Ik heb zelf geen ervaring met het ontvangen van Sms en MMS. Wat ik wel heb met Vodafone dat als de etiquettestand is aangevinkt en bij een oproep het toestel wordt omgedraaid om het geluid te dempen het geluid wordt gedempt maar als je direct na verbreking van verbinding naar het toestel belt je de melding krijgt dat "het toestel is uitgeschakeld"terwijl op de Omnia er gewoon verbinding is met het netwerk van Vodafone.chucky666 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:09:
ik heb sinds maandag ook een omnia, en ben er toch wel tevreden mee.
me vrouw heeft een f480 en die vind ik toch wel wat beter reageren, maarja daar is wel over heen te komen.
maar nu even een vraag, als je de widget van nieuw berichten op je vandaag blad hebt gesleept blijft ie er staan.
krijg je een bericht dan lees je die en dan is de widget weer weg en kan je hem weer terug gaan slepen.
kan die niet met een instelling ofzo gewoon erop blijven staan
duurt trouwens wel lang voor er een sms of mms aankomt zeg, weet niet of het aan de omnia ligt of aan vodafone.
stuur ik iets met de omnia dan krijg ik bijna gelijk op me andere mobiel het bericht.
stuur ik met me andere toestel een bericht naar de omnia dan is het maar afwachten wanneer die aankomt.
ik kreeg dus gistermiddag een mms die ik zelf had verzonden op maandag ochtend?
Na enige tijd is de verbinding hersteld.
Vervelend want ongewild en niet merkbaar ben je offline
Hebben andere Vodafone gebruikers dat ook