[PC][MMORPG] EVE-Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 41.345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
l2w, jij vertelt hem daar gewoon letterlijk dat je een t2 cruiser nodig hebt, die gemiddeld zo'n 100M uninsurable kosten.

Als je destroyer gebruikt, moet je heel goed je gevechten kiezen. Maar je kan best zat inties en t1 frigs van pirates slopen.

99% van de destroyers in low sec zijn noobs die aan het ratten zijn in low sec. Die pirate heeft geen enkele reden om aan te nemen dat jij anders bent, en valt je aan met intie of t1 frig. Even later is hij hoopje schroot als je een redelijke fitting hebt. Als hij met iets anders komt moet je er onmiddelijk vandoor gaan, je hebt dan toch geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29

nwagenaar

God, root. What's the differen

angel00008 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:18:
eve is inderdaad weer eens iets anders als wow :)

had trouwens iemand in game gevraagd contact op te nemen als dat niet gebeurd geef me dan nog even een pm ;)
Woei, behoorlijk over dit bericht heen gekeken. Maar niks vernomen en ben ondertussen ingestapt bij een opstartende (Caldari/Highsec) Mining corp naar aanleiding van een babbeltje op de Dutch channel. Op dit moment ben ik hard bezig om mijn skills op te bouwen en deel ik mijn tijd in met 50% missions en 50% mining. Op deze manier krijg ik redelijk wat ISK binnen, in ieder geval genoeg om mijn kosten voor skills en items te kunnen bekostigen en voldoende om mijn actie-voornemens te stillen :+

Ik laat mij nog niet overhalen om te duiken in lowsec of 0.0 gebieden. Ik heb gekozen voor geduld en opbouwen van mijn char. Zodra mijn skills op orde zijn dan kan het zijn dat ik even opnieuw aanklop ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
furby-killer schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:35:
l2w, jij vertelt hem daar gewoon letterlijk dat je een t2 cruiser nodig hebt, die gemiddeld zo'n 100M uninsurable kosten.
Nee ik zeg letterlijk dat je aan een t1 frig/destroyer/cruiser niet veel hebt in solo pvp dat is alles, BC's kunnen best werken, en hou nou eens op met bashen man

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 25-02-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En ik zeg dus letterlijk dat dat onzin is. t1 frig/destroyer werkt zolang je piraat bent, en niet anti-piraat. T1 cruiser werkt prima, zolang je maar beetje voorzichtig bent met je doelwitten. Houd het dan gewoon op gevechten tegen andere cruisers en AFs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:58
nwagenaar schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:46:
[...]

Woei, behoorlijk over dit bericht heen gekeken. Maar niks vernomen en ben ondertussen ingestapt bij een opstartende (Caldari/Highsec) Mining corp naar aanleiding van een babbeltje op de Dutch channel. Op dit moment ben ik hard bezig om mijn skills op te bouwen en deel ik mijn tijd in met 50% missions en 50% mining. Op deze manier krijg ik redelijk wat ISK binnen, in ieder geval genoeg om mijn kosten voor skills en items te kunnen bekostigen en voldoende om mijn actie-voornemens te stillen :+

Ik laat mij nog niet overhalen om te duiken in lowsec of 0.0 gebieden. Ik heb gekozen voor geduld en opbouwen van mijn char. Zodra mijn skills op orde zijn dan kan het zijn dat ik even opnieuw aanklop ;)
hehe geen probleem ;)

zal de huidige recruiter eens aan zn staart trekken ''op zn flikker geven'' (en rapture aangezien hij jou zou doorverwijzen :X)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

nwagenaar schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:46:
Ik kan wel voorstellen dat je niet met een drake gaat hull tanken of rifters "rookt" zoals een kettingroker. Smoke frigs every day?
angel00008 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:31:
zal de huidige recruiter eens aan zn staart trekken ''op zn flikker geven'' (en rapture aangezien hij jou zou doorverwijzen :X)
Het is in de chat aan bod gekomen, maar het blijft zoeken wie nu de recruiter van brigade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
rapture schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:47:
[...]
Ik kan wel voorstellen dat je niet met een drake gaat hull tanken of rifters "rookt" zoals een kettingroker. Smoke frigs every day?

[...]
Het is in de chat aan bod gekomen, maar het blijft zoeken wie nu de recruiter van brigade is.
jij :+ ?

laat ze zich aanmelden @ brigade en als ze met jou ingame gesproken hebben kunnen ze jou als 'refferal' opgeven dan zal degene die over de members gaat in brigade wel contact met jou opnemen wie hij nou is aangezien hij met jou gesproken heeft ;)

* AjDuLion is deels blij om te zien dat zn systeem nu hard aan het failen is nu die ermee gestopt is >< (ergo niemand heeft het overgenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27223

furby-killer schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:02:
Dat stukje is onzin. Ik weet niet van alle gallente stations, maar veel daarvan staan juist bekend om een ENORME dock radius. Waar je 10 minuten recht door kan vliegen en nog steeds zo weer kan docken.

Mijn ervaring is juist dat amarr stations erg irritant zijn met redocken.
Eh? Caldari stations hebben meestal juist de enorme undock radius. Heb in 0.0 wel Gallente outposts gezien met een belachelijke docking radius (IS-R7P iemand?).
Klopt ook niet, je richting van je schip is enkel wat hij grafisch laat zien, als je door een gate ben gekomen heb je geen richtingsvector.
Is dat zo? Da's goed om te weten, zal eens testen :)
Cruisers kunnen meestal gewoon wegwarpen, net als frigates. Dus gewoon camp negeren.

Wat je niet moet doen is AB aanzetten voor het wegwarpen, wordt je zwaarder door, en duurt het langer voor je in warp bent.
Speelt in mijn ervaring mee of je AB of MWD fit bent. Door de veel grotere sig radius van de laatste is de kans op een point toch groter. Ben pas in een MWD-Arbitrator (weliswaar 1600mm plated) gelockt door een enkele HIC voor ik in warp kwam. Toen alsnog maar terug naar de gate ge'MWDt en shiptypes gecheckt van alles wat op 't grid landde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:00:
V3SPA CORP onderdeel van de V3SPA GROUP heeft nog een initiatief opgestart.
Waar normaal spelers gelokt worden met schepen of zelfs cash hebben we iets nieuws bedacht.
Nieuw in de zin van uitgevonden is het niet, maar het is wel nieuw in de zin van dat we het standaard opnemen in onze werving en blijven uitbouwen als unique selling point.

<knip>

Tot V3SPA!
Wat een leuke reclame boodschap.

Wat maten uit m'n vorige corp zoeken nog leuke empire wardec doelwitten, ik zal jullie aanraden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Kan niet zo snel een beter plaatje vinden, maar deze gallente stations staan er vooral bekend om dat het onmogelijk is om iemand die undockt te ganken voor hij kan redocken. Bumpen hoef je niet te proberen, redock radius veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Het is wel te doen maar moet je wel wat geluk hebben.
Vorige week heeft mijn alliance nog een faction fitted moros kapot geschoten die bij een gallente station docking games aan het proberen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik ben net een tijdje bezig met EVE, maar wie weet er een leuke corp voor mij? Ik speel Gallente.
Ik zit nu bij een corp, maar gister werd ons de oorlog verklaard door een nog veel kleinere corp en vanavond waren er dus wat aanvallen. Alhoewel ik aan het begin van het spel sta was ik compleet verbaasd dat het een corp meer dan een half uur/uur duurt voordat er enkele schepen bij elkaar zijn om eens te kijken wat er te doen valt. Ik ben maar uitgelogd, want met dit tempo duurt het wel tot middennacht voordat er een aanval ingezet kan worden...
Een beetje ene professionele corp zou dus wel leuk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 25-02-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil raketten laden maar dan geeft hij aan: You do not have the required skills to do that. To load and use that charge requires having learned the following skills: Standard Missiles level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Oftewel, die skill trainen ;)

Over het algemeen duurt het denk ik bij alle corporations best lang voordat er een defense gang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:22:
Oftewel, die skill trainen ;)

Over het algemeen duurt het denk ik bij alle corporations best lang voordat er een defense gang is.
Oww een stukje post is niet geplaatst. Dan ga ik naar die skill, hij geeft aan dat ik die kan trainen. Rechtermuisklik, maar vervolgens zie ik nergens train....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:20:
Ik ben net een tijdje bezig met EVE, maar wie weet er een leuke corp voor mij? Ik speel Gallente.
Ik zit nu bij een corp, maar gister werd ons de oorlog verklaard door een nog veel kleinere corp en vanavond waren er dus wat aanvallen. Alhoewel ik aan het begin van het spel sta was ik compleet verbaasd dat het een corp meer dan een half uur/uur duurt voordat er enkele schepen bij elkaar zijn om eens te kijken wat er te doen valt. Ik ben maar uitgelogd, want met dit tempo duurt het wel tot middennacht voordat er een aanval ingezet kan worden...
Een beetje ene professionele corp zou dus wel leuk zijn.
welke corp zat/zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iets met 501. :) Zal morgen even kijken hoe het precies heet. Schijnt vrij nieuw te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:23:
[...]

Oww een stukje post is niet geplaatst. Dan ga ik naar die skill, hij geeft aan dat ik die kan trainen. Rechtermuisklik, maar vervolgens zie ik nergens train....
Help channel kan je proberen, dan krijg je direct hulp en feedback. Kan wel hier proberen te helpen, maar dan kost het wel wat meer tijd voor de ander weer reageert ;)

Waar klik je rechtermuisknop op de skill? Op het skillbook in je item lijst? Of in je skillsheet? Ergens anders?

Als het ergens anders is, dan doe je het op de verkeerde plek (als hij een rood kruisje geeft bij prereqs dan moet je hem nog kopen).

Als je het in je skillsheet doet, dan ben je hem al aan het trainen, of er is een bug. Reloggen werkt dan meestal beste.

Als het het skillbook is, heb je die skill niet al misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

De leden moeten al snappen wat de fc werkelijk nodig heeft. De schepen, fittings,... moeten al opgestapeld zijn. En de op moet liefst op voorhand aangekondigd zijn.

Fleet ships zijn ander schepen dan bv home defense ships of roaming gang ships. Als je gaat roamen, dan heb je nog wat opties. Snelle hit and run op afstand? Gevechten met de afmetingen van een gatecamp? Trager maar meer dps? Vervangkost van schepen? Snelst zodat je niet opgemerkt wordt, tegen dat iemand in chat kan typen ben je al paar systemen verder? ...

Als je alle infrastructuur hebt, dan kan je de ratting ship parkeren en direct in het juiste schip springen. Undocken en knallen maar. Anders heb je de gebruikelijke half uur tot een uur refitting tijd.

Ik denk dat ik om de skill te kunnen trainen ook nog een boek daarvoor moet kopen oid. Waar kan ik die boeken kopen? Op het station in het beginnersgebied iig niet heb ik al gezien.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 15:09
Skillbooks koop je, net als alle andere dingen, op de market :)

Open de market, ga naar het 2e tabblad, typ daar de naam van de skill, klik op search, en kies er een uit gebaseerd op persoonlijke voorkeur / een gewogen gemiddelde van afstand en prijs :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Anoniem: 91397

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:06:
Skillbooks koop je, net als alle andere dingen, op de market :)

Open de market, ga naar het 2e tabblad, typ daar de naam van de skill, klik op search, en kies er een uit gebaseerd op persoonlijke voorkeur / een gewogen gemiddelde van afstand en prijs :P
En let erop waar de komma staat :')

rapture schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:29:
Als je alle infrastructuur hebt, dan kan je de ratting ship parkeren en direct in het juiste schip springen. Undocken en knallen maar. Anders heb je de gebruikelijke half uur tot een uur refitting tijd.
Je kan ook ratten in PvP schepen. Kan je soms ook een piraat die denkt dat je PvE fit bent een leuke verrassing geven :)

Kenzoku Space lijkt onderhand vooral op gatenkaas:
http://dl.eve-files.com/media/corp/Verite/influence.png

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

TJa, dat heb je nou eenmaal als de tegenstander gewoon zonder enige vorm van cynojamming allerhande caps vrijuit je sov-space in kan jumpen. Dat wordt wel anders zodra er weer hoog genoeg sov is om de nog overgebleven systemen weer dicht te gooien :)

En zonder titanbridge zou het ook een stuk lastiger zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MazeMouse op 26-02-2009 11:38 ]

sudo apt-get rekt

• Sissors
  • Niet online
Ik blijf het altijd vreemd vinden van die sov map dat hij laat zien dat lfa tegen AAA aanzit, en paxton achter LFA. Terwijl het juist precies andersom is.

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 14:47
Na een jaartje inactief te zijn geweest, en daarna een jaartje langzaam wat fatsoenlijke skills te hebben opgebouwd ben ik het missionrunnen langzaam wel beu...

Mijn missilile skills zijn op 2 na maxed, mn support skills denkelijk ok genoeg om behoorlijk potje te pvp-en. Helaas wist ik in den beginne niet dat je beter geen caldari kunt trainen voor PvP, maar ach:
Roeien met de riemen die je hebt, en iets van stick to your roots zeg ik maar. (crosstrainen kan altijd nog!)

Rapture, ik zie dat je vaak je drake voor pvp gebuikt, zo'n rol lijkt me ook interessant Heb zelf een die rond de 950 dps kan tanken en een die tot 525 dps haalt (met Heavies, HAM is me te dichtbij in missies).

Alles van BC en kleiner lijkt me leuker dan BS en groter. (T3 :9~ Wat voor prijzen verwachten jullie? $$) Intie lijkt me ook machtig om te vliegen, heb een Crow, maar durf m nog niet in te zetten... (Don't fly what you cant aff... ;) )

Bottemline: Welk pvp oriented corp neemt me bij de hand en leert me de fijne kneepjes van pew pew? Ben een uurtje of 8-12 per week online, niet veel, maar een game hart en nieren, waar de lol altijd t belangrijkste zal zijn.

PS: volg al jaar en dag dit topic, maar vaak wordt alles gezegd wat gezegd moet worden ;), T wiel hoeft niet steeds opnieuw uitgevonden te worden toch?

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
MazeMouse schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:31:
[...]

TJa, dat heb je nou eenmaal als de tegenstander gewoon zonder enige vorm van cynojamming allerhande caps vrijuit je sov-space in kan jumpen. Dat wordt wel anders zodra er weer hoog genoeg sov is om de nog overgebleven systemen weer dicht te gooien :)

En zonder titanbridge zou het ook een stuk lastiger zijn ;)
Nice, alle goon space is nu in het bezit van AAA?

SOT in het noorden, EXE in het zuiden en ... ow wacht de rest is heeeel ver weg...

Dadelijk Cynojammers en bridges terug in delve voor bob en goons hebben geen logistical backbone meer... Woopsie, rapecages and slugfests in delve :9

OU812?

• Sissors
  • Niet online
Laatste keer dat ik checkte hadden goons nog flink wat space (die ze niet meer verdedigen), en heeft AAA een blunder gemaakt waardoor een goon baby titan een echte titan gaat worden.

En vlak na kennie zullen ook goons, NC en PL sov 3 gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=31561228,noline]
Dadelijk Cynojammers en bridges terug in delve voor bob en goons hebben geen logistical backbone meer... Woopsie, rapecages and slugfests in delve :9
Uhm... weet niet of je het aan het volgen bent maar als je het een beetje bijhoudt is het beeld toch wat anders hoor.
In Delve zijn al honderden POS afgeknalt en vervangen voor nieuwe POS door de tegenpartij. Kenzoku heeft er nog heel veel zonder brandstof staan en ze worden gemiddeld een per uur afgeknalt. Totaal waren er iets van meer dan 300 van die krengen? Dat zijn nummers die er niet om liegen hoor.

En zover de KB's het laten zien is er bijna geen weerstand van Kenzoku op wat roaming gangs na die af en toe een capital ganken. En dan kunnen ze wel wachten maar zoals het er nu uit ziet is wachten niet echt handig want dan krijgen de aanvallers alleen nog maar meer systemen en sovereignty in handen en wordt het terug veroveren flink moeilijker.

Dat AAA hetzelfde doet in het oosten is wel grappig op zich. En die hebben al anderhalf region wegsnoept zo te zien.

In de patch van 10 maart schijnt er qua sovereignty mechanics ea te veranderen. Dat je alleen nog maar sovereignty POS bij planeten kan plaatsen. Dus wat dat betreft kan je dan sneller met POS spammen systeem veroveren.

Het lijkt af en toe wel Risk in space of zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:11:
[...]En zover de KB's het laten zien is er bijna geen weerstand van Kenzoku op wat roaming gangs na die af en toe een capital ganken. En dan kunnen ze wel wachten maar zoals het er nu uit ziet is wachten niet echt handig want dan krijgen de aanvallers alleen nog maar meer systemen en sovereignty in handen en wordt het terug veroveren flink moeilijker.
We spelen met (pure numbers) 10k characters tegen 15k van onze tegenstanders, en de Goons zijn een hoofdzakelijk US alliance, de enige major alliance ingame die een goed gevulde US tijdzone heeft, in de EU zone heb je PL/Rzr/MM/TCF waar MM net zo groot is als BoB, Razor net iets kleiner en TCF gelijk aan Exe en dan is PL nog niet meegerekend die zijn veel kleiner maar ook gevaarlijker dan de anderen (bron. http://evemaps.dotlan.net/alliance/?o=memberCount). Als je daar allen inactives/alts van af haalt worden alle kanten kleiner maar de verhouding blijf zo ongeveer hetzelfde. En dan moet je daar bovenop de Goons nog doen. GBC verhoud zich tegenover de Goon pet alliances in nummers en die laat ik er even buiten. AAA/Stain/Coven zijn niet in Delve om ons te helpen atm maar roamen alleen zoekend naar cap kills.

Dit betekend dat ze makkelijk 2/3x onze nummers op het veld leggen zonder dat we daar letterlijk iets tegenover kunnen zetten, dus moet je op een andere manier vechten, of het Haargoth echt was of niet, geen idee doet er ook weinig toe, maar zonder die "truc" was het onmogelijk geweest.

Sov 3 voor ons is nu nog 1 week weg, voor Coalition nog 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tja sov 3 is leuk zodat jullie jbs kunnen gaan gebruiken, maar cyno jammers hebben jullie geen drol aan zolang de meerderheid van jullie fleet gestationcamped wordt. Dan schieten een zooi bs even de cynojammers uit voordat de capitals komen.

En het is nogal zwakke redenatie dat jullie geoutblobbed worden, als het komt doordat jullie allies je in de steek laten.

Ik persoonlijk vraag me af wat AAA aan het doen is. Zowiezo heb ik al mijn sterke twijfels hoe ze van plan zijn zo'n groot gebied te verdedigen, ook al hebben ze van veel kanten niks te vrezen, ze kunnen niet overal tegelijk zijn.
En als kenny verliest, dan kan AAA ook al wel vast richting jita gaan verhuizen.

Zover ik weet komen er voorlopig nog geen veranderingen qua sov.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 27-02-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
Wouter schreef een verhaaltje ... :-)
Wat ik bedoel is heel eenvoudig, BoB heeft nog steeds de aantallen (als in leden), en met sov 3 komt er een logistical back bone weer vrij/beschikbaar en dat maakt het grote verschil t.o.v. nu.

Het is nu een soort van open basis, en die kan enigzins gesloten worden als de mogelijkheid van een CynoJammer beschikbaar is voorzien van jumbridges voor logistics.

Magoed, time will tell I guess

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=31562453,noline]
Wat ik bedoel is heel eenvoudig, BoB heeft nog steeds de aantallen (als in leden), en met sov 3 komt er een logistical back bone weer vrij/beschikbaar en dat maakt het grote verschil t.o.v. nu.

Het is nu een soort van open basis, en die kan enigzins gesloten worden als de mogelijkheid van een CynoJammer beschikbaar is voorzien van jumbridges voor logistics.
Zo te zien zit je in de ontkenningsfase. Maakt verder ook niet uit hoor. Maar ik heb in die 5+ jaar al menige alliance kapot zien gaan terwijl men in de veronderstelling was dat dit nooit zou gebeuren. Het is nu nog te vroeg om het in dit geval te bevestigen maar de ingredienten voor een 'failure cascade' zijn ruimschoots aanwezig.

Wat furb zegt over anderen in de steek laten kan ik het wel mee eens zijn. Kijk maar na op de Bob director forums en dan kun je van alles en nog wat lezen over hoe ze met hun allies omgingen in het verleden. Beetje zuur dat je achteraf daar leest dat ze LV (waar onze corp destijds in zat) hebben laten verrekken omdat ze zelf te bang waren om aangevallen te worden. (En ook dat een LV director flink aan het ISK ebayen was en daar flink aan verdiende. Dat soort mensen hebben niets in Eve te zoeken.)

En wat lange termijn betreft moet ik even denken wat Dianabolic had gepost dat Bob bij de Max campagne geen duidelijke doelen meer had en dat ze daardoor min of meer stuurloos zijn geraakt en geen echt doel meer hadden om na te streven. Dat is wellicht ook een van de redenen waarom Haargoth is overgestapt. En wellicht ook wel redenen waarom de verdediging van Delve toch niet goed genoeg was opgezet om qua logistiek de boel zo te verdelen dat een permacamp van één station niet zo ongelovelijk veel impact heeft.

Nu hebben ze iig wel een doel en dat is bijna hetzelfde als RA destijds in C-J had toen al hun POS werden afgeknalt en ze een paar POS hadden verstopt en met 20 a 40 man zich helemaal hebben teruggeknokt en uiteindelijk een inmens groot leger wisten terug te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
Wouter schreef een verhaaltje ... :-)
Gelukkig kan ik niet in de toekomst kijken... Ontkenningsfase is iets wat reeds gebeurt is. Niet wat er nog aan zit te komen. Maar ik begrijp je wel hoor :-)

Zoals ik al zei, time will tell. Er zijn nog voldoende open opties over wat er zou kunnen gebeuren en ontken zeker niet dat wat je stelt ook tot die opties behoren.

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De pagina's voor de nieuwe update van 10 maart staan nu online.

http://www.eveonline.com/apocrypha/index.html

Interessant zijn T3 (en die zut die erbij hoort),respeccen attributen, skill que en het droppen van de oude client voor een light versie van de premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 27223 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:21:
[...]

Wat een leuke reclame boodschap.

Wat maten uit m'n vorige corp zoeken nog leuke empire wardec doelwitten, ik zal jullie aanraden! :D
lees de publieke boodschap er nog eens op na ;)

Op dit moment zaten schijnbaar zoveel mensen te wachten op PVP dat VG zelf maar wardecs aan het uitgooien is VC daarentegen is de basis van de groep met nieuwe spelers maar ook allemaal veteranen met meerdere tours 0.0. Weten we eindelijk de vraag beantwoord; wat kost een wd.

Gisteravond hing er een figuur in een shuttle! voor de 3e avond aan een van de gate in empire in dezelfde constelation. De corp is een van de mercs die we binnen een week afgelopen jaar op de knietjes kregen.

Op hun site staat dat ze uitgebreid van tevoren intel verzamelen over het verkeer van hun volgende slachtoffer... duh, wel erg overduidelijk zo. }:O

Maakten we een opmerking in local; You know those students that get lousy pay and hang around crossroads and traffic lights to count the numbers of users... what a crappy job is that.

Reageert die persoon ook nog, zeer geanimeerd gesprek, ging er helemaal in mee... merkt een andere corpie op; duh, he ment you boozo

Toen was het stil... >:)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:51:
De pagina's voor de nieuwe update van 10 maart staan nu online.

http://www.eveonline.com/apocrypha/index.html

Interessant zijn T3 (en die zut die erbij hoort),respeccen attributen, skill que en het droppen van de oude client voor een light versie van de premium.
Ik was in de veronderstelling dat walking in stations hier ook bij zat.. Zie het niet meer terugkomen :(

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:29
Volgens mij heeft dat ook bijzonder weinig toegevoegde waarde binnen EVE. Ik zal er in ieder geval niet wakker van liggen of het er wel of niet bij zit. Lijkt me misschien leuk voor de spelers die pas beginnen met EVE, maar je hebt er imo niets aan. Kost alleen maar weer cluster kracht, die toch al hard genoeg nodig is :p

On a sidenote, natuurlijk is dat walking in station wel leuk voor onze enemies die vast zitten als we hun station gebubbled hebben... om de tijd te doden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
furby-killer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:38:
En het is nogal zwakke redenatie dat jullie geoutblobbed worden, als het komt doordat jullie allies je in de steek laten.
Er is geen ally die ons in de steek heeft gelaten :) X-13 heeft alles gereset, yay 100 man alliance die al voordat de invasie kwam niet in Delve waren en dus weinig hebben bijgedragen. Geen idee waar je die redenatie vandaan haalt.

Ja we worden outblobbed en moeten opletten welke gevechten we aangaan, maar je hoort mij er niet over klagen geef het alleen als uitleg waarom we niet vol het gevecht aangaan. Goon/MM/Rzr/TCF/PL/Sot/KIA/Sangre Azul/Zaf is bij elkaar 14851man volgens de laatste alliance member count, BoB/Exe/SCA/Skunk/Axe/CiC/Strip/Interdiction 8409. als je daar de percentages van inactive accounts en alts vanaf haalt blijft de verhouding ongeveer hetzelfde, daarnaast is Goonswarm de enige major alliance met een sterke US tijdzone. Niks is nog zeker posses kunnen makkelijk replaced worden onze corp wallet balance is zeer gezond nog steeds en er is elke avond pvp zonder dat je eerst tig jumps moet :p is alleen wel jammer dat als je met 60 hacs een systeem met 100 (geen idee van shiptypes) reds inkomt er binnen 5 minuten 500 zijn :p op die manier krijgt niemand een gevecht.
Ik persoonlijk vraag me af wat AAA aan het doen is. Zowiezo heb ik al mijn sterke twijfels hoe ze van plan zijn zo'n groot gebied te verdedigen, ook al hebben ze van veel kanten niks te vrezen, ze kunnen niet overal tegelijk zijn.
En als kenny verliest, dan kan AAA ook al wel vast richting jita gaan verhuizen.
Denk het niet, zelfs al zouden wij helemaal verliezen, Goons gaan niet terug naar Feyth e.o. om tegen AAA te vechten Rzr/MM gaan terug naar het noorden waar Solar/XXdXX red is alle pets gaan met de hoofd alliances mee, blijft over PL, PL gaat toch waar ze willen geen excuus voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maranno schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:45:
[...]

Er is geen ally die ons in de steek heeft gelaten :) X-13 heeft alles gereset, yay 100 man alliance die al voordat de invasie kwam niet in Delve waren en dus weinig hebben bijgedragen. Geen idee waar je die redenatie vandaan haalt.
Vertel dat aan FOFF. Daags na het omvallen van BoB moesten ze allemaal gaan mission'en in Empire om geld binnen te halen voor hun op hand zijnde vetrek uit EXE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
En dus? Ze waren er vanaf begin al niet bij in Delve, telt ook niet als in de steek laten dan ;) , degenen die wel wilden blijven zitten nu in andere corps. In de steek laten is meevechten en ineens niet meer op komen dagen, anyway dit heeft geen zin, ik zit tegen overtuigingen in te praten van mensen die niets anders kunnen zien dan hun eigen mening ;) (btw Karateka, durven jullie ondertussen al buiten docking range te komen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Die redenatie komt simpel voort uit jouw redenatie. Jij vergeet continue dat AAA een ally van jullie hoort te zijn, maar geen vinger uitsteekt om jullie te helpen bij verdediging, enkel lekker bezig zijn zoveel mogelijk gebied erbij te claimen.

En ik denk niet dat het AAA zo snel vergeven wordt dat ze met bob zijn gaan samenwerken, als kennie voorbij is, is AAA gewoon het volgende doelwit. Je weet dat kennie space aan AAA space grenst? Als goons + allies kennie space in handen hebben, kunnen ze rechtstreeks AAA aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 27223 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:05:
[...]

Vertel dat aan FOFF. Daags na het omvallen van BoB moesten ze allemaal gaan mission'en in Empire om geld binnen te halen voor hun op hand zijnde vetrek uit EXE.
FOFF was dagen voordat bob viel al aan het relocaten naar empire omdat ze uit exe stapte ;)
furby-killer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:40:
Die redenatie komt simpel voort uit jouw redenatie. Jij vergeet continue dat AAA een ally van jullie hoort te zijn, maar geen vinger uitsteekt om jullie te helpen bij verdediging, enkel lekker bezig zijn zoveel mogelijk gebied erbij te claimen.

En ik denk niet dat het AAA zo snel vergeven wordt dat ze met bob zijn gaan samenwerken, als kennie voorbij is, is AAA gewoon het volgende doelwit. Je weet dat kennie space aan AAA space grenst? Als goons + allies kennie space in handen hebben, kunnen ze rechtstreeks AAA aanvallen.
zo kan jij het zien maar zo kan je het ook andersom zien..

ik zie het zo.
Straks hangt goon space tegen aaa aan en kunnen ze daar mooi binnenvallen met kennie/exe/gbc erachter en word goon geplet als een mug op de muur omdat ze te hebberig waren.

edit : * AjDuLion kicks irc :+

[ Voor 55% gewijzigd door AjDuLion op 27-02-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
furby-killer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:40:

-A- is net zoveel ally van ons als Tri dat was tijdens Maxx enige verschil is dat -A- wel blue is, er was een deal voor een gezamelijke aanval op Goons dat is alles.

Als dit voorbij is gaan TCF/MM/Rzr terug naar huis, XXdXX en Solar zijn genoeg bedreiging aand hun kant mochten ze ons volledig verslaan. Goons zullen eerst moeten settelen en opbouwen, wie gaat dan -A- aanvallen PL alleen :) rofl.

Btw de afstand van Delve naar Catch is groter direct (49-U6U - 4-07MU) dan via low sec (minimaal 3 cyno's) wat verder weg is van de Goons dan ze ooit geweest zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 27-02-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ooit voormekaar gekregen om www.juffrouwannie.com in de MOTD geplaatst te krijgen zodat er alleen een clickable 'Annie gratis Koffie™' staat in de ingame channel.

Nadeel van die truuk was wel dat elke keer dat je de MOTD aanpast alles underlined is en dat moet weghalen, maargoe, het staat wel mooi.

Hoe?

Geen idee, ben het kwijt en daarop zoek in een antwoord.

Hoe kun je een url met een andere text dan http://www.blablabla.com/index.php etc in de MOTD krijgen?

Voorbeeldje ingame channel op verzoek invite via convo, daar staat bovenaan de url netjes en een andere url onderaan lelijk voluit.

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 27-02-2009 15:09 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 10:27
hahah wat een geniepige recruitment :P ik kan er wel om lachen maar het begint wel irritant te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Proqzor schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:07:
hahah wat een geniepige recruitment :P ik kan er wel om lachen maar het begint wel irritant te worden :P
oh oh ik wil ook wat zeggen, nuttige bijdrage, neem nog een pil...

En dat gemiep over wel/niet recruiten... ik krijg enorm zin om Maranno of Furby te joinen met hun verhalen. Dat is tienmaal betere recruitment en miept niemand over, dus kappen daarmee. }:O

[ Voor 25% gewijzigd door yared op 27-02-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan bij die url proberen nieuwe url te plakken, en daarna de tekst van de url te wijzigen? Als je dat bij een item doet werkt het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
yared schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:10:
[...]En dat gemiep over wel/niet recruiten... ik krijg enorm zin om Maranno of Furby te joinen met hun verhalen. Dat is tienmaal betere recruitment en miept niemand over, dus kappen daarmee. }:O
Is ook geen recruitement ;), anyway ik stoor me er niet aan, V3spa (ben geen member en ook nooit geweest) klinkt me als een leuke corp voor empire, zie dan ook het probleem niet,als nu iedere post een recruitement post is ok dan wel maar nu nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al met T3 schepen gespeeld deze week?
Vorige week was ik even op Sisi en heb er wat getest maar ze waren nog niet bepaald af.
Kon d'r wel 8k mee vliegen of zo maar ik mag hopen dat ze dat later nog aan gaan passen.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 14038 op 27-02-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Deeltje 15 moet toch wel na 46 pagina's = EVE online topic deel 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58