Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Krasloos schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:00:
Ik heb hem nu ook. Net een weekje, alleen er zitten nu alweer krassen op.
Ik heb gehoord dat je met Displex je ze een beetje weg kan halen.

Maar is dit wel verstandig om dit spul op een touchscreen te gebruiken?
Haha, lol ^^.

Toen ik hem gehaald heb, heb ik er zo'n folie eraf gehaald, die moest je eraf halen. En nu zat er nog 1 op. Die heb ik er ook maar afgehaald. Of is dat niet de bedoeling? Hij is nu wel weer krasvrij. :) Of moet ik alsnog even een nieuwe eropplakken, voor de zekerheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link naar het updaten/veranderen van firmware

en hier de link met de verschillende firmware's

*knip* niet linken naar firmwares.
btw een handig forum voor Arena gebruikers

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 08-05-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb LG Arena gekocht. Na 13 dagen terug in de winkel. Klepje van de micro-sd kaart viel er telkens uit.
Omdat het een nieuw toestel is, gekocht bij KPN, wilde ik dat het werd gerepareerd. Ik had toch garantie.
Om een lang verhaal kort te maken van garantie kon ik geen gebruik maken en diegenen die dat vast stellen (Teleplan) maken het dan wel voor je. Kosten 213,01 inclusief dat wel.
Heb verzocht het toestel naar LG te sturen voor een second opinion. Ik ben erg teleurgesteld in KPN omdat niemand zich daar verantwoordelijk voelt. Je moet maar bellen mailen. Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast genoemde "problemen" loop ik persoonlijk, tegen het volgende aan:

Ik heb sinds gisteren ook deze mooie telefoon mogen ontvangen, echter wanneer ik deze voor de 2de keer wil linken aan mijn Parrot CK3100 (carkit) sluit de LG zich af en start opnieuw op om de pincode in te voeren.

Wat heb ik geprobeerd:

- Meerdere malen proberen te linken natuurlijk;
- Opnieuw de apparaten elkaar laten zoeken (ook door deze eerst uit elkaars geheugen te halen e.d.);
- Instellingen Bluetooth gewijzigd.

Echter, niets helpt. Nu is dit nog een vrij nieuw toestel en worden de eerste ervaringen nu pas gedeeld (en is de kennis nog beperkt), maar heeft iemand dit ook al meegemaakt/hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 2 weken de Arena ben op zich best wel tevreden.
Ik ben alleen al een tijdje op zoek geweest naar downloads etc. (Zoals bij de iphone die er weet ik hoeveel heeft) maar kan erg weinig vinden.
Wie kan mij daar verder in helpen.
Vindt het altijd leuk om wat meet stuff op je mobiel te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
Krasloos schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:31:
[...]

Haha, lol ^^.

Toen ik hem gehaald heb, heb ik er zo'n folie eraf gehaald, die moest je eraf halen. En nu zat er nog 1 op. Die heb ik er ook maar afgehaald. Of is dat niet de bedoeling? Hij is nu wel weer krasvrij. :) Of moet ik alsnog even een nieuwe eropplakken, voor de zekerheid?
Ja ik zou er wel een vervanger opgooien, dat is namelijk de "beschermingsfolie". Wel leuk dat deze heel makkelijk krast zodat het eigenlijk nog geen nut heeft want je ziet nog steeds krassen. Alleen kan je hem wel weer makkelijk vervangen.

Waarom is het trouwens niet toegestaan om te linken naar officiële firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb hem nu een paar weekjes en hij heeft zo zijn plus en minpunten.

Had liever gehad dat de contactpersonen/media die je zo mooi kan scrollen de gehele lijst was ipv 15 favorieten.

Dan gelijk mijn volgende vraag: hoe kan ik favorieten "voorang geven" Mijn contactpersonen staan bijv niet op alfabetische volgorde, maar gewoon random lijkt het, als ik er 1 vooraan wil hebben, hoe doe ik dat?

Via BT syncen is ook een drama af en toe, LG suite zoekt soms eindeloos zonder dat ie de telefoon vindt (die al wel gekoppeld is). Ook de sync met outlook contacts is een drama, ineens alles dubbel in mn telefoon en later ook in outlook, namen worden iet zoals in outlook opgeslagen op de telefoon. Nu maar de contacten sync uitgezet, doe ik wel weer handmatig via de suite.

Weet btw iemand of er een widget is welke je afspraken voor die dag laat zien? Calendertje is leuk, maar daar zie ik weinig aan (zou het graag in 1 oogopslag zien ipv dat ik weer het kalendertje in moet etc.)

Batterij is me tot nog toe meegevallen, wel jammer dat het niet een gewone USB aansluiting is.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:47:
Ik heb hem nu een paar weekjes en hij heeft zo zijn plus en minpunten.

Had liever gehad dat de contactpersonen/media die je zo mooi kan scrollen de gehele lijst was ipv 15 favorieten.

Dan gelijk mijn volgende vraag: hoe kan ik favorieten "voorang geven" Mijn contactpersonen staan bijv niet op alfabetische volgorde, maar gewoon random lijkt het, als ik er 1 vooraan wil hebben, hoe doe ik dat?
Volgens mij doe je dat op de volgende manier:
Eerst alle favorieten uitvinken en daarna op de volgorde die jij wilt de favorieten weer aanvinken. Op deze manier heb ik de favorieten tenminste op alfabetische volgorde gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik krijg ook elke keer de melding bij opslaan van contactpersoon: email indeling niet correct, terwijl hier gewoon een geldig emailadres staat :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:58:
Ik ben alleen al een tijdje op zoek geweest naar downloads etc. (Zoals bij de iphone die er weet ik hoeveel heeft) maar kan erg weinig vinden.
Kijk ff rond in het topic, www.getjar.com en zoeken op de kp500 cookie ZAT programmetjes;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:42:
Heb LG Arena gekocht. Na 13 dagen terug in de winkel. Klepje van de micro-sd kaart viel er telkens uit.
Omdat het een nieuw toestel is, gekocht bij KPN, wilde ik dat het werd gerepareerd. Ik had toch garantie.
Om een lang verhaal kort te maken van garantie kon ik geen gebruik maken en diegenen die dat vast stellen (Teleplan) maken het dan wel voor je. Kosten 213,01 inclusief dat wel.
Heb verzocht het toestel naar LG te sturen voor een second opinion. Ik ben erg teleurgesteld in KPN omdat niemand zich daar verantwoordelijk voelt. Je moet maar bellen mailen. Willem
Klepje zit altijd los, kun je er zo weer in vast klkken. Hoort zo anders kun je de sd kaart er soms niet goed in krijgen. Door hem weer in te klkken en naar voren te schuiven zit die weer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
ajampaniki schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:25:
[...]

Ja ik zou er wel een vervanger opgooien, dat is namelijk de "beschermingsfolie". Wel leuk dat deze heel makkelijk krast zodat het eigenlijk nog geen nut heeft want je ziet nog steeds krassen. Alleen kan je hem wel weer makkelijk vervangen.

Waarom is het trouwens niet toegestaan om te linken naar officiële firmware?
Ja dat vraag ik mij dus ook af, staat toch gewoon op de site van LG. Lijkt me toch heel normaal om daar een link naar toe te geven als iemand daarom vraagt. Als er een simlock op zit kun jer toch niet een andere versie firmware er op laden. Wel een verbeterde versie van je eigen firmware natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Joop557 op 10-05-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:58:
kijk eens op de site van LG, er staan verschillende downloads als spelletjes, schermafbeeldingen etc.
Je moet wel eerst je aanmelden en je toestel registreren, dan krijg je punten en daarmee kun je dan downloaden, zoals solitaire etc. Amaze (voor GPS) kun je gewoon via google wel vinden en is geheel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Laatst online: 02-10-2024
Als je die kubus op het scherm hebt hea, dan scroll je even naar Snelkoppeling, dan zie je daar 9-tal pictogrammen staan. Als ik daar op druk he, krijg ik maar 3 dingen/pictogrammen.

Hoe krijg je er meer? Volgens mij heet dat ding ook Multi Tasking ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 14:14 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07-2024
Weet iemand de naam van de connector die in de LG gaat (connectie naar usb)?

Ik ben op zoek naar een kabel LG naar IPOD... iemand een idee of dat bestaat?

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot mijn grote verbazing werkt mijn agenda plotseling!
Ik kan nu zonder enig probleem nieuwe afspraken toevoegen!
Ik heb geen idee hoe dit kan maar ik ben er wel blij mee!!

Aan MarkVogels: Het koppelen van de Arena aan een Parrot.
Ook hier heb ik geen probleem mee. Ook dat hij met de Arena automatisch synchroniseerd is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Krasloos schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:03:
Jongens/Meiden,

Als je die kubus op het scherm hebt hea, dan scroll je even naar Snelkoppeling, dan zie je daar 9-tal pictogrammen staan. Als ik daar op druk he, krijg ik maar 3 dingen/pictogrammen.

Hoe krijg je er meer? Volgens mij heet dat ding ook Multi Tasking ofzo.

Groetjes. :>
Heel simpel. Druk wat langer op een van de 3 pictogrammen totdat je een X lrechts boven in alle iconen ziet verschiijnen en een nieuwe knop onderaan met de tekst favorieten bewerken, waarmee je nieuwe snelkoppelingen kunt activeren/kiezen en de al bestaande kunt deactiveren. Daarna weer op de return klikken en je hebt het schermpje aangepast. Ook kun je de volgorde aanpassen door met de iconen te schuiven.
Het lezen van de gebruiksaanwijzing is ook heel nuttig.

[ Voor 4% gewijzigd door Joop557 op 08-05-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-08 12:33
Hallo!
Ik heb sinds een paar dagen een lg arena en ben er erg blij mee.
Heb alleen ook al een probleem met mail. (gmail)
Het instellen ging vanzelf en in kan mail ophalen.
Het probleem is nu alleen dat hij niet alleen ongelezen mail binnenhaalt en begint bij de oudste???
Aangezien ik meer dan 1300 mails in mn mail heb (niet in mn inbox maar gearchiveerd) kom ik dan dus nooit bij mn nieuwe mail.
De inbox is dan vol en wanneer alles verwijderd is begint hij weer van achter af aan.
Wat kan ik hier aan doen??

Ook heb ik een bug in mn kalender. Als ik naar een datum ga en een afspraak toevoeg, de tijd aanpas en alles en hem op wil slaan, krijg ik melding 'gegevens ongeldig'
Het blijkt dat, ondanks dat de juiste datum wordt weergegeven, als ik naar de datum ga deze op 31 12 2000 staat en ik dus eerst begin- en einddatum moet aanpassen voor ik kan opslaan.
Zou dit met een update gerepareerd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand op zoek is naar een fullscreen Opera mini kijk dan ff hier
http://www.mylgarena.com/index.php?topic=237.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen ben ik al een aardig eindje gekomen met het instellen van mijn Arena alleen loop ik nog wel tegen wat probleempjes aan zoals:

- Het instellen van mijn e-mailaccount (gmail) op de telefoon is gelukt en de eerste keer werden er ook de volledige 300 berichten opgehaald maar vervolgens (na het legen van Postvak IN en Prullenbak) lag dat aantal aanzienlijk lager namelijk rond de 60 en nu komt hij niet eens verder dan één e-mail per keer. Aangezien er nogal wat e-mailberichten op te halen zijn voordat ik bij de nieuwste ben vraag ik me af of dit aan een instelling ligt en hoe dit op te lossen is. Naar mijn weten heb ik geen instelling verandert wat betreft e-mail.

- Verder ben ik er nog steeds niet achter hoe je een afspeellijst kunt maken van een hele map die op je telefoon dan wel geheugenkaart staat. Aangezien dit bij mijn vorige telefoon ook mogelijk was lijkt het me dat de LG Arena dit ook moet kunnen. Is dit gewoonweg niet mogelijk en moet ik dit proberen op te lossen via ID3-tags of zijn er andere mogelijkheden?

- Verder werkt de navigatie niet. Eén keer heeft Google Maps mijn locatie weten te vinden maar vervolgens nooit meer, ondanks het wisselen van standalone naar a-gps en het gebruiken van AmaZe als programma. Welke instelling is überhaupt het beste: standalone of a-gps?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 14:16 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een weekje de lg arena
nou ik vind het drie keer niks meer
voor al het smsse is niks ppff ben nog langer bezig met smsse dan anders
ook liep me foon al vast als ik aan smse ben of een foto wil maken irrie
ik vind de lg arena niet fijn
de rest van menu gaat wel maar snappe ,de uit leg is ook niet alles kwa boekje die ik er bij had

this wat hihihihih

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde eens vragen hoe ik het voor elkaar krijg dat als ik met een gesprek bezig ben en ik krijg nog een oproep binnen dat ze dan geen ingesprektoon krijgen maar dat ik tussen die twee personen kan schakelen ?
Welke opties moet ik daarvoor inschakelen of kan het helemaal niet ?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 14:17 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Ondersteunt deze mobiel wel of niet tethering? Google geeft jammergenoeg geen duidelijkheid en in dit topic is het ook nog niet duidelijk beantwoord. Als hij het wel ondersteund koop ik deze telefoon namelijk en niet dan zoek ik nog even door ;)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slapstick schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:02:
Ondersteunt deze mobiel wel of niet tethering? Google geeft jammergenoeg geen duidelijkheid en in dit topic is het ook nog niet duidelijk beantwoord. Als hij het wel ondersteund koop ik deze telefoon namelijk en niet dan zoek ik nog even door ;)
Volgens de pc suite moet het mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje als ik mijn mail wil ophalen dan wil hij dat telkens via wi-fi doen maar dat heb ik niet in huis ( mijn buurman wel dus hij vind wel telkens een draadloos netwerk) hoe moet ik het voor elkaar krijgen dat hij alleen via een normale mobiele internet verbinding de mails ophaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nu krijgen de vrienden van mijn maar halve smse binnen
wat een rot telefoon
wil hem nu al weg hebben bah
net 4 dagen oud en vind het drie keer niks
heb er flink spijt van alleen al door sms
de rest is wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:09:
Ik heb een vraagje als ik mijn mail wil ophalen dan wil hij dat telkens via wi-fi doen maar dat heb ik niet in huis ( mijn buurman wel dus hij vind wel telkens een draadloos netwerk) hoe moet ik het voor elkaar krijgen dat hij alleen via een normale mobiele internet verbinding de mails ophaalt?
Ga naar: Berichtinstellingen -> E-mail - > E-mailaccounts
- Selecteer het e-mailaccount waar het om gaat
- Scroll naar beneden totdat je bij Toegangspunten bent en tik deze aan
- Selecteer hier hoe de e-mail opgehaald moet worden
- Tik op het diskettetje linksboven om de instellingen op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Laten we die discussie hier niet aanslingeren. Zie het beleid.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 11-05-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 04:43:
nog even een update voor wat betreft de 1700mah accu. ik heb reaktie van de verkoper.

deze claimt nu dat de accu wel degelijk 1700mah is, maar alleen op de volgende manier op volle sterkte te krijgen is:
-zorgen dat ie helemaal leeg is
-daarna 5 maal de accu 12 uur lang opladen, met de originele lader, ook al meldt ie na 2 uur laden dat de accu vol is

volgens de verkoper is dit een 3-cellen accu, waarvan 2 cellen pas na 5x 12 uur laden actief zouden zijn
zou dit verhaal waar kunnen zijn?
Al iets meer bekend?? Ik ben erg blij met de arena, maar hij is wel erg snel leeg dus als er een betere accu is dan wil ik die graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
dat weet ik vanavond, afgelopen week 6 keer de accu leeg laten lopen en vervolgens 12 uur aan de lader

vanavond ga ik weer testen, is dan wel de laatste keer

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 09:34:
- Verder ben ik er nog steeds niet achter hoe je een afspeellijst kunt maken van een hele map die op je telefoon dan wel geheugenkaart staat. Aangezien dit bij mijn vorige telefoon ook mogelijk was lijkt het me dat de LG Arena dit ook moet kunnen. Is dit gewoonweg niet mogelijk en moet ik dit proberen op te lossen via ID3-tags of zijn er andere mogelijkheden?
Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Ik heb laatst weer geprobeerd om het gps aan de praat te krijgen en het werkte plotseling met amaze. Geen idee hoe, ik liet hem gewoon even laden en toen deed hij het opeens. Ook google maps deed het. Ik zal vanavond nog eens proberen of het werkt.

Nog steeds jammer dat je constant via internet moet downloaden dus kan ik het alleen maar in m'n huis gebruiken (lekker nuttig).

Voor de mensen die het nog niet wisten is hier misschien een handig forum. Staan wel handige tips in.

Ik zag trouwens nog ergens een opmerking over dat "multitasking" scherm. Die krijg je dus alleen als je het knopje tussen de ophang en opneem knop ingedrukt houdt. Wel handig als je snel wil wisselen tussen programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2023
hoe sla je nummers op waardoor je net gebeld bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
tasso schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:51:
hoe sla je nummers op waardoor je net gebeld bent
In het basisscherm>opneemknop>nummer dat je opslaat klikken> scrollen naar "nummer opslaan"

[ Voor 3% gewijzigd door ajampaniki op 11-05-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
als ik naar mijn basisscherm ga en op het groene telefoontje klik krijg ik een overzicht van nummers die mij gebeld hebben . Maar als ik nu op het nummer klik krijg ik een klapmenu voor me met oproep en bericht en niet met nummer opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
tasso schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:04:
als ik naar mijn basisscherm ga en op het groene telefoontje klik krijg ik een overzicht van nummers die mij gebeld hebben . Maar als ik nu op het nummer klik krijg ik een klapmenu voor me met oproep en bericht en niet met nummer opslaan
Staat een driehoekje aan de rechterkant wat aangeeft dat je dat klapmenu heen en weer kan bewegen, net als het normale grote menu met iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasso
Verrek man bedankt had er wel op gedrukt maar er gebeurde niks maar je moet het net zoals de kubus scrollen van links naar rechts.
Bedankt was er echt nooit uitgekomen, komt ook een beetje door die handleiding slaat nergens op.
Oja voor mensen met een mac hij werkt ook met mac en zonder software.
Kies voor massaopslag en zie daar je telefoontje.
Nu alleen nog die wifi goed krijgen en dan ben ik tevreden.
Kan niet normaal mijn wifi opstarten want dan gebeurd er niks maar start gewoon de browser op en dan zet hij zelf de wifi aan.
Opgelost zou je zeggen maar dat is niet zo want na een min of 5 is hij weer van het internet af.
Ligt wel aan telefoon want psp en powerbook doen het perfect draadloos.
Maar goed moet maar weer eens gaan zoeken want geloof dat meer mensen er last van hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door tasso op 11-05-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een truukje gevonden: als je geen mails kunt ophalen met je live.nl account probeer het dan eerst met een hotmail account. Als het gelukt is ga je naar de email instellingen vervang daar je hotmail adres en wachtwoord door je live.nl wachtwoord en adres.
Zo is het mij gelukt om bij problemen alsnog mail op te kunnen halen.

;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het iemand om met deze mobiel met trackr te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Laatst online: 22-01 14:11
Slapstick schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:02:
Naar mijn weten wel, ik heb het ook paar keer gevraagd op myLGarena, 1 iemand gebruikte het zelf.
Ik wilde dit ook ivm mijn laptop voor volgend jaar (als ik ga studeren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:22:
Ik heb trouwens een truukje gevonden: als je geen mails kunt ophalen met je live.nl account probeer het dan eerst met een hotmail account. Als het gelukt is ga je naar de email instellingen vervang daar je hotmail adres en wachtwoord door je live.nl wachtwoord en adres.
Zo is het mij gelukt om bij problemen alsnog mail op te kunnen halen.

;) :)
Dit werkt bij mij niet (of ik moet het verkeerd hebben gedaan) wat heb je precies gedaan?

Ook doet mijn trilfunctie het niet meer als ik gebeld word. Ik zie ook niet waar ik het kan instelling. Weet iemand hoe ik hem in kan stellen, kan het nergens op mijn telefoon terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,
Ik heb de arena nu een week en ben er al aardig aan gewend alleen nu heb ik nog 1 vraagje:
Als ik foto's toevoeg aan mijn contactpersonen, dan dien je die contactpersoon ook eerst op de telefoon op te slaan (dat is mij nu duidelijk) maar dan komen de foto's ook dubbel in mijn media en de galery. Ik heb de foto's vanaf mijn pc op de telefoon gezet. Weet iemand hoe dit komt want dit vreet natuurlijk geheugen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:12:
Goedemorgen allemaal,
Ik heb de arena nu een week en ben er al aardig aan gewend alleen nu heb ik nog 1 vraagje:
Als ik foto's toevoeg aan mijn contactpersonen, dan dien je die contactpersoon ook eerst op de telefoon op te slaan (dat is mij nu duidelijk) maar dan komen de foto's ook dubbel in mijn media en de galery. Ik heb de foto's vanaf mijn pc op de telefoon gezet. Weet iemand hoe dit komt want dit vreet natuurlijk geheugen.
Alvast bedankt.
Volgens mij komt dit omdat de plaatjes naar het goede formaat geschaald worden en dan los opgeslagen worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:27:
[...]

Dit werkt bij mij niet (of ik moet het verkeerd hebben gedaan) wat heb je precies gedaan?

Ook doet mijn trilfunctie het niet meer als ik gebeld word. Ik zie ook niet waar ik het kan instelling. Weet iemand hoe ik hem in kan stellen, kan het nergens op mijn telefoon terug vinden.
In het instellingenscherm>profielen>klik je profiel> trilalarm aanzetten.

[ Voor 26% gewijzigd door ajampaniki op 12-05-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ajampaniki schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:39:
[...]

Volgens mij komt dit omdat de plaatjes naar het goede formaat geschaald worden en dan los opgeslagen worden.

Ja,je hebt gelijk. Dus als je op een dag foto's maakt dan staat daar een datum bij en als je deze dan de andere dag aan een contactpersoon koppelt dan slaat hij ze nogmaals op. Hmm niet echt prettig, dan zit je met allemaal dubbele foto's. Nu heb ik er een aantal verwijderd en zijn deze helemaal nergens meer te vinden :-(. Dit is wel minder. Veel beter is dus om naar je favorieten te gaan en dan te kiezen voor bewerken en foto maken. Wel omslachtig toch?
In ieder geval bedankt voor je antwoord, ik ben er nu dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:01:
[quote]ajampaniki schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:39:
[...]

Ja,je hebt gelijk. Dus als je op een dag foto's maakt dan staat daar een datum bij en als je deze dan de andere dag aan een contactpersoon koppelt dan slaat hij ze nogmaals op. Hmm niet echt prettig, dan zit je met allemaal dubbele foto's. Nu heb ik er een aantal verwijderd en zijn deze helemaal nergens meer te vinden :-(. Dit is wel minder. Veel beter is dus om naar je favorieten te gaan en dan te kiezen voor bewerken en foto maken. Wel omslachtig toch?
In ieder geval bedankt voor je antwoord, ik ben er nu dus uit.
Nog een vraagje. Kan ik 3G uitzetten ivm het zeer hoge energie-verbruik? Mijn accu houdt het als ik alleen heel af en toe maar bel net 18 uur vol :-(
Ik heb nml begrepen dat dit bij andere telefoons ook weleens iets uit kan maken.
Bedankt wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In het instellingenscherm>profielen>klik je profiel> trilalarm aanzetten.
[/quote]

Bedoel je daarmee trilwaarschuwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat raars ontdekt : ik had zelf een profiel aangemaakt met alleen STIl. Dus alleen trillen en verder niks. Nu komen de smsjes wel door maar zodra iemand mij belt dan valt het toestel direct uit. Heb het een aantal malen getest maar bij normaal profiel doet hij het wel goed, ook met normaal profiel plus trillen. Heel vreemd. Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de km900 nu 4 dagen en ben nu al aan m'n tweede toestel toe heb gisteren een nieuwe opgehaald vanwege een softwarebug in het telefoonboek waardoor elke keer als ik iemand wilde toevoegen de telefoon vast liep.... erg handig. Bij het nieuwe toestel ook al een aantal keer gehad dat ie opnieuw moest opstarten.... Begin nu toch te twijfelen aan deze telefoon maar goed even afwachten dus.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe het met die firmware update zit heb in vorige posts wel het een en ander gelezen maar het lukt me niet heb het al op 2pc's geprobeerd (Vista en XP) maar op beide krijg ik het niet voor elkaar. Wellicht dat er met de firmware update een hoop fouten eruit gaan.

Verder bevalt de telefoon redelijk goed zeker als je weet dat mijn vorige telefoon een g600 was..

alvast bedankt!!!
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zou mij kunnen helpen met mijn e-mail instellingen ?
Ik heb namelijk een account bij casema (ziggo) en krijg het niet voor elkaar om mijn mail binnen te halen met mijn telefoon.

Huidige instellingen:

Hi abonnement
casema e-mail
via POP3

Settings telefoon:

Titel: casema
Gebruikersnaam: naam@casema.nl
Wachtwoord: ********
Mijn naam: Patrick
E-mailadres: naam@casema.nl
E-mailadres voor antwoord: naam@casema.nl
Server uitgaande mail: smtp.casema.nl
Server inkomende mail: pop3.casema.nl
Max. ontv. grootte: 1 MB
Postvaktype: POP3
Op server opslaan: Actief
Downloadoptie: Alle berichten
Toegangspunten: Mobiel Internet

Geavanceerde instellingen
SMTP-poortnummer: 465
SMTP TLS/SSL: Actief
Inkom. serverpoort: 110
Inkomende TLS/SSL: Inactief
Aanmeld. bev. APOP: Inactief
SMTP-validatie: Actief
SMTP-gebruikersnm: naam@casema.nl
SMTP-wachtwoord: ********

Als ik met deze instelingen email wil ophalen krijg ik de melding onjuiste instellingen .

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 14:23 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudje, Eerst denken dan kopen. heb je niks anders als commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje. Ik heb nu ongeveer 1 week mijn LG Arena. Alleen heb ik een probleem met inloggen op hyves en hotmail. Ik typ alles precies goed in(gebruikersnaam/wachtwoord) maar toch geeft hij aan dat het niet goed is? hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige ?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 14:13 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:23:
Wie zou mij kunnen helpen met mijn e-mail instellingen ?
Ik heb namelijk een account bij casema (ziggo) en krijg het niet voor elkaar om mijn mail binnen te halen met mijn telefoon.

Huidige instellingen:

Hi abonnement
casema e-mail
via POP3

Settings telefoon:

Titel: casema
Gebruikersnaam: naam@casema.nl
Wachtwoord: ********
Mijn naam: Patrick
E-mailadres: naam@casema.nl
E-mailadres voor antwoord: naam@casema.nl
Server uitgaande mail: smtp.casema.nl
Server inkomende mail: pop3.casema.nl
Max. ontv. grootte: 1 MB
Postvaktype: POP3
Op server opslaan: Actief
Downloadoptie: Alle berichten
Toegangspunten: Mobiel Internet

Geavanceerde instellingen
SMTP-poortnummer: 465
SMTP TLS/SSL: Actief
Inkom. serverpoort: 110
Inkomende TLS/SSL: Inactief
Aanmeld. bev. APOP: Inactief
SMTP-validatie: Actief
SMTP-gebruikersnm: naam@casema.nl
SMTP-wachtwoord: ********

Als ik met deze instelingen email wil ophalen krijg ik de melding onjuiste instellingen .

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ophaal probleem weet ik niet, maar met deze instellingen kan je in elk geval geen mails versturen.

Je dien namelijk altijd de SMTP server van je mobiele internet provider te gebruiken.

In jouw geval is dat KPN, dus gebruik als SMTP server het volgende: smtp.kpnplanet.nl

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
vraagje met betrekking tot de MP3 speler van het ding. Huidige telefoon is een SE w810i en die heb ik gekocht mede dankzij de goede mp3 speler.

hoe zit het met deze telefoon? Geluidskwaliteit zat wel goed hoorde ik, maar hoe is de interface? Scroll je snel door nummers, of blijft hij vaak haken (vooral bij grote hoeveelheden muziek)? Kan je makkelijk van nummer switchen met bijvoorbeeld de volume toetsen, zodat je niet je telefoon uit je zak moet halen? Houdt de batterij het een beetje uit met veel muziek luisteren, heeft iemand daar ervaring mee?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark VoH
  • Laatst online: 30-11-2022
Joop557 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:26:
[...]

Om de firmware te kunnen uploaden naar je telefoon heb je een speciale flash usb driver nodig, dit is dus niet dezelfde die door PC Suite gebruikt wordt, maar pas actief wordt als de telefoon gereset/gereboot wordt. Dit gebeurt vlak voordat de firmware geupload wordt, dus na de downlaod en unpack op je PC. De telefoon wordt eigenlijk dus uit gezet en dan wordt die driver op je pc geactiveerd om de flash te kunnen updaten in je telefoon.
Als je het echter al een keer geprobeerd hebt op een bepaalde poort zal daar nu helaas een unknown device usb driver geinstallleerd zijn zodra de telefoon dus gereboot wordt. Ten minste onder XP gebeurt dat. Die moet je verwijderen en daarna de nieuwe driver installeren. Volgens mij zit er een link in het update programma naar de betreffende usb driver. De telefoon lijkt uit te staan maar wordt toch gedeeltelijk actief (geeft oa het laadproces voor de batterij aan, maar gaat dus ook op de usb poort in een speciale mode staan).
Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar nog steeds tevergeefs.
Ik heb nu de telefoon op een usbpoort aangsloten waarop ik het nog niet had geprobeerd. Nadat de LGmobile tool enkele malen had aangegeven dat ik eerst de telefoon met ActiveSync moest synchroniseren, had ik eerst deze tool ge-uninstalled en daarna weer geinstalleerd.
Toen begon hij meteen, en na het downloaden begon de computer de usbhardware te installeren. Tot mijn grote vreugde installeerde hij deze keer wél!
Maar toen hij contact zocht met de telefoon lukte het niet om verbinding te krijgen, noch met de telefoon aan of uit(dan laat hij een batterij zien die opgeladen wordt). (Ik heb Vista trouwens)
Dit enkele malen geprobeerd maar dan geeft de updatetool aan dat het niet lukt de computer te verbinden met de telefoon.
Ik heb het idee dat ik echt alles geprobeerd heb, maar dat het gewoon niet kan. 8)7

Ook lukt het me niet om thuis verbinding te maken met WIFI, niet dichtbij en niet naast de router..
Bij mijn vriendin thuis doet hij het daarentegen wel. De beveiliging is WEP en IP/DNS staat op automatisch. Ook het wachtwoord is correct opgeslagen.
Bij browserinstellingen staat bij profielen Wifi geactiveerd.
Wanneer ik op verbinden druk geeft hij de melding: Kan geen verbinding maken met WLAN(naam draadloos netwerk)
Moet ik ergens anders nog iets instellen, wat vreemd is want bij mijn vriendin doet hij het wel.

Overigens had ik de eerste week het bekende 'agendaprobleem', maar dat is uit zichzelf opgelost. Nu kan ik gewoon alles weer opslaan zonder de melding: Ongeldige gegevens..

Wel heeft de telefoon af en toe nog een vastloper, en de wekker doet het niet altijd (wat al enkele keren vervelende gevolgen heeft gehad ;) )

Alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al nav4all geinstalleerd op de Arena? Ik heb dit geprobeerd maar er stond nog geen Arena bij. Dus een ander model LG gekozen (weet niet meer precies welke) maar dan gaf hij steeds aan dat hij geen verbinding had met het internet, wat wel zo is bij normaal internet-gebruik. Hopelijk ligt het aan de modelkeuze dus daarom deze vraag.
Bedankt wederom.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand de instellingen voor iLove of voor VirtualDub willen posten voor het converteren naar Divx-filmpjes die af te spelen zijn op de Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:57
Zodra je Ilove voor het eerst opstart staatie op IPhone/Ipod Touch met codec .h264 , max with 480 en verhouding 4:3
adio type .aac.
ik krijg super kwaliteit, duurt ongeveer 15 minuten (convert) voor een aflevering (40 min)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:47:
Heeft er iemand al nav4all geinstalleerd op de Arena? Ik heb dit geprobeerd maar er stond nog geen Arena bij. Dus een ander model LG gekozen (weet niet meer precies welke) maar dan gaf hij steeds aan dat hij geen verbinding had met het internet, wat wel zo is bij normaal internet-gebruik. Hopelijk ligt het aan de modelkeuze dus daarom deze vraag.
Bedankt wederom.
ik vermoed dat het probleem in je router zit, want op welke manier krijg je je ip toegewezen nu? is deze dynamisch (wisselend) of heb je een vaste ingesteld? zoja zijn je DNS servers goed? zonee, is je router juist ingesteld om je telefoon een IP te kunnen toewijzen?

Probeer het eens als je je beveiliging tijdelijk uitzet;)

mvg PcComm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er uberhaubt iemand die de telefoon probleemloos heeft kunnen updaten???
Ik vermoed dat het een probleem is met vista, vindt het sowieso raar als iedereen er hier problemen mee heeft er niks van op internet is te vinden....

Heeft er iemand een duidelijke beschrijving om de telefoon te updaten???????

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De telefoon updaten is een kwestie van even de handleiding te lezen danwel de zoekfunctie te gebruiken. Mocht je er problemen mee hebben, vertel dan eens duidelijk wat er mis gaat en wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
einduitslag voor de 1700mah batterij: niet kopen

na precies gedaan te hebben wat de verkoper vertelde, heeft ie het vanavond precies net zolang volgehouden als bij de eerste test, bijna precies hetzelfde, dus 3 uur 20 minuten.

een half uur korter dan de originele batterij

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Weer een paar leuke probleempjes:

De telefoon zet af en toe het volume uit als het volgende nummer begint. Dan moet ik hem pauzeren en weer aanzetten en dan is het volume weer normaal.

Ook waren de woorden van mijn sms ineens blank bij het typen vandaag. En na een paar keer kutten was het weer goed. Heel vaag iig.
Equalized schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:26:
vraagje met betrekking tot de MP3 speler van het ding. Huidige telefoon is een SE w810i en die heb ik gekocht mede dankzij de goede mp3 speler.

hoe zit het met deze telefoon? Geluidskwaliteit zat wel goed hoorde ik, maar hoe is de interface? Scroll je snel door nummers, of blijft hij vaak haken (vooral bij grote hoeveelheden muziek)? Kan je makkelijk van nummer switchen met bijvoorbeeld de volume toetsen, zodat je niet je telefoon uit je zak moet halen? Houdt de batterij het een beetje uit met veel muziek luisteren, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik had dus ook de w810i en die beviel gewoon heel erg goed, dan is de arena heel erg wennen. Ik heb er iig stiekem een beetje spijt van hem gekocht te hebben.

De muziekspeler is opzich wel goed, maar soms redelijk traag met terug gaan in het menu. Scrollen gaat opzich wel snel. Je kan zover ik weet (heb het wel geprobeerd) om door de muziek te scrollen met de volume knoppen, iets wat ik heel handig vond van de SE.

Ik gebruik mijn telefoon voor muziek luisten en de normale dingen, sms en bellen enzo, en dan kan luister in ongeveer 1.5 uur per dag en houd de batterij het net 3 dagen uit (eigenlijk korter).

Korte conclusie: de w810i beviel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcComm schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:02:
[...]

ik vermoed dat het probleem in je router zit, want op welke manier krijg je je ip toegewezen nu? is deze dynamisch (wisselend) of heb je een vaste ingesteld? zoja zijn je DNS servers goed? zonee, is je router juist ingesteld om je telefoon een IP te kunnen toewijzen?

Probeer het eens als je je beveiliging tijdelijk uitzet;)

mvg PcComm
Bedankt voor je antwoord. Gisteren deed hij het ineens wel maar dan weer niet. Ik weet niet waar ik die instellingen kan vinden op mijn arena. Met de computer ben ik daar wel van op de hoogte maar niet voor mijn mobiel. :-(. Waar kan ik de beveiliging uitzetten?
Wat ook vreemd is dat, toen hij het even deed, het programma steeds naar Bluetooth gps bleef zoeken met de melding dat deze niet te vinden was. Nee, logisch dit zit in de telefoon. Iemand ook problemen met dit?
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:11:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Gisteren deed hij het ineens wel maar dan weer niet. Ik weet niet waar ik die instellingen kan vinden op mijn arena. Met de computer ben ik daar wel van op de hoogte maar niet voor mijn mobiel. :-(. Waar kan ik de beveiliging uitzetten?
Wat ook vreemd is dat, toen hij het even deed, het programma steeds naar Bluetooth gps bleef zoeken met de melding dat deze niet te vinden was. Nee, logisch dit zit in de telefoon. Iemand ook problemen met dit?
Groetjes
Start even de commandprompt (start-uitvoeren-cdm) en type "ipconfig" het nummer wat bij standaart gateway staat moet je invoeren in browserbalk, je komt dan in het menu van je router (soms nog een wachtwoord nodig, zie website fabrikant) waar je ergens de beveiling kunt uitzetten.

voor je DNS servers moet je op de website van je internet provider zijn maar ik denk dat je dynamisch ip hebt aanstaan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark VoH
PcComm schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:59:
Zodra je Ilove voor het eerst opstart staatie op IPhone/Ipod Touch met codec .h264 , max with 480 en verhouding 4:3
adio type .aac.
ik krijg super kwaliteit, duurt ongeveer 15 minuten (convert) voor een aflevering (40 min)

suc6
Ik heb ook geprobeerd met de bijgeleverde DivXconverter AVI filmpjes om te zetten naar DivX, maar ik kreeg ook steeds de melding 'Niet ondersteund' op mijn telefoon.

Ik heb iLove gedownload, maar via de link uit een eerdere post kreeg ik ook de melding dat het een virus was.
Via onderstaande link geprobeerd en nu werkt het goed!

http://www.softpedia.com/...-DIVX-Related/iLove.shtml

Gewoon het videobestand in het iLove programma slepen, en wanneer je ondertitels in dezelfde map heb staan geeft hij automatisch aan dat er ondertitels beschikbaar zijn. Het programma begint automatisch te converteren, krijg superkwaliteit in mpeg4! (zie zelfde instellingen als in quote).

Hiermee moet dus het Divx convert probleem opgelost zijn!

Succes ermee en PcComm bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcComm schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:28:
[...]

Start even de commandprompt (start-uitvoeren-cdm) en type "ipconfig" het nummer wat bij standaart gateway staat moet je invoeren in browserbalk, je komt dan in het menu van je router (soms nog een wachtwoord nodig, zie website fabrikant) waar je ergens de beveiling kunt uitzetten.

voor je DNS servers moet je op de website van je internet provider zijn maar ik denk dat je dynamisch ip hebt aanstaan;)
Ok,dit begrijp ik maar dit heeft toch niks met mijn ip adres van mijn computer thuis te maken? Ik heb internet via web and walk.
Weet dat je het zo wel op je computer op kunt vragen maar bedoel je dat ik dit ook moet doen op mn telefoon? Lijkt me erg moeilijk want er zit toch geen windows op?
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord. Weet jij ook waarom nav4all steeds blijft zoeken naar een bluetooth gps apparaat? Het probleem met internet was inmiddels al opgelost.
Bedankt voor je antwoord weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:08:
[...]

Ok,dit begrijp ik maar dit heeft toch niks met mijn ip adres van mijn computer thuis te maken? Ik heb internet via web and walk.
Weet dat je het zo wel op je computer op kunt vragen maar bedoel je dat ik dit ook moet doen op mn telefoon? Lijkt me erg moeilijk want er zit toch geen windows op?
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord. Weet jij ook waarom nav4all steeds blijft zoeken naar een bluetooth gps apparaat? Het probleem met internet was inmiddels al opgelost.
Bedankt voor je antwoord weer.
oow oke ik dacht dat je het via WiFi wilde doen;) via web n walk kan ik je verder niet helpen want ik heb dat zelf niet nl.
ook nav4all heb ik nog niet geprobeert, ik heb wel google maps en AmazeGPS die werken wel maar voor echte navigatie is de TomTom nogsteeds de baas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het geprobeerd met de instellingen in iLove zoals ze hierboven staan maar zonder succes: nog steeds de melding wordt niet ondersteund.
Moet de DivX-speler geactiveerd zijn? Zo ja, dit is volgens mij wel het geval want die test video speelt hij wel af. Bij een ander video-bestandje krijg ik de melding: DRM: rechten verlopen
Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het zou schelen als je eens uitzocht waar je precies naar geconverteerd hebt, wat de Arena precies slikt (voorbeeldfilmpjes) en wat het verschil tussen beide is. Probeer ook eens andere converters en stel zelf alles in.

Wat betreft die DRM-melding: blijkbaar zit er DRM op die file en heb je er geen rechten meer toe. Dat lijkt me een simpele boodschap. Waarom je die precies krijgt kan ik niet zeggen, aangezien ik geen glazen bol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Mark VoH schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:21:
[...]

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar nog steeds tevergeefs.
Ik heb nu de telefoon op een usbpoort aangsloten waarop ik het nog niet had geprobeerd. Nadat de LGmobile tool enkele malen had aangegeven dat ik eerst de telefoon met ActiveSync moest synchroniseren, had ik eerst deze tool ge-uninstalled en daarna weer geinstalleerd.
Toen begon hij meteen, en na het downloaden begon de computer de usbhardware te installeren. Tot mijn grote vreugde installeerde hij deze keer wél!
Maar toen hij contact zocht met de telefoon lukte het niet om verbinding te krijgen, noch met de telefoon aan of uit(dan laat hij een batterij zien die opgeladen wordt). (Ik heb Vista trouwens)
Dit enkele malen geprobeerd maar dan geeft de updatetool aan dat het niet lukt de computer te verbinden met de telefoon.
Ik heb het idee dat ik echt alles geprobeerd heb, maar dat het gewoon niet kan. 8)7

Ook lukt het me niet om thuis verbinding te maken met WIFI, niet dichtbij en niet naast de router..
Bij mijn vriendin thuis doet hij het daarentegen wel. De beveiliging is WEP en IP/DNS staat op automatisch. Ook het wachtwoord is correct opgeslagen.
Bij browserinstellingen staat bij profielen Wifi geactiveerd.
Wanneer ik op verbinden druk geeft hij de melding: Kan geen verbinding maken met WLAN(naam draadloos netwerk)
Moet ik ergens anders nog iets instellen, wat vreemd is want bij mijn vriendin doet hij het wel.

Overigens had ik de eerste week het bekende 'agendaprobleem', maar dat is uit zichzelf opgelost. Nu kan ik gewoon alles weer opslaan zonder de melding: Ongeldige gegevens..

Wel heeft de telefoon af en toe nog een vastloper, en de wekker doet het niet altijd (wat al enkele keren vervelende gevolgen heeft gehad ;) )

Alvast bedankt voor de tips!
Volgens mij wordt bij Wifi alleen WPA2 ondersteund.
Blijkbaar werkte PC suite ook niet helemaal jofel bij je omdat op de nieuwe usb poort nu wel het eerste gedeelte goed gaat, PC suite wordt dan gebruikt om te chekcen of je imei nummer etc goed is en wat de versie van de firmware is. En dan moet dus na de reset de flash update usb driver actief worden.
En die andere usb flash driver is nodig nadat de telefoon gereset is. In de update tool in het menu staat een link naar de betreffende usbdriver.
Alweer een poort gebruikt enb onder XP betekent dit dat er nu een driver aan vastzit voor unknown device. Die moet je eerst deleten of vervangen door de nieuwe flash usb driver.

[ Voor 6% gewijzigd door Joop557 op 14-05-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 93% gewijzigd door Ginz op 15-05-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:42:
Heb een [url="NL"]siliconen hoesje[/url] gekocht en net binnen gekregen. Niet heel bijzonder, maar werkt goed.
Kan welleens nuttig zijn, zou je wat foto's kunnen laten zien? want op die website staat wel n foto vd Arena maar daar zit volgens mij nog geen protector op.

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 15-05-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark VoH
PcComm schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:19:
[...]

Kan welleens nuttig zijn, zou je wat foto's kunnen laten zien? want op die website staat wel n foto vd Arena maar daar zit volgens mij nog geen protector op.
zie: http://www.devilpower.nl/...=125794&articleID=6658773

Ik heb ook een siliconen hoes, eigenlijk direct na aankoop van de telefoon aangeschaft omdat ik de Arena niet erg stevig vond aanvoelen. Dit hoesje werkt goed, makkelijk om de telefoon aan te brengen en weer te verwijderen. De telefoon voelt er wel iets zwaarder, maar ook een stuk steviger door! (heb hem trouwens gekocht bij bovenstaande site, geen verzendkosten!)

@Joop557: Bij mijn vriendin is de beveiliging van Wifi ook WEP, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Daarom blijft het ook echt een raadsel waarom hij het thuis niet pakt..
Ik zal binnenkort het hele updateproces op een andere computer proberen, misschien dat het dan wel werkt..
Hoe moet je trouwens het unknown usbdevice deleten?

Voor degenen die problemen ondervinden met de melding 'Ongeldige gegevens' in de agenda:
Ik voegde vanmiddag een afspraak toe aan de agenda, en toen kreeg ik weer deze melding. De afspraak begon om 16.00uur.. Ik snapte er eerst niets van, maar toen begreep ik het opeens..
Het einde van de afspraak staat namelijk standaard op 01.30uur, dat zou betekenen dat de afspraak is afgelopen voordat deze is begonnen. Wanneer je de eindtijd later zet dan de begintijd is er niets aan de hand!
Daar is dus geen softwareupdate voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe firmware (14 mei) te vinden op mylgarena.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens mij arean is al terug naar de winkel voor reparatie .

Als ik muziek aan het luisteren was en ik drukte op de volume knop dan reageerde hij heel slecht en liep dan ook vast. dus zeg maar 5 x op de volume knop drukken en dan even later zag je het volume balkje vooruit schieten.
Ook als ik mijn mail doe lezen en als ik dan op MEER drukte dan liep de telefoon helemaal vast.
Dus ben hem even twee weken kwijt en kan ik weer even met mijn vertrouwde altijd werkende nokia aan de gang lol

Groetjes William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:40:
Ok jongens mij arean is al terug naar de winkel voor reparatie .

Als ik muziek aan het luisteren was en ik drukte op de volume knop dan reageerde hij heel slecht en liep dan ook vast. dus zeg maar 5 x op de volume knop drukken en dan even later zag je het volume balkje vooruit schieten.
Ook als ik mijn mail doe lezen en als ik dan op MEER drukte dan liep de telefoon helemaal vast.
Dus ben hem even twee weken kwijt en kan ik weer even met mijn vertrouwde altijd werkende nokia aan de gang lol

Groetjes William
Nou, dat is dan lekker. Die klachten heb ik ook allemaal en nog veel meer. Bij mij valt zo nu en dan de muziek weg op de koptelefoon (met snoer). Ben ik aan het werk en dan moet ik hem weer uit de broekzak halen en alles weer opnieuw aanzetten. Pfff...ik begin de telefoon wel steeds minder interessant te vinden.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Redondo1982 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:35:
[...]

Nou, dat is dan lekker. Die klachten heb ik ook allemaal en nog veel meer. Bij mij valt zo nu en dan de muziek weg op de koptelefoon (met snoer). Ben ik aan het werk en dan moet ik hem weer uit de broekzak halen en alles weer opnieuw aanzetten. Pfff...ik begin de telefoon wel steeds minder interessant te vinden.
Ik heb ook precies dezelfde problemen als jij, ik heb ook contact opgenomen met Vodafone en LG maar ik wordt doorverwezen naar Vodafone's reparateur DynaFix. Ik kan hem wel naar hun opsturen maar ze wisten nog niet eens zeker of het opgelost kon worden. ik denk dat ik nog even wacht tot er goede updates en fixes zijn dan stuur ik hem op met de volledige lijst van klachten.

Zou je het kunnen laten weten als hij terug is, en of hij ook echt gefixed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra hij terug is laat ik het weten .
Het is nog eens zo dat ze in de winkel de klacht moeten constateren anders is het rekening klant.
Groeten William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen met het aanmelden op hyves of hotmail? bij mij geeft hij steeds aan dat me ww verkeerd is of me gebruikersnaam maar dit is niet zo.. Nog iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het als ik een album wil opslaan er op de Arene meerdere albums van worden gemaakt met steeds 1 of 3 nummers.
Heeft dat te maken met de MP3 tags die verschillend of incompleet zijn en zo ja is er een manier dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Garantiezaken mogen in SF gepost worden, indien het relevant is voor anderen. Niet in dit topic.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:12:
Heeft iemand ook problemen met het aanmelden op hyves of hotmail? bij mij geeft hij steeds aan dat me ww verkeerd is of me gebruikersnaam maar dit is niet zo.. Nog iemand dit?
Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen? Wat zijn je instellingen? Geef aub wat meer informatie.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:08:
Hoe kan het als ik een album wil opslaan er op de Arene meerdere albums van worden gemaakt met steeds 1 of 3 nummers.
Heeft dat te maken met de MP3 tags die verschillend of incompleet zijn en zo ja is er een manier dit te voorkomen?
Hoe moeten wij weten of jouw tags goed staan? ;) Bekijk ze eens, en edit ze eventueel met een programma'tje. Google is je vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloos produkt deze LG Arena, meerdere keren per dag een vastloper en een mp3 speler die zowat onbruikbaar is omdat het volume bij de volgende plaat weigert.
Kortom...ik heb zowat alle bugs die in de voorgaande berichten opgenoemt zijn, maar wat nu tedoen?
Is het mogelijk om voor de mp3 speler een andere mediaplayer te instaleren (Glassplayer bv.) of heeft dat geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik mag dinsdag een nieuwe telefoon uitzoeken en eigenlijk denk ik al een tijd aan de Arena.
Maar nu lees ik hier allemaal verschillende dingen.
Mijn vraag is eigenlijk..
Is deze telefoon een geschikte telefoon voor iemand die wel van nieuwe leuke dingen houdt.
Sowieso het touthscreen spreek mij erg aan, maar hij moet wel goed draaien en functioneel zijn.
Gebruik hem denk ik alleen om te bellen, smsen en foto;s maken.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:32:
Hallo allemaal,

Ik mag dinsdag een nieuwe telefoon uitzoeken en eigenlijk denk ik al een tijd aan de Arena.
Is deze telefoon een geschikte telefoon voor iemand die wel van nieuwe leuke dingen houdt.
Sowieso het touthscreen spreek mij erg aan, maar hij moet wel goed draaien en functioneel zijn.
Alvast bedankt!
Dat is toch echt iets wat je zelf zal moeten bepalen. Dat kan niemand anders voor jou beslissen. Ik zou zeggen, lees reviews en probeer het ding eens ergens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gister de LG Arena, gister ging het helemaal prima, was wel beetje uitvogelen hoe die precies werkt maar nu ben ik er wel uit.
Alleen 1 probleem, mijn geluid doet het bij sommige dingen niet. Bij radio, spelletjes ect. doet het geluid het wel, maar bij mp3, inkomende oproepen en smsjes niet, terwijl ik (volgens mij) geen instelling heb verandert. Ook heb ik in het profiel gewoon het geluid aan. Trillen doet het dan weer wel met smsjes of bellen.
Weet iemand hoe het geluid weer aangaat?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb nu al een tijdje de LG Arena. Nu wil ik hem update met die Tool van LG maar daar zegt hij dat hij de software van de telefoon niet ondersteund. Ik heb namelijk KM900AT_V10b maar hij kan het alleen doen met versie KM900AT_10g.

Weet iemand waar ik dat op mijn telefoon kan zetten? Want van google wordt ik dus echt niks wijzer.

Groetjes Denomaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 18:41:
Hee,

Ik heb nu al een tijdje de LG Arena. Nu wil ik hem update met die Tool van LG maar daar zegt hij dat hij de software van de telefoon niet ondersteund. Ik heb namelijk KM900AT_V10b maar hij kan het alleen doen met versie KM900AT_10g.

Weet iemand waar ik dat op mijn telefoon kan zetten? Want van google wordt ik dus echt niks wijzer.

Groetjes Denomaster
Voor zover ik weet moet je even geduld hebben omdat LG de meeste firmwares van de site heeft afgehaald.
Hopelijk komen er betere/minder buggy firmwares binnenkort weer op te staan.

Een update voor jou versie was er sowieso nog niet geweest.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal

ik heb ff een vraagje..
ik heb van de week geprobeerd te updaten maar zoals velen al gemeld lukt dat niet..

nu heb ik echter een probleempje met mijn foon.. als ik iemand ga bellen dan wordt mijn scherm uitgeschakeld (op zich logisch voor een touch screen) maar dit is niet meer te unlocken.. niet door aan/uit toets, niet door scherm aan te raken.. de enige manier om telefoontje te stoppen is door aan/uit toets ingedrukt te houden zodat telefoon helemaal uitgaat. Dat moet niet de bedoeling zijn lijkt mij.. hij heeft het niet altijd gedaan..

ook als ik gebeld wordt dan blokkeerd het hele scherm en dit is niet te deblokkeren door scherm aan te raken of op aan/uit knop te drukken..

ik heb al geprobeerd om instellingen te verwijderen maar probleem blijft.. ik heb telefoon wel gebruikt in auto via carkit, kan het misschien zijn dat er ergens instellingen staan dat ie met carkit wel op kan nemen..
bluetooth uitzetten helpt niet..

verder ben ik heel tevreden over de lg arena!

dank voor suggesties om het bel probleem op te lossen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:34:
hoi allemaal

ik heb ff een vraagje..
ik heb van de week geprobeerd te updaten maar zoals velen al gemeld lukt dat niet..

nu heb ik echter een probleempje met mijn foon.. als ik iemand ga bellen dan wordt mijn scherm uitgeschakeld (op zich logisch voor een touch screen) maar dit is niet meer te unlocken.. niet door aan/uit toets, niet door scherm aan te raken.. de enige manier om telefoontje te stoppen is door aan/uit toets ingedrukt te houden zodat telefoon helemaal uitgaat. Dat moet niet de bedoeling zijn lijkt mij.. hij heeft het niet altijd gedaan..

ook als ik gebeld wordt dan blokkeerd het hele scherm en dit is niet te deblokkeren door scherm aan te raken of op aan/uit knop te drukken..

ik heb al geprobeerd om instellingen te verwijderen maar probleem blijft.. ik heb telefoon wel gebruikt in auto via carkit, kan het misschien zijn dat er ergens instellingen staan dat ie met carkit wel op kan nemen..
bluetooth uitzetten helpt niet..

verder ben ik heel tevreden over de lg arena!

dank voor suggesties om het bel probleem op te lossen.
Bij mij zit er dus een unlock knop voor het scherm als ik aan het bellen ben. Lijkt me dat die ook bij jou aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:32:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!
Als je hem alleen daarvoor gebruikt zou ik hier niet voor gaan, en zowiezo nog niet op dit moment omdat de firmware echt crap is. Dit zal wel verbeteren natuurlijk, maar levert wel veel irritaties op op dit moment. Als je alleen belt, smst en foto's maakt zou ik gewoon voor een simpele telefoon gaan met een goede camera (SE C902 oid), heb je denk ik veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:18:
[...]

Bij mij zit er dus een unlock knop voor het scherm als ik aan het bellen ben. Lijkt me dat die ook bij jou aanwezig is.
ik weet niet wat voor knop je bedoelt..

voorheen deed ie t altijd goed! maar ineens doet ie niks meer, ik heb alle knopjes geprobeerd maar niks helpt.
Inmiddels gebeld met KPN (waar ik abbo van heb) en joepie.. hij mag terug naar lg voor reparatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik heb sinds kort ook een LG arena en ben erg tevreden ermee.
Ik heb alleen 1 probleem:
Als ik thuis ben en ik probeer verbinding te maken met de WIFI doet hij het niet. Er staat dan kan geen verbinding maken met *draadloos netwerk*.
Maar als ik verbinding maak met een netwerk bij mijn buren of vriendin doet hij het wel en is internet ook gewoon heel snel.
Ik heb hier in die forum al eerder dit probleem gehoord maar niet echt mensen die hier op reageren?
Ik vind het jammer want thuis is nou net de plek waar ik graag wil internetten.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, wie kan mij helpen?????? Ik hoop dat hier iemand is met het zelfde probleem is of iemand die dit had?
Moet er misschien wat veranderd worden met het netwerk hier, bij de router?

Ook had ik nog een vraagje, kan je ook kleurenthema's wijzigen enzo, zoals de achtergrond?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb twee vragen!!

1. bij het ophalen van mijn email doet die dat elke keer via wifi, hoe kan ik dat veranderen naar mobiel internet??

2. Vergeleken mijn HTC ziet het mobiel internet er echt niet uit.
Sites als Nu.nl lijken helemaal nergens op en ook filmpjes via Youtube, uitzendinggemist etc zijn vlekkerig.
Ik heb gewoon de instellingen via Hi.nl gevolgd.

Kan iemand mijn helpen?

Mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op je 1e vraag kan ik je antwoord geven.

ga naar bericht instellingen
ga naar email
ga naar e-mail accounts
ga naar betreffende email account
ga naar bewerk
scroll naar beneden tot je toegangspunten krijgt
kies hier voor het toegangspunt dat je wilt gebruiken om je email voor dit betreffende email account binnen te halen (als je meerdere email accounts hebt moet je ditzelfde doen voor alle email accounts)
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:10:
Hoi,

Ik heb twee vragen!!

1. bij het ophalen van mijn email doet die dat elke keer via wifi, hoe kan ik dat veranderen naar mobiel internet??

2. Vergeleken mijn HTC ziet het mobiel internet er echt niet uit.
Sites als Nu.nl lijken helemaal nergens op en ook filmpjes via Youtube, uitzendinggemist etc zijn vlekkerig.

Kan iemand mijn helpen?

Mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag.. heb je je draadloos netwerk beveiligd en deze beveiligings code ook op je telefoon ingevuld??
als dat correct is gebeurt dan zou ik niet weten wat er mis gaat, ik meen hier in het forum iets gelezen te hebben dat de arena bepaalde beveiligingen niet goed aankan..

succes ermee
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:51:
Hey,
Ik heb sinds kort ook een LG arena en ben erg tevreden ermee.
Ik heb alleen 1 probleem:
Als ik thuis ben en ik probeer verbinding te maken met de WIFI doet hij het niet. Er staat dan kan geen verbinding maken met *draadloos netwerk*.
Maar als ik verbinding maak met een netwerk bij mijn buren of vriendin doet hij het wel en is internet ook gewoon heel snel.
Ik heb hier in die forum al eerder dit probleem gehoord maar niet echt mensen die hier op reageren?
Ik vind het jammer want thuis is nou net de plek waar ik graag wil internetten.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, wie kan mij helpen?????? Ik hoop dat hier iemand is met het zelfde probleem is of iemand die dit had?
Moet er misschien wat veranderd worden met het netwerk hier, bij de router?

Ook had ik nog een vraagje, kan je ook kleurenthema's wijzigen enzo, zoals de achtergrond?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:58:
Waardeloos produkt deze LG Arena, meerdere keren per dag een vastloper en een mp3 speler die zowat onbruikbaar is omdat het volume bij de volgende plaat weigert.
Kortom...ik heb zowat alle bugs die in de voorgaande berichten opgenoemt zijn, maar wat nu tedoen?
Is het mogelijk om voor de mp3 speler een andere mediaplayer te instaleren (Glassplayer bv.) of heeft dat geen zin?
Om even terug te komen op m`n eerdere bericht, ik gebruik de Arena met een 16 gb microsd kaart (totaal dus 24 gb) als ik meer dan 8 gb muziek op de sd kaart zet krijgt de Arena de volume (mp3) kuren, ik heb de muziek verdeelt over het telefoon geheugen en het externe geheugen en zie daar de mp3 vertoont geen kuren meer.
Ondersteunt tot 32 gb.... m`n neus, echt niet.
Enfin hopelijk brengt een upgrade verlossing, anders moet Marktplaats verlossing brengen en ga ik voor een Nokia n97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Vandaag probeerde ik weer eens te kijken of er een update was voor de firmware (10b) en tot mijn grote schrik werd er nu aangegeven dat de telefoon geen (meer) software updates ondersteunt, terwijl vorige week dit nog wel het geval was. Ook geeft de agent niet meer de juiste versie van de firmware aan. Als ik de historie opvraag geeft die 10a aan, terwijl de telefoon 10b aangeeft. Rara wat is hier aan de hand, bescherming van de simlock??? Ik wil toch wel zelf de nieuwste firmware kunnen downloaden en installeren voor mijn versie en wil niet telkens weer naar een of andere winkel toe, om het daar te laten doen.
Hebben anderen hetzelfde probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken mijn HTC ziet het mobiel internet er echt niet uit.

Ook is alles bijna onleesbaar op 100% moet echt onwijs vergroten om het te kunnen zien en iets aan te kunnen klikken.

Kan iemand mijn helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:36:
misschien een domme vraag.. heb je je draadloos netwerk beveiligd en deze beveiligings code ook op je telefoon ingevuld??
als dat correct is gebeurt dan zou ik niet weten wat er mis gaat, ik meen hier in het forum iets gelezen te hebben dat de arena bepaalde beveiligingen niet goed aankan..

succes ermee

[...]
Heey, ja dat heb ik inderdaad gedaan. Dat is dus ook het probleem
het rare is mijn vader heeft ook wifi op zijn mobiel HTC en daar doet die het wel,
raar of raar?
iemand nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken de LG Arena in huis.
Nu heb ik een aantal keren geprobeerd om de e-mail functie aan te zetten, zonder gebruiksaanwijzing.

Ben er vandaag even voor gaan zitten, maar met de gebruiksaanwijzing kom ik er nog niet uit.
Ik heb zelf een hotmail account en wil met die account dus de e-mail functie aanzetten.

Maar elke keer als ik wat probeer te versturen geeft die aan dat de socket? niet kan verbinden.
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad, die nu verholpen is?

Of zijn er bepaalde instellingen die je moet noteren bij:
'server inkomende e-mail'
'server uitgaande e-mail' ?
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste