PcComm, erg bedankt voor je hulp. Alleen is mijn vraag, jij zet ze om in mp4, is dat hetzelfde kwaliteit als DivX?
Weet iemand al iets meer wanneer de versie met WM uit gaat komen? Eigenlijk zit ik op zo'n versie momenteel te wachten simpelweg omdat voor dit platform meer extra software te vinden is.
Verwijderd
@DaannO: De laatste tijd ben je te opvallend bezig de concurrentie af te zeiken. Dit is geen slappe review. Blijf objectief! En dat de Arena met de iPhone wordt vergeleken is puur om zijn interface. Je zou de review eens goed moeten lezen!
Maar goed. Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik de Arena wil hebben. Door de hoeveelheid plus- en minpunten in de review is die twijfel bij mij helaas nog niet weg. Ik denk toch dat ik liever voor de S8300 van Samsung ga.
Maar goed. Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik de Arena wil hebben. Door de hoeveelheid plus- en minpunten in de review is die twijfel bij mij helaas nog niet weg. Ik denk toch dat ik liever voor de S8300 van Samsung ga.
Als je in bijna elke zin het woord iPhone gebruikt en niet verder kijkt dan dat toestel dan ben je imho verkeerd bezig. Toestellen als de 5800 zitten weliswaar niet in de zelfde range maar kunnen makkelijk met de Arena de concurrentie aan kijkend naar de specs.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:34:
@DaannO: De laatste tijd ben je te opvallend bezig de concurrentie af te zeiken. Dit is geen slappe review. Blijf objectief! En dat de Arena met de iPhone wordt vergeleken is puur om zijn interface. Je zou de review eens goed moeten lezen!
Überhaupt is het note done om in een conclusie te concluderen dat het een iPhone cloon is aangezien dat werkelijk niets zegt over het toestel zelf. Daarnaast hecht ik meer waarde aan reviews van gsmarena bijv.
[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 10-04-2009 09:38 ]
Verwijderd
Hier ben ik ook benieuwd aar ja, wij willen wel DivX kwaliteit natuurlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 02:14:
PcComm, erg bedankt voor je hulp. Alleen is mijn vraag, jij zet ze om in mp4, is dat hetzelfde kwaliteit als DivX?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 02:14:
Lees je eens in over wat .mp4 en Divx inhouden. Deze vraag slaat namelijk nergens op.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:11:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd aar ja, wij willen wel DivX kwaliteit natuurlijk!
Mp4 = ContainerVerwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:11:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd aar ja, wij willen wel DivX kwaliteit natuurlijk!
Divx = Codec en Container
Het programma PcCom aangaf is meer een programma voor direct converting naar mp4 (met als codec H264 of mpeg4)
Ik weet niet of de Arena hiermee over weg kan, H264 is namelijk een krachtige codec waarvoor je natuurlijk ook een krachte processor nodig hebt. Waarschijnlijk zal de Arena en video met lage resolutie (bijv. 320 x 240) en een lage bitrate (bijv 200kbps) wel aan kunnen maar waarschijnlijk niet VGA (Bijv. 640 x 480 met 1000kbps) videos. Mp4 met Mpeg4 is een stuk minder krachtig maar levert ook wel een stuk minder kwaliteit af op lage bitrates.
De Arena kan wel videos aan die geconverteerd zijn naar avi met codecs Divx of Xvid (en met avi bedoel ik de container dus het gedeelte dat na een bestandnaam komt bijv. tweakers.avi)
En zijn zeer veel programma's te vinden op het internet waar je videos kunt converteren met de bovenstaande codecs.
Dingen waar je op kunt letten zijn metname:
Resolutie = Dit kan bijv. een lage zijn zoals 320 x 240 of een stuk groter zoals 640 x 480. Ik neem aan dat de Arena wel overweg kan met 640 x 480. Zoniet dan kun je nog eventueel een lagere resolutie kiezen zoals 512 x 384.
Bitrate = De kwaliteit van de video wordt grotendeels bepaalt aan de hand van de bitrate. Hoe hoger de bitrate hoger de kwaliteit. Let op als je een orginele video hebt met slechte kwaliteit verwacht dan niet als je bitrate opschroeft dat in een keer dvd of hd kwaliteit hebt want wat er niet is kan niet worden gecreerd!
Ik neem aan de Arena wel overweg kan met 1000kbps of wel 1mb bitrate zonet dan kan nog kiezen voor een wat lagere bitrate.
Geluidscodecs: Zoals er video codecs zijn, zijn er ook geluids codecs voor het comprimeren van het geluid.
Meest voorkomende codec is de mp3. Daarnaast bestaan er ook nog andere codecs zoals ac3 en aac.
Ik weet niet of de Arena met die 2 codecs overweg kan maar je kan het proberen. Aangezien mp3 de meest voorkomende codec is neem ik aan dat de Arena hier wel mee overweg kan.
Tip: Als de termen nog niet duidelijk zijn probeer ze te googlen!
Succes!
Ik zou sowieso kiezen voor een lagere bitrate dan 1Mbps, want aan zo'n hoge bitrate heb je weinig met dergelijke kleine video's. Bespaart ook weer ruimte enzo
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 10-04-2009 12:48 ]
@verbaan78 & DaannO;
Ik vind toch dat DaannO wel gelijk heeft hoor... Het artikel heeft gewoon een nagatieve lading vanwege de vergelijking met de iPhone. Ik vind het zo 2007 om nu nog toestellen te gaan vergelijken omdat hij een touchscreen heeft met icoontjes...
En dan ook de opmerking dat dit het eerste toestel is met FM transmitter; er zijn er inmiddels al 3 op de markt: de Sony Ericsson W980, Nokia N78 en de Nokia N85. (edit: inmiddels hebben ze deze tekst aangepast)
Ik heb er vandaag nog even een uurtje mee gespeeld en ik ben van mening dat dit een nieuwe generatie LG is. Voorheen vond ik LG echt een merk voor users die voornamelijk willen bellen en sms'en. Als je de andere functies wilde gebruiken (camera, mobiel internet) dan vond ik dat vaak toch wel telleurstellend als je het vergelijkt met de andere merken. Maar de Arena is toch echt anders! Alles klopt, voelt goed en werkt. Zelfs de camera is echt goed. Zie hier voor een aantal demo foto's en een filmpje.
Al met al ben ik er zeer positief over de Arena! Keep up the good work LG.
Ik vind toch dat DaannO wel gelijk heeft hoor... Het artikel heeft gewoon een nagatieve lading vanwege de vergelijking met de iPhone. Ik vind het zo 2007 om nu nog toestellen te gaan vergelijken omdat hij een touchscreen heeft met icoontjes...
En dan ook de opmerking dat dit het eerste toestel is met FM transmitter; er zijn er inmiddels al 3 op de markt: de Sony Ericsson W980, Nokia N78 en de Nokia N85. (edit: inmiddels hebben ze deze tekst aangepast)
Ik heb er vandaag nog even een uurtje mee gespeeld en ik ben van mening dat dit een nieuwe generatie LG is. Voorheen vond ik LG echt een merk voor users die voornamelijk willen bellen en sms'en. Als je de andere functies wilde gebruiken (camera, mobiel internet) dan vond ik dat vaak toch wel telleurstellend als je het vergelijkt met de andere merken. Maar de Arena is toch echt anders! Alles klopt, voelt goed en werkt. Zelfs de camera is echt goed. Zie hier voor een aantal demo foto's en een filmpje.
Al met al ben ik er zeer positief over de Arena! Keep up the good work LG.
[ Voor 2% gewijzigd door robertwebbe op 10-04-2009 17:16 . Reden: Edit toegevoegd in de tekst ]
Verwijderd
Je hoeft niet subjectief te zijn om dit een slechte review te vinden. De review zelf is positief over het apparaat, maar de lijst met minpunten is vrij negatief. Het lijkt net alsof ze het nodig vonden om een zo lang mogelijke lijst aan minpunten te bedenken. Kijk maar naar de minpunten 'Beeldscherm', 'Gebruiksvriendelijkheid' en 'Widgets'. Deze minpunten gaan allemaal over hetzelfde. Namelijk dat je je vinger twee seconden op het gene dat je aan wilt passen moet houden. Ik snap niet echt dat ze hier zo'n big deal over maken. Vooral omdat het totaal niet lastig is en je deze functie na de eerste week toch niet vaak meer zult gebruiken omdat je dan wel klaar bent met het instellen van je basisschermen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:34:
Het meest merkwaardige vind ik dat ze vrijwel niks zeggen over de video mogelijkheden. Zowel over het afspelen als het maken hiervan. De videocamera van de Arena vind ik namelijk echt heel goed. Daar tegenover staat natuurlijk wel dat er wel wat problemen zijn met het afspelen van videos. Wat toch echt wel iets is dat je in zo'n review zou moeten vermelden.
@PcComm
Ik heb een vraagje over die ILove converter. Hoe moet ik de instellingen precies zetten om een goed werkende video te krijgen? Ik heb het met twee .avi bestanden geprobeerd tot nu toe en beiden geven goed geluid, maar daarbij krijg ik alleen een groen filkkerend beeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 17:27 ]
Verwijderd
Ik heb nog een vraagje. Ik zit te twijfelen om deze mobiel te kopen. Ik wil hem als ik hem koop, voornamelijk als mp3 speler gebruiken. En ongeveer 16 gb aan muziek erop zetten. Verder gebruik ik hem gewoon om te bellen en sms'en en af een toe misschien een foto maken. Internet enz. hoeft van mij allemaal niet. Denken jullie dat het verstandig is om hem te kopen ( ik luister elke dag ongeveer 2 uur muziek erop en er staat ook veel op, kan ik het makkelijk sorteren/ordenen en laden enz.). Of ben ik beter af met een 'normale' mobiel en gewoon een losse goede mp3 speler?
@Hollykok: gewoon de unsigned versie doen heb ik ook werkt leuk.
Ik heb de GPS nu wel aan de praat, maar ik moet dus eerst verbinding maken met een lokaal Wi-Fi netwerk(dat doe ik nu dmv het opstarten vd browser, maar kan dit ook sneller??), vervolgens AmazeGPS of Google Maps openen en als je dan gps verbinding kan je aan de slag. Mijn vraag is nu: waarvoor is die internetverbinding nodig? alleen voor het downloaden vd kaarten of heb je dat de hele weg nodig? toen ik het bijvoorbeeld ging testen werd ik wel de straat uitgestuurd, vervolgens kreeg ik melding dat de route opnieuw werd berekend en dat was het laatste zinnetje wat eruit kwam..:S
Dan nog even over de .mp4 films: op de manier zoals ik het doe gaat het prima, ik maak inderdaad gebruik van de .264 codec die moeiteloos wordt afgespeeld. mijn Width is 480, met verhouding 4:3
als audio wordt .aac gebruikt, werkt ook prima. Alleen op welke bitrate ik zit kan ik niet zien, wat is de beste manier om daar achter te komen?
Ik krijg op deze manier .mp4 files die ongeveer 200MB groot zijn (afleveringen van serie dus ong 45 min.) Met haarscherp beeld op Arena en prima geluid. Wat vooral handig is is dat de .srt wordt ingebakken:D
Tips of suggesties altijd welkom,
Pccomm
Ik heb de GPS nu wel aan de praat, maar ik moet dus eerst verbinding maken met een lokaal Wi-Fi netwerk(dat doe ik nu dmv het opstarten vd browser, maar kan dit ook sneller??), vervolgens AmazeGPS of Google Maps openen en als je dan gps verbinding kan je aan de slag. Mijn vraag is nu: waarvoor is die internetverbinding nodig? alleen voor het downloaden vd kaarten of heb je dat de hele weg nodig? toen ik het bijvoorbeeld ging testen werd ik wel de straat uitgestuurd, vervolgens kreeg ik melding dat de route opnieuw werd berekend en dat was het laatste zinnetje wat eruit kwam..:S
Dan nog even over de .mp4 films: op de manier zoals ik het doe gaat het prima, ik maak inderdaad gebruik van de .264 codec die moeiteloos wordt afgespeeld. mijn Width is 480, met verhouding 4:3
als audio wordt .aac gebruikt, werkt ook prima. Alleen op welke bitrate ik zit kan ik niet zien, wat is de beste manier om daar achter te komen?
Ik krijg op deze manier .mp4 files die ongeveer 200MB groot zijn (afleveringen van serie dus ong 45 min.) Met haarscherp beeld op Arena en prima geluid. Wat vooral handig is is dat de .srt wordt ingebakken:D
Pccomm
Bij mij precies hetzelfde, not supported krijg ik steeds, terwijl ik zeker weet dat ik de validatie goed gedaan heb. Lijkt er op dat divx dus helemaal niet ondersteund wordt. Ik heb ook even gekeken bij LG en er zijn wel updates te downloaden, maar dat lijkt meer voor usb driver te zijn, hoe zo XP en Vista. Of ik lees het niet goed. Ook heb ik problemen als mijn signaal niet goed is, en daar heb ik op mijn thuislokatie nog wel eens last van, want dan zet ik de browser op wifi, maar dat werkt dus ook niet. Hij wil blijkbaar eerst toch een signaal hebben van de telefoonzender. Pas daarna schakelt die over op wifi. Dat is natuurlijk erg hinderlijk als je wifi wilt gebruiken omdat je signaal voor de telefoon te zwak is. ALs je trouwens via wifi internet opgaat werken die sites voor mibile van KPN niet, pagina niet gevonden krijg je dan te zien als resultaat. En de site KPN vandaag wordt afgebroken met de mededeling, browser not supported. Dit is dus allemaal niet zo geweldig. KPN OpWeg werkt wel heel goed, maar ik weet niet of je nu na 5 dagen moet betalen of dat het gratis is. Ik zet hem na 5 dagen voor de veiligheid maar weer uit. Werkt wel super trouwens. Verder hen ik ook een aantal spontane resets gehad, vooral als je een beetje ongeduldig bent en te vaak op de knoopen drukt op het touchscherm.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:20:
moderator ik heb het gegoogled al, ik heb de registratie procedure die daar wordt beschreven gevolgd, een activatie video afgespeeld en nog doet hij het niet
Even Gspot gebruiken.PcComm schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:39:
Ik heb Ilove gedownload en met winrar geunpacked en wat gebeurt er. Mijn virus scanner geeft aan dat er een trojan horse in Ilove.exe zit. Dus is die naar de vault verwezen, en dus even een waarschuwing voor diegene die deze app heeft geinstalleerd. Ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of mijn virusscanner (AVG) het bij het juiste einde heeft, maar gevaarlijk blijft het.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 02:14:
Ilove is een vrij bekend programma en wordt al geruime tijd naar tevredenheid gebruikt door veel mensen. Ik zou me er dus niet al te druk om maken.
@can0mark:
Ehm nou om eerlijk te zijn heb ik niet eens ingesteld, gwoon mn .avi gedumpt. bij later inzien staattie op Iphone/Ipod touch. zolang je .h264 codec met .aac gebruikt moetie goed gaan. Mn bitrate staat op een kleine 500Mb/s toch goed genoeg omdat het klein scherm is.
@Joop557:
iLove is absoluut geen virus, maar wel logisch dat je protectie aan de bel gaat trekken met een .exe bestand, dit kan immers schadelijk zijn. zols RoD al zei is het een bekend programma, niks mee loos.
Zou iemand mij kunnen helpen met het instellen van de email? ik gebruik zelf Outlook op mn pc, provider is kpn. Als ik mn mail wil ophalen vd server krijg ik melding: Service niet beschikbaar.
ik heb gewoon WiFi verbinding aanstaan dan.
ik heb het als volgt ingesteld:
emailadres: *********@kpnplanet.nl
wachtwoord: ***********
inkomende mail: pop.kpnplanet.nl
uitgaande mail: mail.kpnplanet.nl
ingesteld op POP3
Ik vind het heel jammer dat dit niet werkt, wil toch wel graag kunnen mailen. Zijn er meer mensen met dit probleem en nog belangrijker, zijn er mensen met de oplossing??
Ehm nou om eerlijk te zijn heb ik niet eens ingesteld, gwoon mn .avi gedumpt. bij later inzien staattie op Iphone/Ipod touch. zolang je .h264 codec met .aac gebruikt moetie goed gaan. Mn bitrate staat op een kleine 500Mb/s toch goed genoeg omdat het klein scherm is.
@Joop557:
iLove is absoluut geen virus, maar wel logisch dat je protectie aan de bel gaat trekken met een .exe bestand, dit kan immers schadelijk zijn. zols RoD al zei is het een bekend programma, niks mee loos.
Zou iemand mij kunnen helpen met het instellen van de email? ik gebruik zelf Outlook op mn pc, provider is kpn. Als ik mn mail wil ophalen vd server krijg ik melding: Service niet beschikbaar.
ik heb gewoon WiFi verbinding aanstaan dan.
ik heb het als volgt ingesteld:
emailadres: *********@kpnplanet.nl
wachtwoord: ***********
inkomende mail: pop.kpnplanet.nl
uitgaande mail: mail.kpnplanet.nl
ingesteld op POP3
Ik vind het heel jammer dat dit niet werkt, wil toch wel graag kunnen mailen. Zijn er meer mensen met dit probleem en nog belangrijker, zijn er mensen met de oplossing??
Ik kan nergens de processor snelheid vinden, ik dacht ergens een keer 1ghz gelezen te hebben maar nu staat nergens iets ingevuld, heb nu een HTC Touch Diamond met 500 mhz en zit te twijfelen of het meerwaarde geeft deze telefoon.
Verwijderd
ik gebruik mijn smartphones altijd enorm veel om series en films op te kijken. vandaar dat mijn oog op deze telefoon is gevallen, mede door zijn enorm hoge beeld resolutie, de divx/xvid ondersteuning (zodat ik niet alles eerst nog moet gaan converteren), en het dolby geluid. In de meeste reviews die ik tot nu toe heb gelezen wordt het afspelen van films ed echter amper tot niet behandeld helaas.. Ik was dus benieuwd wat de ervaringen al op dit gebied zijn? bvd !
@riverside: Lees mijn post's is dan! Ik heb nu 2 seizoenen Prison Break erop staan (wel geconverteerd maar dat is 10 minuutjes per afl.) en mn beeld en audio kwaliteit is super goed. Het enige nadeel wat ik ondervind is dat als ik op bed lig te kijken, en ik lig bijvoorbeeld op mn zij, dat het beeld dan horizontaal gedraaid wordt(precies de verkeerde kant op dus) en ik heb nog niet uit kunnen vinden hoe je dit vast kan zetten.
Iemand die dat wel gelukt is???
@moca: Heb het geprobeerd maar nogsteeds niets. het is jou dus wel gelukt?? btw de eerste instellingen zijn exact dezelfde als uit mn emailprogramma dus zou moeten werken. kan het misschien liggen aan de wifi verbinding? dat het alleen via hsdpa kan ofzoiets?? Mn sim kaart is nog niet geactiveerd(ivm met nummerbehoud) en dus heb ik nog geen netwerk van vodafone alleen WiFi.
@moca: Heb het geprobeerd maar nogsteeds niets. het is jou dus wel gelukt?? btw de eerste instellingen zijn exact dezelfde als uit mn emailprogramma dus zou moeten werken. kan het misschien liggen aan de wifi verbinding? dat het alleen via hsdpa kan ofzoiets?? Mn sim kaart is nog niet geactiveerd(ivm met nummerbehoud) en dus heb ik nog geen netwerk van vodafone alleen WiFi.
Verwijderd
Weet iemand of het model met simlock van KPN/Hi ook te gebruiken is met een Telfort sim ??
Als ik dit filmpje bekijk lijkt het er wel op.
http://www.youtube.com/watch?v=xHVgBkjmM_E
In de account info moet je ook aangeven of het via wifi of via een telefoon internet verbinding gaat. Van hi kreeg ik via een sms een nieuwe instelling voor umts door en toen werkte het pas. Dus misschien staan ook je instellingen daar nog niet goed. Je kunt ook wifi aangeven in de account info. De telefoon wisselt helaas niet automatisch zelf naar de beste verbinding die beschikbaar is.PcComm schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:53:
@riverside: Lees mijn post's is dan! Ik heb nu 2 seizoenen Prison Break erop staan (wel geconverteerd maar dat is 10 minuutjes per afl.) en mn beeld en audio kwaliteit is super goed. Het enige nadeel wat ik ondervind is dat als ik op bed lig te kijken, en ik lig bijvoorbeeld op mn zij, dat het beeld dan horizontaal gedraaid wordt(precies de verkeerde kant op dus) en ik heb nog niet uit kunnen vinden hoe je dit vast kan zetten.
Verwijderd
Heb behoorlijk wat dingen die niet (goed) werken op mijn telefoon, here it goes:
- micro SD geheugenkaart ziet hij niet. Je moet naar Telefoon instellingen - Geheugen - Extern geheugen. Die laatste staat er niet bij..
- Inloggen op ING.nl of hotmail.com werkt niet. Hyves wel.
- Het is gelukt om GPS software AMaze te installeren. Bij starten blijft hij de ene keer steken, de andere keer doet ie het wel. Een route invoeren is mij nog steeds niet gelukt. Bij huisnummer en postcode blijft ie hangen.
- De mail werkt niet. Het is mij gelukt al mijn email in te lezen. Bij het klikken op 'Email ophalen' kreeg ik te horen dat de inbox vol was. Een emailtje versturen lukte ook niet. Vervolgens heb ik de email account weer verwijderd en opnieuw toegoevoegd. Wanneer ik nu op Email ophalen klik krijg ik 'Ongeldige instellingen'.
- De organiser: De eerste keer kreeg ik met geen mogelijkheid een afspraak in de agenda. Ik heb toen via een andere datum de afspraak erin gekregen. Toen leek het opeens te werken. Nu heb ik nog af en toe dat hij een afspraak niet accepteert.
- Via bluetooth heb ik een filmpje op mijn telefoon overgezet. Nu is dat filmpje nergens meer terug te vinden op mijn telefoon. Begrijp er niets van.
Het is dus inderdaad geen goed werkende iPhone...
Iemand tips?
- micro SD geheugenkaart ziet hij niet. Je moet naar Telefoon instellingen - Geheugen - Extern geheugen. Die laatste staat er niet bij..
- Het is gelukt om GPS software AMaze te installeren. Bij starten blijft hij de ene keer steken, de andere keer doet ie het wel. Een route invoeren is mij nog steeds niet gelukt. Bij huisnummer en postcode blijft ie hangen.
- De mail werkt niet. Het is mij gelukt al mijn email in te lezen. Bij het klikken op 'Email ophalen' kreeg ik te horen dat de inbox vol was. Een emailtje versturen lukte ook niet. Vervolgens heb ik de email account weer verwijderd en opnieuw toegoevoegd. Wanneer ik nu op Email ophalen klik krijg ik 'Ongeldige instellingen'.
- De organiser: De eerste keer kreeg ik met geen mogelijkheid een afspraak in de agenda. Ik heb toen via een andere datum de afspraak erin gekregen. Toen leek het opeens te werken. Nu heb ik nog af en toe dat hij een afspraak niet accepteert.
- Via bluetooth heb ik een filmpje op mijn telefoon overgezet. Nu is dat filmpje nergens meer terug te vinden op mijn telefoon. Begrijp er niets van.
Iemand tips?
Volgens mij niet, maar ik weet niet helemaal zeker meer of ik dat getest had, heb hier zo veel simkaartjes liggenVerwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 00:13:
Weet iemand of het model met simlock van KPN/Hi ook te gebruiken is met een Telfort sim ??
Het is een LG Arena of was je daar nog niet achter? Altijd maar die vergelijking met een Iphone.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:36:
Heb behoorlijk wat dingen die niet (goed) werken op mijn telefoon, here it goes:
Iemand tips?

Ik snap dan niet waarom je geen Iphone koopt of houdt!
OT:
Ik heb hem sinds gisteren weer binnen en ik ben nog steeds behoorlijk enthousiast. Echter is de browser echt brak en wordt het tijd voor een andere. E-mail krijg ik ook nog niet werkend en ook het limiet van 300 emails is klote. Misschien dat het nog in te stellen is, maar ik heb het zo nog niet 1-2-3 kunnen vinden. Ook het invoeren van een e-mailadres met het toetsenbord werkt niet geheel vlekkeloos, wat overigens ook geldt voor andere tekstinvoer. Het gaat wel snel. Helaas activeert de shift toets niet de andere karakteristieken. Ze zijn dan wel zichtbaar, maar als je ze kiest dan krijg je de karakter zonder shift. Irritant dus, maar dat is een echte bug!
Even verder spelen maar...
I don't have dreams, I have goals!!
Zelfde probleem heb ik ook, hoe heb je precies 'via andere datum' een afspraak in de tel gekregen? Wat bedoel je daar precies mee?Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:36:
Verdere ervaring is wat mij betreft eigenlijk verder erg positief...
Verwijderd
Heb hem nu een paar dagen in bezit en kan niks anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over dit toestel.
Weet iemand misschien wat voor Java apps er allemaal zijn voor dit toestel en waar je die kan downloaden? Heb al wel het eea ge-google-d maar de Arena staat vaak niet in het lijstje. Heb aMaze er wel opstaan nu en zoek dus meer van dit soort dingen. Zijn er bijv. ook nog spelletjes die werken dmv bewegen van de tel?
Weet iemand misschien wat voor Java apps er allemaal zijn voor dit toestel en waar je die kan downloaden? Heb al wel het eea ge-google-d maar de Arena staat vaak niet in het lijstje. Heb aMaze er wel opstaan nu en zoek dus meer van dit soort dingen. Zijn er bijv. ook nog spelletjes die werken dmv bewegen van de tel?
Verwijderd
Geheugenkaart werkt al, zat er niet goed inRedondo1982 schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:17:
[...]
Het is een LG Arena of was je daar nog niet achter? Altijd maar die vergelijking met een Iphone.![]()
Ik snap dan niet waarom je geen Iphone koopt of houdt!
OT:
Ik heb hem sinds gisteren weer binnen en ik ben nog steeds behoorlijk enthousiast. Echter is de browser echt brak en wordt het tijd voor een andere. E-mail krijg ik ook nog niet werkend en ook het limiet van 300 emails is klote. Misschien dat het nog in te stellen is, maar ik heb het zo nog niet 1-2-3 kunnen vinden. Ook het invoeren van een e-mailadres met het toetsenbord werkt niet geheel vlekkeloos, wat overigens ook geldt voor andere tekstinvoer. Het gaat wel snel. Helaas activeert de shift toets niet de andere karakteristieken. Ze zijn dan wel zichtbaar, maar als je ze kiest dan krijg je de karakter zonder shift. Irritant dus, maar dat is een echte bug!
Even verder spelen maar...
Die iPhone vergelijking was puur omdat zaken als internet, email enzo daarmee wel meteen goed werkte. Voor de rest vind ik de LG kwa interface/design een leukere phone, maar ik heb geen zin om elke maand voor internet te dokken terwijl ik geen gebruik kan maken van mijn email, niet eens hotmail kan openen via de internetbrowser. Als er dan zoiets simpels als een organiser ook al kuren vertoont dan is het behoorlijk jammer en dan vind ik dus een goedwerkende telefoon wel wat belangrijker dan een mooiere interface.
Verwijderd
Ik ben dus niet de enige.ChefChocolateball schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:01:
[...]
Zelfde probleem heb ik ook, hoe heb je precies 'via andere datum' een afspraak in de tel gekregen? Wat bedoel je daar precies mee?
Verdere ervaring is wat mij betreft eigenlijk verder erg positief...
Stel ik wil voor 14-04-09 een afspraak invoeren. Ik klik op bijv. 12-04-09 en verander dan de datum naar 14-04-09.
Heeft iemand al multi-touch uitgeprobeerd?
Zoja werkt het in realtime of werkt het nadat je de handeling hebt uitgevoerd?
Multi touch werkt prima en inderdaad reall time, je ziet het gebeuren. Te gebruiken bij de internet browser, bij foto's en bij videovoor dat je begint met op te nemen inzoomen op het onderwerp, werkt ook realtime en dan op de ontspanknop drukken. De stapjes zijn ook prima, evenals het daaraan gekoppelde tempo waarmee het gebeurt, zodat je echt goed fijn kunt instellen.Dragao Cell schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:11:
Heeft iemand al multi-touch uitgeprobeerd?
Even wat anders. Mijn email werkt prima, alleen heb ik wat problemen met outlook synchronisatie. Het lijkt wel een versie van 7 jaar geleden op windows ce, evenals de contactpersonen synchroniseren, je moet oppassen anders krijg je alles dubbel, als je de richting wederkerig maakt dus. Dit was ook in een van de eerste versies van windows CE als ik me goed herinner. En die periode die je in kunt stellen werkt ook niet goed. Als de mail vol is, wat vooral dus de eertse keer bij synchromisatie gebeurt met outlook, dan mot je alles wissen (de mail niet de account) en dan weer synchronisren, krijg je de volgende batch, enz enz. Maar nu krijg ik de nieuwste niet meer en weet niet wat er aan de hand is. Lekker werkt het niet helemaal. MMS geprobeerd werkt ook goed, ook mijn gewone mail via planet is prima, automatisch een keer per 10 minuten kun je gewoon instellen. Geen problemen met mijn agenda gehad tot nu toe, goed gesynchd met outlook.
Ook daar dubbel als je niet oppast en het wederkerig maakt, wat eigenlijk wel de bedeoling is, want je wilt toch ook dat je afspraken die je op je telefoon maakt weer op de PC terecht komen in de agenda daar.
Muziek vindt ik geweldig, vooral de bijgeleverde oortjes zijn prima. Ik heb ook mijn bluetooth stereo oortelefoontjes A2DP aangesloten. Ook die werken prima evenals de aansturing. Wel als ik het telefoonboek opvraag wordt mijn bluetooth apparaat, de HBH ds980 van Sony, gereset.
[ Voor 0% gewijzigd door Joop557 op 12-04-2009 17:36 . Reden: foute model bluetooth oortje aangegeven ]
Verwijderd
Ik krijg mijn navigatie dus echt niet aan de praat, NAV4ALL en Amaze geven allebei aan dat mijn GPS geen ontvangst heeft, heeft iemand dit wel goed werkend? en zou diegene dan de juiste instellingen etc hier willen droppen??PcComm schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:39:
@Hollykok: gewoon de unsigned versie doen heb ik ook werkt leuk.
Pccomm
Het lijkt er op dat ik een work-around heb gevonden... zolang ik geen backspace gebruik bij het vastleggen van gegevens van een afspraak werkt het wel. Dus als ik een onderwerp aanmaak in 1 keer, doet ie t gewoon. Anders zal de telefoon bij opslaan een foutmelding geven.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:17:
[...]
Ik ben dus niet de enige.
Stel ik wil voor 14-04-09 een afspraak invoeren. Ik klik op bijv. 12-04-09 en verander dan de datum naar 14-04-09.
Verwijderd
Ow dat kan natuurlijk ook. Ik heb het idee dat er nog behoorlijk wat bugs in de telefoon zitten.ChefChocolateball schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:50:
[...]
Het lijkt er op dat ik een work-around heb gevonden... zolang ik geen backspace gebruik bij het vastleggen van gegevens van een afspraak werkt het wel. Dus als ik een onderwerp aanmaak in 1 keer, doet ie t gewoon. Anders zal de telefoon bij opslaan een foutmelding geven.
Misschien even buiten gaan staan zodat je satelietcontact kan maken?? En check ook even je GPS-instellingen, die heb ik op stand-alone staan.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:58:
[...]
Ik krijg mijn navigatie dus echt niet aan de praat, NAV4ALL en Amaze geven allebei aan dat mijn GPS geen ontvangst heeft, heeft iemand dit wel goed werkend? en zou diegene dan de juiste instellingen etc hier willen droppen??
Heb hem sinds donderdag, het scherm is mooi en werkt fijn.
alleen hij loopt nogal eens vast
zijn er mensen die hier meer problemen mee hebben?
Ook kan ik mijn bluetooth niet inschakelen, snap er niks van, als ik op dat digitale aan/uit schuifje druk van bluetooth dan gaat hij vanzelf weer uit
,
Ook werkt mijn fm radio niet meer, als ik mijn orginele oordopjes aansluit krijg ik of helmaal geen geluid, of alleen maar ruis
ik kan geen enkele zender ontvangen
dit kon ik nog wel toen ik hem net uit de doos had, maar even later niet meer.
ik heb al een keer alle instellingen terug gezet, maar dit had geen zin.
iemand die ook deze problemen heeft?
misschien moet ik hem even updaten, maar ik zal niet weten waar ik die update's kan vinden
alleen hij loopt nogal eens vast
Ook kan ik mijn bluetooth niet inschakelen, snap er niks van, als ik op dat digitale aan/uit schuifje druk van bluetooth dan gaat hij vanzelf weer uit
Ook werkt mijn fm radio niet meer, als ik mijn orginele oordopjes aansluit krijg ik of helmaal geen geluid, of alleen maar ruis
misschien moet ik hem even updaten, maar ik zal niet weten waar ik die update's kan vinden
nee bij mij werkt dat allemaal nog perfect ik heb hem nou sinds woensdag.grjn schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:04:
Heb hem sinds donderdag, het scherm is mooi en werkt fijn.
alleen hij loopt nogal eens vastzijn er mensen die hier meer problemen mee hebben?
Ook kan ik mijn bluetooth niet inschakelen, snap er niks van, als ik op dat digitale aan/uit schuifje druk van bluetooth dan gaat hij vanzelf weer uit,
Ook werkt mijn fm radio niet meer, als ik mijn orginele oordopjes aansluit krijg ik of helmaal geen geluid, of alleen maar ruis![]()
ik denk dat je et beste ff langs de winkel moet gaan ( als je hem me kpn of hi hebt kun je het beste langs een kpn business center ) en daar laten nakijken en als ze zeggen dat je hem moet opsturen dat je gewoon moet zeggen dat je een nieuwe wilt want hij is nog maar een paar dagen oud. dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe mee.
Ook ik krijg mijn GPS niet aan de praat. In Google Maps krijg ik de melding "mijn locatie nu niet beschikbaar", Amaze werkt ook niet. Ik heb GPS op Stand Alone staan, heb het geprobeerd terwijl ik WiFi gebruikte, heb het op verschillende locaties (buiten) geprobeerd.. Iemand tips voor ik terug ga met mijn toestel?PcComm schreef op maandag 13 april 2009 @ 09:07:
[...]
Misschien even buiten gaan staan zodat je satelietcontact kan maken?? En check ook even je GPS-instellingen, die heb ik op stand-alone staan.
E-mail heb ik nu wel werkend en lag natuurlijk gewoon aan mezelf qua instellingen. Even met de GPS kloten en ik heb Opera Mini geïnstalleerd, maar dat vind ik ook rot werken. Dat zal vast wel komen doordat het toestel nog niet ondersteund wordt. Er moet wel snel een fix komen voor het toetsenbord, want dat is wel irritant.
Camera vind ik mooi, evenals het beeld. Filmpjes zijn een genot. Alles blijft ook lekker snel lopen, ook in het menu. Nog steeds lyrisch over het toestel, al moet ik zeggen dat het gadgetgehalte er nu wel vanaf is. Maar dat heb ik toch snel...
Camera vind ik mooi, evenals het beeld. Filmpjes zijn een genot. Alles blijft ook lekker snel lopen, ook in het menu. Nog steeds lyrisch over het toestel, al moet ik zeggen dat het gadgetgehalte er nu wel vanaf is. Maar dat heb ik toch snel...
Verwijderd
Zou iemand me kunnen helpen mijn email werkende te krijgen? Ik heb de instellingen als volgt:
Titel: Hotmail
Server uitgaande mail: smtp.live.com
server inkomende mail: pop3.live.com
Postvaktype: POP3
op server opslaan: actief
Downloadoptie: alleen header
toegangspunten: vodafone GPRS
automatisch ophalen: actief
Geavanceerde instellingen:
SMTP-poortnummer: 25
SMTP TLS/SS: niet actief
Inkomende serverpoort: 995
Inkomende TLS/SSL: actief
Aanmeld. bev. APOP: niet actief
SMTP-validatie: actief (met gebruikersnaam email en wachtwoord email)
Ik heb weinig verstand van SMTP, TLS, Apop etc etc. Ik heb wel echt al van alles geprobeerd. Wel actief, niet actief, maar krijg het maar niet aan de praat. Het is me wel een keer gelukt mijn mailbox te downloaden. Omdat ik geen emails kon versturen en ik een foutmelding kreeg bij het klikken op email ophalen, heb ik de account weer verwijderd.
Titel: Hotmail
Server uitgaande mail: smtp.live.com
Ik heb weinig verstand van SMTP, TLS, Apop etc etc. Ik heb wel echt al van alles geprobeerd. Wel actief, niet actief, maar krijg het maar niet aan de praat. Het is me wel een keer gelukt mijn mailbox te downloaden. Omdat ik geen emails kon versturen en ik een foutmelding kreeg bij het klikken op email ophalen, heb ik de account weer verwijderd.
Titel: HotmailVerwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:42:
Zou iemand me kunnen helpen mijn email werkende te krijgen? Ik heb de instellingen als volgt:
Server uitgaande mail: authsmtp.vodafone.nl
SMTP-poortnummer: 465
SMTP TLS/SS: actief
Voor de SMTP validatie dien je MyVodafone gebruikersnaam en wachtwoord in te geven! Om hier aan te komen surf je op de PC naar https://my.vodafone.nl en meld je je aan of bel je naar de klantenservice op nummer 1200 (vraag naar datasupport afdeling). Je gebruikersnaam is meestal het woord mail gevolgd door het mobiele nummer (voorbeeld: mail0612345678).
Het is mij ook gelukt dus jou moet het ook lukken! Succes.
Verwijderd
Dank je wel voor je hulp. Ik had iets eerder moeten zoeken naar email instellingen op vodafone.nl. Er zijn ook nog instellingen onder 'Verbindingen'.
Nou heb ik alles zoals het omschreven staat op vodafone.nl, behalve 1 instelling onder ' Toegangspunten' (menu-instellingen-verbindingen-toegangspunten). Het staat als volgt omschreven:
* Controleer hier het toegangspunt 'Vodafone GPRS' of maak het aan via 'Nieuw toegangspunt'
o Verbindingstitel: Vodafone GPRS
o Drager: UMTS
o Validatie PAP
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
o APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Kies 'Opslaan' om het profiel te bewaren
* Keer terug naar het beginscherm
Alles staat hetzelfde ingevuld behalve UMTS, die staat op GPRS. Wanneer ik probeer een nieuw toegangspunt aan te maken, krijg ik de melding 'dubbele naam' en kom ik niet verder. Bewerken van het huidige toegangspunt is niet mogelijk en verwijderen is ook onmogelijk. Dus kom ik totaal niet verder..
Nou heb ik alles zoals het omschreven staat op vodafone.nl, behalve 1 instelling onder ' Toegangspunten' (menu-instellingen-verbindingen-toegangspunten). Het staat als volgt omschreven:
* Controleer hier het toegangspunt 'Vodafone GPRS' of maak het aan via 'Nieuw toegangspunt'
o Validatie PAP
Alles staat hetzelfde ingevuld behalve UMTS, die staat op GPRS. Wanneer ik probeer een nieuw toegangspunt aan te maken, krijg ik de melding 'dubbele naam' en kom ik niet verder. Bewerken van het huidige toegangspunt is niet mogelijk en verwijderen is ook onmogelijk. Dus kom ik totaal niet verder..
Verwijderd
Zou iemand me kunnen helpen mijn email werkende te krijgen? ik heb alles al geprobeerd ook de info via google te krijgen, via deze site echter lukt het me niet.
Titel: Mike Paanakker
Email adres voor antwoord: mikepaanakker@live.nl
Server uitgaande mail: smtp.live.nl
server inkomende mail: pop3.live.nl
Max.ontv. groote: 500kB
Downloadoptie: alle berichten
toegangspunten: Mobiel internet
automatisch ophalen: Staat er niet???
Inkomende TLS/SSL: Niet actief
SMTP-validatie: actief
SMTP-Gebruikrsn: mikepaanakker
SMTP-Wachtw.:********
Ik heb een abbo bij HI. Mijn email is mikepaanakker@live.nl Ik heb alles al geprobeerd maar niet lukt! wie zou mij kunnen helpen.
Dit is mijn belangrijkste vraag, maar hier heb ik nog geen uitleg opgehad. Zou iemand het kunnen beantwoorden dat een Leek het ook zou snappen. Ik ben niet super technisch ingesteld.
Alvast mijn hartelijke dank
Ik heb een abbo bij HI. Mijn email is mikepaanakker@live.nl Ik heb alles al geprobeerd maar niet lukt! wie zou mij kunnen helpen.
Dit is mijn belangrijkste vraag, maar hier heb ik nog geen uitleg opgehad. Zou iemand het kunnen beantwoorden dat een Leek het ook zou snappen. Ik ben niet super technisch ingesteld.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 22:43 ]
Verwijderd
Er zit aan de voorkant van je toestel (linksboven) een sensor die ervoor zorgt dat het beeldscherm op zwart gaat als je aan het bellen bent. Wellicht is deze sensor bij jou ergens mee afgedekt (bijv met een screenprotector) en is dat de reden dat je een zwart scherm ziet als je gebeld wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:25:
Ik heb ook als mensen mij met een mobiel bellen dat het scherm zwart blijf, hij trilt wel maar ik kan niet opnemen. Weet iemand hier iets voor?
Heb dit wel eens eerder gelezen in ieder geval dus wellicht dat dit je probleem is.
Verwijderd
Beste PcComm, erg bedankt dankzij jou kan ik nu films op mijn telefoon afspelen. Alleen je zei dat die afleveringen converteren 10 minuutjes duren. Ik heb nu een paar films geconverteerd, zonder ondertiteling, en die duren een uur ongeveer. Films mét ondertiteling duren anderhalf tot twee uur lang. Kan dat liggen aan de processor of snelheid van je computer?PcComm schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:53:
Alvast bedankt, Abuay
Is goed hoor, we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar? 
Ja het kan aan je hardware liggen, metname de processor die de rekenkracht moet leveren krijgt het zwaar. maar ik denk dat dit verschil vooral ligt aan dat ik over afleveringen van een serie praat (45 minuutjes) en jij over films(anderhalf uur). Als je de beste processor voor dit soort taken wil moet je eens naar een Intel E8500 kijken, is gewoon de beste processor die eris voor dat geld(mits je geld heb voor de core i7)
ikzelf vind de converttijd niet vervelend hoor, mn pc staat toch veel aan.
kheb wel een vraag aan jou/anderen: Ik krijg met geen mogelijkheid een pop3 account werkend via mail, ik heb geen internetblox of weet ik wat van Vodafone, alleen WiFi en mail provider is kpn. ik ga ze nu maaris bellen of ze me kunnen helpen...
Ja het kan aan je hardware liggen, metname de processor die de rekenkracht moet leveren krijgt het zwaar. maar ik denk dat dit verschil vooral ligt aan dat ik over afleveringen van een serie praat (45 minuutjes) en jij over films(anderhalf uur). Als je de beste processor voor dit soort taken wil moet je eens naar een Intel E8500 kijken, is gewoon de beste processor die eris voor dat geld(mits je geld heb voor de core i7)
ikzelf vind de converttijd niet vervelend hoor, mn pc staat toch veel aan.
kheb wel een vraag aan jou/anderen: Ik krijg met geen mogelijkheid een pop3 account werkend via mail, ik heb geen internetblox of weet ik wat van Vodafone, alleen WiFi en mail provider is kpn. ik ga ze nu maaris bellen of ze me kunnen helpen...
Verwijderd
helaas ik heb geen internet bij mn telefoon abbo besteld. Daarnaast heb ik HI, dus weet ik niet hoe het met vodafone zit sorry.
Hmm dus het kan aan mijn pc liggen.. Ik bekijk voornamelijk films en als ik er 3 op mn telefoon wil zetten betekent dat minstens 4 uur werk en zoveel tijd heb ik niet op om films te converteren.
Hmm dus het kan aan mijn pc liggen.. Ik bekijk voornamelijk films en als ik er 3 op mn telefoon wil zetten betekent dat minstens 4 uur werk en zoveel tijd heb ik niet op om films te converteren.
Verwijderd
Goed form dit!
Ben al een aantal bekende zaken tegen gekomen zoals de ageda die niet werkt.
Weet iemand of dit soort zaken opgelost gaan worden d.m.v. software updates bijv.?
Ik heb nog nergens iemand gehoord over de beroerde batterij prestaties, of ben ik de enigste bij wie de batt nog geen 1,5 dag mee gaat?
Dit is bij normaal gebruik.
Ben al een aantal bekende zaken tegen gekomen zoals de ageda die niet werkt.
Weet iemand of dit soort zaken opgelost gaan worden d.m.v. software updates bijv.?
Ik heb nog nergens iemand gehoord over de beroerde batterij prestaties, of ben ik de enigste bij wie de batt nog geen 1,5 dag mee gaat?
Dit is bij normaal gebruik.
Verwijderd
Anderhalve dag is wel erg kort? Waarvoor gebruik je je telefoon allemaal? Ik merk dat ik op dagen waarop ik veel gebruik maak van de multimedia functies (muziek, video, FM zender) dat mijn telefoon inderdaad vrij snel leeg gaat.
Tijdens dagen dat ik hem af en toe gebruik voor de speciale functies gaat de batterij wel een stuk langer mee (zo'n 3 dagen).
Tijdens dagen dat ik hem af en toe gebruik voor de speciale functies gaat de batterij wel een stuk langer mee (zo'n 3 dagen).
Weet iemand toevallig hoe ik een wekker kan zetten? Het enige wat ik kan vinden is 'alarm' bij organizer, maar ik weet niet of dit dezelfde functie heeft als wekker zeg maar.
Verwijderd
Je kan in het hoofdmenu toch gewoon alarm kiezen, dat is je wekker dus ...Zeddicius schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:05:
Weet iemand toevallig hoe ik een wekker kan zetten? Het enige wat ik kan vinden is 'alarm' bij organizer, maar ik weet niet of dit dezelfde functie heeft als wekker zeg maar.
Je kan ook even je boekje doorlezen, zal je vast helpen zo moeilijk is het niet.
Verwijderd
Steeds als ik bij PC Suite een film op mijn telefoon probeer te zetten is hij even bezig en dan komt er kan niet met de telefoon verbinding maken.
Muziek werkt wel gewoon.
En ik heb ook al een film er op gezet dmv bluetooth maar ik wil het ook via mijn pc kunnen doen
Iemand tips
?
Muziek werkt wel gewoon.
En ik heb ook al een film er op gezet dmv bluetooth maar ik wil het ook via mijn pc kunnen doen
Iemand tips
heb die van mij vandaag ontvangen, gelijk een bug/rariteit gevonden.
ik heb een stereo bluetooth headset, de hbh-ds970 van Sony-Ericsson
deze klonk beroerd icm met een LG cookie, maar nadat ik geprobeerd had met een Motorola V8, kwam ik erachter dat het aan het toestel lag, niet aan de headset. icm met de V8 klonk ie namelijk prima
was dus zeer benieuwd wat ie zou doen icm met de Arena. met de Equalizer op Uit is het geluid waardeloos, geen bas, helemaal geen warmte in het geluid. Vervolgens overgeschakeld op BOBCAT Mobile, dat maakte dus een wereld van verschil.
althans, dat dacht ik dus. wat blijkt nou, als ik skip naar een volgend nummer, heb ik weer slecht geluid. maar als ik dan even zit te luisteren naar een nummer, gaat ie na een tijdje spontaan wel goed spelen. of als dat niet gebeurt, en het scherm is inmiddels automatisch gelockt, gaat ie zodra ik 'm unlock, weer mooi spelen. lijkt dus net of de equalizer settings niet helemaal lekker werken
bovengenoemde geberut niet met een koptelefoon op de 3.5mm aansluiting. bovendien kan ik dan ook voor Dolby kiezen, dat lukt niet met een bluetooth headset
vraag me af of dit puur aan de Arena ligt, of toch de combinatie met de hbh-ds970
deze klonk beroerd icm met een LG cookie, maar nadat ik geprobeerd had met een Motorola V8, kwam ik erachter dat het aan het toestel lag, niet aan de headset. icm met de V8 klonk ie namelijk prima
was dus zeer benieuwd wat ie zou doen icm met de Arena. met de Equalizer op Uit is het geluid waardeloos, geen bas, helemaal geen warmte in het geluid. Vervolgens overgeschakeld op BOBCAT Mobile, dat maakte dus een wereld van verschil.
althans, dat dacht ik dus. wat blijkt nou, als ik skip naar een volgend nummer, heb ik weer slecht geluid. maar als ik dan even zit te luisteren naar een nummer, gaat ie na een tijdje spontaan wel goed spelen. of als dat niet gebeurt, en het scherm is inmiddels automatisch gelockt, gaat ie zodra ik 'm unlock, weer mooi spelen. lijkt dus net of de equalizer settings niet helemaal lekker werken
bovengenoemde geberut niet met een koptelefoon op de 3.5mm aansluiting. bovendien kan ik dan ook voor Dolby kiezen, dat lukt niet met een bluetooth headset
vraag me af of dit puur aan de Arena ligt, of toch de combinatie met de hbh-ds970
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Weet je zeker dat hij stereo is aangesloten. Kijk boven links in de status (met een vergrootglas) zou een MS in de headphone icoon moeten staan. Dit betekent dat het oortje zowel mono als stereo aangesloten kan worden, bij voorbeeld de telefoon wordt mono doorgegeven volgens mij. Kijk ook of en bij je bluetooth device, door er op te klikken, en wel onderaan zie ja dan een optiebalk met aan de linker kant een pijl naar links. Door je vinger daarover naar rechts te bewegen, gaat soms moeilijk, krijg je de overige opties te zien, oa services, klik daarop en dan zie je of je bluetooth device goed herkend wordt en goed aangesloten is. Anders zou ik de aansluitprocedure nog een keer doen. Ook op je device display zou je moeten kunnen zien of die stereo is aangesloten, ten minst op mijn HBH DS980 kan ik dat wel zien.JarlSX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:27:
heb die van mij vandaag ontvangen, gelijk een bug/rariteit gevonden.
[ Voor 25% gewijzigd door Joop557 op 14-04-2009 21:20 . Reden: lange quote was niet nodig ]
Je moet blijkbaar bij de APN een keuze maken. Gewone gebruikers dienen live.vodafone.com te gebruiken, mensen met een zakelijke databundel dienen office.vodafone.nl te kiezen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:51:
Dank je wel voor je hulp. Ik had iets eerder moeten zoeken naar email instellingen op vodafone.nl. Er zijn ook nog instellingen onder 'Verbindingen'.
o Validatie PAP
GPRS is eigenlijk gewoon de verbinding, bij zowel GSM als UMTS heet dat zo. In de volksmond wordt GPRS via UMTS ook wel UMTS genoemd maar technisch gezien wordt het nog steeds GPRS genoemd. Je toestel zou automatisch moeten schakelen tussen UMTS en GSM.
ik heb in het icoontje MS staan.
bij Services staat: headsetm hanfdsfree, geavanceerde audiodistrib. en afstandsbediening AV
ik zal 'm eens opnieuw koppelen en kijken wat ie dan doet
bij Services staat: headsetm hanfdsfree, geavanceerde audiodistrib. en afstandsbediening AV
Dat doet hij ook, want met deze instellingen geeft hij bij mij gewoon 'H', oftewel HSDPA. Ook ik heb er eerst over na zitten denken en toen ben ik met dezelfde gedachte ook alles opnieuw gaan invoeren. Conclusie...een hoop gedoe voor niks.robertwebbe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:27:
[...]
Je moet blijkbaar bij de APN een keuze maken. Gewone gebruikers dienen live.vodafone.com te gebruiken, mensen met een zakelijke databundel dienen office.vodafone.nl te kiezen.
GPRS is eigenlijk gewoon de verbinding, bij zowel GSM als UMTS heet dat zo. In de volksmond wordt GPRS via UMTS ook wel UMTS genoemd maar technisch gezien wordt het nog steeds GPRS genoemd. Je toestel zou automatisch moeten schakelen tussen UMTS en GSM.
IS OK zo. Dus zou die het gewoon goed moeten doen. Advanced audio is ook Stereo. Maar misschien als het signaal te zwak wordt of er een telefoontje tussendoor geweest is, dat die op mono overschakelt en niet meer terug. Heb ik nog niet op gelet Wat wel beter is dan op mijn vorige HTC telefoon, is dat die na een telefoon gewoon weer doorgaat met waar die gebleven was, dus de muziek.JarlSX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:34:
ik heb in het icoontje MS staan.
Goed de instellingen voor email zijn duidelijk, maar waar het mij om gaat of ik ook via WiFi dat kan doen? GPRS is toch mobiel internet? (als HSDPA?) en daar moet je toch voor betalen?? of ben ik nou helemaal in de war.. ik heb geen internetblox etc erbij en ben dus genoodzaakt het via WiFi te doen, maar het wil me nog niet lukken..:S:S
Mensen die het wel via WiFi hebben draaien? Please even je instellingen ditchen hier... Bedankt
Mensen die het wel via WiFi hebben draaien? Please even je instellingen ditchen hier... Bedankt
Een smartphone kopen zonder mobiel internet vind ik tegenwoordig bijna hetzelfde als een computer zonder internet. Er zijn zoveel leuke toepassingen mogelijk met mobiel internet. Pas als je het hebt, kun je je al snel niet meer voorstellen dat je ooit zonder kon. Eigenlijk hetzelfde effect als dat men 9 jaar geleden nog zei dat men geen mobiele telefoon nodig had (zie dit geinige filmpje).PcComm schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:58:
.. ik heb geen internetblox etc erbij en ben dus genoodzaakt het via WiFi te doen..
[ Voor 20% gewijzigd door robertwebbe op 14-04-2009 22:07 ]
Verwijderd
Zou iemand me kunnen helpen mijn email werkende te krijgen? ik heb alles al geprobeerd ook de info via google te krijgen, via deze site echter lukt het me niet.
bedankt voor je positieve bijdrage op dit forum, de reden voor mij was puur het geld en ik gebruik het weinig. ik reis niet veel ofzo en thuis staat mn pc altijd aan. help me liever om mn email op te halen via WiFi dan ben ik weer blij...robertwebbe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:06:
[...]
Een smartphone kopen zonder mobiel internet vind ik tegenwoordig bijna hetzelfde als een computer zonder internet. Er zijn zoveel leuke toepassingen mogelijk met mobiel internet. Pas als je het hebt, kun je je al snel niet meer voorstellen dat je ooit zonder kon. Eigenlijk hetzelfde effect als dat men 9 jaar geleden nog zei dat men geen mobiele telefoon nodig had (zie dit geinige filmpje).
Volgens mij op je account instellingen kun je gewoon wifi als aansluitpunt activeren. Daarna wel even saven. Dan wifi aanzetten enkopppelen aan je ap. Daarna zou je gewoon je email moeten kunne ophalen en verzenden. Bij mij werkt dat heel gewoon.PcComm schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:30:
[...]
bedankt voor je positieve bijdrage op dit forum, de reden voor mij was puur het geld en ik gebruik het weinig. ik reis niet veel ofzo en thuis staat mn pc altijd aan. help me liever om mn email op te halen via WiFi dan ben ik weer blij...
Verwijderd
dus GPRS of UMTS ingevuld maat niet uit begrijp ik? Ik heb verder alles goed ingevuld maar m'n mail komt maar niet binnen. Ik ga wel contact met vodafone opnemen.robertwebbe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:27:
[...]
Je moet blijkbaar bij de APN een keuze maken. Gewone gebruikers dienen live.vodafone.com te gebruiken, mensen met een zakelijke databundel dienen office.vodafone.nl te kiezen.
standaard instellingen zorgen dat dit goed gaat (dus niet direct de rest instellen, alleen naam + wachtwoord + aanmeldnaam geeft deze resultaten, haalt hij automatisch op via hotmail).Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:44:
ik kan 't niet:
Inkomende TLS/SSL: WEL ACTIEF
SMTP-Gebruikrsn: mikepaanakker@hotmail.com
en ik geloof dat als je had gezocht, dat er in dit topic al wel 10 mensen staan met dezelfde vraag.
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Verwijderd
Ja alleen iedereen zegt wat anders en het werk gewoon niet met hotmail, of niemand heeft nog de juiste instellingen gegeven.stefboerrigter schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:25:
[...]
standaard instellingen zorgen dat dit goed gaat (dus niet direct de rest instellen, alleen naam + wachtwoord + aanmeldnaam geeft deze resultaten, haalt hij automatisch op via hotmail).
en ik geloof dat als je had gezocht, dat er in dit topic al wel 10 mensen staan met dezelfde vraag.
Het werkt met hotmail, ik heb 't ook werkend. ik heb gewoon een nieuwe account aangemaakt via de email account beheer van LG arena (op mobiel voor de duidelijkheid)
daarin heb ik enkel 2x mijn email adres ingetypt, mijn wachtwoord en mijn naam en hij werkt (Vult automatisch de gegevens aan zoals in m'n vorige post).
daarin heb ik enkel 2x mijn email adres ingetypt, mijn wachtwoord en mijn naam en hij werkt (Vult automatisch de gegevens aan zoals in m'n vorige post).
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Verwijderd
Verrek (mijn e-mail stond op alleen header ipv alle e-mailberichten).stefboerrigter schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:24:
Het werkt met hotmail, ik heb 't ook werkend. ik heb gewoon een nieuwe account aangemaakt via de email account beheer van LG arena (op mobiel voor de duidelijkheid)
Eindelijk haha ...
Thanks!
Verwijderd
Jammer, de mijne nog steeds niet. Hij staat op dns-lookup fout dus kan er nix mee ophalen.
Verwijderd
ik weet niet wat het is met die telefoon, maar hoe doet er opeens superlang over om op het favorieten scherm voor contacten te komen, wel 8/9 sec.
zeer irritant. De andere schermen openen gewoon in 1 a 2 sec tijd.
Wat moet ik hier nu weer mee..
Wat moet ik hier nu weer mee..
Verwijderd
Moet ik mijn email invullen bij microsft exchange?
dit zijn nu mijn gegevens:
Titel: mike paanakker
Gebruikersnaam: mikepaanakker
Wachtwoord: ******
mijn naam: Mike Paanakker
E-mailadres: mikepaanakker@live.nl
E-mailadres voor antwoord: mikepaanakker@live.nl
server uitgaande E-mail:mailhost.hetnet.nl
Server inkomende E-mail: pop3.live.nl
Max ontv. grootte: 300KB
postvaktype: pop3
Op server opslaan: Actief
Download optie: alle berichten
Toegangspunten: -MOBIEL INTERNET (deze staat aan, rest ook al geprobeerd geen resultaat mee behaald)
-wi-fi
-mobiel internet_OTA
-KPN MMS
-Mobiele startsite
Geavanceerde instellingen: Actief
SMTP-Poortnummer: 465
SMTP TLS/SSL: Actief
inkom. serverpoort: 995
Inkomende TLS/SSL: Actief
Aanmeld. bev. APOP: Niet actief
SMTP-Validatie: Actief
smtp-gebruikernm: mikepaanakker@live.nl
SMTP-wachtwoord: ******
Het is nu wel duidelijk dat ik geen techneut ben..:P ik snap er ook niet veel van (waarschijnlijk al gemerkt) maar omdat mijn werk via de mail gaat is het erg fijn als hij werkt. Overal op internet wordt iets anders verteld. Kan het niet dat mischien ook andere fouten zijn? Hij blijft DNS-lookup fout aangeven. Hoe kan ik testen of hij het doet? Email ophalen toch? alvast super bedankt.
dit zijn nu mijn gegevens:
Titel: mike paanakker
Gebruikersnaam: mikepaanakker
Wachtwoord: ******
mijn naam: Mike Paanakker
E-mailadres: mikepaanakker@live.nl
E-mailadres voor antwoord: mikepaanakker@live.nl
server uitgaande E-mail:mailhost.hetnet.nl
Server inkomende E-mail: pop3.live.nl
Max ontv. grootte: 300KB
postvaktype: pop3
Op server opslaan: Actief
Download optie: alle berichten
Toegangspunten: -MOBIEL INTERNET (deze staat aan, rest ook al geprobeerd geen resultaat mee behaald)
-wi-fi
-mobiel internet_OTA
-KPN MMS
-Mobiele startsite
Geavanceerde instellingen: Actief
SMTP-Poortnummer: 465
SMTP TLS/SSL: Actief
inkom. serverpoort: 995
Inkomende TLS/SSL: Actief
Aanmeld. bev. APOP: Niet actief
SMTP-Validatie: Actief
smtp-gebruikernm: mikepaanakker@live.nl
SMTP-wachtwoord: ******
Het is nu wel duidelijk dat ik geen techneut ben..:P ik snap er ook niet veel van (waarschijnlijk al gemerkt) maar omdat mijn werk via de mail gaat is het erg fijn als hij werkt. Overal op internet wordt iets anders verteld. Kan het niet dat mischien ook andere fouten zijn? Hij blijft DNS-lookup fout aangeven. Hoe kan ik testen of hij het doet? Email ophalen toch? alvast super bedankt.
Verwijderd
hoi,
ik heb ook nog wel iets.... ( na 3 dagen gebruik )
het lukt mij niet ( en bij het businescenter KPN ) ook niet om;
- steaming video (zoals uitzending gemist) werkend te krijgen. ( server time out )
- via WIFI youtube te bekijken (via KPN lukt dit wel)
- direct mijn zakelijke mail ( exchange server via browser) via IP-nummer 213.1xx.xxx.xxx/exchange aan te roepen
via mijn N96 (... ook een bagger toestel) lukt dit overigens wel.
uiterlijk ziet het er wel aardig uit !
persoonlijk vind ik het een prettige gebruikersinterface, ... maar de functies moeten wel werken.
jammer,
de toestellen worden na mijn inziens te snel op de markt gebracht,.... laat de fabrikanten eerst maar eens goed werkende firmware uitbrengen. ( is er al nieuwe firmware ?)
wie heeft de oplossing ???
groet. RE
ik heb ook nog wel iets.... ( na 3 dagen gebruik )
het lukt mij niet ( en bij het businescenter KPN ) ook niet om;
- steaming video (zoals uitzending gemist) werkend te krijgen. ( server time out )
- via WIFI youtube te bekijken (via KPN lukt dit wel)
- direct mijn zakelijke mail ( exchange server via browser) via IP-nummer 213.1xx.xxx.xxx/exchange aan te roepen
via mijn N96 (... ook een bagger toestel) lukt dit overigens wel.
uiterlijk ziet het er wel aardig uit !
persoonlijk vind ik het een prettige gebruikersinterface, ... maar de functies moeten wel werken.
jammer,
de toestellen worden na mijn inziens te snel op de markt gebracht,.... laat de fabrikanten eerst maar eens goed werkende firmware uitbrengen. ( is er al nieuwe firmware ?)
wie heeft de oplossing ???
groet. RE
Verwijderd
Gewoon account toevoegen, dan Overige kiezen, niet microsft exchange dus.
Dan volledige e-mail adres invullen + Wachtwoord (dan Doorgaan kiezen)
In het volgende scherm staat dan alleen je gebruikersnaam, deze moet je aanpassen naar je volledige e-mail adres en weer op Doorgaan drukken.
De overige Hotmail instellingen zet hij dan vanzelf neer, je hoeft dus niks meer aan te passen.
Even op letten dat je Toegangspunt op mobiel internet staat en je download optie op: alle berichten.
Daarna ga je naar je E-mail, dan zal je zien dat de keuze Hotmail er al bij staat, die klik je aan en vervolgens klik je op E-mails ophalen ...
Dit moet echt zo werken, als dit niet lukt komt dit waarschijnlijk omdat je e-mail adres live is ipv hotmail
(maar weet niet of dit uitmaakt, misschien noemt hij hem bij jou wel Live ipv Hotmail)
Succes en hoor wel of het gelukt is.
In het volgende scherm staat dan alleen je gebruikersnaam, deze moet je aanpassen naar je volledige e-mail adres en weer op Doorgaan drukken.
De overige Hotmail instellingen zet hij dan vanzelf neer, je hoeft dus niks meer aan te passen.
Even op letten dat je Toegangspunt op mobiel internet staat en je download optie op: alle berichten.
Daarna ga je naar je E-mail, dan zal je zien dat de keuze Hotmail er al bij staat, die klik je aan en vervolgens klik je op E-mails ophalen ...
Dit moet echt zo werken, als dit niet lukt komt dit waarschijnlijk omdat je e-mail adres live is ipv hotmail
(maar weet niet of dit uitmaakt, misschien noemt hij hem bij jou wel Live ipv Hotmail)
Verwijderd
Ja, ik heb 2 accounts, live en een hotmail. Hotmail werkt wel.!! bedankt..
Waarom is live anders, weet iemand dit?
Waarom is live anders, weet iemand dit?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 17:02 ]
wat ik ook wel jammer vind:
het media scherm is meer een veredeld favorieten scherm (voor fotos en muziek)
ik dacht dat het bladeren door de muziek per album was, maar dat is gewoon een selectie uit de nummers die je op de telefoon hebt staan. idem voor de fotos, tis geen gallery van al je fotos, maar van een selectie
verder lukt het me niet om via de webbrowser in te loggen op gmail
"verbinding niet langer veilig" zegt ie, en kan ik kiezen voor verder gaan of annuleren
het media scherm is meer een veredeld favorieten scherm (voor fotos en muziek)
ik dacht dat het bladeren door de muziek per album was, maar dat is gewoon een selectie uit de nummers die je op de telefoon hebt staan. idem voor de fotos, tis geen gallery van al je fotos, maar van een selectie
verder lukt het me niet om via de webbrowser in te loggen op gmail
"verbinding niet langer veilig" zegt ie, en kan ik kiezen voor verder gaan of annuleren
Weet iemand waarom mijn mail niet in html verschijnt maar in tekst. Ik mis de mooie opmaak van de mail. Is dit normaal voor deze telefoon??? Of heb ik een instelling over het hoofd gezien. Bij voorbeeld de tweakers mail die ik iedere dag om 15:00 uur ontvang is gewoon niet leesbaar zo.
Verwijderd
Je kan het bericht na openen via de opties die eronder staan in HTML lezen. Even met je vinger naar links over de opties ...Joop557 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:19:
Weet iemand waarom mijn mail niet in html verschijnt maar in tekst. Ik mis de mooie opmaak van de mail. Is dit normaal voor deze telefoon??? Of heb ik een instelling over het hoofd gezien. Bij voorbeeld de tweakers mail die ik iedere dag om 15:00 uur ontvang is gewoon niet leesbaar zo.
Verwijderd
kon het even bijna niet geloven, maar het werkt!!! Thank you! Het zat hem alleen maar in de gebruikersnaam. Ik had daar steeds hetgene dat al ingevuld stond, dus niet mijn volledige emailadres.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:24:
Gewoon account toevoegen, dan Overige kiezen, niet microsft exchange dus.
Verwijderd
Je moet je Max. ontv. grootte aanpassen dan denk ik naar 1 MB.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:24:
nooit te vroeg juichen.. hij heeft 300 mails binnengehaald, 170 heb ik er verwijderd en wat ik ook doe; hij zegt dat de emailbox vol is en kan dus verder niets meer binnenhalen. Zzz
Een email versturen lukt wel.
Ik heb sowieso al mijn berichten gewoon verwijdert op mijn telefoon (dan blijven ze wel op hotmail staan)
Dan haal ik vanaf nu alleen nieuwe berichten binnen, heb ik ook geen last van een emailbox die vol zit.
zo, dat hadden ze wel iets beter mogen oplossen. als je daarop klikt krijg je je bericht als een plaatje te zien, zwaar uitgezoomd, zodat je eerst moet inzoomen, anders zijn de letters veeeel te kleinVerwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:44:
Je kan het bericht na openen via de opties die eronder staan in HTML lezen. Even met je vinger naar links over de opties ...
gewoon net als bij outlook express een instelling ofzo, waarin je kan kiezen voor normale of html weergave
Ik had een iPhone willen aanschaffen, maar aangezien dit jaar waarschijnlijk nog een nieuwe iPhone komt en ik voor 21 juni moet verlengen, is mijn keuze gevallen op de Nokia 5800 XpressMusic en de LG Arena. Voor de Nokia zijn genoeg applicaties en spelletjes te krijgen, voor de LG Arena is het aanbod (nog) een stuk minder. Heeft iemand al de navigatie software Garmin Mobile XT geprobeerd op de Arena ? Volgens deze site zou de Garmin Mobile XT ook geschikt zijn voor de LG Arena (zie onderaan op de pagina bij "Geschikt voor...". Als er navigatiesoftware beschikbaar is voor de LG Arena, ben ik om :-).
Verwijderd
Als ik dit lees zou ik sowieso geen Garmin Mobile XT nemen: (een reactie van de site)arutten schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:17:
Ik had een iPhone willen aanschaffen, maar aangezien dit jaar waarschijnlijk nog een nieuwe iPhone komt en ik voor 21 juni moet verlengen, is mijn keuze gevallen op de Nokia 5800 XpressMusic en de LG Arena. Voor de Nokia zijn genoeg applicaties en spelletjes te krijgen, voor de LG Arena is het aanbod (nog) een stuk minder. Heeft iemand al de navigatie software Garmin Mobile XT geprobeerd op de Arena ? Volgens deze site zou de Garmin Mobile XT ook geschikt zijn voor de LG Arena (zie onderaan op de pagina bij "Geschikt voor...". Als er navigatiesoftware beschikbaar is voor de LG Arena, ben ik om :-).
De minpunten bij de aanschaf van dit produkt is dat het programma is voorgeprogrammeerd op een 2GB SD-card en niet is over te zetten op een andere card. De HTC Touch HD wordt geleverd met een 8GB SD-card. Bij ingebruikname van de Garmin software verlies je dus 6GB aan geheugenruimte.
Tweede minpunt is de verouderde status van de geleverde kaart. Allerlei nieuwe wegen, kruispunten, rotondes, huisnummers etc zijn nog niet aanwezig. Voor een product van deze prijs koop je in feite iets wat niet up-to-date is.
Unquote
Bij de Arena verlies je dan dus ook 6GB, dus wat schiet je daarmee op? Wellicht is het wel mogelijk
om dit toch op een andere card over te zetten, maar volgens deze persoon niet.
aMaze werkt wel op de Arena, en is nog gratis te downloaden ook.
Kan je aMaze ook offline gebruiken, of heb je een internet abbo nodig ? Kan je een hele route plannen, zonder dat aMaze verbinding moet maken? Als dat niet nodig is, gaat mijn voorkeur steeds meer uit naar de LG Arena.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:35:
[...]
aMaze werkt wel op de Arena, en is nog gratis te downloaden ook.
Het probleem is dat er nog nauwelijks software en games te krijgen zijn voor de LG Arena, omdat LG een eigen OS heeft. Ik vind dat de looks en de feel van de LG Arena vele malen beter zijn dan de Nokia 5800. De hele menustructuur van de Nokia is in verhouding tot de LG Arena, is gewoon achterhaald. Ook het hele touch-gebeuren is op de LG Arena veel beter dan op de Nokia. Ik hoop dat LG snel met een app-store komt, zodat er genoeg software en games beschikbaar komen voor de LG Arena. Maar als ik de geruchten lees, kan dit nog wel even duren. Hier had LG meteen mee moeten komen met de launch van de LG Arena. Dat had waarschijnlijk veel twijfelaars over de streep getrokken. Ik had dan in ieder geval niet meer getwijfeld.
Verwijderd
Die vraag kan ik verder helaas niet voor je beantwoorden. Had hier en daar gelezen dat aMaze werkt oparutten schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:55:
[...]
Kan je aMaze ook offline gebruiken, of heb je een internet abbo nodig ? Kan je een hele route plannen, zonder dat aMaze verbinding moet maken? Als dat niet nodig is, gaat mijn voorkeur steeds meer uit naar de LG Arena.
Het probleem is dat er nog nauwelijks software en games te krijgen zijn voor de LG Arena, omdat LG een eigen OS heeft. Ik vind dat de looks en de feel van de LG Arena vele malen beter zijn dan de Nokia 5800. De hele menustructuur van de Nokia is in verhouding tot de LG Arena, is gewoon achterhaald. Ook het hele touch-gebeuren is op de LG Arena veel beter dan op de Nokia. Ik hoop dat LG snel met een app-store komt, zodat er genoeg software en games beschikbaar komen voor de LG Arena. Maar als ik de geruchten lees, kan dit nog wel even duren. Hier had LG meteen mee moeten komen met de launch van de LG Arena. Dat had waarschijnlijk veel twijfelaars over de streep getrokken. Ik had dan in ieder geval niet meer getwijfeld.
de Arena, heb het er zelf ook wel opstaan, maar nog niet echt geprobeerd. Heb ook geen auto, dus veel heb ik er zelf niet aan denk ik ... dit antwoord zal je van iemand anders moeten krijgen dus

Snap inderdaad ook niet waarom er niet direct een appstore beschikbaar is?? Als je zo'n telefoon op de markt brengt moet daar gewoon een appstore bij om bij te blijven bij je concurrenten. Niet echt over nagedacht, maar hoop dat deze toch snel beschikbaar is, er worden immers meer LG toestellen uitgebracht met deze UI, dus kan me niet voorstellen dat dit nog heel lang gaat duren allemaal.
Het werkt allemaal perfect op de Arena, dit zal zeker qua touch en UI beter en vooral ook leuker zijn dan de 5800, maar het is gewoon jammer dat je er verder niks op kan zetten nog.
Verwijderd
Je moet ook even je prullenbak leegmaken:)Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:57:
[...]
Je moet je Max. ontv. grootte aanpassen dan denk ik naar 1 MB.
Ik heb sowieso al mijn berichten gewoon verwijdert op mijn telefoon (dan blijven ze wel op hotmail staan)
Dan haal ik vanaf nu alleen nieuwe berichten binnen, heb ik ook geen last van een emailbox die vol zit.
Verwijderd
Je moet ook even je prullenbak leegmaken:)Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:24:
nooit te vroeg juichen.. hij heeft 300 mails binnengehaald, 170 heb ik er verwijderd en wat ik ook doe; hij zegt dat de emailbox vol is en kan dus verder niets meer binnenhalen. Zzz
Een email versturen lukt wel.
wat betreft de levensduur van de batterij, ik zie op ebay (ebay duitsland, ff zoeken op km900 en 1700mAh) een 1700mAh accu, zou dat iets zijn?
is toch een heel stuk meer dan de standaard 1000mAh
is toch een heel stuk meer dan de standaard 1000mAh
Verwijderd
Ja dat moet je dan ook even doen inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:18:
[...]
Je moet ook even je prullenbak leegmaken:)
Verwijderd
Ik heb het hele forum doorgespit maar kan er maar niet achter komen waarom ik mijn Outlook-mail niet op kan halen.
Ben nu al twee dagen aan het proberen maar ik krijg steeds de melding dat het netwerk bezet is!
Mijn settings:
HI abonnement
Via Microsoft Exchange
Settings:
E-mailadres: naam@upcmail.nl
Serveradres mail.chello.nl
Gebruikersnaam: naam
Wachtwoord: Wachtwoord verstrekt door UPC
Domein: Hier heb ik niets staan
Aantal dagen voor mailsynch...: 1 dag
Items synchroniseren: Inactief
Use SSL: Actief
Internetprofiel: KPN MMS
Save in sent: Actief
Kan iemand me aub helpen... Na twee dagen ben ik echt de wanhoop nabij.
Ben nu al twee dagen aan het proberen maar ik krijg steeds de melding dat het netwerk bezet is!
Mijn settings:
HI abonnement
Via Microsoft Exchange
Settings:
E-mailadres: naam@upcmail.nl
Gebruikersnaam: naam
Bij gebruikers naam moet je ook je email adres invullen dan werkt hij welVerwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:40:
Ik heb het hele forum doorgespit maar kan er maar niet achter komen waarom ik mijn Outlook-mail niet op kan halen.
Mijn settings:
HI abbonement
Via Microsoft Exchange
Settings:
E-mailadres:Naam@upcmail.nl
Gebruikersnaam Naam
Verwijderd
mijn Lg blijf aangeven dat ik 120 nieuwe mailtjes heb, terwijl ik de mail heb opgehaald en daaruit blijkt dat ik totaal geen nieuwe mailtjes heb. Ook blijft boven in het scherm dat icoontje van email staan (envelopje met een E erin) Weet iemand hier iets voor?
Verwijderd
Het helpt nog steeds niet
Ik krijg nog steeds de melding: Kan niet uitvoeren. Netwerk in gebruik.
Daarna de melding: Netwerk niet beschikbaar.
Moet ik misschien iets invullen bij het domein?
Nog andere tips? Iedere tip is welkom.
Ik krijg nog steeds de melding: Kan niet uitvoeren. Netwerk in gebruik.
Daarna de melding: Netwerk niet beschikbaar.
Moet ik misschien iets invullen bij het domein?
Nog andere tips? Iedere tip is welkom.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 13:49 ]
Verwijderd
Het leuke is van mailtjes binnen halen is dat ze allemaal op ongelezen staan. Aangezien je ze niet allemaal op gelezen kunt zetten (sowieso raar dat hij ze binnenhaalt op ongelezen eigenlijk) en ook geen zin hebt om ze allemaal een voor een aan te klikken, heb ik ze dus allemaal verwijdert. Zo krijg ik dus alleen nog maar nieuwe mailtjes binnen, die je dus na het lezen of direct kan weggooien, of ze blijven na het lezen staan, maar dan op gelezen natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:06:
mijn Lg blijf aangeven dat ik 120 nieuwe mailtjes heb, terwijl ik de mail heb opgehaald en daaruit blijkt dat ik totaal geen nieuwe mailtjes heb. Ook blijft boven in het scherm dat icoontje van email staan (envelopje met een E erin) Weet iemand hier iets voor?
Verwijderd
Ik heb ze allemaal opgehaald, daarna allemaal verwijderd, Maar nu blijft het staan dat ik dus 115 mailtjes heb, en heb ze al lang verwijderd.
heb je ze ook uit de prullebak verwijdert?Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:23:
Ik heb ze allemaal opgehaald, daarna allemaal verwijderd, Maar nu blijft het staan dat ik dus 115 mailtjes heb, en heb ze al lang verwijderd.