Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 140.774 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

Jos84 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:38:
Heeft iemand nog een leuke game voor op de omnia?

Ik ben iig op zoek naar een mooi pokerspel.

Groeten Jos
Op de newsgroepen is er een Omnia Pack gepost :) Paar honderd games.. een aantal wallpapers en wat programma's (oa. navigatie en instel programma's als nodata enzo)

Misschien handig voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Anoniem: 201908 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:59:
[...]

Op de newsgroepen is er een Omnia Pack gepost :) Paar honderd games.. een aantal wallpapers en wat programma's (oa. navigatie en instel programma's als nodata enzo)

Misschien handig voor anderen?
Yep had hem ook al,staat veel leuks bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274119

Vragen naar warez is *not done*

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 27-11-2008 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281842

Anoniem: 270859 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:48:
[...]

Misschien komt dit door dat je op de achtergrond nog enkele programma's open hebt staan:
Hoofdmenu - Programma's - Taakbeheer - sluit alle openstaande processen of
In het beginscherm - houd de knop rechts boven langs het scherm (zijkant) een korte tijd ingedrukt en druk vervolgens op Stop alle taken.

In het begin kan je batterij nog een beetje vreemd doen, maar kijk het eerst even een weekje aan en zorg dat je alles afsluit als je bijvoorbeeld gaat slapen.
Als de batterijduur dan nog steeds hetzelfde blijft en steeds binnen een dag al leeg is zou ik even terug gaan naar de winkel.
Hey,

bedankt voor je antwoord. Daarjuist viel m'n gsm dus gewoon uit.. Vandaag gewoon wat gesmst en voor de rest niet echt gebruikt. En rond 7 uur viel m'n omnia uit (had de hele nacht opgeladen). Nu weer de hele nacht laten opladen en hopelijk gaat de batterij veel langer mee want dit kan echt niet hoor.

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 18:34
Resco Bubbles, werkt perfect op de Omnia!!

http://www.resco.net/pocketpc/bubbles/downloads.asp

Anoniem: 277257

Weet iemand hoe ik opera kan deinstalleren. Ik gebruik alleen Explorer.
Misschien krijg ik dan meer geheugenruimte.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:09
Anoniem: 277257 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:35:
Weet iemand hoe ik opera kan deinstalleren. Ik gebruik alleen Explorer.
Misschien krijg ik dan meer geheugenruimte.
Ik denk dat je 2 opties hebt.

1) Alle bestanden + register keys met de hand opzoeken en verwijderen.
2) Opera Mobile via een cab file/activesync opnieuw installeren zodat deze in de "geinstalleerde software lijst" voorkomt en deze dan via deze optie verwijderen. Dit gaat alleen werken als deze versie zich op dezelfde plekken installeerd als de versie die er al op staat.

Ook zou je een custom ROM kunnen zoeken waar Opera al uitgesloopt is.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Anoniem: 270859

*warez*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 27-11-2008 12:30 ]

Anoniem: 281882

ben hier ook wel benieuwd naar. wil wel spellen en andere leuke dingen op me omnia zetten die ik nu een paar weken heb. ik ben net nieuw hier hoor, maar om al de pagina's door te lezen is een beetje veel he.

Op dit forum verwachten we eigen initiatief, zo is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Het is uiteraard best dat je geen zin hebt om jezelf eerst te verdiepen in die ubergeile telefoon van je, maar verwacht dan ook geen hulp van ons. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 27-11-2008 12:34 ]

Anoniem: 280609

aliberto schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:29:
Ik heb mijn Omnia nu kleine 3 maanden,

zijn jullie de volgende dingen inmiddels ook niet opgevallen qua fouten:

muziek valt weg/ haperd , al doe je geen applicaties gebruiken. Ik gebruik de Jabra BT3030 dogtag.
Slechte internet ondersteuning, heel vaak witte bladen te zien. Moet dan weer pagina opnieuw starten en kopieren. Mede door gebrek aan java.
Regelmatig spontane vastlopers. Moet telefoon gemiddeld 3 tot 5 keer soft resetten per week. Heel af en toe werkt messenger niet meer dan een totale hard reset van geheugen.
Software reageerd traag.
Telefoon zoemt ook al ben je niets aan het doen, zoiets als een adapter die in het stop contact zit en op het punt staat om te door te branden of defect te gaan.

Al met al vind ik het persoonlijk een ROTtoestel en spijt dat ik er 620 euro voor betaald heb.

Heb tevens Samsung vandaag gebeld en die zeiden ook dat de punten die ik met internet opnoemde dat het gebrek aan juiste software was. Waarop ik antwoordde: Wat gaan we aan doen hier aan doen, want zelfs goede java / flash ondersteuning is zelfs nog niet te downloaden voor meeste windows mobile telefoons bij mijn weten?
Ze vertelden me dat ik de telefoon maar moest opsturen naar:

Solid Vision BV
Polakweg 26
2288GG Rijswijk

Nou resteerd mij de volgende vraag doe ik er goed aan om de telefoon op te sturen?
Zolang de software niet in orde is zal de rest ook niet goed functioneren.

Vorige week kwam ik nog te laat op mijn werk omdat mijn telefoon vastgelopen was en zodoende de wekker niet afging, nou das echt handig die moderne techniek ;(
Zoemen tijdens het opladen heb ik alleen gehad met een immitatie oplader, die zoemde als een gek. Ik was ook bang dat ie ging doorbranden. Ik heb die oplader maar terug gestuurd.
Met de orginele oplader heb ik geen probleem

Internet problemen ken ik, vast lopen tijdens surfen, witte pagina etc etc :'(

Ik vind de Omnia een mooi toestel met veel functie, wat jammer is dat die functies softwarematig te kort schieten en zo de plezier en ervaring van dit toestel niet ten goede komt :|

Hopelijk doet Samsung hier wat aan!

Anoniem: 281882

Anoniem: 281882 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:56:
ben hier ook wel benieuwd naar. wil wel spellen en andere leuke dingen op me omnia zetten die ik nu een paar weken heb. ik ben net nieuw hier hoor, maar om al de pagina's door te lezen is een beetje veel he.

[mbr]Op dit forum verwachten we eigen initiatief, zo is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Het is uiteraard best dat je geen zin hebt om jezelf eerst te verdiepen in die ubergeile telefoon van je, maar verwacht dan ook geen hulp van ons. ;)[/]
ik heb zelf al genoeg op internet gekeken en gezocht en zo. en heb ook genoeg hier gelezen hoor. ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik niet alle pagina's gelezen heb. dat zijn er nog al wat he.

Anoniem: 281882 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:29:
[...]

ik heb zelf al genoeg op internet gekeken en gezocht en zo. en heb ook genoeg hier gelezen hoor. ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik niet alle pagina's gelezen heb. dat zijn er nog al wat he.
De belangrijkste informatie over de Omnia kun je al vinden in de TopicStart. Deze wordt bijgehouden en zonodig aangepast voor updates. Als je iets specifieks zoekt in dit topic of eerdere delen kun je gewoon in de topic gaan en vervolgens zoeken naar een trefwoord. Zoeken kun je vinden rechtsbovenin en kies Zoeken in dit topic.

Anoniem: 281938

Heb tt6 en gpsproxy geinstalleerd.
krijg bij start van tt de melding: An exception occurred: memory access violation
wat gaat er verkeerd?

Anoniem: 281938 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:30:
Heb tt en gpsproxy geinstalleerd.
krijg bij start van tt de melding: An exception occurred: memory access violation
wat gaat er verkeerd
1. Heb je zelf al gezocht ernaar op internet?
2. Kwamen er geen fout codes naar voren? (vaak wel, en dat is ook best handig)
3. Heb je wel de legale TomTom ;) (aangezien deze fout nogal bij illegale versies voorkomt)

Anoniem: 281938

Anoniem: 201908 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:34:
[...]

1. Heb je zelf al gezocht ernaar op internet?
2. Kwamen er geen fout codes naar voren? (vaak wel, en dat is ook best handig)
3. Heb je wel de legale TomTom ;) (aangezien deze fout nogal bij illegale versies voorkomt)
waar zou ik kunnen zoeken?
heb een legale versie.
heb niets opmerkelijks bij de installatie gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 281938 op 27-11-2008 16:58 ]

Je zou altijd even kunnen googlen etc..
(en ons vertellen wat je zelf allemaal al gedaan hebt aan het zoekwerk ;))

Toen hij die fout gaf.. kwam er nog een foutcode bij te staan zoals: 0x000f165?? (voorbeeld he;))

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 281938 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:30:
Heb tt6 en gpsproxy geinstalleerd.
wat gaat er verkeerd?
Heb je de error ook zonder GPSProxy draaiende?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Anoniem: 279409

ik heb bij mijn apparaat een aantal aken staan bv cemail...met datum. denen keer geeft hij 212 kb aan de andere keer 220 kb..wat is dat eigenlijk..weet iemand dat.
suunto

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Anoniem: 279409 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:21:
ik heb bij mijn apparaat een aantal aken staan bv cemail...met datum. denen keer geeft hij 212 kb aan de andere keer 220 kb..wat is dat eigenlijk..weet iemand dat.
suunto
De hoeveelheid werkgeheugen dat het programma gebruikt ofzo? In taakbeheer kan je die programma's killen zodat je accu bespaard blijft.
offtopic:
Leestekens, hoofdletters, complete woorden, goede zinnen, groeten op GoT. FAQ even doornemen? Alvast bedankt!

Anoniem: 279706

Bij mijn vroegere Samsung kon ik ervoor zorgen dat het geluid van een berichtje om de 2min. zich herhaalde, dit is interessant als je het berichtje niet hoort.

Bij de Samsung Omnia kun je bij "Geluiden en meldingen" normaal gezien "Herhalen" aanvinken maar dit is disabled bij mij, iemand een idee?

Alvaast bedankt!

Bobje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:28:
[...]
De hoeveelheid werkgeheugen dat het programma gebruikt ofzo? In taakbeheer kan je die programma's killen zodat je accu bespaard blijft.
offtopic:
Leestekens, hoofdletters, complete woorden, goede zinnen, groeten op GoT. FAQ even doornemen? Alvast bedankt!
als ik het wil verwijderen dan geet ie aan. probleem bij het verwijderen van bestand cemail..ik snap dat niet. waar komt dat in 1 keer vandaan dat progr. ik heb het er niet opgezet...???
suunto

er staat ook bv bij
SUPL log
pocketfs
mxip_system
swmgmt
notify lang

Anoniem: 279706

Anoniem: 279706 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:52:Bij mijn vroegere Samsung kon ik ervoor zorgen dat het geluid van een berichtje om de 2min. zich herhaalde, dit is interessant als je het berichtje niet hoort.
Bij de Samsung Omnia kun je bij "Geluiden en meldingen" normaal gezien "Herhalen" aanvinken maar dit is disabled bij mij, iemand een idee?
Alvaast bedankt!
Reeds gevonden by myself ;): http://www.freewarepocket...cation-repeat-enable.html

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
quote:
Sikkek schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:56:
Ik heb maandag een andere ROM geflashed (DXHK1) en hem gisterochtend van de lader gehaald. Bluetooth staat continue aan, wifi staat uit. Ik heb wat gebeld, ge-sms'd en met TomTom lopen experimenteren. Batterij is nu ca 70% vol, dus hij moet het wel een aantal dagen op een batterijlading kunnen doen.

Ik kan dit alleen maar bevestigen, een dag of 2 met redelijk veel gebruik van data / bellen haal ik met deze ROM wel. Bovendien vind ik de telefoon super direct reageren met deze rom, i.m.o. veruit de beste tot dusver.

Kan ik deze ROM gebruiken met een Vodafone branded telefoon?

Ik heb nu deze ROM:

PDA: i900XKHG5/ARHG5
Telefoon: i900BUHG5

Anoniem: 232548

Jos84 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:38:
Heeft iemand nog een leuke game voor op de omnia?

Ik ben iig op zoek naar een mooi pokerspel.

Groeten Jos
Is dit wat voor je? Het stond nog ergens in mijn favorieten:
*Edit: Toch maar niet!
Bolletje00 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:54:
Een vraagje over het verversen van de Opera browser.

Via de Opera browser op mijn omnia kijk ik op teletekst.nos.nl naar de tussenstanden bij het voetbal. Ik krijg hier in eerste instantie de juiste informatie. Maar ik kan niet vernieuwen zodat ik de meest recente uitslagen kan zien.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.
[/quote]

Ik heb het niet geprobeerd, telefoon ligt aan de oplader. Maar ik weet dat je via Explorer bij menu naar 'verversen' kunt gaan. Lijkt mij dat er zoiets ook wel bij Opera zit?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232548 op 28-11-2008 10:24 ]

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 22:37
[quote]ApplePie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:33:
Ik kan dit alleen maar bevestigen, een dag of 2 met redelijk veel gebruik van data / bellen haal ik met deze ROM wel. Bovendien vind ik de telefoon super direct reageren met deze rom, i.m.o. veruit de beste tot dusver.

Ik heb nu deze ROM:

Dat is nog de originele vodafone rom, die had ik in eerste instantie ook op mijn toestel en dat zou dus moeten kunnen. Je leest ook verhalen van mensen die hun phone bricken wanneer ze deze proberen te flashen, garantie dat 't goed gaat krijg je van mij iig niet!
Ook moet je d'r wel rekening mee houden dat je vodafone garantie officieel vervalt wanneer je het toestel 'unbrand'.
Als 't gewoon wel werkt heb je dan ook wel 'n toestel wat echt goed werkt :)

Anoniem: 271700

Anoniem: 232548 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:38:
[...]

Pokerspel *klik*
[...]

Ik heb het niet geprobeerd, telefoon ligt aan de oplader. Maar ik weet dat je via Explorer bij menu naar 'verversen' kunt gaan. Lijkt mij dat er zoiets ook wel bij Opera zit?
Er staat wel een ververs teken naast de adresbalk in de opera browser, maar als ik de pagina ververs werkt dit niet. Ik kan nog steeds niet de actuele stand van voetbalwedstrijden bekijken op teletekst.nos.nl.
In eerste instantie krijg je de juiste score te zien, maar als er dan gescoort is bij een wedstrijd wordt dit niet bijgewerkt...:(

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Dat pokerspel doet het niet, WM5? Of doe ik nou iets verkeerd...

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

Anoniem: 201908 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:23:
Als je dit topic al had doorgelezen, dan had je waarschijnlijk al gezien, dat je een gebrickte omnia kan krijgen met jouw firmware versie.. (dus lees even een aantal posts terug..) Het beste kan je hem even langs een SSP (Samsung Service Point) brengen en vragen of hun hem willen updaten..
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en zelf de firmware geflashed van i900XKHH8/XKHH4 (non-branded) naar i900DXHK1. Worked like a charm tot dusver, Omnia start gewoon weer op, deze keer met het nieuwe versienummer en eindelijk een Engelse interface! :D

GPSGate ook op deze nieuwe firmware geïnstalleerd, werkt deze keer zonder foutmeldingen. :)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 13:51

RvL

Sinds een paar dagen heeft m'n vriendin een Omnia. Het hele huishouden is nu over op Windows Mobile 6.1 ;) (heb zelf een HTC Touch Diamond).

Over een ding heb ik toch nog een vraag, namelijk over de sterkte van de WiFi van de i900. Ik zal eerst even de situatie schetsen.

Draadloos netwerkje thuis, door het hele huis goed bereik (PC boven: 80 ~ 90%, HTC Touch Diamond: overal > 60%, zelfs in de schuur :P).

Het bereik van de router is dus goed. Toch kan de Omnia het netwerk maar op bepaalde plaatsen vinden. Als ik dan verbinding maak kan ik vervolgens wel redelijk door het huis lopen en blijft de verbinding bestaan, maar het bereik is er gewoon een stuk minder op dan op b.v. de Touch Diamond.

Nu heb ik dit op de HTC ook aan de hand gehad, maar daar heb ik het opgelost door met de energiebesparende modus te spelen: Start -> Instellingen ->Verbindingen -> Draadloos LAN (nietWiFI. Hier zat dan een tabblad Energiemodus in, waar een schuifbalk stond die ik kon verschuiven van 'Beste Accu naar Beste Prestaties. Nu kan de HTC overal het netwerk vinden en er mee verbinden.

Dus vol goede moed ging ik dit ook doen op de Omnia, maar daar heb ik het niet kunnen vinden. Wel heb ik iets van een energie spaarstand onder 'Batterij' gevonden, maar dit is volgens mij niet precies wat ik bedoel (lees: het probleem wordt er niet mee opgelost).

Ik heb de verschillende Omnia topics doorzocht en ik vind wel veel berichten over problemen met verbinding (Experiabox komt vaak voorbij ;) ) maar dit is dus niet het probleem. Als de Omnia het netwerk ziet dan kan hij er ook gewoon mee verbinden.

Wie weet hoe ik de prestaties van de WiFi wat op kan schroeven?

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:23:
Als je dit topic al had doorgelezen, dan had je waarschijnlijk al gezien, dat je een gebrickte omnia kan krijgen met jouw firmware versie.. (dus lees even een aantal posts terug..) Het beste kan je hem even langs een SSP (Samsung Service Point) brengen en vragen of hun hem willen updaten..
Even een aanvulling op deze post.
Ik denk niet dat een SSP een onofficiele ROMupdate voor jouw gaat doen. De ROMs die nu beschikbaar zijn, zijn ROMs uit een andere land en Nederlandse ROMs zijn nog niet officieel uit.

Voor een Taalupdate kun je altijd wel terecht bij een SSP.
Anoniem: 232548 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:38:
[...]

Pokerspel *klik*
Let wel op met deze link. Heb deze geopend op mijn werk en kreeg meteen een melding. Systeembeheerder belde even later dat er een virus op de pc zat. Als je een goede virusscanner hebt, kun je deze site bezoeken anders raad ik het af. Ik weet niet of meer mensen hier last van hadden, maar je bent iig gewaarschuwd.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 28-11-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 18:07
ApplePie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:33:
quote:
Ik heb maandag een andere ROM geflashed (DXHK1) en hem gisterochtend van de lader gehaald. Bluetooth staat continue aan, wifi staat uit. Ik heb wat gebeld, ge-sms'd en met TomTom lopen experimenteren. Batterij is nu ca 70% vol, dus hij moet het wel een aantal dagen op een batterijlading kunnen doen.

Ik heb nu deze ROM:

Deze Rom kan je meestal zonder problemen flashen. Voor zover mijn ervaring en van anderen op de bekende websites... Zelf heb ik deze rom nog niet draaien om mijn Vodafone Omnia. Mocht je m flashen, laat ons weten hoe hij loopt en of je veel verbeteringen merkt :)

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
RvL schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:18:
Sinds een paar dagen heeft m'n vriendin een Omnia. Het hele huishouden is nu over op Windows Mobile 6.1 ;) (heb zelf een HTC Touch Diamond).

Over een ding heb ik toch nog een vraag, namelijk over de sterkte van de WiFi van de i900. Ik zal eerst even de situatie schetsen.

Draadloos netwerkje thuis, door het hele huis goed bereik (PC boven: 80 ~ 90%, HTC Touch Diamond: overal > 60%, zelfs in de schuur :P).

Het bereik van de router is dus goed. Toch kan de Omnia het netwerk maar op bepaalde plaatsen vinden. Als ik dan verbinding maak kan ik vervolgens wel redelijk door het huis lopen en blijft de verbinding bestaan, maar het bereik is er gewoon een stuk minder op dan op b.v. de Touch Diamond.

Nu heb ik dit op de HTC ook aan de hand gehad, maar daar heb ik het opgelost door met de energiebesparende modus te spelen: Start -> Instellingen ->Verbindingen -> Draadloos LAN (nietWiFI. Hier zat dan een tabblad Energiemodus in, waar een schuifbalk stond die ik kon verschuiven van 'Beste Accu naar Beste Prestaties. Nu kan de HTC overal het netwerk vinden en er mee verbinden.

Dus vol goede moed ging ik dit ook doen op de Omnia, maar daar heb ik het niet kunnen vinden. Wel heb ik iets van een energie spaarstand onder 'Batterij' gevonden, maar dit is volgens mij niet precies wat ik bedoel (lees: het probleem wordt er niet mee opgelost).

Ik heb de verschillende Omnia topics doorzocht en ik vind wel veel berichten over problemen met verbinding (Experiabox komt vaak voorbij ;) ) maar dit is dus niet het probleem. Als de Omnia het netwerk ziet dan kan hij er ook gewoon mee verbinden.

Wie weet hoe ik de prestaties van de WiFi wat op kan schroeven?
Hier ben ik ook benieuwd naar, alleen vrees ik dat er weinig aan te doen valt. Als ik boven met mijn Ipod touch en omnia naast elkaar zit, heeft de ipod touch gewoon vol bereik en de omnia moet het met een mager streepje doen, waardoor ik wel kan verbinden, maar de verbinding na een halve minuut voorgoed weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:07:
[...]
Let wel op met deze link. Heb deze geopend op mijn werk en kreeg meteen een melding. Systeembeheerder belde even later dat er een virus op de pc zat. Als je een goede virusscanner hebt, kun je deze site bezoeken anders raad ik het af. Ik weet niet of meer mensen hier last van hadden, maar je bent iig gewaarschuwd.
Aii, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Bij ons heeft de scanner nog niets gevonden, maar ik haal hem inderdaad uit mijn favorieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HammerNL schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:47:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, alleen vrees ik dat er weinig aan te doen valt. Als ik boven met mijn Ipod touch en omnia naast elkaar zit, heeft de ipod touch gewoon vol bereik en de omnia moet het met een mager streepje doen, waardoor ik wel kan verbinden, maar de verbinding na een halve minuut voorgoed weg is.
Wat je zou kunnen doen is een Wireless Range Extender aanschaffen. Hierdoor wordt je bereik van je router vergroot.
Vriend van mij heeft die ook en zijn iPhone vind de WIFI van beneden moeilijk, maar heeft boven vol bereik door deze Extender. Hij maakt gewoon verbinding met de WIFI die het meeste bereik heeft.
Anoniem: 232548 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:51:
[...]

Aii, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Bij ons heeft de scanner nog niets gevonden, maar ik haal hem inderdaad uit mijn favorieten!
Als je op je werk bent, zou ik ook even je Temporary Internet Files weggooien. Want daar stond het virus in als je de site geopend hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 28-11-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 13:59
HammerNL schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:47:
[...]

Instellingen>systeem>batterij>wifi?energiespaarstand wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:59:
[...]

Wat je zou kunnen doen is een Wireless Range Extender aanschaffen. Hierdoor wordt je bereik van je router vergroot.
Vriend van mij heeft die ook en zijn iPhone vind de WIFI van beneden moeilijk, maar heeft boven vol bereik door deze Extender. Hij maakt gewoon verbinding met de WIFI die het meeste bereik heeft.
Ik ga geen Wireless Range Extender aanschaffen als alle eerder aangeschafte apparaten gewoon goed tot zeer goed ontvangst hebben op mijn kavel (ofwel, zowel binnenshuis als in de tuinen). Het enige apparaat wat op dit moment problemen heeft is de i900. Mijn eigen HTC Touch Diamond heeft geen enkel probleem (andere WiFi chip?)
OkeOkeOke schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:05:
[...]

Instellingen>systeem>batterij>wifi?energiespaarstand wifi
Geprobeerd, loste in mijn geval niets op, helaas.

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RvL schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:42:
[...]

Ik ga geen Wireless Range Extender aanschaffen als alle eerder aangeschafte apparaten gewoon goed tot zeer goed ontvangst hebben op mijn kavel (ofwel, zowel binnenshuis als in de tuinen). Het enige apparaat wat op dit moment problemen heeft is de i900. Mijn eigen HTC Touch Diamond heeft geen enkel probleem (andere WiFi chip?)
Dan wordt het toch dichter bij je Router gaan staan als je op je Omnia wilt Internetten. Ik heb geen last van de slechte ontvangst van de Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Het vreemde is dat als ik dichter bij de router verbind met het netwerk, dat er niets aan de hand is. Gewoon door de huiskamer lopen zonder problemen.

Proberen te verbinden bij de achterdeur en het netwerk kan niet worden gevonden.

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
RvL schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:59:
Het vreemde is dat als ik dichter bij de router verbind met het netwerk, dat er niets aan de hand is. Gewoon door de huiskamer lopen zonder problemen.

Proberen te verbinden bij de achterdeur en het netwerk kan niet worden gevonden.
Heb dezelfde situatie als jij, ikzelf HTC Touch Pro, vrouw Samsung Omnia. En ook ik moest eraan geloven om 2 mobiele telefoons te gaan onderzoeken op een functies en instellingen. Het is niet te geloven hoe verschillend het soms is.

Ga naar wifi onder verbindingen. Als het goed is kan je dan bij de Wifi instellingen, en daar zit ook de batterij spaarmode verstopt. Het maakt waarschijnlijk niet veel uit, want ook ik heb dat de HTC veel verder bereik heeft in vergelijking tot de Omnia.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:10
Ben sterk aan het twijfelen tussen de HTC Touch HD en de Samsung Omnia.

Ik weet dat de foto's van de HTC niet heel geweldig zijn en vooral niet in de donkere omgevingen aangezien er geen flits op zit. Mocht het bij beide toestellen sowieso brak zijn dan is mijn keuze vrij snel gemaakt.

Ik vind de fotokwaliteit redelijk belangrijk aangezien het regelmatig voorkomt om bij het stappen foto's te maken. Kan iemand mij vertellen hoe de foto's zijn van de Samsung Omnia in een donkere omgeving (denk aan de stapavonden)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JitzeB
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
Ik twijfelde ook tussen die twee toestellen. Advies: ga naar een winkel en speel met beide.

Mijn bevindingen: touch HD draait erg soepel, TFlo3D werkt lekkerder dan TouchWiz, scherm van HD is erg mooi. Wat bij de omnia weer mooier en sneller gaat is het overschakelen tussen portrait en landscape als je de telefoon draait. Nog een voordeel van de Omnia is het grote vaste geheugen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Touch HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270541

JitzeB schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:47:
Ik twijfelde ook tussen die twee toestellen. Advies: ga naar een winkel en speel met beide.

Mijn bevindingen: touch HD draait erg soepel, TFlo3D werkt lekkerder dan TouchWiz, scherm van HD is erg mooi. Wat bij de omnia weer mooier en sneller gaat is het overschakelen tussen portrait en landscape als je de telefoon draait. Nog een voordeel van de Omnia is het grote vaste geheugen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Touch HD.
Ander voordeel van de OMNIA ; windows mobile werkt stabieler , vooral geinstalleerde apps !! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kurvers schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:11:
Ben sterk aan het twijfelen tussen de HTC Touch HD en de Samsung Omnia.

Ik weet dat de foto's van de HTC niet heel geweldig zijn en vooral niet in de donkere omgevingen aangezien er geen flits op zit. Mocht het bij beide toestellen sowieso brak zijn dan is mijn keuze vrij snel gemaakt.

Ik vind de fotokwaliteit redelijk belangrijk aangezien het regelmatig voorkomt om bij het stappen foto's te maken. Kan iemand mij vertellen hoe de foto's zijn van de Samsung Omnia in een donkere omgeving (denk aan de stapavonden)?

Alvast bedankt!
Je kan hier even een kijkje nemen: Samsung Omnia VS HTC Touch HD
En je kan nog meer telefoons vergelijken als je wilt.

Foto's maken tijdens het uitgaan heb ik nog niet geprobeerd, maar met de juiste camera instellingen en een 'steady hand' kun je mooie fotos maken.

Link: Foto's gemaakt met de Omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
erickov schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:46:
[...]

Deze Rom kan je meestal zonder problemen flashen. Voor zover mijn ervaring en van anderen op de bekende websites... Zelf heb ik deze rom nog niet draaien om mijn Vodafone Omnia. Mocht je m flashen, laat ons weten hoe hij loopt en of je veel verbeteringen merkt :)
Hmm.... tis me niet gelukt om alleen een .bin file te gebruiken om te flashen,
echter is 't me wel gelukt om hem naar HH3 te krijgen met de EN Windows >:)

Pff....wat zit hier al veel verschil in :D
Kan eindelijk makkerlijk instellen dat ik wil internetten via de WiFi ipv 3G.
Kan eindelijke Chineze / Japanse karakters goed lezen :) (Voor m'n MP3)
En nu geeft hij ook daadwerkelijk feedback (trilfunctie) ook als ik een smsje typ!

En hij reageert nu nog stuk sneller dan de standaard Vodafone ROM + heb "opeens" 57mb vrij van
de 100mb!!! _/-\o_

Ik moet nu nog uitvinden hoe ik alleen die .bin file kan gebruiken |:(
Om alleen de HK1 te kunne gebruiken ..... kijken of 't NOG sneller kan :D

[ Voor 24% gewijzigd door ApplePie op 28-11-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ApplePie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:06:
[...]

Hmm.... tis me niet gelukt om alleen een .bin file te gebruiken om te flashen,
echter is 't me wel gelukt om hem naar HH3 te krijgen met de EN Windows >:)

Ik moet nu nog uitvinden hoe ik alleen die .bin file kan gebruiken |:(
Om alleen de HK1 te kunne gebruiken .....
Hoe bedoel je de bin file gebruiken?
Je kan gewoon met het .exe bestand je hele telefoon updaten naar HK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:23:
[...]

Hoe bedoel je de bin file gebruiken?
Je kan gewoon met het .exe bestand je hele telefoon updaten naar HK1
Hmm...dan krijg ik steeds de verkeerde binnen :(
Ik zal morgen nog een keer goed zoeken :)

I'm pretty happy with HH3 already! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:56
Ik ben een beetje de kwijt weg... Wat is nu de meest recente officiële firmware? Als ik bij 'Versie' kijk in de 'Instellingen' krijg ik dit:

PDA: i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON: i900XXHH9

Is dat de meest recente, of...?

Ik krijg de laatste heel vaak - als ik de camera 'opstart' - het volgende: 'Fout: onvoldoende video geheugen. Sluit andere toepassingen en probeer het nogmaals'. Is dit een bekende fout? En wat is hier aan te doen?

Owja: is de camera voorop eigenlijk ook los te gebruiken (zonder videocalls zeg maar)?

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195051

ik lees veel over de batterij capaciteit. 2 vragen heb ik hierover;
1) vroeger op mijn htc een proggie gehad Magic Button... hier hoor ik niemand meer over. ik vroeg me af waarom niet. is niet een slecht proggie? of zijn er andere apps waarin zoiets geintregreerd is?

2) is het echt zo dat als er een rom update gedaan wordt dat de batterij problemen dan over zijn. Ik zit zelf met een t-mobile branded telefoon.

gegroet Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

zeroxcool schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:59:
Ik ben een beetje de kwijt weg... Wat is nu de meest recente officiële firmware? Als ik bij 'Versie' kijk in de 'Instellingen' krijg ik dit:

PDA: i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON: i900XXHH9

Is dat de meest recente, of...?
Nee, de meest recente nederlandstalige ROM is i900XKHJ3 en de meest recente engelstalige ROM is i900DXHK2 (gisteren binnengekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277257

Ik heb gisteren geprobeerd om up te daten naar i900XKHJ3 maar helaas is mijn omnia gebrickt.
Hij start niet meer op en doet helemaal niets meer. Na een servicecenter gebracht en die sturen hem op (kunnen hem ook niet repareren). Dus kijk uit wat je doet. Ik had trouwens versie i900hh1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 08:05
Ik heb vandaag bij de Hi winkel even met omnia gespeeld omdat ik een opvolger voor mijn diamond zoek.

wat is fijn vond is het grotere scherm.
het viel mij op dat het full qwerty toetsenbord in landscape nog goed met 2 vingers te bedienen is, wordt dit door jullie ook regelmatig zo gebruikt ?
Verder is die uitgerust met aanraak bevestiging, kost dit niet enorm veel batterij ?

de batterij van de diamond is niet om naar huis te schrijven hoe zit dat bij de omni ?

Nog een vraagje, is het mogelijk om in het start scherm al je afpraken van vandaag te laten zien zoals dat std bij windows mobile is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:56
Anoniem: 114042 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:53:
[...]

Nee, de meest recente nederlandstalige ROM is i900XKHJ3 en de meest recente engelstalige ROM is i900DXHK2 (gisteren binnengekregen).
Waar zijn deze te vinden?

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo, hoe komt het dat het netwerk van handmatig steeds vanzelf overgaat op automatisch...ik stel het handmatig in vanweg dicht bij belgie wonen...
gr. suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:48:
Ik heb vandaag bij de Hi winkel even met omnia gespeeld omdat ik een opvolger voor mijn diamond zoek.

1. het viel mij op dat het full qwerty toetsenbord in landscape nog goed met 2 vingers te bedienen is, wordt dit door jullie ook regelmatig zo gebruikt ?
2. Verder is die uitgerust met aanraak bevestiging, kost dit niet enorm veel batterij ?

3. de batterij van de diamond is niet om naar huis te schrijven hoe zit dat bij de omni ?

4. Nog een vraagje, is het mogelijk om in het start scherm al je afpraken van vandaag te laten zien zoals dat std bij windows mobile is ?
1. Ja, al heb ik volgens mij dikke duimen, want af en toe moet ik wel moeite doen om de omnia niet weg te smijten nadat ik weer de M indruk ipv. de N...
2. Geen idee
3. Ook niet bijster goed, maar dit schijnt 'train-baar' te zijn. Zolang je maar alles afsluit (dus geen gps ed. laat open staan) is het acceptabel.
4. Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-02-2024
ApplePie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:33:
quote:

Ik heb nu deze ROM:

Is dit al bij jou gelukt? Zit te wachten totdat iemand een Vodafone Branded Omnia met goed resultaat heeft geflashed.
Maakt het nu eigenlijk uit of een Vodafone Branded Omnia ook een simlock heeft van Vodafone of is dat standaard daarop? En als dat niet uitmaakt, is de simlock daarna verwijderd?

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
hubo2000 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:53:
[...]

Is dit al bij jou gelukt? Zit te wachten totdat iemand een Vodafone Branded Omnia met goed resultaat heeft geflashed.
Maakt het nu eigenlijk uit of een Vodafone Branded Omnia ook een simlock heeft van Vodafone of is dat standaard daarop? En als dat niet uitmaakt, is de simlock daarna verwijderd?
Met deze firmware van VF gaat het vaak goed. Maar er blijft natuurlijk een risico aanzitten... Mij is het ook gelukt en veel op andere forums ook... Deze zijn standaard gelocked van vodafone als je een branded phone hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Driewerf rahoe ... het is me eindelijk gelukt om de achtergrond in spb te veranderen, zowel rechtop als landscape. Toch wel ff op zitten zweten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245235

De oplossing was SIMPEL dan dat ik, dacht namelijk "Hard reset". Al sinds het begin dat ik, de Omnia in mijn bezit heb, zit ik te sukkelen met mijn WiFi verbinding op mijn thuis netwerk. Nooit een verbinding een paar keren hier in dit topic adviezen opgevolgd en zelfs beweerde de klantenservice van KPN dat hun WiFi beveiligd zou zijn om met een Mobiel te benaderen.
Ondanks dat de sleutel meerdere keren goed ingetoetst, zitten rommelen met Wep etc.. het mocht niet baten.
Totdat ik dacht een Harde Reset te geven en Ja, ik had de hoop reeds lang opgegeven en ja hoor verbinding , kon mijn ogen niet geloven...Een happy ending...

Het moraal van mijn, terugkoppeling is dat, een Harde Reset Wonderen kan verrichten voor bepaalde problemen... Wees dus niet zuinig erop... kost wel weer alles instellen maar het probleem is wellicht Het Verleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:35

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb em sinds dit weekend; erg tevreden.

alleen;
heb msn ingesteld en nu staan vrolijk alle contacten van msn in mijn telefoon lijst; kortom hoe krijg ik die er weer uit/onzichtbaar.

Had ze net verwijdert maar dan zijn ze ook weg van msn...niet zo handig.

(wifi werkt hier prima met mac filter, mac filter wou die pas goedkeuren na een reboot :? )

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212346

Vraagje, heb gister de nieuwe iGO8.3.2 op mijn opslag gezet door de map daar naar toe te slepen. Het werkt goed door in die map op iGO8 te klikken. Maar om nu elke keer met verkenner daar naar toe te gaan vind ik omslagtig. Hoe kan ik nu in de programmamap een snelkoppeling krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168905

Anoniem: 195051 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:08:
ik lees veel over de batterij capaciteit. 2 vragen heb ik hierover;
1) vroeger op mijn htc een proggie gehad Magic Button... hier hoor ik niemand meer over. ik vroeg me af waarom niet. is niet een slecht proggie? of zijn er andere apps waarin zoiets geintregreerd is?

2) is het echt zo dat als er een rom update gedaan wordt dat de batterij problemen dan over zijn. Ik zit zelf met een t-mobile branded telefoon.

gegroet Paul
ik zelf heb een PDA: i900XXHI2, TELEFOON: i900XXHH9
Exchange Sync When Items Arrive van 9:00 tot 19:00 op weekdagen, daarna om de 60min, dat alles via 3G/HSDPA(indien beschikbaar)

Wifi staat uit, Bluetooth aan.
Buiten de Sync gebruik ik het internet een paar minuutjes per dag, om 1 of 2 rss feeds binnen te halen.

Ik doe er net geen 12uur mee tot de batterij volledig leeg is.

Ik kom van een N95 + BB 8700, nog altijd de beste toestellen die ooit gehad heb, en ik ga er nu terug naar overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212346

Anoniem: 212346 schreef op zondag 30 november 2008 @ 09:15:
Vraagje, heb gister de nieuwe iGO8.3.2 op mijn opslag gezet door de map daar naar toe te slepen. Het werkt goed door in die map op iGO8 te klikken. Maar om nu elke keer met verkenner daar naar toe te gaan vind ik omslagtig. Hoe kan ik nu in de programmamap een snelkoppeling krijgen?
Ben er al uit, met dank aan "Sens" op FTD, maar voor diegene die het niet weten:

Active sync verbinding tot stand gebracht. Met verkenner naar iGO8 map, de .exe file kopieren.
Daarna met verkenner naar \Windows\Startmenu\Programma's en de gemaakte kopie als snelkoppeling neerzetten. Even renamen en klaar.

Nu komt gelijk mijn volgende vraag, hoe krijg ik hem ook op het "Vandaag - Samsung Today 2" scherm?

Weet iemand ook hoe ik muziek via bluetooth kan sturen naar mijn radio. Nu werkt alleen de telefoon goed in combinatie met de radio, maar het zou ook leuk zijn om muziek te luisteren via bluetooth op de radio.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 212346 op 30-11-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 22:59

Neophyte808

Gadget inspector

Ik heb even door de quick start guide gelezen en bij vergrendelen staat dat ik de end-call-toets ingedrukt moet houden, echter als ik dit doe wordt mijn scherm voor een paar milliseconden zwart en vervolgens keert hij weer terug naar het vandaag scherm, zonder vergrendeld te zijn. Ik weet dat ik mijn telefoon kan vergrendelen door naar instellingen te gaan en dan op vergrendelen te drukken, maar is er ook een snellere manier? Of heb ik die zojuist opgenoemd en moet ik gewoon de nieuwste firmwareversie downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neophyte808 schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:12:
Ik heb even door de quick start guide gelezen en bij vergrendelen staat dat ik de end-call-toets ingedrukt moet houden, echter als ik dit doe wordt mijn scherm voor een paar milliseconden zwart en vervolgens keert hij weer terug naar het vandaag scherm, zonder vergrendeld te zijn. Ik weet dat ik mijn telefoon kan vergrendelen door naar instellingen te gaan en dan op vergrendelen te drukken, maar is er ook een snellere manier? Of heb ik die zojuist opgenoemd en moet ik gewoon de nieuwste firmwareversie downloaden?
Het is mogelijk, de Omnia automatisch te laten vergrendelen en de end toets toe te wijzen om handmatig te vergrendelen.Bij telefoon en daarna beveiliging is e.a. in te stellen( zo uit mijn hoofd, heb het toestel niet bij mij).
Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil radio-streamen via de Omnia maar nadat ik live-radio heb ingedrukt gebeurt er niets. Moet nog een progje worden, geinstalleerd of iets anders gebeuren?
Normaal via de PC druk je op live-radio en daarna op een toegewezen en van toepassing speler b.v. Winamp etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Vinden jullie de standaard sms applicatie niet gaar? Ik wil een gewone sms inbox ney als ieder ander telefoon?? Heb zitten zoeken vond SMS-CHat die is ook niet geweldig!

Heeft iemand er wat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:39

VP.

Anoniem: 217505 schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:17:
Vinden jullie de standaard sms applicatie niet gaar? Ik wil een gewone sms inbox ney als ieder ander telefoon?? Heb zitten zoeken vond SMS-CHat die is ook niet geweldig!

Daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Ook vind ik het raar dat mijn scherm niet automatisch uitschakelt na 1 minuut, zoals ik wel heb ingesteld. Na 30 seconden wordt het scherm minder fel, maar uiteindelijk blijft hij op deze modus hangen.
Het vreemde is dat het beeld wel helemaal uitschakelt als hij op de oplader hangt. Dit gebeurt na 5 minuten, netjes zoals ingesteld. Alleen wilt het dus niet echt werken op batterij voeding. Nu moet ik het scherm uitschakelen door heel kort op de uit-knop te drukken. Doe ik wat verkeerd of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Laatst online: 28-05 22:59

Neophyte808

Gadget inspector

Anoniem: 245235 schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:51:
Ik wil radio-streamen via de Omnia maar nadat ik live-radio heb ingedrukt gebeurt er niets. Moet nog een progje worden, geinstalleerd of iets anders gebeuren?
Normaal via de PC druk je op live-radio en daarna op een toegewezen en van toepassing speler b.v. Winamp etc...
Hij zou standaard moeten kunnen vergrendelen door de end toets 3 seconden ingedrukt te houden, echter is dit bij mij niet het geval. Ik heb bij vergrendeling een wachtwoord ingesteld, misschien ligt het daar aan?

Overigens kan ik de locatie beveiliging niet vinden, ik denk dat je vergrendelen bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279099

Heeft iemand eigenlijk ook een probleem dat onder het 'trackpad' van de Omnia een lichte beschadiging zit die veroorzaakt is door het gebruik van het trackpad (navigeren).
Je houdt steeds je duim op die plaats.
En daardoor is ondertussen onder het trackpad een lelijke vlek/beschadiging ontstaan.
Ik heb het trackpad volgens mij al honderden keren gebruikt,
Heeft iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ja, als je even dit topic leest dan kom je vanzelf een programmatje tegen dat je kan downloaden.
dan kan je kiezen, of zoals het nu is of zoals het in een normale telefoon is.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275841

Kan iemand mij vertellen hoe ik de Recognizer functie installeer, Ik heb dat bestandje wat in de TS staat nu al geïnstalleerd maar het werkt niet echt zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Anoniem: 275841 schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de Recognizer functie installeer, Ik heb dat bestandje wat in de TS staat nu al geïnstalleerd maar het werkt niet echt zegmaar.
Wat is dat, die recogniser functie? Ik heb al gezocht, maar ik word er niet wijs uit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vredeveld
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hallo allemaal,

In het inleidingsstuk wordt over flash lite 3.0 gesproken, is er ook een officieel plek waar ik deze vandaan kan plukken. Ik kan namelijk niks vinden.

mvg,
Vredeveld :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vredeveld op 30-11-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282186

hallo beste mensen
ik heb me hier suf gezocht om een antwoord op men probleem.
ben al vele handige weetjes tegen gekomen maar geen oplossing.
mijn omnia heeft de volgende versie
pda i900xkhh8/xkhh4
telefoon i900xxhh9
nu mijn probleem.
wanneer iemand me een bestandje (foto of zo) wil doorsturen met bluetooth
krijg ik steeds de melding onvoldoende ruimte.
als ik dan naar men settings kijk bij bluetooth-ftp staat er dat er 000 mb groot is dus geen storage voorzien
ik heb dan de map trachten te veranderen in mijn opslag.
maar helaas krijg nog steeds de melding onvoldoende opslag
heeft iemand een idee?
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230828

Ik heb een vraagje over de rom-update, waar ik niet uitkom.

Ik lees her en der dat een rom-update naar i900XKHJ3 de batterijduur zou kunnen verbeteren.
Nu vind ik op de samsungsite wel iets, maar dat heet "i900XKHJ3 Multilanguage file / taal bestand (ver.i900XKHH4)".

Ik begrijp dat "taalbestand" niet. Ik hoef helemaal geen andere taal op mn telefoon, en hoe zou een taalbestand invloed kunnen hebben op mijn batterijduur?

Bovendien vraag ik me af, hoe zie ik wat de huidige ROM is van mijn omnia?

*edit* zelf gevonden hoe ik dat zie: instellingen>systeem>versie. Nu alleen nog, hoe zit dat met dat taalbestand...

*edit 2* hmmm, slecht gekeken. i900XKHH1 Windows XP Eboot Update staat gewoon bij linkje

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 230828 op 30-11-2008 23:21 . Reden: beter gezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepijnwk
  • Laatst online: 30-10-2020
Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:33:
Driewerf rahoe ... het is me eindelijk gelukt om de achtergrond in spb te veranderen, zowel rechtop als landscape. Toch wel ff op zitten zweten :p
Kun je aangeven hoe je het hebt gedaan? Ik heb ook al even gepuzzeld maar het is niet gelukt. |:(

alvast bedankt! _/-\o_

pepijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 07:55

xon

Zijn er eigenlijk zo ie zo wel mensen die HH1 hadden en met succes hebben geupgrade naar een nieuwe firmware? Of zorgt HH1 voor problemen met upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230828

xon schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:14:
Zijn er eigenlijk zo ie zo wel mensen die HH1 hadden en met succes hebben geupgrade naar een nieuwe firmware? Of zorgt HH1 voor problemen met upgrade?
Dat hoop ik niet, ik heb nl HH1.
Ik vind in de handleiding van samsung dat je eerst de software updater moet downloaden van de site, maar die kan ik echt nergens vinden. Zou je toch verwachten, met hun eigen zoekfunctie, of bij de software voor i900...Staat vanalles bij, maar geen software updater... Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139269

Misschien makkelijk voor sommigen enkele fabriekscodes...;-)
Of ze allemaal werken voor de omnia weet ik zo niet

SAMSUNG SECRET CODES:

Software version: *#9999#
IMEI number: *#06#
Serial number: *#0001#
Battery status- Memory capacity : *#9998*246#
Debug screen: *#9998*324# - *#8999*324#
LCD kontrast: *#9998*523#
Vibration test: *#9998*842# - *#8999*842#
Alarm beeper - Ringtone test : *#9998*289# - *#8999*289#
Smiley: *#9125#
Software version: *#0837#
Display contrast: *#0523# - *#8999*523#
Battery info: *#0228# or *#8999*228#
Display storage capacity: *#8999*636#
Display SIM card information: *#8999*778#
Show date and alarm clock: *#8999*782#
The display during warning: *#8999*786#
Samsung hardware version: *#8999*837#
Show network information: *#8999*638#
Display received channel number and received intensity: *#8999*9266#

*#1111# S/W Version
*#1234# Firmware Version
*#2222# H/W Version
*#8999*8376263# All Versions Together
*#8999*8378# Test Menu
*#4777*8665# GPSR Tool
*#8999*523# LCD Brightness
*#8999*377# Error LOG Menu
*#8999*327# EEP Menu
*#8999*667# Debug Mode
*#92782# PhoneModel (Wap)
#*5737425# JAVA Mode
*#2255# Call List
*#232337# Bluetooth MAC Adress
*#5282837# Java Version

Type in *#0000# on a Samsung A300 to reset the language
Master reset(unlock) #*7337# (for the new samsungs E700 x600 but not E710)
Samsung E700 type *#2255# to show secret call log (not tested)
Samsung A300, A800 phone unlock enter this *2767*637#
Samsung V200, S100, S300 phone unlock : *2767*782257378#

On the main screen type

#*4773# Incremental Redundancy
#*7785# Reset wakeup & RTK timer cariables/variables
#*7200# Tone Generator Mute
#*3888# BLUETOOTH Test mode
#*7828# Task screen
#*#8377466# S/W Version & H/W Version
#*2562# Restarts Phone
#*2565# No Blocking? General Defense.
#*3353# General Defense, Code Erased.
#*3837# Phone Hangs on White screen.
#*3849# Restarts Phone
#*7337# Restarts Phone (Resets Wap Settings)
#*2886# AutoAnswer ON/OFF
#*7288# GPRS Detached/Attached
#*7287# GPRS Attached
#*7666# White Screen
#*7693# Sleep Deactivate/Activate
#*2286# Databattery
#*2527# GPRS switching set to (Class 4, 8, 9, 10)
#*2679# Copycat feature Activa/Deactivate
#*3940# External looptest 9600 bps
#*4263# Handsfree mode Activate/Deactivate
#*2558# Time ON
#*3941# External looptest 115200 bps
#*5176# L1 Sleep
#*7462# SIM Phase
#*7983# Voltage/Freq
#*7986# Voltage
#*8466# Old Time
#*2255# Call Failed
#*5376# DELETE ALL SMS!!!!
#*6837# Official Software Version: (0003000016000702)
#*2337# Permanent Registration Beep
#*2474# Charging Duration
#*2834# Audio Path (Handsfree)
#*3270# DCS Support Activate/Deactivate
#*3282# Data Activate/Deactivate
#*3476# EGSM Activate/Deactivate
#*3676# FORMAT FLASH VOLUME!!!
#*4760# GSM Activate/Deactivate
#*4864# White Screen
#*7326# Accessory
#*7683# Sleep variable
#*3797# Blinks 3D030300 in RED
#*7372# Resetting the time to DPB variables
#*3273# EGPRS multislot (Class 4, 8, 9, 10)
#*7722# RLC bitmap compression Activate/Deactivate
#*2351# Blinks 1347E201 in RED
#*2775# Switch to 2 inner speaker
#*7878# FirstStartup (0=NO, 1=YES)
#*3838# Blinks 3D030300 in RED
#*2077# GPRS Switch
#*2027# GPRS Switch
#*0227# GPRS Switch
#*0277# GPRS Switch
#*22671# AMR REC START
#*22672# Stop AMR REC (File name: /a/multimedia/sounds/voice list/ENGMODE.amr)
#*22673# Pause REC
#*22674# Resume REC
#*22675# AMR Playback
#*22676# AMR Stop Play
#*22677# Pause Play
#*22678# Resume Play
#*77261# PCM Rec Req
#*77262# Stop PCM Rec
#*77263# PCM Playback
#*77264# PCM Stop Play
#*22679# AMR Get Time
*#8999*364# Watchdog ON/OFF
*#8999*427# WATCHDOG signal route setup
*2767*3855# = Full Reset (Caution every stored data will be deleted.)
*2767*2878# = Custom Reset
*2767*927# = Wap Reset
*2767*226372# = Camera Reset (deletes photos)
*2767*688# Reset Mobile TV
#7263867# = RAM Dump (On or Off)

On the main screen type

*2767*49927# = Germany WAP Settings
*2767*44927# = UK WAP Settings
*2767*31927# = Netherlands WAP Settings
*2767*420927# = Czech WAP Settings
*2767*43927# = Austria WAP Settings
*2767*39927# = Italy WAP Settings
*2767*33927# = France WAP Settings
*2767*351927# = Portugal WAP Settings
*2767*34927# = Spain WAP Settings
*2767*46927# = Sweden WAP Settings
*2767*380927# = Ukraine WAP Settings
*2767*7927# = Russia WAP Settings
*2767*30927# = GREECE WAP Settings
*2767*73738927# = WAP Settings Reset
*2767*49667# = Germany MMS Settings
*2767*44667# = UK MMS Settings
*2767*31667# = Netherlands MMS Settings
*2767*420667# = Czech MMS Settings
*2767*43667# = Austria MMS Settings
*2767*39667# = Italy MMS Settings
*2767*33667# = France MMS Settings
*2767*351667# = Portugal MMS Settings
*2767*34667# = Spain MMS Settings
*2767*46667# = Sweden MMS Settings
*2767*380667# = Ukraine MMS Settings
*2767*7667#. = Russia MMS Settings
*2767*30667# = GREECE MMS Settings

*#7465625# = Check the phone lock status
*7465625*638*Code# = Enables Network lock
#7465625*638*Code# = Disables Network lock
*7465625*782*Code# = Enables Subset lock
#7465625*782*Code# = Disables Subset lock
*7465625*77*Code# = Enables SP lock
#7465625*77*Code# = Disables SP lock
*7465625*27*Code# = Enables CP lock
#7465625*27*Code# = Disables CP lock
*7465625*746*Code# = Enables SIM lock
#7465625*746*Code# = Disables SIM lock
*7465625*228# = Activa lock ON
#7465625*228# = Activa lock OFF
*7465625*28638# = Auto Network lock ON
#7465625*28638# = Auto Network lock OFF
*7465625*28782# = Auto subset lock ON
#7465625*28782# = Auto subset lock OFF
*7465625*2877# = Auto SP lock ON
#7465625*2877# = Auto SP lock OFF
*7465625*2827# = Auto CP lock ON
#7465625*2827# = Auto CP lock OFF
*7465625*28746# = Auto SIM lock ON
#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF

Type *#9998*627837793# Go to the 'my parameters' and there you will find new menu where you can unlock phone.(not tested-for samsung C100)
To unlock a Samsung turn the phone off take the sim card and type the following code *#pw+15853649247w# .
Java status code: #*53696# (Samsung X600)

If you want to unlock your phone put a sim from another company then type *#9998*3323# it will reset your phone. Push exit and then push 7, it will reset again. Put your other sim in and it will say sim lock, type in 00000000 then it should be unlocked. Type in *0141# then the green call batton and it's unlocked to all networks. This code may not work on the older phones and some of the newer phones. If it doesn't work you will have to reset your phone without a sim in it by typing *#2767*2878# or *#9998*3855# (not tested)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Neophyte808 schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:21:
[...]

Hij zou standaard moeten kunnen vergrendelen door de end toets 3 seconden ingedrukt te houden, echter is dit bij mij niet het geval. Ik heb bij vergrendeling een wachtwoord ingesteld, misschien ligt het daar aan?

Overigens kan ik de locatie beveiliging niet vinden, ik denk dat je vergrendelen bedoelt
Eerst @ all : Ik ben van HH1 naar HJ3 gegaan, zonder problemen :)

@hierboven: Waarschijnlijk heb jij HJ3 niet, in de roms daarvoor kun je inderdaad niet tegelijk een wachtwoord hebben en hem met de end knop vergrendelen. In HJ3 kan dit wel. ( had het eerst ook, en na hj3 ging het plots wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

chucky666 schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:30:
[...]

ja, als je even dit topic leest dan kom je vanzelf een programmatje tegen dat je kan downloaden.
dan kan je kiezen, of zoals het nu is of zoals het in een normale telefoon is.
Als ik het had gevonden zou ik er niet naar hebben gevraagd en gezocht heb ik ook al gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282186 schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:29:
hallo beste mensen
ik heb me hier suf gezocht om een antwoord op men probleem.
ben al vele handige weetjes tegen gekomen maar geen oplossing.
mijn omnia heeft de volgende versie
pda i900xkhh8/xkhh4
telefoon i900xxhh9
nu mijn probleem.
wanneer iemand me een bestandje (foto of zo) wil doorsturen met bluetooth
krijg ik steeds de melding onvoldoende ruimte.
als ik dan naar men settings kijk bij bluetooth-ftp staat er dat er 000 mb groot is dus geen storage voorzien
ik heb dan de map trachten te veranderen in mijn opslag.
maar helaas krijg nog steeds de melding onvoldoende opslag
heeft iemand een idee?
grtz
Als er programma's op de achtergrond nog draaien en dus openstaan kan dit probleem ook ontstaan. Sluit dus, alle programma's af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit bestand staat op Modaco
Je moet wel even registreren om het bestand te downloaden.

Het is een handig programma om te switchen tussen threaded en non-threaded SMS.
Anoniem: 230828 schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:44:
Ik heb een vraagje over de rom-update, waar ik niet uitkom.

Ik lees her en der dat een rom-update naar i900XKHJ3 de batterijduur zou kunnen verbeteren.
Nu vind ik op de samsungsite wel iets, maar dat heet "i900XKHJ3 Multilanguage file / taal bestand (ver.i900XKHH4)".

Ik begrijp dat "taalbestand" niet. Ik hoef helemaal geen andere taal op mn telefoon, en hoe zou een taalbestand invloed kunnen hebben op mijn batterijduur?
Het taalbestand HJ3 zorgt er alleen voor dat je PDA versie van de taal wordt upgedate.
Dit bestand is niet alleen om de taal te wijzigen, maar je krijgt er ook 30 MB extra programmageheugen. Het blijkt ook te zijn dat je batterij langer meegaat.
Als je deze taalupdate uitvoerd kun je gewoon weer Nederlands kiezen, dus je hoeft niet van taal te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280253

Zo, nu heb ik alweer een tijdje mijn Omnia. De batterij doet het nu 2 dagen, incl bijna de hele dag naar de radio of muziek luisteren. Nog steeds niet heel lang (vergeleken met mn N73 die ik hiervoor had) maar dit is beter dan elke dag op te moeten laden.

Nu heb ik wel 2 vragen:
Ik gebruik pocketmusic om muziek te luisteren. Dit omdat pocketmusic heel erg goed met muzieklijsten werkt (is er nog een andere die net zo goed danwel beter werkt?) Echter, soms lijkt het alsof de Omnia vast loopt als ik muziek luister. De Omnia gaat na verloop van tijd op "zwart". De ene keer kan ik gewoon via de "ophangknop" weer de telefoon activeren. Echter, soms werkt dit ook niet. De enige manier om de telefoon weer te activeren is of de koptelefoon er uit te trekken (wat de werkvloer niet echt kan waarderen) of op de knop te drukken van de koptelefoon. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? En zo ja, wat kan er aan gedaan worden?

Daarnaast valt me nog iets op. Op het moment dat ik via Pocketmusic muziek luister, en ik wil een smsje sturen, dan kan ik geen spatie gebruiken. Gewone letters werken wel, echter een spatie reageert niet. Net als de backspace btw. Als ik Pocketmusic af sluit dan doet hij het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 275841 schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:39:
Na het installeren van de cab file moet je het gewoon als input methode kunnen selecteren op dezelfde plek waar je ook je toetsenbord kiest.
erickov schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:15:
[...]
Wat is dat, die recogniser functie? Ik heb al gezocht, maar ik word er niet wijs uit... 8)7
Handschriftherkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270541

Yep !! :Y I did !! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
hoi,

heb het volgende probleem ik kan geen mp3 verzenden met bluetooth maar ik kan wel een mp3 van een ander ontvangen? nou weet ik niet of het aan de mp3 ligt heb nog niet geprobeerd om een foto of zo te verzenden. ik heb al gegoogeld en hier het forum afgestruimd maar kan niks erover vinden, ja dat er meer mensen zijn die er last van hebben.
hoop dat iemand mij kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 08:05

het viel mij op dat het full qwerty toetsenbord in landscape nog goed met 2 vingers te bedienen is, wordt dit door jullie ook regelmatig zo gebruikt ?
Verder is die uitgerust met aanraak bevestiging, kost dit niet enorm veel batterij ?

de batterij van de diamond is niet om naar huis te schrijven hoe zit dat bij de omnia ?
iemand die dit kan vergelijken ?
meer mensen die deze vragen kunnen beantwoorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de batterij van de diamond is niet om naar huis te schrijven hoe zit dat bij de omni ?

Nog een vraagje, is het mogelijk om in het start scherm al je afpraken van vandaag te laten zien zoals dat std bij windows mobile is ?
- Landscape toestenbord werk ik eigenlijk niet mee. Als je de telefoon gewoon in je hand hebt en wilt SMSen gaat dit redelijk makkelijk met je duim. Of je houdt de telefoon met je andere hand vast en typt met je wijsvinger. (gaat wel iets sneller)

- Aanraakbevestiging bedoel je mee een trilling zodra je iets selecteert? Dit zou wel iets van je batterij kosten, maar veel zal dit niet zijn.

- In het begin is je Omnia batterij nog een beetje instabiel. Als je je batterij een beetje traint, dan gaat deze vanzelf steeds langer mee. Gemiddeld zit de batterij bij normaal gebruik denk ik rond de 2 - 2,5 dag. Er zijn ook al gebruikers langs gekomen die 4 dagen met de batterij deden, maar dat ligt aan je eigen gebruik. Ook kunnen andere ROM versies van de Omnia verschil maken in de batterij.

- Je kan in je todayscherm items kiezen die je graag zou willen zien. Hieronder staat onder anderen Berichten, Taken, Windows Live en ook de Agenda functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Hulp gevraagd,
Ik ga vanavond mijn zwarte omnia omruilen voor een witte. O+
Mijn contacten staan in MS office outlook,hoe krijg ik ze nou in me andere omnia?
Laatst was het ook al fout gegaan was ik alles kwijt.Heb ie alles van mijn omnia(die leeg was) :X naar outlook gekopieerd,wil ik niet nog een keer meemaken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Anoniem: 19503 schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:01:
Hulp gevraagd,
Ik ga vanavond mijn zwarte omnia omruilen voor een witte. O+
Mijn contacten staan in MS office outlook,hoe krijg ik ze nou in me andere omnia?
Laatst was het ook al fout gegaan was ik alles kwijt.Heb ie alles van mijn omnia(die leeg was) :X naar outlook gekopieerd,wil ik niet nog een keer meemaken |:(
instellen in active sync dat je outlook contacten naar de telefoon moeten, en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

wd200 schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:37:
[...]

meer mensen die deze vragen kunnen beantwoorden ?
Ik red maar een uurtje of 8 met mijn batterij, zelfs als ik de Omnia weinig gebruik. Ver onder de maat dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VP. schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:42:
[...]

Ik red maar een uurtje of 8 met mijn batterij, zelfs als ik de Omnia weinig gebruik. Ver onder de maat dus :X
- Sluit je altijd je gebruikte programma's helemaal af? (Via Taakbeheer of de Hoofdmenu knop (zijkant) lang in te drukken)
- Heb je Energiespaarstand aan of uit?
- Doe je het scherm uit, als je je Omnia niet meer gebruikt (d.m.v. bijvoorbeeld de aan/uit knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil radio streamen via mijn WiFi-netwerk Thuis. Maar, als ik dat doe, gebeurt er vervolgens niets nadat een aangeboden player wordt aangeklikt.
Gewoon als via de PC, de optie "live-radio" wordt gekozen begint natuurlijk bij aankliken van bv Windows media player e.a. te spelen.
Of kan het niet via de Omnia omdat deze de aangeboden players niet steunt ?

Nijs; even een terugkoppeling naar jouw, na een hard reset begon de WiFi te werken, Nog bedankt voor je adviezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Anoniem: 270859 schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:50:
[...]

- Sluit je altijd je gebruikte programma's helemaal af? (Via Taakbeheer of de Hoofdmenu knop (zijkant) lang in te drukken)
- Heb je Energiespaarstand aan of uit?
- Doe je het scherm uit, als je je Omnia niet meer gebruikt (d.m.v. bijvoorbeeld de aan/uit knop)
Jup, jep, en jap. :) Ik moet zeggen dat ik hem pas 4 dagen heb. Ik moet mijn batterij dus nog 'trainen'. Enig idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Laatst online: 20-03 14:12
Beste mensen,

ik zit met een probleem. Ik krijg het niet voor elkaar om mijn Omnia zo in te stellen dat de foto's opgeslagen worden op het grote geheugen.

Bij de instellingen van de Camera kan je idd kiezen voor mijn apparaat/opslag/geheugenkaart. Ik kan ze alleen niet selecteren. Ze staan er wel, maar niet in het zwart. De letters zijn lichtgrijs, dus ze zijn niet te selecteren. Is er een andere instelling die ik eerst moet wijzigen?

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

1) Kopieer 'vp_bkg_now en vl_bkg_now (portrait en landscape) uit de spb-mobile-shell dir naar je pc
2) Open 1 van bovenstaande bestanden met Winzip (NIET winrar) via rechtsklikken en 'openen met ...'
3) Extract 'Separator2.bmp' met 'b0fm18zq' (zonder aanhalingstekens) als paswoord
4) Laat winzip open staan !!!
5) Open 'Separator2' met fotoshop of Gimp, voeg je custom wallpaper in een nieuwe layer toe, flatten layers en sla op als een 16 bit windows bmp
6) Drag en drop 'Separator2.bmp' vanuit verkenner in het nog open staande winzip venster en bevestig de encryptie (gebruik idem paswoord als hierboven)
7) Copieer het .dat bestand naar je Omnia (spb mobile shell dir) en controleer
8) Doe ook met het tweede bestand (afhankelijk van wat je in stap 2 koos)

Geen soft-reset nodig !

Suc6 !
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic