Gistermiddag was mn zwager bij me thuis en die heeft dus sind skort ook een BB Storm.
Moet zeggen dat deze er wel gelikt uitziet.Scherm is ook erg scherp.
Maar,als Nokia gebruiker, ben ik een paar dingen tegengekomen die op zich erg tegevallen.
Als eerste, als je de telefoon kantelt hoor het scherm dit ook te doen,alleen gebeurt dit willekeurig.
De ene keer gaat het goed dan heb je opeens alles op z'n kop omdat het kantelen te ver doorgegegaan is.
Ook wilde ik dus z'n mail instellen en moest daarvoor dus tekst intikken.
Vond dat het screen keyboard slecht reageerde.Als ik op een letter wou hebben gebeurde het vaak dat ik er net naast zat.
En ik heb geen al te grote vingers, dus daar ligt het niet aan.
Ook had ik een paar keer als ik een een menu moest scrollen dat ipv het beeld omhoog/omlaag ging dat er dus iets opgestart werd wat er dan in beeld stond.
Verder is een van de klachten van mn zwager, dat de BB dus NIET werkt met de BT carkit die standaard in zijn Passat zit.
Daarom heeft hij nu een Nokia erbij gekocht die standaard in de auto blijft.
Ook heeft hij tot nu toe een paar BT headset geprobeerd (waaronder Jabra,type weet ik niet) en klachten waren dat hij niet goed hoorbaar was.
Nu zag ik dat er een gelekte OS te downloaden valt (versie .100 als ik me niet vergis).
Mijn vraag is: zullen de klachten en opmerkingen die ik hierboven aangeef door te gebruiken van deze OS opgelost zijn, of kan hij beter wachten op een officiele versie?
Zijn ervaring is tot nu toe niet echt top dus.Wat op zich wel jammer is ,want nogmaals, BB zit er echt onwijs goed uit
PS: hoe kan hij kijken welke versie OS hij nu heeft??