Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:04
Vandaag gebeld naar Xbox om te vragen of ik nog in aanmerking kom voor garantie maar helaas val ik er net buiten. Ik kan de console wel laten repareren voor ongeveer 90.- maar ik weet eigenlijk niet of het beter is om een nieuwe te halen... Dan heb ik wel weer 3 jaar garantie en een opvolger van de Xbox 360 zal nu ook weer niet zo snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Sandman I schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:49:
Vandaag gebeld naar Xbox om te vragen of ik nog in aanmerking kom voor garantie maar helaas val ik er net buiten. Ik kan de console wel laten repareren voor ongeveer 90.- maar ik weet eigenlijk niet of het beter is om een nieuwe te halen... Dan heb ik wel weer 3 jaar garantie en een opvolger van de Xbox 360 zal nu ook weer niet zo snel komen.
Ik zou een nieuwe kopen. Een Elite is 233 nu bij de Mediamarkt dan heb je en een splinternieuwe en 120GB en je kan je oude assesoires en xbox verkopen. RROD xbox met voeding leverd incl kabels nog wel 60e op en je controller 20 ofzo. Ook zit daar tegenwoordig ook de Jasper chipset in (wel ff checken in de winkel)
Anders nog ff doorzeuren of een andere medewerker spreken en iets over consumentenrecht roepen enz, is algemeen bekend dat RROD een prod fout is.

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 21-09-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Vorige week zondag RROD, direct online aangemeld en afspraak gemaakt met UPS.
Maandagavond is de Xbox opgehaald en een klein uurtje geleden weer thuisgebracht met een maand live :)

Helemaal goed wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

Ik heb een xbox360 gekocht met wat spulletjes erbij en een gratig RROD (code 0102 - dus unknown)
achterop het apparaat stond dat ie van 15-9-2006 was (dus nu 6 dagen buiten de garantie)..
ik dacht toch maar eens proberen bij microsoft. dus ik wilde registreren, kreeg ik een foutmelding en dat ik moest bellen.
dus ik gebeld (wie niet waagt wie niet wint), bleek het serienummer gekoppeld te zijn aan een ander account... dus dat om laten zetten naar mijn account en meteen gevraagd of ik nog in aanmerking kwam.
bleek hij origineel van augustus 2005 te zijn en dat hij in januari 2008 nog een keer gerepareerd was.
maar ze kon geen uitsluitsel geven en vertelde me dat ik het gewoon op de site moest proberen en dat ik daar wel een melding zou krijgen als het niet zou lukken.
Er stond wel bij dat de standaardgarantie voorbij was. mjah uiteindelijk stond er dat ik 0 euro moest betalen.

ik dus aangegeven dat hij de 3 ledjes heeft en op de volgende pagina stond dat ze hem kwamen ophalen en dat ik €0,00 moet betalen :D.... Heb de xbox niet werkend gehad en volgens de vorige eigenaar is deze niet hardware gebanned (wel met ixtreme 1.6)

dussss op hoop van zegen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sandman I schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:49:
Koop een arcade en doe de hardeschijf van je oude xbox erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
martjah schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:26:Heb de xbox niet werkend gehad en volgens de vorige eigenaar is deze niet hardware gebanned (wel met ixtreme 1.6)

dussss op hoop van zegen (A)
Mijn XBOX had ook alternatieve firmware voor de DVD-speler en die is ook gewoon omgeruild.
De zegel had ik overduidelijk verbroken met het openmaken van de XBOX, top service van MS!

offtopic:
Mijn drive was enkel gemod voor de 8-speed mode, dat ding leek wel een vliegtuig :X
Ik heb alleen legale games en was dus ook niet verbannen van LIVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

SH4D3H schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:02:
[...]

Mijn XBOX had ook alternatieve firmware voor de DVD-speler en die is ook gewoon omgeruild.
De zegel had ik overduidelijk verbroken met het openmaken van de XBOX, top service van MS!

offtopic:
Mijn drive was enkel gemod voor de 8-speed mode, dat ding leek wel een vliegtuig :X
Hmm... denk dat ik ook maar een poging ga doen om hem op te sturen. Ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd wat er op het net te vinden is (behalve gaten boren in de behuizing ;) ) Bij mij is het zegel totaal verwijderd, maar goed... wie weet checken ze dat niet eens. En zo ja, jammer dan.

Hoe gaat het opsturen in zijn werk? Ik begrijp dat ze hem komen halen, maar doen ze dat bijvoorbeeld ook op zaterdag?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

SH4D3H schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:02:
[...]

offtopic:
Bij mij zit de zegel er nog wel gewoon op :)
als het allemaal goed gaat, heb ik een koopje :)

• martjah

martjah

Appel

De vriendelijke man(NOT!) van UPS heeft vanmorgen de xbox opgehaald :)

ben echt heeeeel erg benieuwd wanneer die weer terugkomt, ik hoop dat het minder is dan 3 weken.

Ik was hem aan het inpakken, hoorde ik binnenin iets rammelen. Heb 5minuten liggen rammelen totdat dat stukje ergens achter klem zat en niet meer te horen was. Ik kon hem niet open maken omdat de sticker nog intact was.

• Sandman I
wimpie007 schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:05:
[...]

Ik zou een nieuwe kopen. Een Elite is 233 nu bij de Mediamarkt dan heb je en een splinternieuwe en 120GB en je kan je oude assesoires en xbox verkopen. RROD xbox met voeding leverd incl kabels nog wel 60e op en je controller 20 ofzo. Ook zit daar tegenwoordig ook de Jasper chipset in (wel ff checken in de winkel)
Anders nog ff doorzeuren of een andere medewerker spreken en iets over consumentenrecht roepen enz, is algemeen bekend dat RROD een prod fout is.
Elite is gekocht! :) Mfd = Eind Juli 2009 :*)

Gisteren nog even een reparatie aangevraagd voor mijn oude Xbox en op het einde stond er dat ik 0.- hoef te betalen. Gelijk bevestigd en van de week maar opsturen naar Microsoft. Ik ben eens benieuwd of ik hem gerepareerd terug krijg :P Het ergste wat me kan gebeuren is dat ik de verzendkosten misschien moet betalen en ik mijn kapotte Xbox gewoon weer terug krijg. Nooit geschoten is altijd mis!

• martjah

martjah

Appel

Sandman I schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:25:
[...]

Elite is gekocht! :) Mfd = Eind Juli 2009 :*)

Gisteren nog even een reparatie aangevraagd voor mijn oude Xbox en op het einde stond er dat ik 0.- hoef te betalen. Gelijk bevestigd en van de week maar opsturen naar Microsoft. Ik ben eens benieuwd of ik hem gerepareerd terug krijg :P Het ergste wat me kan gebeuren is dat ik de verzendkosten misschien moet betalen en ik mijn kapotte Xbox gewoon weer terug krijg. Nooit geschoten is altijd mis!
idem voor mij....de vorige eigenaar had de xbox in februari 2005 gekocht. januari 2008 een refurbished gekregen omdat hij een RROD had. Nu weer een RROD. Dus ging er vanuit dat het niet ging, tot mijn verbazing stond er bij mij ook 0,00 euro betalen.

• Sandman I
martjah schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:45:
[...]

idem voor mij....de vorige eigenaar had de xbox in februari 2005 gekocht. januari 2008 een refurbished gekregen omdat hij een RROD had. Nu weer een RROD. Dus ging er vanuit dat het niet ging, tot mijn verbazing stond er bij mij ook 0,00 euro betalen.
Heb je inmiddels al wat gehoord over de status van je Xbox? ben wel eens benieuwd of je een gerepareerde terug krijgt! :) Die van mij is net opgehaald door UPS.

[ Voor 3% gewijzigd door Sandman I op 24-09-2009 13:25 ]

• martjah

martjah

Appel

Verzendgegevens:
FRANKFURT, DE 24/09/2009 9:10 BESTEMMINGSSCAN
24/09/2009 8:45 AFGELEVERD
24/09/2009 5:22 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG, DE 24/09/2009 2:06 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG, DE 23/09/2009 22:01 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 23/09/2009 20:15 VERTREKSCAN
23/09/2009 12:06 AFHAALSCAN
DE 21/09/2009 19:00 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Op de xbox site staat nog dat het servicecentrum wacht op het apparaat. Had eigenlijk wel verwacht dat ze het pakketje daar zouden inscannen en dat de site dan gewoon bijgewerkt met status: pakket ontvangen (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Heb hier een tweedehands xbox die het tijdje goed heeft gedaan maar nu dus ook een rrod.
hoewel hij buiten de garantie periode valt, kan ik hem toch aanmelden bij microsoft voor 0 euro.

maar ik zat net te kijken of hij nog verzegeld was. maar er zit helemaal geen zegel meer op :D
doet microsoft hier moeilijk over?

En hoe werkt de het opsturen (1 x verzendkosten voor mij en terug sturen is voor de rekening van microsoft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Verdomme, mijn Xbox heeft ook de geest gegeven gisteravond :( :'( :X
Een mooie RROD, helaas ook geen garantie meer (de zegel is weg...) dus dat wordt kijken wat ik zelf kan doen. Anders de hele boel (me spellen) op internet |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.

joeppiieehh

**edit** ik zie dat het serienummer (die nu op mijn naam staat) een stuk hoger is =)

[ Voor 25% gewijzigd door martjah op 25-09-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

UPS wacht momenteel op het pakketje, deze zal vandaag of morgen opgehaald worden denk ik. Dus tegen woensdag heb ik een nieuwe xbox (JA een nieuwe :D)

ik zag namelijk bij mijn gegevens dat het serienummer van de xbox was verandert en zo ongeduldig als ik was, wilde ik weten van wanneer deze was.

google kwam met deze link aanzetten: http://www.xbox-linux.org/wiki/Xbox_Versions_HOWTO

volgens gaat dit verhaaltje ook op voor de xbox 360...het beginstukje in ieder geval.

uit mijn serienummer kan ik opmaken dat ie in Chine gemaakt is in Week 24 van 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
martjah schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:04:
UPS wacht momenteel op het pakketje, deze zal vandaag of morgen opgehaald worden denk ik. Dus tegen woensdag heb ik een nieuwe xbox (JA een nieuwe :D)

ik zag namelijk bij mijn gegevens dat het serienummer van de xbox was verandert en zo ongeduldig als ik was, wilde ik weten van wanneer deze was.

google kwam met deze link aanzetten: http://www.xbox-linux.org/wiki/Xbox_Versions_HOWTO

volgens gaat dit verhaaltje ook op voor de xbox 360...het beginstukje in ieder geval.

uit mijn serienummer kan ik opmaken dat ie in Chine gemaakt is in Week 24 van 2009.
Mwa, reken maar niet op een jasper. Het serienummer is idd nieuw, maar je krijgt zeer waarschijnlijk een referbished met een nieuw serienummer. Ik kreeg nml ook een falcon terug met een nieuw serienummer ipv een jasper

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

najah dan mag ik evengoed nog niet klagen.

mjah over de garantie...

refurbished is 1 jaar garantie en een nieuwe 1 jaar en 3 jaar voor de RROD.

mjah zou dat dan ook gelden voor een nieuwe die je krijgt na het terugsturen van een kapotte.

[ Voor 56% gewijzigd door martjah op 28-09-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
martjah schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:35:
najah dan mag ik evengoed nog niet klagen.

mjah over de garantie...

refurbished is 1 jaar garantie en een nieuwe 1 2 jaar en 3 jaar voor de RROD.

mjah zou dat dan ook gelden voor een nieuwe die je krijgt na het terugsturen van een kapotte.
Je hebt 2 jaar garantie op je xbox 360 en 3 jaar op de RROD en E74 melding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Ik had de mijne trouwens ook in een week weer terug - inclusief een maand gratis live.
Ik had alleen gisteren weer een vastloper dus ik ben nog niet helemaaaaal gerust :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:24
En die van mij mag voor de 3e keer worden opgehaald. Net MS maar even gebeld, want via internet kon ik geen reparatie aanmaken. De vorige reparatie stond wel in het systeem, maar die daarvoor konden ze niet terugvinden. Raar.
Enfin, ik wacht nu op de labels van UPS en dan maar hopen dat ie snel terugkomt. Wel knap waardeloos, dit wordt dus al mijn 4e xbox binnen 3 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandman I schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:25:
[...]

LOL!

Hier het zelfde verhaal. Aantal maanden geleden een RROD, ik gebeld met de klantenservice maar reparatie kon alleen tegen betaling. Vandaag gekeken op de xbox site stond er bij repararen ook 0,- terwijl mijn xbox toch echt meer dan 3 jaar oud is!

Hoe is het met jouw xbox afgelopen? Gerepareerd terug gekregen?

Uiteraard heb ik deze "reparatieorder" geplaatst. Wie weet wat er uit komt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 12:04 ]

• martjah

martjah

Appel

Xbox vandaag teruggekregen.

idd geen jasper (amperage was te hoog)

Nieuwe reparatie aangevraagd omdat de dvd speler niks doet -.-
knopje kan ik moeizaam induwen en hij ging niet open/dicht, alleen handmatig. Hij deed ook geen poging om de dvd drive op starten en het middelste groene lampje knipperde de hele tijd.
dashboard etc werkte wel gewoon.

• Sandman I
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:04:
[...]

LOL!

Hier het zelfde verhaal. Aantal maanden geleden een RROD, ik gebeld met de klantenservice maar reparatie kon alleen tegen betaling. Vandaag gekeken op de xbox site stond er bij repararen ook 0,- terwijl mijn xbox toch echt meer dan 3 jaar oud is!

Hoe is het met jouw xbox afgelopen? Gerepareerd terug gekregen?

Uiteraard heb ik deze "reparatieorder" geplaatst. Wie weet wat er uit komt
Ik heb gisteren een mail gekregen dat de Xbox ontvangen is in Frankfurt. Nu lees ik op de Xbox site dat de console al gerepareerd of vervangen is en teruggestuurd wordt. Woei! 8)

Verwijderd

Nice, maar dan zit je wel met 2 xboxen :P

Ik heb het bonnetje voor op de doos uitgeprint, de xbox in de reparatiedoos gedaan (van de vorige keer) en UPS gebeld voor een afspraak. Het lijkt er dus op dat mijn xbox gratis gerepareerd wordt!

• Sandman I
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:20:
Nice, maar dan zit je wel met 2 xboxen :P

Ik heb het bonnetje voor op de doos uitgeprint, de xbox in de reparatiedoos gedaan (van de vorige keer) en UPS gebeld voor een afspraak. Het lijkt er dus op dat mijn xbox gratis gerepareerd wordt!
Moah... Binnenkort naar een lanparty dus dan neem ik mijn gerepareerde Xbox mee :) En misschien dat ik de Xbox daarna verkoop of toch gewoon stiekem blijf houden als soort van backup :) En het staat natuurlijk wel stiekem best cool... 2 X een Xbox onder je Tv :D

• cypher21
Sandman I schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:40:
[...]

Moah... Binnenkort naar een lanparty dus dan neem ik mijn gerepareerde Xbox mee :) En misschien dat ik de Xbox daarna verkoop of toch gewoon stiekem blijf houden als soort van backup :) En het staat natuurlijk wel stiekem best cool... 2 X een Xbox onder je Tv :D
Vind je?
Staat cooler om een tvtje + de 2e xbox op de wc op te hangen :)

• Sandman I
cypher21 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:48:
[...]

Vind je?
Dat kan natuurlijk ook! :*) Maar ik zie het wel... Ik heb ook nog iemand die waarschijnlijk geïnteresseerd is in mijn Xbox. Eerst maar eens afwachten wanneer ik mijn Xbox weer in huis heb (Hopelijk morgen?). Ben benieuwd wat ik zal aantreffen :)

Verwijderd

Ik vind wel dat de instructies voor het opsturen erg vaag zijn.
Je moet toch gewoon die bon uitprinten en plakken op de doos, de xbox erin dumpen met wat kranten en daarna UPS bellen?

Ik heb voor de zekerheid in de doos een papiertje gestopt met mijn adres en referentienummer. Ik vraag het nog maar een keer want morgen komt UPS :P

• Sandman I
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:12:
Ik vind wel dat de instructies voor het opsturen erg vaag zijn.
Je moet toch gewoon die bon uitprinten en plakken op de doos, de xbox erin dumpen met wat kranten en daarna UPS bellen?

Ik heb voor de zekerheid in de doos een papiertje gestopt met mijn adres en referentienummer. Ik vraag het nog maar een keer want morgen komt UPS :P
Yup! Dat is eigenlijk alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

inpakken --> bon erop vast tape (doorzichtige tape) --> je eigen adres op de doos erbij schrijven, heb ik ergens gelezen --> dat extra bewijsje uitprinten en door de ups gast laten tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt

Dan heb ik het wel goed gedaan denk ik. Ik was namelijk vergeten hoe ik het de vorige keer had gedaan. Gelukkig komt het UPS mannetje vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
Vandaag mijn Xbox teruggekregen met als MFR Date 25-09-2009. Hdmi zit er ook op! De Xbox is totaal maar 1 week weggeweest. Wederom hulde voor Microsoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik weet niet of ik het mag vermelden, dus als dit niet mag, dan moet een Mod dit maar ff weg editten.

Voor de mensen zonder garantiesticker:
Via Ebay zijn garantiestickers te verkrijgen. :X

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Ik heb afgelopen mijn xbox 360 laten ophalen, en deze is nu al weer teruggestuurd :) Dus ik hoop maandag weer een 360 te hebben, Ik wil fifa spelen! En de forza demo die de xbox het laatste duwtje gaf naar het einde haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Deze week deed mijn xbox 360 raar, de kleur blauw verdween midden in een spel en alles zag er ineens behoolijk 16bits uit. De volgende dag deed hij het 10 minuten weer goed en toen ging het weer fout. Ik heb alle connecties geprobeerd (hdmi, component en composite) en overal hetzelfde probleem. Na een tijdje proberen valt het beeld zelfs helemaal weg, Het geluid doet het dan ook niet als ik hdmi of component gebruik, maar bij composite doet het geluid het dan weer wel.

Maar... geen RROD. Ik kan ook geen RROD foutcode uitlezen. Alsik de sync en eject indruk doet ie precies dat, hij synced de controllers en eject de dvd lade. Geen rode lampjes, wat ik ook probeer.

Ik hoop dat iemand raad weet met de volgende vragen:
Heeft iemand dit ook eens meegemaakt, en zo ja, wat was de oplossing?
Mij 360 is gemod, als ik hem bij MS inlever voor reparatie kunnen ze me dan laten betalen omdat hij gemod is en/of er geen rode lampen branden?
Als ik een nieuwe koop, kan ik dan mijn oude hard disk gewoon omwisselen?
Als ik een Arcade koop kan ik mijn oude harddisk er zo in ploppen? Dat zou me weer 50 euro schelen, en voor dat geld kan ik laten modden (want ik leer het nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:48:
[...]

Vind je?
Nog een 3e xbox erbij voor in de slaapkamer en je kan een "I have three xboxes" filmpje maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:25:
Ik weet niet of ik het mag vermelden, dus als dit niet mag, dan moet een Mod dit maar ff weg editten.

Voor de mensen zonder garantiesticker:
Via Ebay zijn garantiestickers te verkrijgen. :X
daar heb je niets aan ;)

de streepjescode klopt helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Ik wou even melden dat mijn 360 weer thuis is ;) De xbox is van 06-2009 maar heeft geen HDMI. Maar hij is wel zo veel stiller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

de xbox is ook weer onderweg naar huis toe :)

gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:24
Ik heb ook een nieuwe xbox gekregen. De mijne is ook van juni 2009 en zonder hdmi (mijn oude was ook zonder hdmi, maar dan uit 2006). Heeft al met al een weekje geduurd, maar het blijft vervelend. Dit was al de 3e keer en dit is dus de 4e xbox die ik heb. Nog niet getest hoe stil/luidruchtig deze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:24:
[...]

daar heb je niets aan ;)

de streepjescode klopt helemaal niet
Streepjescode??

Waar heb jij het dan weer over?
Hij is op zoek naar een garantie sticker, dat zijn deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxmods.com/images/codes/xbox-360-sticker-seal4.jpg
of deze
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/newseal/DSCF6758ddd.jpg

Zie jij een streepjescode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
cypher21 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:26:
[...]

Streepjescode??

Waar heb jij het dan weer over?
Hij is op zoek naar een garantie sticker, dat zijn deze:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]

Zie jij een streepjescode?
Ik denk dat hij de streepjescode bedoelt op de achterkant van de Xbox. Zoals deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Sandman I schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat hij de streepjescode bedoelt op de achterkant van de Xbox. Zoals deze. :)
Dat had ik ook door, maar ik snap de link met het bericht wat hij quotte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mijn Xbox 360 na een systemupdate na 4 jaar gebruik kapot gegaan. Geen garantie natuurlijk.

De towelfix zorgt er echter wel voor dat ie nog tijdelijk werkt. Na een tijdje crasht ie dan echter weer. Nu heb ik gelezen over de X-Clamp etc., kunnen die ervoor zorgen dat mijn 360 het alsnog weer gaat doen? En welke moet ik dan kopen? Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend Muthas.

Als ik jou was zo ik toch even na gaan of je xbox niet gratis gerepareerd kan worden. Je kunt altijd even naar de xbox support bellen en kijken of ze je matsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn xbox heeft de laatste tijd veel moeite met het lezen van discs. Er zit een Benq drive en maakt steeds meer geluid. Ik heb nog garantie, maar heb toch gekozen om een benq drive via ebay te kopen. Kost maar een paar euro's, en als hij het dan weer doet dan zou dat erg fijn zijn. Ik zal wel ff laten weten of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mijn xbox gaat vandaag terug naar het repair center :(

Ik heb de xbox in augustus terug gekregen van reparatie, en vond dat er qua beeld al iets niet klopte. Ik krijg nml horizontale strepen in beeld als de xbox via HDMI is aangesloten en het beeld veel zwart bevat. Kabels gechecked, tv gechecked en gister maar ff de xbox van een vriend opgehaald. Zijn xbox geeft perfect beeld, de mijne met het zelfde spel strepen :(
Het valt niet heel erg op, alleen bij zwart beeld of erg donkeren spellen (halo ODST) maar ik merk dat ik me eraan erger.

Aangezien er nog 14 dagen garantie op zit (elite is begin novemer 2007 aangeschaft, dus 2 jaar "gewone" garantie) en ik gewoon een 100% werkende xbox wil toch maar opsturen.

Wel klote aangezien ik net Fifa 10 heb, maarja, beter nu dan straks tijdens MW2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimi-Alonso schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 02:31:
Mijn xbox heeft de laatste tijd veel moeite met het lezen van discs. Er zit een Benq drive en maakt steeds meer geluid. Ik heb nog garantie, maar heb toch gekozen om een benq drive via ebay te kopen. Kost maar een paar euro's, en als hij het dan weer doet dan zou dat erg fijn zijn. Ik zal wel ff laten weten of het werkt.
Waarom zou je dat doen? Om je drive te verwisselen vervalt je garantie toch? Heb je dat over voor wat tijdswinst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Kimi-Alonso schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 02:31:
Ik hoop dat je weet hoe je moet flashen dan? Het is namelijk niet zomaar drive verwisselen en klaar, maar dat zul je vast wel weten vermoed ik.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, mijn xbox is lang genoeg op vakantie geweest in Frankfurt en is weer op de terugweg naar Nederland (met een nieuw serienummer btw)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend een andere xbox 360 teruggekregen. Helaas een Xenon, ik had een beetje gehoopt op Opus (http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-81.html). Gelukkig zit er wel een Benq dvd drive in. Maar ik heb weer kunnen Xboxen dus ik ben blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Had vanmiddag voor het eerst sinds 2,5 jaar een RROD. :/
Hoor van mensen dat het wel verstandig is hem op te sturen.

Hij is van begin 2007. Vrij lawaaiig model. (Premium model)
Hoelang duurt het gemiddeld voordat een xbox terug is?
Hebben jullie een idee watvoor model doorgaans terug wordt gestuurd?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS is erg snel, van nederland naar duitsland en omgekeerd doen ze meestal in een dag. Het reparatiecentrum had bij mij ongeveer 3 werkdagen nodig. Je zou dus kunnen zeggen dat je je xbox in 1 week terug hebt. Meestal krijg je een refurbished model terug. Welk model je krijgt ligt er denk ik aan welke chipset je nu hebt, maar voor mijn gevoel hebben ze daar nog heel veel Xenon's en Zephyr's liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zo, de xbox heb ik aangemeld voore reparatie.
Nu verpakkingsmateriaal zoeken. :/
Dat is altijd minder, zoiets verpakken. Heb nooit een doosje klaar staan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem had ik ook de eerste keer. Tegenwoordig bewaar ik de doos met bescherm dingen waar de gerepareerde xbox in terugkomt. Dan heb je altijd een doos voor de volgende keer. Je kunt altijd wel ergens een doos vandaan halen toch? Ook genoeg kranten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem gisteravond ingepakt.
Paste precies in een doos, deze doos heb ik weer verpakt in een iets grotere doos. Veel folders ertussen, denk dat het op deze manier niet stuk gaat. :)

Straks komt UPS hem halen, ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 13-10-2009 08:41 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is UPS al geweest? Nu kan het lange wachten voor je beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Laatst online: 11-09 11:40
Mijn xbox elite van de eerste generatie is ook kapot. E74 foutmelding.

Het begon een paar dagen geleden. Tijdens het gamen werd het beeld opeens heel wazig. Xbox gereboot en probleem weg. Vanavond zelfde probleem. Echter na het rebooten E74.

Morgen maar eens gaan bellen met Microsoft

[ Voor 42% gewijzigd door Baumans op 14-10-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Baumans schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:04:
Mijn xbox elite van de eerste generatie is ook kapot. E74 foutmelding.

Het begon een paar dagen geleden. Tijdens het gamen werd het beeld opeens heel wazig. Xbox gereboot en probleem weg. Vanavond zelfde probleem. Echter na het rebooten E74.

Morgen maar eens gaan bellen met Microsoft
deze kan je gewoon aanmelden op xbox.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:57:
Is UPS al geweest? Nu kan het lange wachten voor je beginnen :P
Dit is gistermiddag geweest.
Wachten vind ik niet erg, kan ik mooi aan de studie. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 11-09 19:25
Die van mij is ook bezig met een retourtje Duitsland. Eergisteren 3 rode lampjes op mijn launchbox.
Meteen maar op internet gekeken en labels aangevraagd. Gister doosje gehaald en daarna UPS gebeld
Had tussen 13:00 en 17:00 afgesproken en ze stonden er al om 13:10 :)

Zie ook dat hij is aangenemom in Duitsland, gaat tot nu toe lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:05:
[...]

Dit is gistermiddag geweest.
Wachten vind ik niet erg, kan ik mooi aan de studie. ;)
Was ik ook van plan in de tijd dat de xbox weg was maar ik was steeds de status aan het checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
martjah schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 01:27:
[...]

deze kan je gewoon aanmelden op xbox.nl :)
Dat heb ik geprobeerd, maar volgens de site bestaat mijn adres niet.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.
Gaat best snel zeg... valt me reuze mee.
Zal het gewoon een simpele console swap zijn?

Ben benieuwd wanneer ik hem weer ontvang.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:58
Mijn xbox is ook overleden, alleen ze zeggen dat ik geen garantie meer heb (launch model). Hij is 4 maanden te laat kapot gegaan (komt uit 10/6/2006), klopt het als je de goeie treft op de helpdesk dat ze hem dan alsnog op komen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan het altijd proberen natuurlijk!
Nooit geschoten is altijd mis.

Volgens een tutorial krijg ik een console terug uit week 30 van 2006.
De oude was 1 van week 39 2006.

Ben benieuwd.

@cypher21, Nice, is het duidelijk te zien of de fans anders zijn? Ander merk oid?
Delta zat in mn oude zag ik via de achterkant.

[ Voor 80% gewijzigd door Harmen op 15-10-2009 16:29 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mijn xbox is weer terug :)

Vorige week dinsdag opgehaald, en gisteren terug. Vrij vlot dus.

Heb er nu een lite-on drive in (stukkie stiller dan de BenQ die ik had) Helaas wel xenon en niet falcon of jasper, maar goed. Ze hebben de ventilatoren ook vervangen want deze is stiller.

Vanavond iig weer FIFA spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Synth schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:39:
Mijn xbox is ook overleden, alleen ze zeggen dat ik geen garantie meer heb (launch model). Hij is 4 maanden te laat kapot gegaan (komt uit 10/6/2006), klopt het als je de goeie treft op de helpdesk dat ze hem dan alsnog op komen halen?
een paar keer bellen dat je het toch wel heel erg sneu vind dat zo'n apparaat al zo snel kapot gaat.
bij de vriendelijke dame die ik had, werkte het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
martjah schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:14:
[...]

een paar keer bellen dat je het toch wel heel erg sneu vind dat zo'n apparaat al zo snel kapot gaat.
bij de vriendelijke dame die ik had, werkte het iig wel.
Ik heb ze gebeld maar ze gaven geen kick, maar misschien dan iemand me uit de brand kan helpen met een kassa bon van rond okt/nov/dec 2006? Ik probeer het sowieso morgen nog een keer en doe dan weer mijn beklacht (wie niet waagt wie niet wint) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

je hebt geen bon oid nodig.
ze letten puur op de serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
martjah schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:36:
je hebt geen bon oid nodig.
ze letten puur op de serial
wrong: als je fabrieksdatum ouder is dan 3 jaar, maar je bon niet, dan kun je gewoon aanspraak maken op de garantie

Heb ergens nog wel een kassabon van november 2007, maar das een elite

[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Najah het mooie is.

ik heb geen bon en de xbox was van september 2006 (ik was eigenlijk 6 dagen te laat volgens de MFD). de xbox had ik gekocht met RROD.
Ik wilde voor de gein online kijken of ik nog kon aanmelden maar de xbox kon ik niet op mijn naam zetten (was al geregistreerd).
Heb toen de helpdesk opgebeld om hem over te laten zetten en meteen een beetje zielig gedaan over dat mijn xbox niks deed. Ze had tussendoor met een 2e lijns gepraat en ze kon over de garantie niks concreets zeggen maar ik moest maar eens online kijken.
kon toen gewoon een reparatie aanvragen en deze is inmiddels gerepareerd.

Ohja en die van september 2006 was al een gerefurbished, de eerste xbox was van ergens in 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
cypher21 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:25:
[...]

wrong: als je fabrieksdatum ouder is dan 3 jaar, maar je bon niet, dan kun je gewoon aanspraak maken op de garantie

Heb ergens nog wel een kassabon van november 2007, maar das een elite
Ik heb ook een elite, zou ik die misschien mogen lenen van je 0+ . Ze zeiden als je een bon hebt waar op staat dat je hem minder dan 3 jaar geleden gekocht hebt, je die moet mailen en dan word die alsnog gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

De mijne was van week 39 2006.
Krijg nu een week 30 van 2006.

Heb hem overgens gekocht ergens in april 2007 bij een dynabyte.
Officieel had ik dan geen garantie meer toch?

Wat is er nou precies veranderd in een refurbished exemplaar?
Betere koeling/ander mobo etc?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Harmen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:58:
Heb hem overgens gekocht ergens in april 2007 bij een dynabyte.
Officieel had ik dan geen garantie meer toch?
je hebt 3 jaar op RROD en de E storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Synth schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:54:
[...]
je hebt 3 jaar op RROD en de E storing.
Ja klopt weet ik, maar week 39 is ergens in september.
Officieel had ik dan geen garantie meer toch??

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Harmen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Ja klopt weet ik, maar week 39 is ergens in september.
Officieel had ik dan geen garantie meer toch??
Je garantie gaat in op het moment dat je hem koopt. Je hebt hem in april 2007 gekocht -> april 2010 vervalt je garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rockvee2 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:48:
[...]
Je garantie gaat in op het moment dat je hem koopt. Je hebt hem in april 2007 gekocht -> april 2010 vervalt je garantie :)
Scheelt me dan weer. ;)

Mn xbox heeft gisteren de volgens status gekregen:

Bij ups is hij digitaal ingeboekt.
Iemand een idee wanneer deze bezorgt wordt?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Harmen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:25:
[...]

Scheelt me dan weer. ;)

Mn xbox heeft gisteren de volgens status gekregen:

Bij ups is hij digitaal ingeboekt.
Iemand een idee wanneer deze bezorgt wordt?
Precies hetzelfde, ook benieuwd of ik dit weekend weer kan fifa-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Marc3l schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:33:
[...]

Precies hetzelfde, ook benieuwd of ik dit weekend weer kan fifa-en
Ik denk pas na het weekend ,dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:22
Heeft iemand ervaring met een 2e hands Xbox en de garantieafhandeling?

Ik heb een hele tijd geleden een Xbox gekocht die geregistreerd staat op naam van de verkoper. Als ik nu reparatie wil aanvragen (mocht hij kapot gaan, hij werkt nu namelijk prima :P ) hoe gaat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Rockvee2 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:37:
[...]

Ik denk pas na het weekend ,dinsdag
Ok bedankt
Weekje weg geweest dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ThinkPadd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:05:
Heeft iemand ervaring met een 2e hands Xbox en de garantieafhandeling?

Ik heb een hele tijd geleden een Xbox gekocht die geregistreerd staat op naam van de verkoper. Als ik nu reparatie wil aanvragen (mocht hij kapot gaan, hij werkt nu namelijk prima :P ) hoe gaat dat dan?
bellen met de helpdesk om om te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik post het hier omdat ik gok dat iets met de hardeschrijf kan zijn.

Iemand meegemaakt dat fifa 10 (09 misschien ook) vast loopt als je de een 2de speler laat mee spelen. Vlak na de aftrap of als het spel al bezig is 3 sec nadat je weer op start drukt?

Beetje vaag want als ik het spel start zonder hardeschrijf dan gaat het wel goed.

Cache van de hdd al een keer geleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Crap Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2711/4018884458_fc11025974.jpg

Game liep 10x vast. Game eruit en xbox liep tig keer vast en boem, daar was onze rode 'vriend' :(

MFR is 2006-12-3, dus ding zelf is nog geen 3 jaar oud. En dus sowieso nog garantie op de RROD. Maar ff aanmelden dan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Skoezie, jij ook al? :P
Damn.

De mijne komt maandag terug, net geen week weg geweest. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Yep. Beter nu, dan wanneer de 3 jaar voorbij zijn. Met al die vette games op komst, zou ik hem nog niet willen missen 8)

Sturen ze nou ook een lege doos om het ding in te versturen, of las ik dat verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

voor op de heenweg moet je zelf een doos regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb weer een console terug gehad, ziet er keurig uit.
Er zit gelukkig een nieuwere drive in. (Benq)

Ben wel tevreden met de support van MS. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Die van mij is ook weer terug (gister ontvangen 13:42)
Totaal 6 dagen weg geweest, ook tevreden over de service

Ook loopt mijn live-te-goed volgende maand af dus die maand extra is ook weer mooi mee genomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marc3l op 20-10-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hmmz, gisteren tijdens Batman: Arham Asylum liep alles tijdens een gevecht met een paar thugs buiten ineens vast. Controller reageerde niet meer, beeld stond helemaal stil en geen geluid meer. Even een reset en ik kon weer verder spelen, maar ben nu wel een beetje huiverig over een mogelijk fout in de Xbox.

Is een vastloper een voorteken van ergere problemen die op komst zijn of kan het ook aan het spel liggen? (hij liep precies vast op het moment dat ik een tegenstander uitschakelde terwijl hij zo'n 'Spidersense' aanvalsicoontje boven zijn hoofd kreeg).

De Xbox is net een jaartje oud en nooit eerder problemen mee gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Moet zeggen dat de console minder lawaar maakt nu.
De vorige xbox maakte steeds meer lawaai als ik een spel aan het spelen was.
Duidelijk een warmte issue.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Nou, leuk gebeld met de helpdesk van Microsoft om een nieuwe controller, vanwege een leuk defect :/.
Sinds vorige week schakelt m'n controller zich plotseling uit bij trillingen. Alles gechecked, maar desondanks vind ik het maar vaag. Ik ben hartstikke voorzichtig met m'n spullen, dus aan loszittende delen kan het niet liggen. Wat zou het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:22
Te zwakke batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Nee, ik heb alles geprobeerd. Een ander battery-pack achterop de controller, andere Xbox geprobeerd, nieuwe batterijen van Philips erin gegooid. Het is echt rumble-related, want zonder rumble doet hij het perfect.

ps. Zo dom ben ik nou ook weer niet :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Mashayungi op 20-10-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Zo, de mijne is gerepareerd / vervangen en onderweg naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
EcoR schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:
Hmmz, gisteren tijdens Batman: Arham Asylum liep alles tijdens een gevecht met een paar thugs buiten ineens vast. Controller reageerde niet meer, beeld stond helemaal stil en geen geluid meer. Even een reset en ik kon weer verder spelen, maar ben nu wel een beetje huiverig over een mogelijk fout in de Xbox.

Is een vastloper een voorteken van ergere problemen die op komst zijn of kan het ook aan het spel liggen? (hij liep precies vast op het moment dat ik een tegenstander uitschakelde terwijl hij zo'n 'Spidersense' aanvalsicoontje boven zijn hoofd kreeg).

Heb wel eens vaker een vastloper gehad, maar na een reset deed de 360 het dan gewoon weer. Op het moment dat het spel twee keer achter elkaar vast liep was het echt afgelopen. Daarna liep hij trouwens al vast op het moment dat ik hem aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

EcoR schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:

Wat Skoezie zegt: als je een vasthanger krijgt en na resetten werkt het weer goed is er niks aan de hand, krijg je na het resetten binnen korte tijd weer een vastloper dan is het inderdaad een slecht teken

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
Enkel de mededeling 'ja die van mij ook en hij is opgehaald' is niet de bedoeling. Als je post, post dan nuttig en geef wat achtergrondinformatie ;-)