[PC][MMORPG] EVE-Online deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb paar missies gedaan in CNR en verschil is klein. Zolang je maar drones vs frigs gebruikt gaat het prima.

En voor alle raven piloten die schreeuwen dat raven nutteloos is en wereld vergaat. Tenzij ze recht naar je toe vliegen kan een turret BS frigs helemaal niet raken. Ze hebben ook flinke dps reductie tegen cruisers, en mijn navy mega met faction tracking comp met tracking script trackt niet goed genoeg om een angel BS te raken zonde damage reductie door tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

EVE neigt elke keer van de achtergrond naar de voorgrond te gaan als ik aan het werk ben.
Niet zozeer dat het scherm actief is want dan zou nu iedereen in Dutch afvragen wat ik toch aan het typen ben zonder te merken dat ik Dutch channel aan het spammen ben en niet Outlook :D

Zag dat er al een 2e patch overheen gegaan was.

De eerste installs rond een uur of 12 crashden echter bij mij thuis. Opnieuw installeren mocht niet omdat ie corrupt zou zijn, dus die hele folder kon ik opnieuw installen of kopieren van mijn 'controlefolder' die ik altijd aanmaak voor patchday >:) Tweede keer dat ik hier baat bij heb.... vorige keer waren de problemen zo serieus (iets met window files en windows die niet meer wilden opstarten) dat ik het altijd zo doe.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Asdrubaul schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:01:
[Dominix]
Damage Control II
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor Explosive Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge M
250mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge M
Anode Ion Particle Cannon I, Antimatter Charge M
Small Tractor Beam I
Salvager I
Drone Link Augmentor I

Capacitor Control Circuit I

Garde II x5
Hammerhead II x1
Hobgoblin II x5
Ogre I x5
Hammerhead II x5

Stats:
eHP 59000
531 sustained def met stable 42% cap.(weapons uit)
183 drone DPS met 5 hammerheads 2
Resistance: 66.8 - 80.1 - 80.1 - 72.5
138m/s speed

Dit is mijn setup tot nu toe, zal waarschijnlijk nog iets andere wapens kiezen denk ik.

Ow de Garde 1 en 2 kan ik nog niet gebruiken, maar heb ze wel al een paar keer op dit forum zien voorbij komen, zijn deze drones nuttig in missions? Atm gebruik ik vaak 3/4 hammerheads2 en 2/1 hobgoblins2.

Comments are welcome.
Als je high level 4 wilt tanken kun je 3 CCC's prima gebruiken, en misschien wel 3 LAR II's gebruiken ipv. 2.
Voorts is het zeker aan te raden om T1 Heavy drones te gebruiken, die doen aantoonbaar meer damage tegen BS's dan Medium T2's. Natuurlijk zijn T2 Heavies de beste DPS die je dan kunt doen.
Een grote tip is gooi je tractor beam en salvager van je BS af, een BS is om te knallen tijdens een missie. Richt een speciaal schip in om te salvagen. Ik heb een catalyst voorzien van 4x salvager, 4x tractor beam en 3x extended cargohold II's. Dat salvagen gaat echt lekker. Nadeel is de toch relatief kleine opslagruimte met loot, er is veel meer loot bij hogere level 4 missies, en zelfs bij hogere level 3 missies.

Waar ik met me Mega heb lopen experiementeren is het gebruik van een medium target painter drone om extra sterke BC's af te knallen met 4 T2 medium drones.
Die gingen een flink stuk smeuiger de vernieling in!
Tesamen met target painting en snelle Large railguns kun je rats stuk sneller poppen!

Ook kun je jezelf trainen in het gebruik van ECM en/of Webber drones.

Ik ga binnenkort zelf een Dominix manufacturen en ga dan mijn drone activatie range vergroten tot iets van 90km, zodat ik als ik aggro heb getrokken me Heavies erop af stuur, voor een wat snellere kill...

De ultieme tip is natuurlijk: lees missie op een site waar alle missies uitgelegd staan, en pas je tanks/DPS aan op het type damage wat geadviseerd wordt.
Kan namelijk heel veel schelen.

Uiteindelijk heb je altijd de optie om je terug te trekken, je schild op te laden en weer terug in de missie te duiken. Werkt altijd namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Iemand toevallig nog ideetjes voor mijn Ratting Raven die ik een aantal posts terug gepost heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Heeft er iemand trouwens de nieuwe ATI kaart ingebruik: HD4670?
Zo ja, kun je de resolutie instellen op 1440x900 met 2xAA en HDR aan?
Wil'm misschien kopen als-ie dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
De_Bastaard schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:32:
Iemand toevallig nog ideetjes voor mijn Ratting Raven die ik een aantal posts terug gepost heb?
Voorlopig dumpen van wat ik gehoort heb valt er bijna niet meer mee te ratten atm, 6 cruise volley's nodig om cruisers te killen met target painter.

iig neem 5 lights en 5 medium drones mee voor het kleine werk.

low 3 damage mods, dc2 1x vrij, medium TP, AB, Tank, high 6 cruise launchers, tractor beam, salvager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zonder TP (moet ik terug van 4 naar 2 BCS om dat redelijk te fitten), gaat het nog steeds prima. Ik merk alleen bij t2 NPC cruisers een duidelijk verschil dat het stuk langer duurt. Frigates schoot ik al nooit cruise missiles op, destroyers kan je als je iets betere skills hebt dan ik heb (redelijk laag), met 1 volley dood krijgen, en gewone cruisers gaan ook snel genoeg dood. Angel BS kosten misschien iets langer, maar is nauwlijks merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Iemand al gezien wat voor een effect de nerfs op een torp golem hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:30:
Iemand al gezien wat voor een effect de nerfs op een torp golem hebben gehad?
als er niet al te veel is veranderd ten opzichte van de test build van ongeveer 4 dagen geleden...
Javelin torps hebben nog zelfde range als voorheen en iets meer base damage, maar hebben nu de zelfde explosion radius en explosion velocity als normale T1 torps, en zijn dus niet meer zo goed in het vernietigen van dingen kleiner dan battleships als voorheen.

Tegen normale 40-80k cruisers (angels in mijn geval), had ik met 2 best named target painters (marauders IV) 3-6 volleys nodig (voorheen 1-3). battlecruisers nu 1-3 volleys (voorheen altijd 1). Damage tegen angel battleships is ook best waardeloos, vooral als ze met volle snelheid op je af komen vliegen.
Dieptepunt was 10 volleys voor een Angel warlord (normaal 3 a 4). Als battleships eenmaal in orbit zijn valt het met 2 painters nog wel te doen, denk ongeveer 20-30% damage reduction in vergelijking met TQ rond die tijd (pre-patch dus).
Misschien dat het tegen andere (langzamere) factions beter gaat, maar voor missies tegen angels is de missile nerf erg hard aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Maranno schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:52:
[...]

Voorlopig dumpen van wat ik gehoort heb valt er bijna niet meer mee te ratten atm, 6 cruise volley's nodig om cruisers te killen met target painter.

iig neem 5 lights en 5 medium drones mee voor het kleine werk.

low 3 damage mods, dc2 1x vrij, medium TP, AB, Tank, high 6 cruise launchers, tractor beam, salvager
En voor een torp fitted raven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
Darth Malak schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:27:
[...]

Ik zat gisterenavond rond 23:30 ofzo nog te denken, zal ik ff checken... maar meh... zal nooit te vroeg up zijn.. Maar ja, nu hadden ze ook wel een heulllll erg ruime marge genomen van 24h.
Ze waren anderhalf uur eerder klaar geloof ik. Ik had de wekker op 3 uur gezet (kan er ook niks aan doen, orca moest de fabriek in) maar om 1:30 werd ik wakker, zag dat forum het weer deed. Ik zat al te kamperen in een DCM station, waar de bpo 860 mil was, en zag dat ze in Jita al weer voor 1B+ te koop werden aangeboden (en ook verkocht...). Had wel een scout op 2e account, maar die client crashte met een C++ error, lang geleden dat ik zo iets gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
CopyCatz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:40:
[...]

Ze waren anderhalf uur eerder klaar geloof ik. Ik had de wekker op 3 uur gezet (kan er ook niks aan doen, orca moest de fabriek in) maar om 1:30 werd ik wakker, zag dat forum het weer deed. Ik zat al te kamperen in een DCM station, waar de bpo 860 mil was, en zag dat ze in Jita al weer voor 1B+ te koop werden aangeboden (en ook verkocht...). Had wel een scout op 2e account, maar die client crashte met een C++ error, lang geleden dat ik zo iets gezien heb.
yep, dat probleem had ik ook net, zal wel een patch voor uit gaan komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
DingieM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:33:
Heeft er iemand trouwens de nieuwe ATI kaart ingebruik: HD4670?
Zo ja, kun je de resolutie instellen op 1440x900 met 2xAA en HDR aan?
Wil'm misschien kopen als-ie dat kan...
waarom de 4670 als ik vragen mag? een 4850 512MB/1GB is naar mijn weten een betere investering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het zou mij niet verbazen als ik nu sinds de expansion lvl 4 missies tegen sommige serpentis sneller doe in een CNR dan voor de expansion. Explosion velocity/radius is niet zon groot probleem in worlds collide bijvoorbeeld. En ik ben er redelijk zeker van dat npcs een missile group zien als 1 missile bij het bepalen of hij defenders afschiet. Normaal had ik 7 cruise missiles, dus schiet serpentis daar gemiddeld 1.75 defender op. Nu is het gemiddeld 0.25 defender per salvo. (1 defender haalt bij een missile group de damage van 1 missile eraf).

Verwijderd

DingieM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:29:
[...]

Als je high level 4 wilt tanken kun je 3 CCC's prima gebruiken, en misschien wel 3 LAR II's gebruiken ipv. 2.
Voorts is het zeker aan te raden om T1 Heavy drones te gebruiken, die doen aantoonbaar meer damage tegen BS's dan Medium T2's. Natuurlijk zijn T2 Heavies de beste DPS die je dan kunt doen.
Een grote tip is gooi je tractor beam en salvager van je BS af, een BS is om te knallen tijdens een missie. Richt een speciaal schip in om te salvagen. Ik heb een catalyst voorzien van 4x salvager, 4x tractor beam en 3x extended cargohold II's. Dat salvagen gaat echt lekker. Nadeel is de toch relatief kleine opslagruimte met loot, er is veel meer loot bij hogere level 4 missies, en zelfs bij hogere level 3 missies.

Waar ik met me Mega heb lopen experiementeren is het gebruik van een medium target painter drone om extra sterke BC's af te knallen met 4 T2 medium drones.
Tesamen met target painting en snelle Large railguns kun je rats stuk sneller poppen!

Ik ga binnenkort zelf een Dominix manufacturen en ga dan mijn drone activatie range vergroten tot iets van 90km, zodat ik als ik aggro heb getrokken me Heavies erop af stuur, voor een wat snellere kill...

De ultieme tip is natuurlijk: lees missie op een site waar alle missies uitgelegd staan, en pas je tanks/DPS aan op het type damage wat geadviseerd wordt.

Uiteindelijk heb je altijd de optie om je terug te trekken, je schild op te laden en weer terug in de missie te duiken. Werkt altijd namelijk...
ik snap hoe dan ook niet waarom je 3 ccc's wil gebruiken waneer je een dominix stable krijgt met 2..

[Dominix, missionwhore]
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Capacitor Power Relay II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

250mm Railgun II, Spike M "65km puller gun voor de rest vrij zinloos"
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Drone Link Augmentor I

Auxiliary Nano Pump I

die aux nano pump kan evt vervangen worden door een trimark dus, aleen das maar net wat je prefered
dit is op mijn 10 mil sp toon met vrij weinig SP in Armortanking dus aleen wat nodig was om sommige modules op t2 te krijgen...

ja mijn resist is 3-4% lager maar krijg daar wel 2x 15% repper bonus voor terug ik tank world collide in zn geheel zonder moeite, agro dus gewoon alles.. "die leuke pocket die al je drones steeds agro'd daar heb je geen last meer van als je alle agro neemt."

in the end gaat het dus om wat meer effectief is een beetje resist of een redelijk grote repping bonus..
ik weet wel waar ik voor ga iig

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Zo gisteren 900 miljoen verdiend aan de patch/release van Quantum Rise.
Iedereen met het gemiddeld aantal hersencellen van een Papaya vlinder die niet de moeite had genomen de patch notes te lezen weer bedankt :D

Een paar gokjes waar traders op hadden geanticipeerd;

Warp Scrambler II, inkoop 8K, verkoop 2 miljoen (MM kon ik horen juichen ondanks dat we niet op Ventrilo zaten)

Bombs (alle soorten) direct na patch in productie gezet, productie 4.66 miljoen pstk (voorheen 8-9 miljoen ongeveer), verkoop 7.5 miljoen (aan Buy Orders!) gevolg hiervan was trouwens dat ik 30 productie sloten continue had draaien en 2x op en neer moest naar Jita, en enorm veel sell orders van Zyd en Megacyte heb op moeten kopen dagen ervoor in The Forge.

Skillbook Industrial Capital Command, inkoop 850k (2j van Jita), verkoop 1.1 miljoen Jita (x 40-50)

Ben even kwijt wat nog meer, maar man, wat hebben mensen geld verdiend aan deze release :D

Iemand al de nieuwe 30 day game tokens gekocht/gebruikt?

Zoals verwacht 300 miljoen voor 30 dagen en de competitie is al begonnen.
Mocht je in The Forge zijn, reken dan eens de buyorder uit die een gast heeft neergezet voor 100 van die tokens 8)7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
yared schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:01:
Zo gisteren 900 miljoen verdiend aan de patch/release van Quantum Rise.
Iedereen met het gemiddeld aantal hersencellen van een Papaya vlinder die niet de moeite had genomen de patch notes te lezen weer bedankt :D

Een paar gokjes waar traders op hadden geanticipeerd;

Warp Scrambler II, inkoop 8K, verkoop 2 miljoen (MM kon ik horen juichen ondanks dat we niet op Ventrilo zaten)

Bombs (alle soorten) direct na patch in productie gezet, productie 4.66 miljoen pstk (voorheen 8-9 miljoen ongeveer), verkoop 7.5 miljoen (aan Buy Orders!) gevolg hiervan was trouwens dat ik 30 productie sloten continue had draaien en 2x op en neer moest naar Jita, en enorm veel sell orders van Zyd en Megacyte heb op moeten kopen dagen ervoor in The Forge.

Skillbook Industrial Capital Command, inkoop 850k (2j van Jita), verkoop 1.1 miljoen Jita (x 40-50)

Ben even kwijt wat nog meer, maar man, wat hebben mensen geld verdiend aan deze release :D

Iemand al de nieuwe 30 day game tokens gekocht/gebruikt?

Zoals verwacht 300 miljoen voor 30 dagen en de competitie is al begonnen.
Mocht je in The Forge zijn, reken dan eens de buyorder uit die een gast heeft neergezet voor 100 van die tokens 8)7
ik heb +- 10 1mn corelli afterburners :O die dingen zijn gigantiesch gestegen in prijs en mn 1mn mwd's zijn helemaal ingestort :)

meta 11 vs t2 meta 5 :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• DingieM
Dutch2007 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:42:
[...]

waarom de 4670 als ik vragen mag? een 4850 512MB/1GB is naar mijn weten een betere investering....
Vanwege de prijs, energiebehoefte en geluid, want wil de PC mogelijk in de toekomst gebruiken als HTPC.
Dan lijkt mij de HD4670 een perfekte keuze voor mij.
Ik hoef niet per se op de allerhoogste instellingen te spelen.
Maar wil wel sterk vooruit, heb nu een nVidia 7300LE in de Dell zitten...

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Tot iemand mij het tegendeel kan bewijzen ben ik van mening dat de Orca een waardeloze epeen boot is.

Orca is epeen.

Het is geen hauler, veel te duur. Koop een Bustard, fit/train to the max, add T2 rigs en je hebt 40.000m3 voor veeeeeeeeeeeeeel minder geld (en moeite) dan een Orca.

Het is geen commandship om te boosten, want elke keer dat je docked (als je hem multifunctioneel probeert in te zetten als hauler) valt de boost weg.

Het is geen miner want meer dan een T2 miner kan er niet op.

Char1 is mijn commandchar, waarom zou ik op hem Industry 5 trainen en Mining Barge 5 en dan vervolgens voor veel te veel geld een nutteloze Orca aanschaffen.
Char2 is mijn miner, waarom zou ik ... nm, you get the point :)

Orca is just useless epeen.

Verwijderd

Niet voor mij.. Ik word minen snel beu, doe het maximum een uurtje of zo.. Lijkt me perfect om een uurtje in een belt te zitten, orca met full bonus aanzetten en hulk parkeren in de belt.. Denk wel dat je een orca can opvullen solo in een uurtje, dus voor mij is het perfect :)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:06:
Niet voor mij.. Ik word minen snel beu, doe het maximum een uurtje of zo.. Lijkt me perfect om een uurtje in een belt te zitten, orca met full bonus aanzetten en hulk parkeren in de belt.. Denk wel dat je een orca can opvullen solo in een uurtje, dus voor mij is het perfect :)
1.5 miljard betalen voor een uurtje minen?

Wat perfect voor jou is die guide how to make isk op ebay :9

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Die prijs gaat wel omlaag. Nu zou ik dat ook niet investeren maar onze corp calulaties geven aan dat hij voor veel minder geproduceerd kan worden. Dat doen we dus ook voor onszelf op den duur.

Verwijderd

Als ik hem binnen enkele weken koop is het sowieso aan productieprijs. En dan nog.. ik speel 4.5 jaar Eve dus er kan wel al eens iets van af :P Kan niet klagen van de wallet inhoud.. Ben nooit een huge spender geweest (enkel shiplosses en wat ik écht nodig heb), nooit GTC gekocht dus al wel wat bijeen gespaard.. geen ebay gidsje nodig :)

Edit: en ja, hij kan voor VEEL minder geproduceerd worden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 11:36 ]

• AjDuLion
yared schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:10:
[...]
1.5 miljard betalen voor een uurtje minen?

Wat perfect voor jou is die guide how to make isk op ebay :9
na ik zou wel een orca willen hebben..

gewoon mn char in die belt gooien en een big ass hauler worden voor de mining gang.

idd de boost zal wel door iemand anders moeten geregeld worden als ik moet docken etc.

alhoewel ik de mix miners > orca > haulers wel goed kan zien.

zorgt ervoor dat je geen ore thiefs meer hebt en evt in low sec heb je altijd met ninja minen dat als je naar pos aligned bent je alle ore hebt en niet tig can's hebt hangen in de belt en dus mogelijk kwijt raakt.

• De_Bastaard
Bij ons kost die Orca véééél minder ... ik hoor wat cijfers rond de 600M! Maar goed, dat zijn dan ook alliance prijzen ofzo :d

[ Voor 27% gewijzigd door De_Bastaard op 13-11-2008 12:32 ]

Verwijderd

De_Bastaard schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:30:
Bij ons kost die Orca véééél minder ... ik hoor wat cijfers rond de 600M! Maar goed, dat zijn dan ook alliance prijzen ofzo :d
je kan hem voor 400 miljoen laten builden gewoon parts kopen..
en dan de mazzel hebben dat een maatje BPO heeft gekocht en daar nu dus leuk aan verdiend.

mijn orca is volgende week klaar met builden

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Waarvoor wil je de orca dan gebruiken.. Buiten highsec mining is hij niet echt handig...

When in doubt, Ctrl-Q

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:11

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zie het als een buffer/support-schip. De miners dumpen hun ore in de Orca en de Orca kan het wat refinen. De gang bonus is ook mooi meegenomen. De haulers komen langs en halen minerals van de Orca op.

In ninja mining situatie, kan je inderdaad gewoon de hele mining op laten wegwarpen.

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 07:11
ik zie persoonlijk ook nog weinig in de orca, behalve een opgevoerde hauler.
Het grote geld is beter te verdienen als je het combineert met een rorqual.

Verwijderd

rapture schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:01:
Ik zie het als een buffer/support-schip. De miners dumpen hun ore in de Orca en de Orca kan het wat refinen. De gang bonus is ook mooi meegenomen. De haulers komen langs en halen minerals van de Orca op.

In ninja mining situatie, kan je inderdaad gewoon de hele mining op laten wegwarpen.
Voor zover ik weet kan een orca geen ore refinen/compressen.. Orca is gewoon een grote jetcan. Denk dat hij het best ingezet wordt zo ook. Miners naar belt, haulers naar belt, orca naar belt. Orca legt bonus aan, vult cargo met ore en haulers vliegen heen en weer tussen station en orca. Zo beperk je het gebruik van jetcans enorm en is het risico op canflippers dan ook zo goed als weg.
Leuk schip, leuk design, beetje matig uitgewerk qua werking/doel maar aangezien ik em toch niet ZO vaak ga gebruiken valt het wel nog mee :)

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hmmm ben druk aan het sparen voor een Golem, maar als ik het zo lees is alles met missiles redelijk kansloos geworden na deze patch. Dus waar Caldari eerst nog een voordeel had in missies, is dat nu ook weg... toch maar een andere race gaan skillen dan :(

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Kaastosti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:27:
Hmmm ben druk aan het sparen voor een Golem, maar als ik het zo lees is alles met missiles redelijk kansloos geworden na deze patch. Dus waar Caldari eerst nog een voordeel had in missies, is dat nu ook weg... toch maar een andere race gaan skillen dan :(
Welnee, cruises doen nog steeds zat schade op alles groter dan een Destroyer. Je moet nu alleen wel wat Drones hebben voor klein spul.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wat ik zo lees is het beter te switchen naar light drones waar je eerst voor medium's zou gaan e.d... Verder lijkt de golem redelijk dezelfde performance te hebben als voor de nerf... Ga er denk ik van het weekend maar eens 1 kopen.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik had altijd al Hobs en Hammers voor het kleine grut in mijn CNR hangen dus voor mij veranderd er helemaal niks.

sudo apt-get rekt

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-08 10:44
DingieM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:29:
[...]

No offense maar:

- T1 heavies zijn bijzonder slecht en het alleen waard boven t2 medium drones op gank pvp boten, niet in pve en zeker niet in missies!!

- T2 heavies doen maar heel iets meer theoretische dps dan t2 sentries (spec skill, 8%), er zijn sentry damage rigs, en, sentries doen (veel) meer damage over time tegen meerdere targets, aangezien ze geen travel time hebben, target switchen is net zo instant als met guns.

- Een domi is niet super geschikt om te schieten tijdens een missie, aangezien je de meeste fittings al opgebruikt hebt aan de tank. Als je geen bonussed guns gebruikt (oftewel large hybrids) ga dan voor projectiles, deze gebruiken geen cap (medium arty, t2 sentry dominix is een erg leuke fit dan).

- Web drones zijn bijzonder slecht. Echt bijzonder slecht. 20% Web strength (of zo'n 47% met z'n 5-en) is het nooit waard in missies. Of ergens anders om eerlijk te zijn.

- Target painter drones kunnen helpen, maar om eerlijk te zijn dan kan je beter je drone/gallente BS skills verhogen, dan is een extra combat drone altijd beter! Neem anders een target painter mee op je 5 mid slot domi, die is veel sterker.

Je shield opladen zou echt het minste concern moeten zijn voor een dominix pilot in een dual repper setup!

Wellicht is het handig m'n drone guide eens te lezen hier.

Persoonlijk doe ik missies met deze Domi set up:

2x 1400mm Arty II (cap stable is voor mij belangrijker dan m'n hybrid bonus gebruiken, maar 425s past ook)
2x drone link augmenter
1x tractor beam
1x salvager

1x Domination 100mn AB (heel belangrijk, gebruikt weinig cap, was goedkoop)
1x omnidirectional drone link (sentry drones = omnidir gebruiken)
3x cap recharger II

1x Large armour repper II
4x mission specific tank (2x 2t2 hardners, of 3x t2 hardner, 1x EANM II)
1x Damage control II
1x cap power relay II

2x auxil nano pump I
1x CCC I

5x t2 sentries (mission specific, rekening houdend met range)
5x t2 heavies (mission specific)
10x t2 light drones (assorted)
5x medium armour logistics drones (voor als je een keer je eigen drones moet reppen)
25m^3 vrij/web drone etc :P

Loopt hard genoeg om range te krijgen voor sentry sniping, loopt hard genoeg om ook een beetje te speed tanken. Heeft wel stevige skills nodig, een dual rep tank is een stuk veiliger!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
[Dominix, t2tank]
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor EM Hardener II
Armor EM Hardener II
Mark I Generator Refitting: Capacitor Power Relay

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I
Heavy Modulated Energy Beam I, Standard M
Drone Link Augmentor I

Auxiliary Nano Pump I
Auxiliary Nano Pump I

Ogre II x5
Warden II x5
Hammerhead II x5
Vespa II x5
Ogre II x1
Mijn domi setup, volledig capstable met alles draaiend, resists zijn rat-specific, geen CPR2 omdat ik die skills nog niet heb getrained ;)

+80 cap usage +85 recharge, 1342 dps tank tegen em/therm rats

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Ik heb al verscheidene Dominix fits voor missies voorbij zien komen, maar er is 1 ding wat ik echt totaal niet snap, en dat is het veelvuldig gebruik van tractor beams en salvagers *tijdens* de missie.
Misschien ligt dat aan mij maar, met zo'n minimal loot collector setup en relatief kleine cargo bay van de Dominix is het looten echt een rot karwei en heb je veels te weinig cargo bay.
Mijn uitgangspunt is dat level 4 missies een grote inkomensbron zijn en dan is een apart loot/salvage schip echt wel op z'n plaats! Ik heb een Catalyst speciaal ervoor gefit en sommigen gebruiken zelfs een Megathron voor looting/salvaging! Men wil toch immers alles meenemen??

Voorts is mijn speelstijl gebaseerd op het benutten van bonussen die een schip mee geeft, zoals gebruik van Large Rails op een Domi.
Natuurlijk ieder zijn eigen speelstijl he....

Helaas ben ik nog 11 dagen verwijderd van het gebruik van T2 hardeners, 30 dagen verwijderd van gebruik van T2 heavy drones en ook nog eens 30 dagen verwijderd van T2 sentry drones. Hoef alleen de laatste stap te leren dan zit ik op dat niveau maar dat zijn wel lange dagen...

Het negatief advies over gebruik van target painter drones en webifier drones doe ik weg want heb zelf gemerkt dat het echt wel werkt, evenals het gebruik van T1 heavy drones i.p.v. T2 medium drones op BS's...
Het beoogde doel van een webifier en/of target painter is toch het bewuste schip tenminste zodanig vertragen of de radius zodanig verhogen dat de guns en/of drones net dat wat meer hits kunnen geven. Uiteindelijk krijg je het bewuste schip een stuk sneller kapot.
Het is toch niet nodig om een schip totaal stil te laten zweven?? Dat is in mijn ogen het doel voorbij streven.
In ieder geval combineer ik nu, met mijn Megathron, 4 T2 mediums en een electronic warfare drone.

Vlieg nu een Megathron met 4x 424mm large rails en 2x medium projectile turrets. Die projectiles leveren een leuke additionele damage :-)

Toch wil ik weer graag een Dominix vliegen om gebruik te maken van sentry drones (heb skill level 4/5), dat vond ik echt leuk. Helaas was mijn vorige Dominix gemolesteerd door Concorde, heb vermoedelijk een smartbomb gebruikt tijdens een niet-deadspace missie. Ik hield het toch 1 seconde vol heh...

Trouwens, wie vliegt een Hyperion als ultime tanker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:35
DingieM schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:32:
Ik heb al verscheidene Dominix fits voor missies voorbij zien komen, maar er is 1 ding wat ik echt totaal niet snap, en dat is het veelvuldig gebruik van tractor beams en salvagers *tijdens* de missie.
Misschien ligt dat aan mij maar, met zo'n minimal loot collector setup en relatief kleine cargo bay van de Dominix is het looten echt een rot karwei en heb je veels te weinig cargo bay.
Mijn uitgangspunt is dat level 4 missies een grote inkomensbron zijn en dan is een apart loot/salvage schip echt wel op z'n plaats! Ik heb een Catalyst speciaal ervoor gefit en sommigen gebruiken zelfs een Megathron voor looting/salvaging! Men wil toch immers alles meenemen??

Voorts is mijn speelstijl gebaseerd op het benutten van bonussen die een schip mee geeft, zoals gebruik van Large Rails op een Domi.
Natuurlijk ieder zijn eigen speelstijl he....

Helaas ben ik nog 11 dagen verwijderd van het gebruik van T2 hardeners, 30 dagen verwijderd van gebruik van T2 heavy drones en ook nog eens 30 dagen verwijderd van T2 sentry drones. Hoef alleen de laatste stap te leren dan zit ik op dat niveau maar dat zijn wel lange dagen...

Het negatief advies over gebruik van target painter drones en webifier drones doe ik weg want heb zelf gemerkt dat het echt wel werkt, evenals het gebruik van T1 heavy drones i.p.v. T2 medium drones op BS's...
Het beoogde doel van een webifier en/of target painter is toch het bewuste schip tenminste zodanig vertragen of de radius zodanig verhogen dat de guns en/of drones net dat wat meer hits kunnen geven. Uiteindelijk krijg je het bewuste schip een stuk sneller kapot.
Het is toch niet nodig om een schip totaal stil te laten zweven?? Dat is in mijn ogen het doel voorbij streven.
In ieder geval combineer ik nu, met mijn Megathron, 4 T2 mediums en een electronic warfare drone.

Vlieg nu een Megathron met 4x 424mm large rails en 2x medium projectile turrets. Die projectiles leveren een leuke additionele damage :-)

Toch wil ik weer graag een Dominix vliegen om gebruik te maken van sentry drones (heb skill level 4/5), dat vond ik echt leuk. Helaas was mijn vorige Dominix gemolesteerd door Concorde, heb vermoedelijk een smartbomb gebruikt tijdens een niet-deadspace missie. Ik hield het toch 1 seconde vol heh...

Trouwens, wie vliegt een Hyperion als ultime tanker?
Ik loot tijdens de missie, terwijl de drones bezig zijn.. Wat moet je anders met de high slots..
Heb 5m in drones, dus die doen het wel goed.

Salvagen tijdens missie is efficient bezig zijn, terwijl je drones schieten, salvage jij alvast de wrecks. Ik hoef bijna nooit te wachten na alles gesloopt te hebben omdat ik nog iets moet salvagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik loot ook tijdens missies. De raven is een tijdje bezig en vrije high slots wat wrecks moet tractoren. Achteraf komt de catalyst langs voor het salvagen. Het spaart ook tijd uit, als je niet achter een mission objective moet vliegen, maar eventjes kan tractoren.

Als ik naar het cijfermateriaal kijk, is er geen target signature probleem voor mijn missiles met mijn (beperkte) skills. Zolang je maar de juiste missile, tegen het juiste doelwit gebruikt. Heavy missiles tegen cruisers, cruise missiles tegen BC en BS. Tja, het schieten op kleinere doelen zal je moeten afleren.

Mijn cruise missiles hebben een explosion velocity van ietsje onder 100m/s (met skills) en de basis explosion velocity is 69m/s. Angel BS'en durven tegen hogere snelheden rond mij te orbitten en worden tegen 70 tot 90% van het maximaal haalbare damage geraakt. Zal het analyseren van game logs eens moeten automatiseren, beetje zoals de Amerikanen met een grafiekje/uitdraai/cijfer-op-het-scherm kan zien hoe accuraat een A-10 (training)gronddoelwitten kunnen neermaaien. BS-rats vertragen met webber drones zou het percentage dps opkrikken. Mijn raven durft ook te afterburnen om andermans missiles te speedtanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Wat is jullie idee van smartbombs?

Soms is het vrij effectief en vind ik het persoonlijk leuk/kicken om die dingen te gebruiken.
Kan erg handig zijn bij missies met veel snelle frigates.
2 large Smartbombs met verschillende damage types doet veel damage...
Alleen goed uitkijken of je in een deadspace zit of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maakt niks uit of je wel of niet in deadspace zit.

Als je leuk wilt doen kan je zon dominix gebruiken:
[Dominix, Shield]
Power Diagnostic System II
Gallente Navy Magnetic Field Stabilizer

Dread Guristas Large Shield Booster
Shield Boost Amplifier II
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II

Shadow Serpentis 425mm Railgun, Antimatter Charge L

Ogre II x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Hoe kom je eigenlijk aan die piraten faction spul, welke missions moet je daarvoor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Straks nog maar eens even kijken wat ik moet fitten op mijn raven om die Gurista's te poppen in 0.0... >:) !

Las gisteren 'n verhaaltje over iemand die keihard gepopped werdt in een 10/10 complex door een Thor torpedo... 500k damage :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Mocht iemand nog goedkoop willen beginnen met EVE Online - het is nu in de aanbieding op Steam. Tot 18 November $9.99 voor het spel + 1 maand speeltijd. Ze hebben ook een extra lange free trial van 21 dagen.

*Overweegt om toch maar weer een account te maken* :P

[ Voor 6% gewijzigd door Droniac op 14-11-2008 12:45 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500k? Doe ff normaal zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
De_Bastaard schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:34:
Straks nog maar eens even kijken wat ik moet fitten op mijn raven om die Gurista's te poppen in 0.0... >:) !

Las gisteren 'n verhaaltje over iemand die keihard gepopped werdt in een 10/10 complex door een Thor torpedo... 500k damage :o
Dat zijn niet eens Concord achtige damages?

Als je met een vloot zo'n complex binnenvliegt, is dat dan technisch gezien een instance voor de vloot of kan iedere PvP-er erin duiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-08 10:44
DingieM schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:07:
[...]

Dat zijn niet eens Concord achtige damages?

Als je met een vloot zo'n complex binnenvliegt, is dat dan technisch gezien een instance voor de vloot of kan iedere PvP-er erin duiken?
Eerst dit maar even:

Er zijn geen instances in EvE. Iedereen die dat complex kan scannen kan erin ook al zit jij er al in.
De_Bastaard schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:34:

Hij werd gepopped door een torp ja. die doet geen 500k damage, de topic starter daar had blijkbaar nog nooit een killmail gehad, de damage die genoemd wordt is de totale damage die je hebt gekregen in de sessie waarin hij dood is gegaan (sessie changes zijn bijvoorbeeld warpen, docken etc). Die torpedo doet ongeveer (zoals in die thread ook gezegd is) 190k raw damage. Best te tanken door een ship wat er specifiek voor meegenomen is.
DingieM schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:32:
[..]
[..]

Toch wil ik weer graag een Dominix vliegen om gebruik te maken van sentry drones (heb skill level 4/5), dat vond ik echt leuk. Helaas was mijn vorige Dominix gemolesteerd door Concorde, heb vermoedelijk een smartbomb gebruikt tijdens een niet-deadspace missie. Ik hield het toch 1 seconde vol heh...[..]
-Persoonlijk is het voor mij als volgt: op een goede tank domi passen misschien 2 large hybrid wapens. Dan heb je 4 high slots over (en een berg cpu, en bijna geen powergrid). Twee drone links en je drone control is al groter dan je lock range. 2 High slots over.
Ik pak een tractor & slavager om de stages/missies te salvage/looten die ik het niet waard vind om daarna nog een keer te gaan looten met m'n salvage typhoon. Soms heb je maar een paar enemies, ik heb een afterburner domi die gewoon 350 gaat, dan gaat even een paar wrecks loot/salvagen veel sneller dan heen en weer vliegen met een ander ship. Uiteraard voor de grote stages/missies pak ik m'n dedicated salvager.

-Als ik t2 large rails zou kunnen gebruiken zou ik die waarschijnlijk wel gebruiken ja, alhoewel mijn domi precies cap stable is met projectile guns. Zoals je zegt, speelstijl.

-Wederom, als het voor jou werkt, super en vooral mee doorgaan natuurlijk. Op een dominix zie ik het puur wiskundig zo: 4 combat drones ipv 5 combat drones = 20% minder theoretische dps. Dus die ene drone moet meer dan 20% effectiveness opbrengen om het waard te zijn. Puur wiskundig gezien in eve zijn ze dat niet. Tech I heavy drones vind ik zo langzaam dat ik liever t2 mediums zou gebruiken in een missie, dat zorgt bij mij voor meer damage over time, dus sneller missie completion. Natuurlijk doen 5 heavy tech I drones meer damage op een BS dan t2 mediums, als ze er eenmaal opzitten.

-Mega is een mooi en kewl ship. Dominix is als je ook maar een beetje drone gek bent natuurlijk 1 van de weinige echt goeie keuzes voor lvl 4 missies, zeker met sentries! :).

-Concordoken-ed worden kan zeker te maken hebben met smartbombs, wie weet heb je zelfs een player geraakt (er zijn mensen die in high sec mission runners uitscannen om ze te pakken, oa door gecloaked naar een smartbombing BS te vliegen. Ik gebruik ze maar niet en dump een paar t2 lights naar buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Mooi allemaal dat advies dat waardeer ik echt.

Okee, ik denk dat ik mijn toekomstige Domi meer ga balanceren naar het gebruik met Sentry Drones. Dank daarvoor 1 rig te installeren voor extra Sentry Drone damage en wellicht de Sentry skills omhoog tillen naar Tech 2. Hoef maar 1 slotje meer naar 5/5 maar dat is gelijk wel 25 dagen...

Mijn Mega wil ik in de (nabije) toekomst meer inrichten als vliegend kanon...met electronic warfare drones om de targets meer te highlighten en/of vertragen...
Nog 5 dagen eer ik Cruise Missiles kan gebruiken...zijn die handig of kan ik ook Torpedo's gebruiken (kan ik nu al)...
Heb ook al Large Projectile Turret skill, misschien ga ik die binnenkort ook maar eens fitten...

En vanavond kan ik een Ishkur vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens ben ik er nu achter dat die Hobgoblin II's aardig meer damage doen op die Guristas Frigates dan die Hammerhead II's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Over degene die golem wil vliegen:

Denk dat golem op dit moment dus beter is dan cnr.
Voor patch zou ik cnr gezegd hebben.

Echter 7.5 percent target painter bonus per marauder level tikt nu hard aan en de standard 25 percent bonus op je explosion velocity ook.
Ik vraag me af, wat het resultaat is van een golem, die signature rigs op zich heeft, lijkt me nog is geinig om te proberen als ik ooit is rijk wordt in eve :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol raptor kwijt, met 530 man in local schiet dat echt niet op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Nieuwe patch bevalt me erg slecht om eerlijk te zijn, de wijzigingen nog niet eens de performance is echt rondweg belabberd, na ongeveer 10 minuten word eve steeds trager tot het ermee stopt ongeacht of ik de classic of premium gebruik.

Leuk zo'n memory leak, laten we hope dat CCP het snel patched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Te lame om te vertalen maar dit argument was ik ook erg blij mee;

When i ran the numbers on Bustard the only way to get it to 40k cargo is to buy 3 T2 Cargohold Optimization Rigs. In addition you must put 5 Expanded Cargohold II's in your low slots.

Those rigs go for about 250 million each. Who is going to spend 750 million in rigs for a Transport ship?

Thats over an 800 million investment on a ship that can be insta-popped by a battleship.

The Orca with just Tech I cargohold optimization rigs can hold up to 94,500. Which means a total investment of around 860 million. It won't be insta-popped by a battleship because it has a lot more shield (10750) and armor (6900).

Not to mention all the other benefits of the Orca (tractor beam range & velocity, 500% bonus to survey scanner range, can use Gang Link modules.

So, would you rather pay 800 million for that Bustard or 850 million (and soon much lower) for an Orca?
=============

Daarnaast is een bustard voor mij een een zijstap in trainen en zit Orca al op 3 going for 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

De lagstoten als je een venster opent/sluit, een module verplaatst,... Onzichtbare schepen, gates, stations,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
tja heb zelf veel last van steeds langzamer wordende eve (memory leak)

en naast dit hoor ik ook om de haverklap (en zelf ook) dat schepen/stations onzichtbaar worden.

en de performance is in mijn ogen hetzelfde gebleven.

overgens nog wel een mooi verhaal.

zaterdagochtend word wakker rond een uurtje of 10 mn main zat al in high sec maar mn alt zat vast in 4 jumps low sec in zn rokh.

wonder bij wonder was de gang waar ik 12 uur!! geleden van wegging nog steeds gaand (inmiddels van 20 naar 4 man gekrompen :P)

gevraagd of zij konden scouten voor mn alt om hem weer in high sec te krijgen.

alles ging prima tot ene laatste jump een van de jongens had een frigate getackled en was op agro.

ik en 2 anderen gingen door en alles leek clear.

ik kom bij mn ena laatste jump terecht en zie een flashy myrm dichtbij de gate dus gaat waarschijnlijk jumpen local is +- 6 dus hij zal wel support hebben maar niet veel)

hij jumpt en ik jump achter hem aan. mn 2 cruisers zijn inmiddels in warp naar de gate die ik net jumpte (gank fitted cruisers)

myrmidon is inmiddels al gedecloackt en ik wilde eigenlijk alleen maar naar high sec dus initeer mn warp terwijl ik de myrm alvast lock.

myrm kijgt een lock op mij en begint scram/drones etc op mij te gooien ''zucht''

afin ik ben in torp range en neut range dus gooi mn 3 neuts en nog aan en drop mn 4 torps op hem.

tegen de tijd dat mn support injumpt is de myrm al halverwege armor en hoor ik support zeggen dat een onyx ook meejumpt met hun.

onyx decloackt en gaat vervolgens ook op mij schieten.

mijn support en ik hebben inmiddels beide schepen getackled en de myrm gaat down, onyx next en ik begin te neuten en torps erop af te schieten.

''gate activation!!'' hoor ik mn support zeggen.

armageddon decloackt en begint ook mn rokh aan te vallen, ondertussen is de onyx al bijna down en begin ik de armageddon te neuten en torps erop los te laten terwijl cruisers de onyx net poppen.

inmiddels is mijn rokh al redelijk door zn buffertank heen en begin ik me te realiseren dat het wel het einde begint te worden.
Ik zeg tegen mn support dat we doorgaan tot het eind, opeens weer 2 gate flashes en ik weet dat het nu wel afgelopen is.

nog een armageddon en een rapier komen erbij en vallen ook mij aan. inmiddels ga ik mijn laatste 10% armor door en begin in struct te raken.

armageddon ook in struct...

''boom'' rokh is neer en de armageddon heeft nog 10% struct over, mijn pod is safe en ik hoor mn support roepen dat de geddon down is maar zij nu ook getarget worden en (gank fit) snel down gaan.

gangs waren dus in totaal

friendly :

1x rokh
1x moa
1x thorax

hostile :

2x armageddon
1x onyx
1x rapier
1x myrm

uiteindelijk hebben we dus de onyx/armageddon/myrm neer gekregen en wij waren 1 rokh/thorax/moa kwijt.

al met al een mooie score en als ik trimarks op mn rokh had gefit dan had ik waarschijnlijk de 2e armageddon en rapier ook nog wel kunnen tanken.

in dit geval kwam het erop neer dat ik net te weinig dps bij me had en daardoor niet snel genoeg door hun armor heenkwam.

was wel een hele leuke ochtend en en mooi fair fight.

ook mooi om te weten is dat als zij mn support eerst neergehaald hadden dat we nooit hun bs neer gehaald hadden.

report van hun killboard :

http://rd.evekb.co.uk/?a=kill_related&kll_id=346555

snap zelf alleen niet hoe mn support pilot is gepod :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
yared schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:19:
Te lame om te vertalen maar dit argument was ik ook erg blij mee;

When i ran the numbers on Bustard the only way to get it to 40k cargo is to buy 3 T2 Cargohold Optimization Rigs. In addition you must put 5 Expanded Cargohold II's in your low slots.
Bustard is een T2 schip die kunnen maar 2 rigs, 33357m3 cargohold maximum met transports 5 en 2 t2rigs

41848m3 is de maximum van industrials en dat is een Iteron Mark V met 2t2 1t1 rig en lows vol met expander 2's
38664m3 in een Occator
39437m3 in een Impel

kan ze allemaal vliegen maar de Orca is echt de grootste en qua prijs/qualiteit verhouding wint ie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kan zelf niet wachten tot we een orca gebouwd hebben lijkt me wel ideaal voor high sec ops en wat kleinere transports van schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
is de (jump)freighter niet veel beter voor transport ipv de orca die nog duurder is dan een freighter?

Tot nu toe bevalt de patch mij goed, geen problemen nog tegen gekomen, maar de preformance boost is nog niet merkbaar.
Hou er wel rekening mee dat eve de eerste weken gemonitord wordt op fouten, hierdoor zal de preformance na enkele weken vanzelf beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
REDSD schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:12:
is de (jump)freighter niet veel beter voor transport ipv de orca die nog duurder is dan een freighter?

Tot nu toe bevalt de patch mij goed, geen problemen nog tegen gekomen, maar de preformance boost is nog niet merkbaar.
Hou er wel rekening mee dat eve de eerste weken gemonitord wordt op fouten, hierdoor zal de preformance na enkele weken vanzelf beter worden.
de kracht van de orca is dat je hem in de belt zelf kan houden om als grote jetcan te werken.

de transports van station naar station is idd beter om met een jump freighter te doen.

in onze corp hebben we al bepaald dat de gang links niet gebruikt gaan worden op de orca maar op een dedicated cs zodat de orca van station naar belt kan warpen zonder de bonus elke keer te verliezen (houd me er niet van om de skills voor mining zoiezo te halen en evt solo te gebruiken)

houd dus wel in dat ik 3 cans tegelijkertijd kan tractoren en dus een hele belt kan servicen zonder dat er een hauler aan te pas komt.

edit : vergeet niet dat je ook een paar schepen kan vervoeren met de orca.

[ Voor 3% gewijzigd door AjDuLion op 17-11-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hadden jullie overigens ook zo'n zieke lag gisteravond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
De_Bastaard schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:42:
Hadden jullie overigens ook zo'n zieke lag gisteravond?
yep was goed merkbaar in gangs en tijdens de mining op die we hadden zaten we ook soms even raar te kijken naar hoe alles reageerde..

toevallig een fleet fight ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baghayn
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-08 15:49
Verdwijnende schepen schijnt te worden veroorzaakt door die weapons grouping.

groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De eerste top drukte na een grote patch, niet zo verwonderlijk dat dingen niet zo goed lopen. Eigenlijk had ik nu al een patch verwacht voor morgen om wat zaken als memory leaks te fixen, hopelijk komt die snel.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja wij hadden 'n fleet fight met atlas en tri, maar ik hoorde van een vriend die in Syndicate zit dat het daar ook vet hard aan 't laggen was... behoorlijk irritant want niemand in onze gang kon fatsoenlijk grid laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:21
wij waren bezig met een op in de drone regions, nog nooit lag gehad.. gisteren was echt goed merkbaar daar |:( Ze hebben dus iets goed fout gedaan qua lag & memory issues.. maar, er zijn ook een heleboel nieuwe goede dingen bijgekomen, dus het is allemaal weer ongeveer in balans :)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Waar in de drone regions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
noorden, ver naar het noorden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
mostly harmless area?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Gisteravond eerste corpmine gehad met de Orca erbij.
Voor de Orca piloot is er echt geen drol te doen, we moesten hem wakker houden met koffie (heet over zijn hoofd gieten welteverstaan). :)

Post hier wat screenies, maar zal jullie niet gekmaken dus alleen linkjes

http://www.valheru.nl/eveonline/EVE_orca-fr-hlk.jpg
Even epeen kijken wie een grotere had... de Orca valt tegen tov Freighter maar beduidend groter dan Hulk

http://www.valheru.nl/eveonline/EVE_orca-fr-hlk_kont.jpg
http://www.valheru.nl/eveonline/EVE_orca-fr-hlk_top.jpg

http://www.valheru.nl/eveonline/corpminemetorca.JPG
http://www.valheru.nl/eveonline/corpminemetorca2.JPG

Je merkt dat het weer winter word, 29 man in V3SPA, fleets van 15-20 man... heeeerlijk weer vanouds gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
netjes yared hebben jullie hem zelf gebouwd of aangeschaft ?

en hoe hebben jullie gewerkt orca in belt gehouden en met haulers naar station of met de orca naar station (if so hoe deden jullie het met de gang links ?)

is mij namenlijk nog te onduidelijk hoe je de orca nou goed kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
wij hebben ook orca toevallig gisteren ook wat gemined ^^

wij deden gewoon minen (ijs in ons geval), alles zelf dumpen in de "mining division" van de orca, en ja met ijs is het toch ff niet zo'n ram om ff geen bonus te krijgen... dus deed ie 1x in de zoveel tijd even docken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
naja de bonus tov cs is 10% maar als de orca moet warpen naar een station unloaden terugwarpen en de mods weer aanzetten ben ik bang dat je zeker een cycle mist en die 10% dus niets meer waard is en je net zogoed een cs kan laten hangen in space met mods aan en de orca als veredelde hauler gebruiken
tractor beams erop en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
yared schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:57:
Gisteravond eerste corpmine gehad met de Orca erbij.
Voor de Orca piloot is er echt geen drol te doen, we moesten hem wakker houden met koffie (heet over zijn hoofd gieten welteverstaan). :)

Post hier wat screenies, maar zal jullie niet gekmaken dus alleen linkjes

http://www.valheru.nl/eveonline/EVE_orca-fr-hlk.jpg
Even epeen kijken wie een grotere had... de Orca valt tegen tov Freighter maar beduidend groter dan Hulk

http://www.valheru.nl/eveonline/EVE_orca-fr-hlk_kont.jpg
http://www.valheru.nl/eveonline/EVE_orca-fr-hlk_top.jpg

http://www.valheru.nl/eveonline/corpminemetorca.JPG
http://www.valheru.nl/eveonline/corpminemetorca2.JPG

Je merkt dat het weer winter word, 29 man in V3SPA, fleets van 15-20 man... heeeerlijk weer vanouds gezellig!
Niet om 't een of 't ander, maar met screenshots uit de classic client winnen we niet echt eve-zieltjes hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
CopyCatz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:17:
[...]

Niet om 't een of 't ander, maar met screenshots uit de classic client winnen we niet echt eve-zieltjes hier 8)
Ik denk dat al dat gepraat over minen en haulen eerder geen zieltjes wint.

Dit is dus het resultaat wanneer je carebears bij elkaar zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

angel00008 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:41:
netjes yared hebben jullie hem zelf gebouwd of aangeschaft ?

en hoe hebben jullie gewerkt orca in belt gehouden en met haulers naar station of met de orca naar station (if so hoe deden jullie het met de gang links ?)

is mij namenlijk nog te onduidelijk hoe je de orca nou goed kan gebruiken.
V3SPA GROUP is geen 'we' in die zin. Corp is slechts faciliterend vandaar de taxrate van 1% (behalve tijdens een ops staat ie een paar uurtjes op 100%).

Leden hebben dus zelf gekozen om er eentje te bouwen of kopen. Ik geloof dat er binnen V3SPA GROUP een aantal mensen bezig zijn met bouwen en nadenken over kopen. Echter nu er al 2 in V3SPA CORP zijn en de Orca zich nog niet echt bewezen heeft, zal dat aantal waarschijnlijk voorlopig niet stijgen.

De mijne heb ik te leen van iemand die hem gekocht heeft (maar nog niet kan vliegen, laat staan ophalen in Jita). De ander is voor zover ik weet zelfbouw.

Ik ga 'het nut' de komende tijd flink uitproberen.

Vanavond vanaf een uur of 9 kunnen mensen in V3SPA channel hun ideeen spuiten en die ga ik meteen in praktijk uitproberen.

Wat ik je nu al kan vertellen is; OMG WTF SLOW! ik haal getraind 61.6ms subwarp en 2.7 AU in warp (valt niet te trainen zover ik weet?). Een Jita run doe ik weliswaar langzamer met een Freighter maar eerlijk gezegd plan ik die in en zal ik nog steeds een Hulk met 17.000m3 pakken als ik op AP heen en weer moet 112ms geloof ik subwarp en 6! AU in warp.
Dutch2007 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:47:
wij hebben ook orca toevallig gisteren ook wat gemined ^^

wij deden gewoon minen (ijs in ons geval), alles zelf dumpen in de "mining division" van de orca, en ja met ijs is het toch ff niet zo'n ram om ff geen bonus te krijgen... dus deed ie 1x in de zoveel tijd even docken.
Er zijn een aantal bugs die opgelost moeten worden zoals toegang tot hangars en er zit eentje in die ervoor zorgt dat je voorlopig tot ie gefixed is, waarschijnljik geen Orca op een killboard terug zult zien.

Laten we hopen dat die laatste fix lang op zich laat wachten O-)
REDSD schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:44:
[...]

Ik denk dat al dat gepraat over minen en haulen eerder geen zieltjes wint.

Dit is dus het resultaat wanneer je carebears bij elkaar zet :)
Yes I'm a carebear! en samen met mij alle mensen die WoW spelen! wooohooo ...

oh dit is niet het WoW topic? wtf je meent het echt dat mijn bootjes de waarde hebben van een fucking (halve) Titan als ik afgeknald word en ik ze niet terug krijg als ik miep miep boehoe doe bij CCP?
Wat een kutspel zeg

* yared eindigt ouwe }:O -en discussie en zijn cynische-mode 8)
CopyCatz schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:17:
[...]
bite me cc :P met 4 clients tijdens een corpmine in lagging ice trekt mijn uberpc het zelfs niet meer O+
en mbt dat 'we'..., jij was Bang toch gejoined hahaha... maar bedankt voor het onderliggende compliment dat je het gezellig vindt bij ons hoor. Je bent altijd welkom en je chat bijdrage is altijd goed! >:)
* yared denkt je moet alleen nog leren wat strakker met onze koffiepauzes om te gaan.. afk koffie betekent ook AFK KOFFIE!

Wel kicken, je kunt zien dat het weer winter is, de verhouding Dutch/V3SPA channel is wederom 4/1 (25%) en ik verwacht dat het deze winter wel 3/1 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is minen en waarom is het zo belangrijk voor jullie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Minen is dingen jezelf toeeigenen en genoeg iskies te verdienen zodat je niet alleen voor de isk bezig bent, ondertussen genoeg tijd te hebben voor lange afk koffiepauzes met hazelnootcappucinno's met chocospritsen, kletsen en filmpjes kijken/downloaden en daarnaast nog tijd hebben voor 'controlling the boss wife agro'.

Niet voor iedereen weggelegd, zou me er niet druk over maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
yared wat voor bug is er nu dat je geen orca op een killboard ziet ? infitite xp oid ?

do tell !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
yared schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:16:
Minen is dingen jezelf toeeigenen en genoeg iskies te verdienen zodat je niet alleen voor de isk bezig bent, ondertussen genoeg tijd te hebben voor lange afk koffiepauzes met hazelnootcappucinno's met chocospritsen, kletsen en filmpjes kijken/downloaden en daarnaast nog tijd hebben voor 'controlling the boss wife agro'.

Niet voor iedereen weggelegd, zou me er niet druk over maken ;)
Yup, 0.0 + CTA op onchristelijke tijden = Wife aggro. Carebearen is goed voor de relatie.
angel00008 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:35:
yared wat voor bug is er nu dat je geen orca op een killboard ziet ? infitite xp oid ?

do tell !
Je schijnt een Orca als Hulk op de overview te zien. Met killboard heeft het niks te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Booh! waarom moest je dat nou vertellen ;)

@ Yared
Prestaties van de client zijn beter op premium met shadows en bloom uit dan in de classic client dit komt omdat de classic client compleet geen Hardware acceleratie heeft en dus de CPU ook de gfx moet berekenen. Premium client met alles laag/uit zou beter prestaties moeten geven omdat je dan D3D via je videokaart gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Maranno schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:58:
Booh! waarom moest je dat nou vertellen ;)

@ Yared
Prestaties van de client zijn beter op premium met shadows en bloom uit dan in de classic client dit komt omdat de classic client compleet geen Hardware acceleratie heeft en dus de CPU ook de gfx moet berekenen. Premium client met alles laag/uit zou beter prestaties moeten geven omdat je dan D3D via je videokaart gebruikt.
alles via cpu? dacht dat classic dx7 was? dat is ook d3d, miss minder goed... al is premium engine ook solo core en niet multi core...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Engine is single core inderdaad, maar de classic gfx engine emuleert DX het is het niet, staan ergens nog wel e.e.a. aan post van op eve-online forums. Als je meerdere instances van eve draait kan je makkelijk ze toewijzen aan de aparte cores scheelt ook een hoop.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Controlling the boss wife agro in EVE

Empire versus 0.0
- Elke ice cycle duurt 13.63 / hang de was op
- PODKILLED 0.42 sec / your wife is going to kick your ass too! :D

Orca (tijdelijk) niet of zeer spaarzaam op killboards,.
- staat standaard niet op je overview, moet je met de hand toevoegen
- stond (maar reeds gefixed) als Hulk op overview
- approach Orca was/is instant CTD, geen idea of 'orbit Orca' ook CTD geeft maar we hebben tijdens de corpmine genoeg CTD's gehad (wat op zich wel lachen is als je er eindelijk achterkomt dat het aan de Orca ligt :P

Zal snel allemaal gefixed zijn.

Merk dat EVE een */silent DirectX install doet (laatste wat hij doet bij een install). Nadeel hiervan is dat je er geen controle over hebt, niet kunt de-installeren, etc..

Ik ben huiverig voor dat soort zaken omdat zoals je wellicht nog kan herinneren in het verleden weleens voorkwam bij diverse spelen dat die een oude versie over je nieuwste versie heen gooide. Ik wil gewoon complete controle hebben. Ook werkt bijvoorbeeld niet elke versie van DX goed samen met elke servicepack..etc etc... teveel variabelen, ik wil gewoon controle.

Wel intressant wat Maranno hier zegt over de cores en emulatie, dit wist ik niet.
Heb een dual core CPU maar nog nooit aparte toewijzingen gedaan. Is er een korte how-to?

Ga vanavond sowieso eens kijken of er genoeg fysieke ruimte is voor nog een Gefore 8600GT.

Elke 22" dan een eigen gfx en elke client een eigen core... duh dat zijn gewoon 2 pc's! :)

PS: dat toewijzen aan een core is weer een mooi stukje voor de OP ;)

Verwijderd

yared schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:38:
Wel intressant wat Maranno hier zegt over de cores en emulatie, dit wist ik niet.
Heb een dual core CPU maar nog nooit aparte toewijzingen gedaan. Is er een korte how-to?
taakbeheer -> processen -> rechterklick op proces -> affiniteit intellen -> profit

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 12:56 ]

• yared

yared

No Scope, Bitch!

idd omg wat simpel
zat net met een collega wat te klooien en hadden het binnen paar seconden gevonden.

ctrl-alt-del > taakbeheer, sneller kan niet :)

Mocht je het proces niet kunnen vinden, ga naar toepassingen > rm klik > ga naar proces :)

[ Voor 42% gewijzigd door yared op 20-11-2008 13:07 ]

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dat is basiskennis van het gebruik van Windows op een bak met meer dan 1 core.

De vrijdagnacht was leuk roaming. Op een gegeven moment zag onze scout een harbinger van een station af te drijven. Er was een tackler nodig om op 100km van onze scout te warpen. Tussen het gepraat door, sprong ik met mijn drake in het systeem. De drake eindigde op 11km van de harby, gewoon rechtstreeks approachen, AB aanzetten, harby dacht aan een easy kill en werd flashy. Mijn drake kwam in bereik, 2 point scrambler en webber erop. AB moeten uitschakelen om te voorkomen dat ik voorbij mijn doelwit schoot. HAM erop spammen, ondertussen zette onze scout ECM op de harby en de rest van de vloot warpte in. Ik had meer dan de helft van de damage op de harby gezet. http://www.battleclinic.c...page=5&filter=losses#mail

Het verschil zat in zijn deprecated aandrijving en mijn drake is aan QR aangepast. Zijn MWD kon hem niet helpen en zijn single point scram maakt niet veel indruk op MWD-gebruikers. Met een AB zou hij buiten mijn bereik kunnen gaan en wegwarpen. De kans dat je door een drake tackled wordt? :+

• Paul
  • Nu online
yared schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:05:
ctrl-alt-del > taakbeheer, sneller kan niet :)
Jawel, ctrl-shift-escape :P Edit: oh, en het Eve process heet exefile.exe (bij mij iig) 8)7

De kans dat ik door een Drake (of iets willekeurigs anders) afgeschoten wordt is vrij groot, tenzij mijn heavy neuts je leegkrijgen of er hulp komt ben ik het haasje :P Maar goed, ik ben dan ook een carebear die in 0.0 rondhangt tegenwoordig :+

[ Voor 6% gewijzigd door Paul op 20-11-2008 13:58 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Ashrah
Drake is meestal passive tanked, Neuts hebben daar weinig tegen in te brengen, ook is zijn tank waarschijjnlijk beter dan jouw dps ^^, drakes zijn nogal über te tanken mits goed gefit, daar staat wel tegenover dat de dps niet heel hoog is, max rond de 500 geloof ik.

• GamemasterByte
yep, helaas wel ja.

• Sissors
  • Niet online
Invulns field van drake uit -> drake dood. Drakes hebben geen cap injectors normaal gesproken, dus zijn ze ook echt door hun cap als je ze blijft neuten, en kunnen ze niet tussendoor lekker nieuwe cap injector en alles runnen.

Die harbinger had beter geen med cap injector kunnen fitten en daardoor grotere plate. Al moet ik me wel afvragen wat de kwaliteit is van de pvp die je krijgt als het al leuk roaming is als je 1 gepermajammede harbinger afschiet met 2 battlecruisers, HAC en een battleship, + falcon voor het permajammen.

• AjDuLion
furby-killer schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:41:
Invulns field van drake uit -> drake dood. Drakes hebben geen cap injectors normaal gesproken, dus zijn ze ook echt door hun cap als je ze blijft neuten, en kunnen ze niet tussendoor lekker nieuwe cap injector en alles runnen.

Die harbinger had beter geen med cap injector kunnen fitten en daardoor grotere plate. Al moet ik me wel afvragen wat de kwaliteit is van de pvp die je krijgt als het al leuk roaming is als je 1 gepermajammede harbinger afschiet met 2 battlecruisers, HAC en een battleship, + falcon voor het permajammen.
tja tot nu toe geloof ik niet in het nette pvp roaming of je wilt overkill hebben of niet.

ik kom het zelden tegen dat je een fair fight krijgt.

zo werd er bij mijn laatste fleet fight waar ik fc was een gelijke grote groep bsses op onze fleet afgestuurd waarvan zij met 2 scorps de overhand dachten te hebben (onze 3 scorps die gecloaked waren hadden ze niet op gerekend waarschijnlijk)

dat was de enige keer dat ik een eerlijk gevecht gehad heb met zelfde aantal bsses gelijk aantal ecm.

wat ik tevaak tegenkomen is dat als je in je eentje gaat roamen en je doet een nette 1 vs 1 je vervolgens 3/4 chars achter je aanhebt en als je dan gaat bookmark jumpen en een 10 man gang komt je ''bevrijden'' je dan opeens zwak word genoemd. kom dan niet met een 3 man gang aan (en als je me na 15 minuten agro die ik heb nog niet gevonden hebt dan is het fail aan jou kant.)

merk wel dat het oude bs buffertanks heel erg terugkomen hoorde rapier pilots al zeggen dat ze nu waardeloos zijn geworden,

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Het was ook zo gevonden omdat het toen we 'er eenmaal aan dachten' een eitje was.
Heb er gewoon nooit eerder bij stilgestaan, dus Maranno bedankt voor het idee.

Ik gebruik het vanavond om mijn filmpje andere core toe wijzen. Benieuwd of dat het tijdelijke probleem met DX oplost. Een 2e GFX verhelpt het sneller, maar die heb ik net even niet liggen.

Binnen corp heb ik mijn Marauder aan iemand uitgeleend zodat ie eens kon kijken of een opmerking die ik hier had gelezen over Marauder nemen ipv een CNR veel zou uitmaken.

Hij gaf het op.. moest teveel tweaken aan fitting. Die twee zijn toch te verschillend.

Is nu weer terug naar zijn Maelstrom. Blijft ook naar mijn mening gewoon het lekkerste schip :)

Iemand al een specialised jc aangemaakt met een van de nieuwe Implant setjes?

Verwijderd

Vandaag is de laatste dag dat je kan stemmen voor de Council of Stellar Management, dus vergeet dit niet te doen als je het nog niet gedaan hebt!

Hier is een overzicht van de kandidaten
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=902434

En je kunt hier stemmen
http://myeve.eve-online.com/council/voting/

Ik stel me ook verkiesbaar als Ankhesentapemkah / Eva Jobse. Afgelopen jaar was ik secretary van de CSM, en ik ga jullie niet vermoeien met lange lulverhalen want daarvan is al genoeg te vinden op het Eve forum, maar het zou leuk zijn als jullie m'n filmpje bekijken.

• Paul
  • Nu online
Maranno schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:09:
Drake is meestal passive tanked, Neuts hebben daar weinig tegen in te brengen,
Mja, cap leeg, scrambler uit, ik weg :) Ik heb niet de illusie dat ik anderen kan poppen/podden :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• REDSD
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:36:
Vandaag is de laatste dag dat je kan stemmen voor de Council of Stellar Management, dus vergeet dit niet te doen als je het nog niet gedaan hebt!

Hier is een overzicht van de kandidaten
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=902434

En je kunt hier stemmen
http://myeve.eve-online.com/council/voting/

Ik stel me ook verkiesbaar als Ankhesentapemkah / Eva Jobse. Afgelopen jaar was ik secretary van de CSM, en ik ga jullie niet vermoeien met lange lulverhalen want daarvan is al genoeg te vinden op het Eve forum, maar het zou leuk zijn als jullie m'n filmpje bekijken.
Mooie video, zit je zelf in een corp/alliance of ben je echt een solo speler?
zoja is het dan niet erg moeilijk om te zien wat de frustraties/problemen zijn tijdens het spelen van eve op corp/alliance niveau?

Verwijderd

REDSD schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:46:
Mooie video, zit je zelf in een corp/alliance of ben je echt een solo speler?
zoja is het dan niet erg moeilijk om te zien wat de frustraties/problemen zijn tijdens het spelen van eve op corp/alliance niveau?
Ik ben een echte solo player en zit al ruim 5 jaar in de NPC corps (recentelijk de Amarr en Gallente militia voor factional warfare, nu weer terug in Aliastra). Omdat ik mensen oproep mij te mailen of een convo te beginnen als ze problemen hebben, heb ik in het afgelopen half jaar aardig wat inzichten verkregen in problemen die buiten mijn eigen speelgebied liggen. Ook mijn ervaring als game designer en voormalig administrator/programmeur van een Ultima Online server dragen hier aan bij, ik kijk meer naar de onderliggende game mechanics om te zien waar problemen kunnen onstaaan dan naar specifieke ervaringen.

Ook op het fanfest heb ik zo veel mogelijk andere spelers gepraat om oplossingen te zoeken, vandaar dat ik ook aanwezig was bij onder andere de 0.0 debatten en leverde daar zelf ook een goede bijdrage aan, ookal heb ik daar zelf als speler geen belang bij. Ik denk dat mijn gebrek aan hands-on experience ruimschoots gecompenseerd wordt door mijn neutrale standpunt. Helaas hebben we bij de afgelopen CSM gezien dat de grote 0.0 lui elkaar maar wat graag in de haren zaten en de issues vaak slechts vanuit hun eigen standpunt bekeken, in plaats van zich af te vragen wat beter is voor Eve in het geheel.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Eva d'r inzet is groot, ze vindt het leuk, ze gaat ervoor, ze heeft een verhaal wat even losstaat van epeen en andere niet ter zake doende punten, en de rest doet niet ter zake en daarom kreeg ze ook dit jaar weer mijn stem.

Dat gezegd Eva, als er een kandidaat komt die dezelfde skills heeft, wat nu niet het geval is, zul je harder moeten vechten. Mijn inziens heb je nu weer een eitje ;)

• Dutch2007
hoorde haar ook in 1 van de video's op fanfest :P, die video met die nvidia gast+cuda

Verwijderd

Die alliance panel video is supergrappig.. Die ene van CVA volledig in-character, die bijtjes naast DV van Ivy en dan die ene kerel in z'n leren jas constant domme grapjes zitten maken.. Echt grappig :)

Linkje .. Alliance panel vid staat helemaal onderaan.

En succes Ankh! Zal je wel weer lukken ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.