Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik heb sinds vandaag de Storm en heb versie .87 erop gezet. Verder heb ik een bestaand Vodafone abbo.

Probleem is ik kan mijn hotmail niet instellen, ik heb een mooie tutorial gezien hoe het moet alleen krijg ik alleen de optie om een blackberry enterprise server in te stellen maar niet de mogelijk om een mailaccount te toevoegen of aan te maken.

Kan iemand me hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je wel BIS? OF minimaal een data-abo van vodafone? Wat niet handig zou zijn als je datop een BB gebruikt versus BIS overigens. Het schijnta llemaal wel te kunnen, dat wel. Zou er zelf ook in moeten duiken.

Wat voor "bestaand abo" heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
Basis 35 met een internet blox onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem als Crazyhorse.
Alleen dan met een t-mobile abo en een blackberry bold 9000
Lees op verschillende sites dat het misschien iets te maken kon hebben met extra abo's....
zoals hier:
http://blackberry-nl.com/index.php?topic=2587.0

Maar vooral veel gezeur iig...

big ? atm |:(

edit:

Kan ook zijn omdat mij abo pas op 2 feb ingaat en ik nu nog met mijn huidige abo bezig ben...?
maar is ff bellen morgen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:52:
9500 = europa (rest van de wereld)
9530 = usa
9520 = niet bestaand. Komt wel,is 9500 met wifi.
9500=9530 met andere low level firmware waardoor het een "verschillend" toestel is. HWmatig zijn ze gelijk aan elkaar.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet geen fluit van niet bis af... maar ik kan me voorstellen dat je je apn zou moeten aanpassen? De rest gaat toch vanzelf? Alleen push email gaat niet werken maar ik heb gelezen dat ook daar slimme oplossingen voor zijn, lees: wel werkend te krijgen is.

Voor het slechte klikken in het midden aan de onderkant van de storms, ook als je de middelste torx een halve slag hebt losgedraaid?? Haal de onderste "vodafone" plastic cover eraf (met je nagel in de hoek beginnen, komt vanzelf omhoog, zit een soort plaksel aan dus voelt wat eng misschien, en zo de hele onderkant een keer of 2 langsgaan, dan floept ie los) en draai de twee koperen torx ook allebei wat losser, een halve slag was voldoende bij mij. Ik heb niet het idee dat ie ooit beter zal gaan klikken als wat ie nu doet :)

Dus met de .88 firmware (helaas niet laden via stopcontact naar het schijnt, maar via USB wel, (en bij mij is ie vannacht via stopcontact ook van 95naar 100 gegaan, dus misschien laadt ie wel maar heel langzaam, of wordt het laden alleen niet aangegeven) is het ding zo bloedsnel... wha! Me happy!! De .90 release FW is ook onderweg........ en schijnt minder problemen te hebben. :)

Zou het dan toch echt zo zijn dat als we bij de 1.00 revisie FW aankomen, de firmware "foutloos" en snel is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Zodra de Storm het laadproces heeft voltooid verdwijnt het gele stroom icoontje en geeft hij volle accu aan (te zien aan de blokjes). Daarna stopt hij met laden.

De USB laad variant is gewoon trager omdat de buspower niet voldoende (snellere) laadcapaciteit heeft.

de storm met .87 draait opzich lekker maar het memory leak probleem blijft aanwezig merk ook dat de software nog steeds niet 100% is (HotDoggie omschreef dit al) verder ben ik van mening dat Vodafone zijn abonnementen mag verlagen en bestaande klanten verder een goede compensatie mag geven.

Als je een toestel op de markt brengt is het dmv goede en regelmatige updates nog te verbeteren.

Maar een toestel zoals de Storm heeft gewoon hardware en softwarematige problemen.

Harwarematig;

- Klikken van het scherm
- Accu capaciteit die niet met de specificaties klopt
- Stof onder het display

Softwarematig;

- Memory leakage (applicatie geheugen dropt veel sneller dan normaal.
- Camera (snelheid van het maken van foto's)is iets verbeterd dankzij .87 maar kan echt veel beter.
- Netwerkbereik (valt teveel terug naar GPRS ook in 3G gebieden)
- Telefoon en het aannemen van gesprekken ( duurt 2 a 3 seconden voordat hij connectie maakt via aannemen op het scherm.Wanneer je de knop (groene hoorn) indrukt is dit sneller en bijna intstant connectie
- Active Theme (Storm) is nergens te zien en niet in te stellen, maar geeft aan dat hij actief is.
soms en dan echt heel soms komt deze even te voorschijn maar dat is echt een flits moment.
- Te vaak een hardreset( lees= Battery Pull) toepassen om stabiliteit en memory terug te krijgen.

Al met al een toestel die aan een veel te duur abonnement gekoppeld is...en dan mag je blij zijn dat je nog de eerste 12 mnd. 12á 13 euro korting krijgt.

Dit toestel zal ook heel snel plaats maken voor een opvolgend model...RIM heeft dat al laten lekken met de aangekondigde 9520.Qwestie van weken of maanden.

Tevens heeft vodafonein engeland het Find & Go standaard op het UK model geplaatst.. (zelfde model als in Nl en DE wordt gebruikt!!!!

Ik vind (mijn mening) dat Vodafone NL dit zeker zou mogen toepassen een extra compensatie voor bestaande klanten en nieuwe klanten.of een heel goed voorstelals er een opvolgend model uitkomt.

Belachelijk voor woorden een toestel dat nog geen 400 euro kost aan zo'n hoog abbonement koppelt.

Ja kosten moeten terugverdient worden en het BIS abo is nou eenmaal duurder dan het Blox verhaal.
de belminuten en aparte sms credits is ok en gerelateerd aan het belgedrag per gebruiker.
wat is jullie mening....?!

Wachten op een nieuwere OS update doen we toch wel, hebben we een andere keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van mening dat vodafone idd zou moeten compenseren in de vorm van navigatie of extra korting. de mensen die dingen via internet melden is nog niet eens het topje van de ijsberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem mijn abb net verlengd bij the phonehouse. Hij is nu gratis bij het multi media abb. Is dit misschien
compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:42:
ik ben van mening dat vodafone idd zou moeten compenseren in de vorm van navigatie of extra korting. de mensen die dingen via internet melden is nog niet eens het topje van de ijsberg.
De navigatie is niet zo zeer het ergste gemis....ik bedoelde waarom de VodafoneGroup onderscheid maakt tussen de UK en NL....UK bepaalt de koers waarschijnlijk.
Alleen al hun eForum is al iets om hier toe te passen.

Klantenservice heeft gewoon een team nodig die gespecialseerd is in BlackBerry...(Stel me gelijk beschikbaar..bijdeze LOL).

In jou posts merk ik ook dat jij er bovenop zit among others hier.
waar zijn de Vodafone mensen die hier meer duidelijkheid kunne verschaffen....het is mijn eerste Blackberry ervaring maar zonder een goede COMPENSATIE blijf ik niet bij Vodafone en gaat ik nog eerder over op een andere Provider.

Vraag maar of beter kijk in de begin post van de diverse blackberry topics dat zelfs het online bestellen een regelrechte aanfluiting is.

Hoe wil je iets promoten en mensen warm laten lopen als het al fout gaat bij leveringen en een phone vol bugs verkoopt.

Ja had je het niet moeten doen...krijg je te horen.

Nee ik heb hem genomen omdat ik hem wilde van wege touchscreen bediening en de VEELBELOVENDE specificaties/functies maar vooral het mailen/tekst messaging.

En wetende dat hij nog niet op softwarematig gebied 100% ok is .Maar klanten gaan ervan uit dat problemen verholpen worden binne afzienbare periode/tijd.

Ik gun ze de marges (en hopelijk veel) maar je mag je klanten niet benadelen.

Totaal welgeteld 1OFFICIELE OS update en 2 (bewust) gelekte OS updates.
Ik ga de mijne terugbrengen...
En als consument sta je in je recht want een toestel/product dat niet voldoet moet eerst gerepareerd of vervangen worden voor een nieuwe goedwerkend exemplaar.heb notabene een verzekering erbij afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondanks dat ik m'n storm 9500 (gelukkig) kwijt ben, ben ik toch wel erg nieuwschierig of de 9520 beter zal zijn EN of deze in NL uitkomt.. iemand enig idee? ? of wordt 't via ebay importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link voor de nieuwe firmware van BB Storm

http://rs153.rapidshare.c...PL4.0.0.112_A4.7.0.88.exe

Ik ga hem zo installen.

Ik las als dat mensen zeggen dat ze niet meer kunnen opldaen via stopcontact maar dit blijkt simpel te verholpen zijn door een battery pull.

Dus vingers gekruisd, broek omhoog, en we gaan s ff knallen met die 0.88 hahahahaha :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:32
Hmm, bij mij heeft de battery pull niet geholpen. Laadt nog steeds niet op via stopcontact.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en mijn vriendin zitten er inderaad meer dan bovenop met dat soort dingen. Check ook het topic over de ATIV/Nivdia kaart issues met BSODS bijvoorbeeld.

Maar goed, we hebben zelf veel in de tech gedaan altijd en zitten veelal in de dienstverlening. We vinden het allebei heel belangrijk dat mensen een fijne gebruikerservaring hebben met dingen. Aangezien de service bij de leveranciers vaak veel en veel te kort schiet helpen we graag mensen via fora maar ook in het dagelijks leven. Waarom? Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Als jij in de shit zit en een wildvreemde helpt je, dan ben je zelf de volgende keer waarschijnlijk ook eerder geneigd om een ander te helpen. Kettingreacties kunnen ook gebeuren nav positieve ervaringen ipv alleen maar negatieve. En we steken er zelf de nodige kennis bij op ihkv de verschillende dingen natuurlijk.

Het hele Storm verhaal is wel een exces in mijn ervaring moet ik eerlijk zeggen.

Mijn foon laadt overigens ook niet op via het stopcontact, ook niet na een tweede install na een wipe. Eerst zonder wipe, toen met wipe. Battery pull... no luck. Wel laden via USB gelukkig. En .88 werkt verder als eerste OS bij mij zo lekker dat ik die er maar ophoudt ondanks het laad-issue. Hij reageert gewoon net ff wat sneller op veel dingen. De 0.90 schijnt eraan te komen op korte termijn, deze schijnt wel weer te laden en ook nog een stuk beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
Zo mijn probleem met de mail is verholpen, na een upgrade van mijn internet blox naar een blackberry versie. Helaas wel weer 5 euro duurder maar wel snel gedaan.

Die versie 88 was niet echt aan te raden las ik op een forum. Ik heb hem nu zelf weer op de laatste officiele staan de 78 (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik ga terug naar 0.87 want mijn menu knop werkt niet naar behoren ik moet er nu wat harder op drukken dan anders om het menu naar voren te krijgen.

Tevens vind ik hem bij mij wat slomer allemaal gaan 0.87 is toch beter dan 0.88

Dus 4e ronde met DM Ole!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag of in z'n algemeenheid? Gisteren was ik een paar keer bezig met herinstallatie .88 totdat ie lekker werkte, en dat duurt lang inderdaad. Je kan met het laden van een OS wel spreken van een complete wedstrijd ipv alleen 1 ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag na het installeren had ik het probleem
4e ronde was voor mij 0.78-->0.85-->0.87-->0.88
hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik ben weer aan het downgraden naar .87. Vond het niet laden via charger en vooral car charger te lastig. En ach, binnen een week wordt er vast wel weer een nieuwe update gelekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook zijn omdat mij abo pas op 2 feb ingaat en ik nu nog met mijn huidige abo bezig ben...?
maar is ff bellen morgen
Dat is het.Ik heb hem ook nu en moet wachten tot 20-4-2009 :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik op de bb kan instellen dat hij een kopie op de server achterlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Heb nu een paar dagen .87 draaien en eigenlijk niks aan de hand. Gister wel iets vreemds, ik sloot de koptelefoon aan en hij schoot in een reboot.
Ben erg benieuwd of hij zo lekker blijft lopen, de snelheid is nu dik in orde voor mij, ook batterijcapaciteit is totaal niet slecht. Na de upgrade heb ik he geladen, daarna niet meer nodig geweest, ik gebruik hem vrij intensief, mail, bellen, sms, gebruik hem als MP3 speler, zat toen ik thuis kwam nog op 65%.

Kom maar met een officiele release, als die net zo goed is als .87, bring it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
Ik heb een probleem dat hij mijn hotmail niet binnenhaalt, gisteren werkte het goed maar vandaag kwam er niks binnen terwijl ik wel mail had gehad?

Weet iemand of er een probleem was vandaag of dat ik een instelling verkeerd heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:05:
Weet iemand hoe ik op de bb kan instellen dat hij een kopie op de server achterlaat?
[/quote

:O MOOOOOOOSSSSSSS 8)7 !!!!!.....

KLIK OP EEN MAILMAPJE
|:( MENU>OPTIONS>EMAIL RECONCILIATION>DELETE ON rechtse box selecteer PROMT.

there you go _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Crazyhorse schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:52:
Ik heb een probleem dat hij mijn hotmail niet binnenhaalt, gisteren werkte het goed maar vandaag kwam er niks binnen terwijl ik wel mail had gehad?

Weet iemand of er een probleem was vandaag of dat ik een instelling verkeerd heb staan?
Probleem kzou het niet weten.....maar check je instellingen is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Had gisteren ook geen problemen, maar vandaag rollen de mailtje ook met grote vertraging bij mij binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
Ik speel gewoon verder ermee en zie het wel of het aan de instellingen ligt. Ben alleen nog een beetje overdonderd van alle opties en mogelijkheden. Weet niet waar ik moet beginnen, of wat ik allemaal moet gaan installeren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:57:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:05:
[/quote

:O MOOOOOOOSSSSSSS 8)7 !!!!!.....

KLIK OP EEN MAILMAPJE
|:( MENU>OPTIONS>EMAIL RECONCILIATION>DELETE ON rechtse box selecteer PROMT.

there you go _/-\o_
Ik zag het ja, maar ik raakte in paniek omdat ik van de zaak echt op de pc moet hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een maffe vraag maar als ik jullie nu een dikke zak met geld geef en ik zeg kies maar een telefoon uit die je maar wil, hadden jullie dan alsnog voor Blackberry Storm gekozen???

Persoonlijk deed ik het wel vooral vanwege het feit dat de Blackberry gewoon een solide naam is in Smartphone land en die agenda functie en email etc.. is gewoon te goed in vergelijking tot Iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, ik vindt hem super en heb nergens problemen mee. Ik heb een hoop gedownload en geinstalleerd
en ik heb geen baterry pull hoeven doen. Ik vindt het toetsenbord geweldig en email.

Misschien komen de problemen dan later????????.
Ik heb software versie 87 erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
.90 OS uitgelekd! :*)

Zojuist al geinstalleerd, ging iets fout met installeren! Maar daarna startte die wel op, backup terug apps terug gezet en klaar is kees.

Gemerkte veranderingen:
- Camera veeel sneller!
- Accelerometer doet beter zijn werk
- Iets grotere fonts in toetsenbord en beginscherm
- Algemene snelheid ook verbeterd
- Browser iets sneller naar mijn mening
- unlocken gaat ook veel sneller Minpuntje is dat na het locken 4 seconden duurt voordat het lockscherm verschijnt..

meer info en download:
http://forums.crackberry....thread-142278/index2.html

[ Voor 10% gewijzigd door Fuske op 22-01-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

camera blijkt nu het taakbalkje transpoarant te zijn en als je je telefoon in portrait modus houdt krijg je ook een qwerty toestsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem er nu ook opzitten
Het eerste wat me direct opviel was dat niet de iconen wat groter zijn geworden maar dat de dpi veel hoger is.
iets wat bij xp tegenover vista ook is (de bureaublad iconen althans)

Alles ziet er veel helderder en realistischer uit. Menu etc.. reageert ook heerlijk snel je vliegt echt letterlijk door het hele menu heen.

De portrait modus toetsenbord is ook fijn en werkt ook lekker camera werkt beter opladen via stopcontact doet het ook. Media afspelen is beter geworden al met al werkt het heel wat sneller.

0.90 is in mijn ogen echt de snelste Firmware. Ik merkte gewoon praktisch geen verschil tussen 0.87 en 0.88
dan behalve jullie met het stopcontact laden probleem.

Het uit sleep modus unlocken is btw hetzelfde qua opstart tijd (hield me stopwatch ernaast)

Verder ben ik zeer te spreken over deze gelekte release en ik wacht nu echt met smart op een officiele firmware release.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
Wow....da's wel een verschil ja!
Geinstalleerd en geen centje pijn....ging als een zonnetje.
Lijkt wel of er een extra processor bij zit!

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er 1 dag ff niet heh... en meteen een release gelekt! :@ ;-)

Deze foon gaat ons onze relatie kosten.... hahahaha. Nah, tmoet maar. :-P

Installing now, errug benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh ohw.... hourglass of doom.....

dat gaat wel ff duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje dat waarschijnlijk nog mensen kennen met de Storm.
Het toestel zit dus in de holster van BB, je word gebeld, je haalt het toestel uit de holster, ......en vanaf daar loopt het fout, de beltoon stopt en dan is het steeds twijfelachtig of ik al verbonden ben met de beller of niet.
Is dit een foute instelling van mij?
grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 16:46:
Heb een probleempje dat waarschijnlijk nog mensen kennen met de Storm.
Het toestel zit dus in de holster van BB, je word gebeld, je haalt het toestel uit de holster, ......en vanaf daar loopt het fout, de beltoon stopt en dan is het steeds twijfelachtig of ik al verbonden ben met de beller of niet.
Is dit een foute instelling van mij?
grts
Heb je al een nieuwe os erop gepleurt.. Bij voorkeur .90?

Heb ook een holster maar heb naar mijn weten dit nog nooit meegemaakt of geprobeerd.
Zal dit vanavond als ik weer thuis ben even gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Tommy de nieuwe OS.90 geinstalleerd en nog steeds zelfde "probleem".
Ik heb nu ergens een third party tool gevonden die hetzelfde principe hanteerd als bij de Iphone, maar nog niet getest.
Talklock
link: http://www.cellavant.com/TalkLock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ag. Talklock
Krijg het niet geinstalleerd in mijn device.
Als ik de link aanklik in mijn email voor de download kan ik kiesen tussen "zoeken" en "opslaan", beidde geven geen optie tot download en installatie.
Windows herkend blijkbaar het type bestand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik heb .90 geprobeerd te installeren, maar hoe ik het ook probeer, hij blijft bij het opstarten na het laden van de firmware steeds hangen in een reboot cycle. Heb uiteindelijk via apploader .87 er maar weer op gezet. Ik las op crackberry dat meer mensen hier last van hebben en het ziet er naar uit dat ik moet wachten op de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldt ook hier zo... ben er al uuuuuren mee bezig. De apploader wilde hem niet pakken, ook wipes wilde niet lukken. Uiteindelijk was het me gelukten toen..... toen... ja toen? Nog maar een keer .90 installeren. Weer mispoes. Nu dus eraf en dan 87 er ook maar op. Pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Ga hem nu downloaden, ben erg benieuwd.
Had gister en vanmorgen weer een reboot toen ik mijn headphone aansloot, hoop dat .90 me dat niet meer aandoet ;)

edit: niet goed gegaan! hij is keihard nuked. Nu bezig om hem weer aan de praat te krijgen.. wil nog niet lukken, zit in een reboot loop, moet hem eerst zien te wipen.

edit 2: pfew! hij is weer bezig met installeren, terug naar .87, van t weekend nog maar eens proberen, nu de boel weer restoren zodat ik weer telefoon heb :P

[ Voor 54% gewijzigd door benji83 op 22-01-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier de hele middag van alles zitten proberen. Combi installaties, wipes, clean installs etc.

Ik heb een paar dingen echter nog niet geprobeerd, en omdat het zo gigantisch veel tijd kost om alles steeds weer te doen (en we hier toch ook bereikbaar moeten zijn op dit nummer (misschien ff simkaartjes wisselen, kan dat? Dan heb je alleen ff geen bis toch?) weet ik niet of ik alles wel ga uitvogelen nog.

Als we met een paar nog een beetje gaan vogelen, dan komen we er misschien toch nog wel uit. Heb crackberry verder ook niet kunnen lezen vandaag dus dat wordt morgen dan.

Ik hoop dat we een oplossing of workaround vinden. ANders ist gewoon ff pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ja... das ff schrikken heh. Hier pakte de loader.exe hem niet, de javaloader.exe ook niet..... Uiteindelijk de javaloader die via crackmem/crackutil (ben ff de naam kwijt) eens geprobeerd en die onderschepte het corrupte spul wel 1x goed. Vervolgens kon ik op de "gewone" manieren weer aan de slag.

Wel een leuke bijwerking is dat je weer van alles bijleert over de javaloader en de switches die gerbruikt worden. Binnenkort nog eens wat verder verdiepen in de SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
ben nu de backup aan het terug zetten, daarna vind ik het mooi geweest voor vandaag ;)

ga van t weekend eens kijken of het dan wel lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Vreemd dat het bij jullie allemaal fout gaat.
Bij mij gaf hij in eerste instantie een foutmelding dat er iets mis is gegaan tijdens de update.
Hierdoor waren alle third party apps en gegevens weg, vervolgens de backup teruggezet en voila!
Gegevens weer terug! Third Party apps even opnieuw geinstalleerd, en alles was weer zoals van ouds!

Naar alle waarschijnlijkheid zal het nu iig niet lang meer duren voordat er een officiele update komt via Vodafone.

Btw hierbij mijn third party apps lijstje: Misschien iets voor in de startpost O-)
- Nav4All (freeware navigatie)
- AutoLock (freeware, automatische vergrendeling)
- BBLight (freeware, beeldscherm licht op wanneer je een sms/mail krijgt)
- Nintaii (free trail $9,99, zeer verslavend spelletje!)
- Tiltris (freeware, tetris, gebruikt accelerometer)
- Storm Level Pro ($4,99 waterpas, soms wel handig maar vooral leuk :+ )

Aan de mede eigenaars vul het lijstje aan zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hmmmmm, .90 installeren lukte niet. Na de install kwam hij in een reboot loop terecht. Terug naar .87 gegaan.

Gezien de frequentie van lekkende beta's lijkt mij de tijd voor een official release steeds dichterbij komen. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje moe wordt van het continue updaten van gelekte OS-en... hahahaha :)

Enfin, .87 werkt bij mij nog steeds heel goed, op enkele bugjes na, maar ik wacht wel op een officiële update of een gelekte OS wat probleemloos te installeren is....

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
hmm heb toch het idee dat de os af en toe wat onstabiel is, nog nooit een wipe gedaan dus denk dat ik dat maar eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
HELP!!
Na de wipe ging de blackberry in de reboot loop!!

Geprobeerd app loader te starten die werkte maar krijg na de eerste stap meteen fatale foutmelding wat nu!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 90 er probleemloos opgekregen, enige bug die ik tot nu toe kan vinden is dat wanneer ik soms wat wil typen (mail, sms, BB messenger) het hele toetsenbord de weg kwijt is, geen querty of suretype, sommige letters zijn zelfs onzichtbaar. Als ik dan overschakel naar multitap en daarna weer naar suretype is het opgelost, heel vreemd.

Een vriend van mij heeft ook een poging gedaan tot updaten, alleen is daar iets fout gegaan! Ik las hierboven over een reboot loop maar dat heeft hij volgens mij ook. Het hele proces liep gewoon goed tot het moment dat de BB en DM weer contact met elkaar gaan zoeken, dat is mislukt en nu krijgt hij hem niet meer aangesloten. Hij gaat simpelweg niet meer aan, het opstarten blijft zich herhalen.

Ik weet dat dit op te lossen is alleen weet ik niet hoe! Misschien dat een van jullie mij (en indirect hem) hier bij kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
CX..van CrackBerry.com heeft een walkthrough tutorial op het forum...how to install leaked Os, iets met JL_Comander (Dos versie).

Doe ff een search ik kwam hem in de discussie van .90 tegen

Nou ik ga hem ook een poging geven CROSS MY FINGERS AND HOPE MY BB DON'T FRIGGIN DIE ON ME....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb .90 er ook opgezet, loopt als een zonnetje, alleen heb ik nu een probleem met de Media Managaer. Die herkent m'n BB niet en ziet niet dat ie aangesloten is. Ook krijg ik keer op keer een standaard windows schermpje met keuzes als je een extern stukkie hardware aansluit, het lijkt dat de BB zig blijft reconnecten de hele tijd. Er verschijnt ook geen data transfer icoontje op de BB zoals het normaal doet (die computer ---- computer).

Dit alles sinds .90, en kan dus niet mijn media-zaken regelen op de BB. iemand anders bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

tommy schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:39:
HELP!!
Na de wipe ging de blackberry in de reboot loop!!

Geprobeerd app loader te starten die werkte maar krijg na de eerste stap meteen fatale foutmelding wat nu!!!
Same here. Fixte het als volgt: http://crackberry.com/bla...g-system-nuked-blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Oke!! heb hem weer aan de gang
Die draadjes op crackberry had ik allang gezien! Maar die wouden niet werken.

Daar stond dat je de accu eruit moest halen, bij mij werkte dit al helemaal niet, met accu deed die het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen problemen met 0.90 alleen dat hij af en toe spontaan begint te rebooten.
Maar ja dat gebeurde me maar 2 keer dus valt allemaal wel te overzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
@TOMMY..Dus naar de installatie van .90 Battery Pull Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Had .90 eerst geinstalleerd maar liep niet lekker, ik dacht doe een wipe en herinstalleer .90.

Dit ging fout na de wipe kreeg ik hem niet meer aan de praat!

Heb in add/remove programs de .90 verwijderd en .78 gedownload van de Vodafone.de site.
Kabel er in en apploader opgestart, en verdere stappen gevolgd. nu ging die wel door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Hmm ok..

Net geprobeerd na de.78 installatie om weer .90 erop te krijgen.. Mooi niet dus.

Weer dezelfde error. Ga nu .87 installeren en die laat ik nog wel even staan en wachten op de official release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Oke!

De .87 software draait weer! Nu ben ik aant twijfelen om misschien alsnog de .90 erop te zetten. De eerste keer dat ik .90 erop heb gezet(toen het wel goed ging) had ik ook .87 draaien.

Wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
Heb zelf sinds dinsdag de Storm. Direct geüpdate naar software versie 78 en de hele dag gespeeld. Aan het eind van de dag werd hij plotseling vreselijk traag en reageerde slecht op toetsbediening op het scherm(geen of late respons).
De volgende ochtend batterij eruit en opgestart. Hierna vanaf woesndag tot nu vrijdagmiddag alleen gemaild, gebeld en foto's gekeken. Hij is en blijft vanaf die tijd snel. Zou het traag worden veroorzaakt kunnen worden door een bepaalde toepassing????
Ben er in ieder geval wel super tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

@Palmeg, je moet elke applicatie die je opent afsluiten via het menu... anders blijven deze app's op de achtergrond draaien. Geheugen opschonen helpt ook. En tja, je ontkomt er niet aan om zo nu en dan een batterypull te moeten uitvoeren.

@Tommy, ik heb .87 erop draaien en als ik die perikelen rondom .90 zie blijf ik lekker bij .87 want het draait tot nu toe lekker snel en de memoryleak blijft bij mij minimaal. Ik wacht nog wel even op een betere gelekte OS of een officiële. Het duurt wel erg lang voordat RIM/Vodafone met een nieuwe komen...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Whoooooooohaaa .90 draait en nog geen meldingen of wat dan ook
nieuw icoontje bij unlock screen...draaide nog op .87
maar nu ff kijken wat ik kan vinden.

Fingers still crossed...maar mag niet klagen althans nog niet...

Whoooooooohaaaa krijg net een mailtje dat ik Picture Magic heb gewonnen...je weet wel de contest op CrackBerry.com ff downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
@massari, heb de applicaties vanaf het begin allemaal elke keer afgesloten vanuit het menu.
Mogelijk sluiten ze niet goed af en ontstaat daardoor de traagheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz batterij duur is wel iets langer nu ik heb vandaag er veel mee gebeld en gesms't en muziek geluisterd en nog is dit kreng niet leeg te krijgen hahahaha

Toch beter die 0.90 batterij gaat echt veel langer mee

Ik heb nog een maf iets gevonden wat nog verholpen moet worden.
Als je gaat bellen dan krijg je die 4 icoontjes te zien van handset deelnemer etc...
De icoontjes links en rechtsonderin lopen qua tekst in elkaar door.

Let daar maar s op en dan zie je het wel dat moet er nog even uit en dan is de gsm wel klaar vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Helaas heeft de storm last van memory leakage. Dit is niet te voorkomen en dus zul je zo af en toe een battery pull moeten doen. Bij latere versies, zoals de gelekte .87 update is het wel beduidend minder en je kan er ook wel wat aan doen om het wat minder erg te maken, zoals inderdaad alle programma's netjes af te sluiten via het menu en het geheugen af en toe op te schonen via memory cleaner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de herkenning op de computer. Via DM kan ik wel met roxio manager muziek op de BB zetten, maar dit programma vind ik niet heel er fijn (eufimisme ;))
Ik wil eigenlijk dat Winamp hem gewoon herkend, maar de ene keer lukt dat wel en de volgende keer niet. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP HELP HELP!!

Mijn Storm is bricked! Tijdens het updaten naar 0.90 kreeg ik een fatal error en sindsdien krijg ik hem niet meer uit de cycle!

Ik heb de draadjes op crackberry doorgespit en de oplossing door Apploader op te starten en dan bij 'Unknown PIN' op volgende te klikken werkt niet, simpelweg omdat er geen 'Unknown PIN' verschijnt! Hij blijft gewoon op COM3 staan..

Ook de andere oplossing door in DOS de Apploader te starten werkt niet.. na het geven van al die commando's start hij enkel Apploader op en verder niks..

Ik heb nu alles geprobeerd (alles van BB van de computer halen, met en zonder batterij, noem maar op) maar ik krijg hem niet meer aan de praat!

Hulp gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff apeldoorn bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je wel een telefoon hebben waarmee je daadwerkelijk kunt bellen..

Iemand anders met een nuttige tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig aan ik had exact hetzelfde probleem moet je even naar mijn post history op deze topic checken dan zie dat hotdoggie alles goed uitlegt tegen me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Uitleg staat 14 posts boven je... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik inderdaad al gezien...

Maar in die uitleg moet je in de Apploader op next klikken wanneer Com1 veranderd in Unknown Pin.. en dat is het probleem want dat gebeurt dus bij mij niet! Hij blijft op COM1 staan terwijl mijn computer als een malle de geluidjes van usb aansluiten en afsluiten uit de boxen perst..

Nu las ik op crackberry ook een oplossing waarin je via MSDOS de boel kan omzeilen maar ook dit werkt niet!

Overigens las ik verder dat Vista wel eens het probleem kan zijn en dat deze truc op XP beter werkt.. mijn vraag is dan ook of jullie je BB weer aan de praat hebben gekregen op Vista of XP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bij mij is het gewoon met vista gelukt via apploader, maar ik heb inderdaad ook gelezen dat dit bij sommigen niet lukte, maar in XP wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb windows 7 en bij mij deed alles het ook gewoon goed en doet ie het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de ultieme oplossing voor het Fatal error fout van Desktop manager!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb het net zelf gehad en het enige wat ik zonet deed is battery pull en mijn Blackberry aan de lader leggen en dan even 10 minuten wachten (peukpauze bij mij betekent het) en hoppa scherm gaat aan de OS zit er gewoon op.

Althans de laatste die je voor je up/down grade wou installeren

Je moet natuurlijk wel even je pin weer invoeren :-P.

Ik had ook een constante reboot probleem maar kennelijk ligt het aan de batterij dat die te leeg is om alles opnieuw te verwerken

Vond het al zo vreemd dat dat rode lampje knippert etc en dat hij wil herstarten dus kennlijk te weinig spanning om het spultje op te starten.

Dus hopelijk hebben jullie hier wat aan want bij mij werkt alles gewoon nog

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt inderdaad een oplossing te zijn! Ik heb de BB net een hele nacht aan de oplader gehangen en vanochtend was hij vol

Het kleine berichtje in het witte scherm wat elke keer binnen een paar tellen verdwijnt was nu verandert in: update to blabla..

Gelijk 78 er opgezet, geen probleem! Met mijn eigenwijze hoofd toch weer 90 geprobeerd erop te zetten en hoppaaaa weer in de reboot cycle!

Mijn BB hangt inmiddels weer aan de oplader, nu maar hopen dat het geen toevalstreffer was en dat het witte scherm zo weer verschijnt. Probleem is wel dat door het constante rebooten de BB maar een paar tellen per reboot de tijd heeft om op te laden.. opladen gaat dus extreem langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik wacht zelf maar even met het updaten... de .87 werkt bij mij nog steeds perfect.

Wel heb ik een papiertje onder mijn batterij geplaatst. Het klikken gaat nu zo bijzonder fijn! Heb de truc met de schroefjes niet uitgevoerd, weet niet wat beter is.............

Het is wel een telefoon met een bijzondere "gebruiksaanwijzing" :)

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook het papiertje truc met schroefjes is niet echt mijn ding
Ondanks dat ik gereedschappen verkoop/bezorg in grunn ga ik niet met kleine schroefjes ouwehoeren.

Nee laat mij maar chemisch verankeren :D

Ben blij dat ik net las dat iemand ook de oplader truc doet.
Maakt mijn dag weer compleet. Zoals ik al eerder zei het is gewoon battery pull en opladen

Duurde bij mij iets van 10 minuten totdat alles het weer deed. Persoonlijk vind ik dat wipen helemaal niets aangezien DM ook alles er af kan gooien bij de settings

Op naar 0.91 firmware update!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, dit keer werkt de oplaad-truc weer niet!

Hangt nu al toch een paar uur aan de oplader.. geen effect! Begin steeds meer te denken dat die BB een eigen leven is gaan leiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je wel eerst nadat het updaten fout gaat een battery pull gedaan?

Want dat moet je eerst doen en dan aan de lader leggen dan zie je na een paar minuten 5 of zo zie je het scherm wit worden en zie je een bliksemschichtje bij een batterij en dan daarna zie je je screensaver klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms krijg je ook direct na de battery pull en aan de lader leggen een witte scherm met het zandlopertje dat hij aan het denken is....

Heb dan geduld en wacht even als jij je klokje weer ziet (mocht je die standaard hebben ingesteld) ga dan je gsm activeren (pin code invoeren etc...)

En ga pas Upgraden bij minimaal half volle batterij!!!!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt! Alleen zit hij nu gewoon weer in de reboot cycle, dus: rood lampje, zandlopertje in zwart scherm, wit scherm met foutmelding en dat weer opnieuw

Ik laat hem nu wel tot vanavond in de oplader, dat werkte vannacht ook (7 uur zonder aan te raken)

Toch vreemd dat het bij jou na 10 min al gedaan is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ik kreeg alleen de constante reboot bij een ''uploading image'' fatal error
En dan werkt deze truc prima en heb ik hem binnen 10 minuten weer aan de praat.

Dus ja anders je even kijken hoever je batterij is opgeladen want ik krijg dit soort fouten door een te lage batterij energie dat hij bv 25% is (1/4 van de batterij streepje)

En ik draai windows 7 en die wil soms ook irritant doen maar niet altijd althans......

Vertel anders stap voor stap wat je dan doet (van welk firmware er nu op zit en wat je er op wil zetten tot aan waar het fout gaat of de foutmelding etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok komt ie:

1.Tijdens updaten naar 090 kreeg ik een foutmelding tijdens het opnieuw contact maken met JVM

2.Vanaf dat moment reboot cycle

3.Toen heb ik de BB heel de nacht opgeladen en toen ik wakker werd stond hij op een wit scherm met een melding

4.Toen via apploader geprobeerd aan te sluiten en wonder boven wonder gaf hij niet PIN UNKNOWN aan maar stond er gewoon de pin van de BB

5.Vervolgens 78 erop gezet, geen enkel probleem

6.In een moment van verstandverbijstering toch weer 090 erop proberen te zetten

Nu dus weer terug in de reboot cycle...

Vrij hopeloos dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz

Hij blijft hangen bij JVM bij apploader.
Dat had ik een flink aantal posts hierboven ook.
toen kon ik eindelijk alles kiezen wat ik erop wou etc... en toen het daadwerkelijk ging gebeuren (het installeren) ging hij constant rebooten.

Toen had ik hem ook aan de lader gelegd en toen duurde het een 1/2 uurtjes totdat hij weer normaal begint te doen.

BTW nog een tip : NOOIT via apploader spulletjes installeren!!!!

Want wanneer je apploader gaat gebruiken staat RIM device manager 2x in je processen beheer venster.

Jer kan dit wel doen maar dan moet je eerst ALLE RIM processen killen of beindigen en dan pas apploader opstarten anders blijft hij ook hangen

En als ik bedoel apploader dan bedoel ik C:\Program Files\Common Files\Research In Motion\AppLoader

Dat je naar die map gaat en ALLEEN apploader gaat runnen en NIET Desktop manager!!!!

Dat hele wipen heeft eigenlijk geen nut want de fout blijft er in zitten van dat constant rebooten en Vista en Windows 7 doen nix met die commands (zelfs niet met admin permissie)

Beste manier is en blijft via DM alles repareren Want je telefoon is niet gebricked hij wordt gewoon moe van dat rebooten want dat vreet accu en lage accu = niet kunnen opstarten.

Probeer dit maar wat ik net zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Ik laat em nu wel even met rust en dan waag ik over een paar uurtjes nog wel een poging!

Ik heb tot nu toen enkel en alleen apploader zelfstandig gebruikt dus zonder DM

Wat een gedoe allemaal.. ik blijf in elk geval ver weg van die 0.90, als ik em al nog uberhaupt aan de praat krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 0.90 er ook op maar ik ga hem weer downgraden want ik kan die media speler helemaal niet gebruiken want zodra hij een mp3 of film gaat afspelen reboot hij ERG FRUSTREREND!!!!

Dus 0.87 gaat er op en ik wacht wel op 0.91 ofzo zodra die memory leakage er uit is en dat alles een beetje na behoren werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erachter waarom 0.90 hangt tijdens het afspelen van media kennelijk houdt hij niet van ID3v4 tags...
Dus geen itunes meer voor jou maar Windows Media Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraag. Ik kan mijn BB niet backuppen via de applicatie. Ik krijg eerst een melding
over de Mass storage mode,of ik nou ja of nee doe maakt niet uit. Bij calender all krijg ik error backing up database(s).

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor het eerst BBS moe... qua FW upgraden dan heh. Voor de rest niet hoor ;-)

Als ie in een loopje zit kan je hem het beste even: loshalen, dm afsluiten, zorgen dat het os dat je wilt installeren geinstalleerd is op je pc, de batterij eruit halen, richting venster in dm gaan waar je de pin moet kiezen en evt wachtwoord in moet vullen, dan storm aansluiten, zodra je ping van je usb geval hoort zie je een pin of een xxxxx verschijnen in het venster, snel op ok klikken, os installeren zonder alle franjes en dus rap doorklikken (hoewel, als de batterij eruit is dan reboot ie niet als ie aan de usb poort hangt met dm aan, wordt ie gewoon on hold gezet als het ware maar als je niet snel bent verliest ie wel weer z'n verbinding en kan je weer opnieuw beginnen, niet heel erg maar toch....) en zodra je dan ziet dat de eerste files geladen zijn op de BB moet je ervoor zorgen dat de BB VOORDAT hij (al vrij snel is dat overigens) de eerste reboot opdracht van dm krijgt weer over de batterij kan beschikken, anders hangt ie op dat moment wel omdat ie dan zo handig is om de stroom niet van de usb poort te pakken. En kan je ook weer opnieuw beginnen.

Leuk heh? ;-)

Voor mij heeft dit steeds gewerkt. Gelukkig!! Ik had nog de hoop dat er wel een workaround voor was, maar los van proberen het OS te frankensteinen (wat ik nog niet geprobeerd heb doordat er zoveel tijd in gaat zitten steeds) vrees ik dat we het even uit moeten zingen tot d evolgende update en ik hoop dat die dan wel weer een verbetering is ten opzichte van 87 en de positieve geluiden die we horen over .90 op de 9530.

Mijn soon to be ex vriendin ;-) heeft er ook nog mee zitten klooien en het is haar ook niet gelukt. Sja, wat moet je nou met zo'n miep? :) Omruilen gaat niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:37:
Ik had even een vraag. Ik kan mijn BB niet backuppen via de applicatie. Ik krijg eerst een melding
over de Mass storage mode,of ik nou ja of nee doe maakt niet uit. Bij calender all krijg ik error backing up database(s).

Wat doe ik verkeerd?
ff in de blackberry browser je cache legen. Eventueel memory cleaner doen maar dat is voor zover ik heb kunnen zien niet nodig geweest. En er even zeker van zijn dat de apps waarvan je de database probeert te backuppen allemaal gesloten zijn, los van de phone, browser, messages en... ehrm... nog 1tje die altijd aan is, die kunnen aan blijven. Wel cache van je browser legen. Klinkt vaag en dat is het ook maar het werkt! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer zal er weer een OS uitlekken en nu 1 die het goed doet met de media player
Voor de rest is het allemaal wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
Weet iemand hoe ik kan instellen dat ik al mijn hotmail op mijn Storm binnenkrijg. Als ik nu bijv. een mail binnenkrijg die ik al via mijn pc heb gelezen dan krijg ik die niet meer via de Storm binnen. En ik wil dus eigenlijk wel alle mail op mijn Storm hebben.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat .87 gemist, druk met andere dingen, maar heb de .90 nu gedownd, zal mijn BB morgen goed opladen en dan de poging wagen.....of raden jullie het mij af? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik raad het je alleen af als je de media player veel gebruikt ik krijg net als andere mensen problemen met media playback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn... die staat in de opties van je proggie.... waarschijnlijk gebruik je live mail of outlook voor je hotmail op je PC en heb je daar niet aanstaan dat ie de mails op de server moet laten staan maar dat ie ze verwijdert op het moment dat de mail door je wordt opgehaald. Ik ehb het hier zo ingesteld staan dat al mijn mails op al mijn accounts minimaal 5 dagen in de box op de server blijven staan zodat ik eigenlijk altijd, ook in vrij extreme gevallen, toegang heb tot die mails via de mailbox van mijn BB of webmail.

Volgens mij checkt je BB gewoon of er iets op de server staat, niet wat er in je mailbox staat op je lokale PC. Er schijnt zoiets als remote outlook syncing te zijn maar dat is voor ons geloof ik niet beschikbaar, alleen voor mensen die op BES zitten.

Did that help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken niemand die .90 uberhaupt kan draaien op een 9500, alles en iedereen komt in een boot cycle terecht. Is het niet direct na de installatie, dan vroeg of laat wel als je foon een keertje crasht of als je een battery pull doet.

Dusseh... Shinjira, ff goed backuppen ;-)

Maar ondertussen... Foon ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:18:
damn... die staat in de opties van je proggie.... waarschijnlijk gebruik je live mail of outlook voor je hotmail op je PC en heb je daar niet aanstaan dat ie de mails op de server moet laten staan maar dat ie ze verwijdert op het moment dat de mail door je wordt opgehaald. Ik ehb het hier zo ingesteld staan dat al mijn mails op al mijn accounts minimaal 5 dagen in de box op de server blijven staan zodat ik eigenlijk altijd, ook in vrij extreme gevallen, toegang heb tot die mails via de mailbox van mijn BB of webmail.

Volgens mij checkt je BB gewoon of er iets op de server staat, niet wat er in je mailbox staat op je lokale PC. Er schijnt zoiets als remote outlook syncing te zijn maar dat is voor ons geloof ik niet beschikbaar, alleen voor mensen die op BES zitten.

Did that help?
Bij mijn oude GSM haalde hij wel alle berichten binnen, dus ook de berichten die ik al gelezen had via outlook of webmail. Er zijn geen instellingen gewijzigd naderhand.

Kan eerlijk gezegd ook niet vinden waar ik dat zou moeten aanpassen in outlook.....?

Leuk ding zo'n BB maar toch behoorlijk wennen na een Windows Mobile GSM, maar blijft leuk speelgoed.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic