Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Anoniem: 274955
tevens is er een beta van Skyfire voor de storm wat dus ook een browser is en daarvoor een alternative keus is....
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 274955 op 12-05-2009 20:18 . Reden: edit ]
Nu hopen dat dit allemaal goed gaat werken en dan afwachten hoe het verder gaat draaien...
EDIT
Ik heb de patchtoegepast en de locking/unlocking werkt weer naar behoren.
Tevens heb ik nu een Iberry thema van JC Design gekocht die net op crackberry app store stond.
Ik heb laten we zeggen HAD hem er op zitten.
De thema werkte wel leuk maar het is niet echt een goede noemenswaardige thema want je blackberry gaat erdoor hangen heb ik nu zojuist geleerd.
Ik kreeg constant een zandloper in beeld als ik door het menu heen wou en fatsoenlijk bellen is ook niet echt mee te doen aangezien het een grafische schil om je blackberry heen is
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 274955 op 13-05-2009 14:32 ]
Alvast, bedankt
Is je telefoon geunlocked???? want Vodafone geeft bij Abbonementen een Vodafone lock mee op het toestel aangezien er veel mensen zijn die direct een abbo afsluiten voor de duurste telefoon en hem dan direct doorverkopen op marktplaats bv.
Dus dit is even uitzoeken voor je.
Is dit wel het geval dan zullen ze hem niet de unlock code geven tenzij hij geloof ik iets van €90,00 boete ervoor betaalt of dat de telefoon ouder dan een jaar is maar de storm is nog niet zolang uit...
Qua vrijgeven van de PIN weet ik niet en waarschijnlijk (vodafone kennende) zullen ze dit apart aanslaan.
*weg* Dit staan we niet toe, zie het beleid.
Dit is sowieso een aanrader om te doen aangezien de Blackberry constante internet verbinding vereist voor push email etc...
Dus voor in het buitenland is dit absoluut een aanrader om te doen anders zit je met mega hoge rekeningen.
[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 14-05-2009 00:26 . Reden: niet goed er in gezet en dingetjes vergeten ]
Ik ga morgen naar de t-store om te kijken als er nog oplossingen zijn.
Want this BlackBerry® device is registered with a different carrier = deze blackberry handheld is op een ander netwerk geregistreerd = Vodafone = probleem voor jou.
Wat ik me nu dan ook bedenk is dat je geen garantie meer op het toestel hebt aangezien Vodafone zelf niet de lock verwijderd hebben. Dat kan dus ook betekenen waarom hij niet geunlocked is qua PIN bij Vodafone.
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 274955 op 13-05-2009 23:57 . Reden: weer dingetjes veranderen ]
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 14-05-2009 00:28 ]
same here. dat hinderlijke probleem ook weer opgelost.Anoniem: 274955 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:34:
Ik heb nu de officiele 1.41 er weer opgezet en ik heb de unlocking probleem aangepakt op de manier zoals de Blackberry ninja in 1 van zijn laatste posts beschreef.
Nu hopen dat dit allemaal goed gaat werken en dan afwachten hoe het verder gaat draaien...
EDIT
Ik heb de patchtoegepast en de locking/unlocking werkt weer naar behoren.
ik denk trouwens dat ik garmin maar gewoon op de amerikaanse website bestel. daar is gewoon de europese versie te bestellen. heb ik misschien begeleiding in het engels, maar daar kom ik wel overheen.
iig, lijkt me geen probleem om te installeren op een 'nederlandse' storm.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Ik heb even een vraagje...
ik zit er aan te denken om de BlackBerry Storm (9500)
maar nu vraag ik me af of dit een goeie mobiel/pda is..?
Ik wil dat er sowieso Outlook opzit (en het liefst draadloos kan internetten) en een ingebouwde GPS opzit.. en natuurlijk kan bellen/smsen haha
en voor de rest kan ik me niet zo snel bedenken wat er op moet zit zitten eigenlijk gewoon voor de rest de standaard dingen zoals op een PDA zit.
Welkom op GoT!Baass schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:44:
Hallo,
Ik heb even een vraagje...
ik zit er aan te denken om de BlackBerry Storm (9500)
maar nu vraag ik me af of dit een goeie mobiel/pda is..?
Ik wil dat er sowieso Outlook opzit (en het liefst draadloos kan internetten) en een ingebouwde GPS opzit.. en natuurlijk kan bellen/smsen haha
en voor de rest kan ik me niet zo snel bedenken wat er op moet zit zitten eigenlijk gewoon voor de rest de standaard dingen zoals op een PDA zit.
blij dat je interesse hebt in de storm, want het is een heerlijk toestel
verder staat er in dit topic heel veel info. gebruikservaringen, maar ook over de software die er op staat, en wat je er mee kunt. succes met lezen!
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Start soms spontaan opnieuw op maar het irritante is het vergrendelen.
Ik kan hem nu op iedere knop aanzetten zeg maar dan gaat die direct van de vergrendeling af.
Stop ik hem in mijn zak heb ik dus de kans dat ik overal op druk (gelukkig duw ik niet hard)
Is er nu ergens een instelling hiervoor te vinden?
A life? Where can I download it??
probeer het topic es te lezen, doe es gekRuffian schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:39:
Ik heb mijn BB geupdate (versie 4.7.0.141) via de BB manager sinds die tijd heeft mijn BB keuren
Start soms spontaan opnieuw op maar het irritante is het vergrendelen.
Ik kan hem nu op iedere knop aanzetten zeg maar dan gaat die direct van de vergrendeling af.
Stop ik hem in mijn zak heb ik dus de kans dat ik overal op druk (gelukkig duw ik niet hard)
Is er nu ergens een instelling hiervoor te vinden?
http://www.engadget.com/2...blackberry-storm-2-shots/

maar de fw blijft ruk natuurlijk.
Bij mij reset ie ook op willekeurige momenten.
soms ook tijdens het opladen midden in de nacht ofzo
sommige apps werken niet meer,of lopen telkens vast.
Het opstarten duurt ook tergend lang.
Het ergste: ik kan niet downgraden.
Met veel moeite kom ik aan .078, maar daarna zijn mijn opties voor 122 of 131 pleite.
ook herinstalleren helpt niets.
gevolg: ik zit weer op .078
(die werkt iig)
ben ik niet met je eens. heb er eigenlijk weinig problemen mee.
laat ik het anders zeggen: ik heb er eigenlijk niet meer problemen bij gekregen
Maar ben je verplicht om een abbo bij vodaphone te nemen? om alles goed te laten werken? zoals je mail en internet enzo? (ik wil btw gewoon bij HI blijven)
en werkt alles wel goed? omdat ik hier en daar lees dat niet alles goed werkt ivm de laatste update?
want opzich lijkt mij het een hele goeie telefoon...
maar dat kan ik mis hebben...
Ik zit dan weliswaar bij vodafone, maar op een regulier data plan.
en de browser werkt gewoon.
baass, je mail werkt alleen via 3rd party software dan
Heb nu zelfs 4.6 en 4.5 al gedownload, maar ook die geven dezelfde fouten.
Als admin uitvoeren, compatible mode aan, UAC uit... eht maakt allemaal niets uit.
De installatie breekt telkens vroegtijdig af
Anoniem: 302654
ik heb sinds een paar dagen ook de storm geweldig ding!
Echter zit ik met een klein probleempje, ik krijg Jmirc of ultra-irc die fone compatible zijn niet aan de praat, blijf een melding tunnel failed krijgen, nou lijkt het mij dat ik het APN niet goed heb in gesteld, op het moment gebruik ik blackberry.vodofone.nl gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone.
iemand die me hier verder mee kan helpen?
Als het om een los toestel gaat zou je live.vodafone.nl of office.vodafone.nl eens moeten proberen.
Edit: Ben de meest voor de hand liggende vraag vergeten: doet je internet het wel gewoon? Als dat zo is ligt het eerder aan de werking van het IRC programmatje zelf.
[ Voor 21% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 18-05-2009 05:25 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik gok er op dat je browser Vodafone Live! Wap 2.0 heet
Heb gisteren nog een nieuwe app geinstalleerd. DynaStorm.
Kun je een test doen met je auto, van een 1/4 mijl waar hij het aantal pk's en snelheid berekend etc. (dyno run)
Het programma maakt hierbij gebruik van de accelerometer in de Storm. Het zou inderdaad moeten werken!
Helaas nog geen tijd gehad om dit met mijn autotje te testen, ik zal mijn bevindingen hier posten!
Neemt niet weg dat ik er al wel druk mee bezig ben geweest en een groot deel van de topicstart af heb. Misschien ben ik wel veel te uitgebreid bezig like [Ervaringen] Nintendo DSi - Deel 1
Mocht je nog evt. suggesties hebben voor de topicstart, DM'en mag altijd
Dus hou de bekende sites in de gaten want het zal niet meer lang duren voordat deze lekt voor de 9500. (naar verwachting dan en gekeken naar het verleden)
zit er nu een beetje mee te rommelen..
maar hoe zet ik die software oid erop en wat kan ik het beste gebruiken ik heb al gelezen dat sommige funambol (?) of 3RD party ofzo gebruiken?
Sommige software moet je eerst downloaden op je PC. Vervolgens open je desktop manager, application loader, add / remove applications, selecteer browse en ga naar de plek waar je het bestand hebt gedownload.
Succes en veel plezier met je Storm!
ligt eraan.Baass schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 01:22:
ik had hem bestelt en vandaag binnen!
zit er nu een beetje mee te rommelen..
maar hoe zet ik die software oid erop en wat kan ik het beste gebruiken ik heb al gelezen dat sommige funambol (?) of 3RD party ofzo gebruiken?
heb je nou een BIS of niet?
zo niet,
ga dan naar my.funambol.com
de rest wijst zich vanzelf. Je krijgt de software ook vanzelf binnen.
3rd party (third party) betekent software van een derde...
[ Voor 7% gewijzigd door paQ op 21-05-2009 10:25 ]
Hij is gewoon simlockvrij dus heb geen vodaphone.
maar ik ga wel kiken op my.funambol.com
bedankt
(opties, geavanceerd, TCP/IP instellingen)
1. De telefoon geeft aan dat ik 1 ongelezen bericht hebt. Maar zowel in mijn postvak sms en e-mail staat geen ongelezen bericht. Hoe kan ik deze melding verwijderen?
2. In Media Afbeeldingen heb ik een foto staan die ik graag als beginscherm wil instellen. Als ik de afbeelding open en ik de afbeelding instel als begin scherm krijg ik hem niet als beginscherm te zien, terwijl dit met de .78 firmware wel lukte.
Iemand een oplossing voor mijn 2 vragen?
Alvast bedankt!
Groeten Mark.
[ Voor 4% gewijzigd door Mark04 op 21-05-2009 17:13 ]
nee flauw...
maar voor mij wel de oplossing. Heb niets dan gezeik en raandom reboots met .141
78 is nou eenmaal stabieler (bij mij) alhoewel dt je wat kleinigheidjes mist in met name de tekstinvoer.
Anoniem: 171757
Hier heb ik waarschijnlijk wel een oplossing voor. Wat je kan doen is de ouderwetse battery pull. Werkt meestal. En als dit niet werkt kan je naar je inbox gaan, de balk met de datum van de laatste mail selecteren, BB-knop, en dan 'vorige als geopend markeren' kiezen... werkt zowel voor mail als sms.Mark04 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:07:
Zojuist de Firmware geupdate van .78 maar .141. Nu heb ik 2 kleine vragen en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.
1. De telefoon geeft aan dat ik 1 ongelezen bericht hebt. Maar zowel in mijn postvak sms en e-mail staat geen ongelezen bericht. Hoe kan ik deze melding verwijderen?
Bedankt voor je reactie, maar zowel het "vorige als geopend markeren" als de "battery pull" hebben het nog niet opgelost.Anoniem: 171757 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:23:
[...]
Hier heb ik waarschijnlijk wel een oplossing voor. Wat je kan doen is de ouderwetse battery pull. Werkt meestal. En als dit niet werkt kan je naar je inbox gaan, de balk met de datum van de laatste mail selecteren, BB-knop, en dan 'vorige als geopend markeren' kiezen... werkt zowel voor mail als sms.
Groeten Mark.
Probleem 1 is inmiddels opgelost.Anoniem: 171757 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:23:
[...]
Hier heb ik waarschijnlijk wel een oplossing voor. Wat je kan doen is de ouderwetse battery pull. Werkt meestal. En als dit niet werkt kan je naar je inbox gaan, de balk met de datum van de laatste mail selecteren, BB-knop, en dan 'vorige als geopend markeren' kiezen... werkt zowel voor mail als sms.
Ik maak gebruik van het persoonlijke menu en heb dus enkele toepassingen verborgen die ik toch niet gebruik.
Standaard staat "berichten" in het menu, maar na het instellen van mijn gmail account op de blackberry kreeg ik een extra "berichten gmail" functie erbij waar al mijn mails op binnen komen. De standaard "berichten" gebruik ik dus niet, deze heb ik ingesteld op "niet weergeven". Maar na de firmware update kwam dus in de standaard "berichten" een Registratie mail van Blackberry binnen. Deze zag ik natuurlijk niet omdat "berichten" in het menu op niet weergeven stond.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Groeten Mark.
Waarschijnlijk is dat een gemistte call.Mark04 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:53:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar zowel het "vorige als geopend markeren" als de "battery pull" hebben het nog niet opgelost.
Groeten Mark.
nieuws: Opvolger Blackberry Storm krijgt normaal capacitief touchscreen
Zelf heb ik er een gedeelde mening over. Aan de ene kant vind ik het resistieve scherm zoals de huidige Storm heeft prettig gezien je nu niet snel per ongeluk op de verkeerde toets drukt, aan de andere wel vervelend. Mocht de Storm 2 uitkomen, zal ik hem zeker uitproberen om te kijken of het werkelijk een meerwaarde biedt.
Die applicatie Dyna Storm klinkt grappig. Waar kan ik die vinden?
bvd Arthur
Iemand ervaring met paypal? Ik wil graag wat Storm apps aanschaffen via Mobihand en nu heb ik een bedrag overgemaakt van mijn bankrekening naar mijn paypal account.
Wanneer ik nu die apps wil betalen maakt paypal zo'n e-check aan waardoor het alsnog 5-7 dagen duurt en mijn saldo op mijn account niet gebruikt wordt... Ik wil uiteraard die apps betalen via mijn paypal tegoed. Hoe doe ik dit??
Ja precies maar dat is dus die zogenaamde e-check. En dat duurt 5-7 dagen en ik heb natuurlijk dat bedrag niet voor niets naar mijn paypal account over laten schrijven.. ik kom er niet echt uit. Ik kom er wel uit.. blijkbaar moet je de valuta omdraaien.. raar verhaal!DaMarcus schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:22:
Je kunt ook direct betalen en wordt het van je bankrekening afgeschreven.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 171757 op 24-05-2009 13:38 ]
Je kunt hem opzoeken via App World!middelsluis schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 09:57:
Tommy,
Die applicatie Dyna Storm klinkt grappig. Waar kan ik die vinden?
bvd Arthur
Helaas nog steeds niet zelf kunnen testen..
je kunt hem wel gewoon in amerika bestellen trouwens. daar niet van.Geachte heer den Rooijen,
Dit product gaat niet naar Nederland komen maar is inderdaad wel te gebruiken in Nederland.
met vriendelijke groet,
het Garmin (Nederland) team
Anoniem: 234095
1. Bestandsoverdracht: Hoe kan ik mp3`s en video bestanden op mijn Storm zetten vanaf de PC?
Ik sluit de Storm aan en kan dan gewoon via de Desktop Manager programma`s installeren en software updaten, maar echt 1 op 1 dingen op de Micro SD kaart zetten lukt me niet. Ook via de windhoos verkenner lukt het niet.
2. GMail: Ik heb gmail ingesteld als e-mail account op de Storm. Bij versie .78 werden de gelezen mailtje via de Storm ook als gelezen gemarkeerd in het postvak zelf op de GMail server wanneer ik deze checkte via de PC.
Nu met versie .141 blijven de gelezen mailtjes op de Storm ongelezen op de GMail server zelf. Dus ik moet alle mailtje die ik gelezen heb via de Storm achter de pc nogmaals openen om ze daar ook als gelezen aan te geven.
Iemand een oplossing voor 1 van mijn vragen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten Mark.
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Edit: De leak heeft problemen met custom themes, dus als je daar aan gehecht bent, kan je deze beter overslaan.
[ Voor 30% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 01-06-2009 21:35 ]
Ook zou de battery het langer volhouden, alhoewel dat nog even afwachten is.
Toch hoop ik dat RIM binnenkort eens met de 5.0 versie uitkomt
Anoniem: 295085
Klopt man, dat probleem heb ik ook. Met internetblox gaat dat wel, met bis niet meerAnoniem: 234095 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:31:
Ik twee dagen lopen klooien om mijn bb als modem te gebruiken als modem voor mijn laptop, dacht ik ik bel vodafone even en wat denk je mag dat niet staat in de voor waarden. Je moet dan een ander abbo hebben
Maar het mooie is (was) dat vodafone dat niet kan zien hoe je je data gebruikt.
Alleen jammer van 't ontbreken van een NL language pack.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Helaas nog geen NL language mja..
En de themes support is ook brak, ga hem toch even proberen!
Anoniem: 235256
+ 1 !!!!!!!MrJ schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:39:
.151 is smoooooooooth!
Alleen jammer van 't ontbreken van een NL language pack.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik had bij het opstarten 46mb vrij
Heb de volgende apps geinstalleerd:
- Amaze
- DynoStorm
- MeterBerry
- Quickpull v2
- Shazam
- StormLevel
- BerryWeather
- nextdualpack spel
- App World
Ik heb de thema's moeten verwijderen(werkte niet meer met 151), maar dat boeit me niet zo zeer
Na 20h van uptime was mijn geheugen gedaald naar 43mb, en het is er niet onder gekomen!!
Beste OS tot nu toe!
Fadings van menu's zijn erg mooi!
Het locken en unlocken gaat erg snel
Colorbanding is weg, dacht dat ik het verschil niet zou zien maar ik het scherm is nu veel beter!
(geen NL taal mja boeie)
Nog 2 puntjes om aan te werken bij RIM:
- Theme support moet weer verbeteren!
- Flick scrolling!
Batterijduur heb ik nog niet echt kunnen testen, veel te veel mee liggen spele gisteren. Hierover later meer!
Over het algemeen een geweldige OS tot nu toe!
Dus tot dusverre imo 't beste OS so far. Alleen nog even uitzoeken hoe de autocorrect uit te zetten op sms/mail aangezien deze op Engels staat.
Berichten --> Options --> Spell Check --> Auto CorrectionMrJ schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:40:
Alleen nog even uitzoeken hoe de autocorrect uit te zetten op sms/mail aangezien deze op Engels staat.
Ik ben ook al een paar maanden de gelukkig bezitter van de Storm, leuk apparaatje hoewel ik de WiFi toch wel mis, en ik echt in oorlog zat destijds met .78
Nu ga ik vanavond ook maar eens .151 proberen.. lijkt me erg intressant.
Alleen, ik zie dat jullie App World er op zetten, deze is toch niet beschikbaar voor nederland? hoe doen jullie dat dan? of is dat een semi-legale wijze wat niet over het forum besproken mag worden?
Zoek even op de forums van crackberry.com staat een zip file ergens.Razelim schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:28:
ik zie dat jullie App World er op zetten, deze is toch niet beschikbaar voor nederland? hoe doen jullie dat dan? of is dat een semi-legale wijze wat niet over het forum besproken mag worden?
(volgende keer kun je zelf even zoeken in dit topic staat namelijk al eerder vermeld
Anoniem: 235256
Wil ook graag weten hoe dat zit met App World, officieel aangemeld maar niet te gebruiken vanuit NLRazelim schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:28:
Hallo, mijn eerste post hier
Ik ben ook al een paar maanden de gelukkig bezitter van de Storm, leuk apparaatje hoewel ik de WiFi toch wel mis, en ik echt in oorlog zat destijds met .78
Nu ga ik vanavond ook maar eens .151 proberen.. lijkt me erg intressant.
Alleen, ik zie dat jullie App World er op zetten, deze is toch niet beschikbaar voor nederland? hoe doen jullie dat dan? of is dat een semi-legale wijze wat niet over het forum besproken mag worden?
Edit: Probleem opgelost. Het zat hem in iets wat ik heb verwijderd met Crackmem. Heb nu een install gedaan waarbij ik alleen de wallpapers en sample video en een paar chat clients heb verwijderd en nu laadt hij weer gewoon op.
[ Voor 34% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 04-06-2009 13:49 ]
Zelf heb ik hier geen last van, de mijne heeft vanacht gewoon aan de lader gehangen, en hij heeft netjes de batterij weer volgestouwd naar 100%!Hmtsjmftsch schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:06:
Ik kan bij .151 mijn telefoon niet meer opladen via de charger. Via de PC of carcharger is het geen probleem. Dit is bij een eerdere firmware ook al een probleem geweest. Hebben er meerdere mensen hier ook problemen mee?
Heb btw een unlockcode aangevraagd via fonesunlock.. eens kijke of dat goed gaat:)
Als je niet gehecht bent aan NL op de storm. Ook themes boeien mij niet. Heb er met een vorige FW een paar getest,maar allemaal klote bevonden!
Maar ik heb er nu 1 die wel lekker draait! Blackberry Pro v3 (RED).
Via de bekende site (gratis) gedownload en ben er echt erg blij mee. Geen flashy gedoe, maar een mooi theme met een aparte icon voor berryweather (o.i.d). En nog een paar goeie dingen erin.
Maar 1.51 is tot nu toe veruit de beste!
Er is nog maar 1 ding wat niet lekker werkt en dat is FLYCAST. En dat is nou net een van de killerapps die ik elke dag gebruik als ik op de fiets/in de trein zit!

Iemand dit probleem ook?
elrobbo
Anoniem: 118498
http://software.crackberr...?id=25011&n=Stock-Manager ?Anoniem: 118498 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:04:
Is er niet een mogelijkheid om een applicatie te installeren om real time de koers op de beurs te kunnen volgen, of eventueel van specifiek de eigen portefeuille?
Dacht dat er ook nog een Bloomberg app was.
Accuduur kan ik nog niet veel over zeggen, gister was hij binnen 16u intensief gebruik(veel spelle, belle, smse, internette) voor 20% nog vol.
Vandaag eens normaal gebruik gaan maken en dan eens kijken..Kan ook nog eens een complete Wipe doen dat wil namelijk ook wel eens helpen!
btw zie onderschrift hier links, op crackberry en blackberrybase bekend onder de naam Fuske
Anoniem: 118498
dank u, ik ga het testenMrJ schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:03:
[...]
http://software.crackberr...?id=25011&n=Stock-Manager ?
Dacht dat er ook nog een Bloomberg app was.
Sinds dit mijn 2e Storm is en deze ook al stof onder het scherm kreeg heb ik hem teruggebracht.
Eerst de verzekering gebeld dat ik niet akkoord ga met een 3e Storm.
want daar zit nog steeds oude firmware op.
Heb net track n trace gedaan en zie dat het toestel daar blijft en maandag kan ik een voucher ophalen ( toestel waarde). Zodat ik een andere kan aanschaffen,
Twijfelelde over de Bold of 8900 curve.
Maar aangezien de BB Browser gewoonweg ruk is en er toch ook bij die 2 modellen het nodig hapert of niet goed werkt ga ik me nu op de htc magic of terug naar Nokia (N97).
Ook de nieuwe iphone is een optie maar dat is afwachten.
Als Stormgebruiker van het 1e uur zeg ik toch dat ik het ook zonder de problemen een fijn mail toestelletje vond toetsenbord werkt gewoonweg lekker.
*weg* Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
[ Voor 15% gewijzigd door pven op 07-06-2009 14:32 ]
GMail: Ik heb gmail ingesteld als e-mail account op de Storm. Bij versie .78 werden de gelezen mailtje via de Storm ook als gelezen gemarkeerd in het postvak zelf op de GMail server wanneer ik deze checkte via de PC.
Nu met versie .141 blijven de gelezen mailtjes op de Storm ongelezen op de GMail server zelf. Dus ik moet alle mailtje die ik gelezen heb via de Storm achter de pc nogmaals openen om ze daar ook als gelezen aan te geven.
Iemand een oplossing voor dit prlbleem?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten Mark.
zie bekende websites!
C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader\Loader.exe
Als die officieel is, dan staat het toch op legale sites die je hier mag vermelden?tommy schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:09:
zojuist officiele versie .148 released!
zie bekende websites!
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dus ik dacht vermeld maar niet..
Welke OS had je voorheen geinstalleerd. Heb de .148 nog niet uitgeprobeerd namelijk.middelsluis schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:01:
Tommy, dank. Het werkt! Lijkt weer soepeler, sneller te zijn.
Zit momenteel op .151 en daar ben ik zeer tevreden over!!
Echter de accuduur is nog steeds niet veel! 24u max.. met 15min bellen, 10 smsjes.?
Anoniem: 305808
Ik zie jullie hier praten over de v.151 firmware, waar kan ik die downloaden? Of kan iemand me hier mee helpen?
kijk eens op de blog van benesblog daar staat die ook ergens tussen.
Puur om te kijken hoe het hier zit met de Memory Leak en de accuduur.
Memory met opstarten zat op 46.6mb
Accuduur zal ik komend weekend even in de gaten houden, wat de accuduur is ten opzichte van .151.
Opstarten van 148 gaat in ieder geval vrij snel, naar mijn idee sneller dan 151.
Overgangseffecten van 151 zitten hier nog niet in mja ik mis ze niet! En 148 heeft wel weer de Nederlandse taal!
Ik zal de verschillen wel even opsommen!
*EDIT*
Toch maar weer terug naar .151! Waarom?
-Color banding is er nog in .148 (toch wel beetje irritant)
-Memory leak is weer meer, was binnen enkele uurtjes alweer 10mb omlaag, terwijl met 151 na 2 dagen nog maar 2mb omlaag ging!
-Accuduur, tja, kan wel gaan wachten maar was nu al van 75 naar 60 terwijl ik bijna niks heb gedaan(2 mailtjes verstuurd en 3 smsjes)
[ Voor 26% gewijzigd door Fuske op 12-06-2009 14:38 ]
Heb ik gedownload en geinstalleerd op de PC.
Maar hoe krijg ik deze update op mijn Storm?
Het lukt me niet via de Desktop Manager.
Alvast bedankt voor de tips.
Groeten Mark.
C:\Program Files\Common Files\Research in Motion\AppLoader
(ff googlen!
1 ) 9500_omadrmEFIGS_Dutch_PBr4.7.0_rel203_PL4.0.0.181_A4.7.0.148_Vodafone_Australia_and_Fiji.exe
Geinstalleerd op de pc.
2 ) Deze firmware komt in de volgende map te staan: C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\Shared\Loader Files\9500-v4.7.0.148_P4.0.0.181
3 ) VENDOR.XML in de map C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader verwijderd, zodat in de Desktop Manager Update 4.7.0.148 zichtbaar wordt.
4 ) Desktop Manager opgestart, de update .148 is nu zichtbaar.
5 ) .148 proberen te installeren, maar de DM zegt "no software update is required for your device"
6 ) Ik draaide dus .141 en en dacht misschien eerst downgraden om vervolgens .148 te installeren. Dus heb hem gedowngrade naar .78
7 ) vervolgens nogmaals geprobeerd om vanaf .78 de update .148 via de DM te installeren, maar ook toe gaf hij weer aan "no software update is required for your device"
8 ) nu zit ik weer op 1.41, maar wil graag naar .148
Ik google al doorgezocht, maar kan het niet vinden. Wie kan me in stappen uitleggen hoe ik de .148 op de Storm krijg?
Alvast bedank voor de moeite.
EDIT: ik lees dat .148 ook niet zo geweldig is. Dan zou ik graag willen overstappen naar .151
Graat tips en trucks voor dit overstappen.
Groeten Mark.
[ Voor 5% gewijzigd door Mark04 op 12-06-2009 18:00 ]
De nieuw geinstalleerd .148 kan ik wel vinden, die staat in de map: C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\Shared\Loader Files\9500-v4.7.0.148_P4.0.0.181Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:17:
Zorg er in elk geval voor dat je alle "oude" firmware hebt verwijderd van je pc.
Maar waar kan ik de .65 .78 en .141 vinden op de pc? En wat moet ik daarvan dan precies verwijderen?
Thanks
Die zouden ook in de shared map moeten staan, dus waarschijnlijk zijn ze al verwijderd. Kijk anders nog even in vista in het configuratiescherm bij programma's en onderdelen of ze daar nog bij staan. Als ze daar ook niet staan, staan ze ook niet meer op je pc.Mark04 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:30:
[...]
De nieuw geinstalleerd .148 kan ik wel vinden, die staat in de map: C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\Shared\Loader Files\9500-v4.7.0.148_P4.0.0.181
Maar waar kan ik de .65 .78 en .141 vinden op de pc? En wat moet ik daarvan dan precies verwijderen?
Thanks
Heb je al geprobeerd te installeren via apploader (zie ook post van novi)?
Anoniem: 234095
Bij ziet hij hem gewoon helemaal niet
Zie alleen geen verschil in overgangen van menu`s ofzo. Is dat ergens in te stellen?
Nu is het wachten op een NL versie van .151
Zo heb ik .151 geïnstalleerd:
1 ) download de firmware
2 ) installeer de firmware op je pc
3 ) verwijder vendor.xml in de map C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader
4 ) start dan pas Desktop Manager op
5 ) Ga naar Application Loader > Software Update
6 ) Vink 4.7.0.151 aan
7 ) Verbreek de internetverbinding
8 ) Klik dan pas op Next
9 ) de rest wijst zich vanzelf
Anoniem: 305808
Hoe krijg ik die in het Nederlands?
Dit topic is gesloten.
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic