Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:04:
Nu mijn e-mail eindelijk werkt heb ik een ander vraagje aangaande de muziek en playlists.

Als ik een playlist XXX aanmaak en de muziek die erin staat via de PC verwijder verdwijnt de playlist. Als ik een nieuwe playlist met de titel XXX aanmaak, krijg ik de melding dat de playlist al bestaat. Hoe kan ik deze verwijderen?

Het gebeurt ook geregeld dat als ik een playlist aanmaak er bovenin het scherm "USER LIST" (deze is leeg) verschijnt en dat de playlist niet opgeslagen wordt...

Meer mensen met dit probleem?

Nog een vraagje... Hoe kan ik mijn beltoon-volume harder zetten? Nu hoor ik mijn mobiel amper als hij in mijn zak zit...
Lees even dit topic door dan heb je al antwoord op veel vragen denk ik 8)

Even aan en uit zetten, dan staat je playlist er wel bij.

Beltoon volume kan je harder zetten bij je profielen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Jorass: ik had de LG update tool al op m'n PC staan, omdat ik ook een Cookie heb. heb mijn Arena via vodafone gekocht, met 10l (L) firmware, dat is volgens de LG tool ook de nieuwste versie

ik heb m'n 1700mah accu binnen, wat is nou een goeie test om te kijken hoe lang de standaard accu meegaat, zonder dat ik tussendoor iets hoef te doen?

dus iets dat de telefoon bezig houdt tot ie uitvalt omdat de batterij leeg is

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
JarlSX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:40:
Jorass: ik had de LG update tool al op m'n PC staan, omdat ik ook een Cookie heb. heb mijn Arena via vodafone gekocht, met 10l (L) firmware, dat is volgens de LG tool ook de nieuwste versie

ik heb m'n 1700mah accu binnen, wat is nou een goeie test om te kijken hoe lang de standaard accu meegaat, zonder dat ik tussendoor iets hoef te doen?

Video afspelen lijkt me behoorlijk intensief en dus geschikt als "benchmark".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07-2024
Joop557 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:46:
[...]

Volgens mij hebben die dus fixed focus en hoeven helemaal niet scherp te stellen. Maar kunnen alleen maar vanaf een bepaalde afstand een foto maken. Je kunt de camera van autofocus overzetten op handmatig, dan werkt die wel heel snel. Nog even over de Agps, die gebruikt het signaal van de zenders om de plaats te bepalen zodat gemakkelijker te weten is te komen welke satellieten gebruikt kunnen worden met GPS. Dus daarna zou die over moeten schakelen op GPS zelf en de lokatie tot op 10 meter nauwkeurig kunnen bepalen. Dat werkt ook zo bij mij. Eerst zie je dat er op 500 meter nauwkeurig een plaats bepaald wordt en daarna na verloop van tijd een veel nauwkeurige plaatsbepaling (in googlemaps). Daarvoor hoef je ook niet veel te betalen, want er vindt bijna geen data overdracht plaats, alleen de zender identificatie volgens mij, of de coordinaten van de zender. Maar om de kaarten binnen te halen, daarvoor heb je dus je breedband nodig, want dat is data die je via je internet verbinding binnen moet krijgen. Het zou veel beter zijn als je je kaarten oinline zou hebben staan op je micro sd kaartje bij voorbeeld. Nog even wachten of dat nog komt.
Wat je nu schrijft is precies wat ik vandaag ondervonden heb met stand-alone GPS. Ik kreeg een fix via google maps maar de kaart zag ik niet, omdat ik geen breedbandverbinding heb :D Ik weet in ieder geval nu wel zeker dan ook mijn GPS-module werkt. Nu nog even wat met de camera spelen.

Het enige minpunt wat ik hierboven ergens zag is dat ik ook soms een toetsenbord heb wat QWERTZ typt maar QWERTY laat zien en nog steeds de wifi / youtube kwestie ;)
Ik heb trouwens de 10g versie. Ik weet nog niet of ik ga updaten met "slechts" bovenstaande "ongemakjes"... is er soms een lijst van changes ergens te vinden bij de nieuwe firmwares?

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 23:22:
[...]

Ik heb een Arena met Hi/Kpn-lock én GPS-problemen. Mijn e-mail werkt overigens wel prima.
Bij mij betrof het een Vodafone branded Arena. Als ik de andere reacties bekijk lijkt het erop dat er nogal wat Arena's zijn met defecte GPS ontvangers (en slechte WiFi ontvangst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Arena ook in mijn bezit, echter ik begrijp een 2-tal dingen niet die ik hier ook niet terug vindt.....
1. In mijn multimedia-kubus krijg ik zowel bij de foto's als bij de muziek maximaal 15 stuks geplaatst. Is dit correct of doe ik iets verkeerd?
2. Verder krijg ik in mijn multimedia-kubus geen afbeelding te zien bij mijn muziek doch alleen een grijs vlakje met een cd er in. (de bestanden welke ik er in heb gezet zijn allemaal uit hetzelfde album och ik zie ook nergens een mogelijkheid om een afbeelding aan een album toe te voegen.......)

B.v.d.
Chicco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
1. klopt. was ik ook verbaasd over. dacht dat ie bij muziek alle albums liet zien, en bij de fotos al je fotos ofzo

maar tis dus niet meer dan een veredeld favorieten scherm
mag wat mij betreft wel aangepast worden met een firmware update

2. je moet wel album art in je mp3's hebben zitten, anders krijg je inderdaad alleen een cdtje te zien

ik gebruik zelf mp3tag om m'n mp3's van track info en album art te voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:52:
1. klopt. was ik ook verbaasd over. dacht dat ie bij muziek alle albums liet zien, en bij de fotos al je fotos ofzo

maar tis dus niet meer dan een veredeld favorieten scherm
mag wat mij betreft wel aangepast worden met een firmware update

2. je moet wel album art in je mp3's hebben zitten, anders krijg je inderdaad alleen een cdtje te zien

ik gebruik zelf mp3tag om m'n mp3's van track info en album art te voorzien
Thx voor je snelle reactie, afbeeldingen staan er nu inderdaad wel bij.
En wat dat aantal betreft..... ze lokken je er wel mee op hun site, want er staat nergens een max. aantal genoemd en zelfs bij de demo's scrollen ze doodleuk door het scherm alsof er alle mp3's op staan, jammer.
Maar bij een update mogen ze het wat mij betreft ook gelijk wijzigen, liefst dat je je albums in de favorieten kunt zetten en vervolgens na het aanklikken al de muziek uit dat betreffende album krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05-2021
is het trouwens mogelijk de basisscherm ook aan te passen, los van het widget scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@chicco: niet nodig om een post compleet te quoten als je er meteen onder reageert :)

ik vind het iig ook een vreemde implementatie, wat heb je er nou aan om door 15 favoriete liedjes te bladeren

iets anderss: ik vind nergens een mogelijkheid het scherm te re-calibreren?
vergeleken met mijn Cookie moet ik net iets boven drukken als waar ik zou verwachten
is misschien een kwestie van wennen, maar als het met calibreren op te lossen is doe ik dat liever

@hendrik99: hoe bedoel je aanpassen?

[ Voor 5% gewijzigd door JarlSX op 21-04-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Bastardje schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:40:
[...]

Wat je nu schrijft is precies wat ik vandaag ondervonden heb met stand-alone GPS. Ik kreeg een fix via google maps maar de kaart zag ik niet, omdat ik geen breedbandverbinding heb :D Ik weet in ieder geval nu wel zeker dan ook mijn GPS-module werkt. Nu nog even wat met de camera spelen.

Het enige minpunt wat ik hierboven ergens zag is dat ik ook soms een toetsenbord heb wat QWERTZ typt maar QWERTY laat zien en nog steeds de wifi / youtube kwestie ;)
Ik heb trouwens de 10g versie. Ik weet nog niet of ik ga updaten met "slechts" bovenstaande "ongemakjes"... is er soms een lijst van changes ergens te vinden bij de nieuwe firmwares?
Het youtube probleem heb ik ook via WIFI, dat komt volgens mij doordat het streaming profile op je gsm net werk staat ingesteld en niet op WIFI. Het is echter heel omslachtig om alles te veranderen omdat je via WIFI streaming wilt hebben en een uurtje later weer via GSM. Dit vind ik dus gewoon een slechte oplossing van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
@joop557, kan je streaming op wifi zetten dan ? ik zie dat niet.
@JarlSX, ik bedoel, ik dacht dat je de basisschermen kon voorzien van snelkoppelingen die je zelf wilt, maar ik zie voorlopig alleen die mogelijkheid op het Widget basisscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:52:

Mmm ik was te voorbarig met ja zeggen, ik heb ze kunnen toevoegen op mijn pc echter als ik ze naar de tel overzet komt er nog steeds geen afbeelding bij te staan. Zelfs als ik het programma mp3tag gebruik staan de afbeeldingen er gewoon bij maar niet als ik ze op de tel heb gezet :S

Enig idee wat ik nog meer fout kan hebben gedaan? Of mis ik ergens een instelling van " afbeelding tonen" of zo?

Het is zelfs zo dat, als ik de tel bekijk middels de verkenner dat de afbeeldingen gewoon gekoppeld zijn aan het album echter op de tel zelf laat hij me de afbeelding dus niet zien :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
album art laat ie automatisch zien als het er is. denk eerder dat de bestanden op de telefoon niet goed bijgewerkt zijn.

hoe zet je ze er op?
ik heb een microSD kaartje dat ik via een cardreader vul, en dan in de telefoon, dan doet ie het iig gewoon

als je in mp3tag een mp3 inlaad, zie je dan links onderin het plaatje?

[ Voor 12% gewijzigd door JarlSX op 21-04-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
hendrik99 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:48:
@joop557, kan je streaming op wifi zetten dan ? ik zie dat niet.
@JarlSX, ik bedoel, ik dacht dat je de basisschermen kon voorzien van snelkoppelingen die je zelf wilt, maar ik zie voorlopig alleen die mogelijkheid op het Widget basisscherm
Je moet eerst een aantal nieuwe zaken invoeren.
1. een toegangspunt via wifi, ik noem het wifi str
2. een internet profiel noem ik ook wifi str echter zonder proxy, want gaat niet via een gateway van kpn gsm
3. wijzig nu de streaming instelling voor de verbinding en dan zie je in een keer wel dat er een wifi str is.
Maar ik heb het helaas nog niet werkend, moet waarschijnlijk nog iets in mijn router toevoegen aan de LG zodat de udp poorten gebruikt mogen worden, denk ik. ik laat het wel weten of het wel of niet gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:20:
album art laat ie automatisch zien als het er is. denk eerder dat de bestanden op de telefoon niet goed bijgewerkt zijn.

hoe zet je ze er op?
ik heb een microSD kaartje dat ik via een cardreader vul, en dan in de telefoon, dan doet ie het iig gewoon

als je in mp3tag een mp3 inlaad, zie je dan links onderin het plaatje?
Ik heb de mp's er op gezet middels 2 methoden:
1e: tel aansluiten middels usb en vervolgens herkent hij hem als " KM900 Music Sync Player" en kies ik voor de optie " apparaat openen en bestanden weergeven" . Daar zet ik dan middels kopieren/plakken de bestanden in de juiste dir neer.
2e: ik gebruik de meegeleverde Lg PC Suite en zet het over middels "LG Music" .

En ja, ik zie linksonder de afbeelding als ik mp3tag open. Ik zet de bestanden echter wel OP de telefoon en niet op een sd. Heb wel een sd besteld dus als die binnen is zal ik ze daar eens op zetten, kijken of dat misschien het probleem is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als ik nu een email wil verzenden steeds de melding "socket gesloten door het netwerk" de inkomende mail gaat wel goed, ik gebruik de smtp server van chello dus mail.chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Joop557 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:23:
[...]

Je moet eerst een aantal nieuwe zaken invoeren.
1. een toegangspunt via wifi, ik noem het wifi str
2. een internet profiel noem ik ook wifi str echter zonder proxy, want gaat niet via een gateway van kpn gsm
3. wijzig nu de streaming instelling voor de verbinding en dan zie je in een keer wel dat er een wifi str is.
Maar ik heb het helaas nog niet werkend, moet waarschijnlijk nog iets in mijn router toevoegen aan de LG zodat de udp poorten gebruikt mogen worden, denk ik. ik laat het wel weten of het wel of niet gelukt is.
Ik heb deze stappen ook meteen uitgevoerd, maar ik krijg nog steeds de melding: service niet ondersteund - Wi-Fi. Ik weet niet of dit aan die UDP poorten kan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrnKje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 11:22
hendrik99 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:48:
Als je een snelkoppeling ingedrukt houdt kun je het hele schermpje aanpassen met 9 snelkoppelingen...

Ik heb hem nu 2 dagen in m'n bezit en ben over het algemeen goed te spreken over de functionaliteiten zoals hier algemeen besproken. De FM-transmitter is echter belabberd en meer een gadget die in de auto van pas kan komen dan dat het in huis handig is om richting diverse radio's in diverse kamers te streamen (wat voor mij een pre was). De GPS module heb ik nog niet aan de praat, maar dat zou kunnen zijn vanwege het moeilijk verkrijgen van een fix vanaf m'n balkon hier.
Anders nadeel is de muziek'management'; je kunt op album sorteren in de muziekspeler, maar dat gebeurt dan op naam van de artiest. Bij een verzamelalbum kun je dus niet in eens de hele map afspelen; erg irritant, maar te bypassen via ID3 tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,
Ik heb gisteren een mailtje gekregen van LG met het antwoord dat er inderdaad geen andere navigatie-software op geinstalleerd kan worden. Hopelijk komt er nog zoiets.
Nog 1 vraagje. Ik heb een databundel van t-mobile en dit is dus in nederland erg fijn maar als ik naar het buitenland ga dan is het misschien niet zo handig. Je klikt dan misschien per ongeluk ergens op en gaat hij direct verbinding maken in het buitenland en dan kom ik voor hoge kosten te staan.
Kun je makkelijk ergens instellen dat hij niet direct verbinding maakt. Bv internet uitschakelen ofzo?
Ps: heb hem nog niet binnen, hopelijk deze week nog.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Roobin79 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:00:
Heeft iemand al gevonden hoe mail via Exchange automatisch binnen gehaald kan worden? Via het "interval ophalen" werkt het niet, volgens mij is dat alleen voor normale e-mail.
Volgens mij is dit push mail en wordt via je bedrijf beschikbaar gesteld. Zij moieten dus een abo afsluiten bij een provider. Of intern binnen het kantoor met wifi Anders kan het dus niet. Je mag het meestal niet zomaar gebruiken. Bij HI is dat in ieder geval verboden, denk ook bij KPN. Bij andere providers denk ik ook. Als je bedrijf waar je werkt wel een abo heft zouden zij het voor je moeten activeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:51:
Goedemorgen allemaal,
Ik heb gisteren een mailtje gekregen van LG met het antwoord dat er inderdaad geen andere navigatie-software op geinstalleerd kan worden.
Raar, want als je op deze link klikt --> http://www.pdashop.nl/pro...e.html?all=1#geschiktvoor dan zie je dat de Garmin Mobile XT Navigation Software Europe er op zou moeten kunnen draaien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
KrnKje schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:33:
[...]

Als je een snelkoppeling ingedrukt houdt kun je het hele schermpje aanpassen met 9 snelkoppelingen...
waarempel, thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:13:
[...]

Raar, want als je op deze link klikt --> http://www.pdashop.nl/pro...e.html?all=1#geschiktvoor dan zie je dat de Garmin Mobile XT Navigation Software Europe er op zou moeten kunnen draaien.....
Garmin Mobile™ XT is een automotive navigatiesysteem voor gebruik op uw mobiele telefoon met ingebouwde GPS ontvanger. Met Garmin Mobile XT voorziet u uw telefoon van navigatie met Garmin’s afslag-voor-afslag aanwijzingen in spraakvigating. With no mont en tekst. Mobile XT is compatibel met telefoons met de Symbian S60, Windows Mobile, UIQ en Palm platformen, waardoor dit product op een zeer groot scala aan telefoons toepasbaar is.

Voldoet de Arena hieraan?
Symbian? Nope!
Windows Mobile? Nope!
UIQ? Nope!
Palm? Nope!

Dus de informatie op die website lijkt me fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe het met de beschikbaarheid van deze telefoon van KPN zit? Ik kan namelijk vanaf morgen mijn abonnement verlengen en deze telefoon spreekt mij erg aan.

Ook heb ik nog een vraag m.b.t. WiFi; Is het mogelijk thuis
(gratis_ te internetten via de wifi-verbinding van mijn router? En is dit ook mogelijk op de universiteit? (ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat dit niet mogelijk was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Wat KPN betreft, geen idee.. maar ik denk dat er geen lange levertijden meer zijn nu, ik kreeg m'n toestel zaterdag terwijl ik donderdag mijn abo verlengd had :)

WiFi is inderdaad overal mogelijk waar een draadloos router is waar jij toegang tot hebt, thuis, universiteit... maakt niet uit. Uiteraard is dat wel gratis ja. Het nadeel is dat je beperkt bent tot het bereik van de router. Als je onderweg zou willen internetten dan heb je een internet abo nodig via je provider. Bij vodafone is dat bijvoorbeeld 9.50 per maand voor onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijden en abonnementen horen in Telecomproviders.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 22-04-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
en of je nu echt vrolijk gaat worden van het internetten, ik vind het vooralsnog maar een gepiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastardje schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:34:
Wat KPN betreft, geen idee.. maar ik denk dat er geen lange levertijden meer zijn nu, ik kreeg m'n toestel zaterdag terwijl ik donderdag mijn abo verlengd had :)

WiFi is inderdaad overal mogelijk waar een draadloos router is waar jij toegang tot hebt, thuis, universiteit... maakt niet uit. Uiteraard is dat wel gratis ja. Het nadeel is dat je beperkt bent tot het bereik van de router. Als je onderweg zou willen internetten dan heb je een internet abo nodig via je provider. Bij vodafone is dat bijvoorbeeld 9.50 per maand voor onbeperkt internet.
zorgeloos internet.. niet onbeperkt.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Opera Mini op m'n Arena gezet, en dat werkt best prima eerlijk gezegd, beter dan het standaard internet programma wat er op staat.

Verder vind ik het een leuk toestel, maar had er meer van verwacht. Verzamel albums kunnen niet onder 1 album gegroepeerd worden (na instellen van de ID3 tags etc ook niet) De accu is erg snel leeg, 1 tot 1,5 dag en dan is het echt leeg. M'n Sony CMD-j70 uit 2001 gaat nog altijd 2 dagen mee! (wanneer nodig)

De beperkingen zijn dankzij het besturingsysteem toch groot, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:37:
[...]

zorgeloos internet.. niet onbeperkt.. helaas.
Ik heb een HI abonnement en op het contract staat echt onbeperkt internet. Een 2 jaar-contract.

Abonnement is €20,- en €2,50 per maand (in het eerste jaar, het tweede jaar is €10,-) is voor onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Is er een makkelijke manier om op de Arena het internet te blokkeren. Dit vraag ik voor in het buitenland. Op dit toestel zitten veel features waarbij hij gelijk het internet opgaat. Wel zo makkelijk en beter voor de portemonnee om dit in het buitenland niet te doen.
Bedankt wederom voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:41:
Hoi allemaal,
Is er een makkelijke manier om op de Arena het internet te blokkeren. Dit vraag ik voor in het buitenland. Op dit toestel zitten veel features waarbij hij gelijk het internet opgaat. Wel zo makkelijk en beter voor de portemonnee om dit in het buitenland niet te doen.
Bedankt wederom voor de antwoorden.
Ja, je telefoon uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:22:
Ik heb Opera Mini op m'n Arena gezet, en dat werkt best prima eerlijk gezegd, beter dan het standaard internet programma wat er op staat.
welke LG heb je gekozen op de Opera website?
aangezien de KM900 er niet bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de lg arena ook geschikt voor microSDHC geheugenkaarten? Op sommige sites staat van wel, maar op de lg site kan ik er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:14:
[...]

welke LG heb je gekozen op de Opera website?
aangezien de KM900 er niet bij staat
gewoon de cookie kiezen, doet het prima, veel beter als de browser die er nu op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Michez: ja hij ondersteunt mirco sdhc, ik heb er een micro sdhc kaartje van 8gb in zitten, 16gb zou ie ook aan moeten kunnen

wat betreft de link naar de pdashop, over Garmin Mobile XT, ik heb PDAshop gemaild en gevraagd of dat wel klopt.

reactie "Volgens onze gegevens zou de Garmin Mobile XT inderdaad moeten werken met uw LG KM900 Arena."

ik ga Garmin wel even bellen, want ik geloof het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:24:
ik ga Garmin wel even bellen, want ik geloof het gewoon niet.
of klik even op onderstaande link:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=11413#specsTab

staat geen LG tussen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Holykok: die zie ik er dus ook niet bij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:13:
[...]

De PDA shop zegt ook dat de oplader voor de LG Arena geschikt is. Toen ik hem binnen kreeg bleek dit niet zo te zijn.
(overigens hebben ze dit erg netjes afgehandeld. ik hoef de lader niet retour te sturen maar krijg wel mijn geld terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:40:

Video laten spelen is indd een goede optie. Heb je ondertussen al kunnen testen of de batterij langer mee gaat?
Hoe veel dagen (uren) gaat de 1700 precies mee? Ik neem aan dat je een behoorlijk verschil moet merken?
Wanneer dit werkt zou ik graag de link hebben van de site waar je hem hebt besteld!
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Arena nu 1,5 week in huis. Leuk dingetje. Alles werkt ondertussen naar behoren. De e-mail was even lastig maar dat is ondertussen ook gelukt.

Echter heb ik nog wel twee vraagjes: ik zet vrij vaak videoclips op de telefoon. Nu staan er ±80 op. Ik kan ze echter niet van elkaar onderscheiden omdat er geen titel bij staat, alleen een icoontje per clip. Is er ook een optie om de titel erbij te zetten?

Wat ik ook lastig vind is dat ik muziek uit verschillende genres in aparte mappen zet (dance, pop new, pop old), ze staan echter allemaal door elkaar. Is het ook mogelijk (zonder de ID3-tags aan te passen) om afspeellijsten samen te stellen door de mappen apart te tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Jorass: ik heb dinsdag de standaard batterij getest, na een week gebruik, door het continu fullscreen afspelen van een video. na 4 uur en 15 minuten stopte de video vanzelf. de telefoon gaf aan dat de batterij bijna leeg was.

daarna heb ik de 1700mah batterij erin gezet, die ga ik nu eerst een week normaal gebruiken en dan volgende week dinsdag dezelfde test uitvoeren. hij zou dan theoretisch bijna 7 uur kunnen spelen. maar als ie 6 uur haalt zou ik het al heel wat vinden. dat laat ik dus volgende week dinsdag wel weten

@Patrick: alleen als je de mp3s een id3tag geeft kun je ze per genre groeperen, dat lukt niet per map helaas

[ Voor 8% gewijzigd door JarlSX op 23-04-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Laatst online: 07-08 09:47
ik heb nu een week me telefoon en me vraag is ik wil graag nummers in een groep op slaan ma elke keer als ik een groep probeer op te slaan zegt die dat hij dat niet kan waar ligt dit aan iemand idee?

en ik zet ne me filmpjes als mp4 op me telefoon ma welke insteling moet ik nu precies voor divx gebruiken er zijn de namelijke meerderen en heb elke keer de verkeerde insteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg grappig maar heeft iemand anders misschien een betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:39:
[...]

Erg grappig maar heeft iemand anders misschien een betere oplossing?
ja sorry, was een flauw grapje.
Je kunt even bij verbindingen kijken in je menu, ik gebruik zelf Opera Mini met internet en die vraagt mij gewoon netjes of ik het internet op wil.
Of je kunt je internetprofielen er tijdelijk uitgooien zodat je sowieso niet meer het internet op kan.

tip: sla die instellingen wel ergens op zodat je ze later weer kan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik de opera mini webbrowser geinstalleerd. Alleen hij krijgt geen verbinding met het internet vervolgens? Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LG Arena. Naar mijn mening niet al te best. In het bezit sinds 09-04-2009 T-mobile verlenging met web n walk via 2call.nl. Reeds krassen op het touchscreen, zorgvuldig gebruikt. Krasvrij? Batterij bij normaal gebruik net 1 dag, geen streaming: functie wordt niet ondersteund zowel bij wifi. Meegeleverde CD corrupt, divx-converter valt niet te installeren. Zoals eerder op dit topic vermeld, bluetooth stereo valt kwaliteit weg indien toestel in lock gaat. GPS antenne stand alone kilometers naast met Amaze want andere navigatie vanwege LG eigen OS nog niet mogelijk. Toestel start regelmatig zelf weer op. Vooral de krassen irriteren mij mateloos. Bij 2call.nl moet je zelf het toestel aangetekend terugsturen zonder te weten ode klachten gegrond verklaard worden en de garantie ingaat. Zelf betalen voor het frankeren en verzekerde verzending. Ben niet echt blij. Kijk op mylgarena.com voor de wereldwijde problematiek betreffende dit toestel.

Kan wel wat advies gebruiken hoe nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
heb je wel in de gaten dat het toestel standaard met een beschermfolie op het display wordt geleverd?

is echt flinterdun, heb 'm bij mij inmiddels vervangen door een Vikuiti DQC-160, echt perfecte kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:42:
De LG Arena. Naar mijn mening niet al te best. In het bezit sinds 09-04-2009 T-mobile verlenging met web n walk via 2call.nl.

Reeds krassen op het touchscreen, zorgvuldig gebruikt. Krasvrij? Batterij bij normaal gebruik net 1 dag Geen streaming: functie wordt niet ondersteund zowel bij wifi. Meegeleverde CD corrupt, divx-converter valt niet te installeren. Zoals eerder op dit topic vermeld, bluetooth stereo valt kwaliteit weg indien toestel in lock gaat. De bluetoothfunctie kan soms alleen worden beeindigd door het toestel uit te doen. GPS antenne stand alone kilometers naast met Amaze want andere navigatie, vanwege LG eigen OS, nog niet mogelijk. Toestel start regelmatig zelf weer op. Films overbrengen via pc suite naar telefoon duurt een eeuwigheid,langer dan bij andere merken zoals Nokia.Overgebrachte film vaker laden in de videospeler vanwege foutmelding. Icoon snelheid ingebrachte film blijft in het beeld staan zodra je volume aanpast. Tijd voor nieuwe firmware?

Vooral de krassen irriteren mij mateloos. Bij 2call.nl moet je zelf het toestel aangetekend terugsturen zonder te weten ode klachten gegrond verklaard worden en de garantie ingaat. Zelf betalen voor het frankeren en verzekerde verzending. Ben niet echt blij. Kijk op mylgarena.com voor de wereldwijde problematiek betreffende dit toestel.

Op het eerste gezicht leuk toestel echter zeer matige kwaliteit, Kan wel wat advies gebruiken hoe nu verder?
Uiteraard heb de folie verwijderd, krasbestendig volgens LG

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LG Arena. Naar mijn mening niet al te best. In het bezit sinds 09-04-2009 T-mobile verlenging met web n walk via 2call.nl.

Reeds krassen op het touchscreen(zonder de folie), zorgvuldig gebruikt. Krasvrij? Batterij bij normaal gebruik net 1 dag Geen streaming: functie wordt niet ondersteund zowel bij wifi.Nu.nl niet lezen foutmelding inzake script. Meegeleverde CD corrupt, divx-converter valt niet te installeren. Zoals eerder op dit topic vermeld, bluetooth stereo valt kwaliteit weg indien toestel in lock gaat. De bluetoothfunctie kan soms alleen worden beeindigd door het toestel uit te doen. GPS antenne stand alone kilometers naast met Amaze want andere navigatie, vanwege LG eigen OS, nog niet mogelijk. Toestel start regelmatig zelf weer op. Films overbrengen via pc suite naar telefoon duurt een eeuwigheid,langer dan bij andere merken zoals Nokia.Overgebrachte film vaker laden in de videospeler vanwege foutmelding. Icoon snelheid ingebrachte film blijft in het beeld staan zodra je volume aanpast. Tijd voor nieuwe firmware?

Vooral de krassen irriteren mij mateloos. Bij 2call.nl moet je zelf het toestel aangetekend terugsturen zonder te weten of de klachten gegrond verklaard worden en de garantie ingaat. Zelf betalen voor het frankeren en verzekerde verzending. Ben niet echt blij. Kijk op mylgarena.com voor de wereldwijde problematiek betreffende dit toestel.

Op het eerste gezicht leuk toestel echter zeer matige kwaliteit, Kan wel wat advies gebruiken hoe nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
is echt flinterdun, heb 'm bij mij inmiddels vervangen door een Vikuiti DQC-160, echt perfecte kwaliteit
waar heb je die gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien een domme vraag.. Maar kan je de Arena laten trillen bij een inkomend bericht of een oproep terwijl hij op stil staat?
Bij de instellingen van het Alarm kan je kiezen: geluid en trillen, alleen geluid, alleen trillen.. waarom kan dit niet bij de beltoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn multimediacubus is grijs,heb geen kleur,wat ik wel bij andere zie (oranje,groen,paars,blauw) bij mij blijft hij grijs.Hoe verander ik dit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Laatst online: 22-01 14:11
Nadat mn iphone vorige week gestolen is denk ik erover om een LG Arena aan te schaffen, is hij het waard?
Ik was voornamelijk nieuwsgierig of de LG ook tethering ondersteund, of stel ik nou een rare vraag?
zou wel handig zijn ivm laptop & trein :*)

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:19:
Mijn multimediacubus is grijs,heb geen kleur,wat ik wel bij andere zie (oranje,groen,paars,blauw) bij mij blijft hij grijs.Hoe verander ik dit? :(
Zover ik weet is dit niet te veranderen, dus naar mijn mening kun je er vanuit gaan dat je LG defect is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@hendrik99: ebay (duitsland), zoeken op km900 en Vikuiti

@juf_in: bij oproepen kan dat iig wel, geluidssignaal en trilwaarschuwing zijn los van elkaar in/uit te schakelen in elk profiel. met het geluid op stil en trillen aan, gaat de telefoon gewoon trillen bij een inkomende sms

@Scarify: de Arena als modem gebruiken dus? volgens mij ondersteund ie dat wel ja, maar eerlijk gezegd niet geprobeerd

denk er wel aan dat de Arena net uit is, de firmware mag dus nog wel wat verbeterd worden

zo kwam ik er net achter dat ik smsjes gegroepeerd weer kan geven, maar die keuze wordt niet onthouden, zou wel handig zijn. en totaal geen (fatsoenlijke) ondersteuning van html mail. standaard laat ie het zonder opmaak zien, wil je html opmaak zien, dan rendert ie er een plaatje van, die met een pictureviewer (veel te klein) getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:59:
[...]

ja sorry, was een flauw grapje.
Je kunt even bij verbindingen kijken in je menu, ik gebruik zelf Opera Mini met internet en die vraagt mij gewoon netjes of ik het internet op wil.
Of je kunt je internetprofielen er tijdelijk uitgooien zodat je sowieso niet meer het internet op kan.

tip: sla die instellingen wel ergens op zodat je ze later weer kan instellen
Ok,bedankt voor je antwoord. Ik ga het proberen. Prettig weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:34:
@Jorass: ik heb dinsdag de standaard batterij getest, na een week gebruik, door het continu fullscreen afspelen van een video. na 4 uur en 15 minuten stopte de video vanzelf. de telefoon gaf aan dat de batterij bijna leeg was.

daarna heb ik de 1700mah batterij erin gezet, die ga ik nu eerst een week normaal gebruiken en dan volgende week dinsdag dezelfde test uitvoeren. hij zou dan theoretisch bijna 7 uur kunnen spelen. maar als ie 6 uur haalt zou ik het al heel wat vinden. dat laat ik dus volgende week dinsdag wel weten
Oké, ben erg benieuwd. Hoop dat de accu een grote verbetering is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Mijn Arena is deze week mee gegaan van dinsdag t.e.m. vrijdag zonder op te laden. Dat zijn toch mooi 4 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jarlSX: maar als ik bij de instellingen van de profielen naar Beltoon of Berichttoon ga, kan ik enkel Geluiden, Video of Geen Geluiden kiezen.. zoek ik dan verkeerd?
Er is ook een blokje Trilwaarschuwing, maar ook wanneer dit ingeschakeld is, voel ik geen trillingen als het toestel op stil staat. Wel als het geluid gewoon opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
Bastardje schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:52:
Mijn Arena is deze week mee gegaan van dinsdag t.e.m. vrijdag zonder op te laden. Dat zijn toch mooi 4 dagen!
dat is dan denk ik voornamelijk stand-by. de mijne doet het met weinig gebruik aardig lang. met een volle accu en eenn avondje prutsen gaf de indicator keurig aan dat hij vol was. de volgende dag stond hij ineens op een lege accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn LG Arena inmiddels een weekje nu enben er erg tevreden over. Heb alleen wel twee vragen/opmerkingen. Als eerste lukt het me niet om met navigatiesoftware mijn positie te bepalen. Bij twee navigatieprogramma's geeft hij aan geen sattelietontvangst te hebben. Naar mijn weten ondersteund mijn mobiel dit wel?

Ten tweede, is het mogelijk films op de mobiel te zetten, zoja: kan iemand mij dit GOED uitleggen hoe dit zorgvuldig te doen.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:42:
De LG Arena. Naar mijn mening niet al te best. In het bezit sinds 09-04-2009 T-mobile verlenging met web n walk via 2call.nl. Reeds krassen op het touchscreen, zorgvuldig gebruikt. Krasvrij? Batterij bij normaal gebruik net 1 dag, geen streaming: functie wordt niet ondersteund zowel bij wifi. Meegeleverde CD corrupt, divx-converter valt niet te installeren. Zoals eerder op dit topic vermeld, bluetooth stereo valt kwaliteit weg indien toestel in lock gaat. GPS antenne stand alone kilometers naast met Amaze want andere navigatie vanwege LG eigen OS nog niet mogelijk. Toestel start regelmatig zelf weer op. Vooral de krassen irriteren mij mateloos. Bij 2call.nl moet je zelf het toestel aangetekend terugsturen zonder te weten ode klachten gegrond verklaard worden en de garantie ingaat. Zelf betalen voor het frankeren en verzekerde verzending. Ben niet echt blij. Kijk op mylgarena.com voor de wereldwijde problematiek betreffende dit toestel.

Kan wel wat advies gebruiken hoe nu verder?
Weet je zeker dat het het glas is, want in de fabriek is er op het glas een protectie folie aangebracht, wat je eraf kunt halen met je nagel. Het is bijna onzichtbaar, vandaar mijn vraag even. Kan me voorstellen dat daar inderdaad krassen in kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:10:

Reeds krassen op het touchscreen(zonder de folie), zorgvuldig gebruikt. Krasvrij? Batterij bij normaal gebruik net 1 dag Geen streaming: functie wordt niet ondersteund zowel bij wifi.Nu.nl niet lezen foutmelding inzake script. Meegeleverde CD corrupt, divx-converter valt niet te installeren. Zoals eerder op dit topic vermeld, bluetooth stereo valt kwaliteit weg indien toestel in lock gaat. De bluetoothfunctie kan soms alleen worden beeindigd door het toestel uit te doen. GPS antenne stand alone kilometers naast met Amaze want andere navigatie, vanwege LG eigen OS, nog niet mogelijk. Toestel start regelmatig zelf weer op. Films overbrengen via pc suite naar telefoon duurt een eeuwigheid,langer dan bij andere merken zoals Nokia.Overgebrachte film vaker laden in de videospeler vanwege foutmelding. Icoon snelheid ingebrachte film blijft in het beeld staan zodra je volume aanpast. Tijd voor nieuwe firmware?

Vooral de krassen irriteren mij mateloos. Bij 2call.nl moet je zelf het toestel aangetekend terugsturen zonder te weten of de klachten gegrond verklaard worden en de garantie ingaat. Zelf betalen voor het frankeren en verzekerde verzending. Ben niet echt blij. Kijk op mylgarena.com voor de wereldwijde problematiek betreffende dit toestel.

Ook ik heb hetzelfde probleem met het beelscherm.
Zoals gezegd wordt is het touchscreen krasvrij, nou verre van dat. na enkele dagen al krassen op terwijl ik er zeer zorgvuldig mee omga. Een mobiel wordt tegenwoordig vaak in zakken en tassen gebruikt waar weleens iets anders bij zit , daarnaast is een touchscreen normaliter gevoelig voor dingen van buitenaf. En aangezien het touchscreen het belangrijkste is van zo'n mobiel en hij 2 jaar moet meegaan (minimaal) mag het niet zo zijn dat er na 1 week al krassen op verschijnen. Ik ben hier echt verbaasd en boos over.

Daarnaast beschrijf jij hoe ze met de klachten omgaan en of het wel of niet onder de garantie valt.
Ik heb hem dus opgestuurd en ze doen het bij Hi af als Gebruikersschade, gebruikersschade na 3 dagen??
We hebben al jaren abonnementen bij Hi lopen en 1e klacht en ze behandelen je zo want het erge ervan:

-De schade valt niet onder de garantie maar kan worden gerepareerd voor het bedrag van: €239,99,-
- Indien U niet akkoord gaat wordt het toestel teruggestuurd en wordt er een bedrag van €40.- euro afgeschreven van uw bankrekening.

Ten eerste, bij het lezen van de brief las ik het bedrag van 244 euro, mijn ogen tolden bijna mijn hoofd uit van verbazing. Er zat enkel een krasje of 2 op en om dat te repareren moet je 244 euro betalen, belachelijk.
Dat is gewoon 64% van de waarde van de LG(ongeveer 375,-) en dat voor 2 a 3 krasjes.

Ten tweede, 40 euro betalen voor wat? Het opsturen kost echt niet zoveel. Ja arbeidskosten, ze hebben helemaal niets gedaan , we hebben zelf van tevoren moeten aangeven wat de klacht is, dus gewoon krassen op beeldscherm.

Het krasvrijetouchscreen van de LG Arena is helemaal niet zo krasvrij als ze beweren.
Dus de kwaliteit van het belangrijkste onderdeel van deze mobiel is zeer en zeer zwak.
Mobiel opzich is zeer mooi maar dit is toch wel het eerste wat je van goede kwaliteit probeerd te maken bij het ontwikkelen van een touchscreenmobiel.

Hier is nog niet het laatste woord over gesproken met Hi!!!!!

mvg een teleurgestelde koper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Ik denk er nu echt over om een LG Arena te kopen, maar na alle reviews die ik heb gelezen heb ik toch nog wat vraagjes, kunnen jullie die mss beantwoorden/toelichten voor mij? (A)
- De muziekspeler, belangrijk onderdeel voor mij ('t moet mn ipod ongeveer zijn), werkt die fijn/goed?
- Scherm krast dus vrij snel? (gelukkig heb ik een vriend die antikras-skins doet :D)
- GPS/Wifi werkt niet goed?
- Hoe is de support vanaf LG zn kant, komen er firmware updates voor? als ik het zo hoor mogen er nog de nodige dingen aan gebeuren dus...

Ik wil opzich de Arena wel, alle functies die het apparaatje heeft zijn echt wel netjes als ze naar behoren werken.
Bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
als je zeker wilt weten of er firmwares uitkomen, zou ik nog even wachten met kopen. tot nu heeft niemand nog iets gezien of gehoord, wordt dus afwachten wat LG gaat doen

wat betreft het scherm, ik had niet gelezen dat het scherm krasvrij is, kwam er via een post van iemand anders achter dat er standaard een dunne folie op zit. die heb ik dus zsm vervangen door een fatsoenlijk stuk folie.

ik begrijp dus dat jullie dat laagje eraf hebben gehaald en er niks voor in de plaats hebben gebruikt?

@juf_in: ik denk dat je het vekeerd bekijkt. zodra je een profiel kiest om aan te passen, kun je bovenaan kiezen of er een geluid moet komen en/of trilsignaal, met de 2 schuifjes

daaronder kun je voor een oproep, een videooproep en een bericht apart instellen welk geluid hij af moet spelen en het volume daarvan

je moet dan dus voor het profiel "stil" het schuifje van geluidssignaal uit zetten, en die van trilwaarschuwing aan. wat je dan verder aan geluiden en volume instelt doet er niet toe, omdat hij alleen trilt bij oproep/bericht

[ Voor 35% gewijzigd door JarlSX op 25-04-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Oke bedankt voor je antwoord!
maar zit de rest wel goed dan? de muziekspeler enz.? (wat is het nou A-GPS of GPS, of een kruising?)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjah
  • Laatst online: 08-08 16:53
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:11:
....

Heb nog een vraagje over dat zelf aanmaken van afspeellijsten, ik maak een afspeellijst aan, geef hem een naam en sla deze op. Vervolgens voeg ik hier nummers aan toe, alleen kan ik echt nergens deze afspeellijst selecteren (hij bestaat wel, want heb hem daarna nogmaals onder dezelfde naam toegevoegd en toen zei hij dat deze al bestond) Je kan alleen kiezen uit Alles, Favoriet, Artiesten, Albums, en Genres! Geen naam van jou afspeellijst dus! Als ik albums kies staat daar wel cd1 en cd2 van Armin van Buuren, dus het moet wel mogelijk zijn op de een of andere manier lijkt mij? Hoor graag of iemand weet hoe dit precies werkt. Zodra ik weer wat meer te vertellen heb horen jullie me wel ...
Ik heb hetzelfde probleem!

Alleen is het niet opgelost nadat ik er nieuwe muziek heb opgezet:(

Kan iemand me helpen?

Ik kan dus nergens mijn gemaakte afspeellijsten vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JarlSX: dan is er bij mij een probleem, want ik dacht idd ook dat ik het zo moest instellen. Maar zelfs als schuifje Trilwaarschuwing (2e bovenaan) aan staat, trilt hij niet als het toestel op het stille profiel staat, enkel als het profiel Normaal is.

Ik heb mijn toetsenvergrendeling op 10 sec staan en vlak voor het vergrendeling aanspringt, begint het beeld eerst een beetje te shaken.. dat is mss ook een foutje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JarlSX: ik heb een nieuw profiel aangemaakt en daar lukt het wel.. bedankt, dankzij uw opmerking ben ik verder blijven zoeken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjah
  • Laatst online: 08-08 16:53
PcComm schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:12:
Over dat Divx filmpjes: Het werkt ontzettend makkelijk.
Download een film met Divx of Xvid codec. deze komt dan als .avi binnen.
download iLove >>

http://fs07n1.sendspace.c...3p/iLove%203.8%20final.7z

selecteer en sleep zowel je .avi als je .srt (subtitle) in het scherm van iLove.
vervolgens wordt hier automatisch een .mp4 bestand van gemaakt.
deze kun je kopieeren naar je Arena. ik heb op deze manier al 2 seizoenen Prison Break erop staan, het werkt perfect en haarscherp beeld.

Veel succes.
Vragen? > Vraag!

Het enige wat mij nog niet is gelukt is de GPS. ik heb zowel Google Maps (van vodafone gehad) en Amazegps en beiden krijg ik geen signaal. als netwerk heb ik WiFi van mijzelf, en GPS instelling heb ik op stand alone staan.

Kan iemand mij helpen???
Ik krijg de volgende foutmelding bij het opstarten van ilove.exe:

Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:33:
[...]

Ook ik heb hetzelfde probleem met het beelscherm.
Zoals gezegd wordt is het touchscreen krasvrij, nou verre van dat. na enkele dagen al krassen op terwijl ik er zeer zorgvuldig mee omga. Een mobiel wordt tegenwoordig vaak in zakken en tassen gebruikt waar weleens iets anders bij zit , daarnaast is een touchscreen normaliter gevoelig voor dingen van buitenaf. En aangezien het touchscreen het belangrijkste is van zo'n mobiel en hij 2 jaar moet meegaan (minimaal) mag het niet zo zijn dat er na 1 week al krassen op verschijnen. Ik ben hier echt verbaasd en boos over.

Daarnaast beschrijf jij hoe ze met de klachten omgaan en of het wel of niet onder de garantie valt.
Ik heb hem dus opgestuurd en ze doen het bij Hi af als Gebruikersschade, gebruikersschade na 3 dagen??
We hebben al jaren abonnementen bij Hi lopen en 1e klacht en ze behandelen je zo want het erge ervan:

-De schade valt niet onder de garantie maar kan worden gerepareerd voor het bedrag van: €239,99,-
- Indien U niet akkoord gaat wordt het toestel teruggestuurd en wordt er een bedrag van €40.- euro afgeschreven van uw bankrekening.

Ten eerste, bij het lezen van de brief las ik het bedrag van 244 euro, mijn ogen tolden bijna mijn hoofd uit van verbazing. Er zat enkel een krasje of 2 op en om dat te repareren moet je 244 euro betalen, belachelijk.
Dat is gewoon 64% van de waarde van de LG(ongeveer 375,-) en dat voor 2 a 3 krasjes.

Ten tweede, 40 euro betalen voor wat? Het opsturen kost echt niet zoveel. Ja arbeidskosten, ze hebben helemaal niets gedaan , we hebben zelf van tevoren moeten aangeven wat de klacht is, dus gewoon krassen op beeldscherm.

Het krasvrijetouchscreen van de LG Arena is helemaal niet zo krasvrij als ze beweren.
Dus de kwaliteit van het belangrijkste onderdeel van deze mobiel is zeer en zeer zwak.
Mobiel opzich is zeer mooi maar dit is toch wel het eerste wat je van goede kwaliteit probeerd te maken bij het ontwikkelen van een touchscreenmobiel.

Hier is nog niet het laatste woord over gesproken met Hi!!!!!

mvg een teleurgestelde koper
:( Ben geen touchscreen nog gewend maar ik had inderdaad niet verwacht dat er uit het niets krassen op komen.En nogmaals de folie is eraf. Het niet kunnen streamen(via umts of wifi) begrijp ik ook niet. Heb een verlenging van een t-mobile abb. met web n walk. Ligt nu aan T- mobile of het toestel. De internetinstellingen kun je nog niet online ophalen bij t-mobile. kan niet handmatig de instellingen wijzigen vanwege t-mobile toestel. T-mobile gebeld echter die callcenter agents weten van niks en de technische dienst reageert niet. Heb in mijn toestel de software versie KM900 AT V10i even googlen en krijg Duitse hits. Blijkbaar voor de Duitse markt. Via software updater kan dat niet wijzigen. Reeds meerdere malen gemaild inzake meerdere diverse klachten naar LG, ze reageren niet. Ze snijden zichzelf in de vingers zo'n populair toestel, ze zullen het merken over 2 jaar.

Ben wel wat gewend niks is perfect maar zoveel bugs etc. Teleurstellend. Ik stuur ook niet op naar 2call .nl want inderdaad indien de klachten worden afgewimpeld moet je ook nog een boel euros betalen voor het onderzoek. Dus ook nooit meer via 2call.nl.
Voor mij geen LG meer, had moeten luisteren naar mijn vrienden, maar ja de telefoon zag erg gelikt uit echter teleurstelling volgt op teleurstelling. Ook nooit geen telefoon meer met eigen OS. Indien je ook teleurgesteld ben, zou ik zeggen beoordeel de telefoon op de verschillende product-vergelijk-sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
JarlSX schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:39:
als je zeker wilt weten of er firmwares uitkomen, zou ik nog even wachten met kopen. tot nu heeft niemand nog iets gezien of gehoord, wordt dus afwachten wat LG gaat doen

wat betreft het scherm, ik had niet gelezen dat het scherm krasvrij is, kwam er via een post van iemand anders achter dat er standaard een dunne folie op zit. die heb ik dus zsm vervangen door een fatsoenlijk stuk folie.

ik begrijp dus dat jullie dat laagje eraf hebben gehaald en er niks voor in de plaats hebben gebruikt?

@juf_in: ik denk dat je het vekeerd bekijkt. zodra je een profiel kiest om aan te passen, kun je bovenaan kiezen of er een geluid moet komen en/of trilsignaal, met de 2 schuifjes

daaronder kun je voor een oproep, een videooproep en een bericht apart instellen welk geluid hij af moet spelen en het volume daarvan

je moet dan dus voor het profiel "stil" het schuifje van geluidssignaal uit zetten, en die van trilwaarschuwing aan. wat je dan verder aan geluiden en volume instelt doet er niet toe, omdat hij alleen trilt bij oproep/bericht
Nou je hebt dus ongelijk want ik heb al een firmware upgrade ontvangen voor 10B (de hi versie in NL dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
had je dat hier al gemeld dan? :)
bovendien denk ik dat dat eerder een provider update is geweest
bij vodafone wordt het toestel geleverd met 10l (L) erop

@juf_in: fijn dat het gelukt is, maar wel raar dat het bij het andere profiel niet gelukt is

@Scarify: muziekspeler werkt op zich prima. is niet echt heel uitgebreid, en je kan op de normale zaken sorteren/groeperen (genre, album, artist)
wat wel jammer is, is dat ie niet onthoud waar je gebleven bent. en als je er erg veel mp3s op zet, dan is ie wel behoorlijk lang bezig om die allemaal door te zoeken
wat ik echt jammer vind, mijn hbh-ds970 werkt dus niet goed samen met de Arena, geluid is niet altijd goed

wifi werkt bij mij goed, kan prima verbinding maken en heb prima range. alleen schakelt ie dus na verloop van tijd (denk na x tijd geen trafic) uit en moet je reconnecten

scherm zelf zal misschien niet krasvrij zijn, maar zoals gezegd zit er standaard wel folie op, en die kan je ook gewoon vervangen, door dikkere, zoals ik heb gedaan

support van LG heb ik zelf geen ervaring mee, kan ik dus niks over zeggen

[ Voor 9% gewijzigd door JarlSX op 26-04-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Oke super bedankt :) Ik ga hem denk ik vanavond maar ff bestellen, lijkt mij gewoon een prima telefoon, ondanks alle kritieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom ik geen filmpjes op uitzendinggemist en dergelijke kan bekijken? Krijg telkens de melding dat ik Flash moet installeren of Java inschakelen? Weet iemand hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je gemakkelijk de taal veranderen? Stel dat ik de Arena in het buitenland koop, kan ik dan de taal gewoon in het Nederlands instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Surenas: de browser heeft (helaas) geen flash support, dus dat gaat niet werken

@Superpol: mijn Arena heeft allerlei talen waaruit ik kan kiezen. maar ik weet niet of dat voor toestellen zal gelden die in het buitenland (buiten de eu?) worden aangeschaft

waar wilde je 'm gaan kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dus dat gaat niet lukken?

Weet je ook waarom ik geen tracks kan downloaden van speedyshare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 01:14:
Hmm, dus dat gaat niet lukken?

Weet je ook waarom ik geen tracks kan downloaden van speedyshare?
We stellen het op prijs dat je éérst zelf even je best doet om het antwoord te vinden, in plaats van hier allerlei korte vraagjes te stellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57
Ik ben tot nogtoe zeer tevreden met dit toestel, ik heb verschillende aplicaties erop draaien (van getjar.com) zoals opera webbrowser mini, google maps, ebuddy en messmo (al betwijfel ik of dit werkt).
Ook is mn 8GB geheugen al vol aan muziek en films, ik vindt film kijken op dit apparaat zeer goed werken.

Het enige probleem wat is nog heb is dat ik mijn e-mail (POP3 van kpn) niet ingesteld krijg, ik heb hier zojuist vodafone voor gebeld maar hij kwam er niet uit ik ben nu met LG in contact maar de (overigens vriendelijke en behulpzame) medewerker had meer van dit probleem gehoord en ze hadden hier nog geen uitleg over gehad. mn gegevens zijn dus genoteerd en ik wordt eind van de dag teruggebeld met de oplossing.
als ze deze belofte nakomen zijn dat dikke punten voor LG iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die LG Arena is niet helemaal in orde volgens mij, schrok me dood toen ik naar bed ging gisteren avond.
Was net gaan liggen, oogjes dicht, en opeens ging het ganglicht aan ... dit dacht ik in ieder geval, maar nee mijn Arena ging uit zichzelf aan (had hem gewoon uitgezet namelijk) en vervolgens ging hij weer uit ??
Wat een raar ding joh .. heb wel een paar keer gehad dat hij van aan naar uit en weer aan ging (wat ook raar is eigenlijk) maar dat wat gisterenavond gebeurde is toch wel erg vreemd.

Voor de rest ben ik best tevreden over de Arena hoor, maar er zijn wel genoeg dingen op te noemen die ze
moeten aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:20:
Die LG Arena is niet helemaal in orde volgens mij, schrok me dood toen ik naar bed ging gisteren avond.
Was net gaan liggen, oogjes dicht, en opeens ging het ganglicht aan ... dit dacht ik in ieder geval, maar nee mijn Arena ging uit zichzelf aan (had hem gewoon uitgezet namelijk) en vervolgens ging hij weer uit ??
Wat een raar ding joh .. heb wel een paar keer gehad dat hij van aan naar uit en weer aan ging (wat ook raar is eigenlijk) maar dat wat gisterenavond gebeurde is toch wel erg vreemd.

Voor de rest ben ik best tevreden over de Arena hoor, maar er zijn wel genoeg dingen op te noemen die ze
moeten aanpassen!
Dat ding leeft gewoon :D
Ik heb hem gisteren bij studentmobiel besteld, Armin van Buuren versie :) (zit 8gb SD bij vol met armin troep, maar is evenduur als andere versies)
dus ik verwacht hem morgen/overmorgen.. hoop ik

[ Voor 3% gewijzigd door Scarify op 27-04-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op maandag 27 april 2009 @ 01:11:
@Superpol: mijn Arena heeft allerlei talen waaruit ik kan kiezen. maar ik weet niet of dat voor toestellen zal gelden die in het buitenland (buiten de eu?) worden aangeschaft

waar wilde je 'm gaan kopen dan?
in Duitsland of VS, scheelt een heel stuk met de prijs in België.
Als ik het goed begrijp zou het vanuit Duitsland geen probleem zijn en vanuit VS zorgen dat ik een internationale versie heb

Zijn er hier die games vanop het Arena forum gebruiken? Werken die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:20:
[...]

Oké, ben erg benieuwd. Hoop dat de accu een grote verbetering is!
Weet je al hoe de ervaring met de grotere capaciteits-accu bij normaal gebruik is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
nee dat heb ik niet gemeten. ik gebruik 'm nogal onregelmatig en laadt 'm dus ook onregelmatig op

ik ga morgenavond de test weer uitvoeren, dat zou toch wel uit moeten wijzen wat het verschil is, if any

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:29:

scherm zelf zal misschien niet krasvrij zijn, maar zoals gezegd zit er standaard wel folie op, en die kan je ook gewoon vervangen, door dikkere, zoals ik heb gedaan
Zelfs op de doos staat het volgende:

3" krasvrij full wvga touchscreen
wifi & a-gps (voor degene die zich dat nog afvragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
dan ben ik blij dat ik er meteen een goed folie op heb geplakt

maar dan heb je wel een sterk standpunt richting LG, vind ik
als ze zelf krasvrij op de doos zetten, kan krassen dus geen gebruikersfout zijn

je zou het eens aan de consumentenbond moeten voorlegge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo.

na alles op dit forum te hebben gelezen, en google afgezocht te hebben ben ik er nog steeds niet uit.

ik heb de lg arena (km900) maar een aantal dingen lukken niet

video op de telefoon plaatsen/afspelen
en gps

ik heb ook amaze gps op mijn tel

maar ik kom er niet uit

ik hoop dat iemand mij kan helpen

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:07:
hallo.

na alles op dit forum te hebben gelezen, en google afgezocht te hebben ben ik er nog steeds niet uit.

Video: Videoformaten: MPEG4, DivX en XviD
Allereerst, converter geprobeerd? ik heb zelf geen LG maar dat ligt nogal voor de hand, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:04:

Ik heb mijn toetsenvergrendeling op 10 sec staan en vlak voor het vergrendeling aanspringt, begint het beeld eerst een beetje te shaken.. dat is mss ook een foutje..
Nee hoor, dit hoort zo, heb ik zelf ook.... zo geeft hij aan dat hij omschakelt naar vergrendeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:07:
hallo.

en gps

ik heb ook amaze gps op mijn tel

maar ik kom er niet uit
Wees alsjeblieft even wat duidelijker. Het is ansich erg goed dat je het forum hebt gelezen en Google hebt gezocht, maar toch weten we nog niet wat je geprobeerd hebt.

"Ik kom er niet uit" is wel een hele vage melding.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat lekker in de trein in een stilte coupe wat demo spelletjes uit te proberen. Bij alle spelletjes werd me gevraagd 'enable sound?' behalve bij de laatste ... en lekker hard dat de muziek afspeelde. Terwijl alle geluiden op stil stonden. En dan moet je eerst 10 keer op de end call toets drukken voordat het spelletje wordt afgebroken. Heb best al wat ruzie gehad met deze mobiel ja. Mijn advies: koptelefoon op in een stiltecoupe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:39:
[...]

Nee hoor, dit hoort zo, heb ik zelf ook.... zo geeft hij aan dat hij omschakelt naar vergrendeling :)
Hij beeld dat je open hebt staan klapt als het ware om in een rechthoekvorm en verandert dan naar de vergrendeling. Dat is wat ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp niet echt het probleem met de krassen op het scherm. Ik heb hem in mijn tas altijd in een sokje. Heb de telefoon nu 2,5 week en hij is nog volledig krasvrij. Maar goed, misschien komt het nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcComm schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:51:
Ik ben tot nogtoe zeer tevreden met dit toestel, ik heb verschillende aplicaties erop draaien (van getjar.com) zoals opera webbrowser mini,
Welk toestel heb je dan aangegeven bij het downloaden? Zover ik kan zien moet je namelijk in een lijst aangeven voor welke telefoon het bedoeld is voordat je kunt gaan downloaden echter in die lijst zie ik de KM900 nergens staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:07:
[...]

Hij beeld dat je open hebt staan klapt als het ware om in een rechthoekvorm en verandert dan naar de vergrendeling. Dat is wat ik zie.
Dat zie ik dus ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Ze zijn wel lekker bij studentmobiel, ik bestel Armin van Buuren versie, staat er simlock op (staat nergens vermeld!)
Dus moet ik weer 40 euro gaan betalen voor simlock,, nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:30:
[...]

Welk toestel heb je dan aangegeven bij het downloaden? Zover ik kan zien moet je namelijk in een lijst aangeven voor welke telefoon het bedoeld is voordat je kunt gaan downloaden echter in die lijst zie ik de KM900 nergens staan.....
Kies gewoon het voorgaande model (KC910 Renoir) dat werkt.
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste