Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 12:07
Anoniem: 305808 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:36:
Ik heb nu de 1.48 er op gekregen! Maar, hij is wel in het engels!? En bij language staat er alleen Engels?
Hoe krijg ik die in het Nederlands?
Weet je zeker dat het de 1.48 is en niet de 1.51? 1.51 is alleen maar in het engels.
In andere versies zou Nederlands er standaard bij moeten zitten. Tijdens de setup ff Nederlands aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305808

Nee, heb hem nu terug gezet naar 078 en nog is alleen engels mogelijk! Kan het zijn dat ik het verwijderd heb van mijn pc, en dat daarom alleen Engels mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 12:07
Anoniem: 305808 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:11:
Nee, heb hem nu terug gezet naar 078 en nog is alleen engels mogelijk! Kan het zijn dat ik het verwijderd heb van mijn pc, en dat daarom alleen Engels mogelijk is?
Tijdens en na de setup vraagt hij bij mij altijd welke talen ik van plan ben te gebruiken, zodat hij de andere kan verwijderen, misschien per ongeluk Nederlands vergeten daar.
Al eens goed rondgeneusd in de Desktop Manager op Apploader? Ik neem aan dat er daar wel een optie staat om talen te herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij het installeren in apploader (ook in DM geloof ik) kan je als het goed is nederlands aanvinken.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Er zijn toch wel genoeg tutorials te vinden op het WWW voor het up en downgraden van de BB Storm OS..

En als je inderdaad even goed kijkt kun je verschillende keren de Nederlandse taal aanvinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:19

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica