[PC][MMORPG] EVE-Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 41.293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

bah image limit hier kost werk.
Deze afbeelding is 3840 * 2400 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
de echte tweaker is een luie donder en verwacht iets simpels als autoresize.

Kijk hier maar voor T3 Minmatar Strategic Cruisers

http://www.valheru.nl/forum/index.php?topic=948.0

Ook een Wolfe in nieuwe fitting scherm toegevoegd en vanavond gaat TK frags installeren en een Amarr Legion bouwen dus bookmarken ;)

[ Voor 100% gewijzigd door yared op 13-02-2009 13:27 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

4e Titan die hij kwijt is... je moet toch wel ballen hebben met zware bling bling eraan om dat te blijven durven (en te kunnen verantwoorden).

Beroemde quote van forum met Shrike en Oveur;
* Oveur shines Shrike's shoes
Shrike > ah, gracias, thats where we like you, on your knees.
Shrike > screenshot 4tw
Oveur > crap, didnt see that one coming

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ach, bob had toch ISK zat en dan laten ze volgens mij veel mensen die er een kunnen vliegen, ook een vliegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
ze worden teminste ingezet en niet cynojammed system.

dit tot tegenstelling van goons die alleen met multiple titans en onder cynojammed systems titans gebruiken.

dat je dan titans kwijtraakt is niet zo gek maar inderdaad vette ballen dat ie hem inzet :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kenny heeft niet veel keuze nu dat ze geen cynojammed systems meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:04
eindelijk een keertje een grote exploit waar BOB niet in genoemd word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

angel00008 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:07:
ze worden teminste ingezet en niet cynojammed system.

dit tot tegenstelling van goons die alleen met multiple titans en onder cynojammed systems titans gebruiken.

dat je dan titans kwijtraakt is niet zo gek maar inderdaad vette ballen dat ie hem inzet :)
Ruim een jaar geleden waren het juist de Goons die liepen te jekkelen over Titans in cynojammed systems.
Dus dat snijdt niet zoveel hout hoor.

Wel dat je met zo'n ding gaat speulen. Daar zijn ze tenslotte voor gemaakt.
En gelukkig blijkt dat na de nerf zo'n ding ook geen pwnmobile meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

TepelStreeltje schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:49:
[...]

\o cindy :D

same here, mij doet het ook niet meer zoveel. heb de account van een maatje tot men beschikking, maar heb er gewoon geen zin meer in... duurt allemaal veel te lang :P ben nu hooked aan X3 Terran Conflict. Eve singleplayer achtig :P
:D Heb deze game ook laatst gevonden, best cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Fuck, wat is het nut van het hebben van zo'n ding (titan) als je hem niet gaat gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door MazeMouse op 14-02-2009 13:03 . Reden: verduidelijking ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

MazeMouse schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:45:
Fuck, wat is het nut van het hebben van zo'n ding als je hem niet gaat gebruiken?
Tientallen miljarden verdienen met handelsroutes die niet goed werken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik snap de laatste opmerking niet.
Aangezien er geen msn messenger logootje linksboven in je hoek staat wil ik je verzoeken met meer dan een oneliner te reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Van wat ik weet, is omdat in 0.0 space met npc stations nooit iemand intresse had de npc orders iets mee te doen, de sell orders steeds lager kwamen en buy orders stees hoger. Na loop van tijd had iemand het in de gaten, en werd er titan gebruikt om freighters?/industrials te jumpbridgen en snel isk te verdienen. Tegenwoordig moet een JF dat ook prima kunnen doen lijkt mij. En als je het een tijdje doet, levert het geen drol meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Naar mijn weet hebben ze dat meer dan een jaar geleden al weer gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 6441 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 03:29:
Naar mijn weet hebben ze dat meer dan een jaar geleden al weer gefixed.
Inderdaad, maar de winst niet weggehaald.

Wat er gebeurde was dat je Plutonium kon kopen in de Venal regio en met goeie winst weer in Curse (aan de andere kant van het universum) kon verkopen. Normaal zal elke dag dan de inkoopprijs voor Plutonium dalen maar deze bleef steeds gelijk zodat degene die het eerste elke dag de Buy Orders van in totaal 1 miljoen kon vervullen met meer dan 2 miljard winst achterbleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

yared schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:42:
Ik snap de laatste opmerking niet.
Aangezien er geen msn messenger logootje linksboven in je hoek staat wil ik je verzoeken met meer dan een oneliner te reageren ;)
Excuses, ik had het natuurlijk over de titan discussie :o

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 18:15
furby-killer schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:35:
Van wat ik weet, is omdat in 0.0 space met npc stations nooit iemand intresse had de npc orders iets mee te doen, de sell orders steeds lager kwamen en buy orders stees hoger. Na loop van tijd had iemand het in de gaten, en werd er titan gebruikt om freighters?/industrials te jumpbridgen en snel isk te verdienen. Tegenwoordig moet een JF dat ook prima kunnen doen lijkt mij. En als je het een tijdje doet, levert het geen drol meer op.
NPC order stabiliseren zich vanzelf.
Als een npc corps 200 items wil kopen voor X bedrag, dan kun je jij bijvoorbeeld er 30k op de markt zetten voor x-1.
Als jij de enigste bent, die dus verkoopt gebeurt er dit:
Zij kopen 200 van jou, daarna gaan ze hun aanbodsprijs verlagen, dus bijvoorbeeld X-1. kopen ze er gelijk nog 200 van je. Daarna is hun aanbodsprijs bijvoorbeeld X-2.
Nu kopen ze niet meer van je. Echter na paar dagen, als er niemand 200 units aanbied voor X-2 prijs, gaan ze weer meer bieden, totdat ze weer op de prijs komen, die jij op je sellorder hebt en dan verkoop je er automatisch weer 200.

Dus heb je tijd, isk en vrachtcapaciteit, dan kun je ook gewoon sell orders plaatsen in al die kleine npc stationnetjes en de boel over flink wat weken verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

IJzerlijm schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:27:
[...]
met meer dan 2 miljard winst achterbleef.
2.4B per dag :)

Ik heb die route in het begin nog met een Thanatos gedaan, en wel gevuld met 50 Skiffs die ieder dan weer gevuld waren met plutonium. Heb dit toentertijd 2-3 maanden kunnen volhouden toen CCP plots de skiffs groter maakten qua volume. Een jaar of anderhalf later (ondertussen was ik BoB gejoined), heb ik een paar corpmates hiervan op de hoogte gesteld, en toen besloten de draad weer op te pikken, maar dit keer met een titan en 6-7 freighters (een weekvolume) en dat dan eens per week. Een paar maanden later echter werden mensen in Venal en Curse een beetje paranoïde en zal er wel iemand een freighter hebben gescanned. Het duurde niet lang of de optelsom was gemaakt en iedereen die jaloers dan wel boos was, riep ineens HAXSPLOIT.

Wat de meesten niet weten is dat de mechanics achter de trade routes 100% identiek zijn aan die van bijvoorbeeld high sec empire. Het enige verschil is dat deze trade route slechts bij ons bekend was en er dus geen concurrentie plaats vond. Daardoor konden wij de supply en demand zelf beheersen, dat wil zeggen onder de aangeboden respectievelijk gevraagde hoeveelheden blijven verspreid over 24 uur. Dan blijft de prijs namelijk stabiel. Ga je er overheen, dan zakt of stijgt de prijs van het aanbod resp. de vraag. En dit laatste is wat je bij de 99.99% overige trade routes ziet, namelijk een fluctuerende prijs. Maar deze verandert dus pas als het nominale dagelijks volume wordt overschreden.

IMHO kun je niet volhouden dat dit een oneigenlijk gebruik van game mechanics is, aangezien het tot op de dag van vandaag nog zo werkt. Het enige wat CCP heeft veranderd sinds de threadnaught in zaken deze, is de plutonium aantallen in Delve en mogelijk Venal (heb deze laatste niet gechecked) naar beneden bijgeschroevd. Vanuit een RP perspectief klinkt het ook wel logisch dat een NPC factory dagelijks een minimale hoeveelheid goederen nodig heeft en daar dan ook bereid top dollar voor te betalen. Biedt je meer aan dan de minimale fabrieks vereisten, dan gaan ze al wat minder betalen. Ze leggen als het ware een voorraad aan. Een soortgelijk verhaal is ook voor de aanbod kant te maken. Maar andersom zijn er ook vast weer RP technische redenen te bedenken waarom dit niet opgaat. Enfin, CCP is nou eenmaal de god in het EVE universum en zij hebben onze trade runs nooit veroordeeld, maar hooguit generfd dan wel gebalanceerd.

Matter of fact is, plutonium is (was) het duurste - door NPC's verkrijgbare - handelsgoed en dus waren de bijbehorende winsten ook de beste van allen. Het enige wat anders was, was dat wij het monopool op kennis hiervan hadden, en deze kennis hebben wij vergaard door middel van research, oftewel verder kijken dan je neus lang is.

Trouwens, grappig detail was dat toen het "nieuws" lekte naar de EVE-O forums, mensen gelijk al een link trokken naar het T20 incident. Wat zij niet wisten was dat ik pas een half jaar na het ontdekken van de trade route BoB ging joinen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40719 op 14-02-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719

IJzerlijm schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:27:
[...]

Inderdaad, maar de winst niet weggehaald.

Wat er gebeurde was dat je Plutonium kon kopen in de Venal regio en met goeie winst weer in Curse (aan de andere kant van het universum) kon verkopen. Normaal zal elke dag dan de inkoopprijs voor Plutonium dalen maar deze bleef steeds gelijk zodat degene die het eerste elke dag de Buy Orders van in totaal 1 miljoen kon vervullen met meer dan 2 miljard winst achterbleef.
Als het totale door spelers verhandeld volume de aangeboden / gevraagde hoeveelheid overschrijdt, dan stijgt / daalt de prijs hiervan. Gedeeltelijke (geen volledige) regeneratie van de prijs vindt tijdens downtime plaats, net als bij alle overige NPC supply / demand. Dus stel dat ik ervoor zorg dat ik 999.999 units verkoop bij een vraag van een miljoen, en jij verkoopt er volgens een unit, dan stijgt de prijs onmiddelijk met XX %.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 40719 op 14-02-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Dit Topic begint te veel op EVE-O te lijken vind ik.
Het is beter eerst te vragen hoe iets zit als je niet genoeg van weet, ipv meteen met de vinger te wijzen.

Er zitten hier mensen van verschillende partijen die ingame een hekel aan elkaar hebben, maar buiten de game kan iedereen normaal tegen elkaar doen.

Dus minder Emo als het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kwam dit vandaag tegen :)

http://www.youtube.com/wa...rN-Rv2VEs&feature=related

it's not fair!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:42
Haha :)
Speel vanuit Rens en heb er tot nu toe (nog) geen last van gehad...

Test server gaat ook steeds wat beter lopen, word iig weer wat speelbaarder :)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:48

rapture

Zelfs daar netwerken?

Gisteren nog Amarr lag gehad, het lagde zoals de Jita van vroeger. Binnenjumpen met lange laadtijden, dan een lange docking tijd en uiteindelijk is het in station ook laggy. Allemaal omdat we van 300 man naar 500 man versprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik heb afgelopen week zo nu en dan EVE gespeeld en zal komende week nog wat meer spelen. Eerst als Amarr en nu als een ander ras (dat democratische, ben de naam even kwijt). Als Amarr had ik dat betere schip al gekregen bij een missie, dat zal bij deze ook wel komen daar de quests hetzelfde zijn.
Het ras wat ik nu speel staat me wel wat beter aan.

Maar ik vind het eigenlijk nogal herhaling allemaal. Wat doen jullie zoal allemaal? En hoe werkt die kaart eigenlijk, want ik kan er niet wijs uit worden. Tot nu toe gebruik ik altijd autopilot en dat werkt, maar ik heb geen flauw idee in welk deel van de ruimte ik mij bevind.

Erg jammer overigens dat de game niet met een joystick te spelen is en er dan dogfights mogelijk zijn. Dat zou het wel een stuk aantrekkelijker maken voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 15-02-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

PvE is zoals tennissen tegen een muur, je slaat de bal tegen de muur en je weet exact hoe het terugkomt. Eve-survival guides lezen en je weet hoe je een missie moet runnen. Het is een aspect van EVE en je EVE-ervaring is wat je ervan maakt. Ik ben als een mission runner begonnen en zit nu in de "epische gevechten" (zie propagandafilmpjes) tussen de goons en bob.

Je kan bij ons aansluiten, de brigade is voor spelers die een startkapitaal en nodige skills in empire willen opbouwen. De corp zelf zit in period basis, waar je kan ratten, minen,... De ratting en mining brengt meer dan in bv providence op en de corp taxeert het om de verloren schepen te vervangen. Aan het front wordt er regelmatig gevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:12
Korte vraag, ik ben nu in mijn trial bezig.

Kan ik als ik eventueel een volledig account start, zomaar een eigen Corp starten ?

Of heb je daar meer mensen voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Je kan direct je eigen corp starten mits je de skill daarvoor getrained heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:42
Test is weer geupdate
Fitting manager 0.01 staat er bij, kun je een ship fitten en dat opslaan :)
Er handig d:)b

/edit
helaas nog niet erg stabiel....

[ Voor 15% gewijzigd door raymondw op 16-02-2009 11:52 ]

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

echt heel zielig filmpje van die gast, wat een zuurpruim zeg.
Al was het alleen maar vanwege de bekrompen houding van de maker; 'mijn spel is HET spel...en al het andere doet er niet toe'.

Klagen om het klagen kan elke sukkel, constructief er iets aan doen is veel moelijker.

Speel het nu 2 jaar vast en paar jaar terug een tweetal keren een trial gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat de ergernis bij EVE vele malen minder is dan bij andere games en zelfs ALS ik me al erger dan nog kan ik er begrip voor opbrengen. Gras is altijd groener aan overkant mentaliteit is niet aan mij besteed.

EVE is wat het is en vroeguh was alles beter, bestaat niet :)

Terug naar de positieve wereld :D
Over traderoutes, die zijn er nog. Bangkirai legt goed uit hoe het nu stabiliseert maar ondanks de lagere marges zijn er voor risiconemers nog flinke winsten te maken. Je hebt wel een flink startkapitaal nodig waarvan je een deel moet apart zetten voor je verliezen. Winsten van bijna een half miljard per week met 2-3 uurtjes werk.

Doe het zelf niet meer... teveel spanning v0or een avondje ontspanning :+
Maar in mijn notepad... af en toe check ik nog weleens, puur voor de nieuwsgierigheid en ja hoor... het is er nog :9~

En nee, een goed trader werkt het zelf uit dus succes en vraag het niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40719 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:49:
[...]

2.4B per dag :)

Ik heb die route in het begin nog met een Thanatos gedaan, en wel gevuld met 50 Skiffs die ieder dan weer gevuld waren met plutonium. Heb dit toentertijd 2-3 maanden kunnen volhouden toen CCP plots de skiffs groter maakten qua volume. Een jaar of anderhalf later (ondertussen was ik BoB gejoined), heb ik een paar corpmates hiervan op de hoogte gesteld, en toen besloten de draad weer op te pikken, maar dit keer met een titan en 6-7 freighters (een weekvolume) en dat dan eens per week. Een paar maanden later echter werden mensen in Venal en Curse een beetje paranoïde en zal er wel iemand een freighter hebben gescanned. Het duurde niet lang of de optelsom was gemaakt en iedereen die jaloers dan wel boos was, riep ineens HAXSPLOIT.

Wat de meesten niet weten is dat de mechanics achter de trade routes 100% identiek zijn aan die van bijvoorbeeld high sec empire. Het enige verschil is dat deze trade route slechts bij ons bekend was en er dus geen concurrentie plaats vond. Daardoor konden wij de supply en demand zelf beheersen, dat wil zeggen onder de aangeboden respectievelijk gevraagde hoeveelheden blijven verspreid over 24 uur. Dan blijft de prijs namelijk stabiel. Ga je er overheen, dan zakt of stijgt de prijs van het aanbod resp. de vraag. En dit laatste is wat je bij de 99.99% overige trade routes ziet, namelijk een fluctuerende prijs. Maar deze verandert dus pas als het nominale dagelijks volume wordt overschreden.

IMHO kun je niet volhouden dat dit een oneigenlijk gebruik van game mechanics is, aangezien het tot op de dag van vandaag nog zo werkt. Het enige wat CCP heeft veranderd sinds de threadnaught in zaken deze, is de plutonium aantallen in Delve en mogelijk Venal (heb deze laatste niet gechecked) naar beneden bijgeschroevd. Vanuit een RP perspectief klinkt het ook wel logisch dat een NPC factory dagelijks een minimale hoeveelheid goederen nodig heeft en daar dan ook bereid top dollar voor te betalen. Biedt je meer aan dan de minimale fabrieks vereisten, dan gaan ze al wat minder betalen. Ze leggen als het ware een voorraad aan. Een soortgelijk verhaal is ook voor de aanbod kant te maken. Maar andersom zijn er ook vast weer RP technische redenen te bedenken waarom dit niet opgaat. Enfin, CCP is nou eenmaal de god in het EVE universum en zij hebben onze trade runs nooit veroordeeld, maar hooguit generfd dan wel gebalanceerd.

Matter of fact is, plutonium is (was) het duurste - door NPC's verkrijgbare - handelsgoed en dus waren de bijbehorende winsten ook de beste van allen. Het enige wat anders was, was dat wij het monopool op kennis hiervan hadden, en deze kennis hebben wij vergaard door middel van research, oftewel verder kijken dan je neus lang is.

Trouwens, grappig detail was dat toen het "nieuws" lekte naar de EVE-O forums, mensen gelijk al een link trokken naar het T20 incident. Wat zij niet wisten was dat ik pas een half jaar na het ontdekken van de trade route BoB ging joinen :)
Kudos dat je dit soort technieken doorziet, Ik heb daar echt het oog niet voor. Het enige wat ik goed kon was uitrekenen hoe je iemand snel de puinpoeier in schoot, maar dat was een kwestie van uren met enkele spelers op test rondhangen en testen,testen en maar testen.

Als ik het zo lees is het inderdaad game mechanics. Hoeveel uur ben je bezig geweest met dit uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Uit interesse wie ben/was jij, komt me niet bekent voor :p

[ Voor 34% gewijzigd door Ashrah op 16-02-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Beste Trade Route is Warp Disruptor II's naar Delve. Iemand heeft daar de hele markt leeggekocht en er een aantal voor 1,6 miljard te koop gezet. Al meerdere mensen hebben in de haast een nieuw schip uit te rusten op Buy gedrukt zonder goed op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

In frontlijnregio's kan je munitie voor 5-voudige of meer verkopen, alles dat we massaal verstoken is geld waard. Alleen ga je wel door een hoop gatecamps, bubbles,... moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Maranno schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:46:
[...]

Uit interesse wie ben/was jij, komt me niet bekent voor :p
Ex-titan pilot(niet verloren) Bob pilootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:25
Iemand enig idee hoe ik mijn huidige trial kan omzetten naar een normale account (zonder vast te zitten aan een maandelijkse automagische afschrijving)? ik heb het gevoel dat alleen paypal die mogelijkheid geeft (voor de direct debit of cc betaling staat er een optioneel vinkje dat echter niet optioneel blijkt nadat ik wat verder in het bestelproces kwam)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
blouweKip schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:06:
Iemand enig idee hoe ik mijn huidige trial kan omzetten naar een normale account (zonder vast te zitten aan een maandelijkse automagische afschrijving)? ik heb het gevoel dat alleen paypal die mogelijkheid geeft (voor de direct debit of cc betaling staat er een optioneel vinkje dat echter niet optioneel blijkt nadat ik wat verder in het bestelproces kwam)
Je kan altijd halverwege je periode je subscription cancellen, welke betalingsmanier je ook hebt gedaan... Heb zelf ook met direct debit een paar keer betaald, en daarna gestopt... Dan hou je nog wel de dagen waar je voor betaald heb, maar er wordt niet opnieuw afgeschreven.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dat klinkt als een goed idee, al twijfel ik nog steeds wel een beetje ivm met de client side bugs (ik vraag me af of die ook in de premium build zitten), al sinds ik t spel af en toe speel via een trial zit er een flinke memory leak in die tot een crash leid na iets van 4 uurtjes onafgebroken spelen, dat ze daar niets aan doen is toch wel een beetje een showstopper (ik heb er nu nog geen last van aangezien de scheepjes die ik verlies niets voorstellen maar t lijkt me niet echt handig als je in pvp combat zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Misschien doen ze er niks aan omdat niemand ervan af weet? Ik heb er in ieder geval nog nooit iemand over gehoord. Paar maanden geleden is er eventjes een memoryleak geweest war een gedeelte last van had, alleen premium geloof ik, maar voor de rest heb ik niks over memory leaks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ik heb tijdens iedere trial er petitions over gemaakt, en ook op t forum staan reacties over, betreft overigens de mac client en volgens mij gebruiken ze daar wine voor ipv een native client te maken.

//edit: meteen maar even de beta geinstalleerd (toch tijd zat nu ik in wow op patch 3.1 zit te wachten) om wat bugs te gaan submitten die ook al in de normale client zitten > niet mogelijk overigens omdat ccp wat zit aan te klooien met een patch schijnbaar....krijg hier een beetje een bioware deja-vu van (nwn linux client development ging bij bioware destijds samen met nogal wat leugens over deadlines & development)

Maar ja, de classic client werkt acceptabel, de crash is te voorspellen omdat t spel net voor een crash af en toe korte periodes (1/2 sec) hangt (de crash bug is overigens bekend en al zo oud als de mac client dus ik vrees dat ik ermee zal moeten leven)

[ Voor 70% gewijzigd door blouweKip op 17-02-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tijdens de eerste weken van Quantum Rise kon je niet eens met 20 man roamen en de EVE classic client vrat geheugen. Dat is standaardprocedure bij elke nieuwe expansion, het is best wel goed als je de eerste week zonder grote problemen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
blouweKip schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:56:
Ik heb tijdens iedere trial er petitions over gemaakt, en ook op t forum staan reacties over, betreft overigens de mac client en volgens mij gebruiken ze daar wine voor ipv een native client te maken.

//edit: meteen maar even de beta geinstalleerd (toch tijd zat nu ik in wow op patch 3.1 zit te wachten) om wat bugs te gaan submitten die ook al in de normale client zitten > niet mogelijk overigens omdat ccp wat zit aan te klooien met een patch schijnbaar....krijg hier een beetje een bioware deja-vu van (nwn linux client development ging bij bioware destijds samen met nogal wat leugens over deadlines & development)

Maar ja, de classic client werkt acceptabel, de crash is te voorspellen omdat t spel net voor een crash af en toe korte periodes (1/2 sec) hangt (de crash bug is overigens bekend en al zo oud als de mac client dus ik vrees dat ik ermee zal moeten leven)
Eve heeft momenteel weinig bugs, maar ik durf niet te spreken over de MAC versie.

Als je alleen classic kan draaien kan dat wel een probleem vormen, in maart verdwijnt de classic versie en wordt die vervangen door een light versie van de premium versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Vraag me af wat Ken nu van plan is. Delve redden zit er duidelijk niet meer in.
Of blijven ze daar in NPC stations hangen en proberen het weer na een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Eve heeft momenteel weinig bugs, maar ik durf niet te spreken over de MAC versie.

Als je alleen classic kan draaien kan dat wel een probleem vormen, in maart verdwijnt de classic versie en wordt die vervangen door een light versie van de premium versie.
Tja, ik gok dat de bug ook voornamelijk komt door het feit dat ze geen native client hebben, alleen de traagheid van het fixen/erkennen en het gedoe rondom de premium beta client geeft niet echt een positief beeld van ccp, niet dat ik er veel ervaring mee heb, zo lang speel ik nog niet dus het is even afwachten (speel het toch casual naast wow, en mocht patch 3.1 wow fixen dan zal het toch op een laag pitje komen te staan, maar voordat ik overstap naar eve zou ik toch graag zeker weten dat de developer een beetje betrouwbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik kwam eens kijken wat een "full regroup" is en blijkbaar is er weinig regroup aan. Wegens gebrek aan actie gingen we roamen en wat spelers verzamelen. Mijn cloaked drake hing ergens rond te scannen en zag dat een tiental PL een station aan het campen waren met 5 bubbles erbij.

In de station zat grim en meneer was ongeduldig. Undockte gewoon een moederschip in een andere camp en PL wist niet welke lol dat ze zagen. Wat later dockte hij uit de station camp dat ik aan het bekijken ben, popped en hij begon in local te smeken om hem door te laten. In local te smacken hoe de slecht GBC is, wat later smackte hij op teamspeak tegen de fc van de roaming gang die hij uit het station bevrijdde (stank voor dank).

De roaming gang ging verder en we eindigen met een 20 man gatecamp. grim kwam ook meedoen en hij bracht een 20+ TCF roaming gang mee. Hij vertelde alle intel in local zodat we zeker wisten hij intel lekte. Hij hoopte dat TCF de fc kan pakken, maar een covert ops pak je niet zomaar.

Het rood op het scherm had ineens 10 van ons door de gate gejaagd zodat wij afvragen waarom de primary niet snel kapot gaat. Leuk zeg dat een 1:1 gevecht snel tot 1 versus 2 reds herleid werd. TCF koos onze drakes als primary om hun hac's en andere schepen te beschermen. Wij kozen voor de rook (EW), cerb (hac),... Ik heb nog snel 2 killmails binnengehaald voordat mijn drake door armor zakte.

De rest van de gang bereidde een 2de ronde voor, terwijl ik 14 jumps verder een nieuwe drake klaar maakte. Tegen dat ik aankwam, zou het gevecht waarschijnlijk al gedaan. De vijand heeft ondertussen Razor als versterking meegebracht. Het ging voor een tijdje goed en uiteindelijk moesten we het hazenpad kiezen.

Shield Upgrades V kost mij 10 à 11 dagen zonder implants voor krappe roaming drake fitting. De fleet rokh kan ik wel uitstellen om meer van de kleinere schepen te verkennen. De covert op en interdictor is ook interessant en belangrijk in de vloten. De skillvereisten zorgen ineens ervoor dat ik goede support skills train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb ook geen ervaring met mac client, ik weet alleen dat ik niemand over memory leaks heb gehoord in een hele lange tijd, maar zoveel gebruiken de mac client ook niet. Misschien is het probleem wel over als je na de expansion op premium light overstapt.

En rapture, WTB mothership die kan docken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279437

Furby, ik wil een titan die in high-sec kan docken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik draai de probeer versie van EVE hier op een iMac met OSX 10.5. Werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
mothership?? was dat niet een carrier dan? of zo'n pre 0.0 mamma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

furby-killer schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:19:
En rapture, WTB mothership die kan docken...
Eens opgezocht, het kan inderdaad niet docken. Op een bepaalde manier heeft hij het toch nog kwijt gespeeld. Geen blue's in de buurt volgens de killboard. Terwijl we bij mnds al 20 man optrommelen om een dread te laten undocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je op het eve online forum kan zoeken, ik had ooit eens mijn opmerkelijkste eve mailtje neergezet over hoe een vader kwaad was dat ik zijn zoon zijn schip had afgeknalled en dat door mij zijn zoon nu aan het huilen was.

Ik zou deze wel terug willen vinden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 91397 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:47:
Weet iemand hoe je op het eve online forum kan zoeken, ik had ooit eens mijn opmerkelijkste eve mailtje neergezet over hoe een vader kwaad was dat ik zijn zoon zijn schip had afgeknalled en dat door mij zijn zoon nu aan het huilen was.

Ik zou deze wel terug willen vinden. :')
http://www.eve-search.com ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
http://www.eve-search.com/

Te laat ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 18-02-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:41
Anoniem: 91397 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:47:
Weet iemand hoe je op het eve online forum kan zoeken, ik had ooit eens mijn opmerkelijkste eve mailtje..
Het beste kan je http://eve-search.com/ proberen te gebruiken daarvoor.
De eve-online search functie laat wat aan zijn wensen over.. om het lichtelijk uit te drukken.

edit: hahaha, great minds think alike? :D

[ Voor 5% gewijzigd door TWBMS op 18-02-2009 22:51 ]

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Iemand enig idee of er een site is met info over optimale weapons, ik heb net mn cruiser met wat medium railguns outfitted maar deze missen 90% op de optimale range (op de low level missies die ik nu nog krijg aangeboden), schijnbaar is het type schip waar je tegen vecht (zullen voor mijn missies wel frigates zijn, geen idee) in grote mate van invloed op of je wapens het uberhaupt doen.

Ik ging ervan uit dat betere wapens/ammo = meer dps, niet dat ik per missie weer een andere set wapens moet gaan fitten gebaseerd op het type enemy ship...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kunt je optimal range bekijken met EFT. Daarnaast zullen je gunnery skills zeker van belang zijn om targets te kunnen tracken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

EFT voor fittingsimulatie, EVEmon voor skillplanning en het belangrijkste is gepaste voorwaarden opstellen waaraan een fitting moet voldoen. Met verkeerde design goals zal je verkeerd ontwerpen. Je zal wel ontdekken welke voorwaarden de gepaste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Idd, ik ging ook uit van de optimal range, maar op die range was er een miss-chance van 90% schijnbaar, in rookie chat werd me verteld dat sommige wapens schijnbaar ineffectief zijn tegen bepaalde schepen al kon ik daar in de "info" niets over vinden (en ben ik dus nu maar aan t experimenteren met wapens)

Ik dacht dat tracking voornamelijk te maken had met de snelheid waarmee of het aantal enemies dat je kunt tracken, maar als dat ook invloed heeft op je dps dan zal ik er zeker eens naar kijken (al snap ik niet waarom light weapons het dan beter doen dan medium)

//edit: evemon kreeg ik helaas niet aan de praat met wine, maar ik zal eens opzoek gaan naar alternatieven (of vmware weer eens aanzwengelen)

[ Voor 11% gewijzigd door blouweKip op 20-02-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tracking is in principe hoe snel je wapens kunnen draaien, om de tegenstander te volgen. Daarnaast is er nog een extra multiplier, die het moeilijker maakt om een klein schip te volgen met je wapens, en makkelijker een groot schip. Jouw medium wapens, zijn gemaakt om cruisers te kunnen tracken. Jij gebruikt ze nu tegen frigates, die kleiner zijn, waardoor moeilijker te tracken, en sneller zijn. Dus missen ze.

Als je een stasis web fit, zal het makkelijker zijn ze te raken.

Als je nu om een schip heen rondjes vliegt, dan zou je zo kunnen vliegen dat continue dezelfde kant van jouw schip, aan de kant van jouw tegenstander is. Dan zou je kunnen denken dat je wapens niet hoeven te draaien om hem te raken, maar dat gaat niet op. Het wordt berekend zonder rekening te houden met de richting van je schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
blouweKip schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:53:
Idd, ik ging ook uit van de optimal range, maar op die range was er een miss-chance van 90% schijnbaar, in rookie chat werd me verteld dat sommige wapens schijnbaar ineffectief zijn tegen bepaalde schepen al kon ik daar in de "info" niets over vinden (en ben ik dus nu maar aan t experimenteren met wapens)

Ik dacht dat tracking voornamelijk te maken had met de snelheid waarmee of het aantal enemies dat je kunt tracken, maar als dat ook invloed heeft op je dps dan zal ik er zeker eens naar kijken (al snap ik niet waarom light weapons het dan beter doen dan medium)

//edit: evemon kreeg ik helaas niet aan de praat met wine, maar ik zal eens opzoek gaan naar alternatieven (of vmware weer eens aanzwengelen)
mono?? de .net framework variant? die geprobeerd?

http://evemon.battleclini...i/EVEMonoNightlySnapshots

http://evemon.battleclini...-30_rev_1228_compiled.zip

un with Mono --> http://www.go-mono.com/mono-downloads/download.html
mono EVEMon.exe
Mono 1.9.1 por better advised :)

die evemono werkt iig op me .net framework vista 64 bits business versie (het zei een beetje minder grafisch gelikt)

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/8325/evemonovista64bitsnetfrvs3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/evemonovista64bitsnetfrvs3.jpg/1/w648.png

[ Voor 26% gewijzigd door Dutch2007 op 20-02-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Woei, hier een nieuwe speler in het Eve universum. Na diverse MMORPG's te hebben gespeeld ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Ben begonnen met een trial accountje en heb hem na 9 dagen omgezet naar een full account en mijn andere accounts van de concurrenten ff on hold gezet :)

Na diverse MMORPG's te hebben gespeeld, moet ik bekennen dat Eve als geheel mij enorm trekt. De setting ziet er enorm goed uit en als SciFi aanhanger een prachtig MMORPG om te spelen. Des ondanks ervaar ik het als beginnende Eve speler dat het geheel wat sloom is. De prachtige Youtube filmpjes van de uber-battles liggen nog ver van mij weg en het enige wat ik aan actie heb is het afmaken van pirates aan de hand van missies. Dus ondertussen maar ISK sprokkelen en mijn skills upgraden.

En natuurlijk mij inlezen op de diverse guides. Weer een nieuwe MMORPG en weer opnieuw leren, ik blijf bezig :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
eve is inderdaad weer eens iets anders als wow :)

had trouwens iemand in game gevraagd contact op te nemen als dat niet gebeurd geef me dan nog even een pm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
vraag aan karakata was de hap toch iets te groot of is het contract klaar ?

heb namenlijk bar weinig van jullie gezien en/of gehoord...

(war dec is retracted dus)

edit :

net nog even jullie killboard bekeken maar als ik het zo bekijk was het een supply witheld contract om in amarr te campen voor idioten die geen alts gebruiken om schepen naar het front te brengen.

meeste kills zijn dan ook mensen die solo vlogen en gepawnd werden door jullie in gangs.

11 bill in een weekje lijkt veel todat je realiseerd dat bob/exe nog steeds makkelijk 20/40 bill per dag verdient ><

gf tough zie ernaar uit dat jullie een keertje naar 0,0 komen in delve

[ Voor 59% gewijzigd door AjDuLion op 22-02-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

angel00008 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:29:
net nog even jullie killboard bekeken maar als ik het zo bekijk was het een supply witheld contract om in amarr te campen voor idioten die geen alts gebruiken om schepen naar het front te brengen.
Ik heb er sneaky 4 drakes onder hun ogen uit Amarr gesleept of laten slepen. Eigen productie in 0.0 wordt naar het voorgrond verschoven zodat we minder door de traderoutes moeten. De ratting space is overcrowded, alsof het een nieuwe Jita undock is zodat ik meer op trading dan op ratting draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
11 bill in een weekje lijkt veel todat je realiseerd dat bob/exe nog steeds makkelijk 20/40 bill per dag verdient ><
11 bill in een week is echt geen drol. FF alliance kb gechecked (paxton federation), als niet al te grote 0.0 alliance in providence, zonder speciale dingen, en zelfs minder dan normaal omdat meeste andere 0.0'ers nuttigere dingen te doen hebben dan naar providence te komen, en we hebben ook voor 10B spul vernietigd in deze week. Onze vriendelijke LFA buren hebben ook 7B op kb staan.

Paar dreads verliezen en het gaat een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27223

Je moet je berekening tegen het licht houden, daar klopt hélémaal niets van. Totale schade ligt veel hoger dan je stelt. Het bedrag wat je noemt is enkel en alleen hulls; modules, rigs, ammo, drones, implants etcetera komen daar allemaal nog bij. Materiële schade ligt dus in de tientallen miljarden, los van de vertraging door afgeschoten worden.

Er kloppen meer zaken die je stelt niet, maar op lopende contracts kan ik verder geen commentaar leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:42:
[...]

11 bill in een week is echt geen drol. FF alliance kb gechecked (paxton federation), als niet al te grote 0.0 alliance in providence, zonder speciale dingen, en zelfs minder dan normaal omdat meeste andere 0.0'ers nuttigere dingen te doen hebben dan naar providence te komen, en we hebben ook voor 10B spul vernietigd in deze week. Onze vriendelijke LFA buren hebben ook 7B op kb staan.

Paar dreads verliezen en het gaat een stuk sneller.
Dat is wederom héle scheve statistiek.

Paxton is ten eerste zelf tien keer zo groot als wij, en doet toch minder schade.

Jullie killboard toont dat jullie maar vrij weinig alleen doden (blijkt ook uit weinig final blows). Dit zijn dus niet zozeer jullie kills, het zijn de kills van CVA + pets waar minstens één van jullie bij betrokken was. Onze contract kills daarentegen zijn vrijwel allemaal puur door ons alleen, ongedeeld.

Je vergelijkt dus een groep van 1000 tot 2000 spelers (Paxton + alle CVA & pets hulp) met een corporation van 65 man. Ergo: 20 tot 30 van jullie piloten zijn in ruwe damage net zo effectief als 1 van ons.

Daar komt bij dat wij een zeer nauwe doelgroep hebben: contract targets. Jullie hebben in 0.0 veel meer doelen.

Tot slot de efficiency: die van ons ligt boven de 95%. Wij doen onze vijanden 19x meer pijn dan zij ons doen. Jullie efficency ligt op 64%, maar deze is wederom ontzettend opgeblazen doordat voor de kills heel CVA + pets meedoet, maar voor de losses niet. Als je dat verrekent, raken jullie daadwerkelijk waarschijnlijk meer kwijt dan jullie doden.

Kortom: 1 Noir piloot blijkt net zo effectief als 20 tot 30 van jullie piloten, maar schiet selectief i.p.v. willekeurige targets stuk, en wordt pak hem beet een factor 12 minder zelf stuk geschoten. Dat afdoen als 'geen drol' vind ik onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het was om een vergelijking te maken, maar als we elkaar gaan smacken, vind ik dat ook goed.

Zullen we dan ook CVA, sylph, etc KBs are bij gaan halen om op totalen uit te komen? En dan een enquete houden hoeveel members daadwerkelijk de pvp'ers zijn, en hoeveel zorgen voor de industry? Ja want in 0.0 moet je meer doen dan docken in amarr station om je spul te krijgen.

Een efficiency die boven de 90% is, zegt geen drol over jullie pvp capaciteiten, maar meer over jullie blob en station camp capaciteiten, die blijkbaar indrukwekkend zijn |:(

Jullie een nauwe doegroep? Wij schieten zo goed als alleen op de reds die op visite komen bij ons, die ons aanvallen. Jullie zijn actief op zoek naar stations om te campen tegenstanders.

Jullie zijn ingehuurd om zoveel mogelijk van hun kapot te schieten, wij geven geen drol om reds zolang ze niet bij ons zijn. Dat vind ik nogal een verschil. En je kan het wenden hoe je wil, ze liggen echt niet wakker van die schade.

Edit: En wij zijn natuurlijk bagger pvp'ers, zoals je zelf al aangeeft. Maakt jullie resultaat niet indrukwekkender.

Tuurlijk is het vervelend voor ze om 11B te verliezen daar, maar ze liggen er echt niet wakker van, dat is gelijk aan een paar dreads.

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 22-02-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 27223 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:57:
[...]

Dat is wederom héle scheve statistiek.

Paxton is ten eerste zelf tien keer zo groot als wij, en doet toch minder schade.

Jullie killboard toont dat jullie maar vrij weinig alleen doden (blijkt ook uit weinig final blows). Dit zijn dus niet zozeer jullie kills, het zijn de kills van CVA + pets waar minstens één van jullie bij betrokken was. Onze contract kills daarentegen zijn vrijwel allemaal puur door ons alleen, ongedeeld.

Je vergelijkt dus een groep van 1000 tot 2000 spelers (Paxton + alle CVA & pets hulp) met een corporation van 65 man. Ergo: 20 tot 30 van jullie piloten zijn in ruwe damage net zo effectief als 1 van ons.

Daar komt bij dat wij een zeer nauwe doelgroep hebben: contract targets. Jullie hebben in 0.0 veel meer doelen.

Tot slot de efficiency: die van ons ligt boven de 95%. Wij doen onze vijanden 19x meer pijn dan zij ons doen. Jullie efficency ligt op 64%, maar deze is wederom ontzettend opgeblazen doordat voor de kills heel CVA + pets meedoet, maar voor de losses niet. Als je dat verrekent, raken jullie daadwerkelijk waarschijnlijk meer kwijt dan jullie doden.

Kortom: 1 Noir piloot blijkt net zo effectief als 20 tot 30 van jullie piloten, maar schiet selectief i.p.v. willekeurige targets stuk, en wordt pak hem beet een factor 12 minder zelf stuk geschoten. Dat afdoen als 'geen drol' vind ik onzin.
ik wil hier nog een ding over zeggen en dan laat ik het verder zoals het is begrijp me niet verkeerd maar het is maar hoe je het bekijkt.

de mensen die jullie geraakt hebben in empire bij ammar of omstreden waren de volgende mensen.

mission runners (zie de mega navy issue)

mensen die geen zin hadden om te verdedigen (maar naar high sec rende om daar missies/vluchten)

niemand van mijn corp heeft ook maar iets gehaald in amarr zonder de risico's te kennen (en jullie dus te slim af waren) mijzelf inclusief.

wat jullie niet geraakt hebben is de tientallen out of corp freighter runs vol met miljarden isk aan modules en implants die je geraakt hebt.

en lopende contracts :

2009.02.22 10:56
CONCORD has declared this war invalid as it breaches one or more articles in the Yulai Convention. The war will be declared as being over after approximately 24 hours.

ik gok dat het contract toch echt over is.

vergeet niet dat als een powerblock zoals bob of exe jullie weg wilde spelen je nu in je eigen stationnetje zat en geen stap durfte te zetten dan zijn de blob fest helemaal omgedraait.

kom naar 0,0 en laat daar je skills zien.

nogmaals ik geloof ongetwijfeld wel dat jullie 60 man corp goede pvpers zijn maar in een alliance van duizenden mensen kan je niet verwachten dat iedereen puur pvp is zo kan je namenlijk je empire niet draaiend houden je hebt ook mensen die alleen maar in stations traden mensen die alleen maar met hauler vliegen.

en laten jullie nu juist die mensen ''te pakken'' gehad hebben.

overgens de implants die volgens jou zoveel kosten..

je denkt toch niet dat mensen in high sec de pvp implants inpluggen terwijl ze in 0,0 vechten..

ze hebben hoogstens +4's in hun hoofd die netaan 90 mill kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

angel00008 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:18:
mensen die geen zin hadden om te verdedigen (maar naar high sec rende om daar missies/vluchten)
Zo te zien is de Amarr camp voor iets goed.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/bubbles.jpg
Een station camp in 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik kan het toch even niet laten..

maar voor je statistieken..

http://triumvirate-allian...ll_related&kll_id=2778821

ik zeg auw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens online.
Gelijk maar eventjes mijn assetlist opgeruimd. Vanavond eens kijken wat mijn verbinding verder nog toelaat :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:09:
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens online.
Gelijk maar eventjes mijn assetlist opgeruimd. Vanavond eens kijken wat mijn verbinding verder nog toelaat :)
R.I.P ben benieuwd hoe je verbinding nu blijft. (gisteren was die ook niet al te best)

en zoals ik al zei er zwemmen meer visjes in de zee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Nog een nieuwe speler hier, tot nu toe hartstikke leuk (maar wat een steile learning curve zeg). Anyhow, had een vraagje over PLEX die je ingame kunt kopen met ISK. Aangezien ik een trial account heb en je met die PLEX een trial naar full kunt converten is mijn vraag, is het mogelijk om binnen de 14 game time die de trial je geeft de ~300Mill. bij elkaar te sprokkelen? Indien ja, iemand tips misschien, minen/bounties, etc.

Alvast bedankt.

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Aangezien ik een trial account heb en je met die PLEX een trial naar full kunt converten is mijn vraag, is het mogelijk om binnen de 14 game time die de trial je geeft de ~300Mill. bij elkaar te sprokkelen? Indien ja, iemand tips misschien, minen/bounties, etc.

Alvast bedankt.
Ik heb rond de 30 mil verdiend in mn trial, maar dat kan nog wel beter (salvaging vnml) gok ik, maar 320 mil met een trial in14 dagen? lijkt me wat aan de hoge kant.

Overigens komt plex me voor als een gold buy optie, dwz: ik koop een plex card met rl cash en verkoop deze voor 300+ mil, niet dat ik het erg vind (ik vind farmen het minst leuke aan een mmo)

[ Voor 17% gewijzigd door blouweKip op 23-02-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
als je keihard werkt mischien maar ik geef het om eerlijk te zijn weinig kans..

je mist gewoon net even wat skills om lekker te kunnen missionen

het is te doen maar het gaat je 13 dagen non stop missionen kosten.

tenzij je heel snel in 0,0 kan komen en mee kan doen met salvagen/ratten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

angel00008 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:36:
[...]

R.I.P ben benieuwd hoe je verbinding nu blijft. (gisteren was die ook niet al te best)

en zoals ik al zei er zwemmen meer visjes in de zee ;)
Ja, en ik zei dat de enige vis waar ik op dit moment behoefte aan heb die van Kapitein Iglo is :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:11:
[...]

Ja, en ik zei dat de enige vis waar ik op dit moment behoefte aan heb die van Kapitein Iglo is :P
je bedoelt dat kippetje dat in die reclame zat dat was een mooie dame :D

en inderdaad gtc/plexes is vaak een soort van legaal isk kopen voor velen.

maar zoals heel veel aangeven is het niet het farmen maar het pvpen in het spel wat de mensen trekt.

sommige willen nu eenmaal niet 2 uur ratten om bv 5 minuten fun te hebben met een bs

die kopen liever voor 27 euro een gtc verkopen die voor 700 mil en halen 5 bsses en gaan 2 uur plezier hebben (worse case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Zelfs als het je zou lukken is CCP niet gek. :)
Je koopt bij het omzetten van trial naar vast altijd 1 maand er minimaal bij ;)

Vanavond groupmine en groupops, heb er weer zin in!

* yared zet de Quaffe koud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
Aight, dan maar een maand kopen en hopelijk het geld in die maand bij elkaar sprokkelen. Iets anders, met welk type schip kun je een beetje verantwoord low-sec stuff gaan doen? Heb nu bijna een cruiser bij elkaar.

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Grootste stelregel van Eve, "Dont Fly what you cant afford to loose" dus als je met een schip low sec ingaat reken erop dat je hem hoogstwaarschijnlijk kwijtraakt.

Als je wil solo roamen, dan heb je aan een t1 cruiser niet heel veel, Recons of Hacs eerder en zorgvuldig je gevechten pikken.

[ Voor 28% gewijzigd door Ashrah op 24-02-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Solo roamen in een t1 cruiser gaat prima in sommige gebieden. Waar de pirates ook voornamelijk t1 cruisers gebruiken.

Het wordt dan een stuk makkelijker als jij een battlecruiser gebruikt. Maar met een battlecruiser kan je niet meer makkelijk door gatecamps komen.

En pvp starten met recons/hacs is gewoon een bagger idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
je kan ook proberen met factional warfare mee te doen. Daar gebruiken ze vrijwel alleen maar t1 spul. Wel erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Preimel schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:27:
Aight, dan maar een maand kopen en hopelijk het geld in die maand bij elkaar sprokkelen. Iets anders, met welk type schip kun je een beetje verantwoord low-sec stuff gaan doen? Heb nu bijna een cruiser bij elkaar.
Dat wordt uitdagend. Als ervaren speler kan je vrijwel iedere frigate of cruiser veilig door low-sec loodsen, maar er is niet echt één enkel 1-2-3 failsafe plan voor. Wel een paar tips:

Kijk van tevoren op de in-game map, en gebruik daarbij het filter 'ships killed during the last hour'. Een hoge hoeveelheid betekent vaak narigheid. Echter niet altijd een gevaar: soms wordt er gevochten in 'plexes of voor Factional Warfare, dan boeit de neutrale passant niet.

Sommige low-sec systemen zijn 'van nature' druk omdat ze de route tussen twee trade hubs afsnijden (b.v. Hek <-> Amarr), of een choke point tussen high-sec en low-sec zijn. Deze worden vaak zwaar gecamped. Bekende voorbeelden zijn Rancer, Tama en Old Man Star, maar er zijn er veel meer.

Sommige low-sec gebieden worden bewaakt door anti-pirate groepen (b.v. zuidelijk Domain, CVA gebied). Dit kan ook gelden voor kleine low-sec pockets. Zo zat vorige zomer een anti-piraat groepje rond Faswiba / Zanka, en een soort maffia 'bescherming voor geld' kerel in Gerper.

Als je dan eenmaal low-sec in jumpt, bedenk dat je altijd 30 seconden cloak hebt zolang je niets doet. Gebruik dit dus als denktijd. Mocht je de aanblik niet leuk vinden, heb je een paar opties:
  1. Met frigates kan je gewoon weg warpen, je align time is goed genoeg. Voor wat extra zekerheid kan je kijken waarheen je schip gericht staat, en dan naar een 'nabije celestial' warpen (kleine hoek, i.i.g. geen 180).
  2. Met cruisers wordt het lastiger. Als je een Afterburner hebt, kan je proberen te warpen naar een nabije celestial. Als je een Microwarpdrive hebt, heb je een veel grotere signature radius dus wordt je sneller ge-warp-scrambled. Je kunt dan wel proberen om eerst 15 seconden te wachten, dan naar de gate terug te racen met MWD aan en terug te springen. Die 15 seconden wachten zijn omdat je niet direct weer terug kan jumpen.
Je bent in low-sec het veiligst bij alle niet-Gallente stations. Wordt je aangevallen, dock je gewoon snel. Bij het undocken kan je weer proberen zo snel mogelijk te docken (tip: control-spatie). Dit werkt niet bij Gallente stations: dat zijn 'kick-outs', waarbij je bij het undocken direct uit het docking bereik geduwd wordt. Zijn daarom trouwens goede plekken om te ganken :)

Bij gates ben je ook vrij veilig: je kan altijd jumpen, en ontsnappen op boven genoemde wijze.

Als je zelf een niet-crimineel (= niet rood flitsend) piloot aanvalt, krijg je een criminal countdown timer. CONCORD zal je in low-sec niet lastig vallen, maar de turrets bij stations en gates zullen wel op je schieten. In frigates en cruisers betekent dat meestal een snelle dood. Als je de piraat wil uithangen, doe het dus bij belts ofzo, en wacht op een safespot tot je counter weg is.

Tot slot nog één gevaar benoemen: het smart-bomb camp. In low-sec kom je in kleine schepen meestal makkelijk weg, omdat piraten bij gates en stations alleen grote schepen met een lange lock-tijd kunnen gebruiken. Het gebruik van smartbombs is een uitzondering: als ze jou zien aankomen, gebruiken ze dit 'area of effect' wapen. Bij 1 Smartbombing Battleship worden frigates met weinig hitpoints in 1x opgeblazen. Voor oppassen dus. In een cruiser overleef je het wel.

Veel succes. Deze tips zijn niet uitputtend, en ik heb heel wat overgeslagen of vereenvoudigd. Al doende leert men. Neem wel niets mee wat je niet wil verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
Merci voor de vele tips Karateka, much appreciated!
Proqzor schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:50:
je kan ook proberen met factional warfare mee te doen. Daar gebruiken ze vrijwel alleen maar t1 spul. Wel erg vermakelijk!
Dus daar zul je niet zo snel iets hebben als "You have been targeted", 2 seconden later, *BOEM*? Dat hoorde ik namelijk van iemand in /corp gisteren (waa in 0.0 space). Leuke was wel dat ie direct 2 mil. kreeg aangeboden van zijn attacker :P

@Furby, dus battlecruiser - PvE, cruiser - PvP?

[ Voor 4% gewijzigd door Preimel op 24-02-2009 11:38 ]

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe werkt het doorlopen van een deadspace complex eigenlijk? En is dat leuk/lucratief om te doen? Ben een beetje opzoek naar een nieuwe bezigheid ;) Is het zo dat je een complex 1x kan doorlopen tussen 2 dt's in, of zijn ze steeds weer gevuld ?

Overigens vond ik een battlecruiser prima in 0.0, maar ik stap over op een battleship op het moment dat ik het goed genoeg kan fitten

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

V3SPA CORP onderdeel van de V3SPA GROUP heeft nog een initiatief opgestart.
Waar normaal spelers gelokt worden met schepen of zelfs cash hebben we iets nieuws bedacht.
Nieuw in de zin van uitgevonden is het niet, maar het is wel nieuw in de zin van dat we het standaard opnemen in onze werving en blijven uitbouwen als unique selling point.

Het geven van cash, anders dan een keertje eerder voor de grap dan serieus (met de pet rondgaan bijvoorbeeld) vinnik echt verachtelijk. Wat leert iemand daar nou van.

Het geven van schepen is anders dan waar het vanuit de corp een noodzaak wellicht is (denk een PVP organisatie) ook iets wat we absoluut niet zien zitten.

Met 'geven' bereik je niks anders dan mensen het voor vanzelfsprekend gaan aannemen dat de zon voor niks opgaat (en onder, echter dat vergeet men weleens )

Beschikbaar stellen.

V3SPA is een group van corporations van, voor en door leden.
Het samendoen is erg belangrijk en tegelijkertijd vinden we het belangrijk dat spelers individueel doelen bereiken. Het verhaal erachter een andere keer of lees de openingspost eens op www.v3spa.com.

Veel corpsen hebben de bekende corphangar met High/Medium/Low/Ammo containers liggen waarin ze missieloot of door corp geproduceerde spullen leggen voor andere leden.

V3SPA heeft die ook, echter hierin vind je voornamelijk spullen beschikbaar gesteld door missiespelers.

Aangezien EVE veel meer is dan missie, hebben we nu voor mensen die de rol van FABRIKANT verkrijgen na enkele maanden in de corp te hebben gezeten (en de goede skills ervoor kunnen aantonen) ook een BHigh/BMed/BLow/Bammo container.

Hierin doneren andere leden BPC's van BPO's die ze zelf hebben researched. We adviseren om BPC's te leveren van 1/1 (1 run, 1 stuk) zodat mensen snel een eigen bootje of fitting kunnen bouwen. In sommige gevallen bij mods waar je er gauw meer dan 1 van nodig hebt adviseren we bijvoorbeeld 1/5 te leveren.

Wat we als tip gaven was gewoon om wanneer een ME/PE job klaar is even snel een copyjob erachteraan te gooien. Dit soort bpc's van lage aantallen/run duren slechts uurtjes ipv weken.

We promoten dit nu een week en ik ben echt zeer gelukkig met de huidige resultaten.

Honderden BPC's zijn er al beschikbaar gesteld.

Vanzelfsprekend zijn we net begonnen, maar de industrials en traders kunnen nu op dezelfde manier bijdragen als de missierunners, miners.

Nu alleen nog een wonder bedenken om de PVP'rs een keer geld te laten verdienen

Wederom, van, voor en door de leden.
En dat het werkt blijkt wel uit ons bestaan van alweer anderhalf jaar en groei naar 70 leden en twee volgehangen Empire POSSEn en meer dan 10 aangesloten corpsen.

Tot V3SPA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wilde schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:51:
Hoe werkt het doorlopen van een deadspace complex eigenlijk? En is dat leuk/lucratief om te doen? Ben een beetje opzoek naar een nieuwe bezigheid ;) Is het zo dat je een complex 1x kan doorlopen tussen 2 dt's in, of zijn ze steeds weer gevuld ?

Overigens vond ik een battlecruiser prima in 0.0, maar ik stap over op een battleship op het moment dat ik het goed genoeg kan fitten
ligt totaal aan de soort plex

de een is met een af te doen een ander heb je een complete gang voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:00:
Nu alleen nog een wonder bedenken om de PVP'rs een keer geld te laten verdienen
Wonder? Niet zo moeilijk, met hoge efficiency pirate'n, anti-pirate'n (beiden geld via loot) of mercenary work (loot + payment) doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27223 op 24-02-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
furby-killer schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:15:
Solo roamen in een t1 cruiser gaat prima in sommige gebieden. Waar de pirates ook voornamelijk t1 cruisers gebruiken.

Het wordt dan een stuk makkelijker als jij een battlecruiser gebruikt. Maar met een battlecruiser kan je niet meer makkelijk door gatecamps komen.

En pvp starten met recons/hacs is gewoon een bagger idee.
Mooi van die loze kreten zonder uitleg, regular cruiser ben je binnen no time kwijt, mijn recon ik niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Battlecruisers zijn prima pvp schepen. Als beginnen zou ik voor een AF, cruiser of battlecruiser gaan voor pvp. Als je wilt piraten kan je ook een frigate of interceptor gebruiken, tegen pirates zjin die nutteloos. (Interceptor kan werken als je geluk hebt, frigates worden gewoon in een paar seconde afgeknald).

@maranno, nee jij bent lekker. Je verteld dat je het alleen kan doen met 15M SP en 100M uninsurable schepen op zijn minst.

Als je pirate zijn t1 cruisers al helemaal voldoende. Nu ik in provi zit doe ik niet meer veel solo, maar hiervoor (paar maanden geleden), was ik nog altijd solo in low sec. Zat in een gallente low sec systeem waar nagenoeg nooit gatecamps zijn, en 75% van de gevechten gebeurde in t2 frigs/t1 cruisers, in belts. Daarnaast ook nog eens een systeem die compleet op directional scanner paste, dus als daar een curse ofzo langskwam, was het enige resultaat dat iedereen richting station ging, en zodra die weer weg was gingen we weer op elkaar schieten.

Ik heb zelfs verscheidene kills, inclusief deadspace mwd intie, gemaakt in een destroyer.

Daarnaast ook zat in AF, cruiser en battlecruiser. Kwestie van tegenstanders kiezen, wat weer makkelijk was met directional scanner. Dan moet je niet te kieskeurig zijn, maar hoef je ook geen zelfmoord dingen te doen. Als je erg kieskeurig zijn en alleen aanvalt waarbij je 100% zeker bent dat je wint, dan kan je ervan uitgaan dat de volgende keer je tegenstander ook ervandoor gaat als hij niet 100% zeker is dat hij wint.

Ik heb bijvoorbeeld ook regelmatig BC tegen HAC/recon gedaan in de nano tijdperk. Geen schijn van kans dat je hem doodkrijgt, behalve als hij iets fout doet. Maar met een redelijke tank heb je wel lekker lange gevechten, waar meestal het resultaat was dat de ander ervandoor ging.

Pas echt leuk wordt het wanneer plotseling nog een pirate richting belt warpte waar gevecht gaande was. Resultaat was meestal dat diegene die aan het vechten waren ervandoor gingen, allebei met de gedachte dat de ander backup erbij had.
Je bent in low-sec het veiligst bij alle niet-Gallente stations. Wordt je aangevallen, dock je gewoon snel. Bij het undocken kan je weer proberen zo snel mogelijk te docken (tip: control-spatie). Dit werkt niet bij Gallente stations: dat zijn 'kick-outs', waarbij je bij het undocken direct uit het docking bereik geduwd wordt. Zijn daarom trouwens goede plekken om te ganken
Dat stukje is onzin. Ik weet niet van alle gallente stations, maar veel daarvan staan juist bekend om een ENORME dock radius. Waar je 10 minuten recht door kan vliegen en nog steeds zo weer kan docken.

Mijn ervaring is juist dat amarr stations erg irritant zijn met redocken.
Met frigates kan je gewoon weg warpen, je align time is goed genoeg. Voor wat extra zekerheid kan je kijken waarheen je schip gericht staat, en dan naar een 'nabije celestial' warpen (kleine hoek, i.i.g. geen 180).
Klopt ook niet, je richting van je schip is enkel wat hij grafisch laat zien, als je door een gate ben gekomen heb je geen richtingsvector.
Met cruisers wordt het lastiger. Als je een Afterburner hebt, kan je proberen te warpen naar een nabije celestial. Als je een Microwarpdrive hebt, heb je een veel grotere signature radius dus wordt je sneller ge-warp-scrambled. Je kunt dan wel proberen om eerst 15 seconden te wachten, dan naar de gate terug te racen met MWD aan en terug te springen. Die 15 seconden wachten zijn omdat je niet direct weer terug kan jumpen.
Cruisers kunnen meestal gewoon wegwarpen, net als frigates. Dus gewoon camp negeren.

Wat je niet moet doen is AB aanzetten voor het wegwarpen, wordt je zwaarder door, en duurt het langer voor je in warp bent.

Voor battlecruisers, battleships, en cruisers als je je twijfels hebt of je snel genoeg in warp kan zijn (bij grotere gatecamps zullen ze vaak remote sensor boosters hebben, waardoor ze je kunnen locken voor je warpt), is je beste optie met een microwarpdrive terug naar de gate te gaan, en terug te jumpen. Wel inderdaad eerst een tijdje wachten, pas 30 seconde nadat je in een systeem bent gekomen, kan je weer een gate gebruiken.

Tijdje geleden nog jumpte ik mijn plated battleship per ongeluk in -A- camp in 0.0. Andere kant was onze eigen vloot, en ik was perongeluk gejumped. Ik met overheated mwd terug naar gate (ik was samen met wat AAA doorgejumped, dus ze wisten niet dat ik er was, dus had wel wat van verrassings effect). Kwam best ver voordat ze web op me hadden, en later een scram. Uiteindelijk met 50% armor teruggejumped. En dat was een battleship in een camp van 25 man.

@yared, dat is wel erg recruiten, vind je niet?

De meeste hebben toch helemaal de skills niet om efficient die bpcs te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279437

Ach Yared is aardig genoeg om mij ook in een mining fleet uit te nodigen zonder dat lid van V3SPA ben. Dus een stukje over zijn Corp, ach.... Ik heb wel meer recruitment posts gezien in dit topic

-Even mijn tekst aangepast(Edit dus)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 279437 op 24-02-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27223 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:43:
[...]

Wonder? Niet zo moeilijk, met hoge efficiency pirate'n, anti-pirate'n (beiden geld via loot) of mercenary work (loot + payment) doen.
In onze tijd (heb het over Curse alliance) verdiende ik en een groot deel van mijn corp onze warfare puur door pvp en de loot die eruit voortkwam. Eens in het kwartaal werd er door een deel gemined om nieuwe campaigns te kunnen financieren (reserves opbouwen voor periodes waarin NIET gemined kon worden). Ik zag dit niet als piracy, hoewel het door een deel van EVE wel zo gezien werd, maar als gewone warfare tussen een corp en een alliantie.

Voor ons was het niet zo moeilijk omdat een groot deel pvp'ers in hart en nieren waren en wisten wat we deden, maar er waren ook corporations die eens per zoveel tijd een battleship verloren en daardoor wat vaker moesten minen. Het is dus puur op basis van skill van een persoon afhankelijk. Heb 1 a 2 BS in pvp verloren (5 totaal door een domme dronkenmans actie) in de vele maanden dat ik tegen Stain gevochten heb.

De battleships die ik verloor waren voornamelijk op test server. Ik heb dit altijd _de_ basis gevonden van pvp in EVE, je tactiek verfijnen op test voordat je op TQ het daadwerkelijk gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 27223 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:43:
[...]Wonder? Niet zo moeilijk, met hoge efficiency pirate'n, anti-pirate'n (beiden geld via loot) of mercenary work (loot + payment) doen.
Jup, ik weet het, maar waarom klagen PVP'rs dan altijd dat het zoveel geld kost :D _/-\o_
Maar snap het ergens ook wel hoor. Het is een compleet ander spel wat een hoop PVP georienteerde mensen spelen. Die zijn veel minder vaak met industrial/trade bezig dan een industrialist/trader.

Mij moet je ook niet ergens veilig achter de linies opsluiten.. voor je het weet devalueert de ISK nog erger dan de Icelandse kroon :+

Jup, realiseer dat het recruiting overkomt, maar verdomd als je eens wat beter gebruik maakt van de game-mechanics die EVE bied anders dan altijd maar hetzelfde cirkeltje te lopen dan moet je dat gewoon even kunnen blerren. EVE bied veel meer dan wat er opgeschreven staat.
Anoniem: 279437 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:47:
Ach Yared is aardig genoeg om mij ook in een mining fleet uit te nodigen zonder dat lid van V3SPA ben. Dus een stukje over zijn Corp, ach.... Ik heb wel meer recruitment posts gezien in dit topic
Dat bedoel ik... vrienden zijn ook welkom, why not... de fleetbooster draait toch maar rondjes en zonder vertrouwen kan er geen vriendschap zijn.

MF HQ, of MF ICE invites is bij ons de gewoonste zaak van de wereld.

OPS COSMOS, OPS NPCnaam of OPS Caldari Faction binnenkort ook hopen we.
Want vanaf gisteren zijn ook de missierunners gevraagd eenzelfde fleet invites te spammen in V3SPA channel als de mining fleet booster. Why not, ze zijn toch bezig en samen is dat een verdomd stuk leuker.

Doel is niet zo groot mogelijke fleets, nee, doel is aangeven dat je samen aan de slag wilt.

Zijn ook serieus bezig met staren naar de standing compositions. Ook zoiets wat je als corp handmatig moet doen terwijl het verdomd makkelijk is voor CCP om daar automatische adviezen in te geven.

Fijne is dat we een NPC hebben ontdekt die i d e a a l is voor jumpclones die de meeste nadelen van een JC standing ontwijkt.

Vrienden vd show, convo me gerust want het is ervoor om te delen en met al dat gehop tussen corpsen kan het nooit kwaad als we allemaal dezelfde hoog hebben staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Er was een caps bashing festijn, snel mijn ratting ship docken en met mijn drake naar het feest. Onderweg kwamen we wat neuts tegen en ik botste op een ishtar aan een gate. Hij zette snel een point op mij en het begon met mijn shields eraf te blazen. Vrij snel zat ik in armor terwijl hij weinig last van hebt. Ik had vrij laat pas door dat de ishtar "bait" is en zijn ogre II's mijn "echte vijand" was. 3 van de 5 ogre's aan het opblazen, terwijl ik in hull zakte. Een zealot kwam mij helpen, de ishtar probeerde zijn laatste krachten op mijn hull los te laten en de ishtar werd gepopt.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.02.24.16.16.57.jpg
Hull tanking met een drake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153166

Heeft er iemand toevallig nog een account in de aanbieding zeg zo 40 mill sp en hoger ??
Zoja dan hoor ik het graag via een PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 153166 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:33:
Heeft er iemand toevallig nog een account in de aanbieding zeg zo 40 mill sp en hoger ??
Zoja dan hoor ik het graag via een PM
Kun je het beste gewoon het eve-o forum voor gebruiken. Kun je zelf shoppen.

Ik heb 2 accounts gekocht daar, en die zijn volgens mijn specs, niet die van een speler die zijn waren goed aanprijst.

Toen ik 1-1.5 maand terug bezig was moest je rekenen 350-400m per 1m sp
Bij <10m is er een hype en bij wat jij zoekt ligt het vooral aan de assets want de prijs per 1m sp is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo nu en dan zie ik iemand voorbij vliegen en is zijn naam (maar ook zijn schip van afstand) in het informatie scherm in het geel. Wat betekend dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
(jarig!)
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:54:
Zo nu en dan zie ik iemand voorbij vliegen en is zijn naam (maar ook zijn schip van afstand) in het informatie scherm in het geel. Wat betekend dat?
Zijn security status is negatief, maar niet heel erg. Niet veel van aantrekken in High sec.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153166

yared schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:39:
[...]
Kun je het beste gewoon het eve-o forum voor gebruiken. Kun je zelf shoppen.

Ik heb 2 accounts gekocht daar, en die zijn volgens mijn specs, niet die van een speler die zijn waren goed aanprijst.

Toen ik 1-1.5 maand terug bezig was moest je rekenen 350-400m per 1m sp
Bij <10m is er een hype en bij wat jij zoekt ligt het vooral aan de assets want de prijs per 1m sp is gezakt.
Ik heb een 40 mill sp account op de kop getikt voor 10 billion isk best goed denk ik zelf.
Pure caldari missleboat setup heeft ookal dreadnought lvl 5 en alle skills voor dat schip op 5 :) ik ben blij dus :)

Zoek nog 1 account voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
furby-killer schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:02:
@maranno, nee jij bent lekker. Je verteld dat je het alleen kan doen met 15M SP en 100M uninsurable schepen op zijn minst.

Als je pirate zijn t1 cruisers al helemaal voldoende. Nu ik in provi zit doe ik niet meer veel solo, maar hiervoor (paar maanden geleden), was ik nog altijd solo in low sec. Zat in een gallente low sec systeem waar nagenoeg nooit gatecamps zijn, en 75% van de gevechten gebeurde in t2 frigs/t1 cruisers, in belts. Daarnaast ook nog eens een systeem die compleet op directional scanner paste, dus als daar een curse ofzo langskwam, was het enige resultaat dat iedereen richting station ging, en zodra die weer weg was gingen we weer op elkaar schieten.

Ik heb zelfs verscheidene kills, inclusief deadspace mwd intie, gemaakt in een destroyer.
waar zeg ik dat dan?
Maranno schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:20:
Als je wil solo roamen, dan heb je aan een t1 cruiser niet heel veel, Recons of Hacs eerder en zorgvuldig je gevechten pikken.
Ik zeg wat ik eerder zou doen uit eigen ervaring, heb hem nergens verteld wat te doen, l2r

Destroyer, dan zat je tegen inties of mensen die niet opletten, heb lang geleden een gank fit catalyst gesloopt met de hobgoblins die in mijn mackinaw zaten, tegen frig size ships zijn destroyers geweldig maar verder.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.