[PC][MMORPG] EVE-Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Eve boek is 1 van beste boeken die ik gelezen heb, en ik heb er veel gelezen.

Sommige andere vonden het ook geen geweldig boek op fora, maar het commentaar dat het saai is heb ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:39
Heeft iemand trouwens ervaringen met het grinden van R&D missies in empire voor LP om daar datacores mee te kopen :? Schijnt luceratief te kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen je nog T2 bpo's kon winnen was het best wel lucratief ja. Nu is het een leuke bijverdienste om datacores te scoren en gebruiken/verkopen. Want je hebt ze nodig om T2 bpc's te researchen. Dus als je ze zelf ophaalt bij een agent bespaar je die kosten. En aangezien je toch de skills moet trainen om te kunnen researchen krijg je er bijna automatisch die agents bij (als je standing hoog genoeg is).
Maar als je van agent wisselt moet je ook wel al je research punten opmaken aan datacores want die neem je niet mee naar een nieuwe agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die punten zijn dus niet gebonden aan de corp waar je die missies voor doet? Ik wilde namelijk voor Ishukone of Lai Dai die missies gaan doen, al moet ik dan wel beginnen bij óf slechte Level 2 agents of goede Level I. Natuurlijk zit ik binnen no time op level 3 of 4 agents, maar als je dan 'n aantal keer moet wisselen ben je al snel 2 weken verder voordat je 'n goede agent gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00
De_Bastaard schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:17:
Die punten zijn dus niet gebonden aan de corp waar je die missies voor doet? Ik wilde namelijk voor Ishukone of Lai Dai die missies gaan doen, al moet ik dan wel beginnen bij óf slechte Level 2 agents of goede Level I. Natuurlijk zit ik binnen no time op level 3 of 4 agents, maar als je dan 'n aantal keer moet wisselen ben je al snel 2 weken verder voordat je 'n goede agent gevonden hebt.
Helaas, je krijgt ze van een corp en bij die corp moet je ze ook besteden. Het wordt pas lucratief als je level 3/4 r&d agents aan kan, in combinatie met de projectmanagement skill voor meerdere r&d agents tegelijk. Vraag anders na bij de nederlander in ZZK, die doet eens in de zoveel tijd een verzamelrondje bij al zijn r&d agents en heeft dan weer een leuke collectie cores. Enige wat mij ervan weerhoudt is het grinden voor die corps, komt meestal neer op hauling missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Los daarvan iig in The Forge zijn NPC met research agents beroerd ver uit mekaar geplaats.
Lai Dai lvl 2-3 ligt redelijk bijmekaar (idd allemaal cargo vnm) en lvl4 een heel stuk verder.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja ach ik dacht er aan om gewoon een jump clone te maken in empire en eens in de de zoveel tijd wat ISK te maken met die cores :)

Die skills zijn inderdaad ook 'prijzig', zag wat getalletjes van 10mil voorbij komen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dat zijn niet de datacores maar de decryptors die zo duur zijn.
Datacores kosten meestal in de region 150-400.000

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
R&D agents zijn het zeker waard ik krijg van de betere +80 punten per dag, als je er daar 4 van heb lopen dan word dat toch al snel bijna 200 cores per maand, goeie core kost al snel 300k dus dat is 60 mill per maand.

Leuk extratje omdat je er toch niet al te veel voor hoeft te doen.
Als je ook nog de skills heb en de standings voor een pos in een .5 system dan word het pas echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels een paar maanden huurling. Is toch wel een erg prettige levensstijl: véél PvP, en daarvoor naar resultaat betaald worden. Hoeveel je uitgekeerd krijgt ligt aangerichte schade en efficiency.

Één van de meest schitterende zaken is wanneer doelwitten na verloop van tijd desintegreren. Mooiste voorbeeld was twee maanden terug: een Empire alliantie met ongeveer 150 piloten was na 2 dagen gewoon weg, in losse corps en piloten naar npc corps, om nooit meer terug te keren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:15:
Ben inmiddels een paar maanden huurling. Is toch wel een erg prettige levensstijl: véél PvP, en daarvoor naar resultaat betaald worden. Hoeveel je uitgekeerd krijgt ligt aangerichte schade en efficiency.

Één van de meest schitterende zaken is wanneer doelwitten na verloop van tijd desintegreren. Mooiste voorbeeld was twee maanden terug: een Empire alliantie met ongeveer 150 piloten was na 2 dagen gewoon weg, in losse corps en piloten naar npc corps, om nooit meer terug te keren.
ach, ik heb wel ergere dingen gezien :) Complete 0.0 alliances die pleite gaan bijvoorbeeld. Als je maar lang genoeg hard aandringt breekt het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tja als je mission runners gaat wardeccen dan zijn ze juist slim als ze er gewoon mee kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat bezoek gehad van 'angry russians'.
Wij met 20 caps aan't pos bashen komen zij met 120 man aanzetten en schieten de support af en gaan op hun gemak een paar caps en een mom slopen. Niet echt handig. Paar van die SDG guys ken ik nog van toen ik tegen RUS aan't knokken was.
Is wel goed voor de economie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zo dan, nog 4 dagen en 9uur voor Caldari Cruiser V ! :D

Dan nog gauw even Signature Analysis doen, en dan op naar Recon >:)
Kan voor de rest een recon eigenlijk al T2 fitten, alleen de skill zelf mis ik nog :+

[ Voor 25% gewijzigd door De_Bastaard op 06-12-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 16:15:

Klinkt erg leuk :) . Wardeccen en carebear hunten is op zichzelf al leuk, er voor betaald krijgen is helemaal prachtig.
Hoeveel krijg je nu betaald voor het slopen van een corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helghast. schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:38:
[...]

Klinkt erg leuk :) . Wardeccen en carebear hunten is op zichzelf al leuk, er voor betaald krijgen is helemaal prachtig.
Hoeveel krijg je nu betaald voor het slopen van een corp?
Da's heel verschillend van geval tot geval. Het is wel miljardenwerk. Uitkeer per piloot is prestatie-afhankelijk, gebaseerd op killboard-statistieken. Ja, da's niet perfect, maar blijkt heel praktisch en goed genoeg. Ik maak op persoonlijk op de meeste 'contracts' winst. Het PvP'en financiert zichzelf dus, da's prettig.

Wel heb je soms een wat saaier contract, da's gewoon je plicht doen en doorgaan. Het wisselt sowieso lekker af, hele diverse doelwitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:52:
Tja als je mission runners gaat wardeccen dan zijn ze juist slim als ze er gewoon mee kappen.
Dat komt naar mijn weten niet voor. Is ook wel logisch: wie stoort zich genoeg aan een groep mission runners om merc's in te huren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Oké geen mission runners maar miners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:24:
Oké geen mission runners maar miners...
Die vallen ook niemand lastig. We worden meestal juist ingehuurd tegen PvP'ers, die anderen lastig vallen. Die anderen betalen dan. Geld moet ergens vandaan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heeft iemand trouwens misschien interesse om een extra character aan te maken, en daarmee onze corp te joinen? Ik zit nu met 'n dude van school in een corp, beide onder de 1miljoen SP en we willen een T1 frig pvp corp beginnen! Beetje random war declaren op andere corps :+

Wardecs worden betaald door onze normale chars, aangezien deze nooit echt veel ISK zullen verdienen met 800k SP *D

Is allemaal for fun and giggles, voor als je eens ff wat anders wilt dan je normale corp/alliance dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Mochten er nog nieuwe mensen beginnen met spelen, wij bestaande spelers kunnen trials van 21 dagen weggeven i.p.v. de standaard 14. Wil je 7 dagen extra trial mail me dan even op het adres in mijn profile (ik kijk niet dagelijks in dit topic namelijk) dan zal ik je een invite sturen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

De_Bastaard schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:13:
Heeft iemand trouwens misschien interesse om een extra character aan te maken, en daarmee onze corp te joinen? Ik zit nu met 'n dude van school in een corp, beide onder de 1miljoen SP en we willen een T1 frig pvp corp beginnen! Beetje random war declaren op andere corps :+

Wardecs worden betaald door onze normale chars, aangezien deze nooit echt veel ISK zullen verdienen met 800k SP *D

Is allemaal for fun and giggles, voor als je eens ff wat anders wilt dan je normale corp/alliance dingen :)
Kheb wel een alt liggen. Maar kun je dan niet beter random scrapheap vloten gaan volgen?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

bangkirai schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:36:
Als je 2 goeie mining gangleaders heb en 2 orca's.
Dan zet je 1 iemand op wing booster en de andere op squad booster of zoiets?
Als ze dan niet tegelijk warpen, wordt de bonus toch automatisch van de één of van de ander gepakt?

Maar ja, je kaart dus al een probleem aan, waardoor ik voorlopig nog niet aan een orca zit te denken.
Bang, zal dit vanavond uitproberen bij corpmine. Heb ontdekt dat de Orca met zijn 3% bonus net even beter zit dan een commandship. In icemine bijvoorbeeld scheelt het 1 seconde op level 4 wat betekent dat level5 trainen wellicht intressant is. Grote nadeel is idd hoe behou je je bonus.

Blijft een vreemd verhaal, een schip wat wel moet docken commandbonussen te laten geven en om het te behouden kan je de hauler functie niet gebruiken tenzij je indys heen en weer laat vliegen en de Orca als warp-in punt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MM schreef op maandag 08 december 2008 @ 01:07:
Mochten er nog nieuwe mensen beginnen met spelen, wij bestaande spelers kunnen trials van 21 dagen weggeven i.p.v. de standaard 14. Wil je 7 dagen extra trial mail me dan even op het adres in mijn profile (ik kijk niet dagelijks in dit topic namelijk) dan zal ik je een invite sturen.
Ah jammer, heb gisteren de 14 dagen trial geactiveerd. Nouja we kijken wel.. als ik niet genoeg heb aan 14 dagen gooi ik wel een maandje abo tegenaan ;)

Vind het best complex nog tot nu toe! Maar heb er ook nog niet echt goed voor gezeten. Ik ben benieuwd of dit spel me een leuke uitdaging brengt :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
MazeMouse schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:48:
[...]

Kheb wel een alt liggen. Maar kun je dan niet beter random scrapheap vloten gaan volgen?
Kan ook, maar toevallig had die gozer nog 'n corp 'over' en hadden we het idee om gewoon wat interessante corps ofzo te wardeccen en er misschien wat isk uit te slepen 8).
Of, als we genoeg man bij elkaar krijgen ... te roamen door lowsec ofzo :D

Even wat anders, heeft iemand toevallig een leuke high-sec gank fit voor een Raven? Ik kan alleen T1 Torps of T1 cruise's fitten, verder wel alle T2 damage mods, T2 shield mods behalve t2 booster en t2 amplifier. Ik wil proberen een zo groot mogelijke tank te krijgen om bijv. Badger mkII's te poppen.

[ Voor 24% gewijzigd door De_Bastaard op 08-12-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
De_Bastaard schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:12:
[...]

Kan ook, maar toevallig had die gozer nog 'n corp 'over' en hadden we het idee om gewoon wat interessante corps ofzo te wardeccen en er misschien wat isk uit te slepen 8).

Even wat anders, heeft iemand toevallig een leuke high-sec gank fit voor een Raven? Ik kan alleen T1 Torps of T1 cruise's fitten, verder wel alle T2 damage mods, T2 shield mods behalve t2 booster en t2 amplifier. Ik wil proberen een zo groot mogelijke tank te krijgen om bijv. Badger mkII's te poppen.
beetje zonde van de raven ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nou nee, als je voor een paar honderd miljoen aan BPO's zou looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Beetje zonde van de shield mods? Als je gaat suicide ganken laat die dan maar achterwegen. Doe paar target painters, webs and warpjammers in mids, concord perma jammed je toch. En binnen een seconde ben je voorbij.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 08-12-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ja hoorde ik net al ja, mids volknallen met sensor boosters en painters, lows vol met t2 damage mods en dan knallen maar :p

Je hebt iets van 20 of 30sec voordat concord mee komt spelen, dan moet je wel al het een en ander gepopt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
De_Bastaard schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:12:
[...]

Zodra concord verschijnt permajammen ze jou, je drones, neuten ze je en schieten je af in 1 enkel salvo. De raven is een crap gank schip, als je wil pvpen of ganken train turrets. Raven is een carebear schip geen ganker, gebruik een brutix, thorax of vexor.

Als je een vriend heb die ook zin heeft in iets geks zoek een mining corp, liefst een stelletje noobs die met 5 hulks rond 1 can liggen. Bookmark de can met een rookieship, pak de BS (8 highs) align naar de belt, fleetwarp en zodra je land activeer alle 8 smartbombs. Eindeloos plezier als je ze allemaal opblaast het is nog veel leuker als je ook de pods heb.

Van die 20 a 30 sec klopt geen hol meer van, het is onder de 10 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

BS met smartbombs is de moeite niet tenzij het idd n00bs zijn die met zijn 5!en rond 1!jetcan liggen en direct voor een Hulk hebben getraind en niks anders...

Wat klopt er namelijk niet aan deze misvatting;

- zelden hangen er zoveel mensen rond 1 jetcan aangezien 5 Hulken dat ding in <1 min vol hebben.
In de tijd dat jij je rookieship inwarpt, bookmarked, terugkomt zijn er volgens deze misvatting al 10 cans gejetted.

- er zijn nog maar weinig mensen die een Hulk direct trainen, meestal is het een behoorlijk voortraject wat ze getraind (moeten) hebben. Een aantal sukkels slaat dan shield mgt en shield res over, maar zelfs dan nog kun je aardig wat dmg opvangen.

- als het een corpmine is, dan hangt er altijd wel defense bij... ja die pak je wel met je smartbombs :D

Vorig jaar hadden we een smartbomber BS in een icebelt die midden tussen de macks en hulks van een corpmine sprong. Dikke lol, dit was dus nog voor Concord response 10x sneller was, echter hij werd direct gepopped. Na het vuurwerk waren alle Hulken en Macks er nog, alleen een Wolf defense bootje had het niet overleefd en een hauler (wat net een nieuwe speler was).

De lol kan ik niet beoordelen van suiciden, vind het niet intressant, echt je moet tegenwoordig zoveel moeite doen om zoiets te bereiken. Wanneer je 6 frigs hebt, haal je een hulk neer. Dan is je kosten/baten verhouding correct. Maar met een smartbomb bs haal je de kosten er echt niet meer uit tenzij je echt stomtoevallig struikelt over een situatie als in de misvatting hierboven omschreven en de spelers voldoen aan de 2 'maren' die ik heb opgeschreven.

Maargoe, ik reken het begrip 'tijd' ook mee in mijn kosten/baten berekening en heb om diezelfde reden totaal geen begrip voor mensen die een gatecamp doen of de hele avond in Jita voor een station hangen te blobben, of rondvliegen tot ze eens wat roods tegenkomen... 0.0 fleets, ja, de rest... zonde van mijn tijd. :)

Heerlijke nostalgie trouwens om weer eens aan die smartbomber bs te denken vooral omdat het het afscheid was van een corpie en die toevallig nu ook weer net (op zee) weg is. Dat was nog eens een grandioos vuurwerk als afscheid! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Helghast. schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:39:
[...]

Zodra concord verschijnt permajammen ze jou, je drones, neuten ze je en schieten je af in 1 enkel salvo. De raven is een crap gank schip, als je wil pvpen of ganken train turrets. Raven is een carebear schip geen ganker, gebruik een brutix, thorax of vexor.

Als je een vriend heb die ook zin heeft in iets geks zoek een mining corp, liefst een stelletje noobs die met 5 hulks rond 1 can liggen. Bookmark de can met een rookieship, pak de BS (8 highs) align naar de belt, fleetwarp en zodra je land activeer alle 8 smartbombs. Eindeloos plezier als je ze allemaal opblaast het is nog veel leuker als je ook de pods heb.

Van die 20 a 30 sec klopt geen hol meer van, het is onder de 10 geworden.
Het gaat mij er om dat ik misschien wat faction items etc kan krijgen uit zo'n hauler... daarom dacht ik een Raven met torps, sensor boosters en painter, die moet toch wel binnen no time met een hauler kunnen afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
een hauler heeft een te lagen sig om in een keer te poppen met cruise en al helemaal met torps.
Koop een stealh bomber fit een targeter cargo en shipscanner, mischien vind je ooit een mafkees die met faction mods aan het autopiloten is.

2 cycles op 2*8 EM smarty's leverd 9600 damage dat is genoeg, naast het feit dat resist skill pas mee gaan tellen als je een resist mod fit niet daar voor. Als je hulks pakt in caldari/gallente space veel kans dat ze geen em resists hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dus met een bomber 'n grotere kans om een hauler te poppen?
ik was niet van plan het alleen te doen overigens, maar met 3 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Maar wat is de kans dat je een hauler tegenkomt met faction erin?
Of bedoel je zo'n NPC cargo fleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er zijn altijd wel figuren te vinden die hun spulletjes in high sec willen haulen met 'n normale hauler... bedoel dus niet een NPC cargo fleet, maar echt een player met duur spul aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Rudolf op 09-12-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan probleemloos 3 TPs fitten op een raven, ik denk dat je dan meer schade doet dan met een stealth bomber.

En raven is ondanks missile changes nog steeds hardstikke goed gank ship, alleen amarr bs overschaduwen alles een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat vinden jullie overigens van een drake voor dit soort praktijken in lowsec? Dus met 'n aardige shield tank en heavy assault missiles? Ik heb een fit waarmee ik 292dps doe, en 65k EHP heb. Daarmee kan ik wel een aantal sentries tanken volgens mij ?

En in lowsec kan ik het beter uitproberen dan meteen in highsec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentries doen alle soorten damage, dus zorg dat je resists in ieder geval boven de 75% zitten. Je moet immers de sentries en de andere speler tanken. Drakes heb ik in ieder geval erg veel gezien bij low-sec gatecamps, vaak met faction missiles. Leuk bootje om me te campen, maar solo tegen een BS is de Drake redelijk zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Moet eigenlijk iemand bij me hebben die mijn shield repped... >:)

Overigens Zeepkist, jij zit toch bij mij in de alliance of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard, dat klopt LST --> ED, shield reppen wordt een probleem aangezien je dan ook een flag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat voor flag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Ik heb alles wat hiervoor staat niet echt gelezen, maar ls je een criminal RR'd krijg je ook criminal flag, als je iemand RR'd die een war heeft kun je ook beschoten worden door degene waarmee ze een war hebben.

Voor remote reppen krijg je geen agression timer OID, je kunt dus nog gewoon uitloggen, jumpen en docken.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard

Verwijderd

Leuk artikel voor de -10'ers onder ons, over hoe jullie gewoon in 1.0 kunnen ganken met hulp van de nieuwe Orca:

http://www.eve-tribune.com/index.php?no=3_49&page=4

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

We hebben een nieuw schandaal !

Op het Duitse eve-o forum was er een post van iemand die gebanned was wegens een exploit met moon mining reactors. Een paar uur (en veel gedelete posts) was ook het officiele eve-o forum verwittigd van het bestaan van een exploit en dat daar actie op ondernomen was. De claim op het duitse forum was dat deze bug al jaren bestond en diverse allianties er biljoenen mee verdiend hebben.

Wat ik er uit op kan maken was het mogelijk een reactie te starten die zonder nieuwe grondstoffen te verbruiken output bleef maken.

Normaliter is het als volgt:

1: Moon Harvesters verzamelen grondstroffen
2: Reactor met een Reaction Blueprint maakt van verschillende grondstoffen een geavanceerde grondstof
3: Geavanceerde grondstoffen maken met T2 component blueprint T2 onderdelen
4: T2 onderdelen en T1 module/schip en T2 blueprint maken T2 module/schip

Als het inderdaad zo werkt als geclaimed kon je stap 2 doen zonder de grondstoffen uit stap 1. Je zette een keer een reactie aan met grondstoffen en met wat geknutsel bleef de reactie eindeloos produceren. Er was dus veel en veel meer T2 zooi in de economie dan er eigenlijk grondstoffen voor waren in de beperkte hoeveelheid Moons die de zeldzame mineralen zoals Dysprosium leverden.

Afhankelijk van de schaal waarin dit werd ge-exploit en of het bovenstaande klopt kan er flink wat consequenties zijn hieraan. Massa's isk verwijderd, mensen in belangrijke posities ge-permabanned en misschien een grote daling in het aanbod van T2 spullen en de daarop volgende stijging in de prijzen. Speculanten zijn al massaal bezig de prijzen op te drijven, iemand op eve-o suggereerde al dat dit een experiment is van de CCP econoom om de impact van geruchten op een grote economie te onderzoeken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Moet zeggen dat dat me nog nooit gelukt is en dat met een dubbelle hypersenaptic fiber setup in syndicate, de reactor had gewoon 2 grondstoffen nodig om te werken ^^ anders had ik nu wel een gepimpte Mom gevlogen.

• Sissors
  • Niet online
Tja op dit moment gaat de helft van eve o forums compleet emo dat t2 prijzen enorm zullen stijgen, andere willen compleet eve resetten (lol), maar er is nog geen enkele reden om aan te nemen dat het inderdaad een significante invloed op de economie heeft gehad.

• De_Bastaard
Maranno schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:20:
Moet zeggen dat dat me nog nooit gelukt is en dat met een dubbelle hypersenaptic fiber setup in syndicate, de reactor had gewoon 2 grondstoffen nodig om te werken ^^ anders had ik nu wel een gepimpte Mom gevlogen.
Of 2 :p

Anyway... na lang wachten:

08:13:22 Notify Training of the skill Caldari Cruiser lvl 5 has been completed.
:9~ :9~ :9~

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
De_Bastaard schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:36:
[...]

Of 2 :p

Anyway... na lang wachten:

gefeliciteerd :+

moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn falcon :D

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

De_Bastaard schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:36:
[...]

Die heb ik alweer een tijdje. Maar daar moet ik wel bij vermelden dat ik dan weer niet de vereisten heb voor willekeurig welk T2 gebeuren :P

sudo apt-get rekt

• De_Bastaard
Moet nu alleen nog Signature Analysis V en Recon voor 'n Falcon. Maar ach, het begin is er :p
Daarna weet ik nog niet wat ik ga doen, eigenlijk wil ik wat gunnery voor wat fun in een ferox :)

[ Voor 35% gewijzigd door De_Bastaard op 11-12-2008 10:48 ]

Verwijderd

Wat meer concrete informatie zou wel wat prettiger zijn.
Op scraphead zeggen mensen dat deze bug al jaren bekend is en dat er niets aan is gedaan. Bug reports en petities hierover bleken niet te worden afgehandeld. Er schijnt met de database zijn gerommeld want de historie van ferrogel is in bepaalde regionen gewist.
Nu kan je van alles zelf wel verzinnen maar dat lijkt me op dit moment niet echt zinvol. En een CSM zei ook al dat zij wel gaan proberen er meer te weten van te komen maar dat ze uit ervaring weten dat CCP heel erg stug is met informatie geven.

• CopyCatz
Update by Customer Support:

On December 7th 2008, a date which will live in infamy, a petition from a concerned player alerted us to a serious problem with Starbase reactors. The petition had been filed five days earlier, a far longer waiting time than we can accept with our current queue status and we have now taken measures to fix that. We immediately started investigating the issue and found that there was indeed a problem and that it was being exploited to gain unfair advantages.

We discovered seven corporations with multiple Starbases set up for the express purpose of exploiting the issue. Three of those corporations were members of two alliances. We took immediate action against the offenders and banned over 70 accounts and destroyed all the Starbases run by the corporations in question. All the offending corporations are now effectively inactive as a result of our actions.

The corporations were producing high end materials for T2 production. Working with the Research & Statistics team we have established that the effects on the markets have been considerable and far reaching. The effects of our actions against the exploiters will also be felt on the market as the production of the materials has been cut substantially. However, supply should increase again once players have mastered the alchemy process.

We are still conducting operations to deal with this matter and we will keep you posted on the progress and results as things develop.

Goh, wat een toeval dat alchemy net op de rol stond...

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Met andere woorden:
"We wisten het al veel langer maar wilden er niks aan doen om teveel gezeik te voorkomen dus vinden we iets uit dat ongeveer hetzelfde werkt maar dan wel officieel zodat we nu deze bug kunnen fixen zonder iedereen pissed off te maken.

Owjah, iedereen die de bug misbruikte is nu de lul. Daag"

:P

sudo apt-get rekt

• AjDuLion
70 accounts gebanned jezus

enig idee of dit ook een van de powerhouses alliances gehit heeft ?

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Klinkt wel als iets dat ik zowel RAGoons als BoB+consorten zou zien gebruiken als ze er vanaf wisten dus het zou mij niks verbazen als er grote slachtoffers gevallen zijn.

(en poehee, wel 70 hele accounts...)

sudo apt-get rekt

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
een plaatje van een van de pos in kwestie: klik

Ik heb zo'n idee dat alle prijzen van T2 items/ships nu weer ontzettend gaan stijgen, dysprosium is nu alweer 30k isk/unit gestegen in jita..

[ Voor 41% gewijzigd door GamemasterByte op 11-12-2008 16:44 ]

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mwa, die prijsstijgingen vind ik niet zo'n enorme ramp. Wordt het idee van T2 weer wat exclusiever en kan een T2 gefit schip (of een echt T2 schip) weer gewoon HET VERSCHIL maken in een fleet ipv dat alles wat je tegenkomt T2 is.

sudo apt-get rekt

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
MazeMouse schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:48:
Mwa, die prijsstijgingen vind ik niet zo'n enorme ramp. Wordt het idee van T2 weer wat exclusiever en kan een T2 gefit schip (of een echt T2 schip) weer gewoon HET VERSCHIL maken in een fleet ipv dat alles wat je tegenkomt T2 is.
ik heb ook niet gezegd dat ik het erg vind >:)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

• Helghast.
Met maar 70 acounts zal dit niet zo'n grote impact hebben op de prijzen. Oorlogen hebben een groter effect dan die paar gasten die aan het cheaten waren.

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Helghast. schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:55:
Met maar 70 acounts zal dit niet zo'n grote impact hebben op de prijzen. Oorlogen hebben een groter effect dan die paar gasten die aan het cheaten waren.
Waarschijnlijk draaide die mensen van de 70 accounts wel een heel groot aantal POSes. Waarschijnlijk dus ook een groot deel van de markt.

When in doubt, Ctrl-Q

• Sissors
  • Niet online
Als t2 duurder wordt, gaan gewoon mensen downgraden naar meer dingen t1/named. En dan kan je denken dat t2 dan weer het verschil kan maken, maar op dit moment kan een faction BS (navy mega bijvoorbeeld, kost geen drol meer), ook al het verschil maken. Dus er verandert niks.

Ach een voordeel voor blasters en missiles als het echt veel duurder gaat worden. Beide wapen systemen hebben geen t2 ammo (dus wapens) nodig. Lasers kan je ook wel goed t1 doen, maar dan raak je wel het grote voordeel van scorch kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet goed waarom daar nu 70 accounts voor gebanned werden en enkele corps volledig gesloten werden. Ok, het was niet echt zuiver, maar vind dit nu wel heel drastisch om als maatregel uit te voeren. Uiteindelijk werd nergens iets vermeld van deze "exploit" en gebeurde alles in het spel zelf.. niet met 3rd party programs of zo. Zoals velen ken ik de EULA niet echt (buiten een paar bekende dingen uiteraard) dus misschien staat daar iets in dat dit een bannable activiteit maakt. De kern van de zaak is dat enkele mensen enorm rijk geworden zijn met activiteiten die, zonder aanpassingen, aanwezig waren in het spel. Zijn zoveel dubieuze activiteiten in Eve die mogelijk zijn en die je behoorlijk rijk kunnen maken.
Vind toch dat er weer een vies geurtje aan zit aan CCP's kant ook hoor.. Als het waar is (ALS!!) dat mensen reeds jaren geleden petitions verzonden hebben over deze POS-exploit, dan kan dat toch ook helemaal niet door de beugel dat het nu pas aangepakt wordt.
Iemand enig idee welke corps gesloten zijn? Heb al enkele semi-roddels gehoord (1 corp van Evoke bvb) maar had geen namen..

Edit: blijkbaar staan op volgende link enkele namen/corps die geband zijn.. http://www.kugutsumen.com/showthread.php?t=3428

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
inderdaad ik vind het flauw van ccp dat ze de players bannen maar ze wel van de exploit wisten..

aan de andere kant wie zegt dat ze het wisten etc.

wel weet ik zeker dat dit grote impact gaat hebben op de market en dat de rijke mensen nu nog rijker worde (alle t2 modules word nu als een idioot ingekocht in jita en omstreken)

ferrogel word als een idioot mee gescammed/in/verkocht.

laatste berekeningen van mij om met reactions te gaan werken schrok ik me dood zelfs de simpele reactions zijn nu opeens heel erg profitable geworden..

ik hoop/denk dat in een paar maanden de markt wel weer stabiel word maar voor nu is het een grote zooi geworden..

overgens heb ik sinds gisteren mn eigen freighter en man wat een uitkomst is dat.

ze zijn traag ja maar het verhuizen gaat nu een stuk sneller en ben er een stuk minder afhankelijk van andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bannen lijkt me wel het minimale wat je moet doen.
En corps sluiten. Als toch iedereen die erin zit is gebanned maakt dat ook niet zoveel meer uit.
Wellicht dat ze met nog meer informatie naar buiten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dus nu is volgens mij heel Ev0ke eruit :? Verbaast me eigenlijk dat er geen echte grote alliance hierbij betrokken was zoals BOB/Goon/RA etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Is dit niet misschien "intended" nu door de CCP economist?

maak een crisis in eve net zoals er het money problem in het echte leven is?
angel00008 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 10:40:
inderdaad ik vind het flauw van ccp dat ze de players bannen maar ze wel van de exploit wisten..

aan de andere kant wie zegt dat ze het wisten etc.

wel weet ik zeker dat dit grote impact gaat hebben op de market en dat de rijke mensen nu nog rijker worde (alle t2 modules word nu als een idioot ingekocht in jita en omstreken)

ferrogel word als een idioot mee gescammed/in/verkocht.

laatste berekeningen van mij om met reactions te gaan werken schrok ik me dood zelfs de simpele reactions zijn nu opeens heel erg profitable geworden..

ik hoop/denk dat in een paar maanden de markt wel weer stabiel word maar voor nu is het een grote zooi geworden..

overgens heb ik sinds gisteren mn eigen freighter en man wat een uitkomst is dat.

ze zijn traag ja maar het verhuizen gaat nu een stuk sneller en ben er een stuk minder afhankelijk van andere mensen :)
De_Bastaard schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:18:
Dus nu is volgens mij heel Ev0ke eruit :? Verbaast me eigenlijk dat er geen echte grote alliance hierbij betrokken was zoals BOB/Goon/RA etc.
ach misschien hadden ze een alt corp ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch2007 op 12-12-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Allianties die zelf moons hebben met duur spul verliezen er net zo hard op als er een eindeloze stroom op de markt komt. Een alliantie zoals Ev0ke die graag met duur spul rondvliegt maar geen eigen space heeft is degene met het meeste baat bij de exploit en de logische verdachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens:

Afbeeldingslocatie: http://clip2net.com/clip/m9078/1229024416-clip-27kb.png

Beetje lame om dan nu nog mensen te gaan bannen, als het al in 2005 bekend was :X

[ Voor 34% gewijzigd door De_Bastaard op 12-12-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

gevonden in het topic van scraphead challenge en intressant inzicht in het POS exploit gebeuren.

dit geeft mij reden te zeggen dat het een grijs gebied is, maar het blijft een exploit en de bans zijn correct.
eveneens doet onderstaande bevestigen wat velen al vermoeden, T2 is compleet gebouwd op lucht en CCP zal alles opnieuw moeten berekenen.

==========

Hello Every one

I would like to tell you a short eve story
Today all of my EvE Online accounts were banned
I was sure that this day would come.
What surprises me is that it took CCP this long to catch up with me.
Even though they knew about it.

But now to the story:

The time is November 2004.
The EvE Universe is excited about the Starbase patch.
The new System Sov. is introduced.
The face of Eve has changed.
How right they are.

Two weeks after Patch day we built our first POS.
We wanted a piece of the moon mining pie and also wanted to figure out how it word as none of us knew exactly.
After our first try we were aggravated that we could get it working and decided to try again the next day to finish our project.
The next day to our amazment we found that the silos in our unfinished POS chain were full. After a short time we found out the reason for this phenomenon.
The POS system was BUGGED.
Of course a petition was sent to CCP to make them aware of this situation and the answer was sobering.

“Your petition has been received” CLOSE

But the phenomenon was still there.
After a week we decided what to do.
We built a POS network that included over a dozen POS’s in lowsec and checked the market prices. After a short look we decided on Ferrogel and Fermionic Condensates.

The Story today.

The expanse of this so far is probably lost on most people so I would like to make a few facts clear.
In the past 4 jears we are talking about ISK in value of 2.500.000.000.000 ISK to 3.000.000.000.000 ISK.
That’s 2500 – 3000 billion.
Everyone that owns a T2 item can bet that it was build in part from resources due to this phenomenon.
At this point I would like to thank CCP for making it possible to buy GTC’s with ISK.
So much about us.

What the other 3 large alliances did with this knowledge is unknown to me.
But I can tell you that we’ve sat with coverts in front of POS chains and watched it happen.

Titans are expensive !

In closing.

Some I’m sure will say “well are you proud of yourself?” or “You cheater-exploiter”
I only have one thing to say to that.
.
This issue allowed me to play Eve how and when I liked.
It didn’t matter what item or what happened in Eve. I spent ISK with out thinking about the price.
I haven’t paid a cent for any of my Eve accounts for 4 years now.
And have had many amusing moments reading posts in EVE-O.

I don’t know you and to be honest Eve and most of you I could care less about.
But my thanks go out to you all, you were wonderful statistics on this virtual stage.

Regards,

The Writer

--------------

And the bug still work at singularity.
Now the big question . And the chinese server ?

Beholder
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/3650/reactiongf1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De_Bastaard schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:30:
Overigens:

[afbeelding]

Beetje lame om dan nu nog mensen te gaan bannen, als het al in 2005 bekend was :X
Dat was een topic over de beruchte 'passive targeters schieten in POS shield' bug (als die ooit bestaan heeft en het niet desynchs waren). Heeft niets te maken met waar het nu over gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door IJzerlijm op 12-12-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was maar één corp binnen Ev0ke die er gebruik van maakte denk ik.
Morsus Mihi is ook een corp kwijt hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Weet je toevallig welke corp MM verloren heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Naar mijn weten heeft MM geen corps verloren, niks op de MM forums en op de Oberon forums word er over gepraat en word verteld dat wij er niks mee te maken hebben.

Die 4 jaar is trouwens leugens, 4 maande geleden is er een grote stijging in bepaalde moonproducten op de markt geweest. Die gast is gewoon aan het janken omdat ze gepakt zijn. En die post uit 2005 gaat nergens over, hij zegt slachtoffer te zijn van een pos exploit de reactor bug kun je niet slachtoffer van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
IJzerlijm schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:53:
[...]Dat was een topic over de beruchte 'passive targeters schieten in POS shield' bug (als die ooit bestaan heeft en het niet desynchs waren). Heeft niets te maken met waar het nu over gaat.
Werkt nog steeds alleen is het nu een exploit en kan je daarvoor gebanned worden
Helghast. schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:02:
Naar mijn weten heeft MM geen corps verloren, niks op de MM forums en op de Oberon forums word er over gepraat en word verteld dat wij er niks mee te maken hebben.

Die 4 jaar is trouwens leugens, 4 maande geleden is er een grote stijging in bepaalde moonproducten op de markt geweest. Die gast is gewoon aan het janken omdat ze gepakt zijn. En die post uit 2005 gaat nergens over, hij zegt slachtoffer te zijn van een pos exploit de reactor bug kun je niet slachtoffer van worden.
die post gaat over de passive targeter bug die hierboven beschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Ik speel zelf geen Eve, maar door mis te klikken zag ik de discussie over de bug. Ongeacht of je een bug ontdekt of slachtoffer wordt van een bug als je vervolgens die dezelfde bug voor eigen winst gaat gebruiken dan neem je naar mijn mening welbewust het risico dat je op een dag niet meer mag meespelen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

squaddie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:
Ik speel zelf geen Eve, maar door mis te klikken zag ik de discussie over de bug. Ongeacht of je een bug ontdekt of slachtoffer wordt van een bug als je vervolgens die dezelfde bug voor eigen winst gaat gebruiken dan neem je naar mijn mening welbewust het risico dat je op een dag niet meer mag meespelen.
Tijd dat je EVE gaat spelen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
overheen gelezen, sorry daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ok, AF-fleets zijn massive fun! (AAAH BEES!)
En een prophecy zien neergaan alsof hij van papiermache is door een AF-Fleet is nog meer fun! :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe idd, nog wel eens leuk om in een mini-schip fleet rond te vliegen. Doet me denken aan vorige jaar, toen zijn we er eens op uitgetrokken met een fleet van 30 in een succubus.. Die dingen maken grotere schepen echt snel kapot :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
yared schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 12:34:

But now to the story:

The time is November 2004.

Two weeks after Patch day we built our first POS.
En dan het verslag uit de csm meeting met devs:

EyjoG was able to confirm exploits starting in March 2008, with the bulk of it becoming operational in May/June 2008.

Hoezo bagatelliseren. En die chief economy neem ik voortaan ook maar met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

en Attack frigs zijn nog redelijk cheap.
Als er inderdaad een prijsstijging komt van T2 door een lager aanbod van moon-mins verwacht ik nog wel gekkere setups.

Schaarste dwingt mensen tot creativiteit :D

CC: het duurde sowieso 4 dagen voor ze het in behandeling namen omdat de CCP medewerkers eerst hun vriendjes moesten waarschuwen iets anders geloof ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door yared op 16-12-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

AF's zitten bij mijn laatste check nog allemaal onder de 20mil :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dus jij gelooft cheaters wel en CCP niet? Oké...

Wij hebben zondag t2 frig + paar logistics cruisers + 2 interdictors gedaan, waarbij ik 1 van de 2 interdictors had, eerste keer dat ik hem gebruikt heb. Jammer genoeg konden we niet veel vinden. Een pve geddon hield het niet lang vol, en was onze eerste kill toen we al op de terugweg waren. We kwamen nog een paar CVA tegen die bezig waren een andere alliance member te redden in een systeem waar we toevallig tegenkwamen.
Op 1 zealot na gingen alle red ervandoor toen ze ons zagen, zealot warpte naar planeet toen onze inties op hem af kwamen. Ik ging er zo snel mogelijk achteraan, en kwam precies boven op hem uit. Toen ik bubble dropte warpte hij precies naar station, dus hij ontsnapte ook.

Daarna zijn we uit verveling maar naar HED gegaan. Systeem dat zo ongeveer constant gecamped wordt door AAA, maar nu ze met goons spelen een stuk minder. Was redelijk gelijkwaardig, aantal reds in system en grote van onze vloot. Vast niet iedereen actief van hun, maar wij hadden nauwlijks dps. Voor de zekerheid vielen we eerst alleen aan met mijn dictor en paar inties om hun te tacklen, rest van de vloot 2 jumps weg. Nog steeds ging hun gatecamp ervandoor toen ze paar inties zagen. Alleen 1 drake van hun zat in eigen bubbel en werd getackled.
Met inties en 1 dictor duurt het even voordat drake down is, dus rest van de vloot kwam ook eraan, maar drake was toch 50km van de gate ruim, en hij was door zijn shields heen, dus hoe zorgen de killmail whores ervoor dat ze nog op de killmail komen? (meeste frigs kunnen nog geen eens ver genoeg targetten). Dat was simpel opgelost toen 1 van onze logistics cruisers de drake begon te reppen zodat er meer mensen op de killmail konden komen :P

[ Voor 94% gewijzigd door Sissors op 16-12-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
http://dl.eve-files.com/media/0812/MNDS_AF1.wmv

BEEESS!!!

helaas geen fraps beschikbaar van de rapier/pilgrim/prophecy kill
furby-killer schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 16:16:
Dus jij gelooft cheaters wel en CCP niet? Oké...
helaas is ccp op sommige punten wel hun geefwaardigheid kwijt..

[ Voor 48% gewijzigd door AjDuLion op 16-12-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
geen pew pew dus niet interresant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ach eve community staat er vooral bekend op om emo te gaan zodra ze drie woorden lezen waar ze het niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Weekje geleden ook weer eens begonnen met eve. Meestal stop ik uit frustratie als ik de eerste keer gekilled wordt. Meestal had ik dan een veelste duur schip waar ik eigenlijk nog niet goed genoeg in kon vliegen. Deze keer heb ik de regel: "don't fly what you can't afford" wat strenger nageleefd. Ik maakte een domme fout tijdens een missie en verloor me schipje. Gelukkig was het maar een incursus en niet een veel duurdere cruiser of wat dan ook. Ik baalde wel effe, maar ben deze keer wel weer meteen doorgegaan en meteen die missie afgemaakt. Voelt goed! :D

ik weet zeker dat ik nu wel langer in eve blijf. Nu nog een leuke corp vinden die mij wat op weg kan helpen in eve. Het uiteindelijke doel is om te gaan pvp'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het wel proberen te relativeren maar feit blijft dat CCP tegen beter weten in het uit de hand heeft laten lopen. Laat ondergetekende nou net een van die mensen zijn die ze vaak zat heeft gewaarschuwd. Maar CCP zijn naief geweest en hielden de boel niet goed in de gaten. Dat houdt dan ook in dat ze altijd achter de feiten aan blijft lopen.
En vergeet ook niet dat als die gebande speler niets op het .de forum had gepost CCP het ook stil had gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Rpol schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:05:
Weekje geleden ook weer eens begonnen met eve. Meestal stop ik uit frustratie als ik de eerste keer gekilled wordt. Meestal had ik dan een veelste duur schip waar ik eigenlijk nog niet goed genoeg in kon vliegen. Deze keer heb ik de regel: "don't fly what you can't afford" wat strenger nageleefd. Ik maakte een domme fout tijdens een missie en verloor me schipje. Gelukkig was het maar een incursus en niet een veel duurdere cruiser of wat dan ook. Ik baalde wel effe, maar ben deze keer wel weer meteen doorgegaan en meteen die missie afgemaakt. Voelt goed! :D

ik weet zeker dat ik nu wel langer in eve blijf. Nu nog een leuke corp vinden die mij wat op weg kan helpen in eve. Het uiteindelijke doel is om te gaan pvp'en.
neem morgenavond eens contact met me op ingame : splintercellxxx kijken of je miss bij onze groep past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Toevallig nog mensen die ook flink aan 't oefenen zijn voor het Alliance Tournament?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

De_Bastaard schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 23:49:
Toevallig nog mensen die ook flink aan 't oefenen zijn voor het Alliance Tournament?
Nee, wanneer begint die hit nou eigenlijk? Niet dat ik net als vorig jaar ineens 2 weken achter de feiten aan kom hobbelen en het eens echt kan kijken :P

EDIT:
En gezien mijn skillset en de eisen voor deelname zal ik voorlopig niet meedoen (als in, nooit)

[ Voor 12% gewijzigd door MazeMouse op 17-12-2008 07:24 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mja ik heb 10m sp en doe gewoon mee met de oefen-sessies van mijn alliance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:05:
Tijdens een missie mag je echt nooit een schip verliezen. Desnoods blijf je altijd aligned naar een celestial, bij problemen *warp*, *weg*, *veilig*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Nu ja, ik heb wel eens Recon 3-1 geprobeerd (edit: te wipen, zoals alle missies...) met een cruisertje en weinig skills. Dan is je schipje echt zo dood hoor :P

[ Voor 14% gewijzigd door Paul op 17-12-2008 09:39 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:38:
Nu ja, ik heb wel eens Recon 3-1 geprobeerd (edit: te wipen, zoals alle missies...) met een cruisertje en weinig skills. Dan is je schipje echt zo dood hoor :P
Recon missies zijn wel apart inderdaad. Grootst toelaatbare ship size mee, dikke buffer tank en afterburner.

Net Hull Upgrades 5 binnen, da's met EANM II's plots 15-20% meer EHP =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Cool. Zie net naast wat imageshack-plaatjes een EVE-advertentie staan. Wist niet dat ze zo actief adverteerden :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ben sinds een week of wat ook bezig met EVE. Zit nu in een aardige Corp; veel activiteit en hulp. Dat helpt zeker in het begin, aangezien je geen flauw idee hebt wat er allemaal te doen is.

Ben nu bezig met missie's en ben eigenlijk op zoek naar wat advies over cruisers en dan voornamelijk welke cruiser geschikt is om missies mee te doen. Ik ben Caldari en heb cruiser level op 2. Kan iemand mij een advies geven?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.