[PC][MMORPG] EVE-Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je je eerste mil's ISK wilt verdienen maar niet te veel wilt skillen is een Navitas een goede optie. 20% bonus per level, dus met 2 miner ii's en nog een mlu kom je een heel eind.

Ik ben zelf recentelijk overgestapt van een Brutix met 7x mining laser 2's naar een Retriever, maar het valt me vooralsnog een beetje tegen. In de bruut ging het harder, maar er was ook meer micromanagement nodig ivm de kleine cargohold.

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

furby-killer schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:48:
Gallente hebben meer mids dan amarr, dus hebben ze redelijk wat schepen waar je als alternatief een shield tank op kan gooien.
Het enge is nog dat sommige passive shield tanks (ik noem een Myrm en Domi) door de asociale hoeveelheid low-slots gewoon eng goed werken :o (791 EFT-omnitank op een purger rigged domi... 947 op een identiek gefitte Myrmydon... en maar klagen over de Drake Passive tank maar dat is de enig die er nog overheen kan komen en dat schip is gemaakt om te shieldtanken :P)

Tank fitting:
Lows: Shield Power Relays
Mids: 3LSE, 2 InvulFields (of rat specific amps)
Highs: Wha eva!
Rigs: Core Defence Purgers

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor PvP zou ik toch die gallente bootjes armor tanken en de mids overhouden voor Scram/web en EW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Bijna alle schepen die een supertank hebben(met name passsive shield tank) kunnen toch niet zoveel schad aanrichten. Het enige wat ze in een gang aan contributie leveren is de enorme tank waardoor ze wat langer leven als ze geprimaried worden.

In alle gang situaties zijn drakes ook een ramp omdat ze meestal crapfit passive recharge tank zijn en totaal geen dps doen...

Als bait-schip zijn ze daarintegen wel handig, maar het maakt het al redelijk verdacht als je een drake gewoon ergens ziet zitten...

Dat gezegt, ik draai af en toe een drake op een alt waar ik 2 warp disruptors en een cyno op fit... Geweldig scheepje om gatecamps mee in te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door tudeLati op 20-01-2009 10:45 ]

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
The crappy fit drakes zijn nutteloos voor pvp vanwege lage dps. Echter vaak wordt juist shield buffer tank gebruikt om meer dps te krijgen. Bij een brutix bijvoorbeeld ook. Je hebt al je lows vrij voor RCUs/PDUs voor zwaardere wapens en damage mods (en 1 damage control). Nadeel is voornamelijk imo dat je minder ruimte hebt voor ECCM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
passive HAM drake met een 400 dps tank en rond dezelfde DPS doet et altijd toch wel lekker in pvp, en je zal zelden geprimaried worden 8)7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je hebt de bekende passive shield tank in missions of als bait in kleine gangs. In blobs maakt het recharge/repping procentueel steeds minder uit. Als een drake 5000dps vangt en bv 600dps tankt, dan wordt zijn buffer nog altijd met 4400dps eraf geblazen. Als er 2 cerbs en wat tackling frigs rond een drake vliegt, dan weegt die tank door.

Hoe meer je de tank opoffert, hoe meer dps je eruit kan halen. Een lichte shield buffer is leuk, maar je kan in grotere gangs uitwarpen of in de pos shield duiken als je gelockt wordt. Aangezien drakes niet snel primary worden, dan zet ik ECCM en indien mogelijk nog een sensor backup array tegen de falcons. Falcons locken wel massaal drakes om hun +/- 360 missile-dps uit een roaming gang te elimineren. Cerbs doen gelijkaardige dps, maar hebben meer bereik en halve buffer tank tov de drake. In een roaming gang worden er vrij snel op de cerbs geschoten, terwijl ze de drakes met falcons koest houden.

24km warp disruptor II had ik in het verleden gefit als zware tackler en in bepaalde gatecamps konden we pas haulers tegenhouden vanaf het moment dat mijn drake begon te tacklen. 8)7 Alles dat trager dan 900m/s is kan de drake moeilijk van zich afschudden. Ik heb nu 2 tackling kansen gemist zodat ik de warp disruptor II terug in mijn roaming drake toevoeg. De ene keer vluchte een domi door de gate en het uncloakte vlak naast mijn drake. Ik lockte hem en begon missiles te spammen, maar geen point en het is weg. Een andere keer zat ik bijna een falcon te bumpen, missiles erop spammen en het warpte uit. Je verschiet ervan hoe vaak een trage drake bij wijze van spreken doelwitten zit kapot te knuffelen.

Een kale drake heeft dus tech2 HML, tech2 BCS II en MWD. Dan kan je beginnen met de drake aan te kleden voor een bepaald doel. bv sensor booster om de locktijden beetje normaal te houden (om nog op de killmail te staan), warp disruptor om doelwitten vast te pinnen, ECCM/sensorbackuparray om 2 falcons bezig te houden en een beetje buffer tank.

Met de HAM drake en 500+ missile dps heb ik ook gespeeld. Het bereik is te kort en het werkt als een baby torp raven. Als ik javelin missiles moet gebruiken, dan komt de missile dps niet hoger dan die van de HML drake met faction missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Op mijn drake heb ik T2 HML's, 3x LSE II, Invul II, T2 disruptor, T2 sensor booster. In de lows heb ik 3x BCU II, 1x power diagnostics II. Voor locktime te verbeteren heb ik dan 'n corp-mate in een drake met een remote sensor booster. Oh en er zitten nog 2x EM en 1x Thermal rigs op die drake... en dat ding tanked lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Afgelopen zondag of maandag zaten er 48.000+ mensen online.

Kwam zelf in Jita online (redelijk vlot) met 1100+ in local.
Moest bij New Caldari slechts 3 minuten wachten op oom de verkeersagent voor ik uit mocht warpen.

Die 50.000 grens gaan ze komend of het weekend erop breken.

Wedje leggen? :D
In ISK vanzelfsprekend!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:14:
Hehe nu je het zegt, ik zat toevallig te denken aan een solo of kleine gang scorp ;)
:') Goeie tijden gehad in scorp/frig gangs, stain zo lang vast gehouden met 2 scorps en 2 frigs. Was zelf dol op frigates (in tegenstelling tot veel anderen zat ik graag dicht op mijn tegenstander), had op een gegeven moment een Claw als 1 van de eerste en had de 1 na de andere vast. Uiteindelijk een hele minmatar liefde gekregen, tempest (woot woot) met 800mm's uitgerust en daarmee met nosferatu's en energy drains solo op pad gaan en een na de andere leeg zuigen en met 800mm's langzaam maar zeker aan stukken rukken.

De smeekbedes in local, ik zou er bijna terug voor komen. Ik trok zelfs apocalypses met cap rechargers 2's helemaal leeg onder de minuut... Had daar voor 2 'loot' vampire achtige dingen en 1 nosferatu, allemaal large. En een large cap booster om de amarr schepen makkelijk droog te leggen.. Weken bezig geweest op test server met die setup...

Ook eens moest en zou ik perse direct komen, terwijl ik 20 jumps van mijn 1400 set was... Dus ik onderweg in mijn 800mm setup, kom ik in een 200vs200 battle... :D Enige keer dat ik bijna mijn tempest verloren heb, met je tempest precies in het midden van de tegenpartij jumpen trekt kennelijk de aandacht als je ze 1 voor 1 leegzuigt en uitschakeld.

Zag trouwens dat alle characters van mijn vorige account voor iets van 30bil isk verkocht totaal zijn. :')

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wanneer je iemand die een wardec heeft, support met bijvoorbeeld shieldtransporter terwijl jezelf niet in de fleet zit, ziet CCP die als abuse?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
yared schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:23:
Wanneer je iemand die een wardec heeft, support met bijvoorbeeld shieldtransporter terwijl jezelf niet in de fleet zit, ziet CCP die als abuse?
nope je word dan geflagged voor de aanvallende partij.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

wat bedoel je met "geflagged voor de aanvallende partij."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
flashy red en voor 10-15minuten ben je dan ook een wartarget voor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
wij hebben een keer een aantal mensen gereport omdat ze out of corp een pos gingen reppen van een wartarget. Geen idee wat er mee gebeurd is maar ik werd geconcord terwijl ik 1 van hun neerschoot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
jij moet met de corp in war zijn waar die POS van was/is.... als dat NIET het geval is... dan worden ze dus wel flashy voor wartargets maar niet voor jouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Geen idee of ik hier de tip voor dit filmpje vandaan had, zoja... het kan geen kwaad hem nog eens te posten.
Erg mooi met uitleg in hoofdstukken over Triage.
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=952124

1Gb, dus begin vast te downloaden voor tijdens de lunch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 02:06:
Zag trouwens dat alle characters van mijn vorige account voor iets van 30bil isk verkocht totaal zijn. :')
Heb met een van hen een paar maand geleden nog in een gang gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dynasty bank op punt van omvallen, EBank springt bij
http://www.massively.com/...ion-isk-from-dynasty-ban/
http://www.eurogamer.net/...s-off-with-isk-80-billion

Vorige week nog corpies verteld dat ze beter bij EBank of Dynasty kunnen investeren dan in een van die foute forumgasten met vage topics.

De bank is veel meer waard dan dit, alleen dat geld zit allemaal vast in investeringen.

Zit zelf bij B.A.S.C. daar ligt al het geld vast en zijn er amper liquide middelen behalve dan wanneer er een nieuwe batch aandelen uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Lol, weleens een complete alliance gestolen?

http://www.eve-search.com/thread/976593/page/1#26

Dit zijn de gasten die ons begin van de week wdecced hebben maar sindsdien is er amper iemand van ze online en als ze al online zijn zitten ze in Jita.

Een complete alliance... duh, is weer eens wat anders dan een corptheft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Kort vraagje.. Wat is er zo bijzonder aan Jita ? Kan ik daar ergens wat info over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Jita is zoals Antwerpen, alle wegen/vrachtwagens/haulers/routes komen samen. Ideale plek om te handelen, alles dat de moeite waard is, wordt in Jita verhandeld. Het was berucht voor de lag, vooral zondagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
rapture schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:39:
Jita is zoals Antwerpen, alle wegen/vrachtwagens/haulers/routes komen samen. Ideale plek om te handelen, alles dat de moeite waard is, wordt in Jita verhandeld. Het was berucht voor de lag, vooral zondagavond.
Al is de lag momenteel te verwaarlozen normaal was het er bijna altijd laggy... (en dan niet door de netwerkbelasting, maaar door dat de server de request niet aankan en dus trager afhandeld :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Lol, weleens een complete alliance gestolen?

http://www.eve-search.com/thread/976593/page/1#26

Dit zijn de gasten die ons begin van de week wdecced hebben maar sindsdien is er amper iemand van ze online en als ze al online zijn zitten ze in Jita.

Een complete alliance... duh, is weer eens wat anders dan een corptheft.
oh daar komen die figuren me bekend van voor ^^

maximum yarrage, had ook een war net als ons met esto pertuenta (of iets in die richting)

laatste keer dat wij, ze hadden gezien waren ze rond dodixie, sinq laison region

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch2007 op 23-01-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:47
Miss een beeje een rare vraag, maar ik wilde mijn trial account omzetten naar gewone en wilde dus betalen, maar weet niet via welke methode? Heb namelijk geen creditcard. Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
GTC kopen via shattered crystal (dan wel 1 van de andere). Dat gaat via paypall.

Daarnaast is er ook nog de mogelijkheid paybycash te gebruiken en dan ideal, maar dat is duurder de laatste keer dat ik keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
GTC's

http://www.shatteredcrystal.com/

kan je tijd codes kopen voor 60 dagen.

*edit* zag dat ik iets te laat was :P

iig, je kan/zult je giro/bankrekening moeten toevoegen aan paypal *duurt 5-7 werkdagen*, krijg je 2 kleine geldbedragen gestort op je rekening. die vul je in en dan ben je verified.

[ Voor 57% gewijzigd door Dutch2007 op 23-01-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Stukje over gfx uit de newsletter:

Out with Classic, in with Premium Lite

Currently we have two content packs, Classic and Premium. Classic has the low barrier of entry, and Premium requires modern ShaderModel 3.0 hardware. To accommodate older PCs and those who prefer to run twenty clients of EVE while they run SETI@Home and ray trace while compressing HD movies, we will deliver what we refer to as "Premium Lite." Premium Lite will only require ShaderModel 2.0 hardware, and far less texture memory than the current Premium, ensuring good framerates on older hardware. We won't stop there - we are providing two flavors of ShaderModel 2.0 compatible shaders, currently named "lo" and "hi". What does this mean? It means that framerate enthusiasts can get even more performance when running under ShaderModel 2.0. We will also allow people to select any ShaderModel below what their hardware supports - thus allowing players to trade quality for performance and vice versa. Due to instruction limits within each ShaderModel we will have to use different techniques to render the ships but the goal is the same in every scenario: beautiful. Now, this does sound like extra work for us and in a way it is - however, what we gain is:

1. We can use the same assets as Premium. Admittedly people will most likely choose to run with textures that have lower resolution as well, but these will simply be downsampled (lower resolution mipmaps) from the existing Premium textures. Some textures will also be skipped entirely like, for instance, normal maps. This means less content for us to maintain as we get rid of all the classic content.

2. We can use the same rendering pipeline - the only fork in the road is the different ShaderModels. This means less code for us to maintain once we sunset the classic rendering path.

To summarize: older hardware will use the same assets as Premium - they just won't look as detailed and shiny.

bron:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=615
-----------------------------------------------------

Klinkt goed, dit betekend dat ik toch premium kan draaien op mijn servertje met hopelijk een redelijk framrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Eindelijk, premium graphics als ik eens bij mijn ouders zit dankzij premium lite! :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Er is al een nieuwe blog-entry over :) Ze wilden eerste (later dit jaar) ook SM 2.0 helemaal droppen (na eerst in maart SM 1.0) maar na de diverse postings op het Eve-forum zijn ze daar vanaf gestapt.

Ik heb alleen nog maar http://msdn.microsoft.com...48(XNAGameStudio.10).aspx gevonden om te kijken welk shadermodel je hebt, maar ik heb het niet in een C# progje gegooid, en lang niet iedereen heeft een compiler geïnstalleerd :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
stop het in een programmatje...

Dan regel ik wel wat hosting voor je tool :) deal? :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verneukeratieve naam eigenlijk, Premium Lite... nee, tis Lite... want je hebt geen Premium meer.

Maar merken het wel... momenteel draait alles lekker en als ik Fallout 3 installeer en dat soort games kiest ie op mijn pc nog altijd voor de maximale gfx settings... hoop dat dat bij EVE ook zo blijft.

Zou ook lekker zijn als ze eindelijk eens mijn overview settings goed konden saven of tegengaan dat sommige schermen van plaats verspringen als je docked/undocked. Kan ze wel pinnen maar dan is opacity weer bagger. Dat kun je wellicht aanpassen maar dan ben je weer de situaties kwijt waarin je wel transparancy wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:47
Dutch2007 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:50:
GTC's

http://www.shatteredcrystal.com/

kan je tijd codes kopen voor 60 dagen.

*edit* zag dat ik iets te laat was :P

iig, je kan/zult je giro/bankrekening moeten toevoegen aan paypal *duurt 5-7 werkdagen*, krijg je 2 kleine geldbedragen gestort op je rekening. die vul je in en dan ben je verified.
Ah, nice. Ik heb al PayPal account dus dat komt helemaal in orde, tnx!

En is er ook iets als een GoT corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

http://redclan.nl/eve/players.php

Hier een link *uit de OP* ;) maar of die lijst nog actueel is weet ik niet.
In V3SPA channel zitten wel een aantal Got'rs en een aantal zit in V3SPA.

Maar kijk gewoon even hier of op: http://www.eve-benelux.be...867384ed46c6e4eef98362482 om te zien welke corpsen recruiten.

OP weer eens aanpassen, next update is; 10-3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook nog een 'dutch' kanaal in Eve zelf hoor.
Maar je komt ze overal wel zo'n beetje tegen die gekke hollanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

en vlamingen hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 20:09
Dutch2007 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:44:
stop het in een programmatje...

Dan regel ik wel wat hosting voor je tool :) deal? :) :P
Programmaatje heb ik al wel, prereqs:
[list]• .Net 2.0 framework
• DirectX 9.0c
• XNA Framework 3.0

Vooral die laatste zal niet iedereen hebben: http://www.microsoft.com/...fff05a4c50&DisplayLang=en

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:59:
[...]
Programmaatje heb ik al wel, prereqs:
[list]• .Net 2.0 framework
• DirectX 9.0c
• XNA Framework 3.0

Vooral die laatste zal niet iedereen hebben: http://www.microsoft.com/...fff05a4c50&DisplayLang=en
Je tool werkt niet op vista SP1 x64 --> moet compiled worden voor x86 only anders probeerd een x64 os een x64 framework te laden (wat niet bestaat afaik)

Krijg meteen has stopped working te zien

en je email schijnt niet te werken, kreeg error mail terug... ?? (terwijl k deed rely-en)

[ Voor 17% gewijzigd door Dutch2007 op 24-01-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er cargo containers waar je een wachtwoord op kunt zetten?? Ik ben namelijk een tijdje geleden al eens gerobbed geweest door zo een pee in een beginnership maar kon er zelf niks tegen aanvangen aangezien m'n industrial maar één slot had en dit bezet was met een mining laser :)

Nu zou ik dus gaan minen met één van die beginner ships, waar je twee mining lasers op kan plaatsen. Alles in een cargo container willen plaatsen , en zo een tijdje voortgaan en dan alles ophalen met m'n industrial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:08:
Bestaan er cargo containers waar je een wachtwoord op kunt zetten?? Ik ben namelijk een tijdje geleden al eens gerobbed geweest door zo een pee in een beginnership maar kon er zelf niks tegen aanvangen aangezien m'n industrial maar één slot had en dit bezet was met een mining laser :)

Nu zou ik dus gaan minen met één van die beginner ships, waar je twee mining lasers op kan plaatsen. Alles in een cargo container willen plaatsen , en zo een tijdje voortgaan en dan alles ophalen met m'n industrial.
Secure containers :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet vergeten de containers te anchoren. (Anchoring skill voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
yared schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:14:
[...]

http://redclan.nl/eve/players.php

Hier een link *uit de OP* ;) maar of die lijst nog actueel is weet ik niet.
In V3SPA channel zitten wel een aantal Got'rs en een aantal zit in V3SPA.

Maar kijk gewoon even hier of op: http://www.eve-benelux.be...867384ed46c6e4eef98362482 om te zien welke corpsen recruiten.

OP weer eens aanpassen, next update is; 10-3 :)
je kan mij ook wel bij de lijst zetten :) Zie sig voor char en corp :P. Mijn andere char heet trouwens Jean Nijemanting, zelfde corp. In Dutch zit ik ook, grote kans dat je me daar ook tegenkomt ;)
Op irc.tweakers.net is er ook een #eve-online kanaal trouwens, voor degenen die dat nog niet wisten.

[ Voor 10% gewijzigd door ravenger op 24-01-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kan de lijst trouwens aangepast worden dat mindstar tech nu bij executive outcomes zit >< (brigade niet!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Het is vreselijk ccp heeft nu ook al het alliance tournament verkracht, geen eve-tv!!
Waarom een tournament hebben voor alle alliances in eve als niemand kan kijken!?

Gaat leuk in de oorlog tegen bob nu :) PL vat ze in fountain en wij pakken ze op het front bij goons.
Bob heeft een beroep gemaakt van pos huggen waarin ze als lafhaards tegen de rand van de shield aan liggen en snel er uit wippen om een paar schoten te nemen. Ze hebben blijkbaar geen caps meer want wij hebben nog geen capfights gezien en de meeste titans zijn van AAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Helghast. schreef op zondag 25 januari 2009 @ 01:35:
Het is vreselijk ccp heeft nu ook al het alliance tournament verkracht, geen eve-tv!!
Waarom een tournament hebben voor alle alliances in eve als niemand kan kijken!?

Gaat leuk in de oorlog tegen bob nu :) PL vat ze in fountain en wij pakken ze op het front bij goons.
Bob heeft een beroep gemaakt van pos huggen waarin ze als lafhaards tegen de rand van de shield aan liggen en snel er uit wippen om een paar schoten te nemen. Ze hebben blijkbaar geen caps meer want wij hebben nog geen capfights gezien en de meeste titans zijn van AAA.
die komt bij de finales!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
In de dev blog staat aangegeven dat het laatste weekend uitzendingen zijn.
Toegegeven de audio-streams zijn niet echt bijzonder, en ik kijk meestal de uitzendingen nadat ze zijn geweest voor de interessante matches. Gewoon weg omdat ik het eindeloze gespeculeer tussen de matches niet kan uitstaan :P

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Was jammer dat we niet konden zien ja, want sommige klonken wel erg intresant om te zien. Maar het commentaar was best goed.

We zullen zien wat het wordt in de huidige oorlog. Want van wat ik hoor doen goons nou niet zo bijzonder veel, en doet NC een hoop meer om goons te redden. TCF doet het in ieder geval netjes.

Maar er moet echt snel wat aan titans gedaan worden, laatst weer die AAA vloot van 100 schepen ofzo, quad doomsday erop gooien en je kan weer naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah

Beetje eenzijdig ;) gisterochtend tegen de 300 dreads 15 posses rf'd binnen 2 uur, verder zie ik alleen Solar, TCF en Goons, na O-W lijkt de NC van de aardbodem verdwenen, besides blaas maar niet zo hoog van de toren jullie durven alleen aan te vallen als je minimaal 2:1 hebt binnen een sov 3 systeem met 4+ titans ^^, maar vooral blijven boasten zie je binnenkort wel weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het herinnert mij weer aan, waarom ik op 2 verschillende lokatie een EVE-geschikte computer moet hebben. Nu kan ik alleen in mijn studentenkot ops vliegen. Thuis heb ik dermate zware belt-lag, dat het een prestatie is om met een badger ore te haulen. In maart/april neemt de hardwarewereld weer een sprong voorwaarts.

[ Voor 11% gewijzigd door rapture op 25-01-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
btw, hier zijn de video's van de matches van gister (day 1)
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=E3253708589CBE0A

En misschien handig om deze link in de OP te plaatsen:
http://nl.youtube.com/CCPGames

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Maranno schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:38:
Beetje eenzijdig ;) gisterochtend tegen de 300 dreads 15 posses rf'd binnen 2 uur, verder zie ik alleen Solar, TCF en Goons, na O-W lijkt de NC van de aardbodem verdwenen, besides blaas maar niet zo hoog van de toren jullie durven alleen aan te vallen als je minimaal 2:1 hebt binnen een sov 3 systeem met 4+ titans ^^, maar vooral blijven boasten zie je binnenkort wel weer >:)
Wij zijn jullie pets EXE aan het pesten gegaan met TCF (TCF is NC trouwens), en 2:1? ik kan me nog herrinneren dat bobbits een veel grotere supportfleet dan ons injumpte (5H 20-01-09) maar geen caps stuurden en pos begonnen te huggen.

Meeste caps die ik tot nu toe heb gezien zijn AAA of GBC maar niet van bob zelf.

Het was trouwens een behoorlijk gore streek om van alle towers in een goon sov 4 systeem de sov claim uit te zetten met spionen. Al dat metagamen is waarom wij jullie zo haten en dit keer bereid zijn het af te maken mocht het weer zover komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
De towers was -A- niet bob maar geloof wat je wil ik heb nog steeds lol in het spelen kan me niet voorstellen dat jij het nog hebt als ik dit zo lees, lighten up ;)

btw, Pos passwords in O-W waardoor jullie met de titans onze fleet uit de pos bowlden, Fred0 op onze ts, Kugutsumen die forum accounts hacked en de data aan Goon/NC leadership geeft is geen metagaming? pot verwijt de ketel.

--edit--

Meh tijd om hier een eind aan te maken tis geen CAOD/SHC

[ Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 25-01-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

TCF waren softe targets naar mijn ervaring. Ze zetten een aantal pos reinforced, maar hadden niet de moed om het werk af te werken. Dus we hangen werkloos naar onze logistics te kijken. Dan zetten wij hun pos reinforced en ze hebben niet de moed om het te verdedigen.

Alleen met een scherm vol caps krijgen we goons, NC, TCF, razor,... op ons dak. Anders krijg je kill-death-verhouding van 16/1 in battleships uitgedrukt.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.15.22.38.19_low.jpg
Caps bumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Maranno schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:21:
De towers was -A- niet bob maar geloof wat je wil ik heb nog steeds lol in het spelen kan me niet voorstellen dat jij het nog hebt als ik dit zo lees, lighten up ;)

btw, Pos passwords in O-W waardoor jullie met de titans onze fleet uit de pos bowlden, Fred0 op onze ts, Kugutsumen die forum accounts hacked en de data aan Goon/NC leadership geeft is geen metagaming? pot verwijt de ketel.

--edit--

Meh tijd om hier een eind aan te maken tis geen CAOD/SHC
idd keep it friendly

zelf heb ik geen wraak gevoel in eve tis blue/red/neutral

hoe wat en wie waar maakt me niets uit tis een spelletje jongens :)

* AjDuLion vond de actie in m-m ook gewoon een geniale tactic van de fc of het nu ''dirty'' was ofniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kunnen jullie niet vaker van dit soort pics posten?
Zit zelf niet in 0.0 maar vind dit soort plaatjes wel schitterend!
heb ook nog nooit een dread of Titan gezien, dus als iemand zin heeft om daar plaatjes van te zien.
verhalen derbij ook natuurlijk!! (anders had ik ze ook wel kunnen googlen :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Pff, kom eens uit die enorme lagblobs en ga wat lol trappen in kleine gangs, dat is toch veel leuker :P

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
rapture schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:51:
TCF waren softe targets naar mijn ervaring. Ze zetten een aantal pos reinforced, maar hadden niet de moed om het werk af te werken. Dus we hangen werkloos naar onze logistics te kijken. Dan zetten wij hun pos reinforced en ze hebben niet de moed om het te verdedigen.

Alleen met een scherm vol caps krijgen we goons, NC, TCF, razor,... op ons dak. Anders krijg je kill-death-verhouding van 16/1 in battleships uitgedrukt.
Dat is tegen black niet tegen de NC of goons, genoeg gevechten gevochten in trib waar het gelijk op ging en gbc het onderspit delfde.

Ik heb geen idee hoe de franse het doen maar tot nu hebben wij geen grote verliezen gemaakt en gbc tegen gehouden.

Ik hoop op een mooi gevecht in NOL :) moet ccp alleen wel nog wat extra server upgrades doen want die 900 bij goons was al erg genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hier nog twee screenshots, gaat om dezelfde regio als de screenshot hierboven, al zijn de pics wel 2 weken oud ofzo :p

De blobs die je ziet in die pic zonder overview etc, waren minimaal 200 man per stuk ofzo...

[img]http://www.bassius.nl/2009.01.12.20.39.54.jpg[/img]

[img]http://www.bassius.nl/2009.01.12.20.40.23.jpg[/img]

Vandaag heeft onze alliance overigens klop gekregen van een logistics gang, spider tanken schijnt toch goed te werken?

Plaats volgende deer anders wat handzamere afmetingen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 26-01-2009 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ball of death aan een gate.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.25.23.41.34_low.jpg

Of aan een pos.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.26.00.36.14_low.jpg

Mijn drake als support in een vloot.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.26.00.39.15_low.jpg

Tech 3 preview? Minmatar BS met drake als anti-cruiser/frig-swarm wapen?
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.26.01.18.43_low.jpg

Na het slopen van 3 pos hadden we naar een bepaalde cyno gewarpt. Een titan kwam te voorschijn en de bol van battleships zitten elkaar te bumpen zodat er redelijk wat schepen gesneuveld zijn. EVE-mail geluidje voorspelt weinig goeds, maar ik kreeg de graphics van een uitwarpende drake met een enorme steekvlam. De brandende drake belandt in de pos en uiteindelijk zat ik toch in de pod. Jammer dat de screenshot niet goed gelukt is.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.26.02.53.39.jpg

Men zegt in blobwarfare weleens: "Niet alles is, wat je ziet.", "Hetgene dat je ziet, is niet echt.",...

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 26-01-2009 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
TWBMS schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:12:

Ah eindelijk wat video beelden, vind veel battles leuk om te zien. Waarschijnlijk omdat ik zelf nog niet al te veel PVP in grote schepen :-)

De geposte screenshots zijn ook leuk, keep them comming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik blijf het jammer vinden dat eve-tv niet meer is..

maarja het was gewoon niet haalbaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2 laatste dagen met de finales komt wel op EVETV.
Ze allemaal uitzenden was gewoon te duur zeiden ze.
(Maar wel de prijs van GTC omhoog gooien)
En het op Youtube kijken is ook niet zo handig maar iig beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Na een dagje vechten ontdekte ik dat mijn drake niet verzekerd is en de dichtstbijzijnde station dat scourge missiles verkocht is 10 jumps. We hadden na downtime weinig te doen, dus een station tot in armor schieten zodat ik mijn drake kan verzekeren en ineens de munitievoorraad van het station leeg kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tudeLati schreef op zondag 25 januari 2009 @ 15:13:
Pff, kom eens uit die enorme lagblobs en ga wat lol trappen in kleine gangs, dat is toch veel leuker :P
Kheb van iemand te horen gekregen dat het tegenwoordig zo druk is dat solo vliegen al geen optie meer is en je minimaal 4 man nodig hebt.. Best jammer, heb destijds toch vaak solo rondgevlogen in SA gebied om mensen te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:32:
[...]

Kheb van iemand te horen gekregen dat het tegenwoordig zo druk is dat solo vliegen al geen optie meer is en je minimaal 4 man nodig hebt.. Best jammer, heb destijds toch vaak solo rondgevlogen in SA gebied om mensen te killen.
kan nog wel hoor, maar er roamen wel meer blobs, dus je moet wel wat beter opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:39
TWBMS schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:12:

De link is al aanwezig in het topic.
angel00008 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:26:
kan de lijst trouwens aangepast worden dat mindstar tech nu bij executive outcomes zit >< (brigade niet!!)
Done
ravenger schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 13:45:
[...]

je kan mij ook wel bij de lijst zetten :) Zie sig voor char en corp :P. Mijn andere char heet trouwens Jean Nijemanting, zelfde corp. In Dutch zit ik ook, grote kans dat je me daar ook tegenkomt ;)
Op irc.tweakers.net is er ook een #eve-online kanaal trouwens, voor degenen die dat nog niet wisten.
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb me toch maar geregistreerd en na een korte rondvlucht (ziet er in ieder geval leuk uit, al zal mijn 8600m gt dus vast geen grote gevechten trekken) vroeg ik me af of ik een goede keuze heb gemaakt qua factie. Ik heb Gallente/Gallente/Soldiers/Specops gekozen maar ik vraag me af, zit je nu aan bepaalde dingen vast die later in je nadeel gaan werken. Of trekt het allemaal wel een beetje gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:23:
Hm ik heb me toch maar geregistreerd en na een korte rondvlucht (ziet er in ieder geval leuk uit, al zal mijn 8600m gt dus vast geen grote gevechten trekken) vroeg ik me af of ik een goede keuze heb gemaakt qua factie. Ik heb Gallente/Gallente/Soldiers/Specops gekozen maar ik vraag me af, zit je nu aan bepaalde dingen vast die later in je nadeel gaan werken. Of trekt het allemaal wel een beetje gelijk?
Zodra de Gallente schepen en wapens je gaan vervelen train je gewoon die van een ander ras :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zolang je charisma atribuut maar niet te hoog is (wat volgens mij bij specops niet zo is), maakt het allemaal niks uit.

Je wilt charisma ook niet te laag hebben (behalve dat het soms nuttig kan zijn), want dan betekend het dat je een achura ben en we hebben al zat achura's in eve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Achura is de standaard-route naar een 0.0 character die niks anders doet dan andermans schepen opblazen. Bij voorkeur als sniper in blobs en pos bashing.

Het heeft enkel invloed op de attributen en dat heeft invloed op welke soorten skills je sneller kan leren dan andere skills. Zonder charismaverspilling wordt het aanleren van gevechtsskills gemaximaliseerd, terwijl je niks met trading of andere "softe" skills (bv rat bounty verhogen, mission reward verhogen,...) te maken wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Het enige probleem met caldari achura is dat ze zo verschrikkelijk lelijk zijn..

Beste wat je kunt kiezen is Gallente Intaki eerlijk gezecht.. Die kun je er nog leuk uit laten zien EN ze hebben nog goede attribs ook.

Oh, en als iemand je verteld dat solo PvP dood is dan klopt dat niet. Ik ga zelf regelmatig er solo op uit en scoor erg mooie kills. En als je gewoon een beetje slim bent is het redelijk moeilijk om dood te gaan ook :) .

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:23:
Momenteel zijn de caldari niet meer de beste keus aangezien missiles nogal zwaar generfed zijn. Tis ook niet voor niets dat caldari navy ravens opeens gedumpt worden op de markt (maar ligt ook aan hauler macro's vermoed ik). Gallente is best een aardige keuze (ben zelf ook geswitcht van caldari naar gallente trainen). Grootste voordeel is nog dat je op termijn de mooiste carrier (Thanatos) en mothership (Nyx) kunt vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
O jee, Ben ik daar een net-een-maandje-oude Caldari Achura (en idd een tikje lelijk...). Maarja, ik ga gewoon door op t ingeslagen pad, en misschien idd ooit eens Gallente gaan trainen, alhoewel dat met al die Gallente tags in bezit (en verkocht) voorlopig niet zo'n briljante keus zou kunnen zijn....
Maar goed, ik denk voorlopig nog fijn in Hi-Sec te blijven, en m'n missies gaan tot zover prima met missiles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Ik heb gisteren een Myrmidon gekocht (half gekregen ;P). Wat een lelijk ding, maar hij is beter te tanken dan mijn oude Brutix..

Ik hoopte er 5 Ogre's in te gooien. blijk ik bandwidth te kort te komen :( Daar is weinig aan te doen he? Ik kan er nu 1 ogre en 4 hammerhead ii's ingooien da's minder dan ik had gehoopt :( Ik ga van het weekend voor het eerst met mijn corp (4 man) 0.0 verkennen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Het ras aan het begin maakt niet veel uit anders dan het plaatje en de attributes...

Je kunt altijd crosstrainen, dus het is niet alsof je iets mist als je caldari achura kiest(behalve dat je een gruwelijk lelijke avatar hebt).

Trouwens, amarr carriers > gallente carriers >:) Ik vind de Aeon en de Archon er persoonlijk een stuk leuker uit zien dan de Thanatos en de Nyx(waarschijnlijk omdat ik die 2 al veels te vaak gezien heb).

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mja ik zou als ik nu nog eens opnieuw moest beginnen wel een ander ras kiezen. Probably Amarr :) Nu ben ik Caldari, dat is ook wel leuk.... maar 'n beetje zwak in PvP (ECM uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
*Zucht*

En toch mis ik deze game :(

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je kan even goed een Achura-carriere starten en niks met missiles doen.

Ik ben begonnen als mission runner. Ik skill verder in missiles in de support rol in vloten en blijf een luchtafweerbatterij tegen zwermen vijanden draaiend houden. Van mijn drake, ga ik nog naar heavy support cruise raven tegen falcons en andere doelwitten op 200+km afstand.

Tussendoor ga ik een covert ops voor cloaked hauling van mods trainen. Een dictor zou ook handig zijn en hit and run fun met bubbles op andere blobs te smijten.

Tegen dat mijn account 1 jaar oud is, dan ga ik 3 maanden aan tech2 rokh besteden. 3+ maanden cruisen met de raven voordat ik aan de echte fleet sniper setup kan beginnen. Een correct bewapende rokh heeft +18% dps superiority tov de 2de beste sniper. 15 minuten uithoudingsvermogen is behoorlijk lang (meestal warpt de blob sneller uit). En superb tracking om de hac's, bc's,... neer te halen.

Als ik niet teveel tijd aan een dictor, covert ops, 92% of all level V dps drake en cruise raven besteed. Dan zit mijn account tegen 1 jaar verjaardag al aan de fleet rokh. Als je specialiseert, kan je in 1 jaar tijd goed worden in een bepaalde rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt voor de tips :) !

Mijn huidige char is dus Gallente/Gallente, mijn attributes zijn op het moment:
Intel: 6
Perc: 14
Char: 8
Will: 11
Mem: 6

Is er iets wat jullie aanraden om op te gaan specialiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Myrmidon lelijk? Hij ziet er prachtig uit EN hij is verticaal, wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
rapture schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:05:
Tegen dat mijn account 1 jaar oud is, dan ga ik 3 maanden aan tech2 rokh besteden. 3+ maanden cruisen met de raven voordat ik aan de echte fleet sniper setup kan beginnen. Een correct bewapende rokh heeft +18% dps superiority tov de 2de beste sniper. 15 minuten uithoudingsvermogen is behoorlijk lang (meestal warpt de blob sneller uit). En superb tracking om de hac's, bc's,... neer te halen.
wat is dan een goede setup voor een fleetrokh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
als jullie nou wat meer op irc komen spieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Na lange pauze heb ik besloten om het "5 days reactivate" aanbod van eve te aanvaarden en terug te spelen.
Momenteel zit ik echter zonder corp. Ik ben op zoek naar een industrial corp in 0.0, zijn er hier toevallig zo aanwezig? Ik kan vliegen met mining barges en exhumers en kan ook met battleships en battlecruisers overweg voor pvp toestanden en quick moneyfarming :)

*edit* zodra ik de patch gedownload krijg :(
There was an unexpected error while retrieving patch status:

Unable to download file o2/eveclassicpatch35183-75883.exe from the server.
Error: local variable 'verifyFailedNum' referenced before assignment

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 31-01-2009 14:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Join eens ingame het channel "Enrave Public" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:46:
[...]

kan nog wel hoor, maar er roamen wel meer blobs, dus je moet wel wat beter opletten :)
Gheh, hoeveel meer blobs? Vond het destijds al irritant. Werd destijds al 1-2x per dag op een gegeven moment weg geroepen uit mijn favoriete jachtgebied om 1-2 uur in een blob te zitten. Hoewel die blob gevechten waren wel de shit als het goed liep (helaas crashte de server 9/10x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tijdens het wachten, een conga line vormen.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.31.01.35.18_low.jpg

Jammer genoeg deden de carriers niet mee.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.31.02.11.18_low.jpg

Minder leuk, is dat we moesten vluchten wegens het verliezen van een pos.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.01.31.02.47.34.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cry Havoc doet het goed in het Alliance Tournament, zowel met REPO als de Bastards de vloer aangeveegd! :)

Tegen REPO, Ishtars vs. Paladins: http://www.youtube.com/wa...=E3253708589CBE0A&index=0
Tegen de Bastards, Paladins vs. Drakes: http://www.youtube.com/wa...55D4F05F96EAA29F&index=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
haha dreamcatcher wel grappig om jou hier te zien. Jij hebt toch ook Lineage 2 gespeeld? Ik heette toendertijd DrProctor op mijn t.net account en Proqthor ingame Orc Tyrant geloof ik en daarna een hawkeye. In ieder geval....

Ik heb in 2006 een achura char gemaakt simpelweg omdat ik alleen voor pvp zou gaan en dat betekent veel perception. Ik ben echter gelijk gaan crosstrainen naar amarr omdat missiles mij niet echt aansproken en ik amarr schepen mooier vond :P In het begin is het toch het beste om een dergelijke keuze te maken. Ga gewoon lekker voor de esthetische waarde en de vecht stijl en kijk dan vervolgens wat nou het beste schip is of w/e. Maar met mn learnings bijna gemaxed vind ik het toch wel heel erg prettig trainen die gunnery skills. Ik heb er daarom ook 10,5 mil in zitten :P Wel alles in amarr natuurlijk

Ik ben echter op een punt beland waarbij ik niet meer precies weet wat ik moet doen :P Ik heb me echt gespecialiseerd in gunnery en heb later een poging gewaagd om weer missile skills bij te leren voor de amarr khanid ships. Echter vond ik dit niet heel erg geweldig omdat ik liever wat directe damage doe en missiles er toch vrij lang over doen om schade aan te richten (alhoewel ik gister wel een pilgrim bijna naar zn grootje had geholpen in mn HML sac). Ik heb daarnaast ook amarr bs 5 en recon naar 5 getrained en ben onderweg om command ships te gaan vliegen. Alleen weet ik niet of dit wel zoveel toevoegd aan wat ik nu al heb. Aangezien je net zo goed in een zealot kan vliegen als in een absolution. En recons zijn echt heel er specialistisch.

ineve werkt even niet dus ik upload mn skillsheet later wel even :P Heeft iemand misschien een suggestie wat in de huidige pvp wereld misschien de beste keuze is waarvoor ik zou moeten trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:31:
Cry Havoc doet het goed in het Alliance Tournament, zowel met REPO als de Bastards de vloer aangeveegd! :)

Tegen REPO, Ishtars vs. Paladins: http://www.youtube.com/wa...=E3253708589CBE0A&index=0
Tegen de Bastards, Paladins vs. Drakes: http://www.youtube.com/wa...55D4F05F96EAA29F&index=15
Ik vind dat toch vreemd dat je mee doet in alliance tournament, en je in ieder geval van repo verwacht dat ze iets aan kennis hebben als FC, en ze dan allemaal een ishkur hebben als primary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:40:
[...]

Ik vind dat toch vreemd dat je mee doet in alliance tournament, en je in ieder geval van repo verwacht dat ze iets aan kennis hebben als FC, en ze dan allemaal een ishkur hebben als primary.
Moeilijk te beoordelen hoor. Met z'n 3 midslots en dronebay kan de Ishkur wel ontzettend veel e-war gebruiken voor zo'n klein schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
3 mid slots is nou niet zo indrukwekkend.

En het probleem blijft dat als ze maar voldoende transversal hebben je erop kan schieten wat je wilt met je paladin, maar je ze toch niet raakt.

In het geval van de drakes, gooi gewoon al je drones erop en hij is snel genoeg kapot, heavy missiles erop schieten helpt bijzonder weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Met 3 midslots kun je hartstikke veel dingen doen qua e-war hoor. Vooral in de tournament omdat je geen tackling nodig hebt.

Mijn team was jammer genoeg 10 minuutjes te laat met opgeven voor het tourney. En als ik nu kijk naar wat heel veel teams fielden denk ik zo van "jezus, dit hadden we zo gemakkelijk kunnen winnen" .

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Proqzor schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:19:
haha dreamcatcher wel grappig om jou hier te zien. Jij hebt toch ook Lineage 2 gespeeld? Ik heette toendertijd DrProctor op mijn t.net account en Proqthor ingame Orc Tyrant geloof ik en daarna een hawkeye. In ieder geval....

Ik heb in 2006 een achura char gemaakt simpelweg omdat ik alleen voor pvp zou gaan en dat betekent veel perception. Ik ben echter gelijk gaan crosstrainen naar amarr omdat missiles mij niet echt aansproken en ik amarr schepen mooier vond :P In het begin is het toch het beste om een dergelijke keuze te maken. Ga gewoon lekker voor de esthetische waarde en de vecht stijl en kijk dan vervolgens wat nou het beste schip is of w/e. Maar met mn learnings bijna gemaxed vind ik het toch wel heel erg prettig trainen die gunnery skills. Ik heb er daarom ook 10,5 mil in zitten :P Wel alles in amarr natuurlijk

Ik ben echter op een punt beland waarbij ik niet meer precies weet wat ik moet doen :P Ik heb me echt gespecialiseerd in gunnery en heb later een poging gewaagd om weer missile skills bij te leren voor de amarr khanid ships. Echter vond ik dit niet heel erg geweldig omdat ik liever wat directe damage doe en missiles er toch vrij lang over doen om schade aan te richten (alhoewel ik gister wel een pilgrim bijna naar zn grootje had geholpen in mn HML sac). Ik heb daarnaast ook amarr bs 5 en recon naar 5 getrained en ben onderweg om command ships te gaan vliegen. Alleen weet ik niet of dit wel zoveel toevoegd aan wat ik nu al heb. Aangezien je net zo goed in een zealot kan vliegen als in een absolution. En recons zijn echt heel er specialistisch.

ineve werkt even niet dus ik upload mn skillsheet later wel even :P Heeft iemand misschien een suggestie wat in de huidige pvp wereld misschien de beste keuze is waarvoor ik zou moeten trainen?
Een extra race. Ik was er eigenlijk al vrij snel mee begonnen, en ik heb nu de keuze uit alle subcapital ships van zowel caldari als gallente, behalve gallente marauders en gallente blackops (working on that). Ik heb ook alle skills aardig op peil, dus ik kan al die schepen goed vliegen, en das best nice, want mits mn isk het toelaat kan ik me redelijk aanpassen aan wat er nodig is in de fleet of gang. Ik heb overigens de Amarr skillbooks al klaarliggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hangt er van af, ik heb specifiek gekozen mijn chars te specialiseren in 1 of 2 races (1 puur gallente, 1 minmatar/caldari, 1 caldari caps, 1 ORE :p), maar ja wat is specialiseren, 9mill SP in gunnery, 4 mill Engineering, 7mill spaceship command (HAC5 etc.) en niet het idee dat ik nu echt al gespecialiseerd heb.

Het makkelijkst ik bedenken wat je wil en dan met eve mon een weg plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
tudeLati schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:46:
Met 3 midslots kun je hartstikke veel dingen doen qua e-war hoor. Vooral in de tournament omdat je geen tackling nodig hebt.

Mijn team was jammer genoeg 10 minuutjes te laat met opgeven voor het tourney. En als ik nu kijk naar wat heel veel teams fielden denk ik zo van "jezus, dit hadden we zo gemakkelijk kunnen winnen" .
Dat probleem hadden wij ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ok een ander race trainen is een idee maar ik denk dat ik bij nader inzien misschien beter nog wat verder kan trainen wat betreft de support skills enz. Mijn droneskills zijn nog erg laag en ik zou ook wat kunnen doen aan de shield tanking skills.

Maar dit is zoals het er nu voor staat:

http://ineve.net/skills/character.php?charID=MTk1NTA0MTgz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb zelf nu even genoeg gehad van die missile skills en ga me eens richten op gunnery. Op welk level enz zou ik Trajectory Analysis etc. moeten hebben om wat fun te kunnen hebben in bijv. een rifter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proqzor schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:19:
Yep, maar al sinds 2005-06 gestopt met eve.
Gisteren een paar minuten weer EvE opgestart met een trail accountje... Maar het doet me eigenlijk niets meer, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
De_Bastaard schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:39:
Ik heb zelf nu even genoeg gehad van die missile skills en ga me eens richten op gunnery. Op welk level enz zou ik Trajectory Analysis etc. moeten hebben om wat fun te kunnen hebben in bijv. een rifter?
ik zou gewoon de supports naar lvl 4 trainen en gunnery naar 5. Als het je echt bevalt kan je rapid firing en motion prediction bijvoorbeeld naar 5 trainen. Trajectory 5 heb ik me nog niet aan gewaagd :P 22??? dagen voor een die skill vind ik wat teveel van het goeie.
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:54:
[...]

Yep, maar al sinds 2005-06 gestopt met eve.
Gisteren een paar minuten weer EvE opgestart met een trail accountje... Maar het doet me eigenlijk niets meer, jammer...
Oke, nouja geen verslavingen meer in ieder geval. Ook al WoW geprobeerd? Is misschien wel een leuk alternatief voor Lineage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Maranno schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:54:
[...]

Hangt er van af, ik heb specifiek gekozen mijn chars te specialiseren in 1 of 2 races (1 puur gallente, 1 minmatar/caldari, 1 caldari caps, 1 ORE :p), maar ja wat is specialiseren, 9mill SP in gunnery, 4 mill Engineering, 7mill spaceship command (HAC5 etc.) en niet het idee dat ik nu echt al gespecialiseerd heb.

Het makkelijkst ik bedenken wat je wil en dan met eve mon een weg plannen :)
Specialiseren voor mij is alles wat voor dat schip van toepassing is op lvl5 hebben :) Maar goed, mijn char is al meer dan 4 jaar oud, dus ik heb daar misschien een ander idee bij :)
De_Bastaard schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:39:
Supports op lvl4 heb je wel vrij snel, en dan kan je al best leuke dingen doen. Kzou wel meteen voor t2 guns gaan, dus projectile specs naar lvl4. Als je dat klaar hebt, kun je een voor een alle supports naar lvl5 trainen.
Proqzor schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:39:
ok een ander race trainen is een idee maar ik denk dat ik bij nader inzien misschien beter nog wat verder kan trainen wat betreft de support skills enz. Mijn droneskills zijn nog erg laag en ik zou ook wat kunnen doen aan de shield tanking skills.

Maar dit is zoals het er nu voor staat:

http://ineve.net/skills/character.php?charID=MTk1NTA0MTgz
Yep idd, je zou je droneskills makkelijk nog wat kunnen speccen, net als shield. Armor Resists Compensation skills naar 5 is erg handig als je vaak EANMs fit. En niet te vergeten je navigation skills.

[ Voor 21% gewijzigd door ravenger op 02-02-2009 16:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.