Ik heb niet gestemd. Vorig jaar wel, maar ik heb het afgelopen jaar geen meerwaarde gezien in de CSM. Ik zie geen publicaties of specifieke ontwikkelingen / verbeteringen die er uit zijn voortgekomen. In het begin heb ik een poging gedaan om het forumonderdeel en de verslagen te volgen, maar die potjes bekvechten vond ik niet echt boeiend. Dit is typisch een zet van een bedrijf dat geen tijd/geld meer heeft voor behoorlijk community management (let's face it, van CCP krijgen we al helemaal geen lijst met developmentprioriteiten), en daarom maar doet alsof een club spelers het voor het zeggen krijgt. Als puntje bij paaltje komt worden issues die sterk leven bij de spelers (nano nerf, ghost training, etc.) toch op financiele gronden bepaald en niet op democratische.
Niet dat het me allemaal wat uitmaakt hoor, ik ben steeds meer de mening aangedaan die je vaak hoort: je speelt CCP's spel. Ik vind het nog steeds leuk, en als dat niet het geval zou zijn kap ik er wel mee. Moet ik alleen nog een verslavingsinstelling vinden die specifiek Eve klachten behandelt.
Niet dat het me allemaal wat uitmaakt hoor, ik ben steeds meer de mening aangedaan die je vaak hoort: je speelt CCP's spel. Ik vind het nog steeds leuk, en als dat niet het geval zou zijn kap ik er wel mee. Moet ik alleen nog een verslavingsinstelling vinden die specifiek Eve klachten behandelt.