Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Welkom in het LG Arena levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de LG Arena en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de LG Arena.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Arena kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de LG Arena horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de Pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is pricewatch: LG Arena NL een goed begin om voor een mooie prijs de LG Arena te regelen :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:49
Op deze site: http://www.lgarena-km900.nl/lg-arena-aanbiedingen/ staat een leuk overzichtje van waar hij momenteel te pre-orderen is.
daarnaast is ook deze site het bekijken waard:
http://www.gsminfo.nl/mob.../Arena-KM900/aanbiedingen

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik dit nu hier posten of bij het LG Arena (KM900) Topic ...

In ieder geval ... gisteren was de official release.

http://www.lge.com/about/press_release/detail/21132.jhtml

Zat ook te kijken bij gsminfo, en daar zou hij gisteren in de verkoop zijn gegaan.

http://www.gsminfo.nl/nie...ena-vandaag-in-de-verkoop

Al zie ik dat dit nog niet het geval is als ik verder op de site kijk, maar dit zal wel snel gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Ik heb zojuist de Arena besteld bij HI, komt hij waarschijnlijk 4/5 april binnen.
Ik had een HI 25 abbonement, en ik ga nu over naar een Hi Online abbo (Hi 25 + internet)
Kosten zijn: Maandelijks 19,95 voor abbo + 2,50 voor internet (na een jaar gaat internet naar 9,95)
en het toestel is hierbij gratis.
(Toestel is ook gratis bij afsluiten van een nieuw abbonement va Online 20 (dus 14,95 p/m + 2,50 voor internet 1 jaar.)

[ Voor 5% gewijzigd door soepah op 18-03-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefboerrigter schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:25:
Ik heb zojuist de Arena besteld bij HI, komt hij waarschijnlijk 4/5 april binnen.
Ik had een HI 25 abbonement, en ik ga nu over naar een Hi Online abbo (Hi 25 + internet)
Kosten zijn: Maandelijks 19,95 voor abbo + 2,50 voor internet (na een jaar gaat internet naar 9,95)
en het toestel is hierbij gratis.
(Toestel is ook gratis bij afsluiten van een nieuw abbonement va Online 20 (dus 14,95 p/m + 2,50 voor internet 1 jaar.)
Hoe bedoel je gratis bij 14,95 + 2,50 per maand voor 1 jaar? Zover ik kan zien betaal je bij een 1-jarig abonnement icm. Online 20 16,50 + 2,50 (en later 9,95) per maand nog 139 euro. 2-jarig voor die combinatie is het wel gratis inderdaad maar je betaald wel 16,95 per maand en niet 14,95. Wel goede aanbieding verder.
Bron: http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/LG/Arena-KM900/aanbiedingen/Hi?sort=monthprice

Trouwens, bij Vodafone is hij vanaf 20 maart leverbaar zeggen ze. Thx voor de links @stefboerrigter, die waren inderdaad nuttig. Ik heb hem met een t-mobile verlenging besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
@Twisttt, dat 1 jaar sloeg ook op de korting voor internet ( abbo is wel 2 jaar.) kosten zijn dan idd 16,95 pm. Mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:11
Vodafone is echt een drama provider. Ik heb nu in twee jaar tijd al zoveel problemen gehad met de afgrijselijke klantenservice. Nu weer. Ik wil mijn contract verlengen en dat kan je online doen door een smscode aan te vragen en dan krijg je na inloggen een aanbieding voorgeschoteld. Één ding was al bekend...bij verlenging via internet krijg je als bestaande klant 20% korting op je maandelijkse kosten. Wauwww!! Helaas dat iedereen dat krijgt inclusief nieuwe klanten, dus zo speciaal is dat niet. Echter werkt de smscode bij bijna niemand, zodat je altijd moet bellen naar de klantenservice. Klantenservice heeft het altijd druk -hoe kan het ook anders met zo'n slechte service- en na tien keer bellen in vier dagen tijd met de belofte dat ze mij door de drukte twee keer terug zouden bellen, heb ik verschillende antwoorden gehoord.

1. Sorry meneer, het toestel staat nog niet in het systeem. Belt u over een maandje maar terug. :?
Nouja...verdere uitleg is niet nodig wat ik de man allemaal toegewenst heb.
2. Meneer u heeft een zakelijke account, dus moet u een ander nummer bellen.
Ik heb geen zakelijke account, maar dat was niet uit te leggen.
3. Het toestel stond wederom niet in het systeem. Dit keer niet voor de mensen die bellen voor een verlenging. Wel voor nieuwe klanten stond hij in het systeem. 8)7
Dus wel adverteren op internet dat je hem kan pre-orderen, maar dat is dus niet het geval voor bestaande klanten. Ik kan dan wel 20 maart terugbellen, aangezien hij dan leverbaar is en hij dan wel in het systeem zal staan voor bestaande klanten.

Is dit het beleid wat Vodafone wil voeren, zeker voor bestaande klanten. Dikke vinger voor ze. Ik stap over! :(

Dus dat wilde ik even melden, zodat mensen niet zo snel een contract met Vodafone aangaan. Wat ik allemaal niet meegemaakt heb...pfff. En dan heb ik het nog niet over het internet wat ze leveren. Daar doen ze heel wat moeite om de snelheid te knijpen.

Met T-Mobile nooit problemen gehad. Ik denk dat mijn nieuwe provider wordt. Dus als iemand nog suggesties heeft voor eenjarige contracten, dan hoor ik dat graag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen behoeden voor Vodashit.

Edit: Denk dat deze het wordt met nummerbehoud.
Linkje Hi Online Shop

Edit_2: 20 maart en dan kunnen ze hem nog niet leveren. :D Lachertje dat Vodafone. Werd eindelijk teruggebeld, dus twee dagen te laat en ik had in die tussentijd al een paar keer weer gebeld, zoals aangegeven hierboven. Antwoord van Vodashit: Maar meneer, we hebben wel de BB Storm voor u.
Nou bedankt zei ik...deze storm laat ik maar even overwaaien. Daar wil je toch geen zaken meer mee doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Redondo1982 op 20-03-2009 19:58 . Reden: Goede link gevonden ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Bij HI wordt 't ook 1 april dat hij leverbaar is. ik heb 'm nu in bestelling maar ze garanderen niks. aan de telefoon werd me verteld dat ik rekening moest houden met op z'n vroegst 6 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
stefboerrigter schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:53:
Bij HI wordt 't ook 1 april dat hij leverbaar is. ik heb 'm nu in bestelling maar ze garanderen niks. aan de telefoon werd me verteld dat ik rekening moest houden met op z'n vroegst 6 april.
Oke, bedankt voor je informatie. Weet jij trouwens wat over dat Eindeloos online? Ik heb nu verschillende dingen gelezen op internet over Hi en iedereen zegt wat anders. Ik kan er geen touw meer aan vast knopen. Hoe zit het met de FUP en de snelheid? En dat streamen? Ik kan dat allemaal wel opzoeken, maar ik wil het graag van iemand in de praktijk horen.

Dit is het enige wat me nog in de weg staat om tot bestelling over te gaan. Je mag me ook PM.

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 20:26:
Edit_2: 20 maart en dan kunnen ze hem nog niet leveren. :D Lachertje dat Vodafone. Werd eindelijk teruggebeld, dus twee dagen te laat en ik had in die tussentijd al een paar keer weer gebeld, zoals aangegeven hierboven. Antwoord van Vodashit: Maar meneer, we hebben wel de BB Storm voor u.
Nou bedankt zei ik...deze storm laat ik maar even overwaaien. Daar wil je toch geen zaken meer mee doen.
Vodafone wil natuurlijk dat iedereen bij hun pre-ordered en daarom komen ze met zo'n valse datum. Goede keuze om de blackberry storm niet te nemen ook, dat ding wordt helemaal kapot gemaakt in de reviews die ik er over gelezen heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:07:
[...]

Vodafone wil natuurlijk dat iedereen bij hun pre-ordered en daarom komen ze met zo'n valse datum. Goede keuze om de blackberry storm niet te nemen ook, dat ding wordt helemaal kapot gemaakt in de reviews die ik er over gelezen heb :p
Ja, maar als bestaande klant kan je niet pre-orderen. 8)7

Bovendien zit ik nu weer te twijfelen tussen de Arena en de nieuwe Samsung s8300. Toch wel een fijn ding, aangezien je hem uit kan schuiven en toch weer een ouderwets toestenbordje hebt voor bijv. sms. Het wordt weer moeilijker, ook al omdat de s8300 leverbaar is. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb vandaag contact gehad met Hi en ze vertelden me dat ik volgende week aan het begin van de week gebeld zou worden over het toestel. Ben erg benieuwd wat ze me te melden hebben. Ik heb hem 5 maart (de eerste dat dag dat mogelijk was in de hi shop) al besteld, dus ik ga er toch vanuit één van de eerste klanten van Hi de telefoon krijg :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@Redondo1982: apart, ik heb ook zo'n code opgevraagd om te kunnen verlengen, die werkte meteen

heb vanmorgen de Arena besteld bij Vodafone (met verlenging dus), ben benieuwd wanneer ze gaan uitleveren

[ Voor 5% gewijzigd door JarlSX op 30-03-2009 23:54 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:03
Op de site van Hi is sinds vanmiddag de verwachte leverdatum bijgesteld van 1 naar 15 april %(
Er wordt sinds een paar dagen dan wel een speciale Armin van Buuren edition geleverd (op 16Gb micro-sd),
leuk...., formateren dat ding en lekker volgooien met je eigen herrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik wil graag mijn abonnement verlengen maar bij t-mobile kan ik dat niet doen in combinatie met de LG Arena. Als ik via google zoek dan kan ik op 2call.nl wel verlengen in combinatie met t-mobile... hoe zit dat precies? Daar staat overigens dat de levertijd 10 werkdagen is?

Wat is nou het voor / nadeel van verlenging via t-mobile zelf of een website zoals 2call?

Van het gas af? Info, tips & tricks: http://www.gasloosnederlandmagazine.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
kan goedkoper zijn, maar niet altijd

een Samsung Pixon met nieuw (2 jarig) relax 150 abo
bij 2call is de telefoo gratis
bij tmobile kost de telefoon 19,95

maar pak je relax 200 kost ie bij beiden niks

je kan dus gewoon verlengen bij 2call, maar die levertijd is niet gegarandeerd
zeker niet als je ziet dat de Arena bij Hi van 1 naar 15 april is gegaan...

[ Voor 11% gewijzigd door JarlSX op 31-03-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
net Vodafone gebeld. Vrijdag vertelden ze dat de Arena zaterdag zou binnenkomen.

Maar dat is nu "we kunnen niet aangeven wanneer deze binnenkomt"

Ongeduldig afwachten dus maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de HI site stond vorige week dat ie 1 april leverbaar was. Dus ik had hem vorige week besteld alles oke. Ik keek vandaag nog es op de site van HI en nu staat er: ''leverbaar vanaf 15 april''. Betekent dit nu dat iedereen die heb al besteld heeft, hem ook pas na 15 april geleverd kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:28:
net Vodafone gebeld. Vrijdag vertelden ze dat de Arena zaterdag zou binnenkomen.

Maar dat is nu "we kunnen niet aangeven wanneer deze binnenkomt"

Ongeduldig afwachten dus maar
ik bel al vanaf begin maart met vodafone en ben nu nog bezig nadat ze 3000 keer valse beloftes maken.
vrijdag 27 maart iemand aan de telefoon gehad van vodafone, zei dat de telefoon op voorraad was en binnen 5-10 werkdagen zou arriveren en dat ik een bestel bevestiging zou krijgen.
deze heb ik nooit gekregen, ik nog een keer bellen. is hij dus niet op voorraad en vertellen ze gewoon fabeltjes.
ik kan inmiddels op vodafone ook niet meer inloggen op mijn persoonlijk advies gedeelte voor verlengen.

er staat nu wel dat hij vanaf 5 april leverbaar is....zal dit eindelijk de waarheid zijn

en ze zeggen dat je bij verlengen de arena nog niet kan bestellen........ :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
lukte bij mij anders prima. via de site, overigens, telefonisch kon ze 'm niet selecteren

denk dat ze ook maar doorgeven wat LG ze vertelt.
gozer die ik vanmorgen sprak zei dat LG al 3 keer had uitgesteld.

[ Voor 18% gewijzigd door JarlSX op 31-03-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Heb t-mobile gebeld, want daar kun je de LG helemaal niet eens bestellen, laat staan je contract verlengen met die telefoon. En die vrouw zei dat ze daar nog helemaal niks van wist... wss wachten ze tot dat ding ECHT uit is... Kga 'm alleszins niet via 2call.nl ofzo bestellen, want in combo met mijn abonnement moet ik dan 250 euro bijbetalen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Bastardje schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:09:
Heb t-mobile gebeld, want daar kun je de LG helemaal niet eens bestellen, laat staan je contract verlengen met die telefoon. En die vrouw zei dat ze daar nog helemaal niks van wist... wss wachten ze tot dat ding ECHT uit is... Kga 'm alleszins niet via 2call.nl ofzo bestellen, want in combo met mijn abonnement moet ik dan 250 euro bijbetalen :S
Bij toeval kwam ik net iets tegen. Bij Belnu.nl kan je hem bestellen met een T-Mobile simlock. :?
Dat zou dan wel heel tegenstrijdig zijn...

http://www.belnu.nl/T-Mobile/L.G./KM900%20Arena.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Bastardje: dat zal bij tmobile zelf niet anders zijn. wat voor abbo heb je?

@Redondo1982: tegenstrijdig, hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 17:16
Dus wel adverteren op internet dat je hem kan pre-orderen, maar dat is dus niet het geval voor bestaande klanten. Ik kan dan wel 20 maart terugbellen, aangezien hij dan leverbaar is en hij dan wel in het systeem zal staan voor bestaande klanten.

Is dit het beleid wat Vodafone wil voeren, zeker voor bestaande klanten. Dikke vinger voor ze. Ik stap over! :(
Ik denk dat T-mobile inderdaad wacht tot het toestel echt beschikbaar is, om reacties zoals hierboven te voorkomen.
Heb het al vaker meegemaakt dat ik veel langer dan beloofd moest wachten op een nieuwe mobiel die nog maar net leverbaar was (o.a. Sony Ericsson K750i destijds), dit komt denk ik gewoon omdat er onvoorziene dingen mis gaan bij de fabrikant of tijdens het vervoer.
Als de fabrikant toegeeft dat de introductie uitgesteld wordt, zijn er natuurlijk een hoop mensen die toch maar voor een ander toestel gaan, omdat ze niet willen wachten, dus het is ook in hun belang dat de providers geen duidelijke informatie verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
JarlSX schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:50:
@Bastardje: dat zal bij tmobile zelf niet anders zijn. wat voor abbo heb je?

@Redondo1982: tegenstrijdig, hoe bedoel je dat?
Een tegenstrijdig bericht gezien het feit dat ze er bij T-mobile niets van wisten (zie reactie Bastardje), maar nu een website hem wel levert met een T-mobile Simlock.

[ Voor 10% gewijzigd door Redondo1982 op 01-04-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
ik zie op de pagina van belnu niks staan over een simlock

ze bieden 'm gewoon aan met abbo, net als 2call en andere websites

maar leveren kunnen ze nog geen van allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
JarlSX schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:12:
ik zie op de pagina van belnu niks staan over een simlock

ze bieden 'm gewoon aan met abbo, net als 2call en andere websites

maar leveren kunnen ze nog geen van allen
Het staat er toch echt. Onderaan het tekstgedeelte van mijn link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Ja idd, dat is het vreemde ervan... ik heb een relax 100 abo trouwens. Ik hoop wel dat ie vóór mei beschikbaar is bij t-mobile want dat loopt mijn abo af, dus ik moet voor die tijd verlengen, liefst met de arena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik heb op 20 maart me voor ingeschreven op deze telefoon als verlenging van mijn 2 jarige Hi 20 + eindeloos online contract. Zou dus vanaf 1 april leverbaar zijn, gisteren even gebeld, omdat er nu ineens 15 april stond, wel met een extra 16 GB extern microsd kaartje met muziek/filmpjes van Armin van Buren. Ik heb dus even gevraagd of de nieuwe datum ook voor mij gold, of alleen voor de nieuwe bestellingen. Mij werd verteld dat de telefoons nog niet binnen zijn, maar dat ik maandag even terug moest bellen. Verder dus geen uitsluitsel of ik ook die 16Gb krijg en of ik ook moet wachten tot 15 april. Ik wordt er ook wel een beetje kriegelig van. Hoop, dat die snel komt en als ze binnenkomen dat ik dan als een van de eersten er een uitgeleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Joop557 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:47:
Ik heb op 20 maart me voor ingeschreven... Zou dus vanaf 1 april leverbaar zijn, gisteren even gebeld, omdat er nu ineens 15 april stond, wel met een extra 16 GB extern microsd kaartje met muziek/filmpjes van Armin van Buren....
Voor mij hetzelfde, ik kreeg echter te horen dat ik kreeg wat ik besteld had 8)7 (als in, ONDUIDELIJK) ik heb dus besteld toen er nog geen armin van buren pakket was, maar nu is de gewone er niet meer (alleen armin van buren maar)).
Anyway, ik moest dus mijn huidige bestelling opzeggen en opnieuw gaan aanvragen. Dit kon zonder problemen werd me verteld.

Pfff.. heb ondertussen 10 keer gebeld, telkens een andere persoon aan de andere kant van de lijn, maar nu lijkt het goed te zijn doorgevoerd. afwachten dus. :) zal dan maandag ook even weerbellen

Edit:
Vanmiddag op internet mijn orders nog eens nagekeken:
staan ze allebei nog als Actief. dus ik weer bellen, zegt die miep aan de andere kant van de lijn, laat beide pakketjes maar komen, en weiger er 1 aan de deur, dan gaat het vanzelf goed 8)7 8)7 .
vreemde situatie

[ Voor 35% gewijzigd door soepah op 02-04-2009 15:26 . Reden: Nieuwe Info van KPN ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je dan kijken of je bestelling nog actief is als je via internet hebt besteld, en je nieuwe klant bent bij HI? Ik kan dus niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
hoeft ook niet: via: http://www.hi.nl/web/show/id=283135
kun je je ordernummer en de postcode invullen van waar de bestelling afgeleverd moet worden. (Soms lukt bij mij 1e keer niet, gewoon nog een keer invullen / zoeken en dan vind hij 'm wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Weer bij toeval...jullie zullen bijna denken dat ik nog stiekem loop te kijken naar de Arena, maar dat is niet zo. Ik speur wel heel wat sites af, maar voor de Arena liefhebbers...hij is uit voorraad leverbaar bij GSMtrack.nl.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Stef, kun je nu ook zien of er een verschil zit tussen de twee bestellingen, de een de gewone LG Arena en de 2e bestelling de Armin van Buuren bestelling??? Zou ook voor mij interresant kunnen zijn, als ik dan maar niet weer 2 of 3 weken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent status:'' laatste update 27/03/09 voor inschrijving ''

en krijg ik dan ook die armin van buuren edition ofzo of gewoon de normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Joop557 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:01:
Stef, kun je nu ook zien of er een verschil zit tussen de twee bestellingen, de een de gewone LG Arena en de 2e bestelling de Armin van Buuren bestelling??? Zou ook voor mij interresant kunnen zijn, als ik dan maar niet weer 2 of 3 weken moet wachten.
Nee ik zie daar geen verschil in (kan ze beiden zien) en als je naar Hi (of KPN) belt kunnen ze je dat ook NIET vertellen (Staat bij hun in het systeem ook alleen : "Contract XXXX + Online XXX + LG Arena")
Ik denk wel dat beiden hetzelfde is, gezien ze het normale pakket hebben verwijderd (Standaard editie is niet meer leverbaar, enkel de Armin van Buren versie).
wat betekent status:'' laatste update 27/03/09 voor inschrijving ''
en krijg ik dan ook die armin van buuren edition ofzo of gewoon de normale?
Dit betekent dat je ingeschreven staat op een toestel die ze nog niet in levering hebben (VoorInschrijving:))
Je kunt dus niet zien welke editie je hebt. Gezien de datum lijkt het me dat je de Armin van Buren editie hebt besteld, maar zoals ik hierboven al heb gezegd, ik denk dat ze maar 1 pakket hebben (AvB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee dankje :D, ik vind het alleen wel jammer van HI dat ze eerst 1 april noemen en nu 15 april, weer 2 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
OK bedankt Stef, ik zal denk ik dan ook wel die 16G erbij ontvangen, tenzij ze naar de datum van de inschrijving kijken. Maar een 16g is nooit weg natuurlijk, kost toch nog een paar centen in de winkel. Ik wacht gewoon af en zie dan wel. Dat GSMTRACK.NL hem uit voorraad zou aanbieden lijkt me trouwens onjuist, want het betreft ook een Hi abo en die hebben de telefoons nog niet binnen, tenzij we voor de gek gehouden worden door Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
Volgens mij is hij beschikbaar. Krijg zojuist een mailtje via gsmhelpdesk Nederland:

Geachte heer,

Wij hebben goed nieuws voor u. Op 20-03-2009 heeft u uzelf via onze website aangemeld voor onze gratis reminder service voor de LG KM900 Arena. U heeft er wellicht lang op moeten wachten, maar vandaag kunnen wij u goed nieuws brengen: De LG KM900 Arena ligt vanaf vandaag in de winkels.

Ook zie ik dat het toestel sinds vandaag op sites zoals GSMweb.nl, Ritel.nl enz. staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het toestel is vanaf vandaag te koop bij BelCompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Klopt inderdaad. Mijn orderstatus is gewijzigd en wordt nu gepickt in het magazijn. Hopelijk is die er morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Chili schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:36:
Volgens mij is hij beschikbaar. Krijg zojuist een mailtje via gsmhelpdesk Nederland:

Geachte heer,

Wij hebben goed nieuws voor u. Op 20-03-2009 heeft u uzelf via onze website aangemeld voor onze gratis reminder service voor de LG KM900 Arena. U heeft er wellicht lang op moeten wachten, maar vandaag kunnen wij u goed nieuws brengen: De LG KM900 Arena ligt vanaf vandaag in de winkels.

Ook zie ik dat het toestel sinds vandaag op sites zoals GSMweb.nl, Ritel.nl enz. staat.
Klopt
Hier is trouwens een artikel over op GSM Helpdesk
http://gsmhelpdesk.nl/read.php?id=3830&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn order status staat nog steeds op ''voor inschrijving'' hij is voor het laatst geupdate op 27 maart. En op de HI site staat levertijd: 2-5 dagen. Betekent dit dat de bestellers hem binnen uiterlijk 5 dagen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Woohoo, hij staat nu ook op t-mobile! Maar niet als ik m'n contract wil verlengen.... morgen dus even naar de hotline bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastardje schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:40:
Woohoo, hij staat nu ook op t-mobile! Maar niet als ik m'n contract wil verlengen.... morgen dus even naar de hotline bellen :D
bij vodafone kun je hem alleen bestellen als hij al op voorraad is (als je wilt verlengen tenminste zeggen ze)
persoonlijk zit ik nu te twijvelen tussen een omnia en deze maar ik heb alle tijd om te kiezen want mijn bestelling is al behoorlijk vaak mislukt..bel volgende week wel weer.

kan ik mooi wachten op een review van een tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Dit is en blijft het ideale toestel voor een eenjarig contract met een internet bundel. De prijzen zijn heel goed en dan kan je volgend jaar wel weer verder beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardje
Gebeld met de magische hotline van T-mobile, het toestel ligt 9 april in de shops! Jammer dat ik de dag ervoor op vakantie vertrek dus moet ik nog maar 2 weekjes wachten met mijn contract te verlengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn abbo verlengt bij Hi, (waar hij tussen 2-5 dagen geleverd zou worden) maar krijg zojuist een bericht dat deze niet op voorraad is, en dat de levertijd dus langer zal duren dan eerder aangegeven.
Had ook niet anders verwacht eigenlijk, volgens mij is er best veel vraag naar de Arena. Nou ja, even afwachten nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hem op 26 maart besteld, maar heb voor et laatst op 1 april bericht gekregen datie nog niet op voorraad was, en nu staat er levertijd 2-5 dagen. Ik kan ze ook nog niet bellen omdat ik momenteel nog bij vodafone zit. Weet iemand hoe ik ze kan bereiken of wanneer ze leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
net vodafone gebeld, is nog helemaal niet leverbaar en ze weten niet wanneer ie komt. cq ze willen geen datum geven omdat ie al 3 keer is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel, ik had hem besteld bij HI. Dus ik ga automatisch overstappen, maar op de site van HI staat datie leverbaar is. Weet iemand van HI wanneer ie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Ook net contact gehad met vodafone, meneer kon mij vertellen dat ze het al wel binnen hebben maar dat er niet genoeg in voorraad is. En een nieuwe voorraad kon wel een maand duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
Hi heeft nu staan dat als je besteld voor 17:00 uur, je 'm morgen in huis hebt, ben benieuwd:)
aangezien ik vorige maand voor 17:00 uur al heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet voor individuele statusmeldingen. Posts als "hij is verstuurd" voegen niets toe. Ik heb enkele replies verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die dingen die erboven staan gaan niet over de status?
Begrijp het wel maar haal dan alles weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:36
Ik had de tel vrijdag besteld bij hi.nl en de status is nu "Order wordt gepickt in magazijn".
Dus denk dat ze nu weer op voorraad zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 06-04-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was bij mij ook net het geval, en is nu aangepast naar verzonden met pakketservice .. maar sorry daar mag je het hier niet over hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net HI aan de telefoon gehad, hij wordt morgen afgeleverd. Dus neem aan datie bij andere providers ook op voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:27:
net HI aan de telefoon gehad, hij wordt morgen afgeleverd. Dus neem aan datie bij andere providers ook op voorraad is
Absoluut niet. Hi is de enige die hem kan leveren op dit moment. Dan heb ik het uiteraard wel over de providers zelf. Bij Vodafone gaat het waarschijnlijk meer dan een maand duren, reken maar op 2 of zelfs 3 werd mij verteld. T-Mobile verwacht hem ook niet snel en denkt ook aan minstens een paar weken. Hi is de enige die hem direct kan leveren. Dus heb ik hem ook maar bij Hi besteld. Service moet beloond worden. Wat een verschil met Vodafone. Die houden geen klant over zo. Als je wilt verlengen dan kan je geeneens pre-orderen. Er werd me weer een heel verhaal verteld over twee verschillende systemen en de daar bijbehorende distributeurs. 8)7 Zal allemaal best, maar het is van de gekke dat je als bestaande klant niet kan pre-orderen.

BTW...Ik zou eerst een Iphone bestellen, maar dan moest ik weer twee jaar verlengen en vaak was het meer dan twee weken levertijd bij een simlockvrije. Eens goed nagedacht wat ik er nou precies mee ga doen en dan is de Lg Arena een toptoestel. Weer een aantal filmpjes op internet zitten kijken en dan zie je toch wel dat het een geweldig toestel is. Achteraf gezien moet je gewoon altijd bij je eerste gevoel blijven. Achja...een mens kan veranderen, he? ;) Bovendien denk ik toch dat er veel gesleuteld gaat worden met dit toestel en dat maakt het een stuk leuker. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
wat bedoel je nou met dat pre-orderen bij vodafone? telefonisch?

want online velengen met de Arena is me dus wel gelukt.

maar ik ben helemaaaaaal niet blij met die verhalen over 2-3 maanden wachten. zijn ze 'm vergeten te bestellen bij vodafone zelf ofzo. en Hi heeft 'm dus gewoon. als ik dat had geweten had ik ook een nieuw Hi abbo afgesloten ipv vodafoon te verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
JarlSX schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:07:
wat bedoel je nou met dat pre-orderen bij vodafone? telefonisch?

want online velengen met de Arena is me dus wel gelukt.

maar ik ben helemaaaaaal niet blij met die verhalen over 2-3 maanden wachten. zijn ze 'm vergeten te bestellen bij vodafone zelf ofzo. en Hi heeft 'm dus gewoon. als ik dat had geweten had ik ook een nieuw Hi abbo afgesloten ipv vodafoon te verlengen
Pas geleden heb ik het hele verhaal uitgelegd.

Ik had een code voor het online verlengen aangevraagd, maar die deed het niet. Dan word je verzocht om te bellen. En telefonisch kan je hem niet pre-orderen. Snap jij het nog? Ik neem aan dat ze alles in één systeem zetten. Of hebben ze daar ook al twee systemen voor? |:(

En je kan Vodafone gewoon annuleren. Zie link...Klik en dan onder 'veelgestelde vragen-->>bestelling annuleren'. Je hebt twee opties, namelijk bellen en mailen. Ik zou bellen en dan direct bij Hi bestellen. Dan heb je hem overmorgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
hmm, wordt kiezen tussen wachten of meer betalen

kan bij vodafone verlengen, met 2 jaar. ga ik van 17,50 naar 18 euro, 70 bijbetalen voor het toestel

voor een Hi20 abbo (2jr) van 16,95 p/m betaal je 110 voor het toestel, en nog 25 entree kosten
Hi25 (2jr) zit op 20 p/m, toestel 60 en ook entree kosten van 25, abbo is 2 euro duurder, maal 24, is dus nog 48 euro erbij

ik wacht nog even deze week af, kijken wat vodafone doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
JarlSX schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:04:
hmm, wordt kiezen tussen wachten of meer betalen

kan bij vodafone verlengen, met 2 jaar. ga ik van 17,50 naar 18 euro, 70 bijbetalen voor het toestel

voor een Hi20 abbo (2jr) van 16,95 p/m betaal je 110 voor het toestel, en nog 25 entree kosten
Hi25 (2jr) zit op 20 p/m, toestel 60 en ook entree kosten van 25, abbo is 2 euro duurder, maal 24, is dus nog 48 euro erbij

ik wacht nog even deze week af, kijken wat vodafone doet
Als je eindeloos online er bijneemt is die helemaal gratis en ook geen aansluitkosten. En de eerste drie maanden korting. Wat heb je aan dit toestel zonder internet, je mail en zo wil je toch ook????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
  • Laatst online: 15:57
Ik ben zojuist gebeld door The Phone House, de Arena is binnen. dus voor degenen die hem nog niet besteld hadden istie nu af te halen.
ik verwacht hem deze week thuisgestuurd van Vodafone Online Winkel.

Zou iemand zsm een review willen plaatsen? ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
Ik ben net een vestiging van The Phone House (Steenweg Utrecht) binnengelopen, hier hadden ze hem alleen met Hi Simlock.
Een eindje verderop in de T-mobile winkel heb ik hem wel kunnen vinden, ze hadden hem vanmorgen binnen gehad. Gelijk mijn abonnement maar verlengd, ik zal kijken of ik vanavond even tijd vrij kan maken om een reviewtje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
hmmm, site van vodafone is veranderd. stond eerst een label "binnenkort verkrijgbaar" op de foto van de telefoon, die is nu weg. dus misschien toch geen maanden wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Nee dat klopt inderdaad het label is weg en er is ook geen verwachtingsdatum meer.
ik heb nu zo'n beetje iedere dag contact met vodafone, ze verwachten dat de levering van deze week (vandaag of morgen) de arena bevat en dan gaan ze hem gelijk versturen. Ik zou dan zo'n beetje de eerste moeten zijn die hem krijgt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je droom niet verpesten, maar ze hebben het label weg gehaald omdat deze voorlopig helemaal niet leverbaar is bij Vodafone. Pas over 1 of 2 maanden. Zie liegen daar elke keer bij Vodafone, niet te vertrouwen die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook deze mobiel in handen (besteld bij HI.nl). Nu heb ik alleen een vraagje, want ik snap er zelf echt niks meer van. Scenario:

Ik heb momenteel een abbonement (sim-only) bij Orange. De opzegtermijn is 3 maanden, maar ik heb al wel mijn USIM-kaart binnen voor HI.nl en hierbij een 0 euro abbonement. Is het nu gek om te denken dat ik gewoon die USIM-kaart niet gebruik 3 maanden, maar wel mijn sim-only orange abbonement ? Ja, ik kan dan even geen gebruik maken van de voordelen van HI (internet, betere tarieven/netwerk), maar ik betaal dan immers geen dubbele kosten want mijn 3 maanden opzegtermijn verbruik ik dan en van het HI 0 euro abbonement niks. Nu begrijp ik dat de LG Arena van HI dan wel simlock vrij moet zijn om deze orange sim-only sim-kaart te accepteren? Het nadeel is ook dat als ik wel gebruik "moet maken" van de HI simkaart, dat ik dan 3 maanden lang een ander nummer heb en daarna wederom mijn oude heb die ik ook zou houden als ik gewoon via orange kan blijven bellen en HI 0 euro abbo niet gebruik.

Hoop het zo voldoende uitgelegd te hebben en hopelijk kan iemand mij graag even opheldering geven. Mocht dit hier niet thuis horen dan hoor ik dat ook graag.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcComm
Nee,, als dat echt waar is wordt ik GEK!
ik heb op 13 februari de Lg Renoir besteld daar, was toen niet op voorraad heel gezeik, totdat de Arena in beeld kwam, ik gelijk die besteld heb ik nog zeker 8x voor moeten bellen ze werken allemaal langs elkaar heen daar. zowel via telefoon als online chat als mail contact gehad.

Nu verwacht ik hem dus deze week en jij verpest mn droom! :P Haha. ik vraag me alleen af hoe je dat zo zeker weet..?

Ik ga ze nu direct bellen en als het antwoord me niet bevalt stap ik op mn fiets naar de dichstbijzijnde winkel die hem wel heeft.. GEK wordt ik hiervan..

Bedankt voor je attentie,

je had het helemaal mis vriend, ik heb ze gebeld en het toestel is vandaag binnengekomen. ik word zsm gebeld voor een afleverafspraak. Eindelijk eens goed bericht van Vodafone _/-\o_ _/-\o_

nogmaals edit: ik ben rond 18.00 gebeldt en morgen tussen 12.00 en 16.00 wordtie thuisgebracht. Ja het duurt even voordat ze hem binnenhebben maar verder werken ze nu wel snel.. eindelijk

[ Voor 23% gewijzigd door PcComm op 08-04-2009 19:10 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet je al meer? Hoor dit van verschillende mensen namelijk, kan het mis hebben, maar denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
*weg* Dit topic is voor discussie over levertijden van shops en de bijbehorende abonnementen. Posts over individuele statusupdates bij bestellingen horen hier niet thuis.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Dit topic is voor discussie over levertijden van shops en de bijbehorende abonnementen. Posts over individuele statusupdates bij bestellingen horen hier niet thuis.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Die van mij gaat terug naar HI, want ook daar houden ze zich niet aan de afspraken. Er wordt nergens melding gemaakt van een simlock op het toestel, zelfs in de lijsten van unlockcodes komt hij nog niet voor. Het staat ook niet op de doos, niet op het toestel, niet op de orderbevestiging en zelfs door de telefoon werd mij verteld dat ik tot die tijd gewoon mijn simkaartje van Vodafone kon gebruiken. Je zou zeggen, nou je zit nou met het toestel, dus dan komen we maar met een oplossing voor deze klant. Nee ho maar...als je hem wilt laten unlocken, dan kost dat € 68,-. Daarbovenop komt nog eens de wachttijd van tenminste 15 werkdagen. Weg met HI. Ik moest Vodafone nog bellen en daar nog maar eens gevraagd naar het toestel. Je hebt geen interesse meer in een provider en je gaat er vanuit dat het toestel nog niet binnen is, maar dan is hij daar in één keer op voorraad. 8)7 Gekker moet het niet worden. Ik de hele situatie uitgelegd en toen kwam ze met een mooi aanbod voor één jaar. Dus dat maar weer gedaan. Hij komt tussen 5-10 werkdagen binnen via TNT en dan gaan we verder spelen met de Arena. Ik ga straks nog wel even dat kaartje kopiëren van Hi met de muziek van Armin. Heb ik toch het gevoel er nog iets aan over gehouden te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Commentaar kan via DM of mail.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Redondo1982

Lees ik hier implicitiet in jouw post het antwoord op mijn vraag een paar posts boven jou? Ik word dus "gedwongen" het nieuwe toestel MET het Hi 0 euro abbonoment te gebruiken of nog 3 maanden gebruik te maken van mijn oude mobiel + abbonement...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:42:
@Redondo1982

Lees ik hier implicitiet in jouw post het antwoord op mijn vraag een paar posts boven jou? Ik word dus "gedwongen" het nieuwe toestel MET het Hi 0 euro abbonoment te gebruiken of nog 3 maanden gebruik te maken van mijn oude mobiel + abbonement...?
Ik ben niet degene tegen wie werd gepraat maar als ik jullie verhalen vergelijk... (en na het testen van een t-mobile kaartje in mijn KM900) kan ik bevestigen dat je nog 3 maanden vastzit aan je oude toestel + je oude abo...

Of je pakt je verlies en begint nu gewoon te bellen met de Arena en het Hi abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Ik heb eergister nog Vodafone aan de lijn gehad (nadat ze een sms stuurden met het bericht dat mijn gekozen toestel niet meer leverbaar is, en dat ik een nieuwe moest uitkiezen). Ze vertelden me dat het minimaal nog een maand ging duren, maar wss langer. Uiteindelijk toch maar gekozen voor een toestel op voorraad (LG Renoir).

Maar nu lees ik dat Vodafone de Arena wel op voorraad heeft en aan het versturen is? Nou lekker dan :P
Toch maar weer bellen of ik de Arena nu wel kan krijgen binnen een maand.

edit: Ja hoor, inderdaad meneer, de LG Arena is momenteel leverbaar. Ik ga de bestelling nu handmatig voor u invoeren.....hij is binnen 5-7 werkdagen bij u.

Ik maak nog netjes melding van mijn vorige wijziging van twee dagen geleden naar de Renoir, maar die bleek helemaal niet in het syteem te staan (de Renoir) :O

Nou ja, ik zie het allemaal wel. Ik heb nog een werkende mobiel en mijn abonnement loopt pas over 2.,5 maand af. Maar of dit nou echt service te noemen is...

[ Voor 32% gewijzigd door Zeddicius op 08-04-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hutzpod

Bedankt voor de opheldering. De enige andere optie zou misschien zijn het Simlock vrijmaken van de LG Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:49:
[...]

Ik ben niet degene tegen wie werd gepraat maar als ik jullie verhalen vergelijk... (en na het testen van een t-mobile kaartje in mijn KM900) kan ik bevestigen dat je nog 3 maanden vastzit aan je oude toestel + je oude abo...

Of je pakt je verlies en begint nu gewoon te bellen met de Arena en het Hi abo.
Dat zeg ik... ;)
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:37:
@Hutzpod

Bedankt voor de opheldering. De enige andere optie zou misschien zijn het Simlock vrijmaken van de LG Arena?
Alleen het legaal unlocken is mogelijk, maar duurt minimaal 15 werkdagen en kost € 68,-. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orkaanwind
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 11:57
*weg* Hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Is er al iets bekend wanneer (of?) deze telefoon los in de verkoop gaat? Ben op zoek naar een vervangend toestel en deze spreekt me erg aan.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, vodafone is weer lekker bezig... Van de een lees ik dat ie inmiddels binnen is, de ander laten ze weten dat het nog een paar maanden gaat duren en mij hebben ze eergisteren gebeld dat het minimaal nog 2 weken gaat duren. Ik vraag me af waar aan t doen zijn. Bij de klatenservice snappen ze inmiddels niet meer wat de verkoop aan het doen is. Ze weten daar niet eens of het toestel leverbaar is....

Ik zit al een aantal jaar bij vodafone, heb nooit klachten gehad, maar hier zijn ze toch een beetje vaag bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:51:
Hahaha, vodafone is weer lekker bezig... Van de een lees ik dat ie inmiddels binnen is, de ander laten ze weten dat het nog een paar maanden gaat duren en mij hebben ze eergisteren gebeld dat het minimaal nog 2 weken gaat duren. Ik vraag me af waar aan t doen zijn. Bij de klatenservice snappen ze inmiddels niet meer wat de verkoop aan het doen is. Ze weten daar niet eens of het toestel leverbaar is....

Ik zit al een aantal jaar bij vodafone, heb nooit klachten gehad, maar hier zijn ze toch een beetje vaag bezig!
Ik kan bevestigen dat hij binnen is.Heb meerdere malen gebeld om te verlengen met een LG Arena. Echter maken ze het bij Vodafone erg bont. Als je wilt verlengen en hij is nog niet binnen, dan is hij niet selecteerbaar in het systeem. Voor nieuwe klanten echter wel. Hij was nu dus te selecteren en dan is hij dus op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal ik dit weg hier?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone is en blijft lekker bezig... Omdat het toestel niet meer op voorraad was (31 maart besteld) hebben ze mijn bestelling geannuleerd. Helaas waren ze ff vergeten dit aan mij te melden. Ik kwam er dus pas achter toen ik belde waar mijn toestel bleef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Arena is inmiddels ook gewoon unbranded en 100% simlockvrij te krijgen...

http://www.pdashop.nl/pro...lg-arena-simlockvrij.html
Pagina: 1