Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand em al draaiende? Lees gemengde ervaringen op CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
positief hier.
Alles schijnt net weer sneller te zijn, maar dat is waarschijnlijk een illusie tussen de oren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de batterij snel leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik blijf bij .106 vind deze toch de meest stabiele OS ooit!

Ik lees ook gemengde ervaringen met .109.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het nog maar even bij 106 laat!

Nog even een vraagje wat waarschijnlijk heel makkelijk te beantwoorden is.

Ik ga binnenkort het land uit maar ik kan me zo voorstellen dat je je blauw betaald wanneer je mail, etc. binnen blijft komen? Daarom, hoe kan je gewoon enkel het gsm signaal instellen zodat je internetverbinding helemaal weg is? Ik heb al even gezocht bij 'verbindingen beheren' maar daar werd ik niet veel wijzer van!

Alvast bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K merk dat ie beter is, direct al bij het invoeren van mijn code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter bedoel ik sneller... nu nog uitzendinggemist fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks Anthe (Shinjira) gheheehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Just D: Verbindingen selecteren, dan op de BB toets drukken, Opties voor mobiel netwerk selecteren en gegevensservice op uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Hmmm, dat is een goede. Ik ga binnenkort ook even op wintersport en wil geen mail en dergelijke ontvangen, of je moet BB Internet Service Internationaal nemen, maar dat kost je een vermogen. Hoe ontvang ik geen mail meer?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Opties -> Mobiel netwerk -> gegevensservices zetten op uit tijdens roaming.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:59
Heb niet het gevoel dat er veel veranderd is met 109. Het systeem loopt nog steeds stabiel. Het locken van de phone loopt niet altijd even snel, verder niet verschillend van de 106 firmware. Ben gewoon tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van af 19 december tot 2 januari in duitsland op vakantie geweest, en heb mijn BB gewoon daar gebruikt, met alles aan, elke dag, ik moest maar 40 euries meer betalen dus dat valt echt wel mee, zal wel natuurlijk afhankelijk zijn in welk land je bent, volgens mij kan je dat zo uitzoeken als je even googelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Als ik de GIST applicatie opstart en een test van mijn internetconnectie wil doen, blijft hij continue hangen in dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v298/massari/BBscreenshot.jpg

Iemand met dezelfde ervaringen?

Wat ik ook doe, waar ik ook maar op klik, er gebeurt niks.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik had het kunnen weten, een batterypull deed wonderen. De test komt uit op 149 kbps iemand anders met betere resultaten?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:26:
Ik ben van af 19 december tot 2 januari in duitsland op vakantie geweest, en heb mijn BB gewoon daar gebruikt, met alles aan, elke dag, ik moest maar 40 euries meer betalen dus dat valt echt wel mee, zal wel natuurlijk afhankelijk zijn in welk land je bent, volgens mij kan je dat zo uitzoeken als je even googelt
Ik vind dat toch zonde van mijn 40 euro ;) Ik kan wel 10 daagjes zonder een knipperend lichtje na een binnengekomen mailtje. Het is natuurlijk anders wanneer je de BB puur zakelijk gebruikt maar dat is op mij niet van toepassing. Bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massari schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:57:
Als ik de GIST applicatie opstart en een test van mijn internetconnectie wil doen, blijft hij continue hangen in dit scherm:

[afbeelding]

Iemand met dezelfde ervaringen?

Wat ik ook doe, waar ik ook maar op klik, er gebeurt niks.
Ik krijg em niet aan de praat.. battery pull of soft reset.. geen effect! Toch jammer, had wel willen weten wat mijn snelheid is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Zooooo...mijn bevindingen over versie .109

Beduidend beter qua memory leakage!!!!
camera is nog steeds niet optimaal.

En heb wel een minpuntje Battery loopt naar mijn gevoel wel sneller leeg.
Merk ook bij deze versie en bij .106 dat third party appz de boosdoeners zijn.

Want wanneer ik deze niet installeer (met name Viigo) dan ondervind ik minder of geen problemen met betrekking tot lag en memory leakage.

Deze laatste 2 versies zijn wel iets verbeterd.
Alleen nog het memory leakage en battery drain moeten mijn inziens zo snel mogelijk opgelost worden door RIM/Vodafone.

Dit toestel is sinds release (November ) al beter dan het was of het nog beter kan is afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Tanakiam op 25-02-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:32:
[...]

Ik krijg em niet aan de praat.. battery pull of soft reset.. geen effect! Toch jammer, had wel willen weten wat mijn snelheid is!
Deze app heb ik 2 mnd geleden al eens geinstalleerd niks nada werkend te krijgen.
dus deze een poging gunnen is bij mij uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:37:
[...]

Deze app heb ik 2 mnd geleden al eens geinstalleerd niks nada werkend te krijgen.
dus deze een poging gunnen is bij mij uitgesloten.
Massari heeft hem echter wel aan de praat weten te krijgen..

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik heb hem inderdaad aan de praat gekregen na een pull.

Probeer het anders nog eens te installeren, doe een batterypull en start de app opnieuw op...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Iemand een idee hoe je een onderschrift aan het eind van je te versturen emails krijgt?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
massari schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:53:
Iemand een idee hoe je een onderschrift aan het eind van je te versturen emails krijgt?
Je kunt een handtekening toevoegen in de BB internet service, dus onder de knop Emailinstellingen op je blackberry of via http://mobileemail.vodafone.nl/ (of de BIS site van je provider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Bedankt! ;)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 14:03
Hoe ervaren jullie de BB Storm?

Mijn vader is toe aan een nieuwe telefoon en heeft mij gevraagd rond te kijken.

Hij heeft nu al een Blackberry, een oud model. Jaartje of 2 oud denk ik. Eigenlijk heeft hij al die nieuwe dingen niet nodig, het enige wat hij echt gebruikt is de email functie, en veel ook.

Hij heeft een eigen vervoersbedrijf en krijgt vrijwel alle aanvragen via email binnen dus de email client moet vloeiend en snel werken(zowel qua binnenhalen als de daadwerkelijke applicatie opstarten).

Verder moet het OS wel goed werken, is dat stabiel en "af" volgens jullie? Ik heb weinig zin om iedere week een firmware update te moeten uitvoeren aangezien hij dat soort dingen zelf niet kan.

Hij had zelf van vodafone folders van de Storm en de Iphone. De Iphone heb ik hem afgeraden omdat ik die zelf heb, is niet echt een zakelijke telefoon en ik kan wel inschatten dat mijn vader zich gaat ergeren aan de irritante puntjes van de Iphone. Maar heeft de Storm ook zulke irritante puntjes?

Het enige wat hem eigenlijk een beetje weg houdt van de Storm zijn de abbo kosten. Hij belt zeer maar dan ook zeer veel. Is op zich niet zo erg omdat hij nog 1 of 2 losse telefoons heeft maargoed dat is natuurlijk verre van praktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Als je heel veel mail stuurt zou ik je toch aanraden een Blackberry te nemen met toetsenbord. Ik had hiervoor een Treo 750 met toetsenbord en nu een Storm, maar ik mis het toetsenbord als ik mails e.d. verstuur.
De software vd Storm is wel stabiel, alleen vreet op den duur memory. Ik heb alleen de officiele updates geinstalleerd, dus heb niet de laatste gelekte builds.

Ik heb alleen vorige week mijn lader moeten omruilen want die was doorgebrand (niets ernstigs gelukkig, maar hij was wel stuk en 't stonk een beetje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Voor zakelijk gebruik kan je beter voor de Bold gaan. Schitterende telefoon en naar wat ik hoor werkt die prima.
De Storm vind ik een heerlijke telefoon, begrijp me niet verkeerd, ik ben er nogsteeds helemaal blij mee. Ik vind alleen voor zakelijk gebruik dat een hardware keyboard beter is dan een soft keyboard.
Bij mij op het werk hebben ze nu wel een aantal mensen een Storm gegeven omdat die te dikke vingers hebben om fatsoenlijk op een normale BB te kunnen typen (zeggen ze, volgens mij is het meer omdat het de hogere management heren zijn die natuurlijk niet met dezelfde telefoon als de 'gewone loonslaven' gezien willen worden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Hij gebruikt mail wel heel veel maar hij mailt vrij weinig zelf. De Bold ga ik ook even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
De storm is op dit moment ook nogal high maintenance. Vind ik niet erg, want ik vind het leuk om een beetje te tweaken, maar je vader zal zich er, als ik het zo lees, waarschijnlijk aan gaan ergeren. Bold is inderdaad een betere optie.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 20:54:
Voor zakelijk gebruik kan je beter voor de Bold gaan. Schitterende telefoon en naar wat ik hoor werkt die prima.
De Storm vind ik een heerlijke telefoon, begrijp me niet verkeerd, ik ben er nogsteeds helemaal blij mee. Ik vind alleen voor zakelijk gebruik dat een hardware keyboard beter is dan een soft keyboard.
Bij mij op het werk hebben ze nu wel een aantal mensen een Storm gegeven omdat die te dikke vingers hebben om fatsoenlijk op een normale BB te kunnen typen (zeggen ze, volgens mij is het meer omdat het de hogere management heren zijn die natuurlijk niet met dezelfde telefoon als de 'gewone loonslaven' gezien willen worden ;) )
Daar ben ik het niet echt mee eens, ik ben een MKBer heb een klein bedrijf, en gebruik de storm zakelijk, het is wel inderdaat wat je gewent bent, als het gaat om toegankelijkheid, ik kan heel makkelijk mailen en smsen met dat toetsenbord van de storm, oevenen baard kunst, en ik mis totaal mijn nokia niet met "echte toetsen" en voor wat het geugen betreft, je kan natuurlijk alles wel willen bewaren op de storm, maar daar is hij niet voor gemaakt, hij ligt elke avond te sinken, en alles wat ik moet bewaren staat op de server, en als ik dan wat wil bewaren doe ik dat op de msd kaart, daar is genoeg ruimte voor tijdelijk als het bv om een pdf of aantal doc's gaat, mijn verzekering agent heeft de bolt, hij is zelf ook een kleine MKBer, maar hij is niet echt tevrede, vooral omda die zo log is, de sorm is daarintegen lekker kompact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens met bovenstaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:11:
[...]

Daar ben ik het niet echt mee eens, ik ben een MKBer heb een klein bedrijf, en gebruik de storm zakelijk, het is wel inderdaat wat je gewent bent, als het gaat om toegankelijkheid, ik kan heel makkelijk mailen en smsen met dat toetsenbord van de storm, oevenen baard kunst, en ik mis totaal mijn nokia niet met "echte toetsen" en voor wat het geugen betreft, je kan natuurlijk alles wel willen bewaren op de storm, maar daar is hij niet voor gemaakt, hij ligt elke avond te sinken, en alles wat ik moet bewaren staat op de server, en als ik dan wat wil bewaren doe ik dat op de msd kaart, daar is genoeg ruimte voor tijdelijk als het bv om een pdf of aantal doc's gaat, mijn verzekering agent heeft de bolt, hij is zelf ook een kleine MKBer, maar hij is niet echt tevrede, vooral omda die zo log is, de sorm is daarintegen lekker kompact.
bedankt voor de reply, ik vraag me alleen af of je deze post ook vanaf je Storm hebt geplaatst, want er zitten toch wel aardig wat fouten in ;)

Ik ga vanavond even de Storm en de Bold vergelijken, maar ik neig eigenlijk meer naar de Bold voor mn vader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
ik zou normaliter de Storm aanbevelen,

Omdat ik hem zelf ook heb.
Softwarematig (lees besturingssysteem)is de Bold veel verder en verbeterd dan de Storm.
waar de Storm het nog moet waarmaken.(maar dat gaat ook gebeuren soooooooon)
Maar bij RIM weten ze wat ze doen kijk maar naar de voorgaande modellen.

De Bold heeft een goede en vrijlange standbytijd tenopzichte van de Storm, snellere processor, WIFI!!! wat voor hem in bepaalde plaatsen onontbeerlijk is.
En dan ga ik ervan uit bij geen netwerk dekking in een gebouw.
De Storm zal het dan laten afweten en zul je moeten wachten op netwerkdekking.
Zakelijk gezien en in terms of prioriteit en pracktisch is deBOLD en misschien de 8900 Curve een betere opties.

Maar voor alles geld overtuig jezelf en dan bedoel ik je paatje met JE!
Dat je hier om info/advies vraagt is een goede zaak.

check je pa zijn agenda en prik een dagje middagje om hem bij vodafone of mediamarkt te vergelijken en naar lieve lust te proberen...Storm moet je echt goed mishandelen om te weten of het iets voor je is.

Is je pa bekend met touchscreens!!! Wat vind hij ervan
Mailen en bellen kun je met elke SMARTPHONE of close to (PIXON,RENOIR en meer).

De Storm in mijn ogen tot nu een van de beste touchscreens die er is.
Ik vind het nog steeds een kick om lopend te kunnen teksten (SMS Mailen)

Vaak moest ik met mijn htc of viewty stoppen om te corrigeren of het pennetje pakken.
Lees dat jij een Iphone hebt, heeft hij die wel eens gebruikt?
Zo ja wat zijn zijn bevindingen.

Als hij veel belt dan is een extra of highcapacity batterij echt een musthave als je de Storm kiest.
ik ben ook zo'n beller mailer smsser en surf geek...LMAO
Dus ik heb die extra inmiddels bij besteld. De usb kabel heb ik uit gewoonte altijd bij me (voor op werk en als ik ergerns ben om te kunne chargen.

Maar wie ben ik om te zeggen neem die of die.....

Deze is voor alle Stormers een aanrader...BerryLocator. En het werkt goed ook enigste wat je moet doen is GPS activeren.

Als ik hem nu kwijt raak kan ik de coordinaten gemaild krijgen...beter dan niks kunnen doen toch.
Dus down deze app en test hem...kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xalopalyps
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:27
Hoi!

Ik ben in de war, ik wil een extra batterij bestellen voor mijn Blackberry Storm en hier staat een battery charger: http://www.pdashop.nl/pro...att-charger-d-series.html
Het is mij alleen onduidelijk of de batterij hier al bij zit, gezien ik ook nergens anders op de website een losse batterij kan bestellen (hetzelfde op de Vodafone site..).

Edit --
Al gevonden... stond niet netjes in een categorie, kwam omhoog bij de search

Ik ben trouwens hartstikke tevreden over mijn BB Storm, alles werkt! POP, SMTP, Exchange, toppie! Ik heb gewoon een Vodafone Multimedia 57,50 abonnement :)

[ Voor 48% gewijzigd door Xalopalyps op 07-03-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is mijn abo ingegaan voor de Storm. Tot nu toe werkt alles wel ok. Alleen FB kan ik niet installeren nog, een of andere error op de site. Enige wat irri is dat mulitap had ik in de opties staan, maar vaak blijkt het gewoon niet ingesteld te staan. Bij berichtjes typen, moet ik 'm dan handmatig weer inschakelen :I
Ik sluit alle apps netjes af. Tot nu toe alleen bij het typen soms gemerkt dat ie wat blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 maart is de nieuwe planning voor de Uitzending Gemist applicatie. Bold is een weekje eerder aan de beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
hey jongens, ik ben nieuw hier, bij tweakers alswel als bij de blackberry (storm) ervaring.

ik heb een paar vragen aan jullie....

vraag 1:

ik probeer veel applicaties uit. maar kan dan ook nergens een weerapplicatie vinden die in je scherm het weer toont. Je snapt wel, bijv. zo'n zonnetje (als het mooi weer is natuurlijk) met de temperatuur eronder, wat bijvoorbeeld de nieuwe htc's, lg's, samsung's, en de iphone, eigenlijk elke telefoon . weten jullie er één???

je hebt ze wel maar dan moet je de applicatie zelf aanklikken en openen, maar niets wat realtime op je (home)scherm het laat zien.

vraag 2:

ik heb v.4.07.78 (platform voor 4.0.0.98) maar zie jullie allemaal praten over boven de .100 enz , ken het echter nergens vinden. :(

vraag 3:

ik heb jullie ergens gehoord over een soort papiertje of dergelijks onder je scherm of zoiets zodat het scherm beter reageerd alswel in de hoeken???? ook internet gezocht maar kon het niet vinden :(

in ieder geval bij voorbaat dank jongens( en meisjes) groetjes

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
bolleh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:38:
Hij gebruikt mail wel heel veel maar hij mailt vrij weinig zelf. De Bold ga ik ook even naar kijken
Misschien is dan de Curve 8900 beter? Wel met qwerty toetsenbord, net wat kleiner/lichter dan de toch-wel-heel-grote Bold en qua looks bijna identiek. 3G mis je toch niet als je emailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
dutchdragon81 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:59:
hey jongens, ik ben nieuw hier, bij tweakers alswel als bij de blackberry (storm) ervaring.

ik heb een paar vragen aan jullie....

vraag 1:

ik probeer veel applicaties uit. maar kan dan ook nergens een weerapplicatie vinden die in je scherm het weer toont. Je snapt wel, bijv. zo'n zonnetje (als het mooi weer is natuurlijk) met de temperatuur eronder, wat bijvoorbeeld de nieuwe htc's, lg's, samsung's, en de iphone, eigenlijk elke telefoon . weten jullie er één???

je hebt ze wel maar dan moet je de applicatie zelf aanklikken en openen, maar niets wat realtime op je (home)scherm het laat zien.

vraag 2:

ik heb v.4.07.78 (platform voor 4.0.0.98) maar zie jullie allemaal praten over boven de .100 enz , ken het echter nergens vinden. :(

vraag 3:

ik heb jullie ergens gehoord over een soort papiertje of dergelijks onder je scherm of zoiets zodat het scherm beter reageerd alswel in de hoeken???? ook internet gezocht maar kon het niet vinden :(

in ieder geval bij voorbaat dank jongens( en meisjes) groetjes
Vraag1. Zoek eens naar weatherbug. zelf nog niet geprobeerd, maar schijnt te werken.

Vraag 2. Zoek eens bij forums.crackberry.com. Ik mag hier geen link naar een gelekte software plaatsen, maar daar vind je vast wel iets moois. ;)

Vraag 3. Bij bovengenoemd forum vind je ook de oplossing om het klikken beter te maken. Zoeken op screen fix. In het kort komt het er op neer dat als je een business kaartje onder je batterij legt, het klikken beter wordt. Je kan ook de schroefjes in het midden als je het batterij klepje hebt open gemaakt een kwart of halve slag losser draaien. 1 Schroefje zit onder een stikkertje en je hebt een torx 6 of 7 schroevendraaier nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weatherbug, zie ik zo 1, 2, 3 dat je alleen in de US kan kijken. Buienradar is mss een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:44:
Weatherbug, zie ik zo 1, 2, 3 dat je alleen in de US kan kijken. Buienradar is mss een optie?
Weatherbug is voor haast elke locatie in te stellen. Ik heb mijn woonplaats nu ingesteld en tevens Malaga omdat ik daar volgende maand heen ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
thanx, ja ben al een crackberrier :) thanx voor de tip over de batterij, zal het eens proberen. over het weerapplicatie, edit* ik heb het nogmaals geprobeerd omdat hierboven goed gereageerd werd erover en inderdaad het werkt perfect (ik had volgens mij vorige keer eentje die niet voor de storm was ofzo, geweldig jongens thanx lang leve weatherbug :D

ik zal inderdaad die site ff wat beter doorzoeken voor die firmware :P

bedankt jongens

[ Voor 47% gewijzigd door dutchdragon81 op 09-03-2009 07:15 . Reden: opnieuw weatherbug geprobeerd en het werkt nu wel ]

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:26

ReseTTim

Chocolate addicted

* ReseTTim zit ook te dubben om een Storm aan te schaffen, echter ik nog een paar vraagjes.

ik heb hier gelezen dat de Storm moeiteloos op T-mobile netwerk werkt, is dit correct?
Zo ja, dan ga ik misschien een ruilhandel opzoeken en mijn T-mobile abbo verlengen en dan gsm ruilen ;)

Andere optie voor mij is bij Vodafone een abbo te nemen. Echter weet iemand of ik verplicht ben om een multimedia abbo te nemen? die multimedia abbo is voor mij (student zijnde) net iets te duur. ik had bij gsm-shop een abbo voor 22,- p.m. gezien.

evt wil ik nog voor 2,50 euro die instant mail erbij toen, ik heb begrepen dat ik dan wel onbeperkt gebruik kan maken van Vodafone live site's + Vodafone e-mail + 1MB (jajaj..) of 1 uur internet.
klpt deze abbo, of heb ik het verkeerd begrepen en moet ik dus dan bij een storm echt die multmedia abbo nemen?

iemand nog andere ideetjes?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
ik denk dat mensen je hier geen antwoord op mogen geven check hieronder :

Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic

[ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic

[ Voor 12% gewijzigd door dutchdragon81 op 09-03-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik kan een Storm kopen voor 300 euro, helemaal nieuw (heeft een oud collega van me gewonnen die bij vodafone werkt), ik probeer er nog 275 van te maken, maar 300 vind ik ook een mooie prijs.
Kan ik afwisselen met mn Bold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
ReseTTim schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:42:
* ReseTTim zit ook te dubben om een Storm aan te schaffen, echter ik nog een paar vraagjes.

ik heb hier gelezen dat de Storm moeiteloos op T-mobile netwerk werkt, is dit correct?
Zo ja, dan ga ik misschien een ruilhandel opzoeken en mijn T-mobile abbo verlengen en dan gsm ruilen ;)

Andere optie voor mij is bij Vodafone een abbo te nemen. Echter weet iemand of ik verplicht ben om een multimedia abbo te nemen? die multimedia abbo is voor mij (student zijnde) net iets te duur. ik had bij gsm-shop een abbo voor 22,- p.m. gezien.

evt wil ik nog voor 2,50 euro die instant mail erbij toen, ik heb begrepen dat ik dan wel onbeperkt gebruik kan maken van Vodafone live site's + Vodafone e-mail + 1MB (jajaj..) of 1 uur internet.
klpt deze abbo, of heb ik het verkeerd begrepen en moet ik dus dan bij een storm echt die multmedia abbo nemen?

iemand nog andere ideetjes?
Ik ben bang dat je zonder multimedia abonnement of een abonnement met BIS een hoop mist op de storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:21
Voor degene die een Storm hebben aangeschaft kort geleden met Vodafone Mulitmedia abo:

http://www.uniekeaanbiedingbtube.com/

Alstublieft: Gratis B-Tube even registreren en je ontvangt binnen 4-6 weken je gratis B-Tube twv €89,-

(Heb zelf ook een aangevraagd al heb ik hem eerder gekocht, wie niet waagt......)

[ Voor 18% gewijzigd door Fuske op 11-03-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
edit* , ik vertrouwde de link niet omdat ik via whois ff ging kijken en vreemde info tegenkwam , echter ging ik daarna op de vodafone site kijken en daar stond de link ernaar toe , dus dit is een geweldige actie

thanx dat je ons erop wijst man toppie

ik heb btw de .109 erop gezet ( met behulp van crackberry) en het werkt als een tierelier, schermvergrendeling gaat als een speer . ben helemaal happiedepappie :)

nu nog deze mooie tube , helemaal geweldig

tweakers ROCK! :)

[ Voor 91% gewijzigd door dutchdragon81 op 11-03-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
nja...Leuk dat je het controleert allemaal maar denk niet dat Vodafone een link gaat plaatsen op hun site en er reclame van maken als dit niet zo zou zijn..

btw is de site gemaakt door RIM (zie copyright gegevens onderaan)

zie: http://www.vodafone.nl/sh...82%AC+42%2C50/sku11600008

[ Voor 12% gewijzigd door Fuske op 11-03-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
lol , ja zag het al, bekijk de post erboven, je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn :)

thanx voor de super link

top man

btw zie ik nou dat je m ook als handfree set kan gebruiken , aangezien er een microfoon inzit?????

[ Voor 26% gewijzigd door dutchdragon81 op 11-03-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Het klopt inderdaad dat je hem ook kan gebruiken als handsfree apparaat dus ook bellen!

Denk niet dat ik het apparaat snel ga gebruiken maar voor op vakantie ofzo wel leuk. Voor de rest zeg ik maar.. Het is altijd leuk om iets gratis te krijgen en je moet een gegeven paard niet in de bek kijken:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
*nieuwe gelekte OS!!*

versie 4.7.0.114 is gelekt. zie crackberry forum voor link etc..

Btw, misschien kan de startpost eens geupdate worden?

[ Voor 27% gewijzigd door Fuske op 11-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:05:
*nieuwe gelekte OS!!*

versie 4.7.0.114 is gelekt. zie crackberry forum voor link etc..

Btw, misschien kan de startpost eens geupdate worden?
Vooralsnog zijn de commentaren nog nooit zo slecht geweest bij een nieuwe gelekte OS. Grootste probleem lijkt toch wel het ontbreken van number pad te zijn tijdens een gesprek.. daarnaast is de accelerometer ook trager dan bij de .109

Het zorgt ervoor dat ik deze maar even laat passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:37:
[...]

Vooralsnog zijn de commentaren nog nooit zo slecht geweest bij een nieuwe gelekte OS. Grootste probleem lijkt toch wel het ontbreken van number pad te zijn tijdens een gesprek.. daarnaast is de accelerometer ook trager dan bij de .109

Het zorgt ervoor dat ik deze maar even laat passeren.
Sterker nog .113 OFFICIAL 9500 RELEASE!!!!!!!!!!!!!!

*weg* geen linkjes naar copyrighted materiaal

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 13-03-2009 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Voortaan graag iets zinniger posten dan dit

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 13-03-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
nou de selection toevoeging werkt goed...gewoon stukje tekst dat je wil kopieren zoals je gwend ben en dan met het rechthoekig kader nog preciezer of meer/minder tekst.

Eindelijk verlost van dat gepiel.
zoooo en nu gaat ik pitten..pfffffffffffffffffffffff

hou jullie op de hoogte morgen over andere bevindingen.....wij zijn de eerste met de official. de 9530 gebruikers waren oooo zo happy met de geleakte .114 en sommige staken de draak naar de 9500....CATFIGHT..yeahhhhhhhhhhhhh I'm luvin'it

En wat die tube actie betreft ik vind dat Vodafone/RIM alle Storm owners zo'n ding mag schenken..hiermee compenseren ze 2 zaken nl.

1. de abokosten (veels te hoog)
2. De kinderziektes een device op de markt brengen die verre van stabiel is(dat is 3)

Vooral de early birds hier op het forum
Blijkbaar waren de verwachtingen zooooo _/-\o_ hoog.

De verwachte Storm was meer een afgezwakte storm niet om te bitchen maar de verkoop cijfers schommelen ergens tussen de 2000> maar dat kan ook < zijn.

En dit is van een vodafonemedewerker..niet dat ik er een ben.
De promotie is ronduit slecht en dan doelend op de salespromotors! Nada kennis.

maar ik blijf de Storm toppie vinden it is what it is...maar beter dan de iPhone

[ Voor 13% gewijzigd door Tanakiam op 19-03-2009 14:04 . Reden: aanname richting tommie...Sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ach, sales promoters, dat zijn gewoon een aantal studenten die een storm in hun handen geduwd krijgen, en er een beetje mee door de binnenstad gaan lopen, en mensen gaan aanspreken.

En als je op de hoogte wilt blijven over de laatste nieuwe updates: www.crackberry.com

PS. Doe eens iets aan je spelling en interpunctie zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Voor de duidelijkheid..

Ik ben geen insider :+ !

Hou veel blogs in de gaten en ook CrackBerry.com..

Ben gewoon een nieuwsgierig aapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

En, wat zijn jullie eerste bevindingen met de .113? Ik draai nog steeds op .106 naar volle tevredenheid overigens. De vele OS'en tot nu toen hebben de Storm veel fijner gemaakt. Het begint nu eindelijk op een goed werkend toestel te lijken.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Zojuist van 114 naar 113 gedowngrade.

Maar 113 is nieuwere build zie ik dus downgraden kun je het niet echt noemen.

Is sneller dan 114 iig, voor de rest de weinig verschillen ontdekt tot nu toe. Ben nog bezig met van alles aan het testen.
Ik ga even letten op het bereik, accuduur en natuurlijk de memory leak.

Hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Inmiddels zit ik ook op de officiële OS .113 :P

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massari schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:16:
Inmiddels zit ik ook op de officiële OS .113 :P
Ik ook. Merk vooralsnog weinig verschil. Het herstellen van typfoutjes is wel een stuk makkelijker.
Maar het opstarten na een battery pull duurt bij mij nu echt een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shieeeett..... jammer dat ik de storm vanaf januari heb en dus niet voor de actie in aanmerking kom.... Naadje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Je kan wel je gegevens invullen en hopen op B-tube :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True... laat ik dat dan maar doen heh :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
vraagie , moet ik de vendor.xml deleten om die .113 erop te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Heb de 113 nu 1 dag draaien en ben positief verrast.
;)
Ik had hiervoor de laatste offciele versie en deze 113 geeft veel verbeteringen. Alles loopt sneller en soepeler. Toetsenbord is nog steed niet zo handig in gebruik. Ik mis bijvoorbeeld de mogelijkheid om in een lang stuk getypte tekst op de juiste plaats te landen om een letter te verbeteren. Bij de Iphone hebben ze daar een handig vergrootglas voor uitgevonden. Al met al wat mij betreft een aanrader die 113.
De tube mogen ze idd wel aan iedereen schenken om het getob met de eerdere SW versies te compenseren. Vodafone/RIM neem hier je verantwoordelijkheid. _/-\o_
Het toestel is nu met deze SW versie in ieder geval zeer aanbevelenswaardig als smartphone.
Het toestel had eigenlijk zo uitgeleverd moeten worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 15:21
Deze telefoon is toch niet zo populair geworden als men dacht. Waar ik zelf van geschrokken ben is de aandacht die aan deze telefoon is geschonken. Er is pas één topic qua ervaringen. Ik wilde hem nog wel kopen in het begin, maar na de vele slechte reviews heb ik er vanaf gezien. Gelukkig maar! Blackberry en Vodafone zijn toch niet de beste combinatie gebleken...zullen we maar zeggen.

Echt een tegenvaller dus. Ik dacht echt dat BB hiermee zou kunnen concurreren met de andere 'echte' smartphone merken. Nouja...volgende keer beter. Tenminste als die er in deze vorm komt.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
ik heb m maar gewist en geupdate, het werkt perfect. Ik heb veel telefoons gehad en ben op en top tevreden met mijn bb storm, een geweldige telefoon . werkt goed snel , en heerlijk voor (zakelijk) gebruik, ook voor gewoon gebruik een heerlijke en classy phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
ben nu aan het downloaden, ben benieuwd of dit de kleine irritaties wegneemt ;)
gaat wel vrij traag, 40kbps gemiddeld... *gaapt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28% ja ik ben de 113 ook aan het downen, gaat er van het weekend op, heb het morgen er te druk voor "stil love my BB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:02:
Deze telefoon is toch niet zo populair geworden als men dacht. Waar ik zelf van geschrokken ben is de aandacht die aan deze telefoon is geschonken. Er is pas één topic qua ervaringen. Ik wilde hem nog wel kopen in het begin, maar na de vele slechte reviews heb ik er vanaf gezien. Gelukkig maar! Blackberry en Vodafone zijn toch niet de beste combinatie gebleken...zullen we maar zeggen.

Echt een tegenvaller dus. Ik dacht echt dat BB hiermee zou kunnen concurreren met de andere 'echte' smartphone merken. Nouja...volgende keer beter. Tenminste als die er in deze vorm komt.
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Redondo1982 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:02:

doelloos een beetje onzin uitkramen, of kun je dat ook nog backuppen met een bron?
Ik hoor namelijk heel andere dingen van de mensen die ik bij Vodafone ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik ga komend weekend naar het buitenland en vroeg me af of ik de dure hotspot-kosten in een hotel kan vermijden door op mijn laptop te internetten via mijn Storm, iemand een idee of dat mogelijk is?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
zou dat niet doen, buitenland en telefoon internet is stervens duur. je 'dure' hotspot is goedkoper

groetjes

[ Voor 76% gewijzigd door dutchdragon81 op 13-03-2009 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Mijn bevindingen met .113 tot nu toe:(tegenover .100)
Sneller, veel soepeler, vind het portrait qwerty keyboard heel fijn, wat ik jammer vind is dat het keyboard er grafisch gezien op achteruit is gegaan.
Sommige karakters zijn blokkerig, het is allemaal net wat kleiner.
Geheugen blijft snel dalen, ik begon op 45.4mb na een battery pull, zit nu op 31.1 en geen gekke dingen gedaan.
Batterij is niet veel veranderd, 90% met veel mails, aantal smsjes en 1 telefoontje van een paar minuten. Best oke dus nog.

Ben benieuwd hoe hij zich gaat houden.

Wat mij overigens opviel bij het upgrade proces, mijn iconen stonden niet meer op de volgorde zoals ik ze had.
Hij had alles weer terug gezet als toen hij voor het eerst aan ging. Beetje vervelend wel, maar snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik het toetsenbord T9 aan kan zetten?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:14:
Shieeeett..... jammer dat ik de storm vanaf januari heb en dus niet voor de actie in aanmerking kom.... Naadje...
Ik zal er wel overheen gelezen hebben maar vanaf welke aankoopsdatum heb je recht op die B-Tube dan?? Ik heb mijn BB direct gehaald toen hij in de winkel aankwam.. zou toch wel een nare streek zijn als wij er dan geen krijgen!

edit: vanaf 1 maart dus.. heb het maar gewoon ingevuld.. wie weet zien ze het wel door de vingers. Zo veel klanten zijn er toch niet die een Storm voor 1 maart hebben gekocht ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

113 er gisteravond opgezet.kom van de 78

Vandaag weining mee kunnen spelen, battery binnen 7 uur kats leeg!

Overal; reageert sneller. :-)
hoe zijn de bevindingen van anderen mbt de camera, had begrepen dat deze sneller zou zijn tov van de vorige officiele OS. merk weinig verschil :-((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:55:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het toetsenbord T9 aan kan zetten?

Thanks.
Zit er niet op. De storm heeft sure type. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:00:
[...]

Zit er niet op. De storm heeft sure type. 8)
Oke, laat ik het anders omschrijven...
hoe schakel ik sure type in terwijl ik multitap heb en behoud ik de indeling in portrait mode?
Ik kan het wel veranderen onder de BB knop, maar dan veranderd de knopindeling.
Ik heb gisteren van 078 naar 113 geupdate en ben deze instelling verloren. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
mja alles werkt sneller, ook wissen van tekst gaat zonder lag. Verder gaat het selecteren van tekst zeer goed nu.

plaats een vinger aan begin van een zin en dan een andere vinger aan het eind van een zin, nu wordt alles blauw(geselecteerd) met een vierkant vakje erbij, deze kan je nog heen en weer bewegen om het geselecteerde gedeelte uit te breiden of juist kleiner te maken.

probeer maar s ff met een smsje.

verder werkt alles stukken sneller en soepeler. de .113 bevalt tot nu zeeeeeeeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde van iemand die was zijn apps en kontakten kwijt na de installatie
van de officiele release.Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:07:
[...]

Oke, laat ik het anders omschrijven...
hoe schakel ik sure type in terwijl ik multitap heb en behoud ik de indeling in portrait mode?
Ik kan het wel veranderen onder de BB knop, maar dan veranderd de knopindeling.
Ik heb gisteren van 078 naar 113 geupdate en ben deze instelling verloren. :(
Volgens mij werkt sure type alleen met het qwerty toetsenbord met twee letters per toets. Als je die indeling kiest heet het ook suretype.

@Moos1968: Nog nooit last van gehad, maar ik maak ook altijd eerst een backup voordat ik een nieuw OS installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik had die instelling met de 0.78 dus wel.. beetje jammer.
Verder draait de 113 wel netjes. alles is veel sneller geworden. Zelfs Camera reageert vrij snel nu.
Alleen idd wel dat al mijn contacten in agenda nu een dag later jarig zijn. Beetje vreemd...

Kan ik dat probleem oplossen door de backup terug te zetten of moet ik alles opnieuw invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dat is idd vreemd. Ik vermoed dat de back up terug zetten het wel zou moeten oplossen, maar weet het niet zeker. Nog niet meegemaakt. Je zou anders ook nog kunnen proberen te syncen met outlook (mits daar alles goed staat uiteraard, en one way).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:02:
[...]

Ik zal er wel overheen gelezen hebben maar vanaf welke aankoopsdatum heb je recht op die B-Tube dan?? Ik heb mijn BB direct gehaald toen hij in de winkel aankwam.. zou toch wel een nare streek zijn als wij er dan geen krijgen!

edit: vanaf 1 maart dus.. heb het maar gewoon ingevuld.. wie weet zien ze het wel door de vingers. Zo veel klanten zijn er toch niet die een Storm voor 1 maart hebben gekocht ;)
En het is natuurlijk vrij voor interpretatie... de actie loopt van 1 maart t/m 13 maart (zeg ik nu zonder het nog eens gelezen te hebben..........) dus ja.... kweenie of je dan de storm ook niet eerder gekocht mag hebben of dat je alleen op tijd mee moet doen aan de actie.... Ikke beetje blöte hollander snappie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de kleurdiepte op deze versie? Nog steeds brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:36:
[...]

En het is natuurlijk vrij voor interpretatie... de actie loopt van 1 maart t/m 13 maart (zeg ik nu zonder het nog eens gelezen te hebben..........) dus ja.... kweenie of je dan de storm ook niet eerder gekocht mag hebben of dat je alleen op tijd mee moet doen aan de actie.... Ikke beetje blöte hollander snappie ;)
Ik ben ook zo'n Hollander, ook een die van cadeautjes houdt dus heb ik het nog eens doorgelezen ;)

In de actievoorwaarden staat:
• Deze actie is geldig van 1 maart t/m 30 april 2009

• Om in aanmerking te komen dient u een BlackBerry Storm en Vodafone/Multimedia abonnement te hebben aangeschaft in de actieperiode bij een van de Vodafone winkels of andere telecom speciaalzaak.

Nogmaals, dit zou ik toch wel erg zuur vinden. Krijgen wij de Storms met een rits aan kinderziektes en wanneer het beestje enigzins fatsoenlijk begint te draaien krijg je er nog een mooi extraatje bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds 3 maanden heb ik de storm al in huis en alleen gebruikt voor muziek. Nu kan ik eindelijk internetten en bellen, en natuurlijk als gadgetfreak moet je alles eigen maken, dus ook alle instellingen.
Nu heb ik waarschijnlijk ergens ingesteld dat ik niet meer te horen(trillen en ringtone) krijg al ik gebeld wordt, bij geen enkel profiel is de ringtone mogelijk. dus vrij vervelend om elke keer iedereen terug te moeten bellen aangezien je alle oproepen dan mist.
Tevens geeft mijn alarm ook geen teken meer van leven. Elke keer als ik m instelde ging hij af tot 3 dagen geleden...:(

Erg vervelend want het is een zakelijk gebruikte telefoon.

Wie kan mij stap voor stap uitleggen waar ik moet zoeken.
Heb bij "standaard waarden instellen" alles ingesteld, dus led, geluid tril en alles zo hard mogelijk.

Alvast erg bedankt!

Rubie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt eens kijken in het BB menu onder de knop geluiden of het profiel niet op "stil" staat, standaard is "normaal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:37:
Hoe zit het eigenlijk met de kleurdiepte op deze versie? Nog steeds brak?
Yep, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:34:
Je kunt eens kijken in het BB menu onder de knop geluiden of het profiel niet op "stil" staat, standaard is "normaal"
Als ik m op normaal zet komt er helemaal geen geluid of tril oid. Is er geen algemene mute functie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Als je op het speaker icoontje drukt en dan set ring tones/ alerts klikt, kan je dan geen vibration instellen?
Als dat niet werkt, zou je de firmware opnieuw kunnen installeren. Als dat ook niet werkt, zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmtsjmftsch schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:32:
Als je op het speaker icoontje drukt en dan set ring tones/ alerts klikt, kan je dan geen vibration instellen?
Als dat niet werkt, zou je de firmware opnieuw kunnen installeren. Als dat ook niet werkt, zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn.
Vreemde is als ik normaal helemaal instel dan probeer indruk dan doet hij het. Alleen als iemand belt doet hij het niet :( grrrr....

Morgen maar even vodafone shop!

Bedankt voor adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:18:
[...]

Vreemde is als ik normaal helemaal instel dan probeer indruk dan doet hij het. Alleen als iemand belt doet hij het niet :( grrrr....

Morgen maar even vodafone shop!

Bedankt voor adviezen!
Ik zou eerst in elk geval proberen de firmware opnieuw te installeren. Als hij het wel doet als je hem test is het in elk geval geen hardware probleem. Een nieuwe install doet soms wonderen. Zowieso is versie .113 erg snel en stabiel, dus als je die nog niet hebt geinstalleerd kan het geen kwaad.
Het nadeel van terugbrengen is dat je hem een tijdje kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

heb me blackberry eindelijk in gebruik na 3 maanden wachten. Hij werkte perfect maar nou sind zaterdag lukt hhet niet meer om sms te versturen. Als ik op verzenden druk koimt er een klokje voor te staan maar na enige tijd wordt dit een rood kruis. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:03:
heb me blackberry eindelijk in gebruik na 3 maanden wachten. Hij werkte perfect maar nou sind zaterdag lukt hhet niet meer om sms te versturen. Als ik op verzenden druk koimt er een klokje voor te staan maar na enige tijd wordt dit een rood kruis. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Hier heb ik soms ook last van. Een battery pull werkt, maar niet voor lang, want ik had er vandaag weer last van. Erger nog, er zijn wat SMS berichten naar mij verstuurd, en die heb ik niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik heb er ooit 1 keer last van gehad, maar weet niet meer wat ik heb gedaan om het op te lossen. Ik neem aan dat je je sms instellingen al hebt gecontroleerd? Misschien helpt het om je Host routing table opnieuw te registreren: options-->advanced options-->host routing table-->BB menu knop-->register now.
Als dat niet werkt het paardenmiddel: opnieuw je os installeren.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic