ik? Elke keer is die er nog slechter aan toe.
Heb dus een 2 jarig abonnement, heb het ding nu dus iets meer dan een half jaar, maar ben m al bijna 2 maanden daarvan kwijt door het steeds opsturen enzo. Ben er nu wel zogoed als klaar mee eigenlijk.
Ik had hier dus idd ook last van en werd echt pissig op dat ding,werd er helemaal gek van en vloog op een gegeven moment door alle hoeken van de kamerVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:17:
Ik heb nu ongeveer een half jaar m'n LG Arena, ben er inmiddels al 5x mee terug geweest omdat het ding gewoon niks meer deed.
Hier de oplossing: koop een iphone en al je ergernissen zijn weg
Verwijderd
Ja, maar een niewe kopen (losse telefoon) vind ik erg veel geld zegmaar die wel dezelfde functies enzo heeft. Dusja, ik wil gewoon dat zij mij iets nieuws aanbieden, elke keer krijg ik weer dezelfde verotte telefoon terug en daar hebben we dus ook niks aan, maar er werd dus zoiets gezegd dat na 3x dan krijg ik een nieuwe/mag ik een nieuwe uitzoeken. Iets in die trant dus, ben benieuwd.nemmiesis29 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:25:
[...]
Ik had hier dus idd ook last van en werd echt pissig op dat ding,werd er helemaal gek van en vloog op een gegeven moment door alle hoeken van de kamer![]()
Hier de oplossing: koop een iphone en al je ergernissen zijn wegwat een fijn ding is dat zeg wil nooit meer wat anders ben blij dat ik van de arena afben.
horen ze in 3 x ook te doen! Je moet hem 3x ter reparatie aanbieden, als dit niet zo is zijn ze wettelijk verplicht hetzelfde of iets gelijkwaardigs terug te geven.
Ik ben ook benieuwd of ze met een betere oplossing voor jou komen.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:26:
[...]
Ja, maar een niewe kopen (losse telefoon) vind ik erg veel geld zegmaar die wel dezelfde functies enzo heeft. Dusja, ik wil gewoon dat zij mij iets nieuws aanbieden, elke keer krijg ik weer dezelfde verotte telefoon terug en daar hebben we dus ook niks aan, maar er werd dus zoiets gezegd dat na 3x dan krijg ik een nieuwe/mag ik een nieuwe uitzoeken. Iets in die trant dus, ben benieuwd.
Mijn vriendin heeft ook deze telefoon en is er niet gezelliger op geworden nu ze dat ding heeft. Ze wil dolgraag een andere, maarja, contract he.
Het flauwe is dat de hardware op zich prima is (op de GPS na), maar die software (zowel de firmware, als de update software e.d.) is zo kut. Waarom fixen ze dat niet gewoon es.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Iemand ook last van de - als je gebeld wordt kun je niks - bug?
De meest idiote bug die ik heb meegemaakt tot nu toe, begint steeds vaker te komen.
Wordt ik gebeld, kan nog net kijken wie er belt, wil op de groene knop drukken maar het scherm wordt zwart, touchscreen werkt niet meer, je kan niks doen, de beltoon ook niet uitzetten etc etc.
Als de beller eenmaal heeft opgehangen blijkt er niks meer aan de hand. Het lastige is dat dit niet altijd is.
Verder bevalt hij redelijk goed, maar met een iphone valt hij niet te verglijken kwa gebruik. Dit ding is traag, browser is kut etc etc.
Draai firmware E btw.
De meest idiote bug die ik heb meegemaakt tot nu toe, begint steeds vaker te komen.
Wordt ik gebeld, kan nog net kijken wie er belt, wil op de groene knop drukken maar het scherm wordt zwart, touchscreen werkt niet meer, je kan niks doen, de beltoon ook niet uitzetten etc etc.
Als de beller eenmaal heeft opgehangen blijkt er niks meer aan de hand. Het lastige is dat dit niet altijd is.
Verder bevalt hij redelijk goed, maar met een iphone valt hij niet te verglijken kwa gebruik. Dit ding is traag, browser is kut etc etc.
Draai firmware E btw.
Mijn vriendin heeft dit ook geregeld. Ze kan dan niet ophangen, erg vervelend.RKorenberg schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:29:
Pak je m niet toevallig vast bij de sensor linksboven? Of heb je je hand ervoor?RKorenberg schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:29:
Die sensor maakt tijdens het bellen of gebeld worden het scherm zwart en zorgt ervoor dat je met je gezicht niet allerlei knoppen indrukt.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Verwijderd
haay!
ik wil heel graag videos op mijn lg arena bekijken maar ik kom er echt niet uit.
ben nu al 2 dagen aan het zoeken naar de juiste converteer stysteem met me vriend maar vind het maar niet.
Weet iemand de perfecte converteer systeem???
En kan een gedownloade film eigenlijk wel op je mobiel?
alvast bedankt
gr lin
ik wil heel graag videos op mijn lg arena bekijken maar ik kom er echt niet uit.
ben nu al 2 dagen aan het zoeken naar de juiste converteer stysteem met me vriend maar vind het maar niet.
alvast bedankt
gr lin
Ik heb dus ook dit probleem, erg irritant. Je toestel licht even op en wordt dan zwart. Je kan dan drukken op knoppen wat je wilt maar opnemen lukt dan dus niet. Je moet dan hopen dat het toestel dan uit zichzelf weer oplicht zodat je dan snel kan opnemen.
Voor de rest ben ik wel tevreden met dit toestel, ik zie het meer als een telefoon met handige functies. Jammer dat de GPS zo slecht is. Ik stond laatst volgens Google maps ergens in China terwijl ik echt in Nederland was. :-D
Voor de rest ben ik wel tevreden met dit toestel, ik zie het meer als een telefoon met handige functies. Jammer dat de GPS zo slecht is. Ik stond laatst volgens Google maps ergens in China terwijl ik echt in Nederland was. :-D
RKorenberg schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:29:
Draai firmware E btw.
Zie eerdere berichten van mij in dit topic.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:22:
Verwijderd
okee ik heb het geinstaleerd.. waar moet ik dan op klikken heb hem al toegevoegd alleen kan niet alles invoeren wat jij hebt gezegt.. en heb toen op encoding gedrukt
waar komt de film dan na de encoding te staan klopt het dat ik op encoding moest klikken wil je anders een preciese uitleg geven weet wel hoe ik de film op me mobiel moet zetten hoor
Is er ergens een optie om 3G/HSDPA aan en af te zetten ?
http://web.mac.com/kl00n
Ik kan je bericht niet goed lezen, er missen volgens mij allemaal punten en komma's. De zinnen lijken zeer vreemd in elkaar over te gaan hier.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 07:54:
okee ik heb het geinstaleerd.. waar moet ik dan op klikken heb hem al toegevoegd alleen kan niet alles invoeren wat jij hebt gezegt.. en heb toen op encoding gedruktwaar komt de film dan na de encoding te staan klopt het dat ik op encoding moest klikken wil je anders een preciese uitleg geven weet wel hoe ik de film op me mobiel moet zetten hoor
Verwijderd
wat word ik toch niet goed van die telefoon.
Ik wil firmware gaan installeren. Ben nu al een half uur opzoek naar drivers. Ik moet een LG mc usb driver, een lg usb modem driver en een lg gsm device driver hebben. Ik ben een dummie op dit gebied. Deze gegevens heb ik een site waarop staat hoe je die firmware kan installeren, maar er staat niet bij waar je het allemaal vandaan moet halen. Op de LG site is het hopeloos, via google kom ik er niet.
Iemand die me door dit doorhof kan helpen?
Ik wil firmware gaan installeren. Ben nu al een half uur opzoek naar drivers. Ik moet een LG mc usb driver, een lg usb modem driver en een lg gsm device driver hebben. Ik ben een dummie op dit gebied. Deze gegevens heb ik een site waarop staat hoe je die firmware kan installeren, maar er staat niet bij waar je het allemaal vandaan moet halen. Op de LG site is het hopeloos, via google kom ik er niet.
Verwijderd
Hallo Jelmervos. En de andere!
Hier dan even een goed uitgetypt berichtje.
Het zit zo, ik heb je programma geinstaleerd waarmee je als het goed is de videos kan converteren tot een video dat de lg km900 kan afspelen.
Ik heb toen een film geprobeerd te converteren d.m.v op codering te klikken, dit lukte alleen toen ik de film vervolgens weer op mijn lg km900 zette, kreeg ik voor de 100ste keer al een fout melding! ik heb echt alles al geprobeerd maar ik kan echt geen films bekijken op deze telefoon, ik word er zo langzamerhad hopeloos van.
Weet jij of ik iets fout heb gedaan? Komt het misschien omdat ik het verkeerde heb ingetikt? En je had het er ook in een ander bericht op pagina 33 over dat je er veel aan kan veranderen zodat je goed beeld kreeg ik kan niks veraderen
wil je anders precies uitleggen hoe jij het heb gedaan?
Ik zal je hel erg dankbaar wezen als dit zal lukken!
Iemand anders nog tips?????
Gr lin
Hier dan even een goed uitgetypt berichtje.
Het zit zo, ik heb je programma geinstaleerd waarmee je als het goed is de videos kan converteren tot een video dat de lg km900 kan afspelen.
Ik heb toen een film geprobeerd te converteren d.m.v op codering te klikken, dit lukte alleen toen ik de film vervolgens weer op mijn lg km900 zette, kreeg ik voor de 100ste keer al een fout melding! ik heb echt alles al geprobeerd maar ik kan echt geen films bekijken op deze telefoon, ik word er zo langzamerhad hopeloos van.
Weet jij of ik iets fout heb gedaan? Komt het misschien omdat ik het verkeerde heb ingetikt? En je had het er ook in een ander bericht op pagina 33 over dat je er veel aan kan veranderen zodat je goed beeld kreeg ik kan niks veraderen
wil je anders precies uitleggen hoe jij het heb gedaan?
Ik zal je hel erg dankbaar wezen als dit zal lukken!
Iemand anders nog tips?????
Gr lin
Verwijderd
Bedoel jij met Filmware ook dat je een film wilt bekijken of je lg arenaa??Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:17:
wat word ik toch niet goed van die telefoon.
want dan hebben we dezelfde vraag/probleem??
gr
nope dat was het niet, dat dacht ik in eerste instantie ook.BamiHap schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:00:
[...]
Pak je m niet toevallig vast bij de sensor linksboven? Of heb je je hand ervoor?
Die sensor maakt tijdens het bellen of gebeld worden het scherm zwart en zorgt ervoor dat je met je gezicht niet allerlei knoppen indrukt.
Dus ikke gewoon de telefoon op tafel gelegd, en paar keer bellen met de huistelefoon. paar keer gaat het goed, maar dan ineens krijg je die bug...Kan niks doen totdat ik met de huistelefoon ophang.....
PC Suite zegt dat ik de nieuwste firmware heb...
Fijn.. Nog steeds me firmware niet geupgrade met de lg mobile tool.. werkt goed
Ben ik weer, was vergeten dat ik al problemen had neergezet hier. Heb de raad opgevolgd: heb een complete factory reset gedaan. Daarna weer aangesloten: PC suite zegt dat ik al de nieuwste versie heb geinstalleerd. Maar ik blijf de problemen houden. Vooral die van het t9 blijven me mateloos irriteren. Niet alleen wordt 'ik' door 'il' vervangen, maar bijvoorbeeld 'jou' is volgens deze t9 inferieur aan 'lot'. Ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar het woord 'lot' heb ik echt nog nooit gebruikt, itt 'jou'. Dus dit werkt niet. Ik heb ondertussen al eens gemaild naar HI, zal t ff hier neerzetten:soepah schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:30:
en het antwoord was:"Goedendag,
ik heb afgelopen mei een nieuw abonnement afgesloten met toestel, een LG Arena. Ik ben echter zeer ontevreden over dit toestel. De telefoon is langzaam, de firmware zit vol fouten (voorbeeld: vastlopen, Duurt een aantal minuten om uit ontgrendeling te komen, als de sms-inbox geopend is, en nog meer irriterende fouten). De reden waarom ik nu pas hiermee kom, is omdat ik goede hoop had dat deze fouten door middel van nieuwe firmwares opgelost zouden worden. Dit is echter na een half jaar nog niet opgelost, ondanks dat ik een aantal de firmware geupgrade heb. Daarom ben ik het toestel nu zat. Nu vraag ik me af, kan ik dit toestel dan inleveren en dan een nieuw toestel uit een vergelijkbare prijsklasse kiezen?
Vriendelijke groet,
YoupS"
Ze zijn er dus niet happig op om iets nuttigs eraan te doen denk ik zo. Wat kan een KPN Business centre dat ik niet kan? Ik heb al een complete factory reset gedaan.....Beste YoupS,
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat je toestel niet naar behoren functioneert. Ik begrijp dat dit vervelend is. Helaas is het niet mogelijk om tussentijds van toestel te wisselen. Je kunt alleen een nieuw toestel uitkiezen bij een contractverlenging of een nieuw abonnement. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik adviseer je met je toestel naar één van onze KPN Business Centers te gaan. Hier kunnen ze het toestel nakijken en nagaan of ze iets voor je kunnen betekenen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXXXX
Klantenservice Hi
En ja, ik weet dat ik nogal direct en lomp was door meteen iets heel sterks voor te stellen, maar goed, ik hadtoch even behoefte aan mijn gal te spuien
[ Voor 7% gewijzigd door YoupS op 02-12-2009 16:56 ]
Verwijderd
Ik heb de instellingen wel goed staan, kan email ophalen,Edwinl schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:44:
[...]
* user Name=your email address
* Password=your password
* My name= your email
* Email address=your email address
* Reply email address=your email address
* Outgoing mail server=smtp.live.com
* Incoming mail server=pop3.live.com
* Maximum receive size=1MB
* Mailbox type-POP3
* Save to server=on
* Download option=Header only
* Access point= wifi
* Advanced settings
* SMTP port number=25
* SMTP TLS/SSL=off (whatever that is)
* Incoming server port=995
* Incoming TLS/SSL=on
* APOP secure login=off
* SMTP authentication=on
* SMTP username=your email address
* SMTP password=your login password
heb je zoiets?
alleen kan geen email verzenden? ..
Ik gebruik geen wifi,
Iemand die weet hoe het kan dat ik geen emails kan versturen maar wel kan ontvangen?
Dag allemaal,
Tot voor een paar uur geleden was ik nog erg blij met mijn gloednieuwe LG Arena, maar na een tijd geknoeid te hebben, en hier te hebben gelezen hoop ik dat ik er goed aan heb gedaan deze te kopen.
Alvorens de telefoon in gebruik te gaan nemen, wil ik contactpersonen invoeren. Dit zal ik handmatig moeten doen, want heb steeds een Nokia gebruikt bij een andere provider (zit nu bij Hi). Never minde, het is toch rotweer
Dus, boekje erbij, ik druk op contactpersonen, nieuwe contactpersoon ... en dan blijft het vaak stil. Niet consequent, na een aantal keer opnieuw proberen kom ik ineens in het toevoegscherm. Daar lukt het niet om namen etc. in te voeren, er gebeurt gewoon niks als ik daarop druk. Van boven naar beneden, kies ik eerst voor foto toevoegen, dan voor bestaande foto, dan kan ik een foto selecteren, maar die zie ik vervolgens ook niet meer terug. Kortom, kind zou de was moeten doen (denk ik, tenzij ik een cruciale instelling over het hoofd zie??), maar het lukt gewoon niet.
Wat wel lukt is als ik dit via de PC doe. Maar dat vind ik toch een beetje omslachtig als ik even een persoon oid wil toevoegen. Iemand goede raad?
Tot voor een paar uur geleden was ik nog erg blij met mijn gloednieuwe LG Arena, maar na een tijd geknoeid te hebben, en hier te hebben gelezen hoop ik dat ik er goed aan heb gedaan deze te kopen.
Alvorens de telefoon in gebruik te gaan nemen, wil ik contactpersonen invoeren. Dit zal ik handmatig moeten doen, want heb steeds een Nokia gebruikt bij een andere provider (zit nu bij Hi). Never minde, het is toch rotweer
Dus, boekje erbij, ik druk op contactpersonen, nieuwe contactpersoon ... en dan blijft het vaak stil. Niet consequent, na een aantal keer opnieuw proberen kom ik ineens in het toevoegscherm. Daar lukt het niet om namen etc. in te voeren, er gebeurt gewoon niks als ik daarop druk. Van boven naar beneden, kies ik eerst voor foto toevoegen, dan voor bestaande foto, dan kan ik een foto selecteren, maar die zie ik vervolgens ook niet meer terug. Kortom, kind zou de was moeten doen (denk ik, tenzij ik een cruciale instelling over het hoofd zie??), maar het lukt gewoon niet.
Wat wel lukt is als ik dit via de PC doe. Maar dat vind ik toch een beetje omslachtig als ik even een persoon oid wil toevoegen. Iemand goede raad?
Verwijderd
Nee firmware, dus de software vd telefoon upgraden. Film kijken begin ik niet eens aan met deze telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:59:
[...]
Bedoel jij met Filmware ook dat je een film wilt bekijken of je lg arenaa??
want dan hebben we dezelfde vraag/probleem??
gr
Ik ben eerst bijna de hele dag bezig geweest de telefoon te back-uppen. Werd gebeld en dan houdt de back-up gewoon er mee op. Kan je weer overnieuw begin aan die 1,5 uur dat het duurt. Echt intelligent zijn ze daar bij LG..
Firmware die ik online vond ging natuurlijk fout. Error. Dus heb ik gewoon de telefoon upgrade via PC suite gepakt. En nu start mijn telefoon niet meer met een mooie foto maar met een verschrikkelijk ruisachtig beeld.
Verwijderd
Heb je je nrs, die in je andere tel staat, op de simkaart staan?IvonneW schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:36:
Dag allemaal,
Anders zou je je simkaart in de LG kunnen doen en dan de nrs kunnen verplaatsen/kopieren naar je tel en daarna je nieuwe sim er weer in kunnen doen, als het goed, als je je tel net heb heb je ook een simlockvrije telefoon en moet dat zo lukken, en foto's, ik heb daar geen problemen mee gehad,
ik kon gewoon foto toevoegen, en ze staan er nog steeds in.
Alleen, je moet ze wel opnieuw toevoegen wanneer je je telefoon update.
Mijn teleurstelling wordt alleen maar groter.
Ook ik heb veel problemen met de Arena,
1. GPS is onnauwkeurig.
2. trage gebruikersinterface. Het aanraakscherm is als de arena in een houder in de auto zit niet goed bruikbaar omdat het aanraken dan niet wordt opgemerkt.
3. LG PC Suite III is volstrekt hopeloos in het gebruik. Je hebt mazzel als hij direct contact maakt als je de telefoon aansluit.
4. Je e-mail inbox mag maar 100 berichten aan. Volstrekt idioot als je veel e-mails krijgt natuurlijk.
5. De memo's zijn ook gelimiteerd tot maximaal 100 stuks. En dat voor een telefoon met 8 Gigabyte intern geheugen.
6. Foto's zijn 's avonds in de huiskamer gewoon niet te maken. Veel te traag. Als je een camera in een telefoon inbouwd moet hij wel werken. Laat hem gewoon weg als het niet bruikbaar is.
7. Dit geldt ook voor de video. Dat was al een 'nachtmerrie' opzichzelf.
8. Als je gebeld wordt vraagt de telefoon om het ontvangen nummer op te slaan. Lijkt handig voor de nieuwe nummers die jou telefoon voor het eerst bellen. Maar dat werkt dus niet. Je kan er op klikken maar er gebeurt niets.
9. Batterij is veel te snel leeg. Ik kan geen rondje lopen op de golfbaan met Freecaddie of de telefoon is leeg.
10. Geen standaard usb oplaatconnector. Goed dat had ik kunnen weten. Maar in de praktijk is dat toch anders dan ik gedacht had, een stuk lastiger.
11. Google Maps totaal onbruikbaar doordat je niet eens een externe blue tooth (sirf III) gps muis kan kiezen.
12. Als je de telefoon draait van staand naar liggend verwacht je dat user interface meedraait. Dat doet hij soms wel en soms niet. En in sommige situaties moet je de hele tijd heen en weer tussen landscape en portret schakelen. Zeer onvriendelijk. Hij reageert ook niet altijd op hetzelfde moment. Je hebt daardoor altijd het gevoel dat je niet weet of je het opnieuw moet proberen of dat je nog even moet wachten totdat hij omschakeld.
13. Het wijzigen van teksten is zeer lastig aan te leren. De juiste plaats voor het aanraken is lastig te bepalen omdat je het niet goed kan zien welk deel van je vinger het scherm gaat raken. Dat probleem heb je met een pen niet,
14. Oh ja. De 'flits' van de camera mag eigenlijk niet zo genoemd worden, Ik zag op 1 meter afstand eigenlijk nauwelijks verschil. 'Staat hij wel aan' was mijn eerste reactie.
15. En wat te denken van de muziekspeler. Deze is zo onhandig. Het grootste probleem is de navigatie door de nummers. Hij springt iedere keer weer terug naar het eerste nummer. Je blijft maar scrollen.
16. De updates van de LG software zijn zeer lastig uit te voeren. Regelmatig een vastloper gehad. Zelfs eenmaal een blue screen of death na een update waardoor ik Windows opnieuw moest installeren.
Afijn, absoluut een afknapper van de eerste orde. Ik heb nog nooit in mijn 53 jarig leven zo'n teleurstelling meegemaakt met een nieuwe telefoon. Helaas zit ik 2 jaar vast aan deze telefoon. Maar ik denk niet dat ik dat vol ga houden.
1. GPS is onnauwkeurig.
2. trage gebruikersinterface. Het aanraakscherm is als de arena in een houder in de auto zit niet goed bruikbaar omdat het aanraken dan niet wordt opgemerkt.
3. LG PC Suite III is volstrekt hopeloos in het gebruik. Je hebt mazzel als hij direct contact maakt als je de telefoon aansluit.
4. Je e-mail inbox mag maar 100 berichten aan. Volstrekt idioot als je veel e-mails krijgt natuurlijk.
5. De memo's zijn ook gelimiteerd tot maximaal 100 stuks. En dat voor een telefoon met 8 Gigabyte intern geheugen.
6. Foto's zijn 's avonds in de huiskamer gewoon niet te maken. Veel te traag. Als je een camera in een telefoon inbouwd moet hij wel werken. Laat hem gewoon weg als het niet bruikbaar is.
8. Als je gebeld wordt vraagt de telefoon om het ontvangen nummer op te slaan. Lijkt handig voor de nieuwe nummers die jou telefoon voor het eerst bellen. Maar dat werkt dus niet. Je kan er op klikken maar er gebeurt niets.
9. Batterij is veel te snel leeg. Ik kan geen rondje lopen op de golfbaan met Freecaddie of de telefoon is leeg.
10. Geen standaard usb oplaatconnector. Goed dat had ik kunnen weten. Maar in de praktijk is dat toch anders dan ik gedacht had, een stuk lastiger.
11. Google Maps totaal onbruikbaar doordat je niet eens een externe blue tooth (sirf III) gps muis kan kiezen.
12. Als je de telefoon draait van staand naar liggend verwacht je dat user interface meedraait. Dat doet hij soms wel en soms niet. En in sommige situaties moet je de hele tijd heen en weer tussen landscape en portret schakelen. Zeer onvriendelijk. Hij reageert ook niet altijd op hetzelfde moment. Je hebt daardoor altijd het gevoel dat je niet weet of je het opnieuw moet proberen of dat je nog even moet wachten totdat hij omschakeld.
13. Het wijzigen van teksten is zeer lastig aan te leren. De juiste plaats voor het aanraken is lastig te bepalen omdat je het niet goed kan zien welk deel van je vinger het scherm gaat raken. Dat probleem heb je met een pen niet,
14. Oh ja. De 'flits' van de camera mag eigenlijk niet zo genoemd worden, Ik zag op 1 meter afstand eigenlijk nauwelijks verschil. 'Staat hij wel aan' was mijn eerste reactie.
15. En wat te denken van de muziekspeler. Deze is zo onhandig. Het grootste probleem is de navigatie door de nummers. Hij springt iedere keer weer terug naar het eerste nummer. Je blijft maar scrollen.
16. De updates van de LG software zijn zeer lastig uit te voeren. Regelmatig een vastloper gehad. Zelfs eenmaal een blue screen of death na een update waardoor ik Windows opnieuw moest installeren.
Afijn, absoluut een afknapper van de eerste orde. Ik heb nog nooit in mijn 53 jarig leven zo'n teleurstelling meegemaakt met een nieuwe telefoon. Helaas zit ik 2 jaar vast aan deze telefoon. Maar ik denk niet dat ik dat vol ga houden.
Ik heb het ook gehad met mijn Arena.
1: Telefoon loopt regelmatig vast en dan moet ik het resetten door de accu er uit te halen en weer terug in te doen. Apparaat is soms erg langzaam waardoor je soms denkt dat het vastloopt.
2: Muziekspeler doet vreemd: Het komt regelmatig voor dat als de muziekspeler naar de volgende nummer gaat dat het nummer wel word afgespeeld, maar dat er geen geluid komt. Zet ik het liedje op pauze en hervat ik het weer, dan is er wel weer geluid.
Ik heb voor 5GB aan muziek erop staan. Om 1 of andere reden lijkt het apparaat met shuffle aan maar 30 liedjes te kennen. Met de shuffle aan hoor ik vaak dezelfde liedjes.
3: Soms heb ik moeite om telefoontjes op te nemen. Moet gewoon 4 a 5 keer drukken voor dat ik kan opnemen.
4: Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker. In mijn geval werkt de wekker niet vaak. Pictogram op telefoon geeft aan dat wekker actief is maar als het zover is gaat het nooit af. Wil ik dan uiteindelijk de pictogram van mijn telefoon verwijderen (wekker uitzetten) dan gaat ie alsnog doodleuk af. Het is een keer gebeurt dat ie het 10 dagen achter elkaar niet heeft gedaan en ik was ook vergeten de wekker uit te schakelen. Toen ik de wekken echt uitzette ging ie alsnog 10x af.
5: Het komt regelmatig voor dat ik niet meer uit de toetsenblokkering (of touchscreenblokkering) kom. Schermpje licht wel op alsof het lijkt dat ik eruit komt, maar het scherm blijft hetzelfde. Ook weer een soort van vastloper.
6: Accu gaat inderdaad niet lang mee.
7: Gelukkig kon ik deze telefoon krijgen met een super goede aanbieding met een 1-jarig abo + 50 euro bijbetaling. Abo is 27.50 p/m + 10 euro onbeperkt internet waarvan eerste 6 maanden voor 2.50
Kan over 3 maanden een nieuwe telefoon halen. Ik zal verschrikkelijk blij zijn als ik een nieuwe kan halen.
1: Telefoon loopt regelmatig vast en dan moet ik het resetten door de accu er uit te halen en weer terug in te doen. Apparaat is soms erg langzaam waardoor je soms denkt dat het vastloopt.
2: Muziekspeler doet vreemd: Het komt regelmatig voor dat als de muziekspeler naar de volgende nummer gaat dat het nummer wel word afgespeeld, maar dat er geen geluid komt. Zet ik het liedje op pauze en hervat ik het weer, dan is er wel weer geluid.
Ik heb voor 5GB aan muziek erop staan. Om 1 of andere reden lijkt het apparaat met shuffle aan maar 30 liedjes te kennen. Met de shuffle aan hoor ik vaak dezelfde liedjes.
3: Soms heb ik moeite om telefoontjes op te nemen. Moet gewoon 4 a 5 keer drukken voor dat ik kan opnemen.
4: Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker. In mijn geval werkt de wekker niet vaak. Pictogram op telefoon geeft aan dat wekker actief is maar als het zover is gaat het nooit af. Wil ik dan uiteindelijk de pictogram van mijn telefoon verwijderen (wekker uitzetten) dan gaat ie alsnog doodleuk af. Het is een keer gebeurt dat ie het 10 dagen achter elkaar niet heeft gedaan en ik was ook vergeten de wekker uit te schakelen. Toen ik de wekken echt uitzette ging ie alsnog 10x af.
5: Het komt regelmatig voor dat ik niet meer uit de toetsenblokkering (of touchscreenblokkering) kom. Schermpje licht wel op alsof het lijkt dat ik eruit komt, maar het scherm blijft hetzelfde. Ook weer een soort van vastloper.
6: Accu gaat inderdaad niet lang mee.
7: Gelukkig kon ik deze telefoon krijgen met een super goede aanbieding met een 1-jarig abo + 50 euro bijbetaling. Abo is 27.50 p/m + 10 euro onbeperkt internet waarvan eerste 6 maanden voor 2.50
Kan over 3 maanden een nieuwe telefoon halen. Ik zal verschrikkelijk blij zijn als ik een nieuwe kan halen.
Wel grappig: mijn broer heeft een applicatie op z'n HTC waarbij het lijkt dat z'n scherm stuk is, lache natuurlijk. Maar bij de Arena is dat helemaal niet nodig: die van mijn vriendin toont vaak een beeld met sneeuw/storing.
Verwijderd
Iemand nog een antwoord op mijn post over hoe ik emails kan verzenden?
Ik kan ze wel ontvangen maar versturen lukt niet,
Ik gebruik géén! wifi.. wil als k buiten de deur ben ook emails kunenn verzenden indien nodig.
Ik gebruik géén! wifi.. wil als k buiten de deur ben ook emails kunenn verzenden indien nodig.
En nog even doorgaand op dit: Ik ben ook maar naar de HI store gegaan. Die vertelden iets soortgelijks. Ik kan m in laten nemen en dan kijken ze ernaar. Kan alleen mn bonnetje niet vindenYoupS schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:51:
[...]
Ben ik weer, was vergeten dat ik al problemen had neergezet hier. Heb de raad opgevolgd: heb een complete factory reset gedaan. Daarna weer aangesloten: PC suite zegt dat ik al de nieuwste versie heb geinstalleerd. Maar ik blijf de problemen houden. Vooral die van het t9 blijven me mateloos irriteren. Niet alleen wordt 'ik' door 'il' vervangen, maar bijvoorbeeld 'jou' is volgens deze t9 inferieur aan 'lot'. Ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar het woord 'lot' heb ik echt nog nooit gebruikt, itt 'jou'. Dus dit werkt niet. Ik heb ondertussen al eens gemaild naar HI, zal t ff hier neerzetten:
[...]
en het antwoord was:
[...]
Ze zijn er dus niet happig op om iets nuttigs eraan te doen denk ik zo. Wat kan een KPN Business centre dat ik niet kan? Ik heb al een complete factory reset gedaan.....
En ja, ik weet dat ik nogal direct en lomp was door meteen iets heel sterks voor te stellen, maar goed, ik hadtoch even behoefte aan mijn gal te spuien

Hopen dat je er iets mee kunnen, maar vrees van niet. Hoewel ik van Hi niks heb gehoord over een regeling met 3x laten repareren en bij gebreken een vervangend toestel heb ik niks gehoord.
Verwijderd
Ik geen hotmail account ingesteld, dus geen idee hoe die server instellingen moet staan, maar in deaccountsettings staat bij mij als toegangspunt "Mobiel Internet" ipv WiFi. Dat zou dan logischerwijs moeten werken. Aan de andere kant denk ik dat je dat wel goed hebt staan aangezien je wel email kan ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:25:
Iemand nog een antwoord op mijn post over hoe ik emails kan verzenden?
Kun je niet eens testen met een pop3 account van je ( vaste internet account ) provider oid ?
Verwijderd
Nee dan lukt het ook niet, kan alleen mail ontvangen,Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:07:
[...]
Ik geen hotmail account ingesteld, dus geen idee hoe die server instellingen moet staan, maar in deaccountsettings staat bij mij als toegangspunt "Mobiel Internet" ipv WiFi. Dat zou dan logischerwijs moeten werken. Aan de andere kant denk ik dat je dat wel goed hebt staan aangezien je wel email kan ontvangen.
Kun je niet eens testen met een pop3 account van je ( vaste internet account ) provider oid ?
maar als iemand hier nog antwoord op heeft graag.
Anders zal ik volgende week ff kijken of ik in de buurt kom van bel company,
Verwijderd
YoupS schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:01:
[...]
En nog even doorgaand op dit: Ik ben ook maar naar de HI store gegaan. Die vertelden iets soortgelijks. Ik kan m in laten nemen en dan kijken ze ernaar. Kan alleen mn bonnetje niet vinden. Maargoed, ik ga er binnenkort maar weer heen om te vragen of zij t nog in hun bestand hebben staan...
Hopen dat je er iets mee kunnen, maar vrees van niet. Hoewel ik van Hi niks heb gehoord over een regeling met 3x laten repareren en bij gebreken een vervangend toestel heb ik niks gehoord.

Heeft er iemand positieve ervaringen met een extra accu. Ze zijn tegenwoordig op internet te vinden vanaf € 9,95 tot ongeveer € 29,95 voor een originele van LG. Ik zag ergens ver terug in deze topic iemand die via ebay iets gevonden had maar die accu presteerde minder dan de originele.
Verwijderd
Ik weet het al denk ik. Je moet in je account instellingen SMTP-validatie aanzetten als je de smtp server van je mail host wilt gebruiken. Anders ( wat bij mij beter werkt ) moet je de smtp server van je mobiele operator gebruiken. Dan kan kun je de SMTP-validatie uit laten. Dat moet werken, kan niet anders. suc6Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:29:
[...]
Nee dan lukt het ook niet, kan alleen mail ontvangen,
maar als iemand hier nog antwoord op heeft graag.
Anders zal ik volgende week ff kijken of ik in de buurt kom van bel company,
Verwijderd
Kreeg de melding dat er een nieuwe versie firmware beschikbaar is voor m'n arena v10g. Iemand al naar die versie geupgrade ? Wat is jullie ervaring ?
Ik ga vanavond maar eens proberen, vanmiddag geen tijd.
Edit: Vreemd eigenlijk, schiet me te binnen. V10g is een versie die al langer in omloop is ?!
Geen idee waarom ik dan nu ineens kan updaten naar V10g ? Ik heb nu V10E ( KPN ), is de G versie beter, dat iemand zo weet ? Of geldt: hoe hoger de versie hoe nieuwer ( en beter ) ? Of is het dat de letter de provider aangeeft ? Of beide ?
Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat als PC suite zegt dat er een nieuwe versie is, dat deze beter is. Zal vanavond wel upgraden......
Ik ga vanavond maar eens proberen, vanmiddag geen tijd.
Edit: Vreemd eigenlijk, schiet me te binnen. V10g is een versie die al langer in omloop is ?!
Geen idee waarom ik dan nu ineens kan updaten naar V10g ? Ik heb nu V10E ( KPN ), is de G versie beter, dat iemand zo weet ? Of geldt: hoe hoger de versie hoe nieuwer ( en beter ) ? Of is het dat de letter de provider aangeeft ? Of beide ?
Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat als PC suite zegt dat er een nieuwe versie is, dat deze beter is. Zal vanavond wel upgraden......
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 13:15 ]
Verwijderd
Ben aan het uitzoeken of de nieuwste versie de moeite waard is. Heb nu v10P_00 erop staan. Beste tot dusver.
Verwijderd
Zojuist geupdate van v10d naar v10g. Ik update wel gewoon wanneer LG suite dat aangeeft.
Verbeteringen:
-E-mail issue; vastlopen van de arena wanneer op de server nog een email staat, terwijl op de arena alle mailboxen leeg zijn gemaakt. OPGELOST !! werelds !
-E-mail grootte; maximaal 2Mb ipv 1Mb
-Streaming via wifi zonder eerst de streaming instellingen aan te passen. Toppie !!
-E-mail issue 2: Geen nieuwe email popup als je meerdere accounts automatisch ophaalt. NIET OPGELOST !! Bummer
Nu alleen nog een geluid bij nieuwe email en ik ben happy.
Verbeteringen:
-E-mail issue; vastlopen van de arena wanneer op de server nog een email staat, terwijl op de arena alle mailboxen leeg zijn gemaakt. OPGELOST !! werelds !
-E-mail grootte; maximaal 2Mb ipv 1Mb
-Streaming via wifi zonder eerst de streaming instellingen aan te passen. Toppie !!
-E-mail issue 2: Geen nieuwe email popup als je meerdere accounts automatisch ophaalt. NIET OPGELOST !! Bummer
Nu alleen nog een geluid bij nieuwe email en ik ben happy.
Verwijderd
Mooi van die eerste email bug. Dat was mijn grootste peave ook. En ik vind 'em nu sneller, incl. java en browser. Hopelijk werkt ie nu naar behoren.
Trouwens. Test eens een keer of je telefoon sneller werkt als je hem opstart terwijl ie aan de oplader is gekoppeld vs opstarten zonder oplader. Schijnt 30% sneller te werken omdat de cpu zichzelf underclocken door te weinig stroom tijdens het opstarten. Weet niet of de nieuwe versie er last van heeft.
Trouwens. Test eens een keer of je telefoon sneller werkt als je hem opstart terwijl ie aan de oplader is gekoppeld vs opstarten zonder oplader. Schijnt 30% sneller te werken omdat de cpu zichzelf underclocken door te weinig stroom tijdens het opstarten. Weet niet of de nieuwe versie er last van heeft.
Voor de mensen die problemen hebben met het opnemen van telefoontjes (zwart scherm en geen reactie bij drukken op scherm of telefoontjes / knopje):
Zwaai eens een beeje met je telefoon (korte bewegignen voorwaarts / achterwaarts. hierdoor krijgt de telefoon het signaal dat de gebruiker wil opnemen, dit helpt iig bij mij prima.
edit: en voor diegenen die geen video's op hun Arena krijgen: ImTOO Video converter kan naar 3GP converteren (van bijna alles naar 3GP), en dat werkt..
Zwaai eens een beeje met je telefoon (korte bewegignen voorwaarts / achterwaarts. hierdoor krijgt de telefoon het signaal dat de gebruiker wil opnemen, dit helpt iig bij mij prima.
edit: en voor diegenen die geen video's op hun Arena krijgen: ImTOO Video converter kan naar 3GP converteren (van bijna alles naar 3GP), en dat werkt..
HoleinOne schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:17:
Mijn teleurstelling wordt alleen maar groter.
1. GPS is onnauwkeurig.
Had ik ook last van, tot ik op een forum iets las over het wegschrapen van een contactpuntje op de achterklep
Ik heb nu zelfs in huis perfecte positiebepaling
Nog nooit meegemaakt, Super snel is het niet maar ik wou het niet als erg traag omschijven
Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik krijg gewoon altijd contact. probeer eens opnieuw te installeren..
Klopt, dit is inderdaad niet altijd even handig. maar er zit een vet gave optie op: je kunt e-mails verwijderen en of doorsturen.
Anders is het inderdaad lastig
Tja, implementatie als je er meer gebruikt dan 100 ben je de lul idd
Hij maakt scherpe foto's, maar bij kunstmatig licht is het niet helemaal super nee, als je hiervoor een Telefoon wilt gebruiken, koop dan een Sony Ericson ofzo met zo'n uitschuifbare lens, Als je hierover begint kun je 99% van alle smartphones of standaard mobieltjes afschrijven.
Het is geen full HD videorecorder. er zit een Max resolutie van 720 X 480 in, en dat dit geen HD is had je ook van te voren kunnen opzoeken
In de Oproepenlijst komt het nummer te staan, hierna kun je er onder bij de opties naar Nummer gaan en dan geeft de LG het nummer weer in het BelScherm, hierna kun je Opties -> Opslaan
Ik kan tot wel een week met Batterij, weet niet wat je met freecaddie doet, maar ook browsen + apps + games + maps + navi = zowiezo 3 tot 4 dagen op 1 batterij. (Ik neem aan dat Freecaddie iets met GPS doet? dat werkt bij jou toch niet???? )
Er zit een USB datakabel bij, die je met een verloop aan een usb poweradapter kunt hangen. er zit op de LG geen USB poort nee, maar dat zit ook niet op bv een Iphone
Interne GPS werkt perfect, wat je nu zegt slaat nergens op, google maps is perfect te gebruiken, echter plaatsbepaling door interne gps bij jou werkt niet. verder kun je de hele wereld doorkijken met de applicatie net als op een pc.
Deze draait mee, maar super snel is het niet altijd, even vasthouden tot hij mee gedraaid is werkt het beste, niet direct terugdraaien of doordraaien.
Je vinger lang op een plek houden geeft een soort van Vergrootglas, hiermee kun je zeer nauwkeurig de cursor voor of achter een bepaald karakter zetten
Klopt
Geen last van, maar ik gebruik 'm dan ook weinig
1x update gedaan, volledig probleemloos
[ Voor 101% gewijzigd door soepah op 15-12-2009 10:59 ]
Ik heb ook een LG KM900 Arena.
Als ik ga bellen of gebeld wordt valt na een korte tijd het licht van het beeldscherm uit.
Heb dit op maximaal 60 seconden gezet, langer kan helaas niet.
Is er een mogelijkheid dat als ik bel of gebeld wordt dat het beeldscherm aan blijft staan, ik kan hier niets van vinden in de gebruiksaanwijzing die op dit punt zeer summier is.
LG zelf schreef dat ik de telefoon maar moest toezenden maar hij is niet kapot.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Piet Manders
Als ik ga bellen of gebeld wordt valt na een korte tijd het licht van het beeldscherm uit.
Is er een mogelijkheid dat als ik bel of gebeld wordt dat het beeldscherm aan blijft staan, ik kan hier niets van vinden in de gebruiksaanwijzing die op dit punt zeer summier is.
Piet Manders
piet manders
Verwijderd
Instellingen, Wi-Fi, dan ff het rolmenuutje uitrollen, daarna "Mijn MAC-adres" kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:34:
Is er een manier om achter het mac adres te komen van de WiFi adapter van de LG?
Verwijderd
Op de voorkant, linksboven, zit een sensor die 'ziet' of je je toestel tegen je oor houdt. Dan gaat de 'toetsen blokkering' erop en het display op zwart. Als je de phone weer weghaalt van je oor, licht het display weer op. Gebeurt dat ?pmanders schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:03:
Ik heb ook een LG KM900 Arena.
Piet Manders
Zo nee, dan zou het nog kunnen dat je de sensor hebt afgedekt met een screenprotector oid ? Ergens in dit topic wordt dit al wel vaker gemeld.... suc6 ermee.
Verwijderd
Thanks..zat me rot te zoeken!Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:46:
[...]
Instellingen, Wi-Fi, dan ff het rolmenuutje uitrollen, daarna "Mijn MAC-adres" kiezen.
Verwijderd
Ik vroeg me af of het iemand al gelukt is om Microsoft Exchange werkend te krijgen. Ik blijf de melding van "Netwerk niet beschikbaar" houden. Terwijl het op m'n HTC Touch prima werkte...
Iemand toevallig al een oplossing of suggestie?
Iemand toevallig al een oplossing of suggestie?
Bedankt, ik had een ander hoesje op de telefoon gedaan die de screenprotector bedekte.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:53:
[...]
Op de voorkant, linksboven, zit een sensor die 'ziet' of je je toestel tegen je oor houdt. Dan gaat de 'toetsen blokkering' erop en het display op zwart. Als je de phone weer weghaalt van je oor, licht het display weer op. Gebeurt dat ?
Zo nee, dan zou het nog kunnen dat je de sensor hebt afgedekt met een screenprotector oid ? Ergens in dit topic wordt dit al wel vaker gemeld.... suc6 ermee.
Heb er een gaatje ingeknipt, probleem op opgelost.
Trouwens bij mij zit de sensor rechts, maar dit maakt niets uit...
piet manders
Verwijderd
De sensor zit linksboven op het display, ongeveer links naast LG logo. Rechstboven ( in de behuizing, naast de speaker, zeg maar ) zit de camera ( tbv videobellen ). Maar goed, dit TI.pmanders schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:00:
[...]
Bedankt, ik had een ander hoesje op de telefoon gedaan die de screenprotector bedekte.
Heb er een gaatje ingeknipt, probleem op opgelost.
Trouwens bij mij zit de sensor rechts, maar dit maakt niets uit...