Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wuahahhaa!!! Hotdoggie je kan ook anders naar Groningen komen en dan fix ik je firmware wel
Ik ben er steeds meer achter waar de fouten liggen en hoe je ze kan omzeilen in 0.90

By the way (mag geen btw meer zeggen van me baas) ik heb geen camera problemen of lag problemen of die VSOD (Vodafone Screen OF Death) al die dingen heb ik niet.

Zat alleen met mijn media Playback en die heb ik nu gefixed hahahaha

Kennelijk had mijn tellie een corrupte media kaart (scan en repair venster in Windows 7) en was mijn muziek standaard itunes import settings (aac) en niet aangepast naar mp3 wat ik nu heb gedaan.

Dus kennelijk begin ik mijn Baby (storm) te begrijpen
Ze is net als een vrouw soms is ze wat onhandelbaar maar als ik zacht en lief voor dr ben wil ze wel luisteren en me goed ondersteunen.

Denk dat het vanavond weer op de bank slapen wordt :-P...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar en wanneer is jouw bb gemaakt? die van mij staat hungary 3 op (de doos) en een datum van half decemer.... 12 of 17 geloof ik.

bank hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
un vraagje..
Wanneer ik een nieuw mailtje of sms krijg zie ik wel een icoontje verschijnen linksboven of in het midden maar het aantal smsjes staat er niet bij.

Toen ik laatst de .78 erop had staan werkte dit wel en daarna de backup teruggezet en toen was het weer verdwenen. Heb lettertype veranderd en ook de achtergrond maar neem aan dat dit niks moet uit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... nee, lijkt me inderdaad niet iets wat verschil zou mogen maken. Maar je weet het niet met dit OS op het moment natuurlijk. Het kan best zijn dat het een gewone bug is, maar ik ben hem nog niet tegengekomen met al die versies. Maar dat is logisch want ik heb het lettertype nog niet gewijzigd, zal dit wel even doen en kijken wat er gebeurt.

Heb je ook alle opties verder al langs gelopen? Ik meen namelijk wel iets gelezen te hebben op crackberry ivm de notificaties. Of dat was mbt de sterretjes/envelopjes of de nummers die erbij stonden weet ik helaas niet meer. Kan ook zijn geweest dat het was mbt het verschijnen van een sterretje op je desktop in de messages of sms/mms icons terwijl er geen bericht binnen is gekomen...

Als dat van die nummers zo is nav de veranderde lettertypen dan ist wel een behoorlijk misser van RIM, volgens mij roep je namelijk geen specifieke letter op, zeker niet in een modulair systeem, maar een algemene letter/string. Het OS moet de vertaalslag naar het lettertype dan maken ALS die er al is.

JM2C's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff kijke naar me bouw datum op de doos en het is :Made in Hungary 3 op 02-12-08
Enne mijne draait flawlessly 0.90 gnagnagna :9 >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz.... ben echt heel benieuwd waar het verschil in zit. Zo vreemd... cannot connect of blabla failure bij iedereen en dan een reboot. Als ik nou zou weten, of in kaart zou kunnen brengen, welke modules wanneer geladen worden dan moet het echt een koud kunstje zijn om OF een module van een eerder OS of een module van de .90 van de 9530 te laden in het image.

Volgens mensen die het zouden moeten weten is het exact hetzelfde spul allemaal en wordt er alleen naar een andere IDstring gekeken... en natuurlijk aanvullende modules geladen voor Verizon zoals navigatie en een ander theme ten opzichte van de Euro versie.

Als ik eens echt tijd heb ga ik me er toch eens in verdiepen mbv de JDK.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

@Shinjira,

Ik ben benieuwd hoe jij vanaf het moment dat je 0.90 hebt gedownload nu alles soepel hebt draaien. Kun je een stappenplan opzetten voor ons allemaal?

Ik durf het niet aan om mijn soepel draaiende 0.87 te verruilen voor bootcycles en andere installatieproblemen bij de 0.90, dan wacht ik liever op een volgende officiële update, maar als jij me kan overtuigen dat 0.90 wel goed kan draaien, dan ben ik benieuwd naar jouw stappenplan.

:)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hotdoggie Dat kun je doen of toegeven dat je minder met je Blackberry moet knutselen en wipen.
en toegeven dat je het wel kan laten draaien maar er niet zo aan moet freubelen.

Ik freubelde ook in het begin erg aan me blackberry maar nu niet meer.
Ik los al mijn problemen netjes op via Desktop Manager...

By the way ik draai Windows 7 en ik heb geen enkele firmware upgrade/downgrade probleem
Al met al when it's not broken don't fix it

Of ik fix het want ik ben erg handig met power tools (kwam er een beetje verkeerd uit hahahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Heb het probleem opgelost mbt het aantal smsjes wat ik niet meer te zien kreeg bij het icoontje.

Messaging>Options>General options>display message count>unread.

Schijnbaar per ongeluk een keer aan gezeten.

Probeer .90 er misschien vandaag nog een keer op te zetten. Maar ik wacht misschien ook liever op de volgende release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke stappen plan HOE MOET IK INSTALLEREN ZONDER IETS TE VERKNALLEN!!!!

1 Zorg dat je je telefoon paraat hebt en de batterij is meer dan de helft vol.
en je de mini usb kabel etc... bij de hand hebt.

2 doe even op je Windows taakbalk een rechtermuisknop en doe taakbeheer (proces manager)

3 check of je van RIM dubbele processen hebt lopen!!!!

4 Heb je al de laatste firmware geinstalleerd op je computer???
Zo niet doe dat dan even en dan gaan we knallen....

5 plug je telefoon in de PC door middel van dat kabeltje

6 Start desktop manager op

7 ga naar application loader--->update software

8 zet een vinkje bij welke firmware je er op wil installeren

9 ga dan bij device application selection alles aan vinken wat je erop/eraf wil hebben

10 klik bij device application selection ook even op settings en zorg dat backup options
en device data options allemaal zijn aangevinkt

11 als je dat klaar hebt kun je het spultje installeren, moeilijk of moeilijk????? hahahaha

***DOET IE HET TOCH NIET????***

Veel mensen krijgen gewoon panische aanvallen van ojee hij doet het niet!!!

Hieronder de stappen van een uploading ram image fatal error

unplug je telefoon van de USB en leg hem aan de lader

Ga dan een sigaret roken of breien etc..en kijk na een 10 minuten maar weer
Je telefoon die doet het gewoon

ZELFDE GELDT VOOR EEN REBOOT,GEBRICKTE TELEFOON!!!!

***MISSCHIEN TOCH SOFTWARE MATIG IETS VERKEERD????***

1 blijf rustig en unplug je telefoon van de pc

2 misschien weer even je taakbeheer kijken want de ENIGE MANIER dat het spultje NIET wil installeren is als je 2 keer bv apploader.exe er in hebt staan dus 2 RIM processen van 1 PROGRAMMA hebt draaien!!!!

3 open je control panel (engelse windows) en ga naar programs and features

4 verwijder ALLEEN Blackberry device software 4.70 for the Blackberry 9500 smartphone
de software heeft een grootte ongeveer van 142mb

5 reboot je pc en installeer het opnieuw Desktop manager is dan niet stuk maar je firmware...

6 doe de bovenste stappen van installeren weer opnieuw

LUKT HET NOG STEEDS NIET????

Mail me, bel me, sms me stuur een postduif of iets dergelijks en ik check het samen met je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm Ik heb WinXP SP3 draaien op mijn LT, heb alle updates gewoon gedownd, het zijn exe files dus ik heb het volgende gedaan bij alle updates van af .78 t/m .85

Alle programmas afgesloten, ook distributed clients ed, LT of PC moet volledig beschikbaar zijn voor de install, doe ik trouwens altijd als ik iets installeer.
Daarbij zorg ik altijd dat mijn BB vol geladen is, want ik hebmerkt dat laden via de USB langzamer gaat als met de 230V adapter.

1) USB kabel in pc dan in BB
2) met explorer naar exe file en daarop dubbel geklikt
3) Het install programma laten lopen en alleen maar op OK geklikt als dat van mij werd gevraagt.
4) Daarna zie je connecten voorbij komen en backup en connecten
5) dat laaste stukje connecten duurd wel erg lang maar ga idd dan maar even naar buiten roken of wat anders doen.
6) Als de update gereed is en de BB gaat dan reboten, trek ik de USB kabel pas los als hij er volledig is, dus niet meer actief en het beginscherm vertoond dat je gewend bent, daar zitten ook witte schermen bij met af en toe een Mac achtig klokje in het centrum dat soms snel rond draaid en dan weer lijkt stil te staan.

Wat ik dan wel merk is dat van bepaalde apps, zowel van BB als van 3e partij je de instellingen even moet doorlopen, dan werk ie weer perfect, en ik heb maar 1 keer een hanger gehad, maar dat was omdat mijn Batt bijna eg was, en ik gebeld werd, na een pull en even een uurtje op de netlader, was ie weer ok.

Ik denk dat als ik eerst natuurlijk een backup maak, dan het stappenplan van hierboven beschreven doorloop, een goedde kans maak dat ik de .90 update gewoon goed erop kan zetten.

Lukt dat niet, dan zet ik met voorbeschreven handelingen wel de .85 er weer op, ik heb nl de .87 gemist want alle links die ervan waren zijn dood.

Ik hoop dat jullie aan mijn ervaring wat hebben, ik laad mijn foon dus vandaag goed op, en ga vanavond thuis na het eten, ongeveer tegen 8uur de poging wagen, en natuurlijk zal ik melden hoe het bij mij is gegaan.

Ik ben positief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:31:
[...]

ff in de blackberry browser je cache legen. Eventueel memory cleaner doen maar dat is voor zover ik heb kunnen zien niet nodig geweest. En er even zeker van zijn dat de apps waarvan je de database probeert te backuppen allemaal gesloten zijn, los van de phone, browser, messages en... ehrm... nog 1tje die altijd aan is, die kunnen aan blijven. Wel cache van je browser legen. Klinkt vaag en dat is het ook maar het werkt! :-)
Thanks het heeft gewerkt _/-\o_

Ik heb You tube geinstaleerd en hoe kan het dat ik een super slecht beeld heb als
ik filmpjes kijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Dat heb ik ook, slecht beeld... enfin, de client zelf ziet er wel gelikt uit. Ik denk dat de bandbreedte voor het bekijken van de films gewoon niet toereikend genoeg is.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em sinds vandaag weer aan de praat, jippie!

Maar zijn er meer mensen die sinds later op de avond problemen hebben met mail via hotmail ontvangen?

Heb al via mobileemail.vodafone.nl mijn wachtwoord al geupdate (dat hielp eerder) maar ik ontvang niks meer!

Kommer en kwel de laatste week met mijn BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:32
Heb je je service books al opnieuw verzonden?
options > setup > email setup > BB menu button > service books > send service books

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Bluetooth. Ik heb iedere keer het probleem dat als ik BT aan laat staan op de BB deze niet automatisch verbindt met mijn radio (die vraagt wel) als ik in de auto stap. Zeg ik dan op de BB "verbinding maken" dan gaat het als een zonnetje. Volgens mij staat alles aan. Iemand een idee wat ik fout doe? Weet iemand overigens of er een sneltoets (of een progje) bestaat om Bluetooth met een toets aan/uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost..

Voor mensen met hetzelfde probleem.. een battery pull doet weer wonderen!

Ik hoop toch wel dat er snel een nieuwe OS verschijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gisteren niet gered, had in de haast mijn laptop op de zaak laten staan :( maar niet getreurd, ik vergeet um vandaag niet, dus doe ik het vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik merk op dat ik sinds gisteren ook geen mailtjes meer ontvang, van welke provider dan maar ook (heb vier accounts op mijn BB staan).

:?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Een batterypull doet wonderen, nou krijg ik ineens zoveel mail binnen... om gek van te worden! :)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Heb gisteren Windows live messenger geinstalleerd, vanuit het application center. Geeft vervolgens aan dat hij geinstalleerd is maar zodra je hem opstart vraagt hij weer om te installeren. Iemand hetzelfde? Overigens een standaard (wel recent) OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

massari schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:19:
Een batterypull doet wonderen, nou krijg ik ineens zoveel mail binnen... om gek van te worden! :)
Inloggen op je account bij http://mobileemail.vodafone.nl/ en dan je address book resenden wilt ook wel eens helpen. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knudde mijn hele blackberry is weer genuked!!!!
Hij zat gewoon in mijn broekzak en nu doet hij niets anders dan rsetten en om het nog erger te maken
Ligt mijn ophang knopje er af grrrrrrrrrr.

Lekkere dag weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:40:
Heb em sinds vandaag weer aan de praat, jippie!

Maar zijn er meer mensen die sinds later op de avond problemen hebben met mail via hotmail ontvangen?

Heb al via mobileemail.vodafone.nl mijn wachtwoord al geupdate (dat hielp eerder) maar ik ontvang niks meer!

Kommer en kwel de laatste week met mijn BB
Ik kreeg sochtends toen ik hem uit bedside mode haalde opeens op 1 van de vier ingestelde accounts 16 mails binnen van de dagen ervoor.... die ik allen allang behandelt en verwijderd had van zowel de handheld als de mailbox. Ik denk haast dat er een kleine storing is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en youtube... sja, het is niet voor niets een aangepaste versie van youtube... anders konden we ze wel gewoon via webpages spelen. Ik denk ook dat het gewoon ivm bandbreedte is gedaan. Er wordt heel hoog opgegeven door vodafone en verizon over de snelheden, kabelinternet snelheden, ja.... maar dan wel als het kabelinternet er bijna uitligt ;)

Sommige dingen gaan heel snel, anderen wat minder. Vind het zorgwekkender dat de data altijd via de servers van BB gererout wordt. Dat kost denk ik het meeste tijd. Ben wel benieuwd wat voor bruut serverpark daarachter hangt trouwens.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo meteen even naar de vodafone shoppa en me tellie even laten fixen dat zijn dus 10 werkdagen zonder..
Why WHY!!!!!!!!!!!

Ze kunnen toch wel een friggin knopje met beetje kit plakken of niet?!!!!, nee hoor het moet opgestuurd worden.

Heerlijk echt Vodafone!!!
Begin een repair center en stuur het op!!!

Het heet toch repaircenter =reparaties= toch geen tnt post gebeuren of ben ik nu zo dom????
Ach ja soms komen mijn frustraties omhoog helemaal vanwege het feit dat ik zo'n extra verzekering op me telefoon heb en ik hem gewoon 10 werkdagen kwijt ben.

Ik dacht juist extra verzekering = super snel geholpen worden.

grrrrrrrrrrrrrrrr. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de knopjes zelf bestellen en dan ff vervangen. Moet ik de link voor de shop ff opzoeken voor je? Volgens mij heb ik ergens een NL shop gevonden daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem toch maar weggebracht naar vodafone repair center.
Waarom 25 euro uitgeven als ik garantie heb en nu wordt btw het klikken van de scherm ook gerepareerd.
Althans links onderin.

Nu hopen dat mijn telefoon ergens anders wegkomt dan Hungary 3 hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:-P ;-)

Ben wel benieuwd hoe ie uit de reparatie komt, zeker met betrekking met klikken.

We are anxiously awaiting your report!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me 2.... Het vodafone service manneke zei tegen me dat het 10 werkdagen kon duren :-|
Vervangend leentoestel hadden ze niet dus we gaan nu Back 2 Basics!!!! Siemens A70!!!!

Deze telefoon beschikt over monofone beltonen, een 1 kleurenscherm en vibreer functie!!!!!
Wuahahahaha echte nostalgie nou ja ik kan tenminste even bellen.

Mijn stille hoop voor mijn repair van de Blackberry is is dat ik een nieuwe batterij micros SD kaart en achterpaneel krijg.

Want die kreeg ik mee terug maar ik hoop dat RIM me een nieuwe gsm+batterij geeft en misschien dat er nog zo'n 8 gig geheugenkaart er standaard in zit.

Met andere woorden een straight out of the box gsm hahahaha :-D

Als ik dit krijg heb ik mooi wat extra op voorraad.

By the way was vandaag in Amsterdam (NS toer kaart)en jemig wat zitten ze daar toch met hun gsm te klooien.

Zelfs op straat lopen ze tegen je aan terwijl ze loeren naar een klein schermpje.
Wij (groningers)zijn dat hier niet gewend. pvd ik mis me blackberry snik :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zoiets raars. Ik deed mijn BB uit gisterenavond en nu wil hem aan doen, doet ie het niet.
Battery eruit gehaald, geeft helemaal niets. Battery was nog halfvol, dus daar ligt het ook niet aan.
Nu op de oplader helpt ook helemaal niets.
Ik heb niets raars gedaan gisteren en ook niks geinstalleerd.

Weet iemand anders nog iets?????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Draai je .90? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het toch je batterij kan zijn. Een tijdje op de lader zou het dan moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplader truc werkt praktisch altijd ik kreeg hem alleen niet aan de praat toen mijn Storm spontaan vanuit het niets begon te rebooten dus dan moet je wel met DM alles resetten.

Waar zijn btw die firmware upgrades??? Je zou toch verwachten dat er afgelopen week wel 1 was uitgelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een nieuwe OS uitgelekt!!!!!
Het is de 9530 versie alleen (verizon) dus we moeten nog even wachten op de 9500 versie.
De font blijkt kleiner te zijn en de kleurdiepte is wat minder maar de fade effecten etc... zit er in en ook de camera blijkt veel sneller te werken.

pvd zul je net gaan zien mijn blackberry is in de maak en jullie kunnen zo gaan spelen met nieuw firmware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt om de lader te gebruiken. Toen ik hem uit deed was de batterij half vol en toen
ik de oplader er op deed was de batterij leeg!!!!!!!!!!

Ik heb.90 niet omdat het niet officieel is durf ik dat niet zo. Straks krijg ik hem niet
meer aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de .90 niet meer dowloaden zie ik. De link werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 0.90 wel voor je kan ik je wel via msn of zo toesturen maar je kan ook wachten op de 0.99 firmware zal morgen denk ik wel voor de 9500 wel uitkomen want verizon heeft hem vandaag al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan wacht ik daar wel op. Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Voordat ik ging synchen met Missing Sync vond ik het weer eens tijd voor een batterypull, vervolgens start ik het toestel op en ik zie: Java Lang Nullpointer Exception! :(

Enfin, gewoon doorgeklikt, maar vervolgens kan ik mijn contactpersonen niet meer benaderen, alles is weg! Toen even gesynched, Missing Sync haalde mijn contactpersonen over en in de log zat ik dat alles succesvol was overgezet. Echter in mijn Storm zie ik nog steeds geen contactpersonen...

Even gegoogled en ik zag dat een nieuwe installatie van het OS meer soelaas biedt, wie heeft dit nog meer meegemaakt?

Al die kinderziektes, ik word er niet goed van...

Toch maar .90 zien te installeren (morgen) of wachten op de 0.99, maar wanneer die uitkomt, dat weet ik niet.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Vandaag de 0.90 maar geinstalleerd, ging vlekkeloos. Heb toch maar eerst een wipe gedaan met JL Cmd, DM opgestart en direct de firmware geinstalleerd. Vooraf wel even een batterypull gedaan, ook na de installatie van het OS.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ging 0.90 ook vlekkeloos maar ik kreeg zomaar zonder enige reden een bricked Blackberry.
In een keer herkende hij de blackberry niet meer qua software en ging hij constant rebooten oplaad truc werkte ook niet.

Persoonlijk raad ik een iets oudere build aan (0.85/0.87) ofzo deze waren tenminste niet zo buggy als 0.90 en hebben ook geen rommeltje met het font

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Pfffff.....lijkt wel of iedereen nu problemen ondervind hardwarematig en softwarematig.

Nu bij mij het Stof onder het display is zo erg geworden dat opsturen de enige mogelijkheid is.
verder heb ik ik een barst/scheurtje precies in het midden/boven was gisteren 1.5 cm is nu op de helft van het display.
Daardoor werkt het touchscreen nauwelijks nog.

vodafone maar bellen ook ik heb hem verzekerd.
Maar ik moet eg zeggen nu dat het enthuosiasme er van af is bij mij.
toestel werkt lekker na de vele tweaks updates e.d. maar eigenlijk zou RIM/Vodafone alle Storms terug moeten halen en hun klanten een goed wekernfd model moeten geven.
wereld wijd is er een te hoog uitval/manco percentage.

Voor een toestel met specificaties als deze mag je toch wat verwachten, lijkt mij.
Maar ja daar heeft men blijkbaar geen notie aan.
We zullen zien als hij terug komt van reparatiedienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Niet normaal hoeveel mensen er issues mee hebben.
Ik moest 0.90 er wel opzetten omdat 0.87 bij mij er de geest gaf... ben benieuwd wanneer ze nou echt met een goede officiële OS komen. Duurt mij te lang.
Ik zit er nogal twijfelachtig in, op zich vind ik het een prachtig toestel, maar ik ben nog niet helemaal 100% tevreden. Het is een toestel wat teveel kinderziektes heeft, het lijkt soms wel een betatoestel! Zelfs het OS van de iPhone werkt stabieler...
Ik zit te denken om, als het zo langer doorgaat, af te stappen van de Storm en er een Bold voor in de plaats te nemen. Maar goed, we zien het wel.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Heb sinds vorige week mijn Storm, update gedaan naar officiële SW 78. Kon na installatie programma's niet vinden, maar dat bleek een foutje van mijzelf. Verder draait alles soepel en ondervind geen problemen! Heb 2 navigatieprogramma's draaien (nav4all en Amaze). Zaak loopt prima!
Zitten de problemen niet veelal in de niet officiële SW versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles komt wel goed met de Storm!
Of willen jullie een Iphone met haarscheurtjes in de hoeken??? lol
Je kan het beste als je geen kinderziektes wil de officiele Firmware er op zetten en er niet mee ouwehoeren.
Mensen zoals de tweaker kunnen wel Beta OS er op zetten etc...

Ik ben erg blij met mijn Storm ben alleen minder blij met de reparatie dienst van Vodafone.
Ik snap het niet dat zo'n miljardenbedrijf er 10 werkdagen over doet om een knopje (ophang knopje) te vervangen.

Lijkt net wel alsof ze er met het toestel naar de Mallen (gieterij) gaan
Dat ze ook geen vervangend (alternatief)leen toestel hebben met ongeveer dezelfde functies vind ik helemaal een grote afzet van hun kant.

Want inderdaad zoals veel mensen zeggen het IS een duur toestel dus VERWACHT je echt een goede service.

Zelf heb ik ook die 7 euro extra verzekering en ik kon bijna janken toen ik hoorde : geen leentoestel.
Maar goed nu ben ik groninger en scheur ik mijn mond open en krijg ik een teruggave van Vodafone voor de geleden schade. (heerlijk om gierig te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Hahaha, ik heb ook een iPhone 3G 16gb.
Werkt feilloos, alleen dat touchscreen scherm werkt zo rot. Je raakt met je vinger iets aan en zonder pardon wordt er per ongeluk een nummer gebeld, dat werkt bij de Storm toch wel net iets beter. De bouwkwaliteit van een Blackberry vind ik wel vele malen beter, nu nog superieure software en dan ben je een super toestel!

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daar wachten we met ons allen op :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Kijk even op CB! Er staat een verrassing! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Nice. Dl'ing right now. Nu eerst trainen, daarna installeren.

Zelf al geinstalleerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist het me blackberry in de maak en ik niet van de update kunnen genieten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ben nog aan het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
WTF .... 9500_omadrmAllLang_PBr4.7.0_rel128_PL4.0.0.114_A4.7.0.90

Gewoon 0.90 ?

Of is dit wat anders?

edit: oops...deze had ik al ;)

9500_omadrmEFIGS_Dutch_PBr4.7.0_rel141_PL4.0.0.124_A4.7.0.100 is wel nieuw :)

[ Voor 34% gewijzigd door elrobbo op 02-02-2009 19:25 ]

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe, hij is fijn!! Beste ooit!

Hahaha, just messing with shinjira a bit... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg lollig ik baal nu echt hiervan zelfs al het geld in deze wereld zou me niet gelukkig maken snik :-(
Ach ja als Vodafone nu es gaat opschieten met me repair ben ik blij maarre hoe draait ie???

Please ff in details treden aangezien ik even tijdelijk zonder zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v 1 erop zitten, werkt perfect, duurde wel lang voordat hij connecte na de update, maar doet het goed in ben blij ;)

v .90 over geslagen dat wel :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Update duurde ff, maar .100 staat erop. :) Net een batt pull gedaan en heb nu 45,2mb aan free mem.

Voor de rest is alles zo te zien net weer een tikje sneller, zelfs de camera. Al is deze helaas nog steeds niet echt instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de font ook opgereuimd dus dat wanneer je aan het bellen bent en je hebt de optie knoppen dat de woorden niet in elkaar doorlopen???

Is de kleurdiepte ook minder geworden, ziet alles er wat grauwer uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het tot nu toe echt de beste versie.... moet je opletten: de volgende leak is weer zo rot als een lijk van 4 weken oud... Seriously. Maar vanaf nu hebben we dan tenminste de .100 om op terug te vallen en really.... that's pretty damn good. Well, up to now dan.

Installatie duurt inderdaad wat langer (nee, lijkt zo omdat ie bij het connecten wat langer blijft staan, andere dingen gingen wel vlotter, was hier ruim binnen een half uurtje klaar met de installatie en restore van data en de boot, dus echt gebruiksklaar). Booten na een battery-pull is ook vlotter geworden.

Hier alleen geen full qwerty in portrait mode. Voor de rest.... had ie hiermee uit moeten komen!!!

Maar met fonts is me nog niet iets opgevallen, wat bedoel je precies?

Het schijnt dat de .90 wel een groter lettertype had, dat is niet meer zo.

Meer weten?

Kleurdiepte isgewoon goed, kwaliteit ook. Morgen zal blijken tijdens gebruik of ie ook recht overeind blijft staan. Is het nu gewoon even te vroeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke nou jongens ik heb me nieuwe storm nu net gekregen!!!!!
Hoera!!!!!!!!!!!!!! (feestneus op en polonaise lopen in de woonkamer hahahaha)maarre nog steeds dat friggin moeilijk klikken onderin het scherm dus zal wel weer de papier truc doen.

zometeen even dual boot naar XP doen en even het spultje installeren.
Ik vraag me echt af waarom ze dat klikken onderin niet hebben verholpen want de medewerker had me reparatie bon toen destijds gegeven waarin moeilijk klikken er ook bij op werdt gezet.

De medewerker (wat een stoere vent is ex kpn'er/collega etc.btw.) had het ook geprobeerd maar lukte ook niet echt helemaal.

Al met al een leuke dag

Pro : me GSM is er weer kan weer lekker bellen mailen en updaten etc..
Cons : nog steeds geen goede klik onderin het scherm......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ook ik ben aan de .100!!!

Ziet er goed uit. De fontjes zien er ook beter uit, bij het bellen zie je de woorden niet in elkaar overlopen. Ik ben benieuwd, tot zo ver, so far so good. :)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:56:
me 2.... Het vodafone service manneke zei tegen me dat het 10 werkdagen kon duren :-|
Vervangend leentoestel hadden ze niet dus we gaan nu Back 2 Basics!!!! Siemens A70!!!!

Deze telefoon beschikt over monofone beltonen, een 1 kleurenscherm en vibreer functie!!!!!
Wuahahahaha echte nostalgie nou ja ik kan tenminste even bellen.

Mijn stille hoop voor mijn repair van de Blackberry is is dat ik een nieuwe batterij micros SD kaart en achterpaneel krijg.

Want die kreeg ik mee terug maar ik hoop dat RIM me een nieuwe gsm+batterij geeft en misschien dat er nog zo'n 8 gig geheugenkaart er standaard in zit.

Met andere woorden een straight out of the box gsm hahahaha :-D

Als ik dit krijg heb ik mooi wat extra op voorraad.

By the way was vandaag in Amsterdam (NS toer kaart)en jemig wat zitten ze daar toch met hun gsm te klooien.

Zelfs op straat lopen ze tegen je aan terwijl ze loeren naar een klein schermpje.
Wij (groningers)zijn dat hier niet gewend. pvd ik mis me blackberry snik :-(
woar komst du van weg daaaan mien jong....Ben nl geimporteerde stadjer.....Grunn is lkkr goedkoop wonen.

Maar ik krijg waarschijnlijk een swap zoals vanmorgen werd medegedeeld door de Vodafone in de Herestraat..want die knakkers aan het begin zijn het pand aan het slopen/verbouwen.
Dus stilletjes net als jou hoop ik ook op een right out out of the box..haaa sterker nog een naie in the box.

Maar goed afwachten hoelang Dynafix erover ddoet...pfffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol nog een groninger!!!

Herestraat ligt voor vodafone er wel lekker bij ja! Net als hun service (kpn bussiness center is beter maar kan er wel mee door)

Du kriegst wel een naie mien jong most wel eem de verkoper een smok geven veur dat er goud warken doan het... LOL!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je Zus Chris Tus hey... nu is mijn oma eindelijk overleden (RIP, no disrespect intended) en dan kom ik hier weer van die grunningers tegen.....

Tlijkt wel een virus ;)

Allebei stukke tel? In what way? En het klikken onderin het scherm.... volgens mij gaat dat echt niet veranderen. Wat het voor mij dus wel beter heeft gemaakt is de torx truuk. Echt maar een halfje hooguit in het midden aan weerszijden losser draaien en onderin een kwartje. Dan moet je dus wel even het klepje lospeuteren met je nagel. Gaat goed overigens zonder risico als je even googled en het videotje bekijkt waarop dat gedaan wordt. MAAR dan nog steeds is het klikken precies onderin het scherm exact in het midden het slechtst. Vlak daarbuiten wordt het al heel snel beter, doch helemaal onderin blijft het niet super. Iets daarboven schiet het al een heel stuk meer op.

Ben benieuwd hoe dat in de toekomst wordt als versie xxxxx van de HW foon zelf op de markt komt.

Is deze foon beter dan die je had Shin?

Shinjira.... klinkt als een naam uit een manga film. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shinjira is mijn PS3 game naam vind ik wat beter dan meathead of Alpha/Optimus etc..(als je er 1 hebt mag je me er onder adden)
Me tellie is wel wat mooier imho geen lelijke krasjes meer en ik heb een 2e achterkant.

Torx trucje werkt niet heel goed vind ik ik heb de papier truc gedaan want dan blijft het overal goed klinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu een dag 1.00 en ik moet zeggen dat deze me wel zeer goed bevalt.
De font is geen rommeltje meer en de fade in en fade out effecten zitten er ook weer in.

Ik vind dat de camera alleen heel raar werkt wanneer je een foto maakt.
Wanneer je foto wil gaan maken is het floep! en weg is de foto opties balk, maar je ziet dat er dan in het beeld wel onderin een zwart randje is.

Ze moeten gewoon weer die doorzichtige balk uit 0.90 gebruiken die vond ik persoonlijk fijner werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

De 0.100 bevalt me ook zeer goed. Fonts zijn eindelijk erg mooi en in de juiste formaat. Zou mij niets verbazen als er hierna een officiële OS uit gaat komen.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
massari schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:31:
De 0.100 bevalt me ook zeer goed. Fonts zijn eindelijk erg mooi en in de juiste formaat. Zou mij niets verbazen als er hierna een officiële OS uit gaat komen.
Mij verbaast zowiezo niks meer...ik vind het eerder een regelrechte aanfluiting dat RIM pas 1official OS update heeft uitgebracht en er al inmiddels 3 á 4 leaked versies uit zijn.

Mijn mening is als je van iets echt een succes wil maken dan is er toch alles aangelegen om dit succes te behalen en verder uit te bouwen!?
Nu 0.100 gelekt en schijnt het er naar uit te zien dat het een serieuze versie gaat worden als officieel release.

Blijf het dan nog vreemd vinden dat men eigenlijk d.m.v. gelekte versies klanten met hun garantie laat spelen.
Tuurlijk wil iedereen een Flawless (vlekkeloos) draaiend toestel hebben.De vorige versie heeft al eigenlijk een ieder gewaarschuwd! Het probleem van het constantly rebooten, zaken toegevoegd en andere niet verbeterd of juist weer wel.

Wij allen installeren deze versies op eigen risico!!!!!! Maar dat is ook wel logisch als je de eerste berichten hier en op de bekende sites leest.
Dan denk je ook ach waarom niet, dat wil ik ook.
Waarmee is men bezig is men zo bang voor de directe concurrent(en) of is dit allemaal bewust.
Hoe komt een Kevin (van CB) aan een gelekte versie?!! Tjaa die gozer is zeer invloedrijk kan ook niet anders met zo'n geweldige site.

Maar goed ik kan nog niks zeggen over .100 want mijn toestel is naar Dynafix gestuurd als jhet goed is.
Dus doe ik me tegoed aan alle ontwikkelingen hier en elders.
Maar mis mijn mattie wel hoor....blijf het toch een heerlijk toestel vinden.dus krijgt RIM/Vodafone nog steeds " The benefit of doubt " omdat het ook een gok is geweest om zo'n toestel uit tebrengen.
voor ons was het een risico maar goed de tijd heeft ook duidelijk gemaakt dat ze zij op de goede weg zijn.

Toestel verkoopt toch redelijk tot goed...Chappoooooooooo (RIM/Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Mensen drop de info over de .100 versie, graag alle bevindingen voordelen,nadelen en andere zaken hier vermelden.

We all need input.....wie niet LMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke Tanakiam hierbij alle voordelen en dingen die ik tot nu toe ontdekt heb

De telefoon zelf draait heerlijk. Hij is wel is waar iets slomer in het menu geworden in tegenstelling tot 0.90 maar hij draait wel lekker.

Tevens is de stabiliteit ook veel beter geworden ik heb tot nu toe geen reboots etc.. en bij muziek draaien doet hij ook niet meer maf zoals niet alle nummers laden.

Er werdt beweerd dat er met de nieuwe firmware de kleurdiepte en scherpte minder is geworden maar daar heb ik niets van gemerkt. Ik vind ook dat ze met deze firmware een goede stap in de richting hebben gezet aangezien het feit dat de hele font geen rommeltje meer is.

Alles staat netjes in de daartoe gewezen blokjes en woorden lopen kortweg niet meer inelkaar door.

de NADELEN

Hij is iets slomer (battery pullen heeft geen zin)

de camera werkt wel sneller maar zoals ik een paar posts hierboven zei is het camera optie balkje bij het maken van een foto in een keer naar onderen geschoven en zie je een maf randje op het scherm.
Met andere woorden ik heb liever de camera balk uit 0.90 want die was doorzichtig en deed niet echt vreemd.

De fade in/out effecten zijn weer terug met als voordeel dat het er gelikt uit ziet en als nadeel dat het daarom iets langer duurt om het menu door te komen.

Batterij duur is iets minder geworden, maar dat valt wel te verwaarlozen.

De VOORDELEN

Gui (graphical User Interface) is mooi netjes en opgeruimd
Telefoneren gaat sneller. Hiermee bedoel ik dat wanner je uit je telefoonboek een nummer gaat bellen dat hij dat sneller doet en met ophangen zie je niet 5 seconden verbinding is verbroken in beeld staan.

STABILITEIT!!!!!
Eindelijk eentje die je kan opladen via stopcontact (0.88 kon dat niet)
niet crasht (0.90 kon dat als geen ander)
batterij besparend is (0.78 was altijd dorstig)
je nu naast een mannetje met een Iphone kan laten zien dat de onze beter is zonder af te gaan als een gieter door de hierboven genoemde problemen.

Dit wordt serieus het jaar van de Blackberry Storm want Vodafone gaat een appstore uitbrengen en Blackberry zal ons nog wel verrassen met wat Os'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:38:
Oke Tanakiam hierbij alle voordelen en dingen die ik tot nu toe ontdekt heb

De telefoon zelf draait heerlijk. Hij is wel is waar iets slomer in het menu geworden in tegenstelling tot 0.90 maar hij draait wel lekker.

Tevens is de stabiliteit ook veel beter geworden ik heb tot nu toe geen reboots etc.. en bij muziek draaien doet hij ook niet meer maf zoals niet alle nummers laden.

Er werdt beweerd dat er met de nieuwe firmware de kleurdiepte en scherpte minder is geworden maar daar heb ik niets van gemerkt. Ik vind ook dat ze met deze firmware een goede stap in de richting hebben gezet aangezien het feit dat de hele font geen rommeltje meer is.

Alles staat netjes in de daartoe gewezen blokjes en woorden lopen kortweg niet meer inelkaar door.

de NADELEN

Hij is iets slomer (battery pullen heeft geen zin)

de camera werkt wel sneller maar zoals ik een paar posts hierboven zei is het camera optie balkje bij het maken van een foto in een keer naar onderen geschoven en zie je een maf randje op het scherm.
Met andere woorden ik heb liever de camera balk uit 0.90 want die was doorzichtig en deed niet echt vreemd.

De fade in/out effecten zijn weer terug met als voordeel dat het er gelikt uit ziet en als nadeel dat het daarom iets langer duurt om het menu door te komen.

Batterij duur is iets minder geworden, maar dat valt wel te verwaarlozen.

De VOORDELEN

Gui (graphical User Interface) is mooi netjes en opgeruimd
Telefoneren gaat sneller. Hiermee bedoel ik dat wanner je uit je telefoonboek een nummer gaat bellen dat hij dat sneller doet en met ophangen zie je niet 5 seconden verbinding is verbroken in beeld staan.

STABILITEIT!!!!!
Eindelijk eentje die je kan opladen via stopcontact (0.88 kon dat niet)
niet crasht (0.90 kon dat als geen ander)
batterij besparend is (0.78 was altijd dorstig)
je nu naast een mannetje met een Iphone kan laten zien dat de onze beter is zonder af te gaan als een gieter door de hierboven genoemde problemen.

Dit wordt serieus het jaar van de Blackberry Storm want Vodafone gaat een appstore uitbrengen en Blackberry zal ons nog wel verrassen met wat Os'en
Haaaaaaa Moi,

Thx voor de info Shinjira....kijk hier hebben we wat aan.
Ja dat hij wat stabieler is had ik al vernomen zijn er nog meerdere dingen zichtbaar/merkbaar omtrent de camera of is dit ook weer minder geworden? Wat ik bedoel gaat het scherpstellen nu nog sneller en het maken van de compositie ook?

Voda appstore is zeker een goede stap voorwaarts..jaja alle beetjes en tweaks helpen.
And btw ik gaeg niet af als er een APPLE GOON naast me staat hoor.
typen gaat zowie zo faster dan de hele iphone.
En tjaaa iPhone liefhebbers zullen en staan nog steeds verbaasd mond wide open (vliegen te vangen) als ze er zelf mee spelen.

Ik telde uren dagen en nachten....Vodafone I want my Storm fixed and sent home 2 papi..LMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Sinds ik gebruik maak van de 0.100 ben ik de Application Center kwijt, iemand ook hier last van?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua foto maken en scherpstellen is het vind ik vergelijkbaar aan 0.87 (gewoon normaal )maar qua direct laten zien van de foto is deze build echt supersnel binnen 2 seconden na het foto maken zag ik al het eindresultaat fullscreen.

Dus hier in is hij wel veranderd maar qua kwaliteit van de foto natuurlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
@ Massari: Ik draai ook .100, maar heb gewoon nog app center. Misschien even opnieuw installeren?

@ Shinjira: Ik heb juist het idee dat ook de kwaliteit van de foto's is verbeterd. Vooral als het wat donkerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz ik ga het wel even een aantal foto's op me PC checkern want me blackberry laat alles zo mooi zien ''zucht''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net de review over de Storm weer gelezen van Arnoud Wokke en nu ik dat allemaal las dacht ik van :
Eigenlijk wat hij toen vermeldde over slome OS en slechte camera etc..is nu niet echt allemaal meer tersprake en VIND IK dat de review aangepast moet worden.

Want alle dingen die fout waren waren software matige fouten en kunnen dus via updates aangepast worden.

Maar wie ben ik?.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Storm addict, just like the rest of us! 8)

De nieuwe OS heeft mij tot nu toe ook niks dan goeds gebracht, misschien inderdaad wat trager maar naar mijn idee is dat optisch bedrog vanwege het faden!

Met een beetje geduld komen we er wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net flycast weer opnieuw geinstalleerd op me nieuwe berry en echt in 1 woord

WOW!

VET!

Ik kan gewoon vet veel radio stations luisteren zelfs met gprs verbinding!!!
Aanrader dus! heeft iedereen bij crackberry buzzme gedownload want dit gratis appje laat je telefoon vibreren en melodietje afspelen tegelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog steeds over ze*k dat de foon bij het inpluggen van nota bene de eigen OEM meegeleverde wired headset vrij regelmatig (minimaal 1x per twee dagen en hoe vaak plug je zo'n ding nou eigenlijk in? een paar keer per dag? 10x max misschien?) reboot. Heel irritant. Is het niet direct na het inpluggen dan wel binnen enkele minuten. Het heeft geen zin om voor de grap je headset er 10x in en uit te doen, daarmee recreer je het probleem niet helaas. Het is heel intermittent. Maar structureel. Hier geen 3rd party apps geinstalleerd.

Door het slechte programmeren van vele noem ik ze al turd party apps... talklock bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shin, pas je op met online luisteren bij voda? De downstream isvaak gelijk aaan wat er op je desktopbinnenkomt en als je over de FUP heengaat als je veel luistert kan je onverwacht een hoge rekening krijgen heh... just... take care!

edit: of vergis ik me daarin?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat alleen niet bepaald handig is met dat flycast is dat wanneer het aanstaat je 3G BB icoontje verandert in alleen 3G en dus werkt mijn mail en mijn browser niet meer...

Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:01:
Shin, pas je op met online luisteren bij voda? De downstream isvaak gelijk aaan wat er op je desktopbinnenkomt en als je over de FUP heengaat als je veel luistert kan je onverwacht een hoge rekening krijgen heh... just... take care!

edit: of vergis ik me daarin?
Is dat echt zo? Als je gewoon onbeperkt internet hebt is er toch niks aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onbeperkt internet via BIS is beperkt aan de Fair Use Policy.

Ik weet niet of dat uit te breiden is naar ECHT onbeperkt in NL. Misschien met het duurste multimedia abo... maar ja, als je dan ziet wat er in amerika geleverd wordt voor 100 dollar aan meerdere lijnen, meerdere nummers, giga hoge wired en wireless snelheden en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer, dan zeg ik op mijn beurt: dikke L drie bier!! Ik ga me niet laten uitmelken door vodafone natuurlijk. Daar hebben we de belastingdienst voor ;)

Volgens mij niet omdat ze hier willen voorkomen dat iedereen zijn BB voor tethering gaat gebruiken. En dan verliezen ze omzet op ander gebieden natuurlijk. Wat dat aan gaat lopen we hier niet alleen erg achter maar zijn het ook nog eens een stelletje echte oerhollandse aasgieren die maar erg moeilijk met de tijd mee kunnen gaan. Toch komt er vanzelf een provider die dat wel doet en dan volgt de rest hier ook, want dan kunnen ze niet anders, stelletje eieren ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goede inderdaad over de telefoon rekening ik ga direct vodafone bellen over dit.
Ik heb het nog niet veel gebruikt (10 minuten misschien) dus als ik extra moet betalen zal het tientjes werk zijn ipv 100 en euro's

Ik heb by the way (mag nog steeds geen btw zeggen lol!) geen problemen met de headset terwijl ik nu al 4 uren naar Adema luister (kill the headlights album is zooooo vet!!!) en heb net gebeld etc.. en geen spontane reboots gehad dus thank god heb ik dat niet.

Vraagje aan iedereen ik wil graag mensen toevoegen aan mijn blackberry messenger hoe doe ik dat???
En als er mensen zijn die me graag in hun lijst willen hebben wil ik dat ook graag vooral tweakers natuurlijk

Want wij zijn het echte volk hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:34:
Dat is een goede inderdaad over de telefoon rekening ik ga direct vodafone bellen over dit.
Ik heb het nog niet veel gebruikt (10 minuten misschien) dus als ik extra moet betalen zal het tientjes werk zijn ipv 100 en euro's

Ik heb by the way (mag nog steeds geen btw zeggen lol!) geen problemen met de headset terwijl ik nu al 4 uren naar Adema luister (kill the headlights album is zooooo vet!!!) en heb net gebeld etc.. en geen spontane reboots gehad dus thank god heb ik dat niet.

Vraagje aan iedereen ik wil graag mensen toevoegen aan mijn blackberry messenger hoe doe ik dat???
En als er mensen zijn die me graag in hun lijst willen hebben wil ik dat ook graag vooral tweakers natuurlijk

Want wij zijn het echte volk hahahaha
Benieuwd wat Vodafone hier op antwoordt! Anders zou dat zo'n Flycast een stuk minder leuk maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gebeld en ze zeiden streaming via internet is GRATIS!!!!! dus maakt niet uit of je Flycast gebruikt want wij (vodafone klanten) hebben de multimedia abbonement je moet alleen denken aan de fair use policy dat je niet absurd (24/7) flycast gebruikt.

De verkoper zag by the way dat ik in 2 min flycast gebruiken 281kb had gebruikt dus valt heeeeeeel erg mee.

Oja leuk nieuwtje ik ben vandaag op stereo bluetooth headset jacht gegeaan en ik heb diverse soorten geprobeerd hieronder mijn lijstje van welke en wat er niet goed aan was

Sony Ericsson HBH-DS200 Stereo Bluetooth Headset

Hij werkt maar je kan de volume ALLEEN aanpassen op je blackberry.
Tevens is dit ideaal als je op de bank zit thuis zonder geluid van anderen want qua volume is hij heel erg zacht maar de bassen etc.. zijn echt sony is dus erg goed.

prijs is 35,00 euro bij de phonehouse (grunn)

MOTOROKR™ S9-HD Bluetooth Stereo Headphones
Ehhh 100,00 euro heb ik dus genoeg gezegd NIET DOEN DUS!!!!
Geluid heb ik niet geprobeerd mocht alleen naar het doosje kijken lol!!!!

Gespot bij T For Telecom (grunn)

Jabra 3030 Stereo bluetooth headset

Oke ten eerste als je als een vietnam veteraan wil rondlopen moet je dit doen :-P
Want de afstandsbediening is in de vorm van een dogtag en je draagt hem als een ketting
Geluid is goed maar laat wel te wensen over vanwege de zachte bassen wat hij er uit spuugt.
Het klinkt allemaal een beetje schel en hees perfect voor klassiek dus.....

Prijs is 69,95 (Phonehouse grunn)

Samsung stereo bluetooth headset type????

Niet noemenswaardig want hij valt niet te gebruiken bij de Blackberry......

Bluetrek headset type?????

Deze vond ik persoonlijk een zeer goede keus was het niet dat ik zag dat de stickers erg snel krassen en loslieten. Type weet ik helaas niet maar ze waren type oorwarmers van 50,00 euro

Mijn keus :

Nokia Stereo bluetooth headset BH-501

waarom :

Simpel het geluid is erg goed, hij kan lekker hard ik heb met diverse muziek getest zoals :
Kanye West : Love Lockdown
Adema : Cold And Jaded
Celldweller : Birthright 1.0
Lil Scrappy : Money In The Bank
Bob Marley :I Shot The Sheriff

Kortom het is gewoon perfect voor alle muziek weergaven zonder te ouwehoeren met de equalizer van de Blackberry. Hij was 35,00 en ik kan er mee bellen, volume instellen, voice dialing gebruiken etc...
Tevens valt de klip die achter je nek komt aan te passen naar boven en of naar beneden.
Dus voor de mannekes die ook zoiets willen bij deze is dit mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de storm alleen maar te krijgen met die dure vodafone abbo's? Ik heb namelijk zelf nu een 27.50 abbo van vodafone en ben niet van plan om me abbo veel verder "up te graden"... Maar vind het wel een interessante telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yupz nu nog wel maar heey Storm is beter dan Iphone of wat dan ook
Once you go black (berry), you never go back hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:25:
yupz nu nog wel maar heey Storm is beter dan Iphone of wat dan ook
Once you go black (berry), you never go back hahahaha
recensies zijn echter niet al te best. Maar ik zit zelf te twijvelen tussen de htc touch hd en de bb storm. Maar verwacht je dat de storm over een tijdje ook met goedkopere abbo's te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@the.phantom

Ga voor sim-only, en koop een touch HD los.. Scheeld je enorm ;) alleen is de HTC touch HD (tijdelijk?) niet meer leverbaar bij vodafone en bij verlenging zit je dan eigenlijks automatisch op een xperia of storm..
Dus wees slim, ga voor de sim only! Kun je elk toestel kiezen die je wil UNBRANDED!!!!!!

De storm is te gebruiken zonder BIS abbo, alleen werken bepaalde functies niet die standaard wel werken op je Touch HD.

Zelf had ik de storm, ik zeg HAD, want ik was er echt niet tevreden over !!!
Alleen het Klickscherm is een leuke gadget waarvoor je het toestel mogelijk zou willen hebben..
en ook dat werkt niet zoals het zou moeten werken.
Plus dat je daarbij vast zit aan de OS van BB, weinig tweaks, traag, etc... (wil hier niet mensen op de tenen trappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Jammer dat je de Storm niet een kans hebt gegeven. Inmiddels is met de laatste gelekte OS de Storm vele malen verbeterd qua werking. Er komt ook steeds meer software uit voor het toestel.

Ik heb hiernaast ook een iPhone, nou die gaat eruit, want ik vind dit meer een speelgoed-iets. Er komt een BB Curve 8900 voor in de plaats...

Ooit was ik een Nokiafiel, maar inmiddels ben ik een BB-aanhanger ;)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Nieuws gelezen op CB: Verizon biedt bij aankoop van een Storm, een tweede Storm gratis aan...

Hoe bedoel je recessie :?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow shiet ja, was vergeten dat je als particulier met de multimedia abo's zit en dan is het al een stuk soepeler. Wij zitten met het business abo, en dan speelt dat wel wat meer.

Maar goed, the fair use policy zal dankzij het aan populariteit winnende mobiele internet ook wel maandelijks mee omhoog gaan, FUP is gebaseerd op het gemiddelde gebruik per gebruiker geloof ik.

Maar dat was wat ik inderdaad bedoelde: gebruik de streaming diensten niet absurd veel, want dat is wel heel verleidelijk.

Dat het echter helemaal gratis is vind ik wel lastig te geloven maar als het gezegd wordt dan zal het wel zo zijn. Ik zal binnenkort de algmene voorwaarden er eens op napluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ massari,

de storm heeft zeker een kans gehad, en ik ben tot zekere hoogte mee gegaan met het updaten van firmware.
Iets wat eigenlijks overbodig moet zijn, maar gezien de huidige trent dat out of the box nog niet meteen bruikbaar is tegenwoordig is het voor de wizkids echt leuk, en voor de noobs een drama om tegenwoordig een pda te kopen..

Ook ik heb een iphone gehad, en als ik heel eerlijk mag zijn vond ik de 2g versie zelfs beter lopen dan de 3g, maar alsnog, iphone's hebben een hoog gadget gehalte. Daarom verkopen ze goed.

Qua mogelijkheden biedt de storm vele malen meer dan een iphone, en als je de kinderziekte's meerekend is de storm absoluuuuuut de iphone killer op 't moment. Dit omdat de storm en iphone imo beide hoog gadget gehalte hebben, al weet de storm dit op te poetsen tot zakelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga voor sim-only, en koop een touch HD los..

*Vooral doen want HTC heeft toch goed geluid en een vette camera en WIndows Mobile LOL!!!!!!*

Scheeld je enorm alleen is de HTC touch HD (tijdelijk?) niet meer leverbaar bij vodafone en bij verlenging zit je dan eigenlijks automatisch op een xperia of storm.

*Misschien omdat dat de beste keuzes vasn het moment zijn????*

Dus wees slim, ga voor de sim only! Kun je elk toestel kiezen die je wil UNBRANDED!!!!!!

*Of je hebt gewoon niet de extra opties die wij hebben zoals music store appstore en diverse add ons van Vodafone*

De storm is te gebruiken zonder BIS abbo, alleen werken bepaalde functies niet die standaard wel werken op je Touch HD.

Zelf had ik de storm, ik zeg HAD, want ik was er echt niet tevreden over !!!
Alleen het Klickscherm is een leuke gadget waarvoor je het toestel mogelijk zou willen hebben..
en ook dat werkt niet zoals het zou moeten werken.

*ehh torx schroevendraaier???papiertje??? Dynafix???Garantie???

Plus dat je daarbij vast zit aan de OS van BB, weinig tweaks, traag, etc... (wil hier niet mensen op de tenen trappen)

*Dat doe je bij deze wel!!! dit is een Storm topic maw we praten over WAAROM je de Storm moet nemen en NIET van neem hem niet. Anders heette het wel 100 redenen om geen Storm te nemen!!!

Tweaks voor de storm zijn er volop by the way

Geheugen cleaning aan zetten in geavanceerde opties (draait het al wat sneller)
Update je Storm (via Desktop Manager of is die te ingewikkeld LOL!!!!)
Als je klaar bent met een applicatie hem gewoon netjes afsluiten ipv op de background draaien (nog meer snelheid)

En zo kunnen we ellenlang verder gaan. Face the fact wij kunnen de telefoon VOLLEDIG customizen zoals WIJ dat willen, van plaatje tot aan welke applicaties of map inhoud etc..

Dus denk eerst goed na voordat je direct gaat lopen jammeren dat hij slecht is want wij hebben geen scheurtjes in de rondingen van onze toestel (zoals Iphone) of een grafische schil om een Windows Mobile (HTC)

Al met al is het gewoon een gegeven feit dat de HTC Touch gewoon niet is wat het moet zijn....
En dit is een Storm topic............LOL!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd :p Dit is idd een storm topic!!

Dat gezegd, hier mag ik ook mijn ervaring en mening kwijt over de storm, en gezien stelling van The.PhantoM, geheel ontopic.

@ Shinjira

Heb alle firmware's tot en met .90 gezien, in handen gehad, en mee gespeeld.. ervaring zat.
Ook crackberry is niet onbekend voor mij, en ook tweaken lukt me wel hoor, bedankt voor je bezorgdheid.

Ik ben hier niet om de storm af te zjeiken, had ook graag gezien dat het toestel gewoon deed waarvoor die gemaakt is.. En daarbij zijn er al topics en posts genoeg geweest van mensen die toch echt niet tevreden zijn!

heb gewoon respect voor mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn.

Zoals bijvoorbeeld jouw mening over de vodafone appstore.. of musicstore..
Iets waar jij lyrisch over bent kennelijk, maar mij maak je er echt niet blij mee..
Ik beslis zelf waar en wat ik download, dit hoeft niet voor mij voorgekauwt te worden door vodafone.
Ik zoek mijn programma's en tweaks zelf wel uit, alt.binaries.***, xda develop... bronnen zat.

Jouw mening over de camera van de storm t.o.v. htc HD.. net zo.
..........??.............
Nergens schreef ik over de slechte werking van de storm camera.. en ook nergens schreef ik dat een touch hd wel een goeie camera heeft. Dit is ook appels en peren vergelijken..sorry hoor.. Heb het idee dat ik je haast op je p!k heb getrapt zoals je reageert..

Nogmaals,
Ik neem de moeite niet om hier te reageren niet om de storm af te sjeike...

ik reageerde op een post van The.PhantoM
die schreef:
recensies zijn echter niet al te best. Maar ik zit zelf te twijvelen tussen de htc touch hd en de bb storm. Maar verwacht je dat de storm over een tijdje ook met goedkopere abbo's te krijgen is

Daarop was mijn reactie geschreven.

en een storm met een touch HD vergelijken is onzin..
Net als een storm met een iphone, of een wc met een deurkruk..
al kun je overal op sgjeiten.

ik heb alleen het geluk dat ik afgelopen jaren zowel de iphone, als de touchwiz, als de storm, als de touch HD heb mogen ervaren en gebruiken en... tadaaaaa.. vergelijken..

ps..

ik schreef ook:
Qua mogelijkheden biedt de storm vele malen meer dan een iphone, en als je de kinderziekte's meerekend is de storm absoluuuuuut de iphone killer op 't moment. Dit omdat de storm en iphone imo beide hoog gadget gehalte hebben, al weet de storm dit op te poetsen tot zakelijk toestel.

Ik ben gewoon teleurgesteld in de storm, had er meer van verwacht.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

you are not alone.... storm is ok. rim zuigt. thats it for me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik gewoon pech gehad, of te weinig geduld, of het geluk niet vast te zitten aan een abbo/toestel/extra abbo
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic