Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naiigi heette die game geloof ik

*knip* te dubieuze site

verder heb ik hier nog wat geinige sites maar niet echt de moeite waard of zo

http://www.storm-blackberry.com/index.php

*knip* vragen naar warez is not_done

[ Voor 41% gewijzigd door pven op 13-01-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:21:
Ik zag in een video een spelletje opd e storm waarin de accelerometerdingestgeval gebruikt wordt: je bent een blok en je moet door de pda te kantelen door een bepaald level navigeren.
Dat spelletje heet Nintaii en zal je verbaasd doen staan hoe goed de accelerometer eigenlijk werkt. Verlslavend spelletje ook wel.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig Garmin is ook erg laks met het uitbrengen van Garmin for Blackberry Europe
staat op de site dat die Q3 2008 uit moet komen, dus heb even een klacht gemaild dat ze s aan het werk moeten daar en niet iedere keer US voorttrekken.

Heb hier al diverse navigatie software gevonden.
Amaze GPS (veel plezier met dat irritant invoeren)
Nav4all (werkt super, je kan bv als je in je adress book een adres heb staan die rechtstreeks openen in nav4all menu knop-->navigate 2 using nav4all)
Garmin for Blackberry US editie (werkt niet)

Toch maar even kijken voor een tomtom release..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben weer in een lieve bui bij deze een Blackberry 9500 download link voor van alles en nog wat

http://gallery.mobile9.co...rm-9500-softwares_1952/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeten erg veel jar bestanden hier nog ff een link om van jar naar alx over te zetten kun je hem lekker via DM installen hahahaha

http://brandon.berryrevie.../BSCJartoALXSetup_1_4.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TaDa Thema's van Rapidshare voor Blackberry Storm

http://freeiphoner.com/fr...orm-themes-download-list/

Kudos voor mij offcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 01:34:
TaDa Thema's van Rapidshare voor Blackberry Storm

http://freeiphoner.com/fr...orm-themes-download-list/

Kudos voor mij offcourse
Hmm, ik ben bang als ik de reactie onderaan de pagina lees, dat ze voor de bold zijn en niet werken op de 9500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

correct... uitgeprobeerd :-)
Toch kudos ;-)

Vaag iets trouwens: ik wil een holster hebben voor de storm en wil die eigenlijk wel ergens oppikken zometeen. Dus ik bel de vodafonewinkel, wordt ik doorverbonden met het hoofdkantoor, krijg ik te horen dat "dat steeds minder wordt" en dat die niet op voorraad zijn in de winkels?? Marketingbeleid zou het zijn... mja, nav de In en Uit lijst die op 1 jan in de telegraaf stond zeker? Daar stond ook iets over een tampon je muts stoppen die met alcohol doorweekt was... mja. Ach... als vodafone dat soort dingen hoog in het vaandel heeft staan.... :-(

Weet iemand waar ik er 1 op kan pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany ook niet. Wat een debiel land is dit ook. Ik ga naar Irak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weet je, ik heb ff rondgekeken en laat ze ff lekker de boom in gaan met hun 90 euro voor een leren zak. Opzouten... dan ga ik wel naar een bejaardentehuis als ik een leren zak wil.... GRATIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha :-D een leren zak is inderdaad wat.
Ik heb er gelukkig een die in mijn doos zat zo'n standaard blackberry hoesje.
BTW jullie gebruiken altijd jml commander voor een Wipe maar ik heb dat gisteren gedaan met desktop manager.

Gewoon bij application loader (waar je nieuwe firmware kan installeren)
moet je op den duur kiezen welke programma's je wil etc... en daar doe je settings en vink je aan van dat verwijderen van alle application data allebei staan 2 dingen

Dan doe je finish en hoppa! schone Storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb echt een holster nodig.... net als ik de foon nodig had, anders had ik het niet gekocht. mag best wat kosten, maar 4 tientjes is een zak met clip en magneet hooguit waard. meer niet. wil daar best wat boven gaan maar niet het dubbele of meer...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je John Wayne vragen of hij nog een holster over heeft :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Zat hij er niet bij toen je de telefoon kocht dan? Ik dacht dat dat standaard was.

Edit: hier staat er een. Kan je online bestellen:
http://shop.crackberry.com/blackberry-storm-cases.htm

[ Voor 42% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 10-01-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die holsters kan ik hier wel bij de schietverening krijgen ;-)
DAT is overigens makkelijker te krijgen dan een holster voor een effing blackberry in nederland.

Dat is toch niet normaal? Heb ook een mail gestuurd naar RIM hierover. Als je een gadgetphone op de markt brengt dan wordt een groot deel van de aanvullende omzet gegenereerd door de accessoires. Dit is in NL dus niet zo, omdat het gewoon slecht verkrijgbaar is.

Ik heb nu echt al lang en veel gezocht.... maar helaas. Nog niets. En ik heb geen creditcard, anders had ik inderdaad wel bestelt bij shopcrackberry.com.

Raar toch?

Of ben ik nu gek? (dat was een retorische vraag overigens... ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Blij crackberry kan je ook met paypal en google pay (of zo, weet eerlijk gezegd niet hoe dat werkt) betalen.

P.S. Post jij daar toevallig onder "TheMisses"?

[ Voor 19% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 10-01-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders kijk je s bij phonehouse of belcompany die hebben ook wel dat soort dingen.
Althans in Groningen en hoogezand wel...... }:O

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, themisses ja. Ik en mijn vriend kapen elkaars accounts regelmatig :-)

Paypal is wel een optie natuurlijk... als er maar niet 14 dagen over het activeren van een account heengaat etc. Dan kan ik net zo goed zelf ff heen en weer vliegen ;-)

Er zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel universele hoesjes te krijgen, allemaal zonder magneet, allemaal waar de storm niet lekker in vastzit. Nah. Das niets voor mij. Dan liever goed. Maar ik kan het niet uitstaan dat er hier gewoon geen winkels zijn waar je terecht kan voor deze specifieke spullen. Toch geen klein marktaandeel lijkt mij, de blackberrymarkt.

Ik heb gebeld met phonehouse, belcompany, vodafone, mediamarkt, primafoon etc. Dus OF ze weten niet wat ik bedoel met de woorden "blackberry storm" of ze hebben misschien geen zin om ff over hun schouder heen te kijken, maar die indruk kreeg ik niet, waren stuk voor stuk beleefde medewerkers die ik aan de lijn had.

Nou... wat blijft er dan eigenlijk over? Ik kan niets bedenken wat een beetje aanbod heeft. Ja, webshops misschien, maar ook daarvan is dat wat ze aanbieden hier in NL erg laag. Het is echt diep triest. Mocht je een goede universele weten dan houdt ik me aanbevolen. Het punt is dat je er op kan wachten dat ik of mijn vriend dat ding een keer uit onze handen laten vallen, vooral hij!! :-P *krijgt klap* ;-)

Dat zou zonde zijn in elk geval. Ik sta er van te kijken dat ze in groningen wel hebben en hier zeggen dat ze het niet eens in het assortiement hebben. En terwijl vodafone voor de storm zelf maar 1 of 2 modellen heeft en dan volgens de klantenservice van vodafone, welke met de winkels belt want zelf kom je niet via de telefoon de servicepoints/winkels binnen, zegt dat het nieuw marketingbeleid is dat al die spullen uit de winkels gaan en alleen nog online te bestellen zijn.

Daar KAN ik me iets bij voorstellen. Kostenbesparing. Tuurlijk. Maar zorg dan wel dat je ook aanbod hebt als je een gadget-telefoon als enige en exclusief op de NL markt brengt.

Dat is toch knudde met de pet op, of niet soms?

Ik ga zo ff kijken wat dat paypal doet en hoe het werkt. Ben erg benieuwd. Jammer alleen dat je bij via het web bestellen niet even het ding in je handen kan houden en zien en voelen hoe en wat. Het zal niet de eerste keer zijn dat er iets in huis gehaald wordt wat er op het plaatje leuk uitziet maar dan toch weer retour wehkamp oid gaat.

hey... die zouden toch niet? Of conrad misschien? Naaaahhhhh..... toch?

*kijkt meteen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik denk dat vodafone ze (nog) niet heeft omdat ze toch standaard worden meegeleverd met de storm en er zullen wel niet voldoende mensen zijn die ze kwijt raken.

Edit: Ik zie dat ze ook via vodafone online te bestellen zijn. Daar kan je ook via ideal betalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 10-01-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vodafone zie ik deze:
http://www.vodafone.nl/sh...leren+holster/sku11660037
Maar dat lijkt op het plaatje een beetje moeilijk in te schatten. 1 v.d. redenen waarom ik niet voor de bold heb gekozen is omdat het leer op de achterkant vrij "grof" is qua textuur. Dan heb ik liever iets wat wat suede-achtiger aandoet. En natuurlijk geen zwarte casing met een witte draad... die zilveren sluiting is best oke, maar.... dat kan echt alleen maar door een man ontworpen zijn. Zwarte broek, witte sokken verhaal.... ;-)

Oh, heb ik niet gezegd geloof ik: het gaat er dus wel om dat ie een broekclip heeft. Erg belangrijk. en dat ie afsluitbaar is waarbij het frontje (het liefste) afneembaar is. De pouch die ik erbij gekregen heb is er 1 die geen clip oid heeft. Vrij lastig. Gelukkigwel een magneet erin ivm stroombesparing. Hoewel ik het idee heb dat bij OS .85 de Lock knop op het toestel dezelfde functionaliteit biedt als wanneer je hem in de holster doet (qua stroombesparing).

En dat vodafone ze ze niet zouden hebben... tsja, lekker handig... product is al sinds eind november op de markt en third party's hebben ze wel allang en breed gefabriceerd en in de verkoop zitten. Als ik marketingmanager zou zijn dan zou ik er voor zorgen dat er bij de launch van een gadgetphone een berg gadgets verkrijgbaar zijn.

Dat ze veel mensen terugkrijgen (ik las ergens meer dan 50%) met problemen (lees: ongeduldigheid,geen zin om uit te zoeken/in te stellen, te hoge verwachtingen hebben, te technisch toestel, vrij duur qua abonnement als je echt hardcore wilt internetten, wat bugs en natuurlijk ook een aantal echte defecten, geen vertrouwen in phone-fabrikanten nav ervaringen in het verleden waar RIM nu onder lijdt, etc etc etc. Allemaal valide redenen overigens, ieder zijn ding toch) is natuurlijk een tegenvaller maar wisten ze van te voren. Hoe dan ook, met een gadgetphone zou ik zorgen dat er gadgets beschikbaar zijn, want die twee jagen elkaar aan. Zijn omzetverdubbelaars. En daar laat vodafone een aandeel liggen. Als ze er hier in NL niet mee op de proppen komen dan vrees ik dat de Storm hier een kort leven beschoren is. In the states etc misschien niet, dus support kunnen we wel vinden, maar andere dingen dan een stuk minder. Ja... daar ga je dan met je "iphone" killer als vodafone zijnde. Prutswerk op managementniveau van de hoogste klasse als je het mij vraagt.

Ben nog steeds erg blij hoor met het toestel, begrijp me niet verkeerd.

Wat ik me trouwens afvraag: mij is vertelt dat met de ondernemersbundel 35 ik echt onbezorgd zonder extra kosten kon internetten via het telefoontje en niet per MB 2,50 euro hoef af te tikken. Nu kwam ik op de site van vodafone gisteren dingen tegen die dat juist weer tegenspreken. Nu weet ik niet zeker meer of het 2,50 verhaal alleen voor prive gebruik geldt? Ik dacht dat je anders prive een multimedia plus abo moest afsluiten. Bij de ondernemersbundel zou je niet tgegen dit probleem aanlopen is me verteld. En toch zaait het vermelde tarief wat ikm tegenkwam dan twijfel bij me, en op de website kan ik gene eenduidig antwoord vinden hierover. Dingen spreken elkaar tegen. Weet één van jullie het? Anders hoor ik het wel van de klantenservice v.d. week.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Heb in de winkel met de Storm gespeeld en beviel me wel. Zit alleen nog een tijd aan m'n KPN abo vast. Heeft iemand al ervaring met een geunlockte Storm en een KPN blackberry abo?
Hoor dan graag je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat er heir weinig mesnen zijn omdat vodafone voorlopig nog de "alleenheerser" is. Maar je kan er bij KPN mobile wel vanuit gaan dat dat ook vrij goed zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bij een ondernemersbundel heb je alleen onbeperkt internet (met FPU) als je de BIS bundel ook hebt (of zorgeloos internet, maar volgens mij is die bij een ondernemersbundel niet te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bis bij de ondernemersbundel35. Yep. Gelukkig dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het de Noreve BlackBerry Storm 9500 Tradition leather case wordt:
http://www.noreve.com/bra...Storm_9500_Tradition.html
Ik kan alleen niet terugvinden of deze casing ook de "Sleep" -mode ondersteunt als je hem in de case doet. Het wordt nergens vermeld op de site en ik kan het ook niet op het web vinden. Ik heb ze gemaild en laat het wel weten zodra ik het antwoord heb. En jawel, hij is verkrijgbaar in NL en nog wel via iDeal te betalen ook :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow Pimpin tassie voor je tellie :-D
Persoonlijk geef ik er niets om.
Die standaard hoes works for me.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Laatst online: 21:53
Ik kan vertellen dat het gewoon mogelijk is met BIS van KPN en T-Mobile om deze te gebruiken in een simlockvrije BB Storm. Wat je kunt doen is een BB storm kopen bij o.a. BelCompany en deze simlockvrij laten maken. Maar denk dat als je dat over twee jaar verdeeld je duurder uitkomt dan hem gewoon met een abo te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist. Dat denk ik ook. Sterker nog.... ik kwam ergens een rekenvoorbeeld tegen. Volgens mij op een soort van marketing-achtige site van vodafone in het kader van blackberry. Zal wel www.blackberrystorm.nl zijn geweest oid (als ie bestaat want ik type nu maar wat hoor). MAAAAAAARRRR er zijn al simlockvrije lelefoons via mplaats te krijgen... alleen als je die kosten dan vaak weer ziet... pfffff.... maar die prijzen zakken vanzelf. Kwestie van kosten/baten voor veel mensen. ff geduld dus nog of iemand treffen die erg omhoog zit... Klinkt lullig maar ja... hadden ze maar door moeten zetten of hier moeten komen ;-)

@Shinjira: er zijn nog zoveel andere mooie tasjes. Damn... moeilijk kiezen voor me. En ik moet ook eerlijk zeggen dat die standaardhoes inderdaad prima is hoor. Maar als je er dan toch naar gaat kijken dan mag het ook wel iets zijn denk ik. En de hoofdreden is dat het voor mij belangrijk is dat ik niet continue met dat ding in mijn handen hoef te lopen. Je stopt hem toch niet zo makkelijk in je broekzak vind ik. Een Touch HD overigens ook niet... had ik eerst mijn oog op. En... de ervaringen met bluetooth zijn aan deze kant slecht tot zeer slecht, OOK als het toestel in m'n zak of tas zat op nog geen meter afstand. Dus dan maar telefoon met dopjes in mijn oren en het snoer onder m'n kleren. Anyway... als ik dan toch iets koop, dan koop ik wel iets wat aan deze kant door 2 partijen leuk gevonden wordt ;-)

*stiekem heeft ik twee sneetjes in het originele zakje gemaakt, die omgestikt zodat ze niet verder scheuren, en nu de riem erdoor... tadaaaaaaa* ff kijken of ie in het hoesje blijft zitten overdag op deze manier. Dan houd ik het zo misschien wel. Gna... ;-) Nee, maar zo'n tasje bemoeilijkt het typen op dit specifieke toetsenbord denk ik ook een beetje en dan is zo'n plastic *click* holster toch weer makkelijker. Misschien houdt dit hoesje zo ook goed. We'll see.

edit: ja! hij bestaat! en volgens mij is dat em ook nog, die site.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz dat is natuurlijk ook een idee on 2 sneetjes in te maken.
Wat bertreft een Blackberry simlockvrij maken wordt er een extra file naar de rom geplaatst.
Zie het als Windows vista met een oem bios hack maw een driver die de boel fopt.
Kan dus voor zorgen dat een Blackberry slomer loopt.

Ik denk van als je graag een Storm wil neem dan een VF abbo kpn is toch al waardeloos met al hun divisies (internet+bellen etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bijna een maand mijn blackberry en ik krijg met geen mogelijkheid mijn mail ingesteld. Daarnaast mis ik het applicatiecentrum en heb BB teken rechtsbovenin.

Een aantal keer heb ik al via geavanceerde opties en routinghosttabel me aangemeld en ook online via mobileemail..... mijn account ingesteld en meerdere keren de servicebooks opnieuw opgevraagd. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en kan dus ook mijn mail niet instellen. Weet iemand misschien nog wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Je hebt wel BIS neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Vodafone is deze actief en anders kan je geloof ik ook niet online een account aanmaken, maar toch werkt het bij mij niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Hmm, misschien proberen opnieuw het OS te installeren? Application centre zou er ook op moeten staan vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een linkje voor jou specifiek, wellicht staat er een zeker handelingspatroon in wat je nog kan helpen met je mailvoorziening: http://forums.crackberry....ers-gmail-imap-fix-26986/
Als ik jou was zou ik gewoon mijn data van de losse databases backuppen, dan de third party software, dan een wipe doen, dan de laatste officiële .78 OS release of de (naar veler oordeel) betere .85 beta-leak installeren, vlak na het aanzetten voor de eerste keer zal je een berichtje moeten krijgen dat je op het BB netwerk bent geregistreerd, zoek naar updates met behulp van de desktop manager, installeer, doe een live-battery pull, zet je third party apps terug en dan de backupped databases. Nadat je gechecked hebt of je wel of niet kunt mailen natuurlijk ;-) en doe dan na alles nog een keer een live battery pull. Hoewel het allemaal een stuk beter is in de nieuwe leaked .85, bestaat de memory leak nog steeds. Ik vraag me overigens af hoe dat bij de bold is....

Anyway... eerlijk waar... 't is de kortste klap. Gezien het feit dat je met een probleem zit en je misschien geen risico wilt lopen zou ik de .78 officiele release eerst installeren (maar als dat goed werkt en je probleem opgelost is, zou ik overstappen op de .85). Mocht er dan iets misgaan dan heb je alles al een keertje gedaan en schrik je je niet meteen een hoedje als je een melding krijgt of iets hebt wat niet meteen wilt lukken. Je blackberry echt stukmaken.... dan moet je hem op de grond gooien oid ;-)

Als je bij vodafone zit moet het gewoon werken zodra je je aanmeld.
Please please please, pretty please: klooi niet verder aan en probeer het gewoon. Dit frustreert je alleen maar en als je een schone install hebt gedaan en het werkt nog niet dan kan je de bal ook daadwerkelijk naar vodafone/bis schuiven want dan is er met je account mogelijk iets mis. Misschien moet de helpdesk het dan naar de 2e of 3e lijns escaleren, so be it. Maar als je al een maand aan het emmeren bent... man, ik zou alle foons uit de vodafone store halen, de mijne neerleggen en zeggen: zo, die krijg je weer terug als ik de mijne gerepareerd terugzie. Onderpand. :P

En de rest nog 1x voor in de herhaling:

Verrrrrry much info: http://forums.crackberry.com/
Howto's: http://forums.crackberry.com/f3/
Storm Specifiek: http://forums.crackberry.com/f86/
3rd party application backup: http://forums.crackberry....plications-updated-53201/

Blackberry OS reload: http://crackberry.com/bla...g-system-nuked-blackberry
Blackberry recovery: http://forums.crackberry....er-dead-blackberry-32322/
Blackberry Wipe: http://forums.crackberry.com/f3/how-wipe-jl_cmder-53502/
Blackberry Storm update beta's: http://forums.crackberry....te-leaked-beta-os-122851/
Blackberry Storm ultimate tips and tricks: http://forums.crackberry....-tips-tricks-only-100612/
Blackberry Storm xxxxxxxxxxxxx het spijt me... ik kan nog wel een hele tijd doorgaan met het posten van links hier, maar dit zijn zo'n beetje de meest belangrijke. Vanaf dit punt kan je alles zelf verder wel vinden als men zich een beetje inspant. Hulp kan zowel daar als hier altijd aan 1 van ons worden gevraagd. Niet dat wij alwetend zijn, maar we doen ons best ;-)

Als het probleem bij hun blijkt te liggen zou ik wel even een aangetekend briefje de kant v.d. juridische afdeling van vodafone opdoen als het weer opgelost is: als de dienst hapert gedurende langere tijd en je heb contact gehad met de helpdesk en zij konden he took niet oplossen (dit geldt overigens echt alleen als de oorzaak bij vodafone/bis zit) dan heb je recht op volledige compensatie voor de betaalde periode. Ook als het een "eerste gratis kado" -maand is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Je bent toch niet de tip & tricks vergeten, he? :-D
http://forums.crackberry....-tips-tricks-only-100612/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk niet, hij staat er toch tussen? :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Hahaha, ik zal wel verkeerd gekeken hebben, want dit: "HotDoggie wijzigde dit bericht 11-01-2009 20:26 (10%)" kan daar nooit iets mee te maken hebben :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope. Dat kan echt niet inderdaad.......... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz ik ben de hele tijd aan het uitvogelen hoe je animated wallpapers er op krijgt want kennelijk hebben de Verizon storm owners een animated lightning op hun gsm.

Ik heb die nu ook gedownload alleen hij verplaatst zich in het beginscherm naar rechtsonderin ipv gecentreerd.
Als ik iets hierover heb meld ik het wel.

Ben btw een leuke rapidshare download aan het opzetten met handige ebooks en how to voor blackberry storm.

Als ik het klaar heb meld ik het hier.

Heb in iedergeval 523 ringtones klaar staan :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nintaii hebben, de full version maar heb geen credit card en billing it to my phone werkt niet :-( Ik betaal graag die vijf euro voor 100 levels, juist dan wordt ontwikkeling en goedkope verkoop gestimuleerd bij dat soort bedrijven. Maar helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*warez-achtig*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 13-01-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*warez-achtig*

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 13-01-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey dom vraagje he ik ben er achter gekomen dat je contacten kan kopieren van sim kaart naar telefoonboek
doormiddel van contact personen-->opties-->sim boek

Maar kun je ook van telefoonboek (telefoongeheugen) naar simkaart kopieren????

Btw ik heb 0.86 op mijn blackberry draaien draait allemaal wat sneller en soepeler
weet ook wat ik fout deed :-P dus nu doet hij het wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen dom vraagje. Ik zocht er ook naar en heb het niet kunnen vinden. Ik ga nu slapen maar zal v.d. week even op crackberry neuzen en anders vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:59:
Btw ik heb 0.86 op mijn blackberry draaien draait allemaal wat sneller en soepeler
weet ook wat ik fout deed :-P dus nu doet hij het wel.....
0.86? Moet dat niet 0.85 zijn? Ik heb wel gezien dat er inmiddels een 0.86 is gelekt voor de 9530, maar voor zover ik kan vinden nog niet voor de 9500. En als het toch 0.86 is: ik wil hem ook!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
voor de mensen die Tasjes, holsters en accesoires zoeken voor de Storm...

De methode die ik gebruik is

-PayPal> Maak een account aan als je deze nog niet hebt
-Ebay> Zoek de goedkoopste in prijs en verzending!!
-En gerelateerde sites > net als bovenstaande let wel de ervaring leert dat bestellen via de U.S.A. meestal duurder wordt verzendkosten internationaal mits je er vrienden of fam. hebt wonen dan uiteraard niet.

Verder zie ik steeds meer dubbele posts van URL's allemaal leuk en goed bedoeld.Maar er zijn er al veel geplaatst.
Misschien dat die luie Topic starter eens ff alles netjes en overzichtelijk in de start topic plaatst.
Heb het al eens eerder aangekaart maar nooit iets op terug gekregen.

Maar we zijn goed bezig hier met zijn allen.
valt mij op dat Nederland steeds meer gaat warm lopen voor de Storm wat een goede zaak is.. De mijne gaat binnenkort terug (Stof op de glasplaat wordt nu steeds erger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder zie ik steeds meer dubbele posts van URL's allemaal leuk en goed bedoeld.Maar er zijn er al veel geplaatst.
Misschien dat die luie Topic starter eens ff alles netjes en overzichtelijk in de start topic plaatst.
Heb het al eens eerder aangekaart maar nooit iets op terug gekregen.
Hear hear!! ;)

Maar het feit dat de openingspost niet wordt aangepast kan je de nieuwkomers niet aanrekenen toch? En ach... 20 pagina's gewauwel nalezen is nu niet iets wat echt stimuleert denk ik. So... no problem om ze af en toe nog een keer te herhalen. Dat ik nou zo gek ben dat ik 13 pagina's ben gaan lezen... bwah, oke, maar kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die een probleem hebben, op google gaan zoeken en zo hier terechtkomen en verder helemaal geen forumwezens zijn en gewoon een quick fix zoeken.

And hell, why not? Eigenlijk zou ik nu ook hele andere dingen moeten doen dan ik nu doe... heb zometeen mot met mijn boekhouder en de belastingdienst. Maar ach... vind dat van de boekhouder overigens vervelender dan de belastingdienst. Stelletje struikrovers....

Of nee... LANDHEREN!! Ging het ook niet zo in de 18e/19e eeuw? Wat heb je verdient/gekweekt? Wraaahh!! HIERRRRRR ermee!!! Wat? Praatjes? Dan pakken we je extra, gna.... Wat?!! Je hebt niets om van te leven?Well... dat is niet ons probleem, is it? Niet betalen "want je hebt het niet"? Dan nemen we wraak en krijg je een dikke vette boete!!! Hmmmzz... ach, tis al iets beter geworden, vroeger sloegen ze je gewoon dood waar je stond.

Doodstraf moet weer ingevoerd worden... op particuliere basis :P

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:00:
[...]

And hell, why not? Eigenlijk zou ik nu ook hele andere dingen moeten doen dan ik nu doe... heb zometeen mot met mijn boekhouder en de belastingdienst. Maar ach... vind dat van de boekhouder overigens vervelender dan de belastingdienst. Stelletje struikrovers.........................
Kan iemand me vertellen wat dit hier doet?? :X :/

Ga een blog beginnen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een waarschuwing dus ik post geen linkjes etc... meer.
Anders een permanente ban en dat is iets wat ik niet wil.......

En laat hotdoggie lekker typen in het 18e eeuws vind dat altijd leuk om die reacties van hem te lezen :-P
Belastingdienst zijn ook inderdaad afzetters.

Gelukkig ben ik geen eigen baas dan behalve over mijn leven en me Blackberry
Ik heb de 0.85 er op niet de 0.86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te kloten met het instellen van mijn mail. Hotmail werkt al tijden perfect. Maar ik kreeg de mail van mijn opleiding niet ingesteld. Wie o wie kan mij helpen?? Ik gebruik Outlook Web Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:49:
Ik zit te kloten met het instellen van mijn mail. Hotmail werkt al tijden perfect. Maar ik kreeg de mail van mijn opleiding niet ingesteld. Wie o wie kan mij helpen?? Ik gebruik Outlook Web Access.
Uhmm, mail adres invullen en je password?

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobileme.vodafone.com zoiets geloof ik kun je het ook instellen voor je blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In zijn algemeenheid:
Modbreak:Graag ontopic!

Dit topic gaat over de Blackberry Storm, en dus NIET over een boekhouder of 18e eeuws geneuzel. Als je storende reacties ziet: plaats een topicreport.

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 13-01-2009 13:00 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mobileemail.vodafone.nl is de link. Maar als ik daar alles netjes invul (BB heeft netjes een how-to op de site staan met mooie printscreens) dan krijg ik dus elke keer de melding: A connection could not be established to mijn mailadres

Dus ik doe iets fout maar kom er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Of je bedrijf blokkeert iets. Je BB moet wel kunnen connecten naar de Exchange server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat die geweldige school van mij een belabberde versie van Outlook aanbied want na lang zoeken blijkt dat ik niet eens een optie heb om mijn mail door te sturen naar bijv. mijn prive mail adres.. Grrmpff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Daar zullen ze wel een reden voor hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scholen worden natuurlijk vaak het "slachtoffer" van kids die van alles uitspoken, misschien niet eens zozeer met kwade bedoelingen alswel dat er dingen mislopen waar ze geen zicht op hebben, vroeger was dat vooral op het schoolplein en daar omheen, maar nu ook digitaal. En daar proberen ze zich tegen te beschermen kan ik me zo voorstellen. Daarbij komt dat het ook weleens met budget (of gebrek aan) te maken kan hebben en simpelweg veiligheid.

Als je met de systeembeheerder eens contact opnam op je school en vraagt of ie het eens zou willen bekijken? Of is dat geen goede optie? Afhankelijk van hoe het georganiseerd is en wat voor mensen erachter zitten en hoe je ze benadert kan het ook heel positief uitpakken natuurlijk.

Ik geloof niet dat het de moeite waard is om op de overige dingen in te gaan :s

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het inderdaad maar eens ga aankaarten op school, dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz... De website van Noreve en de case voor de BB-Storm:
http://www.noreve.com/bra...Storm_9500_Tradition.html

Characteristics
- Elegant case conceived in top quality handcrafted leather
- Compatible BlackBerry Storm 9500, 9530 & BlackBerry Thunder
- Access to basic functions (multiple openings on the leather)
- Practical thanks to its magnetic closure
- Slim and padded design
- Protects the device in an optimal manner
- Two MicroSD card slots
- One business or credit card slot
- Speakers stainless steel mesh protector
- Camera lens access
- Opening for recharge
- Headphone & Headset jack access
- Automatic stand-by magnet in the flap
- Beautiful interior lining embossed with the Noreve logo
- Completely removable sturdy belt clip (swivels 360 degrees)

Stond v.d. week niet tussen dat er een standby magneet in de klep zat, ik mail ze: zit er een standby magneet in de klep of niet? Dat is meestal wel het geval bij de cases van deze prijs namelijk.

Krijg een antwoord terug: yep, zit magneet in.

En daarbij: op de site staat nu ook dat er een standby magneet in de klep zit.

Het dingetje is bestelt en is aangekomen. Doe hem erin, doe de klep dicht. BBS gaat niet in standby.

Nu vraag ik me af: hoe weet ik zeker dat het de klep is en niet de storm waarvan de sensor niet super gevoelig is misschien?
Als ik de pouch die erbij geleverd is er heeeeeeeeel dichtbij houdt, dan gaat ie wel in standby. Niet als ie op een kleine afstand zit, wel als ie er vlak op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. Ook weer uitgevogeld. Er zitten zelfs drie magneten in de case van Noreve. 1 in de klep om hem te sluiten ipv een knoopje of klittenband oid. 1 onderaan in de klep, waarom die er zit mag joost weten maar dat is een wat sterkere magneet, en dan 1 in de flap van de case zelf. Een hele dunne strip die onder de stof verwerkt is en VEEEEEL te zwak is en net niet genoeg in het midden zit om ook maar enig effect te hebben.

Iets om op te letten als je een case gaat halen dus...

Heb nav dit gedoe dus ook de pouch die er origineel bijzit wat verder uit elkaar gehaald en wat blijkt: in precies het midden van de pouch zit aan weerszijden een kleine ronde platte magneet ter grootte van een knoopcel. Vanaf de buitenkant is de pouch: leer, kunststof, karton, karton, (kunst)stof. Tussen de twee dunne laagjes karton is een uitsparing gemaakt en daar past de magneet in, vandaar dat je hem niet voelt.

Als je met een gewone magneet precies in het midden van je BBS komt dan zal je zien dat ie meteen in standby springt. Zodra je ietsje te ver uit het midden gaat dan gaat de telefoon niet meer in standby en/of komt ie uit standby.

Verder zit er in de foon geen sensor voor zover ik kan bepalen die effect heeft op het een en ander, los van de accelerometer. Ik vraag me af waar die eigenlijk zit, als die in het midden onderin van het toestel zit dan zal de wat sterkere magneet die onderin de flap van het toestel zit, mogelijk een functie vervullen op dat vlak?

Toch de lock knop maar gebruiken dus even, en v.d. week een goede magneetstrip in het creditcard vakje stoppen. Problem solved.

Weer iets geleerd om op te letten ;) Vandaar ook misschien de verhalen van de vrij korte batterijduur. Mensen stoppen hem in de case en drukken niet op de lock knop (welke sinds OS .85 de foon in een sleep mode zet en hem daar ook houdt, al raak je het scherm aan, of al doet je case dat per ongeluk) omdat ze erop vertrouwen dat de casing dat voor z'n rekening neemt en dat dus niet altijd zo is.

Who knows....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de storm 9500 nu ook enkele dagen in bezit.
negatieve ervaringen:
De storm is reeds al tweemaal uitgevallen tijdens opladen snachts, en start terug zelf op naar het scherm waar je de pin moet invoeren..
Enkele vastlopers en verplicht geweest de batterij eruit te halen om terug in werking te krijgen.
Bediening reageert in momenten echt zeer traag.
Firmware 0,85 update verliep vlot maar leek het probleem niet op te lossen op vlak van vastlopers, integendeel ik merkte op dat het toestel zelf nog trager werkte en heb er terug versie 0,78 op geinstalleerd.
Moesten deze problemen opgelost kunnen worden is dit een leuk toestel om mee verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bpat: Heb je toevallig ook wat third party apps geinstalleerd?

Wij zijn hier vandaag namelijk ook dat issue tegengekomen: tijdens het telefoongesprek op mute springen van de foon. Gisteren toevallig een paar extra third party apps geinstalleerd, vandaar.... Autolock en,... nog iets. Moet even kijken als ik het toestel hier weer heb straks en dan haal ik ze er meteen vanaf om te zien of het probleem blijft bestaan.

Verder hier vrij tevreden als je het afzet tegenover vele gebruikers geloof ik.
Even afwachten en op onze tanden bijten maar... We zouden het allebei doodzonde vinden om het toestel weg te moeten doen om alleen dit probleem, deze werkt verder immers naar behoren hardwarematig en je weet nooit wat voor toestel je ervoor terugkrijgt.

Vraagje voor de overige mensen hier die ook bij vodafone zitten: krijg je bij een standaard "consumenten" BIS abo ook de VIP vervangende toestel service? Of alleen bij een ondernemersbundel? Offfffff.... krijgen we allemaal een VIP vervangende toestel service -service ;) bij dit toestel?

En bij andere toestellen? Ervaringen iemand?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik vermoed ook dat het aan 3rd party apps moet liggen. Als dat niet het geval is zou ik hem terugbrengen, want dan moet het aan de hardware liggen. Ik heb mijn storm sinds de tweede week van december, maar hij is nog nooit vastgelopen of uit zichzelf opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Nieuwe firmware update gelekt! .87:
*weg* op dit soort zaken zit copyright

[ Voor 57% gewijzigd door pven op 17-01-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Hmm, morgen maar de .87 installeren, maar wat ik me afvraag; RIM/Vodafone, wanneer komt er nou eens eindelijk een officiële update vrij?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het aan vodafone ligt denk ik nooit.... :(

Terwijl .87 hier nog veel sneller draait als eerst hebben ze nog niet eens het benul om naar een update te kijken daar.... grommm.... althans, die indruk krijgen we.

Vodafone doet heel erg hard hun best met marketen van deze telefoon en dat zorgt natuurlijk voor veel klanten. Nu er aardig wat problemen mee blijken te zijn zou het vodafone sieren om ook vaart achter de post-sales te zetten. Daarmee zullen ze niet alleen huidige klanten weten te behouden maar ook nieuwe klanten voor zich winnen. Doen ze dat niet dan.... well....

Maar, we mogen hier geloof ik niet echt erg klagen met de officiele .78 release vergeleken met de andere releases die ik op het web genoemd zie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens... iets waarover ik me een heel klein beetje zorgen begin te maken: het scherm klikt in principe overal (nog) goed. Maar..... als je hem in landscape mode houdt met de toetsen aan je rechterhand, dan begint ie ter hoogte van de backspace toets een stuk minder veerkrachtig te worden. Bij suretype in normale positie dus in de buurt van de spatie.
Hij "springt" bijna niet meer terug maar hij "gaat" terug. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Net alsof ie een beetje "lam" aan het worden is op die plek. Batterijklepje eraf helpt niet, meer druk op dat punt mbv iets eronder ook niet. Juist niet.

Hoe is dat bij jullie? Klikt ie rondom en in het midden rondom overal even goed? Niet alleen in de hoeken dus maar ook in het midden en op een kwart van de lange en korte zijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.87 geinstalleerd :-P
Firmware werkt perfect.
Mijn scherm klikt btw erg goed maar komt ook omdat ik papiertje onder de batterij heb gedaan :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hmmm, zie nu pas dat de .87 uit is. Beetje laat nu om nog even te gaan upgraden van beta .85. Morgen maar. :P

Zijn er nog mensen die hem helemaal whipen met die bekende tool? Of indien geen issues, gewoon een nieuwe eroverheen?
massari schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:59:
Hmm, morgen maar de .87 installeren, maar wat ik me afvraag; RIM/Vodafone, wanneer komt er nou eens eindelijk een officiële update vrij?
Als wij met z'n alleen genoeg voor proefkonijn hebben gespeeld. ;)

Ze zullen denk ik zelf wel die firmwares lekken en dan de boards voor feedback in de gaten houden. :)

[ Voor 48% gewijzigd door MrJ op 15-01-2009 00:15 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook de 87 erop gezet en het lijkt allemaal wel wat sneller maar geen grote verschillen ofzo! Ik heb nu wel in mijn lopende applicaties ineens de wizard er tussenstaan, krijg em met geen mogelijkheid weg?

Mijn scherm klikt overigens in alle hoeken niet geweldig.. In het midden perfect maar in de hoekjes niet echt klikbaar. Ik moet nog steeds het schroef-truucje uitproberen maar dan moet ik eerst een goed sleuteltje zien te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bij mij klikt hij uitstekend en ik merk ook nog geen teruggang. Ik hoop wel dat dat zo blijft! Helpt het ook niet als je de schroefjes wat bijdraait?

FW .87 werkt bij mij tot nu toe perfect, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet erg veel verschil opmerk. Ik heb wel het gevoel dat hij weer net ietsje sneller is geworden, maar misschien is dat ook wel wishfull thinking. Een punt wat zeker enorm is verbeterd: het bekijken van je foto's. Hij laadt de thumbnails nu veel sneller, maar ook de foto's en bij het bekijken van de foto's kan je er nu ook echt doorheen bladeren, zonder vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Hmm, ik ben benieuwd naar die .87

Ik denk alleen niet dat ik via JL_Commander opnieuw een wipe doe, denk dat ik alleen via de telefoon een wipe-actie ga doen, de vorige keer ging het namelijk niet heel goed via JL_Commander.

Hoe doen jullie de wipes?

Mijn scherm klikt in de hoeken ook steeds slechter, moet ook nog steeds de schroevendraaier-actie doen!

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen mijn foon binnenkwam was de onderkant al ietsie slechter dan de rest. Maar omdat dit geen bekend issue leek heb ik de schroefjes truuk gedaan en het werkte inderdaad een stuk beter. Nog steeds gaat het niet slecht hoor, maar het zit er wel aan te komen.

Ik zou graag willen inventariseren waar welke fones vandaan komen en welke productie datum eraan hangt.
Die aan deze kant komt uit hongarije (3 staat er achter) en is eh... ik geloof op 11-12-2008 gefabriceerd als ik het me goed herinner. De doos staat niet waar ik nu ben dus ik check het straks even. Wel typisch trouwens dat je niet uit de stickers op het product zelf op kan maken wanneer hij gebouwd is, dit zorgt er zeker bij refurbished producten voor dat dat op een gegeven moment niet meer te achterhalen is. Het zou namelijk leuk zijn om te weten welke fones de kans lopen op welke problemen. Dat kan je natuurlijk aan de hand van productiedata een beetje in kaart brengen. Niet erg nauwkeurig misschien, maar wel nauwkeurig genoeg om een "educated guess" te kunnen doen mbt welke foon welke problemen waarschijnlijk tegen het lijf zal lopen. Hardware issues bedoel ikd an heh, zoals de fones met de 1e en 2e revisie button onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massari schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:49:
Hmm, ik ben benieuwd naar die .87

Ik denk alleen niet dat ik via JL_Commander opnieuw een wipe doe, denk dat ik alleen via de telefoon een wipe-actie ga doen, de vorige keer ging het namelijk niet heel goed via JL_Commander.

Hoe doen jullie de wipes?

Mijn scherm klikt in de hoeken ook steeds slechter, moet ook nog steeds de schroevendraaier-actie doen!
Heb hem via de DM gedaan. GGing prima met dubbel G ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Heb .87 er nu ook opzitten, probleemloos geïnstalleerd.

Eerst een batterypull gedaan, vervolgens loggeheugen gewist en via DM (apploader) de update gedaan.

Merk eigenlijk nog niks aan verbeteringen... het laden van foto's gaat nog steeds niet al te snel.

Die van mij komt ook uit Hongarije.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Vanmorgen ook maar .87 erop gepleurt.

Merk weinig verschil ten opzichte van de .85 moet ik eerlijk zeggen.

Achja, weer iets nieuwer dus meestal zal er dan ook wel iest verbeterd zijn! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ontvang morgen mijn 9500 Storm, ga er vanuit dat de 0.87 firmware er niet standaard op zit.
Ben van plan direct de 0.87 firmware erop te zetten; vroeg me echter af als dit zomaar mogelijk is ( - en ik dus niet eerst de default installatie moet doorlopen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Garmin op mijn Blackberry gezet althans de europe versie.
Navigatie werkt perfect binnen 5 seconden had ik een fix van waar ik zat (hoogezand, martenshoek)

Ik heb Garmin al gebeld voor een eventuele release maar daar zullen we nog waarschijnlijk 1 a 2 maanden op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

rippance schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:52:
Ik ontvang morgen mijn 9500 Storm, ga er vanuit dat de 0.87 firmware er niet standaard op zit.
Ben van plan direct de 0.87 firmware erop te zetten; vroeg me echter af als dit zomaar mogelijk is ( - en ik dus niet eerst de default installatie moet doorlopen) ?
Nee, is niet zomaar mogelijk, wel makkelijk. Meer info:

Verwijderd in "Het Blackberry Storm topic"

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
MrJ schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:50:
[...]

Nee, is niet zomaar mogelijk, wel makkelijk. Meer info:

Verwijderd in "Het Blackberry Storm topic"
Ik denk dat je beter eerst morgen zodra je hem aan zet de firmware OS checkt.

door Options > About en er staat op de 3e regel v4.7.0.65 (release versie) v4.7.0.78 (officiele update).

als het goed is en ik hoop dat de nieuwe lading Storms al gelijk de laatste Os 4.7.0.78 er op hebben.
Maar ik werk niet voor Vodafone maar door dat een medewerker mij mailde over een vraag die ok online had gesteld (2mnd geleden LMAO) en daarin stond dat er weer een beperkte voorraad is geleverd voor Nederland.

In ieder geval bij deze congrats met je nieuwe (zeer verslavende mobiele en veelzijdige Storm), overigens voor iedereen die hem ook al heeft.

Want hij is VIESSSSSSSSSSSSSS!!!!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Maar poets hem graag...............LMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een wipe gedaan met JL_cmder en .87 opnieuw geinstalleerd. Tijdens de installatie alleen laten installen wat het ding zelf als os onderdelen aangaf. Toen de installatie afgerond en laten rebooten. Even geneusd in de foon. Lekker snel. Toen de resterende software via de apploader geinstalleerd (dutch en english support, live messenger etc). Braaf laten rebooten. Toen een restore gedaanv an alleen de databases waar wat in zat via advanced restore. Beetje aan het neuzen... TERING wat is dat ding snel!!! En whaddayaknow? Geen BB browser, alleen de vodafone WAP browser. Nou... maar weer naar de apploader toe. Browser is aangevinkt en greyed out want je kan er niets mee wijzigen. Fijn... toch proberen via de programfiles/commonfiles/rim/apploader/shared/.87/browser.alx (ongeveer) En ja hoor... de core components zullen worden geupdate. Nou... Mooi!!!

Weer geen browser... Battery pull? Yep! Browser terug.

Dus dat het geval op crackberry bij iedereen weer ander gedrag vertoont klopt wel. Er spoort gewoon 0,0 van het ding en de software. Bij deze heb ik voor mezelf bewezen dat het al dan niet rare gedrag niet hardware gerelateerd is en ook (lang niet altijd) 3rd party app gerelateerd.

Point being in this case: twee maal wipe, tweemaal herinstallatie, tweemaal verschillende resultaten. Dat er bugs inzitten is logisch. Maar je zou toch verwachten dat die een beetje consequent zouden zijn ;-) Maar nee hoor, niks consequent. Niet alleen de hardware maar ook de software leidt een eigen leven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dat probleem met de browser had ik na de update ook, maar was inderdaad na een battery pull opgelost. Misschien dus toch nog een beetje consequent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:15:
ik heb Garmin op mijn Blackberry gezet althans de europe versie.
Navigatie werkt perfect binnen 5 seconden had ik een fix van waar ik zat (hoogezand, martenshoek)

Ik heb Garmin al gebeld voor een eventuele release maar daar zullen we nog waarschijnlijk 1 a 2 maanden op moeten wachten.
Mag ik vragen welke versie dat je hebt en waar je deze vandaag hebt gehaald? (stuur anders een PM ofz :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stupid me :-) het uitvallen savonds was een instelling die het toestel uitschakelde van 22u en terug activeerde om 07u,....nu ik kan me ergens wegsteken met het feit dat ik het toestel nog maar amper een week in bezit heb en het nog moet leren kennen.
Tot op heden geen vastlopers meer gehad.
Hotdoggie, op Uw vraag: nee geen third party software geinstalleerd zo ver zit ik nog niet :-)
Momenteel laat ik de firmware staan op 0.78.
Ik had vroeger de Bold en ergens mis ik deze wel een beetje, ik vond hem ook mooier dan de storm, nu we zien wel.
grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha gelukkig is me BB Storm erg lief voor me en doet ie wat ie moet doen met 0.87
Ik begin erg gehecht aan hem te raken en hij heeft een naampje gekregen.

Ik noem hem nu al Nivynav.

Hij brengt me echt overal heen met me Garmin een fixx in een paar seconden route calculatie doet ie perfect en batterij vreten doet ie ook al praktisch niet meer met 0.87.

Al met al is dit een zeer goede aanwinst en en blijft het toch echt een goede telefoon van RIM.

maar goed al het gekheid op een stokje het is een erg fijne telefoon en Wipen hoef ik niet meer te doen aangezien ik mijn DM iets anders heb ingesteld waardoor hij eerst alles backup van maakt,leeghaalt en verwijderd en alles er opnieuw opzet.

Dus daar zit ik niet meer mee en battery pullen is nu al pre historie bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Welke versie van Garmin heb jij!!!!
kunnen de anderen ook van genieten....leuk om te lezen maar beter als je de ervaring ook zelf kan opdoen.
maar aan de andere kant toppie dat er weer een Storm gebruiker meer dan tevreden is....yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Tanakiam schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:57:
Welke versie van Garmin heb jij!!!!
kunnen de anderen ook van genieten....leuk om te lezen maar beter als je de ervaring ook zelf kan opdoen.
maar aan de andere kant toppie dat er weer een Storm gebruiker meer dan tevreden is....yep
voor de gene die nog een theme willen hier dan.....was ff crea bea maar moet hem nog verbeteren...upload die wel nog een keer.
Afbeeldingslocatie: http://i460.photobucket.com/albums/qq325/vincenttanakiam/IMG00008-20090116-0324.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de UK versie de 7 dagen probeer versie.
Ik ga hem misschien kopen maar hangt even er vanaf wat ze met blackberry gaan doen qua kaart updates en het financiele plaatje ervan anders blijft het bij nav4all of amazegps (als die goed gaat werken btw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het liefst een tomtom achtig iets, idd een garmin achtig geval. Maar dan wil ik hem WEL lokaal kunnen draaien anders koop ik helemaal niks. Ga toch geen... wat? 80 euro? betalen voor iets wat ik vanaf nu een jaar kan gebruiken en als ik dan op een andere device overstap zonder internetaansluiting maar MET gps, dan kan ik fluiten naar het pakket want de kaarten zijn niet offline beschikbaar. Doe het dan zo dat je over kan stappen tussen windows en... whatever platform je kiest als je een online dienst aanbiedt. Op deze manier... Ja, geweldig... dat idee van "cloud computing"/Services On Demand wat je hier terugziet. Laat dan ook echt per "service" betalen en een gratis install op mijn machine doen. Elke route kost me vervolgens 0,05 euro, prima. Of iets in die trant.

Nee, daar laat men mi een steekje vallen en hoe meer mensen daarin meegaan hoe minder controle we over ons eigen doen en laten hebben.

Tussenstand mbt 0.87 na herinstallatie aan deze kant:
-- nog niet spontaan gereboot
-- redelijk goede prestaties behalve mbt accelerometer en screenredraws, met name om en nabij de tijd dat je even op de lock knop hebt gedruk. Prestaties zouden mi nog wel moeten verdubbelen op veel vlakken maar dat zal wel erg veel gevraagd zijn vrees ik. Hij is gewoon wat sluggish op veel momenten. Jammer dat ik niet weet wat voor CPU etc erin zit...
-- battery-life: wauw!! stukken beter! Gisteren volle lading, paar keer gebeld, gemaild en gesmst, paar uurtjes naar muziek geluisterd, zowel via hoofdtelefoon als via speaker en aan het einde van de dag had ik nog twee streepjes power over. Vandaag paar keer gebruikt, normaal zeg maar, en heb pas... ff kijken.... 1 streepje verbruikt in 14 uur, dus wat dat betreft: petje af!
-- Geheugengebruik lijkt ook een stuk verbeterd. Heb eergisteravond voor het laatst een batterypull gedaan en heb momenteel geen reden om te denken dat er op korte termijn weer 1 zou moeten gaan gebeuren.
-- bereik lijkt wat minder. Heb sinds gisteren een paar keer GPRS ipv 3G zien staan. Wellicht daardoor een langere accu-duur.

Er was nog iets... maar dat ben ik ff kwijt :-)

Nu de rest nog -> op naar versie 1.2.1.0 ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn blackberry werkt ook perfect met 0.87 alleen laad hij mijn muziek niet goed.
Van iedere album die ik er op heb doet hij alleen de eerste nummer maf dus......

Ik moet er nog even achter komen wat het is anders even terug naar de eerdere build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nix aan de hand mijn blackberry had even een persoonlijkheids stoornis :-P
Kennelijk houdt die niet van Dillinger Escape Plan hahahahaha

Ik heb met Roxio even alles er opnieuw opgezet en toen deed alles het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Ik heb nog .78 en ik zet de muziek er met Winamp op, en het enige probleem dat ik heb is dat hij niet metteen alle nummers herkent. Sommige albums zijn helemaal compleet en andere staan er wel op maar er zitten dan geen nummers in. Vreemd...
Maar na een battery pull is dit allemaal over, en dat schijnt normaal te zijn bij blackberry dus doe ik dat ook maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb eergisteren de Storm binnen gekregen, met .78 firmware. Opzich draait het prima dus wacht wel even op een officieele update.

Naast Garmin heeft Telenav ook navigatiesoftware voor de BlackBerry Storm, TomTom-like: http://www.telenav.com/products/tn/

Echter - moet je hier ook weer per maand, jaar of 4 jaar voor betalen. Heb t liefst gewoon 1x software aanschaffen, op de MicroSD kaart zetten en af en toe een gratis update installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Je let even een tijdje niet op en er vliegen je 2 nieuwe 'releases' om de oren!! ;)
Beetje druk geweest, dus weinig aandacht aan forums enzo besteed.
Nu bezig om .87 te downloaden, ben benieuwd. Heb na de officiele update nogsteeds geen echte problemen ondervonden, klikken gaat ook nogsteeds perfect, zou niet weten wat daar mis mee is ;) misschien hebben ze de beruchte schroefjes bij mij gewoon niet goed vast gedraaid, heb ik mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
WHAT UP BENJI83.....

lol dacht die heeft zijn Storm uit het raam geflikkerd....LMAO...welcome back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je graag gratis navigatie wil dan moet je Nav4all hebben of Amaze GPS
Amaze GPS heeft alleen nog wat kuren wat ze er uit moeten halen maar dat komt nu langzamerhand wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar wat is nou het verschil tussen de 9500 9520 en 9530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9500 = europa (rest van de wereld)
9530 = usa
9520 = niet bestaand. Komt wel,is 9500 met wifi.
9500=9530 met andere low level firmware waardoor het een "verschillend" toestel is. HWmatig zijn ze gelijk aan elkaar.
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over levertijden en abonnementen voor de BlackBerry Storm hoort vanaf heden in [ABO] Het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic