Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over updates. Welk apparaat je tegenwoordig in huis haalt, ze hebben allemaal updates nodig, lcd, blu ray speler, playstation3. Dat zal altijd wel zo blijven.

Ik heb even een vraag. Ik zoek mij gek maar hoe krijg ik die lelijke vodafone achtergrond weg.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon een zwart plaatje op mijn BB gezet en ingesteld als achtergrond (kan ook met een van je foto's)

Dus gewoon bij je afbeeldingen-> opties -> instellen als achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja oke dat snap ik, maar ik wil gewoon het thema gebruiken wat erop zit en die is wel aktief alleen dat
vodafone plaatje staat ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je het vodafone icoontje op je desktop? Of de bureaublad achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu net een bluetooth streaming receiver gekocht kan nu lekker al mijn flycast stations door huis heen streamen vanaf mijn telefoon lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:51:
Bedoel je het vodafone icoontje op je desktop? Of de bureaublad achtergrond?
Ik bedoel het vodafone logo als achtergrond op de blackberry, die wil ik weg hebben en dan gewoon het thema
dat standaard nu draait alleen dat zie je niet. In de afbeeldingen kan ik die achtergrond niet vinden.
Ik bedoel niks op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10 10:10

seninha

god's right foot

Gistermiddag was mn zwager bij me thuis en die heeft dus sind skort ook een BB Storm.
Moet zeggen dat deze er wel gelikt uitziet.Scherm is ook erg scherp.

Maar,als Nokia gebruiker, ben ik een paar dingen tegengekomen die op zich erg tegevallen.

Als eerste, als je de telefoon kantelt hoor het scherm dit ook te doen,alleen gebeurt dit willekeurig.
De ene keer gaat het goed dan heb je opeens alles op z'n kop omdat het kantelen te ver doorgegegaan is.

Ook wilde ik dus z'n mail instellen en moest daarvoor dus tekst intikken.
Vond dat het screen keyboard slecht reageerde.Als ik op een letter wou hebben gebeurde het vaak dat ik er net naast zat.
En ik heb geen al te grote vingers, dus daar ligt het niet aan.

Ook had ik een paar keer als ik een een menu moest scrollen dat ipv het beeld omhoog/omlaag ging dat er dus iets opgestart werd wat er dan in beeld stond.

Verder is een van de klachten van mn zwager, dat de BB dus NIET werkt met de BT carkit die standaard in zijn Passat zit.
Daarom heeft hij nu een Nokia erbij gekocht die standaard in de auto blijft.
Ook heeft hij tot nu toe een paar BT headset geprobeerd (waaronder Jabra,type weet ik niet) en klachten waren dat hij niet goed hoorbaar was.

Nu zag ik dat er een gelekte OS te downloaden valt (versie .100 als ik me niet vergis).

Mijn vraag is: zullen de klachten en opmerkingen die ik hierboven aangeef door te gebruiken van deze OS opgelost zijn, of kan hij beter wachten op een officiele versie?

Zijn ervaring is tot nu toe niet echt top dus.Wat op zich wel jammer is ,want nogmaals, BB zit er echt onwijs goed uit :9~

PS: hoe kan hij kijken welke versie OS hij nu heeft??

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel van de bovengenoem de problemen kan idd door een software update naar 1.00 opgelost worden.
Wat betreft de Headset bluetooth connectie weet ik niet aangezien ik geen Jabra type zie bij je post

De toetsenbord layout valt verder niet veel aan te doen de knop grootte blijft zo maar hij zal wel alerter worden met 1.00. Dus al met al is het upgraden naar 1.00 wel aan te raden aangezien deze ook de meest stabiele is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn Storm en ik heb wat dingetjes veranderd.
Ik gebruik de standaard browser niet meer maar de Bolt browser

Helaas is deze browser in closed beta fase maar ik heb een workaround voor dat.

*knip* het is niet-voor-niets een closed beta

even dit downloaden en installen en genieten maar.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 09-02-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren het programma quicklaunch gekocht met Paypal en geinstalleerd en het werkt heelijk!
Einelijk kan ik alles wreed snel openen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:26
Misschien toeval, maar sinds ik m'n toestel heb geupgrade van orginele firmware naar de .100 versie lijkt het erop dat niet alle mails meer direct aankomen. Er zit nu een flinke vertraging tussen van minimaal 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
WHOOOOOOOHAAA!!!!!

+ 1 voor RIM/Vodafone Grunn.
vandaag opgehaald (via de verzekering aangemeld) Stof, scheur over de helft van het scherm en softwareproblemen.... :P en zichtbare gebruikerssporen/beschadigingen.

Een Brandnew BlackBerry Storm met .78 erop dussss.... netjes, jammer Shinjira geen accu & 8GB kaartje 8)7 |:(
Maar goed alles let op....... zei de " Vodafone medewerker " valt binnen de BlackBerry fabrieksgarantie.
ha dus geen € 45,00 pleuro's eigen risico. morgen Marsh bellen om IMEINR. te registreren.

Nu nog alles tweaken (pffffffffff....gaan we weer).

@all.............post the link waar ik hem kan downen die .100 versie.
I'M So fuckin' happy......I've got a Storm, I've got a Storm lalalalalaalaalaaaaaa.
All Hail RIM _/-\o_ ......yesssssssssssssssssssss I..(vliegende hollander gheghe).

Moiiiiiiiiiiiiiiiiiii

PM me anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
I'm havin' a FUCKIN Dejavu.........Het was 22-11-2008 toen ik net als nu de plastic beschermingsfolie eraf trok.

FEELS FUCKIN' GREAT.....WHOOOOP WHOOOOOOP,

LMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum ik heb nog steeds de .100 draaien, heb inmiddels een laptop naar de schroothoop gebracht, die had na 3 jaar trouwe dienst er de brui aan gegeven , heb nu een nieuwe natuurlijk geen XP meer erop want die dingen komen met Vista Home dus jah ik moet er nu wel aan, ik heb de software voor mijn BB erop gezet en wat schets mijn verbazing, de desktop manager doet het een stukkie beter dan op mijn oude LT :) nu aleen nog even afwachten wat er gebeurd als we weer gaan updaten.

Sjah dat singroniseren van de media dat blijft ff in het beging lang duuren, maajah dat is ook niet zo gek met 300gig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam ur the man!!!!
Ik heb nog wel een 8 gig kaartje en 1 batterij.
Ik hoopte alleen dat ze bij de distributie een fout gingen maken zodat ik 2x8gb kaartjes had en 2 accu's
Jajaja ik ben gierig mag ik????

Over folie rukken, Ik had hetzelfde toen ik mijn folie van het display eraf trok ik had echt iets van WOOW
Nu heb ik 2 achterkantjes voor me blackberry (kreeg nieuwe storm zonder batt en kaartje maar met achterkant).

Ik heb nu ook net visual arts wallpaper changer gekocht en nu is mijn storm met zijn superstrakke beeld een digitaal fotolijstje. zucht.....

Heerlijk zo'n telefoon waar je alles mee kan doen..
Quicklaunch werkt ook naar behoren en daar ben ik ook errug blij mee dus al met al ik blijf bij de Storm plakken.

Nu moet ik nog mensen hebben die in me blackberry messenger willen....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds die v .100 er is , is het akelig stil in dit forum, iedereen te vrede? ik wel :)

Of zijn er toch nog dingetjes te melden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 10:42 . Reden: zinnetje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat we wachten op de aankomende beta leak die deze week waarschijnlijk zal plaatsvinden.
Volgens Crackberry althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:41:
denk dat we wachten op de aankomende beta leak die deze week waarschijnlijk zal plaatsvinden.
Volgens Crackberry althans
thnx m8 ik heb het zelf heel druk met mijn zaak, en zit wel achter de pc maar dan met planningen te werken enz, mijn zaak einde van volgende maand verhuizen naar een 2 keer zo groot pand, maar mijn BB houd me wel bij :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
[quote]Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:32:
Tanakiam ur the man!!!!

Ik hoopte alleen dat ze bij de distributie een fout gingen maken zodat ik 2x8gb kaartjes had en 2 accu's

[/quote
Ik had dezelfde gierige gedachte....LMAO :P

PM me maar Sjinjira.

Lekkere update hoor v4.7.0.100 eindelijk meer stabiliteit....in this bitch ( made in Hungary ), memory dropped niet meer rigoreus in mb's naar beneden. maar goed niks nieuws wat dat betreft.
voor degene die flycast gebruiken....ik krijg die shit niet aan de praat.

Anybody a walkthrough zou wel nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je anders je pin geven???
Flycast gebruiken kan ik je helemaal uitleggen hoe je dat doet want ik gebruik hem zelf ook :P
Je moet gewoon een account aanmaken op http://www.flycast.fm/ via je PC en dan met je smartphone (blackberry) naar deze link gaan http://www.flycast.fm/blackberry/download/flycast.jad

Die even voordat je gaat installeren de rechten aanpassen (gewoon alles op toestaan zetten) en dan als je dat klaar hebt naar je downloaden map gaan op je Storm en Flycast openen en dan de inlog gegevens die je via je PC gemaakt hebt gebruiken om in te loggen en ur good 2 go! >:)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 00:32 . Reden: Moest extra zooi plaatsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Iemand enig idee hoe je de albumcovers vanuit iTunes kunt overzetten naar je albums in je Storm?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de originele bureaulader voor de Storm besteld bij Vodafone, mooi en prima apparaat.
Nu het probleem; als ik de Storm erin doe om op te laden en iemand belt mij dan maakt de telefoon geen geluid (staat op "stil" zeg maar). Ik heb alles al gewijzigd in de profielen, zoals in lader op "ja" zetten e.d., een nieuw profiel aangemaakt, maar ik kan doen wat ik wil maar een beltoon horen ho maar!
Advies en oplossing zijn zeer welkom! Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Misschien even een batterypull doen?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, had ik ook al geprobeerd, helpt echt niet. Maakt ook niet uit met welke firmware je draait, heb het met alle firmwares gehad tot nu toe.
massari schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:03:
Misschien even een batterypull doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat probleem niet ik heb mijn storm gewoon op normaal profiel gezet en alles rinkelt etc...
Miscchien een hele domme tip maar heb je bv wanneer je je Blackberry oplaad heb je hem bv op een kussen liggen ofzo???

Want de speaker zit aan de onderkant en ik heb het ook wel s meegemaakt dat ik hem oplaadde en hem op een kussen heb gelegde en dan hoor je hem inderdaad niet meer rinkelen.

Zo niet dan heb je software matig wat fout denk ik. Miscchien moet je dan 1.00 er op zetten.....

Plazmic 4.7 is uitgekomen!!!

Met dit programma kun je thema's maken voor je blackberry

http://depositfiles.com/en/files/zqfofp8wg Veel plezier! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 12:47 . Reden: link toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:28:
kun je anders je pin geven???
Flycast gebruiken kan ik je helemaal uitleggen hoe je dat doet want ik gebruik hem zelf ook :P
Je moet gewoon een account aanmaken op http://www.flycast.fm/ via je PC en dan met je smartphone (blackberry) naar deze link gaan http://www.flycast.fm/blackberry/download/flycast.jad

Die even voordat je gaat installeren de rechten aanpassen (gewoon alles op toestaan zetten) en dan als je dat klaar hebt naar je downloaden map gaan op je Storm en Flycast openen en dan de inlog gegevens die je via je PC gemaakt hebt gebruiken om in te loggen en ur good 2 go! >:)
Ik had Flycast al eens erop gehad met de .8x maarum toen deed ie ut bij mij in iedergeval niet :( , ik heb nu even een nieuw account aangemaakt via mijn LT op inet, en .100 draaien, nu wil ik Flycast downe met mijn BB op die url maar de server geeft overbelast aan, probeer het latern nog eens :(

Idereen spontaan aan de Flycast in de lunchpauze :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Ik heb het net ook gepost in een ander topic maar hier hoort het eigenlijk meer thuis.

Cisco heeft een speedtest tool ontwikkeld voor de BB Storm en de Iphone. Het geeft aan wat je verbinding op dat moment aankan.

http://www.ciscopulse.com/

Ik heb het nog geprobeerd te installeren op mijn BB Bold 9000 alleen geeft ie een kernel error.. Was te verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh maf....
Bij mij doet hij het gewoon ik heb totaal geen problemen met flycast.
ik kan je wel via msn ofzo wel de jad file toesturen zodat je hem handmatig kopieert naar je blackberry en hem vanaf daar installeert of geef anders je email adres dan stuur ik hem zo naar je

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 13:22 . Reden: wat vergeten lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:23:
huh maf....
Bij mij doet hij het gewoon ik heb totaal geen problemen met flycast.
ik kan je wel via msn ofzo wel de jad file toesturen zodat je hem handmatig kopieert naar je blackberry en hem vanaf daar installeert of geef anders je email adres dan stuur ik hem zo naar je
Shinjira, heb je het nu over flycast of over de gepost speed test applicatie van cisco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over flycast dat ik hem die zo kan toesturen want ik heb de .jad bestand (dus niet de jar die download hij, omdat de jad de snelkoppeling is)

Heb nu net cisco geinstalleerd en thank god woon ik in grunn want ik heb waanzinnig hoge snelheden lol

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 14:46 . Reden: zooi vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:46:
over flycast dat ik hem die zo kan toesturen want ik heb de .jad bestand (dus niet de jar die download hij, omdat de jad de snelkoppeling is)

Heb nu net cisco geinstalleerd en thank god woon ik in grunn want ik heb waanzinnig hoge snelheden lol
Okay, helder ;) Kan je resultaten van de tool posten? Ik ben namelijk erg benieuwd.
Met mijn blackberry bold en laptop samen (tethering) haal ik de volgende resultaten:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/324845779.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe plak ik zo'n pic als de jouwe onder in beeld want anders zet ik het op image shack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:55:
hoe plak ik zo'n pic als de jouwe onder in beeld want anders zet ik het op image shack
Ja dat kan je het beste doen, en dan de [ IMG ] [ /IMG ] Tags gebruiken.

Misschien is dit wel handig om in TS op te nemen.

JL_Cmder; Een tool om je complete BB te wipen, status uit te lezen en screencaps te maken.
http://www.blackberryforu...cmder-jl_cmder-v1.9.1.zip

Pak alle bestanden uit, start een CMD, ga naar juiste directory en typ jl_cmder

Dit is een Screencapture van mijn Blackberry Bold 9000
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/n.minnee/BB9000_Screenshot.png
Kan iemand bevestigen of deze tool ook werkt op de BB Storm?

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/n.minnee/BBScreenshot2.png

Dit is een overzicht van de functionaliteiten van de tool.
Afbeeldingslocatie: http://www.blackberryfaq.com/media/cmdr/cmdr2.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Friedchicken op 11-02-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* communicatie verloopt via het forum

[ Voor 100% gewijzigd door pven op 11-02-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10 23:05
Hej tweakers over ongeveer een uurtje zal nieuwe leakes OS gepost worden!! .106!!

*weg*

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 11-02-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat er op...

Momenteel aan het downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan me toevoegen op msn onder dit *weg* communicatie verloopt via het forum
ben hiermee altijd online op pc en blackberry ben nu de update aan het downloadden maar s ff kijke wat dit meebrengt qua veranderingen

[ Voor 67% gewijzigd door pven op 11-02-2009 19:48 . Reden: toevoegsels ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:46:
Hij staat er op...

Momenteel aan het downloaden..
Installing!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:44:
Ik heb de originele bureaulader voor de Storm besteld bij Vodafone, mooi en prima apparaat.
Nu het probleem; als ik de Storm erin doe om op te laden en iemand belt mij dan maakt de telefoon geen geluid (staat op "stil" zeg maar). Ik heb alles al gewijzigd in de profielen, zoals in lader op "ja" zetten e.d., een nieuw profiel aangemaakt, maar ik kan doen wat ik wil maar een beltoon horen ho maar!
Advies en oplossing zijn zeer welkom! Alvast bedankt.
Ik heb dan wel geen blackberry storm. Maar heb je toevallig al eens geprobeerd je trilfunctie uit te zetten? Het is namelijk zo dat een telefoon niet kan trillen als hij aan het electriciteitsnet hangt (heeft met kortsluiting te maken). Normaal gezien schakelt de telefoon dan ook de trilstand uit als je hem aan het net hangt, maar miss schakelt de BB Storm, al dan niet door een bug, ook je geluid uit. Miss schakelt hij wel doordat hij herkent dat de trilfunctie aan staat over naar het "stil" profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friedchicken
Hmm, ik heb het niet zo op leaked versies. Waarom is de leaked versie (48,7MB) zo klein in vergelijking met de officiele versie (103MB)?

*weg*

code:
1
2
3
4
5
6
Package Version: 4.7.0.111
Consisting of:
Applications: 4.7.0.78
Software Platform: 4.0.0.98
File name: 9500_omadrmEFIGS_Dutch_PBr4.7.0_rel111_PL4.0.0.98_ A4.7.0.78.ex e
File size: 103 MB

Instructions for installing either version on ANY carrier's 9500:

1. Download the above OS file to the PC then install it to the PC by running the file you downloaded.
2. Go to c:\program files\common files\research in motion\apploader and delete the file named "vendor.xml."
3. Plug in BB and double click on "Loader.exe." It's located in the same place as the above vendor.xml file.
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:17:
dan heb jij de verkeerde want mijn download is 114mb
Dan hebben ze het verkeerd vermeld op de site (of mijn duits is gewoon crappy ;)), echter doet dat niet af van mijn gevoel over leaked versies ;)

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 11-02-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb jij de verkeerde want mijn download is 114mb

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 19:16 . Reden: oeps verkeerde aantal mb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOHOO!!!!
1.06 is wreed!!!! alles flipt heerlijk heen en weer.
Mijn visual arts werkt perfect net als mijn quicklaunch wuahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Voor de duidelijkheid: we willen hier GEEN links zien naar uitgelekte firmware.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik ga stoppen met tweakers.net.
Kennelijk mogen er een aantal dingen hier niet meer en kan ik geen direct messages sturen naar sommige mensen om te zeggen hoe ze bepaalde dingen kunnen doen of me te laten toevoegen op msn voor vraag/antwoord.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle hulp en wens jullie veel plezier verder met je Storm.
Tevens mochten jullie me willen contacteren ben ik altijd onder de zelfde nickname op Crackberry te vinden

Groet,

Anthe (Shinjira)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer

• Tanakiam
Shinjira.....jammer was een dedicated BB Storm poster....see ya at crackberry.com, maar goed .100 heeft het QWERTY keyboard in portrait modus terug.
En in de browser als je enter klikt is deze groen gekleurd!

• Friedchicken
Gister heb ik in een post het speed test tooltje aangegeven van cissco systems. Zijn er al mensen die resultaten met deze tool hebben?

Wanneer mogelijk graag een screeshot posten. Met JL_Cmder moet dit lukken, daar het ook met mijn BB Bold 9000 gaat.

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Shinjira, je was een trouwe poster, maar misschien zie ik je wel op CB!

Over memory leakages: mijn nieuwe BB Curve 8900 (heb ik erbij gekocht) heeft een vrije toepassingsgeheugen van rond de 133 mb! Eigenlijk raar dat de Storm niet zoveel geheugen heeft...

Apple | Marantz | B&W

• Tanakiam
Welke nederlandse zenders kunnen jullie Flycast gebruikers beluisteren?

Ik wil graag radio 538, funX, JuiceFm en andere zenders kunnen luisteren.
Als je andere sugessties hebt of een ander goed werkende app post hem dan hier s.v.p.

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Wat zijn jullie ervaringen met OS .106? Ik hoor positieve verhalen erover, maar ook wat negatieve over wijzigingen in kleurdieptes en dergelijke.

Ik heb hem gedownload, maar nog niet geïnstalleerd. Tot op heden gebruik ik .100 en op zich ben ik daar wel tevreden over.

Apple | Marantz | B&W

• Moosh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Die leaked versie is een European versie en van .100 had ik een dutch versie. Kan dit kwaad of bevat die European ook gewoon dutch?

Verwijderd

De nieuwe versie bevat ook gewoon de Nederlandse taal. Verder valt me dat kleurverschil niet echt op maar ik hecht daar ook weinig waarde aan. Waar ik veel contenter mee ben is het feit dat hij wat sneller oogt en dat ik sinds installatie geen wegvallen van mijn internet verbinding heb gehad, iets wat met de 100 versie vrij vaak gebeurde. Zeker met het gebruik van Flycast.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Morgen maar eens .106 proberen, nu een beetje te laat.

Ik heb met .100 slechts nog 1 probleempje wat te overkomen is, maar wel irritant:
Als ik mijn blackberry in het leren hoesje heb zitten en ik plug de headset erin dan schiet hij in een reboot. Doe ik het terwijl hij uit het hoesje is, is er niets aan de hand.
Meer mensen die dit hebben? Ik heb het sinds ik .87 had draaien.

Dit weekend maar eens wat 3rd party apps erop gooien, tot nu toe nog niet gedaan omdat ik zeker wilde zijn over de stabiliteit van de telefoon, niet gaan bitchen op RIM terwijl het aan een 3rd party proggie ligt.
Vind het wel erg jammer dat je die op het device memory moet installeren, daar is al zo weinig van... Als ik één ding graag zou zien is dat ze dat verdubbelen in een software update. Gezien er totaal 1Gb memory inzit en hiervan maar 128Mb gebruikt wordt mogen ze daar best wat meer van reserveren wat mij betreft.

Ik lees morgen de ervaringen wel met .106 (niet 1.06 mensen, het is 4.7.0.106 ;) )

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Hebben jullie er ook last van dat zodra je batterij steeds leger begint te raken (3 tot 2 streepjes) dat de Storm steeds trager wordt? Soms kantelt het scherm niet meer van portrait naar landscape of vice versa, een batterypull helpt dan wel een beetje, maar niet helemaal.

Device memory mag inderdaad wat groter, er is toch zat geheugen aanwezig? Zelfs mijn Curve 8900 biedt meer ruimte...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
.106 is goed snel nieuwe futures en bestaande teruggeplaatst.

- Qwerty in Portrait
- Camera fix (schiet nu sneller na het focussen.
- als je een url intypt is er aan het keybord een go button die groen constant oplicht..
- Transparantie is trerug in camera modus.

ALLEEN MEMORY LEAKAGE...en die is deze keer echt groot.

Ik drop (3 á 4 uur later) na een batterypull van 44.7 naar 20.2!!!!!!
Als dit heel snel een fix krijgt dan mag deze wat mij betreft als officialupdate uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

.106 zojuist geïnstalleerd. Ik vind hem lekker snel, het schakelen tussen portrait en landscape gaat rap. Weet nog niet of ik een grote memoryleak heb, maar dat zal ik de komende uren bekijken.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Zo, net geïnstalleerd, memory stond op 50,1mb en een kwartier later op 43,1mb!

Heb niks gedaan met die phone...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Ik heb nu .100, en heb een probleem met de syncronisatie. Ik gebruik google sync om mijn agenda afspraken naar Google calendar te transporteren, en via daar krijg ik ze dan wel om mijn bureaublad met een een of ander pluginetje.
Maar sinds ik google sync heb flipt de agenda helemaal. Ten eerste heeft google ingesteld dat als je syncroniseerd dat voor max 4 weken vooruit en 1 week terug kan... begrijpelijk.
Maar wat het dan ook doet is alle andere afspraken (inclusief verjaardagen en speciale data) uit de agenda verwijderen!!! Dus nu ben ik zeg maar alles kwijt. De contactpersonen kennen de verjaardagen nog wel, maar ze staan niet meer in de agenda. Ik moet ze verwijderen en opnieuw opgeven en dan staan ze er weer in.
Maar vanochten werd ik wakker (ja, echt waar ;)) en blijkbaar had hij weer gesynct want nu waren alle verjaardagen omgezet in gewone afspraken, en dus niet jaarlijks herhaald.:S

Weet iemand een oplossing voor dit probleem, of een andere tootlje waarmee ik ervoor kan zorgen dat mijn agenda gebackupt is, en dat ik hem op mijn bureaublad kan zien. :D
Ter verduidelijking: Mijn blackberry geeft altijd het goede aan, de rest moet de blackberry volgen. En wat google doet is dat de BB google moet volgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Hmm, geen idee wat er aan de hand is. Ik gebruik Missing Sync.

Begrijp het eigenlijk niet waarom elke OS update weer wat steken moet laten vallen die bij een vorige update is opgelost. Mijn inziens bouw je toch voort op basis van de update van daarvoor, of lijkt dat maar zo?

Ik zie overigens dat indien je naar iemand belt, de button met de tekst "Deelnemer toevoegen" overloopt naar de button links daarvan.

Voor de rest is mijn memory usage van 43,1 weer naar 45,7 gegaan.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Maar die syncroniseerd via usb of bluetooth toch?
Ik heb liever OTA. Dat het altijd via google beschikbaar is. Of kun je ook doen dat als de BB in de buurt van de computer komt hij automatische verbinding maakt, en gaat syncroniseren?
Welk programma gebruik je dan op de computer voor je agenda?

Een het laatste nadeel is natuurlijk dat je er voor moet betalen, maar dat is overbrugbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik maak gebruik van een Macbook Pro, alles gaat of via USB of bluetooth, wat jij zelf wilt. Synchroniseren gaat erg soepel. Het is een eenmalige aanschaf van iets van 30 dollar.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
massari schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:37:
Hebben jullie er ook last van dat zodra je batterij steeds leger begint te raken (3 tot 2 streepjes) dat de Storm steeds trager wordt? Soms kantelt het scherm niet meer van portrait naar landscape of vice versa, een batterypull helpt dan wel een beetje, maar niet helemaal.

Device memory mag inderdaad wat groter, er is toch zat geheugen aanwezig? Zelfs mijn Curve 8900 biedt meer ruimte...
Ik heb na mijn update naar .100 geprobeerd hoelang de batterij in full use meegaat.
Zondagavond update gedaan, woensdag avond gaf hij nog 20%, toen maar opgeladen.
Ik heb niet gemerkt dat hij trager werdt of anders ging doen, geen idee hoe dat bij jouw kan gebeuren.

Qua device memory, er is 1Gb aanwezig waar maar 128Mb als RAM wordt gebruikt, waar je programma's etc. dus ook nog inkomen.
Of ze moeten het zo regelen dat je programma's in de overige 768Mb geïnstalleerd worden (gezien je er toch een flashkaartje in hebt zitten heb je die 768 nauwelijks nodig), nu kan er maar zo weinig op.
In mn oude winmo phone kon ik zelfs op de memorycard installeren, snap niet waarom dit niet mogelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Memoryleak is echt weer aan de orde bij de .106

De laagste waarde tot nu toe is bij mij 34,1mb geweest, met de .100 OS kwam hij niet lager dan +/- 40mb. Daarnaast fluctueert het erg, de ene keer 34,1mb en een paar minuten later is het weer 42mb, snap er werkelijk niks van. Ik heb niet eens een 3th party app geïnstalleerd.

Voor de rest is de resolutie/kleurdiepte niet zo helder.

Ik zit er een beetje over na te denken om de .100 weer erop te zetten.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Ik zit met .100 meestal zo rond de 35,2mb na een week aanstaan zonder batterypull. Als ik hem opnieuw start kom ik boven de 45. Ik heb er geen enkele 3rd party app opstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:22
Van een memory leak is pas sprake als het geheugen blijft dalen, anders is het gewoon geheugen gebruik. Er worden waarschijnlijk ook een aantal zaken op de achtergrond geregeld, waardoor het lijkt alsof er geheugen weglekt, omdat je op dat moment ogenschijnlijk niets draait wat het geheugen gebruik verklaart. Na een battery pull start ik meestal rond de 43 mb en daarna gaat het richting de 27mb, waar hij meestal ongeveer blijft. Ik gebruik wel af en toe memory cleaner en delete af en toe de cache en de event log.

Ik vind .106 absoluut de beste fw tot nu toe. Veel sneller en ik heb nu het gevoel dat de storm nu ongeveer presteert zoals hij dat zou moeten. De colour banding vind ik inderdaad ook wel vervelend, maar ik hoop dat dat met een volgende fw update weer wordt herstelt. En uiteraard mis ik nog inertial scrolling. :P

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik ben trouwens ook lekker aan het experimenteren met al die nieuwe themes. Heb al een aantal erg mooie gevonden!
Deze heb ik er nu op staan:
http://forums.crackberry....-iphrack-realized-159462/
(de today plus versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat jullie ook vodafone hebben. Hoe krijg je dat lelijke logo van vodafone dan weg om
een theme te zien? Ik heb alles afgezocht en kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele lijst met thema's kun je vinden op:
http://forums.crackberry....hread-157118/#post1643916

IK heb zelf de eerste en die bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde even zeggen dat er op het forum van Crackberry een melding was gemaakt over een officiele OS release van Vodafone Griekenland. Deze is A4.7.0.100. Een Europese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dat had ik inderdaad ook gezien, maar ik vind de .106 fw een stuk beter dan de .100. Wel goed dat er weer eens een officiele release is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry als dit misschien een stomme vraag is. Ik heb zelf in de manual gespit en online enigzins gezocht.

Hoe krijg ik die theme's die jullie laten zien op mijn telefoon?
Ik krijg alleen de preinstalled te zien of de optie om ze te downloaden via hun paid service.

Het enige wat ik in google totnutoe heb kunnen vinden is een guide om de betaalde binnen te halen maar die snapte ik al d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de link naar de lijst op Crackberry (hierboven geplaatst) zie je een zogenaamde OTA. Dat is een link die je moet intoetsen in de browser van je BB. Dan wordt het theme vanzelf gedownload op je BB en kan je hem onder opties-->thema terugvinden en vervolgens selecteren.

Ik heb deze net ontdekt.. nog niet gereleased maar zeker de moeite waard om op te wachten:

http://forums.crackberry....na-want-check-out-157873/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Of je kan gewoon via je BB browser op de ota link klikken en dan installeert hij hem vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Official OS .100 Vodafone Greece!!!!
_/-\o_
https://www.blackberry.co...1882EC039965F3C4923CE901B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Download gaat traag pfffffffffffff....... :z :Z 7(8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Tanakiam op 15-02-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe jullie die officiele update hebben kunnen installeren, maar bij mij is het niet gelukt. Ik had de file binnen en drukte op de .exe en het installeerde, maar ik zag dat ie daarna gewoon de desktop manager opnieuw installeerde en bij automatisch updaten kwam er niks. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks de linke klopt niet. Het is geen update van de manager dus gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:40:
Download gaat traag pfffffffffffff....... :z :Z 7(8)7
idd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraai!!

Deze week komt de Uitzending gemist app uit voor de BB

http://www.zoomz.nl/archi...kberry-iphone-en-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:22:
Ik weet niet hoe jullie die officiele update hebben kunnen installeren, maar bij mij is het niet gelukt. Ik had de file binnen en drukte op de .exe en het installeerde, maar ik zag dat ie daarna gewoon de desktop manager opnieuw installeerde en bij automatisch updaten kwam er niks. Wat doe ik verkeerd?
Blijkbaar doe je hetzelfde als mij, ik ben nu al voor de 4e maal bezig maar ik blijf gewoon .78 zien na dat alles geinstalleerd zou moeten zijn.?!

Waarschijnlijk is dit niet compatible o.i.d. of zit er een fout in de software.
Begrijp ook niet dat Vodafone Greece dit uitbrengt. Alhoewel de download via Blackberry.com gaat!!!

Als er iemand is die het wel voor elkaar heeft gekregen dan zou het nice zijn om de volledige handelingen hier te plaatsen in het forum.

greetzzzzzzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik heb sinds 2 dgn de bb storm via vodofone, zo'n compleet abo.
Nu doet mijn gps het niet en ik kan geen mail instaleren en msn messenger werkt ook niet
service is niet ingesteld voor dit toestel zegt ie.. kan iemand mij helpen. Tof forum overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat er meer mensen net als ik uit groningen komen.... en met kennis van de bb storm...
wie mag ik toevoegen in msn? graag hoor ik van je... bramwilbrink@hotmail.com.
1 user is hier weggegaan en heeft erg veel kennis, graag kom ik in contact met Shinjira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:55:
Hallo mensen, ik heb sinds 2 dgn de bb storm via vodofone, zo'n compleet abo.
Nu doet mijn gps het niet en ik kan geen mail instaleren en msn messenger werkt ook niet
service is niet ingesteld voor dit toestel zegt ie.. kan iemand mij helpen. Tof forum overigens.
Klik op icoon Options> geavanceerde optities/advanced options> GPS en zet alles op on/aan!
MSN via applicatie centrum installeren. Mail via setup.

maar vertel anders eerst wat jij hebt gedaan want iets roepen en het overlaten aan anderen is niet de manier van help vragen.

Omschrijf de problemen waarom en wat je al of niet hebt gedaan.
Maar met deze 3 mogelijkheden moet je al een heel eind op weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Moiiiii mien jong....LMAO (hebben alleen de Grunningers een STORM..whahahaha)

Ik ben stadjer (geimporteerde versie) houst nou Bramme....

vincenttanakiam@gmail.com voeg maar aan msn of mailen ken ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram wilbrink uit Rodn toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje irritant dat als ik afspraken in mijn agenda heb staan,
dat de eerst volgende meetings niet automatisch op het hoofdscherm komen te staan, zoals dit bij windows mobile en symbian wel het geval is.
is dit nog ergens in te stellen, of is dit gewoon een ontzettend tekort aan de blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ander thema er op zetten met today screen. Is sinds vorige week mogelijk. Er staan een paar posts terug wel een aantal links die je op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:46:
Ik vind het een beetje irritant dat als ik afspraken in mijn agenda heb staan,
dat de eerst volgende meetings niet automatisch op het hoofdscherm komen te staan, zoals dit bij windows mobile en symbian wel het geval is.
is dit nog ergens in te stellen, of is dit gewoon een ontzettend tekort aan de blackberry?
Google op IPhrack of via crackberry.com is een theme en die heeft today plus erop als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Jmmr genoeg krijg je met die andere themes ook een heel andere inrichting. Is er al iemand op het idee gekomen op precies hetzelfde theme weer te gebruiken en daar een today screen in te maken, dat zou nml geweldig zijn. :D

Ik probeer inmiddels nog steeds mijn agenda van de blackberry op een gratis manier op de computer te krijgen. Via de manager kan je dus de agenda synchroniseren, en ook elke keer als je hem aansluit. Daar neem ik dan maar genoegen mee.
Maar, ik ben nog niet tevreden :P. Je kunt nml alleen maar met outlook syncroniseren, en die agenda vind ik echt ***. Ik heb liever een op zichzelf staant progje. Daar heb ik Sunbird op gevonden, maar die ondersteund hij natuurlijk weer niet.
Iemand anders al wat werkend (gratis....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

Wanneer ik mijn BB aansluit op DM dan geeft hij aan een automatische update aan, als in een nieuwe OS. Ik draai momenteel echter .106 dus zou het dan misschien gaan om die officiele uitgave van Vodafone Greece? Tot nu toe heb ik maar gewoon op annuleren geklikt. Geen zin in onnodig experimenteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik heb mijn BB net op DM aangesloten en ik zie geen melding van een nieuwe OS, ook ik maak gebruik van .106
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:02:
Even een vraagje:

Wanneer ik mijn BB aansluit op DM dan geeft hij aan een automatische update aan, als in een nieuwe OS. Ik draai momenteel echter .106 dus zou het dan misschien gaan om die officiele uitgave van Vodafone Greece? Tot nu toe heb ik maar gewoon op annuleren geklikt. Geen zin in onnodig experimenteren...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het bleek ook een foutje te zijn.

Mijn nieuwsgierigheid won het uiteindelijk van mijn voorzichtigheid. Dus toch maar installeren. Al vrij snel kwam de melding dat hetgeen wat ik er nu al op heb staan nieuwer was dan de update.. |:(

Toch wordt het maar eens tijd voor een officiele release van VF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinjoTweaker schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:14:
Jmmr genoeg krijg je met die andere themes ook een heel andere inrichting. Is er al iemand op het idee gekomen op precies hetzelfde theme weer te gebruiken en daar een today screen in te maken, dat zou nml geweldig zijn. :D

Ik probeer inmiddels nog steeds mijn agenda van de blackberry op een gratis manier op de computer te krijgen. Via de manager kan je dus de agenda synchroniseren, en ook elke keer als je hem aansluit. Daar neem ik dan maar genoegen mee.
Maar, ik ben nog niet tevreden :P. Je kunt nml alleen maar met outlook syncroniseren, en die agenda vind ik echt ***. Ik heb liever een op zichzelf staant progje. Daar heb ik Sunbird op gevonden, maar die ondersteund hij natuurlijk weer niet.
Iemand anders al wat werkend (gratis....)
Ik ga volledig met je wensen mee.
Wat ik ook een drama vind, is dat je met het aansluiten van de kabel niet een automatische synchronisatie krijgt. Je moet dan eerst de manager openen, een wachtwoord invoeren, en nog wat klikken.

Met mijn vorige nokia was het kwestie van aansluiten of via BT naast de pc leggen, en alles ging vanzelf.

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Lukt het jullie om MMSjes te ontvangen? Ik krijg altijd zo'n linkje van Vodafone met een code om op internet de MMS te openen...

Apple | Marantz | B&W

• Fuske
massari schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:55:
Lukt het jullie om MMSjes te ontvangen? Ik krijg altijd zo'n linkje van Vodafone met een code om op internet de MMS te openen...
krijg geen mms en ook geen linkje!!!

Verwijderd

massari schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:55:
dat staat je mms dienst niet ingesteld bij vodefone, moet je op de site doen, of even klantenservice bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:32:
Tanakiam ur the man!!!!
Ik heb nog wel een 8 gig kaartje en 1 batterij.

Over folie rukken, Ik had hetzelfde toen ik mijn folie van het display eraf trok ik had echt iets van WOOW
Nu heb ik 2 achterkantjes voor me blackberry (kreeg nieuwe storm zonder batt en kaartje maar met achterkant).

Ik heb nu ook net visual arts wallpaper changer gekocht en nu is mijn storm met zijn superstrakke beeld een digitaal fotolijstje. zucht.....

Heerlijk zo'n telefoon waar je alles mee kan doen..
Quicklaunch werkt ook naar behoren en daar ben ik ook errug blij mee dus al met al ik blijf bij de Storm plakken.

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:09:
mensen ik ga stoppen met tweakers.net.
Kennelijk mogen er een aantal dingen hier niet meer en kan ik geen direct messages sturen naar sommige mensen om te zeggen hoe ze bepaalde dingen kunnen doen of me te laten toevoegen op msn voor vraag/antwoord.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle hulp en wens jullie veel plezier verder met je Storm.
Tevens mochten jullie me willen contacteren ben ik altijd onder de zelfde nickname op Crackberry te vinden

Groet,

Anthe (Shinjira)
Eindelijk, hyperfiguur, en stop je blackberry maar tussen je kaddetjes en kusjes geven voordat je slapen gaat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet dat dit forum er voor bedoeld is om elkaar weg te pesten of duidelijk te laten merken dat "Eindelijk" iemand weg is. Het is toch de bedoeling dat mensen elkaar juist helpen? Ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd, maar pas recent ben ik gaan posten (ook omdat ik mijn inloggegevens niet meer wist ^^;; ). Natuurlijk zijn er altijd dingen waar je je aan kan ergen, maar als je het zo dwarszit dan kan je altijd nog een moderator PM'en. Over het algemeen ben ik blij dat er mensen voor mij zijn geweest die hier in dit topic hebben gepost over de problemen waar zij tegen aan zijn gelopen. Ik hoop dat er snel een officiele update komt van Vodafone NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuwe OS geleaked...109..
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic