Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:22:
[...]

Het leuke is van mailtjes binnen halen is dat ze allemaal op ongelezen staan. Aangezien je ze niet allemaal op gelezen kunt zetten (sowieso raar dat hij ze binnenhaalt op ongelezen eigenlijk) en ook geen zin hebt om ze allemaal een voor een aan te klikken, heb ik ze dus allemaal verwijdert. Zo krijg ik dus alleen nog maar nieuwe mailtjes binnen, die je dus na het lezen of direct kan weggooien, of ze blijven na het lezen staan, maar dan op gelezen natuurlijk.
dat kan zeker wel, via de opties linksboven. Je kan alles selecteren en dan alles als gelezen aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53
Op zich werkt de telefoon wel gemakkelijk, alleen de limiet van 300 emails is een beetje krap. Ik heb vijf mailadressen en dan nog mijn outlooksynchronisatie, dus dan is dat veels te weinig. Dat zou met een firmware update verholpen moeten worden. Hoe gaat dat in z'n werk. Moeten we met z'n allen een lijstje opmaken m.b.t. verbeteringen en dat dan mailen naar LG?

Daar heb ik totaal geen kaas van gegeten.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:18:
[...]

Je moet ook even je prullenbak leegmaken:)
ahem.. zoiets zie ik natuurlijk weer over het hoofd :D een prullenbak! goeie uitvinding. Thanks for the tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:40:
[...]

dat kan zeker wel, via de opties linksboven. Je kan alles selecteren en dan alles als gelezen aanvinken.
Ow ja inderdaad, ken wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn settings zijn nu:

HI abonnement

Via Microsoft Exchange

Settings:
E-mailadres: naam@upcmail.nl
Serveradres: mail.chello.nl
Gebruikersnaam: naam@upcmail.nl
Wachtwoord: Wachtwoord verstrekt door UPC
Domein: Hier heb ik niets staan
Aantal dagen voor mailsynch...: 1 dag
Items synchroniseren: Inactief
Use SSL: Actief
Internetprofiel: KPN MMS
Save in sent: Actief

Maar weer meldingen...

Nu:
Kan niet uitvoeren. Netwerk in gebruik.
Vervolgens: Netwerk niet beschikbaar.

Moet ik misschien iets invullen bij het domein?

Ik krijg nu echt gooi en smijt neigingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles verwijderd ook uit prullenbak, Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Heeft iemand msn al werkend gekregen op de arena ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je bij hotmail moet doen kun je lezen in een paar posts hiervoor, lijkt mij dat dit ongeveer hetzelfde gaat.

Internetprofiel: KPN MMS (Dit lijkt mij niet juist, daar moet je Mobiel Internet kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:01:
Ik heb alles verwijderd ook uit prullenbak, Iemand nog een tip?
Aan en uit zetten misschien? Heb je toevallig meerdere accounts toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:08:
Wat je bij hotmail moet doen kun je lezen in een paar posts hiervoor, lijkt mij dat dit ongeveer hetzelfde gaat.

Internetprofiel: KPN MMS (Dit lijkt mij niet juist, daar moet je Mobiel Internet kiezen)
Aangepast maar nog steeds de melding: Kan niet uitvoeren. Netwerk in gebruik.

Pffffffffffffffff, om moedeloos van te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem al uitgezet, batterij eruit gehaald en hij geeft het nog steeds aan, Ja had het verkeerd gedaan met 2 accounts dus heb er nog één maar daar staat alleen maar onzin in als: gebruikersnaam: eoegohdsoshdf wachtwoord: eogijegohg dus ik denk niet dat hij die kan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: met ontvangst van een nieuwe e-mail zou je ook een toon moeten kunnen horen, net als met een nieuwe sms. Dit heb ik wel zo ingesteld (bij Hotmail account) maar als ik een nieuwe e-mail krijg via hotmail moet ik deze natuurlijk nog wel eerst binnenhalen en gaat er dus niet automatisch een toon af als ik een nieuwe e-mail krijg. Is dit aan te passen of werkt dit alleen als ik de optie Interval ophalen aan zet, waarvoor je volgens mijn telefoon dan extra voor moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:51:
wat betreft de levensduur van de batterij, ik zie op ebay (ebay duitsland, ff zoeken op km900 en 1700mAh) een 1700mAh accu, zou dat iets zijn?
is toch een heel stuk meer dan de standaard 1000mAh
Indd, dat is een goede vraag! Weet iemand hier antwoord op?

@ moderators: Kan je niet beter een apart e-mail topic voor de Arena maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

@PatrickL1972;
je hebt een Exchange account aangemaakt in plaats van een POP account. UPC ondersteunt geen Exchange, dat is meer iets voor bedrijven met een eigen mailserver.

Daarnaast nog een algemene opmerking over mobiel e-mailen; bij de meeste providers (m.u.v. KPN) moet je niet de uitgaande mailserver van je mail provider gebruiken maar van de mailrelay server van je mobiele provider. De redenen hiervoor zijn (criminele) opsporing en spambeperking.

T-Mobile klanten dienen de SMTP server van hun internetprovider te vervangen voor smtp.gprs.t-mobile.nl.

Vodafone klanten dienen authsmtp.vodafone.nl te gebruiken, de gebruikersnaam voor de uitgaande mailserver dient vervangen te worden voor de MyVodafone gebruikersnaam (meestal mail gevolgd door 06 nummer (vb mail0612345678)) en het wachtwoord dient vervangen te worden voor het MyVodafone wachtwoord. Als je nog geen MyVodafone account hebt, dan kun je deze aanmaken op https://my.vodafone.nl/.

Mocht je bij KPN / Hi / Telfort nog steeds geen mail kunnen versturen, probeer dan de SMTP server mailhost.hetnet.nl eens.

[ Voor 80% gewijzigd door robertwebbe op 16-04-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb het nog niet voor elkaar gekregen de GPS aan de praat te krijgen. Zowel met A-GPS als de normale GPS vindt Amaze of Google Maps geen satellieten (10 minuutjes buiten geprobeerd). Is er nog een eenvoudige instelling of iets dergelijks die ik over het hoofd zie, of zou dit in principe moeiteloos moeten werken?

Verder nog de vraag wat jullie ervaringen met Wifi zijn. Op plaatsen waar mijn laptop en PS3 nog een prima Wifi signaal ontvangen kan de Arena geen verbinding opzetten (Wifi punt wordt wel gevonden). Alleen binnen een straal van 5 meter vanaf mijn router kan de Arena probleemloos een connectie opzetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:35:
[over Garmin Mobile XT]
Bij de Arena verlies je dan dus ook 6GB, dus wat schiet je daarmee op?
klopt niet helemaal. de arena heeft intern al 8gb, dus die ben je nooit kwijt.
alleen het extra geheugen. maar wat staat daar dan op wat je niet kan missen tijdens het navigeren?

vindt het toch wel een erg interessante optie. alleen wel jammer dat het kaart materiaal niet up to date is.

@Jorass: ik heb zo'n batterij inmiddels besteld. zodra ik 'm binnen heb ga ik testen hoeveel langer deze meegaat

[ Voor 7% gewijzigd door JarlSX op 16-04-2009 23:43 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Der Marty

Lijkt op zich een probleem van de antenne te zijn. Die zit in het batterijklepje. Misschien dat het contactpunt (bij de cameralens) vuil is of zo. Zou zowel je wifi probleem als je gps probleem kunnen verklaren. Staat GPS wel aan??? Kun je bij googlemaps checken en ook uit en aan zetten. Dat heb ik gedaan en toen werkte het ineens. a-GPS zou ook veel sneller moeten werken om de satellieten te vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Joop557 op 17-04-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog steeds geen verbinding: Ongeldige instellingen.

Huidige instellingen:

Hi abonnement
UPC e-mail
via POP3

Settings telefoon:

Titel: UPC
Wachtwoord: ********
Mijn naam: Patrick
E-mailadres voor antwoord: naam@upcmail.nl
Server uitgaande mail: smtp.upcmail.nl of mailhost.hetnet.nl
Server inkomende mail: pop3.upcmail.nl
Max. ontv. grootte: 1 MB
Postvaktype: POP3
Op server opslaan: Actief
Downloadoptie: Alle berichten
Toegangspunten: Mobiel Internet

Geavanceerde instellingen
SMTP-poortnummer: 465
SMTP TLS/SSL: Actief
Inkom. serverpoort: 110
Inkomende TLS/SSL: Inactief
Aanmeld. bev. APOP: Inactief
SMTP-validatie: Actief
SMTP-gebruikersnm: naam@upcmail.nl
SMTP-wachtwoord: ********

Wat klopt er nu weer niet? En wie kan me helpen.

Al 3 dagen aan het proberen en nog geen resultaat.

Mijn hotmail en g-mail was een eitje maar dit krijg ik met geen mogelijkheid werkend... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heet iemand ook het volgende probleem gehad; ik had een week geleden een afspeel lijst gemaakt van mijn liedjes, en de liedjes geordend zodat ze elk ik een lijst zaten.

Ging net ff weer nieuwe liedjes erop zetten (zonder de oude te verwijderen) en ik wilde deze nieuwe ook bij een bestaande afspeel lijst zetten, alleen die kan ik niet vinden als ik in de ''muziek'' menu zit. Normaal stonden ze dan bovenaan en kon je een afspeel lijst selecteren, nu zitten die er niet meer bij. Als ik dan een nieuwe afspeel lijst wil maken met dezelfde naam als de oude, staat er ''bestaat al''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:01:
heet iemand ook het volgende probleem gehad; ik had een week geleden een afspeel lijst gemaakt van mijn liedjes, en de liedjes geordend zodat ze elk ik een lijst zaten.

Ging net ff weer nieuwe liedjes erop zetten (zonder de oude te verwijderen) en ik wilde deze nieuwe ook bij een bestaande afspeel lijst zetten, alleen die kan ik niet vinden als ik in de ''muziek'' menu zit. Normaal stonden ze dan bovenaan en kon je een afspeel lijst selecteren, nu zitten die er niet meer bij. Als ik dan een nieuwe afspeel lijst wil maken met dezelfde naam als de oude, staat er ''bestaat al''.
Heb ik ook gehad ja, moet je hem gewoon ff aan en uit zetten, dit werkte bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop557 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:07:
Der Marty

Lijkt op zich een probleem van de antenne te zijn. Die zit in het batterijklepje. Misschien dat het contactpunt (bij de cameralens) vuil is of zo. Zou zowel je wifi probleem als je gps probleem kunnen verklaren. Staat GPS wel aan??? Kun je bij googlemaps checken en ook uit en aan zetten. Dat heb ik gedaan en toen werkte het ineens. a-GPS zou ook veel sneller moeten werken om de satellieten te vinden.
Misschien een wat domme vraag, maar hoe kan ik de GPS aanzetten? Ik kan alleen de instelling vinden waar ik kan kiezen tussen gewone GPS en a-GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:29:
[...]
Misschien een wat domme vraag, maar hoe kan ik de GPS aanzetten? Ik kan alleen de instelling vinden waar ik kan kiezen tussen gewone GPS en a-GPS.
Heb ik ook ja, snap er niks van, ontvangt nergens een sataliet ?!?!
Moet je dit nog ergens andere aanzetten, in Google Maps kan je niks aanzetten hoor ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:44:
Op zich werkt de telefoon wel gemakkelijk, alleen de limiet van 300 emails is een beetje krap. Ik heb vijf mailadressen en dan nog mijn outlooksynchronisatie, dus dan is dat veels te weinig. Dat zou met een firmware update verholpen moeten worden. Hoe gaat dat in z'n werk. Moeten we met z'n allen een lijstje opmaken m.b.t. verbeteringen en dat dan mailen naar LG?

Daar heb ik totaal geen kaas van gegeten.
nou inderdaad. En wat ik ook niet begrijp is dat wanneer de telefoon de mail binnenhaalt hij net zo lang blijft doorgaan tot er weer 300 emailtjes in staan. Dan ga ik ze weer verwijderen en vervolgens staat ie weer vol :|
Terwijl dat geen nieuwe emails zijn maar emails die ik allang op mijn computer heb gelezen. Handig zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
heb een paar java spelletjes op de telefoon gezet, werkt prima

maar er zitten dus ook een aantal demo's op, die waren voorgeinstalleerd.
maar als ik kies voor verwijderen, dan komen ze niet voor in de lijst.

hoe kan ik ze dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57
JarlSX schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:14:
heb een paar java spelletjes op de telefoon gezet, werkt prima

maar er zitten dus ook een aantal demo's op, die waren voorgeinstalleerd.
maar als ik kies voor verwijderen, dan komen ze niet voor in de lijst.

hoe kan ik ze dan verwijderen?
waar kan je die downen dan? ditch ff n link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcComm schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:46:
[...]

waar kan je die downen dan? ditch ff n link
http://www.getjar.com
daar staat van alles op...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollykok, toevallig had ik dat gedaan omdat ik moest gymen op school. Toen ik hem weer aanzette en ging kijken in de muziek map, stonden ze er wel weer bij dus het klopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:46
Voel je een lichte vibratie in het toestel als je iets 'aanklikt'?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
Eerst zelf zoeken voordat je hier een vraag komt stellen.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 18-04-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:29:
[...]
Der Marty,

Sorry ik had een verkeerde applicatie genoemd, maar bij mij staat er ook een navigatie programma KPN OpWeg op en daar kun je via het menu de GPS uit en weer aan zetten en toen werkte het dus. Ik was even in de war met google maps, maar daar zit het dus niet in het menu. Grtoe kans als je niet een Hi abo hebt dat die er dus niet op staat helaas.

[ Voor 9% gewijzigd door Joop557 op 18-04-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Niet online
Harem.nl schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:44:
Voel je een lichte vibratie in het toestel als je iets 'aanklikt'?
Ik heb vandaag het toestel in mijn handen mogen hebben. Ja, hij trilt als je iets aanklikt/aanraakt.
Ik vind dit zeer handig, maar ik weet niet of het voor jou positief is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:37:
Helaas nog steeds geen verbinding: Ongeldige instellingen.

Huidige instellingen:

Hi abonnement
UPC e-mail
via POP3

Settings telefoon:

Titel: UPC
Wachtwoord: ********
Mijn naam: Patrick
E-mailadres voor antwoord: naam@upcmail.nl
Server uitgaande mail: smtp.upcmail.nl of mailhost.hetnet.nl
Server inkomende mail: pop3.upcmail.nl
Max. ontv. grootte: 1 MB
Postvaktype: POP3
Op server opslaan: Actief
Downloadoptie: Alle berichten
Toegangspunten: Mobiel Internet

Geavanceerde instellingen
SMTP-poortnummer: 465
SMTP TLS/SSL: Actief
Inkom. serverpoort: 110
Inkomende TLS/SSL: Inactief
Aanmeld. bev. APOP: Inactief
SMTP-validatie: Actief
SMTP-gebruikersnm: naam@upcmail.nl
SMTP-wachtwoord: ********

Wat klopt er nu weer niet? En wie kan me helpen.

Al 3 dagen aan het proberen en nog geen resultaat.

Mijn hotmail en g-mail was een eitje maar dit krijg ik met geen mogelijkheid werkend... :?
Niemand met eventuele tips?

Na 5 dagen nog steeds geen oplossing gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk type telefoon kies je dan als je iets wilt downloaden, want de lg km900 arena staat er niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Laatst online: 25-07-2024
Trip.X schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:40:
[...]

Ik heb vandaag het toestel in mijn handen mogen hebben. Ja, hij trilt als je iets aanklikt/aanraakt.
Ook ik heb zojuist mijn toestel mogen ontvangen, supersnelle levering (2 dagen)!

Hij trilt inderdaad, en dit kun je ook uitzetten en zelfs veranderen naar een andere soort trilling... de mogelijkheden zijn eindeloos :D

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@jochemb: staat de KP500 Cookie er wel bij?

want de spelletes die ik er nu op het staan, heb ik ook op een Cookie gehad en werkte daar hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberco
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-07 17:49
Hoi,

Heeft er iemand al iets gevonden om bij je eigen smsringtone langer geluid te krijgen dan de vastgestelde 10 seconden?

verder een lekker telefoontje.

Cyberco 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:46
Trip.X schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:40:
[...]

Zeer positief ;) Bedankt!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:06:
@jochemb: staat de KP500 Cookie er wel bij?

want de spelletes die ik er nu op het staan, heb ik ook op een Cookie gehad en werkte daar hetzelfde
Ja die staat er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Het ophalen van mailtjes lukt me wel met hotmail, alleen het verzenden lukt nog niet... iemand tips? Ik ga ondertussen nog wat klooien ermee, I'll keep you posted ;)

Edit: nope, ik krijg dit niet gefixt... iemand een idee?

[ Voor 15% gewijzigd door Bastardje op 18-04-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
  • Laatst online: 15-05-2021
heb hem sinds gisteren, prima apparaatje.

kan hem nog niet voluit gebruiken want mijn internet bundel is nog niet actief.
wat mij opvalt is dat de wifi steeds uitgaat, die moet ik dan met 'vernieuwen' weer aanzetten ipv het schuiven aan de slider.

ik krijg met internet via wifi wel fouten op sommige sites (ook youtube), niet bereikbaar via wifi, waarom.... ?

verder zie ik onder multitasking allerlei applicaties open staan, alles beeindigen is echter grijs, ik weet dus niet hoe ik deze open applicaties moet sluiten (9 stuks)

t lijkt mij toch wel dat dit te sluiten moet zijn, iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 17:53
hendrik99 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:54:

wat mij opvalt is dat de wifi steeds uitgaat, die moet ik dan met 'vernieuwen' weer aanzetten ipv het schuiven aan de slider.

ik krijg met internet via wifi wel fouten op sommige sites (ook youtube), niet bereikbaar via wifi, waarom.... ?

verder zie ik onder multitasking allerlei applicaties open staan, alles beeindigen is echter grijs, ik weet dus niet hoe ik deze open applicaties moet sluiten (9 stuks)

Die open app. zijn niet actief. Ze zijn pas actief op het moment als ze 'springen'.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje

Edit: multitasking vraag opgelost (middelste knop inhouden om weer te geven, springende icoontjes zijn actief).

Youtube krijg ik wel bezocht, maar een video bekijken geeft de melding: "Service niet ondersteund - Wi-Fi"??

[ Voor 25% gewijzigd door Bastardje op 18-04-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendrik99. als je knop 'alles beëindigen' grijs is betekend dit dat al je applicaties al gesloten zijn. Je zult nog wel de icoontjes van de applicaties zien, deze zie je echter altijd. Zodra een applicatie daadwerkelijk draait zul je zien dat het icoontje iets groter wordt weergegeven.

Zelf heb ik de telefoon wegens problemen met GPS, wifi en radio teruggestuurd, ga toch maar voor de Diamond2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
Zelf heb ik de telefoon wegens problemen met GPS, wifi en radio teruggestuurd, ga toch maar voor de Diamond2...
en die problemen hielden in ? dan ga ik ze eens even in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik heb nu mijn 2e LG Arena . Bij mijn eerste exemplaar hield de batterij het maar 15 uur vol en ging rechtsonderin het scherm mijn display een beetje omhoog zitten en gingen er bubbels onder zitten.. ik heb inmiddels een nieuwe gekregen en de batterij gaat iig nu wel langer mee maar wat ik nog wel zie is dat het display echt niet goed afgewerkt is. aan de rechterkant komt die boven de omhulzing uit net als mijn vorige exemplaar. is bij jullie de display ook niet goed afgewerkt? opzich stoor ik me er niet aan maar als die weer los gaat zitten heb ik wel een probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door chr0me1 op 19-04-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de Arena via Vodafone.
bij email accounts kan ik alleen kiezen tussen : vodafone mail, gmail & overige
maar "microsoft exchange" staat er niet bij ? is er een manier om die er tussen te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.getjar.com/products/10717/eBuddy Net deze geïnstalleerd werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Nokia E50 en daar draai ik met een MicroSD kaart van 2gb het prima werkende TomTom navigatieprogramma op in combinatie natuurlijk met een separate TomTom GPS module opdat fr E50 geen ingebouwde GPRS heeft.
Ik overweeg heel serieus om een LG Arena toestel te nemen maar de grote vraag is of de ingebouwde GPRS van de Arena de TomTom applicatie zou aankunnen met hetzelfde resultaat als dat ik dat nu heb met de Nokia E50 in combinatie met de separate TomTom GPS.
Kan iemand mij hier iets over zeggen ???
Alvast bedankt voor de moeite
*knip* je emailadres posten is niet zo handig.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 19-04-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Super! Maar welke versie heb je gekozen? De KM900 staat er niet tussen...

Ik heb een probleem met LG PC Suite, hij vindt de telefoon niet volgens de software, maar ik zie wel op de telefoon dat ie aan het opladen is... iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
chr0me1 schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:35:
Ik heb nu mijn 2e LG Arena . Bij mijn eerste exemplaar hield de batterij het maar 15 uur vol en ging rechtsonderin het scherm mijn display een beetje omhoog zitten en gingen er bubbels onder zitten.. ik heb inmiddels een nieuwe gekregen en de batterij gaat iig nu wel langer mee maar wat ik nog wel zie is dat het display echt niet goed afgewerkt is. aan de rechterkant komt die boven de omhulzing uit net als mijn vorige exemplaar. is bij jullie de display ook niet goed afgewerkt? opzich stoor ik me er niet aan maar als die weer los gaat zitten heb ik wel een probleem.
wat bedoel je nu precies ? er zit een beschermfolie op de 'glas' volgens mij. zitten daar de bubbels onder dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awake1977
  • Laatst online: 20-01-2021
Hmmm, ik krijg er met geen mogelijkheid een werkend videobestand op. Steeds de melding 'niet ondersteund'. Als LG nou de exacte specificaties aangeeft van een geldig bestand... Divx Mobile converter werkt niet en bij SUPER weet ik niet welk profiel het juiste is. Iemand meer geluk? Na enig geGoogle merk ik dat dit probleem bij meer gebruikers speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze telefoon ook te kopen ik ben er helemaal weg van. Het enige waar ik bang voor ben is dat er toch veel klachten zijn. Ik zit te twijfelen tussen de LG Arena en de Samsung F480.
Zijn er mensen die mij een van deze 2 aanraden, het liefst zou ik de LG nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastardje schreef op zondag 19 april 2009 @ 15:52:
[...]

Ik heb een probleem met LG PC Suite, hij vindt de telefoon niet volgens de software, maar ik zie wel op de telefoon dat ie aan het opladen is... iemand hier ervaring mee?
had dat probleem ook...
als je je km900 and usb hangt krijgt ie een schijf letter in windows, daar staat iets op van autorunUSB.exe ofzo , die moet je draaien, start ie de PC Suite en herkent ie je telefoon... (en dat moet je iedere keer op die manier doen..)
of je moet zorgen dat auto run aanstaat voor usb devices..

heb overigens al wat vast lopers gehad met PC Suite onder vista.. daar doet die van Nokia het toch een stuk beter en sneller

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awake1977 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:05:
Hmmm, ik krijg er met geen mogelijkheid een werkend videobestand op. Steeds de melding 'niet ondersteund'. Als LG nou de exacte specificaties aangeeft van een geldig bestand... Divx Mobile converter werkt niet en bij SUPER weet ik niet welk profiel het juiste is. Iemand meer geluk? Na enig geGoogle merk ik dat dit probleem bij meer gebruikers speelt...
Ik heb "Any Video Converter" gedownload (is freeware/shareware) en nu werkt het wel! De bijgeleverde DivX converter werkte bij mij ook niet. Ik kreeg dezelfde melding...

Video size: 640x480
Video bitrate: 768
Video framerate: 30

Audio bitrate: 192
Sample rate: 44100

Met bovenstaande settings heb ik een haarscherp beeld en goede muziek kwaliteit.

Iets anders:
Ik kan nog steeds geen e-mail ophalen uit Outlook. Kan iemand even naar mijn eerder genoemde settings kijken en zeggen wat ik fout doe? Na 6 dagen word ik steeds wanhopiger :? :'(
G-mail en Hotmail werkt wel maar Outlook blijft dezelfde melding geven: "Ongeldige instellingen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastardje schreef op zondag 19 april 2009 @ 15:52:
[...]

Onder LG KP500 zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:53:
[...]

Iets anders:
Ik kan nog steeds geen e-mail ophalen uit Outlook. Kan iemand even naar mijn eerder genoemde settings kijken en zeggen wat ik fout doe? Na 6 dagen word ik steeds wanhopiger :? :'(
G-mail en Hotmail werkt wel maar Outlook blijft dezelfde melding geven: "Ongeldige instellingen".
Outlook hoef je zelf helemaal niet in te stellen, mag zelfs niet volgens mij. Als je connect met PC Suite, eerst de usb goed instellen op je Arena, en daarna de mail van outlook synchroniseert, wordt de outlook mailbox vanzelf gecreerd. En dan kun je je mail gewoon bekijken op de arena. Alleen de eerste keer maar 300 mailtjes max, wissen, prullebak leegmaken en opnieuw synchen, en totdat je bij bent hetzelfde ritueel volgen. Als je het ,mail adres wat outlook gebruikt, wilt instellen op de Arena, wat ook kan, dan moet je de pop3 en smtp server instellingen van outlook overnemen en niet outlook noemen. Wel de mail op de server laten staan, zodat outlook ze ook nog kan ophalen (is een instelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:49
Ik heb (geloof sinds ik de telefoon heb) steeds een rare manier van telefoon opnemen:
Als hij overgaat, blijft 't scherm uit (Zwart, niet actief), ik kan dan op het scherm drukken of kort op de aan-uit knop, of op de groene hoorn, maar hij lijkt nergens op te reageren. tot het moment dat diegene aan de andere kant ophangt, dan zie ik ineens dat de verbinding beindigd is.
Op deze manier kan ik dus niet zien WIE er belt en kan ik daarnaast niet eens opnemen..
Zijn er meer mensen met dit probleem? ik ga contact opnemen met KPN en 'm op laten halen voor reparatie denk ik.

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop557 schreef op zondag 19 april 2009 @ 23:34:
[...]

Outlook hoef je zelf helemaal niet in te stellen, mag zelfs niet volgens mij. Als je connect met PC Suite, eerst de usb goed instellen op je Arena, en daarna de mail van outlook synchroniseert, wordt de outlook mailbox vanzelf gecreerd. En dan kun je je mail gewoon bekijken op de arena. Alleen de eerste keer maar 300 mailtjes max, wissen, prullebak leegmaken en opnieuw synchen, en totdat je bij bent hetzelfde ritueel volgen. Als je het ,mail adres wat outlook gebruikt, wilt instellen op de Arena, wat ook kan, dan moet je de pop3 en smtp server instellingen van outlook overnemen en niet outlook noemen. Wel de mail op de server laten staan, zodat outlook ze ook nog kan ophalen (is een instelling).
DIt heb ik gedaan en mijn e-mail is overgepompt. Ik ben echter ook op zoek naar de optie om mijn mail zeg maar stand-alone te ontvangen zonder dat de telefoon aangesloten is op de PC. Er is automatisch een map gecreëerd die "Outlook" heet, alle settings zijn echter leeg. Als ik via de Arena mijn Outlook-mail opstart kan ik niet verzenden of ontvangen. Wat doe ik fout of kan dit gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chr0me1 schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:35:
Steekt iets uit rechtsonderin ja, hoop dat ik er geen probleem mee krijg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:26:
[...]

had dat probleem ook...
als je je km900 and usb hangt krijgt ie een schijf letter in windows, daar staat iets op van autorunUSB.exe ofzo , die moet je draaien, start ie de PC Suite en herkent ie je telefoon... (en dat moet je iedere keer op die manier doen..)
of je moet zorgen dat auto run aanstaat voor usb devices..

heb overigens al wat vast lopers gehad met PC Suite onder vista.. daar doet die van Nokia het toch een stuk beter en sneller
Dat probleem is bij mij inmiddels opgelost. Ik heb gewoon een andere USB poort gebruikt en nu werkt het vlekkeloos!

Het enige waar ik nu nog mee zit is dat youtube niet werkt onder wifi... voor de rest ben ik tevreden over alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Laatst online: 15:57
Dat Ebuddy van getjar.com werkt inderdaad leuk, ik heb de versie voor de KC910 Renoir genomen maar werkt gewoon perfect op de arena. werkt veel sneller dan via browser-chatprogramma..

en wat het scherm betreft, ik kwam er gister dus achter dat er inderdaad een plastic bescherming opzit, beetje zitten voelen en nu heb ik dus ook n bobbel op mn scherm. ik wacht nog even tot er goede accesoires zijn dan koop ik een mooie beschermhoes en trek ik dat plastic ermaar af...

en dat e-mailprobleem met Outlook: Ik heb exact hetzelfde, krijg het met geen mogelijkheid aan de praat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,
Ook ik krijg deze week mijn lg arena binnen en ben zeer benieuwd. Ik heb echter nog wel een vraag. Ik heb al gegoogled en veel gelezen maar vind steeds andere antwoorden. Is er een offline navigatie software pakket wat op de arena te installeren is? Ik heb wel een web n walk abonnement maar in het buitenland krijg je dan wel heel erge hoge kosten. Bv tomtom of route 66?
Als dit niet mogelijk is dan zoek ik een navigatie software pakket wat wel met gprs werkt voor in nederland. Welke is redelijk makkelijk te installeren en werkt prettig?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je contacts uit Gmail kan importeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook hoe ik in kan zoomen bij het lezen van internet pagina"s ? Hoe ik het beltoon en sms geluid uit kan zetten en is het ook mogelijk een geluids/tril signaal te krijgen bij nieuwe email ?

ps mijn gebruiksaanwijzing is in de verkeerde taal meegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hendrik99 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:14:
[...]

en die problemen hielden in ? dan ga ik ze eens even in de gaten houden
FM radio had slechte ontvangs, boven de 100 Mhz kon ik bijna niets ontvangen, Wifi ontvangs werkt alleen op een meter of drie afstand van mijn router (op plekken waar mijn laptop nog prima ontvangst heeft kan de arena geen verbinding maken. GPS werkte in het geheel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:01:
Weet iemand ook hoe ik in kan zoomen bij het lezen van internet pagina"s ? Hoe ik het beltoon en sms geluid uit kan zetten en is het ook mogelijk een geluids/tril signaal te krijgen bij nieuwe email ?

Je kunt Opera mini downloaden als browser.
Met die browser kun je makkelijk in en uit-zoomen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera mini werkt inderdaad veel beter vind ik ook. Maar inzoomen doe je door middel van twee vingers van binnen naar buiten trekken en van buiten naar binnen voor uitzoomen uiteraard. Dat kan je ook gebruiken bij je foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dankjewel.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,'

Één vraagje: als je sommige applicaties start zoals google maps of ebuddy...etc. dan krijg ik de volgende melding ...(applicatie) wil informatie verzenden. Hiervoor hebt u tijd nodig, en dat kost geld gaat u hier mee akkoord ? houdt dit nu in dat je met deze applicaties kosten maakt ? ik vindt het een beetje een vage melding... iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drial schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:20:
Hallo,'

Één vraagje: als je sommige applicaties start zoals google maps of ebuddy...etc. dan krijg ik de volgende melding ...(applicatie) wil informatie verzenden. Hiervoor hebt u tijd nodig, en dat kost geld gaat u hier mee akkoord ? houdt dit nu in dat je met deze applicaties kosten maakt ? ik vindt het een beetje een vage melding... iemand een idee ??
Is zeker een vage melding, maar dit kun je gewoon accepteren vraagt ie elke keer. Het zijn gewoon internet kosten dus als je dat in je bundel hebt zitten heb je verder geen extra kosten ofzo. Wat ze bedoelen met hiervoor hebt u tijd nodig slaat nergens op ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu ook een uitgebreide review op:
http://www.nieuwemobiel.nl/LG-KM900-Arena/Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 17:16
[...]

FM radio had slechte ontvangs, boven de 100 Mhz kon ik bijna niets ontvangen, Wifi ontvangs werkt alleen op een meter of drie afstand van mijn router (op plekken waar mijn laptop nog prima ontvangst heeft kan de arena geen verbinding maken. GPS werkte in het geheel niet.
Bovenstaande problemen heb ik ook, GPS werkt totaal niet, en wifi alleen als ik binnen een meter of 4 van mijn router ben... Ben erg benieuwd of iemand een oplossing weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chili schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:41:
[...]

Bovenstaande problemen heb ik ook, GPS werkt totaal niet, en wifi alleen als ik binnen een meter of 4 van mijn router ben... Ben erg benieuwd of iemand een oplossing weet..
Mijn GPS werkt ook niet, iemand inderdaad een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:23:
[...]

Mijn GPS werkt ook niet, iemand inderdaad een oplossing?
Vermeldt er eens bij wat je zelf al hebt geprobeerd. Want dat verwachten we namelijk hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrnKje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 11:22
RoD schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:26:
[...]

Vermeldt er eens bij wat je zelf al hebt geprobeerd. Want dat verwachten we namelijk hier ;)
Zelfde probleem hier...
Zowel via umts als wifi-verbinding (A-GPS dus) geeft de GPS geen resultaat, zelfde geldt voor de standaard GPS functie. Zowel met AmazeGPS en google maps doet het niets...

Veel meer kon ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:26:
[...]

Tja je kan opzich weinig proberen, maar ik heb via kpnopweg, googlemaps en AmAze contact proberen te krijgen met mijn GPS, maar met weinig resultaat helaas.

Bij googlemaps zegt hij: 'uw huidige locatie is momenteel niet beschikbaar'...
Bij AmAze zegt hij: 'kan geen GPS-sataliet vinden' (terwijl ik gewoon buiten sta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de volgende foutmelding bij het aanklikken van emails in mijn inbox:
"Socket gesloten door netwerk."
Vervelend, want nu kan ik alleen de afzender en header van mijn berichten lezen.
het is een hotmailaccount (voor als dit er iets toe zou kunnen doen)
kan iemand helpen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Patrick

Dit kan dus niet. Outlook is speciaal om je mail vanaf je PC over te pompen. Maar je kan wel je account die je gebruikt op je PC gebruiken om direct mail te ontvangen en te verzenden.

Maak een nieuwe account aan onder overige, dus geen exchange keizen.

Gebruik dan de usernaam die je van je provider hebt gekregen of als je een hotmail account hebt je hotmail emailadres. Geef aan dat het profile wat je gebruikt voor de verbinding je G3 verbinding is.

Bijv: voor planet ziet het er dan ongeveer zo uit:

hjansen@planet.nl emailadres
of jansen099@planet.nl als usernaam
pop.planet.nl als popservernaam
smtp.planet.nl als smpt server

En natuurlijk je goede wachtwoord op geven.De rest van de advanced settings hoef je niet in te vullen, want dat wordt automatisch gedaan bij het eerst contact om de mail op te halen. Gebruikers naam en email naam kunnen dus verschillen. Dat is bij planet in ieder geval zo.

Ik hoor het wel hoe het is gegaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Joop557 op 20-04-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
ik heb rare resets. ga 's avonds naar bed, telefoon naast m'n bed. wil 's morgen de telefoon gebruiken, moet ik m'n pin invoeren omdat ie blijkbaar herstart is?

@Pfj: er is geen tomtom voor de Arena. De Arena draait geen windows of symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai,:-)
ik heb ook een vraagje over die email instellen
ik had iets in gesteld en dat is niet goed gegaan nou heb ik een test mailtje gestuurd naar me (pc email zeg maar) maar nu blijft er boven een envelopje staan hoe kan ik een email account verwijderen?

Groetjes diana

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 19:59
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:16:
hai,:-)
ik heb ook een vraagje over die email instellen
ik had iets in gesteld en dat is niet goed gegaan nou heb ik een test mailtje gestuurd naar me (pc email zeg maar) maar nu blijft er boven een envelopje staan hoe kan ik een email account verwijderen?

Groetjes diana
Je kan een email account verwijderen bij Message settings -> Email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb ik nog 1 laatste vraag (hopelijk hahaha)
ik heb hier een site gevonden van deze website af getjar.. met applicaties nou zou ik eventueel msn ofso erop willen zetten of andere leuke dingen maar waar zet ik die in? via pc suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop557 schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:06:
Patrick

Dit kan dus niet. Outlook is speciaal om je mail vanaf je PC over te pompen. Maar je kan wel je account die je gebruikt op je PC gebruiken om direct mail te ontvangen en te verzenden.

Maak een nieuwe account aan onder overige, dus geen exchange keizen.

Gebruik dan de usernaam die je van je provider hebt gekregen of als je een hotmail account hebt je hotmail emailadres. Geef aan dat het profile wat je gebruikt voor de verbinding je G3 verbinding is.

Bijv: voor planet ziet het er dan ongeveer zo uit:

hjansen@planet.nl emailadres
of jansen099@planet.nl als usernaam
pop.planet.nl als popservernaam
smtp.planet.nl als smpt server

En natuurlijk je goede wachtwoord op geven.De rest van de advanced settings hoef je niet in te vullen, want dat wordt automatisch gedaan bij het eerst contact om de mail op te halen. Gebruikers naam en email naam kunnen dus verschillen. Dat is bij planet in ieder geval zo.

Ik hoor het wel hoe het is gegaan.
Het onmogelijke is gebeurd: ik heb een aan mezelf gestuurde mail via Outlook mail binnengehaald! _/-\o_
Klopt het dat als ik mails via een nieuwe account binnenhaal ik alleen de mails zie die nog niet binnen zijn in Outlook? Of klopt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:09:
[...]

Het onmogelijke is gebeurd: ik heb een aan mezelf gestuurde mail via Outlook mail binnengehaald! _/-\o_
Klopt het dat als ik mails via een nieuwe account binnenhaal ik alleen de mails zie die nog niet binnen zijn in Outlook? Of klopt dit niet?
je krijgt de niet geopende mails binnen als dit een antwoord op je vraag is :-) zodra je op je pc via outlook een mail hebt geopend krijg je um niet op je foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
vwb de GPS, echt testen kan ik hem niet, want ik heb nog geen internetbundel, maar binnen bereik van wifi kan hij mijn huidige locatie wel vinden (google). dus dat lijkt goed te gaan. duurde wel een minuut of 10, buiten en in de tuinstoel, dus niet rondwandelend ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Ik snap ff 1 ding niet wat betreft die GPS...

Je kunt gebruik maken van A-GPS, dat is dan via wifi / umts, toch? Maar je kunt ook kiezen voor stand-alone GPS, is dat dan via de GPS antenne in de telefoon, voor als ik bijvoorbeeld onderweg ben?

Als ik via wifi verbinding maak, dan vindt de telefoon overigens wel satellieten, maar als ik 'm op stand alone zet, dan krijg ik meldingen dat er geen satellieten gevonden worden...

Dus ik snap niet wat die stand-alone eigenlijk inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de mijne vandaag gekocht, werkt heerlijk blijft lekker snel naar mijn verbazing en touchscreen is helemaal niet irritant het werkt echt heelgoed. Nog geen foute tegengekomen of bugs (tot nu toe dan) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen:

1. Ik heb een vraag over de software update. In het boekje staat een url, maar als je deze intikt kom je niet bij een software update site terecht...

Nu kan je dus niet controleren of er al software update's zijn (waar hopelijk de bugs uit zijn..)

2. Weet iemand waar je spelletjes als die op de photo-play kan downloaden oor de Arena?

Weet iemand hoe dit zit?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 17:16
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:34:
[...]

Tja je kan opzich weinig proberen, maar ik heb via kpnopweg, googlemaps en AmAze contact proberen te krijgen met mijn GPS, maar met weinig resultaat helaas.

Bij googlemaps zegt hij: 'uw huidige locatie is momenteel niet beschikbaar'...
Bij AmAze zegt hij: 'kan geen GPS-sataliet vinden' (terwijl ik gewoon buiten sta)
Ik ben wel benieuwd of iedereen die GPS-problemen heeft een branded t-mobile toestel heeft, ik wel namelijk. Misschien dat het iets met de software te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chili schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:40:
[...]

Ik ben wel benieuwd of iedereen die GPS-problemen heeft een branded t-mobile toestel heeft, ik wel namelijk. Misschien dat het iets met de software te maken heeft?
Ik heb een Arena met Hi/Kpn-lock én GPS-problemen. Mijn e-mail werkt overigens wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Bastardje schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:03:
Ik snap ff 1 ding niet wat betreft die GPS...

Je kunt gebruik maken van A-GPS, dat is dan via wifi / umts, toch? Maar je kunt ook kiezen voor stand-alone GPS, is dat dan via de GPS antenne in de telefoon, voor als ik bijvoorbeeld onderweg ben?

Als ik via wifi verbinding maak, dan vindt de telefoon overigens wel satellieten, maar als ik 'm op stand alone zet, dan krijg ik meldingen dat er geen satellieten gevonden worden...

Dus ik snap niet wat die stand-alone eigenlijk inhoudt?
Bij A(ssisted) gps worden de antennes/zendermasten voor de gsm gebruikt om ongeveer de plaats te bepalen via triangulatie, waar je je ongeveer bevind. Samen met de tijd en je ongeveer locatie, kan berekend worden welke satellieten op dat moment voor GPS te gebruiken zijn. Dus kan je appalicatie veel sneller de GPS satellieten peilen. De kaarten komen binnen over je aangegeven data verbinding. WIFI kun je natuurlijk niet gebruiken als je echt op weg gaat. Mijn GPS werkt trouwens prima. Als je assistd GPS gebruikt geef dan geen wifi op, want dat kan volgens mij dus niet werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Joop557 op 21-04-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:56:
2 vragen:

1. Ik heb een vraag over de software update. In het boekje staat een url, maar als je deze intikt kom je niet bij een software update site terecht...

Nu kan je dus niet controleren of er al software update's zijn (waar hopelijk de bugs uit zijn..)

2. Weet iemand waar je spelletjes als die op de photo-play kan downloaden oor de Arena?

Weet iemand hoe dit zit?
Volg deze link en je zult het vinden:

http://nl.lgmobile.com/

Er is ook software om je telefoon te updaten als het nodig is. En een applicatie die in een door jou in te stellen tijdsbestek, kijkt of er een update beschikbaar is, dat is natuurlijk handig, hoef je niet telkens zelf te kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Joop557 op 21-04-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Joop557 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 00:25:
[...]

Bij A(ssisted) gps worden de antennes/zendermasten voor de gsm gebruikt om ongeveer de plaats te bepalen via triangulatie, waar je je ongeveer bevind. Samen met de tijd en je ongeveer locatie, kan berekend worden welke satellieten op dat moment voor GPS te gebruiken zijn. Dus kan je appalicatie veel sneller de GPS satellieten peilen. De kaarten komen binnen over je aangegeven data verbinding. WIFI kun je natuurlijk niet gebruiken als je echt op weg gaat. Mijn GPS werkt trouwens prima. Als je assistd GPS gebruikt geef dan geen wifi op, want dat kan volgens mij dus niet werken.
A-GPS maakt dus gebruik van antennes/zendmasten om een snellere fix te krijgen. Maar nu heb ik ontdekt dat daar ook een breedbandverbinding voor nodig is, dus dat wil zeggen dat dat geld gaat kosten. Daarom dat dus ook de vraag naar WiFi (gratis) of UMTS (betaald) steeds opduikt. Onderweg is WiFi onmogelijk, dus daar bestaat UMTS voor. Nu snap ik waarom ik met A-GPS en WiFi dus wel een fix kon krijgen op mijn toestel.
Ik ga eens proberen om via stand-alone GPS een fix te krijgen, dan weet ik pas of mijn GPS module echt werkt...

Ik vind dat de camera trouwens lang treuzelt voordat er een foto gemaakt wordt. Die autofocus duurt lang en voordat eindelijk een foto wordt gemaakt duurt nog enkele seconden... Mijn nokia van 3 jaar oud maakt snellere foto's? Als ik een snel shot wil maken van een gebeurtenis, dan is de foto 4 van de 5 keer te laat of wazig vanwege bewegingen... iemand ervaring / tips??

[ Voor 39% gewijzigd door Bastardje op 21-04-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:11:
[...]

je krijgt de niet geopende mails binnen als dit een antwoord op je vraag is :-) zodra je op je pc via outlook een mail hebt geopend krijg je um niet op je foon
Bij mij niet. Hij opent alles totdat er telkens 300 emails instaan. Voor mij is de email dan ook totaal nutteloos. Mijn hotmail emailbox heeft wel wat meer dan 300 emails..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop557 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 00:34:
[...]

Volg deze link en je zult het vinden:

http://nl.lgmobile.com/

Er is ook software om je telefoon te updaten als het nodig is. En een applicatie die in een door jou in te stellen tijdsbestek, kijkt of er een update beschikbaar is, dat is natuurlijk handig, hoef je niet telkens zelf te kijken.
Ga ik naar kijken, thanks. Mijn agenda heeft een bug en mn qwerty toetsenbord. Als CAPS aanstaat, staan de Z en Y omgedraaid 8)7. Misschien dat zo'n software update helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobin79
  • Laatst online: 16-07-2024
Heeft iemand al gevonden hoe mail via Exchange automatisch binnen gehaald kan worden? Via het "interval ophalen" werkt het niet, volgens mij is dat alleen voor normale e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu mijn e-mail eindelijk werkt heb ik een ander vraagje aangaande de muziek en playlists.

Als ik een playlist XXX aanmaak en de muziek die erin staat via de PC verwijder verdwijnt de playlist. Als ik een nieuwe playlist met de titel XXX aanmaak, krijg ik de melding dat de playlist al bestaat. Hoe kan ik deze verwijderen?

Het gebeurt ook geregeld dat als ik een playlist aanmaak er bovenin het scherm "USER LIST" (deze is leeg) verschijnt en dat de playlist niet opgeslagen wordt...

Meer mensen met dit probleem?

Nog een vraagje... Hoe kan ik mijn beltoon-volume harder zetten? Nu hoor ik mijn mobiel amper als hij in mijn zak zit...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:34:
[...]

Ga ik naar kijken, thanks. Mijn agenda heeft een bug en mn qwerty toetsenbord. Als CAPS aanstaat, staan de Z en Y omgedraaid 8)7. Misschien dat zo'n software update helpt.
Bij mij is dat wel ok. Mijn toestel was ook up to date, want dat kun je dus laten checken. Mijn firmware versie is V10b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Bastardje schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 01:33:
[...]
Ik vind dat de camera trouwens lang treuzelt voordat er een foto gemaakt wordt. Die autofocus duurt lang en voordat eindelijk een foto wordt gemaakt duurt nog enkele seconden... Mijn nokia van 3 jaar oud maakt snellere foto's? Als ik een snel shot wil maken van een gebeurtenis, dan is de foto 4 van de 5 keer te laat of wazig vanwege bewegingen... iemand ervaring / tips??
Volgens mij hebben die dus fixed focus en hoeven helemaal niet scherp te stellen. Maar kunnen alleen maar vanaf een bepaalde afstand een foto maken. Je kunt de camera van autofocus overzetten op handmatig, dan werkt die wel heel snel. Nog even over de Agps, die gebruikt het signaal van de zenders om de plaats te bepalen zodat gemakkelijker te weten is te komen welke satellieten gebruikt kunnen worden met GPS. Dus daarna zou die over moeten schakelen op GPS zelf en de lokatie tot op 10 meter nauwkeurig kunnen bepalen. Dat werkt ook zo bij mij. Eerst zie je dat er op 500 meter nauwkeurig een plaats bepaald wordt en daarna na verloop van tijd een veel nauwkeurige plaatsbepaling (in googlemaps). Daarvoor hoef je ook niet veel te betalen, want er vindt bijna geen data overdracht plaats, alleen de zender identificatie volgens mij, of de coordinaten van de zender. Maar om de kaarten binnen te halen, daarvoor heb je dus je breedband nodig, want dat is data die je via je internet verbinding binnen moet krijgen. Het zou veel beter zijn als je je kaarten oinline zou hebben staan op je micro sd kaartje bij voorbeeld. Nog even wachten of dat nog komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Joop557 op 21-04-2009 10:51 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste