tja heb zelf veel last van steeds langzamer wordende eve (memory leak)
en naast dit hoor ik ook om de haverklap (en zelf ook) dat schepen/stations onzichtbaar worden.
en de performance is in mijn ogen hetzelfde gebleven.
overgens nog wel een mooi verhaal.
zaterdagochtend word wakker rond een uurtje of 10 mn main zat al in high sec maar mn alt zat vast in 4 jumps low sec in zn rokh.
wonder bij wonder was de gang waar ik 12 uur!! geleden van wegging nog steeds gaand (inmiddels van 20 naar 4 man gekrompen

)
gevraagd of zij konden scouten voor mn alt om hem weer in high sec te krijgen.
alles ging prima tot ene laatste jump een van de jongens had een frigate getackled en was op agro.
ik en 2 anderen gingen door en alles leek clear.
ik kom bij mn ena laatste jump terecht en zie een flashy myrm dichtbij de gate dus gaat waarschijnlijk jumpen local is +- 6 dus hij zal wel support hebben maar niet veel)
hij jumpt en ik jump achter hem aan. mn 2 cruisers zijn inmiddels in warp naar de gate die ik net jumpte (gank fitted cruisers)
myrmidon is inmiddels al gedecloackt en ik wilde eigenlijk alleen maar naar high sec dus initeer mn warp terwijl ik de myrm alvast lock.
myrm kijgt een lock op mij en begint scram/drones etc op mij te gooien ''zucht''
afin ik ben in torp range en neut range dus gooi mn 3 neuts en nog aan en drop mn 4 torps op hem.
tegen de tijd dat mn support injumpt is de myrm al halverwege armor en hoor ik support zeggen dat een onyx ook meejumpt met hun.
onyx decloackt en gaat vervolgens ook op mij schieten.
mijn support en ik hebben inmiddels beide schepen getackled en de myrm gaat down, onyx next en ik begin te neuten en torps erop af te schieten.
''gate activation!!'' hoor ik mn support zeggen.
armageddon decloackt en begint ook mn rokh aan te vallen, ondertussen is de onyx al bijna down en begin ik de armageddon te neuten en torps erop los te laten terwijl cruisers de onyx net poppen.
inmiddels is mijn rokh al redelijk door zn buffertank heen en begin ik me te realiseren dat het wel het einde begint te worden.
Ik zeg tegen mn support dat we doorgaan tot het eind, opeens weer 2 gate flashes en ik weet dat het nu wel afgelopen is.
nog een armageddon en een rapier komen erbij en vallen ook mij aan. inmiddels ga ik mijn laatste 10% armor door en begin in struct te raken.
armageddon ook in struct...
''boom'' rokh is neer en de armageddon heeft nog 10% struct over, mijn pod is safe en ik hoor mn support roepen dat de geddon down is maar zij nu ook getarget worden en (gank fit) snel down gaan.
gangs waren dus in totaal
friendly :
1x rokh
1x moa
1x thorax
hostile :
2x armageddon
1x onyx
1x rapier
1x myrm
uiteindelijk hebben we dus de onyx/armageddon/myrm neer gekregen en wij waren 1 rokh/thorax/moa kwijt.
al met al een mooie score en als ik trimarks op mn rokh had gefit dan had ik waarschijnlijk de 2e armageddon en rapier ook nog wel kunnen tanken.
in dit geval kwam het erop neer dat ik net te weinig dps bij me had en daardoor niet snel genoeg door hun armor heenkwam.
was wel een hele leuke ochtend en en mooi fair fight.
ook mooi om te weten is dat als zij mn support eerst neergehaald hadden dat we nooit hun bs neer gehaald hadden.
report van hun killboard :
http://rd.evekb.co.uk/?a=kill_related&kll_id=346555
snap zelf alleen niet hoe mn support pilot is gepod