[PC][MMORPG] EVE-Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Wij hadden een tijd last van D00M, die hingen in wat systems in lowsec om onze capitals te bumpen en te pakken... en daar waren ze nog aardig goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik heb nu even wat achtergrond research gedaan naar EVE online, en ik ben toch wel geinterresseerd geraakt om eens de 14 day trial te proberen. Echter, de learning curve schijnt heel erg hoog te zijn, dus zijn er nog wat tips voor een beginnende speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gammro schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:48:
Ik heb nu even wat achtergrond research gedaan naar EVE online, en ik ben toch wel geinterresseerd geraakt om eens de 14 day trial te proberen. Echter, de learning curve schijnt heel erg hoog te zijn, dus zijn er nog wat tips voor een beginnende speler?
Doe eens een zoektochtje naar "EvE University" :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Eve university is eigenlijk alleen leuk als je geinteresseerd bent in de PvP kant van het spel.

Als tip voor beginnende speler: denk groot en ga door tot je je doel hebt berijkt. Voor je het weet speel je het spel 2 jaar lang en heb je de grootste lol die je maar kunt hebben.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zou van te voren goed nadenken wat je wilt doen. Bijv. Minen of PvP. Dat maakt een groot verschil in het character dat je aanmaakt...

Daarnaast zou ik proberen in die eerste 2 weken zoveel mogelijk fun te hebben, en de skills te trainen die je daarvoor moet hebben. Als je dan besluit door te gaan zou ik pas beginnen met de Learning skills... anders mis je in de eerste twee weken toch wel de fun-factor omdat je bezig bent geweest met learning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
hmm, ik heb in ieder geval al geleerd waarom hier meestal tussen 12 en 1 word gepost :P
Ik zat net in Char creation toen ik t bericht kreeg dat de servers dr even later uit zouden gaan

EDIT: trouwens, is de enige manier om te betalen paybycash en credit card? Aangezien ik liever een service als paypal gebruik. Daarbij heb ik geen credit card, dus is het mogelijk deze game ook zonder credit card te activeren?

Edit 2: @ hieronder: "A credit card is required to establish your account." wat nou als ik deze niet heb? :P

[ Voor 49% gewijzigd door Gammro op 10-01-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Gammro schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:22:
hmm, ik heb in ieder geval al geleerd waarom hier meestal tussen 12 en 1 word gepost :P
Ik zat net in Char creation toen ik t bericht kreeg dat de servers dr even later uit zouden gaan

EDIT: trouwens, is de enige manier om te betalen paybycash en credit card? Aangezien ik liever een service als paypal gebruik. Daarbij heb ik geen credit card, dus is het mogelijk deze game ook zonder credit card te activeren?
paybycash = ideal zou moeten lukken :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16
dan worden het waarschijnlijk GTC's, bijvoorbeeld via shattered crystal. Werkt goed, eerste keer wordt je gebeld. Daarna meestal binnen 5-10min je order binnen, en ze werken ook via paypal.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Is het direct-debit probleem dan nog niet opgelost? (want eerst kon er altijd met Direct Debit gewoon een account betaald worden :))

Alhoewel Shattered Crystal idd super is. Belden bij mij de eerste keer binnen 10 minuten. Vragen aan de hand van google maps wat vragen over je omgeving om je te "verifieren" maar komen wel professioneel over aan de telefoon.
Daarna altijd binnen enkele seconden na bevestiging mijn codes binnen :)

EDIT:
Heb het ook een tijd gebruikt voor een amerikaans WoW account. Ook super :)

[ Voor 61% gewijzigd door MazeMouse op 10-01-2009 21:36 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tudeLati schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:42:
Eve university is eigenlijk alleen leuk als je geinteresseerd bent in de PvP kant van het spel.

Als tip voor beginnende speler: denk groot en ga door tot je je doel hebt berijkt. Voor je het weet speel je het spel 2 jaar lang en heb je de grootste lol die je maar kunt hebben.
Daar ben ik het niet met je mee eens aangezien EVE University zich voornamelijk richt op het pve gebeuren. Goed, rond kerst en de andere feestdagen waren ze in landurige oorlogperiode, maar dat is nu voorbij. (Let niet op de lopende oorlogen nu, aangezien die onderdeel van het decshield zijn.)

Verder betaal ik sinds mijn trial is afgelopen al met directdebit, werkt goed, geen problemen mee gehad en je kan gewoon met je bankpas betalen wat handig is omdat ik ook geen creditcard heb.

@Gammro, mocht je ingame nog vragen hebben kan je altijd kijken of ik online ben: Grimsworth(Student, Mentor en RO in EVE University)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
hehe, ik leer weer iets nieuws. Decshield is zorgen dat je je eigen wars fundeert en dat anderen zoveel moeten betalen dat het niet meer leuk is om jullie te deccen? Nerfen die handel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe meer wardecs jou corp/alliance al heeft, hoe duurder het wordt voor een ander om jou te wardeccen. Als die wars dan mutual zijn, is het een stuk goedkoper afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Aangezien hier altijd mensen zijn die graag fail KM's zien, heb ik er nog één:
http://kb.lx2gt.lu/?a=kill_detail&kll_id=21178

Ja dat ben ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Epic Fail :D
(Geweldig, vast zitten in je eigen bubble en dan door een gate-rat vermoord worden en op je eigen killmail staan :D)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
:') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
furby-killer schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:55:
Aangezien hier altijd mensen zijn die graag fail KM's zien, heb ik er nog één:
http://kb.lx2gt.lu/?a=kill_detail&kll_id=21178

Ja dat ben ik...
hehe, nice. Ik weet niet hoe je dat voor mekaar krijgt, dus ik vind het knap :D Misschien toch maar voor flycatcher gaan skillen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik doe nu een tijdje level 3 missions en het valt me op dat er tussen die missions gigantisch veel verschil zit. Aan de ene kant heb je missies waar je 3-4 schepen moet afknallen en waar je nauwelijks isk voor krijgt, aan de andere kant heb je missions als Angel Extravaganza waar ik meer dan 1 uur mee bezig ben. Voor die laatsete krijg je dan wel veel isk, zeker als je daarna gaat salvagen.
Lights out is ook een leuke missie. Die control tower dropt altijd een item dat 9mil isk waard is. Aangezien ik zelf nog geen 50m isk heb, tikt dat lekker aan.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik onderschatte de damage die de rats deden + ik ben niet gewend om een schip met zo weinig hull te vliegen.

Er was een enemy drake daar, en ik had weinig behoefte aan een volley heavy missiles, dus bleef ik lekker opde gate totdat een intie hem getackle had (hij was 10km van gate). Ik langzaam aan steeds meer damage van gate rats krijgen, en toen vond ik het wel een mooi moment om een bubble op de drake te gooien om zijn pod te pakken, en dan meteen wegwarpen voordat ik teveel schade kreeg. Maar warpen gaat niet in je eigen bubble, en voordat ik toen de bubble uitkwam was ik dood.

Moet nog een beetje wennen aan dictors. Ik heb ook bubble launcher onder f1 zitten, toen ik nieuwe had gefit (krijg ze gratis van corp, dus moet alleen fitting kopen), en op terugweg was kwam ik een hauler tegen die door gaterats was gescrambled (Wtf hoe sloom allign je dan). Anyway, ik dus maar de frigs locken, en ik doe f1 om te vuren. Maar dat was mijn probe launcher dus toen gooide ik een bubble op de hauler. Voordat eerste frig ontplofte toen ik de goede toets had was ook de hauler vernietigd, dus uiteindelijk maakte het niks uit, en ik kwam gelukkig niet op de KM te staan. Maar was wel een oepsie moment. (hauler vervoerde alleen wat loot, was dus geen drol waard en gewoon t1 industrial).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

ravenger schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:28:
[...]

hehe, nice. Ik weet niet hoe je dat voor mekaar krijgt, dus ik vind het knap :D Misschien toch maar voor flycatcher gaan skillen dan? :P
Het is niet zo raar, als je NPC's niet op overview hebt staan kan je opeens gewebd en scrammed zijn als je bij een gate hangt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Omg! 827 in local _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

Inderdaad, een lucky scorp hier. Mijn drake lockt het, laat de launchers cyclen, microwarp aan, bumpt de scrop, mijn drake zit vast in een hoop battleships en nog altijd is er geen missile uit de launchers vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat een lag zeg, verschrikkelijk! Node is gerestart, krijg ik dit :+

Your character is located within LBC-AW, which is currently stuck. Please select a different character or try later.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn drake zit nog altijd in die hoop battleships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
log maar niet uit dan, dan kom je er namelijk niet meer in :+

alle jump gates zijn ook afgesloten nu, omdat het systeem te vol is 8)7.

Bij welke zit jij overigens? Bob & co of de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Bob & co. Het crashen van de node neemt enige tijd in beslag. In amarr zien ze al traffic advisories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
k zie in genesis region idd traffic advisories :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45
Ik dacht laat ik eens meegaan op een cta.. Zit ik vanuit een pos te kijken naar 825 man in local , geen idee hoeveel red vs blue, het duurt een half uur per schip om neer te gaan, en nu zit ik weer op het login scherm waar ik al weer een half uur bezig ben om proberen binnen te komen... De wondere wereld van fleet battles... Wel grappig dat heel eve er nu last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
CopyCatz schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:30:
Ik dacht laat ik eens meegaan op een cta.. Zit ik vanuit een pos te kijken naar 825 man in local , geen idee hoeveel red vs blue, het duurt een half uur per schip om neer te gaan, en nu zit ik weer op het login scherm waar ik al weer een half uur bezig ben om proberen binnen te komen... De wondere wereld van fleet battles... Wel grappig dat heel eve er nu last van heeft.
nah heb er geen last van heb 2 of 3x een message gekregen....

geen lag ofzo in "mijn" system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is down, inloggeeeuuh. Zwart scherm........ EVE-mail geluidje.

[ Voor 16% gewijzigd door rapture op 12-01-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
aftermath en gelukkig voor ons geen losses wel 3 kills scorp/basilisk/large tower :)

man wat was dat laggy ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb een half uur geprobeerd om weer in te loggen, toen heb ik de moed maar opgegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Grappige aan die traffic advisory messages is dat je x jumps van Jita zit en nog die berichtjes krijgt.

WTF bel TomTom ofzo

* yared zoekt het knopje in esc om de fileberichten op locatie aan te vinken :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

We probeerden een dubbele jita formaat aan gevecht te creëren. Dat is een serieuze lading lag.

Line of battle eens in actie zien.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9b/PocockBattleOfCopenhagen.jpg/600px-PocockBattleOfCopenhagen.jpg

Mijn drake is eenmaal geen "ship of the line of battle" (afgekort: battleship) en functioneert als een verdedigingsplatform tegen verdwaalde doelwitten. Ooit zullen ze de oversteek wagen, dan zijn de drakes en andere supportships plotseling wel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Mijn Bs pilot zit nog steeds vast in LJ- van een op afgelopen zaterdag dus helaas hoorde ik gisteren alleen via ts wat er aan de hand was, blijkbaar was er al een "node reinforcement" aangevraagd ruim voor de DT van gisteren dus de node zou al geupgrade moeten zijn voordat het gevecht uberhaupt begon.

Mijn altje in Delve kreeg ook constante Trafic Advisory messages.

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 13-01-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oh ik hoorde via ventrilo dat de CEO's er nog eens extra op aandringden om petitions te doen, etc. etc om die node weer aan de gang te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En denken ze serieus dat het sneller gaat als jullie ze flooden met petitions?

Hoe beter de node is, hoe meer schepen jullie erbij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mja ik heb een petition gemaakt met de vraag erin of ze niet de node wat meer power konden geven, want gisteravond leek natuurlijk nergens op :+ Dat was zo ongeveer wel de ergste lag-battle die ik meegemaakt heb. De vorige keer VS Tri (550 in local) was nog 'n stuk minder haha.

Ik was overigens verbaasd dat niemand een of meerdere titans injumpte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Waarom was er zo'n groot gevecht? waar vochten ze om? Ik hoorde iedereen in mijn corp over het gevecht chatten maar niemand wist me te vertellen waarom ze eigenlijk aan het vechten waren :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er was een (voor ons) friendly pos die uit reinforced mode kwam, bij een dyspro moon (high end).. zo'n maan levert je een paar bil per maand op ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
De_Bastaard schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:35:
Er was een (voor ons) friendly pos die uit reinforced mode kwam, bij een dyspro moon (high end).. zo'n maan levert je een paar bil per maand op ofzo :)
zo'n 10b per maand als je er een simpele reaction bij runt :)

Dat is waar je alliance leaders en CEO's voornamelijk van PvPen. Mooi heh.

[ Voor 10% gewijzigd door tudeLati op 13-01-2009 14:06 ]

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hehe ja, wel lekker klote die lag... ik hoop dat CCP ooit eens met 'n oplossing komt voor dit soort gevechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Die dingen bepalen je strategische sterkte. Hoe meer inkomsten/resources je hebt, minder het kost om op oorlogspad te gaan en hoe grootschaliger oorlogen kunnen worden. Alleen aan de strategische backing kan je al zien wie wint of verliest. Het gevecht dient om het te bevestigen en overtuigend maken.

De British Empire is onder gegaan omdat de VS met 6x minder moeite slagschepen kon spammen en overtuigend de andere marines verpletterden. De Duitsers hadden eind 19de eeuw al weinig in de zeeën te zoeken, zij moesten 6x meer boterhammen inleveren tov de Britten om een slagschip te bouwen. Wie zal eerst zonder eten zitten? Vandaar kiest Europa eerst voor een sterke economie voordat we ooit aan grootse legers beginnen. Anders is het zonder strategische backing bij voorbaat verloren.

Het grootst mogelijke gevecht is niet ongelimiteerd. Maak de som van het aantal leden van de allianties die in een grote oorlog zitten en compenseer met de mobiliseerbaarheidsfactor. Niet iedereen is op hetzelfde moment online en tot een bepaalde percentage van wie online is, kan gemobiliseerd worden. 2 tot 3x jita is een goede schatting van wat men nu in beweging kan krijgen. We kunnen niet meer mobiliseren dan het aantal spelers die bereid zijn om gemobiliseerd te worden.

Het was een oppertuniteitsaanval. We hadden een aantal doelwitten en kozen op het laatste moment om een bepaalde doelwit aan te vallen. Aangezien het niet zeker was, kon CCP moeilijk voorbereiden.

[ Voor 30% gewijzigd door rapture op 13-01-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgens mij spelen jullie een heel andere Eve dan ik :D

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha je moet maar zorgen dat je snel uit empire weggaat en in 0.0 gaat wonen, daar begint het pas echt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
De_Bastaard schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:19:
Haha je moet maar zorgen dat je snel uit empire weggaat en in 0.0 gaat wonen, daar begint het pas echt >:)
Ligt er aan wat je leuk vind..

Ik vind 0.0 blob warfare zo saai als het maar zijn kan, en 99% van de alliances die 0.0 bezitten doen daar alleen maar aan.. Veel van die alliances proberen af en toe een roaming gang te organizeren maar 70% daarvan is echt verschrikkelijk saai en slecht georganiseerd.

Lowsec is waar veel lol is imho ;)

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met de zware lag zijn er ook niet veel mogelijkheden beschikbaar. De lag is zwaar genoeg dat we met een hoop battlecruisers en battleships een scorp lockten. Aanvielen, microwarp aanslingeren, de scorp bumpen, mijn drake hangt midden in een hoop battleships, geen enkel missile uit de launchers,... Uren wachten en die scorp is lucky.

Het moment dat het wel gaat, gaat alles in stroomversnelling en een pos in enkele minuten afbranden.

De kwaliteit van FC's en vlootbeheer is inderdaad niet altijd optimaal. Bij ons werden namen van fleet members geroepen om naar hen te warpen. Nu nog verstaan wat hij zegt en hoe je een onspelbare naam moet vinden. Heel lastig als je de eerste 3 letters van een naam niet kan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ach ik ben ook geen fan van die grote blobwars, en gelukkig hebben wij daar de laatste niet meer zoveel last van! We hebben wel eens elke week een aantal keer zo'n blobwar gehad, uitermate frustrerend. Roaming gangs zijn veel leuker, maar ach die blob wars horen erbij. Nu ging het om het helpen van een ally, dat soort dingen moeten gewoon gebeuren.

Lowsec heb ik zelf weinig ervaring mee, al zou ik wel graag wat meer in lowsec willen spelen :)
rapture schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:08:

De kwaliteit van FC's en vlootbeheer is inderdaad niet altijd optimaal. Bij ons werden namen van fleet members geroepen om naar hen te warpen. Nu nog verstaan wat hij zegt en hoe je een onspelbare naam moet vinden. Heel lastig als je de eerste 3 letters van een naam niet kan herkennen.
Dat is makkelijk op te lossen door die mensen te laten X'en in fleet...

[ Voor 34% gewijzigd door De_Bastaard op 13-01-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Wat kan je het beste doen tegen angel webifiers? Mijn heavy missiles doen 10-12 dmg en mijn drones doen er ook niet echt veel damage tegen. Duurd naar verhouding heel lang om ze neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
T2 lichte drones zoals Hobgoblin II's gaan vrij snel door die frig gevallen heen :) Daarnaast zou je eens andere missiles kunnen pakken, die hem raken op zijn lage resists...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik neem aan dat je een drake gebruikt? 5 t2 light drones zouden prima moeten werken. Drone interfacing naar lvl 3 (liever 4) trainen helpt daarbij een hoop. En zolang je geen amarr drones gebruikt maakt het niet veel uit welke light drones je tegen angels gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Als je low-level missies doet in een drake moet je tegenwoordig eigenlijk wel een TP of een webber. De missile nerf heeft er voor gezorgt dat je heavy missiles bagger zijn tegen die kleine scheepjes, en dat merk je vooral als je weinig skills in missiles hebt zitten. In een degelijke drake kun je toch alle missies met gemakt tanken, dus je hebt als het goed is zelfs midslots over.

2 large shield extenders, 2 resist mods, propulsion mod en een web of TP in de medslots en 2 damage mods en 2 PDU's in de lows zorgt ervoor dat missies in een drake toch best wel snel gaan, en dus ook winstvol worden.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Desnoods zet je de drake vol assault missile launchers tegen frigates, dat eist weinig power/cpu zodat je nog een tank kan fitten zonder naar power diagnostics te grijpen. Snel 4 à 5 hobgoblin's halen en drone interfacing naar IV skillen helpt. 1/3 van de drake dps komt uit de drones.

We zitten nu op een groot gevecht te wachten. Soon™.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
rapture schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:23:
Desnoods zet je de drake vol assault missile launchers tegen frigates, dat eist weinig power/cpu zodat je nog een tank kan fitten zonder naar power diagnostics te grijpen. Snel 4 à 5 hobgoblin's halen en drone interfacing naar IV skillen helpt. 1/3 van de drake dps komt uit de drones.

We zitten nu op een groot gevecht te wachten. Soon™.
hmm eindigde in gewoon pos guarden support 2 domi's laten neerknallen + 1 vexor

daarna de fleet gemoved naar staging area laatste jump nog 9 man camp opgebroken (die wisten niet hoesnel ze weg moesten wezen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Even een heel andere vraag:

Kent iemand nog goede nederlandse corps? of zit iemand in een NL corp?
Ben namelijk op zoek naar een NL corp maar die moet niet TE klein zijn.

0.0 of empire based maakt verder niets uit.
Wil me gaan specialiseren in minen/traden.

grt

[ Voor 3% gewijzigd door jlammertink op 15-01-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ohja wij zijn een volledige nederlandstalige corp, in 0.0.
Onze alliance (en corp ook wel) is mining/industrial minded. Traden gaat niet lukken in 0.0 (tenminste niet bij ons), omdat we de prijzen op items zo laag mogelijk willen houden, en het dus niet kunnen gebruiken dat iemand veel gaat verdienen ten koste van de alliance.

Verder kan je in onze space genoeg minen of andere industriele activiteiten doen.

Hoeveel SP heb je?

Contact in game: Endo Dy maar, of kijk even op http://www.enrave.com/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45
jlammertink schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:08:

Kent iemand nog goede nederlandse corps? of zit iemand er in 1.

grt
Dan moet je yared ff vragen, zie paar posts omhoog, www.v3spa.com. Die doen niks anders dan minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een uitbelangstellingsvraagje:

Weet iemand waar meeste Curse leden naartoe gingen en waar ze nu in zitten? (zo lang al geleden weer)
Veel oude namen die nog spelen zoals Tholarim, Droklar, gasten van Shinra, VOTF etc etc?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
CopyCatz schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:33:
[...]

Dan moet je yared ff vragen, zie paar posts omhoog, www.v3spa.com. Die doen niks anders dan minen.
Tis niet zo dat ik alleen maar wil minen maar op dit moment idd wel...

Ik zal is contact met hem opnemen.
Als anderen nog een goede NL corp kennen let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baghayn
  • Laatst online: 24-08 15:49
orias fringe enterprises is gezellig

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:39:
Even een uitbelangstellingsvraagje:

Weet iemand waar meeste Curse leden naartoe gingen en waar ze nu in zitten? (zo lang al geleden weer)
Veel oude namen die nog spelen zoals Tholarim, Droklar, gasten van Shinra, VOTF etc etc?
Zit naar Tholarim te luisteren terwijl die targets called atm, hij zit in DICE, meeste Shinra's zitten daar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Maranno schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:36:
[...]

Zit naar Tholarim te luisteren terwijl die targets called atm, hij zit in DICE, meeste Shinra's zitten daar nu.
hehe jij zat gisteren ook in O-W ?

wat een lagfest was dat..

zwaar outnumbered ook 100ish exe vs 725 local (geen idee hoeveel bob hadden btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
+/- 150 BoB en 80 Exe van wat ik zag de rest was Coalition, maar inderdaad ik zag de TCF Avatar ongeveer 10x warpen voordat ie echt weg was etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Maranno schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:00:
+/- 150 BoB en 80 Exe van wat ik zag de rest was Coalition, maar inderdaad ik zag de TCF Avatar ongeveer 10x warpen voordat ie echt weg was etc.
yup same..

ik maakte de fout om naar een planet te warpen inplaats van de friendly pos..

zat 1 lone inty ik hem targetten hij mij ik al mn ecm afvuren.. niets.... ik proberen te warpen.. niets...

30 seconden later jumpen er +- 50 gasten bovenop me en duurde het vervolgens +- 1 uur tot mn scorp eindelijk neer ging daarna nog 30 min moeten wachten tot mn pod eindelijk dood ging (althans 90% structure)

toen maar gelogd :+

uiteindelijk had ik natuurlijk makkelijk van die ene inty kunnen ontsnappen ecm erop en warpen maar helaas lag verpeste het.

zal ook niet denken dat mn petition zal helpen.

edit : denk dat de lage opkomst was omdat er niets bekend was ik zat al de hele dag te vragen of er 's avonds iets gepland was en kreeg alleen maar nee te horen.

hierdoor waren in mijn corp veel mensen die logde.

[ Voor 11% gewijzigd door AjDuLion op 16-01-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jlammertink schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:08:

Kent iemand nog goede nederlandse corps? of zit iemand in een NL corp?

grt
Ik zit in Lord Tweety Business Corp. We minen regelmatig samen en doen level 4 missies.
De corp bestaat uit voornamelijk Belgische en Nederlandse leden. Een paar niet Nederlands taligen, maar er wordt voornamelijk Nederlands gesproken in de corp chat en via audio :)
We zitten in Caldari space.
Ingame ben ik bereikbaar als Mister Michel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
jlammertink schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:56:
Als anderen nog een goede NL corp kennen let me know!
Volgens mij zijn er veel te veel NL corpsen.. :P
Maar, neem anders ook een kijkje op http://www.horizon-inc.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik mag niet meer openlijk recruiten :+

maar er zijn inderdaad veel nederlanders in game..

kom zovaak bio's tegen waar je dan opeens ziet hey das een nederlander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha, Atlas heeft gisteren toch dik 100 battleships verloren door die TCF Leviathan in O-W >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
De_Bastaard schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:29:
Haha, Atlas heeft gisteren toch dik 100 battleships verloren door die TCF Leviathan in O-W >:)
echt droog ook..

we waren net in system in de pos..

fc ok warp in to xxx at xxkm

halverwege in warp/lag

fc titan decloacked warp out ! ....

zit je daar nog in lag/desync

gelukkig wel overleeft ook niet echt de dd gezien.

uiteindelijk na 6/7 x heen en weer gewarp en schieten/warp enz warpte ik per ongeluk naarn planet en toen was het voor mij einde oefening.

wel gezien dat we 2 carriers neer hebben gehaald en wij geen capital losses hadden dus de isk ratio was voor ons gunstig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Bloemkoolsaus schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:14:
[...]

hebben jullie weer nieuwe mineslaven nodig ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bloemkoolsaus schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:14:
[...]

Daar was ik toch lid van begin dit jaar, totdat iedereen op 'n paar originele members eruit moest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Niet online
Je zal maar in die fleet gezeten hebben.. ben je heel de avond heen en weer aan het wapren.. hier wachten daar wachten, en dan denk je jaaa actie..

flits.. klaar.. pod.. haha. :')
Waar is de tijd dat je dat soort wapens nog niet had.
ravenger schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:25:
[...]

hebben jullie weer nieuwe mineslaven nodig ofzo? 8)7
Zo zou je het ook kunnen omschrijven 7(8)7
De_Bastaard schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:29:
[...]

Daar was ik toch lid van begin dit jaar, totdat iedereen op 'n paar originele members eruit moest?
Ja klopt.. Iedere corp maakt het op een punt mee denk ik, je denkt iemand te kunnen vertrouwen en geeft em een vinkje.. en soms vergis je je.. :X En dan krijg je dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Bloemkoolsaus schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:05:

Ja klopt.. Iedere corp maakt het op een punt mee denk ik, je denkt iemand te kunnen vertrouwen en geeft em een vinkje.. en soms vergis je je.. :X En dan krijg je dat soort dingen.
Exact de reden dat ik het vinkje niet eens wil behalve in een eventueel eigen corp met RL vrienden die ik een schop onder hun hol kan geven als ze me iets flikken :P

EDIT:
En het blijft kut om een gewaardeerd corpy een /ragequit te zien doen :(

[ Voor 8% gewijzigd door MazeMouse op 16-01-2009 14:57 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MazeMouse schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:38:
[...]

Exact de reden dat ik het vinkje niet eens wil behalve in een eventueel eigen corp met RL vrienden die ik een schop onder hun hol kan geven als ze me iets flikken :P

EDIT:
En het blijft kut om een gewaardeerd corpy een /ragequit te zien doen :(
* AjDuLion mompelt iets over leap enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
4 Titans in local _O-

Edit, 5.

Edit, 6. lol.

[ Voor 42% gewijzigd door De_Bastaard op 16-01-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:36:
[...]

Cool dat ie nogsteeds speelt. :) Doe hem de groeten als je hem hoort van de oude DREAMWORKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Na bijna me character kwijt te raken, gelukkig dat ik erachter kwam op tijd.
Ben ik weer terug in het spel. Alleen geen idee wat ik wil doen of corp die me aanspreekt.
Ben nu weer bij een oude maat in het spel, maar hijzelf speelt bijna niet.

Iemand suggesties of aanbevelingen?

Convo of msg me ingame; Axel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
2009.01.17 21:06

Victim: Forumtroll
Corp: Nightmare LLC
Alliance: None
Faction: NONE
Destroyed: Nightmare
System: Makhwasan
Security: 0.4
Damage Taken: 69941

Involved parties:

Name: Amarr Sentry Gun / Amarr Navy
Damage Done: 39437

Name: Cizani
Security: -0.9
Corp: Advanced Planetary Exports
Alliance: Intergalactic Exports Group
Ship: Vagabond
Weapon: Acolyte II
Damage Done: 8732

Name: omgdutch2005 (laid the final blow)
Security: -0.9
Ship: Megathron Navy Issue
Weapon: Hammerhead I
Damage Done: 8641

Name: kingsnake63
Security: 0.0
Ship: Abaddon
Weapon: Hammerhead II
Damage Done: 5478

Name: Coteaz Mariel
Security: -1.4
Ship: Capsule
Weapon: Hammerhead II
Damage Done: 4474

Name: Mauro F
Security: 0.6
Ship: Drake
Weapon: Scourge Heavy Missile
Damage Done: 3179

Destroyed items:

Mega Pulse Laser II
Mega Pulse Laser II
Mega Pulse Laser II
Amarr Navy Multifrequency L
Shield Boost Amplifier II
Cap Booster 800
Cap Booster 800
Invulnerability Field I
Cap Recharger II
Heavy Capacitor Booster II
Warp Disruptor II
X-Large Shield Booster II
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II
Conflagration L (Cargo)
Core Defence Capacitor Safeguard I
Anti-EM Screen Reinforcer I
Anti-Thermal Screen Reinforcer I

Dropped items:

Heavy Unstable Power Fluctuator I
Heavy Unstable Power Fluctuator I
Mega Pulse Laser II
Damage Control II
Heat Sink II
Cap Booster 800, Qty: 10 (Cargo)
Conflagration L, Qty: 3 (Cargo)
Scorch L, Qty: 4 (Cargo)

peeunt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Als je em nou 1on1 had verslagen had ik gezegd nice, maar nu is het echt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het jammere vooral is dat er niks bijzonders op dat schip zat (cap recharger op nightmare voor pvp :/). Wel een prutser dat ie daar mee gaat gatecampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Idd! Als je zo'n boot koopt moet je hem ook meteen goed fitten met faction mods etc. Google maar eens op 'Burning for eve 4'. Die gozer, "DHB WildCat" van Tri, vliegt allemaal van die faction ships. Zijn nightmare kost dan wel 10bil, maar tanked wel een wyvern >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:13:
Idd! Als je zo'n boot koopt moet je hem ook meteen goed fitten met faction mods etc. Google maar eens op 'Burning for eve 4'. Die gozer, "DHB WildCat" van Tri, vliegt allemaal van die faction ships. Zijn nightmare kost dan wel 10bil, maar tanked wel een wyvern >:)
:') Waar zijn de tijden gebleven van 2 scorps basic gefit met 2 tackler frigates die alles pwnen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hehe nu je het zegt, ik zat toevallig te denken aan een solo of kleine gang scorp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
* AjDuLion wenst iedereen veel geluk vandaag in de aankomende blob :+

gok op 5 titan vandaag :D

edit 3 : localcount 870 :+

edit 4 : localcount 903 :+:+

edit 5 : 2 posses down maar 5 capitals kapot + loads support/bs even nog een titan tackled maar dat werd niets nu maffen :+

[ Voor 67% gewijzigd door AjDuLion op 18-01-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Lol, een navymega die Hammerhead I gebruikt :P dat is meer comedy killmail op het aandeel van de aanvallende partij

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Die Nightmare van Wildcat was lang geen 10 miljard, dit komt meer in de buurt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
2009.01.18 18:39:00

Victim: Ephemeron
Corp: North Eastern Swat
Alliance: Pandemic Legion
Destroyed: Nightmare
System: Jan
Security: 0.4
Damage Taken: 118009

Destroyed items:

Nanite Repair Paste, Qty: 481 (Cargo)
Dark Blood Microwave L, Qty: 2 (Cargo)
Setele's Modified Power Diagnostic System
Gist X-Type X-Large Shield Booster
Ahremen's Modified Heat Sink
Semiconductor Memory Cell II
Pith A-Type Shield Boost Amplifier
Cap Booster 800, Qty: 5
Caldari Navy Invulnerability Field (Cargo)
Cap Booster 800, Qty: 18 (Cargo)
Amarr Navy Standard L (Cargo)
Standard Blue Pill Booster, Qty: 3 (Cargo)
Valkyrie II, Qty: 2 (Drone Bay)
Vizan's Modified Mega Pulse Laser, Qty: 2
Semiconductor Memory Cell I, Qty: 2
Dark Blood Heavy Energy Neutralizer
Amarr Navy Multifrequency L, Qty: 3 (Cargo)
Caldari Navy Invulnerability Field
Hobgoblin II, Qty: 4 (Drone Bay)

Dropped items:

Dark Blood Microwave L (Cargo)
Improved Drop Booster, Qty: 2 (Cargo)
Vepas' Modified Cloaking Device
Amarr Navy Multifrequency L, Qty: 3
Thon's Modified Invulnerability Field
Heavy Capacitor Booster II
Ahremen's Modified Mega Pulse Laser, Qty: 2
Amarr Navy Standard L, Qty: 3 (Cargo)
Gist X-Type 100MN MicroWarpdrive
Damage Control II
Valkyrie II, Qty: 3 (Drone Bay)
Chelm's Modified Heat Sink
Draclira's Modified Power Diagnostic System
True Sanshas Microwave L, Qty: 2 (Cargo)
Amarr Navy Multifrequency L (Cargo)
Hobgoblin II (Drone Bay)
Conjunctive Radar ECCM Scanning Array I

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik heb op de volgende url alleen maar EVE Online gestemd :)
http://www.beckett.com/es...eskin=subMOG&a=9958&s=118

Had in mijn clipboard twee antwoorden:
- EVE Online Quantum Rise (gewoon bij alles geantwoord ook fantasy :))
- EVE Online Apocrypha (most anticipated MMO, de laatste vraag)

Stem! O-)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
tudeLati schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:33:
Lol, een navymega die Hammerhead I gebruikt :P dat is meer comedy killmail op het aandeel van de aanvallende partij
ja k had op dat moment geen hammers T2 fitted :P, is eigenlijk me mission boat :P, was in de buurt dus :) ff snel warp disruptor fitted (die ik niet kon gebruiken)

en verder waren we de verdediginde vloot :P

ik zat bij de gate, die ezel valt me aan, een friend van me begint me te neuten, en me corp mates zaten aan de andere kant van de gate, eerst die neuter gesloopt daarna hem :) (eerst zijn rigged apoc), komt ie terug, slopen we z'n nightmare :P

die kerel had in 1 dag tijd 2 rigged apoc's & nightmare verloren... en hij had gewoon nog 7 fitted nightmares over, want seconde daarna komt ie weer in nightmare... was gewoon ziek, mjah hij is ex-0.0 en met wat leuke drops kan je dat miss voor elkaar krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het is niet zo dat je in 0.0 alleen maar bergen ISK verdient hoor :D Ook daar moet je goed je best doen! En een aantal nightmares, dat kost je gewoon enorm veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baghayn
  • Laatst online: 24-08 15:49
Hehehe, bruggetje naar fail fits:

http://www.battleclinic.c...page=2&filter=losses#mail

Een corpmaatje van toen, ik quote: We don't have to worry when we go into low-sec anymore. I gonna take it for a test-drive just now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol die moros :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Niet online
Ik vlieg zelf geen gallente, maar ik dacht altijd dat gallente armor tanks waren, en helemaal niet zo goed zijn in shield tanking.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Je kunt een moros heel leuk shield tanken hoor, alleen is dit niet de manier hoe :P

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is gefit als een veredelde mission runners raven. 8)7 cap boosters om de shield hardeners en guns te laten draaien?

[ Voor 41% gewijzigd door rapture op 19-01-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb dan na lang twijfelen toch beslist om door te gaan met eve en me er eens volop op toe te leggen. Ik heb m'n accountje van een goeie 6 maand geleden terug geactiveerd door die gratis dagen daar :) en ben van plan om terug wat time bij te kopen. Ik ben nu mijn mining skills wat aan het verbeteren. Maar nu had ik wat vragen ivm met mining enzo.

Ik heb ondertussen al wat guides gelezen over mining enzo maar vraag me nu toch af wat een goed schip voor een beginnende miner is? Ik ben niet van plan om me hier vollop in te specialiseren maar gewoon als een beginnende inkomst zeg maar. Dit missies van die agents is ook niet altijd alles dus wilde dit eens doen :).

Ik was eigenlijk van plan om met mining mijn skillups naar datacores te financieren :). Ik heb hier van begrepen dat dit een winstgevend zaakje is,vraagt wel iets of wat van learning (ong 26 dagen) dacht ik van waar ik nu zit. Met dit winstgevend zaakje :), zou ik dan een beetje een moneybuffer willen opbouwen om dan zo naar full miltary te kunnen.

Dus zoals reeds gezegd wat is een goed mining schip om mee van start te gaan. Ik heb momenteel een punisher(dacht ik dat ie zo hete) en een bestower. Vind vooral de bestower wel handig door zijn grote cargohold om te minen ,maar aangezien er nog altijd maar één mining laser op past is dit nu toch ook niet alles, gaat zo traag...

Dus graag wat advies mense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Baghayn schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:01:
Hehehe, bruggetje naar fail fits:

http://www.battleclinic.c...page=2&filter=losses#mail

Een corpmaatje van toen, ik quote: We don't have to worry when we go into low-sec anymore. I gonna take it for a test-drive just now...
Famous last words:
"Let's try this"

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je wat wilt minen moet je voor een mining barge skillen. Data cores zijn tegenwoordig niet meer echt veel waard.
Ik vlieg zelf geen gallente, maar ik dacht altijd dat gallente armor tanks waren, en helemaal niet zo goed zijn in shield tanking..
Gallente hebben meer mids dan amarr, dus hebben ze redelijk wat schepen waar je als alternatief een shield tank op kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
39000 users online vandaag :x
Nog nooit eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16
Crashcat schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:39:
39000 users online vandaag :x
Nog nooit eerder gezien.
Op een zondagmiddag/avond ligt het meestal rond de 45k users iirc.....

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
GamemasterByte schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:09:
[...]

Op een zondagmiddag/avond ligt het meestal rond de 45k users iirc.....
3 weken geleden was dat nog zo rond de 34000.
Server was vandaag al vol bij 39000.

Misschien zit er wel een waarheid in dat er meer mensen langer en meer zijn gaan gamen door de 'kredietcrisis'.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.