Hoe zit het met de test. ben zeer benieuwd als de batterij een verbetering is ga ik hem direct aanschaffen dus ik wacht op een resultaat =)JarlSX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:34:
@Jorass: ik heb dinsdag de standaard batterij getest, na een week gebruik, door het continu fullscreen afspelen van een video. na 4 uur en 15 minuten stopte de video vanzelf. de telefoon gaf aan dat de batterij bijna leeg was.
daarna heb ik de 1700mah batterij erin gezet, die ga ik nu eerst een week normaal gebruiken en dan volgende week dinsdag dezelfde test uitvoeren. hij zou dan theoretisch bijna 7 uur kunnen spelen. maar als ie 6 uur haalt zou ik het al heel wat vinden. dat laat ik dus volgende week dinsdag wel weten
Verwijderd
Bij mijn werkt alles hoe het moet, Alleen mijn hotmail niet. Hoe stel je die in.?
heb abo hi van kpn

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 15:29 ]
Verwijderd
Zie pagina 12 van dit Topic ... succesVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:23:
Bij mijn werkt alles hoe het moet, Alleen mijn hotmail niet. Hoe stel je die in.?heb abo hi van kpn
Verwijderd
oke sorryGinz schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:49:
[...]
Wees alsjeblieft even wat duidelijker. Het is ansich erg goed dat je het forum hebt gelezen en Google hebt gezocht, maar toch weten we nog niet wat je geprobeerd hebt.
"Ik kom er niet uit" is wel een hele vage melding.
ik heb geprobeerd om divx video's op mijn telefoon te zetten het is 1 x gelukt maar toen had ik geen geactiveerde versie van die converter en dus stond er tekst doorheen
toen heb ik die converter geactiveerd en PRECIES hetzelfde gedaan maar nu kon ie hem niet afspelen
ik heb ook meerdere converters geprobeerd maar zonder succes
of. ik kan m niet converteren omdat ie een fout aangeeft
en als ik m kan converteren naar divx. kan ie m niet naar de telefoon versturen:S
Gps:
hij vind geen gps signaal
wat betreft die Garmin XT link is het antwoord nu duidelijk:
Geachte heer,
Het is helaas niet mogelijk om Mobile XT werkend te krijgen op de LG Arena.
Dit heeft te maken met de eigens besturingssoftware waar LG mee werkt voor dit model. Deze besturingssoftware wordt niet ondersteund door Garmin.
met vriendelijke groet,
het Garmin (Nederland) team
wat betreft de accu, die ga ik dus nu testen, originele houdt het 4 uur en een kwartier uit, dus het wordt zeker middernacht voor ik iets post (althans, dat hoop ik dus
)
Geachte heer,
Het is helaas niet mogelijk om Mobile XT werkend te krijgen op de LG Arena.
Dit heeft te maken met de eigens besturingssoftware waar LG mee werkt voor dit model. Deze besturingssoftware wordt niet ondersteund door Garmin.
met vriendelijke groet,
het Garmin (Nederland) team
wat betreft de accu, die ga ik dus nu testen, originele houdt het 4 uur en een kwartier uit, dus het wordt zeker middernacht voor ik iets post (althans, dat hoop ik dus
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Probeer eens een andere converter en bekijk eens wat voor precieze specs de videofiles hebben die het programma uitspuigt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:17:
[...]
oke sorry
ik heb geprobeerd om divx video's op mijn telefoon te zetten het is 1 x gelukt maar toen had ik geen geactiveerde versie van die converter en dus stond er tekst doorheen
toen heb ik die converter geactiveerd en PRECIES hetzelfde gedaan maar nu kon ie hem niet afspelen
ik heb ook meerdere converters geprobeerd maar zonder succes
of. ik kan m niet converteren omdat ie een fout aangeeft
en als ik m kan converteren naar divx. kan ie m niet naar de telefoon versturen:S
Gps:
hij vind geen gps signaal
Heb mijn lg arena nu ook een klein weekje maar moet er wel erg aan wennen moet ik zeggen. Dat komt denk ik omdat ik gewoon heel erg aan mijn vorige toestel gewend ben. Dit was een niet touchscreen telefoon en zat qua interface gewoon heel goed in elkaar. Daar kan de arena nog wat van leren vind ik. Zitten toch wel wat dingen in waarvan ik denk dat het wel beter zou kunnen.
Zo bijvoorbeeld het typen van een sms. Als ik een typo heb gemaakt en en paar letter terug wil kan dit wel door je vinger op de letter te houden waarna je een ingezoomd klein venstertje krijgt. Deze werkt alleen absoluut niet soepel. Kan ook aan mij liggen, maar hij springt van de ene plek naar de ander.
Als ik eerder op de dag muziek heb gespeeld en later dit weer wil zou het wel handig zijn als ik gewoon weer op play kan drukken op de speler en hij gewoon weer verder gaat waar ik gebleven was. Ook vind ik de pauze/laadtijd tussen liedjes echt onacceptabel lang.
Zelfde geldt ook voor de movie player. Ik kan niet gewoon weer verder gaan op het punt waar ik gebleven was maar moet steeds zoeken. Beetje irritant.
En natuurlijk het hele gps gebeuren wat dus niet werkt. Hoop dat dit een softwarematige fout is, want is natuurlijk onzin dat het niet werkt.
Heeft iemand trouwens al een firmware update gedaan? Of is deze überhaupt nog niet beschikbaar?
Zo bijvoorbeeld het typen van een sms. Als ik een typo heb gemaakt en en paar letter terug wil kan dit wel door je vinger op de letter te houden waarna je een ingezoomd klein venstertje krijgt. Deze werkt alleen absoluut niet soepel. Kan ook aan mij liggen, maar hij springt van de ene plek naar de ander.
Als ik eerder op de dag muziek heb gespeeld en later dit weer wil zou het wel handig zijn als ik gewoon weer op play kan drukken op de speler en hij gewoon weer verder gaat waar ik gebleven was. Ook vind ik de pauze/laadtijd tussen liedjes echt onacceptabel lang.
Zelfde geldt ook voor de movie player. Ik kan niet gewoon weer verder gaan op het punt waar ik gebleven was maar moet steeds zoeken. Beetje irritant.
En natuurlijk het hele gps gebeuren wat dus niet werkt. Hoop dat dit een softwarematige fout is, want is natuurlijk onzin dat het niet werkt.
Heeft iemand trouwens al een firmware update gedaan? Of is deze überhaupt nog niet beschikbaar?
Verwijderd
ik heb een video van een site waar ik dat divx gedoe moes activeren stond ergens in mijn telefoon met een code.RoD schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:44:
[...]
Probeer eens een andere converter en bekijk eens wat voor precieze specs de videofiles hebben die het programma uitspuigt.
en die video geeft aan dat het een Divx video File is
volgens mij zou die die gewoon af moeten spelen
het is ook nodig dat ik die afspeel om die acctivatie te voltooien
Oke eindelijk heb ik weer mn muziek in orde (iTunes stond het wel leuk, maar daar heb ik niets meer aan)
Wat adviseren jullie, muziek op de telefoon of op de 8gb SD?
Op de SD zorgt dat de telefoon snel blijft gaan, maar laad ie het minder snel?
edit: wtf is dit nou weer, mediamonkey gebruikt.. nu zijn sommige bestanden 64MB (!) groot!
-.- weet iemand hoe ik dit goed zet? belachelijk!
Wat adviseren jullie, muziek op de telefoon of op de 8gb SD?
Op de SD zorgt dat de telefoon snel blijft gaan, maar laad ie het minder snel?
edit: wtf is dit nou weer, mediamonkey gebruikt.. nu zijn sommige bestanden 64MB (!) groot!
-.- weet iemand hoe ik dit goed zet? belachelijk!
[ Voor 23% gewijzigd door Scarify op 28-04-2009 21:22 ]
Verwijderd
Ik heb de Arena sinds deze week, en het toestel bevalt me prima. Maar vandaag wilde ik proberen om de DivX filmpjes goed te krijgen, wat ook bij mij niet lukt, en toen wou ik hem updaten via een LG software. Dit mislukte ook, en toen ik de batterij er weer in deed startte mijn mobiel niet meer tot nu toe. Als ik hem aandoe komt het LG logo in beeld, maar dit blijft in beeld en er verandert niets. Ik heb batterij er een paar keer uitgehaald enzovoorts maar er gebeurt niets, iemand dit al gehad?
Volgens mij is niet zeker wetenVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:02:
[...]
ik heb een video van een site waar ik dat divx gedoe moes activeren stond ergens in mijn telefoon met een code.
en die video geeft aan dat het een Divx video File is
volgens mij zou die die gewoon af moeten spelen
het is ook nodig dat ik die afspeel om die acctivatie te voltooien
Tsja, als je telefoon een software-update niet goed doorstaat kun je hem gemakkelijk bricken. Is er een soort van hardwarematige reset mogelijk?Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:35:
Ik heb de Arena sinds deze week, en het toestel bevalt me prima. Maar vandaag wilde ik proberen om de DivX filmpjes goed te krijgen, wat ook bij mij niet lukt, en toen wou ik hem updaten via een LG software. Dit mislukte ook, en toen ik de batterij er weer in deed startte mijn mobiel niet meer tot nu toe. Als ik hem aandoe komt het LG logo in beeld, maar dit blijft in beeld en er verandert niets. Ik heb batterij er een paar keer uitgehaald enzovoorts maar er gebeurt niets, iemand dit al gehad?
[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 28-04-2009 21:39 ]
Verwijderd
Goede vraag, ik kan hem niet vinden, weet iemand dit?RoD schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:38:
Tsja, als je telefoon een software-update niet goed doorstaat kun je hem gemakkelijk bricken. Is er een soort van hardwarematige reset mogelijk?
'1700mah' ebay batterijtest voltooid. en helaas
origineel: 4 uur en 10 minuten
'1700mah' accu: 3 uur en 20 minuten
niet kopen dus
mocht je willen weten hoe ik getest heb: eerst beide accus ieder een week gebruikt.
na een week gebruiken 1x continu een film laten afspelen, op vrij laag luidspreker niveau. bluetooth aan maar niet verbonden met een headset of whatever, wifi uit. tot aan het punt dat ie vanzelf uit de film sprong omdat de accu bijna leeg was
verder kwam ik deze code tegen: 1809#*900#
hiermee kom je in een service menu kun je oa je exacte firmware versie opvragen
maar ook allerlei tests uitvoeren
gebruik is voor eigen risico!!
niet kopen dus
mocht je willen weten hoe ik getest heb: eerst beide accus ieder een week gebruikt.
na een week gebruiken 1x continu een film laten afspelen, op vrij laag luidspreker niveau. bluetooth aan maar niet verbonden met een headset of whatever, wifi uit. tot aan het punt dat ie vanzelf uit de film sprong omdat de accu bijna leeg was
verder kwam ik deze code tegen: 1809#*900#
hiermee kom je in een service menu kun je oa je exacte firmware versie opvragen
maar ook allerlei tests uitvoeren
gebruik is voor eigen risico!!
[ Voor 40% gewijzigd door JarlSX op 28-04-2009 23:54 ]
Dat heb ik gemerkt... mijn LG doet niks meer en alleen de flits brandt op dit moment... nu de batterij er dus maar uit proberen te sukkelen. Maar op zich wel leuke testjes, vooral het muziekje
Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl
Verwijderd
Bedankt voor de test!!!Bastardje schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:56:
Dat heb ik gemerkt... mijn LG doet niks meer en alleen de flits brandt op dit moment... nu de batterij er dus maar uit proberen te sukkelen. Maar op zich wel leuke testjes, vooral het muziekje
De uitkomst is dan wel klote maar goed. We zijn weer wat wijzer.
Thanx
Verwijderd
Is er al een nieuwe software update dan? Nieuwer dan: KM900AT_V10gVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:35:
?
Verwijderd
Eerlijk gezegd ben ik de phonehouse heel erg dankbaar voor de service. Het is daar mogelijk om de telefoon om te ruilen binnen 2 weken, en daar heb ik gebruik van gemaakt. Heb nu de HTC Touch Diamond 2, en die bevalt echt veel beter! Zeer veel mogelijkheden, en de accu gaat veel langer mee!
heb nu een 1200mah accu gevonden. stuk minder dan die 1700 maar meer dan de standaard 1000
ik zal dezelfde test uit gaan voeren zodra ie binnen is (gaat dus nog wel even duren, ik verwacht de acu begin volgende week)
@koen: ik heb de 1e touch diamond gehad, die vond ik niks, moest bij allerlei dingen de stylus erbij pakken omdat er van die kleine Windows venstertjes tevoorschijn kwamen. van het weekend toevallig de diamond 2 gezien, las oa dat de intergratie van touchflo nu veel dieper is
maar ja, heb m'n Arena al meer dan 2 weken, dus kan niet meer ruilen
ik wacht gewoon heel (on)geduldig een firmware update af
ik zal dezelfde test uit gaan voeren zodra ie binnen is (gaat dus nog wel even duren, ik verwacht de acu begin volgende week)
@koen: ik heb de 1e touch diamond gehad, die vond ik niks, moest bij allerlei dingen de stylus erbij pakken omdat er van die kleine Windows venstertjes tevoorschijn kwamen. van het weekend toevallig de diamond 2 gezien, las oa dat de intergratie van touchflo nu veel dieper is
maar ja, heb m'n Arena al meer dan 2 weken, dus kan niet meer ruilen
ik wacht gewoon heel (on)geduldig een firmware update af
[ Voor 48% gewijzigd door JarlSX op 29-04-2009 13:18 ]
Verwijderd
weet iemand hoe komt dat je een slecht beeld ( video ) heb op youtube.
daar ben ik niet echt te vrede mee. dat flikker telkens.

Wat bedoel je met "flikker"? Wanneer treedt dit op? Wanneer niet? Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:48:
weet iemand hoe komt dat je een slecht beeld ( video ) heb op youtube.daar ben ik niet echt te vrede mee. dat flikker telkens.
Met andere woorden, graag wat vollediger zijn. Dit is namelijk wat we op GoT van je verwachten. Voor helpdeskvragen moet je bij LG zelf zijn
Verwijderd
Of heb ik de verkeerde instelling. welke instelling hebben jullie.Ik heb een abo van hi met eindeloos internet. als ik video kijk zijn die filmpjes op youtube ,van slechte kwaletijd het beeld is on zuiver dat hapert telkens ligt dit soms aan de instelling.

@ Dikie, dat is gewoon mobiele youtube volgens mij
- Ander vraagje, ook Youtube, ik heb Vodafone ingesteld netjes, maar als ik dus youtube filmpje wil kijken (via mobile.youtube) dan gaat hij verbinden en vervolgens 'Time-out Fout'.
Ik heb al wat rondgekeken en volgens mij moest ik Proxy uitzetten bij Vodafone internet profiel, maar nog steeds krijg ik Timeout fout.
Doe ik iets verkeerd?
- Ander vraagje, ook Youtube, ik heb Vodafone ingesteld netjes, maar als ik dus youtube filmpje wil kijken (via mobile.youtube) dan gaat hij verbinden en vervolgens 'Time-out Fout'.
Ik heb al wat rondgekeken en volgens mij moest ik Proxy uitzetten bij Vodafone internet profiel, maar nog steeds krijg ik Timeout fout.
Doe ik iets verkeerd?
Dikie zoals ik al zei, mobile Youtube is ook geen hoge kwaliteit.
Bijv op de iPhone kreeg ik specifiek voor de iPhone geconverteerde youtube filmpjes te zien. Bij mobile youtube gebruiken ze denk ik een kleiner formaat. Dus ook slechtere kwaliteit.
Mag ik even van iemand weten die Vodafone gebruikt:
-Wat is je internetprofiel
-Toegangspunt
-Streaming profiel
Volgens mij zit daar ergens de fout, maar proxy uitzetten lijkt niet de oplossing te zijn
Bijv op de iPhone kreeg ik specifiek voor de iPhone geconverteerde youtube filmpjes te zien. Bij mobile youtube gebruiken ze denk ik een kleiner formaat. Dus ook slechtere kwaliteit.
-Toegangspunt
-Streaming profiel
Volgens mij zit daar ergens de fout, maar proxy uitzetten lijkt niet de oplossing te zijn
Verwijderd
Wat jammer ik had gehoopt op een goed resultaat zeg. Helaas maar bedankt voor het testenJarlSX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:16:
'1700mah' ebay batterijtest voltooid. en helaas
Dat doet `ie toch automatische?Scarify schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:32:
Dikie zoals ik al zei, mobile Youtube is ook geen hoge kwaliteit.
-Toegangspunt
-Streaming profiel
Welke instellingen worden bij jou automatische geladen dan?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Lukt het anderen wel om een firmware update te voltooien ? Hij gaat bij mij eerst aan het downloaden, 200+ mb's daarna stopt hij ermee tijdens het uitpakken van de bestanden, na herstart doet de telefoon het gewoon, maar hij lijkt niet te reageren op zijn touchscreen tijdens de uitpak actie
Hmm... inmiddels ervaar ik voor de 2e keer als iemand me belt dat ie na 1 seconde helemaal uitvalt en dat ik de telefoon niet meer aankrijg zonder dat ik de batterij er eerst uit haal!
Mensen met dit probleem? En wat moet ik hieraan doen? Telefoon ruilen? Want dit is niet de bedoeling als ik gebeld word natuurlijk!
Mensen met dit probleem? En wat moet ik hieraan doen? Telefoon ruilen? Want dit is niet de bedoeling als ik gebeld word natuurlijk!
Ik heb ook een aantal eigenaardigheden met de Arena:
-Ik kan geen e-mail ontvangen via WiFi
Mijn instellingen zijn juist(van KPN verkregen), m’n verbinding is goed(ik kan gewoon op het internet via mijn telefoon) maar zodra ik mijn email wil ophalen krijg ik: “Netwerk niet beschikbaar.”
Ik ben voor dit probleem gaan bellen met Vodafone, ik ben goed geholpen maar we kwamen er niet uit. Ik werd doorverbonden naar KPN en vervolgens naar LG (tel.nr. 036 53 777 80) alwaar mijn probleem werd aangehoord maar er nog geen oplossing beschikbaar was. Ik zou later die dag worden teruggebeld wat niet is gebeurt.
-Bij het typen van een SMS in horizontale stand (QWERTY) gaat het goed maar zodra ik hoofdletters selecteer veranderen de Z en de Y van plek. Van LG te horen gekregen dat dit een software bug is, maar of er een oplossing zou komen dat wist niemand.
-Bij het luisteren van muziek en het veranderen van het volume zit een vertraging. Als ik dus op harder druk (+) dan gebeurt dit zo’n 2 seconden later, wat zeer vervelend is.
Ik heb dit besproken met Vodafone en LG, uiteindelijk kwam het hierop neer dat ik maar contact moest opnemen met DynaFix, de reparateur van Vodafone. Ik ben langsgeweest en mij is verteld dat deze problemen nog nieteens opgelost kunnen worden omdat er nog geen nieuwe software beschikbaar is.
Als ik heb dan in zou leveren ben ik hem 2 weken kwijt en doetie het waarschijnlijk nog niet goed. Ik ga met alle macht proberen een nieuw toestel van Vodafone los te krijgen.
Mensen met problemen: Neem aub contact op met vodafone (consumentonline@vodafone.nl) of LG en vermeld je problemen zodat hier zsm een fix voor komt!!!
PcComm,
-Ik kan geen e-mail ontvangen via WiFi
Mijn instellingen zijn juist(van KPN verkregen), m’n verbinding is goed(ik kan gewoon op het internet via mijn telefoon) maar zodra ik mijn email wil ophalen krijg ik: “Netwerk niet beschikbaar.”
Ik ben voor dit probleem gaan bellen met Vodafone, ik ben goed geholpen maar we kwamen er niet uit. Ik werd doorverbonden naar KPN en vervolgens naar LG (tel.nr. 036 53 777 80) alwaar mijn probleem werd aangehoord maar er nog geen oplossing beschikbaar was. Ik zou later die dag worden teruggebeld wat niet is gebeurt.
-Bij het typen van een SMS in horizontale stand (QWERTY) gaat het goed maar zodra ik hoofdletters selecteer veranderen de Z en de Y van plek. Van LG te horen gekregen dat dit een software bug is, maar of er een oplossing zou komen dat wist niemand.
-Bij het luisteren van muziek en het veranderen van het volume zit een vertraging. Als ik dus op harder druk (+) dan gebeurt dit zo’n 2 seconden later, wat zeer vervelend is.
Ik heb dit besproken met Vodafone en LG, uiteindelijk kwam het hierop neer dat ik maar contact moest opnemen met DynaFix, de reparateur van Vodafone. Ik ben langsgeweest en mij is verteld dat deze problemen nog nieteens opgelost kunnen worden omdat er nog geen nieuwe software beschikbaar is.
Als ik heb dan in zou leveren ben ik hem 2 weken kwijt en doetie het waarschijnlijk nog niet goed. Ik ga met alle macht proberen een nieuw toestel van Vodafone los te krijgen.
Mensen met problemen: Neem aub contact op met vodafone (consumentonline@vodafone.nl) of LG en vermeld je problemen zodat hier zsm een fix voor komt!!!
PcComm,
dat van de Z en Y omdraaien had ik nog niet gezien. maar tis wel alleen weergave, als je op Z drukt krijg je alsnog een Y, en met de Y precies hetzelfde
ik heb ook al een mail gestuurd naar LG over diverse punten
ik heb ook al een mail gestuurd naar LG over diverse punten
nog even een update voor wat betreft de 1700mah accu. ik heb reaktie van de verkoper.
deze claimt nu dat de accu wel degelijk 1700mah is, maar alleen op de volgende manier op volle sterkte te krijgen is:
-zorgen dat ie helemaal leeg is
-daarna 5 maal de accu 12 uur lang opladen, met de originele lader, ook al meldt ie na 2 uur laden dat de accu vol is
volgens de verkoper is dit een 3-cellen accu, waarvan 2 cellen pas na 5x 12 uur laden actief zouden zijn
zou dit verhaal waar kunnen zijn?
deze claimt nu dat de accu wel degelijk 1700mah is, maar alleen op de volgende manier op volle sterkte te krijgen is:
-daarna 5 maal de accu 12 uur lang opladen, met de originele lader, ook al meldt ie na 2 uur laden dat de accu vol is
volgens de verkoper is dit een 3-cellen accu, waarvan 2 cellen pas na 5x 12 uur laden actief zouden zijn
Verwijderd
Dat is zeker niet goed. Omruilen lijkt me verstandig.Bastardje schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:15:
Hmm... inmiddels ervaar ik voor de 2e keer als iemand me belt dat ie na 1 seconde helemaal uitvalt en dat ik de telefoon niet meer aankrijg zonder dat ik de batterij er eerst uit haal!
Verwijderd
Het lukt mij niet om youtube filmpjes te bekijken met de browser opera mini, als ik het met de standaard browser doe gaat het wel goed.
Mijn provider is Vodafone, is hier een oplossing voor ?
Mijn provider is Vodafone, is hier een oplossing voor ?
Verwijderd
Hmm.. Ik vind het een vaag verhaal. Het zou in princiepe kunnen kloppen. Misschien gewoon uit proberen?JarlSX schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 04:43:
nog even een update voor wat betreft de 1700mah accu. ik heb reaktie van de verkoper.
Succes!
Verwijderd
Hallo...ik heb de lg arena ook sinds kort en eigenlijk valt me iets op, namelijk:
* Vind niemand het een 'probleem' dat je eigenlijk niet kan zien of de lg arena nu aan of uit staat zo op het eerste gezicht?
en m`n 2e puntje...dit zou wellicht misschien opgelost kunnen worden met een instelling maar ik kan het niet vinden, heb al 3 uur geprobeerd om dit te bereiken maar:
* Op `t moment dat je het vergrendelscherm ziet met de klok en het 'ontgrendel' knopje die je ingedrukt moet houden, gaat het scherm op zwart. Is te voorkomen dat hij op zwart gaat? Zo ja, dan zou het probleem opgelost kunnen zijn van het feit dat je niet zo op het 1e gezicht kan zien of de lg arena aan of uit staat.
Ik hoop dat mensen hier even hun mening / tips / trucs / idee'en over kunnen geven.
* Vind niemand het een 'probleem' dat je eigenlijk niet kan zien of de lg arena nu aan of uit staat zo op het eerste gezicht?
en m`n 2e puntje...dit zou wellicht misschien opgelost kunnen worden met een instelling maar ik kan het niet vinden, heb al 3 uur geprobeerd om dit te bereiken maar:
* Op `t moment dat je het vergrendelscherm ziet met de klok en het 'ontgrendel' knopje die je ingedrukt moet houden, gaat het scherm op zwart. Is te voorkomen dat hij op zwart gaat? Zo ja, dan zou het probleem opgelost kunnen zijn van het feit dat je niet zo op het 1e gezicht kan zien of de lg arena aan of uit staat.
Ik hoop dat mensen hier even hun mening / tips / trucs / idee'en over kunnen geven.
Verwijderd
mike1968, dat is ook bij mijn zo. Maar ik weet niet waar dat aan ligt. ik heb een hi abo.
Verwijderd
vraagje?
ik heb de lg arena nu een paar dagen, en af en toe valt hij gewoon spontaan uit! wat zeeeeeeeeer irritant is!
ook als ik videobestanden wil afspelen die ik heb gedownload van een andere foon, nokt ie ermee. ik krijg dan dat scherm van lg en moet weer alles invoeren.
iemand ervaring mee en op kunnen lossen?
thanx's
gr. wendy
ik heb de lg arena nu een paar dagen, en af en toe valt hij gewoon spontaan uit! wat zeeeeeeeeer irritant is!
ook als ik videobestanden wil afspelen die ik heb gedownload van een andere foon, nokt ie ermee. ik krijg dan dat scherm van lg en moet weer alles invoeren.
iemand ervaring mee en op kunnen lossen?
thanx's
gr. wendy
@e_dentifier: volgens mij is dat bij alle touchscreen telefoons zo. als het scherm contunu aan zou blijven, gedimd of niet, zou de batterij nog veel sneller opgaan.
@Jorass: ik denk dat ik het gewoon ga proberen, maar daar gaat dan wel weer een week of 2 overheen
@Wendy: dat zijn het soort problemen die alleen met een firmware update gefixt kunnen worden. en tot nu zijn er geen (grote) updates beschikbaar
@Jorass: ik denk dat ik het gewoon ga proberen, maar daar gaat dan wel weer een week of 2 overheen
@Wendy: dat zijn het soort problemen die alleen met een firmware update gefixt kunnen worden. en tot nu zijn er geen (grote) updates beschikbaar
ik heb een vraagje heb alles geprobeert ma hoe krijg je t 9 uit niet dat hij elke keer opstad als je een sms wil versturen
We stellen het op GoT op prijs dat je aangeeft wat je zelf al ondernomen hebt alvorens je hier aan komt kloppen. Zou je overigens ook in wat leesbaarder Nederlands willen schrijven?Okietor schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:59:
ik heb een vraagje heb alles geprobeert ma hoe krijg je t 9 uit niet dat hij elke keer opstad als je een sms wil versturen
oke ja sorry. Nou als ik een bericht wil typen gaat automatisch t9 woordenboek aan, nou wou ik dit graag uitgeschakelt hebben maar dat lukt mij niet (kan het wel op het moment uitschakelen ma zodra ik weer een bericht opstart staat t9 weer aan ) ik heb al bij alle instellingen gekeken ma kan het helaas niet vinden? weet iemand hoe dit wel moet.
RoD schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:17:
[...]
We stellen het op GoT op prijs dat je aangeeft wat je zelf al ondernomen hebt alvorens je hier aan komt kloppen. Zou je overigens ook in wat leesbaarder Nederlands willen schrijven?
Verwijderd
Ik heb nu mijn Lg arena binnen gekregen alleen viel het me op dat in alle filmpjes en op het doosje de multimedia draaiding (kubus?) grijs is ipv kleuren? hetzelfde geld voor de 4 iconen onder in op het basis scherm, de bel knop bijvoorbeeld is op het doosje in het groen bij mij is hij grijs?
Verwijderd
weten jullie trouwens ook hoe je het T9 woorden boek in het nederlands krijgt? nu heb ik het alleen in het frans, duits, engels en spaans geloof ik, is wel leuk natuurlijk, maar werkt niet met T9 om goede nederlandse woorden eruit te laten rollen.
zal wellicht wel weer met een update te maken hebben. (!?) ik ben nog niet zo happy met mijn foon. misschien komt het nog?
greetzzzzzz, wendy
zal wellicht wel weer met een update te maken hebben. (!?) ik ben nog niet zo happy met mijn foon. misschien komt het nog?
greetzzzzzz, wendy
Nederlands zit er bij mij al in, gewoon dat wereld icoontje in bericht maken aandrukken en daar hoort Nederlands bij te zitten. Misschien kan je hem van Internet af halen?
-> Bij mij wil ie wel eens af en toe spontaan vastlopen, voor de rest werkt alles wel. Behalve vooralsnog Youtube, en voor mn email wil hij WiFi verbinding hebben? Hoe zet ik dat om?
GPS werkt prima.. Browser is ruk, zelfs die opera-mini. Te traag gewoon, wel een teleurstelling tov de browser op de iPhone
-> Bij mij wil ie wel eens af en toe spontaan vastlopen, voor de rest werkt alles wel. Behalve vooralsnog Youtube, en voor mn email wil hij WiFi verbinding hebben? Hoe zet ik dat om?
GPS werkt prima.. Browser is ruk, zelfs die opera-mini. Te traag gewoon, wel een teleurstelling tov de browser op de iPhone
[ Voor 52% gewijzigd door Scarify op 02-05-2009 13:58 ]
Verwijderd
in het schermpje waar je talen kan kiezen , kan je ook scrollen dat zag ik eerst over het hoofd. misschien dat je daar iets aan hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:13:
weten jullie trouwens ook hoe je het T9 woorden boek in het nederlands krijgt? nu heb ik het alleen in het frans, duits, engels en spaans geloof ik, is wel leuk natuurlijk, maar werkt niet met T9 om goede nederlandse woorden eruit te laten rollen.
greetzzzzzz, wendy
Verwijderd
hallo
ik heb sinds gisteren ook deze telefoon. Ik ben er vrij tevreden mee alleen ik loop toch tegen een aantal dingen aan, waar ik graag jullie feedback over hoor:
-ik heb opera mini erop geinstalleerd. Met de cookie versie. Alleen hij werkt niet. Gewoon via de pc gedownload en daarna gesynct met de arena. Op de arena zelf heb ik simpelweg de installatie gevolgd en hem altijd verbinding toegestaan. Maar aan het einde zegt de telefoon "kan geen verbinding maken". Of iig iets in die trand. Wanneer ik em dan alsnog probeer op te starten krijg ik dit:
"Failed to connect to the internet. Verification of server certifiicate failed. Please check the date setting in your device."
Mijn telefoon is in het nederlands en deze browser in het engels. Maakt dat iets uit mss? Gekke is dat de standaard browser het wel doet.
-GPS systeem werkt niet. Nog bij google maps, nog bij het kpn navigatie programma ontvang ik geen satellieten. Ook buiten niet. Ik heb 3g internet bij Hi, en ik heb em dus op A-gps ingesteld.
help, anybody?
ik heb sinds gisteren ook deze telefoon. Ik ben er vrij tevreden mee alleen ik loop toch tegen een aantal dingen aan, waar ik graag jullie feedback over hoor:
-ik heb opera mini erop geinstalleerd. Met de cookie versie. Alleen hij werkt niet. Gewoon via de pc gedownload en daarna gesynct met de arena. Op de arena zelf heb ik simpelweg de installatie gevolgd en hem altijd verbinding toegestaan. Maar aan het einde zegt de telefoon "kan geen verbinding maken". Of iig iets in die trand. Wanneer ik em dan alsnog probeer op te starten krijg ik dit:
"Failed to connect to the internet. Verification of server certifiicate failed. Please check the date setting in your device."
Mijn telefoon is in het nederlands en deze browser in het engels. Maakt dat iets uit mss? Gekke is dat de standaard browser het wel doet.
-GPS systeem werkt niet. Nog bij google maps, nog bij het kpn navigatie programma ontvang ik geen satellieten. Ook buiten niet. Ik heb 3g internet bij Hi, en ik heb em dus op A-gps ingesteld.
help, anybody?

probeer Opera opnieuw te installeren, maar dan via de link mini.opera.com in de browser van de Arena
Zet em op standalone, dat is GPS, a-gps is locatie dmv zendmasten.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:16:
hallo
help, anybody?
Overigens werkte GPS bij mij pas toen ik AmAze GPS had gebruikt, die pakte wel de sattelieten.
Verwijderd
Hey allemaal, ik had een paar vraagjes.
- Welke converte gebruiken jullie? (en waarom vreet dat ding niet gewoon DivX? Daarom had ik hem gekocht....)
- Hoelang duurt conversie van een serie? en film?
Ik gebruik nu Any video converter, maar die maakt hele grote bestanden, en duurt ontiegelijk lang.
Een film van 2uur doet hij ongeveer 1uur over om te converten.
(ik heb een 5,3 systeem met vista gedoe)
Thanks
- Welke converte gebruiken jullie? (en waarom vreet dat ding niet gewoon DivX? Daarom had ik hem gekocht....)
- Hoelang duurt conversie van een serie? en film?
Ik gebruik nu Any video converter, maar die maakt hele grote bestanden, en duurt ontiegelijk lang.
Een film van 2uur doet hij ongeveer 1uur over om te converten.
(ik heb een 5,3 systeem met vista gedoe)
Thanks
Verwijderd
ok das mooi;
ik heb amaze gedownload en geinstalleerd. Die werkt nu, erg bedankt
.
opera mini vind nog steeds niks...
Ik ga dit weekend nog wat proberen (mss hebben jullie nog meer ideeen, want hij blijft hetzelfde zeggen...
) en anders ga ik maandag er ff mee naar de winkel.
ik heb amaze gedownload en geinstalleerd. Die werkt nu, erg bedankt
opera mini vind nog steeds niks...
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:10:
Ik heb nu mijn Lg arena binnen gekregen alleen viel het me op dat in alle filmpjes en op het doosje de multimedia draaiding (kubus?) grijs is ipv kleuren? hetzelfde geld voor de 4 iconen onder in op het basis scherm, de bel knop bijvoorbeeld is op het doosje in het groen bij mij is hij grijs?
Verwijderd
De kubis en de 4 knoppen horen gewoon kleur te hebben zoals ook op de verpakking staat.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:10:
Ik begrijp dat de andere dingen wel gewoon kleur hebben dus zal dit te maken hebben met een software fout op je mobiel!!!
Verwijderd
Voor de mensen die de LG arena bij Vodafone hebben gekocht. Hebben jullie ook problemen met het opvragen van je beltegoed? Ik zit nu drie weken bij Vodafone en kan al die tijd al mijn beltegoed niet opvragen. Bij online en via 1200 krijg ik te horen dat er sprake is van een technische storing. Waardeloos dat Vodafone. Was ik maar bij Hi gebleven. Nooit problemen mee gehad.
Verwijderd
bedankt, ik heb via de LG pc suite een update proberen te doen maar volgens de pc suite heb ik al de nieuwste versie van de software Km900AT_V10gVerwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:17:
[...]
De kubis en de 4 knoppen horen gewoon kleur te hebben zoals ook op de verpakking staat.
Ik begrijp dat de andere dingen wel gewoon kleur hebben dus zal dit te maken hebben met een software fout op je mobiel!!!
Oh dan moet je even je Java-profiel goed instellen, wss heeft die geen toegang tot het internet.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 16:48:
ok das mooi;
ik heb amaze gedownload en geinstalleerd. Die werkt nu, erg bedankt.
opera mini vind nog steeds niks...Ik ga dit weekend nog wat proberen (mss hebben jullie nog meer ideeen, want hij blijft hetzelfde zeggen...
) en anders ga ik maandag er ff mee naar de winkel.
Verwijderd
JarlSX, je kan op die site van opera mini ook via een sms berichtje de juiste instelling krijgen.(ned)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 12:04 ]
Verwijderd
Ik heb de km900 nu een paar dagen en er zijn een aantal dingen waarover ik nog niet helemaal tevreden ben. Ten eerste Opera Mini. Die wordt weergegeven in hetzelfde scherm als google earth (met de navigatie knoppen aan de onderkant), is er een manier om Opera Mini zonder die knoppen te openen.
Ten tweede krijg ik de melding 'niet ondersteund' als ik met de youtube applicatie een filmpje wil kijken. Ik kan wel zoeken naar video's maar elke keer als ik er een wil afspelen krijg ik de foutmelding. Nou dacht ik dat het aan mijn provider zou liggen, maar ik heb met de klantenservice van vodafone gebeld en volgens hun waren alle instellingen goed. Nou heb ik al van meerdere mensen op dit topic vernomen dat ze dezelfde problemen hebben en ik hoop dat iemand er inmiddels een oplossing voor heeft gevonden.
Ten tweede krijg ik de melding 'niet ondersteund' als ik met de youtube applicatie een filmpje wil kijken. Ik kan wel zoeken naar video's maar elke keer als ik er een wil afspelen krijg ik de foutmelding. Nou dacht ik dat het aan mijn provider zou liggen, maar ik heb met de klantenservice van vodafone gebeld en volgens hun waren alle instellingen goed. Nou heb ik al van meerdere mensen op dit topic vernomen dat ze dezelfde problemen hebben en ik hoop dat iemand er inmiddels een oplossing voor heeft gevonden.
Verwijderd
vtrigt, dat is bij mijn ook zo ,(opera mini) Maar het werkt toch ook zo. of niet dan
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 12:32 ]
Verwijderd
ja het werkt wel, maar het verkleint het browserscherm.Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:31:
vtrigt, dat is bij mijn ook zo ,(opera mini) Maar het werkt toch ook zo. of niet dan
Maar het probleem met youtube is nogal frustrerend dus ik hoop op een suggestie
Welke versie heb je gedownload en hoe geinstalleerd? Ik heb nl amaze ook geprobeerd maar nog steeds niks. Hij geeft ook nog steeds aan dat de satalieten niet beschikbaar zijn en hij geeft ook nog steeds of hij data mag verzenden ("dit kost tijd en tijd kost geld" lekker vaag weer). Dacht dat hij de kaarten wel gewoon download. Wel leuk als je naar frankrijk wil rijden oid.Scarify schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:53:
[...]
Zet em op standalone, dat is GPS, a-gps is locatie dmv zendmasten.
Overigens werkte GPS bij mij pas toen ik AmAze GPS had gebruikt, die pakte wel de sattelieten.
@vtrigt: dat zal niet anders gaan, Opera is een java applicatie en wordt dus ook als zodanig gestart
daarom komt ie ook bij je (java) games tevoorschijn
een directe shortcut gaat dus ook niet lukken
@dikkie60: ik heb geen problemen met Opera hoor
daarom komt ie ook bij je (java) games tevoorschijn
een directe shortcut gaat dus ook niet lukken
@dikkie60: ik heb geen problemen met Opera hoor
Dit is onjuist wat je vertelt. Agps wil xeggen dat die eerst via triangulatie van de zendermasten de locatie op ongeveer 50 meter max nauwkeurig bepaalt. Daarna gaat die aan de hand van de datum.tijd en de ongeveer lokatie kijken in een lijst met op dat moment en op die lokatie beschikbare/zichtbare gps satellieten. De fix zou dus veel sneller moeten kunnen dan bij stand alone gps. Maar uiteindelijk gebruikt die toch de gps satellieten, anders zou die ook nooit op 10 meter nauwkeurig kunnen komen. Agps werkt echter alleen als je goede ontvangst hebt van minimaal 2 zenders.Scarify schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:53:
[...]
Als er nou eens een applicatie kwam voor de LG waarbij de kaarten dan niet gedownload hoefden te worden maar gewoon in het geheugen opgeslagen zaten... dan hadden we meteen een volwaardig navigatie-systeem
Verwijderd
Heey allemaal,
Ik heb de LG Arena een paar weken in gebruik en loop tegen een paar probleempjes aan.
Ik heb mijn hotmail account ingesteld en krijg alleen e-mails binnen als ik de WI-FI verbinding gebruik, kan dit ook zonder gebruik van WI-FI, bijvoorbeeld als ik in de trein zit?
Als ik op uitzending gemist een fimpje wil kijken krijg ik de melding dat ik geen Java Script heb of niet heb geactiveerd, is er een manier om het filmpje toch te bekijken?
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de LG Arena een paar weken in gebruik en loop tegen een paar probleempjes aan.
Ik heb mijn hotmail account ingesteld en krijg alleen e-mails binnen als ik de WI-FI verbinding gebruik, kan dit ook zonder gebruik van WI-FI, bijvoorbeeld als ik in de trein zit?
Als ik op uitzending gemist een fimpje wil kijken krijg ik de melding dat ik geen Java Script heb of niet heb geactiveerd, is er een manier om het filmpje toch te bekijken?
Kan iemand mij helpen?
Hendrik, je moet eerst de speciale flash usb drive downloaden en installeren. Als de PC na het downloaden en uitpakken de nieuwe firmware wil uploaden naar je telefoon, wordt deze eerst gereset met de bedoeling dat de flash upload driver actief kan worden. Zo nee dan gaat het feest niet door. De link staat in je download programma vermeld geloof ik. ALs je het al een keer geprobeerd hebt, moet je eerst de usb driver voor unknown device verwijderen, als die actief wordt en de gedownloade driver alsnog installeren of een andere usb poort uitproberen.Bastardje schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:15:
[ Voor 3% gewijzigd door Joop557 op 03-05-2009 22:42 ]
Verwijderd
Pas toen ik de GPS instellingen van standalone naar A-GPS had veranderd, werkte amaze en google maps bij mij eindelijk. Wat heb je aan standalone?Scarify schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:53:
[...]
Standalone is goed als je de kaarten al op je LG hebt opgeslagen, dan is er geen internet nodig. Maar aangezien dit soort applicatie (nog?) niet bestaat voor de LG, zullen we het (voorlopig?) moeten doen met A-GPS, waarbij de applicatie contact maakt met internet om de kaarten te downloaden.
Dat klopt dus niet. A-GPS betekend alleen dat hij voor de positiebepaling de telefoonmasten gebruikt en daarna overschakelt op GPS.Bastardje schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:43:
Standalone is goed als je de kaarten al op je LG hebt opgeslagen, dan is er geen internet nodig. Maar aangezien dit soort applicatie (nog?) niet bestaat voor de LG, zullen we het (voorlopig?) moeten doen met A-GPS, waarbij de applicatie contact maakt met internet om de kaarten te downloaden.
Verwijderd
Mm ik ben nog niet naar de winkel ermee geweest. Maar ik krijg dus deze melding van mijn opera mini browser:
Verificatie van servercertificaat mislukt. Controleer de datuminstellingen van uw apparaat.
Ook met opera mini 3 krijg ik deze
... Maar wat kan er nou verkeerd zijn aan mijn datum instellingen?! De rest van de geinstalleerd java apllicaties doen het wel. Bijvoorbeeld E-Buddy en Amaze. Java profiel is gewoon standaard wat ik van mijn Hi abbonnement door gestuurd heb gekregen. Iemand een link of oplossing? want op google vind ik ook geen antwoord..
Verificatie van servercertificaat mislukt. Controleer de datuminstellingen van uw apparaat.
Ook met opera mini 3 krijg ik deze
Verwijderd
ik heb em via de mobile site van Amaze zelf gedownload, rechtstreeks via mijn mobiel. Ik denk gewoon de laatste versie. En idd hij blijft het vragen...ajampaniki schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:32:
[...]
Welke versie heb je gedownload en hoe geinstalleerd? Ik heb nl amaze ook geprobeerd maar nog steeds niks. Hij geeft ook nog steeds aan dat de satalieten niet beschikbaar zijn en hij geeft ook nog steeds of hij data mag verzenden ("dit kost tijd en tijd kost geld" lekker vaag weer). Dacht dat hij de kaarten wel gewoon download. Wel leuk als je naar frankrijk wil rijden oid.
Nja ik heb em dus op standalone staan en als ik buiten ben of in mijn erker (kamer uitbreiding boven de straat, zonder verdieping erboven) ontvangt ie na even zoeken gewoon satellieten.
Kunnen jullie PDF's bekijken? Ik had er 1tje gedownload en toen ik em probeerde te openen kreeg ik de melding 'Geheugen vol'.. En volgens mij is mn geheugen echt niet vol!
Verwijderd
Is het normaal dat als je aan het bellen bent naar iemand, je lg arena meteen locked en je hem zelf moet unlocken wil je het toetsenbord gebruiken? Beetje hinderlijk afaik.
Dat is juist hinderlijk als het niet gebeurt, als je per ongeluk met je wang tegen het rode hoorntje komt, zou je dus direct ophangen.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:07:
Is het normaal dat als je aan het bellen bent naar iemand, je lg arena meteen locked en je hem zelf moet unlocken wil je het toetsenbord gebruiken? Beetje hinderlijk afaik.
Unlocken is simpel, ff op het midden van het touchscreen drukken / de knop bovenop, en je kunt op toetsenbord klikken. dat is bij alle touchscreen modellen zo.
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Verwijderd
Joop557 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:41:
[...]
Hendrik, je moet eerst de speciale flash usb drive downloaden en installeren. Als de PC na het downloaden en uitpakken de nieuwe firmware wil uploaden naar je telefoon, wordt deze eerst gereset met de bedoeling dat de flash upload driver actief kan worden. Zo nee dan gaat het feest niet door. De link staat in je download programma vermeld geloof ik. ALs je het al een keer geprobeerd hebt, moet je eerst de usb driver voor unknown device verwijderen, als die actief wordt en de gedownloade driver alsnog installeren of een andere usb poort uitproberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 09:00 ]
Verwijderd
dat kan bij bericht instellingen/e-mail/e-mail accounts/"hotmail account"/bewerk/toegangspuntenVerwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:31:
Heey allemaal,
Kan iemand mij helpen?
Sinds een week heb ik de LG Arena en ben er zeker tevreden mee!Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:59:
Hendrik, je moet eerst de speciale flash usb drive downloaden en installeren. Als de PC na het downloaden en uitpakken de nieuwe firmware wil uploaden naar je telefoon, wordt deze eerst gereset met de bedoeling dat de flash upload driver actief kan worden. Zo nee dan gaat het feest niet door. De link staat in je download programma vermeld geloof ik. ALs je het al een keer geprobeerd hebt, moet je eerst de usb driver voor unknown device verwijderen, als die actief wordt en de gedownloade driver alsnog installeren of een andere usb poort uitproberen.
De telefoon heeft al enkele keren gehad dat hij opeens vastliep, dus nu wil ik hem updaten.
Ik heb de update tool van LG gedownload, alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem te updaten.
Wanneer ik de telefoon aansluit vraagt hij of de nieuwe hardware geïnstalleerd moet worden. Wanneer ik dan op installeren klik, zegt hij dat deze hardware niet gevonden kan worden.
Dit gebeurt wanneer ik bij het 'upgrade venster' ben, dus net nadat ik de +200MB heb gedownload.
Ik heb al andere usbpoorten geprobeerd, met en zonder batterij, en de LGUSBModemdriver is geïnstalleerd..
Bovenstaande quote begrijp ik niet helemaal, wie kan mij helpen?
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 12:53 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]
Verwijderd
ik volg dit topic al een tijdje en ben een heleboel dingen tegengekomen die mij ook storen aan de LG Arena, maar wat ik nog niemand heb horen zeggen (of ik heb er overheen gelezen) is dat je in de muziekspeler echt verschrikkelijk langzaam door een nummertje heen en weer kan spoelen en je niet gewoon, zoals wel in de videospeler mogelijk is, door kan spoelen door het voortgangsbolletje met je vinger aan te raken en te verschuiven. Ik luister vaak naar podcasts en DJ live sets die allemaal meer dan een uur lang zijn en het is dus een ramp om nu een stukje verder te moeten spoelen dus moet ik ze steeds weer vanaf het begin gaan luisteren.
Ook heb ik gister enorm lang lopen vogelen om de telefoon update uit te voeren, maar bij mij geeft hij net als bij de poster boven mij aan dat er niet gecommuniceert kan worden met de mobiel, terwijl ik wel gewoon muziek etc kan overzetten en PC Suite kan gebruiken. Ook ik heb al alle mogelijke USB drivers geinstalleerd van de LG site en heb stap voor stap de update manual gevolgd incl. het verwijderen van de batterij etc.
Ook heb ik al een aantal keer geprobeert Hotmail in te stellen en ik heb exact de instellingen overgenomen die hier in dit topic werden genoemd, maar nu haalt hij telkens 150 berichten binnen, terwijl ik alleen nieuwe berichten wil binnenhalen...
Maar goed, ben toch wel blij met dit telefoontje, ondanks de vele mankementen. Ik hoop gewoon dat het e.e.a. nog gefixed gaat worden met komende firmware updates (En dan hoop ik deze updates ook te kunnen installeren
)
Ook heb ik gister enorm lang lopen vogelen om de telefoon update uit te voeren, maar bij mij geeft hij net als bij de poster boven mij aan dat er niet gecommuniceert kan worden met de mobiel, terwijl ik wel gewoon muziek etc kan overzetten en PC Suite kan gebruiken. Ook ik heb al alle mogelijke USB drivers geinstalleerd van de LG site en heb stap voor stap de update manual gevolgd incl. het verwijderen van de batterij etc.
Ook heb ik al een aantal keer geprobeert Hotmail in te stellen en ik heb exact de instellingen overgenomen die hier in dit topic werden genoemd, maar nu haalt hij telkens 150 berichten binnen, terwijl ik alleen nieuwe berichten wil binnenhalen...
Maar goed, ben toch wel blij met dit telefoontje, ondanks de vele mankementen. Ik hoop gewoon dat het e.e.a. nog gefixed gaat worden met komende firmware updates (En dan hoop ik deze updates ook te kunnen installeren
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 12:53 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]
Verwijderd
Thnx telejanv, ik kan nu idd mijn mailtjes binnen halen als ik in de trein zit! Maar wat Nick zegt is bij mij ook het geval, je krijgt niet alleen ongelezen mailtjes binnen maar ook mailtjes die je al gelezen hebt. Is dit op te lossen?
Ik heb ook een probleem met spelletjes downloaden via getjar.com. Ik ga met mijn telefoon naar wap.getjar.com en ga naar quick download. Daar voer je het nummer van het spelletje en geeft hij het download scherm weer. Hij vraagt of je het spelletje wil downloaden en installeren, ik zeg dan JA.
Dan gaat ie even bezig en zegt uiteindelijk "ongeldige descriptor. (null)".
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb ook een probleem met spelletjes downloaden via getjar.com. Ik ga met mijn telefoon naar wap.getjar.com en ga naar quick download. Daar voer je het nummer van het spelletje en geeft hij het download scherm weer. Hij vraagt of je het spelletje wil downloaden en installeren, ik zeg dan JA.
Dan gaat ie even bezig en zegt uiteindelijk "ongeldige descriptor. (null)".
Kan iemand mij hierbij helpen?
Verwijderd
Ik heb gisteren een dvdtje geconverteerd, met 'any dvd converter' en als ik deze afspeel op mijn mobiele telefoon stottert hij alleen maar. Weet iemand hoe dat komt want, muziek videos converteer ik in precies hetzelfde formaat/instellingen en die speelt hij wel goed af?
@kregus & Mark VoH: je moet eerst de usb drivers downloaden
die zijn via dezelfde tool te downloaden
ga naar Klantondersteuning -> Toepassing, Handmatig, downloaden van USB-stuurprogramma
je moet dan of je IMEI nummer opgeven, of je Model en S/N (serienummer)
dan op het zoekicoontje klikken, daarna krijg je een lijst van software die je kan downloaden/installeren, daar zit de USB driver ook bij
niet dat je er erg veel aan hebt, want er is nog geen nieuwe firmware
die zijn via dezelfde tool te downloaden
ga naar Klantondersteuning -> Toepassing, Handmatig, downloaden van USB-stuurprogramma
je moet dan of je IMEI nummer opgeven, of je Model en S/N (serienummer)
dan op het zoekicoontje klikken, daarna krijg je een lijst van software die je kan downloaden/installeren, daar zit de USB driver ook bij
niet dat je er erg veel aan hebt, want er is nog geen nieuwe firmware
Verwijderd
GPS ontvangst vind ik echt waardeloos, in de auto heb ik bijvoorbeeld geen GPS ontvangst, ook niet met A-GPS (had ik maar een cabrio)... Lijkt me niet dat je dit met een firmware update kan verbeteren maar wacht met spanning af 
Weet iemand een goede mp3 speler die je kan downloaden want de versie die op de LG arena staat is wel heel erg amateuristisch, alleen een ffw butten om door je nummer heen te spoelen!
De FM transmitter is helemaal kut, zacht geluid, geen bassen etc....
PC suitte werkt bij mij wel prima alleen met grote bestanden moet je wel erg veel geduld hebben, met de massaopslag functie gaat het dan wel weer super
Ondanks dit alles ben ik verder zeer tevreden over de telefoon en goede hoop dat met een firmware update grotendeels van de problemen zijn opgelost
Weet iemand een goede mp3 speler die je kan downloaden want de versie die op de LG arena staat is wel heel erg amateuristisch, alleen een ffw butten om door je nummer heen te spoelen!
De FM transmitter is helemaal kut, zacht geluid, geen bassen etc....
PC suitte werkt bij mij wel prima alleen met grote bestanden moet je wel erg veel geduld hebben, met de massaopslag functie gaat het dan wel weer super
Ondanks dit alles ben ik verder zeer tevreden over de telefoon en goede hoop dat met een firmware update grotendeels van de problemen zijn opgelost
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 17:32 ]
Verwijderd
Ik hoor veel negatieve geluiden ondanks de positieve reviews, hoop dat een firmware update problemen zal oplossen, alleen doet firmware dit doorgaans niet.
Ik heb het zelfde probleem.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:51:
ik heb de Arena via Vodafone.
bij email accounts kan ik alleen kiezen tussen : vodafone mail, gmail & overige
maar "microsoft exchange" staat er niet bij ? is er een manier om die er tussen te krijgen ?
Ik wil graag met de server van mijn werk synchroniseren. (hiervoor heb ik hem min of meer gekocht)
Is dit een probleem met de firmware van vodafone kun je dit toch ergens instellen.
Waar ik ook zoek, nergens kan ik een antwoord vinden.
Verwijderd
Ik kan helemaal geen gps ontvanger of iets dergelijks op mijn telefoon vinden ? ik heb (denk ik) alles doorzocht maar kan hem nergens tussen vinden.
Waar kun je spelltjes of andere toepassingen voor de LG Arena vinden die je kan downloaden zonder te betalen?
Waar kun je spelltjes of andere toepassingen voor de LG Arena vinden die je kan downloaden zonder te betalen?
Verwijderd
ik had het zelfde euvel met microsoft exchange (het stond er niet tussen) niet dat ik het nodig heb maar toch
. Wat ik gedaan heb is andere firmware er op, ik had 10G en nu 10A
Verwijderd
Ik heb hier een lg arena die geen text meer toont onder de iconen en in de menu's.
Is er een mogelijkheid de firmware opnieuw in de telefoon te zetten / flashen? (restore mode)
Als ik een firmware update doe zegt hij dat de firmware up to date is.
Is er een mogelijkheid de firmware opnieuw in de telefoon te zetten / flashen? (restore mode)
Verwijderd
Naast genoemde "problemen" loop ik persoonlijk, tegen het volgende aan:
Ik heb sinds gisteren ook deze mooie telefoon mogen ontvangen, echter wanneer ik deze voor de 2de keer wil linken aan mijn Parrot CK3100 (carkit) sluit de LG zich af en start opnieuw op om de pincode in te voeren.
Wat heb ik geprobeerd:
- Meerdere malen proberen te linken natuurlijk;
- Opnieuw de apparaten elkaar laten zoeken (ook door deze eerst uit elkaars geheugen te halen e.d.);
- Instellingen Bluetooth gewijzigd.
Echter, niets helpt. Nu is dit nog een vrij nieuw toestel en worden de eerste ervaringen nu pas gedeeld (en is de kennis nog beperkt), maar heeft iemand dit ook al meegemaakt/hier een oplossing voor?
Ik heb sinds gisteren ook deze mooie telefoon mogen ontvangen, echter wanneer ik deze voor de 2de keer wil linken aan mijn Parrot CK3100 (carkit) sluit de LG zich af en start opnieuw op om de pincode in te voeren.
Wat heb ik geprobeerd:
- Meerdere malen proberen te linken natuurlijk;
- Opnieuw de apparaten elkaar laten zoeken (ook door deze eerst uit elkaars geheugen te halen e.d.);
- Instellingen Bluetooth gewijzigd.
Echter, niets helpt. Nu is dit nog een vrij nieuw toestel en worden de eerste ervaringen nu pas gedeeld (en is de kennis nog beperkt), maar heeft iemand dit ook al meegemaakt/hier een oplossing voor?
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 20:39 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]
Om de firmware te kunnen uploaden naar je telefoon heb je een speciale flash usb driver nodig, dit is dus niet dezelfde die door PC Suite gebruikt wordt, maar pas actief wordt als de telefoon gereset/gereboot wordt. Dit gebeurt vlak voordat de firmware geupload wordt, dus na de downlaod en unpack op je PC. De telefoon wordt eigenlijk dus uit gezet en dan wordt die driver op je pc geactiveerd om de flash te kunnen updaten in je telefoon.Mark VoH schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:48:
[...]
Sinds een week heb ik de LG Arena en ben er zeker tevreden mee!
De telefoon heeft al enkele keren gehad dat hij opeens vastliep, dus nu wil ik hem updaten.
Ik heb de update tool van LG gedownload, alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem te updaten.
Wanneer ik de telefoon aansluit vraagt hij of de nieuwe hardware geïnstalleerd moet worden. Wanneer ik dan op installeren klik, zegt hij dat deze hardware niet gevonden kan worden.
Dit gebeurt wanneer ik bij het 'upgrade venster' ben, dus net nadat ik de +200MB heb gedownload.
Ik heb al andere usbpoorten geprobeerd, met en zonder batterij, en de LGUSBModemdriver is geïnstalleerd..
Bovenstaande quote begrijp ik niet helemaal, wie kan mij helpen?
Als je het echter al een keer geprobeerd hebt op een bepaalde poort zal daar nu helaas een unknown device usb driver geinstallleerd zijn zodra de telefoon dus gereboot wordt. Ten minste onder XP gebeurt dat. Die moet je verwijderen en daarna de nieuwe driver installeren. Volgens mij zit er een link in het update programma naar de betreffende usb driver. De telefoon lijkt uit te staan maar wordt toch gedeeltelijk actief (geeft oa het laadproces voor de batterij aan, maar gaat dus ook op de usb poort in een speciale mode staan).
[ Voor 79% gewijzigd door Joop557 op 06-05-2009 20:40 ]
Gewoon de button voor volgende nummer indrukken en ingedrukt houden.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:03:
ik volg dit topic al een tijdje en ben een heleboel dingen tegengekomen die mij ook storen aan de LG Arena, maar wat ik nog niemand heb horen zeggen (of ik heb er overheen gelezen) is dat je in de muziekspeler echt verschrikkelijk langzaam door een nummertje heen en weer kan spoelen en je niet gewoon, zoals wel in de videospeler mogelijk is, door kan spoelen door het voortgangsbolletje met je vinger aan te raken en te verschuiven. Ik luister vaak naar podcasts en DJ live sets die allemaal meer dan een uur lang zijn en het is dus een ramp om nu een stukje verder te moeten spoelen dus moet ik ze steeds weer vanaf het begin gaan luisteren.
Maar goed, ben toch wel blij met dit telefoontje, ondanks de vele mankementen. Ik hoop gewoon dat het e.e.a. nog gefixed gaat worden met komende firmware updates (En dan hoop ik deze updates ook te kunnen installeren)
En voor de firmware update heb je echt de usb driver voor flah update nodig. En volg de aanwijzing in het update programma en niet die bij LG staan (zoals de batterij er uit etc), maar zorg juist dat de batterij vol is.
Kijk verder wat ik Hendrik heb verteld over hoe en wat in geval je het al een keer geprobeerd had onder XP.
[ Voor 8% gewijzigd door Joop557 op 06-05-2009 20:57 ]
Je kunt eens een factory reset doen door in het service menu van de telefoon te gaan.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:20:
Ik heb hier een lg arena die geen text meer toont onder de iconen en in de menu's.
Typ de volgende code in (alsof je een telefoonnummer intoetst): 1809#*900#
Ik heb deze al eens gedaan en dan reset ie compleet de telefoon en krijg je ook weer de "tutorial" die je in het begin kreeg te zien toen je de telefoon voor de eerste keer aandeed.
Gebruik op eigen risico!!
Verwijderd
Ik had dit vanmiddag gepost. Getjar.com is ook zo'n soort site. Bestaan er meer van dit soort sites en waar kan ik ze vinden.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:26:
Ik kan helemaal geen gps ontvanger of iets dergelijks op mijn telefoon vinden ? ik heb (denk ik) alles doorzocht maar kan hem nergens tussen vinden.
Heeft iemand al iets anders gedownload op zijn telefoon?
Hoe bevalt het?
Verwijderd
Ik heb deze telefoon nu anderhalve dag, maar vraag me af wat de verschillende soorten internet betekenen.
Ik heb bijvoorbeeld Mobiel Internet_OTA erbij staan, maar heb echt geen idee wat dat betekent.
Kan iemand mij daarmee helpen?
Ik heb bijvoorbeeld Mobiel Internet_OTA erbij staan, maar heb echt geen idee wat dat betekent.
Kan iemand mij daarmee helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 07-05-2009 14:36 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]
Verwijderd
Wat kan ik zeggen over de LG arena. Mooi ding, werkt snel, goede touchscreen dus. Alleen Opera installeren voor internet en de mediaplayer is niet zo mooi en niet makkelijk te gebruiken. Het geluid is echter veel beter dan de I-phone. Ik geloof dat er gewoon geen mobiel ontwikkelt kan worden die naast telefoneren een goede mp3 player is. Ik vraag me dan af, wanneer komt MS nu met een goede mobiel met MP3.
Weet iemand overigens hoe je de "coverflo" in de mediaplayer krijgt? Mij lukt het bij enkele wel, maar bij vele albums dus niet. Ook werkt het bijgeleverde programma erg traag en kan het geen covers van albums vinden.
Weet iemand overigens hoe je de "coverflo" in de mediaplayer krijgt? Mij lukt het bij enkele wel, maar bij vele albums dus niet. Ook werkt het bijgeleverde programma erg traag en kan het geen covers van albums vinden.
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 07-05-2009 14:36 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]
Ik heb hem nu ook. Net een weekje, alleen er zitten nu alweer krassen op.
Ik heb gehoord dat je met Displex je ze een beetje weg kan halen.
Maar is dit wel verstandig om dit spul op een touchscreen te gebruiken?
Ik heb gehoord dat je met Displex je ze een beetje weg kan halen.
Maar is dit wel verstandig om dit spul op een touchscreen te gebruiken?
Klinkt als een goede oplossingVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:06:
ik had het zelfde euvel met microsoft exchange (het stond er niet tussen) niet dat ik het nodig heb maar toch. Wat ik gedaan heb is andere firmware er op, ik had 10G en nu 10A