Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 140.819 views

Anoniem: 273921

superericje schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:10:
[...]

ik weet niet 100 % zeker of het zo is, maar op mijn werk heb ik een Nokia N82 die ook via Exchange is verbonden en deze kan ook NIET meer syncen met outlook.
Het is gewoon of het een, of het ander.
Als je bij de Nokia de gegevens erin zet komt die waarschuwing ook in beeld..
Zal bij de omnia niet anders zijn..
(daarom mijn prive omnia alleen outlook laten doen :))

EDIT:
ergens anders werd er gezegd, dat je je telefoon thuis niet met de server moet verbinden, maar dat kan je niet uitzetten, voordat je het probeert. Moet je alle instellingen eruit halen en reset geven.
Same here, kan maar 1 exchange server instellen en syncen met autloek..

Anoniem: 270859

Anoniem: 273921 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:07:
Of het nou firmware is van samsung.nl of van een andere site.. officieel of niet officieel.. Er is altijd kans op een brick tijdens het flashen.. Er hoeft maar iets fout te gaan. Dit kan zijn dat je virusscanner zegt HO, je regkeyscanner zegt: "stop eens met dat reg bestand" en je kan al de pineut zijn.
Zit een Regkeyscanner standaard in Windows XP?
Heb hier nog nooit mee gewerkt en als het helpt om deze uit te zetten wil ik dit zeker doen!
Anoniem: 273921 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:07:
Ik heb mijn telefoon ongeveer 30x geflashed nu naar alle talen en alle roms. Let hierbij wel op: NON-BRANDED telefoon.

Bij mij is het flashen van het telefoongedeelte wel eens fout gegaan, krijg je zo'n mooi driehoekje met uitroepteken op het beginscherm, maar hij start gewoon op. even billenknijpen, pc opnieuw opstarten, hard reset uitvoeren, nog een keer en klaar.
Ik heb een non-Branded Omnia, dus moet lukken.

Bij mij was het niet zo simpel om even alles opnieuw te doen, omdat de hele telefoon niet meer reageerde (alleen de aan/uit knop ging aan en brande rood). Bleek heel mijn moederbord gecrasht te zijn.
Maar als iets fout gaat, is dit nog wel op te lossen zeg je dus (ligt eraan hoe fout het gaat).

Anoniem: 270859 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:23:
[...]

Zit een Regkeyscanner standaard in Windows XP?
Heb hier nog nooit mee gewerkt en als het helpt om deze uit te zetten wil ik dit zeker doen!

[...]

Bij mij was het niet zo simpel om even alles opnieuw te doen, omdat de hele telefoon niet meer reageerde (alleen de aan/uit knop ging aan en brande rood). Bleek heel mijn moederbord gecrasht te zijn.
Maar als iets fout gaat, is dit nog wel op te lossen zeg je dus (ligt eraan hoe fout het gaat).
Nee niet standaard in windows, maar denk aan van die Ad-aware bots enzo.. spyware dingen zitten ze in..Die lekker meedraaien op je achtergrond.
Die van jou was niet te fixen denk ik. Het is toen denk ik inderdaad goed fijn gegaan.
Gebeurt volgens mij alleen bij branded phones namelijk. Pure pech!
Ik heb een backup telefoon voor het geval dat hij brickt, maar ga er nooit vanuit ;)
De kans dat hij brickt is miniem, maar garantie geven dat het werkt kan ik niet.. Altijd afwachten..

Zit nu op een geripte custom rom.. Wat loopt dat fijn zeg :) De telefoon houdt eindelijk mijn snelle typkunsten bij met t9.. Bij alle andere zat ik lang te wachten elke keer..
Schijnt ook dat TOMTOM nu werkt zonder dat je gpsgate of proxy nodig hebt :) Ben die aan het downloaden om te proberen, maar gebruik nog fijn IGO, super snelle fix everywhere, anytime..

Anoniem: 273921 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:42:
Nee niet standaard in windows, maar denk aan van die Ad-aware bots enzo.. spyware dingen zitten ze in..Die lekker meedraaien op je achtergrond.
Die van jou was niet te fixen denk ik. Het is toen denk ik inderdaad goed fijn gegaan.
Ik heb een backup telefoon voor het geval dat hij brickt, maar ga er nooit vanuit ;)
De kans dat hij brickt is miniem, maar garantie geven dat het werkt kan ik niet.. Altijd afwachten..
Ik heb geen branded phone, dus dat is dan al raar.
Een backup telefoon is idd geen probleem, maar heb geen zin om weer van de Omnia terug te gaan naar de Sony Ericsson W580i.

Als de kans op een brick miniem is, vind ik het vreemd dat mijn eerste update meteen fout ging, alleen kan het ook een beetje de schuld van mijzelf zijn geweest.

Anoniem: 19503

Klopt het dat als ik spb mobile gebruik ik "telefoon"niet meer onder me linkerknop kan selecteren?
Heb hem nu maar ingesteld met de knop aan de zijkant,waar je ook mee alle taken sluit.

gewoon het groene horentje dus |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 20-11-2008 23:42 ]

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:47

mucuracat

YES

Anoniem: 196045 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:22:
is er een mogelijkheid om je "samsung" toetsenbord ook in het 2day screen tevoorschijn te laten komen.
om gewoon een telefoonnummer in te tikken en te bellen?

of moet je dan eerst naar contacten, nieuw, toevoegen,naam intikken en dan pas nummer intikken en opslaan.. :O
als ik bijvoorbeeld een nummer van iemand krijg om te bellen heb ik geen zin om dat eerst allemaal in te vullen.

kan ik bijvoorbeeld ook gewoon iemand belle, zonder dat hij in mijn telefoonlijst moet staan?

hoe doen jullie dat eigenlijk?

is hier misschien ook programmaatje voor om je toetsenbord in je 2dayscreen naar voren te laten komen?
Meen je dit nou?
Druk op linker toets onderaan om te bellen en druk gewoon de namen in die je wil.
Als je bijvoorbeeld JAN wil druk je op 526 alles gewoon 1 keer en hij vind de naam. N is 2de letter in toets 6 maar gewoon 1 keer drukken is genoeg.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Anoniem: 245235

Anoniem: 281127 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:27:
[...]

Bij key 1 moet je zelf een sleutel verzinnen ik heb een code uit 10 cijfers ingevuld deze moet je twee keer invullen.
Zoals gezegd gedaan maar geen verbinding. Ik denk dat het zit in de beveiliging van de router instellingen. De instellingen van de Omnia is volgens mij simpel te doen. Ik krijg wel een onbeveiligd WiFi aan de praat. Echter hierna kan zowel via Opera als IE geen verdere pagina's geopend worden. Moeten in deze brouwers ook de nodige aanpassingen gedaan worden ??
Tot dusver thanks voor de medewerking... :)

• kaher
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2021
na het updaten van hh4 naar hj3 deed mijn omnia het niet meer :?

toestel opgestuurd en na ruim 2 weken terug ontvangen , versie hh4.
alles doet het behalve dat Ik niet meer een fix krijg bij gps(google maps en igo8).
voor de reparatie werkte dat prima. nu maakt het niet uit hoelang Ik wacht , IK krijg helemaal geen fix.
hebben ze bij de reparatie iets beschadigd waardoor de gps niet meer goed functioneert.
of moet Ik iets wijzigen aan de instellingen ?.

Anoniem: 281303

Ik heb zo'n 2/3 maanden geleden een omnia aangeschaft met een Vodafone abbonement, ik had hiervoor een Hi abbo dus had ik verlengd. Vervolgens zit ik dus nog 3 maanden aan een Hi abbo vast, maar kreeg wel me nieuwe telefoon mee. Okee prima dat is een standaard procedure.

Ik had dus mijn oude simkaart meegenomen en gestopt in de nieuwe omnia, dit werkte prima tot zo' n 3 weken. Toen mijn omnia af en toe radeloos uitviel en mijn simkaart het begaf. Hij gaf telkens aan dat de simkaart ontbreekt, na wat keren opnieuw opstartten hield die het nog een halve dag vol. Toen was het afgelopen, ik terug naar de winkel. Waar ik dus ongeveer nog anderhalve maand op me abbonement had zitten, het kan natuurlijk wel is voorkomen dat zo'n sim kaart het niet meer doet. Ik had hem ook in andere toestellen geprobeerd daar werkte die vervolgens ook niet meer in.

Ik een nieuwe simkaart aangeschaft (kosten: 20 euro) zodat ik de resterende tijd van me abbo bij Hi nog kon uitbellen. Nu vandaag viel me telefoon weer uit. Als die uitvalt dan doen al me toetsen het niet meer en heb ik een zwart scherm, en moet ik hem echt uitzetten met de uitknop. Om hem vervolgens weer aan te doen, toen deed die het nog even. Vervolgens nog een keer dit probleem, waarna de telefoon weer de fout gaf dat me sim kaart ontbreekt. Ik vervolgens weer paar keer opnieuw opgestart, wat niet werkte. Tot over maat van ramp een harde reset geprobeerd. Wat ook niks oploste, nu dus net thuis het weer in een andere telefoon gestopt en blijkt dus dat deze simkaart ook kapot is gegaan.

Conclusie mijn omnia sloopt simkaartjes? en valt telkens weg.
Ik ga morgen al naar de winkel, maar misschien zijn er bekende met dit probleem?

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Anoniem: 270859 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:57:
[...]

Ik zou het niet weten of dit iets van Vodafone is.
Je zou wel dit bestand kunnen installeren, om je standaard toestenbord te wijzigen: OmniaSIP
Probeer eens of het lukt.
Heb net omniasip geinstalleerd, is wel fijn zo traditioneel toetsenbord. Maar krijg mijn t9 niet meer aan de praat nu, wie kan me helpen?

• raweimer
  • Laatst online: 21-10-2023
Anoniem: 273921 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:42:
[...]

Zit nu op een geripte custom rom.. Wat loopt dat fijn zeg :) De telefoon houdt eindelijk mijn snelle typkunsten bij met t9.. Bij alle andere zat ik lang te wachten elke keer..
Schijnt ook dat TOMTOM nu werkt zonder dat je gpsgate of proxy nodig hebt :) Ben die aan het downloaden om te proberen, maar gebruik nog fijn IGO, super snelle fix everywhere, anytime..
Ben even benieuwd naar die custom rom die je er op hebt.kan je ons misschien laten zien hoe he eruit ziet?
Nog meer voordelen behalve snel smsen?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 21-11-2008 08:14 . Reden: Vissen naar custom ROMs is *not done* ]

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 14:27
Ik krijg geen wmv bestanden afgespeeld op mijn omnia, touchplayer herkend hem helemaal niet en kan hem er niet mee openen en wanneer ik hem in windows media player afspeel heb ik alleen geluid geen beeld. Iemand een oplossing?

Klopt het dat als je en gifafbeelding als achtergrond gebruikt,het niet beweegt
Ondersteund omnia geen gifafbeeldingen?

kaher schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:15:
na het updaten van hh4 naar hj3 deed mijn omnia het niet meer :?

toestel opgestuurd en na ruim 2 weken terug ontvangen , versie hh4.
alles doet het behalve dat Ik niet meer een fix krijg bij gps(google maps en igo8).
voor de reparatie werkte dat prima. nu maakt het niet uit hoelang Ik wacht , IK krijg helemaal geen fix.
hebben ze bij de reparatie iets beschadigd waardoor de gps niet meer goed functioneert.
of moet Ik iets wijzigen aan de instellingen ?.
Al een hard reset gedaan? Veel voorkomend probleem na flashen dat gps en internet niet werkt. Hier ook al meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 14:36
[b][message=31082732,noline]
Volgens mij maakt 't geen ene drol uit of ie branded is of niet hoor, mijn 'vodafone' omnia is al sinds week 1 geen officiele vodafone omnia meer, en ik heb 'm inmiddels ook al zo'n 10 keer geflashed (vanaf 'n XP machine met samsung modem drivers) naar vanalles en nog wat.
Heb d'r nu de XKHJ3 NL ROM op staan, en ga de komende dagen de DXHK1 proberen wanneer deze beschikbaar komt.
Doe altijd 'n harde reset voorafgaand aan de firmware update EN OOK ALTIJD NA DE UPDATE!!
Dit is echt noodzakelijk omdat ik al verschillende keren heb gemerkt dat er issues zijn direct na de update of dat b.v. alleen PDA update en niet de telefoon firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is XKHH4 een oude versie of 1 van de nieuwere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NIKDCC schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:30:
[...]

Volgens mij maakt 't geen ene drol uit of ie branded is of niet hoor, mijn 'vodafone' omnia is al sinds week 1 geen officiele vodafone omnia meer, en ik heb 'm inmiddels ook al zo'n 10 keer geflashed (vanaf 'n XP machine met samsung modem drivers) naar vanalles en nog wat.
Heb d'r nu de XKHJ3 NL ROM op staan, en ga de komende dagen de DXHK1 proberen wanneer deze beschikbaar komt.
Doe altijd 'n harde reset voorafgaand aan de firmware update EN OOK ALTIJD NA DE UPDATE!!
Dit is echt noodzakelijk omdat ik al verschillende keren heb gemerkt dat er issues zijn direct na de update of dat b.v. alleen PDA update en niet de telefoon firmware.
Maakt wel degelijk uit! Heel veel zelfs..Weet niet waarom bij jou niet, maar de meeste bricken heb wanneer ze proberen te flashen. Tenzij je het Grand Prix updater enzo wat dingen doet. Nooit hoeven doen dus weet t niet, maar de nieuwe NL rom is voor NON-BRANDED en dat heb ik niet verzonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-06 17:17
Anoniem: 273921 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:42:
[...]

Maakt wel degelijk uit! Heel veel zelfs..Weet niet waarom bij jou niet, maar de meeste bricken heb wanneer ze proberen te flashen. Tenzij je het Grand Prix updater enzo wat dingen doet. Nooit hoeven doen dus weet t niet, maar de nieuwe NL rom is voor NON-BRANDED en dat heb ik niet verzonnen!
Ik probeer je zinnen te begrijpen, maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt.... Probeer je nu te zeggen dat als je iets met Grand prix updater doet, de phones niet bricken? :? Punten, komma's en persoonlijke voornaamwoorden maken het lezen toch stukken makkelijker...

Ik heb voornamelijk het idee dat de Branded Omnia's crashen als ze voorzien zijn van een bepaald type firmware... Ik heb namelijk tot nog toe niet gehoord een Omnia bricked met de firmware die ik erop heb staan (i900XKHG5/ARHG5 en PDA i900BUHG5) Of zie ik spoken?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NIKDCC schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:30:
Kun je een beetje vertellen wat de kenmerken zijn van de HJ3 NL ROM?

En ik las net dat je een harde reset alleen na de update hoeft te doen en niet percee ervoor. Maar ja je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen lijkt mij.
Anoniem: 19503 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:33:
is XKHH4 een oude versie of 1 van de nieuwere?
XKHH4 is een ROM uit Augustus, dus is geen nieuwe.
Deze ROM is wel de laatst officiele telefoon ROM.

Nieuwere ROMs uit bijvoorbeeld September en Oktober zijn er wel al, maar deze zijn nog niet officieel door Samsung uitgebracht.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 21-11-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Weet iemand trouwens waar het volgende aan zou kunnen liggen?

Op mijn telefoon heb ik MSN geactiveerd zonder problemen (ongeveer 15 contacten). Echter wanneer mijn vriendin de instellingen op haar telefoon insteld, krijgt zij na het synchroniseren, de melding dat dit is mislukt. Vervolgens kan zij dus geen verbinding krijgen met MSN. Zij heeft echter ruim 300 contacten in MSN. Ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Ik neem een nieuw abonnement en zit te twijfelen of ik een nieuw toestel moet nemen of mijn diamond moet houden.

Kan iemand verlijken of dit toestel een betere keus (afwegend tegen de kosten per maand) dan mijn diamond.
Hoe zit het met batterij duur en snelheid in vergelijking tot de diamond ?

Op het internet heb ik al verschillende reviews gelezen maar hoor graag berichten van gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 16:03
hoe kan ik mijn toetsen opvragen terwijl ik al aan het bellen ben (om bij zo'n bel tante een cijfer in te drukken),
ik heb van alles geprobeerd maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

Dat vierkante blokje tussen de opneem en ophang knop (dat touch screen gevalletje voor ook als muisknop te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

detonated schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:03:
hoe kan ik mijn toetsen opvragen terwijl ik al aan het bellen ben (om bij zo'n bel tante een cijfer in te drukken),
Staat in de Topic Start bij FAQ:

Hoe kan ik tijdens het bellen een keuzemenu doorlopen? (Toets 1 voor Helpdesk, Toets 2 voor Afspraak, etc)

--------------------------------------------------------------------------------
Tijdens het gesprek zal de Omnia zichzelf vergrendelen. Om door een keuzemenu heen te lopen moet je toetsen gaan gebruiken:
Tijdens het gesprek - Actieknop (middelste knop onder het scherm) - Linker Softknop (Toetsblok)
vervolgens verschijnt je Toetsenblok, waar je je cijfers in kunt geven.
wd200 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:54:
Ik neem een nieuw abonnement en zit te twijfelen of ik een nieuw toestel moet nemen of mijn diamond moet houden.

Kan iemand verlijken of dit toestel een betere keus (afwegend tegen de kosten per maand) dan mijn diamond.

Op het internet heb ik al verschillende reviews gelezen maar hoor graag berichten van gebruikers.
Op het gecrashte moederbord na ben ik zeer tevreden met de Omnia
Ik heb hem helaas nog niet optimaal kunnen gebruiken (geen internet abbo), maar dit zal deze maand ingaan. Voor de rest: makkelijke besturing, in het begin is het even zoeken naar opties, maar daar ben je snel genoeg achter.
Ik weet niet of je een WindowMobile fan bent, maar het is even wennen. Dit is namelijk ook mijn eerste WM toestel en ben er nu wel aan gewend.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 21-11-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
detonated schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:03:
Tijdens bellen op de knop onderin drukken, de vierkante om het scherm te deblokkeren. Daarna op de softkey links onderin drukken om het toetsenblok te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 16:03
Lucky1965 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:07:
[...]

Tijdens bellen op de knop onderin drukken, de vierkante om het scherm te deblokkeren. Daarna op de softkey links onderin drukken om het toetsenblok te openen.
aah dat is hem inderdaad, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
wd200 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:54:

Ik heb ze beide en ben nog aan het uitvogelen welke ik fijner vind.

Omnia:
+ alles voelt wat vlotter aan. Telefoon opnemen gaat (bijna) altijd wel goed... de Diamond had nog wel eens problemen dat ik op answer druk maar ik het gesprek toch mis.
+touch gevoeligheid vind ik prettiger (met name met de keypad als je gaat bellen)
+groter scherm
+camera met flits (al is de kwaliteit nou ook niet echt super .. als ik hem vergelijk met een N95)
+batterijduur
+geluidskwaliteit

Diamond
+Navigatie ondersteuning
+looks ...strak en net wat meer zak formaat
+TF3D
+xda-developers community (altijd veel resources voor de htc's)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:00
Je zet bij de Diamond als pluspunt ''Navigatie ondersteuning''. Maar de Omnia heeft ook gewoon een interne gps met natuurlijk navigatie ondersteuning. En een groot pluspunt, vind ik persoonlijk, is dat de Omnia 8 gig aan intern geheugen heeft en de Diamond niet als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tranzy schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:15:
[...]

Ik heb ze beide en ben nog aan het uitvogelen welke ik fijner vind.

Omnia:
+ alles voelt wat vlotter aan. Telefoon opnemen gaat (bijna) altijd wel goed... de Diamond had nog wel eens problemen dat ik op answer druk maar ik het gesprek toch mis.
+touch gevoeligheid vind ik prettiger (met name met de keypad als je gaat bellen)
+groter scherm
+camera met flits (al is de kwaliteit nou ook niet echt super .. als ik hem vergelijk met een N95)
+batterijduur
+geluidskwaliteit

Diamond
+Navigatie ondersteuning
+looks ...strak en net wat meer zak formaat
+TF3D
Hier wil ik nog wel over kwijt, dat de batterijduur steeds langer word.. gewoon telefoon laten leeg lopen.. en daarna pas weer volledig op laten laden. Dus op het begin kan het zijn dat hij nog best snel leeg is.. maar na 2 weken is hij zeer redelijk! ;)

Euhm tja en navigatie ondersteuning? Op de Omnia, kan je gewoon TomTom, iGo8 etc. gebruiken :) (alleen bij TomTom heb je nog een ondersteunend programma nodig zoals: GPSgate / Port Splitter etc.. (zie FAQ)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tranzy schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:15:

Diamond
Voor de Omnia hebben ze ook zon developers site namelijk Modaco
Hier vind je het laatste nieuws over ROMs, nieuwe programma's, FAQs, etc.
Anoniem: 201908 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:28:
Euhm tja en navigatie ondersteuning? Op de Omnia, kan je gewoon TomTom, iGo8 etc. gebruiken :) (alleen bij TomTom heb je nog een ondersteunend programma nodig zoals: GPSgate / Port Splitter etc.. (zie FAQ)
Ik las gisteren iets over een nieuwe Custon ROM, waar je geen GPSGate meer voor nodig hebt voor TomTom. Is wel een voordeel, omdat het gebruik van GPSGate werd afgeraden door Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409

ik heb inderdaad geen problemen meer met de batterij...3 weken oud nu..volledig leeglaten en dan weer opladen. doe er nu 3 dagen mee...
suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409

oja..als ik foto's maak en ik wil die bij de hema laten afdrukken...hoe werkt dat dan. bij mijn vorige gsm had ik een geheugenkaartje...
suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:49
Anoniem: 279409 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:03:
oja..als ik foto's maak en ik wil die bij de hema laten afdrukken...hoe werkt dat dan. bij mijn vorige gsm had ik een geheugenkaartje...
suunto
Waarschijnlijk 1 van de volgende opties en anders kun je het antwoord vast wel op http://foto.hema.nl/ vinden.
  • Via internet bij hema uploaden.
  • Via je computer op een geheugenkaart/usb stick zetten
  • MinimicroSD kaart kopen voor in je omnia en ze daarop zetten
  • Als dat hema afdrukstation een usb poort heeft de omnia aansluiten via data kabel en deze in usb modus zetten

[ Voor 9% gewijzigd door DeOS op 21-11-2008 18:33 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:00
Ik las gisteren iets over een nieuwe Custon ROM, waar je geen GPSGate meer voor nodig hebt voor TomTom. Is wel een voordeel, omdat het gebruik van GPSGate werd afgeraden door Samsung.
En een Custom Rom wordt al helemaal afgeraden door Samsung :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-06 13:58

knakworst

Get more sats!

DeOS schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:07:
[...]

Waarschijnlijk 1 van de volgende opties en anders kun je het antwoord vast wel op http://foto.hema.nl/ vinden.
  • Via internet bij hema uploaden.
  • Via je computer op een geheugenkaart/usb stick zetten
  • MiniSD kaart kopen voor in je omnia en ze daarop zetten
  • Als dat hema afdrukstation een usb poort heeft de omnia aansluiten via data kabel en deze in usb modus zetten
Heel goed alleen zou ik een micro sd kaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Pff..... ik krijg 't niet voor elkaar om te internetten via de WiFi.

Ik heb die Modaco Nodata installed om ervoor te zorgen dat ie niet over 3G gaat.

Ik heb wel verbinding met m'n router, geeft ie ook netjes aan "Verbonden"
Die heb ik op "Internet" gezet.

Dan als ik opera open dan heb ik de verbinding op automatisch geprobeerd en "My internet"
" *Internet " maar niks helpt, krijg steeds melding dat m'n omnia geen verbinding kan vinden..

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erickov schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:58:
[...]

Ik probeer je zinnen te begrijpen, maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt.... Probeer je nu te zeggen dat als je iets met Grand prix updater doet, de phones niet bricken? :? Punten, komma's en persoonlijke voornaamwoorden maken het lezen toch stukken makkelijker...

Ik heb voornamelijk het idee dat de Branded Omnia's crashen als ze voorzien zijn van een bepaald type firmware... Ik heb namelijk tot nog toe niet gehoord een Omnia bricked met de firmware die ik erop heb staan (i900XKHG5/ARHG5 en PDA i900BUHG5) Of zie ik spoken?
Ik probeer mensen te helpen en heb daar niet altijd evenveel tijd voor Erik. Heb daarom hieronder de tekst even gekopieerd en wel 2 letters vervangen. Snap je het nog steeds niet? Kan je letters kopen. Woorden zijn duurder. Punten en komma's worden geteld als letter.

- Maakt wel degelijk uit! Heel veel zelfs..Weet niet waarom bij jou niet, maar de meeste bricken hem wanneer ze proberen te flashen. Tenzij je Met Grand Prix updater enzo wat dingen doet.
Nooit hoeven doen dus weet t niet, maar de nieuwe NL rom is voor NON-BRANDED en dat heb ik niet verzonnen!

Hem = Branded telefoon**

Het kan dus inderdaad zo zijn dat je met jou fimware wel fijn kan flashen Erik, wat heb je toch een geluk! :) Zie nog geen spoken??

Heb je een andere firmware; zoek dan eerst goed op Modaco en/of XDA of flashen wel mogelijk is. Je zal namelijk niet de eerste zijn bij wie de Omnia brickt. Er zijn wel degelijk mogelijkheden om je Branded omnia te flashen, maar hiervoor dien je bijvoorbeeld eerst via GP te downgraden om vervolgens weer te upgraden. Succes..

Heb de nieuwste NL rom alleen getest, maar niet actief gebruikt. Weet hier dus niet veel van af.

PM me voor commentaar of vragen, voordat het forum nog meer word vervuild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En daarnaast zijn er genoeg die hun Omnia bricken terwijl deze NIET branded zijn..

(vele met firmware: KHH8/KHH4)

En daar val ik helaas ook onder,.. nu ligt mijn Omnia nog steeds bij de SSP (Samsung Service Point)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kapert schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:18:
[...]

En een Custom Rom wordt al helemaal afgeraden door Samsung :+
Ja ok, maar als je TomTom wilt gaan gebruiken zonder GPSGate op je telefoon te hebben zou je het kunnen proberen.
Voordeel: Geen GPSGate (schadelijk voor de telefoon)
Nadeel: Updaten naar een custom ROM, wat mis kan gaan

De keuze blijft dus altijd wel bij de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb MCguider erop staan en vind het perfect werken,gisteren ff getest.Geen gps gate of wat dan ook nodig hoor,vind het persoonlijk mooier dan TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Ik gebruik zelf Igo 8. Ik moet zeggen, ik vind het een erg fijn programma en werkt zonder problemen of tussenkomst van welk programma dan ook.

Ik heb verder wel een vraag, ik ben de softkey's aan het programmeren. Weet iemand welk programma of exe file de contacten opend die normaal onder je rechter softkey staat ingesteld? Ik wil deze namelijk naar de linker verplaatsen...

/update
Het is mij inmiddels gelukt. Linken naar windows/startmenu/*.lnk

[ Voor 9% gewijzigd door erickov op 21-11-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
Anoniem: 201908 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:48:
En daarnaast zijn er genoeg die hun Omnia bricken terwijl deze NIET branded zijn..

(vele met firmware: KHH8/XKHH4)

En daar val ik helaas ook onder,.. nu ligt mijn Omnia nog steeds bij de SSP (Samsung Service Point)
is het iemand gelukt om deze versie te updaten naar J3? zo ja , hoe precies?
deze vraag blijft nog steeds onbeantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232548

Ok, nu trek ik het niet meer. Ik kan redelijk overweg met elektronische apparatuur, maar nu kom ik er gewoon niet uit. Ik lees al 2 maanden mee hier, sinds dinsdag een omnia.
Nu heb ik IGo binnen. Dit bestaat uit:
Map1: een autorun en een autorun.nng bestand
Map2: een map genaamd Igo8 vol met andere toepassingen. (zip-files, .dll bestanden, afbeeldingen enzovoort).
Wat nu?
Want ik lees regelmatig over .cab bestanden, maar die staat dus nergens.
Moet ik nu alles op mijn telefoon zetten, of bepaalde dingen vanaf de computer installeren?

Edit:

1.Copy all the files from the folder...
2.Open your active sync.
3.click "explore"..
4.go to "My Windows Mobile-Based Device"..
5.click on "Program files"..
6.open "SPB mobile shell" folder..
7.paste it there..
8.soft reset the omnia.
9.dr00l on it
Of hoef ik niets te installeren en kan gewoon (net zoals bovenstaande manier) knippen&plakken?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 232548 op 21-11-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277224

Ikzelf heb TomTom 7 goed draaien op mijn Omnia. Met behulp van GPSProxy loopt het allemaal soepeltjes. Het is wel een nadeel dat je eerst GPSProxy aan moet zetten voordat TomTom werkt, maar ik ben nou eenmaal helemaal weg van de TomTom interface en het gebruikersgemak. Dit waarschijnlijk omdat ik niet anders gewend ben van de gewone autonavigatie (TomTom Go).

Hier is een handleiding te vinden hoe je de GPS van de Omnia kunt laten werken zonder het gebruik van GPS Gate.

Gister heb ik mijn Omnia geflashed naar meest recente world wide English rom.
PDA: i900DXHG3/DZHG3
PHONE: i900DXHG3
Ging nog bijna mis ook, liep vast tijdens het updaten. 8)7 Heb hem gelukkig nog kunnen herstarten. Dat doe ik dus nooit weer haha.

Ook heb ik gister een mooie en zeer bruikzame skin op mijn Omnia gezet die ik jullie niet wil onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/6048/capture002tk5.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Anoniem: 232548 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:27:
Ok, nu trek ik het niet meer. Ik kan redelijk overweg met elektronische apparatuur, maar nu kom ik er gewoon niet uit. Ik lees al 2 maanden mee hier, sinds dinsdag een omnia.
Nu heb ik IGo binnen. Dit bestaat uit:
Map1: een autorun en een autorun.nng bestand
Map2: een map genaamd Igo8 vol met andere toepassingen. (zip-files, .dll bestanden, afbeeldingen enzovoort).
Wat nu?
Want ik lees regelmatig over .cab bestanden, maar die staat dus nergens.
Moet ik nu alles op mijn telefoon zetten, of bepaalde dingen vanaf de computer installeren?

Edit:

1.Copy all the files from the folder...
2.Open your active sync.
3.click "explore"..
4.go to "My Windows Mobile-Based Device"..
5.click on "Program files"..
6.open "SPB mobile shell" folder..
7.paste it there..
8.soft reset the omnia.
9.dr00l on it
Of hoef ik niets te installeren en kan gewoon (net zoals bovenstaande manier) knippen&plakken?
Ok, dit moet je doen:

A.

1. copy to SD, folder 2577 & iGO8
2. soft reset
3. install .

B.

copy what you need from (je harddisk) iGO 2008/iGO8/content... to SD iGO8/content... .

Done !

Ik heb precies gedaan zoals het hier staat en het werkte in 1 keer. Als je deze folder niet hebt, heb je misschien het verkeerde gedownload... Mocht je vragen hebben, PM mij even, wellicht kan ik je dan verder helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erickov schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:39:
[...]
A.
1. copy to SD folder 2577 & iGO8
2. soft reset
3. install .
Bedankt voor je aanbod! d:)b
Even kort: Ik neem aan dat je met SD folder bedoelt de geheugenkaart? Want die is nog niet binnen :N
Ik kan toch wel een nieuwe map aanmaken in de map 'program files' en daar beide mappen naar toe kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Anoniem: 232548 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:44:
[...]

Bedankt voor je aanbod! d:)b
Even kort: Ik neem aan dat je met SD folder bedoelt de geheugenkaart? Want die is nog niet binnen :N
Ik kan toch wel een nieuwe map aanmaken in de map 'program files' en daar beide mappen naar toe kopiëren?
Jep, SD kaart. Ik heb deze ook speciaal voor Igo gekocht... een 4 gig kaartje bij BCC was 13 euro... Niet een noemenswaardig bedrag vond ik zelf, dus ik kon het niet laten... :)

Je kan het wellicht proberen, maar volgens mij moet ie op een SD kaartje... Let me know als je het voor elkaar hebt zonder SD kaart... Ben daar wel benieuwd naar...

Verder moet je Igo even je gps instellingen laten "auto detecten"... Dan zou het allemaal moeten lopen...

[ Voor 20% gewijzigd door erickov op 21-11-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274119

Ik weet niet of dit eerder behandeld is (weet ook niet op welk onderwerp ik moet zoeken), maar heeft iemand wel vaker dat je telefoon tijdens een gesprek ineens ophangt? Dit gebeurt na een paar minuten. Net had ik het in een gesprek van 10 minuten zelfs twee keer.

Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb al gecheckt of ik per ongeluk met mn wang op de ophangen knop druk, maar dat is niet zo.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:37
hey allemaal!

hoe haal ik AppToDate weg? het staat bij me Programma's en ik vind het een kutprogramma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
kaher schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:22:
[...]

is het iemand gelukt om deze versie te updaten naar J3? zo ja , hoe precies?
deze vraag blijft nog steeds onbeantwoord.
ok , toch de maar mijn eigen vraag self beantwoorden.

nadat de eerste keer het updaten van hh4 naa hj3 mislukte , en de toestel voor reparatie opgestuurd moest worden.
heb Ik nu besloten om het voor de 2e keer te proberen.
dit keer hield Ik het simple.

Ik werk met vista en die herkente de samsung driver automatisch.
*dus heb Ik self geen modem driver geinstaleerd

*geen fix uitgevoerd
*geen hh1 eboot update gedaan.

***alle antivirus en firewaal apps afgesloten.

*** gewoon toestel hard gerest en naar fabriekinstellingen gereset.(dus zowel de geheugen als de opslag werden geformateerd)

***i900XKHJ3.MLI naar opslag gekopieerd.

***taal wijzigen gekozen en voila updaten naar van HH4 naar HJ3 is gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erickov schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:00:
[...]

Jep, SD kaart. Ik heb deze ook speciaal voor Igo gekocht... een 4 gig kaartje bij BCC was 13 euro... Niet een noemenswaardig bedrag vond ik zelf, dus ik kon het niet laten... :)

Je kan het wellicht proberen, maar volgens mij moet ie op een SD kaartje... Let me know als je het voor elkaar hebt zonder SD kaart... Ben daar wel benieuwd naar...

Verder moet je Igo even je gps instellingen laten "auto detecten"... Dan zou het allemaal moeten lopen...
Zojuist geprobeerd. "Het mobiele apparaat bevat onvoldoende vrije schijfruimte".
Vreemd, want ik heb nog dik 7GB over.
ActiveSync>verkennen>Mijn op Windows Mobile..>Programmabestanden
Daar zit ik toch gewoon op de 8GB geheugen te kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Las iemand die problemen had met zijn msn met 300+ contacten. Het is zo dat 'ie vanuit MSN veel meer dingen mee gaat nemen. Emailadres wordt namelijk in je telefoonlijst gezet. Al mijn messenger contacten staan in mijn lijst, ook al heeft iemand geen 06 of weet ik wat voor nummer in zijn msn staan. Het kan dus zijn dat het laden van je contactlijst even duurt. Bij mij inloggen duurt ook best lang, ook al zijn er maar 20 mensen online. Weet niet hoe het opgelost kan worden though...

Uhm, over het kopiëren van IGO, je moet die 2 mapjes in Mijn Opslag plaatsen. Je moet dacht ik eerst naar Windows Mobile apparaat (die map) en dan staat er ergens Mijn Opslag. Hiermee kun je je 8GB helemaal benutten. Kopiëren naar mijn documenten of ergens anders zijn de 100MB vrije geheugen van de telefoon (waar IGO dus niet oppast).

Mijn vraag is, wat is het verschil met die nieuwe firmwares? Engelse versie, Nederlandse versie? Zelf een toestel van KPN met abbo, maar volgens mij niet branded, er staat Samsung onder mijn scherm (dan is het toch niet branden???). Zelf heb ik niet echt problemen met het toestel, alleen dat Opera Mobile echt traag is, en soms opnieuw moet laden. Opera Mini beta laadt echter wel, maar soms geen complete plaatjes (ook al staat alles aan, hij laadt maximaal 500kB...). Heb HH4/HH8. Niet het nieuwste van het nieuwste dus dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Zojuist m'n omnia i-900v geupgrade naar DXHK1, eerste indruk is erg goed alles reageert in ieder geval erg vlot.
Geheugen: Storage 52.85MB free / Program 56.5MB vrij (na hard reset).
Ik ga de komende dagen testen en zal accuduur en overige bevindingen hier ook weer posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:26
Hoe kan het dat er in opera de hele tijd de standaard links van hi ofzo iets weer terugkomen als ik opera restart? De nieuwe links blijven wel, maar ik wil die standaard links van hun kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116827

Ik krijg de mobile shell maar niet werkend :X

mobile shel geinstalleerd..
Ik pleur alles(common, kyro, luna en scripts mappen) in de de mobile shell map .
Installeer dat MortScript bestand, daarna die scripten klikken.. gebeurt niks ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NIKDCC schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:33:
Zojuist m'n omnia i-900v geupgrade naar DXHK1, eerste indruk is erg goed alles reageert in ieder geval erg vlot.
Geheugen: Storage 52.85MB free / Program 56.5MB vrij (na hard reset).
Ik ga de komende dagen testen en zal accuduur en overige bevindingen hier ook weer posten
Welke programma's heb je Xtra gekregen? en wellicht functie's?
Van welke serie heb je geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116827 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:42:
Ik krijg de mobile shell maar niet werkend :X

mobile shel geinstalleerd..
Ik pleur alles(common, kyro, luna en scripts mappen) in de de mobile shell map .
Installeer dat MortScript bestand, daarna die scripten klikken.. gebeurt niks ..
Oh krijg nu.

Het bestand ' *** ' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen..

als ik zo'n script wil openen

Wtf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
Anoniem: 116827 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:30:
[...]

Oh krijg nu.

Het bestand ' *** ' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen..

als ik zo'n script wil openen

Wtf :/
probeer de skin bestanden op de root van je opslag en niet in de mobile shell folder.
zorg dat je niet verbonden bet met de pc tijdens het uitvoeren van scripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

@ koesjovis en anderen :

ben er nog steeds niet in geslaagd om SPB 2.1 met nieuw skinpack erop van een nieuwe achtergrond te voorzien. Weet iemand hoe dit eenvoudig kan ? Of kan het gewoon niet ?

Verder, iemand links naar mooie spb skins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 15:55
Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:12:
[...]

Ja ok, maar als je TomTom wilt gaan gebruiken zonder GPSGate op je telefoon te hebben zou je het kunnen proberen.
Voordeel: Geen GPSGate (schadelijk voor de telefoon)
Nadeel: Updaten naar een custom ROM, wat mis kan gaan

De keuze blijft dus altijd wel bij de gebruiker.
Ik heb gisteren mijn Omnia binnen gekeregen, geupdate naar de laatste officiele ROM op de Samsung site (draai nu PDA: i900XKHJ3, Phone i900XXHH9)

Met TomTom 7.910.9185 is GPSGate of GPS proxy niet nodig, gewoon TomTom instellen op andere NMEA ontvanger, COM3 en baudrate 4800 en het werkt (bij externe GPS ontvanger in de instellingen staat dus COM3 bij programs, COM9 en 4800 bij hardware. Manage GPS automatically staat aan).

Edit: Werkt toch niet... TomTom vindt wel sattelieten maar krijgt bijna nooit een fix. Zie ook mijn post op 23 november 20:07

[ Voor 7% gewijzigd door Sikkek op 24-11-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Anoniem: 245235 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:04:
[...]
Welke programma's heb je Xtra gekregen? en wellicht functie's?
Van welke serie heb je geupdate?
Had 'm paar dagen geleden geflashen met NL i900XKHJ3 PDA (Dutch) en DXHI3 phone.
Alles werkt nu (na DXK1) wel heel erg soepel nu moet ik zeggen, alsof de processor 'n stukje hogere snelheid draait, maar dat is natuurlijk niet 't geval :)
Calculator is geupgrade en XTRA GPS werkt inderdaad 'n stuk rapper zoals ook op modaco te lezen is, verder heb ik nog weinig tijd gehad om accuduur etc. te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
NIKDCC schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:19:
[...]

Had 'm paar dagen geleden geflashen met NL i900XKHJ3 PDA (Dutch) en DXHI3 phone.
Alles werkt nu (na DXK1) wel heel erg soepel nu moet ik zeggen, alsof de processor 'n stukje hogere snelheid draait, maar dat is natuurlijk niet 't geval :)
Calculator is geupgrade en XTRA GPS werkt inderdaad 'n stuk rapper zoals ook op modaco te lezen is, verder heb ik nog weinig tijd gehad om accuduur etc. te testen...
Vanaf welke firmware had je de eerste geupdate? Vanaf de Vodafone firmware die op je omnia stond? (versie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erickov schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:00:
[...]

f1fr33k schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:00:
Uhm, over het kopiëren van IGO, je moet die 2 mapjes in Mijn Opslag plaatsen. Je moet dacht ik eerst naar Windows Mobile apparaat (die map) en dan staat er ergens Mijn Opslag. Hiermee kun je je 8GB helemaal benutten. Kopiëren naar mijn documenten of ergens anders zijn de 100MB vrije geheugen van de telefoon (waar IGO dus niet oppast).
Bedankt voor de hulp beide! Je moet inderdaad in 'Mijn Opslag' zitten voordat je de 8GB kan gebruiken.
Igo8 draait nu dus zonder geheugenkaartje. Heb nu nog 6,2GB over. :*) Verder had ik gelijk een fix. Meteen na de soft reset draaide Igo8 helemaal goed. Lekker snel ook.
Verder ben ik er ook eindelijk achter gekomen waar je kunt vinden welke versie je hebt :+
PDA: i900XKHH8/XKhh4
TELEFOON: i900XXHH9
Leuk en aardig allemaal, geen flauw idee welke versie dit is maar ik was ook nog niet van plan om te gaan updaten. Ook relaxt dat ik nu weet hoe ik moet installeren, binnenkort maar eens de SPBShell installeren! Hoppa, shell draait nu ook. Maar nu ben ik nog op zoek naar het progje om de shell meteen op te laten starten (watcher?). Waar in hemelsnaam is dat vandaan te halen?
Was het ook al bekend dat je alle programma's die op de achtergrond draaien snel kunt sluiten door je vinger van linksonder naar het midden te schuiven?

Edit: Nu wil ik dat progje gaan installeren die visitekaartjes leest, maar dat is echter 1 zipfile. Hoe moet ik dat soort bestanden dan installeren? Gewoon de hele zip-file 'onuitgepakt' over zetten of eerst uitpakken en die bestandjes overzetten?Never mind, gewoon de hele zip-file dus!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 232548 op 22-11-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je wilt flash.. met je HH8/HH4.. dan zou ik naar een service punt gaan ;)
Hebben namelijk redelijk wat mensen met deze firmware hun Omnia gebrickt.. waaronder ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281428

lees dit forum nu een tijdje

is het een sport ofzo om telkens maar de nieuwste ROM's er op te zetten
ik lees alleen maar hoe moet dit? en hoe moet dat ? als het goed werkt laat het dan toch lekker zitten scheelt iig een gebrickte i900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:51:
Als je wilt flash.. met je HH8/HH4.. dan zou ik naar een service punt gaan ;)
Hebben namelijk redelijk wat mensen met deze firmware hun Omnia gebrickt.. waaronder ik :)
Wat de persoon boven mij zegt ben ik het wel aardig mee eens. Zolang alles lekker naar behoren werkt ben ik tevreden en ga ik zeker geen risico nemen. Maar naar een SSP gaan kan nooit kwaad natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaher schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 03:11:
[...]

probeer de skin bestanden op de root van je opslag en niet in de mobile shell folder.
zorg dat je niet verbonden bet met de pc tijdens het uitvoeren van scripts
Moet ik de scripts mapje op de root zetten, of de inhoud ervan(losse .mscr bestanden) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106648

stond op het punt een i900 te kopen, omdat ik dan m'n gsm, pda en tom-tom functies in een apparaat zou hebben.
Na het lezen van dit topic koop ik een nieuwe tom-tom die altijd werkt, een ordinaire gsm, die gewoon betrouwbaar belt en blijf werken met mijn PDA met ordinaire pda functies, waar ik ook niet naar om hoef te kijken. Hartelijk dank voor het verhelderende inzicht in de wereld van de super apparaatjes. Helaas ontbreekt mij de tijd om ze onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281445

DeOS schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:51:
Opera Browser

Jammer is de afwezigheid van volledige flash-ondersteuning. Pagina's met flash worden soms maar half weergegeven. De oplossing is Flash lite 3.0 ondersteunen en het probleem is voorbij!
Heb sinds een paar weken de Omnia + Telfort mobiel internet. Tot nu toe een prima toestel alleen kan ik geen Flash content zien op websites zoals Youtube. Ik hoop dat ik geen 2de bril nodig heb, ik kan nergens op de adobe site een linkje vinden om Flash lite 3.0 te downloaden. Of hoe ik het moet "ondersteunen".
http://www.adobe.com/products/flashlite/
Google heeft ook niet echt geholpen.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nou moet doen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280662

Anoniem: 281445 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:44:
[...]

Heb sinds een paar weken de Omnia + Telfort mobiel internet. Tot nu toe een prima toestel alleen kan ik geen Flash content zien op websites zoals Youtube. Ik hoop dat ik geen 2de bril nodig heb, ik kan nergens op de adobe site een linkje vinden om Flash lite 3.0 te downloaden. Of hoe ik het moet "ondersteunen".
http://www.adobe.com/products/flashlite/
Google heeft ook niet echt geholpen.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nou moet doen? Alvast bedankt.
Je moet gewoon flash mobile downloaden... Gewoon op de adobe site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Ik heb vandaag een Omnia binnengekregen en zou graag mijn firmware willen actualiseren. Het toestel is unbranded en runt nu:

PDA: i900XKHH8/XKHH4
PHONE: i900XXHH9

Op de een of andere manier vind ik de informatievoorziening betreffende firmware/ROMs een beetje gebrekkig. Als ik op samsungmobile.com kijk wordt alleen ActiveSync als download aangeboden, en samsung.nl levert ook al niet veel op qua firmware downloads?

Ik heb op Monaco een thread gevonden, maar ben een beetje huiverig voor mogelijk 'custom' firmware. Momenteel heb ik de volgende bestanden gedownload:
i900DTHJ5.7zip.exe
i900DXHJ1.7zip.exe
i900DXHK1[firestarter].rar
i900DXHK1_[from_www.dump.ro].7z

Gebaseerd op de informatie van deze post geloof ik dat i900DXHK1 de meest recente firmware is, en bedoeld voor Singapore. Is deze niet ergens op een 'officiele' Samsung-site te downloaden?

Overigens wilde ik voor de firmware flash de procedure van deze post volgen. Kan ik zonder problemen deze procedure toepassen en de i900DXHK1 firmware installeren, of zijn er nog zaken waar ik op moet letten? Bijvoorbeeld wachten totdat een XA (Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, United Kingdom) versie wordt uitgegeven?

[ Voor 6% gewijzigd door bouvrie op 22-11-2008 18:22 ]

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bouvrie schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:20:
Ik heb vandaag een Omnia binnengekregen en zou graag mijn firmware willen actualiseren. Het toestel is unbranded en runt nu:

PDA: i900XKHH8/XKHH4
PHONE: i900XXHH9

Op de een of andere manier vind ik de informatievoorziening betreffende firmware/ROMs een beetje gebrekkig. Als ik op samsungmobile.com kijk wordt alleen ActiveSync als download aangeboden, en samsung.nl levert ook al niet veel op qua firmware downloads?

Ik heb op Monaco een thread gevonden, maar ben een beetje huiverig voor mogelijk 'custom' firmware. Momenteel heb ik de volgende bestanden gedownload:
i900DTHJ5.7zip.exe
i900DXHJ1.7zip.exe
i900DXHK1[firestarter].rar
i900DXHK1_[from_www.dump.ro].7z

Gebaseerd op de informatie van deze post geloof ik dat i900DXHK1 de meest recente firmware is. Is deze niet ergens op een 'officiele' Samsung-site te downloaden?

Overigens wilde ik voor de firmware flash de procedure van deze post volgen. Kan ik zonder problemen deze procedure toepassen en de i900DXHK1 firmware installeren, of zijn er nog zaken waar ik op moet letten?
Als je dit topic al had doorgelezen, dan had je waarschijnlijk al gezien, dat je een gebrickte omnia kan krijgen met jouw firmware versie.. (dus lees even een aantal posts terug..) Het beste kan je hem even langs een SSP (Samsung Service Point) brengen en vragen of hun hem willen updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281445

Anoniem: 280662 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:27:
[...]

Je moet gewoon flash mobile downloaden... Gewoon op de adobe site..
Ik krijg nu wel flash banners te zien maar nog steeds geen youtube :'(
Als ik rechtsklik op het plekje waar youtube een filmpje hoort af te spelen en daar about kies, dan krijg ik het volgende te zien:
Player Version: 7,2,14,99
Cliënt Version: 1,0,1,9

edit:typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Anoniem: 201908 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:23:
Als je dit topic al had doorgelezen, dan had je waarschijnlijk al gezien, dat je een gebrickte omnia kan krijgen met jouw firmware versie.. (dus lees even een aantal posts terug..) Het beste kan je hem even langs een SSP (Samsung Service Point) brengen en vragen of hun hem willen updaten..
Yep, ik heb alle threads/posts over de Omnia gelezen, nergens echter gevonden dat de Omnia per definitie gebrickt wordt met een dergelijke update, alleen nadruk op het woordje kan. ;)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb denk ik, een probleempje!! Ik kan het antwoordt niet 123 in de topics vinden wellicht een verlosser ?
Als ik verbinding heb met WiFi kan ik zowel Opera als Ie geen pagina's via deze verbinding opvragen.
Moet ik nog iets in deze brouwsers instellen ??

Overigens ben ik reeds weken bezig een verbinding met mijn eigen WiFi te verkrijgen maar zonder enig resultaat tot grote ergenis > Ik krijg wel verbinding met een Sitecom( wellicht onbeveiligd) maar zoals eerder vermeld geen verbinding kunnen maken met Internet.

Kan iemand mij uit de brand helpen a.u.b. please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Anoniem: 201908 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:28:
[...]

Hier wil ik nog wel over kwijt, dat de batterijduur steeds langer word.. gewoon telefoon laten leeg lopen.. en daarna pas weer volledig op laten laden. Dus op het begin kan het zijn dat hij nog best snel leeg is.. maar na 2 weken is hij zeer redelijk! ;)

:)
Wat ik bedoel met een + bij Navigatie op de Diamond is dat je het zonder extra programma kan laten werken. Er zit ook een betere GPS chip in. Portsplitter zorgde er ook voor dat mijn batt. supersnel leeg was.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 22-11-2008 21:30 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11-2023

Zillion01

Obey your screen!

Mijn vorige Omnia is doorgefikt door een onjuiste auto lader. Gelukkig kreeg ik hem gerepareerd terug, Vandaag was ik in de T-mobile shop en bij Belcompany, daar hadden ze geen auto oplader voor de Omnia. Weet iemand hier een 100% betrouwbare oplader? Ik durf nu niet meer er een zomaar te bestellen via marktplaats ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaher
Anoniem: 116827 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:55:
[...]

Moet ik de scripts mapje op de root zetten, of de inhoud ervan(losse .mscr bestanden) ?
de hele skins folder in de root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:20
Zillion01 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:31:
Mijn vorige Omnia is doorgefikt door een onjuiste auto lader. Gelukkig kreeg ik hem gerepareerd terug, Vandaag was ik in de T-mobile shop en bij Belcompany, daar hadden ze geen auto oplader voor de Omnia. Weet iemand hier een 100% betrouwbare oplader? Ik durf nu niet meer er een zomaar te bestellen via marktplaats ofzo.
Heb bij de smartphone shop deze http://www.smartphoneshop...g-car-charger-d300sb.html besteld. Werkt prima, tot nu toe geen problemen. Hoef ook de auto niet eerst te starten en dan pas inpluggen zoals ik dat eerder gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 281445 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:00:
[...]

Ik krijg nu wel flash banners te zien maar nog steeds geen youtube :'(
Als ik rechtsklik op het plekje waar youtube een filmpje hoort af te spelen en daar about kies, dan krijg ik het volgende te zien:
Player Version: 7,2,14,99
Cliënt Version: 1,0,1,9

edit:typo
Ik las dat jij ook internet hebt via telfort. Ik zou dan maar eens goed in de voorwaarden kijken.
Youtube is streaming en valt niet onder de data bundel. Bij extreem gebruik gaat je dat veel extra's kosten elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280609

Ik heb sinds gisteren Mobiel Internet via Telfort op me Omnia, maar ik weet nu niet zeker of ik het goed heb ingesteld. En dat ik nu via mijn abonnement internet.

De instelling heb ik van de Telfortsite af: Telfort Spot en GPRS.
Verder geen gebruikersnaam of wachtwoord hoefde ik in te vullen.

stap 1
Bij Verbindingsnaam voer Telfort Spot in
Stap 2
Bij Gebruikersnaam/login voer niets in
Bij Wachtwoord voer niets in
Bij Gegevensdrager voer GPRS, 3G in
(wordt ook wel aangeduid met type overdracht of bearer in sommige toestellen)
Stap 3
Bij GPRS/EDGE Toegangspuntnaam voer internet in

Heeft iemand ervaring met Mobiel Internet via Telfort en of ik nu het goed ingesteld heb dat ik nu internet via mijn "onbeperkt internet abonnement"?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 280609 op 23-11-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279441

koeisjovis schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:41:
[...]

Gprs monitor van SPB doet wat jij wilt, en er zijn meer tooltjes voor. Het hier eerder besproken Homescreen Plus Plus biedt ook de mogelijkheid om je datagebruik op het today screen weer te geven.
Blijkbaar zie je daar alleen GPRS enzo op, maar geen 3G dataverkeer? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Anoniem: 280609 schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:23:
Ik heb sinds gisteren Mobiel Internet via Telfort op me Omnia, maar ik weet nu niet zeker of ik het goed heb ingesteld. En dat ik nu via mijn abonnement internet.

De instelling heb ik van de Telfortsite af: Telfort Spot en GPRS.
Verder geen gebruikersnaam of wachtwoord hoefde ik in te vullen.

stap 1
Bij Verbindingsnaam voer Telfort Spot in
Stap 2
Bij Gebruikersnaam/login voer niets in
Bij Wachtwoord voer niets in
Bij Gegevensdrager voer GPRS, 3G in
(wordt ook wel aangeduid met type overdracht of bearer in sommige toestellen)
Stap 3
Bij GPRS/EDGE Toegangspuntnaam voer internet in

Heeft iemand ervaring met Mobiel Internet via Telfort en of ik nu het goed ingesteld heb dat ik nu internet via mijn "onbeperkt internet abonnement"?
Ik heb ook internet via telfort. Heb er verder niks voor hoeven in te stellen. Nadat ik de simkaart erin deed gaf die aan dat die een nieuwe simkaart zag en vroeg toen of ik de juiste gegevens wou laten installeren. Dat heb ik toen gedaan en was klaar.
Weet ook niet of het wel nut heeft om in te stellen voor telfort spot want telfort maakt gebruik van het kpn netwerk.
In het display zie ik nog wel telfort staan maar bij operator heb ik kpn geselecteert. Alles werkt prima hier.
Dus ook de hoogste snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Anoniem: 232548 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:43:

...
Was het ook al bekend dat je alle programma's die op de achtergrond draaien snel kunt sluiten door je vinger van linksonder naar het midden te schuiven?
...
Ik heb nu van alles geprobeerd (van links naar rechts, onder, boven etc, en ik zag dit ook in de startposts staan, maar bij mij werkt dit niet :S Moet je iets inschakelen misschien voor deze "tast switch" met je vinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 10:04
erickov schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:03:
[...]
Ik heb nu van alles geprobeerd (van links naar rechts, onder, boven etc, en ik zag dit ook in de startposts staan, maar bij mij werkt dit niet :S Moet je iets inschakelen misschien voor deze "tast switch" met je vinger?
Begin onderaan je scherm (hoeft niet linksonder, mag ook vanaf het Samsung logo) en veeg met een soepele beweging naar de middenhelft van het scherm. Even uurtje oefenen, maar in principe heb je hier geen speciale firmware voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erickov schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:03:
[...]

Begin bij bij het tapje 'telefoon' en schuif hem zo naar het midden. Natuurlijk moet dit wel met gevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Laatst online: 08-07-2024
Iemand een idee over profielen in Windows Mobile? Op mijn vorige toestel N80 (Symbian) had ik de mogelijkheid profielen zo in te stellen dat ik bijvoorbeeld bij het profiel "slapen" geen toon hoorde als ik een sms kreeg, maar wel een beltoon hoorde als ik gebeld word. Sms 's nachts is doorgaans minder belangrijk, maar wel storend als je net op 1 oor ligt. Als het echt belangrijk is bellen ze namelijk wel.

In WM 6.1 zit die optie niet. Heb gekeken op sites en er is wel een programma profiles:

http://www.winmobileapps.com/device/pocketpc/pwm/pwm.aspx

Echter staat hier geen WM 6 bij alleen 2003 en 5. Iemand hier ervaringen mee? Ik weet wel dat als je de Omnia omdraait er ook geen geluid meer uit komt. Leuke feature maar nog leuker als je dan bijv alles dempt behalve je beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Weet iemand hoe je Flash Lite kan installeren. Had 3.1 geinstalleerd (althans dat dacht ik) maar tijdens een flash site crasht mijn Opera... Iemand enig idee wat ik moet doen? Had het trouwens in Mijn Opslag geinstalleerd en daarna soft reset, dus daar zal het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 10:38

Silverline

pisanggoreng

hmm... hoe installeer ik flash lite zodat ik flash enabled websites kan bezoeken??

en javascript?? werkt dat wel?? want iets posten op gastenboeken zoals tboek werkt niet eens...

edit: ok vorig bericht nog niet gelezen... waar kan ik gewoon flash lite 2.1 downloaden?? link pls, want die site is niet echt duidelijk....

[ Voor 28% gewijzigd door Silverline op 23-11-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274207

Via deze http://samsungmobile.com/.../uk/vodafone/vodafone.jsp, kan je een update voor je Vodafone Omnia downloaden.

Alleen staat er wel "uk" in de url, gaat dit werken met een nederlands toestel?
Heb eigenlijk geen zin om het uit te proberen en voor de 2e keer met toestel te bricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
Hey,

IK heb even een vraagje die ik voor een vriend van mij wil vragen en aangezien ik nu nog even geen tijd heb om het op te zoeken post ik hem nu alvast en kan vanavond dan eventueel nog ff zoeken.

Een vriend van mij heeft zo'n t-mobile branded omnia (tmobile rom). Die van mij is niet branded en heb nu heden de m2d custom rom erop zitten welke mij erg goed bevalt. Alleen nu ik mijn omnia aan hem heb laten zien is hij ook wel geinteresseerd in deze, of een nieuwere (dan zijn tmobile) rom, alleen weet ik niet zeker ivm bricked phones en overige errors of hij zonder problemen zijn tmobile branded rom kan vervangen door een nieuwere.. want ik meen in de vorige delen van de omnia threads dat er wat problemen konden ontstaan ofzo met het installeren van nieuwere roms op tmobile roms/omnias

tl:dr
Als het mogelijk is zou ik direct van zijn oude tmobile rom naar een van de nieuwere roms gaan, alleen
ik weet niet zeker of dit zonder enige problemen kan..en wil ik zijn omnia niet verneuken :S

alvast bedankt,

[ Voor 15% gewijzigd door CDRK op 23-11-2008 16:15 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281529

hey!

Ik heb een vraagje.
Ik heb via vodafone onbeperkt internet op mn samsung omnia.
nu wou ik dat met een handleiding op vodafone.nl gaan instellen.
Ik moest op mijn tel maar het menu gprs verificatie en het profiel bewerken
Nu heb ik dat profiel verwijderd :'(
En kan nu ook geen nieuw profiel ofzo aan maken!
Ik ben niet zo slim zoals je ziet! Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!!

Dankjewel!

Groetjes Sharona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281529 schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:07:
hey!

Ik heb een vraagje.
Ik heb via vodafone onbeperkt internet op mn samsung omnia.
nu wou ik dat met een handleiding op vodafone.nl gaan instellen.
Ik moest op mijn tel maar het menu gprs verificatie en het profiel bewerken
Nu heb ik dat profiel verwijderd :'(
En kan nu ook geen nieuw profiel ofzo aan maken!
Ik ben niet zo slim zoals je ziet! Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!!

Dankjewel!

Groetjes Sharona
Als je GPRS instellingen hebt verwijderd is dat geen probleem. Switch even naar KPN of een andere provider en vervolgens terug naar Vodafone en dan heb je, je instellingen terug inclusief Vodafone.
Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey en waar kan ik dat doen dan? ben niet zo slim he!
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281529 schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:06:
hey en waar kan ik dat doen dan? ben niet zo slim he!
Alvast bedankt !
Ga naar operator instellingen en vervolgens zet je het om naar bv KPN en vervolgens na enige seconden naar Vodafone terug..
Als je even geen verbinding hebt met je net werk in dit geval Vodafone omdat je naar KPN bent is normaal
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok hij doet het weer!
Super dankjwel!!!!!!!!

(K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11-2023

Zillion01

Obey your screen!

OkeOkeOke schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:02:
[...]

Heb bij de smartphone shop deze http://www.smartphoneshop...g-car-charger-d300sb.html besteld. Werkt prima, tot nu toe geen problemen. Hoef ook de auto niet eerst te starten en dan pas inpluggen zoals ik dat eerder gelezen heb.
Thanks, duur dat wel, maar ik ga hem meteen bestellen! Ik dacht eerst dat het starten van de auto de oorzaak was, maar het bleek later een verkeerde oplader te zijn. Hoe zit dat trouwens heeft zo'n auto-oplader nog een zekering of iets anders om je phone te beschermen tegen stroom schokjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:20
Zillion01 schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:20:
[...]

Thanks, duur dat wel, maar ik ga hem meteen bestellen! Ik dacht eerst dat het starten van de auto de oorzaak was, maar het bleek later een verkeerde oplader te zijn. Hoe zit dat trouwens heeft zo'n auto-oplader nog een zekering of iets anders om je phone te beschermen tegen stroom schokjes ofzo?
Ik heb geen idee, heb hem niet opengemaakt hahaha...Heb wel begrepen dat voor de Omnia, bedrade accessoires voorzien moeten zijn van een S-20 pin aansluiting, hetgeen bij deze oplader ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er iemand die WiFi draait met een Experiabox van KPN?
Ik ben al enige tijd bezig de mijne op de rails te krijgen maar telkens ontspoort het.
Moet er iets bij netwerkadapters in de Omnia gekozen worden ?
Graag even stap voor stap de instellingen van de respectievelijk de Omnia en eventueel de experiabox.
Indien deze poging mij niet lukt zal er iets wellicht mis zijn met de box.
Alle HULP is erg welkom...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic