Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn xbox loeide steeds meer de laatste tijd, net of de fans op volle kracht moest draaien.
Hebben jullie dit ook ervaren?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:40
Zo de mijne is weer terug van reparatie. Ik heb een hele nieuwe gekregen lijkt het. Heb nu ook een andere drive erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 15:32
Mijn zwager heeft het probleem dat als hij ongeveer een uur via disc speelt dat zijn XBox vastlaat, reset en hij kan weer. Als hij eerst een install naar de drive doet is het weg? Oververhitting? Knifitige drive? Iemand ervaring mee? En kan je deze ook zo aanmelden bij Microsoft?

Zie dat telefoontje al, ja U moet eerst een uur spelen en dat loopt ie vast.... :)

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik heb al een tijdje een RRoD, ook al een keer reparatie aangevraagd, maar toen de Xbox niet laten ophalen omdat ik toch nog een tweede had staan (de termijn is dus ook verstreken). Nu wil ik ondertussen dat ding wel eens laten repareren voordat de garantie verstreken is.

Echter, op de Xbox site krijg ik een foutcode; er wordt mij verteld dat mijn klantgegevens niet gevalideerd kunnen worden. Vervolgens wordt ik voor hulp hierbij doorverwezen naar een site die niet bestaat. Bij mijn vorige aanvraag werkte alles wel prima. Ligt het nu aan mijn pc / gegevens, of hebben meer mensen hier last van?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn disc-drive hangt de laatste tijd erg vaak last, heeft iemand een idee of ik deze nog kan opsturen naar MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met me xbox.

Hij doet het prima.. maar als ik een disk er in stop maakt hij vrij veel lawaai.

is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Installeer spellen op de harde schijf, dan hoeft de dvd-drive niet te draaien en dat scheelt een bult aan herrie.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe kan ik spelle op de hdd installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Spel erin, dan wachten tot hoofdscherm en je de dvd menutje krijgt en dus het icoontje van het spel ziet. ( normaal druk je dan op A en begint het spel ) Dan druk je op Y, en kies je voor installeren op harde schijf.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:21:
Ik heb een probleem met me xbox.

Hij doet het prima.. maar als ik een disk er in stop maakt hij vrij veel lawaai.

is dat normaal?
Het kan ook aan de DVD van het spel liggen, bij mij maakt de Xbox echt een vet laag brommend geluid als ik de DVD van Prototype erin heb zitten. Gelukkig gaat dat geluid weg zodra ik prototype daadwerkelijk opstart (ook geinstalleerd op de Harde Schijf)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heeft ook mijn xbox van juli 2008 het loodje gelegt zoemende geluiden met direct een RROD.
Afgelopen maandag mee gegaan met ups, alleen nu krijg ik al 3 dagen achter elkaar op random tijden een mailtje met "gefeliciteerd wij hebben uw xbox ontvangen"

Is dit normaal meer mensen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:55:
Helaas heeft ook mijn xbox van juli 2008 het loodje gelegt zoemende geluiden met direct een RROD.
Afgelopen maandag mee gegaan met ups, alleen nu krijg ik al 3 dagen achter elkaar op random tijden een mailtje met "gefeliciteerd wij hebben uw xbox ontvangen"

Ja ik heb ook meerdere keren zo'n mailtje ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:27
Oke kleine crosspost:

Oke.. problemen met mijn xbox/Forza 3, zodra ik een free play race wil starten hangt hij bij het laadscherm voor de race(wit beeld met tips/facts/etc). Ga ik een race rijden in de career mode dan is er tot aan de race geen probleem alleen lijkt het dan of de xbox het niet aankan. Slow motion effect en hakkelige randen. Dit laatste viel me ook al op bij het filmpje van Turn 10.

Heb de xbox via HDMI aan mijn scherm hangen (Benq G2400W) en al op 1080p 1080i en 720p getest maar allemaal hetzelfde effect. Zie ik iets over het hoofd of zijn dit toch de eerste tekenen van doodgaan van mijn xbox? De xbox is van december vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:55:

Hier ook al tweemaal de mail gekregen dat ze hem hebben ontvangen. Heb liever een mail dat ze er 1 terugsturen. Mis hem toch wel meer dan gedacht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ROD eror 0110 en wil hem zelf graag repareren.
Weet iemand welke kit ik het beste kan gebruiken de xclamp fix of de Team Xecuter RROD kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:43
Ik heb een tijdje een 2e hands 360 gehad die ook een RROD had (geloof error 0102 ofzo, iig zat de GPU los) en daar had de Xclamp fix (dat je dus die X vormige metalen dingen eraf sloopt, en vervangt door schroefjes met nylon en stalen ringetjes) het meeste resultaat.

Die X vormige beugel is namelijk de oorzaak van het probleem, de GPU komt onder teveel druk te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:27
Oke nog even een toevoeging op mijn probleem(http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32797898).

Ik kan gek genoeg zonder problemen Fifa spelen(meerdere wedstrijden) en dit keer werd het circuit wel gewoon geladen alleen na de eerste paar beelden hing hij weer vast. Ik vraag me nu toch wel af of het fout nu in mijn xbox zit of toch in Forza. Iemand die me hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Nou die van mij is net voor de 2e keer opgehaald door ups. De eerste keer was op een paar dagen na precies een jaar geleden overleden :(

Wel snel van ups btw. belde vanmorgen om 10 uur en om 11 uur is ie opgehaald. Super service.

Nu maar hopen dat ie snel weer terug is, had net forza 3 in huis. 1 race kunnen rijden en dood was de xbox.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand ervaring met XBOX die @random disks wle en niet leest, onafhankelijk van het spel of de staat van de disk. Was van het weekend bij een familielid die hier last van had. Het maakte niet uit welk spel je er in deed, hij pakte hem niet. Uiteindelijk even de xbox staand neergezet ipv liggend, toen deed hij het. Later deed hij ook staand weer niks, maar toen na 5 keer aan/uit etc wel weer. Erg vervelend, maar vraag me af in hoeverre dit garantiewerk is, omdat je altijd zal zien dat MS straks zegt: Ja hier doet ie het wel.

Het gaat om een Elite van eind vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
Sander schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:56:
Iemand ervaring met XBOX die @random disks wle en niet leest, onafhankelijk van het spel of de staat van de disk. Was van het weekend bij een familielid die hier last van had. Het maakte niet uit welk spel je er in deed, hij pakte hem niet. Uiteindelijk even de xbox staand neergezet ipv liggend, toen deed hij het. Later deed hij ook staand weer niks, maar toen na 5 keer aan/uit etc wel weer. Erg vervelend, maar vraag me af in hoeverre dit garantiewerk is, omdat je altijd zal zien dat MS straks zegt: Ja hier doet ie het wel.

Het gaat om een Elite van eind vorig jaar.
Ik heb bovenstaand probleem ook met mijn Arcade (oktober vorig jaar gekocht), maar zit er wel aan te denken om de Xbox naar MS op te sturen, want het begint me bijzonder te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 16:28
Mijn 360 heeft het dit weekend helaas ook begeven met RROD, nu heb ik me geregistreed op de xbox site om te checken of ik nog garantie heb maar het is me een beetje onduidelijk.

Mijn manufacture date is: 4-2-2006
Aankoop date weet ik niet meer
Op de site krijg ik de melding dat mijn standaard garantie verlopen is op:
Verlopen van de garantie: 7/10/2008 8:00:00 PM
Standaardgarantie verlopen: Een garantie van drie jaar is van toepassing op voorwaarden gemarkeerd met drie rode lampjes

Nu is het me niet duidelijk of ik nog garantie heb, of dat ik net 19 dagen te laat ben :(
Ik heb microsoft geprobeerd te bellen maar ik kan blijkbaar geen 0800 bellen met mobiel en heb geen vaste tel.

[ Voor 8% gewijzigd door RoyVi op 26-10-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop alsof de garantie is verlopen. Wat je gewoon even moet doen is proberen via de website een reparatie aan te vragen. Als je bij het creditcard scherm komt heb je pech (garantie is dan dus verlopen), als het betaal scherm niet komt dan heb je geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

20e gebeld met UPS om mijn xbox te laten ophalen, want hij las geen games meer. Ik denk dat de lens stuk/vies was.

Gelijk die middag opgehaald door UPS. waarvoor hulde.

Nu kom ik thuis en staat er een pakketje voor me klaar. op de 27e, 7 dagen na ophalen, dat is wel chill!

Ik dat ding openmaken. inderdaad mijn xbox erinm zelfde serienummer. maar nu met een repair date enzo erop. Ook nog een gratis maand xbox live gold! Fantastisch

Aansluiten, gelijk GH5 erin, en wat schetst mijn verbazing, hij doet het net zo hard niet als voordat ik hem opstuurde.... what the fuck is hier aan de hand? Het lijkt wel of ze hem opgemaakt hebben, even gekeken: "goh, das idd een xbox 360", en vervolgens gewoon weer teruggestuurd hebben?

Hebben meer mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou lekker boos opbellen naar Microsoft en proberen om (naast je xbox opnieuw op te sturen) misschien een gratis game te krijgen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:43
Silentuz schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:15:

Aansluiten, gelijk GH5 erin, en wat schetst mijn verbazing, hij doet het net zo hard niet als voordat ik hem opstuurde.... what the fuck is hier aan de hand? Het lijkt wel of ze hem opgemaakt hebben, even gekeken: "goh, das idd een xbox 360", en vervolgens gewoon weer teruggestuurd hebben?

Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Hij is niet omgebouwd? Je hebt hem zelf ook niet open gehad, of iemand anders waardoor de garantiezegel beschadigd is? Dan sturen ze hem ook weer terug (maar dan zou het vreemd zjin dat er een maand Xbox Live bijzit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

ThinkPadd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:49:
[...]

Hij is niet omgebouwd? Je hebt hem zelf ook niet open gehad, of iemand anders waardoor de garantiezegel beschadigd is? Dan sturen ze hem ook weer terug (maar dan zou het vreemd zjin dat er een maand Xbox Live bijzit :P )
Nope, Nope en Nope.
De verzegeling is nu een nieuwe van microsoft zelf (Was het zilveren stickertje, nu gewoon wit met roze en groen ofzo) verder zelf nooit open gehad of watdan ook. Lijkt er echt op alsof ze em open gemaakt hebben even gekeken en toen weer dichtgedaan hebben...

maargoed, morgenochtend even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zijn wel vlot daar in dat reparatiecentrum. Vorige week dinsdag opgehaald, ding was gistermiddag alweer retour. Wel een andere (met Benq drive :*) ), maar dat zal me jeuken. Repair-date is augustus 2009.

Met een beetje mazzel vandaag Episodes from Liberty City binnen en dan vanavond weer fijn aan de gang 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend xbox aan gezet , gister een kwartier gereden , normaal afgesloten , Start m vanochtend op 3 rode lampjes en de voeding oranje. Mee naar de gameshop geweest. Lag niet aan de voeding. De av kabel ook niet. Probleem.....xbox is een van de eerste , Geen garantie. Is nog orgineel. Iemand ervaring met de eerste paar xboxen om een reperatie uit te laten voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Bel gewoon even naar de support desk, die je helpen om te kijken of je nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik net gedaan , ik heb pech , geen garantie meer. wordt een nieuwe halen ,Man net forza 3 uitgekomen en ik hoor niks anders dan xboxen die dood gaan. Zou het met de spel te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ligt het eraan dat er gewoon meer mensen hun xbox 360 opstarten als er een topgame uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:25:
Ja heb ik net gedaan , ik heb pech , geen garantie meer. wordt een nieuwe halen ,Man net forza 3 uitgekomen en ik hoor niks anders dan xboxen die dood gaan. Zou het met de spel te maken hebben ?
zelf proberen te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Ik begin ook meer en meer last te krijgen van DVD unreadable tijdens het laden van een game, ofwel dat de Xbox de schijf niet herkent als DVD, ofwel de derde optie dat hij denkt dat het een video DVD is, dus dan zie ik bijvoorbeeld enkel het Xbox logo.
Een paar keer uitwerpen en opnieuw proberen werkt tot nu toe nog.

Als dit blijft duren zal ik hem ook maar opsturen. Het is een Falcon van vorig jaar rond nieuwjaar dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:01
croontje schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:49:
Ik begin ook meer en meer last te krijgen van DVD unreadable tijdens het laden van een game, ofwel dat de Xbox de schijf niet herkent als DVD, ofwel de derde optie dat hij denkt dat het een video DVD is, dus dan zie ik bijvoorbeeld enkel het Xbox logo.
Een paar keer uitwerpen en opnieuw proberen werkt tot nu toe nog.

Als dit blijft duren zal ik hem ook maar opsturen. Het is een Falcon van vorig jaar rond nieuwjaar dacht ik :)
Dit probleem laatst ook gehad.. op gestuurd naar MS en probleem gefixd.
Geen dvdspeler ofzo vervangen. Nu vandaag weer dit probleem, Xbox open gemaak dvd speler er uit aangezet zonder dvd speler en weer er in gezet, en nu doet ie het weer.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Vanmiddag zoiets vaags met het zojuist aangeschafte Rock Band (1). De Xbox 360 freezed zodra het data uit m'n Live Account gaat aanspreken. Scenario's:
Inloggen Live account -> RB opstarten -> Na title-screen freezed de Xbox
RB opstarten -> Title-screen voorbij naar hoofdmenu -> Inloggen Live account -> Xbox freezed direct na inloggen
Dus wanneer je ook inlogt, RB freezed uiteindelijk altijd.

Andere games hebben totaal geen probleem met dit account. Een normaal Xbox profile geeft ook geen problemen. Na de eerste keer opstarten kwam RB keurig met een update voor Live die hij ook heeft uitgevoerd.

Is dit een update fout? Corrupt Live account misschien, ook al zijn er verder met een tiental games nog nooit problemen geweest? Wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even je cache legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Opgelost. Cache legen bleek niet nodig (gelukkig anders ben je weer tijdje kwijt om sommige games opnieuw te updaten). Ik vond bij het doorbladeren van de HDD (System Settings) onder de Rock Band files een tweetal incomplete files, gemarkeerd met een uitroepteken. Schijnbaar 2 gedownloade songs. Die heb ik verwijderd samen met een savegame file en nu laad ie wel met het Live account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik wil geen hangende plaat zijn maar wil toch even bevestiging krijgen aangezien het niet in de TS staat. Ik heb een RROD maar moet de 360 dus opsturen exclusief HDD?

Sowieso gaat bij het verwijderen van de hdd de garantie strip toch stuk?

[ Voor 18% gewijzigd door SCIxX op 03-11-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je xbox opsturen zonder de harddisk.
De garantiestrip gaat alleen stuk als je je xbox "echt" openmaakt om bijvoorbeeld je DVD drive te flashen of zo. Er zit in iedergeval geen garantiestrip over de hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:45:
Je moet je xbox opsturen zonder de harddisk.
De garantiestrip gaat alleen stuk als je je xbox "echt" openmaakt om bijvoorbeeld je DVD drive te flashen of zo. Er zit in iedergeval geen garantiestrip over de hardeschijf.
Ah oke. Het ziet er naar uit dat de service van het terugsturen wel wat veranderd is. Ik werd namelijk verwezen naar de online reparatieservice, dit heb ik nu allemaal ingevuld en nu wacht ik op een E-label, het is mij nog onduidelijk of ik hem vervolgens zelf op moet sturen of op moet laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt kiezen. Je kunt of je pakket brengen naar een UPS center of je kunt met UPS een afspraak maken (via telefoon of internet) om UPS het pakket op te laten halen (laatste is natuurlijk het makkelijkst ;-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb er 1 uit 2007, geregeld na langdurig spelen blijft het geluid wel eens hangen of zijn er hele velden zwart in het scherm. Ook krijg ik af en toe een foutmelding op een dvd, de dvd drive maakt ook behoorlijk herrie. Gekke is hij doet het zo al een jaar....ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Mijn xbox is aangekomen in het reparatiecentrum, heb de mail zelfs 2x gekregen dat ze hem hebben ontvangen maar hebt gehoord dat dit normaal is, nu maar afwachten. (hopelijk krijg ik hem snel, wil dinsdag mw2 spelen :P)

Edit: Vandaag melding dus gekregen dat ze hem ontvangen hebben, ik kijk nu bij de service en er staat:
Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.

Ik vind het bijna verdacht zo snel is dat, woensdag weg en nu al teruggezonden. :X

[ Voor 41% gewijzigd door SCIxX op 06-11-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt dus vrijwel zeker een refurbished terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:30

netblade

Sunrise

Hoppa na 1,5 jaar is die van mij er dan ook mee gekapt.
E20 :(
Merkte al op dat die wel warm werd waar die normaal gewoon koel bleef.
Wil ik eens een keer gamen, kan het niet ... :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
netblade schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:22:
Hoppa na 1,5 jaar is die van mij er dan ook mee gekapt.
E20 :(
Merkte al op dat die wel warm werd waar die normaal gewoon koel bleef.
Wil ik eens een keer gamen, kan het niet ... :(
Je hebt nog garantie dus ik zou bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:33:
Je krijgt dus vrijwel zeker een refurbished terug
Dat maakt me niet heel veel uit, zolang ik maar snel 1 terug heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

SCIxX schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:28:
[...]

Dat maakt me niet heel veel uit, zolang ik maar snel 1 terug heb. :P
Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe, ik vertrouw die oude revisies na het lezen van dit topic totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
netblade schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:59:
[...]

Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe, ik vertrouw die oude revisies na het lezen van dit topic totaal niet.
Ahja ik speel er bijna nooit mee maar wil wel mw2 spelen. :P

Mijn pakket is sinds vrijdag verzonden maar het UPS track en trace nummer wordt nog steeds niet herkend. Blijkbaar halen ze geen pakketjes op op zaterdag. :'(

[ Voor 21% gewijzigd door SCIxX op 07-11-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

SCIxX schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:02:
[...]

Ahja ik speel er bijna nooit mee maar wil wel mw2 spelen. :P

Mijn pakket is sinds vrijdag verzonden maar het UPS track en trace nummer wordt nog steeds niet herkend. Blijkbaar halen ze geen pakketjes op op zaterdag. :'(
Hm ik bel volgende week wel, deze week komt toch niet zo goed uit, alleen jammer dat ik op mijn vrije zaterdag middag meteen zo'n wazig iets naar voren krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt tegenwoordig de reparatie via internet aanvragen. Kost je maar een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:25:
Als je een beetje handig bent kun je het zelf repareren, heb ik ook gedaan.
Guides genoeg op internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Status: Ontvangen factuur gegevens bij UPS.

Hoop hem toch morgen of woensdag te krijgen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Super goeie service. Woensdag opgestuurd en vandaag binnen, en ja hoor, een nieuwe!

"Due to the time involved in completing the service we have decided to replace your console, so that you can get back to the gaming and entertainment experience that xbox has to offer"

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

SCIxX schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:02:
Super goeie service. Woensdag opgestuurd en vandaag binnen, en ja hoor, een nieuwe!

"Due to the time involved in completing the service we have decided to replace your console, so that you can get back to the gaming and entertainment experience that xbox has to offer"

:D
de nieuwe kan ook refurbished zijn..... dat was bij de mijne ook :(
gewoon nog de oude chipset erin en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
martjah schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:19:
[...]

de nieuwe kan ook refurbished zijn..... dat was bij de mijne ook :(
gewoon nog de oude chipset erin en al
Als het maar werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

de mijne werkt nog steeds perfect, daar heb ik niks aan op te merken.

mjah ik speel nog even niet omdat de mijne nog niet flagged is en volop aan het banne zijn (600 000 tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Zijn er hier ook lui die ervaring hebben met een gemodde console onder reparatie (E20 fout) gerepareerd hebben terug gekregen? Ik heb geen zin in een ban namelijk... (en ja ik heb welgeteld 3 internetdvdtjes en 17 orginele games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

najah mijn eerste met RROD had een geflashte drive en die is gewoon vervangen door een nieuwe xbox (refurbished)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

martjah schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:13:
najah mijn eerste met RROD had een geflashte drive en die is gewoon vervangen door een nieuwe xbox (refurbished)
Hm kan het er dus op wagen, ja ik hoop alleen niet dat als ze hem niet fixen ze m'n live blokken, want ik heb wel wat dingen gekocht daar en ik ben toch niet meer van plan om m'n xbox te modden.

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
martjah schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:06:
de mijne werkt nog steeds perfect, daar heb ik niks aan op te merken.

mjah ik speel nog even niet omdat de mijne nog niet flagged is en volop aan het banne zijn (600 000 tot nu toe)
Hoe weet je nou of ie nog niet geflagd is?

Wie weet is het gelijk net als bij mij ineens poef! BAN!

• martjah

martjah

Appel

najah ik lees overal dat als je gebanned gaat worden / gebanned bent, dat je geen reparatie kan aanvragen, dan krijg je de melding: deze service is tijdelijk niet beschikbaar.

ik kan nog steeds een reparatie aanvragen.

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Weet iemand of de xbox Elite met RROD altijd vervangen wordt... of worden ze ook nog wel eens gemaakt? Is de oorzaak van een rrod altijd het mainboard of komt het vaak voor dat het een kleinigheidje is...

Ik heb mijn xbox afgelopen vrijdag (de 13e i know) opgestuurd... Is er iemand die hem laatst ook heeft opgestuurd? en hoe lang heeft dat geduurd?

Edit: Hij is vandaag opgestuurd... De garantie is veranderd in: Type garantie: herstellen
Hij is met 3 maand verlengd... betekent dit dan dus dat hij gerepareerd is?

[ Voor 19% gewijzigd door Smarty77 op 19-11-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Mijn Xbox (26 maanden oud) heeft zojuist voor de vierde keer een RROD gehad, tijdens Forza 3. Er valt nu niet meer mee te spelen, dus ik stuur hem op. Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? Heb de tip al gekregen om de console zo kaal mogelijk op te sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
buddow schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:27:
Mijn Xbox (26 maanden oud) heeft zojuist voor de vierde keer een RROD gehad, tijdens Forza 3. Er valt nu niet meer mee te spelen, dus ik stuur hem op. Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt? Moet ik nog op bepaalde dingen letten? Heb de tip al gekregen om de console zo kaal mogelijk op te sturen..
Ik heb hem dus vrijdag 13-11 op de post gedaan UPS hij komt maandag terug (volgens UPS tracker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop via Marktplaats defecte Xboxen, en fix ze dan :P

Kreeg er eergisteren eentje nog verzegeld van 04-12-06 :P

Lekker de formuliertjes ingevuld, en opgestuurd vandaag xD

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:27:
Gemiddeld 2 weken. Vaak ietsje korter. Kost je alleen een doosje want UPS komt je console halen en brengen. Controleer of je geen game in de console hebt zitten en haal je Hard Disc eraf. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:47:
Ik koop via Marktplaats defecte Xboxen, en fix ze dan :P

Kreeg er eergisteren eentje nog verzegeld van 04-12-06 :P

Lekker de formuliertjes ingevuld, en opgestuurd vandaag xD
Dan neem ik aan dat je ook de bon er bij vraagt!

Maar na 3 jaar wordt die toch niet meer gratis gemaakt?

Nadeel is volgens mij verder dat je er weinig mee opschiet, want op marktplaats wil iedereen alles voor onderhand niks hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

heb ik ook gedaan omdat ik een el cheapo xbox wilde.

kapotte gekocht+2 controllers + rest bekabeling + 20gb hdd....€55 euro's

opgestuurd en nieuwe gekregen :)

en de prijzen van xboxen zakken nogal aangezien er nu heeeeeel veel gebande te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dominee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:17:
[...]

Dan neem ik aan dat je ook de bon er bij vraagt!

Maar na 3 jaar wordt die toch niet meer gratis gemaakt?

Nadeel is volgens mij verder dat je er weinig mee opschiet, want op marktplaats wil iedereen alles voor onderhand niks hebben!!
Waarom?

Daar word helemaal niet om gevraagd :).

Stond keurig: garantie verlopen. Klikte aan dat ik een rode ring had, en hoppa, reparatiekosten € 0,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:12:
[...]

Waarom?

Daar word helemaal niet om gevraagd :).

Stond keurig: garantie verlopen. Klikte aan dat ik een rode ring had, en hoppa, reparatiekosten € 0,00.
Gaat wel erg makkelijk dan!!

Ging er vanuit dat je toch op z'n minst wel een aankoop bon moest hebben!

• buddow
Inmiddels zie ik op de reparatie/ondersteuning website van Xbox dat mijn console op de terugweg is (erg snel, afgelopen maandag, vier dagen geleden dus aan UPS meegegeven). Het serienummer is veranderd. Ik heb even gegoogled, en het blijkt een serienummer uit 2009 te zijn. Is dit dan een nieuwe, of een refurb, of is het niet te zeggen?

• martjah

martjah

Appel

dat is niet te zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Kan ik het wel zien zodra ik 'm ontvangen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

buddow schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:48:
Kan ik het wel zien zodra ik 'm ontvangen heb?
Je kan alleen zien wat de manufacturing date van je vervangende exemplaar is, maar er staat geen 'vinkje' bij die aangeeft of het een refurbished exemplaar is of niet, als je dat bedoelt.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Nee oke, ik had ook niet verwacht dat het zo makkelijk zou zijn. Maar je hebt al die verschillende types, zoals Falcon, Xenon, Jasper. En verschillende DVD drives. Waar ik uiteindelijk naar op zoek ben: in hoeverre is mijn (waarschijnlijk refurbished) exemplaar verbeterd tov mijn defecte xbox (1e generatie)? Want zo'n RROD is geen pretje, en als ik nu een ander probleem exemplaar krijg dan zou dat erg jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
buddow schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:03:
Inmiddels zie ik op de reparatie/ondersteuning website van Xbox dat mijn console op de terugweg is (erg snel, afgelopen maandag, vier dagen geleden dus aan UPS meegegeven). Het serienummer is veranderd. Ik heb even gegoogled, en het blijkt een serienummer uit 2009 te zijn. Is dit dan een nieuwe, of een refurb, of is het niet te zeggen?
Dan heb je geluk gehad... mijn serienummer is niet veranderd... Maar het gekke is wel dat ik al mijn harddisk spellen opnieuw moet kopiëren omdat mijn xbox zegt dat die de spellen alleen afgespeeld kunnen worden door de xbox waarmee die spellen gekopieerd zijn.

Verder maakt ie ander geluid minder irritant!
Mijn serienummer is hetzelfde met man. datum is hetzelfde.. Maar ik heb ook een service date nu erop staan.

Verder zul je niet het nieuwste type krijgen aangezien de nieuwe mainboards maar 150 watt zijn waardoor je een andere voeding moet gebruiken.

Correct me if i'm wrong!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:14
Kan iemand mij helpen?
Ik ben in het bezit van een draadloze headset. Alleen deze is volgens mij (en volgens de persoon van de helpdesk) defect. Hij valt steeds uit en dan begint hij bij de anderen verschrikkelijk te storen.
Nu willen ze hem voor mij wel repareren/vervangen alleen moet ik daarvoor een bonnetje inscannen. Jullie raden het al... deze ben ik dus kwijt.
Voor grotere bedragen bewaar ik het altijd netjes, maar hiervoor dus niet.

Heeft iemand er nog een bonnetje van en zal diegene hem voor mij willen inscannen...

dan ben ik gered. ik vind die dingen een beetje te duur om zomaar weer een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik heb gisteren de refurbished xbox ontvangen, nadat ik m'n eigen had opgestuurd vanwege RROD. Het lijkt zo'n beetje dezelfde te zijn, alleen dan met een stillere Benq dvd drive. Wel dezelfde voeding, geen HDMI en dezelfde fans. Lijkt een Xenon te zijn, als ik de 'howto' van deze site bekijk: http://www.360drives.com/howto

Ik hoop niet dat de kans op een RROD met dit exemplaar aanwezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
buddow schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:53:
Ik heb gisteren de refurbished xbox ontvangen, nadat ik m'n eigen had opgestuurd vanwege RROD. Het lijkt zo'n beetje dezelfde te zijn, alleen dan met een stillere Benq dvd drive. Wel dezelfde voeding, geen HDMI en dezelfde fans. Lijkt een Xenon te zijn, als ik de 'howto' van deze site bekijk: http://www.360drives.com/howto

Ik hoop niet dat de kans op een RROD met dit exemplaar aanwezig is :)
Xenon is nog steeds aardig wat kans op RROD. Met een Jasper chipset is de kans <1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Maar plaatst Microsoft dan niet nog een extra heatsink oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

na reparatie zit er iig een extra heatsink op.

Vriend van mij was 2 weken geleden gebanned, 2 dagen later krijgt eerst zijn HDD kuren dat die niks meer doet en na een halve dag zonder hdd verder gegamed te hebben, begaf hij het helemaal. RROD dus.
hij gebeld naar MS maar natuurlijk geen garantie.

Kon ik het dus mooi een keertje zelf proberen te maken (veel gelezen, nooit gedaan). Zo gezegd, zo gedaan.
Xbox open--> koelblokken eraf --> die frikandellen koelpasta was zo hard als een baksteen --> flink liggen beunen om dat dus van de chip af te krijgen en wat eromheen zat, mij hebben ze geleerd om 1 rijstekorrel te gebruiken qua formaat, MS heeft zeker gedacht "we doen er gewoon het formaat spruit erop smeren".
Even snel koelpasta gehaald en een beetje erop gedaan.
Ik had gewoon de originele spullen gebruikt dus geen nieuwe boutjes o.i.d. erop. Daarna eerst met 2 losse clips geprobeerd (per x-clamp dus 2 pootjes los) maar dan was ie binnen 2 sec. te warm en sprong hij weer uit en ging dus niet werken.
vervolgens gewoon compleet terug erop geklikt zoals hij dus hoort te zitten en aangezet, kregen we weer de gewone RROD.
Ik zocht de verfföhn maar kon hem niet vinden dus had ik de gewone föhn maar gepakt en liggen föhnen op die koelblokken. Na 5 minuten begon hij te knipperen dat ie te warm was maar hij schakelde zichzelf nog niet uit, nog 1 minuut doorgeföhnd totdat hij zichzelf helemaal uitzette.
30 minuten niks mee gedaan en voila hij werkte weer.
Hij is vandaag zo'n 5x aan en uit geweest voor langere periodes en hij werkt nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn X-Box is vandaag ook overleden :( Had net een Elite gekocht en de andere aan mijn kinderen gegeven. Die wilden lekker aan de slag, maar bij het opstarten gaf hij alleen maar geluid. Andere kabel geprobeerd, en ook een andere tv, maar dit baat allemaal niets. Y+R indrukken bij het opstarten doet ook niets.

Nu is deze doos van 01-01-06, dus ik vermoed dat ze geen garantie gaan geven bij Microsoft. Wel een mail gestuurd daarnet, dat ik verwacht dat het gewoon voor niets gerepareerd wordt, maar ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren. Wel jammer dat het net nu gebeurt, naar 3,5 jaar "trouwe" dienst. En dan te bedenken dat hij helemaal niet zoveel is gebruikt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
Zo bij deze is mijn X-Box vandaag ook overleden aan een RROD(2e keer). Nu kan ik dus een nieuwe gaan kopen aangezien mijn garantie is verlopen.
Ik wil toch even proberen om via de site een reparatie aan te vragen(mis zijn ze zo aardig om hem toch te repareren) en proberen kan geen kwaad toch?

Nu heb ik mijn gegevens bij de site ingevuld, adres/serienummer enz, maar nu krijg ik deze melding: Er is een probleem opgetreden. De aanvraag kan niet worden voltooid.

Ik heb alle gegevens weer overnieuw ingevuld op zowel Firefox als Internet Explorer maar krijg steeds dezelfde melding.Mijn X-Box is niet gebanned en heb hem ook niet omgebouwd.

Heeft iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

hfdvero schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:26:
Zo bij deze is mijn X-Box vandaag ook overleden aan een RROD(2e keer). Nu kan ik dus een nieuwe gaan kopen aangezien mijn garantie is verlopen.
Ik wil toch even proberen om via de site een reparatie aan te vragen(mis zijn ze zo aardig om hem toch te repareren) en proberen kan geen kwaad toch?

Nu heb ik mijn gegevens bij de site ingevuld, adres/serienummer enz, maar nu krijg ik deze melding: Er is een probleem opgetreden. De aanvraag kan niet worden voltooid.

Ik heb alle gegevens weer overnieuw ingevuld op zowel Firefox als Internet Explorer maar krijg steeds dezelfde melding.Mijn X-Box is niet gebanned en heb hem ook niet omgebouwd.

Heeft iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
heb je toevallig een 2e hands xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
martjah schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:02:
[...]

heb je toevallig een 2e hands xbox ?
Ik heb mijn X-Box bij de release orgineel aangeschaft.
Bij de 1e RROD heb ik wel een console teruggekregen met een andere fabricage-datum.
Daarna heb ik hem nog 1 keer laten opsturen en daarbij is het Moederbord+Dvd-drive vervangen.

Morgen zal ik de klantenservice bellen en hopen dat hij nog word gerepareerd.
Ik kwam deze website tegen: http://www.console4you.nl/ (iemand ervaring mee?)
Ze repareren je console met een of andere Kit. Je kan dat natuurlijk ook zelf doen maar ik doe liever geen dingen waar ik weinig verstand van heb en aangezien ze in mijn woonplaats zitten lijkt me dat wel een goede optie.

Het is iig goed koper dan een nieuwe aanschaffen.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Ik heb sinds vandaag last van zwarte blokjes op scherm tijdens het spelen.. Verschillende TV's geprobeerd, verschillende spellen, maar dat maakt dus niet uit. Nu las ik op internet dat er nu grote kans is dat mijn xbox360 binnenkort gaat overlijden (e74 error).
Als ik deze nu opstuur naar microsoft, is er dan nog steeds een kans dat deze error terugkomt / op RROD?

Want een nieuwe elite (+3 spellen) kost tegenwoordig ook (bijna) niks meer en ik moet nog iets voor kerst bedenken ;), dus dan haal ik wel een nieuwe en laat ik die oude repareren voor mn broertje ofzo.

EDIT:
Hoppa, net opnieuw opgestart, error e74! Morgen maar eens bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door arjen9551 op 11-12-2009 20:47 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 21:46
martjah schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:31:
heb ik ook gedaan omdat ik een el cheapo xbox wilde.

kapotte gekocht+2 controllers + rest bekabeling + 20gb hdd....€55 euro's

opgestuurd en nieuwe gekregen :)

en de prijzen van xboxen zakken nogal aangezien er nu heeeeeel veel gebande te vinden zijn.
Lol.. Ik had er geen idee van dat dit kon.
Heb ook een defecte xbox aangeschaft, puur om deze dan werkend te maken. (Er staat hier al een werkend exemplaar, maar het is altijd wel fijn om er 1 bij te hebben).

Dit exemplaar is volgens de vorige eigenaar al eens gerepareerd geweest. (Geen idee of dit bij Microsoft gebeurd is). Ik ga het in ieder geval proberen..

edit:

Heb inmiddels gekeken op de microsoft website en het blijkt dat de garantie toch al (bijna) een jaar verlopen is. Ik heb eerder ergens in dit topic gelezen dat je een overzicht te zien kreeg van je reparatie kosten? Ik heb dit niet gezien. Maar heb ook niet de hele reparatieaanvraag afgemaakt, omdat ik bang was dat ik hem dadelijk wel op MOET sturen. :o

Hoe zit dat precies? Krijg je nog zo'n overzicht te zien? Want ik ben wel benieuwd naar de reparatiekosten.

[ Voor 24% gewijzigd door CrystalViriS op 14-12-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik las vrijdag het berichtje op tweakers dat het voor xbox'en die na vrijdag opgestuurd werden niet meer zeker was of deze voor de kerst terug zouden zijn. Ik dacht, gelukkig heb ik die problemen niet meer. M'n vorige xbox was al 4 keer gerepareerd en uiteindelijk vervangen voor een nieuwere. En ja hoor, op zaterdag gaat die nieuwe ook ineens kapot...blokjes op het scherm tijdens een spel en daarna weer de RROD meteen bij het aanzetten. Wordt nu dus de 5e keer dat ik 'm op moet sturen en dat wordt langzaam aan vervelend (de nieuwe heeft het denk ik een jaar gedaan). Het is dat ik er zoveel games voor heb, maar anders zou ik langzamerhand toch maar naar een PS3 gaan kijken. In ieder geval wordt het nu totdat deze weer gerepareerd is weer wat tijd aan games op de Wii besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Mijn 360 is ook goed raar aan het doen. Ik heb al enige tijd geen garantie meer, dus ik hoop dat er zelf een mouw aan te passen is. Mijn xbox 360 crasht na ongeveer 5 a 10 minuten bij het spelen van een spel, en geeft twee rode kwadranten. Wanneer ik 'm gebruik voor het afspelen van media blijft hij het wel gewoon doen.

Ik begrijp na enig gegoogle dat de twee halve kwadranten staan voor oververhitting. De 360 staat op mijn studentenkamer, waar het altijd behoorlijk stoffig is (jaja, ik ben een kutstudent die nooit poetst, maar bovendien is het hebben van een bed en kleren op dezelfde kamer als computer en 360 zowieso niet ideaal). Ik haal iedere paar maanden een behoorlijk kluit stof uit mijn computerkoeling, en aangezien ik mijn 360 nog nooit opengemaakt heb, zal het daar wel niet veel anders zijn.
Ik hoop dat het eens goed poetsen van de console mijn problemen op zal lossen. Ik heb het apparaat vanmiddag opengemaakt - tenmiste, de witte hoes eraf gehaald. Ik heb echter een of ander apart schroefdraaiertje nodig om 'm echt open te krijgen. Die ga ik morgen ergens zoeken, zodat ik 'm hopelijk weer aan de praat krijgen kan.

Mocht iemand ervaring hebben met vergelijkbare problemen met de 360, en/of nog andere tips hebben, dan hoor ik het graag.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een jaar geleden een Xbox 360 ter reparatie opgestuurd omdat die DvD-roms bekrastte. nu een jaar verder ben ik erachtergekomen dat de nieuwe nog steeds krast. :o

Net met onze grote vriend Microsoft }) gebeld, de garantie is verlopen en de reparatie gaat 100 zoetverdiende euries kosten. :S Maarja toen ze een jaar geleden die nieuwe Xbox 360 opstuurde hebben ze dus een defecte terug opgestuurd zielige :+ dat ze zijn. Nu is een optie een rubberen schokmatje te kopen omdat Microsoft niet wil geloven dat ze mij een defecte Xbox 360 hebben opgestuurd. |:(
Ik zou niet weten of het werkt en wil het eigelijk ook niet uitproberen, al mijn spellen hebben inmiddels een ronde kras gelukkig is alleen AC 1 onspeelbaar. Na toch nog maar een keer met Microsoft gebeld te hebben. :'( Zeggen ze nog steeds dat de krassen mijn schuld zijn want de Xbox 360 is volkomen goed, dat dat ding 1 jaar op een blok graniet heeft gestaan en dus onmogelijk heeft kunnen trillen is volgens hun onzin.
Ik hoop dat een van jullie ervaring heeft met schokmatjes of anders het vervangen/verbeteren van de DvD-drive want ik heb het aardig gehad met die :+ :+ :+ sukkels van een Microsoft.

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Gisteravond is helaas m'n tweede Xbox 360 voor de éérste keer overleden, natuurlijk meteen aangemeld en heb zojuist m'n UPS elektronisch label ontvangen in de mail :)

Probleem is echter dat het UPS label een foutmelding geeft zodra ik op het linkje in de mail klik. De melding is als volgt:

Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 )

Ik heb ondertussen de oplossing al gevonden, ik wil hem hier even delen voor het geval dat meer mensen dit probleem tegen het lijf lopen:

In de URL stonden bij mij de leter/tekencombinaties %2B en %3D, zodra ik deze verving door een + en een = kon ik m'n label direct ophalen 8) Het probleem zit hem dus in de URL-encoding, hier kan je daar een mooi overzicht van vinden B)

• JasperE
  • Laatst online: 11-09 18:26
De Xbox360 van mijn broertje is stuk, hij geeft videokaart overhit foumelding. Volgens de Xbox site valt het model niet meer onder de 3 jaar garantie.
Bijkomend feit: Hij wil zijn xbox graag laten ombouwen na reparatie.

Wat kan hij het beste doen, opsturen naar microsoft, daar laten repareren en vervolgens door een ander bedrijf laten ombouwen?
Of reparatie en het ombouwen tegelijk laten doen door een bedrijf zoals xcontrol.nl die claimen dat ze dat goedkoper kunnen doen dan microsoft.
Zouden de bedrijven de reparatie op dezelfde manier uitvoeren? Of zou xcontrol het houtje-touwtje doen terwijl microsoft bijvoorbeeld nieuwe componenten/mobo zou plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 21:46
JasperE schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:28:
De Xbox360 van mijn broertje is stuk, hij geeft videokaart overhit foumelding. Volgens de Xbox site valt het model niet meer onder de 3 jaar garantie.
Bijkomend feit: Hij wil zijn xbox graag laten ombouwen na reparatie.

Wat kan hij het beste doen, opsturen naar microsoft, daar laten repareren en vervolgens door een ander bedrijf laten ombouwen?
Of reparatie en het ombouwen tegelijk laten doen door een bedrijf zoals xcontrol.nl die claimen dat ze dat goedkoper kunnen doen dan microsoft.
Zouden de bedrijven de reparatie op dezelfde manier uitvoeren? Of zou xcontrol het houtje-touwtje doen terwijl microsoft bijvoorbeeld nieuwe componenten/mobo zou plaatsen?
Zelf maken? Er zijn tallloze tutorials te vinden op internet...
Ombouwen kun je dan nog doen/laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Ik was op Marktplaats aan het zoeken naar een Xbox 360 die niet gebanned is, met RROD die ik naar Microsoft kan sturen om een nieuwe/gerevideerde terug te krijgen (ik zag dat meerdere mensen dat doen). Het lijkt me echter niet verstandig om tegen de mensen te zeggen om te vrage of ze nog garantie hebben bij Xbox support. Nou vraag ik me af of de 3 jaar garantie die je bij een RROD krijgt vanaf de aankoopdatum is, of vanaf de fabricagedatum. Ik denk ook niet dat mensen makkelijk hun serialnumber weg geven om het zelf te checken.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is mijn XBOX ook overleden. Echter heb ik als een van de weinige geen last van een RROD. Bij mij freezed de xbox binnen een aantal minuten :( Net maar even online het formulier ingevuld en wacht nu op het e label.

Kan iemand mij vertellen of ze de xbox nu op komen halen of dat je hem op moet sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:57:
Vandaag is mijn XBOX ook overleden. Echter heb ik als een van de weinige geen last van een RROD. Bij mij freezed de xbox binnen een aantal minuten :( Net maar even online het formulier ingevuld en wacht nu op het e label.

Kan iemand mij vertellen of ze de xbox nu op komen halen of dat je hem op moet sturen?
Ze (=UPS) komen de Xbox 360 ophalen. Je kan zelfs aangeven hoe laat ze ongeveer langs moeten komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 18-12-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Amiet01 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:55:
Ik was op Marktplaats aan het zoeken naar een Xbox 360 die niet gebanned is, met RROD die ik naar Microsoft kan sturen om een nieuwe/gerevideerde terug te krijgen (ik zag dat meerdere mensen dat doen). Het lijkt me echter niet verstandig om tegen de mensen te zeggen om te vrage of ze nog garantie hebben bij Xbox support. Nou vraag ik me af of de 3 jaar garantie die je bij een RROD krijgt vanaf de aankoopdatum is, of vanaf de fabricagedatum. Ik denk ook niet dat mensen makkelijk hun serialnumber weg geven om het zelf te checken.
Lijkt mij een stuk logischer als het vanaf de aankoop-datum geldt, dan weet de consument waar hij/zij aan toe is.
Check even de website zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee emails ontvangen 1 van Microsoft en een elabel van UPS. Wat ik echter niet helemaal begrijp is dat in de email van microsoft het volgende staat:

Let op: U heeft het e-label referentienummer nodig om online een afspraak te maken.

Echter heb ik deze op de site van UPS nergens in hoeven vullen, had dat wel gemoeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Laatst online: 11-09 18:26
CrystalViriS schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:52:
[...]

Zelf maken? Er zijn tallloze tutorials te vinden op internet...
Ombouwen kun je dan nog doen/laten doen.
Gezocht en inderdaad, ik zal de verfstrippermethode wel eens proberen.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Let op:
Enkel de mededeling 'ja die van mij ook en hij is opgehaald' is niet de bedoeling. Als je post, post dan nuttig en geef wat achtergrondinformatie ;-)