En toen zat ik in 0.0, twee jumps van low sec vandaan waarbij in het midden een camp is, gelukkig is het npc 0.0, dus kon ik docken in mijn ferox.
We waren met small gang (15 man ofzo) met sniper hacs/bcs/wat tackle wat aan het roamen. Paar kills gekregen, nog een andere gang tegengekomen die ongeveer even groot was, zij hadden meer range, maar gingen ervan door toen een andere blue gang op hun jumpte en eentje te grazen namen. Wij gingen lekker verder, en hadden te laat door dat die 60 vijanden richting ons kwamen. Dus toen was de terugweg afgesloten, en was het rennen met vijanden achter ons.
Ik maakte een foutje, en klikte op allign ipv warp, en voordat ik het in de gaten had waren twee red interceptors ook al in warp met mij. Bij de designation gate komen ze eerder uit warp dan ik, en het leek mij slecht idee om te jumpen. Ik begin maar met warpen naar random target in systeem, en leuk genoeg jumpte beide interceptors, voordat de volgende aankwamen was ik in warp en ervandoor.
Nadeel was wel dat ik nu van gang was afgesneden (totaal 2 schepen verloren maar geloof ik). Ik een tijdje wachten, en toen ook maar die route gedaan. Ging redelijk aan het begin, maar toen jumpte ik in een ushra khan pulse harbinger terwijl ik in mijn rail ferox was, geen schijn van kans dus. Echter aangezien ik geen harbinger setups ken zonder warp disruptor, had hij of bagger setup of vergat hij gewoon om hem te activeren, ik was in ieder geval verbaasd toen ik in warp ging, meerdere mogelijke gates waar ik naar toe ging, en hij volgde in ieder geval niet naar het volgende systeem.
Toen ging het weer een tijdje goed, alleen bij de laatste 0.0 jump (ik was vergeten in pvp clone te gaan, dus zit in +4 clone en die ferox maakt me niet veel uit, wil mijn clone niet verliezen), bleken er 8 atlas ofzo aan het campen te zijn. Toen maar mijn redelijke nieuwe overload skills gebruikt. Terug naar gate met overloaded mwd and invulns (damage viel wel mee uiteindelijk die ze deden). Als ze al een scram hadden was het te laat, ik jumpte terug en ondanks dat 1 niet geaggressed was, jumpte hij niet mee.
Dus nu zit ik vast ergens in 0.0, zonder vrienden in de buurt, in een +4 clone naast een systeem dat regelmatig gecamped wordt
Terwijl nadat ik de fleet was kwijtgeraakt in safe zat, was de fleet ontkomen aan de reds, en kwamen ze in een systeem met een cyno actief. Scout ging ernaar toe, en zag een megathron (die de cyno niet had aangemaakt maar er wel was). Dus FC besloot ernaar toe te warpen, terwijl ze halverwege zijn report de scout ineens dat het bij een deadstar POS is

. Iedereen kon er op tijd vandoor gaan, met het vriendelijke verzoek om in het vervolg zulk soort details eerder te melden
[
Voor 9% gewijzigd door
Sissors op 18-12-2008 22:40
]